Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Bezkarności darmozjada w sukience
le240  13-04-12, 22:05 Zgłoś
+ 274 -
Dodano: 2013-04-12, 22:05:37   przez: le240
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 274  Zgłoś nadużycie
77
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Równość społeczna w/g Morawieckiego
  •  Zamówił komputer przez internat
  •  Popieram całkowicie.
  •  Apple.
Ukryj komentarze(128)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
KamilJ2001
    Ocena: 67 (glosow:127)
2013-04-13 01:33:59
I dobrze, jak gnoj szacunku nie ma do starszych, to moze sie zastanowi nastepnym razem. Oczywiscie rzecz nie powinna miec miejsca i potepiam ja, ale mam pewnosc , ze taki bahor rozpieszczony nastepnym razem sie zastanowi 33 razy zanim zapyskuje, bo mu pewnosc siebie przejdzie..

Krzystek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-19 17:47:45
Mnie tak samo uderzył ksiądz na religii w siódmej klasie. Miałem 13 lat. Spotkaliśmy się pomiędzy blokami pewnego styczniowego wieczora, kiedy miałem lat 17, a on łaził po kolędzie. Dostał dokładnie takiego samego plaskacza i jeszcze mu wyraźnie przypomniałem jak się nazywam i jak mnie wtedy przy kolegach upokorzył. Spodziewałem się w domu policji, a on przylazł do mnie z kolęda i nawet się nie zająknął do mojej matki, że w papę ode mnie pod blokiem wyłapał. Ja nie powiedziałem nikomu w roku 91. On nie powiedział w 95. I tak oto byliśmy kwita.

alamakota007111
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-26 13:06:51
Tym to już powinien zająć się prokurator. naruszenie nietykalności cielesnej. Droga Młodzieży, nie odpuszczajcie takiemu chamstwu.

Rybcia123456
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-19 15:24:05
Zajebiste-'Darmozjad w sukience' :D

Kurkadziurka
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-17 00:00:17
Prać i patrzeć czy równo puchnie od tego bezstresowego wychowania w tyłkach się poprzewracało.

bydle123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-16 21:01:44
Kiedyś było gorzej. Mój dziadek opowiadał mi jak kiedyś bili drewnianym kołkiem po palcach, i żaadne dziecko nie odważyło się rozmawiać na lekcji, ani pyskować do nauczyciela jak w "naszych" czasach

Katskiller
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-16 18:35:37
Wstawili niepełny filmik i grają ofiary. Pamiętam jak nauczyciel od matematyki powiedział "nigdy cholero nie mnóż przez zero" - to został zwolniony bo mamusia jednego sukinkota zrobiła raban że demoralizuje jej synka. A synek wymuszał kase od dzieciaków z 1-3klasy podstawowej-taki święty był.

m_p_123
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-16 21:55:18
No i słusznie został zwolniony. Co to za nauczyciel, który uczy, że nie wolno mnożyć przez zero?

grim1986
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-16 13:52:15
Jak się dzieciarnia oburza xD Tak, czasami jest tak że za wasze durnowate, chamskie zachowanie można dostać w pysk i to całkiem nieźle. Koledzy wam nie pomogą bo się posrają ze strachu że ktoś w ogóle zareagował. Wiem że chcielibyście być bezkarni bo nauczono was że wszystko wam wolno, ale niii taki qwa zonk. Hehe. Sam znam księdza który uczy w szkole gdzie 35 uczniów jest pod dozorem kuratora, a paru ma mieć rozprawę. Z niczego się im to nie wzięło. Tak, więc... Uważajcie bo możecie gimbusy za wasze zachowanie dostać porządnie w pysk.

szczepaniakmichal
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-04-15 21:48:14
nie wiem wy ale jeśli zobaczyłbym że klecha wali moje dziecko w twarz to bym go rozniósł!!!w sutannie czy bez to zawsze chłop i nie ma prawa tknąć dzieciaka co by mu na lekcji nie zrobił

Ambrozja19
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-16 09:20:07
Prawda!

closterable
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-17 10:16:24
Oj twoje dziecko bedzie miało w życiu przesrane. Parasol jest dobry na deszcz a nie jako metoda wychowania. Szczyl narozrabia to musi byc ukarany i tyle. Jak tatuś tego nie rozumie to tatuś tez zostałby ukarany przez odpowiednie organa.

ken299
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-15 21:09:56
tak gimbusy są naprawdę święte....najlepiej najpierw komuś napsuć krwi a potem go tylko nagrać,i tak ten ksiądz był spokojny

Ambrozja19
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-16 09:21:38
Nie mial zadnego prawa go uderzyc, zadnego.

rafi102
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-15 19:48:41
Nie chciał pu zlizać bitej smietany?

Paco04
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-04-15 19:43:56
Obojetnie co by sie nie dzialo, to nikt po za mna lub zona nie ma prawa karcic moje dziecko. Nigdy na to nie pozwolil bym, uczymy dzieci ,,uwazajcie na obcych" a kim taka osoba jest dla mnie czy dla mojego dziecka??? Ja go nie znam! znam jego kazania... lecz jezeli dopuscil by sie kary na dziecku obojetnie jakiej nawet z dziecka winny to niestety ja mu nie pozostal bym winnien..

madeinprl
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-04-15 16:33:35
czy to ma byc niby Wiocha??? takie rzeczy byly normalne, kiedys to jeszcze w pierdol od starych sie dostalo za taka akcje.

zboj75
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-04-15 13:15:07
I to jest przykład niech "religia" wyp.... do kościołów a nie w szkołach 'twardziel' leje dzieciaka

Karmelo7575
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-04-15 08:18:12
KamilJ2001...w pełni popieram.Nie dażę sympatią tę całą bandę w sutannach,ale na te smarki też nóż w kieszeni się otwiera.Jedno i drugie wymaga konkretnych "poprawek"

leeha
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-15 00:02:54
pewnie grzech popelnil i od razu kara boska go spotkala, takze nie ma co igrac z Bogiem

jemkisiel
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-04-14 23:53:53
Jaja podrosły i myśli że dorosły. Dobrze tak gówniarzowi!!

Cezarion
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-14 23:41:01
Wypier..lic ze szkol pedofili! Na śmigle za dużo siedzą i im testosteron bucha.

EloSyn
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-04-14 22:27:54
"ŚLADAMI KS.POPIELNICZKI"-na taką wycieczkę powinien się wybrać. Nie wiem, co młody zrobił, ale czy tak postępuje ksiądz?:O

rafwch
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-14 21:51:04
Bardzo dobrze szczeniaki muszą wiedzieć że nie są ponad prawem

butch821
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-04-14 21:47:45
Lać w ryj aż porządek będzie. Szczeniackie bydle myśli, że jest nietykalne.

pisiu104
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-14 21:37:50
i dobrze zrobił

Nocarz
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-14 21:29:07
Kamil moze i dobrze piszesz z jednej strony ale... kur.. nie oszukumy sie jakby to było Twoje dziecko to bydlaka bys utłukł jak psa za cos takiego, i co by ten gowniarz nie powiedzial to i tak nie nalezy kogos bic po twarzy... jeszcze KSIĄDZ :O nie no bez przesady.

mcbartus
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-14 22:48:17
Mylisz się kolego. Gdyby mój stary wiedział, że zasłużyłem to poprawiłby mi 2x tak i szlaban na miesiąc. Kiedyś takie przypadki były marginalne bo do nauczyciela czy starszej osoby szacunek się w tornistrze nosiło ;)

Nocarz
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-15 02:20:48
ok dobra ale ksiadz zeby bił dzieciaka? nawet jak mu sie nalezalo to nie powinien... ksiadz ojcem jego nie jest kolego..

Koshakles
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-14 21:24:10
Zależy za co ten uczeń dostał. Bo jest różnica pomiędzy prowokowaniem nauczyciela to takich czynów typu ośmieszanie go w jakikolwiek sposób, a za zwykłe gadanie na lekcji i przeszkadzanie mu w prowadzeniu zajęć, a z tego filmiku jasno nie wynika, za co dostał w pysk.

Koshakles
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-14 21:18:55
komentarz usunięty przez moderatora

jurajska333
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-04-14 21:13:02
Chłopak wychodzi grzecznie z klasy i nie wygląda na jakiegoś bandziora.Nie ważne co zrobił kiecun nie ma prawa go bić

jusef19
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-14 20:54:28
komentarz usunięty przez użytkownika

BluRay2012
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-14 20:48:04
Dlaczego na filmiku nie jest pokazane to co zrobił wcześniej? Wstawić sam moment w którym w ryja dostaje, a nie pokazać co zrobił to zwykła prowokacja. Jakbyście wiedzieli jak się wasze cudowne dzieci zachowują w szkole to byście go poparli.

Koshakles
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-14 20:34:17
A ktoś mi powie w ogole co ten uczeń zrobił temu nauczycielowi. Bo tylko to co ja zauważylem na tym filmiku to ksiądz jak mowi "dawid wiesz co powiedzialem?" i jeb w pysk. tylko nie wiem za co to

admin1944
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-14 20:27:50
CO ZA DEBIL I PO CO WPROWADZIL TYCH CZARNYCH KIECKOWYCH DO SZKOL - DO OGLUPIANIA MLODZIEZY ???!!!

admin1944
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-14 20:24:58
POWINIEN CZARNEMU ODDAC Z NAWIAZKA !!!

miki1405
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-14 19:37:34
Polać Kamilowi J2001,bardzo dobrze gada!!!!

wodnik123J
    Ocena: -7 (glosow:13)
2013-04-14 19:02:54
Niech by mi dzieciaka uderzył to bym go złamał od karania jestem ja szmaciarz jeden

Szydazor
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-04-14 19:17:40
Jak dobrze wychowasz dzieciaka to takie sceny nie będą miały miejsca. Proste

czarnobialykot
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-14 20:30:22
Sam byś się złamał cieniasie.

Agona
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-04-14 18:51:02
Ale za pyskowanie to ksiądz mu przy*ierdolił w pysk. Jest coś takiego jak kultura jak kogoś rodzice nie nauczyli to kto inny musi...

Agona
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-14 18:48:56
Czym wy nagrywacie te filmiki zapalniczką? Jakość filmu to porażka...

TaoSPL
    Ocena: -7 (glosow:13)
2013-04-14 18:46:19
Ja bym temu księdzu z miejsca przy*ierdolił w pysk.

psiuta8
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-04-14 19:31:31
ja bym w pysk dał co innego niech ciągnie

Agona
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-14 18:46:05
Czym wy nagrywacie te filmiki zapalniczką? Jakość filmu to porażka...

Beatmaker24
    Ocena: -7 (glosow:13)
2013-04-14 17:55:46
prokuraturo działaj,a nie sie boisz czarnej zarazy.masz okazje sie wykazac.co by sie nie dzialo wczesniej ten pajac nie ma prawa go uderzyc,bo rownie dobrze brat/ojciec tego łebka moglby zrobic temu w sukience to samo.ja bym sie nie wahal.gardze klechami bez powołania.

soundnaut
    Ocena: -7 (glosow:21)
2013-04-14 16:19:25
A skąd w ogóle przyszło Wam do głowy, że dzieciak psykował, albo źle się zachowywał? Tego na filmiku akurat nie ma, po co robić bzdurne założenia? Inna sprawa, że cokolwiek by powiedział, to PEDAGOG nie powinien uderzyć ucznia. Ale klecha to nie pedagog, im wolno wszystko.

numa
    Ocena: -3 (glosow:19)
2013-04-14 16:47:55
Oczywoscie, ze nie bylo bo nie taki jest cel tej palikociej agitki. Powinnismy zdaniem autora zalozyc ze zly klecha wywalil z liscia temu milemu chlopczykowi bo mu nie chcial obciagnac.

soundnaut
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-04-14 17:00:24
Klecha jest złym klechą, bo uderzył ucznia. I tylko tyle wynika z tego filmiku.

numa
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-04-14 17:17:43
Wynika tez, ze uczen to dobry uczen?

ferdal
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-04-14 17:42:30
Numa nie szukaj mózgu w doopie,nie ma znaczenia jaki to uczeń,klecha ma trzymać łapy przy sobie.

soundnaut
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-14 18:40:57
@numa - nie, nic takiego nie powiedziałem. Tłumaczę Ci właśnie, że bez sensu jest robić takie bzdurne założenia. Tym bardziej, że pyskował czy nie - ksiądz nie powinien był go uderzyć. I koniec. Tym razem dotarło to do Ciebie?

robolov
    Ocena: -10 (glosow:20)
2013-04-14 16:11:55
Maskara widzę tu!! Większość wypowiada się pozytywnie o biciu dzieci :/ Tak debile bijcie swoje dzieci, wymierzajcie im tego typu kary to na pewno wyrosną z nich porządni ludzie.. brawo brawo.. Szkoda tylko, że najwięksi psychole, mordercy i bandyci wyrastają właśnie z takich bitych dzieci. Są mniej inwazyjne sposoby karania, które nie wypaczają dziecku psychy a dają porządną nauczkę. Dorośli powinni wykazywać się większa mądrością i sprytem niż dziecko i tylko debil może wybrać najprostszą metodę, czyli bicie

numa
    Ocena: -1 (glosow:17)
2013-04-14 16:50:02
Tylko ze wysyp psycholi nastapil gdy lewactwo wprowadzilo bezstresowe wychowanie.

Satyr4
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-14 16:54:13
Popieram kolego. Po to się mówi starszy mądrzejszy by nie uciekać się do prymitywnych zachowań jak przemoc.

robolov
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-04-14 17:00:53
@numa Ty musisz być bardzo skrzywionym człowiekiem... Mnie, ani nikogo ze znanych mi ludzi nigdy nie uderzył żaden nauczyciel, rodzicie też mnie nie bili, co nie znaczy, że na wszystko pozwalali. I nikt z nas nie wyrósł na złego człowieka, wręcz przeciwnie. Co innego kontrolny klaps (nie bicie) w pupę od RODZICA, a co innego poniżający liść od obcego człowieka. Naprawdę nie rozumiem jak można trzymać stronę tego księdza, jeśli chłopina dopuszcza się takich rzeczy to moim zdaniem mija się z powołaniem i powinien to porzucić jak najszybciej!

numa
    Ocena: -5 (glosow:15)
2013-04-14 17:20:15
Nie byles bity wiec wyrosles na lewacka szmate.

robolov
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-14 17:30:05
ciebie bito i wyrosłeś przez to na skrzywionego tępaka..

Arakiel666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-14 19:12:57
numa piękne katolickie słowa. Słowa pełne miłosci i poszanowania bliźniego.

numa
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-14 23:42:15
Raz sierpem, raz młotem czerwoną hołotę!

kuzyn_cosiek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-14 23:47:41
robolov dziwi mnie, że osoba w Twoim wieku nie kojarzy o co chodzi ludziom o których wspominasz. Ja podobnie jak Ty mam ponad trzy dychy na karku i mnie też rodzice nie tłukli, ale miałem świadomość tego, że jak sobie "zapracuję" to dostanę co mi się należy. I to było tutaj istotnym czynnikiem motywującym, świadomość konsekwencji swojego niewłaściwego postępowania. Dzisiejsza gimbaza zna na pamięć swoje prawa i przywileje, ale obowiązków już nie, bo po co. Jeżeli taki dzieciak ma świadomość całkowitej bezkarności, to wspomniane przez Ciebie mniej inwazyjne sposoby karania, możesz sob

szulcik
    Ocena: -2 (glosow:20)
2013-04-14 15:13:14
Teraz głupków nie brakuje ,wychowanie bezstresowe wychodzi ,rodzice nie potrafią sobie poradzic z dzieciakami,pozniej w szkolach patologiczne zachowanie nie dziwota ,ze nauczyciel nie wytrzymał i przypier..lił ..

ruda200
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-04-14 15:03:26
to, że młody pyskował to nie znaczy, że ksiądz miał prawo go uderzyć...

adolf206
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-04-14 15:42:06
a co mial go poglaskac?jak gowniarze zachowuja sie jak dzicz to trzeba ich traktowac jak dzicz

meraja
    Ocena: -6 (glosow:8)
2013-04-14 18:29:31
Wychowaniem dzieci powinni się zająć rodzice. Wiem, że dzieci w wieku szkolnym sa nie znośne, ale ŻADEN nauczyciel nie ma prawa ich bić. Są różne metody karania uczniów. Poniżający liść przy całej klasy na pewno nie jest jedną z nich. Na miejscu rodziców chłopca wniosłabym skargę.

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-04-14 14:52:32
Jeszcze się przejedziecie na tym bezstresowym wychowaniu, tak jak i na tolerancji.

anielka1986
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-14 14:41:50
akcja-reakcja,dobrze,że są jeszcze wychowankowie z jajami,brawo!

riv77
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-04-14 14:27:02
I dobrze zrobił ten starszy pan (nauczycie), takich rozwydrzonych gówniarzy tak powinno się traktować. Odrazu nabraliby respektu. A nie tak jak niektórzy kretyni rodzice i inni socjolodzy czy psycholodzy (jedno gów@no) krzyczą tylko i zachwalają te kretyńskie wychowanie bezstresowe.

jorgen102
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-14 14:06:41
To jest bezstresowe wychowanie naszej młodzieży,zero szacunku dla starszych.Pogratulować mamusi i tatusiowi

psiuta8
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-04-14 13:52:47
w bagażnik dziada i do rzeki

riv77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-14 21:57:30
Tobie ktoś chyba dawno liścia nie sprzedał takiego w twarz. Bo twój mózg zaczął ci szwankwać.

psiuta8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-15 18:48:27
nikt by sie nie odwazyl liscia mi sprzedac a ksiezy dymam bo to zlodzieje i pedofilia a ciebie chyba jakis czarny wydymal ze ich tak bronisz

buzun267
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-14 13:51:55
komentarz usunięty przez użytkownika

Oskarito
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-04-14 13:38:57
do pieca hama

b186384
    Ocena: 8 (glosow:18)
2013-04-14 13:27:16
Jak w domu nie nauczyli gówniarza dyscypliny to w szkole ksiądz musi uczyć. Bardzo dobrze. Następnym razem się zastanowi zanim zacznie cwaniakować.

antony
    Ocena: 5 (glosow:15)
2013-04-14 13:11:30
w latach 80 nauczyciele nie cackali sie z uczniami za wagarowanie wpierdol gumą przy klasie za jedzenie podczas leksji wpierdol za sciaganie wpierdol i jeszcze na poprawke od rodziców sie dostało i jeszcze w soboty do szkoły sie chodziło a nie w piotek i sobota wolne

fati65
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-14 13:50:37
Jak Ci rodzice poprawkę po nauczycielu robili to byłeś odważny żeby się poskarżyc . Ja nie próbowałem , szkoda było tyłka :)

gienek_knur
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-14 12:56:02
Gimbus cwaniak dostał wpierdol od księdza hahahahh

Arakiel666
    Ocena: -8 (glosow:18)
2013-04-14 12:50:42
Raz krzyżem raz młotem katolicką hołotę

JebajSieNaRyj
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-15 21:43:50
Młotem to ty sie pier#olnij w leb moze zmądrzejesz

Arakiel666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-17 17:13:15
Je*ajSieNaRyj nie napinaj się tranwestyto.

aguss1992
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-04-14 12:31:16
A ja tak posrodku... Niby tak nie wolno... Ale jak gowniaza rodzice szacunku do starszych nie nauczyli to ktos to musi zrobic... A to ze zrobil to ksiadz... on tez jest czlowiekiem i taz ma swoja wytrzymalosc na obelgi i wgl...

Satyr4
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-04-14 12:19:30
Niestety w gimbazie trzeba być stanowczym. Niestety przemoc fizyczna nie wiele daje. Ksiądz nie powinien uczyc jak nie ma do tego umiejętności. Wszystko da radę rozwiązać bez siłowo.

robolov
    Ocena: -10 (glosow:38)
2013-04-14 11:58:07
gdybym dowiedział się, że ktoś dał mojemu dziecku w twarz, (bez względu na to co zrobił) to tak jakby dał w twarz mi. Nikt obcy nie ma prawa wymierzać mojemu dziecku kary i to jeszcze w tak poniżający sposób - liściem w twarz. Przeszkadzał mu? Mógł od razu wyprosić z klasy (bez liścia) i powiadomić rodziców. Ci co tu bronią tą ciotę bijącą dzieci, to też zwykłe cioty są. Mam tylko nadzieję, że jak będziecie mieli swoje dzieci to zrozumiecie, że bicie dzieci jest złe!

numa
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-04-14 13:14:35
Wspomisz ten debilny wpis, gdy twój bękart ryj ci obije.

Max74
    Ocena: 9 (glosow:13)
2013-04-14 13:18:03
Jak Twój dzieciak po takim bezstresowym wychowaniu podrośnie i zacznie ciebie walić z liścia, żebyś mu dał na piwo to wtedy to będzie wina szkoły oczywiście, że nie wychowała. Dzięki takim tatuśkom i mamuśkom co zawsze są pewne, że ich dzieciątka są niewinne gównażeria się rozwydrza do takiego stopnia, że już przed nikim respektu nie mają-HWDP.

Talita
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-04-14 13:24:54
nauczyciel nie ma prawa dotknąć ucznia, zgadzam się z robolovem, jeśli prowadzący miał z nim problemy powinien zaprowadzić go do dyrektora albo powiadomić rodziców. Szkoła jest od uczenia a nie wymierzania sprawiedliwości, obojętnie co uczeń zrobił jest uczniem a nie równym nauczycielowi kolegą.

ncaso
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-04-14 13:33:44
@numa - przykład rozumowania kompletnego debila: Ksiądz musi bić twoje dziecko na religii bo inaczej twoje dziecko w przyszłości obije ci ryj...

jamez
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-14 15:23:11
@ncaso "numa "jak to napisał ma bękarty a nie dzieci,które na dodatek leją go po ryju , a to jest różnica

robolov
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-14 15:43:31
po pierwsze, to wychowuje swoje i swojej żony biologiczne dziecko, zatem nie jest bękartem, ale prawdopodobnie nie znasz znaczenia tego słowa, gdyż Twoja wypowiedź świetnie nam pokazuje jaki poziom intelektualny prezentujesz. A co do Ciebie Max74 - są inne metody na karanie dziecka za złe postępowanie niż przemoc. Tak się akurat składa, że statystycznie takie bite dzieci w przyszłości zostają kryminalistami i bandziorami. Będziesz miał swoje dziecko, to jeśli będziesz dobrym ojcem to nie skrzywdzisz go, ani tym bardziej nie pozwolisz obcemu na to

gregocz
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-14 16:24:41
ciekawe czy ten ksiezulo postawilby sie do rownego sobie. tchorz i ciota, bezsilna ciota co bije slabszych, bo nie wie co moze zrobic innego. max74 skad pomysl ze niebicie=bezstresowe wychowanie, albo ze dzieci ktore nie dostaja lania bija swoich rodzicow, moim zdaniem jest zupelnie odwrotnie, lej swoje dzieci, potem zobaczysz jak dostanieswz z liscia, jak tylko beda silniejsze od ciebie.

robolov
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-14 17:06:14
dokładnie, będziesz bił swoje dziecko to będzie to w nim siedzieć do końca życia i jak będziesz stary i potrzebujący pomocy to wypnie się na Ciebie albo przywali Ci z liścia. Uczcie dzieci miłości do bliskich a nie przemocy, bo to czego go nauczysz predzej czy później do Ciebie wróci

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-14 17:38:54
Kurde, robolov. Mi sie nieraz zdarzylo dostac wpie.rdol w dziecinstwie, tak samo jak i wielu moim kolegom i jakos nie widze, zeby nie szanowali rodzicow albo chociaz przyszlo im na mysl reke na ktores z nich podniesc. Wiedzialem, ze nie moge sobie na wiele rzeczy pozwolic, a nawet jesli cos takiego przyszlo mi do glowy to wizja wpier.dolu skutecznie to z niej usuwala.

robolov
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-14 17:54:50
dedede66 - nie mówię, że tak musi być, że każdy bity w dzieciństwie wyrośnie na psychola, nie mówię też o "wpierdzielu" od własnych rodziców co chcą dać nauczkę, a nie zrobić krzywdę (choć tego też nie popieram, ale każdy ma swoje metody wychowawcze) mi chodzi o uderzenie dziecka przez osobę obcą, do tego pedagoga i księdza - taki człowiek powinien wykazać się cierpliwością i mądrością, a nie uciekać do takich metod.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-14 18:54:30
Odkad zaczela sie moda na bezstresowe wychowanie zaczely sie tez problemy. Czy przypominasz sobie, zeby kiedys nauczyciel konczyl z koszem na glowie albo robil za popychadlo dla rozwydrzonej gowniarzerii?

robolov
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-14 20:38:55
Nie od tego dzieją się teraz takie rzeczy, to jest niestety wpływ postępu cywilizacji, jak ja chodziłem do podstawówki, to świat nie wyglądał tak jak dziś, nie było wiochy.pl :D, smartfonow, tabletow, kompow.. poziom w TV tez byl inny, inne programy, nie tak agresywne jak dzisiejsze filmy, reklamy itp. nie bylo wtedy wiec potrzeby nakładania kosza na glowe nauczycielowi bo nikt by tego nie sfilmował i nie wrzucił na fejsa. Owszem zdarzały się wybryki w szkole, dywanik u dyrektora itp. bywało exremalnie ale bez bicia przez nauczycieli

szatano999
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-04-14 11:46:20
i młodemu się należało bo gówniażeria teraz popier***....i księdzu bo się dał sprowokowować a widac kawał chama ze wsi...

Pawcio12121212
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-04-14 11:25:14
Słaby uczeń że mu nie oddał

davidstar
    Ocena: 13 (glosow:27)
2013-04-14 11:07:56
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-14 11:11:11
komentarz usunięty przez użytkownika

ncaso
    Ocena: -9 (glosow:17)
2013-04-14 11:18:03
Ciebie taki ogier w sutannie by odtylnie wydymał bezmyślny tępaku i byś mu podziękował - taki masz odmóżdżony tok rozumowania. Będziesz miał kiedyś dzieci (choć to wątpliwe) to wtedy pogadamy.

davidstar
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-04-14 11:24:09
komentarz usunięty przez użytkownika

ncaso
    Ocena: -8 (glosow:12)
2013-04-14 11:27:57
Kto mówi o dymaniu? Ja mówię - przeczytaj raz jeszcze jeśli masz problemy w rozumowaniu... Powtórzę ci jeszcze raz bezmyślny chłystku - będziesz miał dzieci to wtedy porozmawiamy bo w tej chwili na rozmowę się nie kwalifikujesz;)

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-04-14 11:32:37
komentarz usunięty przez użytkownika

zmudziak2
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-04-14 11:47:30
ncaso ty chyba miałeś jakąś przygodę z księdzem i na siłe chcesz nas tym zainteresować ale obejrzyj ten filmik jeszcze raz to może zobaczysz że to na inny temat. Gówniarz był pyskaty za mocno to dostał z liścia i nie istotne że to ksiądz ode mnie też by wyrwał i podejrzewam że od większości

ncaso
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-04-14 12:08:22
Ja w przeciwności do was nie mam żadnych przygód z księżmi, to wy ich tak zaciekle bronicie - jakieś miłe wspomnienia z przeszłości? Ale do rzeczy, nie chcę mi się powtarzać po raz trzeci, ale zrobię to bo może wreszcie to dotrze. ZOBACZYMY jak się zachowasz kiedy twój syn zarobi w ryj za darmo w szkole i to od księdza. Teraz jesteście wszyscy wyrywni do bicia - zobaczysz jak się zmienia światopogląd na wychowanie kiedy ma się własne dziecko...

Ambasador69
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-04-14 12:24:12
"ZOBACZYMY jak się zachowasz kiedy twój syn zarobi w ryj za darmo w szkole i to od księdza." Skąd wiadomo, że za darmo? Sam chodziłem do gimnazjum i wiem, jak się tam szczyle zachowują, nie wierzę żeby liść na filmie był za darmo. "Kto mówi o dymaniu? Ja mówię - przeczytaj raz jeszcze jeśli masz problemy w rozumowaniu..." Pozwolę sobie odpowiedzieć zamiast adresata tej wypowiedzi... Jeżeli ktoś ni z gruszki, ni z pietruszki wyjeżdża z tekstem o byciu dymanym przez księdza, kompletnie nie w temacie, to ewidentnie sam ma problemy w rozumowaniu.

ncaso
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-04-14 12:54:23
Ambasador twoje wierzenia czy liść był za darmo czy nie za darmo mnie średnio interesują. Zobaczymy jak twój syn dostanie "nie za darmo" - będziesz winił księdza za liścia czy siebie że go tak wychowałeś? Odnośnie dymania tryb był przypuszczający (byś mu podziękował) - co ja mogę zrobić jak wy czytacie i nie rozumiecie prostej wypowiedzi. To co napisałem o dymaniu nie dotyczy filmiku tylko davidstara i jego obrony księdza "by cię wydymał byś dalej go bronił" Qwa to takie trudne? - kto tu ma problemy w rozumowaniu?

Ambasador69
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-14 14:01:08
"będziesz winił księdza za liścia czy siebie że go tak wychowałeś?" I jedno i drugie. A jakby się okazało, że faktycznie dzieciak podskakiwał, to kto wie, czy w domu by jeszcze nie dostał.

Antyprawik
    Ocena: -10 (glosow:20)
2013-04-14 11:06:38
Jak byłem w podstawówce to klecha też wyj**ał mojemu koledze i to za zwykłego gadanie. Na miejscu ojca tego chłopca z filmu przyszedłbym do tego klechy i obiłbym mu tę tłustą i brzydką mordę, bo takich gnoi- zapewne też jest pedofilem- trzeba tępić używając do tego wszelkiego rodzaju narzędzi, np. kastetów, bejsboli, koktajli mołotowa itd.

Talita
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-14 11:18:11
wór do jeziora, a do jeziora piranie, tak się kończy cwaniakowanie:)

ncaso
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-04-14 10:34:55
czarny do wora, wór do jeziora...

riv77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-14 21:47:57
Tobie też się należy i to porządny liść za to co napisałeś ncaso. Taki liść abyś się nie mógł ogarnąć po paru dniach nawet.

allejaja
    Ocena: 13 (glosow:17)
2013-04-14 10:33:54
kiedys jak rodzic nie potrafił wychowac to robił to nauczyciel.. a teraz gówna dotknac nie można bo wielkie oburzenie i czują sie bezkarni i rosnie potem patologia

karma12345
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-14 10:19:08
mo proboszcz wczoraj umarł [*]

maatje
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-14 10:26:31
po hooj to piszesz? nikogo to nie interesuje

Przemoc666
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-04-14 10:33:26
Im mniej tych czarnych, fałszywych darmozjadów tym lepiej...

jamez
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-15 18:14:56
karma12345 - pozdrów go ode mnie

numa
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-04-14 10:17:59
Pytanie do średnio inteligentnych lemingów: Porównaj nędzną ocenę tego gówna, porównaj z ocenami wielu innych absurdów czekających od miesięcy w poczekalni (np. moich). Po kilku godzinach zastanowienia odpowiedz, do czyjego ruchu poparcia należy administracja tej gównianej strony?

robolov
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-14 11:49:04
tu jaki absurd wyjdzie na główną decyduje ilość plusów jaki dany absurd dostanie w poczekalni. Czyli to sami użytkownicy decydują co będzie na głównej poprzez dawanie plusów, co oczywiście nie zmienia faktu że admini i moderatorzy tej strony dają dupy po całości bardzo często, bo w wielu przypadkach powinni interweniować i nie wpuszczać byle gówna nawet do poczekalni

jamez
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-14 12:04:25
najwyraźniej nikt nie chce oglądać na głównej twoich absurdów

numa
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-14 13:18:30
To gówno w momencie wejścia na główną miało niespełna 30+. Dalej uważasz, że admini to nie palikocie szmaty?

ja1ja
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-14 10:17:19
Jak nie zrozumiał za pierwszym razem to mu to wbił do łba.

numa
    Ocena: -5 (glosow:21)
2013-04-14 10:09:35
Raz sierpem, raz młotem czerwoną hołotę! Brawo Ksiądz!

ben007
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-04-14 10:02:08
Szkoda że śmieciowi bejsbolem nie poprawił, wielka szkoda...

KamilJ2001
    Ocena: 67 (glosow:127)
2013-04-13 01:33:59
I dobrze, jak gnoj szacunku nie ma do starszych, to moze sie zastanowi nastepnym razem. Oczywiscie rzecz nie powinna miec miejsca i potepiam ja, ale mam pewnosc , ze taki bahor rozpieszczony nastepnym razem sie zastanowi 33 razy zanim zapyskuje, bo mu pewnosc siebie przejdzie..

sarka1123
    Ocena: -7 (glosow:15)
2013-04-14 12:26:32
A ty gnoju sie zastanów 33 razy zanim coś napiszesz...

PanKlekswKosmosie
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-15 09:58:22
Powinien mu z dwóch stron przypieprzyć, na dłużej by starczyło, koniec bezstresowego wychowania, teraz powinno wejść nowe, ODPOWIADAM ZA SWOJE CZYNY!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500