Zaloguj si  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Wiocha dla nie sprz徠aj帷ych po swoich pieskach
yanek6819  13-04-11, 08:30 Zg這
+ 500 -
Dodano: 2013-04-11, 08:30:58   przez: yanek6819
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 500  Zg這 nadu篡cie
55
 Udost瘼nij inaczej
Ukryj komentarze(100)Dodaj komentarze
Aby doda komentarz musisz si zalogowa
 Najwy瞠j oceniony komentarz:poka
ferdal
    Ocena: 17 (glosow:25)
2013-04-12 10:30:17
Nie jest to mi貫 ale kupy przewa積ie s na trawnikach gdzie nikt nie chodzi,gorzej jak pies zwali si na chodniku,a w豉軼iciel nie sprz徠nie.

seijisuzuki
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-10 01:41:06
to ludzie powinni najpierw zacz望 od siebie.

Rybcia123456
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-19 15:56:38
Naw霩 ekologiczny:)

Ziemowit
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-16 22:54:51
Przebi郾iegi!!!

Gasherman
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-14 16:16:26
ostatnio sprz徠a貫m podw鏎ko po zimie, dodam 瞠 mam du瞠go pieska, przez ca造 sezon nazbiera這 si troch wiader

Twistqr
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-14 01:23:07
komentarz usuni皻y przez moderatora

Vivace
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-13 23:34:02
komentarz usuni皻y przez moderatora

seniioriitka
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-13 19:35:37
Kupa ju sucha ,zaraz si skruszy i b璠zie gleba jak ta lala:) No nie jest to super. Aczkolwiek brak 鄉ietnik闚 na odchody ,a jak jaki jest to jeden na 2 km.. albo rozwalony przez wandali... Poza tym kiedy widzia豉m te wielgachne kupy robili menele a nie psy...

Twistqr
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-14 01:31:29
komentarz usuni皻y przez moderatora

Ingenue87
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-14 22:44:37
Nie b康 鄉ieszny i nie wymagaj 瞠by inni sprz徠ali g闚na po twoim psie. Masz kundla to po nim sprz徠aj, nie ma 鄉ietnika na odchody to wrzu do zwyk貫go. Zamiast wiosennych kwiat闚 wsz璠zie mamy zasrane chodniki, ogarnijcie si psiarze i b康嬈ie odpowiedzialni za swoich podopiecznych. Kto to g闚no b璠zie musia za was podnie嗆, wstydu nie macie!

magdalenusia
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-16 10:09:55
Skoro "psiarze" maj sprz徠a po swoich psach, to 膨dam aby go喚biarze sprz徠ali po swoich pupilach...

paula_red
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-01 23:04:39
T "gleb" mia豉m w徠pliw przyjemno嗆 czy軼i z but闚 mojego dziecka.Nie chcia豉by s造sze tego co mia豉m do powiedzenia na temat ps闚 i ich w豉軼icieli.

sebor30
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-13 19:27:14
ohh sprz徠anie po psie spoko ale dopiero wtedy kiedy ludzie zaczn sprz徠a 鄉ieci z trawnik闚 po sobie nie raz m鎩 pies poharata sobie 豉py bo jakiemu debilowi nie chcia這 si wy簑ci szklanej butelki do 鄉ietnika tylko lepiej j rozbi. g闚no si roz這篡 po miesi帷u a butelka po 7-10 latach

XXXAdaXXX
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-13 20:54:22
7-10? Szk這 rozk豉da si 5 wiek闚. Ale w sumie masz racje 瞠 ludzie powinni sie czepia tych co 鄉iec

Ingenue87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-14 22:46:56
To 瞠 ludzie 鄉iec nie znaczy, 瞠 ty nie masz sprz徠a po swoim psie, co za durna logika. To 瞠 ludzie morduj nie znaczy chyba, 瞠 legalnie mo積a kra嗆 i gwa販i? Chocia zgodnie z twoim rozumowaniem pewnie tak w豉郾ie jest.

radomel
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-13 18:22:10
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

kolio34
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-13 14:51:53
komentarz usuni皻y przez moderatora

cinek4t
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-13 11:47:14
a bezdomne psy gdzie sie maja za豉twia w kiblu kt鏎ego nie maja czy maj chodzi z woreczkami i sprz徠a po sobie?? a gdzie co takiego wyrzuci skoro jeden specjalny pojemnik jest na ca貫 miasto

Pinki20
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-04-13 10:10:44
Nie raz widzialam matke z np.2-tenim dzieckiem.Poszla z nim za krzak dziecko sie zalatwilo(nie mowie tu o siku)lub zmienila mu obsranego pampersa,wywalila go obok i gra gitara...no bo dziecku sie chcialo!!!I jakos wcale tego nie posprzatala!!Pies jest jak male dziecko nie rozumie,chce mu sie i juz.Czlowiek ma toalete,dziecko nocnik(pampersa),a pies potrzebuje kawalka pola gdzie spokojnie bedzie mogl zrobic to co trzeba...:)

szyderaszydera
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-13 11:05:40
ok ok, zgadzam si :) co nie zmienia faktu 瞠 jak nie b璠ziemy polega na w豉dzach i naszym Pa雟twie to sko鎍zymy po szyje w g闚n.. :) 100 woreczk闚 kosztuje 2z:) i starcza mi to na posprz徠anie 100, kt鏎e Mia postawi :) wi璚 apeluje masz psiaka sprz徠aj po nim.. bo widok zasranych chodnik闚, trawnik闚 itp. na mnie dzia豉 jak p豉chta na byka ! a nasz psiak jak nasze dziecko.. a matka co wyrzuca zasranego pampersa w krzaki .. niech pobawi si ze swoim dzieckiem na trawniku obok :)

Pinki20
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-13 09:45:05
szyderaszydera-Ja nie mowie,zeby wogole nie sprzatac,bo faktycznie deptac po kupach jest nie za fajnie,ale za pieski placi sie tyle miesiecznie/rocznie,ze jakby miasto wykupilo kawalek ziemi/pola i zrobilo z tego mini park dla PSOW to tez nic by sie nie stalo.Dzieci maja place zabaw,parki itd,ale psy tez sa wazna czescia naszego spoleczenstwa,wiec powinny miec kawalek zieleni tylko dla siebie!ja mam las pod reka wiec jest okey,ale inni,ktorzy mieszkaja w blokach w centrum?gdzie maja chodzic z psami...?

szyderaszydera
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-13 08:30:38
mam m這dego labka i zawsze po niej sprz徠am, a pieprzenie.. 瞠 podatki za to p豉cimy jest bez sensu. Za wiele innych rzeczy te i co z tego ? Kto nie sprz徠a po swoim psie ten jest zwyk陰 鈍ini. W toalecie te nie spuszczaj wody!! buraku ! Czy mo瞠 psiak ma sam po sobie sprz徠a ?????????? pozdro

Pinki20
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-13 06:11:14
Za to sie placi zasrany podatek zeby chociaz byly stojaki z woreczkami i specjalne smietniki na psie kupy...a czy tak naprawde wszedzie sa????wiec w sumie za co ten podatek...?Ja za Pudelka place 60euro na rok i fakt w wiekszosci miejsc sa worki itd,ale naszczescie mieszkam dwa kroki od lasu i tam chodze zawsze z pieskiem,wiec nie musze sie martwic!Swoja droga niech zabetonuja cala zielen w miescie a potem sie dziwia ze pies na chodniku robi...

LOGNAT007
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-13 02:04:33
obchodzi tylko tych co ps闚 nie maj ... Wyrywasz takie zwierze z okrutnego losu karmisz trzymasz w domu wyprowadzasz i kur*a posprz徠aj jeszcze po nim ehh NO HYBA WAS WSZYSTKICH POJE*AΜ

borillo1986
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-13 01:32:13
Przebisniegi ;D wiosenny standard ;D

haraszo1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-13 01:02:53
Hura znalaz貫m wi璚ej kup ni jest zaznaczone na obrazku!

polak30
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-12 23:54:10
komentarz usuni皻y przez moderatora

MIKIJO
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-12 23:36:08
O widze pierwsze PSIEbisniegi pojawily sie na wiosne.

jocker0705
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-12 23:26:26
przyszla wiosna i wyszly przebi郾iegi xD

PaniKitsune
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-12 22:42:29
Jak przechodz po chodniku ko這 szko造, to s tam same g闚na. Trawnik osrany, chodnik tak samo, ulica te. I jestem w szoku, 瞠 na zdj璚iu powy瞠j chodnik jest czysty, dawno takiego nie widzia豉m. Nieosrany chodnik, ch皻nie bym si przespacerowa豉.

barbieass
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-12 22:28:53
Poszed貫m do kole瘸nki po lekcje i jakie by這 moje zdziwienie jak zamiast zielonego skwerku zasta貫m po豉 psiego g闚na pod blokiem normalnie nie mog貫m przej嗆 nie osran stop. Dodam 瞠 kole瘸nka ma boksera i jak sama powiedzia豉 nie sprz徠a po nim bo nikt inny te nie sprz徠a po swoim psie. A ja naprawd my郵a貫m 瞠 nabe速am na buty scena jak z jakiego osranego horroru.

wiesio
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-12 21:30:19
wiocha wioch,ale jaka potem na tym psim nawozie pi瘯na trawka ro郾ie !!!!

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-12 21:11:48
To kolejna "za郵epka". Zaj璚ie si czym co kiedy nie sprawia這 瘸dnego problemu i nikomu nie przeszkadza這, tylko po to 瞠by udawac , 瞠 niby czym si zajmuj, a powa積e sprawy czekaj. P豉cimy za psy wi璚 dozorcy czy inni powinni si zaj望 sprz徠aniem. Albo niech miasto zapewni odpowiednie siateczki i kosze na to, wsz璠zie , a nie tylko w nowych bogatych osiedlach.

pitbull33
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-13 00:39:59
Jak tobie to nie przeszkadza to gratuluje. Jak kto kupi psa to z moich podatk闚 ma mu miasto torebki kupi? chyba Cie p....這

Pinki20
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-13 09:54:30
Racja,u nas w DE akurat sa woreczki itd,ale wiem ,ze np w Pl jest z tym problem.No cholera placimy tyle kasy za podatek plus prywatne szczepienia czipy itd.Wiadomo to we wlasnym zakresie,ale miasto mogloby postawic w calym miescie kilkadziesiat stojakow z woreczkami,im nie ubedzie,a wlasciciela psow ulatwi spr.Wszedzie tylko beton i asfalt,nawet nie ma gdzie wyjsc z psem...a jak za przeproszeniem naje sie trawy i zwymiotuje na chodnik,lub ma rozwolnienie po szczepionkach(moja tak miala)to jak to posprzatac...??Moze by tak zainwestowac w parki TYLKO dla psow.Kawalek pola a tyle moze zmienic...

Pinki20
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-13 10:01:53
pitbull33-powalilo Cie,no sorry bardzo ale to ma isc z podatku za psa!!!wiec skoro masz psa i placisz podatek to z tego np.10% moglo by isc na woreczki itd.Nie chodzi o to by ktos kto nie ma psa placil za takie ,,bajery''...

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-12 21:00:30
Te g闚na to nie psie !! To chyba w豉scicieli ???

Agata76
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-12 21:08:07
Ko雟kie .

Pijok90
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-04-12 19:50:16
Jak 鈍iat 鈍iatem zwierz皻a sra造 na dworze i nikt nie lata z woreczkiem, ba nawet ludzie srali po krzakach ;] Wy pseudo-ekologiczne peda造 :d

szauciau
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-12 19:37:57
Przebi郾iegi :D

marika87
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-04-12 18:57:55
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Ingenue87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-14 22:51:28
Za te g闚niane pieni康ze kt鏎e p豉cicie za posiadanie psa s逝瘺y maj za was sprz徠a? Puknij si w 貫b.

queden
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-04-12 18:37:56
Racja. P豉c za psa podatek od ok. 14 lat, za kas kt鏎 zap豉ci貫m ja i inni w豉軼iciele piesk闚 miasto mo瞠 stworzy miejsce pracy dla wykwalifikowanego g闚no sprz徠acza.

zucker64
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-12 18:35:59
Nie mam psa , jednak zawsze by貫m zdania 瞠 jest to produkt naturalny biodegradowalny i trawnik na tym nie ucierpi . Ale zwalenie kloca przez zwierzaka na chodnik i nie sprz徠ni璚ie ju kilka razy zdarza這 mi si "nagrodzi" zaniesieniem tego na tekturce pod drzwi w豉軼iciela

evertos
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-12 18:26:54
to sa kupy chyba nosorozca

panmoro
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-12 18:24:37
Waln望 podatek 30 zeta za zwierz i zlikwidowa przymus sprz徠ania. Co to za durny pomys mieszka w jakie klitce w bloku i jeszcze zwierz torturowa takimi warunkami.

PaniKitsune
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-12 22:45:09
A gdzie trafi pieski zabrane z blok闚? Do schroniska. W moim mie軼ie psy ze schroniska wychodz na p馧godziny tylko w soboty, wiem, bo jestem wolontariuszem. Gdzie jest gorzej psu? W bloku czy w schronisku? Najlepiej to wzi望 cholerny worek i posprz徠a, pies to te obowi您ki.

gerwazy192
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-12 17:45:45
To nie asfalt nie topnieje wraz ze 郾iegiem

gdzieztymryjem9
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-12 16:54:17
Psiebi郾iegi

gdzieztymryjem9
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-12 16:52:54
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

pito
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-12 15:59:32
Jest pies!Jest te podatek za psa!

mick1973
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-12 15:48:15
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

posiew
    Ocena: -1 (glosow:25)
2013-04-12 15:21:18
pie#dolta si spo貫czniaki, pozamyka mordy, jak si kupki nie podobaj to sami sobie posprz徠ajcie, ja p豉c podatki za psa 瞠by pan J霩ek z Sta鄂iem z PGK sprz徠a te kupska. Ostatnio jaka szmata kaza豉 mi sprz徠a po psie to tak jej pocisn掖em 瞠 nie potrafi豉 s這wa wyduka, jakby kulturalnie mi zwr鏂i豉 uwag to bym jej kulturalnie odpowiedzia, 瞠 nie ma h*ja 瞠bym to sprz徠a, a tak zmusi豉 mnie 瞠bym zrobi to wulgarnie...

Chester96
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-12 13:42:00
Te mam psa i powiem wam ze m鎩 pies takich kloc闚 nie wali - wygl康aj troch jak kamienie u這穎ne w stosik. :-)

Dziulajla
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-12 16:04:22
Po prawej stronie jest kupka na miar 鈔edniaczka.

malaja26
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-12 13:36:43
M鎩 50 kg. owczarek robi kupy wielko軼i kopca kreta. Te torebki papierowe z urz璠u miasta dr si po wsadzeniu 1/4 odchod闚, dlatego sprz徠am tylko wierzcho貫k, 瞠by s御iedzi widzieli ;)

pan_ksiadz
    Ocena: -2 (glosow:18)
2013-04-12 13:02:43
Po trawnikach te si nie powinno 豉zi, by nie niszczy zieleni, wi璚 kto wdepnie w "szcz窷cie" sam sobie winien :P Trzeba by這 i嗆 jak cz這wiek- chodnikiem. Widz,瞠 niekt鏎zy nie maj powa積iejszych problem闚 ni psie odchody.. Doro郾iecie to b璠ziecie mie wa積iejsze sprawy na g這wie, a tych klock闚 nie b璠ziecie nawet zauwa瘸.

monika29
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-12 12:57:49
To co zakry豉 zima,bezlito郾ie obna瘸 wiosna.

astaii
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-12 12:46:44
Pierwsze przebi郾iegi

Migdal1234
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-04-12 12:27:58
a jak sra貫m pod krzakiem na ursynowie to chcieli mi mandat wlepic ale sk豉ma貫m ze to nie moje

Listerioza
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-04-12 12:11:00
Kiedy sz豉m na spacer i jaka pinda wys834ra豉 psa na chodnik. Zwr鏂ili鄉y jej uwag 瞠by to wzi窸a, a ta sucz stwierdzi豉, 瞠 tu mo積a sr3849a. Mia豉m ochot wpa嗆 jej do salonu, narobi i stwierdzi,瞠 mo積a. A w豉軼icielom ps闚, kt霩y po nich nie sprz徠aj mam ochot ryje tym kupskiem naciera!

posiew
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-04-12 15:22:49
spr鏏uj ku#wo to ci z瑿y powybijam

szydera6969
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-12 12:09:29
Zapakowa i wys豉 w prezencie do w豉軼iciela.

klycq
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-12 12:06:03
ooo.. wida 瞠 wiosna idzie, przebi郾iegi ju wida.

r4ggz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-12 11:42:27
od razu wida 瞠 wiosna idzie

poczontek51
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-12 11:26:00
przebi郾iegi

mlw1488
    Ocena: 8 (glosow:20)
2013-04-12 11:20:43
argumenty psiarzy z deszczem czy tez trawnikiem po ktorym nie chodza ludzie sa idiotyczne. Czym sie rozni gowno psie od ludzkiego, czemu te niby mam akceptowac?

posiew
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-04-12 15:24:13
dlatego, 瞠 nie masz innego wyboru spo貫czniaku

pazurskas
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-12 16:03:47
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

kendolee
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-13 00:48:49
Bo psy zawsze za豉twia造 si na trawnikach.Ludzie p豉c podatek za psa wi璚 miasto ma za co sprz徠a.W niekt鏎ych miastach,moim naprzyk豉d jest policja konna,je盥膨 po parkach,ulicach,pod stadionem gdy jest mecz.Konie sraj i to konkretnie,nikt si nie czepia,policja jako po nich nie sprz徠a a po ka盥ym koniu mo積a zebra z dwie 這paty g闚na a tu afery robi o psie bobki.

SIawek-153
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-12 11:12:34
Dlatego m鎩 pies za豉twia si w domu na dywan a ja po nim sprzatam i wyrzucam do smietnika. Problem mam z g這wy.

Arakiel666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-12 12:44:56
SIawek-153 zamieni貫 w nicku "l" n "I" i my郵isz, 瞠 b造szczysz? Trzebia mie nas*ane we 豚ie 瞠by na wiocha klony robi.

Asteroth
    Ocena: 3 (glosow:19)
2013-04-12 11:06:06
Deszcz zmyje, uzyzni trawnik. Zreszta - jakby ktos nie pamietal, za psa jest podatek ktory trzeba zaplacic (zwolnione byly psy ze schroniska wziete). W takim razie, za co niby ten podatek? Bo zawsze wydawalo mi sie ze wlasnie po to, zeby nieroby z urzedu miasta wynajely kogos do oprzatania skwerkow po roztopach

cielak12345
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-04-12 11:05:24
To jeszcze nic, ja na osiedlowym (nowym) placu zabaw jak przez niego przechodzi貫m to si za豉ma貫m. Po prostu pole minowe, ju nie m闚i o piaskownicy, po prostu 瘸l mi ludzi kt鏎zy id na tak wygod, a p騧niej we dziecko na plac zabaw... Moim zdaniem szybciej by zarobili na karaniu ludzi kt鏎zy nie sprz徠aj po psach ni mandatach za przekroczenie pr璠ko軼i.

kendolee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-13 00:52:29
I tu si akurat zgadzam,trzeba by bezm霩giem 瞠by psa wyprowadza na plac zabaw.U mnie na osiedlu akurat nie ma tego problemu bo wszystkie place s ogrodzone.

laxygen100
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-12 10:59:50
Przebi郾iegi...

koyotek
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-04-12 10:54:52
Prawda jest taka 瞠 w Polsce nie ma takiego obowi您ku, nie ma koszy na takie odpady, poniewa "psiej kupy" do zwyk貫go kosza nie mo積a wyrzuci. Poza tym gdzie ze zwierzakami wychodzi i gdzie one maj si za豉twia jak wsz璠zie tylko beton, gdzie te Parki?????

Renia_400
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-04-12 11:11:21
Nie wiem jak u ciebie ale w niekt鏎ych miastach s kosze, s nawet torebki przy koszach specjalnie do tego celu. U mnie tak jest, ale i tak ma這 kto korzysta. A za豉twia si mog na trawniku, jak zawsze, wystarczy potem sprz徠n望. O ile estetycznej by by這.

turandot
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-12 11:48:44
W du篡ch parkach s kosze z rysunkiem pieska ( nie ma przy nich torebek) ale na osiedlach ( tych otwartych ) nie ma takich koszy - tak jest w Warszawie. Te kupy ze zdj璚ia to pozosta這嗆 po zimowym 郾iegu. Problem powstaje, gdy psiak ma rozwolnienie, to co wtedy zrobi, s這mk wci庵n望?

Listerioza
    Ocena: -5 (glosow:15)
2013-04-12 12:13:59
turandot- a czy kiedy ty masz rozwolnienie to sr8327asz gdzie popadnie? Czy s這mk wyci庵asz? Jak pies ma problemy gastralne to zosta z nim w domu nich ci zafajda ca造 dywan skoro ci to nie przeszkadza- ja nie mam ochoty 豉zi po psich odchodach.

Renia_400
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-12 12:24:09
U mnie w 鈔ednim mie軼ie s (w ca造m mie軼ie s kosze z torebkami papierowymi) a w Wawie nie ma? To mo積a mie pretensje tylko do w豉dz miasta. Problem robisz z rozwolnienia, 這patki s od tego, sprz徠asz ile si da. I to nie jest problem po zimie tylko ca這roczny, tyle 瞠 w trawie tak nie wida.

misiek2004
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-12 15:58:00
Tragedia, co wygadujecie... Ci, co 篡li na tej ziemi w normalnych czasach, za g這w by si z豉pali, 瞠 powa積i (podobno) ludzie 豉膨 po mie軼ie i psie g闚na zbieraj.

Dziulajla
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-12 16:09:50
Listerioza to jaki prorok, potrafi przewidzie kiedy pies zrobi rzadk kup.

Renia_400
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-12 21:28:34
Misiek kiedy to ludzie w jaskiniach 篡li i to te by這 normalne. Smieszy mnie podej軼ie niekt鏎ych oburzonych sprz徠aniem. Niech w bloku 篡je 50 rodzin i ka盥y kupi psa- by這by goowno na goownie. Ciekawa jestem czy ci co mieszkaj w domkach te pozwalaj psu sra na sw鎩 zielony piekny trawniczek czy id na spacer. Ale na wsp鏊nym trawniku ju mo積a nie?

Listerioza
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-13 09:36:55
dziulajla- czy ty nie wiesz, 瞠 psy czasem robi kupska? A chyba jak kto z nim lezie na spacer to po to, 瞠by si za豉twi. Wi璚 jak widzisz, ze ma jakie problemy od rana to niech ci robi do wyra i tyle! Chyba, 瞠 wszyscy psiarze nie sprz徠aj帷y po swoich kundlach te maj w zwyczaju s53ra gdzie popadnie to przepraszam- nie wygram z pierwotn mentalno軼i.

kriss92
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-04-12 10:42:39
Ja pier... jakie niekt鏎zy ludzie maja problemy to sie w pale nie miesci....

willy87
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-12 10:40:16
tak jak by ty sprz徠a za swoim psem, zazwyczaj najbardziej o tym gadaj ci co wcale nie sprz徠aj

notyourbusines
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-12 10:34:54
G闚niane zdj璚ie. Przyda豉by si wi瘯sza perspektywa kt鏎a pokazuje okolice tego. Ten chodnik czy ulica to wygl康a na taki raczej zaniedbany wi璚 mo瞠 tam jest ma這 ludzi a zaraz obok jest 陰ka a nikt nie b璠zie sprz徠a na 陰ce!

davidstar
    Ocena: -9 (glosow:13)
2013-04-12 10:09:09
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

hall21
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-04-12 10:08:12
Deszcz popada i wszystko zniknie, gorzej jak zlota polska mlodziez rozbija butelki po piwie i wyrzuca smieci gdzie popadnie.

freedom80
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-04-12 10:27:29
Mnie te zdecydowanie bardziej przeszkadzaj 鄉ieci, butelki, pety ni psie kupy.

ferdal
    Ocena: 17 (glosow:25)
2013-04-12 10:30:17
Nie jest to mi貫 ale kupy przewa積ie s na trawnikach gdzie nikt nie chodzi,gorzej jak pies zwali si na chodniku,a w豉軼iciel nie sprz徠nie.

Renia_400
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-12 10:30:55
Mi te nie przeszkadzaj dop鏦i nie musz ich zmywa z buta.

turandot
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-12 11:49:49
Zgadzam si, to to przecie naw霩 jest.

misiek2004
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-12 15:59:58
Renia - to patrz, gdzie leziesz ;-)

zucker64
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-12 18:22:02
Nie mam psa , jednak zawsze by貫m zdania 瞠 jest to produkt naturalny biodegradowalny i trawnik na tym nie ucierpi . Ale zwalenie kloca przez zwierzaka na chodnik i nie sprz徠ni璚ie ju kilka razy zdarza這 mi si "nagrodzi" zaniesieniem tego na tekturce pod drzwi w豉軼iciela

Renia_400
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-12 21:17:47
Misiek jaki ty dowipny :] chcesz powiedzie 瞠 nigdy nie wlaz貫 w goowno? wszystko przed tob :)

blackol1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-11 09:16:03
M鎩 zawsze wali zdrowe 豉jno

yanek6819
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-11 08:46:05
Pewnie tak ale wkurw.. jak si w takiego wdepnie szczeg鏊nie w butach na protektorze

acer326
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-11 08:32:56
Bo te "przebi郾iegi"s pierwszymi dowodami nadej軼ia wiosny

henda
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-12 10:35:10
No a jak sie wdepnie w taki "przebisnieg" to niez造 pod podeszwa jest kleksik.:)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kto pami皻a Te Czasy?
  •  Sam nie wiem co napisa
  •  Na pewno skuteczne.
  •  Kara dla pokolenia JP


Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Je瞠li nie zgadzasz si na to mo瞠sz wy陰czy obs逝g plik闚ZAMKNIJ X
cookie w przegl康arce. Wi璚ej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600