Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
ozzy1333  13-04-10, 03:07 Zgłoś
+ 716 -
Dodano: 2013-04-10, 03:07:07   przez: ozzy1333
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 716  Zgłoś nadużycie
459
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Opis poniżej ...
  •  A Polsat jak zwykle w swoim stylu
  •  Ktoś tu ma większe kompleksy
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
Ukryj komentarze(222)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Sarabi
    Ocena: 34 (glosow:68)
2013-04-10 21:45:25
Szkoda, że nie śpiewał - dziś by się ludzie zabijali o płyty.

taggataggatagga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-10 07:43:51
Pamięć ludzka krótka jest a życie to dziwka, PR się kula, buduje się sztuczne legendy... tak to już bywa, historię piszą zwycięzcy i nawet jeśli ktoś niczego nie zrobił to zrobił najwięcej i tak... a swoją drogą policyjne państwo IV RP i lawirowanie na pograniczu prawa, wykorzystywanie kruczków, łatwość opluwania i niszczenia ludzi, przetrzymywanie ludzi bez stawiania zarzutów w aresztach miesiącami... to wszystko zasługi jego stronników i jego spuścizna...

Ukill
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-23 22:36:46
Czytam raz czarne raz czerwone ale "Z ziemi włoskiej do włoski" hahaha normalnie to usłyszałem!!!!

Aga22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-17 19:36:13
To jest przykre . Amy Winehouse też jak umarła , jej płyty się super sprzedawały . Właśnie przykre jest to , że tak na chama ktoś lubi kogoś po śmierci . :/

Paradzia
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-15 13:03:26
Zacytuję słowa wybitnego Polaka ,byłego prezydenta naszego kraju Lecha Wałęsy. "Nie o taką Polske walczyłem"

FrankEinstein
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-14 22:59:06
Ogólnie był to prawdziwy Polak, który nie chciał żeby reszta tego majątku który pozostał(w 1989 r. było to ponad 2000 firm z większościowym udziałem skarbu państwa -obecnie mniej niż 100) trafiła w obce ręce. I za to, do czego dążył teraz pluje się na niego. A ja mam szacunek dla człowieka, który nie chciał dopuścić do tego, żeby nasze kobiety zapier..y w Biedronkach za 2,50 za godzinę. Teraz mamy Amerykę za Pana Tuska i prezydenta Komorowskiego...jeszcze 2 lata i możemy...

czesiek3
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-14 14:51:42
Co jak co, lecz na wawelu nie powinien leżeć.

Ukill
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-23 22:38:13
Cwe&lu z ..

rokoloko
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-14 08:59:24
Ozzy1333 ty palikociarski berecie

sokol489
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-04-13 01:06:16
Co roku powinno być losowanie i następna setka do samolotu. Potem 100m nad ziemią pikowanie w dół i spokój by był

kozidrak44
    Ocena: 5 (glosow:17)
2013-04-12 22:34:04
ta..tusk ta menda jest dla was wzorem..kaczory bynajmniej chcieli nzrobic cos dla polski..a nie ta cholota komuchy z kwasnieskim alkoholikiem na czele

beifa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-12 22:15:52
Polecam odmóżdżenie i terapię grupową. Jak śpiewał kiedyś pewien zespół, telewizja robi z głowy jajo.

kamil2115
    Ocena: -1 (glosow:27)
2013-04-12 13:48:44
Autorowi tego obrazka gratuluje głupoty. Po tobie idioto nawet pies nie zapłacze

Obserwatorekk
    Ocena: 4 (glosow:16)
2013-04-12 11:58:24
był jak był każdy wie ale bardziej szanowany i lepszy od komora... niestety Polska zeszła na psy żeby tęsknić za kaczorem echh zmian !! chcemy zmian !!

bierut1
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-04-12 10:25:59
Ja nie mogę zrozumieć jednego.Można mieć jakieś poglądy polityczne, swoją partie itp. i każdy powinien to szanować. Poczytajcie komentarze sebn, bigi84, porcupine.. O psie się tak nie piszę, zginęło tam dużo ludzi nie tylko z PIS, było tam też paru z innych partii też z PO, podobni do Kaczorowskiego i obsługa.Co jest z Polakami czy może co się stało i czemu-tylko tracimy na tym. Gdzie dwóch(dwa obozy) się bije tam trzeci(garstka ludzi) korzysta.On nie był najlepszym co Polskę spotkało ale teraz są gorsi a nikt im śmierci nie życzy.Smoleńsk trzeba zamknąć-zabetonować jak Czarnobyl by nie truł.

Andy1313
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-04-12 08:32:33
I co tu komentować ? Prawda sama sie broni.

master412
    Ocena: 2 (glosow:20)
2013-04-11 23:16:12
- becikowe - ulga na dzieci - podatek 18 % - limit CO2 na poziomie emisji z 1990 roku ( działało dużo firm,obecnie mamy na poziomie 2005 roku - normalne zarobki lekarzy Co załatwił nam obecny prezydent?

sebn
    Ocena: 1 (glosow:21)
2013-04-11 22:49:20
Największe jego osiągniecie w życiu to była jego widowiskowa śmierć...

kontroler
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-04-12 17:30:12
kretyn z ciebie

sebn
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-04-13 13:24:39
Dzięki!

kontroler
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-16 16:54:51
proszę

lm93
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-11 22:38:11
tusk pewnie jest lepszy

SuperGL
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-11 22:08:42
Był prezydentem i zginął w katastrofie lotniczej. To się nie zdarza często. Zresztą nie zrozumiesz. Gdyby tusk był na jego miejscu to byś pierwszy wiedział z jakiej paki i jeszcze umiałbyś uzasadnić.

byku54cm
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-04-11 21:24:07
dala mnie zawsze zostanie na czerwono

Peterz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-11 20:37:33
"Bycie snobem to nie tylk obnoszenie się z pieniędzimi, ale kreowanie siebie na wyrocznie i nieomylnego przywódce kraju, a także brak poszanowania dla innych." Podaj przykłady. "Wałęsa był prostakiem, ale zrobił coś wielkiego i choćby z tego powodu jest od niego lepsz" Poczytaj trochę o Solidarności, Okrągłym Stole. Potem się wypowiadaj. "Kwaśniewski, można mieć różne opinie, ale po pierwsze był jedynym prezydentem na dwie kadencje" Tusk też zalicza drugą kadencję. Czy to przejaw, że jest dobrym premierem, czy to że jesteśmy naiwni i głupi?."Kaczyński natomia

kugellfang
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-04-11 20:16:37
Niech mu ziemia lekką będzie ale nie przeceniałbym jego zasług. Osobiście nie znam 1 rzeczy jaką faktycznie stworzył, może poza wetowaniem ustaw opozycji gdy rządził.

cokolino123
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-12 00:48:33
no popatrz to zupełnie jak Broniu Komorowski dzisiaj

lord34
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-12 01:18:47
@cokolino123 aktualnie ustawy opozycji nie przechodzą przez sejm, nie mówiąc o senacie czy prezydencie ...

miszcz76
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-04-12 09:49:41
srać na PIS

kugellfang
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-12 12:14:30
Nie bronie żadengo z tych bancwołów, ale też nie mam zamiaru ich "hejtować". Kiedyś każdy zostanie rozliczony.

marco47
    Ocena: -10 (glosow:32)
2013-04-11 19:09:02
komentarz usunięty przez użytkownika

cipun666
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-04-11 21:29:08
wielki mały człowiek hahahah , małym ludzią serce się w gównie macza !!!

kontroler
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-12 17:31:56
cipun naucz się pisać

kugellfang
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-13 03:09:44
marco spokojnie z tym przypinaniem plakietek: wielki, wspaniały, och ahh. Tak to był Mahatma Gandhi (choć i nawet on zgrzeszył)

bigi84
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-04-11 18:55:14
h****u***j mu w du.........

smerfniak11
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-11 20:40:09
a może, by tak "ch"

Crezy13
    Ocena: 14 (glosow:22)
2013-04-11 18:23:49
JA tylko nie mogę przeboleć i zrozumieć z jakiej racji Wawel miejsce pochowku porażka....

darek1708
    Ocena: 9 (glosow:17)
2013-04-11 17:45:18
dalej go nielubie jego parti tez

Parling
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-12 07:38:32
A co? Zamierzałeś mu się oświadczyć? To nie jest żona, że musisz ją lubić. To polityk, który ma dobrze rządzić. Kiedyś zrozumiesz, że dobro kraju nijak ma się do sympatii osobistych.

carumus1
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-11 17:44:16
A gdyby tusk zginął to byłoby tak podobnie jak w przypadku Kaczyńskiego. Przykre ale prawdziwe.

WPG5400
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-04-11 17:28:18
"DZIŚ" - pisane chyba na zamówienie PIS.

martin987
    Ocena: 22 (glosow:26)
2013-04-11 16:53:39
Zginal bohatersko? moze dla cofnietych umyslowo wyborcow PIS

porcupine
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-04-11 16:52:50
Spoko, jak jego szurnięty braciszek odejdzie do Domu Ojca, to będą po nim płakać tylko smoleńczycy - normalni Polacy odetchną z ulgą.

cozakraj7
    Ocena: -9 (glosow:17)
2013-04-11 16:46:56
Samą wiochą jest wstawianie takich porównań bo to jest kreowanie wizerunku przez mass media. Zdanie powinieneś sobie wyrobić sam, a nie przez TV bądź katastrofę. Dla mnie ŚP Prezydent pokazał, że nadaje się na tą funkcję pomagając Gruzinom i przeciwstawiając się takim hegemonom jak Rosja ;) Dziś niestety jakby Ruscy chcieli to nasz rząd i Prezydent wygryźli im rodzynki z.. smutne to ale staliśmy się krajem sprzedajnych kur** bez własnej osobowości ;)

hiszpan1974
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-11 17:24:00
a dlaczego pomagał Gruzinom,skoro w Polsce chu..nia z nędzom i ludzie wypieprzają z kraju za chlebem??? I co to za przeciwstawianie się Ruskim niby? że w TVNie pobełkotał? Ruscy,Niemcy i nawet Eskimosi mieli,mają i będą mieli nas w dupie i to zarówno dzięki PiSiorom jak i POlszewikom .....pozdrawiam kur...o bez osobowości

IlluminaSilvere
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-04-11 16:45:29
Znowu demot na głownej-admin to śmierdzący moczem troll.

saracen74
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-11 16:03:18
dla mnie byl jest i bedzie zawsze symbolen buraku.niebyl moim prezydentem a ten jego braciszek zawziety hitlerowiec tym bardziej ch.uj w niego wbijam

Redemptorysta
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-04-11 15:44:11
Powinno być napisane "Nagła Zmiana Opinii czyli TUSK.." nikt nie nakradł i nie spieprzył tyle co on, a wy i tak dalej na Jarka się rzucacie, fakt że grubo przesadza z tym Smoleńskiem ale przynajmniej nie kradnie.

drax658
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-04-11 16:19:16
Nie kradnie bo przy władzy nie jest i tyle.

martin987
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-11 16:56:39
Nie kradnie(chociaz nie dam sobie za to reki uciac) bo sie juz nakradl i ma do tego swoje marionetki, przy niezliczonych aferach do dzis nie rozwiazanych (Np proba wypompowania 100 mln z budowy stadionu narodowego na fundusz PIS -tzw afera Lipca)

brian1906
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-04-11 15:04:52
wczoraj, dziś i jutro zawsze wiochą będzie tak jak i ten drugi.

TaduszOcipek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 14:39:09
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-04-11 13:25:13
Nie odnosi nikt wrażenia że rząd skłóca i dzieli naród smoleńskiem.09.04 2013 w telewizji były puszczone dwa filmy 1 błąd pilotów 2 zamach. Każdy zdrowy psychicznie przyzna że to zaogni sprawę a nie wyjaśni. Póżniej były dyskusje które prowadził Kraśko, był przy tym bardzo stronniczy, nie dopuszczał do głosu tych pro zamach a słowa bodajże "Ja w zamach nie wierzę" były nie godne dziennikarza który powinien być stronniczy a TVP jak każdy wie jest pro rząd. Ja osobiście mam podstawy by wierzyć w wypadek i zamach ale wiem że nie dowiem się nigdy prawdy.

bierut1
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-04-11 13:37:23
"który nie powinien byś stronniczy-zjadłem nie" A co do Lecha i całego Pis (bo niestety nie da się ich rozłączyć)to uważam że zasługujemy na partie mniej kolorową i beż ADHD(choć prawie każdy przyzna że o gospodarkę dbali)-jest taka ale okrada każdego i topi kraj. Więc pozostało"mniejsze zło" a żeby w przyszłości wybierać między dobrym a lepszym to trzeba udzielać się w różnych ruchach obywatelskich które walczą o JOW, referenda i ustawy obywatelskie. Moje osobiste zdanie.

mea83
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-11 13:04:43
mnie rozwaliło ostatnio, jak przeczytałam gdzieś, że był mistrzem Polski w grze sincity bo miał najbardziej rozbudowane miasto :O szkoda, że w Polsce tego nie było widać ;)

justynaskalska
    Ocena: -6 (glosow:14)
2013-04-11 12:11:51
W zasadzie niewiele robił dobrego a co mu można zarzucić to to że wprowadził Polskę do Unii Europejskiej, ale i tak według mnie był lepszym prezydentem niż ten co teraz mamy.

Crispo
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-04-11 12:46:50
Komorowski i Tusk zgrane 2 chu*e za jakiś czas przez nich Polska będzie zamieszkiwana przez samych polityków bo normalni obywatele będą musieli wyjechać na zachód w poszukiwaniu normalnego kraju a tak naprawdę to kaczora doceniają dopiero po śmierci bo w przeciwieństwie do tuska i komorowskiego to umiał rządzić krajem.

damian.szefo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-11 18:42:16
Do UE weszliśmy za Kwaśniewskiego, wystąp w matura to bzdura, nadajesz się ze znajomocia historii!

justynaskalska
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-11 18:50:18
Tu masz racje mi chodzi o nową unie (po reformie) i Traktat lizboński który teraz obowiązuje... Lepsze słowo od wprowadził było by oddał Polskę pod władze Unii Europejskiej echh

robsonn
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-04-11 12:05:05
Raz sierpem raz młotem czerwoną hołotę!!!!!!!!!!!!!!!

tub00sh
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-11 14:54:45
Ma-stur-bajca, ma-stur-bajca!!

cipun666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-11 21:33:44
I flaszka na stolik bo to jest katolik !!!

classichubert
    Ocena: -5 (glosow:27)
2013-04-11 10:27:46
Kolejny znawca powiedział co wiedział. Do autora tej wiochy- Nie wypowiadaj się na temat kogoś jeśli nie znasz jego osoby. Opierając swoją wiedzę o śp. prezydencie Lechu Kaczyńskim na tym co mówiły media robisz z siebie idiotę i kompromitujesz się. Gratuluję takiej postawy, prowadzi ona do nikąd.

Joszo
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-04-11 11:03:06
A co takiego wielkiego zrobił?

barteczeq9
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 12:50:13
komentarz usunięty przez moderatora

barteczeq9
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-04-11 12:51:43
To ty się najpierw zapoznaj z tą osobą.To był zwykły kaczor i zdrajca niewiele lepsza niż tusk.To dzięki niemu Polska straciła suwerenność więc do takiego człowieka nigdy szacunku mieć nie będę i dobrze o nim wypowiadał się też nie będę.

Maroo5
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-04-11 14:39:02
Jego wielkie osiągnięcie, sprzedanie suwerenności Polski razem z bratem i PO Donka :) gratulować tylko takich osiągnięć :) (PS poczytaj o traktacie zdrady i kłamstwa podpisanym i popartym przez niego w 2007 roku) :))

xxxdraco
    Ocena: -4 (glosow:30)
2013-04-11 10:06:23
Głosowałem na niego i nadal bym głosował, bo nie brał w ciemno wszystkiego, co nam Unia podtykała - i bardzo dobrze (nawet Margareth Tacher miała złe zdanie o Unii Europejskiej). Dlatego nigdy nie zagłosuję na Tuska, który patrzy własnego portfela i interesów obcych, a nie swoich i weźmie wszystko, byle nabić sobie kabzę, choćby miał przy tym całe nasze społeczeństwo wykończyć. Ps. Dziękuję lemingom za każdy minus - pochlebiacie mi, bo im ich więcej, tym bardziej pewny jestem tego, że mam rację i kogoś to bardzo boli :)

ghsghs
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-04-11 12:11:58
Charakterystyczne dla schizofreników — im więcej osób im mówi, że odlatują, tym bardziej są pewni swego.

barteczeq9
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-11 12:53:58
Rzeczywiście nie brał wszystkiego w ciemno...A kto podpisał traktat lizboński przez co Polska straciła niepodległość? Razem z jarkiem go negocjował a następnie podpisał a teraz ten zdrajca ma czelność jeszcze nazywać się patriotą.

akr69
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-04-11 10:00:40
moj ulubiony kartofel

zawulon
    Ocena: 8 (glosow:14)
2013-04-11 10:00:16
jak to mowia: o zmarłych mowi się dobrze, albo wcale. Umarl cygan i dobrze xD

spinacz404
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-04-11 10:16:07
Skoro o zmarłych można mówić tylko dobrze, to co masz do powiedzenia na temat Hitlera i Stalina?

xxxdraco
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-04-11 10:19:45
spinacz404, tak na dobrą sprawę, to Hitler i Stalin to postacie negatywne dla nas. Dla swoich byli bohaterami, patriotami myślącymi o swoim kraju, nie o cudzych. Także punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

endrju007
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-11 10:20:56
@spinacz404 - może że umarli walcząc o swoje marzenia? :D

spinacz404
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-11 10:37:20
Cóż. Mogę tylko pogratulować wartości, jakie wpoili wam rodzice.

endrju007
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-11 12:23:23
@spinacz404 - Tobie raczej Twoi rodzice nie wpoili umiejętności wykrywania sarkazmu. Poczucia humoru też raczej nie odziedziczyłeś...

immortallus
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-04-11 09:48:25
Nie rozumiem tego. Tobie się zmieniła tak o nim opinia? To wiocha dla Ciebie. Dla mnie był nadętym snobem bez zasług i najgorszym z prezydentów. Oczywiście był prezydentem i za to należy się odpowiedni szacunek. Co oczywiście nie zmienia faktu, że nawet taka osoba nie zasłużyła na śmierć w katastrofie lotniczej. I z samego faktu jej śmierci nie cieszyłem się, bo trzeba by być idiotą żeby się z czegoś takiego cieszyć. Jednak to co się stało nie czyni go automatycznie bohaterem i mężem stanu.

Peterz
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-04-11 10:21:07
"Dla mnie był nadętym snobem bez zasług i najgorszym z prezydentów" Był snobem ? obnosił się z pieniędzmi? Wyjaśnij na czym polegał jego snobizm?. Co do bycia najgorszym z prezydentów. Uważasz że Wałęsa, były konfident, prostak i cham o naturze Nikodema Dyzmy był lepszy. Może lepszy był Kwaśniewski komuch z PRLu, alkocholik, biedaka choroba filipińska łapała nawet na spotkaniach międzynarodowych. Lepszym może jest Komorowski człowiek marionetka, robiący błędy jak dziecko w początkowych klasach podstawówki, prostak pomimo sztabu ludzi nie znający podstawowych zasad sawuarwiwru.

immortallus
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-11 19:39:40
Bycie snobem to nie tylk obnoszenie się z pieniędzimi, ale kreowanie siebie na wyrocznie i nieomylnego przywódce kraju, a także brak poszanowania dla innych. Wałęsa był prostakiem, ale zrobił coś wielkiego i choćby z tego powodu jest od niego lepszy (bo ten krył się za plecami i wyszedł dopiero jak było bezpiecznie). Kwaśniewski, można mieć różne opinie, ale po pierwsze był jedynym prezydentem na dwie kadencje, i jedynym wybranym w pierwszej turze. Komorowski jest za to prezydentem nijakim i to dosłownie. Kaczyński natomiast wsławił się tupaniem nóżką i walką z premierem i palmę pierwszeństwa

Peterz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-12 00:15:49
"Bycie snobem to nie tylk obnoszenie się z pieniędzimi, ale kreowanie siebie na wyrocznie i nieomylnego przywódce kraju, a także brak poszanowania dla innych." Podaj przykłady. "Wałęsa był prostakiem, ale zrobił coś wielkiego i choćby z tego powodu jest od niego lepsz" Poczytaj trochę o Solidarności, Okrągłym Stole. Potem się wypowiadaj. "Kwaśniewski, można mieć różne opinie, ale po pierwsze był jedynym prezydentem na dwie kadencje" Tusk też zalicza drugą kadencję. Czy to przejaw, że jest dobrym premierem, czy to że jesteśmy naiwni i głupi?.

immortallus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-12 10:57:43
Jakie przykłady? Masz krótką pamięć, to poczytaj sobie o dokonaniach Kaczyńskiego, tylko z jakiegoś obiektywnego źródła a nie z TVN/GW czy rydzyk media. Co do Wałęsy to on był symbolem tego wszystkiego co wypisałeś. Co do Tuska, nie jest on wybierany w wyborach bezpośrednich jak prezydent, więc nie porównuj. Mamy chory system wyborczy, bo gdy głosuje na porządnego człowieka, to niestety głosuję też na partię i niejako wpieram np. Tuska czy Kaczyńskiego na których nigdy bym nie zagłosował.

Peterz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-16 01:37:29
Przykłady braku poszanowania dla innych ... jedynie co mogę sobie przypomnieć to to, że w sposób prostacki kpiono z niego i jego żony przed i po śmierci. Nie wykorzystywał stanowiska i nie wysyłał służb aby to powstrzymać (co robi komorowski). Nie czytam Gw, nie słucham RM, sam wyrabiam sobie zdanie. Widać mam krótką pamięć, przypomnij mi o tych złych dokonaniach. Mam nadzieję że jow-y powstaną i zmieni się ordynacja.

gurool
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-04-11 09:10:18
Nigdy na niego nie głosowałem, zawsze byłem przeciwko niemu. Śmiałem się z jego wet względem różnych ustaw, oczywiście informacje na ten temat wyczytywałem w metrze szechtera albo agorze. Jak się zagłębiłem w te jego niektóre weta to zauważyłem, że to nie takie złe dla Polski samej w sobie było. On nie chciał dla nas źle. Źle kreowały go media. A za bohatera i tak go nie uważam, nigdy nie byłem za tym aby leżał na Wawelu, tam gdzie np Piłsudski.

ringus136
    Ocena: 1 (glosow:29)
2013-04-11 08:54:54
Wetował ustawy niekorzystne dla Polski, oczywiście moim zdaniem. Był narodowym bohaterem za życia w Gruzji (chodź oznaczony pośmiertnie.) Dla mnie był najlepszym powojennym polskim prezydentem mimo, że nie głosowałem na niego ;p

ZeuS112
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-04-11 09:55:01
podpisał traktat lizboński odbierający nam suwerenność. W najważniejszym momencie nie zawetował tego co powinien, to ma być najlepszy prezydent? Kwestia weta wobec niekorzystnych ustaw dla Polski to raczej chęć dokopania rządowi niż dbanie o dobro Polaków i właśnie tym o czym pisałem to potwierdził

ringus136
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-11 16:29:47
Sejm i Senat większością głosów zdecydował o przyjęciu traktatu. Zdaniem prezydenta było jego podpisanie. Jestem przeciwnikiem unii europejskiej i powinniśmy obrać taktykę wobec UE taką jak Szwajcaria. Jesteś w stanie wymienić lepszego Prezydenta? Nie mówię o rządzie na Uchodźstwie

cipun666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 21:38:02
Każdy byłby lepszy nawet Lepper niż ten kartofel;" p Prezesie melduję wykonanie zadania " żalosny konus !!!

Bondage
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-04-11 08:54:30
Zawsze tak było. Najgorzych ludzi po smierci traktujemy jak bohaterow, pomimo tego, że nic nie zrobili. Byl jaki byl, ale przyznaje- czyms mi zaimponowal. Żaden z dotychczasowych prezydentow nie byl w stanie przeprosic Czechow za to co zrobilismy.(zajęcie Zaolzia w 1938r.) Mały gest, a tak cieszy. ; )

antony
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-04-11 08:28:53
prawda zawsze wyjdzie na wierz merkel powiedziała ze polska straciła wielkiego patryjotę

nowy2007
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-11 08:57:23
Ciekawe co mówiła, i co o nim myślała jak żył. Myślisz że jak po jego śmierci powiedziałaby że był słabym prezydentem to wszyscy byliby zadowoleni.

MarilynDead
    Ocena: 3 (glosow:27)
2013-04-11 08:05:53
komentarz usunięty przez moderatora

Peterz
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-04-11 09:39:19
Nie przejmuj się jak zdechniesz też też wszyscy będziemy mieć wyje*ane.

jacek35
    Ocena: 2 (glosow:18)
2013-04-11 07:48:42
Może lepiej pomyśl o fotce premiera napisz co obiecał i z jakich swoich obietnic się wywiązał...?tak naprawdę co na myśli miał autor wrzucając fotkę na wiochę?czy to dobry pomysł wyciąganie zmarłego z grobu?brak szacunku dla zmarłych,nawiązując do katastrofy czy to jest w porządku wywozić z miejsca katastrofy ciała ciężarówkami do wożenia piachu..

donkihote
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-04-11 09:17:07
właśnie, dzieci głodują a rząd zajmuje się związkami pederastów i tranzystorami niedobrze mi sie robi

wodzu1982
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-04-11 06:53:47
Po co tutaj cos takiego zamieszczaja - same brednie a bynajmniej o tym człowieku. Kiedys/dzis - wiele z tego jest nieprawda a bynajmniej brak reakcji w sprawie wycofywania zolnierzy z iraku. I bardzo dobrze bo nikt nawet sie nie zapytal czy ten zolnierz chce jezdzic - oczywiscie ze chce bo wielu z was nie wie ile taki zolnierz moze zarobic jadac na misje, a nie jeden juz zapewnil swojej rodzinie byt dokanczajac budowe domu czy tez postawienie od podstaw nowego. Wiele odnosnikow tyczy sie wygladu i glupich przezwisk. Jezeli tak podchodzicie do tego tozawsze bedziecie bzykani od tylca

ZeuS112
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-11 10:27:03
weź ty sprawdź co oznacza słowo bynajmniej, ponad 30 lat na karku a nie zna słów, których używa.

szulcik
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-04-11 06:52:28
Myslę ,ze absurd .. Człowiek zmarł ,może nie powinniśmy Go tu ciągać ? Nie ważne jaki był i z jakiego ugrupowania po prostu nie powinno sie poruszac kwestii ludzi zmarłych.

bassienka90
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-11 05:29:35
co to k********* jest ??? że niby zmienił się ??? cięta riposta o.O wtf... ludzie chyba strasznie nudzą się... tusk albo kaczyński... ludziska media rządzą wami....

Sisskaa
    Ocena: 3 (glosow:19)
2013-04-11 02:39:45
Brak zasług dla kraju?! A niżej jeszcze "wetowanie ustaw ważnych dla polaków" no proszę ... z tego co wiem, to wetował te gorsze ustawy... Autorze wiochy PRZYTOCZ MI USTAWY, które by zmieniały coś na lepsze, a zostały przez niego zawetowane ;)

killing_joke
    Ocena: 3 (glosow:19)
2013-04-11 02:15:34
Jeżeli już o Lechu mowa; można było mu wypomnieć wiele rzeczy... Ale jednego na pewno nie; w przeciwieństwie do obecnego premiera, walczył nawet o "polską kiełbasę" przy czym Donek (i jego ministrowie)oddaję za bezcen polskie stocznie, likwiduje co popadnie, zamyka szkoły, dobrał się do OFE, co chwilę podnosi podatki i wymyśla coraz to nowe, zdrożało niemalże wszystko, natomiast większość młodych osób po studiach musi walczyć o pracę, najlepiej w call center- na pół etatu, na umowę zlecenie... Pozdrawiam

bassienka90
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-04-11 05:32:33
to może zastanów sięjakie studia wybierasz a nie jak większość narzekasz na rząd... czyż nie masz wyboru?? nikt Ci tu żyć nie każe

Bolexy
    Ocena: -7 (glosow:27)
2013-04-11 00:51:29
a wszyscy zapomnieli jak w gruzji miał wystąpienie , cza mieć jaja na takie rzeczy ,żal mi was Polaczki gnijcie se w tym zapierdziałym kraju

bejoter
    Ocena: 7 (glosow:37)
2013-04-11 00:45:22
komentarz usunięty przez użytkownika

a1ednak
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-04-11 01:02:43
uważaj bo żyjemy w państwie policyjnym..

Ronillson22
    Ocena: -11 (glosow:27)
2013-04-11 01:18:19
Twoja Babcia i Mama przekazują sobie berecik w spadku??chłopie idź na księdza tam będziesz miał pole do popisu...szkoda ze oby dwoje tam nie byli bo teraz hymn by był o dwóch takich co zrobili coś dla polski a nie co ukradli tylko księżyc a potem polske okradli i co by się stało wtedy??...a kukła marionetkowa to był Brat Bratu jeżeli już coś...

Sisskaa
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-04-11 02:43:30
Jak Kaczor był prezydentem to przez większą część jego kadencji premierem była druga kaczka (z kreskówki) i to mi się podobało, bo gdy donek chciał przeforsować niewygodną ustawę to Lech wetował. Teraz? Hahaha ile obecny prezio zawetował ustaw? Jakby mógł to by podpisał kontrakt w kamieniołomach na dożywocie, bo nawet nie czyta tego... (prawdopodobnie nie potrafi tego robić)

bassienka90
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-11 05:35:10
zacznijmy najpierw od Ciebie ;p więcej wiesz o kimś niż o sobie samym ;p ... (wykropkowane miejsce zostawiam do uzupełnienia Tobie :)P

pajakpajak
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-13 14:58:27
komentarz usunięty przez użytkownika

witawu
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-11 00:42:35
Prawda sama się obroni, kim był ten człek każdy wie.

domagalag
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-11 00:15:29
komentarz usunięty przez użytkownika

bolo37
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-04-11 00:10:20
A może jest wyjątkowy i jedyny który nic nie zrobił dla ludzi i kraju i dlatego na wawelu leży ???

janjanjan
    Ocena: 7 (glosow:19)
2013-04-11 00:06:38
bardziej się teraz wspomina smoleńsk iż zbrodnię katyńską...żenujące

szalonyarbuz
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-11 02:19:01
Podpowiem Ci - bo to historia współczesna - ta z natury rzeczy winna nas bardziej interesować.

bassienka90
    Ocena: -4 (glosow:20)
2013-04-11 05:38:37
Pisiory chcą opanować świat... nie ma wartości dla ludzi zasłużonych... niestety... a będą wspominać smoleńsk na wieki i wmawiać, iż to był zamach------------> to dopiero jest żenujące

Peterz
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-11 09:56:59
bassienka90 ćwierć mózgu w tej katastrofie zginęło wielu zasłużonych ludzi będących obywatelami tego kraju. Tu nie chodzi o wspominanie a o wyjaśnienie rzetelnie sprawy. Żenującym jest podejście do katastrofy rządu i kłamstwa które coraz częściej wychodzą na światło dzienne.

kriss92
    Ocena: -8 (glosow:10)
2013-04-10 23:16:07
Nie masz racji,że Polska bo to samo było z Michaelem Jacksonem czy Witney Houston czy jak tam,ze po śmierci byli królami swojego gatunku muzycznego,a za zycia nie.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-04-10 23:17:57
Ciebie tez bym w tym szambie utopil bo pierd.olnales taka glupote, ze sie w pale nie miesci.

PaniRak2
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-10 23:19:27
Młody jeszcze to się pogubił ;)

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-04-10 23:25:36
Od razu pomyślałem o Macierewiczu w roli tytułowego Bodyguarda.

suspect99
    Ocena: 5 (glosow:25)
2013-04-10 23:12:07
Ja dalej uważam, że był pośmiewiskiem i zdania nie zmienię do tego bardzo nie podobały mi się jego poglądy i nigdy nie będę go gloryfikował, jednakże dobrze podkreślone jest to, że za życia znienawidzony teraz uwielbiany przez jakaś grupę osób jestem pewien, że podobnie byłoby z naszym premier... Polskie zakłamanie...

tub00sh
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-04-10 23:06:33
Jak czytam wasze komentarze, dzieci, to mam wrażenie, że w tym kraju są tylko i wyłącznie fani Tuska vs fani Kaczyńskiego. To chore! Żaden z nich nie zasługuje te przepychanki słowne, jakie tu uskuteczniacie. Ten zerojedynkowy podział społeczeństwa jest żałosny.

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-10 23:14:42
Bo to tumany, panie tego. Dorwalo barachlo kawalek internetu i mysli ze kazdy mu przyklasnie jak napluje na jednego albo drugiego, choc tak naprawde gowno ma do powiedzenia. W szambie toto utopic i kuniec, a nie pozwalac sie publicznie wypowiadac.

tub00sh
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-10 23:17:31
Żeby zaraz Toto w szambie utopić?? Nagrali parę fajnych kawałków!:)

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-10 23:21:12
"Africa" na przyklad panie kolego. U nas na forach internetowych tez Afryka, ale nie taka piekna jak w tej piosence. Raczej takie brudne dzielnice RPA gdzie gwalca za kazdym rogiem.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-10 23:31:26
Jeste pierogie.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-10 23:33:35
Piroga to ty mosz mindzy nogami wiejska dziouszko :P

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-10 23:33:55
Lubie pierogie z kapusto!

dedede66
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-04-10 23:40:28
A ja lubie pierogi z grzybami. Najbardziej z tymi z gatunku VulvoVaginitis Candidamycetica :)

asasyn2
    Ocena: 5 (glosow:15)
2013-04-10 23:05:40
komentarz usunięty przez moderatora

szalonyarbuz
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-11 02:24:44
szanowny Pan był łaskaw trafić w sedno. Pozdrawiam.

ncaso
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-04-11 08:58:14
poćwicz ortografię to może znajdziesz jakąś pracę, jak się nie chciało nosić teczki to teraz trzeba sprzątać klateczki...

magda713
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-10 23:02:10
tak ukazują nam prawde media , jak trzeba do danej sytuacji a kto pociąga za sznurki sami się domyślcie???

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-04-10 23:05:56
Iluminaci!!! Bo to wszystko to zydowsko-masonski spisek! :D

tub00sh
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-10 23:19:12
Żydo-komucho-femi-wege-pedało-lewako-semicki spiseeeek! Dobrze, że szereg specjalistów, internetowych partyzantów na tej stronie otwiera mi oczy i ukazuje prawdę, nie to co te tefałeny i gazety wybłorcze, panie drogi!

Szary92
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-10 23:00:58
Co to za gosc?

Rexik
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-04-10 22:56:50
O zmarłych źle się nie mówi..

tomi2000
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-04-10 22:55:22
komentarz usunięty przez użytkownika

Peterz
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-11 10:00:26
Glupiś cielaku

kokpin
    Ocena: -7 (glosow:19)
2013-04-10 22:49:29
Ten frajer Tusk tak obniżył poprzeczkę, że większość zmieniła zdanie. I krew mnie zalewa jak takie gnoje jak wy śmieją się z śp. polskiego prezydenta

jurajska333
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-10 22:58:56
komentarz usunięty przez użytkownika

semir325
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-11 00:53:46
Zmień podpaskę jak cie krew zalewa. Poprzeczka nawet jeśli jest obniżona to ty i tak nawet przez lornetkę jej nie zobaczysz. Kaczki kluczem latają a nie samolotami...

Marek23033
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-10 22:26:19
juz mi sie nie chce pisac o tych debilach ...

chwila333
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-04-10 22:19:51
Prawda jest taka, że jak był prezydentem, to nie było takiego burdelu jak teraz.. Kraj w ciemnej dupie, wszystko drożeje, bzdurne reformy i nikt się jakoś Donaldowi nie stawia.. A w TV się mówi to co się sprzeda, studiuję dziennikarstwo i mówią nam już od dawna że wolne media to farsa, a przynajmniej w naszym kraju, bo nie uczymy się tego od zachodu, a od wschodu gdzie media srają przed władzą..

Plecostomus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-10 23:45:50
Media to pomioty wladzy . musieli by nasrac sobie na glowy gdyby chcieli srac na wladze

egon68
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-04-10 22:12:54
"Z jego żony też się śmieliście jak wam w tv kazali"-a najbardziej i dotkliwie ją uraził Rydzyk nazywając czarownicą,o tym to zapomniałeś

canyoukeepup
    Ocena: -2 (glosow:18)
2013-04-10 22:00:43
A mnie tych pluskw nie szkoda. Dobrze się stało - selekcja naturalna w przyrodzie musi być.

barni458
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-10 21:56:52
O zmarłych mówi się dobrze albo wcale,nie ważne kim był z zawodu, przede wszystkim był człowiekiem, tak samo jak reszta ofiar tej katastrofy i moim zdaniem trochę szacunku mu się należy.

tkc7
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-10 21:56:28
polska jest zakłamana, polak polaka sprzeda zawiść wysialiśmy mamy to w genach

tkc7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-10 21:55:03
komentarz usunięty przez użytkownika

Undef
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-10 21:53:14
komentarz usunięty przez moderatora

robsonn
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-10 21:51:19
komentarz usunięty przez użytkownika

Sarabi
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-10 21:47:07
wziąć, rzadziej. Sondaże kłamią. Wszystko co Ci pokazują to kłamstwo. Pokaża Ci tylko tyle ile będą chcieli abys zobaczył.

Sarabi
    Ocena: 34 (glosow:68)
2013-04-10 21:45:25
Szkoda, że nie śpiewał - dziś by się ludzie zabijali o płyty.

tub00sh
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-04-10 23:54:59
Za to nieźle rapował polski hymn.

Inkwizytorzy
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-11 09:21:03
zabijać to się będziesz o chleb idioto przez waszego wybranego TUSKA.

Sarabi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 10:07:35
komentarz usunięty przez użytkownika

Sarabi
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-11 10:09:22
Spójrz na profil zanim zrobisz ze mnie faceta.Nie wybierałam Tuska, ale bardzo chętnie bym go odsunęła od władzy. I nie, nie będę się zabijać o chleb bo nie dam z siebie zrobić głupiutkiej marionetki. Zamierzam coś zdziałać, jest kilka organizacji do których można dołączyć. Z resztą - zeszliśmy z tematu. Ludzie są dziwni - sporo gwiazd, które zmarły "cieszy" się teraz o wiele większą liczbą fanów niż za życia. Więc dlaczego nie prezydent? Zauważ jak teraz o nim mówią, a jak mówili za jego życia zanim się odezwiesz bez potrzeby.Tak na marginesie, Tusk też mógł tam siedzieć.

pysia666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-10 21:27:53
Bo to Polska właśnie...damn it...kocham ten kraj, przecież to moja ojczyzna. Dlaczego Ona jest taka zakłamana, fałszywa i pełna nienawiści:-(

Medyk85
    Ocena: 5 (glosow:17)
2013-04-10 21:16:57
Trole tu piszą że nie ma co narzekać tylko trzeba wziasc sie za robote ale jak jest ogromne bezrobocie, umowy śmieciowe. Tusk kiedyś obiecywał likwidacje czy ograniczenie tych umów a z tego co mówia sondaże ekonomiczne ludzie coraz żadziej dostaje umowe na czas okreslony coraz wiecej jest umów cywilno prawnych. Dajcie spoczać temu kaczynskiemu zajmijcie sie tyskiem złodziejem. W d... mam wasze minusy

womack
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 09:25:27
No to masz plusa :)

Medyk85
    Ocena: 2 (glosow:22)
2013-04-10 21:13:09
Za Lecha Kaczyńskiego dobrze nie było ale nie było beznadziejnie jak teraz. Pracuje w ogromnym szpitalu w stolicy jak pare lat temu sie tam zatrudniałem były tam przyjęcia do pracy, przychodzili nowi ludzie po studiach do pracy na dzień dzisiejszy planowane są zwolnienia nie tylko w moim zakładzie pracy ale z kim nie pogadam wszedzie sa redukcje zwolnienia. Podwyższenie wieku emerytalnego zastanawiam sie czym dożyje tego wieku pracujac po 12 godzin w trybie zmianowym. Wszystko podrożało. Tusk podniósł VAT Ludzie dlaczego jestescie tak zaślepieni tym Tuskiem on doprowadzi kraj do upadku.

oemos
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-04-10 21:17:57
Haha kolejny, który nie czai jak działa ekonomia. Czy rządziłoby Po czy Pis byłoby tak samo, bo ci i ci to nędzni socjaliści (chociaż PO to i tak trochę bardziej centro). A socjaliści światowi doprowadzili świat do kryzysu, a teraz każą płacić za swoje błędy obywatelom. Za Pisu żyło się lepiej tylko dlatego, że trafił na lepszą koniunkturę.

guido1970
    Ocena: -5 (glosow:17)
2013-04-10 21:22:28
"Pier.olicie Hipolicie",może by tak łaskawie spojrzeć na inne kraje tam też Tusk poroz.ierdalał gospodarkę,banki,etc?Oczywiście daleki jestem od wychwalania tego co się u nas dzieje ale gdyby Pis-aki dostały władzę byłoby o wiele gorzej.

vector78q
    Ocena: 6 (glosow:46)
2013-04-10 21:04:13
Z niego się śmieliście tylko wy i żydzi. Jak się kłócił w UE to w tvnie gadali: "po co się kłóci?!", "czego on chce?!", "kompromituje Polskę". Teraz macie ugodowego frajera co pozwala Polskę sprzedawać. Zepter, SPEC, PKO BP prawie Orlen. Co będzie następne? Z jego żony też się śmieliście jak wam w tv kazali. Że śmiesznie mówi, że nie powinni jej pokazywać, że z reklamówką lata. Ale nikt nie powiedział, że ma astmę i zna kilka języków.

vector78q
    Ocena: 1 (glosow:29)
2013-04-10 21:09:04
Czemu się z tej obecnej grubej żydówki nie śmiejecie. Nigdzie jej nie widać, ani jej pięciorga żydziąd. Krzyczycie to co wam w tv każą. A bronek zajebisty bo się głupio uśmiechnie. Cieszcie się dalej swoim przezroczystym prezydentem.

oemos
    Ocena: -8 (glosow:18)
2013-04-10 21:09:56
Wypraszam sobie ja się śmiałem a nie śmiełem...

LTEOOL
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-10 21:43:18
Następny ma być LOT

ncaso
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-10 23:26:20
za to widać stale suchą żydówkę z krzywą mordą co skasowała 3 duże bańki i płacze że był zamach hipokrytka...

mikmas
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-04-10 23:40:17
Weź się naucz polskiego chłopcze :). Mam nadzieję, że Twój zacofany rozum to w Polsce mniejszość, bo skoro większość tak myśli to trza będzie stąd sp*rdalać w pośpiechu, jak duża część moich młodych znajomych zrobiła. Ja hipokrytą nie jestem - dla mnie był i on i jest jego brat pośmiewiskiem. Podobnie jak Lepper. Siary, jakiej tu zrobili nie zapomnę.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-11 00:08:44
"Dla mnie byl i on i jest jego brat posmiewiskiem". Ty sam lepiej wez jakies korki z polskiego.

mgrbaran
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-04-10 21:00:20
O zmarlych mowi sie dobrze, albo wcale...

oemos
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-04-10 21:03:46
o Hitlerze i Stalinie też?

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-10 21:51:47
Hitler i Stalin byli ludźmi z pasją :)

robolov
    Ocena: 4 (glosow:20)
2013-04-10 20:56:30
w sumie racja... gdyby nie zginął w katastrofie, pewnie byłby teraz byłym prezydentem bez szczególnych zasług dla ojczyzny, o pochowaniu na Wawelu i stadionie narodowym nie wspomnę nawet, a i to mało bo chcą pomniki jeszcze stawiać (paranoja). To jego braciszek chce na Lecha śmierci ugrać swoją karierę, wystarczyło posłuchać jego dzisiejszej wypowiedzi, wznosząc na piedestał tragicznie zmarłego brata, wznosi też siebie. Szkoda tylko, że argumenty takie sztuczne na to wszystko mają..

sell71
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-10 20:55:16
komentarz usunięty przez użytkownika

Testoviron123
    Ocena: -9 (glosow:31)
2013-04-10 20:53:36
toż ta wasza kaczka gówno zrobiła, najgorszy prezydent Srolski. W USA nawet rednecki się z niego śmiali.

Podlasiak1977
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-10 21:27:18
bynajmniej nasz prezydent nie byl zamieszany w morderstwo cywili.banda irgunu dokonala masakry na cywilach arabskich,glownie kobietach i dzieciach.Lider bandy Irgunu, Menachem Begin, w latach 1977-1983 pełnił funkcję premiera Izraela, odznaczony został także… Pokojową Nagrodą Nobla.hipokryzja. zydzie ,juz swiat powoli poznaje prawde o waszym narodzie.takze pilnuj wlodarzy swego kibuca a nie naszych

oemos
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-10 21:34:47
Podlasiak, sprawdź w słowniku co znaczy bynajmniej, bo nawet nie wiesz co piszesz ignorancie...

Podlasiak1977
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-10 22:04:24
oemos uczepiles sie literowki(moja pomylka mialo byc przynajmniej)zamiast zwroicic uwage na to co wypisuje ten obrzezany hipokryta

oemos
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-10 22:36:17
Haha, literówka? Mam uwierzyć, ze zamiast "prz" kliknęło ci sie "b"? Chciałeś błysnąć, ale sie zbłaźniłes, bo zdanie, które napisałeś stało sie przeciwieństwem do tego czym miało być. A co do testo to jest on zwyczajnym trollem, na którego prowokacje nie warto zwracać uwagi. I jeszcze jeśli wszędzie widzisz Żydów, to radzę pójść do lekarza.

pajakpajak
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-04-10 22:42:00
A co to jest USA ? Banda żydów ,pedałów i innych popaprańców i dewiantów z całego świata ty jesteś na to najlepszym przykładem testo zasrańcu...

dedede66
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-04-10 23:32:26
To nie zaden testo tylko jakas psita, ktora sie pod nie go podszywa.

pajakpajak
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-11 00:10:34
Tyle to i ja się domyślam ale czasami lubię sobie "poużywać"... ;)

Yossarian
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-04-10 20:52:58
Ciekawe, czy gdyby Hitler też umarł/zginął przed 1.IX.1939 to byłby po śmierci tak wychwalany?

PAN_BOG
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-04-10 20:50:32
O SMOLEŃSK WCIAŻ NARÓD WALCZY, A POLEGLI W TRAGEDII SIEDZĄ U MNIE , PATRZĄ NA WAS I WSTYD IM, ŻE ICH ŚMIERĆ PODZIELIŁA KRAJ ZAMIAST ZJEDNOCZYĆ. WSTYD IM ZA WAS, ŻE ZAMIAST WSPÓLNIE WSPOMINAĆ, WYZYWACIE BLIŹNIEGO SWEGO. ZASTANÓWCIE SIĘ NAD CZYNAMI SWYMI ALBOWIEM ROZGRZESZENIA NIE ZAZNACIE.

C2ShadowMan
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-04-10 20:44:44
wetował ustawy ważne dla Polaków??? Tzn jakie? Emerytura do śmierci, reformy lekowe, skok na OFE, pedały?

ncaso
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-04-10 20:40:38
Ciągle ktoś pisze że Lech tyle zrobił dla Polski tylko żaden nie potrafi pokazać ani jednej rzekomej zasługi. To jest właśnie medialna manipulacja...

Podlasiak1977
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-04-10 21:32:25
proba uniezaleznienia sie od rosyjskiego gazu.budowa gazoportu w swinoujsciu,rozmowy z norwegami o tranzycie gazu od nich.dzis mimo ze jestesmy blisko rosji placimy najdrozej w calej europie.z gazoportu nici bo na dnie baltyku biegnie rura na tyle plytko ze zadnen kapitan nie zaryzykuje wplyniecia.

majorero
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-10 22:07:33
To Ci tylko przypomnę,że te ceny gazu wynegocjował minister Jasiński, minister w rządzie psychopatycznego Jara.

ncaso
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-10 23:25:05
Podlasiak - próby uniezależnienia i sprawa gazoportu ciągnie się od początku zeszłej dekady kiedy to za czasów rządów Millera podpisano umowy z Norwegami. Gazoport był częścią tej umowy. Ceny gazu narzuca Gazprom czyli Putin i sprawnie dzieli nimi Europę. Nabzdyczenie Kaczyńskich z pewnością nie pomagało w obniżaniu tych cen... Rura jest ruska i za ruble - nic nam do niej...

s0nar
    Ocena: -7 (glosow:23)
2013-04-10 13:43:24
Ale kto zmienił opinię? Ja nie zmieniłem, nadal uważam, że to nie był mój prezydent, nadal uważam, że był to zakompleksiony, mały człowieczek bez własnego zdania, bo zawsze słuchał swojego przydupasa braciszka. Aż wstyd, że ktoś taki został pochowany na Wawelu.

Peterz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 10:02:27
Łykaj dalej jak pelikan.

Untraceable
    Ocena: 0 (glosow:24)
2013-04-10 10:28:57
komentarz usunięty przez moderatora

majorero
    Ocena: -1 (glosow:33)
2013-04-10 11:13:25
Był małostkowym, obrażalskim, zakompleksionym prezydentem, którego przerosło to, że nim został.Nie miał pojęcia i nie ogarniał na czym polega polityka.Nie miał własnego zdania, we wszystkim słuchał psychopatycznego braciszka.Nawet żonę pozwalał obrażać.Jedyne co potrafił to machać szabelką, ale akurat nie tam, gdzie trzeba i nie wtedy kiedy trzeba.Dlatego,że musiał zacząć kampanię wyborczą akurat w Katyniu kazał lądować niezależnie od warunków na lotnisku.Albo brat mu kazał kazać.

Untraceable
    Ocena: -2 (glosow:22)
2013-04-10 15:24:43
komentarz usunięty przez moderatora

majorero
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-04-10 15:48:24
Na arenie międzynarodowej byli wyśmiewani, a tam gdzie ich jeszcze zapraszali to ich po prostu wykorzystywali i łechtali tanimi pochlebstwami.Ratowali jedynie własne stołki i Rydzyka, a krajowi szkodzili jak nikt w powojennej historii Polski.PO nic mi nie dała.Ale też nie oczekuję,że mi ktoś coś da.Nie jestem w stanie sobie wyobrazić niczego dobrego, co oni dla kraju zrobili.Żeby sobie coś takiego wyobrazić, to trzeba się nieźle upalić.

womack
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-04-10 16:22:48
Jak widzę te komentarze o rzekomej małostkowości czy obrażalskości to zastanawia mnie skąd ludzie czerpią wiedzę? Móżdżki przesiągnięte propagandą tamtych lat nadal wzajemnie się podpalają żeby nie wyjść na moherów czy niewykształconych nieszkańców małych miasteczek. Przezabawne ofiary rządów PR z wszczepionymi gotowymi hasłami zamiast własnych myśli, do tego bezrefleksyjni do bólu. Ostatnio musicie się bardzo męczyć bo "domek z kart" się sypie.

Untraceable
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-04-10 17:03:10
komentarz usunięty przez moderatora

majorero
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-10 17:34:34
Nadzieja umiera ostatnia. I tego się trzymaj przez najbliższych kilkanaście lat.

freedom80
    Ocena: -3 (glosow:17)
2013-04-10 17:37:50
Untraceable - wymień 5 zasług Lecha - tylko sam konkret, bez owijania. Obawiam się że nie dasz rady.

Untraceable
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-10 21:04:33
komentarz usunięty przez moderatora

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-10 21:21:33
Misiu kolorowy - zrozum, że to nie ja bronie PO, tylko Ty Lecha, wiec wymień proszę. Nie potrafisz ? Tak myślałam...

Untraceable
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-10 21:29:53
komentarz usunięty przez moderatora

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-04-10 21:40:31
jak widać Tobie informacji brakuje... eh

majorero
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-10 22:11:42
Wstrzymał ziemię, ruszył słońce.

womack
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-11 08:18:21
Zmniejszył składkę rentową, co ograniczyło koszty pracy, największą przeszkodę rozwoju rynku pracy. Zniweczył spekulacje w banku ochrony środowiska.Ogłosił, że nie sprzeda banku Szwedom i że rząd odkupi od nich wszystkie akcje.Walczył z okupacja Gruzji.Sformował wielki sojusz Polski z Litwa, Czechami i Ukrainą.Podpisał Traktat Lizboński.Wydal prokuraturze nakaz ścigania zbrodniarzy i katów stalinowskich. Wetował wiele szkodliwych ustaw Platformy Obywatelskiej. Starczy?

womack
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-11 08:22:25
...i last but not least traktował państwo polskie bardzo poważnie.

ZeuS112
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-11 10:06:22
@womack w jaki sposób prezydent zimniejsza składkę rentową? Ograniczenie tej składki nie tylko nie wspomogło przedsiębiorców i "tworzyło" miejsca pracy ale też doprowadziło do zmniejszenia wpływów do ZUS, a jak wiadomo dziurę budżetową ZUS trzeba pokrywać kasą z budżetu państwa, spadkobiercą tego działania jest PO i to również czynnik, który doprowadził do podniesienia weku emerytalnego. Jakieś linki do tych faktów o banku? Nie znam sprawy a chciałbym się przyjrzeć temu.

ZeuS112
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-11 10:12:10
@womack obroną Gruzji to idiotyzm, nie podjął żadnej mediacji w celu wycofania się wojsk rosyjskich, Osetia i Abchazja dalej są pod kontrolą Rosji. Mediację ze strony UE prowadził Sarkozy, czyli kolejna bzdura. Sojusz z Ukrainą, Litwą i Czechami? Litwa zaraz po jego śmierci przyjęła ustawę odrzucającą używania języka polskiego w urzędach, Ukraina uznała Banderę bohaterem narodowym. Czesi śmieją się z Polaków, nie utrzymują z nami jakiś super relacji, gdzie ten sojusz? Za rządów PiS władze sprawowali komuniści tacy jak Wasserman i Kryże. Traktat lizboński odbiera nam suwerenność, jak to się ma

ZeuS112
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-11 10:15:19
@womack cd. jak to się ma do ochrony interesów Polski? Nie widzę żadnego interesu, tym bardziej, że w Polsce kłamał wyborcom o tym, że nie ma zamiaru podpisać, a podczas wizyty Sarkozego w Polsce w rozmowach złożył deklarację, że na pewno podpisze. Ogłosił to Francuz po powrocie do Paryża. Dziękuję za takich patriotów, nazywając tych ludzi tak uwłaczamy prawdziwym bohaterom takim jak Piłsudski.

womack
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 15:00:27
Zeus112 Każde zmniejszenie kosztów pracy przekłada się na powstawanie miejsc pracy. Porównaj sobie bezrobocie wtedy i teraz. O inwazji na Gruzję wiedzieli wszyscy jednak jedynie Kaczyński zdobył się na zorganizowanie wizyty w tym kraju, dzięki czemu politycy i media na świecie nie mogły już "nie widzieć" co się tam dzieje. Gruzini nadają już nazwy ulic im. Kaczyńskiego, Polacy nadal go opluwają. Odnośnie BOŚ to ciąg zdarzeń miał miejsce w 2005r. Google- szukajcie a znajdziecie.

womack
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 15:21:22
cd. Jak słusznie zauważyłeś ten formujący się sojusz z Litwą, Czechami i Ukrainą rozpadł się od razu po śmierci kaczora bo dopiero się rodził, a był bardzo nie w smak zarówno Rosji jak i Niemcom. Co mnie ostatnio zaskoczyło nawet Gowin stwierdził że polityka zagraniczna w tamtych czasach była prowadzona dużo lepiej niż obecnie.(żadna sztuka, skoro teraz nie ma żadnej polityki)

Papa_wiocha
    Ocena: 2 (glosow:42)
2013-04-10 10:26:21
Dla mnie to on ciągle wczorajszy. Przecież był jednym z najgorszych preziów powojennej Polski, nie zmieni tego śmierć w wypadku czy szczekanie pisuarów

deathmind
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-10 20:52:43
Stary, ja nie jestem jakimś zwolennikiem ani PO ani PiS, ale jeżeli podejmuję temat polityczny to poza zaawansowaną sztuką pisania pełnymi zdaniami, którą jak widzę opanowałeś używam merytorycznych argumentów. Nie chodzi mi o to, że się z Tobą nie zgadzam. Chciałbym żebyś wymienił kilka-kilkanaście merytorycznych argumentów bez zbytniego rozpisywania się. Poza tym prezydentów wielu nie mieliśmy, więc może wymień tych "najgorszych" razem z argumentacją, ok?

deathmind
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-10 20:58:05
Doceń także to, iż nie proszę Cię o jakieś tendencyjne zestawienie z Bronisławem Komorowskim, które ewidentnie wskazywałoby na jakieś co najmniej minimalne sprzyjanie określonej opcji politycznej. Chcę po prostu żebyś poparł czymś swoją tezę. To i ja sobie mogę rzucić gdzieś powyżej: "Lech Kaczyński przed i po katastrofie to jest dla mnie dalej prezydent-nieudacznik" i czy coś wniosłem? Bądźmy dorośli - masz pewnie maturę za sobą egzamin dojrzałości, więc postaraj się pisać jak dojrzały człowiek.

student2707
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-10 21:18:08
Się nie zesraj z tymi merytorycznymi argumentami. Napisał krótko i z sensem. Ty natomiast ze swoją wyszukaną elokwencją wypadłeś co najmniej kiepsko deathmind...

majorero
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-04-10 10:02:25
Ja nie jestem hipokrytą. Zawsze, i wtedy i dzisiaj, uważałem go za głupka.Szkoda tylko,że zginął, szkoda tak jak niepotrzebnej śmierci każdego człowieka.Nawet jeżeli on za tę śmierć jest odpowiedzialny.

Peterz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 10:11:12
Urwa pomimo tego, że naciski Ś.P. Kaczyńskiego jak i obecność w kabinie /pijaństwo Ś.P. gen.Błasika jest fikcją i wycofała się z tego rządząca mafia to ty dalej z uporem capa to piszesz.

Untraceable
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-04-10 09:43:03
komentarz usunięty przez moderatora

mirga
    Ocena: 1 (glosow:21)
2013-04-10 08:11:40
Z ziemii włoskiej do Wolski (czy jak tam szło) o ile pamiętam śpiewał Jarek

INRI
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-10 21:46:05
...póki myszy jemy

Baron_Sanedi
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-04-10 21:51:05
z ziemi polskiej do Polski spiewał


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600