Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Czego zażądają potem ?
Max74  13-04-21, 20:24 Zgłoś
+ 645 -
Dodano: 2013-04-21, 20:24:33   przez: Max74
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 645  Zgłoś nadużycie
500
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jedyne media, które nie kłamią
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
  •  No w sumie jest to logiczne..
  •  Pytania, odpowiedzi...
Ukryj komentarze(257)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
WMG1945
    Ocena: 114 (glosow:124)
2013-04-21 20:44:22
Wlasnie do tego prowadzi tolerancja na sile.Te brudasy w zadnym kraju Europy sie nie asymiluja.Indianie tez byli tolerancyjni teraz mieszkaja w rezerwatach

Synapsse
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-04 20:27:05
zachęcam do napierdalania ciapatych w Polsce...może u nas tak to się nie rozprzestrzeni.

bgimp
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-01 22:06:52
Szkoda, że niewiele osób wie, co tak naprawdę znaczy tolerancja: tolerantia – „cierpliwa wytrwałość”; od łac. czasownika tolerare – „wytrzymywać”, „znosić”, „przecierpieć”...

tacere
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-30 17:50:19
to co piszesz jest karalne jakbys nie wiedzial..nie zdziw sie jak kiedy zapukaja do ciebie chlopcy z palkami..

FrankEinstein
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-30 15:03:41
Brytyjczycy wzięli ich jako tanią siłę roboczą, a za 100 lat Brytole bedą mieszkac w kraju muzułmańskim i pracować u nich.

Zygus123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-29 21:14:51
"TOLERANCJA" to nie to samo co "AKCEPTACJA" a w dzisiejszych czasach wszyscy to wrzucili do jednego worka i nie robi to dla nikogo różnicy! -Ja toleruję Muzułmanów ale za cholerę ich nie zaakceptuje. Oczywiście "tolerancja" ma swoje granice i jeżeli ją przekraczają to muszą ponieść konsekwencje. Toleruję że mają inną religię i poglądy, ale tego zachowania nie akceptuję bo dla mnie jest idiotyzmem. A poza tym jak mają swoje terytorium to na ch** się wpychają do innego i robią zamęt?! Jak im źle u siebie to po co robią kolejne takie samo państwo z innym? ...

pitero864
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-27 22:35:32
Widze ze plaga sie szerzy coraz bardziej, zwolennikiem hitlera to nie jestem ale wymyslil szybka i skuteczna metode, powiem krotko do gazu z nimi bo innego wyjscia nie ma

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-27 21:27:14
ZA 20 LAT NIE BEDZIE WIELKIEJ BRYTANI,NIEMIEC. NA JEDNO DZIECKO BIAŁE RODZI SIE TAM 5-6 DZIECI MUZUŁMAŃSKICH.

Rebus364
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-27 19:50:41
A ja żądam by każdy muslim któremu choć zaświta we łbie szariat był natychmiast deportowany do kraju swojego pochodzenia lub kraju jego przodków z dożywotnim zakazem wstępu do jakiegokolwiek kraju Unii.W przypadku złamania zakazu wieloletnie więzienie.

wiesniur
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-27 07:06:46
Chyba ich po*ebało...

Marik123
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-04-25 18:21:22
Oni nienawidzą świata poza swoim,a nam się wmawia że trzeba ich tolerować :) Niech by mi takie ścierwo na ulicy pod glany podeszło!!! Na szczęście żaden brudas nie ma w Polsce szans się narzucać.

zdzisia87
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-25 14:29:42
widze ze juz calkiem im sie w dupach poprzewracalo..lepiej bedzie jak wroca z skad przybyli...szczerze zaden anglik nie czuje sie "swojo" juz we wlasnym kraju...nazwiesz murzyna-"czarnym idziesz siedziec i dostajesz grzywne....wieksze prawa maja obcokrajowcy niz sami anglicy

Carl1987
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-25 12:00:00
Dynamo (Steven Frayne) sprawi ze Bradford zniknie :P

Karmelo7575
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-25 07:50:03
Niech spier*alają do Siebie brudasy.Za dużo im się pozwala.

puszekp
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-25 00:04:53
kulki do paintballa wypełnione świńską krwią i ognia w całe grupy tych śmierdzieli

Eclipse1991
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-04-24 23:44:35
Problem państw europejskich polega na tym, że wspierają biednych imigrantów. Byłem we Francji i widziałem rodzinę cygańską żyjącą "pod chmurką" na kanapach koło stacji metra i żywiącą się z kartek jakie od rządu dostawali. Anglia, Francja i inne kraje karmię nierobów i mają problem potem z demonstracjami, protestami itp. Z drugiej strony jak spróbują temu przeciwdziałać to idiota się wysadzi i pozabija niewinnych ludzi. Na szczęście w Polsce jeszcze nic za darmo nie ma, to i ciabatych nie za dużo.

damian.szefo
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-04-24 23:07:48
I bardzo dobrze Anglikom, napuścili sobie brudasów i mają to było do przewidzenia. Jeszcze trochę odwołają gwiazdkę i zniosą święta katolickie bo ich obrażają. To najlepszy przykład do czego prowadzi nieograniczona tolerancjia.

Miodoslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-24 20:22:43
Czyżby muzułmanie w Anglii czytali Ziemkiewicza???

long75
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-04-24 19:10:13
Uk zrobi się przyczółkiem dla islamu i rozpieprzą europę . Francja już jest wynarodowiona potem potem NL i DE a wszystko przez pseudo tolerancje i pedalstwo i zwyrodnienie Brukseli .

kamer95
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-24 18:43:06
komentarz usunięty przez użytkownika

xx134xx
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-04-24 18:24:46
a wy dalej tak gadajcie na kościół i za pare lat bedziecie milo chrzescijan wspominac jak wam glowa bedzie w imiee allaha spadac od maczety

justyna1983
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-24 17:20:42
Nie wytrzymie!!!

hagen24
    Ocena: 13 (glosow:13)
2013-04-24 17:02:25
Wspaniała "tolerancja Islamu".Chyba turbany zapomniały co to prawdziwa Krucjata!Zdaje mi się że Europa zapomniała co to rządy twardej ręki.Przez chorą tolerancję różnej maści "mniejszości" rządy sflaczały jak balon bez powietrza.Poprawność polityczna i moda na multikulti stłumiły świadomość narodową i poczucie własnej wartości.Politycy boją się pierdnąć w nieodpowiednią stronę żeby nie być posądzonym o rasizm,antysemityzm,czy szeroko pojętą nietolerancję.

imik
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-24 16:47:47
Gdyby taka sytuacja miała miejsce w polsce za obecnych rządów w imię poprawności politycznej Rzeszów, Łódź i Wrocław już by były oddane....

agnie
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-24 16:40:49
Z innej beczki - ciekawe, że muzulmanie potrafią się trzymać razem na emigracji, a Polacy by się nawzajem pozagryzali. Na obrzyźnie jednak niestety wychodzi na jaw ile kto jest warty.

majka11826
    Ocena: 14 (glosow:14)
2013-04-24 16:01:04
ciekawe co by było jakby katolicy w emiratach zarządali szkół i miast z własnym prawem...

aboutrica
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-04-24 15:59:57
Na porządku wieku 20,był problem z żydami,cyganami a teraz 21 wieku jest z arabami i cyganami! Coś wam nie mówi! Ale dobrze że u nasz nie ma arabusów poza cyganami brudasami! Mamy duży problemy z czarną hołotą cygańską!

kanapkah
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-24 15:46:31
komentarz usunięty przez moderatora

tacere
    Ocena: -13 (glosow:13)
2013-04-24 15:16:02
nie kazdy muzulmanin jest islamska swinia..jak nie kazy polak jest debilem..akurat ciebie to ostatnie nie dotyczy :/

WMG1945
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-24 16:58:59
Muzulmanie sie boja swin :)

neurotyczny_jan
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-25 17:04:46
@wmg1945. to znaczy narodowców, tak?

pichorek
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-04-24 14:47:32
daje cytat"Generał "Black Jack" Pershing podczas wojny USA - Indonezja rozprawił się z terrorystami, którzy dziesiątkowali jego wojsko, w bardzo skuteczny sposób. Złapał 50 terrorystów. Przywiązał ich do pali i przygotował pluton egzekucyjny. Zanim ich rozstrzelano przyprowadzono przed ich oblicze dwie świnie. Muzułmanie uważają świnie za plugawe istoty i wierzą, że wszelkie obcowanie z nimi pozbawia ich szansy na dostanie się do raju. Świnie zabito na oczach terrorystów. W ich krwi pluton egzekucyjny namoczył kule. Rozstrzelano 49 terrorystów. Ich ciała wrzucono do dołu, który

orangu
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-04-24 14:40:02
Wieloletnia władza socjalistów do tego doprowadziła! Tolerancja! I teraz Europa zalana bydłem islamskim , we Francji geje będą adoptować dzieci , potem ktoś dozna olśnienia ,że trzeba pozwolić dzieciom uprawiać seks!

tacere
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-30 17:42:34
jakbys nie zauwazyl..robia to bez pozwolenia od lat..

smolkerss
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-24 14:39:53
Ejjj... ja tam mieszkam...

mea888
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 12:09:45
ja tez i tragedii nie ma jak to przedstawiaja...

Jar0sz
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-24 14:00:32
To już jest przesada, spakować ich w pociągi i do rodzimych krajów bez prawa powrotu jak im się nie podoba. Kiedy ci geniusze z Brukseli zdecydują się nie wpuszczać tego więcej do Europy

grzesiekx
    Ocena: 15 (glosow:15)
2013-04-24 12:41:37
Gdy Lech Wałęsa powiedział że "mniejszość nie powinna wchodzić na głowę większości" to był przez wszystkich krytykowany, a sami zobaczcie ci się dzieje w Anglii, Francji. Ja nie jestem rasistą jednak uważam że jeżeli komuś tęskno za zasadami, kulturą lub prawami innego kraju i próbuje zmieniać inną na siłę to niech wraca tam skąd przyszedł.

grzesiekx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-24 12:40:27
komentarz usunięty przez użytkownika

Ragdon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-24 11:29:44
komentarz usunięty przez moderatora

miszcz82
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-24 11:23:08
komentarz usunięty przez użytkownika

WD-40
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-24 11:11:31
niech im zrobią obozy koncentracyjne

rbk17
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-24 13:58:12
A czemu nie, oni oficjalnie głoszą jak to nas wymordują w najgorszych torturach, czemu mielibyśmy to zlekceważyć - tu już nie chodzi o etykę a o faktyczne zagrożenie. II ŚW to był tak naprawdę tylko pokaz do czego ludzie mogą się posunąć, to co teraz mamy to tylko okres przejściowy na przeorganizowanie sił. Prawdziwa wojna się dopiero zacznie.

agnie
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-24 16:45:22
Kiedy oni właśnie rządają obozów koncentracyjnych (definicja często mylona z obozami zaglady).

qanciastic
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-24 11:09:54
I tak im dadzą te miasta...

tacere
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-24 15:13:32
jesli dadza to beda jeszcze glupsi niz juz sa..tolerancja tolerancja ale bez przesady..sprawdzi sie przyslowie..dasz palec wezma cala reke..normalnym muzulmanom mozna pomagac..ale nie fanatykom..

Wiesniakznetu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-24 10:15:21
W dupie się arabom poprzewracało

archiequatro
    Ocena: 23 (glosow:23)
2013-04-24 09:59:43
Nie bylem rasista w Polsce i pierwsze pol roku za granica. Ciagly kontakt z brudnymi chamami sprawia ze ich kvrvva nienawidze.

Szczena75
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-24 22:42:04
Mialem to samo bedac w Paryzu. Wyjezdzajac nie bylem rasista i nie mialem nic do arabow czy czarnych. Ale po jakims czasie jak zobaczylem, ze zachowuja sie jak zwierzeta przestalem byc tolerancyjny. Pozdrawiam

rzubish
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-04-24 09:50:17
potem to nogi smierdza

Sopranogl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-24 23:57:23
To je wymyj

greee
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-04-24 09:46:18
i tu wlasnie zostala przekroczona pewna granica, jesli angole im na to pozwola bedzie to oznaczac koniec imperium brytyjskiego.

tytanowyandrzej
    Ocena: 17 (glosow:19)
2013-04-24 09:36:20
Na szczęście w Polsce mamy gówniany socjal więc brudasy do nas nie przyjadą, bo by nieroby z głody zdechły. Poza tym jestem pewien, że w tej kwestii większość Polaków by się zjednoczyła i spuszczała gruby wpierdol każdej islamskiej świni.

embalmer
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-24 09:23:16
Ci muzułmanie to bezwstydne małpy a Brytyjczycy to cioty.

TYGRYS-1984
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-24 09:10:12
W dupach im się poprzewracało, a niech Europejczycy spróbują tak w jakimś kraju muzułmańskim to te brudasy od razu ich zlinczują czy cholera wie co tam jeszcze.

AloneInTheDark
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-24 09:07:37
banda j3banych ciapatych skurw.synow. niech wypi.rdalaja do tych swoich lepianek!!!

beatkag18
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-24 08:57:12
Powinni traktować i jak Turków w Niemczech nawet jak się tam urodzą to mają Turecką narodowość a wszyscy inni mają Niemiecką i swoją. I tak powinno traktować się wszystkich muzułmanów niech wiedzą że jak chcą wrzeszczeć to u siebie!!!!!!!!!!

marcin1975rm
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-04-24 08:43:18
W Australii wpadli na podobny pomysł. I usłyszeli w odpowiedzi: Wyp...lać stąd jak się nie podoba!

ptysiu1
    Ocena: 17 (glosow:17)
2013-04-24 08:23:53
wystarczy zabrać im zasiłki i kazać iść do roboty to sami wyjadą .A tak swoją drogą to zaczynam się zastanawiać czy Hitler nie miał racji w niektórych kwestiach

ojejku150
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-24 11:12:34
oj mial mial.

saint696
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-04-24 08:19:37
Mam wrażenia, że niedługo wielu ludzi zrozumie Hitlera :P

Radyy
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-04-24 07:26:50
wszystkich czarnuchow i brudasow do gazu.smierdziele pi.rdolone!

kb00m
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-24 07:21:44
Zgadzam się z WMG1945, Wsadzić to cale buractwo na statek i wywieź do kraju przodków

marcus346
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-24 07:16:55
komentarz usunięty przez użytkownika

wisz35
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-24 06:41:54
oj ,w dupach się ciapatym przewraca

grougar
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-24 06:23:10
Robactwo ! Żeby w piekle zgnili te brudasy kur..a !

benex
    Ocena: -22 (glosow:22)
2013-04-24 03:20:30
no ok, ale gdzie tu wiocha??????? ludzie wrzucający te fotki ogarnijcie sie i wrzucajcie to co trzeba!!!!

marcinko83
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-24 11:39:05
wiochą jest właśnie zachowanie arabów, mieszkają w cudzym kraju, żyją z zasiłków,a mimo to nie szanują tego tylko na siłę promują swą zboczoną religie i zwyczaje - zabijanie niewinnych ludzi w zamachach -wydawanie dzieci za staruchów -mordowanie i oblewanie kwasem młodych kobiet ,które uciekają od prześladowców

benex
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-24 20:42:24
i to jest powodem tej "wiochy"?

marcinko83
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-24 21:48:19
no jakby autor nie wrzucił toby dużo osób nie wiedziało o takim bezczelnym zachowaniu arabów , bo w telewizji takich rzeczy nam nie pokażą,jakby chrześcijanie takie żądania wysuwali w krajach muzułmańskich to by ich zlinczowaną , a kobiety zgwałconą tak jak to ma miejsce w afryce cały czas

corvus_pl
    Ocena: 19 (glosow:19)
2013-04-24 02:44:05
Do tego prowadzi szeroko pojęta tolerancja. Żaden muzułmanin powtarzam żaden nie będzie nigdy żył zgodnie z systemem norm i kulturą europejską a 80% europejczyków to banda durniów i debilów ogłupionych przez media promujące tolerancje za wszelką cenę i mrzonkę czyli wielokulturową społeczność. Z brudasami należy robić tylko i wyłącznie interesy. Niech się mordują na własnym podwórku i w żadnym wypadku się do tego nie wtrącać. Ich mentalności mimo upływu wieków zmienić się nie da.

taksido
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-24 01:31:51
Brudasy tam jadą gdzie kasa, dlatego ich nie ma w Polsce. Ale jestem pewien, że u nas by to nie przeszło.

tomek-kt
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-24 07:08:39
Jesteś pewien? Dla mnie to wcale nie jest takie oczywiste parząc co wyczynia nasz rząd.

ojejku150
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-24 11:17:03
jest i coraz wiecej tego dziadostwa. tvn co promuje - asfaltow'potem dojda turbany a polki w uk sie p... na potege z tym robactwem

teamvision12
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-04-24 01:15:08
Z Indianami byla troche inna historia. Oni probowali walczyc ale powiedzmy brakowalo im w tej walce jakiegokolwiek argumentu. Po pewnym czasie postanowili nie ginac za cos co nieuniknione i to dlatego sie poddali, zamieszkuajac w rezerwatach. Natomiast Europa w ciagu paru miesiecy moglaby wybic tych oszolomow co do nogi, ale poprawnosc polityczna na to nie pozwala :) Generalnie to rozumiem co napisales i zgadzam sie z przekazem.

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-24 00:58:37
komentarz usunięty przez użytkownika

AmericanDreamGirl
    Ocena: -9 (glosow:17)
2013-04-24 00:34:11
Nie jesteśmy tak atrakcyjni w oczach Islamu jak nam się wydaje. - Liczba Muzułmanów w Polsce waha się pomiędzy 0,06 a 0,08 procent. W Polsce są tylko 4 meczety - na Podlasiu w Kruszynianach i Bohonikach sprzed 100 i 200 lat oraz w Gdańsku, oddany do użytku w 1990 r. Liczba waha się pomiędzy 15 a 20 tys. z czego połowa to Tatarzy z czasów żyjący w Polsce od wieków. Więc przed czym objawy? Polskę nigdy nie spotka problem Anglii. ...

Mundzio84
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-24 00:50:41
Nigdy nie mów nigdy.Może nie za naszego życia, ale kiedy tam się rozplenią i doprowadzą te kraje do ruiny, będą chcieli przyleźć i do nas, mimo, że na dzień dzisiejszy, przez to, że nie ma u nas socjalu i ludzie są mniej tolerancyjni, nie jesteśmy dla nich atrakcyjni.

david.brian.35175
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-04-24 00:52:24
i cale szczescie, ze jest ich tak niewielu. Fakt, ze Polska JESZCZE nie jest dla nich miejscem wymazonym do emigracji, nie oznacza, ze ten problem do nas nie dotrze. Nawet panstwa gdzie ich odsetek jest znacznie mniejszy niz we Francji, czy Wlk Brytanii maja z tym spore problemy. Dlatego Polska musi prowadzic odpowiednia polityke imigracyjna

lucy123
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-24 00:53:31
Anglicy pewnie też tak kiedys myśleli...

AmericanDreamGirl
    Ocena: -14 (glosow:14)
2013-04-24 01:27:00
Kiedy dojdzie do was to, że jesteśmy dla innych mało atrakcyjnym polem do popisu?

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-24 09:06:12
American, w Bohonikach czy Kruszynianach, owszem, jest jak piszesz, ale można rzec,że to rodzimi muzułmanie tatarscy, żyjący tu od pokoleń oraz w zgodzie z sąsiadami. Oni jakby są nasi. My tu opisujemy sytuacje kiedy muzułmanie przyjeżdżają w dzisiejszych czasach, mają już wyznaczone cele, nauczeni są w swoim kraju pewnych zachowań,toku myślenia i nigdy nie dostosują się do zasad panujących w kraju, do którego zaczynają uzurpować sobie prawo.

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-24 09:08:47
P.S. Meczety w tych miejscowościach to meczeciki, że tak to nazwę ;) Nasze kościoły są 3 razy większe.

marcinko83
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-24 11:47:12
no nie jesteśmy tak atrakcyjni bo nasze państwo nie jest ani bogate ani tak tolarencyjne jak np.USA, macie przykład CARNAJEW zamachowiec miał stypendium i uczył się na uniwersytecie technicznym .nie dość ,że amerykańce dali mu kasę na produkcje bomby to jeszcze nauczyli na studiach jak ją zrobić

david.brian.35175
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-24 19:05:12
AmericanDreamGirl, moglabys prosze rozjasnic mi, co rozumiesz przez sformulowanie "malo atrakcyjne pole do popisu", bo ni cholery nie moge zrozumiec. Moze chodzi Ci, ze u nas nie ma takich wysokich wiezowcow do zbombardowania?

borys88
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-24 19:23:51
AmericanDreamGirl w jednej kwestii ma rację, nam zalanie falą islamu raczej nie grozi, zarówno ze względów ekonomicznych jak i z powodu konserwatyzmu głęboko zakorzenionego w naszej kulturze - po prostu wiedzą że Polska to kraj katolicki i raczej nie są u nas mile widziani. Problem tylko w tym że za kilkadziesiąt lat niemal cała Europa zachodnia będzie islamska a jak wiadomo nie od dziś islam jest nastawiony na ekspansję i nie toleruje "innowierców" wokół siebie.

Pan.M
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-04-24 00:32:03
Ja żądam całego Londynu dla POLSKICH EMIGRANTÓW....

bobbbbb
    Ocena: 12 (glosow:12)
2013-04-24 00:31:36
dobrze ze u nas nie ma tych brudasow. jak zobacze kogos takiego na ulicy to juz wiem co zrobic

fearsometickler
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-04-24 00:27:09
Nigdy nie byłem przeciwny nadawaniu pewnych praw wyznawcom różnych religii, ale mahometanie przeginają ostatnio pałę. Powinno się ukrócić ich zapędy stanowczym postulatem o treści : "jak się nie podoba to wyp...ć".

xavier100 
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-04-24 00:18:36
Te brudasy nie potrafią się dostostosować do warunków w żadnym kraju, tylko zawsze by chcieli wprowadzać wszędzie swoje prawa i zasady pomimo tego że są na obcej ziemi. Wystarczy przyjżeć sie sytuacji we Francji, Angli i Niemczech, a niebawem już też w Polsce!!!Trzeba ich niszczyć jak zaraze, jak karaluchy!!!

Zeusek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-24 00:13:59
Ja nie rozumiem co oni przez to chcieli osiagnac? Kto takich brudasow w ogole dopuscil do jakiejkolwiek wladzy? Ja chyba bylem w spiaczce kiedy ci kozojebcy zaczeli domagac sie od europy czekokolwiek.

bellug231
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-24 00:03:33
info z przed 2 lat

Wistblade
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-24 00:02:23
Zaczyna się, dziś chcą 3 miasta jutro cały Świat. Oj zaczynam się zbroić, ot tak na wszelki wypadek.

bellug231
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-23 23:56:52
komentarz usunięty przez moderatora

bartekbwin
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-04-23 23:44:49
SZKODA ZE HITLER ICH NIE EKSTERMINOWAŁ PARSZYWE CH*JE JEB*Ć ISLAM

AmericanDreamGirl
    Ocena: -7 (glosow:19)
2013-04-23 23:34:20
Tak jestem tolerancyjna, ale zdaję sobie sprawę z wielu problemów na tle etniczym. Jednak chciałam tak zusatzlich powiedzieć, że dziwicie się panowie, że Polki wracają po wakacjach z miłościami z Egiptu, Tunezji czy Turcji. czytając wypociny i obelgi takich pseudo-mężczyzn jak PAJAKPAJAK czy DAVIDSTAR gdzie kobietę, która ma inne poglądy wyzywają od lewackiej szmaty, nie ma nic do wyboru. DAVIDSTAR jestem pewna, że jak kiedykolwiek kogoś znajdziesz, to zdradzi cię na pierwszych wakacjach w Egipcie, kiedy będzie cię na emeryturze stać na pierwszy wyjazd Last minute.

davidstar
    Ocena: 9 (glosow:17)
2013-04-23 23:49:39
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-04-23 23:53:16
Reasumując: Czyli wyzwanie kobiety od lewackiej szmaty (choć nie widziałem, żeby ktoś z nich tak kogoś nazwał), jest dla niej gorsze niż pranie po twarzy i traktowanie jak gówno, przez jakiegoś araba i dlatego też u nich szukają przygody?Bardzo ciekawe poglądy.Poza tym odnoszenie się do tego, czy kogoś stać, albo nie na jakąś tam wycieczkę, jest dla mnie tekstem już nawet nie z gimnazjum, a podstawówki.

AmericanDreamGirl
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-04-23 23:58:23
Dlaczego stawiasz się wyżej i sądzisz, że to wina kobiet? My jako Polki jesteśmy gorsze, zawsze winne? No niestety nie zawsze tak jest. No i chyba musiałeś spotkać w dzieciństwie bardzo niedobrego Habibi bo tak bardzo kochasz te imię. MUNDZIO84 - po raz kolejny generalizujesz. Miałam przyjaciółkę, która była bita przez białego czysto-aryjskiego mężczyznę, choć racja kobiety w Islamie traktowane są bardzo źle. Co to ma za związek z tym, że DAVIDSTAR nazwał mnie szmatą dlatego, bo nie podzielam jego większości prymitywnych poglądów?

davidstar
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-24 00:02:47
komentarz usunięty przez użytkownika

AmericanDreamGirl
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-04-24 00:06:39
tak jesteś śmiecio-polaczkiem - czyli Polakiem, który przynosi hańbę i wstyd swojemu narodowi, niczym nie różniąc się od Hitlerjugend. Udostępnij, ja nie muszę bo wystarczająco już publicznie piszesz : szmata, ścierwo, suka, dziwka, lewacki śmieć - za co? Za to, że mam inne poglądy? Nie masz za grosz szacunku do kobiety, do inności, do nikogo.

Mundzio84
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-24 00:09:46
Nie generalizuję.Arabowie w olbrzymiej większości mają taką mentalność, że kobieta jest niżej niż mężczyzna.Jeśli kobieta im się podporządkuje, to ok.A jeśli spróbuje się postawić, to uwierz mi, że żaden z nich się nie zawaha uderzyć.No i co?Wyzywasz ludzi od śmieci, a potem płaczesz, że ktoś obraża ciebie?Jeśli narzuciłaś takie reguły to graj według nich.Myślisz, że jesteś taka nowoczesna, bo masz lewicowe poglądy, i pozwala ci to nazywać każde inne, prymitywnymi?Otóż nie.

AmericanDreamGirl
    Ocena: -9 (glosow:13)
2013-04-24 00:14:11
Mundzio84 a skąd ty wiesz co ja o kim piszę? Napisałam to pod wpływem emocji potym jak zostałam uznana za polską kurwę i śmiecia, który zdradził swój kraj. Tyle w temacie.

davidstar
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-04-24 00:14:29
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-24 00:15:17
Panowie, rozmawiacie z 17-letnia fanka jednego z brytyjskich boysbandow. Dojrzeje to i zrozumie pewne rzeczy, a na razie ma jeszcze fiu bzdziu w glowie.

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-24 00:18:41
Ja mogę się tylko opierać na tym co piszecie tu, bo waszych privów nie widziałem.Poza tym, skoro te rozmowy nie były publiczne, to po co je na tą przestrzeń wywlekasz, płacząc, prowokując i poruszając tematy, o których masz blade pojęcie?Chcesz dogryźć facetom w Polsce, że wolisz od nich arabów?Dla mnie spoko, możesz jechać do Turcji, czy gdzie tam chcesz i już.Napewno nikt płakał nie będzie.

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-24 00:20:37
Pewnie nie lubi pierogów. Że się tak inteligentnie wtrace :)

AmericanDreamGirl
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-04-24 00:20:53
17 lat miałam 7 lat temu. Ścierwo? Dlaczego nazywasz tak kogoś tylko za to, że ma inne poglądy? Skoro wnioskujesz, że to normalna rzecz opluwać kogoś błotem za to, że myśli inaczej to dlaczego reagujesz na nawet najmniejszy epitet skierowany w twoją stronę? Siła wiary w swoją rację i doskonałość?

davidstar
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-04-24 00:21:40
komentarz usunięty przez użytkownika

AmericanDreamGirl
    Ocena: -6 (glosow:8)
2013-04-24 00:23:10
Mundzio84 będziesz się teraz wyżywał i wtrącał się w coś o czym nie masz pojęcia. Mam bardzo duże pojęcie, większe od ciebie, ba muszę mieć. Taka praca. Ja nie powiedziałam, że wolę Arabów od Polaków, sam to wmymyśliłeś, miałam na myśli kobiety, które was zdradzają na wakacjacg ;)

AmericanDreamGirl
    Ocena: -6 (glosow:8)
2013-04-24 00:26:38
No czysto prawnie nikt nie zmieni DAVIDSTAR faktu, że jestem Polką. Jezu... Pisałam, że Polska nie obchodzi żadnych innych krajów! Nikomu się nie opłaca sobie nas podporządkować - to pisałam, że nasz problem to to, że jesteśmy przeświadczeni jako Polacy o swojej świetności na tle świata, a tak naprawdę nie wiele znaczymy i nikogo my nie obchodzimy jako naród. Tak jest niestety. Pora wziąść się do roboty.

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-24 00:27:24
Mnie nikt na wakacjach nie zdradził, więc nie wiem o czym mówisz.A tą pierwszą wypowiedź o tym, że Polki wracają z wakacji z arabskimi miłościami, odniosłaś przecież do siebie, bo to rzekomo ciebie nazwano lewacką szmatą, więc miałem prawo wywnioskować, że mówisz o sobie.Jaka praca?Pochwal się, bo wychodzi na to, że jednak nie masz odpowiednich kompetencji, jeśli piszesz takie coś.Więc twoje pierwsze konto to "postamerykanka".To bardzo wiele wyjaśnia.

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-24 00:27:29
W takim razie klamie, ze to jej zdjecie, wiec i pewnie zadnej flagi nie nosi na cyckach. Jezdę Dedektywę!

davidstar
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-24 00:29:07
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-04-24 00:31:56
Amerykanko mówisz z własnego doswiadczenia o tych zdradach? Kupy mi się nie trzyma to co piszesz. Żaden, szanujący swój kraj Polak, nie powie o innym "polaczek" bo wie jak jest to obraźliwe. Dla mnie ktoś , kto uzywa takich słów nie zasługuje na szacunek, bo nie obraża jednej osoby a cały naród.

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-24 00:37:24
Zauważyłem, że słowo "polaczek" bardzo często pojawia się na ustach tych "oświeconych", którzy siedzą za granicą i uważają się za lepszych.

AmericanDreamGirl
    Ocena: -8 (glosow:10)
2013-04-24 00:39:33
1) PostAmerykanka to było moje stare konto - musiałam zmienić 2) nie mówiłam o sobie, pisząc, że zdradzam na wakacjach z Arabami 3) nazywając kogoś polaczkiem - nie piję tu do całego narodu, więc jak mogę go obrazić. Są polaczki i są Polacy. 4) Jeszcze niedawno pisałeś, że Polskę wykupiło żydowstwo, gejowskie lobby, pedofile z Holandii a teraz jeszcze szejki? Wychodzi na to, że jesteśmy najbardziej skorumpowanym krajem świata.

AmericanDreamGirl
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-04-24 00:42:32
Mundzio84 ja nie uważam się za lepszego człowieka. Nigdy nie będę miała czyjejś krwi na swoich rękach - to wbrew moim wartościom. Ja patrzę po prostu przez pryzmat kto jakim jest człowiekiem a nie przez pryzmat orientacji czy rasy. Dla mnie jeśli 1000 Arabów zabije człowieka, ale jeden jest dobry, będę mu pomagać i nigdy nie szufladkować go, bo większość jest taka.

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-24 00:45:02
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-24 00:47:24
No widzisz, tak samo myślą politycy o twoich poglądach w Europie.Wpuśćmy muzułmanów, bo przecież nie wolno ich szufladkować, bo na 1000 napewno znajdzie się kilku, którzy będą sobie spokojnie żyli, nikomu nie wadząc.Przecież trzeba im pomóc.Jaki jest efekt?Taki, że za 30-40 lat, Niemcy, Anglia i Francja będą republikami islamskimi a za tego jednego dobrego araba na 1000, będzie cierpiało 10000 rodowitych obywateli, skrzywdzonych przez własne rządy.

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-24 00:56:58
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-24 01:00:38
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-24 01:04:28
Żyd jest żydowi nierówny i są różne odłamy judaizmu.Nie wszyscy z nich są źli.Ci porozsadzani na wysokich stołkach, którzy mają za cel rozłam Europy to syjoniści.Ale czytałem o nich i słuchałem wykładów dr Duke'a.To ma sens i jest na to wiele dowodów, ale jako szary człowiek nigdy nie do końca poznasz tego jak wyglądają te struktury, w których pociągają za najważniejsze sznurki.Niektórych rzeczy możemy się tylko domyślać.

lucy123
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-24 01:08:34
Ja powiem tak. Nie można uogólniać i to że 1000 muzułmanów bedzie zabijać , nie znaczy , ze każdy będzie to robił, ale niech każdy pozostanie w swoim kraju i swoim domu, zamiast przyjeżdżać do innych Państw i mówić "ja chce to, ja chce tamto" a bedzie spokój. Zachłanność to bardzo zła rzecz :)

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-24 01:09:31
komentarz usunięty przez użytkownika

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-24 07:58:02
Nie szkoda wam czasu żeby kłócić się z jakąś lewacką szmatą?

maciekszef99
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-24 08:25:11
americanDreamGirl - nic mówi wiele jak nie wszystko...Toleracncja blablabla....zobaczycie gdzie was ta tolerancja zaprowadzi. Tolerować pedałów arabów i każde ścierwo które tylko się domaga. Tolerancja jest taka nowoczesna toteż dzisiejsze dzieciaki je uwielbiają....Później przyjdzie czas na płacz i zgrzytanie zębów ale będzie już za późno jak wszelka zaraza rozejdzie się po polsce. Po świecie już sie rozlazła. To co te brudasy wyprawiają w UK to się w głowie nie mieści. Polecam pomieszkać kilka lat w Londynie a potem będziemy rozmawiać o tolerancji....

slesz
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-24 09:20:50
Poszukajcie a znajdziecie reportaże o kobiecych romansach w krajach islamskich. Te kobiety mają mężów którzy marudzą że ciężko w pracy, że zmęczony, kupuje jej kwiaty raz w roku, a miły jest jak ma ochotę na seks. Mężczyźni w np. Egipcie adorują kobiety, mówią im że są piękne, wspaniałe itp, itd mimo że ona ma 40 lat i nadwagę, ale one, europejki właśnie takich słów pragną - nie co dzień, nie co 5 minut ale częściej niż mówią to europejscyscy faceci. Egipcjanie robią to z myślą że ona ich zabierze do EU albo będzie im wysyłać kasę.

king_gr
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-24 09:26:35
@AmericanDreamGirl żyjesz w utopii. Świat nigdy nie będzie taki, jaki sobie wymarzyłaś. Może kiedyś to zrozumiesz i przestaniesz pisać głupoty. Poczytaj sobie o takiyy'i, koran, tafsiry, wypowiedzi islamskich duchownych, a zrozumiesz ich mentalność i "tolerancję" dla nas. Skoro oni nas nie szanują i nie tolerują na nasze własnej ziemi, to do cholery dlaczego my mamy się z nimi cackać?

king_gr
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-24 09:30:49
Mówisz, że nie wszyscy są tacy. Poczytaj o takiyy'i, wtedy porozmawiamy. Kto nie przestrzega koranu i tafsirów jest złym muzułmaninem i nie dostąpi zbawienia. Oni mają wyprane mózgi. Nie dostrzegasz niebezpieczeństwa, ale ono jest i to coraz większe. A wszystko przez poprawnośc polityczną i propagowanie multi-kulti. Co to w ogóle jest poprawość polityczna? Polecam obejrzeć sobie na yt "poprawnośc polityczna - bakteria Karola Marska - Max Kolonko Mówi jak jest". Logicznie myślący człowiek wie, że to nie ma sensu.

zygmunt1952
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-24 11:22:09
Pani AmerricanDreamGirl habibi to nie imię habibi to znaczy kochanie.

foytaz
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-24 11:23:42
Te, które się szmacą na letnich wojażach robią to bo z reguły w Polsce nawet żul spod budki z piwem nie splunąłby na nie. Dobrze to też widać na emigracji, te najbrzydsze bez szans na cokolwiek w kraju od razu lądują u jakiegoś czarnucha, ciapatego bądź innego brudasa gdyż oni biorą jak leci i co leci a "polki" są pierwsze w kolejce bo najtańsze, najłatwiejsze i mają zerowe koszty utrzymania. Kobieta zadająca się z kolorowymi jest skażona i nadaje się w porywach do mycia szaletów i prostych prac porządkowych.

benex
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-24 20:47:16
jesteś głupią suką i tyle.

Mundzio84
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-23 23:24:15
Teraz to jest jeszcze nic, bo póki co nie są większością.Ale za kilkadziesiąt lat to się zmieni i wtedy nie będą żądać szariatu w jakiś tam trzech miastach.Poprostu wprowadzą go w całym kraju a Brytyjczycy, będą rzygać słowami "tolerancja" i "wielokulurowość", bo wtedy dosadnie przekonają się, co one znaczą u muzułmanów.

dedede66
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-04-23 23:33:13
Gdzie nie jest to nie jest. Ja czasami czuje sie jakbym smigal po ulicach Bagdadu.

Max74
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-24 20:52:35
Właśnie, jak pierwszy raz przyjechałem do Belgii to z szoku długo nie mogłem wyjść. Czułem się bardziej tak, jakbym wylądował gdzieś na Bliskim Wschodzie, a nie w centrum Europy. Teraz po kilku latach muslimów jest tylko więcej, a przecież gdzieś widziałem zdjęcie gdzieś z lat 60-tych, przedstawiające pierwszą turecką knajpkę w Antwerpii...

Kaliana
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-23 23:20:20
Cóż, jak widać Islamiści nie chcą współżyć z europejczykami na naszych zasadach- mimo że my będąc u nich musimy się do ich zasad stosować. Niestety, islamiści takim tempem wyprą europejczyków z europy.

vacarius
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-04-23 23:07:28
U nas takie wysepki ma kosciół rzymskokatolicki.

matibendnerPL
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-23 23:22:12
Żeby zaraz części twojego ciała nie znalazły oddzielnych wysepek.

MINTOR
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-04-23 23:00:55
Te sqrwysyny już naprawdę sobie za dużo pozwalają. Je#ac Islam na 100%!

chujekchujek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-23 22:58:01
wiecie co tez bylem zawsze bardzo nastawiony do swiata wszyscy rowni i te sprawy ale wiecie co teraz patrze co sie dzieje np we francji anglii i jest to mozna powiedziec straszne. z jednej strony nie mozna im zakazac wjazdu bo na jakiej podstawie ale jak zrobic cos co powstrzymalo taka ekspansje.

Sopranogl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-23 22:51:51
Zaczęło się

wieszjak
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-23 22:49:01
je*ie się w dupach brudasom

SzalonyMagazynier
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-23 22:48:59
Wyjście jedno, UK potrzebuje drugiej Iron Lady, a nie bubków. Zdelegalizować MAC, niepokornych wyrzucić z UK, jak nie chcą żyć w UK to niech wracają do Afryki. Tak jak napisał WMG1945, tolerancja na siłę poprowadzi co najwyżej do zagłady zachodniej cywilizacji.

blazejv6
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-23 22:47:53
stare. informacja z 2011r

wieszjak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-23 22:47:14
komentarz usunięty przez moderatora

rzeznianumer5
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-23 22:44:28
Zgnieść to robactwo.

kropelkasiku
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-23 22:41:21
dac im szariat, a pozniej lac beton

mamba1983
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-23 22:26:30
poza tym sa goscmi w Anglii, wiec chyba zadac sobie za bardzo nie moga

GIZMO.82
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-04-23 22:18:18
Muzułmanie są jak wirus. Jak tak obserwuję co oni wyprawiają i jacy barbarzyńscy potrafią być ci fanatycy to zaczynam się trochę obawiać. To przypomina trochę rozstawianie pionków na planszy. Kiedy za kilkadziesiąt lat (jeśli nie zdusimy tego w zarodku) w większości państw, muzułmanów będzie więcej niż reszty ludzi ogłoszą ten swój dżihad i przejmą kontrolę nad światem. ;/ Może się trochę zagalopowałem z wyobraźnią ale taka wizja mi się nasunęła...

AmericanDreamGirl
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-04-23 22:33:53
Nie wszyscy, chciałabym zaznaczyć, że Assadullah jest przez 3/4 Muzułmanów nieakceptowany, ponieważ z ich punktu widzenia przynosi wstyd własnej religii. To człowiek niezrównoważony. Spokojnie, Anglia sobie na to nie pozwoli. W przeciwieństwie do Niemiec czy krajów Skandynawskich (gdzie Muzułmanie żyją godnie i zgodnie z resztą społeczeństwa) Francja i Królestwo Wielkiej Brytanii przyjomwało każdego, nie patrząc na wcześniejsze pochodzenie, historię itd. W Niemczech nie jest już tak łatwo dostać obywatelstwo. Przypomnę, że we Francji mnóstwo Marokańczyków żyje nielegalnie.

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-23 23:15:10
komentarz usunięty przez użytkownika

AmericanDreamGirl
    Ocena: -6 (glosow:8)
2013-04-23 23:23:16
Davidstar. Po co się wypowiadasz, skoro nie masz pojęcia co piszesz? Muzułmanie w Skandynawii i w Niemczech są w porównaniu do Francji i Wielkiej Brytanii dużo spokojniejsi. Wszędzie znajdą się debile, nie ma co generalizować. Ty też nie umiesz czytać ze zrozumieniem, pisać też nie. WIęc nie wytykaj innym swoich błędów. W Teheranie, Dubaju, Dausze, Kairze czy Tunisie rosną bardzo dobre uniwersytety, które mogą być za niedługo porównywane do tych w Tokio czy Londynie. Bliski Wschód nie jest taki zacofany, mam wrażenie, że większy ciemnogród jest w Polsce. A ci z demonstracji to zwyki bandyci,

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-23 23:29:47
komentarz usunięty przez użytkownika

AmericanDreamGirl
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-23 23:40:44
W Kairze jest jeden z najlepszych uniwersytetów w obszarze Afryki-Bliskiego Wschodu -> Uniwersytet Kairski, a wydział geologii i archeologii jest jednym z najlepszych na świecie i współpracuje ściśle z Harvardem i Freie Universitat Berlin.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-24 09:47:29
American, a teraz zrób sondę uliczną w Stanach lub Europie i zapytaj 1000 przypadkowych ludzi, gdzie chcieliby studiować, w Kairze czy Londynie. Ilu wybierze Kair?

mamba1983
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-23 22:14:57
Kiedys sie rozszerzalo chrzescijanstwo na sile, przemoca to teraz sie rozszerza islam...

zielin10
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-23 22:13:46
Byłem w Bradford przejazdem. Naprawde ciezko spodkac na ulicy białą osobe... to było troche straszne nawet.

wiochacz22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-24 00:11:18
bez przesady mieszkam w bradford 3 lata i duzo bialych na kazdej ulicy ;)

TotalnaWiocha11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-23 22:03:48
stanowia 5% spoleczenstwa jak na rok 2011 w uk.. wiec duzo se moga hahah

borys88
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-23 22:31:45
Jak już wcześniej pisałem tradycyjny model europejskiej rodziny to 2+1, 2+2 natomiast u muzułmanów to nawet 2+6. Czyli przy stagnacji czy nawet lekkim spadku przyrostu naturalnego "białej" populacji liczba muzułmanów się systematycznie potraja, policz sobie co będą se mogli za 10, 20 lat.

sangre666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-23 22:40:24
u muzułmanów to 1+X+XXX gdzie 1 to mężczyzna, X liczba kobiet, XX liczba dzieci z tymi kobietami.

TotalnaWiocha11
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-23 22:59:15
tak wiem, ze rodza wiecej dzieci + dalsza emigracja legalna i nielegalna, ale jesli 95% mieszkancow UK (gdzie mieszkam) nie jest muzulmanska, to nie sadze abym dozyl dnia gdy beda mieli przewage 50%+... uwazam jednak ze 5-6% to MAX i trzeba to zastopowac. mneijszosc ma byc MNIEJSZOSCIA nie sie rzadzic

sangre666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-23 23:29:45
co 10 lat populacja muzułmanów w EU potraja się. populacja białych zwiększa się o 1/5 więc TotalnaWiocha w ciągu góra 50 lat to 95% UK będzie muzułmańska. chyba ,że zostaną podjęte odpowiednie kroki jak np. we francji gdzie po cichu się deportuje muzułmanów.

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-23 23:37:01
komentarz usunięty przez użytkownika

sangre666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-24 13:50:01
nie mam pewnych źródeł. niestety. krążą plotki po sieci a wiadomo jak to jest z plotkami. ale na prawdę nie zdziwił bym się gdyby po cichu wywalali ich z kraju.

Magruder
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-23 21:58:53
To taka sama bździna jak autonomia górali albo kaszubów.Kto normalny by się tym przejmował?

antony
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-23 21:58:42
Islam to religia jak każda inna islam opiera sie na koranie a koran nawołuje do dżihadu ci co nie walcza sa tak samo jak unas wierzacy ale nie praktykujacy

PenetratorDmzn
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-23 21:46:29
Chcą stworzyć enklawy nie tylko w UK. Manifesty dotyczą również innych państw europy.

szydera6969
    Ocena: 18 (glosow:18)
2013-04-23 21:39:10
Chciałbym, żeby w Europie wprowadzili takie prawo jak w Japonii. Zakaz obywatelstwa muzułmanom. Nie oni tworzyli kulturę europejską i nie oni mają prawo ją zmieniać na swój dziki sposób. Won do siebie, bo nic ich kultura nie osiągnęła oprócz tego, że dupczą się i rozmnażają jak króliki.

zielin10
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-23 22:17:44
i gwałcą i molestuja dzieci i prosze tu nie pisac ze wszedzie na swiecie tez bo u muzeumanów srednia jest kilkukrotnie wieksza!!!

davidstar
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-04-23 23:07:31
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-24 10:05:49
Jak to? To podobno chrześcijanizm w Polsce jest średniowieczem i ciemnogrodem... ;P

nalia28
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-04-23 21:38:49
A wydawałoby się to takie proste, jeśli im się nie podoba w Europie niech wracaja do siebie. Kiedys byłam osoba tolerancyjną, teraz jak słyszę te brednie..., oj nie podoba mi sie to! Nie mam zamiaru wracać do epoki kamienia łupanego bo oni najwidoczniej do tego dążą...

Vege_1978
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-04-23 21:38:24
Ja rozumiem, że jak by miały funkcjonować poza Brytyjskim prawem to zasiłki socjalne też by by im tam nie przysługiwały - szybko by się stamtąd wynieśli bo nie mieli by za co żyć.

soulknight
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-23 21:36:13
no chyba ich do reszty pok**wiło za przeproszeniem... jestem ogólnie tolerancyjny w dosłownym tego słowa znaczeniu, na kolor skóry, wyznawaną religie, poglądy itd. ale no ku*wa wszystko ma swoje granice... może od razu dajmy im nową planetę i niech spe**alają z ziemi, będzie spokój -.-

Sartakon
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-23 22:22:00
Dokładnie, zgadzam się... Będzie chociaż okazja do skolonizowania Marsa. Te piaszczyste tereny powinny im odpowiadać. Kasę na kolonizację też mają:)

soulknight
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-23 21:34:24
komentarz usunięty przez użytkownika

soulknight
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-23 21:31:56
komentarz usunięty przez moderatora

shark7
    Ocena: 13 (glosow:13)
2013-04-23 21:31:20
Islamizacja niesie za sobą zagrożenia dla wolności i swobody obywatelskiej.Nie ma tak radykalnej i konserwatywnej religii jaką jest islam a totalne zagrożenie niosą fanatycy tej religii.

cienki_bolo
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-23 21:31:06
Odpowiem krótko hahahahahaha. Albo trochę dłużej, jak można być tak bezczelnym, oni ku**a żądają, brudasy jeb**e, tylko strach pomyśleć, co będzie za naście lat, gdy w Europie rządzić będzie pokolenie Biebera, Tokyo Hotel, samoopalaczy, obcisłych rurek, Gracjanów, Luntków i dziubków, czy oni będą potrafili sprzeciwić się brudasom?

NocnyBuszowniK
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-23 21:15:48
komentarz usunięty przez użytkownika

shader8888
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-23 21:03:31
BRUDASY DO PIECA

yoyyoy1605
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-23 21:02:58
nie od razu Kraków zbudowano, chwila moment i u nas będzie to samo

Vege_1978
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-23 21:55:45
Spoko ojciec - u nas nie ma takiego socjalu żeby za same posiadania ósemki dzieci można było na dobrym poziomie żyć - do nas nie przyjadą.

kazsu
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-23 21:02:43
No i szarańcza się rozprzeszczenia. Już jajwyższy czas wytępić szkodników i to całkowicie bo może być za późno. T

zmigrod73
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-04-23 20:58:04
A Auschwitz Birkenau stoi pusty i czeka na lokatorów

Dybiel
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-23 20:53:48
potem... wezmą siłą wybuchu, jako walkę o swoje terytorium.

pppp9
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-23 20:52:59
hitlera brakuje on by tym przygłupom zamachowcom podpisał ale pod murem dziadostwo cholerne muzełmańskie

WMG1945
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-24 14:55:59
Widac masz slaba wiedze.Muzulmanie walczyli w Waffen SS.

PawelSan
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-04-23 20:52:45
hehe i bardzo dobrze oni są silni, Anglia to przykład braku tożsamości z krajem

Bezpardonowy666
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-23 20:51:29
Oto jak się kończy tolerancja. Zaczęło się od żydowskiego chrześcijaństwa i jego "miłości bliźniego", a kończy się na żydowskiej lewicy, która w zasadzie "kocha" każdego, kogo może tylko subiektywnie uznać za "ofiarę" godną "obrony" przed większością. Tak wyglądają ideologie słabych, chorych, prześladowanych i dziecinnych, którym się udało we własne kompleksy wciągnąć resztę społeczeństwa. Bycie gorszym lub innym nie uprawnia do ŻADNYCH ulg ani przywilejów! Albo to Europa zrozumie, albo zdechnie! Na selekcję naturalną nie mocnych.

tashunkewitko
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-23 20:50:19
Głosujcie na lewicę, a będziemy mieć to samo. P.S. Jeden z ważnych izraelskich rabinów życzył Europie islamizacji.

davidstar
    Ocena: 9 (glosow:13)
2013-04-23 20:45:59
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 12 (glosow:12)
2013-04-23 20:50:35
komentarz usunięty przez użytkownika

cyb155
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-04-23 21:52:34
dokładnie gdzie teraz jest ta pseudopostamerykanka taka wielce tolerancyjna .Powiem wam teraz się nie odezwie bo by ją zagryźli tutaj i bardzo dobrze bo sama nie wie co pisze idiotka. Tępić brudasów oni w holandii, anglii czy niemczech to już się uważają za nie wiadomo kogo brudne szyje małpoludy. Coś o tym wiem bo troche w holandii siedziałem i miałem do czynienia z nimi. Co prawda 1 na 100 jest w porządku ,ale to tylko wyjątki jak w każdej regule. Pozdro dla kumatych nie dopuśćmy by u nas się to holerstwo rozprzestrzeniło !!!

Max74
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-23 23:20:01
Szukasz jej a ona się właśnie przepoczwarzyła i z brzydkiej, nielubianej Postamerykanki stała się sweet AmericanDreamGirl. Teraz już nie w amerykańskiej "czapeczce" ale równie odlotowej bluzeczce - kto by się zorientował.

AmericanDreamGirl
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-23 23:28:12
Tak postanowiłam ujawnić swóją szmatławą twarz. Jestem tolerancyjna, chcę zmieniać ludzi a nie palić na stosie.

davidstar
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-23 23:33:33
komentarz usunięty przez użytkownika

AmericanDreamGirl
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-04-23 23:43:14
Ja nie sieję nenawiści. Ty jesteś skrzywdzony i wyżywasz się na innych.

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-23 23:55:36
komentarz usunięty przez użytkownika

AmericanDreamGirl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-23 23:59:43
Tamta nie była moja.

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-24 00:03:57
komentarz usunięty przez użytkownika

AmericanDreamGirl
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-24 00:08:35
A czy to mój problem?

davidstar
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-24 00:34:21
komentarz usunięty przez użytkownika

AmericanDreamGirl
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-24 00:44:02
polecam poczytać o fotoedytorach i światłocieniaach - będziemy rozmawiać o moim zdjęciu?!

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-24 00:47:26
komentarz usunięty przez użytkownika

AmericanDreamGirl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-24 00:53:03
Nie jestem fałszywa. Wolę już żebyś używał mojego imienia - Marta, miło mi. Nie wiem, zarzuć tematem.

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-24 01:15:25
komentarz usunięty przez użytkownika

grzesiekdd
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-04-23 20:41:36
Jak cywilizowany człowiek jedzie za granicę, to jest gościem, jak muzułmanin, to robi wszystko, żeby stać się nowym gospodarzem. Gości się toleruje, najeźdźców - nie wolno. Normalny człowiek szanuje gospodarza i dlatego jest mile widziany. Dla "ciapatego" jesteś wrogiem na ziemi wojny, a nie gospodarzem i jego prawa w jego opinii powinieneś szanować i respektować, bo jest silniejszy. Państwa są coraz słabsze, ludzie wynaradawiani nie czują więzi z ziemią, tradycją, przodkami, nie mają, o co walczyć, spuszczają głowy i odchodzą, dla świętego spokoju "tolerancyjnie" godzą się

grzesiekdd
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-23 20:45:49
na wszystko.

baby_dolll
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-23 20:41:15
aha aha aha. metoda "małych kroczków" czyli do celu tak, by się nikt nie zorientował. żądają części miast-> całych miast-> krain geograficznych. już nie żądają- biorą bez "proszę i pocałuj mnie w odwłok". Takiego wała.

posiew
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-23 20:35:43
I see dead sand niggers

Casey
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-04-23 20:27:59
Zróbmy to samo. Chrześcijanie w krajach muzłumańskich są jeszcze bardziej prześladowani niż oni u nas.

szulcik
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-04-23 20:24:52
komentarz usunięty przez użytkownika

donkihote
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-23 20:24:02
chciałem tu podać przykład postępowania islamskich fanatyków z "niewiernymi" czyli chrześcijanami jednak mod usuwa mój komentarz poszukajcie sobie w necie

sangre666
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-04-23 22:37:54
tortury, oblewanie kwasem, nabijanie na pal, spalenie żywcem i tym podobne specjały chrześcijańskiej inkwizycji.

aviga1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-23 20:15:46
Obawiam się,ze Polska za jakiś czas znowu będzie miała przesrane.Wieszczę,ze tylko my jako jeden jedyny kraj nie pozwolimy sobie wejść pieprzonym muslim na głowę w związku z czym, to do nas będą uciekać te politycznie poprawne tępaki z zachodu i to my możemy stać się tym rezerwatem w Europie jeśli nie zacznie się wycofywać z kontynentu tej szarańczy do siebie...

CzarnaMambaX
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-23 20:08:53
W głowach Im się pie****

HYPNOS25
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-04-23 20:02:20
Islam to największe zagrożenie dla całego świata. Korea północna to pikuś w porównaniem z tą "sektą" dla pozbawionego samodzielnego myślenia bydła. Nie jestem za przemocą czy nietolerancją, ale jak dalej tak będzie to za 30-40 lat Europa będzie muzułmańska.

borys88
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-23 22:24:16
Ba, nawet szybciej. Muzułmanie w Holandii, Belgii i Francji to już teraz jest około 10% populacji, Niemcy i Wielka Brytania szybko się do tego poziomu zbliżają. Tradycyjny model rodziny w europie to 2+1, 2+2 natomiast u muzułmanów to nawet 2+6 a ponadto coraz więcej europejczyków przechodzi na islam... W europie zachodniej juz raczej się tego nie powstrzyma w "cywilizowany" sposób.

donshimano
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-04-23 19:55:50
Tempic muzulmanskie scierwo nie pozwolmy by do Polski sie to gowno dostalo.

zygmunt1952
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-23 20:54:21
To jak mówisz gówno w Polsce jest od czasu potopu Szwedzkiego.Król Jan Kazimierz nadał na Podlasiu dwie wsie Tatarom za zasługi jakie położyli w wojnie Polsko- Szwedzkiej.Żyją oni sobie tam do dzisiaj nie czyniąc nikomu krzywdy.Islam to religia jak każda inna ani gorsza ani lepsza,tępić natomiast trzeba wszelkiej maści oszołomów i fanatyków,którzy chcą z religii uczynić prawo z każdej religii.

xxxdraco
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-04-23 19:53:53
Żądają? Przebywają w obcym państwie, nie swoim i żądają? Dobre! Na miejscu angoli, o ile wszyscy się już nie spedalili, wziąłbym po męsku wy*ebał ich na zbity pysk za granicę państwa w trybie natychmiastowym. Pisałem to już nie raz i powtórzę ponownie - STOP TOLERANCJI BO PRZEKROCZYŁA JUŻ GRANICE ROZSĄDKU!

foytaz
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-23 20:14:34
W tym jest problem bo zostałbyś okrzyknięty ksenofobem i rasistą przez postępowe elementy spod tęczowej flagi. Najpierw należy zrobić porządęk z nowotworem lewactwa, genderyzmu itp a potem dosadnie wyjaśnić tym imigrantom z "chorobą sierocą", że jak nie skończą szczekać to im się kły usunie i będą co najwyżej skomleć.

Nasi
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-23 20:40:46
nie lubię lewaków i tych skrajnych z prawicy też;) Tutaj już nie chodzi o religię, my mamy naszych tatarów, żyją, pracują razem z nami już kilka wieków i jest spokój. Tamci to jest desant arabów, którzy pod chorągiewką islamu i tolerancji chcą po prostu podbić Europę, jak dalej będziemy wypinać im d... to marnie skończymy i LEWAKI dopiero zobaczą tolerancję SZARIATU jak Arabki odpalą piece Oświęcimskie.

Max74
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-23 21:48:55
@Nasi, dobrze, że ci nasi Tatarzy przez wieki się między nami ucywilizowali, a że była ich garstka to wojować za bardzo nie mogli. Znam jedną wieś w której podobno Sobieski Tatarów osadził i do dzisiaj mówią na tą wioskę: "kraina latających scyzoryków".

Molotok
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-23 19:50:34
Szczyt bezczelności

JackCola
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-23 19:49:52
pazererniaki! :-D

AmericanDreamGirl
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-23 19:47:42
Tak to prawda, to człowiek szaalony i bezwzględny. Ponoć nie jest już Muzułmaninem. Z autposji wiem, że większość wyznawców tej religii wstydzi się za niego i kompletnie nie popiera. Więc to i tak nie wyjdzie.

sawprod
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-23 19:46:45
W ogóle "żądają". Haha. Żądać to oni sobie mogą, wbili się na krzywy ryj to mają się dostosować. U siebie mogą sobie żądać czego chcą, nie u nas.

donkihote
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-23 19:40:07
komentarz usunięty przez moderatora

donkihote
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-23 19:36:22
komentarz usunięty przez moderatora

donkihote
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-23 19:34:59
komentarz usunięty przez użytkownika

donkihote
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-23 19:33:45
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
    Ocena: 9 (glosow:15)
2013-04-23 19:32:08
I mają qrva rację i niech się domagają. To co się teraz dzieje to nie wina muzułmanów tylko tępych i zdegenerowanych lewaków z ich wykolejoną polityką poprawności politycznej, multi-kulti i innego ścierwa. Teraz przyjdzie płacić za prawa mniejszości i tym podobne brednie, które lewactwo tak chętnie promowało.

h4cker
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-23 19:31:32
W tym przypadku Bradford, Dewsbury oraz Tower Hamlets w Londynie trzeba zrównać z ziemią w środku nocy...

Ambasador69
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-04-23 19:31:22
Jeśli te miasta i dzielnice zostaną później otoczone murami, ogrodzeniami pod wysokim napięciem i kolczatkami, a na straży będą stali strażnicy strzelający do każdego, kto chciałby je opuścić, to jestem zdecydowanie za!!

dragons86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-24 11:22:17
O właśnie też tak sobie pomyślałem że z tych miast jedynym rozwiązaniem jest zrobienie getta.

PablodeathSlough
    Ocena: 14 (glosow:14)
2013-04-22 23:45:47
test dla brudasów kanapka z boczkiem kto nie zje ten wypad

miszcz82
    Ocena: 15 (glosow:17)
2013-04-22 10:35:09
komentarz usunięty przez użytkownika

weldingman85
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-04-22 09:04:17
W dupach sie ku*** poprzewracalo!! ludzie co to ma byc? za 10 lat to nie bedzie uk tylko pakistan albo iran wersja europa!

Psiapsiolek
    Ocena: -16 (glosow:18)
2013-04-22 01:30:48
U nas katole opanowali całą Polskę. Aż nie wiem, czy to jeszcze jest mój kraj i czy wystarczy być Polakiem, żeby być obywatelem...

Max74
    Ocena: 12 (glosow:16)
2013-04-23 08:46:15
No, takim tokiem rozumowania to Polacy też opanowali całą Polskę. Mam dla Ciebie niewsa na poziomie podstawówki: od tysiąca lat, czyli od Mieszka I w tym kraju dominującą religią jest religia katolicka, więc nikt niczego nie opanował. Za to pseudo-ateistów się namnożyło jak nigdy w historii tego kraju i to można raczej uznać za nienormalne.

Marek-irl
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-04-22 00:38:19
komentarz usunięty przez użytkownika

Alaindelon
    Ocena: 15 (glosow:15)
2013-04-21 21:49:06
O tym mówię. Mam kolejnego brudasa na liście _must kill_ To osoby które oznaczyłem jako te które kiedyś postaram się zabić Mają żądania- no popatrz. To tak jakbym wpadł komuś na chatę i zażądał noclegu i wyżywienia a następnego dnia chciałbym by gospodarz się wyniósł- proszę proszę, przecież to całkiem normalne.

mielonozaur
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-04-21 22:46:28
>>> Stary, pomogę Ci chętnie :)

WMG1945
    Ocena: 114 (glosow:124)
2013-04-21 20:44:22
Wlasnie do tego prowadzi tolerancja na sile.Te brudasy w zadnym kraju Europy sie nie asymiluja.Indianie tez byli tolerancyjni teraz mieszkaja w rezerwatach

WMG1945
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-21 20:42:10
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-21 20:37:30
Zaczyna się... ;)

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-21 20:27:48
A ja chce kucyka!

Talita
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-21 21:28:21
a ja dużą klacz, kucyk zdecydowanie nie zaspokoiłby moich potrzeb jeździeckich:)

Max74
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-21 21:31:42
Na potrzeby "jeździeckie" o wiele lepszy byłby ogier ;-)

Talita
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-21 21:48:26
nie zgodzę się Max a żadnym wypadku:D otóż nie wiem czy wiesz, ale ogiery są bardzo porywcze i nieokrzesane, dobre dla kogoś kto się nie boi szybkiej i niebezpiecznej jazdy;p ja natomiast lubię grzeczne, dobrze ułożone klacze, które posłusznie robią to co im każę:D

Max74
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-21 22:09:54
Jednakowoż będę obstawać przy swoim, bo jak spaść to z wysokiego konia :D

Talita
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-22 13:04:02
zależy w jakiej dziedzinie życia:)

hecer
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-04-21 20:27:39
na tych gnoi najlepsze jest napalm i atom!!!!!!!!!!!!!!!!

Psiapsiolek
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-04-22 01:33:32
Ja jednak myślę, że najlepsza jest edukacja. ŚWIECKA edukacja


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700