Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nie wiem jak to skomentować.
wu-zeta  11-06-14, 22:25 Zgłoś
+ 433 -
Dodano: 2011-06-14, 22:25:30   przez: wu-zeta
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 433  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  O, pojawił sie pierwszy klient.
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  Problemy i rady w internecie
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
Ukryj komentarze(60)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
yecikoslaw
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-06-20 22:35:02
męska dziwka xD

stanlej741
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-19 20:20:39
Ej gej, nie szalej !

gugulka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-13 18:13:57
poprostu...boski gostek...mrauuu...hehehehe

chili7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-30 16:01:52
Jaaakie ciżemki!!! co nadepnie to złamane...:-)

SalvadorD
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-07 02:05:51
jak sadze jest to "transformator" ;)

bluexmovie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-27 21:12:32
Ej.. Poczułam jakiś wewnętrzny niepokój, patrząc na jego twarz..

sagita206
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-07 14:44:08
To reklama butów czy urządzeń gospodarstwa domowego?? że niby nawet "facet" zacznie z nich korzystać czy coś ;)

Misho-san
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 19:56:16
yy jaki laluś..te buty do nie go nie pasują,koszmar.

spieprzajdziaduu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-27 13:16:09
jak to się mówi.. kipi seksem :D

zenobia71
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-25 00:41:48
poprostu bez komentarza

Twojastaraxd111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-24 22:50:46
Uroczę Baflo (Buty);d

Chochlikx33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-24 15:32:20
A za paralką mop . ;D

fifek92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-24 12:07:04
łahahahahahaha ale ma sofiksy

Rzepeq
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-24 06:47:41
Fajną ma pralkę i suszarkę :)

magdaa3452
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-23 11:38:15
ja pitole nie wieze ,ludzie z kąd tacy sie biorą ,ok w zaciszu domowym ok ale po co pokazywac to publicznie?

Senteno
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-22 01:16:45
omg... co ci ludzie mają w baniach xd

wikunia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-22 01:12:19
Co on ma na girach ??....

kamil115kg
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-21 22:12:27
ale krejzolka ze mnie ...

mariola21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-21 21:46:13
na wieczór panieński jak znalazł :) taki to jak na rurze zacznie tańczyć to mmm hahaha :)

Iwona12345
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-21 20:56:34
jaki cip:)

Cropp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-21 20:55:00
yyyyy ...

maximus_dominus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-21 19:43:18
Jak to skomentować ? po prostu pedzio świeżo po praniu !

cielak12345
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-21 18:41:39
On ma chrapkę na was!!!

korzon76
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-21 12:35:35
az oczy bola....

dyskoteka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-21 01:20:17
Buty pasowałyby do stroju rzeźnika w Hostelu. xd

yecikoslaw
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-06-20 22:35:02
męska dziwka xD

Liv92
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-20 21:25:19
Koturny są modne, róż też :D cudowne loczki na końcówkach i te nogi..:) ach, można się zakochać xD haha

Tosiaaa
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-06-20 21:24:04
kolejny MICHAŁ SZPAK>:D xD

klaudussss
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-20 21:13:54
Sexualny.... Niebezpieczny xD

basiulka017
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-20 21:07:39
mmm:D z taką figórą to tylko do playboy'a:D:D

edd20328
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-20 21:05:32
oooo juł seksi madafaka :DDDDDDDD przecież to Prince,nie poznajecie ?

ajaa12
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-20 19:50:01
Ja chyba też wiem jak to skomentować najzwyklejszy "pedał"

Rudol
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-20 19:47:26
Pazurki pomalowane, zniewalające spojrzenie, tatuażyki i różowe stringi...tylko o co chodzi w tej reklamie pralki?

pina7
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-20 19:17:45
spoko ciżemki na nogach xD

CynicalSmile
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-20 19:09:22
Lord Gag. ;P

leszczyna
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-20 16:35:41
i dziwić się, że w dzisiejszych czasach to kobieta musi mieć jaja...

siula35
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-20 16:33:00
suczka :D

tomacik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-20 16:29:39
jak to jak... cipa w pralce ... lub na ...

wxxx52
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-20 16:23:35
o jezu...ejj on nic nie ma pod tymi różowymi stringami??? porażka ;/

bezkituno
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-20 16:21:27
O w mordę jakie buty ma ten paziu

klamczuszek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-20 15:40:11
CO TO!!!!!!!!

AgatuSkaa14
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-20 14:49:18
O kur.wa !! WTF? ;oo

Kathleenn
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-20 14:44:18
komentarz jest tu zbędny;)

syniaa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-20 14:18:30
Te buty ważą wiecej od niego o.O

fuck_yea09
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-20 13:47:50
a ja wiem , ładne buty :D

Joannasunny
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-20 13:46:31
Fuuuuj!

daisy001
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-20 12:59:06
Ymmmm ma małego...

dianusia
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-20 12:57:18
Jaki chuderlak i te zajebiste buty haha.

realistka33
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-20 12:54:15
wszystko jestem w stanie zrozumieć, ale te buty??? haha... nie no... po prostu całość żałosna.. współczuje mu.

Malis
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-20 12:36:41
No co, południowoamerykański prostytutek

monisiuniami
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-20 12:04:02
jaki ciotex XD skad się tacy biorą?

angelofhell
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-20 11:55:47
co za oblech leee

Elo_chikaaaazz
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-06-15 13:13:42
Lady Gaga? - nie Jola Rutowicz? - nie To Michal Szpak! wlosy juz zapuszcza :D

Pinka86
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-06-15 12:03:06
Powinien wpasc do tej pralki i juz nigdy z niej nie wyjsc!!!

eizo
    Ocena: -1 (glosow:11)
2011-06-14 23:48:55
starszy brat Szpaka :P

Silva
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-06-14 23:41:38
PADAŁÓW PRZYBYWA CORAZ WIĘCEJ

paula_red
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-06-14 23:07:43
wygląda na to,że zdjęcie z Tajlandii,tam takich pełno

Nikee16
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-14 22:56:37
oczywiście w wersji męskiej .. *

Nikee16
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-06-14 22:55:30
nowa Lady Gaga, czy może Jola Rutowicz ??

Ramirez
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-06-14 22:43:07
Jak na pedzio-wiochmena całkiem długie nogi!!!

satuk
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-06-14 22:31:50
ooooooo kur**** dobry wariat


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400