Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
freedom80  13-04-09, 06:30 Zgłoś
+ 174 -
Dodano: 2013-04-09, 06:30:48   przez: freedom80
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 174  Zgłoś nadużycie
86
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
  •  Rozmowa o pracę
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
  •  Niech ktoś mi powie
Ukryj komentarze(285)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
anna-maria-1
    Ocena: 39 (glosow:61)
2013-04-09 11:58:35
Każda sfera społeczna,religijna ma fanatyków którzy w jakiś sposób psują renomę ogółu. Jestem katoliczką i zdaję sobie sprawę jaki wpływ ma na naszą wiarę takie zachowanie,i ubolewam nad tym okropnie,A ty Freedom80 kim jesteś? zdeklarowaną ateistką,agnostyczką,egzystencjalistką,z taką pogardą traktujesz moją wiarę, wytykając każdy błąd.

Maryyyjusz
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-06 19:19:34
Freedom80 PRO-Rządowa pijawka do podburzania Lemingów .... Pochodzisz z Izraela pasoŻydzie ???

kakimeki
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-02 22:29:00
na bank bracia :) buhahahahahaha

Teuton
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-29 21:51:25
A widać tutaj moderacja działa w jedną stronę.

Teuton
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-29 21:15:24
komentarz usunięty przez moderatora

bodan
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-29 21:05:59
a moze by tak pare zdjec zboczencow z parad "rownosci" czy wynaturzonych transwestytow??

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-23 16:28:21
A co chcesz by ciebie wstawiła ?

medalik23
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-29 16:51:00
wiocha to sądzić człowieka po wyglądzie

fwio
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-29 11:41:31
wnioskowanie o człowieku po wyrazie twarzy godne prawdziwie wiochowego inteligenta...

fbvip1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-29 01:10:50
"Nie oceniaj książki po okładce"

kamer95
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-28 23:09:46
komentarz usunięty przez użytkownika

awesomebeauty
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-28 16:25:35
Dajcie spokój to są wyslancy Jarosława I Rydzyka którzy jako pierwsi dali sobie wodę z mózgu zrobić. Niech każdy wierzy w co mu tam pasuje I rybka, tylko zeby nie dali soba manipulować to bedzie git.

Hanusiak
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-28 16:10:53
Proszę Państwa, podam kilka przykładów dla: - homoseksualistów: prawdziwy gej to ten z parady równości wymalowany i wypacykowany tak, ze się chce płakać? - zwolenników legalizacji: dzieci, które nigdy nie paliły trawy, a biegające w koszulkach "legalize" i wielkim liściem na koszulce? Rozróżniajmy osoby, które widzą w czymś sens, a osoby, które fanatycznie próbują wszystkim udowodnić, jakie to nie sa. Tak, jestem katolikiem, jest to mój wybór, ale nie namawiam do tego każdej osoby na świecie. Wyzywanie wyznawców jakieś wiary jest moim zdaniem głupotą wyzywającego, nie wyzywanego

Wilczycho
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-04-28 15:20:55
Te niedowiarki a co robicie w niedziele i swieta? W niedziele do roboty zasuwac! To nasz dzien swiety! A w swieta? W swieta wierzycie w choinke, ktora rozdaje prezenty! Albo w dyniowa glowe! Zalosni jestescie. Niby nie wierzacy, a czcza choinke i dynie...

Wilczycho
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 15:26:19
ohh przepraszam niewierzący***..

Mundzio84
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-04-28 15:36:02
Nazywasz niedowiarkami, ludzi którzy są ateistami i każesz im iść do pracy w dzień, który jest ustawowo od niej wolny?Ogarnij się, k*rwa.Nikt nie wierzy w choinkę, a świeta już dawno zostały tak skomercjalizowane, że są sposobem, nie tyle na jakieś duchowe przeżycia, co na rozrywkę.I tyczy się to zarówno tych wierzących praktykujących, jak i osób, które kościół odwiedzają rzadko, albo wcale.

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-28 15:42:57
A choinka zaj3bana przez religię katolicką wyznaniom pogańskim (jak i wiele innych rzeczy, które odnaleźć możemy w chrzesijanstwie) nie jest przedmiotem czci, jest udekorowanym ładnym drzewkiem i przyznaję się bez bicia - jakem ateista uwielbiam choinki i co rok ją ubieram.

malgolina
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-04-28 15:47:12
Tuboosh, a ubierasz choinkę tylko w grudniu, na czas Świąt? Bo wiesz, jako ateista możesz ją sobie ubrać również w czerwcu ;)

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 15:54:14
komentarz usunięty przez użytkownika

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-28 15:55:54
Bardzo chętnie bym zostawił ją cały rok, serio, ale jakoś opinia psychopaty w oczach mojej rodziny, dziewczyny, kumpli itp nie jest czymś o czym marze:). Poza tym czemu mam nie obchodzić świąt? Dla mnie to są "zimowe święta" (tak je nazywam), jest dobre jedzenie, Szklana Pułapka (\m/) w telewizji i jest fajnie. Odmawianie sobie przyjemności ze względu na poglądy jest domeną fanatyków (NIE ZJEM KARPIA BO TO BOŻONARODZENIOWA POTRAWA!), a nie takich małych wrednych hedonistów jak ja. Ja tylko korzystam z okazji:).

ferdal
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-28 16:00:49
Nie lubię świąt,jeśli tylko mogę uciekam gdzieś daleko byle nie celebrować.

tashunkewitko
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-28 16:03:24
Niedziela - sunday, dzień słońca, sol invictus, dzień boga Mitry, Boże narodzenie - Szczodre gody, stare słowiańskie i pogańskie święto, Wielkanoc - Gody Jare, stare słowiańskie i pogańskie święto, Wszystkich świętych - Dziady, pogańskie święto, 10 przykazań - 10 przykazań z Egipskiej Księgi Umarłych, Potop biblijny - epos o Gilgameshu, itd, itd.

Talita
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 16:04:48
a ja lubię, bo dają prezenty:D

tub00sh
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-04-28 16:23:38
Polecam wyszukać i poczytać tekst pt. "Biblia powstała na zasadzie kopiuj wklej". Jest tam wiele zabawnych porównań tekstów starożytnych do tego, jak niekiedy bezczelnie "po studencku" kopiowano (odrobinkę przekręcając) pewna wydarzenia i postacie wplatając je w Stary i Nowy Testament:).

lucy123
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-28 18:39:52
A kto jest niewierzący i obchodzi święta? U mnie jest to po prostu czas spotkania się całej rodziny i spędzenia razem czasu. Mam wierzącą rodzinę i nie robie im przykrości kiedy zapraszają mnie na świeta. Wiedzą że nie obchodze i kolend śpiewać nie będę, chyba że się upiję, Siedzimy razem przy jednym stole, ale kazdy obchodzi ten dzień po swojemu.

StatystycznyNowak
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-29 10:40:19
Wilczycho czytając Twoje komentarze zastanawiam się czy jesteś trollem i masz z tego bekę, czy jesteś naprawdę tak głupia.

KMyL
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-28 13:12:23
"Prawdziwi katolicy"? Prawdziwi Katolicy robią facepalm, jak widzą ten motłoch -.-

tarzan26
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-28 11:02:24
Ten pierwszy wygląda jak Tusk xd

ursulecka
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-04-28 10:11:40
Ja za fanatyzmem religijnym to nie jestem, ale co ma twarz do wyznania?? Wiocha dla autora jak dla mnie

rudzielec69
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-04-28 08:57:16
dajcie spokój autorowi, dla niego to może i wiocha - sto razy głupszy jest admin, że wstawia każde zdjęcie o kościele i o księżach nie patrząc nawet na to, czy to jest naprawdę wiocha. nie szukajcie kurzu na 2 człowieku, bo w was się pewnie znajdzie stado żmii, którego na sobie nie widzicie. łatwiej patrzeć na innych niż na siebie.

killing_joke
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-28 02:01:42
Dążę do tego, że owy "absurd" jest niskich lotów, słabo opisany i na dodatek autor używając takiej stylistyki wypowiedzi robi "absurd" z samego siebie...

killing_joke
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-04-28 01:58:33
Szkoda tylko, że autor "absurdu" nie ujawnił faktycznego miejsca i okazji z racji której zostały poczynione owe fotografie... Ujęcia wyrwane z kontekstu, poza tym "ojczyzna polszczyzna" płaczę z rozpaczy nad stylistyką treści zawartej pod owymi zdjęciami nie wiadomo skąd...

Anti-Religion
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-04-28 10:01:40
Szkoda że Wy zamiast myśleć prawicie morały. Miejsce? Okazja? To ma przedstawić typowy elektorat kk i co zmieni fakt podania miejsca????? Co zmieni fakt podania okazji? Co by było gdybym ja, ze swoimi poglądami wszedł między właśnie takich jak oni i Ty? Nieraz już widzieliśmy i właśnie to ma pokazać ten absurd!! I zamiast "pieprzyć" głupoty pomyśl szerzej. :)

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-04-28 10:28:22
Anti, nie warto strzępić języka :) najzabawniejsze jest to, że na drugim moim absurdzie o ateistkach dostaję mi się od drugiej strony :) muszę przyznać, że świetnie się bawię :) a admin zrobił mi wczoraj dużą przyjemność dając oba na główną :)

Anti-Religion
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-28 10:40:53
A Ty myślisz ze ja się nie bawię? :-) Jak słyszę na przykład argumenty Mundzia po raz setny z uporem maniaka, a on błyszczy i myśli że coś świeżego powiedział? Oni wszyscy jeden przez drugiego paplą to samo, te same wyssane z palca formułki i zawsze mają się za wszechwiedzących, hehe. Widzisz, trza było zostać katolem, też byśmy wszystko wiedzieli, a teraz z nas takie tumaki, hahahaha.

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-28 10:45:04
Anti, dobrze, ze Ty jestes nad wyraz oryginalny w swoich wypowiedziach :D :D :D

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-28 10:50:12
Jeśli dajecie podobne wstawki, jestem zmuszony, żeby się powtarzać czasem - proste.W każdym razie nie martwcie się.Też dostarczacie mi rozrywki.Świat bez takich jak wy, a tym bardziej wiocha, byłaby bardzo nudna.Mało tego - fajnie widać przekrój naszego społeczeństwa.Tu katole, tam wojowniczy pseudoateiści, choć muszę stwierdzić, że tych drugich jest tu więcej i zdecydowanie bardziej intensywnie się udzielają.

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-28 10:54:31
I dwóch superbohaterów-przystojniaków. A absurd całkowicie do dupy niestety. Freedom, daj znać następnym razem - napiszę ci ten tekst pod obrazkiem tak, by brzmiał po polsku:).

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-28 11:00:03
mundzio, przekrój społeczeństwa na wiocha.pl - to mój tekst, za który bardzo mocno mnie zjechaliście... mimo wszystko czuję się zaszczycona, że miałam na Ciebie jakiś wpływ :))

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-04-28 11:01:24
tub00sh -ja to tu tylko wrzuciłam. Tekst nie mój :)) mój pewnie ociekałby seksem :D

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-28 11:02:18
Ty na mnie wpływ?Nawet nie pamiętam kiedy to było, że niby zjechaliśmy cię za ten tekst.Użyłem go nie mając na myśli żadnych z twoich wypowiedzi, więc sobie nie wlewaj.

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 11:07:51
Geez, muszę otworzyć okno, bo przez to seksualne napięcie między wami jest duszno i porno! :P

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-28 11:14:11
/911441, ale fakt to dedede mnie zjechal i ktoś tam jeszcze. W takim razie zwracam honor, ale dodam, iż przeraża mnie fakt, że tak samo w tej kwestii myślimy.

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-28 11:37:56
Powiem Ci tuboosh, ze jak czytam ich rozmowy, albo jeszcze wtrace swoje dwa zdania to czuje sie jak po porzadnym stosunku. Po wszystkim az musze papierosa zapalic.

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 11:42:34
Same story, bro.

ferdal
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-28 11:45:52
Mundzio jeśli pseudo ateiści to i pseudokatolicy.nie umiesz się powstrzymać od umniejszania innych,sugerowania że są gorsi,za trudne jest jak widzę dla Ciebie pisac merytorycznie.

freedom80
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-28 12:00:12
dedede i tub00sh - siła sugestii potrafi bywa olbrzymia, a ja jestem strasznie podatna. Trochę się boję ;D a Ferdal jak zwykle ma rację - Mundzio jest bardzo stronniczy,a rozmowę za rzeczową uznaje tylko wtedy kiedy rozmówca ma zdanie podobne do jego własnego.

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-28 12:11:58
A mi sie zdarzylo kilka razy z Mundziem nie zgodzic (wyobrazta se!) i wcale jakos nie mialem pozniej takich odczuc.

ferdal
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-28 12:16:25
Dede opowiedz o tym,jak się wtedy czułeś?:}}

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-28 12:18:28
dedede bo Ty nie jesteś kobietą :D on do kobiet, szczególnie tak wyzwolonych i tępych jak ja, ma zdecydowanie inny stosunek :)

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-28 12:25:33
Nie bez powodu uzylas slowa "stosunek"? Heeeee? :) Ferdziu, ja zawsze czuje sie dobrze gdy mam okazje wymienic pare zdan na wsi z kims z IQ wyzszym od ameby. Ty lepiej gadaj czy juz sie z panem "rycerzem" umowiles na jakis maly "mortal kombat"?

ferdal
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-28 12:32:29
Jeszcze nie,gostek wymiękł.Miło widzieć Ciebie w dobrym humorze:}

freedom80
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-28 12:38:51
dedede wiedziałam, iż zauważysz pewną insynuację z mej strony :) szkoda tylko, że mój miś gdzieś uciekł ;) Ferdziu, gdyby Foytaz jednak się odezwał, to daj znać - przyjdziemy pokibicować :) ja będę kolejne rundy zapowiadała ;)

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-28 12:40:58
Będzie tylko 1 :}}}No ale potem zrobisz mi prywatny pokaz zapowiadania:}

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-28 12:43:10
nie wykluczam ;)

Anti-Religion2
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 13:02:39
Ferdal, nie rób tego, daj chociaż chipsy dojeść. Obiecaj że chociaż półtorej rundy będzie, hehe. Za to gratis do Freedom80, Boa dorzucimy. :-) Tylko uważaj, ponoć krztusicielka.

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-28 13:15:37
Ferdal - oczywiście, że są jedni i drudzy, ale nie zaprzeczysz, choćby po wstawkach, że tu o wiele bardziej udzielają się pseudoateiści?Ja nie jestem stronniczy, ale jak mam jechać na katoli, skoro oni żadnych wstawek odnośnie tego, że ktoś jest ateistą i które mają za cel obrażanie tego, że ktoś w nic nie wierzy, tu nie wstawiają?Freedom - akurat kiedy wspomniałaś o sobie jak o kobiecie wyzwolonej, przypomniała mi się Frytka u Cejrowskiego.

BoaKrztusiciel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 13:18:01
A czemu mam być gratisem? Niech sobie idą, a ja z nowym Antkiem urządzę własne show;)

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-28 15:05:31
Cejrowski był w tej rozmowie wyjątkowo żenujący, prawie tak jak Ty. Czas byś zweryfikował swój obraz kobiety wyzwolonej, a nie opierał się tym co przedstawił ten cham i ultrakatol.

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-28 15:13:37
A mi się podobało.Zrobił z nią to, co zrobić powinien i nigdy w żadnej rozmowie nie widziałem takiej wyższości intelektualnej jednej strony nad drugą.A jeśli chodzi o Wojciecha Cejrowskiego - w dużej części podzielam jego światopogląd, choć w sprawach religijnych i jeszcze kilku innych prezentuję całkiem odmienne zdanie.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-28 15:21:19
To że go lubisz, to mnie akurat nie dziwi. Moim zdaniem wykazał się brakiem profesjonalizmu i brakiem kultury. A to że Frytka sobie nie poradziła z tym błaznem to już zupełnie inna kwestia...

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-28 15:25:51
A ja się nie dziwię, znowuż, że ktoś taki jak ty go nie lubi?A dlaczego Frytka sobie nie poradziła?Odpowiedź jest bardzo prosta - myślała, że idzie do jakiegoś telewizyjnego programu, żeby się wylansować i była poprostu za głupia.Mów co chcesz ale Cejrowski napewno nie jest idiotą, mimo, że wyraża zupełnie inny światopogląd niż ty.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-28 15:32:47
W przeciwieństwie do Ciebie, nie oceniam czyjeś inteligencji wg poglądów, które przejawia. Moim zdaniem nie zachował się profesjonalnie - po prosu. Nie zaprasza się kogoś do siebie, tylko po to żeby wyzwać i nie dać dojść do słowa. Jego ewidentnie nie interesowało co ona ma do powiedzenia. Chciał ją tylko i wyłącznie poniżyć - taki miał cel.

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-28 15:39:07
Przecież on jej dał dojść do słowa.A jaki miał cel zapraszając ją?To już jego program i jego sprawa.A ile razy zapraszali do studia Janusza Korwina-Mikke, nie dając mu dojść do słowa i próbując w ewidentny sposób go wyśmiać i poniżyć.Wpisz w googlach "monika richardson janusz korwin".To dla przykładu.Tylko widzisz - on jako inteligentny człowiek nie dał się i zawsze z tego wybrnął.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-28 15:50:54
ja od dziennikarzy i redaktorów programów wymagam chyba więcej niż Ty - może stąd mamy inne spojrzenie na tą kwestię. Ale wiesz co powiem Ci coś. Musiało nas już całkiem po...bać, że rozmawiamy na temat frytki i cejrowskiego :) temat bardzo przebrzmiały :)

pablo1123_74
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 15:54:40
Kałuża, dno, i stukamy do spodu.....

Talita
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-28 15:59:04
nie ma chyba bardziej zdegenerowanego i nieszczęśliwego człowieka niż Cejrowski, może nawet księżyc odwiedzić i tak go nie zacznę szanować. Katol, idiota i trzy metry mułu.

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-28 15:59:06
Ja podałem tylko skojarzenie, a temat zaczęłaś właściwie ty.Kontynuuję go tylko dlatego, iż uważam, że ty masz na to chęć.Natomiast ja mogę rozmawiać na każdy temat, na który posiadam jakąś tam wiedzę.Ale zgadzam się - troszkę się zagalopowaliśmy, bo to ewidentnie odbiega od sensu dyskusji pod twoim jakże prawdziwym, przemyślanym, bezstronnym i kreatywnym absurdem.

freedom80
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-28 16:03:29
Zawsze możemy pogadać o TWD. To mi przypomina, że muszę ściągnąć kolejne epizody komiksu bo skończyłam na 105 :)

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 16:18:53
Nie za hardkorowe to na takich peace-lewicowych-pseudoateistów jak ty?Możesz po tym zasnąć potem?

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-28 16:22:08
nie miewam kłopotów ze snem. No... może jak jest dzień, że nie mamy wymiany zdań, to czuję pustkę i wtedy rzeczywiście trochę mi trudniej zasnąć. A co Tobie spędza sen z powiek ?

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 16:25:54
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 16:28:56
Co mi spędza sen z powiek?Czasem brak seksu, jeżeli żonie już się nie chce, a ja mam od niej o wiele większe potrzeby, i ogólnie zmartwienia codziennego życia.Czyli przyziemne sprawy.Tylko zastanawiam się, czy ty jesteś odpowiednią osobą do dyskusji na takie tematy, bo szczerze wątpię.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-28 16:37:40
Mundzio zawsze możesz na ręcznym pojeździć. Zdrady Ci nie proponuję, bo przecież jesteś taki prawy, że na to byś nigdy nie poszedł. Trochę się już znamy, ale jeśli we mnie wątpisz to trudno. Ja przynajmniej się staram przełamać co do Ciebie, chociaż też mi łatwo nie jest.

Talita
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 16:42:57
a ja mam problem w druga stronę, to ja cały czas chcę, a chłop nie wyrabia;/

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 16:43:21
Co do ręcznego, już nie te czasy.Jeśli masz na myśli zdradę, to masz rację - nigdy się do tego nie posunę i nie musisz w tym temacie ironizować.Mnie tam nie zależy, żebyś się co do mnie przełamywała - mam wyj*bane na to czy uważasz mnie za tępego katola, czy za św mikołaja.Natomiast ja dość często zmieniam zdanie na temat niektórych ludzi.Tyle, że ci ludzie wcześniej dali mi do tego powód.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-28 16:43:49
talita - zmień chłopa!! :)

Talita
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 16:51:07
nie ma szans, to "ten" na forever and ever, tylko muszę go na jakiś obóz przetrwania wysłać żeby wrócił i wyglądał jak Arnold Szwarceneger:D

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-28 16:51:52
Podoba mi się, że jesteś taki nieugięty...

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 16:56:10
Jeśli chodzi o ciebie, to jest to nadzwyczaj łatwe.

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-28 16:59:55
ale nie podoba mi się,że taki złośliwy...

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 17:02:47
A ja nie jestem tu od tego żeby ci się podobać...

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-28 17:06:21
ale swoje zdanie chyba mogę mieć ? Czy tego też mi odmawiasz ?

Talita
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 17:06:48
a spadajcie, idę pogadać o seksie z kimś innym, tak jesteście w siebie zapatrzeni, że nikt nie dostrzega mnie i moich łóżkowych problemów:D

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 17:09:59
Oczywiście, że możesz kochanie.Nigdy ci go nie odmawiałem, a tylko wyrażałem swoje własne w odpowiedzi.

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-28 17:11:33
Talita, przepraszam. Ja świata poza Mundziem nie widzę :) ale jeśli nie chcesz zmienić chłopa na lepsze to musisz się albo z tym pogodzić, albo spróbować do podrasować - możesz spróbować suplementów albo sięgnąć od razu po Viagrę :D ewentualnie, możesz zaprosić jakąś koleżankę do wspólnej zabawy - to działa na panów :))))

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-28 17:13:02
Mundziu, dziękuję. A myślisz, że uda Ci się kiedyś wyzbyć złośliwości wobec mnie ?

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 17:14:19
Jeśli się zmienisz, to nie mam co do tego najmniejszych wątpliwości.

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-28 17:22:55
Chyba się już nie zmienię. Za stara jestem. Eh, a już miałam nadzieję, że nastąpi jakaś poprawa w relacjach.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 17:27:07
Uuu...W takim razie bardzo ubolewam nad tą nieocenioną stratą, w postaci tej przyjaźni, która, gdyby nie okoliczności, mogłaby istnieć między nami:(

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 17:33:36
Ale przyznaj Mundziu, że chociaż odrobinę mnie lubisz. Ja przyznaję bez bicia, że jest pewna, niemal niewidzialna nić sympatii z mojej strony. I tym razem mówię bardzo serio.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 17:41:06
Przecież już wcześniej mówiłem że cię nawet lubię.I też zupełnie na serio.

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-28 17:44:27
Cieszę się i nawet zrobiło mi się miło :) no dobra, chodźmy się kłócić gdzieś do innego absurdu :) zaraz coś wstawię fajnego :D

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-28 17:52:18
Dziwna jesteś - teraz się cieszysz, ale wcześniej kiedy powiedziałem, że cię lubię gadałaś coś o wbijaniu szpili.A to, czy będę z tobą dyskutował pod twoją kolejną, z pewnością równie ambitną wstawką, zależy tylko od tego, czy będę miał ochotę.Chyba nie muszę ci wspominać, że nie jestem na twoje żadne zawołanie?

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-28 17:53:13
Bedziecie sie w koncu ruchac czy nie? Bo nie wiem czy wyjmowac chusteczki i krem do rak.

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 17:54:34
Sinusosida uczuć po prostu :D

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 17:55:36
Dede, z przyjemnością ci ją oddam, jeśli chcesz, bo widzę, że chcesz.Mam żonę, także niepotrzebne mi takie "przygody".

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-28 17:57:34
Mundzio, musiałam wyczuć coś negatywnego w tamtej wypowiedzi. Tam musiało być coś jeszcze dopowiedziane. Ta dzisiejsza była szczera i bez podtekstów i dlatego tak mnie uradowała :) dedede - nie, nie będziemy. Mundzio nie zdradza, nawet ja to wiem.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 18:05:07
Kontekst tej wypowiedzi nie różnił się niczym od tamtej.A z tym, że nie zdradzam, daruj sobie ironię.Nie zdradzam i to nie jest żaden powód do dumy, tylko miłość, wyznacznik mojego własnego sumienia i obowiązek.

Anti-Religion2
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-28 18:10:35
Mundzio - pseudo inteligencie, już Ci mówiłem że to czy ktoś jest ateistą nie od Ciebie zadufany w sobie bucu zależy. To że Ci się coś nie podoba, akurat ma najmniejsze znaczenie i co najwyżej jak zawsze możesz rżnąć "mentora" i znawcę tematu.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 18:10:55
To odstawiam swoj fapstaff z powrotem. Mundziu, ja bym Twojej kobity nie ruszyl. Chocby i byla zapasowa ;) Zreszta gdybym ja tknal to Twoja reakcja na pewno bylaby inna niz napisales.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 18:12:34
Mundzio, nie ironizuję z tą zdradzą. To naprawdę Ci się chwali. W życiu nie poznałam wiernego faceta i naprawdę podziwiam Twoje stanowisko w tej sprawie. To rzadkość.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 18:14:02
Oczywiście ziomuś - nie wiem co co ci chodzi ale jak zwykle przywołałeś mnie do porządku.Muszę przyznać, że ten błękit, który symbolizuje naszego Ojca Niebieskiego, z pewnością bardziej ci pasuje aniżeli czerwień symbolizująca szatana i piekło;)

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-28 18:22:43
Dede mogę ci tą "zapasową" oddać nawet na piśmie, a jeżeli złamię warunki umowy to oddam ci pod zastaw mój dom z działką:)Freedom - dziwne, że w to co mówię o zdradzie, wierzysz ot tak sobie na słowo, a jakoś z innymi rzeczami tak zaciekle polemizujesz...

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-28 18:26:00
mundzio bo rzadko mówisz konkretnie o sobie. Skoro już tak powiedziałeś to nie mam powodu by nie wierzyć. Pozostaje tylko niepewność co do tego czy się kiedyś nie złamiesz. Życie to zweryfikuje. I nie handlujcie mną, bo ja do Analnego należę.

BaronFCB
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-28 00:22:34
"katolicy o wyrazie twarzy pełnych miłości" Może mi ktoś przetłumaczyć ten fragment na polski język? Chyba że wstawiający pisał ten tekst z wyrazem twarzy pełnych jadu na ustach i monitorze. ;)

misiek2004
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-28 00:00:23
Dzieciaku, co żeś to wstawił - aż oczy bolą od patrzenia na tak spektakularne kaleczenie ojczystego języka. Do książek, a nie w necie siedzisz!

elvert
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-04-27 23:33:04
a ja myślałem że nie ocenia się ludzi po wyglądzie ;)

maximus1970
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-27 23:12:54
Jeszcze zatesknisz za tymi twarzami jak twoją córkę zakują w burkę berzowi !

cellistmt
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-27 23:06:25
Przymiotniki określające narodowość zapisujemy używając małej litery

BaronFCB
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-27 22:46:11
Niedługo to strona wiochy powinna być jako główna wiocha. Na początku wchodziłem tu żeby się pośmiać ale teraz robi się druga gazeta pejsata tylko w wersji dla debili bo bez tekstu, same fotki. Teksty i komentarze debile sami sobie dopiszą.

siecino1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-28 08:25:15
Ująłeś to b. trafnie. Z wyrazami szacunku. Pozdrawiam !

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 11:59:38
Wszędzie czipy, żydy i komuna!!! AAaaaaaa SPISEEK!

hrymr
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-04-27 22:38:21
komentarz usunięty przez moderatora

numa
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-04-27 21:49:39
Ocena wprawdzie nędzna, ale yebnięty admin się właśnie zlał w gacie.

INRI
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-04-27 22:08:13
Normalnie rzygasz miłością bliźniego w każdym swoim wpisie, czynie i słowie. Nie zapomnij iść juro do komunii i niech ci tam napchają mojego ciała ty wampirze, nażryj się życia wiecznego, byś poczuł się spełniony, ty durniu!

INRI
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-04-27 22:27:57
Przychodzi numa do okulisty, a ten się pyta:-Co panu dolega? -Ślepa wiara.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-28 10:20:12
INRI - ja zwykle jesteś boski :)

Matka-boska-Maria
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-28 12:52:24
Bo to syn swego boskiego Ojca. I mój...

martinow
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-04-27 21:47:56
ale chamy ze wsi czeresniakihehe

bubala
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-27 21:37:50
jak w materiale wyżej, pełni miłości i powszechnego poszanowania dla bliźniego, a tak poważnie to pewnie jakieś ośrodki opieki społecznej dla esów wysłały swych przedstawicieli

agentfoxmulder
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-27 21:34:11
Ten po lewej to spoko koleś ;) mamy dzięki niemu fajny mix "Gdzie jest krzyż?" ;) Kto nie wie o czym mówię, niech poszuka na YT.

szczeps21
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-27 21:28:15
catolicus neandertalis

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-27 21:21:26
@ferdal no to trzymam za słowo.

BoaKrztusiciel
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-27 22:28:43
A dacie popatrzeć? Jak coś mogę sędziować;)

foytaz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-27 23:44:58
Nie wolno dzielić skóry na niedźwiedziu ale dotychczasowe doświadczenie podpowiada, że nie będzie na co...choć nigdy nie wiadomo;)

Anti-Religion
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-28 09:43:22
Popisałeś się, pokazałeś tylko że jesteś bucem który nie ma żadnych argumentów. Kolejny tępawy obrońca kościoła, hahahahaha.

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 11:22:07
Co za nieprawdopodobna zależność, że przemoc imponuje głównie osobom całkowicie nielotnym intelektualnie, niezdolnym do obrony własnych poglądów przy pomocy argumentów. No ale mniejsza o to, będzie z ferdalem jakiś multiplayer? Fajnie:).

ziomal81
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-27 21:10:08
Katolicy nie katolicy, po co pisać o pełnych miłości do bliźniego jak wystarczylo napisac:dobrze wszystkim znani wariaci,tyle.

jpjpjpjpj
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-27 20:50:15
komentarz usunięty przez moderatora

ferdal
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-04-27 20:30:57
Osób wstawiających antyklerykalne i antykatolickie kawałki jest tu sporo,ale widzę że większość userów skupiła się na atakowaniu Free,tak zwyczajnie po ludzku mi się to nie podoba

BoaKrztusiciel
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-27 20:36:24
A mi się nie podoba jak ktoś traci obiektywizm.

freedom80
    Ocena: -6 (glosow:14)
2013-04-27 20:38:55
Fedal, nie warto. Jeśli ktoś nie ma dystansu to my tego nie zmienimy. A na poniższych wpisać widać dokładnie to samo co na twarzach powyżej. Lepiej nie zadzierać, bo jeszcze z krzyża dostaniemy :)

foytaz
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-04-27 20:51:18
Błędny rycerz się znalazł. Akcja = reakcja proste jak budowa cepa, choć wychodzi na to, że dla niektórych to zbyt skomplikowane.

ferdal
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-27 21:03:49
Fotysz avek Ci pasuje,zakuty łeb

freedom80
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-04-27 21:14:29
foytaz tu na krucjacie jest.

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-27 21:14:32
Jak się spotkamy powiesz mi to w twarz bo stolica to mała wioska i wszyscy się znają?

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-27 21:18:53
Nie widzę problemu

Talita
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-27 21:20:17
atakują, bo nie mają argumentów żeby rozmawiać, a wyzywać może każdy i nie trzeba przy tym znać nawet zasad ortografii

mlw1488
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-04-27 21:55:29
nie jest czesciej atakowana, po prostu zblizyla sie do poziomu szatansko analnego jurka

BoaKrztusiciel
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-04-27 22:10:34
Raczej coś w stylu: oni się na mnie uwzięli, a ja taka fajna jestem. To nic, że mogę urazić czyjeś odczucia, najważniejsze żeby było śmiesznie. W końcu Wiocha i można obniżać poziom.

foytaz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-27 22:18:10
Na tym to polega, podjudzić a potem zgrywać ofiarę. Zachowanie samo w sobie nie wymaga komentarza gdyż jest on oczywisty.

Anti-Religion
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-28 09:37:16
Boa - "To nic, że mogę urazić czyjeś odczucia". Jak dla mnie pachnie, a wręcz śmierdzi hipokryzją, bo to co robi Fredoom jest niczym w zachowaniu większości tutejszych katolików i jakoś nikogo to nie razi. P.S. W moim przypadku, ja zawsze staram się urazić wszelakich ludzi religijnych i nie tylko katolików. :-)

Anti-Religion
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-28 09:39:40
foytaz - a gdzie ktoś tu zgrywa ofiarę? Gdzie ktoś podjudza? Czy zakuty łeb jak Ty nie może po prostu zrozumieć że ktoś może nie cierpieć instytucji której Ty hołdujesz? To że Tobie się czyjeś poglądy nie podobają nie znaczy że nimi nie są, a na koniec dodam że jedyną ofiarę jaką widzę to Ty. Ofiara losu i tuman.

foytaz
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-28 10:02:18
@anti-religion spotkałem sporo takich kreaturek jak ty w realu, macie jedną cechę współną - zgodnie twierdzicie, że to nie wy tylko ktoś korzystał z waszego konta bez waszej wiedzy.

Anti-Religion
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-28 10:16:55
Żałosny bucu, a potrafisz coś jeszcze poza spinaniem się przed monitorem? Jesteś jak kogucik, tylko uważaj i nie strzaskaj sobie dzióbka o monitor, hahahahaa. P.S. Na argumenty nie liczę, już pokazałeś że w życiu za wiele ich nie miałeś, to chociaż ubaw publikę, bo taka Twoja rola w życiu.

BoaKrztusiciel
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-28 10:29:22
Anti, a czemu tak się uczepiliście tej religii? Nawet Twój nick pokazuje cel istnienia na wsi. U mnie Bóg jest na tej samej półce co Św.Mikołaj. Wierzę, lubię, ale nie podporządkowuję temu życia. Jak ktoś chce, to niech się nawet modli do Latającego Potwora Spaghetti. Wisi mi to. A przesadzić można w obie strony. Walczący ateiści są tak samo groźni jak katole.

Anti-Religion
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-28 10:34:10
Boa, groźni jesteśmy, ale tylko dla fanatycznych katoli. Bo jak sprowadzę religię na swoje miejsce, czyli do kościoła i ani centymetra poza niego, to wtedy przestanę go atakować. Dopóki instytucja w której imieniu zginęły miliony ( bo jak do tej pory Bóg jest powodem śmierci 99 procent ludzi), instytucja która swoje brudy chowa i to w bezczelny sposób i jednocześnie prawi morały, będzie się wtrącać i panoszyć wszędzie, to i ja i ludzie podobni mnie się nie zmienią.

Anti-Religion
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-28 10:36:07
P.S. To powinnaś zmienić półki i dać boga na miejsca z napisem "Zagrożenia". Bo w imię Mikołaja nikt nie zabił, a w imię jego zginęły już miliony.

BoaKrztusiciel
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-28 10:41:10
Tylko pamiętaj, że w Polsce krzyż zawsze będzie się przewijał, bo to kawałek naszego dziedzictwa. Na historii dalej będą się uczyć co się stało w 966r., a na polskim omawiać Bogurodzicę. Trzeba wiedzieć co z religii uszczknąć dla siebie, a co odrzucić żeby nie wpaść w obsesję.

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-28 13:08:24
Anti, widać,że bardzo Cię razi katolicyzm w Polsce. Wczoraj oglądałam dokument o afrykańskich muzułmanach, to dopiero jest dzicz. Rebelianci, którzy zajmowali całe wioski gromadzili ludność na placu i zmuszali do obietnicy,że przejdą na islam. Temu, który się nie godził,podrzynali gardło. Póki co,u nas w Polsce panuje wolność słowa i wiary, nikt nikogo nie zmusza pod groźbą śmierci. Owszem,ludzie są zaślepieni, słuchają księży jak zahipnotyzowani,oni już zdania nie zmienią. Ale są jeszcze wierzący, rozsądni i myślący samodzielnie.

Talita
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 13:14:19
Malgolina, nie można być wierzącym i myślącym samodzielnie, albo jedno albo drugie. Owszem są ludzie, którzy nie zaprzeczają istnieniu jakiejś formy boga, ale jeśli ktoś wyznaje konkretną religię to nie myśli sam, za niego wtedy myśli kościół do którego należy

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-28 13:25:48
Czyli trzeba wybrać: albo jest się zażartym wierzącym moherem albo ateistą? Nie, to nie tak. Ja jestem wierząca, ale nie uczestniczę we mszach, procesjach, jedynie tyle ile trzeba podczas Świąt, nie chodzę do spowiedzi. Żaden ksiądz mi nie wmówi,że zostanę zbawiona jak będę składać pieniężną ofiarę, nie wmówi,że pójdę do piekła bo nie chodzę na mszę,nie wmówi, że Bóg mnie oceni za to jaki mam stosunek do Kościoła i ile razy w nim byłam,ile pieniędzy zostawiłam. Nie wierzę w to. Wierzę,że Bóg sam ocenia kto jakim jest człowiekiem, sam widzi kto ile dobrego czy złego wyrządza w życiu.

Talita
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-28 13:35:57
więc jesteś trochę zakłamana w tym co robisz (nie chcę Cie absolutnie obrażać), ale jeśli ktoś wybiera sobie z danej wiary to co mu pasuje, a odrzuca to co mu nie pasuje, to tak na prawdę nie powinien tego robić w ogóle. To tak jakbym w pracy robiła tylko to co mi pasuje, a resztę odrzuciła, mimo, ze szef mi to nakazał

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-28 14:02:12
Bo wiara jest dobrowolna, ja za to,że wierzę nie otrzymuję wynagrodzenia, dlatego biorę tyle ile potrzebuję do życia. To nie jest żaden prawnie ustalony przepis abym musiała brać absolutnie wszystko co mi się narzuci. W szkole również uczymy się ogółu na różnych przedmiotach, jednak w życiu wykorzystujemy tylko to,co jest nam niezbędne ;)

Talita
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 14:08:53
zgadza się, tylko przyjmując pewną wiarę (obojętnie jaką) zgadzasz się na jej zasady, jeśli nie, zawsze można być wierzącym ale niezrzeszonym, ale jeśli już należysz np. do KK to przyjmujesz wszystko co ci każą, jeśli nie to po co w ogóle być w takiej instytucji?

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-28 15:18:28
Mi nie przeszkadza bycie w tej instytucji, nie odczuwam żadnego obowiązku z tym związanego, święcę koszyk w Wielkanoc, pójdę na pasterkę w Boże narodzenie i nikt mnie nie zmusi do czegoś więcej. To jest sprawa między mną a Bogiem, co robię. Ksiądz nie ma nade mną władzy i już. Wystarczy, że podatki są przymusowe. Mam wybór, na szczęście, nie tak jak wyznawcy islamu.

Talita
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 15:55:10
w takim razie po co święcisz ten koszyk? jeśli dlatego, że jesteś katolikiem, to to co piszesz nie ma sensu, bo zadaniem katolika jest nie tylko święcenie koszyka ale też uczestniczenie we wszystkich innych uroczystościach. Rozumiem Twoje podejście i zgadzam się z nim, jest bardzo zdrowe, tyle, że z mojego punktu widzenia, trochę obłudne.

Anti-Religion2
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 20:48:31
malgolina - nie razi mnie katolicyzm, tylko religie, a z racji tego że mieszkam w kraju katolickim zwalczam jego. Jak do tej pory bóg jest powodem największych zbrodni i ma najwięcej krwi na swoich rękach, co sama zaprezentowałaś i katolicyzmowi wcale nie jest do tego daleko. Dać im tylko te same możliwości i sama byś się przekonała ile w nich "miłości" do bliźniego o odmiennych poglądach. Po drugie, nie myl wiary z religią!!!! Mówię to po raz setny. Można wierzyć, ale po co cały syf jak kk, islam lub żydostwo? Czy Twój bóg koniecznie musi mieć imię bo przestanie istnieć?

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 21:26:38
Anti, nie zwalczysz katolicyzmu, poproś kolegów muzułmanów, może Ci pomogą ;P Poza tym mamy również broń i szaleńców, ale wiesz co nas różni od tych dzikusów? Na szczęście jesteśmy cywilizowani i już nie będziemy mieli w naszym kraju krucjat religijnych, nie bądź pesymistą, trochę wiary w ludzi ;) Mój Bóg nie ma imienia, jest osobowością bez danych osobowych, bez twarzy i wieku, jest kimś, w kogo wierzę i modlę się.

Anti-Religion2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 21:43:26
malgolina - najchętniej pozwoliłbym się im nawzajem powybijać, ale niestety oni zabijają wszystko inne wokoło "drząc" mordy że to w imię boga. Co do katolicyzmu może nie ja go zwalczę, ale przyłożę swoją cegiełkę. :D Bo w tym tempie rozwoju nauki upadek religii jako takich jest szybki, bo zburzy całkowicie ich podstawy i temu nie zaprzeczysz. P.S. To zweryfikuj czy jesteś katoliczką, bo to że wierzysz w boga wcale tego nie oznacza. :D

drLOUBITCH
    Ocena: 12 (glosow:16)
2013-04-27 20:24:06
Freedom80, naprawdę współczuję Ci wyjątkowo wąskiego i prymitywnego sposobu myślenia. Twoje wrzuty właśnie o tym świadczą. Naprawdę żenada.

freedom80
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-04-27 21:13:16
średnio mnie interesuje Twoje zdanie.

Anti-Religion
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-28 09:42:03
Doktorku, Ty to masz najwięcej do powiedzenia. Średnio inteligentny koleś, z niezbyt rozgarniętymi i lotnymi tekstami, które jeszcze podążają za nurtem ogółu. :-) P.S. Mi też już współczujesz? :D

drLOUBITCH
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-28 14:00:29
Anti-Religion całe szczęście, że ty jesteś prze inteligentny. No co ja mogę na ten temat wiedzieć, w końcu jestem tylko "średnio inteligentnym kolesiem, z niezbyt rozgarniętymi i lotnymi tekstami". Cała nadzieja w takich ludziach jak Ty, z powalającym intelektem i mega błyskotliwymi tekstami i trzeźwym spojrzeniem na świat.

Anti-Religion2
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-28 20:59:07
Ja?? Dzięki, ale niestety przesadziłeś. :D Bliżej mi do Ciebie, tylko bardziej pyskaty jestem, hehehe. P.S. "no co ja mogę na ten temat wiedzieć", no właśnie, co Ty możesz o kimś wiedzieć. Obrażać łatwo, znieść już nie? Dałem Ci tylko przykład Twojego własnego podejścia i wiesz co? Wcale, a wcale Ci nie współczuje, hahahah.

Starbreaker
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-27 20:21:44
Jeśli "wyraz twarzy" decyduje o tym jakim jest się człowiekiem to twoją można by pokazywać w cyrku za pieniądze, a twoje zdjęcia wystraszą nawet ślepych ;) Jak już trolujesz to chociaż rób to z głową...

Starbreaker
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-27 20:20:29
komentarz usunięty przez użytkownika

sernik_na_zimno
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-04-27 20:09:29
wyraz twarzy świadczy o tym, kim jesteś? Czy jesteś dobrym człowiekiem, czy złym?

Tomasz_PL
    Ocena: 5 (glosow:15)
2013-04-27 19:50:25
Ty stara łupo, wiochą to jesteś ty, idz do Tuska niech Cie pogłaszcze ze ma tak wierne stado baranów

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-04-27 20:47:58
napisz mi znów coś na privie - uwielbiam te Twoje wyzwiska. To tak bardzo po katolicku.

facebookowylowca
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-04-27 21:06:02
Ateizm nie zwalnia z poczucia moralności, freedom80.

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-27 21:28:32
a jak oceniasz poczucie moralności panów ze zdjęcia, którzy z krzyżem mogliby zabić?

facebookowylowca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-27 22:32:51
komentarz usunięty przez moderatora

Tomasz_PL
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-04-27 19:43:39
freedom to suka PO'wska lubujaca sie w coraz większym bezrobociu i biedzie, najlepiej atakowac opozycję

neurotyczny_jan
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-27 19:41:42
wielki powrót Salaciaka na wiochę.

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-04-27 20:40:44
Właśnie tutaj jego miejsce :)

drobniak12
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-04-27 19:34:32
Sa kibice i sa kibole , sa katolicy i sa katole. A jesli ktos ocenia wiare na podstawie kilku kretynow ktorzy sie tak zachowuja to moim zdaniem to załosne

kasiasz7
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-04-27 19:30:55
A co ma ich wygląd do wiary, religii, miłości? Autor/autorka absurdu chyba ocenia ludzi tylko po wyglądzie zewnętrznym. To bardzo niedojrzałe zachowanie.

Szwagul
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-27 19:25:15
Hahahaha SAŁACIAK :)

violon
    Ocena: 12 (glosow:16)
2013-04-27 19:06:02
Adminie, mam dość twojego preferowania absurdów kopiących religię, jesteś głównym wiochmenem na wiocha.pl, zachowujesz się jak typowa gimbaza którą z pewnością jesteś. Jeśli chcesz wrzucać absurdy o religii, polityce itp. to wrzucaj te z klasą a nie te oklepane wstawiane dla paru nędznych punkcików. Twoja stronniczość jest już żenująca, ogarnij się.

violon
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-04-27 19:08:05
P.S Kiedyś wiocha była fajnym portalem, nad którego zdjęciami można było się zdrowo pośmiać, teraz to śmietnik i wiochmeństwo.

davidstar
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-04-27 19:14:56
komentarz usunięty przez użytkownika

marcinko83
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-27 20:00:07
macie rację ,również zauważyłem to ,że admin sympatyzuje tutaj z pewną grupą ateistów,lewaków i homoseksualistów wrzucających co tylko popadnie na kościół, nawet największe g,,wno,i używajacych dużo nienawiści i wyzwisk w swoich wpisach

freedom80
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-04-27 21:02:27
To dziwne, że nie zauważacie, że też dużo absurdów o drugiej stronie - moim zdaniem nawet więcej... każdy widzi co chce widzieć. A jeśli dla Was taki fanatyzm jak na zdjęciu powyżej nie jest wiochą to współczuje.

facebookowylowca
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-04-27 21:10:12
No właśnie freedom. Ty np. nie chcesz widzieć, że twoje absurdy są żałosne. PS. Nie musicie nie krytykować Kościoła i opozycji, ale jak to robicie róbcie to z sensem, a nie np. po doniesieniach o kilku pedofilach w Kościele robicie automatycznie z każdego księdza zboczeńca.

Arthum
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-27 18:54:59
W każdej grupie religijnej są tego typu ludzie, fanatycy którzy psują opinię na temat danej wiary. W religii katolickiej nazywa się ich katolami, co się działo z krzyżem każdy pamięta i ludzie widzieli jak to wyglądało. Niepoświęcone dwie zbite deski(tak tym jest krzyż PRZED poświęceniem, nie zarzucajcie mi że jestem ateistą bo jestem katolikiem i nie wstydzę się tego) zostały umieszczone przez harcerzy na terenie urzędu państwowego, w związku oddzieleniem kościoła od władzy powinno zostać to usunięte(do czego by doszło w innych krajach w Europie i na świecie) ale rząd postanowił poświęcić

Arthum
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-27 18:58:24
harcerski konstrukt i przenieść go jako krzyż do kościoła, tam gdzie jest jego miejsce. Nie mówię teraz że ludzie którzy się tam zebrali byli samymi oszołomami, nie twierdzę też że byli sami uczciwi katolicy którzy się modlili. Ale jedyne co wiadomo to to że nawet księdza nie chcieli dopuścić do poświęcenia krzyża nadając mu prawdziwie religijne znaczenie. Tacy ludzie właśnie sprawiają że w pewnym sensie wstydzę się tego że jestem katolikiem ale NIGDY nie generalizuję ani nic nikomu nie zarzucam. Wszak nikt nie jest doskonały a jesteśmy tylko ludźmi którzy popełniają błędy.

Nick-T_00
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-27 18:47:12
Był taki filmik na YT, gdzie autor ukazywał elektorat PO. Chodził po ogródkach piwnych, zaczepiał najbardziej pijanych i pytał na kogo głosują. Następnie powycinał wszystkich chlejusów, którzy byli za PiS, PSL, SLD itd. i zostawił tylko tych z PO, po czym stwierdził, że taki elektorat ma PO. Tu podobny zabieg tylko w drugą stronę. Wiadomo, że Pan Andrzej i jego świta to delikatnie mówiąc ... indywidualiści.

dudus54
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-04-27 18:32:37
freedom 80- wklej swoje foto!!! CHETNIE SIE POSMIEJEMY!!!

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-27 18:36:29
komentarz usunięty przez moderatora

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-04-27 17:57:19
Ciekawe ilu internetowych szczekaczy, szekałoby tak w realu.

Mateusz-Kupiec
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-27 17:59:44
PRZEZ INTENET TO MOCNI TYLKO W GEMBIE SA A W REALU TO CIENKA DUPA POZDRO

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-04-27 18:12:15
Stary już jestem i inne priorytety w życiu ale jeszcze tak 10 lat temu to szorowało się takimi szczekaczami bruk. Ech, to były czasy;) Pozdro.

Anti-Religion
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-28 09:50:48
Ty zabawny jesteś. Jak przygłupi rottweiler spuszczony ze smyczy, ale z kagańcem. :-) Dorzuć coś jeszcz,e bo aż drżę z przerażenia jaki to Ty jesteś groźny, buhahahahaha.

tub00sh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 11:11:05
foytaz, już o to pytałem, ale ponownie - podaj nazwę tej gry bo musi być fajna, ściągnę sobie.

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 11:28:12
tuboosh podaj adres to prześlę ci ją kurierem, zapłacisz przy odbiorze i w przyszłości wszystkie update'y i dlc będziesz miał gratis.

tub00sh
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-28 12:31:01
PFFF proszę bardzo - Częstochowa, dzielnica Raków, ul Józefa Mireckiego, 25, klatka 5 (numeru mieszkania nie podam publicznie:P). I co z tym zrobisz? Przyjedziesz ze swoim wirtualnym toporkiem? 36-letni idiota będzie uganiał się za mną po Polsce? Jesteś aż tak niedowartościowany?

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 12:46:54
Ależ Raków to ja bardzo dobrze znam, często tam bywałem kiedy podejmował nas ten wasz KS, ba nawet poznałem tam całkiem sporo fajnych ludzi. To dobrze, że mieszkasz za miedzą a nie w Świnioujściu czy Suwałkach.

tub00sh
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-28 12:54:08
A ja stamtąd nikogo fajnego nie poznałem, sama dresiarnio-kibolnia i miłośnicy harnasia;]

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 13:01:43
W dowód nie zaglądałem więc nie wiem czy tam pomieszkiwali czy nie, wbrew pozorom to nie byli ultrasi tylko kibice bez zapędów do ekscesów w przeciwieństwie do tych ze stolycy - tam wszyscy mają problem.

witawu
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-04-11 01:04:39
Podobno arcybiskup z Poznania zarażał młodych kleryków przed wysłaniem do Watykanu syfem.Prawdziwy patriota jest z niego.

freedom80
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-04-11 08:46:44
Znaczył ich :) nie chciał żeby mu ich podebrali w Watykanie :)

witawu
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-11 10:06:08
wiedział co robi :D

ANALNY_LOWCA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-09 20:59:24
komentarz usunięty przez moderatora

ferdal
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-09 21:02:36
Nie wiem co,ale na pewno dobrze powiedziane

freedom80
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-04-09 21:12:51
Analny, rozpoznałeś się na zdjęciu wyżej ?? :D

ANALNY_LOWCA
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-04-09 21:15:56
Rozpoznałem pana Andrzeja który często dzwoni do Superstacji i opowiada o zamachu smoleńskim

PermBan
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-04-09 13:46:29
(wystawiający) Pokaż swoją twarz, też się pośmiejemy. Może się okazać, że będziesz gwiazdą na głównej.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-04-09 13:53:06
chyba wstawiający, a raczej wstawiająca.... wystawiać to możesz w siatkówce....

PermBan
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-09 14:05:54
!wow! freedom80

MINTOR
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-04-09 13:10:01
A no i jeszcze jedno. Wiocha to śmiać się z czyjegoś naturalnego wyglądu.

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-09 13:08:04
W każdej grupie znajdą się prymitywy i ekstremiści.

asasyn2
    Ocena: 4 (glosow:22)
2013-04-09 12:55:12
komentarz usunięty przez moderatora

MINTOR
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-04-09 13:31:31
Nie wrzucaj wszystkich ateistów do jednego worka. Wypraszam sobie.

ferdal
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-04-09 13:37:23
Asasyn2{co się stało z 1 ?} wyjątkowo prostacki skrót myślowy,jako myślący,w odróżnieniu od ciebie,ateista takich jak ty wrzucam do wora z napisem "katol-nie mylić z katolikiem" czyli ktoś kto dla uzasadnienia swojej frustracji potrzebuje jakiejś ideologi,w tym przypadku religii.

turandot
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-04-09 21:06:18
Ateiści nie mają na@rane w mózgownicy tym co przetrawi np. Radio Rydzyka ziejące nienawiścią do bliźniego.

asasyn2
    Ocena: -7 (glosow:7)
2013-04-10 00:18:18
komentarz usunięty przez moderatora

anna-maria-1
    Ocena: 39 (glosow:61)
2013-04-09 11:58:35
Każda sfera społeczna,religijna ma fanatyków którzy w jakiś sposób psują renomę ogółu. Jestem katoliczką i zdaję sobie sprawę jaki wpływ ma na naszą wiarę takie zachowanie,i ubolewam nad tym okropnie,A ty Freedom80 kim jesteś? zdeklarowaną ateistką,agnostyczką,egzystencjalistką,z taką pogardą traktujesz moją wiarę, wytykając każdy błąd.

freedom80
    Ocena: -9 (glosow:25)
2013-04-09 12:00:33
Ja ? Ja jestem wolnością. A tacy ludzie jak powyżej mnie przerażają.

Untraceable
    Ocena: 10 (glosow:18)
2013-04-09 12:09:08
komentarz usunięty przez moderatora

freedom80
    Ocena: -6 (glosow:22)
2013-04-09 12:10:28
Więzień nienawiści - bardzo dobry film. Tak mi się przypomniało, po przeczytaniu Twojej żałosnej wypowiedzi.

Untraceable
    Ocena: 9 (glosow:15)
2013-04-09 12:15:49
komentarz usunięty przez moderatora

anna-maria-1
    Ocena: 9 (glosow:13)
2013-04-09 12:20:17
Nie bój się,z mojej strony nic ci nie grozi, nie spalę krzyża na twoim podwórku .Wolność od fanatycznej niewoli dzieli cieniutka nić.

freedom80
    Ocena: -4 (glosow:16)
2013-04-09 12:22:12
Untraceable - cieszę się, że się cieszysz. Lubię kiedy ludzie są szczęśliwi.

pajakpajak
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-04-27 18:47:10
freedom jest nikim , próbuje nieudolnie obrażać swoimi wrzutami poglądy innych a jak ktoś na nią "wsiądzie " to wielka obraza ."Typowa uczestniczka parady równości".

marcinko83
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-27 20:08:46
ja jej współczuję,bo jest ona tak zaślepiona nienawiścią do katolików,że nawet jak jest białe to ona widzi czarne, i widać że ta nienawiść zaczyna sterować jej życiem...jaka jest twoja twarz i co byśmy wyczytali z jej wyrazu?

Przemoc666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 18:23:48
Prawda jest taka że prawdziwa wiara jest w sercu, a nie w fałszywych domach bogów zwanych potocznie kościołami

klisza08
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-04-09 11:24:30
widzialam wiele filmow na necie odnosnie tych ludzi broniacych krzyza..owszem-ogolne wrazenie prostoty i mozna powiedziec pospolstwa wszelkiej masci..ale nikt w demokratycznej Polsce nie ma prawa odmawiac im wiary w to,co do niedawna jeszcze w naszym kraju bylo aksjomatem.Teraz nagle margines zaczyna wymyslac swoja nowomowe.. i narzuca jakies nowe niesprawdzone trendy.Jednak ja nie o tym chce tu powiedziec-te twarze,te krzyki wyjete z kontekstu rzeczywiscie przynosza na mysl ciemnote i zabobon..ale...nie do konca pokazuja prawde..

klisza08
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-04-09 11:28:34
otoz wpadl niedawno w moje rece filmik o tej slynnej kobiecie,obronczyni krzyza ,ktora jak "nawiedzona wiedzma" darla sie do tlumu..czy wiecie,droga,pomstujaca gawiedzi,co naprawde tej kobiecie sie stalo,na chwile przed jej rozjuszeniem?Kobieta ta zostala od gory do dolu OBSIKANA przez jednego z prowokatorow,ktorzy specjalnie wdarli sie w tlum rozmodlonych,skromnych ludzi i robili im swinstwo za swinstwem..

klisza08
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-04-09 11:30:27
Przybili np.Misia-pluszaka do krzyza i szydzili,pluli,szarpali ,odlewali na swiete obrazki, rozbijali znicze-MASAKRA.nie wierzylam wlasnym oczom.A Ty freedom80 zmien nicka na regime80 lub cos w tym guscie,skoro popierasz ucisk i odzieranie obywateli RP z ich godnosci.

freedom80
    Ocena: -7 (glosow:19)
2013-04-09 11:39:11
klisza to daj o tym absurd. Ten z tym misiem może się sprzedać.

klisza08
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-09 11:50:49
komentarz usunięty przez użytkownika

klisza08
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-04-09 11:55:49
jestem zwolenniczka nie zajatrzania juz i tak tej trudnej sytuacji..choc sprawa jest dla mnie nadal szalenie bulwersujaca...zwlaszcza po obejrzeniu tego ostatniego,niezmontowanego materialu.Dodam jeszcze,ze wsrod obroncow krzyza nie pokazywalo sie ludzi mlodych i wyksztalconych,lecz wylacznie brudnych bezdomnych. Tak,oni tez tam byli,ale i oni tez mieli prawo do okazywania wrazliwosci.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-04-09 11:59:11
A ja się zastanawiam kto jest bardziej zmanipulowany... ja przez przekaz masowy, czy Ty przez media religijne np Fronde. I nie mówię tego złośliwie, tylko skoro są dwa skrajne przekazy, to może żaden nie jest właściwy, albo niekoniecznie Twój, a mój i odwrotnie... Jedno jest pewne, takie osobniki jak Ci na zdjęciu byli i było im naprawdę dużo...

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-04-09 12:06:48
Pokazuje się również tą moherową zawziętość, pięści i przekleństwa tzw. moherów. Tacy będą zawsze pokazywani,bo to wywołuje sensację. Popatrzcie co się dzieje z 11 listopada, poprzez wycinki, fragmenty, ludzie kształtują sobie opinię o ogóle.Znam osoby,które co niedziela chodzą do kościoła, modlą się, są normalnymi osobami,ale na taki spęd by nie poszły,tam idą fanatycy z prawdziwie wierzącymi,chcącymi się pomodlić.Kogo pokaże tv? Człowieka z różańcem pochylonego nad krzyżem czy tego wykrzykującego i wymachującego krzyżem w ręku?

klisza08
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-09 12:10:59
nie interesuje mne zrodlo pochodzenia tego materialu,kiedy widze czysty NIEZMONTOWANY(czytaj niezmanipulowany material).Wybacz,ale cos co jest mi wbijane wrecz bechawioralnie w glowe po setki razy przez mass media budzi we mnie naturalna ciekawosc dlaczego tak sie dzieje i sieganie po inne niezalezne zrodla.Jest to potrzebne,zeby wyrobic sobie zdanie na jakis temat.A Ty-czy zawsze im we wszystko wierzysz i lykasz jak leci?Jezeli tak,to wspolczuje serdecznie..

freedom80
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-04-09 12:19:22
klisza jesteś jakimś ekspertem,że potrafisz na pierwszy rzut oka rozpoznać, że materiał jest niezmontowany ? Przy dzisiejszej technice moja droga, to mogą to wykazać tylko i wyłącznie ekspertyzy fachowców a nawet oni czasem nie są w stanie jednoznacznie tego stwierdzić.

klisza08
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-04-09 12:30:04
wybacz,ale nawet laik rozpozna nizemontowany material...teraz nie dziwie sie ,ze jestes tak latwowierna,skoro nie potrafisz odroznic od siebie orginalu od "poklejonego"zmontowanego kawalka ..a tak na marginesie akurat trafilas w 10-jestem ekspertem w tej dziedzinie-stad tez sie wzial moj nick..

freedom80
    Ocena: -6 (glosow:16)
2013-04-09 12:33:13
haha, no może jak Ty zmontujesz to widać na pierwszy rzut oka. Ale jak zrobi to fachowiec to nie ma szans.

klisza08
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-04-09 12:46:57
dyplom jednego z zachodnich krajow mowi chyba sam za siebie.Dlaczego od razu wciskasz mi dyletanctwo-bo wierze w krzyz?(co znaczy w wolnym tlumaczeniu Twojego rozumowania,ze jestem tepa,mam pryszcze,chodze w lachcach z lumpeksu i na niczym sie nie znam) A tu nagle-masz- moje umiejetnosci nijak nie wpasowuja sie w Twoj waski swiatopoglad-co z tym teraz zrobisz?Zycze wiekszej elastycznosci w postrzeganiu innych..

dedede66
    Ocena: -7 (glosow:13)
2013-04-09 12:59:04
Klisza, zapomnialas dodac, ze s.rasz za obora, ewentualnie pod siebie, a wszystkie pieniadze oddajesz ksiedzu, mimo, ze Twoje dzieci nie maja co do ust wlozyc(tu denny pedofilski zart bo chodzisz z nimi w niedziele do kosciola). A zdjecia robisz camera obscura ;)

freedom80
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-04-09 13:07:51
A gdzie ja coś takiego powiedziałam ??? Nie pierwszy raz dopowiadacie sobie sami takie farmazony - z punktu widzenia psychologii musicie sami tak o sobie myśleć... Klisza skoro masz taka wiedzę i jesteś tak wyedukowana to przyznasz sama, że dobry montaż jest nie do wykrycia gołym okiem.

klisza08
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-09 13:30:14
Ty nie mowisz materiale zmontowanym w merytoryczna calosc tylko o montazu poszczegolnych ujec w jedna niewykrywalna dla oka skonczona forme.Jest to mozliwe po uprzednim wyrezyserowaniu ujec.A to podstawowa roznica.Jednak kiedy masz material nie wyrezyserowany,krecony na zywo,od razu mozna zauwazyc kiedy cos jest montowane a kiedy nie-zwlaszcza kiedy przeprowadzany jest wywiad.Kiedy przemontowujesz wypowiedz danej osoby na tym samym ujeciu obraz nienaturalnie przeskakuje.Wyzej nerek nie podskoczysz..

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-09 13:43:32
Klisza, dziękuje za wyjaśnienia. Chyba pierwszy raz napisałaś do mnie po "ludzku", bez uprzedzeń. Jestem w szoku.

klisza08
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-09 14:34:03
przykro mi,ze moje poprzednie wypowiedzi byly traktowane jako centralny atak na Twoja osobe.Wydaje mi sie jednak,ze chyba troszeczke jestes przeczulona..Fakt faktem-moze czasem zbyt gwaltownie zarzucalam Ci tendencyjnosc w doborze absurdow,ale ogolnie nigdy nie zamierzalam deptac Twojej godnosci..W sumie to ja powinnam tu bardziej sie dasac,bo wiele razy ,po moich rzeczowych wyjasnieniach,okazywalas mi swoje lekcewazenie...

freedom80
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-04-09 14:42:14
klisza, to może wynik tego, że napadacie na mnie zawszę grupą. Ciężko jest dyskutować rzeczowo kiedy kilka osób atakuje z każdej możliwej strony :/

klisza08
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-09 14:56:08
ja wiem ,ze to tak wyglada..ale nikt z nas uprzednio nie namawia sie za Twoimi plecami na privach,tylko to wychodzi raczej spontanicznie.Wstawiasz absurd NA WLASNA ODPOWIDZIALNOSCja robie jeden wpis,potem inni,jest pare osob,ktorych naprawde bola Twoje "nadinterpretacje"rzeczywistosci,dlatego sa tak rozjuszeni i daja temu upust.Kazdy na swoj sposob.Bo kazdy z nas ma swoje doswiadczenia,kazdy z nas przechodzi swoje male prywatne piekielka...a wypadkowa tych przezyc sa te komentarze.Jedni to typowi frustraci-przychodza sie tu wyzyc a inni caly czas poszukuja odpowiedzi na pytanie jakie

klisza08
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-09 15:06:49
jest zycie.Jedni kochaja sie wyzywac kosztem innych,slabszych-ja do nich nie naleze..daje kazdemu szanse..choc czasem mnie ponosi,gdyz jestem temperamentna osoba,ale nikomu nie zycze zlego i nie mam satysfakcji w miazdzeniu kogos z mniejszym doswiadczeniem zyciowym ...Widze brud w KK,widze brud wszedzie dookola,dlatego boli mnie fakt,ze panuje teraz jakas slepa nagonka tylko na katoli przy jednoczesnym ignorowaniu SYFU w kraju.Czasem wydajemi sie,ze takie afery sluza odciaganiu ludzi od spraw istotniejszych i ogolnym sklocaniu nas wszystkich

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-09 15:07:06
Jeśli krytyka absurdu jest konstruktywna to nie mam z tym problemu.I jeśli komenty są tylko a propo absurdu, to również nie stanowi to dla mnie problemu. Jeśli jednak, ktoś sili się na osobiste wycieczki po mojej osobie to mnie to najzwyczajniej w świecie przeszkadza. i nie traktuję takich osób serio. Tym bardziej, że większość poruszanych kwestii zależy od naszego, subiektywnego odbierana świata.

tub00sh
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-28 10:58:35
Bijcie się w kisielu.

vvilczur
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-04-09 11:23:12
komentarz usunięty przez użytkownika

Untraceable
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-09 11:42:04
komentarz usunięty przez moderatora

vvilczur
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-09 11:48:15
Taką właśnie krucjatę postanowiłeś sobie na wiosce.pl urządzić swoimi żałosnymi komentarzami typu "podkreśliłaby, że ci pedofile są ateistami". Będziemy wyciągać katolickie brudy na wierzch jeszcze nie raz, szydzić i kpić, szczególnie z tych, które z wiarą w Boga nie mają nic wspólnego. Jak większość komentarzy pseudo-katoli na wiosce.

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-09 11:55:48
Najbardziej uczciwe by było to, gdyby sami chrześcijanie (księża) wskazali palcem tych złych i wyrzuciliby ich z KK na zbity pysk. VVilczur, czy Bóg Ci nie przeszkadza ani Jego wierni? Ale tacy naprawdę wierzący w Boga, w sprawiedliwość, duszę, a nie pseudo-katole wykrzykujący hasła i nienawidzący? Bo w końcu sam Bóg (czy inni Bogowie) nie są brudem sami w sobie, prawda?

Untraceable
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-09 12:07:15
komentarz usunięty przez moderatora

vvilczur
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-09 12:07:16
"Najbardziej uczciwe by było to, gdyby sami chrześcijanie (księża) wskazali palcem tych złych i wyrzuciliby ich z KK na zbity pysk". Nie mogą tego zrobić dlatego, że byłoby to wbrew naukom Chrystusa. Fundamentalny fanatyzm jest największą zakałą każdej religii, a katolickiej szczególnie. Tak jak narodowy socjalizm jest zakałą patriotyzmu. Mój post dotyczył jedynie fanatyków.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-09 12:24:49
Wbrew naukom Chrystusa? A ile razy słowa Chrystusa były modyfikowane? Ile razy były spisywane pod sugestie rządzących papieży? Czy Jezus akceptowałby pedofilię i inne grzechy w swoim gronie w tamtych czasach? Nie sądzę. My dzisiaj mamy postępować zgodnie ze swoim sumieniem, przykazaniami, zdrowym rozsądkiem i sprawiedliwością. Niestety nie wszyscy tak potrafią.

dedede66
    Ocena: 7 (glosow:15)
2013-04-09 11:12:25
A co z tymi panami jest nie tak? Nie widze, zeby komus krzywde robili. Moze i nie maja wyjsciowych buziek ze "rzurnala". Sa jacy sa. Napisalas cos na dole o zdjeciach fanatycznych ateistow. Jurek Urban czy Kazia Szczuka lepiej wygladaja? Szczegolnie ten pierwszy. A tak w ogole to co to za wysmiewanie czyichs pogladow bazujac na jego urodzie, tudziez jej braku? Prymitywne troche.

freedom80
    Ocena: -7 (glosow:17)
2013-04-09 11:28:29
dedede tu nie chodzi o urodę, ale o te zaciśnięte z nienawiści usta. Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny to nigdy, przenigdy bym nikomu go nie wypomniała ( no chyba, że w bardzo dużym uniesieniu emocjonalnym czyli przy tzw. wqrwie :)) - nikt nie jest winny za rysy jakie posiada.

dedede66
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-09 11:48:21
Gdzie tu nienawisc? Rzeklbym nawet, ze panu na zdjeciu najnizej dobrze z oczu patrzy. Na pewno nienawisc to ostatnie co by mi przyszlo do glowy patrzac na jego zdjecie. Ten po lewej cos tam sobie podspiewuje z bumboxem w reku, a ten po prawej wywiadu chyba udziela.

freedom80
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-04-09 12:02:22
Lubię to Twoje poczucie humoru :)

dedede66
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-09 12:25:54
Oj taka prawda. Od nich zadna nienawisc nie bije. Co najwyzej ten z prawej wkurzony, ale nie wiemy tak naprawde o co go ten dziennikarz pyta.

freedom80
    Ocena: -10 (glosow:14)
2013-04-09 12:37:57
Nie wkręcisz mnie gagatku. Wiem, że nie piszesz tego serio :)

PermBan
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-09 14:03:34
Każdy na zdjęciu wyżej (czytając komentarze) widzi to, co CHCE WIDZIEĆ. Mam w sobie zło, to nawet na ładnej wiosennej łące znajdę chwasty. I nic mnie wtedy nie przekona, że ich tam nie ma. dedede66 "+"

Untraceable
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-04-09 09:41:07
komentarz usunięty przez moderatora

freedom80
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-04-09 09:54:59
Ale to nie jest uderzeniem w wiarę tylko w fanatyzm, którzy maja powyższe osobniki na twarzy. Wiara sama w sobie mi nie przeszkadza, chociaż uważam, że to głupie i ograniczające. jednakże wiara to bardzo indywidualna i prywatna sprawa każdego człowieka. Ale jeśli ktoś się wygłupia jak Ci wyżej, to muszą się liczyć z tym, że będą oceniani.

ferdal
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-04-09 10:04:49
Untraceable w tej kwestii poprę Free,jeśli to co wyczyniają każdego 10-tego na Krakowskim Przedmieściu ci ludzie,to dla ciebie wiara,powstaje pytanie w co ty wierzysz?Na pewno nie jest to wyznanie chrześcijańskie tylko zadymiarskie,albo zwyczajnie nie odróżniasz manipulacji tłumem od religii.

Untraceable
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-09 10:47:33
komentarz usunięty przez moderatora

Untraceable
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-09 10:49:57
komentarz usunięty przez moderatora

ferdal
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-09 10:57:28
Untraceable rozmawiamy o tym konkretnym absurdzie,a nie całej poczekalni Free.Jestem Jestem z W-wy i mam okazję oglądac te scenki,ludzie którzy przychodzą pod krzyż w jakimś procencie to katolicy,którzy chcą zamanifestować swoją pamięć i pomodlić się,ale w jakimś procencie to katole i zwykli zadymiarze.Katol to ktoś kto w imię wiary nienawidzi wszystkiego co inne.Wkurza mnie że politycy wykorzystują tych drugich do gierek,a o prawdziwych katolikach prawie się nie słyszy,no i argument nr.1 KK nie odcina się od zadymiarzy.

freedom80
    Ocena: -8 (glosow:16)
2013-04-09 11:00:01
Mam pomysł, znajdź zdjęcia takich fanatycznych ateistów i je dodaj. Jetem pewna, że takowych nie znajdziesz.

Untraceable
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-09 11:30:18
komentarz usunięty przez moderatora

freedom80
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-04-09 11:37:42
hłe hłe. No to się uśmiałam. Może pretensje zamiast do mnie, powinieneś skierować do tych oszołomów którzy robią Wam taką reklamę...

Untraceable
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-09 11:40:01
komentarz usunięty przez moderatora

freedom80
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-04-09 11:48:17
Mogę być w Twoich oczach kim chcesz. Najważniejsze, że nie jestem taka jak Ci ze zdjęcia :)

vvilczur
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-09 11:53:58
Skoro taki z Ciebie żarliwy katol to przebacz jej :))

freedom80
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-04-09 12:24:38
vvilczur - bystre spostrzeżenie :)

asasyn2
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-04-09 13:02:14
komentarz usunięty przez moderatora

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-09 13:13:04
asasyn, wróć do mojego komenta wyżej, spróbuj go przetworzyć ponownie i wtedy się wypowiedz raz jeszcze. Bo póki co pokazałeś, że z czytaniem ze zrozumieniem też masz problem.

SuperGL
    Ocena: 8 (glosow:22)
2013-04-09 06:42:54
lepsze to niż homopederaści za którymi tak bardzo obstajesz:)

freedom80
    Ocena: -5 (glosow:15)
2013-04-09 06:44:59
co kto lubi...

SuperGL
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-09 07:02:47
hah:> właśnie, co kto lubi... pocisłaś sobie nieźle

freedom80
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-04-09 08:17:39
Niech Ci będzie...

ferdal
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-09 08:43:09
SuperGL ciekawe dlaczego od razu kojarzy ci się z homopederastami,coś jest na rzeczy ?

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-10 22:52:13
@ferdal Kojarzy mi się dlatego że ponieważ zarówno jak ci ze zdjęcia jak I homopederaści nadzierają się na ulicy jak koty w marcu. Mimo wszystko ja wolę już oglądać tych od krzyża, ponieważ ich zachowanie nie jest dla mnie rażące.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0800