Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nie mają pieniędzy na: NFZ - leczenie pacjentów, emerytury, szkolnictwo, sport...
linek88  13-04-17, 22:03 Zgłoś
+ 620 -
Dodano: 2013-04-17, 22:03:54   przez: linek88
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 620  Zgłoś nadużycie
107
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wyjątek od reguły
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  Kto normalny chodzi w zimę w chodakach ?
  •  Joanna Senyszyn w 140 znakach pokazała
Ukryj komentarze(95)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Jarek1212
    Ocena: 16 (glosow:24)
2013-04-18 19:24:41
HA! I czego mogliśmy się spodziewać po naszym rządzie .....

TIAMAK
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-24 22:56:22
Skoro usunięto to napisze w latach 2007-2011 MON wydał na misję w Afganistanie 2 mld złotych. Więc zastanówcie się o co ta burza skoro nie wiecie o czym piszecie. MSZ wydaje na inne rzeczy niż wojsko i żołnierzy. Dziękuję za minusy.

TIAMAK
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-24 21:25:13
Na żołnierzy pieniądze wydaje MON nie MSZ.

TIAMAK
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-24 22:25:38
komentarz usunięty przez moderatora

barbieass
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-24 20:19:13
Ludzie ta kasa nie idzie tylko na nasze wojsko,na wypłaty dla żołnierzy zawodowych idzie na pomoc Afgańczykom taką jak szkolenie miejscowej policji, pomoc materialna itd. Jesteśmy członkiem NATO i koalicji antyterrorystycznej z tego względu Polska uczestniczy w misjach pokojowych tak jak Kanada, Niemcy, Francja, USA, Norwegia, i wiele innych Państw.

nevermore11
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-04-20 23:24:01
W wypadku wojny z prawdziwym przeciwnikiem(Rosją, Niemcami) i tak by to wojsko spier*liło. Wszyscy zdrowi cywile by byli mobilizowani.

PIZDZITO2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-06 20:07:43
zwłaszcza ty

stan1998
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-20 13:10:28
"stan1998" Co ty możesz wiedzieć?"-byłem w desancie żołnierzem zawodowym ale o misjach faktycznie co ja mogę wiedzieć

PavelSST
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-20 12:34:44
komentarz usunięty przez użytkownika

szabeze
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-20 08:00:50
hahahaah badna zazdrosnikow:) jestem za tym zeby panstwo ladowalo jeszcze wieksza kase w wojsko:) jak co do czego przyjdzie to kto was obroni ale trajkotajcie dalej hahaha za robote sie wziac to wam hajsu nie bedzie brakowalo:) hahahaha zal!!!

stan1998
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-20 13:16:11
Przed czym nas obronią -przed Niemcami?

PIZDZITO2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-06 20:09:27
"stan1998", ty nas bedziesz bronił nasz bohaterze

pakoskila
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-19 23:29:45
Wyobraźmy sobie przeznaczyć tą kwotę na żywienie dzieci w szkołach podstawowych.... w przedszkolach....gimnazjach....itp. itd. Generalnie w domu dzieci nie musiałyby jadać w ogóle... ;-) Kochamy Cię Polsko!

tomek.antczak.12
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-19 23:28:44
Co do obrazka, parę dni temu na tej witrynie pojawiło się kilka postów o muzułmanach, pobiciach kobiet w Iranie przez męża i według twórców "ślepej" wiary. Ale jak już rząd wysyła żołnierzy żęby się podszkolili w walce z Al-Kaidą, to już wszystkie prawicowe mędy się pieklą w komentarzach że państwo kasę przepuszcza. Ludzie, OGARNIJCIE SIĘ.

tashunkewitko
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-20 00:55:11
Nieee... w Polsce w ogóle nie ma bicia kobiet i trzymania dzieci w zamrażalnikach albo beczkach... u nas jest wolność! U nas dzieciobójczynie stają się celebrytkami!

tomek.antczak.12
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-19 23:25:56
To naprawdę mnie irytuje, że krytykujecie i wypominacie rządowi takie rzeczy, o których nie macie pojęcia! Brakuje pieniędzy na szkolnictwo? Ja w mojej publicznej szkole (tak, możeci mnie nazywacie gimbusem) mam w każdej sali komputer i rzutnik laserowy. Brakuje pieniędzy na emerytury? Obecnie emeryci mają najwyższe emerytury kiedykolwiek, a narzekają tylko dlatego, że zaczynają spadać. Co do NFZ-u się zgodzę, wielomiesięczne kolejki wymagają poprawy. Sport? Stadion Narodowy wybudowany, a opozycja (głównie PiS)tylko się dopierdala takich rzeczy jak dach...

tashunkewitko
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-20 00:57:17
Tak, ty jesteś gimbusem, a emeryci ze szczęścia powinni cię na rękach nosić..

cawboys
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-19 21:58:54
@rbk17 na kościół kasę ludzie dają dobrowolnie więc skoro ty nie dajesz to nie komentuj co inni robią ze swoimi pieniędzmi

tashunkewitko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-20 00:58:55
Na kościół każdy płacący podatki Polak.. czyli każdy, oddaje 1,04%

ROBI00000000
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-19 19:17:51
Walczymy za nie swoje sprawy i problemy.Ale co tam jesteśmy bogatym krajem....

MarekWu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-19 18:37:25
Zapłacimy pieniędzmi z fotoradarów.

fgdsgdg
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-19 18:28:16
531 baniek to duzo za grubo nam powinni za to zaplacic ze wspomagamy USA i zal mi ludzi ktorzy uczciwie pracuja i w zyciu nie moga sie niczego dorobic w tym chorym kraju ale misje zagraniczne sa nam potrzebne pewnie nie kazdy jest tego zdania ale uwierzcie mi sa instytuty i osoby ktore maja taka kase i luksusowe zycie ze naprawde nie ma sie co zolnierzy czepiac a do afganu nie wszyscy tak hura i chca leciec a podyskutowac zawsze mozna i oczywisice kulturalnie a nie wyzywac sie i rzucac epitetami dla ludzi z poza armii powiem tylko ze jaki kraj taka armia

Ozyn
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-04-19 17:56:40
Lenie ? Tam jest ciagle wojna, gina zawodowi zolnierze... Operacje odbywane w tamtym regione swiata pozwalaja zetknac wojsko z prawdziwa wojna a nie manewrami w Drawsku. I tak kwota jak na realizowane cele wcale nie jest wygorwana. Najlepiej nie wydawac pieniedzy na wojsko, bo po co? Potem sie bedziemy martwic kto sie bedzie bic o kraj, a najlepiej jak wyslemy internetowych napinaczy.

xx66
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-19 17:41:55
w ramach oszczędnosci proponuje im wymarsz do Iraku, w ramach cwiczeń niech sie przespaceruja!!!!!!!! w pełnym osprzęcie lenie!!!!!!!

Isza123
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-19 15:06:34
ale popatrzcie na to z drugiej strony gdy my im pomagamy to oni później też mam będą pomagali

ggesc300
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-19 21:19:25
Przy pierwszej okazji wypną się na nas jak Anglia w Jałcie.

rbk17
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-19 21:54:11
@ggesc300 + za Heisenberga Co do tematu, te 500 mln to naprawdę mało, więcej tracimy na gorsze rzeczy(Np Kościół) i to tyle, że byście się zachłysnęli.

biggu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-19 15:05:29
to i tak mniej niż na urzędasów podatnik.info/publikacje/rzadowi_urzednicy_zarabiaja_coraz_wiecej_a_konca_k ryzysu_nie_widac,aktualnosci,artykuly,2189c0?utm_source=newsletter_150413&a mp;utm_medium=article&utm_campaign=newsletter

hssar
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-19 14:31:39
Aby zło zatriumfowało, wystarczy, by dobry człowiek niczego nie robił.

marcinko83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-19 13:03:59
komentarz usunięty przez użytkownika

marcinko83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-19 11:53:26
komentarz usunięty przez użytkownika

marcinko83
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-04-19 11:51:20
do Afganistanu lecą tylko ochotnicy i zarabiają grubą kasę więc mało kto nie chce tam lecieć, jak który zginie to rodziny żądają po milionie odszkodowania, państwo płaci 250 tysięcy, w afganie i Iraku zginęło do tej pory ok 30, a teraz pomyślcie ile kasy by szło na odszkodowania jakby ginęli tysiącami tak jak amerykańce . Dla mnie to wiocha,że z naszych podatków płaci się te odszkodowania dla ich rodzin, którzy jadą tam z własnej woli zarabiać , jak ja zginę w wypadku ,albo w pracy to państwo nic nie da mojej rodzinie

posiew
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-04-19 12:03:39
nikt ci synciu nie zabraniał zostać żołnierzem zawodowym, a teraz co? zawiść? zazdrość? PS jesteś pedałem.

marcinko83
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-04-19 13:56:12
posiew- oto nieudacznik życiowy , który nic nie potrafi dlatego został żołnierzem zawodowym, mimo,że dostaje wyżywienie z naszych podatków i dobra płacę(2500-3000) za nic nie robienie to jeszcze uważa,że powinniśmy fundować mu wycieczki do afganistanu albo iraku,aby tam mógł zarabiać 10 TYSIĘCY na miesiąc, a jak nieudacznik wychyli niechcący nos z bazy i wlezie na minę to będziemy musieli jeszcze utrzymywać jego rodzinę z naszych ciężko zarobionych pieniędzy. posiew żryj gruz ,a pedał to cię robił

PIZDZITO2
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-04-19 17:08:10
marcinko83, ty żałosna karykaturko człowieka, żołnierz tez jest podatnikiem, więc jemu też się należy. żal ci dupę sciska, bo sam pewnie na zmywaku nie masz połowy tej kasy. taki pajac jak ty, nie zginąłby, bo taki nieudacznikowi, zabrakłoby na pampersy. i nie 10 lecz ponad 10 tysięcy. jak potrzeba taniej siły roboczej do układania worków z piaskiem zamiast tam, to NAS pierwszych wołacie. chwaście j...y

stan1998
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-19 17:58:48
komentarz usunięty przez użytkownika

stan1998
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-04-19 18:11:39
marcinko83-masz ode mnie plusa

marcinko83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-19 21:27:41
komentarz usunięty przez moderatora

marcinko83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-19 21:33:24
komentarz usunięty przez moderatora

PavelSST
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-20 12:37:38
"stan1998" Co ty możesz wiedzieć?

marcinko83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-23 13:34:34
komentarz usunięty przez moderatora

barbieass
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-24 20:01:44
Nie wiesz o czym mówisz, nie masz o tym zielonego pojęcia Podpisując kontrakt lub przechodząc na zawodową służbę każdy musi podpisać zgodę na wyjazd na misję zagraniczną. RODZINY NIE DOSTAJĄ ODSZKODOWAŃ

barbieass
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-24 20:10:25
Nie wiesz o czym mówisz, nie masz o tym zielonego pojęcia. Każdy żołnierz zawodowy musi podpisać zgodę na wyjazd na misję zagraniczną. Rodziny nie dostają odszkodowań ładnie jest tylko na papierku, ranni wracając z misji często leczą się na własny koszt. Rok temu byłem na pogrzebie kolegi który zginą w Afganistanie ja sam zostałem zrotowany po wybuchu miny pułapki, i w przeciwieństwie do ciebie wiem o czym mówię. Owszem dużo zarabiamy na misjach, ale cena jaką płacimy jest również bardzo wysoka, nie mówiąc już o tym że przeważnie jesteśmy gośćmi we własnych domach.

bulgar13
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-19 10:24:17
Okrada Naród po to żeby wydać na wojne na której i tak zostanie wydymany ! Teraz to juz nie tylko "złodziej" tylko "złodziej pedał"

jersey_pan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-19 09:13:56
na wojsko, sprzęt i treningi trzeba mieć PIENIĄDZE. w kraju, gdzie rząd ponoszący obowiązek za drogi, bezpieczeństwo, lecznictwo i edukacje, nie potrafi za własne środki wybudować 10 km autostrady, zamyka się szkoły, pacjenci czekają w kolejkach do specjalistów - MARNUJE się publiczne pieniądze na "ćwiczenia" na żywych celach ????? jak spłodzisz dziecko i będziesz żłobka czy przedszkola szukał, albo czego ci nie życzę, pójdziesz z poważną chorobą w kolejkę do specjalisty, albo może zajmiesz się interesami i w czasie którym można przejechać całe Niemcy samochodem dowleczesz się do są

synboga
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-04-19 08:10:46
komentarz usunięty przez użytkownika

cywil
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-19 10:15:23
Taka jest cena posiadania własnej armii. Trzeba ją szkolić na takich misjach,a jeśli nie to należy wojsko zlikwidować. Bo nieroby siedzące 8h na jednostce pilnowanej przez byłego policjanta, są nikomu niepotrzebne.

Rob600
    Ocena: 4 (glosow:18)
2013-04-19 07:56:16
Nie ma lepszego szkolenia dla żołnierzy jak i sprzętu! Lecą tam zawodowi żołnierze szkolą się w prawdziwych warunkach wojennych dla myślących ludzi wiochy tu brak :) teraz posypią się minusy :)

zygmunt1952
    Ocena: -5 (glosow:15)
2013-04-19 08:31:42
Do szkolenia żołnierzy jest poligon a ci,którzy tam walczą to są najemnicy walczący za pieniądze o cudze a dokładniej Amerykańskie interesy.Ktoś kiedyś nadał tym ludziom trafną moim zdaniem nazwę;psy wojny.

TakaSeJa
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-20 00:12:35
Poligon przy szkoleniu żołnierza da tyle co wiedza o ilości kalorii w żywieniu osobnika z nadwagą. Co innego poligon, a co innego sprawdzenie swoich umiejętności w prawdziwej wojnie. Absolutnie nie uważam pieniędzy na szkolenie armii za wyrzucone w błoto.

dagmaraa91
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-19 00:59:37
WY sie pytacie po coto robia ?? dla kasy... polak 3-4 razy mniej dostaje od innych ale za to wieciej niz polska wyplata... żołnierze plują sobie w brody gdy nie dostają sie na misje. a dlaczego... kasa...

jojoszki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-18 22:51:26
komentarz usunięty przez moderatora

Rudol
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-04-18 22:27:02
A było przed podpisaniem umów międzynarodowych przeczytać tekst drobnym druczkiem...

shark7
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-04-18 22:21:49
Dobrze że w czasie wojny wietnamskiej nie byliśmy sojusznikiem Stanów, tam dopiero umoczylibyśmy kasy.

deska2
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-04-18 22:19:14
Po uj oni siedzą w tym Afganistanie?! Amerykanie się wpierdzielili bo niby chcą pokój wprowadzić a prawda jest taka że te całe allahy będą się nawzajem wyżynać dopóki ludzi im nie zabraknie i nikt na to nic nie poradzi. Oczywiście nasz rząd musi wysyłać naszych żołnierzy, żeby lizać dupsko Amerykańcom a oni nam nawet wiz nie chcą znieść i wolą wprowadzać do swojego kraju arabów zamiast Polaków. Jest to bardzo smutne, że nasi rodacy giną za głupotę polityków, bo niby za czyją?

szymajda1983
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-18 21:58:04
Nie nasz kraj, nie nasza wojna, co oni w ogóle tam robią?

rumbarak
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-19 08:51:06
Francja i Anglia też tak kiedyś powiedziały.

CocaineSystem
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-19 09:54:31
Liżą dupe amerykanom. Ale to nie tylko chodzi o lizanie dupy, z wojny OGROMNE pieniądze mają pojedyncze jednostki, handlarze bronią itp. I właśnie tym jednostkom jest bardzo na rękę aby najlepiej cały czas prowadzone były jakieś działania itp.

tashunkewitko
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-18 21:44:56
Niech syjoniści sami finansują swoje wojny!

moririri
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-18 21:25:34
Normalnie nóż się w kieszeni otwiera

szulcik
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-18 20:37:35
To tylko rządy Po mogą tak nas robić w kulki ..

kawalrafala
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-04-18 20:35:36
Naprawdę aż tyle kosztuje nas wszystkich zaszczyt, by prezydent z premierem zostali poklepani przez zagranicznych dygnitarzy po plecach za wzorowy sojusz?

marcus346
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-04-18 20:33:12
Dodałbym 13mln żyje w ubóstwie, prawie 400tyś niedożywionych dzieci, dziecięcy handel ciałem (sic) itd, no ale zielona wyspa jest.

astaii
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-18 20:32:22
Tyle mają zamiar wydać,ale za to ile dostaną!!!

luki11122
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-18 20:24:35
na wniosek rządu przedłużyli pobyt!!!!!!!!teraz musze czekaćna chłopaków do połowy maja!!

gonzo8711
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-18 20:08:46
qr... rzadowe na leczenie ludzi nie chcecie dac bo nie macie a na afgan dajecie tyle kasy bo wchodza w du.... amerykanom a oni nawet wiz nie chca zniesc... debile

cyc1982
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-18 20:06:35
po jaki h..j są tam nasze wojska,po co ten cyrk???????? czy włażenie w dupę amerykanom ma czemuś służyć?pewnie kolejne F16 zezłomują u nas albo inne latające złomostwo.chore to wszystko jest.

seba5555
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-04-18 19:28:17
Kup sobie call of duty 4 baranie !!!

Jarek1212
    Ocena: 16 (glosow:24)
2013-04-18 19:24:41
HA! I czego mogliśmy się spodziewać po naszym rządzie .....

bingo73
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-18 19:23:03
jest jeszcze kwestia tego, że sporo z tego zostaje i tak u nas w kraju, dając pracę wielu ludzią. A i żołnierze swoje zarobki zostawią w kraju.

nevermore11
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-18 19:32:43
Mało mam dróg do wybudowania w kraju? Poza tym ta kasa zostanie przeżarta, a nie kupią za nią sprzętu.

PavelSST
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-18 19:20:52
komentarz usunięty przez użytkownika

posiew
    Ocena: -3 (glosow:15)
2013-04-18 19:09:06
wiochą jest tak mała kwota... i wiochą są miękkie faje zabierające głos w dyskusji a mające zerowe pojęcie w temacie...

nevermore11
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-04-18 19:20:40
Niech sobie sami te wycieczki finansują, a nie z naszej kasy.

PavelSST
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-18 19:23:14
Zgadzam się z tobą, towarzyszu.

PavelSST
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-18 20:15:45
ALe zgadzam się z towarzyszem "posiew"

scott34
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-18 21:25:29
ty jesteś mega miękką fają ......ha,ha ,odezwał się znawca tematu,leszcz.

posiew
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-19 12:06:18
komentarz usunięty przez moderatora

seba5555
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-18 19:07:10
komentarz usunięty przez moderatora

Bezimienny14
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-18 19:06:41
To chyba są pieniądze z NATO dla każdego paŃstwa Polsce chyba przypadło te 531 mln.

magda713
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-18 19:06:22
tak jest jak polityka jest warzniejsza niż człowiek

PavelSST
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-18 18:55:46
Ja chętnie pojechałbym walczyć do afganistanu.

nevermore11
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-18 19:07:42
Ze swoich pieniędzy sobie jedźcie, nie nasze:D

seba5555
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-18 19:10:58
komentarz usunięty przez użytkownika

seba5555
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-19 09:33:31
Kup sobie call of duty 4 IDIOTO !!

posiew
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-19 12:09:07
nievermore, nie tobie cwelu o tym decydować!

PavelSST
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-19 15:49:03
"seba5555" sam jesteś pier*dolonym idiotą.

nevermore11
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-04-19 17:27:02
@posiew, Mnie, cwelu, o tym decydować, bo te nieroby bawią się za moją kasę, cwelu.

PavelSST
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-20 12:40:05
Właśnie takie masz pojęcie o żołnierzach, zresztą jak 90% Polaków.

bluecont
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-18 18:39:09
Jak zwykle nasi "rządzący" liżą du*ę innym, a w zamian **ja dostajemy. Taka prawda. Takie dycyzje podejmują "ludzie" których bieda, brak pracy itd. nie dotyczy.

prorok_prorok
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-04-18 18:27:03
... a ja k...a niemam na chleb a te c...e wydawają niepotrzebnie pieniądze na jakieś ciulstwa. Niech lepiej inwestują w naszą gospodarkę i płace dla ludzi !!!

bingo73
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-04-18 08:44:08
Pamiętaj tylko, że jest to najlepszy i , wbrew pozorom, najtańszy sposób szkolenia żołnierzy. Nic tak nie podnosi kwalifikacji, jak praktyka. W 1939 roku mogliśmy nawiązać walkę z dużo mocniejszą armią Niemiecką, bo mieliśmy kadrę z I wojny światowej i , głównie, wojny z 1920 roku.

nevermore11
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-18 18:59:59
No to po ch.ju się wyszkolili:D

seba5555
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-18 19:19:47
Tylko ze koleś II wojna to były przykładowo dwa fronty które walczyły z sobą !!! A Afganistan to wojna partyzancka !! Nie ma czego porównywać .. Wojna wbrew pozorom to nie rambo i nie zaginiony w akcji !!! Dajcie spokój !! Głupota jest walczyć u kogoś na jego ziemi , i nazywać tych ludzi terrorystami !! My jesteśmy w ich oczach mordercami i terrorystami !! I maja racje bo to oni walczą u siebie i o swoje !!!

madokm
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-18 20:11:33
W czym niby chcesz ich szkolić?W walce na pustyni przy pomocy lekkiego sprzętu przeciwko partyzantom?Jaki to ma sens?To żadne doświadczenie jeśli przyszły konflikt miałby opierać się na użyciu broni pancernej i lotnictwa.

TIAMAK
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-24 21:34:44
Napisze jeszcze raz to MON płaci żołnierzom nie MSZ.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400