Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poziomka24  13-04-08, 13:29 Zgłoś
+ 271 -
Dodano: 2013-04-08, 13:29:41   przez: poziomka24
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 271  Zgłoś nadużycie
107
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy Twoja dziewczyna ma lęk wysokości
  •  Wymuszenie
  •  Tak się okrada nieświadomego kierowcę
  •  Kiciuś.
Ukryj komentarze(417)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
anna-maria-1
    Ocena: 68 (glosow:222)
2013-04-11 11:29:57
Tak naprawdę ani mnie to grzeje ani ziębi ,są ludźmi i jako ludzie mają prawo wyboru.

evertos
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-02 19:38:16
za reke ida barany ja kumam w lozku niech sie pchaja w kakaowe oko na zmiane ale zeby sie z tym tak obnosic

Cydianek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-01 20:48:47
większość mężczyzn nie popiera związkow homosexualnych ale i tak ciągle oglądają porno z lezbijkami

MAREK6801
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-30 21:15:39
komentarz usunięty przez moderatora

alamakota007111
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-04-26 13:32:36
Chciałabym aby każdy hetero wyglądał jak ten gej z prawej. Niestety większość heteryków jest niechlujna, zaniedbana, ze słabym poziomem kultury i intelektu.

mareczek1969
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-21 18:04:11
Na zdjęciu jest projektant Marc Jacobs. To po prostu kolejna fotka reklamowa.

milecki11
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-21 18:01:05
Coś strasznego , getto specjalne powinno dla pedałów być

cinek8104
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-04-20 08:27:32
pedaly to nie ludzie to wybryki ewolucji

pukacz_dziur
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-18 17:26:02
peDonki

olga122
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-17 19:29:50
O ubermensch ze swoim chłopakiem

lubiezamykac
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-16 23:28:21
skoro jesteście tak za tymi gejami, to przyjmijcie penisa między pośladki...

opuncja
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-04-20 23:05:02
I po co ja to robię... Są ludzie, którzy nie mają problemu z gejami, którzy ich tolerują, ale czy to tych ludzi czyni gejami? Bo nie bardzo rozumiem.

Mansonfan
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-15 22:56:04
nietolerancyjny narod i tyle, po prostu geje i co z tego?

extraper
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-15 20:33:25
Jeden to mydło

jabadabakijciwoko
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-04-15 00:01:04
czyli bycie homo/bi w tym wieku to wiocha? :/

FrankEinstein
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-04-14 22:42:45
Która gotuje w domu?

ewela7712
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-04-13 16:51:39
na mnie też to nie robi wrażenia ...ale ten po prawej jest fajny ...szkoda ,że nie hetero ;)

CanisMajoris
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-13 16:49:21
oj tam oj tam jak lubią kakao to co innym do tego

PostAmerykanka
    Ocena: 6 (glosow:28)
2013-04-13 13:05:13
Czemu każdy kolejny idiota porównuje pedofilię do homoseksualizmu? Przecież nie ma ani jednej wspólnej cechy, a ten kto uważa inaczej jest zwyczajnie niedouczony.

PostAmerykanka
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-04-13 13:03:23
A jacy ograniczeni dopiero się wypowiadają (czytaj - TY)

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-13 21:48:59
I czego się mnie przypier*alasz?

wommak
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-04-13 12:19:35
Obrzydlistwo.

bobby77
    Ocena: 2 (glosow:18)
2013-04-13 10:10:33
Massakra, jacy ograniczeni ludzie dodają tu zdjęcia :(

Zajac100
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-13 00:27:44
niektórych ludzi nie ogarnę, mówicie że nie cierpicie osób homo a ciągle dodajecie ich zdjęcia

DeepPurple14
    Ocena: 5 (glosow:17)
2013-04-12 23:51:37
widać, że jakiś pieprzony nazista to wrzucił...

Sergent18
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-04-18 20:46:32
Pedałem jesteś, że się oburzasz, pajacu?

house32
    Ocena: -13 (glosow:19)
2013-04-12 20:45:33
damian.szefo masz racje. Nie można wyzywać kogoś od homofoba bo nienawidzi gejów. Idąc takim tokiem rozumowania, nie możesz wyzywać pedofilów tylko dlatego, że akurat Ty nie lubisz pieprzyć dzieci. Zacznijmy od tego, że chorobe umysłową, jaką jest rasizm i ksenofobia, trzeba nazywać po imieniu

JackCola
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-12 21:25:43
po 48h od dnia, kiedy absurd trafił na główną, rację damiana, czy innego zje*ba, można o kant h*ja rozbić :P poczekaj, może damina... odpisze, i przyzna tobie rację, albo złapie cię za rękę LOL.TROLL

damian.szefo
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-13 07:50:34
JackCola jak się nie ma argumentów to sie kogoś dyskredytuje wyzywając od zjebów. Pokazałeś tym samym jak bardzo jesteś tolerancyjny! Potrafisz tolerować tylko myślących podobnie i homoseksualistów, jeżeli ktoś myśli inaczej jak ty to od razu zjeb - wygrałeś plebiscyt na człowiek tolerancyjny 2013! Gratulacje!

sedziadread
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-13 19:35:28
Ale riposta , hahahhhahah

damian.szefo
    Ocena: -5 (glosow:15)
2013-04-12 18:08:37
Z tych wszystkich komentarzy wynika ciekawa puenta, że Ci którzy tak dzielnie stają w obronie homoseksualistów i mienią się tolerancyjnymi, nie potrafią tolerować tego że jest bardzo duża cześć społeczeństwa która ma inne zdanie. Wyzywają ich od homofobów i używają epitetów aby ich zdyskredytować. A czy ktoś kto nie lubi homoseksualizmu, jest nietolerancyjny? Przecież każdy ma prawo lubić kogo chce. Żyjemy jakiejś utopi gdzie każdy ma każdego lubić. Można powiedzieć że jest się dumnym z tego że jest się czarnym ale broń Boże że białym.

Nightmare09
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-13 11:39:55
Masz rację, ja osobiście szanuję zdanie innych i rozumiem, że większość społeczeństwa nie toleruje homoseksualizmu, ale jeżeli ktoś już pisze, że należy wrzucić ich do gazu, spalić, rozstrzelać itp., to to już jest chore i niepokojące.

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-13 15:14:07
Absolutnie się zgadzam nie można mordować czy prześladować innych ludzi za ich poglądy, orientację seksualną czy światopogląd. Inną rzeczą jest promowanie pewnych zachować i dawanie mniejszości praw na które nie zasługuje. Nie przepadam za niektórymi, szczególnie ortodoksyjnymi przedstawicielami narodu żydowskiego ale nie oznacza to że zgadzam się z Hitlerem. Każdy kto się z nim zgadza to niech sobie wyobrazi że stoi w kolejce do komory gazowej z całą swoją rodziną, przytulając trzymane na ręce dziecko, tylko za to że urodził się Żydem - już pewnie nie będzie taki radykalny

MadeleineMelissa
    Ocena: -2 (glosow:18)
2013-04-12 16:35:44
To nie jest wiocha moze stroje troche dziwne, ale faceci mega przystojni geje sa the best

majka11826
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-04-12 18:14:13
geje sa o wiele bardziej przystojniejsi i zadbani niz hetero

MadeleineMelissa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-12 16:34:18
komentarz usunięty przez użytkownika

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-12 15:52:44
komentarz usunięty przez użytkownika

agnie
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-04-12 14:50:54
No tak, po co im dziewczyny, jak sami są ladniejsi od większości kobiet ktore znam :D

kodi313
    Ocena: -16 (glosow:20)
2013-04-12 10:04:55
Te pedały jak by cie dorwały to by dużo nie zostało z ciebie, ale jak ktos lubi to co lubi to czemu zabraniac?

MINTOR
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-04-12 15:51:14
Masz jakieś niemiłe przeżycia z pedałami, ze tak twierdzisz? Oni ruchają siebie nawzajem a nie każdego napotkanego faceta.

szulcik
    Ocena: -12 (glosow:30)
2013-04-12 07:08:25
Pedalstwo to choroba ,którą można leczyć ,wiec dla tych ,którzy chca powrócić do normalności i szukają ,,elementów układanki" to pierwsze na co maja zwrócić uwage to UDAR MÓZGU,reszte układanki trzeba układać osobiście.

erwin_93
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-04-12 06:02:08
Zadziwia mnie ilość komentarzy od zdjęciem. Znaczy to, że dużo ludzi musi przejść jeszcze drenaż mózgu..

Mundzio84
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-04-12 09:28:48
Nie bądźmy tacy okrutni.To, że ktoś jest homosiem, czy ich popiera, nie znaczy, że zaraz musi się kwalifikować na drenaż mózgu.

wisz35
    Ocena: -7 (glosow:37)
2013-04-12 03:56:07
pedały ,pedały ,pedały ,wszędzie pedały.Co to za moda na te pedalstwo nastała.Jak zaraza jakaś. "Chcesz być cool? Ogłoś ,że jesteś pedałem" Dobranoc.

MINTOR
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-12 16:00:05
komentarz usunięty przez użytkownika

house32
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-12 20:47:31
Akurat geje których znam ubierają sie bardziej hetero niż te dżoniaski i podróbki biebera

Nightmare09
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-13 11:43:01
Moda na "pedalstwo"?? Gdyby ktokolwiek ze szkoły się o mnie dowiedział, to nie miałbym życia i najlepiej mógłbym zmienić miejsce zamieszkania i z powrotem się ukrywać. No zaje*ista moda...

Bezpardonowy666
    Ocena: 2 (glosow:24)
2013-04-12 03:43:56
Zdrowe społeczeństwo MUSI dyskryminować! To nie jest kwestia obrażania czyichś uczuć, czy wykluczenia, tylko zwykłej, zdroworozsądkowej profilaktyki. Tak jak przy plonach wyrzuca się z koszyka zgniłe jabłka, tak z każdego pokolenia trzeba wyrzucić parę wybrakowanych wykolejeńców. Czy to będzie penetrujący wypełnione g*wnem odbyty gej, wyniszczony HIVem z brudnych igieł narkoman, czy menel, w interesie społecznym jest stygmatyzacja takich ludzi.

Bezpardonowy666
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-04-12 03:46:13
Cała przyroda (na którą tak często powołuje się lewica) działa właśnie na tej zasadzie. Jeżeli będziemy przyzwalać na publiczną aprobatę dewiacji i patologi, to nasze społeczeństwo zginie jak ptak dodo. Lewakom może na tym nie zależy, żyją wyłącznie dniem dzisiejszym, w krótkowzrocznym, narkotycznym amoku ignorują przyszłość, ale dla reszty, dla zdrowych, to jak będzie wyglądał ten kraj ma znaczenie! I właśnie ci zdrowi, ci przezorni, powinni prawo głosu!

Bezpardonowy666
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-04-12 03:47:51
Dlatego nie dajmy się zakuć w kajdany tolerancji! Nie pozwólmy omamić humanistyczną hipokryzją i poczuciem winy! Dla dobra Polski trzeba się wyrzec współczucia, wątłych moralnie kompromisów i małostkowej chrześcijańsko-lewicowej moralności! Tylko w pogardzie odnajdziemy prawdziwą wolność! Miejmy odwagę nienawidzić!

wisz35
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-12 03:59:03
no i brawo Jasiu !

tub00sh
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-04-12 09:09:12
HEIL! Nienawidźmy! To droga do sukcesu i szczęścia! Depczmy wszystko i wszystkich, co nie są jak my! To nasz wróg i należny go eksterminować! Sumienie to żydowski wynalazek!!! (zaraz, gdzieś to już słyszałem, kto to tak mówił... jeden sympatyczny koleś z eleganckim wąsikiem...)

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-12 15:56:47
Rozumiem nie znosić obnoszących się wszędzie ze swoja orientacja pedałów, ale jak jakiś gej jest uczciwym pracującym, uczynnym człowiekiem, to nie widzę powodów żeby go nie tolerować. a to co robi za drzwiami sypialni gówno mnie obchodzi. bezpardonowy, homosie są rożni, ci chodzący na parady równości to margines. Nie wrzucaj wszystkich gejów do jednego worka.

Bezpardonowy666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-13 20:57:55
@tub00sh Oczywiście, że tak. Tak mówił (między innymi) Hitler i zabił w imię podobnych poglądów 6 milionów żydów. Z drugiej strony - "wszyscy powinni być równi, człowiek, miłość i altruizm są wartościami najwyższymi, każdemu się należy prawo do pracy, rozwoju i dobrobytu, oraz (w domyśle) jedynym celem istnienia silnych jest troska o słabych"- mówił kościół, mordując parę tysięcy pogan, "czarownic" i heretyków oraz Stalin, Mao, Kim i inni czerwoni, którzy zabili (i wciąż zabijają) dziesiątki milionów ludzi...

Bezpardonowy666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-13 21:03:12
...Jeżeli więc krwawa przeszłość waszych pobratymców ideologicznych nie podważa (według was) słuszności waszych poglądów, to niby dlaczego podobne "obciążenie moralne" miałaby podważać słuszność moich?

meritum
    Ocena: 3 (glosow:17)
2013-04-12 00:34:00
najsmutniejsza w tym wszystkim nie jest orientacja (do której osobiście nic nie mam) tylko fakt iż (jeśli chodzi o muskulaturę) ...wyglądają lepiej niż 90% heteryków :P. Więc może zamiast tracić czas na przesiadywanie na kompie i sianie homofobii ... nie wiem panowie - siłka, basenik, rower? :P

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-04-12 00:47:57
Zebym sie jakichs zakwasow nabawil? Wole laptopa, cole i papierosa ;)

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-12 16:01:15
lapek i cola rozumiem, ale fajki? deduś, nieładnie.

hoggish
    Ocena: -3 (glosow:21)
2013-04-12 00:33:41
Oni są normalni, to ty jesteś chory na homofobię.

wisz35
    Ocena: 8 (glosow:16)
2013-04-12 04:01:38
ciebie chyba ojciec z tatą wychowywali ?

adi_k0
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-04-12 13:40:42
Nie ma czegoś takiego jak homofobia, ja się ich nie boję. Oni mnie BRZYDZĄ.

MINTOR
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-12 15:58:18
homoFOBIA to chyba strach przed homoseksualistami? Większość tu wypowiadających się nie boi się ich, tylko nie toleruje.

Adrian2712
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-14 23:03:15
Możecie pierd***c,ze ktoś jest homofobem,ale wole być HOMOfobem niż HOMOseksualista!!

szatny
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-04-12 00:12:18
Nie widzę szczęścia na ich twarzach - ból tylko jakiś...

agnie
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-04-12 14:56:40
Najbardziej zakochana para jaką widziałam w ciągu ostatnich ładnych paru miesięcy to była para gejów, co z resztą bardzo pozytywnie zmieniło moje podejście do nich.

allejaja
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-04-11 23:48:52
Poziomka to na ki ch*j to wstawiasz skoro nie ma co komentowac..chyba wiem bo teraz taka moda na peda*ow i punktow mozna nalapac przy okazji i też jest pole do popisu dla przeciwników, zwolennikow i dla tych co jest to obojetne..sprzeczanie sie i wypisywanie po raz setny tego samego pod kazdym takim absurdem.. nuuudyyy..

poziomka24
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-04-12 17:54:21
Jak byś wytłumaczył swojemu synowi taki widok?A jeśli też chciał by mieć chłopaka?Z reszta jeśli razi cię ten obrazek to zamknij oczy i zmień stronę, nikt nie oczekuje od ciebie niepotrzebnych komentarzy jak ten powyżej. Śmiało minusuj, w przeciwieństwie do ciebie nie zależny mi na randze i punktach, a na ukazaniu tego, co według MNIE jest nie do przyjęcia.P.S. twoje zdjęcie też by się tu nadawało :)

majka11826
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-12 18:22:11
normalnie sie tłumaczy dzieciom i mówi sie prawde . Takie są czasy , a jakby moj syn chciał miec chlopaka to niech ma wazne zeby był szczesliwy .

allejaja
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-12 19:01:43
Tak zależy mi na tych za*ranych punktach, ze hoho ale na samych plusikach wysokiej rangi nie uzyskam musze chyba zaczac wstawiac jakies absurdy tak jak ty.. nawet nie napisałem czy jestem za czy przeciw naucz sie czytac ze zrozumieniem..moje zdjecie jest dla ciebie nie do przyjecia?? ciekawe.. pokaz swoje to pogadamy

Highlander_Zuk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 23:34:37
komentarz usunięty przez moderatora

trzepaczz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 23:32:17
komentarz usunięty przez użytkownika

kakimeki
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-04-11 23:16:12
najgorsze jest to ze fanatycy religijni obrażają ich nie dopuszczajac do siebie myśli ze homoseksualisci wg ich wiary zostali stworzeni prezez boga............żenada

Nightmare09
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-04-11 23:12:18
Tylko ignoranci porównują orientację seksualną jaką jest homoseksualizm do parafilii. Z pewnością pies, nieboszczyk czy jakiś 10-letni chłopiec powiedzą mi, że mnie kochają i CHCĄ uprawiać ze mną seks... No nic, pozdrawiam myślących, a jeszcze bardziej tych niepotrafiących korzystać ze swojego mózgu.

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-12 18:22:09
To może uczyńmy standardem małżeństwa polo i monogamiczne? Oni mówią sobie kocham, co wcale nie oznacza że jest to normalne. Najwyraźniej widać że ty nie korzystasz ze swojego mózgu tylko tępo powtarzasz argumenty homosiów. A po za tym nie ma parafilii tylko pedofilia. A gdyby był związek starszego mężczyzny z powiedzmy 12 letnią dziewczynką, a ta mogłaby go dążąc uczuciem bo przecież w dzisiejszych czasach dzieci szybciej do tego "dorastają" to byłoby to normalne? Według twojego rozumowania tak - współczuje ci.

Nightmare09
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-13 11:59:46
Ale podałeś przykład... Małżeństwo może dla mnie nie istnieć, dlatego wisi mi to, czy ktoś ma jednego partnera czy pięciu - ICH ŻYCIE. Drugi przykład także zalatuje głupotą. Oczywiście, że to nie jest normalne, gdyż owy starszy mężczyzna ma zaburzoną psychikę (zresztą ta dziewczynka też). Przecież gej również może być pedofilem, ale jeżeli żyje z facetem w swoim wieku (ew. pełnoletnim), to nic nam do tego!!

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-13 14:47:30
Oto sedna problemu - skąd w ogóle pochodzi nasza orientacja seksualna? Nie jest prawdą że się z nią rodzimy, jest to cecha nabyta wywodząca się z naszej psychiki, rozwoju. Bardzo często osoby heteroseksualne zmieniają orientację seksualną i na odwrót to zatem dowodzi powyższemu twierdzeniu. Nie można być jednocześnie pedofilem i gejem, bo gej ludzi dojrzałych chłopaków a pedofil przed dojrzewaniem płciowym. Słowo małżeństwo jest przypadkowe, można zastąpić go związkiem partnerskim. Chodzi o to że taki trójkąt mógłby miec prawa zastrzeżone dla rodziny i np adoptować dzieci

Nightmare09
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-19 23:20:12
Można być jednocześnie gejem i pedofilem, czego dowodzi jedna ze świeższych wstawek. Homoseksualizm to tylko orientacja, pociąg seksualny, uczuciowy do osób tej samej płci. Także wybacz, ale taki gej może lubić małych chłopców i ich wykorzystywać. A Twoje stwierdzenie, że orientacja wynika z psychiky i rozwoju to tylko jedna z wielu hipotez ;)

Nightmare09
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-19 23:23:01
Psychiki*, sorry.

samezrp
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-11 23:10:32
Pozwalam wszystkim, którzy nie krzywdzą, nie wykorzystują słabości, nie profanują, wystarczy definicja? Na tej zasadzie nie pozwolę facetowi po 50 sypiać z czternastolatką, mimo, że z tego mogą być dzieci, co wg, Ciebie jest wystarczające, żeby nie było zboczeniem.

zenekben
    Ocena: -11 (glosow:17)
2013-04-11 22:51:17
ale obrzydliwe gejem, pewnie mają trypla

sedziadread
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-04-11 23:09:36
pewno go szm@to ot ciebie złapały :D

Adrian2712
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-11 23:45:30
sedziadread zanim zaczniesz wszystkich obrażać to zaglądnij czasem do słownika!

Moxi2MaKutasa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-12 00:46:27
pi@ldol sie :D.

sedziadread
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-12 00:47:13
zpi@rdalaj

Moxi2MaKutasa
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-12 00:51:37
sędzi wal się na ryj napisz do rakPani lache robi na priv i pi@rdoli coś o Ferdalu jakimś czystej klocy , że mu dała ;)

PaniRak2
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-12 00:58:38
Kutasowy.Wrzuc screena :)

Moxi2MaKutasa
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-12 01:21:25
mój kodeks moralny mi na to nie pozwala . poza tym kogo by to obchodziło z kim sypiasz ;)

zenekben
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-04-11 22:48:28
To ojciec z synem ?

Kontar212
    Ocena: 2 (glosow:20)
2013-04-11 22:40:13
Powiem tylko, że żal mi jest homofobów

poziomka24
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-12 17:59:38
Homofobia to rodzaj strachu, a w tym wypadku chodzi o brak tolerancji, wybacz jeśli jesteś gejem i razi cię to, ale jak by świat zależał od was gejów to życzę powodzenia w jego zaludnieniu :)

liszka91
    Ocena: 11 (glosow:19)
2013-04-11 22:40:03
Faktycznie, slipki w serca to totalna wiocha :P wszyscy wiedzą,że w tym sezonie gwiazdki są najmodniejsze :P

Moxi2MaKutasa
    Ocena: -14 (glosow:18)
2013-04-11 22:59:07
liszaj ciągnij kiche spod tego zdjęcia, bo ci się spuszcze pasztecie na ten krzywy ryj hahahahah

liszka91
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-20 22:59:19
oj, ale ty nawet nie masz czym się spuścić. To jak to zrobisz ci*o internetowa.

drLOUBITCH
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-04-11 22:37:10
Szczerze? Mam na to totalnie wyj*bane.

pablo1123_74
    Ocena: 5 (glosow:23)
2013-04-11 22:36:39
Poszedł Giej! do lekarza, diagnoza Aids, gej pyta i co teraz? lekarz hmm.. proponował bym jeść, śledzie popijać kakaem następnie zupa grochowa kilo jabłek popijać mlekiem itd..... gej pyta, i pomoże to? lekarz spojrzał na niego i mówi pomóc nie pomoże ale dowiesz się do czego DOPA służy.

czapiewski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-12 18:48:21
komentarz usunięty przez użytkownika

szarek
    Ocena: -9 (glosow:21)
2013-04-11 22:36:23
GEJ KOJARZY SIE Z GÓWNEM!!!!!!!!!!!!!!!!

astaii
    Ocena: 1 (glosow:19)
2013-04-11 22:19:59
Prawo wyboru? Dlamnie to choroba

kuku3
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-11 23:21:09
to sie lecz

anna-maria-1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-12 11:00:28
Jako człowiek ma prawo wyboru,czy chce się leczyć czy nie.

czapiewski
    Ocena: -1 (glosow:23)
2013-04-11 21:54:47
zaje bane pe daly! do gazu z nimi

trzepaczz
    Ocena: 0 (glosow:20)
2013-04-11 22:06:37
Straaaaaszną krzywdę Ci wyrządzili na pewno idioto. Idź spać bo mama komputer wyłączy.

lawina
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-04-11 21:53:08
przystojne chłopaki... szkoda że się zmarnowali;p

ktosieeek
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-04-11 21:48:38
Moim zdaniem to w ogóle nie powinno się znaleźć na głównej!

PaniRak2
    Ocena: 2 (glosow:20)
2013-04-11 21:41:03
Uważam się za osobę tolerancyjną,jakieś tam wyczucie smaku (wizualnego chociaż)podobno też mam...Nie zmienia to jednak faktu,że choojowo to wygląda.

Moxi2MaKutasa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 22:57:50
komentarz usunięty przez moderatora

Moxi2MaKutasa
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-11 23:02:37
komentarz usunięty przez użytkownika

Moxi2MaKutasa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 23:06:33
komentarz usunięty przez użytkownika

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-11 23:07:02
@PaniRak2, i co, mamy zabronić im chooyowo wyglądać? Tak, wiem, nic takiego nie napisałaś, ale niektórzy maja takie podejście. Dla kogoś ty też możesz wyglądać nieestetycznie, co wtedy? chyba kazałabyś mu ta opinie zachować dla siebie ;)

Moxi2MaKutasa
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-11 23:14:26
komentarz usunięty przez użytkownika

Adrian2712
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-11 23:53:13
Do Moxi2MaMałego,co pedałku kozak jesteś z drugiej strony kabelka,co?

PaniRak2
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-04-12 00:06:53
Kutasowy-do wyra,bo już po bajce.Może i bym Ci opitoliła z połykiem,gdybyś miał czym się wykazać! Mintor-każdemu co innego się podoba i nie bronię.Ale jednak dwóch facetów za rączkę wygląda mało wyjściowo,że tak to ujmę :)

Moxi2MaKutasa
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-12 00:25:17
komentarz usunięty przez użytkownika

PaniRak2
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-12 00:30:07
Widocznie wie,co mówi ;)

leszekxd
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-11 21:39:06
napis SOAP na koszulce geja bezcenny

Benzene
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-04-11 21:34:06
Jezu... Ile komentarzy pod tym... A przecież wszystkim wam to wisi... Nie spinajcie się tak. Widzicie gejów na zdjęciu i od razu wielka afera. A widzieliście może na żywo takich trzymających się za rękę? Zrobili wam coś oni? Dużo z was mówi, że powinno się leczyć homoseksualizm. Ale za bardzo nie wiem nawet jak. To tak samo jak leczyć heteroseksualizm. Ale okej, wyszalejcie się, pokozakujcie, jak to nienawidzicie złych homoseksualistów sprowadzających świat na złe... Ale świat to nie jest nasz problem, naszym problemem jest Polska, w której homosie za bardzo się nie wychylają. Naprawdę nie

Benzene
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-04-11 21:35:59
...Macie co robić tylko wpychać się ludziom do ich życia prywatnego?

trzepaczz
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-04-11 21:42:05
Napisałem co nieco o leczeniu gejów parę komentarzy niżej, wystarczy spojrzeć z krytyką. Na tym portalu nie warto w ogóle mieć krzty mózgu ani tolerancji bo zostaniesz obrzucony/a mięsem przez "prawdziwych polaków". Masz plusa bo jeszcze są ludzie którzy trzeźwo patrzą na świat.

Benzene
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-11 21:53:04
Możliwe... Nie wiem, ogólnie nie mam siły przedzierać się przez te tabuny jedynych właściwych Polaków. No bo to przecież określone jest. Gdzieś czytałem, że prawdziwy Polak to homofob i, o zgrozo, katolik. No fakt. Nie ma to jak określony model idealnego Polaka. Dokładnie. Ci wszyscy hejterzy tu, a przynajmniej większość, mogą wyrażać własne zdanie. Ale nikt inny nie może, kategorycznie... Ludzie, mniej hipokryzji.

lewy139
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-04-11 21:08:52
Ostrzegawczy strzał w potylicę dla każdego.

trzepaczz
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-04-11 21:10:56
Ty się postrzel to zrobisz większą przysługę... baran.

trzepaczz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 21:08:49
komentarz usunięty przez użytkownika

trzepaczz
    Ocena: 0 (glosow:20)
2013-04-11 21:07:49
Nie mam słów na was ludzie... ani cierpliwości i muszę hamować nerwy od wulgaryzmów by komentarz nie został usunięty... ludzie czy wy macie mózgi? "ludzie"? zwierzęta... zrobili wam coś kiedykolwiek geje? Uraz jakiś? Strach ukrywacie nienawiścią? Homofobów powinno się leczyć. Pseudolecznie gejów polegało kiedyś na usadzeniu człowieka pod napięciem i daniem środków na przeczyszczenie przy oglądaniu filmów porno - gejowskich. odruchy wymiotne na widok seksualności własnej orientacji to leczenie. Co mogę powiedzieć? Wy się leczcie jeśli uważacie że to jest patologia to najlepszy przykła

trzepaczz
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-04-11 21:09:56
reprezentujecie sobą. Wy się "potraktujcie" młotkiem sami a nie gejów jak to niektórzy panowie w komentarzach wymieniali. nietolerancja wobec czegoś czego się człowiek boi... Bardzo logiczne. Żyć mi się odechciewa. Uprzedzając wszelkie komentarze i docinki - jestem hetero i mam dziewczynę. wszystkim homofobom serdecznie - spie*****jcie

turandot
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-04-11 21:14:52
Ode mnie masz plusa, mnie wisi co kto i z kim, pod warunkiem, że nie robi nikomu krzywdy.

damian.szefo
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-04-11 21:16:36
no to sp..... a jak żyć ci się odechciewa nie będziemy cię zmuszać. I żeby sprawa była jasna nie boimy się ich! A może ty zerkasz czasami na facetów, jak dziewczyna nie patrzy i dlatego taki z ciebie obrońca.

trzepaczz
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-04-11 21:20:49
No dalej. Pokaż jaki to facet jesteś prawdziwy i stereotyp internauty - polaczka hejtującego pedałów. Kolejny błazen, jakby za mało ich było... Fajnie, że wziąłeś do siebie chyba najmniej mające na celu do przekazania rzeczy z mojej wypowiedzi. Nie wiem po co ja się produkuję...

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-11 21:28:47
Błazen? A i owszem ale Stańczyk jeżeli rozumiesz aluzje!

Max74
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-04-11 21:58:25
Ciekaw jestem, czy jakby trzepaczowi (!) dupę pedzie zruchali to tez by taką miłością ich darzył. Pedofile pewnie też mu nie przeszkadzają .

trzepaczz
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-04-11 22:14:11
O proszę, największa sierota tego portalu, maxiu. Ile Ty gnoju masz w rzeczywistości lat, że rzucasz takimi zacnymi tekstami? "człowiekiem jestem i nic co ludzkie nie jest mi obce" znasz to? Homoseksualizm powstał w czasach antycznych w Grecji i nie jest to chwilowa moda. To jest ludzka orientacja. Nie darzę miłością, tylko jestem w przeciwieństwie do Ciebie tolerancyjny i gówno mnie obchodzi co kto robi prywatnie. Ale wy wszędzie się wpie*dalacie jak banda mocherów. Gej to człowiek, może być tak samo idiotą jak Ty jak i normalnym gościem do pogadania przy piwie.

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-04-11 22:20:59
Homoseksualizm nie narodził się w Grecji, jest stary jak świat i świadczy o tym że w ewolucji poszło coś nie tak. Jeżeli homoseksualizm jest orientacją, to tak rozumując to pedofila też jest orientacją tylko że ukierunkowaną na dzieci, czujesz to? Ale jesteś tolerancyjny! Tak bardzo że innych wyzywasz od gnojów, brawo, po prostu brawo!

Max74
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-04-11 22:35:36
Jesteś pewien, że pedziów wcześniej nie było ? Zboczeńcy są od zawsze, nie od Grecji, bystrzaku. Na Nowej Ginei podobno do dzisiaj wper@laja ludzi, czyli to też nie jest chwilowa moda A o zoofilii w antyku słyszał ty ? O tych byczkach etc. a jak na arenach kobiety smarowano wydzielina z krowy w rui i puszczano na nie byka dla dla uciechy gawiedzi, faraonowie, zaś pukali własne siostry-czyli to tez normalne ? Latek mam prawie dwa razy więcej od ciebie, chłoptasiu i znam dużo różnych mądrych sentencji.

trzepaczz
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-04-11 22:48:45
Źle użyłem słowa "powstało" gdyż na porządku dziennym było już w Grecji. W przeciwieństwie do ścierwa które i Ty wymieniłeś, homoseksualizm jest miłością odwzajemnioną [wyjątkiem jest kazirodztwo, ale to już jest psychika, bo z zasady ludzi z jednej rodziny nie ciągnie do siebie - jest to uwarunkowane po prostu rozwojem człowieka i pewnymi cechami, przez które ludzi zwyczajnie nie ciągnie do siebie z jednej rodziny - jak widać są wtedy zboczenia też] a to o czym Ty mówisz, a raczej JAK Ty mówisz jak ostatni gnojek z gimnazjum to ja wątpię w TWOJĄ dojrzałość człowieku. jak widać "

trzepaczz
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-11 22:52:12
"znać" może i znasz wiele mądrych sentencji, ale założę się, że nawet ich nie rozumiesz. Chłoptasiem to Ty jesteś dla mnie jeśli traktujesz geja "pedzia" według Ciebie jako podistotę. Bo dla mnie to jest pewien wypaczony znany z historii rodzaj faszyzmu, nie sądzisz? Ale co ja tam wiem, skoro jestem niby dwa razy młodszy od Ciebie per panie kretynie.

samezrp
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-04-11 22:54:45
@damian.szefo Jeżeli homoseksualizm jest orientacją, to tak rozumując to pedofila też jest orientacją tylko że ukierunkowaną na dzieci, czujesz to? ========= A odróżniasz sypianie z dziećmi od sypiania z dorosłymi? A krzywdzenie od nie krzywdzenia? A co do dzieci i Eltona Johna, o którym psiałeś niżej, to wyobraź sobie, ze on wychowuje swoje dziecko. Urodzone przez surogatkę, ale jego. Też byś mu je zabrał, bo jest pedałem? A co do adopcji, jesteś sobie w stanie wyobrazić, że homo mają dzieci? Homoseksualizm to nie bezpłodność. Rozumiem, ze po śmierci biologicznego rodzica takie wychowywa

trzepaczz
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-11 22:56:26
A Ty damianku rozumiesz co to jest tolerancja? Pedofilia to nie jest miłość odwzajemniona. Trudnym tematem jest kazirodztwo bo jakkolwiek może być miłością odwzajemnioną, tak jej konsekwencje, a mianowicie dzieci które rodzą się z chorobą genetyczną są tragiczne. Coś jeszcze macie panowie mądrego do powiedzenia?

samezrp
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-11 22:57:25
...wychowywane dziecko oddałbyś do sierocińca, bo tak dokładnie się dzisiaj dzieje, bo osoba je wychowująca nie ma prawa sie nim opiekować dalej. Jeśli masz mózg, to go użyj czasem, nie tylko do oddychania.

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-11 23:00:00
Tolerancja aż z ciebie kipi! Kazirodztwo to zboczenie, uwarunkowane rozwojem człowieka i pewnymi cechami. Przecież to też mogłaby być definicja homoseksualizmu. Ale argumentami ciskasz! Popisałeś się!

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-11 23:06:30
Odróżniam i nie obrażam się na Damianka, chyba że zaczynasz mnie podrywać. Ale skoro gejom pozwalasz to czemu odmawiasz innym dewiantom, no powiedz czemu? Czy zoofil jeżeli dobierze sobie zwierzę gabarytowo do siebie je krzywdzi, nawet mogą być szczęśliwi. Czy nekrofil robi krzywdę zwłokom, raczej nie. Nie śiwadczy to jednak o tym że to jest fajne. Elton wychowuje swoje dziecko i owszem ale czego nie zrobił sobie go z partnerem tylko potrzebował do tego kobiety? Może dlatego że homoseksualizm jest jałowy. Z drugiej strony czy tak powinno być?

trzepaczz
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-11 23:08:48
Jest taka subtelna różnica w tym, bo widzisz damianku, czy według Ciebie rodzeństwo żyjące ze sobą w jednym domu od dajmy na to 17 lat, zacznie widzieć się atrakcyjne seksualnie, to jest coś co można porównać do dorosłego inteligentnego człowieka, dajmy na ten przykład już Eltona, który po prostu woli, kocha mężczyznę? napisałem też coś o konsekwencjach kazirodztwa, podaj mi konsekwencje homoseksualizmu.

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-11 23:12:30
Jaka jest różnica między tym że dwoje pedałów za kasę kupuje sobie macice kobiety na 9 miesięcy a adoptuje dziecko? To i to jest złe. Na pewno wychowają go na typowego heteroseksualnego samca. Zauważyłem że strasznie się denerwujesz, spokojnie. jak nie masz logicznych argumentów to się nie ma co denerwować. Pójdź na spotkanie z kolegami w kolorach tęczy to cię natchną i będziesz miał świeże argumenty. Nie wiem czy ktoś ci to mówił ale mózgiem się nie oddycha, naprawdę!

trzepaczz
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-11 23:15:39
inaczej - zoofilia, nekrofilia mówisz. Homoseksualizm porównujesz do tego tak? Według Ciebie, jeśli zboczeniem można nazwać zoofilię/nekrofilię to także i homoseksualizm? A czy dla Ciebie chociażby nie jest wypaczeniem seksualność która polega na zadowoleniu jednej strony? uprzedzając zoofilię, tylko delfiny i ludzie czerpią przyjemność z seksu, nekrofilia? to nie jest miłość. Ale dla niektórych to i homoseksualizm nie jest miłością...

trzepaczz
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-11 23:17:59
aaach czekałem aż to podasz. Za to pary hetero, które nie mogą mieć dziecka, posługując się in vitro to też zło? na ten temat się nie powinno dyskutować. Bezpłodność a niemożność jest wszechobecna.

samezrp
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-11 23:18:03
Jeśli nie odróżniasz wychowania swojego dziecka od obcego to... No cóż. Na pewno nie ejst złe wychowywanie dziecka przez pijącego, heteroseksualnego ojca, który to dziecko tłucze. A co, przynajmniej nie pedał. A denerwuję się zawsze jak mam do czynienia z pustogłówkami. Argumenty trzeba zrozumieć, żeby dotarły, tak jak to z mózgiem. BTW zawsze mnie fascynowały teksty heteryków o gejowskim seksie analnym, ciekawe skąd te doświadczenia... Zawsze mówiłem, ze neofici najgorsi.

samezrp
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-11 23:19:05
Pozwalam wszystkim, którzy nie krzywdzą, nie wykorzystują słabości, nie profanują, wystarczy definicja? Na tej zasadzie nie pozwolę facetowi po 50 sypiać z czternastolatką, mimo, że z tego mogą być dzieci, co wg, Ciebie jest wystarczające, żeby nie było zboczeniem.

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-11 23:20:47
Jako że pisałem prace magisterską z tego zagadnienia to powiem ci że nie ma żadnych negatywnych skutków kazirodztwa, przynajmniej tych naukowych, więc to cienki argument. Negatywne homoseksualizmu - oderwanie odbytu, paskudna rzecz :) Nie uważasz że skoro pomimo więzów krwi i wspólnego życia ktoś się w sobie zakochuje to jest to na skutek zaburzeń w psychice, podobnie u gejów. Homoseksualizm nie siedzi w sercu tylko w głowie, umyśle.

samezrp
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-11 23:26:10
rozumiem, że tego problemu nie ma u heteryków uprawiających seks analny, bo tego nie robią, bo przecież to byłoby jałowe. I żaden hetero facet nie uprawia seksu analnego jako strona pasywna z partnerką wyposażoną w dildo. Zrób drugi kierunek i napisz pracę magisterską o tym, to się choć douczysz.

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-11 23:27:18
Bardzo przepraszam ale dyskusja z tobą mnie znużyła i nie chce zniżać się do twojego niskiego poziomu. Potwierdziłeś po raz kolejny regułę że jak ktoś nie ma argumentów to się kogoś obraża.

samezrp
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-11 23:28:02
BTW w kazirodztwie w przypadku ciąży krzywdzi się dziecko z tego związku, choćby wadami genetycznymi, więc: WRONG! Nie podpada pod definicję jaką podałem. Wysil się bardziej.

trzepaczz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-11 23:34:36
chcesz bym się czepiał? serce to organ tłoczący krew, anal uprawiają hetero też, problem dzieci w kazirodztwie - mogą adoptować powiesz? tak mogą, ale jeśli miłość rodzinna przeradza się w miłość z powodu atrakcyjności/seksualności coś tu nie tak. pier*olisz od rzeczy to się nie dziw, że nerwy puszczają na widok głupoty.

Max74
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-11 23:48:46
Trzepacz, ty naprawdę jesteś tępym gimbusem. Wszystko przekręcisz, żeby tylko bronić swoich kolorowych braci. To złe i tamto bo tak, ale homo to absolutnie normalne. "Tylko ludzie i delfiny czerpią radość z sexu" to znaczy, że np. psy kopulują mimo, że nie sprawia im to żadnej przyjemności ? Może doczytaj ten artykuł w Focusie i może załapiesz subtelną różnicę miedzy miedzy uprawianiem seksu TYLKO DLA przyjemności (jak ludzie i delfiny), a tym czy inne zwierzęta kopulując WYŁĄCZNIE DLA PROKREACJI odczuwają przyjemność, czy może sprawia im to ból.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-11 23:57:50
Max, daj spokój, nie dyskutuj z ludźmi którzy mają klepki na oczach a ich mottem jest "moja racja jest najlepsza" :)

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-12 00:01:51
Najmojsza sie pisze Lucy!

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-12 00:05:47
"Najmojsza" nie znaczy najlepsza, a takie sapacze jak wyżej za wszelką cenę z przytupem nóżką, chcą pokazać, że mają rację. To nie jest dyskusja, a przekrzykiwanie się.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-12 00:12:22
W "Dniu swira" mowili co innego Lucy i tego sie bede trzymal. Kurcze, dwa pedzie na plazy i tyle zamieszania. W sumie jak zwykle pod takimi absurdami.

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-12 00:21:56
Dlatego ja lepię pierogi :)

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-12 00:30:56
Z grzybami??? Ja wpierdzielam czekolade i slucham "Aquy" :D My oh my do you wanna say goodbye!!!

lucy123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-12 00:34:57
Ja ogladam Dlaczego ja na polsat 2 , piję colę i rysuję :)

dedede66
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-12 00:52:54
Bo to taki prawdziwe historie o zwyklych ludziach takich jak my. Z zycia wziete. Tez czasem ogladam jak mam ochote na inteligenyna rozrywke :)

pablo1123_74
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-11 21:04:55
Ciekawe który którego....

Kontar212
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-11 20:45:14
komentarz usunięty przez użytkownika

Max74
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-04-11 20:56:08
Co najwyżej mogliby torebką uderzyć, ciota to nie facet i gdzie ty te bicepsy widzisz ?

damian.szefo
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-04-11 21:05:53
Torebką albo błyszczykiem! Jedyne co mają umieśnione ponad miarę to odbyt

Rexik
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-04-11 21:11:22
Padłam i nie wstanę hahhahaahhahaha

Sensimillka
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-04-11 20:33:21
trzeba komentować! na plażę w spodniach? faktycznie wiocha! bo każdy ma prawo do miłości i brak szacunku do tego jest wiochą!!!!!

damian.szefo
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-11 20:35:34
Każdy??? Pedofile, zoofile i nekrofile też???

ncaso
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-04-11 20:42:14
Tak damian nawet onaniści tacy jak ty i karzeł z Żoliborza...

damian.szefo
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-04-11 20:49:03
No to super. Ncasco - twoim dzieckiem zajmie się pedofil, psem zoofil a po śmierci wyrucha cię nekrofil - pewnie będziesz wniebowzięty ale jak tolerancja to tolerancja

Max74
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-04-11 20:49:37
A mordercy którzy kochają mordować to też niech maja do tego prawo-jak tolerancja to tolerancja na całego.

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-11 20:53:59
A co! Na bogato! Tolerancja przede wszystkim, ponad wszystko! Kojarzy się wam co z czymś!

tub00sh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-11 21:04:58
Nawet nie chce mi się komentować tych bredni (więc czemu to robię?).. sorry, staram się zachować zdrowy rozsądek, logikę i neutralność, ale jak ktoś porównuje nieszkodliwych - (definicja dla co poniektórych: nieszkodzących innym, postronnym, nie krzywdzących osób trzecich) do morderców czy gwałcicieli, to się mi nożyce ogrodowe w majtkach otwierają. Max, jak cię lubię, to ogarnij się czasem, ok? :)

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-11 21:09:08
Nieszkodliwych? Czemu nie rozumiesz że to puszka pandory, raz otwarta nie da się zamknąć. Zobacz jacy nieszkodliwi są na zachodzie, adoptują dzieci to mało. A według ciebie szkodliwi już domagają się swoich praw wychodząc z założenia że goje mogą to czemu nie oni i mają rację!

tub00sh
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-11 21:13:29
Adopcja dzieci przez takie pary to zły pomysł, ale stawianie znaku równości między dwoma koleżkami, co sobie idą za łapsko po plaży (a taki jest TEMAT, nie adopcja!), a mordercami to po prostu bezsens.

Max74
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-11 21:18:33
Tubooshu ja też Cię lubię kolego ale chyba mnie nie rozumiesz mnie. Ja posługuję się tylko logiką i to, że sprowadzam pewne rzeczy do absurdu to tylko po to, żeby pokazać błędność ich rozumowania. Nikt nie jest naprawdę tolerancyjny, każdy ma tylko tę swoją granicę w innym miejscu.

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-11 21:20:34
Nie uważasz, że granicą tolerancji powinna być krzywda wyrządzona drugiemu człowiekowi? Wolność twojej pięści... i tak dalej?

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-11 21:21:51
Skoro należą im się prawa zarezerwowane dla małżeństw to i prawo do adopcji dzieci, przecież wielu gejów otwarcie o tym mówi np. polski Piróg, czy elton john który już wychowuje dziecko więc albo jesteś za albo przeciw, nie ma połówkowych rozwiązań

tub00sh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-11 21:31:39
Gówno prawda, człowieku. "Albo jesteś z nami, albo przeciwko nam" - jak ja nienawidzę takich bredni. Pogardzam skrajnościami, bo wystarczy chwilę się zastanowić, by uznać, że większość homoseksualistów NIE chce adoptować dzieci - jedynie paru ekscentrycznych celebrytów ma takie zachcianki. Pogadajcie z normalnymi gejami to wam powiedzą. Ale skąd tych normalnych wziąć, no nie? Otóż - nie poznasz ich na ulicy. Bo niczym się nie wyróżniają, poza tym z kim chodzą do łóżka, jak nikt nie patrzy. I nie mam absolutnie nic przeciwko takim ludziom, a adopcji nie akceptuję!

tub00sh
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-11 21:34:54
Naturalnie te wypindrzone, wymalowane dziwadła z parad równości także niewiele mają wspólnego z tym, czym jest zwykły homoseksualizm. Zrozumcie, orientacja seksualna nie nakazuje człowiekowi ubierać się jak idiota i tańczyć do disco polo na środku ulicy w gumowych stringach. Nie muszę mówić, że uważam te parady za straszliwą wieś (podobnie jak wszelkie inne manifestacje).

Max74
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-11 21:38:31
Co to jest ta "krzywda wyrządzona drugiemu człowiekowi" ? Krzywdę można wyrządzić każdemu człowiekowi i często się ją wyrządza chcąc, nie chcąc nawet najbliższej osobie (wystarczy uchlać się z kumplami ;-)) Nie będę strzelać do kogokolwiek dlatego, że jest homosiem-jeśli o to Ci chodzi. Uważam, że jest po prostu zboczenie i propagowanie tego jest wysoce szkodliwe społecznie i dlatego to piętnuję.

damian.szefo
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-11 21:39:50
Nie denerwuj się! Robiłeś jakiś szerszy sondaż wśród gejów? Argument tak głupi że aż przykro czytać. Przecież też nie wszystkie pary heteroseksualne chcą mieć dzieci. Skrajnością byłby obowiązek ich leczenia i izolowania, odmawiania prawa do niektórych zawodów a przecież im się odmawia tylko tych praw które są zarezerwowane dla małżeństw które dla państwa są "produktywne". Niech sobie robią co chcą, ale małżeństwo to kobieta i mężczyzna!

tub00sh
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-11 21:44:20
Zgadzam się, damian - małżeństwo to facet i baba, czyżbym napisał coś innego? Jedyne czego się czepiam to przesadzonych, nazbyt skrajnych poglądów - niezależnie od strony - bo żadna skrajność nigdy nic dobrego na świecie nie zrobiła. A poczytajcie sobie wpisy "na stos ich!" i tego typu. A odnośnie sondażu - wystarczy poczytać komentarze homoseksualistów na tej tutaj stronie. Niekiedy się trafiają i żaden jeszcze nie popierał adopcji dzieci. Poza tym uprawiamy tu piękny offtop, ponieważ tematem jest to co na zdjęciu. Człowiek-mydło i pan w piżamie.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-11 21:44:54
tuboosh to ty już nie wiesz co chcesz. Jeżeli jesteś przeciwko adopcji dzieci, paradom, legalizacji innych zboczeń to co popierasz? Przecież nikt nie pisze tu za ich eksterminacją. Ja miałem kiedyś dość neutralny stosunek do tej sprawy ale od kiedy zaczęła się walka o związki, adopcje, parady to jestem na nie. Myślę że wiele osób właśnie to zniechęciło

tub00sh
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-11 21:52:09
Powiem ci co popieram - zdrowe, racjonalne podejście do tematu. Jest sobie dwóch kolesi idących za rękę po ulicy. Widok może i głupawy, przyciągający uwagę - ale nic ponadto. Mijasz ich i po chwili zapominasz zajmując się swoimi sprawami. Powiem ci czego nie popieram. Spinania jaj "na stos pedałów! leczyć zboczeńców! lewackie świerwa! hitler by z nimi zrobił porządek!". Mało tu takich komentarzy? Wyzywanie od "nietolerancyjnych homofobów" też mnie bawi. Wiesz, naprawdę nie trzeba stać po jednej, lub drugiej stronie. Można z boku:). Bo to nie są zbrodniarze ani kryminaliści.

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-11 21:59:36
I już mówisz jak człowiek. Ja też nie mam żeby szli za rękę, uważam to jednak za niesmaczny widok ale mam do tego prawo. Jestem przeciwny skrajnościom ale to prze takie zachowanie się gejów stanowiska przeciwników i zwolenników się radykalizują. Jedni wyzywają od homofobów a drudzy do gazu. Nie zgadzam się że można stać zboku. To tak jak z niechodzeniem na wybory i narzekaniem na polityków. Nie zajmując stanowiska decyzję dajemy podjąć innym, a mogą to być ekstremiści

tub00sh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-11 22:06:28
To prawda, szkoda tylko, że społeczeństwo już jest zradykalizowane i chcąc na logikę podejść do sprawy, prędzej czy później zostaniesz zwyzywany przez jednych lub drugich od faszystów, albo lewaków.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-11 22:11:13
I to jest sukces środowisk gejowskich, wywołali dyskusję i zradykalizowali strony. Wiem jedno po otworzeniu puszki pandory już jej nikt nie zamknie. pozdrawiam

szulcik
    Ocena: -4 (glosow:18)
2013-04-11 20:20:59
Pierd..ne pedały !!! Do PIECA !!! Hyc !! Ruszt juz gorący ,popiół wybrany!!!

Dave2024
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-11 20:21:51
Spokojnie, bo Ci stanie ;*

szulcik
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-11 20:25:51
a Ty znów z tym stawaniem ... Tak jak mówiłem nOrmalny facet nie bawi sie w dwuznaczności ,tylko od razu prosto z mostu !!

Dave2024
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-04-11 20:29:14
Widzę, że szybko się uczysz :). Nie widziałem jeszcze Twojej odpowiedzi (muszę odkopać tamten absurd). Jasne, że prosto z mostu, ale po co od razu rzucać frazesami rodem z rynsztoka? :) Nie można się tak troszkę bardziej kulturalnie różnić? Dyskusja na każdy temat powinna być na poziomie. Nie zgadzajmy się ze sobą, ale szanujmy jak nie siebie to przynajmniej nasze poglądy i osoby, które będą to czytały :).

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-11 20:42:28
Ale rozmowa nie ma zadnego sensu Ty nawołujesz pedalstwem ja za NORMALNOŚCIĄ ,zgody czy kompromisu nie bedzie zadnego !! No chyba ,ze bys mi powiedział ,ze Twój zachwyt pedalstwem został ,,narodzony: wraz Udarem mózgu to rzeczywiscie jest choroba ,która zmienia całkowicie tok myślenia ,każdego ,który na nia zapadnie ,to z pewnoscia bym zaczał współczuć ,ale nie w tym przypadku !!

Dave2024
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-11 20:55:49
Kilkadziesiąt lat temu nie do pomyślenia byłoby bratanie się intelektualisty z chłopką, a jednak przeszło to :). Podobnie było z niewolnictwem Murzynów. Nie rozumiem Twojej niechęci do homików, zrobiliśmy Ci coś? Dlaczego jesteś aż tak wrogo nastawiony do tak małej grupy społecznej? Nie patrz na to, co robi lobby gejowskie (tfu!). Gejem może być Twój trener z siłowni albo pan ze stacji paliw. "Normalni" geje to zwykli ludzie nie rzucający się w oczy. Nie musisz od razu pytać ich czy lubią osobę z bonusem w majtkach :). Obejrzyj sobie 20 odcinek 6 sezonu M.D. House.

Max74
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-11 21:10:27
Jeśli normalni homosie nie rzucają się w oczy to ja te woje oczęta mógłbym na nich przymykać i wykazać się swoja tolerancją. Częściej jednak rzucają się i to bardzo, reklamują swoje zboczenie jako coś normalnego i każdego komu to nie przypada do gustu wyzywają od homofobów i ciemniaków.

Dave2024
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 21:16:55
Max wiem z doświadczenia, że te największe cioty wolą jednak dziewczynki :) także wiesz...

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-11 21:17:53
Otrzymanie akceptacji czyli nawiazuje do odbierania pedalstwa za normalne to już ,tylko malutki kroczek do adopcji dzieci ,wypieranie prawdziwych NORMALNYCH RODZIN z kręgu normalnych, wiesz,ze apetyt rośnie wraz z jedzeniem ... Najpierw akceptacja ,pozniej adopcje ,spaczenie systemu dóbr rodzinnych ... NIE !! NIE !! stanowcze NIE !!! Chcesz byc ! bądz ! Nie afiszuj sie z tym !! MY hetero nie lubimy obcsciskujacych sie dwóch samców.

Dave2024
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 21:21:49
Ależ ja również jestem przeciwny adopcji dzieci przez homiki. Chcesz mieć dziecko to sobie je urodź :). "I po tyłkach bijcie naaaaas! Lalalalalalalalalala." :D

Max74
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-11 21:26:17
Jeśli cioty lubią dziewczynki to ja jestem taką stuprocentową ciotą.

Dave2024
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 21:27:52
Ciota to styl życia i stan umysłu :). Nie każdy facet wyglądający na pedałka jest homo :)

MINTOR
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-11 22:45:35
szulcik, tak szczerze: co ci geje zrobiły, ze pałasz do nich taką nienawiścią?

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-12 07:01:41
To jest stan umysłu. Do tego poczytaj wczesniejsze wypowiedzi dlaczego nie preferuje! Bo nie lubie sie powtarzać.

cobos18
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-11 20:19:05
pedalizm poziom VERY HARD

mar160
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-04-11 19:42:45
Są normalnie ubrani, nic nikomu nie robią, po prostu się nie kryją z tym jak żyją. Normalni ludzie. Co wam przeszkadza, że się kochają? Póki dzieci nie będą mieli prawa adoptować to niech sobie żyją w spokoju. Nie mówie tu o PEDAŁACH co łażą ulicami ubrani na różowo i walczą o swoje bo to już przegięcie. A Ci panowie wyglądają na normalnych.

roverek5
    Ocena: -3 (glosow:19)
2013-04-11 19:26:24
Homoseksualizm to choroba psychiczna ludzie. Ja nie raz sobie uswiadamiałem że jestem oazą normalności i nie wyobrażam sobie żebym miał sie zadawać z ped.ałem. Na rodziny nie mozna im pozwolić bo ich dzieci miałyby wybór zyciowy hetero albo homo. Było by 50/50. Prawdziwy polak nie lubi peda.łów

samthebludger
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-04-11 19:55:44
Coz za skromnosc Ty oazo normalnosci. A kim jest prawdziwy 'polak'?

Danger_Boy
    Ocena: -7 (glosow:15)
2013-04-11 19:25:27
Co wam przeszkadza dwóch facetów idących, trzymających się za rękę? Albo całujących się na ulicy.

pawel1304
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-04-11 19:25:27
Jeśli się kochają to ch.j im w d..pe :)

Aber
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-11 19:58:51
sam widok

Dave2024
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-04-11 20:23:10
Jeśli komuś przeszkadza Twój ryj tzn., że powinieneś umrzeć? Dość dziwne masz poglądy :)

pawel1304
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 19:22:34
komentarz usunięty przez moderatora

wesoly82
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-11 19:14:00
jaki ojciec taki syn

roverek5
    Ocena: -1 (glosow:23)
2013-04-11 19:11:29
Mam nadzieje że Polacy nigdy nie zaakaceptują gejów i lezbijek. Na samą myśl co oni moga robi w łóżku mi sie rzygać chce. Normalna rodzina to mąż i żona a media dalej wciskają że legalizacja związków partnerskich to krok w przód bo ja myśle że jednak odwrotnie. A każdego geja trzeba bić po mordzie jeżeli sie ze swoimi poglądami afiszuje.Pozdro dla kumatych :)

Dave2024
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-04-11 19:48:57
Po cholerę sobie to wyobrażasz? Może Ciebie to jednak kręci?

samthebludger
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-11 20:04:09
A ja bym chcial zeby Polacy zajmowali sie bardziej swoimi sprawami a nie interesowali sie kto z kim i ile razy spi. Nie rozumiem tez dlaczego musze z kims brac slub - pewnie jeszcze najlepisj koscielny - zeby gdy zdazy sie jakis wypadek moc uzyskac o tej osobie informacje w szpitalu na przyklad. Nie rozumiem dlaczego chcesz bic po mordzie ludzi za to ze sie kochaja - czy tez tak im sie wydaje- myslalem ze Polska to wolny kraj. Co dalej kogo bedziesz bil po mordzie? Ludzi w swetrach? Wegetarian?

Nick-T_00
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-11 20:05:59
Czy wiesz, że ok. 90 % związków partnerskich stanowią pary heteroseksualne?

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-11 20:26:29
To i tak o 10% za dużo! Sama idea związku partnerskiego jest chora, bo co to jest, takie niby małżeństwo czy co? Jak ktoś chce mieć legalny związek to idzie do USC, 15 minut i po krzyku, jak ma wątpliwości to na 15 minut, intercyza i po krzyku. Zakończenie związku partnerskiego będzie jak rozwód, bo trzeba będzie i tak ustalić kwestie podziału majątku, opieki nad dziećmi i alimentów, więc jaka to różnica. Jeżeli ktoś chce być "legalnie" ze sobą to zawiera malżeństwo, jak nie to żyje w starym dobrym konkubinacie.

Max74
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-11 20:44:50
Związki partnerskie to nic innego jak po prostu to okropne małżeństwo, tylko dla homosi i dlatego cacy i tak pożądane.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-11 20:52:39
Otóż to tylko nasza bardzo tolerancyjna młodzież tego nie rozumie, że gra nie idzie o związki partnerskie dla ogółu tylko dla homosi jako przedsionek adopcji dzieci itd. A już w kolejce stoją inni dewianci, mamy tego obrazki na zachodzie Europy

Max74
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-11 21:02:28
Otóż to Damianie, pedofile mają już w jaśnie oświeconej i modernej Holandii nawet swoje partie, a w Stanach mieli już pierwszy kongres. Pomału rusza pedoagitacja i zaczyna już się rozróżniać "dobrą" pedofile i tą be i tak za 20 latek doczekamy się pierwszego pedofila w sejmie a pedoparady będą normą.

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-11 21:10:04
Ja jestem zwolennikiem parad pedofili, wiecie? Od razu by było wiadomo w kogo strzelać:). Jakby sami z własnej woli wyszli na ulicę, to by już z niej w jednym kawałku nie wrócili - i w tym jednym przypadku - bardzo dobrze.

Max74
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-11 21:22:31
Ty okropny pedofilofobie - Twoi dziadkowie pewnie tak samo mówili o homosiach. Jak możesz !

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 21:27:09
Twój problem polega na tym że nie rozumiesz że jedno jest następstwem drugiego. Dziś geje jutro inni dewianci. Obudzisz się jak w szkole twoje dziecko będzie uczył gej, pedofil i inne zboki bo przecież nie będzie im tego można zabronić a każdy będzie wciskał im swój światopogląd

tub00sh
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-11 21:40:31
Twój problem polega na tym, że nie rozumiesz, iż jedno NIE jest następstwem drugiego. Podobnie jak dendrofil/skatofil/urofil nie są następstwem homoseksualisty. Jedne z nich należy potępiać (pedo), z innych można się pośmiać/współczuć (z kolesia co wali drzewo w lesie) a inne zwyczajnie zignorować (homo) o ile nas nie dotyczy.

Max74
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-11 21:47:35
Nie dotyczyłoby nas, gdyby w sejmie nie biegali Biedroń z Grodzkiem, nie było homo-parad, wszędzie nie piali pochwał na temat homosi i ubolewano powszechnie nad wciąż wyraźną homofobią w społeczeństwie. To, że @rwa nie lubię wątróbki nie czyni mnie wątrąbkofobem i nie uważam, że z tego powodu jestem zacofany i żyję w ciemnogrodzie.

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-11 21:51:32
Pomyśl - skoro w tak tolerancyjnej europie zaczęło się tylko od związków partnerskich, a później poleciało, adopcja, prawa dla innych zboków to myślę że uprawnione jest takie nmyślenie. Czepianie się natomiast gdy słownej jest tak damo głupie jak i śmieszne. A tak apropo chciałbyś na spacerze z córką/ synem widzieć gościa walącego drzewo? Co byś jej powiedział że to tylko śmieszne?

tub00sh
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-11 21:56:53
Cóż.. jeśli się kiedyś doczekam córki i będzie miała chociaż część moich genów, to na widok kolesia walącego drzewo na pewno ryknie śmiechem:). I co miałbym jej powiedzieć? Pewnie "zobacz kochanie, jakiś głupek uprawia seks z drzewem". Miałbym go zabić na jej oczach? To by było wychowawcze? Albo zasłonić oczy i krzyknąć "nic nie widziałaś!!!"? Unikanie trudnego tematu to zawsze zły pomysł, a dziecko prędzej czy później i tak się wszystkiego dowie.

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-11 22:04:35
Owszem ale chyba lepiej oszczędzić jej tego widoku? Też do większości rzeczy podchodzę ze śmiechem ale to nie jest śmieszne. A skoro nie masz dzieci to nie rozumiesz że rodzice chcą chronić dzieci i myślą o ich przyszłości.

tub00sh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-11 22:09:52
Tak, ale życie nauczyło mnie, że nie ma lepszego leku dla umysłu, niż śmiech i złapanie dystansu. Na marginesie - problem homoseksualizmu chyba nie jest aż tak wielki, jak go malują, bo w swoim życiu nigdy - przenigdy - nie widziałem na żywo dwóch całujących się gejów na ulicy (ani nawet idących za rękę) i raptem jedną parkę takowych dziewczyn. Jedną z nich nawet znałem i nie czułem się tym widokiem zgorszony (kwik chrum :P)

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-11 22:16:08
Tylko uważaj żeby nie śmiać się za długo bo jak skończysz to może nie być ci do śmiechu jak zmienił się świat. To geje rozpoczęli tą dyskusję i im na tym zależy aby o tym mówić, jak Jarkowi żeby mówiło się o smoleńsku. Pozdrawiam

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-11 23:59:42
Ja pier.dole, chlopacy. Widze, ze zazarta dyskusja sie toczy, a mi jak temu idiocie bilarda sie zachcialo :(

tub00sh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-12 00:39:00
Dałeś dupy, człowieku, zamiast jakieś bilardy, lepiej byś z nami tu czas spędził na intelektualnym karate! Huujaaa!

Butryk
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-04-11 19:07:05
O co chodzi? Są ubrani w miarę normalnie przecież. To, że trzymają się za ręce? Coś w tym obrzydliwego niby jest?

yabol428
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-04-11 18:58:09
Zupełnie normalna para gejowska. Co tu komuś przeszkadza?

Myszatron
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-11 19:12:05
homoseksualna :)

zajcew26
    Ocena: 0 (glosow:18)
2013-04-11 19:19:03
Mnie to przeszkadza bo nie chce, żeby moje dzieci dojrzewały patrząc na coś tak ohydnego w miejscach publicznych.

szulcik
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-04-11 20:24:15
Też nie pozwolę ,by moje dziecko patrzyło na dwóch pedałów ,którzy sie obsciskuja.Jest to chore i odrazajace ,a jeszcze gorsze jest nawoływanie ,ze to normalne !! Dziwadła pierd..ne !!

penejente
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-14 17:00:03
a moze wasze dzieci tez beda chcialy pojsc ta droga i zmienic orientacje...

borat40
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-04-11 18:49:58
Fajna z nich para noromalnych ludzi,co kogo obchodzi kto kogo kocha...tylko zazdrosnych ludzi to boli i kłuje w oczy.Takim myśleniem ,że to chore cofamy sie w kulturze społecznej.Jeśli ja nie lubie mięsa też jestem gorszy albo chory? Nasze społeczeństwo zacofane jest żałosne.

Nick-T_00
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-04-11 18:46:23
Zdaniem niektórych ci panowie powinni się ukrywać, najlepiej jakby jeden szedł za drugim 2 metry i udawał, że go nie zna. Trochę tolerancji, homoseksualizm to nie choroba.

Max74
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-04-11 18:46:19
Ten w piżamce widocznie robi za mamuśkę w tym "związku", ale mamuśka z brodą ? Oni naprawdę są zboczeni.

maxton
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-11 18:39:52
ciacha szkoda ze kąsnąć nie można bo dla nich fuj :) ale ten po lewej to znany projektant mody i właśnie skończył 50 lat !!!! dali byście tyle ???? gust ma świetny w wyborze partnera :))))w modzie ujdzie :))))Pozdrawiam .

nocaa
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-11 18:31:17
to nie jest zadna wiocha.. kazdy ma prawo być z kim chce

dePointeDuLac
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-04-11 18:19:15
rozumiem, że autora oburza również widok pary heteroseksualnej idącej za ręce? w końcu to takie gorszące...

Dave2024
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-04-11 18:22:05
Autora oburza dwóch facetów. Przy dwóch kobietach zwaliłby sobie.

Max74
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-11 20:40:21
Bo zdrowych facetów jarają kobity, nawet te zboczone.

dave11kr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 23:06:08
Czyli "zboczone" kobiety to juz cacy? Oj, hipokryci...

Max74
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-11 23:50:58
Nie sądzę, żeby jakikolwiek pedał to zrozumiał.

dave11kr
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-12 00:24:45
Trzezwo myslący- hipokrytów- też nie.

PostAmerykanka
    Ocena: -1 (glosow:19)
2013-04-11 18:18:16
1) Nie jeden z was chciałby takie ciało 2) Znajdują się na plaży przeznaczonej dla gejów, więc nikogo nie gorszą i nie zmuszają 3) Trzymanie się za rękę chyba nikogo jeszcze nie skrzywidzło 4) Idiotą jest osoba, która porównuje homoseksualizm do pedofilii. Gej nie krzywdzi DRUGIEGO człowieka, PEDOFIL tak. Gej nie działa przeciw prawu, pedofil - tak. Miłość gejowska jest odwzajemniana, pedofila NIE. Dalej jesteście przekonani, że to to samo? 5) Chętnie ubrałabym się w jego kolekcję!

Dave2024
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-11 18:20:32
Przeznaczonej dla gejów? Toż to plażowe getto jest! Skoro plaża dla gejów to, co tam robią dziewczyny? o_O

Kacpruh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-11 19:32:28
pewnie gejów i lesbijek, bystrzaku...

Dave2024
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-04-11 19:50:13
bystrzaku pokaż mi, gdzie w poście pojawiło się słowo "lesbijka"? Gejowska to gejowska :P

maciekszef99
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-12 00:16:55
Postamerykanko Twoj nick juz mowi o Tobie wszystko....

PostAmerykanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-13 13:01:12
Ja przynajmniej mam trochę pojęcia o świecie a wasza wiedza opiera się na datach kolejnych wiejskich festynów.

maciekszef99
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-15 12:56:47
"mam troche pojecia o swiecie" hahaha:) Się nam światowa dziewczyna trafiła:) Ubierz się więc w "kolekcję" tego pedała i ruszaj w wielki świat.

Dave2024
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-04-11 18:13:29
Zwykła para, co w tym dziwnego?

dupamurzyna532
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-11 18:03:45
nadzjolbym jch na swojego czornygo pena i pobaraszkowol.

penejente
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-04-11 17:56:38
To nie oni są dziwni ale Wy piętnując i potepiajac ich wybór...

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 17:55:44
komentarz usunięty przez użytkownika

SuperGL
    Ocena: -2 (glosow:20)
2013-04-11 17:36:06
Mogą, ale nie takie (pary). Homoseksualizm to choroba uleczalna która została wykreślona z listy chorób ze względu na zmasowane szykanowanie tych ludzi ze strony reszty społeczeństwa. Więc skoro da się to leczyć to proponuję niech ci ludzie się nie męczą I nie paradują usilnie przekonując społeczeństwo, że są normalni bo to nic nie da. Ja pragnę sobie zaoszczędzić takich widoków w życiu. Jestem częścią większości. Czemu nasze zdanie się nie liczy.

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-11 17:57:09
niby jak ich się "leczyło"? Są w ogóle jakieś potwierdzone przypadki "wyleczenia"?

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-04-11 18:19:14
Brało się ich na warsztat, jaja na stół - dwa razy młotkiem i zdrowy, odeszły głupoty! Homoseksualizm jako upośledzenie kierunku realizacji popędu seksualnego jako taki oczywiście się daje się leczyć. Niektórym trzeba tylko powtórzyć terapie młotkiem :)

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-11 19:03:37
To się nazywa okaleczanie a nie leczenie. Jak chciałeś być zabawny, to wiedz że ci nie wyszło.

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-11 20:31:09
Mintor jeżeli przypominałem złe wspomnienia z terapii to sorki, nie chciałem zrobić ci przykrości. Skoro gejów nie można leczyć to leczenie każdej innej dewiacji w związku z twoją logiką też nie ma sensu, więc po co leczyć np. pedofilii. Pewnie ich byście leczyli a jedno od drugiego różni się tylko kierunkiem realizacji aktu seksualnego.

Max74
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-11 20:38:27
Otóż to Damianie, otóż to.

MINTOR
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-11 22:38:15
"w związku z twoją logiką" - jaką "moją logiką"? Czy ja gdzieś tu wypisałem moją opinię? nigdzie nie napisałem ,ze nie powinno się ich leczyć, tylko wątpię, żeby to "leczenie" miało jakikolwiek skutek. To w końcu zmianą sposobu bycia, światopoglądu. To tak jakby nakłonić ateistę, żeby stał się chrześcijaninem lub odwrotnie. Jak się brnie w konkretna stronę cale życie, to trudno jest potem zawrócić.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 22:50:57
" jeżeli przypominałem złe wspomnienia z terapii to sorki, nie chciałem zrobić ci przykrości." - a to co ma być? Totalna żenada. Brak ci argumentów to będziemy się ratować wyzywaniem rozmówcy od kryptogejów tak? I nie zjeżdżaj na temat pedofilii jak mówimy o gejach.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 22:52:56
komentarz usunięty przez użytkownika

damian.szefo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-11 22:53:07
O właśnie, brnie! To był żarcik, nie bądź takim sztywniakiem. Widzę że nadal nie dostrzegasz mojego pytania - trzeba leczyć pedofilii czy nie? Niewygodne pytania najlepiej pomylić? A więc homoseksualizm to światopogląd, ciekawe? Myślałem że sposób bycia i światopogląd można zmienić. Podobnie można ateistę nawrócić, słyszałeś o czymś takim? Podobnie wierzący może zostać ateistą. Zawsze można się zmienić, tylko kwestia chęci.

MINTOR
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-11 22:59:53
No fakt, są przypadki nawracania lub odwrotnie, ale pomyśl, łatwo byłoby ci zmienić wszystkie dotychczasowe przekonania i poglądy na których bazowałeś cale życie? Szczerze wątpię. I nie mówię tu o orientacji tylko bardziej ogólnie. Nigdzie nie napisałem, że homoseksualizm to światopogląd (chociaż na pewno w jakimś stopniu na niego wpływa. Chodziło mi tu o pewna analogię.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 23:04:36
Co do pedofilii to nie porównuj ich do homosiów. Geje nikogo swoim zachowaniem nie krzywdzą, co najwyżej obrzydzają cała resztę.Z pedofilami całkiem inna bajka. A co do leczenia ich to średnio wierzę w efektywność terapii.

damian.szefo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-11 23:33:45
Każde zakłócenie ukierunkowania popędu seksualnego jest zboczeniem i to jest fakt, nie róbmy dla gejów wyjątku bo to absurd. Natura, w wyniku tysięcy lat ewolucji, ukształtowała nas tak żeby przedłużać gatunek, to nasz podstawy instynkt. Ja nie mówię że wierzę w skutek takiej terapii i nikogo do niej bym nie zmuszał. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy, najlepiej z kobietą :)

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-12 07:05:51
MINTOR Są przypadki WYLECZENIA !!! Ale również przypadki zachorowania ,a elementem choroby jest UDAR MÓZGU !!! Ten co był homogenizowany staje sie HETERO i niestety na odwrót ,wiec spośób wyleczenia jest ,tylko dość złożony.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-12 15:49:18
szulcik, proszę o linki lub/i namiary! damian, a kto inny jak natura wykształciła homoseksualizm? W świecie zwierząt też on występuje. Jest on jednak bezużyteczny z punktu widzenia prokreacji. Dziękuję za pozdrowienia i nawzajem, na razie jednak jestem skazany na samotność ;(

SuperGL
    Ocena: -7 (glosow:15)
2013-04-11 17:26:14
To nie wiocha, bo przecie nie ma skarpetek ubranych do sandałów A tak na serio to +1. Potępiam homopederastów.

dryga4ever
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-11 17:19:17
no co tatuś z synkiem na plaży.Często spotykany widok tylko z reguły synek jest trochę młodszy:)

alejajahahaha
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-04-11 17:00:19
fuuu i tyle! Nie lubie ich!!!!!!

MINTOR
    Ocena: 7 (glosow:17)
2013-04-11 16:56:09
Jeny, dwa geje se idą po plaży. I co robią komuś coś złego? Bo spinacie dupę jakby działa wam się krzywda.

ED209
    Ocena: 3 (glosow:23)
2013-04-11 16:44:42
dwóch normalnych, dobrze ubranych, czystych, przystojnych gejów. Kogoś to bawi?

ncaso
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-11 17:28:36
Rozumiesz - tłuszcza się dziwuje: "Łu nich po drodze takie nie chodzo"

vector78q
    Ocena: 7 (glosow:15)
2013-04-11 16:21:16
Dokładnie tłumacząc, bo nie wszyscy rozumiecie, słowo "homofobia" (lac. phobia) to paniczny lęk przed homoseksualistami powodujący niekontrolowane odruchy obronne. Dlatego nie możecie używać tego słowa wobec normalnych ludzi, którzy tego zboczenia (homoseksualizmu) po prostu nie tolerują.

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-11 16:30:58
Otóż to, napisałam podobnie, ale chyba dalej nie rozumieją.

Mundzio84
    Ocena: 4 (glosow:18)
2013-04-11 16:38:51
A ja chcę jeszcze dodać, że ten termin to poprostu wymysł środowisk LGBT, żeby odwrócić kota ogonem i zrobić z normalnych ludzi, którzy nie podzielają ich poglądów chorych.

YoSoyElDueno
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-04-11 16:49:29
komentarz usunięty przez użytkownika

hagen24
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-04-11 16:57:57
U nich (homoseksualistów) tolerancja jest pojmowana dokładnie tak jak u Muzułmanów.Oni mogą obrażać innych, manifestować swoje poglądy, bronić swoich racji i walczyć o coraz większe prawa.Natomiast jak komuś się to nie podoba to zaraz jest homofobem, zacofanym, nietolerancyjnym półgłówkiem itp.Cwaniaki dobrze żonglują słowami i interpretują je tak jak im się podoba.Ale ja mam prawo powiedzieć że to do cholery mi się nie podoba!

lucy123
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-11 16:59:35
Mógłbyś jakoś ta myśl rozwinąć, bo chyba jestem za głupia aby zrozumieć ostatnią część Twojej wypowiedzi :)

llezysz
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-04-11 16:03:19
chcielibyście tak wygladac w wieku 50lat/

b483
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-11 15:57:58
o co chodzi? przecież nie mają skarpetek..

tub00sh
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-04-11 15:54:05
Największa wiocha na tym obrazku to fakt, że facet wyszedł w piżamie na plażę :P

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-04-11 15:48:14
Czytam Wasz komentarze i widzę że gejów jest coraz więcej. Piszecie o jakiejś homofobii, moim zdaniem to słowo jest bardzo nadużywane. To że ktoś nie akceptuje homoseksualizmu , nie znaczy że jest homofobem. Po prostu tego nie akceptuje. Już pod którymś absurdem tego typu pisałam, dlaczego homoseksualizm występuje w naturze..

KotekChocTutaj
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 15:42:33
komentarz usunięty przez moderatora

omen100
    Ocena: -4 (glosow:28)
2013-04-11 15:41:03
A co tu jest wiocha? To juz pary nie moga trzymac sie za rece? Kolejny debil wstawil jakies gowno.

Zeusek
    Ocena: -3 (glosow:27)
2013-04-11 15:22:58
YYY no i gdzie tu wiocha? Aaa... juz wiem! No przeciez nie maja bojlera na brzuchach zasranych gaci jak polowa polakow na plazach. Polska kraj uprzedzen i ciemnogrodu.

dedede66
    Ocena: 4 (glosow:16)
2013-04-11 15:55:45
Taaak, bo skoro cos mi sie nie podoba i nie akceptuje tego oznacza, ze automatycznie staje sie uprzedzonym ciemnogrodzianinem?

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-11 16:27:55
Milcz, faszhisztofszka mohdo!

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-11 17:57:14
Ras sierpę ras muotę, czerwonoł hołote!!!

Max74
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-11 20:36:07
Mochdy wy moje ;-)

RanyJulek
    Ocena: 0 (glosow:22)
2013-04-11 15:16:56
Homofobia to dopiero WIOCHA, wiocha i dla wrzucającego i dla Admina

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-11 17:30:31
Chyba chciales powiedziec nietolerancja. Fobia to paniczny strach przed czyms. Ja sie boje ale w innym sensie. Boje sie ze jak bede mial syna to mu internet mozg wypierze I bedzie taki sam jak toto ze zdjęcia.

Rayo_Carvus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-11 23:01:23
SuperGL aha czyli nie zaakceptowałbyś orientacji swojego dziecka? Brawo. Ps. Gejem się nie zostaje od oglądania trzymających się za ręce facetów w internecie. Pozdrawiam.

kjujiczek
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-04-11 15:12:20
ja osobście również nie mam nic przeciwko homoseksualistom . Jedyne co mnie brzydzi n tym zdjęciu to hostoria tej pary- mianowicie szanowny młodszy kochanek Jacobsa jest gwiazda porno .Związek z gwiazdą porno jest dla mnie wiochą .Nie pierd**cie mi tu ze osoba jak każda osoba bo to kwestia szacunku do własnej osoby .Jak sie go nie ma to to jest właśnie wiocha .

kendolee
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-04-11 15:10:42
Wiochą to jest poziomka24,która/który to tu wrzucił.

kuku3
    Ocena: 1 (glosow:19)
2013-04-11 14:39:51
cytując Abelarda Gizę: "jak smutne i puste życie musi mieć człowiek, którego wnerwia to w co kto inny wsadza swojego fiu*a"

ikswohceicjow
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-04-11 14:34:10
Jeżeli chodzi o sam homoseksualizm to uważam że jest to coś normalnego z punktu widzenia biologi, ponieważ takie zachowania obserwuje się w przyrodzie od zawsze zarówno wśród ludzi jak i zwierząt, tyle ze u zwierząt jest to naturalna odmienność będąca zwykłym małym procentem w statystykach takich zachowań seksualnych, człowiek natomiast jest istotą rozumną co za tym idzie również bardziej podatną na otaczający go świat który się zmienią, dlatego nie uważam aby samo promowanie homoseksualizmu skutkowało czymś dobrym za 100 lat, może to doprowadzić to zaburzenia normalnego stanu rzeczy.

rozzx
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-04-11 15:07:16
Kanibalizm też się obserwuje w przyrodzie od zawsze i to u znacznie większej ilości gatunków niż homoesksualzim. To żaden argument.

ikswohceicjow
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-11 15:38:40
rozzx włóż trochę logiki w swoją wypowiedź, bo wychodzi na to że kaniobalizm był promowany w świecie ludzi tak jak dzisiaj homoseksualizm, pomyśl człowieku, tak samo pomyśl o tym że w świecie zwierząt kanibalizm pozwala przetrwać zwierzęciu w trudnej sytuacji, a w świecie ludzi można go spotkać w postaci obrzędów pewnych kultur, a tylko w skrajnych przypadkach pozwalał człowiekowi uratować życie

ikswohceicjow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 15:52:21
może bardziej "skumasz temat" jeżeli dam przykład choroby cywilizacyjnej takiej jak cukrzyca, która kiedyś była jedynie nielicznymi przypadkami, a dziś stanowi nawet do 10% populacji w niektórych krajach, która m.in. wynika właśnie z promowania wszelkigo rodzaju jedzenia na każdym kroku

ikswohceicjow
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-04-11 14:17:50
Rayo_Carvus tylko cały sęk w tym że tej nienawiści praktycznie nie ma, nienawiść była by wtedy kiedy homoseksualiści byli by publicznie znieważani, bici, szykanowani, a ile takich przypadków mieliśmy? U nas z każdego takiego przypadku robiło by się aferę, medialną oczywiście, na skalę kraju. Gdzie fakty są takie iż w naszym kraju są to jedynie ciekawe "zjawiska" geje trzymający się za ręce są po prostu ciekawi dla społeczeństwa a nie znienawidzenie przez nie, chyba że oceniasz to na podstawie internetowych bluzgaczy piszących na temat homoseksualistów.

Rayo_Carvus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 23:04:14
Po części się z Tobą zgadzam. Szczerze mówiąc to widać po Twoich komentarzach że jesteś trzeźwo myślącą inteligentną osobą ( jakich tutaj mało niestety ).

xxxdraco
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-04-11 13:53:00
Idąc tokiem myślenia niektórych z was, homofobia to odczuwanie nienawiści wobec tej grupy społecznej, tak? To kamień z serca, nie jestem homofobem, bo mnie zwyczajnie rzygać się chce, jak ich widzę, ale nienawiści nie czuję.

Moxi2MaKutasa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-11 14:00:45
Masz ochotę na kawałem babeczki czekoladowej? :)

TotalnaWiocha11
    Ocena: -1 (glosow:17)
2013-04-11 13:40:18
i potem sie dziwcie, ze nikt polkow na swiecie nie szanuje? skoro polacy uwazaja sie za najmadrzejszych i najlepszych a nic tylko prostactwo, buractwo i ignorancja no i wysmiewanie sie z innych. tok myslenia macie z 1850.

Moxi2MaKutasa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 13:55:22
komentarz usunięty przez użytkownika

closterable
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-11 13:39:02
Wilku WDZ ?

MarilynDead
    Ocena: -7 (glosow:19)
2013-04-11 13:16:39
komentarz usunięty przez moderatora

ikswohceicjow
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-11 13:15:52
PS. piszę to po to abyście nie nadużywali tego słowa "homofobia" które większość z was albo wszyscy usłyszeli w telewizji komercyjnej, bo sami z siebie robicie ludzi którymi łatwo manipulować, myślcie samodzielnie i logicznie wtedy łatwo zrozumiecie że prawdziwa homofobia jest tym samym co klaustrofobia, ludzie po prostu boją się czegoś próbując często z tym walczyć, dlatego tez potrzebują specjalnej terapii a nie potępienia, co nie zmienia faktu że w Polsce homofobii nie ma na taką skale o której warto w ogóle mówić

ikswohceicjow
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-11 13:04:28
Rayo_Carvus napisał "homoFOBIA to jest choroba, więc lecz się." jak sama nazwa wskazuje jest to fobia czyli natręctwo, coś co nie pozwala na normalne funkcjonowanie w swoim własnym życiu, homofobia odnosi się do ludzi działających w specjalnych organizacjach, o ludziach którzy czynią pewne kroki w swojej fobii które zaburza normalne życie albo staje się istotą życia. W Polsce homofobia to wymysł, prowokacje medialne, odwracanie uwagi od istotnych problemów w państwie,sama niechęć do homoseksualistów nie jest homofobią bo wówczas większość miało by politykofobie

Rayo_Carvus
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-11 13:30:03
Ja po prostu uważam, że miłość to sprawa prywatna każdego człowieka, i że każdy ma prawo do szczęścia i normalnego funkcjonowania w społeczeństwie. A homofobia znaczy dla mnie tyle, co bezpodstawna nienawiść do pewnej grupy osób, której się nie rozumie i nie potrafi postawić się w ich sytuacji.

snooze90
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-11 13:00:53
To Marc Jacobs-słynny amerykański projektant mody ze swoim o wiele lat młodszym partnerem.

wommak
    Ocena: -2 (glosow:20)
2013-04-11 12:42:28
Banda pedofili hejtuje i minusuje prawidłowe postawy. WIOCHA!

kmx646
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-11 12:41:19
ten w czarnym przypomina mi aktualnie Ringo Star (the beatles)

Moxi2MaKutasa
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-11 12:54:05
wielkość penisa nie ma znaczeńa , mamusia ciebie nie nauczyła ? :)

Migdal1234
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-11 12:38:33
naszczescie to nie Polska

Rayo_Carvus
    Ocena: 6 (glosow:16)
2013-04-11 12:35:01
Nie wtrącajcie się w życie innych ludzi. Każdy chce żyć tak, żeby być szczęśliwym. Niektórzy są szczęśliwi z kobietą, inni z facetem, a jeszcze inni bez nikogo. I nikt nie powinien się do cudzego szczęścia wtrącać. To tyle w tym temacie.

Moxi2MaKutasa
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-04-11 12:48:31
Kiedy z koleżanką stałam w kolejce z numerem 198 poznałam na pośredniaku rudom jolkę , która miała warzywniak na Bemowie i tak to się zaczeło .

Max74
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-11 18:35:04
A jaszcze inni szczęścia doznają tylko z dzieciakiem, inni ze zwierzakiem a inni z truposzem i nikt nie powinien się wtrącać do ich szczęścia - prawda ?

Rayo_Carvus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-11 23:07:48
Max74 Przepraszam Cię, ale chyba jesteś inwalidą umysłowym. Pedofilia, nekrofilia czy zoofilia nie mają nic wspólnego z homoseksualizmem. Różnica polega na tym, że np/ pedofil krzywdzi dzieci i odciska w ich życiu piętno nie do zatarcia, a gej nikomu krzywdy nie robi. Rozumiesz, czy masz za daleko do łba?

Max74
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-11 23:18:29
Nekrofil też truposzowi piętno odciska ? Czemu pedofil koniecznie musi krzywdzić ? Mało to małolat szukających sponsorów ? One raczej traumy z tego powodu mieć nie będą. Każdy zbok uważa, że jego zboczenie jest cacy bo coś tam, a inne są be bo coś tam.

Sarabi
    Ocena: 4 (glosow:20)
2013-04-11 12:34:05
K*RWA. tego się nie da czytać o czym wy piszecie? Nie wierzę. Jak heteroseksualne pary chodzą sobie po plaży za rączki to jest OK? Jak heteroseksualne pary liża się w parku na ławce to jest OK? jak heteroseksualne pary pokazują się razem TO JEST O.K. OGARNIJCIE SIĘ W KOŃCU, BO JUŻ NIE MAM SIŁY CZYTAĆ K.RWA O WASZYCH PROBLEMACH NA TEN TEMAT..

wommak
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-04-11 12:40:45
Jakim prawem pluszesz sie gimbazo do normalnego stanu rzeczy? HETERO JEST NORMALNE JAK SIE TRZYMA ZA RĘCE! |wbij sobie to do głowy i milcz!

Rayo_Carvus
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-04-11 12:51:20
wommak.. homoFOBIA to jest choroba, więc lecz się. Czytając Twoje komentarz mam wrażenie jakby siedział tam jakiś pokurczony neonazista. Tolerancja to normalny ludzki odruch, a nienawiść i nietolerancja prowadzi do katastrof i tragedii. Patrz np. holocaust, też zrodził się z nienawiści.

Sarabi
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-04-11 12:53:48
Gimbazo? Mam 20 lat i nie zamierzam się użerac z jakimś kretynem co ledwo nauczył się posługiwać klawiaturą. Je.nij się nią najlepiej w łeb jak nie wiesz co napisać. Nie będę milczeć. Homo tez może być normalne, tylko ludzie dookoła to jakieś same poje.y (czytaj TY) Co robię? "pluszę"?

miszcz82
    Ocena: -5 (glosow:19)
2013-04-11 12:30:35
komentarz usunięty przez użytkownika

Rayo_Carvus
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-04-11 12:36:08
Chore jest takie myślenie.

wommak
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-04-11 12:44:34
Chore jest myślenie, że pedalstwo to nie zboczenie.

Moxi2MaKutasa
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-04-11 12:51:38
a jak wciskasz dziewczynie w pupe , to chyba nie pedalstwo ? Tylko prawiczki tak myślom , to jak wsinać pierogi , polane tłuszczykiem z cebulom i skwareczkami , obowiązkowo 4 łyszki śmietany 30% wtedy czuję , że zyję :D

wiolala
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-04-11 12:26:20
czy chodzi o brak skarpet?

Gruber
    Ocena: 5 (glosow:19)
2013-04-11 12:22:19
Gdzie tu wiocha? Heteroseksualne pary też chodzą po plaży trzymając się za rękę.

Max74
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-11 18:31:22
A zoofile biegają ze swoimi pieskami po plaży.

Matteeo87
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-11 11:58:26
o ku*****wa!!!!!!!!!!!!!!!

wommak
    Ocena: -6 (glosow:16)
2013-04-11 11:53:08
komentarz usunięty przez moderatora

szpajder
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-04-11 12:25:11
To jest wiocha.pl Skoro powyższe "cudo" trafiło na główną, znaczy, że ludzie uważają to co przedstawia to zdjęcie, za wiochę.

dedede66
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-04-11 11:40:01
Rzeczywiscie. Ta roznica wieku rzuca sie w oczy :P

Moxi2MaKutasa
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-04-11 12:57:30
pomysl sobie jak ci wciska w pupe swojom maszynke buhahahahahaha . ktorego wybierasz psychologu? ;*

Satletio
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-04-11 11:36:39
Gdybym był kobietą to wolałbym oglądać coś takiego niż faceta, który wygląda jak lump, myje się raz dziennie a rano tylko ochlapie twarz i jest gotowy do wyjścia. Sam byłem taki, ze nie dbałem o siebie, ale to zmieniłem i jest o wiele lepiej. Sądzę, że kobieta obróci się raczej za facetem, który pachnie jakimiś fajnymi perfumami i wygląda atrakcyjnie a nie za kolesiem z brzuchem jak w ciąży, cyckami większymi od niej i włosami odstającymi na wszystkie strony. Zauważcie, że nie tylko geje się stylizują ale hetero także :]

Sarabi
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-11 12:30:32
Raz dziennie? Faktycznie, brudas.

fwio
    Ocena: -9 (glosow:11)
2013-04-11 11:33:18
homopederaści, onaniści, sportowcy...

davidstar
    Ocena: -3 (glosow:21)
2013-04-11 11:30:40
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:20)
2013-04-11 11:33:50
komentarz usunięty przez użytkownika

maciekszef99
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-11 11:37:42
Popieram w 100%

Rayo_Carvus
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-11 12:40:12
Jestem bardzo ciekaw, czy miałbyś takie samo nienawistne podejście gdybyś sam urodził się gejem. Zawsze warto postawić się w sytuacji drugiego człowieka.

maciekszef99
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-11 15:35:57
Gdybym się urodził (tfu!) gejem to bym sie z tym nie panoszył i nie robił demonstracji swojej dewiacji. A gdybyś Ty urodził sie pedofilem lub mordercą to też miałbyś pewnie inne zdanie na ich temat niż masz teraz, więc to co napisałeś jest głupie.

PostAmerykanka
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-11 18:23:56
Ale jesteś idiotą. Nikt nie trafi do więzienia za koszulkę ze zdjęciem rodziny, tym bardziej nie we Francji. Czytaj ze zrozumieniem, nawet Youtube'a.

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-11 19:26:08
komentarz usunięty przez użytkownika

Rayo_Carvus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-11 23:12:56
maciekszef99 Po pierwsze nie dewiacji. Po drugie, ja nie popieram biegania po ulicy z megafonem i informowania świata o swoim homoseksualizmie, ani parad równości. To każdego sprawa prywatna, ale jeszcze pomyśl, jeśli masz taką umiejętność, że każdy człowiek chce być wolny i nie musieć się ukrywać z tym jaki jest. Nikt nie ma prawa odbierać mi czy innym ludziom nie tylko homoseksualistom prawa do bycia sobą.

maciekszef99
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-12 00:10:08
Oczywiscie ze dewiacji. Niech sobie beda homosie - sa od setek lat. Tylko dlaczego teraz sie podnosi taki krzyk i wlasnie biegaja z MEGAFONAMI o to tu chodzi. Oni probuja przewrocic spoleczenstwo do gory nogami. Udowodnic ze to oni sa normalni a hetero nie sa. Swiat idzie ku zlemu, gdy ludzie beda pozwalac kazdemu zmieniac spoleczenstwo pod swoim katem. Bedziecie za kilka lat wszyscy zalowac waszej "tolerancji". Jak was turcy wyrzuca z kraju a homosie ze spoleczenstwa i NORMALNEJ rodziny. Bedzie plakac ze mozgu nie uzywaliscie kiedy byl na to czas.

maciekszef99
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-12 15:20:23
Rayo_Carvus Na jakiej podstawie sądzisz ze homosie nie sa dewiantami? Oto DEFINICJA: Dewiacja społeczna – odchylenie od reguł działania społecznego, postępowanie niezgodne z normami, a także z wartościami przyjętymi w społeczeństwie lub w grupie społecznej. Czy homosie nie wpasowują się tu idealnie? Czy jestes kolejnym ktory uwaza ze to zupelnie NORMALNE????

anna-maria-1
    Ocena: 68 (glosow:222)
2013-04-11 11:29:57
Tak naprawdę ani mnie to grzeje ani ziębi ,są ludźmi i jako ludzie mają prawo wyboru.

malutkakasia
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-11 15:40:58
dokladnie tak! zgadzam sie w 100%

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 11:23:27
komentarz usunięty przez moderatora

xmleczny
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-04-11 11:23:04
Jak dla mnie oni są bardziej męscy niż CZĘŚĆ hetero i homo. Nie noszą różowych ubranek, pomalowani nie są tylko ten dekolcik przesada a reszta jest okej. Są na plaży nie wiem o co dym co takiego złego robią? Homoseksualizm to orientacja a pedofilia to zboczenie -.- więc nie piszcie że jak homo to zaraz pedofilia będzie, bo żałosne to jest

wommak
    Ocena: -9 (glosow:13)
2013-04-11 11:57:24
Wszystko co odbiega od z góry ustalonej normy jest zboczeniem. Wykreślenie "tego" przez 12 osobowe pedalskie lobby z listy chorób tego nie zmieni.

kamer95
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-11 15:09:54
komentarz usunięty przez użytkownika

maciekszef99
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-11 16:03:17
wommak 100% racji. Zauważ że bronią tych fikołów gimbusy (najczesciej). Ludzie mający 19-23 lata. To pokazuje do czego zmierza cywilizacja. Chcą być europejscy i móc nazwać się bardzo modnym słowem "tolerancja". Ci młodzi ludzie jednak nie wiedzą, do czego prowadzi akceptacja wszystkiego. Mają zryte mózgi przez media, które wciąż wmawiają że wszystko jest normalne i należy to tolerować. Czują się lepsi prowadząć świat ku zagładzie. A tolerancja to dziś nic innego jak odrzucenie myślenia i akcpetacja wszystkiego co zostanie narzucone i dobrze zareklamowane.

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 11:19:01
komentarz usunięty przez moderatora

Rexik
    Ocena: -20 (glosow:28)
2013-04-11 11:12:54
Do gazu i ch@j!

Sarabi
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-04-11 12:31:53
J*bnij się w ten pusty łeb.

Rayo_Carvus
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-04-11 12:43:35
Poczytaj sobie książki inne publikacje na temat wyniszczania ludzi, komór gazowych i ogólnie obozów zagłady, to nie przejdą Ci następnym razem przez gardło takie słowa. Pozdrawiam serdecznie tłumoku.

Rexik
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-04-11 14:53:34
ssijcie cioty hehehehe

YoSoyElDueno
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-11 16:54:48
Idź pierwsza, pokaż jak to się robi. Osób, propagujących nienawiść do drugiego człowieka mamy i tak za dużo ;]

Max74
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-11 18:27:08
Cioty na Ciebie naskoczyły Rexiku ? To normalka, że jeden zbok zawsze będzie bronił drugiego. Pewnie czują jednak jak żałosna ich egzystencja dewianta i dlatego tak ujadają.

Ubermensch
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-11 18:48:31
Nadejdzie taki dzień że pedały będą zdychać w komorach gazowych.

Rexik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-11 21:01:15
Taa naskoczyły... pewnie pisząc te komciki machają swoimi pedalskimi łapkami.. krzycząc "och" "ach" "ech" Uber.. obyś miał rację :D

Max74
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-11 21:04:28
Normalnie kofciam normalne kobity ;-)

Rexik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-11 21:13:15
Jestem normalną babą ze wsi.. gotuję, piorę, sprzątam.. nie wyobrażam sobie pedalstwa za płotem :)

Max74
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 21:40:56
I takie właśnie normalne "baby", normalnie kofciam ;-)

Rayo_Carvus
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-11 23:15:29
Niestety Ubermensch Twój dziadziuś Hitler już dawno nie żyje, a jego ideologia razem z nim.

maciekszef99
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-12 00:15:02
Bedziecie jeszcze plakac ze pozwoliliscie homosiom tak mieszac w spoleczenstwie. Wasza "tolerancja" was zaprowadzi w czarna d**e! Bezmozdzy pochlaniacze faktow i wielbiciele poprawnosci politycznej. Bezideowe pokolenie ped****low i zniewiescialych hetero w rurkach i kobiecych fryzurkac.h.

xx134xx
    Ocena: -9 (glosow:17)
2013-04-11 11:10:53
zero tolerancji dla ścierwea

robson1966
    Ocena: -10 (glosow:28)
2013-04-11 11:00:38
powinni zebrać ich w jednym miejscu i dać wolną rękę Kimowi,pozwalamy gejom lesbom a potem przyjdzie pora na pedofili i inne dewiacje

Joszo
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-04-11 11:02:02
Fajne masz okulary- męskich nie mieli?

jash
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-04-11 10:55:38
No faktycznie żal. W klapkach po plaży? Boso byłoby mu wygodniej...

Renia_400
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-11 10:55:13
Ten po lewej chyba robi za kobietę, idzie jak modelka ;)

Satletio
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-11 11:30:02
Ten po lewej to projektant - Marc Jacobs więc trochę się nie dziwię, że idzie jak idzie. Swoją drogą może akurat taki krok wykonał...

Satletio
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-11 11:33:25
Ten po lewej to Marc Jacobs, który jest projektantem więc nie dziwię się troche, że chodzi jak chodzi. Swoją drogą może po prostu takie ujęcie wyszło

bartega
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-04-11 10:51:57
Nietolerancja to cecha ograniczenia umysłowego i nie mam tu na myśli (choroby umysłowej) tylko ograniczenia postrzegania świata, empatii i zrozumienia. Oczywiście moim zdaniem wszystko ma swoje granice, jeżeli dwóch homoseksualistów chce mieć dzieci to niech sobie je urodzą. Skoro to jest niemożliwe widocznie matka natura nie przewidziała takiej opcji i należy to uszanować.

malutkakasia
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-11 15:43:41
Zgadzam sie!

hemi10000
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-11 10:51:37
Mnie najbardziej zastanowiły sznureczki od majtek przy fiu*ie... pomyślałem że to lejce jak u konia czy coś. Ale później skapnąłem się że to sznurówki więc okej, nie mam zastrzeżeń.

foytaz
    Ocena: -12 (glosow:26)
2013-04-11 10:48:29
Gdyby byli na prywatnej plaży to nie ma sprawy ale na publicznej chełpić się swoją dewiacją to jest szczyt degeneracji. Koniec końców to jest właśnie wizytówka tej grupki. Nachalny ekshibicjonizm i narzucanie innym swoich wynaturzeń.....do czasu jednak!!!

ncaso
    Ocena: 9 (glosow:19)
2013-04-11 10:45:24
Polski ĆWOK - krytykuje wszystko co odrobinę wystaje ponad jego żałosną egzystencję... Mnie ci dwaj nic nie zrobili, nikt mi nie każe na nich patrzeć. Polski ĆWOK będzie się gapił i stękał jak bardzo krzywdzi go ich widok.

Rayo_Carvus
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-04-11 12:47:27
Jeden z najinteligentniejszych komentarzy pod tym zdjęciem. Ale co racja to racja, wielu naszych rodaków cechuje kołtuństwo dulszczyzna i zawężenie horyzontów. Tragedia.

Sarabi
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-11 13:24:53
Prawda w oczy kole więc minusują. Tylko tyle mogą.

Rayo_Carvus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 23:18:21
Sarabi od waszej mowy nienawiści i tak nic się nie zmieni, jak dla mnie możenie ujadać ile tylko macie ochotę. Tak właściwie to nawet mnie to bawi, że musicie mieć tak nudne życia że interesujecie się co robią inni w swoich. lol Masz minusika ode mnie na pocieszenie

Pinki20
    Ocena: 8 (glosow:50)
2013-04-09 13:59:18
A tak serio to chooj was to obchodzi!Lubicie jak idziecie droga i inni patrza na wasze ubranie i smieja sie pod nosem??Ida za reke?to niech ida...maja ,,dekolciki'' to niech maja,zajmijcie sie soba.

majorero
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-08 15:07:07
komentarz usunięty przez użytkownika

AlpejskieMleczko1
    Ocena: -3 (glosow:19)
2013-04-08 14:44:09
BRAK TOLERANCJI W TYCH CZASACH !!!!..

wisz35
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-12 03:50:11
to se toleroluj,tylko się tym nie chwal

bajk87
    Ocena: -1 (glosow:23)
2013-04-08 14:40:17
ciekawe ktora ciota jest kobieta

Gruber
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-11 12:20:08
Twoja stara

Max74
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-11 20:33:49
Gruber.

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:26)
2013-04-08 14:35:25
To Marc Jacobs, założę się, że nie przeszkadzałoby Ci noszenie jego projektów... gdyby oczywiście było Cię stać...

majorero
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-08 14:46:11
Nie wiem jak inne ciuchy, ale dekolcików nie polubię:)

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-08 14:51:49
Ej, a jak ten dekolcik będzie u mnie ? ;)

majorero
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-08 15:10:49
Chodzi mi o modę męską.Sadzę, że w Twoim wydaniu to mogłaby być inna bajka. Całkiem ciekawa bajka.Chociaż,żeby wypowiedzieć się stanowczo,to jednak wizja byłaby niezbędna.

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-08 15:14:39
a tam zaraz wizja :) trochę wyobraźni :D

majorero
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-08 15:24:05
Widzisz, widząc twoje usteczka trudno jest mi sobie wyobrazić jak byś wyglądała w takiej koszulce.Założyłem,że interesująco, ale pewności nie mam.Poprzedni avek jest już niestety odległym wspomnieniem, choć stanowi odniesienie do mojego założenia.

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-04-08 15:29:43
No widzisz, odległym, ale mam nadzieję niezapomnianym :) niektórzy do dziś mi go wypominają :D

majorero
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-08 15:32:06
Na tyle niezapomnianym,że mam do czego tęsknić:)

freedom80
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-04-08 15:34:15
Wróciłabym do niego, ale obawiam się ukamieniowania przez wioskowych obrońców moralności :)

majorero
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-08 15:39:11
A od kiedy tak się przejmujesz obrońcami?Niech sobie bronią, ich prawo.Każden jeden może bronić czego chce, dopóki nie wkracza w sferę wolności osobistej drugiego.

freedom80
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-04-08 15:42:07
Przyjmowanie ciosów na klatę nie jest niczym miłym ;) czasem mądrzej jest odpuścić :D

majorero
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-08 16:07:19
Jak odpuścisz, to Ci co mają szansę się czegoś nauczyć, choćby tego,że nie wszyscy myślą tak samo, zostaną tej szansy pozbawieni.Tu nie chodzi nawet o to,żeby ich przekonać do swojego punktu widzenia, tylko o to, żeby oni wiedzieli,że można różnie.A inaczej to nie znaczy źle, tylko właśnie inaczej.

asasyn2
    Ocena: -14 (glosow:18)
2013-04-08 22:10:52
komentarz usunięty przez moderatora

asasyn2
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-04-08 22:14:06
komentarz usunięty przez moderatora

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-04-09 09:15:44
asasyn a Ty, jesteś aktywny czy pasywny ? Bo podejrzewam, że pasywny.

asasyn2
    Ocena: -11 (glosow:17)
2013-04-09 13:23:44
komentarz usunięty przez moderatora

Moxi2MaKutasa
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-04-11 13:02:41
te fridom nie rozkrencaj sie tak tylko pozwol zeby ktos ci sie spuscil na te usteczka trollu j*bany , mam 4 dni urlopu , dopiero za kilka dni idę na pośredniaka , a za to , że masz większe cycki doj*bie cie w komentarzach :D

majorero
    Ocena: 13 (glosow:33)
2013-04-08 14:29:10
Jak dla mnie, wyglądają lepiej niż 90% polskich, heteroseksualnych mężczyzn z przetłuszczonymi włosami,wystającymi brzuchami,w brudnych i cuchnących ubraniach.No może ta czarna koszulka z dekoltem nie jest zbyt gustowna.

shadowsniper.wro
    Ocena: -4 (glosow:18)
2013-04-08 14:21:56
Jak to??? Oni są normalni to ja jestem homofobem...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0900