Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Niestety to tylko Polska
schiller  13-04-08, 22:23 Zgłoś
+ 352 -
Dodano: 2013-04-08, 22:23:26   przez: schiller
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 352  Zgłoś nadużycie
810
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pomysł na biznes
  •  Tymczasem w Suwałkach.
  •  Mam nadzieję że dożyje takich czasów
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
Ukryj komentarze(178)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
cotca
    Ocena: 49 (glosow:89)
2013-04-27 18:44:21
A niech zalegalizują. Legalna czy nielegalna - i tak kto chce ten pali. A tak przynajmniej kilka groszy wpadnie do budżetu.

bykuzplastiku
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-05 01:13:40
komentarz usunięty przez moderatora

knajcik8
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-03 22:45:54
Rząd musi z czymś walczyć żeby zarobić na swoje wille z basenami :P

rudegirl
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-02 01:16:24
A czy nowe miejsca pracy to nie jest potencjalny zarobek, a jak ktoś zarobi, to wyda i w ten sposób wpływy do państwa są większe? Ktoś tu chyba nie ma matury, ale akurat marihuana go nie cieszy.

xxx7776
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-01 07:58:00
cd2 --zwiększyć jego wagę. Tak długo jak u wladzy w Polsce jest "wódczane pokolenie" tak długo marihuana nie będzie legalna, musi nastąpić wymiana pokoleniowa ludzie z zamkniętymi głowami kiedys przestana rzadzic.

Venti
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-30 14:52:18
Dokładnie, w coraz większej liczbie krajów marihuana jest legalna, i nie ma tragedii, tylko w Polsce są jakieś problemy. Czy te dane są prawdopodobne tego nie wiem, ale wiem, że państwo by na tym nie straciło.

xxx7776
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-30 07:59:56
komentarz usunięty przez moderatora

xxx7776
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-04-30 07:51:05
Niektórzy tutaj chyba myślą ze jak marihuana jest nielegalna to jej nie ma? hehe, a prawda jest taka ze jeśli jesteś w miarę ogarnięty i nie masz modry typowego przypałowca to bez problemu sobie kupisz. Wiec tak czy tak kto chce to pali, a to ze po legalizacji społeczeństwo by sie "zacpało" to jakaś bujda, niektórym nie podchodzi marycha po prostu i wola sie napic zamiast palic. Jak tak bardzo martwicie sie o zdrowie palących maryche to najbardziej szkodzi wlasnie im to ze jest nielegalna bo kupuja od dilera jakies gowno polane cukrem wymieszane niewiadomo z czym tylko po to zeby zwi

BUBU48
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-29 23:10:43
kurde nie pale zioła ale wiem że to by było lepiej dla Polski jak by zalegalizowali ale wy jesteście zbyt tępi żeby to zrozumieć macie swoje stereotypy zwłaszcza paniki boja się tego jak ognia i piszą takie głupoty bo to zabiją bo to uzależnaia nie powiem bo paliłem nie pale bo to nie uzależnia papierosy też uzależniją nieletnim nie można sprzedawać a ile małolatów pali i co zabijają się przez cygara?? ludzie by mieli robotę a tak to maja bezrobocie przez takich jak wy głupich ludzi!!!!wiecej ludzi nie bedzie paliło niż teraz pali zrozumcie to!!!!

e.merk
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-29 14:08:45
Mochery, prawice i inni komuniści chcieli by pewnie jeszcze zakazania sportu motoryzacyjnego, sportów ekstremalnych itd. Żebyś my nie jeździli autem najlepiej ku… wszystkich w bunkrach pozamykać z dojściem do Kościoła, bo przecież to wszystko grozi utratą zdrowi, a nawet rzycią, Jeb.. komunizm i nietolerancyjne zacofane bydło. Wszystko jest dla ludzi tylko trzeba mieć umiar a same karanie jest prymitywne, jeśli nie szkodzi się innym. No ale tacy ludzie szerzej nie mogą pomyśleć, bo by im się mózg przegrzał. Nie ma wam wstyd być tak daleko za zachodem? Ba nawet w Rosji Marihuana jest

e.merk
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-29 14:10:18
zdepenalizowana. Ale słychać tylko narzekanie, bo jesteśmy biedni jako państwo a czy ktoś zacofany może nie być biedny czasami tak, ale rzadko :P

e.merk
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-29 14:21:16
Rozwinięci ludzie umysłowo w 21 wieku znają lepsze sposoby bardziej skuteczniejsze dla obu stron niwelowania, a nawet zaprzestania problemom, czyli edukacja, pomoc itd .

DzikaFrytka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-29 12:36:49
Moderatorkowi chyba sie nie podoba rcjonalny tok myślenia ;)

DzikaFrytka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-29 12:34:25
komentarz usunięty przez moderatora

Zenuss
    Ocena: 4 (glosow:16)
2013-04-29 12:14:47
Jeszcze troche takich bzdur i dowiemy się, że zioło leczy hiv i porażenie mózgowe a i raka przy okazji, mój przyjaciel właśnie wyszedł z odwyku, był uzależniony od rzekomo nieuzależniającej marichuany, fakt ten narkotyk nie zabija ale niszczy inaczej, stracił żonę z dziećmi, fajną firmę i zniszczył sobie życie. Teraz ledwo się zbiera i sam przyznaje, że z zrobił sobie gówno z mózgu.

DzikaFrytka
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-04-29 12:35:45
W końcu ktoś mądry przemówił. Juz traciłam wiarę w niezaćpaną ludzkość.

necrofallus
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-29 16:01:19
Pijąc wódkę pewnie skończył by lepiej...

kuku3
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-30 06:55:44
necrofallusie nie myl wądków

rudegirl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-02 01:07:06
Podejrzewam że to troll, a przynajmniej mam taką nadzieję, bo akurat jest terapia na raka, poza tym przy chemioterapii na apetyt. Przy HIV podobnie. Najwięcej krzyczą Ci którzy najmniej wiedzą ;)

smietan6
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-05 00:27:42
Mysle ze Byl ciota i dlatego go marycha omamiła..

posiew
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-29 08:25:44
SADZIĆ! PALIĆ! ZALEGALIZOWAĆ! ZIOŁO BYŁO, JEST I BĘDZIE JARANE BEZ WZGLĘDU NA FASZYSTOWSKIE PRAWO CZY GESTAPOWSKIE ŁAPANKI. JUŻ NIEDŁUGO I W ZACOFANEJ POLSCE BĘDZIE LEGALIZACJA CZY WAM SIĘ TO PRAWICOWO-NARODOWO-PRZYEBANE CEPY PODOBA CZY NIE, BO CORAZ WIĘCEJ LUDZI JARA I CORAZ WIĘCEJ LUDZI ZACZYNA ZDAWAĆ SOBIE SPRAWĘ ŻE NEGATYWNA PROPAGANDA WOKÓŁ MARIHUANY TO NIC WIĘCEJ JAK FARMAZON! SADZIĆ ! PALIĆ ! ZALEGALIZOWAĆ! WÓDĘ ZDELEGALIZOWAĆ !

monterro
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-04-29 08:03:09
Wypowiedzi rodem z gimbusolandii :) Autor nie zauważył, że wraz ze wzrostem osób palących wzrośnie też koszt leczenia uzależnień. Mamy już legalny tytoń,alkohol,hazard i nikt nie może wygrać z tymi uzależnieniami,zatem po co pakować się w następne? Zysku dla Państwa nie będzie,już to dawno wyliczono. Koszt walki z uzależnieniem, likwidacja następstw wypadków (po marihuanie)przekraczałaby "zysk" państwa.

posiew
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-29 08:28:45
buahaha jakich uzależnień? od czego? od marihuany?... nie masz elementarnej wiedzy o temacie w którym zabierasz głos, pajacu na gumie! Jakoś w Danii, Hiszpanii, Portugalii, Holandii, Włoszech, w Czechach a nawet w Niemczech nikomu nawet nie przyjdzie do głowy karać za samo posiadanie, dlaczego w Polsce taki ciemnogród?... wszystko wina katoli!

posiew
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-29 08:43:27
buahaha i rodzyn "likwidacja wypadów po marihuanie".... - ja pi3rdole, skąd tacy ludzie się biorą... zrób przysługę społeczeństwu i zabij się...

monterro
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-29 10:00:04
Cieszę się, że wypowiedział się specjalista w tej sprawie. Po twojej wypowiedzi widać ile wiesz w tym temacie :) Skontaktuj się z jakimś ośrodkiem do walki z uzależnieniami i sprawdź z czystej ciekawości jak to wygląda naprawdę. Gdyż jak na razie to g**** wiesz.

krzychoo33
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-29 10:36:09
monterro - jak kolega posiew juz powiedzial widac u Ciebie brak elementarnej wiedzy na ten temat. Sam lepiej sprawdz ile osob leczy sie od uzaleznienia od marihuany. Szkoda, ze to wlasnie tacy ludzie jak Ty chca decydowac o tym co jest dobre. "...ale czy marihuana jest z konopii? ...chyba nie..." - J. Kaczynski.

monterro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-29 13:04:43
komentarz usunięty przez użytkownika

monterro
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-29 13:05:56
W takim razie gdzie nabyć elementarna wiedzę...w internecie, czy od kolegi co pali? Gdyż miałem okazje "pracować" z ludźmi uzależnionymi m.in. od heroiny i 90% z nich przygodę życia zaczęło od "niewinnego" skręta

krzychoo33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-29 13:43:19
monterro - A wiesz co to jest ksiazka ?? Poczytaj troche(miedzy innymi sa tez ksiazki pisane przez lekarzy, ktorzy zajmuja, badz zajmowali sie tylko uzaleznieniami) i wyciagnij wnioski. Ponadto raporty WHO, opinie lekarzy itd... ...jasne, recydywisci tez w 90% zaczynaja od drobnej kradziezy - wszystko zalezy od czlowieka i jego psychiki.

krzychoo33
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-29 13:47:59
Gwoli scislosci - nie jestem za promowaniem marihuany (nie wszystko jest dla kazdego), ale karanie kogos wiezeniem (czy nawet wyrokiem w zawieszeniu), bo mial przy sobie kilka gramow to co najmniej lekka przesada. Alkohol powoduje duzo wiecej problemow, a mimo to mozesz go kupic wszedzie o kazdej porze.

MrWiewiorak
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-29 07:27:16
A wystarczy zapalić właśnie jaranie typu White Whidow, faza jest inna niż po tych gównach z Polski.. Uzależnia jedynie psychycznie.. - wystarczy nie palić 2-3 tygodnie i przechodzi uzależnienie, po alkoholu uzależnienie fizyczne można wyleczyć zazwyczaj po kilku latach, a co najgorsze to uzależnienie alkoholowe może doprowadzić do śmierci.. Nie da się przedawkować także Marihuany, nie ma po niej osób śmiertelnych.. Marihuanen! Nigdy w życiu.

kuku3
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-29 07:56:59
Po prostu spec z medycyny uzaleznienie psychiczne i fizyczne. Zamiast na jointa idz do ksiazki tam przeczytasz ze jest uzaleznienie fizjologiczne, ktore jakby nie patrzec fizycznym nie jest

posiew
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-04-29 08:45:14
i co kuku, frajerze, boli cię, że ktoś woli w spokoju zapalić blanta zamiast chlać wódę i szukać wrażeń?...

MrWiewiorak
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-29 07:23:35
Jak to Marihuana nie pomoże budżetowi państwa? W Holandii z tego powodu do kraju przyjeżdża ok. 7 milionów turystów rocznie.. - Czy to nie jest zastrzyk forsy, jak na tym mają akcyzę? Po drugie Papierosy i Alkohol także są legalne, chociaż konopie są zdrowsze.. Po Legalizacji, by były konopie medyczne takie jak używane są w Californi bądź Czechach, a nie jakieś chemole z dupy wzięte, po których ludzie chorują.. I jakbyście nie wiedzieli głąby, to Indianie wszystko leczyli konopią, a wiadomo, że Indianie znali się na medycynie..

kuku3
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-29 07:52:03
Albo masz 13 lat, albo jestes po prostu nazywajac rzeczy po imieniu głupi, nie uwłaczajac. Po pierwsze holandia chce sie z tego wycofac, po drugie turysci nie moga zakupic sobie maryhy za tym stoi orzeczenie ETS (jak nie wiesz co to, to sobie wygoogluj). moze powiesz nam ze maryha przywraca do zycia zmarłych, bo przeciez taka jest wspaniala

posiew
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-29 08:29:58
tak czy inaczej, w normalnym kraju samo posiadanie powinno być legalne, już nie mówię o cofee shopach...

krzychoo33
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-29 12:15:38
kuku3 - nie wiem skad czerpiesz infromacje,ale nie sa one prawdziwe.Turysci nadal bez problemu moga kupic marihuane w Holandii.W tej chwili toczy się w Niderlandach dyskusja,czy pozostawić je dostępne dla wszystkich,a więc i dla turystów,czy też postąpić tak jak w przygranicznych gminach Niderlandów przy Belgii i Niemczech,że mieszkańcy mają dostęp do coffee shopów,ale musieli wyrobić sobie specjalną legitymację ze zdjęciem,bez której wstęp do coffee shopów jest zabroniony.Radze troche poczytac,zanim zaczniesz sie wymadrzac.

yoshimitsu
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-04-29 04:43:36
Następny idiota chcący legalizacji marihuany. To nie holandia. W polsce jest całkowicie inna mentalność ludzi. Gdyby zalegalizowali marihuane ludzie zaczęli by ćpać na potęge. I dlaczego każdy ganja fan pisze tylko o cudownych właściwościach zielska, a nie napisze chociażby o tym że jaranie prowadzi do upośledzenia umysłowego? Znam dużo osób palących i widze co się im dzieje z beretami. Może najwyższy czas dorosnąć...

posiew
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-29 08:31:33
upośledzeni umysłowo to są twoi starzy, bo nie utopili cię zaraz po tym jak się urodziłeś cepie...

jozef.kanhen
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-29 04:09:05
niech zakazuja uprawy tytoniu :-) itd.

kuku3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-29 07:45:42
Jesli po tytoniu jestes na haju, to chciałbym wiedzieć gdzie go kupujesz, chetnie bym zakupił. A tak serio moze tak jak u Konowicza wszystko zakazac,tak bez zadnego rozumu?

Made-In-Poland
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-04-29 01:13:40
No pewnie k*rwa... Marihuana jest tak wspaniała, że niedługo za jej pomocą będzie można wskrzeszać zmarłych... J*bie wam się w głowie i tyle!

posiew
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-29 08:32:58
idź nachlej się wódy i biegnij się trzepać pod raport maciarewicza, zamrożone embriony czy innego tam dmowskiego...

Made-In-Poland
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-29 10:34:18
Ok

Mansonfan
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-29 00:16:52
kolejna proaganda narkomanow, ja mowie narkotykom nie obojetnie co by to nie bylo :D

posiew
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-29 08:34:48
a ja mówię nie takim ograniczonym frajerom jak ty

Mansonfan
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-29 23:59:28
frajer to chyba cie splodzil skoro jedyne co potrafisz pokazac to nieuzasadniona krytyka i kto tu jest ograniczony, widac te narkotyki juz ci mozg wypalily :D

posiew
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-30 08:21:57
komentarz usunięty przez moderatora

posiew
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-30 08:27:10
nie, nie, nie, to ty szma.to jesteś ciężkim frajerem, a poziom wypowiedzi dopasowałem do twojego poziomu, widać ta gorzała już ci mózg wyżarła, parówo

Szymas1968
    Ocena: -10 (glosow:14)
2013-04-29 00:11:30
Sadzić Palić Zalegalizować ( PROSZĘ MNIE AJKOWAĆ )

kuku3
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-28 23:45:31
Ja mam dwa zastrzezenia: pierwsze skad te obliczenia? Czy te cyfry nie sa wyssane z palca? a drugie to raczej pytanie dla tych ktorzy widza korzysc z dochodu dla SP, czy dostrzegacie zla strone legalizacji? łatwiejszy dostep wiecej osob zazywa co daje w konsekwencji chore, uzaleznione spoleczenstwo, ktore trzeba leczyc z pieniedzy publicznych Panstwo ma sluzyc spoleczenstwu nawet kosztem lepsztch dochodow.

posiew
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-29 08:36:35
skąd debilu masz informacje, że łatwiejszy dostęp = więcej osób zażywa... jakoś ze statystyk Hiszpańskich, Portugalskich, Holenderskich i Czeskich wynika coś zupełnie odwrotnego..

vector78q
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-04-28 22:06:32
Legalizacja nie sprawi, że Polska będzie bogatszym krajem, więc zamieszczanie takich bzdet jest bezcelowe. Potrzeba miejsc pracy, żeby ludzie stąd nie uciekali. A prochami najbardziej cieszą się dzieci bez matury, które chcą to ćpać, bo im "rodzice zabraniają", żeby pokazać jakimi są kozakami.

Szymas1968
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-04-29 00:10:23
i ty myślisz że jestes taki własnie kozakiem w niecie !!!

kriss92
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-28 22:05:20
Na sam początek stwierdzam,że autorka to fanka marihuany mimo iż widziała ją tylko w internecie... Po drugie zielone jest latwodostepne i kto chce bedzie palil czy to bedzie legalne czy nie,proste.

Wiewior19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 22:52:31
komentarz usunięty przez moderatora

Wiewior19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 22:55:14
komentarz usunięty przez moderatora

posiew
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-29 08:37:37
tylko po co za to karać... w czyim to interesie?...

vector78q
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 22:02:57
komentarz usunięty przez użytkownika

luna.km
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-04-28 20:37:33
Trochę za dużo tu do czytania, ale dodający na pewno ma rację. Więc dam plus:D

master189
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-28 19:46:25
Po co legalizowac NARKOTYKI, miec z tego niemale wplywy do buzdzetu, moc to w jakis sposob po czesci przynajmniej kontrolowac skoro mozna walczyc z tym i wydawac na to miliony zlotych na prozno. Kazdy normalny czlowiek przeciez wie doskonale, ze trawka nigdy nie zniknie, ale nasi wspaniali politycy oczywiscie nie patrza na szara strefe czyli nielegal, ich tylko obchodzi fakt ze narkotyk = zlo i za wszelka cene trzeba to zlo zwalczyc, szkoda tylko, ze jest to walka z wiatrakami. Poza tym nie od dzis sie mowi ze rzad ma powiazania z "mafia", wystarczy pomyslec kto na tym straci najwiec

zdziwiony1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 18:51:56
komentarz usunięty przez moderatora

jannie
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-28 18:02:56
Uświadomcie sobie jedno - nawet jeśli będzie legalna - to i tak (jak alkohol i papierosy) jest absurdem, żeby była legalna dla dzieci. Więc wyliczanie zysków na podstawie tego ilu uczniów pali... Z jednej strony piszecie o zyskach typu lecznictwo, a z drugiej chodzi tylko o to żeby gimbaza się naj...ła. Tak dla legalizacji, nie dla dostępności dla dzieci. Wara gówniarzom nawet od łagodnych narkotyków. Proste.

couler
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-04-28 17:14:48
Kolejna pożywka dla gimbusów. Weźcie się za coś pożytecznego a nie za takie bzdety.

e.merk
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-04-28 17:56:36
Skoro uważasz, że zaprzestanie szkodzenia ludziom i budżetowi to bzdety, to chyba jesteś upośledzony.

michasrk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 16:40:53
komentarz usunięty przez moderatora

Ezuviel
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 16:10:32
Na nielegalnej maja jeszcze wiekszy zysk, co przejma wraca do obiegu, towar maja za free ;]

zelki1987
    Ocena: -6 (glosow:14)
2013-04-28 16:06:49
Marihuana jest bardziej szkodliwa od alkoholu. Jeśli palisz Marihuanę, to jesteś głupi/a możesz sobie skrzywdzić.

e.merk
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-04-28 16:30:47
Ty nie palisz a jesteś głupi. Zanim coś napiszesz zastanów się, ale rozumie, że w twoim przypadku może to być nie możliwe. Dlatego radze przeczytać jakiś raport dobrych specjalistów, zanim zaczniesz wypisywać głupoty.

kammel19
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-04-28 16:33:15
Taaak, szczególnie, że alkohol bardziej uzależnia i ma duże więcej negatywnych skutków niż marihuana, która leczy, a kto pali z umiarem nie ma żadnych ubytków na umyśle. Polska to zacofany kraj..

Made-In-Poland
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-04-29 01:10:11
To wyp***laj stąd!

JaPierniczeee
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-28 16:01:09
Wiecie ludzie... Marihuana była dobra kilkanaście lat temu. Później ktoś wziął, poeksperymentował z tym, dodał trochę chemii... No i BUM! Mamy syntetyczną marihuanę! Mało kto wie też o tym, że 95% marihuany jest syntetyczne. Wiecie czym się różni od zwykłej? Uzależnia o wiele bardziej, daje potrzebę wzięcia czegoś mocniejszego, niszczy organizm(przede wszystkim mózg - ogłupia nas) i jest o wiele łatwiejsza w uprawie. No bo po co dealerzy mieliby sprzedawać coś, co ktoś sobie zapali i będzie szczęśliwy? Oni wolą mieć zysk, nie liczą się ze zdrowiem ludzi. Lepszy chora rzeka pieniędzy, niż zdrow

JaPierniczeee
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-28 16:02:36
niż zdrowy jednorazowy zysk. Jeśli już ostatecznie mieli by to zalegalizować, to musieli by odchodować te 5% prawdziwej marihuany.

e.merk
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-28 15:44:31
Te patałachy z wiejskiej mogą ćpać w miejscu pracy za nasze pieniądze. Google : „ Nie tylko premia dla marszałków. Jakie mają przywileje?” a nas za zapalenie lolka, który odprężą, uspokaja i poprawia humor wsadzają do więzień i jesteśmy kryminalistami. No ale jak decydują o tym ludzie, którzy nie wiedzą czy Marycha jest z Konopi to co się dziwić ( a czy kaczki umieją latać? jak tak to nie spierd….. do ciepłych krajów :p) to trochę jak by się poszło do lekarza, który jest w rzeczywistości hydraulikiem. Gdzie tu sprawiedliwość no ale to Polska, dziwny kraj.

adam123600
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 15:22:19
nie legalizuja, bo byloby za duzo artystow :-)

memeo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-28 15:00:55
ludzie... znając nasz rząd to z tych zarobków na marihuanie oni by sobie dodatki zrobili, a na państwo zostanie mniej niż połowa.

Zniszczyciel
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-28 13:20:06
Problem z zalegalizowaniem jest taki, że się nie da opatentować maryśki. Przecież może ona zastąpić wiele mocnych środków przeciwbólowych, które są bardzo drogie a po pewnym czasie stają się nieskuteczne bo organizm się do nich przyzwyczaja. A gdyby tak osoba chora na raka, która cierpi mogła zapalić i przestac odczuwać potworny ból... No nie da się.. Ktoś przecież musi zarabiać...

jannie
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-28 18:05:16
taaa... bo gimbaza pali to na bóle. najewyżej egzystencjalne...

bakara
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-28 12:29:38
Trzeba też wiedzieć, że konopie włókniste używane w przemyśle nie nadają się do produkcji maryśki - słaby argument na przemysł

szikaka09
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-04-28 11:40:00
dziwne marycha jest nielegalna a ja wczoraj palilem...

jagoda33
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-04-28 13:13:59
sporoboj hery , podobno lepsza i wiekszy kop ;] popij litrem wodki . daj znac jak bylo ;p

Quattro85
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-04-28 11:33:29
NARKOTYKOM MÓWIĘ ZDECYDOWANE NIE!!!

bonifacq
    Ocena: 4 (glosow:16)
2013-04-28 10:45:32
NARKOTYKI to narkotyki niema ma różnicy między miękkimi a twardymi , miałem kiedyś kolegę zaczynał od marihuany później była amfetamina a na końcu heroina , miał 28 lat leży na cmentarzu bo sie zaćpał , ale na początku była "tylko" marihuana

posiew
    Ocena: 5 (glosow:19)
2013-04-28 11:13:40
a alkohol to alkohol, nie ma różnicy między piwem a spirytusem... miałem kiedyś kolegę, zaczynał od piwka, później był spiryt a na końcu chlał denaturat... dlatego zakażmy posiadania alkoholu... takie bajeczki synciu to możesz żenić swojej przygłupiej rodzince na wigilii, bo każdy obiektywny terapeuta uzależnień udowodni ci że tzw. teoria przejścia na twarde narkotyki to czysta propaganda i farmazon...

posiew
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-04-28 11:17:13
abstrahując od faktu, że zgodnie z encyklopedią PWN - ALKOHOL też jest NARKOTYKIEM, więc bądźmy konsekwentni, zakażmy posiadania nawet kropli alkoholu pod groźbą kary kryminalnej...

agnie
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-28 15:28:42
Teoria przejscia na twarde narkotyki nie jest farmazonem. Osoba palaca marichuane nie tylko ma obnizona zdolnosc oceny sytuacji i podejmowania odpowiedzialnych decyzji, ale tez jest bardziej ekspnowana na kontakt z twardymi narkotykami. Nie wspominajac o tym, ze marichuana jest bardzo modna wsrod mlodych ludzi, ktorzy nie sa nawet na tyle dojrzali zeby pic alkohol. Ja sama tez mialam znajomego ktory zginal przez narkotyki. Nie pamietam nawet czy mial 18 lat skonczone.

bonifacq
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-28 19:04:53
posiew gimbusie możesz sobie sprawdzić Wrocław cmentarz Grabiszyński aleja 19 rząd 1 grób 5 .. i chcesz to sobie pal to gówno bo i tak mózg masz już wypalony jak skończysz w jakimś Monarze to sie opamiętasz

bombel2006
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-28 10:10:11
fakt jest faktem, ze coffeshop'y bylyby dobrym rozwiazaniem i dla rzadu i dla wielu milosnikow marihuany. pytanie tylko, co z ludzmi palacymi marihuane, a sa ponizej 18 roku, tak czy siak beda szukali marihuany gdzie indziej. ja osobiscie uwazam, ze marihuana powinna byc legalna. sadzic, palic, zalegalizowac.

posiew
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-04-28 11:15:09
j3bać rząd, legalizacja byłaby dobrym rozwiązaniem dla całego społeczeństwa...

csman75
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 09:36:50
ja slyszalem ze konopie kiedyz sadzilo sie na polu na ktorym rosly ziemniaki zeby stonki nie bylo wiec bardziej ekologicznie niz opryski

BUBU48
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-28 08:15:51
nie było by kryzysu w Polsce jak by zalegalizowali ile miejsc pracy by się otworzyło ile z tego można wytwarzać rzeczy to wam się w głowach nie mieści. kto palił ten będzie palił, kto nie pali nie będzie i nic tego nie zmieni. Jestem jak najbardziej za legalizacja.

pawelst123
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-04-28 04:28:09
Niech zalegalizuja, ale palacych wykluczyc z NFZ i ZUS.

Corporal
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-28 10:01:39
Idąc takim tokiem myślenia trzeba również wykluczyć z NFZ i ZUS ludzi pijących alkohol i palących papierosy.

posiew
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 11:18:21
i ludzi z nadwagą...

posiew
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 01:15:28
komentarz usunięty przez użytkownika

kawalrafala
    Ocena: 3 (glosow:17)
2013-04-28 00:07:51
Legalizacja sprawi, że w MOPS-ach pojawi się więcej sierot społecznych, a wyżebrany zasiłek i tak przećpają.

shept
    Ocena: 1 (glosow:19)
2013-04-27 23:59:48
Ja myśle, że ten kraj to w ogóle ambicji nie ma. Co z tego, że rząd nas okrada, wszystko drożeje, bieda wszędzie. Ważne, żeby marihuana była legalna. Im więcej uzależnień tym lepiej (tak, marihuana uzależnia). Nie wiem kto w ogóle daje plusy na coś takiego. Autor też gimnazjum pewnie nie skończył.

Morfii
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-04-27 23:24:17
Trawka powinna być ogólnie dostępna otwiera umysł jest naturalna nikt jej nie wymyślił ani nie stworzył od zawsze była tylko rząd się boi, że ludzie otrząsną się z tego systemu dlatego lepiej nas truć etylowym alkoholem i ogłupiać telewizja żeby łatwiej było nami sterować i manipulować co jest dla nas lepsze

dm16
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-04-27 23:18:59
Nie rozumiem o co tyle walki, czy to jest cos niezbednego do zycia ? Czemu nie walczycie o lepsze standardy zycia ? Czemu nie walczycie o lepsze pensje ? Tylko o maryche ...

posiew
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-04-28 01:17:06
a co, nie wolno? nie tobie decydować o co mam chęć powalczyć, cepie...

Migdal1234
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-27 23:14:47
mafia rzadzi i mafia ma sobie zabrac kase na koncesje absurd dlatego zapomnijcie o legalizacji

minimale_ldz
    Ocena: 4 (glosow:22)
2013-04-27 22:56:28
Wszyscy dobrze wiemy, że zała ta gadanina o wpływach do budżetu i cudownych właściwościach leczniczych marihuany to pic na wodę, bo chodzi po prostu o to, żeby się dobrze zaćpać.

M1CLAY19
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-27 22:55:43
Bo to trzeba kogos z jajami a nie takiego zakompleksionego obszczancia jak Donald.komDonka w szkole w doope kopali,mieli beke ze rudy i sepleni.Postanowil pokazac wszystkim ze sie potrafi wspiac i .....przy okazji ustawic rodzinke.Reszta mu zwisa bo i tak jest marionetka IV Rzeszy-czytaj UE.

MrDementorex
    Ocena: 8 (glosow:26)
2013-04-27 22:52:04
Ja pier...le kolejna propaganda gimbusiarni-palikociarni co sobie wmawia że Maryśka nie uzależnia i ma właściwości lecznicze. Co jeszcze ćpuny wymyślicie? Jeszcze podróbcie i wstawcie na internet oficjalny raport od naukowców i lekarzy że Marihuana leczy raka. A teraz mnie pojedzie armia oburzonych dzieci z gimnazjum.

Sealtiel
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-28 10:02:09
Ode mnie dodam jeszcze że dla minimalnie wykształconego człowieka ta infografika wali fałszem na kilometr: 30% leków? Już widzę leczenie np. ospy u dzieci skrętem przez zaćpanych starych. Papiernictwo? Włókiennictwo? Pamiętam gdzieś z początków szkoły podstawowej że to jest zastosowanie konopi, ale naszych rodzimych hodowanych od tysięcy lat. Konopie indyjskie to chyba coś innego, prawda? Autorze jesteś lepszy niż Goebbels. Potrafisz wykorzystać fakt że większość dzisiejszej młodzieży to tłuki nie potrafiące samodzielnie myśleć.

wiochamistrzowi
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-04-27 22:39:02
ludzie, nie twierdze ze marycha to samo zlo ale wielu z was swoje opinie opiera na amerykanskich filmach w ktorych jest pokazana jako sama radosc i cos spoko, ok jest przez jakis czas fajnie ale potem zaczyna to dzialac jak opium (nie muszę opisywać co się działo z ludźmi którzy to palili) poza tym nie można się skupić kasa która mogłaby iść na motor/auto cokolwiek idzie na towar...

Wiesniakznetu
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-27 22:23:49
Papier z konopi akurat jest prawdą. Przed wojną papier robiono tylko z konopi ale nagle duże koncerny chemiczne i drzewne zaczęły walczyć o delegalizację maryśki. Skończyło się na tym, że teraz oba przemysły biją krocie

Antykleryk
    Ocena: -8 (glosow:10)
2013-04-27 22:15:18
To KATOlicki i wbity w konserwatyzm kraj. Po trupach i pieniądzach...

mysliwy
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-27 22:23:17
Co ma do tego katolicyzm? THC jest uważane wg prawa za narkotyk i tyle, każdy łamiący prawo musi brać pod uwagę konsekwencje swojego zachowania.

miczurin
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-27 22:05:33
sensualna@ jestem za tym żeby za tym by narkotyki były dostępne ale za napad lub pobicie pod wpływem narkotyków było z automatu dożywocie i debile sami sie wyeliminują ze społeczeństwa.

darbak
    Ocena: 5 (glosow:17)
2013-04-27 21:51:38
ach wy cpuny ... cpuny co jeszcze wymyslicie ?

Wiesniakznetu
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-27 22:25:17
Tak się składa, że maryśki palić nie wolno a najbardziej kusi owoc zakazany. Gdyby można było zajarać spokojnie bez zagrożenia pierdlem to już nie ma takiej adrenaliny

Pietter
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-28 02:30:12
Wiesniakznetu to idź gwałcić 12 latki

mar83r
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-27 21:50:50
skąd masz takie dane, w GUS-ie pracujesz?

ziomal81
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-27 21:13:35
Ale z tym papierem to trochę przesadziles.

pollop69
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-04-27 21:05:34
Najlepszy jest ten 1 diagram: 1/4 uczniów próbowała maryhy. To pewnie ci z dysleksją, proporcje idealnie się zgadzają.

smutasekx
    Ocena: 5 (glosow:15)
2013-04-27 21:01:41
a ja tam jestem przeciw legalizacji ; ). Do szczescia to nie potrzebne... . Co do wpadania groszy do budzetu, to po co ? skoro i tak te hieny z rzadu wszystko zagarna dla siebie ;)

szatanoslaw
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 01:34:50
W końcu coś mądrego - trzeba zrozumieć, że im więcej pieniędzy w budżecie to tym więcej nakradną, tym bardziej zadłużą państwo i tym większe będą problemy.

miczurin
    Ocena: 9 (glosow:17)
2013-04-27 21:00:12
osobiście jestem za legalizacją każdych narkotyków pod warunkiem likwidacji leczenia uzależnienia od narkotyków z pieniędzy państwowych. Proste bierzesz, uzależniasz,się, umierasz. Jestem dorosły kreuje życie na własny rachunek a nie na rachunek podatnika.

oberzyna
    Ocena: -10 (glosow:24)
2013-04-27 21:29:18
jakich narkotyków ty k***a debilu? marihuana to twoim zdaniem jest narkotyk? 1000x gorsze rzeczy możesz kupić legalnie w necie, research chemicalias, eth-cat itp its a ty wyjeżdzasz że marihuana to narkotyk

immortallus
    Ocena: 12 (glosow:16)
2013-04-27 22:00:18
oberzyna: jeśli roślina ma substancje działające psychoaktywnie oraz psychotropowe (THC) jest klasyfikowana jako narkotyk. To że można kupić gorsze rzeczy, nie znaczy że marycha jest produktem podobnym do mleka czy chleba.

Sensualna
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-27 22:01:18
kazdych narkotykow?chcesz mijac na ulicy nacpanych ludzi i zyc w srod nich?!

miczurin
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-27 22:02:03
debilem jesteś ty twoja mam i twój tata, Ja jestem za tym żeby nawet heroina była dostępna w sklepie nocnym poprostu słabe jednostki same sie wyeliminują, tylko niech sie ewentualnie leczą na na swój koszt a jak ich nie stać to grób.

evertos
    Ocena: 2 (glosow:18)
2013-04-27 20:43:32
osobiscie nie palilem nigdy nie mam ochoty i nigdy miec nie bede nie obchodzi mnie to mam tego juz dosc zygam ta wasza legalizacja i chooj caly mnie obchodzi ze mnie jelopy zminusujecie.

e.merk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 18:20:17
Walduś to ty?

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-04-27 20:38:04
Nie chodzi o kase dla Państwa,chodż przy konopii siewnej(cannabis sativa)która jest legalna ale nie wszyscy o tym wiedzą, faktycznie rozwój przemysłu włukienniczego budowlanego,motoryzacyjnego,rolniczego itp. mógłby mieć ogromny wpływ na rozwój gospodarki! Najważniejsze po legalizacji to: 1.można samemu wychodować naturalna roslinkę,a nie kupować nie wiadomo od kogo i jakim ścierwem nasączoną marychę. 2.zwolnienie miesc w wiezieniach(wielu ocalonych psychicznie młodziaków)3.fakt.lecznicze właściwości THC. WYP...RDOLMY TUSKA PO I PIS PRZY NASTEPNYCH WYBORACH!!!!!!

casper2008
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-27 20:09:36
Legalizacja co nam wszystkim DA ? Akcyza KASA, Mniej osób skazanych za posiadanie, handlowanie KASA, Policja nie zajmuje się zielarstwem KASA, Nowe miejsca pracy produkcja, sprzedaż KASA. Za Kasę obowiązkowe testy narkotykowe w szkołach, ośrodki leczenia uzależnień, Proste zamieńmy ZŁO na DOBRO bo bezczynność też jest grzechem

szatanoslaw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-28 01:31:13
Czyli idąc Twoim tokiem myślenia, państwo do tego dopłaci... Więc jeżeli chodzi o kasę to będzie w plecy. Lepiej zrobić prywatną służbę zdrowia, prywatne szkolnictwo (wyjdzie sporo taniej niż dziś) i państwa w ogóle nie powinno interesować kto pali, kto produkuje i kto sprzedaje.

szatanoslaw
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-04-27 20:09:31
ale pierdzielenie - jak widzę takie wstawki to jestem za odebraniem osób, które "to lubią" praw wyborczych. Poza tym przeraża mnie poziom społeczeństwa, że kogoś to przekonuje. Nie chodzi o zarobek dla państwa, nie chodzi o medycynę, czy jakieś koszty - chodzi jedynie o wolność. Jeżeli państwo ma na tym zarabiać to lepiej niech będzie nielegalna - bo będą z tego same problemy.

casper2008
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 17:00:42
Tłumaczę: Policja łapie 16latka. posiada narkotyk, policja uruchamia machinę śledczą,łapią dilera, prokurator, sąd, więzienie,może leczenie,bezrobotny bo z wyrokiem znajdzie pracę:) Zrozum za to wszystko płacisz TY JA Wszyscy bo jakiś gówniarz sobie zapalił i mam gdzieś jakieś przesłanki moralne. Świat się zmienia i będzie coraz gorzej chyba że masz lepszą alternatywę dla młodych , najniższa średnia krajowa, migracja, kąt u mamy, wiocha, fucebuce. Czy ten kraj nie może być 10lat przed wszystkimi tylko zawsze za czarnymi.

e.merk
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-04-27 20:00:31
jesteście lepsi itd . Wiem że będziecie pomnie jechać ale rozumie wasze małe mózgi nie mogą przyjąć do wiadomości że jest inaczej i popełniacie błąd, bo przecież Alkohol to nie Narkotyk może kur… lekarstwo co? Słyszeliście żeby ktoś przesadził z marychą i kopnął w kalendarz albo stracił świadomość lub był agresywny lub po odstawieniu umierał jak po alkoholu niektóre pustaki będę pewnie twierdziły że tak, ale mi to lotto :p. Miał bym jeszcze dużo do napisania na ten temat ale szkoda mojego czasu, bo i tak do większości ludzie to nie dotrze ale zobaczymy kto będzie się śmiał ostatni.

bravoteampolska
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-27 20:00:15
komentarz usunięty przez moderatora

e.merk
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-27 19:58:31
Poza tym na Rynku jest narkotyk o szkodliwości heroiny, czyli najwyższa półka (marycha jest gdzieś na samym dole w okolicy papierosów ) tak chodzi mi o Alkohol, bo chyba nikt nie ma wątpliwości że jest to środek odurzający o dużej mocy, czyli Narkotyk który wyrządza większe szkody niż heroina. I jeśli jesteście gdzieś w miejscu którym prowadzi się handel Alkoholem to właśnie u Dilera narkotyków, i proszę was nie pier…. mi tu o ćpunach, bo każdy który napił się kiedyś alkoholu też można powiedzieć że ćpał tylko w waszych pustych głowach ubzduraliście sobie że to nie jest narkotyk i je

e.merk
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-27 19:57:08
Może za tydzień może za miesiąc, a może za parę lat i tak zalegalizują koleżankę Marysię i tak ( tak jak to było kiedyś z alkoholem ), tylko tych pieniędzy już nigdy się nie odzyska na walkę z tym czyli Policja, Sądy, więzienia, zniszczone kariery młodych zdolnych ludzi i można by tak wymieniać bardzo długo. Przynajmniej mamy bogatych dilerów a Państwo zadłużone. Te wydatki, które są podawane oficjalnie pomnóżcie parę razy, bo rząd można powiedzieć wie tylko o ułamku ( jak słyszę że zatrzymali kogoś i oskarżyli go o wprowadzenie 1 kg sprzętu to pękam z śmiechu, bo koleś sprzedawał parę lat).

marcinko83
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-04-27 19:48:27
ja tam jestem za ,niech się trują jak mają ochotę, wódka i fajki też zabijają,tylko niech to zrobią od 18 lat jak alkochol,żeby ograniczyć gimbusom choc trochę

grzegomilo
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-27 19:47:02
są dwa obozy tych co palą i chcą legalizacji i tych co nigdy nie palili i nie chcą, mimo iż nigdy nie paliłem to uważam, że mogą sobie legalizować, jeśli fajki i alkohol są legalne to czemu to nie? jak ktoś dobrze zauważył legalny towar miałby jakieś standardy i określony skład a nie syf który jest nie lepszy od dopalaczy jeśli ktoś nie chce to i tak nie zapali więc w czym problem? byłem w belgi i tam w parku każdy pali jak papierosy mi osobiście to nie przeszkadzało

e.merk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-27 19:44:05
komentarz usunięty przez użytkownika

widzewiak2007
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-27 19:36:19
w naszym kraju jest tak że dasz palca, to o*****olą Ci całą rękę i z legalizacją było by tak samo

thenatoorat
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-04-27 19:15:15
Jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Jeśli zalegalizowaliby marihuanę koncerny farmaceutyczne by padły, bo ludzie by się leczyli konopiami i nie miał by kto leków kupować.

davidstar
    Ocena: -3 (glosow:15)
2013-04-27 19:10:40
komentarz usunięty przez użytkownika

Nick-T_00
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-27 19:42:41
Gimbusy i tak palą to gówno. Gdyby zalegalizowano, to jaraliby zdrowszy towar, bo byłaby nad tym kontrola. Obecnie to nasączone chemią gówno, które naprawdę mało ma wspólnego z liśćmi konopii.

Blantoholas
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 00:11:02
Z liśćmi ...... To ty ładnie się znasz :D. Najlepsi są ci, którzy wypowiadają się na temat o którym nie mają pojęcia.

miszczud
    Ocena: 8 (glosow:16)
2013-04-27 19:10:33
Uzależnia, THC niszczy także połączenia między neuronami w mózgu. Jak ktoś pali długo i regularnie to przestaje ogarniać co się dzieje, chodzi zamulony i odpowiada na pytania po kilkunastu sekundach.

Sensualna
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-27 19:06:30
bedzie legalna beda jarac gdzie popadnie ;/ ja mam dosc juz wchodzenia w kląb ohydnego dymu ktorym sie delektuje debile na klatce schodowej ;) gdyby do cholery kazdy palil w zaciszu swojego domu by mi to nie przeszkadzalo

magda713
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-04-27 19:03:08
Nie chcecie palić nie palcie ,ale ja chce być wolnym człowiekiem więc dopuki nikogo nie zmuszam i nie robie nic złego to niech mnie nie traktują jak przestępcy , więc obudzcie sie lata 20te i prochibicja mineły .

mcebury
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-04-27 18:59:47
Taa. Palcie dalej to ścierwo które ryje beret... Wystarczająco już dużo tych "palaczy" chodzi przy(jeb)anych jak lato z radiem... Kretyn piszący to gówno zapomniał dodać że wypal mózg to zielone ścierwo :P

robolov
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-27 20:07:02
mcebury zaskoczyłeś mnie tym komentarzem, myślałem że zbliżony mamy światopogląd ;] co nie zmienia faktu, że masz prawo mieć swoje zdanie i ja nie neguję go... ale uważam, że trawka nie jest taka zła, tylko mądrym w tym trzeba być tak samo zresztą jak z alko. Legalizacja, jak ktoś juz wcześniej tu zauważył, miała by dobry wpływ na jakość i kontrole nad tym procederem, który nie oszukujmy się kwitnie sobie w najlepsze i nabija kabze cwaniakom, co mieszają z jakimś gównem by więcej zarabiać, tak mógłby zarabiać skarb państwa, Czechy zalegalizowały i negatywnego skutku tego nie ma, jestem za;]

robolov
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-27 20:18:05
a drugi powód jest taki: za czasów studiów, parę lat temu szliśmy z kumplem na imprezę domową, szliśmy sobie normalnie, trzeźwi bez szaleństw, zatrzymała nas nagle policja na rutynową kontrolę i przeszukiwali, znaleźli u kumpla 2g trawki, oczywiście na imprezę już nie dotarł, spędził noc na dołku a cała sprawa zakończyła się wyrokiem dla niego.. chłopak studiował wówczas prawo, był na 2 roku i oczywiście został wydalony z uczelni, choć był jednym z lepszych studentów, a palić trawkę zdarzało mu się parę razy, ile takich karier juz zniszczonych przez to ze dorosły juz człowiek zapali trawkę :/

mcebury
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-28 14:16:30
Ja powiem tak, dla mnie mogą nawet heroinę zalegalizować, ale pod jednym warunkiem. Jakim? Ćpając jesteś pozbawiony prawa do leczenia w państwowych szpitalach, a jeżeli już cię sponiewiera tak że muszą ci lekarze ratować życie to zwrot wszystkich kosztów leczenia x2. A i jeszcze jedno. Wszelkiego rodzaju zbrodnie popełnione "pod wpływem" ćpania nie kategoryzować jako niepoczytalność tylko karać też x2.

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 14:18:08
I nie zmienia to faktu że te zielone ścierwo ryje beret...

robolov
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-28 20:15:15
wszystko w nadmiarze ryje beret, a już zwłaszcza alkohol, w miejscu w którym się wychowywałem wielokrotnie byłem świadkiem rożnych ekscesów po libacjach alkoholowych, od darcia mord po nocach, po bieganie z siekierą po ulicy, upajanie się do stanu takiego, że ludzie leżą zarzygani i oszczani w rowach, a mimo to alko jest dostępny, baa za parę pln można kupić wino i juz bomba gotowa.. mam 32 lata, 1 raz zapaliłem w wieku 16 lat czyli polowe życia mam z tym do czynienia (nie co dzień), skończyłem studia, mam prace, żonę, dziecko i beret tez mam w porządku raczej ;]

robolov
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-28 20:27:35
jak już pisałem, we wszystkim trzeba być mądrym, a matka natura Cie nie zabije ;) a jak się jest idiotą, to i tymi legalnymi rzeczami możesz sobie beret zorać... mamy 21 wiek, demokrację, pozwólmy ludziom samym decydować jak chcą żyć, zresztą to że jest to nielegalne nie powstrzymuje i tak nikogo, kto chce palić ten pali.. znam mnóstwo ludzi co palą i tych co piją, zgadnij kto jest bardziej agresywny i ma głupsze pomysły pod wpływem.. szkoda, że ludzi z trawką traktuje się jak przestępców a pijaków odwozi na izbę i na tym koniec, żadnych wpisów w akta, konsekwencji nawet wiele razy...

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 20:44:18
Kto jakie by argumenty nie przytaczał to i tak to zawsze będzie gówno... "jak już pisałem, we wszystkim trzeba być mądrym" - 3/4 ludzkiej populacji to idioci... Więc czego się spodziewasz?

robolov
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-28 20:55:19
eetam nie jest chyba aż tak źle ;] a nawet gdyby, to chyba nie sądzisz, że tych idiotów powstrzyma zakaz prawny ;>

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 22:01:58
Dlatego zalegalizować i pozbawić ich praw do leczenia w przypadku zatrucia. Sami się oduczą :P

corvus_pl
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-04-27 18:51:50
Jak nie uzależnia to niech jeden z drugim przestanie palić. Nie przestanie bo to uzależnia.

Nick-T_00
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-27 19:08:24
Tylko psychicznie. Psychicznie to się możesz uzależnić nawet od słodyczy, kawy, a nawet komputera i wiochy. Zdelegalizować wiochę.

Nick-T_00
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-04-27 18:51:00
"Zalegizować marihunaen? W żadnym wypadku. A komu to potrzebne? A dlaczego?"

Nick-T_00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-27 18:49:43
komentarz usunięty przez użytkownika

cotca
    Ocena: 49 (glosow:89)
2013-04-27 18:44:21
A niech zalegalizują. Legalna czy nielegalna - i tak kto chce ten pali. A tak przynajmniej kilka groszy wpadnie do budżetu.

davidstar
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-27 19:06:38
komentarz usunięty przez użytkownika

mrrekin
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-27 18:43:40
aż se ukręcę bata z tej okazji

CrookedMind
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-04-27 18:43:16
Nie, nie i jeszcze raz NIE! Mieszkałem w Holandii z ćpunami którzy wmawiali sobie że to gówno nie uzależnia. Doprawdy? Potrafili po 10 godzinach pracy iść 12 km(!) pieszo do najbliższego coffi shopa po towar. Nikt mi nigdy nie wmówi że to jest dobre.

cotca
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-04-27 18:47:11
Bez względu na to czy jest to legalne, naiwni będą palić to gówno i wmawiać sobie, że nie uzależnia. Żadne zakazy tu nie pomogą.

e.merk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 18:12:07
Uzależnić się można od wszystkiego prawie sport, seks :p, komputer itd. Tylko niektóre rzeczy szkodzą mniej inne bardzie. Ludzie ruszcie te pały i pomyślcie sami, a nie powtarzajcie to co usłyszycie.

FloydP4PKing
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-27 18:42:54
dobrze, trzeba tepic narkomanskie scierwo

e.merk
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-28 18:07:23
Tak samo jak takich idiotów jak ty, tylko narkomani za zwyczaj to nie scierwa w przeciwieństwie do ciebie.

Ferdynand_1980
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-27 18:38:27
Każdy kto chce zajarać lola nie musi długo szukać towaru, marihuana była, jest i będzie ogólnie dostępna. Jak ją zalegalizują nie będzie różnicy. A kto handluje ten ma kasę.

Rei_Ayanami
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-04-27 18:28:59
1 na 4 uczniów próbował ... to powód do dumy? Może zastąpić 30 % obecnych leków ? jakich? przy dzisiejszej ilości leków na różnego rodzaju schorzenia można wysunąć wniosek że maryha leczy prawie wszystko. Potencjalny zysk, dobrze że ktoś napisał że "potencjalny", potencjalny a pewny to dwie różne sprawy, jednym zdaniem : Propaganda palikociarni ...

Fafikuleniek
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-04-27 18:22:54
Niecałe pół roku temu miałem okazję wysłuchać przedstawiciela Holenderskiej partii liberalnej, powiedział on że liberałowie myśleli dokładnie w taki sam sposób, zezwolić na handel, posiadanie, zakładać hash-puby i podatkować. Okazało się że wraz z lekkimi narkotykami rozprzestrzeniano twarde. To nie domniemywania a statystyki. Po zaledwie dwóch latach partia orzekła że popełniła bardzo wielki błąd którego już niestety nie da się naprawić. Ile miałby wynieść podatek od konopi ? 23% jak za najwyższy w Europie VAT, a może 70% jak za dochodowy od bogaczy we Francji ?

Talita
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-27 17:55:40
zapaliłby;/

schiller
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-08 22:44:33
prawdziwe nieprawdziwe na pewno cos w tym jest.

aente33
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-27 18:26:36
To że czegoś nie widać nie znaczy że tego nie ma jak pisał snjper dużo może mieścić pod stołem lecz zapomniałeś dodać tam ten motyw że legalizacja dała by w miarę kontrole nad wiekiem palaczy oraz nad jakością produktu a nie syf z polepszaczami ale daleko nam jeszcze do pełnej świadomości pale okazyjnie i raczej nigdy nie odczuwałem ciągot do mocniejszych używek całe to pie....lenie na temat że od tego się zaczyna przyprawia mnie o konwulsje dla tego tak jest bo rząd myśli raczej o produktywności ludu a nie potrzebach...

SuperGL
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-04-08 22:31:00
Gdzie mogę sprawdzić, czy te dane są rzeczywiste? Poza tym... Po co nam jeszcze bardziej otumanione społeczeństwo? Czyżby na pana Donalda coraz mniej osób się nabierało?

gurool
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-08 22:39:57
no właśnie czas otworzyć oczy:P Donek palił to może tego się boi, może akurat po MJ się widzi rzeczy których nie widać, hahaha, poszerza się horyzonty myślowe itp itd, ponoć jak za komuny donek nie miał co pić to palił z kumplami, może wtedy wymyślił genialny plan objęcia władzy, kto wie... :P

gurool
    Ocena: 6 (glosow:16)
2013-04-08 22:30:15
Nie wiem czy to prawda, ale spotkałem się z taką opinią, że pieniądze jakie dostaje rząd pod stołem od nietykalnych producentów zioła za przymknięcie oka są na tyle duże, że nie opłaca się MJ legalizować. Bo tak to pod stołem nic nie będzie, tylko kasa z podatków do budżetu (które aby trafiły do kieszeni to należy się trochę nagimnastykować). Poza tym niebieskim łatwiej złapać studenta z jointem niż włamywacza/gwałciciela/morderce, a statystyki dzięki takim łatwym akcjom idą w górę na ich korzyść.

wasel1985
    Ocena: -8 (glosow:12)
2013-04-08 23:11:55
Zgadzam sie !!! Te swinie napewno biora , mamu tutaj 2#rosje tylko bez takiego dzikiego zachodu . Wlasnie za to tak Palikota dupia i wyklinaja . Bo on jeden tak naprawde chce cos ugrac dla tego kraju a tamte lajzy tylko dla siebie i swoich pociotkow zgarniaja ;/

gnida0000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-09 11:27:35
Wasel nie ośmieszaj się.Palikot to pajac.Jest ustawiony do końca życia za hajs z Polmosu, a pcha się do polityki robiąc zamieszanie.

ja1ja
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-27 18:38:19
hahaha tak palikot i jego tematy zastępcze i zmiana zdania co miesiąc. To wszystko dla dobra narodu i kraju.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600