Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Piłka tylko piłka a wyników w tą piłkę BRAK!!!
gronczes  13-04-07, 20:15 Zgłoś
+ 1144 -
Dodano: 2013-04-07, 20:15:43   przez: gronczes
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1144  Zgłoś nadużycie
363
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Policja na komisariacie pozwala bić zgłaszającego
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  Nie drażnij strażnika
Ukryj komentarze(72)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ferdal
    Ocena: 13 (glosow:15)
2013-04-08 19:24:16
To jest POLSKI złoty medalista,chociaż wiadomości sportowe po serwisach informacyjnych mogły mu z szacunku poświęcić trochę uwagi.

kulczers
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-11 21:20:08
komentarz usunięty przez użytkownika

licz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-13 12:15:35
może dlatego ,że nikt nie chce oglądać karate ? xd

matifocus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 17:35:48
komentarz usunięty przez moderatora

Quaresma7
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-10 23:24:20
dobrze, gratuluję mu sukcesu ale tak naprawdę czy nawet autor który to wstawił znał tego sportowca zanim przeczytał o jego sukcesie na onecie albo wp ? raczej nie, gdy nie pokazali w otwartej telewizji meczu reprezentacji wszyscy mieli ogromne pretensje, prawda jest taka ,że czy nasza kadra będzie grać dobrze czy źle oglądalność meczy będzie dużo większa niż tego typu sportu jak karate. dziękuje

Kutnapletess
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-10 13:58:18
komentarz usunięty przez użytkownika

pitbull33
    Ocena: -8 (glosow:10)
2013-04-09 22:57:13
Ale co? porównujesz piłkę do karat??? buhahahahehehe!!! a może mamy jeszcze jakiegoś mistrza w pluciu pod wiatr? oglądałeś kiedyś karate w tv?

Pauli1001
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-09 21:39:57
Złoty medalista mistrzostw świata w konkurencji drużynowej, więc nie sapcie sie że mistrz Polski a nie świata ;] no i nie bierze udziału w żadnym serialu "nokaut" :) TO TAK DLA SPROSTOWANIA

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-09 20:31:34
Co innego dofinansowanie, a co innego transmisja w TV. Chodzi mi o to, że dzisiaj sport to towar, który albo się sprzedaje, albo nie. Piłka się widać sprzedaje skoro ją pokazują. Nie twierdzę, że to dobrze, mówię, że tak po prostu jest. A jakbym pi.rdolił to bym d.pą ruszał. Naucz się ordynusie polskiego z książek, a nie spod budki z piwem

MarilynDead
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-09 20:23:02
komentarz usunięty przez moderatora

Pauli1001
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-09 21:42:50
raczej sie mylisz :)

xxxdraco
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-09 20:04:18
A kto teraz jeszcze piłkę ogląda? Banda darmozjadów i to na rządowej kasie, bo nikt tyle nie dostaje od państwa, co te sępy z naszej "ligi"! Ech, szlag człowiek bierze :/

ronimocz
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-09 19:55:28
skonczcie z ta pilka bo rzygam na tych debili zwanych REPREZENTACJA NARODOWA!

KamilQa89
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-09 19:10:42
Utalentowany chłopak z Aleksandrowa Łódzkiego.

tomi2000
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-09 18:18:25
Zobaczcie ile osób ogląda mecze reprezentacji, nawet gdy gra tak beznadziejnie jak teraz. Potem pomyślcie jaką widownię mogłoby zgromadzić karate? Mamy też mistrzów w szybownictwie i brydżu sportowym. Też wam brakuje relacji?

samzi
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-09 18:46:45
pie***lisz głupoty :) ludzie po paru min wyłączają albo przełączają kanał jak widza jak te pi*dy grają wgl dofinansowania dla nich nie powinno być ;] spoko niech nie puszczają polskich medalistów w telewizji ale ich dofinansowują ale nie u nas jest tak ze POLSKI złty medalista musi zmieniać obywatelstwo na inne bo polska nie chce go dofinansować TO JEST NAJWIĘKSZA WIOCHA TEGO PORONIONEGO KRAJU

adolfoh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-09 17:38:25
komentarz usunięty przez moderatora

Pauli1001
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-09 21:41:14
złoty medalista mistrzostw świata 2012 w konkurencji kumite drużynowe :)

danielslodki
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-09 17:16:36
Wina TUSKA !!!

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-09 17:15:50
a,bo Slonce Peru preferuje gre w gałę -to i o innych mistrzach mozemy czytac tylko wzmiankowo-jako o narzeczonych naszych pseudogwiazdek na "Dupelku"

Buqwald
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-09 17:05:25
A co mnie obchodzi karate.

klisza08
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-09 17:16:50
Panie Premierze-sport to nie tylko pilka nozna;-)))

SugarD
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-09 16:49:20
mowa polska, tylko mowa polska, a znających TĘ mowę na wiocha pl brak...:(

collect6
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-09 16:19:10
Zobacz kolego trybuny za zawodnikiem. Mała widownia mała reklama za małe wpływy z reklam do TV

Moxi2MaKutasa
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-04-09 15:50:48
denny, powiewający stęchlizną sport! podobnie jak piłka nożna, też uważam że jest tylko dla idiotów i lkudzi głupich;). a znacie to? piła jest okrągła a bramki są 2. właśnie wymyśliłam kultową przepowiastkę dla idiotów, to prawie jak rzut o matę ;D

zolw165
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-09 16:36:03
Tak to jest jak ludzie nie rozumieja zasad karate i uwazaja ten sport za denny ;x

JackCola
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-09 20:05:11
zolw165, moxi2makutasa, to zestawienie kilku osobowości, ( hitler, Stalin, tuzk i lew rywin, a jeszcze ryszard-anna, od palikota ):P ale to konto tak na prawdę prowadzi jedna osoba. chcesz wiedzieć kto? no problem - lucy123 :) ps. nie miałem sił dłużej cię kryć lucy!

salonexpert1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-09 15:32:17
Danieł Iwanek Mistrz Świata w karate tradycyjnym,o nim też nie słyszeliśmy

martin987
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-04-09 14:59:34
Nie puszczaja bo karate jest nudne, to nie mma czy boks, a na tym poziomie to zawodnicy tylko staraja sie trafic za punkt, zero efektow

mephinx
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-04-09 14:56:29
Ludzie nie popadajmy w paranoję, ilu jest kibiców karate w Polsce ? Ilu z Was tutaj zna rodzaje karate i zasady ? Niedługo dojdzie do tego, że będziecie płakać bo telewizja nie pokazuje pokazów psów, w których wygrał POLSKI pies

FranCesc
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-04-09 14:06:01
Zapewniam, że sama byś przełączyła po 5 minutach takiego "widowiska". Nie podważam wagi medalu, ani umiejętności jakie prezentują zawodnicy w tego typu dyscyplinach. Ja jednak tego oglądać nie bedę.

SIawek-153
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-04-09 13:43:44
No i niech sobie wygrywa kogo to obchodzi.

Gizm0
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-09 13:37:59
Piłkę pokazują, bo się dobrze sprzedaje, a sporty walki nie. Popatrzeć wystarczy na godziny transmisji jednych i drugich. Jaki popyt - taka podaż niestety. Ukuty został u nas w kraju pogląd, że sporty walki są dla osiłków, koksów i dresów. Z Olimpiady pokazywane są tylko krótkie relacje z boksu i zapasów. Gdyby nie Pudzian, to większość ludzi w Polsce nie wiedziałaby nawet o istnieniu MMA. BTW - ten pan ze zdjęcia ma w MMA rekord 3:0. Tymczasem zajęcia dla początkujących w sportach walki to bardzo dobra ogólnorozwojówka i świetne wprowadzenie do uprawiania sportu w ogóle.

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-09 13:25:11
bo tak to jest ,ze najlepiej reklamowane sa zawsze gówna i niestety tak jest u nas ze sportem ,faszeruja nas reklamami Opla i biedronki z naszymi ,,gwiazdami''

PostAmerykanka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-09 13:15:14
Dlaczego bronicie naszych pseudo-kopaczy!? Naprawdę wolicie oglądać mecz towarzyski z jakimś drugorzędnym zespołem i naszą porażkę niż oglądać jak nasz rodak sięga po złoto? Najpierw bronicie, a zaraz ich obrażacie, że nie macie już ochoty oglądać tego przekopywania a jednak i tak znów włączacie TV z nadzieją, że te nadziane panienki coś wygrają. Chyba, że lubicie oglądać porażki naszych rodaków, to już inna sprawa. W innych sportach jest tyle samo zespołów czy zawodników. W tenisie podobnie jak w piłce tylko pierwsza 20-tka coś znaczy. Co z tego, że każdy kraj ma reprezentację jak często jest

mlw1488
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-09 13:26:02
zrozum ze ktos po prostu moze lubic dany sport i nie jest to kwestia sukcesow. Meza/chlopaka tez wymieniasz gdy go zwalniaja z pracy/przytyje/zachoruje?

mr.tick
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-09 12:50:35
Skończcie z tą nagonką na piłkę nożną. Pokazują bo jest popularna i mimo braku wyników "naszych" to ludzie mimo wszystko chcą to dalej oglądać. Poza tym piłka to nie tylko reprezentacje, ale też (a raczej głównie) kluby i to napędza całe to zainteresowanie tym sportem. A ile osób oglądałoby te mistrzostwa w karate albo inne zawody ze sportów niszowych jak np. kitesurfing? W porywach, ale to już naprawdę max, może 100 tysięcy osób by się zebrało. Szacunek dla mistrzów, ale bolesna prawda niestety wygląda tak jak napisałem- to są sporty niszowe i mało kogo obchodzą.

kriss92
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-04-09 12:16:07
Kolejny idiota,który pewnie ani razu na meczu piłki nożnej nie był i nie poczuł tej atmosfery!!! PostAmerykanka sama jesteś ścierwo ;)

mlw1488
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-09 11:59:02
Mcebury dobrze mowi, w sportach walki czesto duzo wyzszy poziom jest na amatorskich mistrzostwach niz w zawodowych walkach pseudo organizacji. Pomijam oczywiscie najlepszych zawodnikow. Poza tym czego PostAmerykanka czego nie rozumiesz? Zaloz wlasna tv i pokazuj takie sporty jakie uznasz za ogladalne, powodzenia w interesach.

PostAmerykanka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-09 12:29:10
uważasz, że nie byłoby by oglądalności w sportach mniej popularnych na świecie (nic nim nie ujmując) ale takich, w których jesteśmy mistrzami? Ile ludzi ogląda biathlon, soki, biegi ilu jest spragnionych siatkówki. Oglądamy pseudotowarzyskie meczy kopaczy, a o el. do Me w piłce ręcznej ani słowa i o zwycięstwie nad Szwecją. Nie rozumiem też polskiej mentalności, chodzą na te mecze bo są żądni wrażeń naszych kopaczy a po przegranej narzekają jaka to porażka - i tak w kółko.

michalng
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-09 12:41:18
To nie kwestia "uważania" tylko faktów. Stacje telewizyjne wiedzą co chcemy oglądać a czego nie. Puszczają nam to co chcemy oglądać. A chcemy oglądać papkę, zarówno w temacie sportu jak i innych rzeczy. Oglądamy durne seriale, talent showy i mecze reprezentacji piłki kopanej. Chcieli byśmy oglądać piłkę ręczną to stacje TV zabijały by się żeby nam ją pokazywać. Bo oglądalność to wpływy z reklamy.

pally
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-09 15:00:48
Michalng, nie zgodzę się z Toba. Wprawdzie telewizje mogą zdawać sobie sprawę z tego, czego chcemy oglądać, ale to co nam serwują to kwestia kosztów produkcji programow i licencji. Dlatego nadają nam chłam taki jak: durne seriale, talent showy, mecze KRAJOWEJ piłki kopanej, bo jest tańszy w produkcji. I dlatego nigdy nic nie ma do oglądania w TV.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-09 17:00:56
No przecież "koszta" nawet krajowej piłki (o Lidze Mistrzów nie wspomnę) są kilkanascie jak nie kilkadziesiąt razy wyższe od tego co stacje muszą zapłacić za sporty niszowe. Podobnie talent showy kosztują więcej niż powiedzmy filmy dokumentalne czy publicystyka. Za te pieniądze co serial "papkowy" można by zrobić serial ambitniejszy tematycznie (nie mowie o serialowych superprodukcjach) tylko ze my wolimy oglądać te "papkowe".

jebttw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-09 11:12:10
komentarz usunięty przez moderatora

mcebury
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-09 11:03:31
Mistrzów? Poszukajcie sobie ile jest mistrzów świata w jednej kategorii wagowej np. w boksie? Jaka federacja, jaka dyscyplina taki mistrz...

PostAmerykanka
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-09 11:46:14
Mistrzów się nie podważa cymbale. Ciekawe co ty w życiu osiągnąłeś oprócz pierdzenia w krzesło przy komputerze. Jest stokroć więcej wart jak nasi popaprańcy, gdzie wyrównany mecz mogą prowadzić z Mołdawią czy San Marino.

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-09 11:49:26
Pokazać ci zawodowego mistrza ŚWIATA w kick-bokxingu który zdobył tego niby mistrza w jakiejś śmiesznej federacji walcząc w jakimś namiocie? Potem ci mogę pokazać film tego samego niby mistrza jak dostaje wpi(er)dol na sobocie bokserskiej na wiśle w krakowie od amatora ze stalowej woli.

PostAmerykanka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-09 12:26:02
Powtarzam - nie podważa się mistrza. Ktoś kto z białym orłem zdobywa mistrzostwo świata bądź złoto olimpijskie to osoba godna uwagi i szacunku. Śmieszna federacja? Nie znam się na kick-boxingu, ale z tego co mi wiadomo celem każdego zawodnika jest zdobycie mistrzostwa tej federacji, której są członkami i gdyby nie oni medal mogliby sobie kupić na bazarze. Mcebury - czy ty od dziecka masz tak, że nawet jak nie masz racji to robisz z siebie pośmiewisko i utwierdzasz się w przekonaniu, że jesteś najmądrzejszy? Jeszcze nigdy nie przeczytałam potwierdzonego chociażby naukowo czy przez ogólnie prz

mcebury
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-09 13:10:11
Ty ale gościu zdobywa pas zawodowego mistrza świata, a federacja w której go zdobył znana jest tylko w Polsce, ba może w 3 województwach więc co to za mistrz? Jak startuje potem w amatorskich zawodach ogólnopolskich i dostaje regularny wpi(er)dol... Jest mistrzem? Niech będzie. Ale tak jak mówię, jaka federacja taki mistrz.

PostAmerykanka
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-04-09 10:57:03
Piłka nożna to dno i ścierwo. Rozumiem pokazywać LM ale po co pokazują te miernoty i puszczają mecze naszych popaprańców. Rozumiem, że piłka nożna może wieść prym we Włoszech, Niemczech czy Hiszpanii! Ale w Polsce!? Ani to nasz sport narodowy, ani nie ma co ogladać

arigold7
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-09 10:33:49
wszystko pieknie, fajnie, ale tu chodzi o kase. ja tez nie rozumiem czemu najlepsi pilkarze zarabiaja w przeliczeniu po kilka milionow zl ale tak juz jest, wstawiajac ten aburd nic nie zmienisz

s0nar
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-04-08 11:01:27
Jak telewizja nie pokazuje mistrzów? Telewizja pokazuje np. Ligę Mistrzów, pokazuje ligi europejskie, w których też grają mistrzowie. Telewizja pokazuje to co gromadzi publiczność. A jeden mecz piłki nożnej jest w stanie zgromadzić większą publikę niż 20 niszowych dyscyplin razem wziętych.

BlackHare
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-09 10:48:14
Przed Kubicą jakoś też się mało osób interesowało F1, przed Małyszem to samo. Sporty, w których wygrywamy ZAWSZE będą przyciągały ludzi. Ale ok, oglądaj sobie dalej jak nasi robią z siebie kolejne pośmiewisko :) Mogliby przynajmniej dawać jakieś wzmianki w wiadomościach, od razu zobaczył byś, że by się ludzie tym zainteresowali.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-09 12:50:02
Swietnie F1 i skoki ;-) A co z Karate ? Żeglarstwem ? Brydżem sportowym i setką innych dyscyplin ? Odnosimy sukcesy a mało kto chce oglądać. Gdzie to to twoje "ZAWSZE" ?

BlackHare
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-09 15:43:00
A jak często widzisz takie transmisje w tv? Skoki są co roku, F1 też jest cały czas. A karate, żeglarstwo itp. gdzie widziałeś w tv polskiej? Bo ja tylko na eurosporcie a nie każdy ma ten kanał.

michalng
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-09 17:15:24
Nie ma żeglarstwa w TV bo jest dla widzów nudne.Ludzie nie chcą tego oglądać. Jak by chcieli to stacje telewizyjne zabijały by się o transmisje. Tak już jest ze jeden sport nadaje się do TV a drugi nie. Jeden jest medialny a drugi nie. I sukcesy np pana Korzeniowskiego nie sprawiły ze Polacy nagle zechcieli oglądać panów maszerujących przez ponad 3 i 1/2 godziny na dystansie 50 km ;-)

sprzecik23
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-07 21:55:17
a gdzie tu wiocha???? demot owszem

solariss
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-04-07 21:02:01
Ale trybuny puste. A z biletów na mecze piłkarskie więcej kasy niż z tych drugorzędnych dyscyplin razem wziętych. A może by tak pokazać mistrzów w puszczaniu pierdów? Wiochą to jest taka wstawka jak twoja i wszystkie podobne...

gronczes
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-07 22:30:39
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-04-08 12:48:34
Solariss ma tutaj absolutna racje, wiec nie rozumiem po co probujesz tu zalosnie po nim jechac. To nie jest sport, ktory zapewni wielomilionowa widownie przed tv. Nigdy. Wiec darujcie sobie te wstawki z kitesurfingiem, karate czy, nie wiem ku*wa, curlingiem wioskowe zebraki.

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-08 19:22:01
Ale medale są? Są. Młodzież szkolna ćwiczy sztuki walki, inne dyscypliny, odnoszą sukcesy, ale to się nie sprzedaje... A szkoda, bo nie mamy pojęcia, że możemy być dumni ze sportowców, którzy zwyciężają.

ferdal
    Ocena: 13 (glosow:15)
2013-04-08 19:24:16
To jest POLSKI złoty medalista,chociaż wiadomości sportowe po serwisach informacyjnych mogły mu z szacunku poświęcić trochę uwagi.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-08 21:38:50
Pewnie jakis czas antenowy poswiecily. Pod koniec sport telegramu. Tu nie o to chodzi. Jaka widownie przyciagnie przed telewizory takie wydarzenie. Sport to to nie jest niestety strasznie widowiskowy, nie przyciaga sponsorow ani duzej kasy, a i zainteresowanie w kraju nim nikle. Chce popatrzec na mistrzow to mam. Przed chwila obejrzalem mecz finalowy Plusligi z najlepszymi siatkarzami na swiecie, a i z obejrzeniem World League w tv tez nie bedzie problemow, chce obejrzec Kamila Stocha(mistrza swiata) albo Piotrka Zyle(mistrza zajebistosci)- tez mam. Diamentowa Liga w lekkoatletyce

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-08 21:42:47
Majewskim i Anita Wlodarczyk- mam. Nikt nie bedzie niestety huczal w TV o zwyciestwie w jakims niszowym sporcie i tyle.

PostAmerykanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-09 10:58:43
Oczywiście, że większe wzięcie będzie miał finał LŚ siatkarzy w TV jak mecz Polski o pietruszkę, bo w innych turniejach nie gramy. PZPN to mafia, która wykupiła sobie niezłą taryfę. Przecież ludziom w Polsce odechciewa się oglądać kopanki - to nie nasz sport!

PostAmerykanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-09 11:00:16
A kopanka w wykonaniu polskich miernot to sport ciekawy i warty uwagi!? Proszę cię! W Polsce na szczęście kopanka zaczyna być sportem niszowym bo takim jest. Mamy inne sporty narodowe - siatkówka, ręczna, powoli tenis, skoki, biegi. Zobacz na Norwegie jak inwestuje

mlw1488
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-09 11:35:10
PostAmerykanka, spojrz prawdzie w oczy, piłka ma oglądalność i nie zmienią tego sukcesy w niszowych sportach. Brawo dla sportowców, powinno byc dofinansowane szkolenie młodzieżowe w kazdej sensowej dyscyplinie, ale to wciaz pilka ma najwieksza ogladalnosc i generuje najwieksze zyski. Wiec o czym ta dyskusja?

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-09 12:11:42
No wlasnie o niczym. Nie rozumiem. Tzn, ze na reczna czy siatke nie ma kasy? Ze mlodziez sie nie szkoli? To skad Ci mlodzi, ktorzy pukaja do drzwi reprezentacji i nie odstaja poziomem od najlepszych? Po drugie- pilka nozna staje sie sportem niszowym? Caly swiat nia zyje i zyl bedzie. A przy okazji wielkich turniejow(w ktorych w wiekszosci nasza reprezentacja wziela udzial w ostatniej dekadzie) zyski ida w miliardy. A i w USA preznie sie rozwija dzieki gwiazdom z Europy grajacym w MLS.

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-09 12:15:24
A ile wałków się zrobiło w piłce nożnej... ;P

PostAmerykanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-09 13:12:03
Tak, zauważ że coraz mnie ludzi ogląda kopankę w naszym wykonaniu. Oczywiście, że nie ma pieniędzy w innych sportach! Zobacz na biathlon czy skoki! Mistrz świata Kamil Stoch ile zarabia, ile Kowalczyk własnego wysiłku musi włożyć a najgorsze, że niektóre biathlonistki (gdzie jest mnóstwo zawodniczek) nie miały pieniędzy na turnieje np. Monika Hojnisz, która była brązową medalistką mistrzostw świata, albo Janowicz, które musiał sam płacić za turnieje. I nie mów mi, że jest tylko kilka zawodników w tych dyscyplinach. A w piłce? Dobre zespoły to może 20-30 tyle co w tenisie. Pierwsza 30 jest w mi

mlw1488
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-09 13:23:45
ale kwestia pieniedzy byla przerabiana wielokrotnie, to sa prywatne pieniadze, nie z budzetu. Jesli ja bede mial ochote oplacac trolla na wiocha.pl do trollowania Twoich komentarzy to nikt mi tego zabronic nie moze. To samo z pilkarzami, co z tego ze sa nieudacznikami skoro generuja zyski lub realizuja czyjes fanaberie? nie mylmy pojec.

stich
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-09 14:08:47
Z całą pewnością możemy powiedzieć, że to nie wina piłki nożnej, że stoch mało zarabiał. Mógł zostać oczywiście piłkażem, nikt mu nie zabraniał. I dobrze wiedział, że nie zarobi tyle co piłkarze. To była JEGO decyzja, tak jak każdego innego sportowca, że taką dziedzinę wybrał. Argumenty Twoje są godne takiego:"A ile zarabia kamil stoch? Przecież nasi górnicy głodują!"

Race225
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-04-07 20:30:05
Telewizja nawala zawsze - najmocniejszym dowodem było to że puścili transmisje z IO 2012 z których było tylko 10 medali, natomiast paraolimpiade jakoś pominęli - 36 medali... No cuż...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500