Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
I wszystko jasne
sponer666  13-04-04, 22:27 Zgłoś
+ 453 -
Dodano: 2013-04-04, 22:27:00   przez: sponer666
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 453  Zgłoś nadużycie
245
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pamiętaj słowa matki
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
  •  Bez komentarza
  •  Siekierezada w wersji hard
Ukryj komentarze(29)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Zonnebloem
    Ocena: 23 (glosow:29)
2013-04-15 12:00:53
Nie rozumiem tego. Jaki jest sens seksu oralnego w gumce? O_O

miroslavus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-05 00:55:02
Obleśne toto.

wiatryzpoludnia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-18 21:28:48
A kto uprawia seks oralny w gumce? Co to za przyjemność? -.-'

Gobsmacked
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-17 09:41:27
Fajny przyklad na to jak kogos napietnowac w necie. Trzy nastolatki kupily sobie jakies lizaki czy tam gumy do zucia i zrobily infantyle zdjecie przed lustrem. Ktos to polaczyl z prezerwatywa i jest wiocha. Patrzac na te stronke az sie boje poruszac po internecie. Trzeba bardzo uwazac zeby jakis skaner, z braku innyvch ciekawych zajec, nie zrobil z ciebie lachociaga, kretyna, albo Bog wie kogo.

mobiletomek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-16 16:23:41
Zonnebloem Zrozumiesz po co seks orany w gumce jak bedzie za późno juz

kodi313
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-16 14:09:03
Żeby prostytutka nie czuła smaku twojego brudnego penisa. ;)

monikaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-16 11:13:24
Jaka to przyjemność trzymać w buzi lateks?:P

shark7
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-15 21:34:21
Nie pamiętam abym się z nimi całował.

JackCola
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-04-15 21:44:15
je*ać shar7

Barto2z
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-15 21:19:39
I widzę że nikt z was nigdy nie miał do czynienia z farbowanymi drinkami lub chociażby niegdyś hitem czyli lodami farbującymi języki "kolorki na jęzorki". Dla mnie tu wiochy nie ma.

Barto2z
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-15 21:16:32
Zonnebloem sens seksu oralnego w gumce jest taki że jest mniejsze ryzyko zarażenie się jakąkolwiek chorobą weneryczną. Polecam obejrzeć kilka odcinków wstydliwych chorób na TLC. : )

chujekchujek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-15 17:03:48
w sumie to moglyby na mnie trenowac :D

bartezik80
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-15 16:39:11
Bez gumy miałyby białe te języki

magiatorii
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-15 15:42:33
pewnie dyro w szkole kawał dziewuchom zrobił...

kasiasz7
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-15 15:16:59
Ja tu widzę robotę Papy Smerfa. :D

frelex12
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-15 13:25:13
kolorki wpierdzielały ;D,

chujekchujek
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-04-15 13:03:31
noo moze jak jest smakowa prezerwatywa a kutas jest oblesny albo smierdzi no to lepiej w gumce;D

SuperGL
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-15 13:12:33
kutasa się myje a nie zakrywa "dętką" żeby nie śmierdział.

MINTOR
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-15 14:27:43
@ujekujek, widzę że nick adekwatny do tematów jakie poruszasz.

drLOUBITCH
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-15 21:16:42
Chujekchujek bardzo udany trolling. Gratulacje.

Zonnebloem
    Ocena: 23 (glosow:29)
2013-04-15 12:00:53
Nie rozumiem tego. Jaki jest sens seksu oralnego w gumce? O_O

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-15 13:13:43
To je gimbaza, tego nie pojmiesz

michu8611
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-15 13:23:15
Taki jak lizanie cukierka przez papierek ;]

Artemis
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-15 11:58:49
Żenujące. A potem pseudofaceciki w necie plują jakie to nastolatki "puszczalskie" tyle, że sami do każdego zdjęcia usiłują dopisać podteksty seksualne.

enteropen513
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-15 11:50:05
Z dnia na dzień coraz większy syf wrzucają... ni to wiocha, ani śmieszne... koleś skleił 2 różne obrazki i myśli, że zaistnieje, to tyle, Siema :)

magicznamagda
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-15 11:09:29
nie widze tu nic śmiesznego,języki brudne od gumy ale do żucia.koleś w ręku trzyma przerobionego na niebiesko kondona.

aaarob
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-15 11:02:35
Słabe są w te klocki bo wargi nie ubrudzone,no chyba że koleś jest taki malutki

daawid2007
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-15 10:50:56
Ciągnj rzepe w familiadzie

robertoski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-15 10:35:32
komentarz usunięty przez użytkownika

qurus
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-05 09:59:29
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300