Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Stylistyka taka, że nie potrafią sami sensownie myśleć!
BACHA666  13-04-12, 22:45 Zgłoś
+ 358 -
Dodano: 2013-04-12, 22:45:13   przez: BACHA666
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 358  Zgłoś nadużycie
68
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
  •  Afront
  •  No tak mniej więcej to wygląda.
Ukryj komentarze(191)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
makalon
    Ocena: 52 (glosow:174)
2013-04-13 13:34:43
oni mają trwam i wychodzą na ulicę, ale to wy ze swoim polsatem i tvnen jesteście ciemnogrodem i sterowanymi pionkami po

pajakm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-29 03:52:42
eutanazja to co myślę patrząc na was

W1kt00r
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-19 19:16:04
No i jak w tym niby "wiocha"? To co robi platformerski zarząd TVP w tej sprawie to jest faktycznie porażka!!!!!! Sam często TvTrwam nie oglądam, ale pare razy sie podpisałem na tych listach w sprawie petycji o nadanie im koncesji - już nawet nie tyle ze względu na mój katolicyzm (o,zaraz bedą teksty że ciemnogród), co ze względu na zwykłą sprawiedliwość. Koncesje dostała stacja o zabezpieczeniu finansowym równym symboliczny 1PLN (!),a nie dostała stacja z wielomilionowym zapleczem i oglądalnością. Coś tu jest po prostu nie halo i trzeba być totalnie zidiowaciałym lemingiem, by tegoni

Mnemoniuk
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-17 23:37:35
Sam transparent estetycznie wykonany, czytelny. Treść napisu ujdzie. Ale komentarz to dno. I ten komentarz własnie najbardziej pasuje do wiochy. Jaka stylistyka? Kto nie potrafi sensownie myśleć? Co słowo - to nonsens.

kaloch
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-16 15:01:07
komentarz usunięty przez moderatora

kertal
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-16 10:29:40
komentarz usunięty przez moderatora

matmixmix
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-04-15 22:11:29
tusk to satan

matmixmix
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-16 10:20:29
zaraz was chu jem po pysku wyszczelam za te minusy

zmudziak2
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-04-15 20:33:39
Tylko że ten ciemnogród potrafi wyjść na ulice i protestować jak ma jakąś bolączkę a jasnogród potrafi tylko napisać w internecie jak to ma strasznie małą pensję, że lekarz go wyśmiał jak chciał się leczyć na kasę chorych itd. tak że wiochą jest naśmiewanie sie z ludzi walczących o coś jak samemu jest się przegranym

WMG1945
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-17 01:31:39
komentarz usunięty przez użytkownika

extraper
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-04-15 19:52:30
Ciemnogrodem dla mnie jest ten kto "wierzy i wali pokłon" tuskowi matołowi

Fabek15
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-15 19:32:31
reniferku a coz on tobie ukradl?te rogi co od zony w prezencie dostales???

reniferek1017
    Ocena: 9 (glosow:19)
2013-04-15 15:58:42
komentarz usunięty przez użytkownika

wieszjak
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-15 14:38:20
hahahahahahaha upadłem

Michu1945
    Ocena: -2 (glosow:20)
2013-04-15 14:21:32
Widzę, że BACHA666 pokłóciła się z księdzem i teraz musi sobie podnieść urażone ego atakami na Kościół i chrześcijaństwo. Pamiętaj BACHA666, Bóg Cie kocha i tylko od Ciebie zależy czy do niego wrócisz. Przy okazji, wolę być po stronie ciemnogordu bo niestety, ale "jasnogród" jest dla mnie nieatrakcyjny jeśli mają go prezentować tacy zacietrzewieni przedstawiciele.

tub00sh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-15 12:38:48
komentarz usunięty przez użytkownika

turandot
    Ocena: 14 (glosow:24)
2013-04-15 12:26:24
Tusk nie ma nic do koncesji, Rydzyk nie spełnił wszystkich warunków, dlatego koncesji nie dostał. Nie jestem zwolenniczka PO ale wku..wia mnie to obwinianie o wszystko premiera rządu. Jak meteoryt spadnie na siedzibę Rydzyjka to też będzie wina Tuska?

pazurskas
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-04-15 16:29:57
Żyjemy w takim państwie, że cokolwiek się wydarzy to ludzie powiedzą, że to wina Tuska

donkihote
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-04-15 19:17:42
nie spełnił warunków czyli nie nadaje propagandy jak tvn i polsat oraz nie przyklaskuje jak tamci zlodziejskiej bandzie postkomuchów i antypolskim rządom po, nie proponuje tematów zastepczych typu mama madzi kiedy istnieja naprawde istotne problemy

riv77
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-15 21:39:52
Tak donkigote, trwam można jedną może dwie rzeczy zarzucić, ale z tym co piszesz zgadzam się w 100%. Po za tym człowiek który myśli że to co robią z trwam, jak z nią walczą i jak utrudniają jej oglądanie ludziom którzy lubią tą stacje, jest winą tego że ta stacja nie spełnia jakis tam kryteriów. To taki człowiek musi być już nieźle zlemingowany i ogłupiony czyli totalnie miec wyprany mózg przez tvn, polsat, 1,2, gw itd. Przecie w polsce wszystkie takie organy które decydują o losach danych stacji sa tak upolitycznione jak w PRL. Więc tusek nie chce słuszeć o telewizji niezależnej od niego więc

riv77
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-15 21:41:38
tusek ja niszczy po przez pranie mózgów w tvn, polsatach itd. A bezkrytyczne lemingi łapią wszystko tak jak władza od nich tego wymaga.

pazurskas
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-15 21:48:19
Tak , tak - istotne sprawy typu trzy osoby przeżyły katastrofę Smoleńską wg. oszołoma Macierewucza, który już dawno powinien być odizolowany i wypoczywać gdzieś w kaftanie razem z preziem, lub oddajcie biednym ludziom pieniądze, które umoczyli w AmberGold - a ja sie pytam z jakiej tacji, że ktoś był tak głupi i liczył na bardzo wysoki zysk w bardzo krótkim czasie? Wszyscy są siebie warci i Ci z PO i z PIS i SLD i Pakikotki - zostali wybrani przez Naród, dla Narodu, ale niestety rzrą z koryta ile się da. O to Polska właśnie. Rzygać się chce.

W1kt00r
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-19 19:20:14
1) Ten rządowy tekst o niespełnieni uwarunków to wierutna bzdura - nawet prezes TVP sie z tego naprawde pokrętnie tłumaczył - nie wieryci to poczytajcie wywiady w obojetnie jakich gazetach. 2) Na nagraniach z 10.04.2010 ze Smoleńska widać 3 karetki odjeżdżające na sygnale i pokazywano je swego czasu i w TVP, i w TVN, i w Polsacie etc. więc z Macierewicza niekoniecsnie jest oszołom. I nie trzeba być zagorzałym fanem PiSu, by to dostrzec na nagraniach. :P

minimale_ldz
    Ocena: -6 (glosow:16)
2013-04-15 11:49:39
Ten "ciemnogród" jest tutaj gospodarzem. A Tusk i jego banda to tylko namiestnicy naszych okupantów.

foxypawsy
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-04-15 09:46:14
Chyba uratować prawdę. NOBLA ZA PORUSZANIE CIEMNEJ MASY SIŁĄ UMYSŁU !

zygmunt1952
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-15 09:43:15
komentarz usunięty przez użytkownika

pikkuspl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-15 09:23:15
Jak można zabić Boga, trzeba mieć boską moc...

zygmunt1952
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-04-15 09:08:27
Zioną miłosierdziem bliźniego.

vacarius
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-04-15 08:57:25
Wszystkie inne telewizje musiały zapłacić za koncesje. Rydzyk chce dostać koncesje za darmo.

marcin1975rm
    Ocena: 6 (glosow:16)
2013-04-15 08:47:43
Smutne jest to, że spora grupa katolików posługuje się agresją i nienawiścią, co nie ma nic wspólnego z naukami kościoła.

SuperGL
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-15 11:08:39
Pokaż mi chrześcijanina, który wypełnia wolę Bożą w 100%. Przecież to zwykły człowiek jak islamista czy inny fetyszysta. Wierzy w Boga albo i nie, chodzi do kościoła albo i nie, jest agresywny albo i nie. Ma taki charakter albo i inny. Wystarczy że się tam znalazł i że popiera to hasło z trasparentu i już według ciebie to na pewno katolik?

SzalonyMagazynier
    Ocena: 6 (glosow:30)
2013-04-15 07:04:13
Ciemnogród powiadasz.... To ja zdecydowanie wolę być po stronie Ciemnogrodu, bo z "Wami" postępowcami to dopiero obciach przystawać... Tym bardziej jak czyta się te Wasze komentarze.

Starbreaker
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-04-15 01:22:10
aaaaa, ciemnogród atakuje, tak sie boje, że chyba ze strachu nie zasne przez tydzień... Zarówno po jednej jak i po drugiej stronie jest wielu prostych ludzi, którzy haseł wymyślać po prostu nie potrafią, mają dobre chęci więc można im to wybaczyć. Tylko tyle, że ta druga strona ma armię specjalistów którzy całymi dniami w pocie czoła tworzą propagandę potężną jak ich ojciec - Związek Radziecki. Zatem te rzesze czerwonych lemingów haseł wymyślać po prostu nie muszą więc, kompromitują sie na wiele innych sposobów.

tub00sh
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-15 01:32:33
To doprawdy ciekawe, co ma wspólnego liberalizm obyczajowo-społeczny z twardym ustrojem totalitarnym, jakim było ZSRR, ale chyba tylko ty wiesz:)...

Starbreaker
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-15 23:02:31
nie, jaja sobie robie ;)

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-04-15 01:05:39
"Nie używaj imienia Pana Boga swego nadaremnie" Czy jakoś tak, brzmi jedno z przykazań. Oczywiście Chrześcijanie na zdjęciu mają to gdzieś, ważne żeby było kontrowersyjnie i żeby zrobić dużo szumu. Oj tam, oj tam...

pegas80
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-15 08:31:54
czy jest to nadaremnie raczej nie

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-15 11:19:18
@pegas80 to samo wcześniej miałem napisać. @lucy123 a czy islamiści, buddyści nigdy nie wykraczają poza zasady jakie wytycza im ich religia? Czy człowiek który wedle swojej religii powinien mieć wypracowaną w sobie siłę spokoju nie może kiedyś wybuchnąć agresją jeśli sytuacja go zmusi? Przecież każdy ma inny charakter. Porównujesz wyidealizowany obraz chrześcijanina do realnego. A czy ateistom nie może podobać się jakikolwiek symbol którejkolwiek religii?

lucy123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-15 13:47:21
Bóg by raczej nie był zadowolony z wykorzystywania jego imienia do siania nienawiści. Bo dla mnie jest to sianie nienawiści. Nie wiem czy ktokolwiek ze stron w tym sporze, próbował się dogadać, czy ktokolwiek wyciągnął dłoń i powiedział pójdźmy na kompromis. Zamiast tego ciągle jest obrzucanie się gównem, obrażanie itp. Dla mnie takie transparenty do nic innego jak hipokryzja.

W1kt00r
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-19 19:24:23
@Lucy - bo od paru lat nikt z tymi ludźmi ze zdjęcia nie chce iść na żaden kompromis. Wygląda to tak, że zadaniem obecnych elit jest wyrugowanie katolicyzmu z przestrzeni i swiadomości publicznej, zupełnei na wzór komuchów. Inaczej sie tego nie da odebrać. A z tego łatwa droga do "oświeconej" zachodniej europejskości i totalnej ekspansji islamu tak jak w Niemczech, Francji etc., która robi sie zwyczajnie niebezpieczna. -,-

hatesmog
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-10 14:04:49
dokładnie drugie :)

novmaster
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-15 00:34:07
komentarz usunięty przez użytkownika

akr69
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-15 00:28:07
dać to mozna kopa w dupę, wyslupłać skarpety, zapłcić według zasad a nie miałczeć jak te ostatnie dziady...

tub00sh
    Ocena: -2 (glosow:24)
2013-04-14 23:51:06
Mam takie subtelne malutkie pyatnko, do wszystkich tych, piszących w kółko "GW, TVN kłamią, mamią nam oczy, telewizja tuska" itp. Czy mogę w swojej paskudnej śmiałości poprosić o jeden chociaż przykład tego, jak telewizja komercyjna kłamie, "sterują mózgami narodu" i takie tam bleblanie? Ale jakiś prawdziwy, a nie urojony ten przykład prosim:).

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-15 00:08:49
Ja tam tego w ogole nie rozumiem. Jak mi cos nie pasuje to przelaczam kanal za pomoca takiego magicznego urzadzonka i ogladam sobie "Baywatch". Ale im chyba raczej chodzi o sam sposob przekazywania informacji, a nie o klamstwa. Tak mi sie wydaje.

tub00sh
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-15 00:12:46
foreever end olweeejs!!! am olweejs hiir!!!

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-15 00:17:27
Aaaaaaaaaajl bi reeeeedeeee!!! Ajl bi rede! Neeeeeeweeeeer juuuu fiiiiiir!!! Nou, don ciu fir!

tub00sh
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-15 00:21:38
Don'ciu łooooree! Ic gonaa bi olraajt! (a teraz spi3rdalamy w zwolnionym tempie w samych slipkach przez atakiem minusów:D)

novmaster
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-04-15 00:30:43
Telewizja i Gazety kłamią nie bezpośrednio a przez niedopowiedzenia, niedociagnięcia albo przeinaczenie faktu co wpływa na całe postrzeganie sytuacji. Na przykład: Pokazywanie Marszu Niepodległości jako pełnego wandali, czerwonych flar i dresów z pominieciem 10tys tłumu, który szedł z pełnym zachowaniem kultury - były tam nawet rodziny z dziecmi i nikomu nic się nie stało. Przykład 2 - Zapraszanie do studia osób które postrzegają świat tak jak chcą media. Coś żadko ostatnio widuje JKM w mediach, może dlatego że gadał z sensem? Przykład 3 - Wmawanie Polakom że jesteśmy nietolerancyjnym narodem

novmaster
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-04-15 00:35:54
cd. Powtarzanie Polakom że jesteśmy nietolerancyjnym narodem, podczas gdy żydzi z nas szydzą, a Islamiści powoli przejmują Europe na zasadzie nienawiści do innych narodów. Jeżeli wyrazisz cheć napisze więcej, narazie kończe bo i tak podałem stabilne argumenty

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-15 00:40:05
Facet, nie psuj nam reczitalu! Ech no dobra - każda telewizja zaprasza takich gości, jacy jej pasują, trwam tak samo, sądzisz, że im wypada a TVNowi nie?. Odnośnie marszu - a po co pokazywać spokój kiedy ulice były zdewastowane? Co z tego, że część ludzi szła grzecznie skoro zadymy były jak jasny sku..syn? To tak jakbyś wymagał od wiadomości, że poinformują "dziś nikt nie zginął w wypadku, dziś w Iraku nikt się nie wysadził w powietrze". To nie są kłamstwa, to dobór CIEKAWEGO materiału, żeby się zmieścić w czasie antenowym. Wracam do śpiewania intra z Żaru Tropików :P.

tub00sh
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-04-15 00:41:52
Słuuucham? Żydzi z nas szydzą? Co masz na myśli? A o islamizacji europy wiedzą wszyscy, więc po co non stop o tym trąbić? Gdzie tu ta nieprawda?

lucy123
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-04-15 00:45:53
A pro po żydów. Lubię jak moher wychodzi z kościoła i wyzywa żydów :D To takie piękne. Ciekawe ilu wierzących wie, że Jezus był żydem :D

tub00sh
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-04-15 00:48:42
Oni to negują, "nie był! NIE BYŁ! ROZUMIESZ?! NIEEEE BBBYYYŁ!!!" zapytaj czemu, padnie odpowiedź "ty lewacki śmieciu psie gównojadzie żydokomunito nie bede z tobą gadał!" :P

novmaster
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-15 00:51:31
Wybacz za reczital. TRWAM tak samo nie wypada jak TVNowi. To że widze zakłamanie TVNu, to nie znaczy że jestem zwolennikiem TRWAM i Rydzyka. Staram się pozostawać obiektywny. Co do marszu konkretnie - Nie masz racji, bo zaraz po widoku z helikoptera na MN, media puszczały fragmenty z 'nudnego' obchodzenia niepodległości przez Prezydenta. Nic tam sie nie działo, więc był dobry kontrast aby ukazać "złych i dobrych" :p W tym problem tylko, że ukazali to na odwrót i zrobili z jedynych ludzi w tym kraju, którym zależy aby normalnie tu żyć 'faszystów'. tfu!

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-15 00:52:28
Oj tam Lucy. Spiewaj z nami. Eniułiniułingo tu turu tu tu tu!!! It gous rajt bak tu miiii!!!

tub00sh
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-04-15 00:59:26
komentarz usunięty przez moderatora

lucy123
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-15 01:00:34
Ale czemu tak ich to "rani" ? Czemu chrześcijanie, tak wielu z nich nielubi żydów?

tub00sh
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-04-15 01:10:00
Kompleks pt. "Twoja religia była wcześniej, niż moja, więc muszę dać ci w ryja". Eniułinołiinooo mm mm m m...

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-15 01:12:04
Posluze sie tutaj przykladem starszych ludzi z ktorymi na ten temat rozmawialem. Np. za to, ze gdy udzielano im schronienia za co oczywiscie placili to po tym wszystkim domagali sie zeby im wszystko zwrocic.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-15 01:14:28
Tuboosh, niechcacy je.blem ci minusa. Plis forgiw me, aj kent stap lowyn ju.

tub00sh
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-15 01:17:50
Załatwimy to po męsku, jak należy. Onli ju end mi!... wypinaj się! 8===o

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-15 01:21:25
Juz zadzieram pelerynke. Ale jutro zmiana bo juz trzeci dzien z rzedu musze byc passive. Daj odetchnac.

lucy123
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-15 01:24:45
Ale czy każdy żyd się tego domagał? Znowu uogólnianie. And aaaaj olwejs loowjuuuuuuuuuuuu!!!!

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-15 01:34:43
Pewnie spora czesc skoro cos takiego sie utrwalilo. Ja tam nie wiem, ale nie od jednej osoby o tym slyszalem.

SuperGL
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-15 07:13:44
była jakaś akcja, że polskie tenisistki grały w izraelu i z trybun je wyzywali ino szły pieruny kuliste siorczyste, albo zniszczone pomniki polskich żołnierzy w libii bodajże przez islamistów. W TVNie o tym nie pokazywali?

michalng
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-15 09:09:17
Czyli chamskie zachowanie gróbki kibiców tenisowych jest dowodem na ze "Żydzi z nasz szydzą" ? Nie można oceniać całego narodu po garstce kibiców. Naprawdę Żydzi mają większe problemy niż z nasz szydzić ;-) (Zdobywanie dominacji nad światem jest trudne i czasochłonne ;-)))) nie ma czasu na szydzenie z średniej wielkości narodów w Europie środkowo wschodniej.)

C2ShadowMan
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-15 10:47:12
komentarz usunięty przez moderatora

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-15 10:55:27
@michalng jak w Holandii Polak dostanie pracę to Holendrzy szykanują wszystkich polskiej narodowości. Jak Polak źle się zachowa za granicą to zaraz ooo a Polacy to takie wsiury i chamy... Tak było zawsze. Zbiorowa odpowiedzialność za występek jednego. I nie tłumacz tego mi, bo ja tej zasady nie wymyśliłem ani nie wdrożyłem.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-15 11:12:04
Bzdury wypisujesz. W Holandii jestem kilka razy w roku. Nigdy nikt nie robił mi żadnych nieprzyjemności z powodu tego że jestem Polakiem. Naprawdę większość ludzi na świecie nie ma uprzedzeń czy to rasowych czy narodowościowych. (albo jeśli ma to ich nie ujawnia)

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-15 11:23:00
A ja czytałem w Internecie o spalonych samochodach w holandii, które były własnością Polaków. Może to nie było na masową skalę ale był taki incydent. Zatem ty bzdury wypisujesz, bo to jednak miało miejsce. Poszukaj sobie na ten temat a znajdziesz.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-15 13:22:46
A jak czytasz o podpalaniu w Warszawie samochodów przez syna jakiegoś adwokata to co myślisz ? Samochody podpala jeden debil ew niewielka grupka debili, nie "Holendrzy".

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-15 13:52:50
SuperGL. Masz straszny światopogląd. Każdy naród ma jakąś "łatkę" ale nie można uogólniać przez wybryki kilku osób całego Państwa. Nie znam się na historii, ale wiem że Polacy są typem "My możemy ubliżać , ale nas nie wolno tknąć palcem!", mówicie jak to żydzi z nas szydzą, a my z nich nie???

MadFox1922
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-15 22:22:39
przykładów tysiące , ale podam przykład z przed ostatnich wyborów , w mediach cały czas się mówiło jaki kibic jest zły (bo raca na stadionie) , żeby nie wspominać o niezrealizowanych obietnicach . Natomiast o tym że kibice wspierają Polską kulturę(Poznań marsze ku chwale powstańców WLKP , zbieranie na odnowę pomników) i różne fundację(głównie chore dzieci , ale nie tylko) to wiedzieli tylko Ci co chodzą na stadiony , lub są patriotami i chodzą na takie marsze

tub00sh
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-16 00:50:32
Co nie zmienia faktu, że sie piorą po mordach i demoluja miasto. A sam niedawno widzialem w TVNie jak mowili o spadajacym wciaz popraciu dla PO, wiec nie wiem gdzie te kłamstwa.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-16 08:25:09
@ MadFox1922 Coś wybiórcza masz pamięć. Media przed wyborami gadały o kibicach bo kibice dawali konkretne występy wtedy. Przypomnę Ci : Finał Pucharu Polski - kopnięcie w plecy operatorki z TVN czy uderzenie po meczu w twarz Rzeźniczaka przez "Starucha". Dziwisz się ze Media nie mówią dobrze o kibicach ? Jak by twoją koleżankę z pracy skopali (albo spalili wóz transmisyjny) to pisał byś o wspieraniu kultury przez kibiców ?

WMG1945
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-17 00:11:53
michalng-Krew i mordobicie dobrze sie w mediach sprzedaje.Prawie nikt nie wsponina jak kibice pomagaja domom dziecka,kombatantom,oddawanie krwi itp.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-17 08:50:54
Nie wspomina bo krew oddaje w Polsce wiele osób, podobnie pomaga w domach dziecka. Najczęściej nie oczekują za to "poklasku". (Kibice chyba oczekują, bo wspominają o tym przy każdej okazji) Robią to bo chcą pomagać innym. Natomiast bijatyki z Policją, napady na dziennikarzy czy burdy czyli po prostu bandytyzm nie da się łatwo "zamaskować" przez akcje charytatywne. Al Kaida i Hamas też prowadzą sierocińce. A SS-mani oddawali krew i pomagali kombatantom. (Nie porównuje ich z kibicami tylko staram się wyjaśnić mechanizm)

hatesmog
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-10 14:13:55
coś tam było, że jakiś kibol Cracovii stłukł 15-latkę kijem od łopaty, za to, że "sympatyzowała z Wisłą" (cytat). U mnie na osiedlu gościowi ucięto wszystkie palce i prawie stopę siekierą, bo lubił Cracowię, a nie Wisłę. I gdzie tu znaleźć zasadę? Czy wierzymy w to, czy w to, czy jesteśmy za tym, czy za czym innym, zawsze jestesmy ludźmi i to my decydujemy, jacy jesteśmy

bernadeta
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-14 23:42:13
A ja się zastanawiam co gorsze partia złodziei czy partia obłąkańców i czy są w Polsce jeszcze ludzie co mają i jednych i drugich w dupie?

tub00sh
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-04-15 01:15:45
Obecny!:)

zygmunt1952
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-15 09:17:11
Ja też.

chwila333
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-04-14 23:37:08
Ogólnie to takie pikiety są przesadą, ale Tv Trwam ma niezłych dziennikarzy.. zresztą radio Maryja jest słuchane przez ogromną rzeszę ludzi i z tego co wiem nie wszyscy są starzy, dużo młodych ich słucha i ogląda bo jakby nie patrzeć oni nie pieprzą o celebrytach i ich problemach ale o kraju..

xx134xx
    Ocena: -8 (glosow:18)
2013-04-14 23:31:44
thusk zycze ci smierci i tobie palikociarnio cała też!!!

LordElefant
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-04-15 00:32:12
Zapomiałeś się na końcu przeżegnać i powiedzieć 'Amen'. A teraz szybciutko do spowiedzi bo słowa, które napisałeś to grzech smiertelny.

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-15 00:43:25
Rozumiem, że jesteś praktykującym chrześcijaninem?

chwila333
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-14 23:28:20
Z tego co wiem to wg wiary katolickiej Bóg jest nieśmiertelny więc nie da się go zabić.. argument upadł

numa
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-04-14 23:16:09
Palikociarnia.

SuperGL
    Ocena: -4 (glosow:18)
2013-04-14 23:13:34
Ciemnogród to ci, którzy wybrali tuska po raz trzeci mimo, że w Polsce już wtedy było coraz gorzej. Pomioty sterowane z TVNu.

obserwatorwiochy
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-04-14 23:38:23
Wybrali po raz trzeci??? A mnie się wydawało, że Donald Tusk jest premierem Polski dopiero drugi raz. Jak to się człowiek może pomylić. Gdzieś mi umknęła jedna z jego kadencji. Nawet nie wiem, jak Ci dziękować, że wyprowadziłeś mnie z błędu. Cóż muszę częściej słuchać takich "mądrych" ludzi jak Ty - a od "pomiotów sterownych z TVN'u" trzymać się z daleka...

JackCola
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-04-14 23:13:12
zjarałbym się i to radio trwam zj*ne ;) hahahahaha.

SuperGL
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-04-14 23:14:57
rzuć się pod tramwaj peowski pomiocie;-)

Moxi2MaKutasa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-14 23:40:16
komentarz usunięty przez moderatora

przemsi99
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-04-14 23:04:26
Ignoranci śmieją się, że Tusk chce zabić Boga. Ale tutaj chodzi o coś znacznie poważniejszego, o laicyzację Europy i walkę z dziedzictwem zachodniej cywilizacji. A to, że ludziom w tym kraju chce się walczyć o coś więcej niż kiełbasę i ciepłą wodę w kranie, to należy tylko podziwiać. Jest to fenomen badawczy dla socjologów i psychologów społecznych.

SuperGL
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-04-14 23:20:00
Polska jest chrześcijańskim krajem od tysiąca lat. Nikomu to nie przeszkadzało. Ale nastał dwudziesty pierwszy wiek, do władzy dodrapało się kilku poganów, przekupili telewizję i sterują mózgami narodu. Tak bardzo was to wchłonęło, że ludzi nie oglądających tego co was ogłupia zwiecie ciemnogrodem. To chyba wy jesteście ociemniali. Kiedy się zorientujecie że coś nie gra będzie już za późno.

michalng
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-15 06:44:34
Ciemnogród to ludzie którzy nie zauważyli ze świat się zmienia. Którzy chcą zęby wszystko było tak jak przed setkami lat. Twoja wypowiedz idealnie wpisuje cie w ciemnogród właśnie.

SuperGL
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-04-15 07:18:19
Ciemnogród to przedewszystkim ci, którzy nie wiedzą co się na świecie dzieje. Trudno, żeby wiedzieli skoro ich telewizja pokazuje niecałą prawdę.

michalng
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-15 08:30:55
No tak. Jeśli podstawowym źródłem wiedzy o świecie jest dla Ciebie telewizja to to wyjaśnia wiele rzeczy. W telewizji nie widzisz świata tylko programy telewizyjne (telewizyjna papka)

przemsi99
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-15 09:45:47
Świat się zmienia? Ale pod jakim względem? Ludzie niestety mylą rozwój technologiczny z rozwojem człowieka. Jeśli masz nowego ipada, to nie znaczy, że jesteś innym człowiekiem, a napewno już niekoniecznie jesteś lepszy. Człowiek od tysiącleci jest ten sam - potrzebuje rozwoju duchowego tak samo jak rozwoju technologicznego. Już był jeden taki filozof, który ogłosił śmierć Boga. Na szczęście jego przypuszczenia się nie sprawdziły. Ten transparetn nawiązuje troche do ateistycznej filozofii Nietzschego. Zgadzam się z nim w stu procentach. Tylko żeby go zrozumieć, trzeba mieć trochę oleju w głowie

michalng
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-15 10:22:54
Świat się zmienia pod każdym względem. Człowiek też się zmienia. (Co nie znaczy ze nie potrzebuje rozwoju duchowego) Nawet "Ciemnogród" się zmienia (Dziś walczy w obronie telewizji co jeszcze niedawno było nie do pomyślenia) ;-) A okopanie się na pozycjach z przed 50, 100 czy 200 lat to nie jest rozwój duchowy. Zbieranie się w grupkę i śpiewanie "Boże coś Polskę" w XXI wieku nie ma sensu.

C2ShadowMan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-15 12:55:09
michalng te. Jaśnie oświecony. W te wakacje komu będziesz kalarepy zrywał? Niemcowi, czy dla Holendra?

michalng
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-15 13:25:14
A co moje plany wakacyjne mają z tematem wspólnego ?

przemsi99
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-15 21:20:08
Zadałem konkretne pytanie i oczekiwałem na konkretną odpowiedz. Napisanie, że człowiek "zmienia się pod każdym względem" jest tak naprawdę przyznaniem, że się nie zmienia. Oczywiście, pewne procesy społeczne, nieznane jeszcze kilkadziesiąt lat temu, wymuszają na nas zmianę zachowania. Ale człowiek zawsze pozostaje ten sam. Czytając dzieła Arystotelesa, Platona sprzed 2500 lat ma się wrażenia, że zostały napisane wczoraj. o To mnie chodzi, gdy mówię, że człowiek się nie zmienia.

przemsi99
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-15 21:24:52
A sprawa tv TRWAM jest sprawą wszystkich Polaków, niezależnie od proweniencji politycznej. Bo uważam za patologię demokracji, gdy blisko 2,5 miliona osób żąda miejsca dla tej telewizji na multipleksie, a władza to ignoruje. Można nie oglądać TRWAM a nawet mieć złe o niej zdanie. Ale jeśli już chcecie bawić się w demokracje, to chociaż podstawowe jej reguły winny być przestrzegane.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-15 23:04:48
No pod każdym. Zachowujemy się inaczej niż nasi dziadowie. Innych rzeczy chcemy inne rzeczy robimy. Inne są nasze cele i inne marzenia. Inaczej się ubieramy, inaczej mówimy, i inne rzeczy jemy. Inne są nasze potrzeby, boimy się innych rzeczy inne rzeczy nas śmieszą i inne smucą czy wzruszają.

tomi2000
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-04-14 22:35:25
Tylko, że Tv Trwam, którą wolałbym oglądać na cyfrowej platformie (ha, platformie;)) 1000 razy bardziej niż np. POLO TV nie dostała częstotliwości z powodu błędu we wniosku, na który KRRiTV nie może przymknąć oka. Wystarczy ten błąd poprawić, ale nie. Lepiej wysłać na ulice swoją "moherową armię". Ciemnogrodzianinem jest ten kto bezkrytycznie słucha Trwam i bezkrytycznie TVN. Bez różnicy

b186384
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-14 22:28:28
Sprawa wiary w Boga to jedno. Wierzysz lub nie, ale jest wiele innych aspektów religii takich jak jej wpływ na system wartości, moralność społeczeństwa itp. w oparciu o które budowaliśmy naszą cywilizację. Warto to docenić i poznać. Nie wierząc w Boga i tylko na podstawie tego faktu krytykując religię nie stajesz się mądrzejszy.

mcbartus
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-04-14 22:21:05
Nie chodzę do kościoła, ni lubię księży, katolikiem jestem tylko dlatego, że ochrzcili mnie rodzice, nigdy nie głosowałem na Po ani na PIS, ale kiedy chcę poczytać wiadomości o tym co w Polsce i na świecie to niestety (albo stety) wchodzę na portal RM. (tam tylko kościół jest święty ;))). Interesują mnie fakty a nie qrwa co Kasia Cichopek jadła na obiad albo jakiego kremu na hemoroidy używa Ibisz! Albo lepiej: na jaki kolor włosy pofarbowała Katarzyna W. I kto tych ludzi śmie nazywać ciemnogrodem? Ci co całą wiedzę o świecie opierają tylko na tym co zobaczą i usłyszą raz na tydz. w faktach TVN

ZeuS112
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-15 10:07:06
jeżeli traktujesz siebie jako osobę ogarnięta a nie potrafisz na najpopularniejszych portalach typu wp czy onet odnaleźć informacji ekonomicznych czy to krajowych czy w ogóle tego co cię interesuję to sory gościu ale nie potrafisz jak dla mnie funkcjonować w dzisiejszym świecie. RM mówi o tym, że nie jest uzależnione od Tuska, to bzdura, gdyby nie on nie mieliby racji bytu, tak znaleźli sobie wroga i nakręcają spiralę nienawiści. Oczywiście proces jest obustronny, TVN też to robi. Ciemnogrodem dla mnie ejst każdy kto tego nie widzi.

b186384
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-04-14 22:17:52
Czy ten ciemnogród, który to wstawił nie umie zrozumieć przenośnego sensu tego transparentu? "Zabić Boga" oznacza laicyzację. Na "Youtubie" jest wiele filmików z TV Trwam i zazwyczaj są bardzo dobrze oceniane więc myślę, że to nie jest przypadek, a nie ma tam takiej administracji jak na tym portalu, która mogłaby manipulować. Zamiast myśleć najlepiej powtarzać głupoty za ładną panią z TVN-u i uważać, że w związku z tym jest się wykształconym-oświeconym z wielkiego ośrodka.

riv77
    Ocena: -2 (glosow:20)
2013-04-14 22:03:20
Oni? Oni nie są ciemnogrodem. Ciemnogród to fani wszystkiego co leci w tvn-ach, polsatach, jedynkach ,dwujkach, co piszą w wyborczej. To jest ciemnogród. Ciemnogród POpaprańców lewicowych, którzy łykają wszystko co im góru tusek, kwach, pali(gwałt)kot itp w tvn-ach powiedzą itd itd.

michalng
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-04-15 08:47:45
Czyli łykanie jak pelikan tego co mówią Tusk, Kwaśniewski i Palikot jest złe a łykanie tego co mówi Kaczyński z Rydzykiem jest ok ;-) Ktoś ci niezłe pranie mózgu zrobił. I zapewne nie był to TVN ani Polsat ;-)

riv77
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-15 09:48:33
Michalng, dla twojej wiadomości rzadkością oglądam tv, czy to tvn, polsat, jedynka dwujka czy nawet trwam. Nie słucham w ogóle radia i nie czytam gazet. I jakoś żyje. Nie potrzebuje aby mi ktoś z tvn-ów, polsatów czy jedynek mówił mi jak mam myśleć co mam robić i co mam nawet zjeść dzisiaj. Jestem wolny od prania mózgów. Myśle samodzielnie i takie szkalowanie tylko jednych ludzi którzy lubia tv trawm czy RM jest wręcz oznaką ogłupienia praktycznie reszty ludzi przez tvn, polsaty , jedynki, dwujki. Nic więcej tylko ogłupienia. Mi nie przeszkadza że niektórzy chcą ogladać trwam czy słuchać RM.

riv77
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-15 09:51:17
Ale przeszkadza to lemingom z wypranym mózgiem przez tvn, posaty, jedynki, dwujki, gw itd. Atakują zwolenników trwam i RM tylko dlatego bo jest nagonka w jedynie słusznych mediach na takich ludzi. Więc kto tutaj ma wyprany mózg. Napewno nie ja.

michalng
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-15 10:59:33
Kompletnie mylisz pojęcia. Czym innym jest oglądanie jakiejś stacji telewizyjnej a czym innym fanatyczna obrona stacji telewizyjnej czy radiowej. Wyprane mózgi mają nie ci którzy oglądają jakąś stacje TV czy słuchają jakiegoś radia tylko Ci dla których ta stacja to "wszystko", to "Bóg i Prawda". Ci którzy bezkrytycznie łykają każda bzdurę którą im stacja zaproponuje. Ci którzy gotowi są bronić stacji jak niepodległości czy życia swoich dzieci.

riv77
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-15 14:55:55
Michalng, jestem katolikiem i nie wszytko podoba mi się w tym co słyszę czy dociera do mnie o RM czy Trwam. Ale także wiele razy słyszałem na własne uszy i widziałem np. we faktach jak tvn po prostu okłamuje ludzi. Więc dlatego nie ogladam praktycznie tv chyba że jakiś dobry film leci. Tak to jest prawda i z tobą się zgadzam o tym że "Ci którzy bezkrytycznie łykają każda bzdurę którą im stacja zaproponuje" to własnie oni mają wyprane mózgi. Tak samokrytyka i krytyczne podejście jest b.ważne. Tylko że to jest bo obu stronach, ale tylko jedna strona obrzuca inwektywami i pogardą drug c

riv77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-15 14:58:54
druga czyli RM. Nie wiem kto pierwszy zaczął. Ale mówienie między wierszami albo w prost o słuchaczach lub telewidzach RM czy trwam jako o głupkach i idotach to nie jest fer.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-16 23:26:02
A czy ja gdziekolwiek wypowiadałem się konkretnie o RM czy Trwam ? Nie. "Fanatyczny wyznawca" Polsatu czy TVN-u ma tak samo wyprany mózg jak "wyznawca Trwam". Tylko ile osób w obronie TVN-u wyjdzie na ulice i będzie śpiewać pieśni pod siedzibą KRRiTV ? Natomiast jest sporo osób które oglądają TRWAM bo lubią, nie są fanatykami nie maja wypranych mózgów, są normalnymi ludźmi.

grupa6
    Ocena: 4 (glosow:20)
2013-04-14 21:52:31
Oglądajcie ITI, niech Miecugow, uśmiechniety Durczok dalej robią Wam wodę z mózgu. Czytajcie między wierszami bo łykacie wszystko jak młode pelikany. Pewnie większość tutaj to gimbaza, która nie zna życia i myśli, że wszystko jest pięknie tak jak mówią o 19 w pewnej stacji

jacek.jacek
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-14 21:49:48
szatan wybiera sobie tępych ludzi . Mądry nie da się nabrać , ciemnogrodzie

bolek_jestem
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-14 21:35:25
ciemnogród....?

rafal8
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-04-14 21:34:31
Omotani przez swojego przywódce Jarosława jak Pólnocno_koreanskie panstwo przez Kima ...to samo ciemna masa wierząca we wszystko co powie ich guru sekty"PIS"

Obserwatorekk
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-14 23:29:37
ty też łykasz jak dziff..ka sperme to co powie guru twojej sekty ;)

fiury321
    Ocena: -7 (glosow:7)
2013-04-14 21:25:21
komentarz usunięty przez użytkownika

rados2
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-14 21:22:06
Donald Pogromca Bogów :)

x17luty1983
    Ocena: 6 (glosow:16)
2013-04-14 21:14:13
Ciemnogród to głosuje na ryżego palanta.

mily
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-14 21:12:55
ciemnogrogem jest ten kto ślepo podąża za rozkazami nie zastanawiając się nad nimi

korki1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-14 21:04:16
Brak rządowej kontroli przeraża władców bananowej republiki PL

frelex12
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-04-14 20:46:08
Won z TV Trwm i Tuskiem , jedno i drugie ścierwo ; (

LordElefant
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-14 20:43:26
Hmmmm... wynika z tego, że albo strasznie łatwo zabić Boga albo ktoś ma słabą wiarę i i nie wierzy, że Bóg da sobie radę.

agentfoxmulder
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-14 22:00:21
Większość wierzących tak do końca nie wierzy na 100%. Jakby ktoś miał mocną wiarę to jak się rozchoruje to by się modlił, a do lekarza by nie szedł. Papież by się modlił rano o to by nic złego go nie spotkało i by się nie chował za kuloodporną szybą. Posłowie, którzy kiedyś w czasie suszy modlili się w Sejmie o deszcz gdyby wierzyli mocno to by z parasolkami przyszli tego dnia.

C2ShadowMan
    Ocena: -5 (glosow:15)
2013-04-14 20:37:53
dawno lemingi marzliście i protestowaliście przeciwko ACTA? Ten sam rząd Platformy, przeciwko któremu protestowaliscie, nie chce TV TRWAM.

Baron_Sanedi
    Ocena: 4 (glosow:22)
2013-04-14 20:37:48
jak chce usłyszeć słwo Boże i pomodlić sie to idę do Kościoła a nie słuchać jakiegos fanatyckiego radia antyrzadowego!!

traczek10
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-14 21:57:11
nie słucham RM i nie oglądam TV trwam ale widzę że popierasz rosyjskie metody - co antyrządowe to zgnoić a protestujacych do obozów pracy

Baron_Sanedi
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-14 23:14:00
mówie o tym że stacja religijna ma się zajmoawac raligia a nie polityką!!

Obserwatorekk
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-14 23:31:08
dalej zachowujesz się jak rusek bądź hitlerowiec bo mowisz co powina a co nie ;) rusz głowką mamy wolność i demokracje pamiętaj ;)

traczek10
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-17 13:02:30
jeśli politycy wcinają się w sprawy religii, światopoglądu, propagują zgniliznę moralną to czemu stacja religijna ma milczeć na ten temat i nie propagować postaw właściwych dla Katolików?

pietrek2011
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-14 20:37:34
Ale jaja Tusk chce zabić Boga wtedy to dopiero wszystkich wk....

gorbaczow7
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-04-14 20:30:54
za to nowoczesny tvn nadrabia tolerancją , jeżeli jest duża grupa ludzi która chce tv trwam to czemu ma jej nie być !

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-15 01:03:44
Spora grupa ludzi poparła też Hitlera i wiadomo co z tego wyszło

Antyprawik
    Ocena: 3 (glosow:33)
2013-04-14 20:30:12
To niemożliwe, aby ludzie byli tacy głupi. Sądzę, że słuchacze RM i elektorat PiS-u to jakiś inny gatunek człowieka ze znacznie słabiej rozwiniętą korą mózgową.

oemos
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-04-14 20:33:13
Po co kupować konto VIP na wiocha?

C2ShadowMan
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-04-14 20:34:04
jakim trzeba być imbecylem, aby wykupić konto vip? Ile to cm do małego przyrodzenia?

donkihote
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-04-14 20:39:31
Wip wiochmen :D powiedz że ten półgłówek w pedalskim kapelusiku to ty haha napewno jesteś wykształconym z wielkiego miasta z przerośniętą korą mózgowa poprostu mózg ci rozsadza kopułę

robolov
    Ocena: 8 (glosow:16)
2013-04-14 20:55:31
konta vip też nie rozumiem racji bytu, ale z treścią komentarza trudno mi się nie zgodzić, ktoś kto wychodzi na ulice z tak skonstruowanym hasłem na transparencie musi mieć coś z garem. A to niestety nie tylko to, wiele razy pewnie kżdy z Was widział jak ci zagorzali katolicy potrafią się "przyzwoicie" zachowywać w czasie swoich marszy, i tego nie rozumiem, mnie uczono, że religia katolicka to religia miłosierdzia, szanowania bliźniego itp a oni? klną, rzucają się, wyzywają, biją więc kim oniw końcu są?

novmaster
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-04-14 20:28:33
Według mnie MOŻLIWE jest że te wszystkie wojenki typu PiS-Po, Lewica-Prawica, Lemingi-Katole itd, są celowo ustawiane przez rządzących abyśmy się nawzajem kłucili zamiast się zjednoczyć. Paru czołowych polityków robi zamieszanie wokół jednej rzeczy a potem społeczeństwo dzieli się na grupy wyznawcze. W ten sposób MY myślimy że z nimi walczymy, bo udzielamy się politycznie, a tak naprawde ONI w czasie naszych dyskusji kradną nasze pieniądze.

ZeuS112
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-15 09:57:10
bystrzak, powiem Ci jak jest u mnie w mieście. Mamy dwóch posłów jeden z PiS (partia rządząca w mieście, jeden z PO, do tego senatorowie z obu partii. Swego czasu ostro jechali po sobie w wystąpieniach publicznych dogryzając partiom i takie tam, na forach rozgorzała dyskusja, poszły wyzwiska od katoli lemingów itp. A nasi panowie posłowie w weekend widziani byli razem w jednym z lokali gdzie popijali wódeczkę i głośno śmiali się z głupiego ludu. Zabawne nie? a ciemnota wierzy, że oni chcą dobrze dla kraju.

michalk24
    Ocena: 4 (glosow:24)
2013-04-14 20:22:10
Pieprzyć TRWAM kolejne złodzieje i oszusty. Banda pedofilów.

robolov
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-04-14 20:18:02
Wow.. Tusk jest potężniejszy niż myślałem.. nie cacka się jakimiś przyziemnymi wojenkami, on od razu Boga chce zabić!! Kurde, to premiera z taka mocą chyba nam cały świat zazdrości

hugo333
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-14 20:09:08
wróg naszych wrogów to sojusznik

rasia911
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-14 20:02:11
Przyganiał kocioł garnkowi...

cogito_ergo_sum
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-14 19:50:56
Bez sensu, nie widzę związku :-D

darek504
    Ocena: 6 (glosow:20)
2013-04-14 19:45:18
Coraz częściej muszę się wstydzić że jestem katolikiem...

shark7
    Ocena: 11 (glosow:25)
2013-04-14 19:36:25
Właśnie..katolicy obudźcie się!!!! Czy Bogu naprawdę chodzi o taką wiarę wzajemnej nienawiści,klerykalnego bogactwa i tej wszelkiej pedofilii dotykającej niewinne boskie stworzenia jakimi są dzieci?

einher88
    Ocena: -3 (glosow:19)
2013-04-14 19:53:54
Nie jestem katolikiem nigdy nie byłem i nie będę ale statystyka nie kłamie w 1 na 1000 przypadków pedofilami są księża a 400 to geje :> możecie sobie minusować ale taka jest prawda...

czarnobialykot
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-14 20:17:27
@einher88 podaj źródło bo ja czytałem, że najwięcej jest wśród nauczycieli, itp.

shark7
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-14 20:34:28
einher..jesteś głupcem sądząc że księża dokumentują swoją pedofilię abyś ty mógł statystyki poczytać i to wielkim głupcem.

aaarob
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-04-14 19:33:56
Kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą. Kto nie jest przeciwko nam, ten jest z nami-To cytat ale jak pasuje do ludu pisowskiego

mcebury
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-14 19:26:26
Przecież bóg jest nieśmiertelny...

cipun666
    Ocena: -6 (glosow:14)
2013-04-14 19:25:59
są różne prawdy : calo prawda , tys prowda i gu..o prowda , ale w którą wierzą katotaliby ?

Genialon
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-14 20:47:21
Jako - wg Ciebie - katotalib, wierzę również w ortografię. Doucz się, bo egzaminu gimnazjalnego nie zdasz i wtedy lipa...

cipun666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-14 21:08:17
jest to cytat z ksiedza Tischnera ( jednego z niewielu madrych księży ) i jest po góralsku ( cało prowda , tys prowda i g..o prowda ) ale warsiawka tego nie pojmie nawet jak głęboko wierzy w ksiedza

foytaz
    Ocena: 6 (glosow:20)
2013-04-14 19:25:54
Po rozłożeniu na czynniki pierwsze to różnica w mentalności pomiędzy wyznawcami Trwam TV a bezwolnymi ogladaczmi sieczki z tvn, polsatu jest bliska zeru. Ci pierwsi jednak w coś wierzą a drudzy to zwykła tłuszcza. Jedni i drudzy mają monopol na rację i prawdę. Gdyby to tylko ode mnie zależało to sprawdzonym sposobem jedni skończyliby w Berezie Kartuskiej a drudzy w Brześciu nad Bugiem*. *myślę że Łukaszenko przystałby na to bo Brześcia już nie mamy.

novmaster
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-04-14 19:13:18
Haha, nie żebym popierał ten transparent, ale jak widze wasze komenatrze " to boga mozna zabić? :D" to widze kto tu jest naprawde ciemnogrodem i nie chwyta zwykłej przenośni. Ten cały Trwam to banda fanatyków, ale Wy tvn-owskie lemingi lepsze nie jesteście

C2ShadowMan
    Ocena: -8 (glosow:14)
2013-04-13 16:00:58
lewackie k. Taka waza tolerancja?

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-14 19:39:39
czy chrześcijaństwo to tolerowanie wszystkiego co jest? to w takim razie po co niektórych kazano nawracać?

k038
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-04-13 06:43:40
BY ZABIĆ BOGA ... poddaję się w co,kogo oni wierzą ?

niesklasyfikowany
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-04-14 19:16:23
W opętanego O.Rydzyka

admin1944
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-13 05:50:27
DEBILE -HOMO NA ULICACH !!. BRAK GLOWNYCH IMBECYLI NA CZELE TEJ PIELGRZYMKI.

Ereszkigal
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-04-12 23:04:45
to boga można zabić?

zygmunt1952
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-15 09:47:55
Można.Udowodnili to Rzymianie na początku naszej ery,chyba że ten z bogiem nie miał nic wspólnego i całą religię chrześcijańską można o kant d... potłuc.

ster000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-15 15:35:28
śmiechem

Carone
    Ocena: 2 (glosow:20)
2013-04-12 22:50:19
My mamy Polsat, TVN. Oni mają swoją telewizję, TRWAM. Jest tu jakaś wiocha? Ja nie widzę.

freedom80
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-04-12 22:55:30
A wyszłabyś tak na ulicę walczyć o tvn albo polsat ? :)))

Carone
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-04-12 22:56:30
Jeśli trzeba, to wyszłabym.

freedom80
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-04-12 22:59:59
Z takim transparentem ? :)))))

murinforte
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-12 23:16:57
Z kulką na łańcuchu i z reklamówką kamieni :)

polak30
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-04-12 23:29:14
komentarz usunięty przez moderatora

Carone
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-12 23:29:44
Murin już się za mnie wypowiedział.

Carone
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-12 23:31:07
Cola, nikt Cię tu nie zapraszał.

makalon
    Ocena: 52 (glosow:174)
2013-04-13 13:34:43
oni mają trwam i wychodzą na ulicę, ale to wy ze swoim polsatem i tvnen jesteście ciemnogrodem i sterowanymi pionkami po

stich
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-04-14 19:14:06
Na dobrą sprawę nie wiem kto jest gorszy. Czy ci co "mają" Trwam, czy ci co "mają" TVN i Polsat.

niesklasyfikowany
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-04-14 19:26:10
Ty masz Polsat,TVN oni mają TRWAM a ja mam Animal Planet,National Geographic i jeszcze kilka kanałów na które warto poświęcić czas

Krzysiek_28
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-15 00:36:42
A ja mam internet na ch,, mi TV ?

Parling
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-04-15 07:21:22
Polsat i TVN to jasnogród. TV Trwam = ciemnogród. Oczywiście to PiS dzieli społeczeństwo, a nie PO. Żałosne lemingi...

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-12 22:48:12
To chyba już gdzieś tu było, bo pamiętam, że zastanawiałam się jak można zabić Boga :D

szatano999
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-04-12 22:57:12
jak jest w trzech osobach to zbijając jedną i ucinając głowę zanim ci zdąży zmarchwiwstać i nie odlecieć jak duch święty...bądź złapać za jaja w nocy jak zapładnia niewinną dziewicę gdy mąż lezy obok....to jakoś by dał radę

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-04-12 23:01:01
A tusk znalazł łatwiejszy sposób :)

przemsi99
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-14 23:07:09
Nie wierzę, że TVN jest już na tyle solidną firmą, że odmóżdża w stopniu absolutnym, czyli do tego stopnia, że zwykła , prosta metafora staje się niezrozumiała.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-15 12:16:43
przemsi - rozumiem, ze mówisz o sobie...

mikmas
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-15 14:23:14
Tak to jest, jak '99 to rocznik ;)

hatesmog
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-10 14:17:08
@szatano999 zamężną dziewicę?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600