Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ale niestety Europa jest za bardzo tolerancyjna
TYGRYS-1984  13-04-25, 08:12 Zgłoś
+ 1158 -
Dodano: 2013-04-25, 08:12:50   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1158  Zgłoś nadużycie
422
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Ktoś tu ma większe kompleksy
  •  Gratulujemy Sylwii rozumu.
  •  Wyjaśniona poza
  •  A Polsat jak zwykle w swoim stylu
Ukryj komentarze(126)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ulfe
    Ocena: 62 (glosow:76)
2013-04-25 08:19:04
to nie jest kwestia tolerancji imo, japonczycy sa bardzo nietolerancyjni wobec innych narodowosci, ale tutaj pewnie poczytali o tej religii i podjeli jedyna sluszna decyzje, pamietajac o odpowiedzialnosci za bezpieczenstwo obywateli

PanKlekswKosmosie
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-06 12:17:22
Japończycy mają wiele odjazdów, ale za to ich zaczynam lubić.

Eveline
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-06 02:18:16
Największym skarbem narodowym nie są pieniądze, ropa, historia... Tylko dzieci. Kto ma najwięcej obywateli (a najlepiej - jak w Islamie - ściśle związanych z religią i kulturą), ten ma władzę i zaczyna rządzić. To czysta logika. A że społeczeństwo Europy zrobiło się za wygodne ("mogę sobie pozwolić na tylko jedno dziecko, żeby miało nowe książki do szkoły i własny pokój"), i powoli wymiera, to tak to się kończy.

moliter
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-04 09:43:27
bo wtedy to wszystko zniknie ,nasza wiara zwyczajje itp. Nie mam nic do Mameda lubie jego walki ale jego wiara kloci sie z moja i to ze taki czlowiek odnoszacy sukcesy w naszym kraju promuje to wyznanie i ma ogromny wplyw na ludzi i ich dalsza wiare bo taki np.15latek poczyta na necie jaka jest cudowna wiara Mameda a jego jest przy niej nieodpowiednia to tu mamy problem spory problem....

moliter
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-04 09:39:41
Ps:Pisze z mojego telefonu

moliter
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-04 09:35:48
jak dla mnie historia tu nie gra dużej roli, ogolnie w tych krajach panuje bieda nie wszedzie ale jednak jest w wiekszosci i dlatego taki jeden za oplata na jakis jego cel robi boom tak jak dostali 100tys. za ataki na wtc, gdyby od malego ci wmawiali ze to zaszczyt honor chwala itd wysadzic sie w imie boga pewnie bys to zrobil , nie ma co obrazac i kryttkowac innych gdy sie ich nie zna, a co do japoni to ciesze sie iz tak postapila poniewaz nie wazne jacy ci ludzie sa jest masa problemow przez wzrost ich w innych krajach.Nie mozna mieszac roznych koltor bo wtedy to wszystko zniknie ,nasza wi

pepen75
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-04 00:08:04
stop wszystkim religią , to największe zło jakie ludzkość mogła wymyśleć i na siebie sprowadzić

MrDementorex
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-03 02:02:03
Wszystkie kraje świata powinni brać przykład z Japonii, dobre chłopaki, z muzułmanami, żydostwem i innymi pasożytami się nie pierdolą i ich g**no obchodzi że coś tam jest faszystowskie, nazistowskie i łamie prawa człowieka. Tą plagę trzeba tępić wszelkimi środkami, przykład taki podam że w pewnej miejscowości w Danii, muzułmanie z rady miejskiej odwołali Boże Narodzenie, bo za drogo było 5000 tyś to tak dużo no i poza tym Boże Narodzenie obrażało ich "uczucia religijne" a 60000 tyś na islamskie święto to już nie tak drogo. W Anglii zaczęli se getta urządzać i przepędzają z nich chrze

MrDementorex
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-03 02:09:12
Jeśli tak dalej będzie, wkrótce Europejczycy obudzą się z ręką w nocniku i modlić się będą do Allacha 5 razy dziennie i oddawać cześć prorokowi pod groźbą kary śmierci. Kobiety nasze pod tą samą groźbą będą popie*rdalali w Burce i służyć jako seksualne niewolnice swojemu mężowi którą poślubiły wbrew swej woli.

Fafikuleniek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-02 15:16:24
Japonia jest jedynym krajem który nie wpuszcza żydów do bankowości, ustawowo. Bankami mogą kierować tylko Japończycy.

DGTLJNK
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-01 23:38:58
komentarz usunięty przez użytkownika

kazsu
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-01 18:57:14
Popieram. Ta szarańcza się wszędzie pcha.

oflowerso
    Ocena: -10 (glosow:16)
2013-05-01 15:33:16
jak czytam komentarze to nie wierze, że tyle nienawiści jest w młodych ludziach, którzy mało jeszcze wiedzą na temat jakiejkolwiek religii. Przede wszystkich nie wszyscy muzułmanie są źli, tak samo jak nie wszyscy katolicy są dobrzy. Jaka jest różnica obkładania się ładunkami wybuchowymi w imię religii od obkładanie się w imię polityki itp? Katolicy zabijali się kiedyś przez religię, muzułmanie teraz tylko kiedyś nie było internetu.

IGotYouDancing
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-05-01 16:24:19
Czemu nienawiść? A temu, że nie wiem czy wiesz, ale przyjeżdżają do obcego kraju i liczą że to inni dostosują się do nich. Bodajże w jakimś miasteczku w Danii muzułmanie z rady osiedla znosioi obchody Bożego Narodzenia i sie pieklili że to obraża ich religie. W Anglii robią sobie getta, do którego nie wejdziesz sam, bo po prostu już nie wyjdziesz. Ale wszyscy sie lituja i pozwalaja wchodzic sobie na łby.

IGotYouDancing
    Ocena: 13 (glosow:13)
2013-05-01 16:26:59
Poza tym, ok, umówmy sie - nie każdy muzułmanin jest zły. Faktycznie. Ale jak to wybadać? "dzień dobry, czy jest pan dobrym muzułmaninem, czy za dwa tygodnie zbierze pan ekipę i rozpie*dolicie mi pół miasta?". Tak sie ich namnożyło, że niestety jest albo opcja a) wszyscy wypie*dalać. lub b) zapraszamy serdecznie, lubimy być traktowani jak szmaty. :)

Fafikuleniek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-02 15:29:52
Problem tkwi nie po naszej stronie a po stronie muzułmanów. Nawet dziecko wie że radykalny Islam jest w większości odpowiedzialny za terroryzm na świecie. To co teraz obserwujemy to kolejna inwazja na Europę. Inwazje te niestety mają dość długą tradycję w historii ale by to wiedzieć trzeba o tym poczytać, w telewizji tego nie pokażą. Krucjaty organizowane były by powstrzymać Islam od marszu na Europę. Wstukajcie w wikipedii "Arabskie panowanie w Hiszpanii" kraju generalnie chrześcijańskim. Rozmowa na temat obecności Islamu w Europie pozostanie na zawsze bezowocną dyskusją nad faktami

Fafikuleniek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-02 15:37:50
Zobacz co stało się z nami, narodami Europy. Kiedyś była wiara, była religia, jasne że zawsze niedoskonała ale w innych też nie masz tej doskonałości. Problem w tym że dziś człowiek nie poznaje innych religii, lecz skupia się na krytykowaniu tej która go otacza, najbardziej znanej. W rezultacie osłabia to strukturę. Mamy laicyzacje, mamy małżeństwa homoseksualne, adoptowanie przez nich dzieci. Z drugiej strony ... Islam, nie uznający kompromisów, nieprawdaż ? Widzisz więc że mają z czym walczyć w Europie bo wg. Koranu to wszystko co mamy dziś to dzieło Szatana.

Killeroth
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-01 13:29:15
komentarz usunięty przez moderatora

marcin1975rm
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-01 10:17:30
Są jednak mądre narody na tym świecie.

aviga1
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-05-01 01:21:39
W Europie rozprzestrzenia się pedalstwo i islam. Jak tak dalej pójdzie to za kilka lat cioty będą chodzić w burkach.Dodatkowa tragedia dla nich to info,że różowych burek nie ma.Przykro mi,że tak piszę bo wychodzi ze mnie homofobia i rasizm ale i jedni i drudzy po prostu się proszą o ty by ich nienawidzić...

wieszjak
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-01 00:20:53
Je*ać brudasów!!! jeszcze gorsze scierwa niż szwaby ku*wy!!!

ivel
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-05-01 00:15:52
pakichy araby turasy cyganie WYPIERD...Ć DO SIEBIE

IGotYouDancing
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-01 12:03:59
Tylko np. z cyganami jest ten problem, ze oni nie maja swojego panstwa.

wiesniak1977
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-30 23:28:30
gnac ich to nie ludzie w 95% bynajmniej,znam wielu,oszusci,dusigrosze,materialisci,damscy boksrzy,zboczency,egoisci

JesteSobo
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-30 23:24:44
Niedługo to nie będzie żadnego Europejczyka tylko wszędzie te Islamy ;__;

qwad14
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-30 22:49:46
Nigdy bym nie pomyślał, że tam mają mądrych polityków a nie durni jak w Europie!

kruellaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-30 22:20:56
oni nawet towarów z zagranicy nie uważają a co dopiero obcych ludzi

JulekOgorek1990
    Ocena: -21 (glosow:25)
2013-04-30 21:55:39
To chyba dobrze że Europa jest bardzo tolerancyjna -.- A nie źle .

galka666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-30 21:44:09
no i co, to jest wiocha? bardzo dobry pomysł, tylko po kiego grzyba dodawć to na stronę "wiocha.pl"?

lordandy
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-30 21:09:14
I za to czesc I chwala kitajcom.

candycane1988
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-04-30 20:50:31
muzułmanie nie wnoszą za wiele w kulturę czy naukę nie zbyt garną się do pracy za to chętnie obklejają się ładunkami wybuchowymi i polewają swoje kobiety kwasem... w imię allaha. ch.j wbijam w taką wiarę.

Rebus364
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-04-30 20:19:40
I tak trzymać.To wzór do naśladowania dla europy.Muslimy na Saharę.

tomi2000
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-30 19:49:15
Przypominam Ci ulfe, że w czasie II Wojny Światowej też poczytali i przyłączyli się do jednej ze stron konfliktu

a3953fjweofh34h
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-30 19:44:03
Dobry pomysł, szkoda, że nie prawda...

LadyGoldJoke
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-30 19:41:55
Precz ciapakom!!

pushq
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-30 19:38:04
To byłby bardzo dobry pomysł. Jedyny problem jest taki, że fakt przedstawiony w tej wiosze to...nieprawda ;) Zanim gimbusiarze zaczną polować na sensację niech najpierw sprawdzają fakty ;)

tomo84
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-04-30 19:32:05
powinnismy sie uczyc od skosnookich ,precz z islamem i tymi kozojebkami!!!

maran_hand
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-30 19:18:45
Polska zapewne daje obywatelstwo, ale żaden brudas nie chce bo socjal za niski..

jerukxd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-30 19:10:51
Japonia to ogólnie rozumny kraj, który wyprzedza resztę świata. W kwestii religii również, a Europa wciąż zaludniona różnej maści ścierwami. Mam nadzieje, że jak kiedyś muzułmanie wysadzą budynek rządu gdziekolwiek to rozumu trochę dostaną

SzalonyMagazynier
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-30 18:19:30
hm... Może zamiast emigrować na zachód, ucieknę na wschód, do Japonii?

MrBulioner
    Ocena: -14 (glosow:16)
2013-04-30 17:44:42
Co macie do muzułmanów? Nie każdy muzułmanin to terrorysta. Chrześcijanie też kiedyś palili na stosie i co? Ich trzeba wytępić.

marcinekcom
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-04-30 17:55:53
owszem nie każdy muzułmanin to terrorysta i tak samo nie każdy chrześcijanin to zrównoważony człowiek. Aczkolwiek żeby się wypowiedzieć trzeba mieć styczność z tymi pierwszymi, "normalnych" prawie że nie spotkasz, większość wychodzi z założenia że można ru@#$ć, gwałcić, zabijać chrześcijanki i to oczywiście nie ich wina, to jeden z wielu przykładów. Proponuję np wyjechać do UK i tu zobaczyć co się dzieje

BlackHare
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-30 23:41:34
Ci "normalni" to tacy, co przeszli niedawno na islam i wierzą w banialuki, które im wciskają islamscy kapłani jacy to oni są pokojowi oraz ci, którzy od wieków zasiedlają tereny nienależące do krajów arabskich. Dzięki temu nie maja od dziecka wpajanych tych głupot, którymi arabscy przywódcy i fanatycy karmią swój lud. Druga grupa normalnych to tacy, którzy przeszli na islam pod przymusem, którzy po kryjomu plują na koran. Musieli przyjąć islam, albo wybrać śmierć.

BlackHare
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-30 23:47:59
Teraz pomyśl, parę tysięcy normalnych i kilka milionów popaprańców. Jak myślisz, jakie jest prawdopodobieństwo, ze spotkasz normalnego? Wypominasz czasy herezji, ale pamiętaj, że wtedy były inne czasy. Wtedy kościół miał władzę równą królom. A motłoch był trzymany w ryzach dzięki ciemnocie. Teraz już nie ma takich czasów a kościół płaci za dawne czyny, bo jak sam zauważyłeś ludzie nie zapomnieli o tym wszystkim. Ale islam i araby cofają się w rozwoju. Cofają się do czasów, które KK ma już za sobą.

marcinekcom
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-01 01:11:16
true true...

adishadow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-02 02:35:52
True, pogonic cholote z Europy. Smiecie juz opanowali Zabojadow i za chwile opanuja UK. W Tower Hamlets i Stradford w Londynie juz ich jest wiecej niz Brytoli. A takie piekne czasy byly na przelomie wiekow gdy panowal tam Jack The Ripper.

marcinekcom
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-08 22:59:59
ale "Brytole" są już na "wyginięciu", poruszając się po Londynie już no nie zwracam uwagi na Muzułmanów czy ludzi w różowych dredach z lateksowymi kokardkami, ale "łeb się odwraca" jak zobaczę mniejszość angielską... na 10 urodzeń, jedno dziecko to anglik, przynajmniej tak było jakieś 5 lat temu...

hagen24
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-30 17:24:46
Lechu Elektryk chciał nam zrobić drugą Japonię w Polsce, ale mu nie wyszło.A szkoda.Widać że Japończycy to mądry naród.

marcinekcom
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-30 17:17:28
hmh... idę wyrobić paszport

SuperGL
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-04-30 16:23:25
Zabrakło dwóch zdań: Dlaczego Polska im przyznaje? Bo w rządzie rzadko który to Polak.

DGTLJNK
    Ocena: 12 (glosow:14)
2013-04-30 15:46:32
Moi rodzice wierza w boga, chodza do kosciola. Gdy w wieku 16 lat powiedzialem im ze nie wierze w boga i nie bede chodzil do kosciola nie zagrozili mi smiercia czy chlosta. Gdyby sytuacja zdarzyla sie w muslimskiej rodzinie, kuzyni i wlasni bracia odpowiednio zajeliby sie taka osoba i bysmy mieli kolejne samobojstwo tudziez zaginiecie.

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-30 16:46:09
Żadne samobójstwo czy zaginięcie.U nich to się nazywa zabójstwo honorowe i nie jest niczym złym, wręcz przeciwnie.

hall21
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-04-30 15:10:36
Nie chodzi o muzulmanow , tylko o idiotow. A tych czy chrzescijan, czy innych, jest zatrzesienie, jaki i tu.

busoni
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-30 14:41:38
Do podłożenia bomby obywatelstwo nie jest konieczne.

Uszat89
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-04-30 14:24:19
Turcja tez jest w europie... a muzułmanów tam jest sporo..

Arkadiusz432
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-30 17:04:46
Gdzie? Chyba te 3 procent terytorium ich kraju

szulcik
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-04-30 14:17:46
Jednak azjaty mają pozytywne strony !!!! BRAWO !!!!!!!!!!

tub00sh
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-30 16:37:41
A mają negatywne? Pytam o Japończyków.

I-like-trains
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-30 23:07:26
Tub00sz: nie pytaj o takie szczegóły kogoś kto ma same negatywne strony

grzegomilo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-30 13:39:49
w Polsce nie ma problemu z muzułmanizmem, a co nas Europa obchodzi jak Europę my nie interesujemy?

maras2604
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-30 14:32:02
dowiesz sie jak muslimy przejma wladze w europie, a przy tepie w jakim sie mnaze bedzie to za jakies 20 lat

Werner_Beinhart
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-04-30 13:17:32
Japończycy prawie nikomu nie przyznają obywatelstwa. Obywatelstwo japońskie jest zależne od krwi a nie od miejsca urodzenia. Za to stali rezydenci mają dużo praw, więcej niż gdzie indziej. Co do mahometan żyjących w Japonii: w zdecydowanej większości pochodzą z muzułmańskich krajów Azji Południowo-Wschodniej a nie z ogarniętych amokiem krajów Afryki i Bliskiego Wschodu.

deireadh703
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-30 13:05:34
komentarz usunięty przez moderatora

deireadh703
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-30 13:03:26
komentarz usunięty przez moderatora

Lesio13z
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-30 13:03:14
...., więcej po przekopiowaniu tego w/w w googlach. Ogólnie to kompletna bzdura, w Japonii jest ponad 150 tys. praktykujących muzułmanów, więc informacje autora są wyssane z palca.

I411011y1110u5
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-30 13:02:01
Ha... Datte... watashi ha disuki nippon desu... (Właśnie... dlatego... Kocham Japonie....)

Lesio13z
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-30 13:00:57
Japończycy po raz pierwszy poznali idee religii Islamu dzięki przetłumaczonej w 1877 r. na język japoński biografii proroka Muhammada. W 1890 r. przypłynął do Japonii wysłannik turecki z propozycją kontaktów dyplomatycznych. Pierwszymi Japończykami, którzy przeszli w 1909 r. na Islam byli Mitsutaro Takaoka po pielgrzymce do Makkah oraz Bumpachiro Ariga, który przyjął Islam w czasie podróży do Indii. W czasie I wojny światowej wielu emigrantów muzułmańskich z centralnej Azji i Rosji otrzymało azyl w Japonii gdzie założyli pierwsze osady. Ich meczety wybudowano w 1935 r. w Kobe oraz w 1938 r. w

meliska
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-30 12:47:42
komentarz usunięty przez użytkownika

meliska
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-30 12:44:56
komentarz usunięty przez użytkownika

track28
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-04-30 12:20:14
W Polsce powstało 5 meczetów. Kto wydał takie pozwolenie? Czy nie powinno być w tej sprawie konsultacji ogólnonarodowej??

hall21
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-30 15:11:50
A na budowe synagog, kosciolow i cerkwi to juz nie? Dobrze sie czujesz?

track28
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-30 17:32:12
Oczywiście. I jeśli naród wyrazi taką wolę, że tego chce, to czemu nie. Sugestia jest chyba wystarczająco jasna, pozdrawiam

burakza2zl
    Ocena: 13 (glosow:13)
2013-04-30 11:56:23
"Co oni wszyscy mają do tych muzułmanów?" - myślałem przed wyjazdem do UK

hall21
    Ocena: -11 (glosow:11)
2013-04-30 15:14:31
No i wyjchales/as i co teraz masz do muzulmanow? Bo ja jakos tu jestem i ciagle do nich nic nie mam, nawet ich nie widuje zbyt czesto. A ciebie pogryzli, podrapali, opluli, no bo chyba cos musieli ci zlego zrobic skoro masz o nich zle zdanie

Youpidou
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-30 11:21:04
Bzdura, Islam jest w Japonii, wiocha dla autora za nie doczytanie prawdziwych źródeł.

pichorek
    Ocena: -15 (glosow:19)
2013-04-30 11:10:58
Robicie najazdy w stronę muzułmanów ciekawe dlaczego tak się zachowują?A może mszczą się za czasy średniowiecza?Kiedy to święci chrześcijanie wyrzynali ich w imię Boga za innowierstwo?Zastanówcie się zanim coś napiszecie.

Mundzio84
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-04-30 11:17:05
Ja pi*rdolę, toś dowalił.A murzyni rozwalając Londyn, w zamieszkach jakiś czas temu, pewnie mścili się za czasy niewolnictwa?Rozwala mnie logika niektórych ludzi.

Hanoch
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-30 11:23:28
Historia się kłania. Jak trochę poczytasz to się przekonasz, że oni tacy święci też nie byli, mordowali chrześcijan w równym stopniu co chrześcijanie ich.

yourvision87
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-30 11:30:53
masz pewnie brudasa w rodzinie, co ?

pichorek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-30 12:06:01
no tak ale oni pierwsi byli na swoich ziemiach,a chrzescijanie tam wtargnęli:)

track28
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-30 17:43:34
pichorek - mają prawo tak się zachowywać w ramach rekompensaty za średniowiecze, a my mamy wszystko przyjmować z pochyloną głową bez prawa protestu i własnego zdania - czy to Twoja logika?

adishadow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-02 02:42:16
Mundzio masz browara u mnie

tub00sh
    Ocena: 15 (glosow:15)
2013-04-30 11:09:03
Nie wiem czy to prawda, nie chce mi się weryfikować, ale zawsze wiedziałem, że Japończycy to najmądrzejszy naród na świecie. Praktycznie bezwyznaniowy (stąd zapewne ich niechęć do ciapków) który woli się rozwijać, niż modlić do totemów. Cudowny kraj.

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-30 11:14:12
I taki hipsterski :D

posiew
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-30 11:07:30
W Polsce też tak powinno być

yourvision87
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-30 11:32:04
Polska ma za mały socjal, żeby muzułmanów ściągnąć do siebie ;)

diamentowamaska
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-30 10:55:18
Może i Europa kiedyś zmądrzeje i dojdzie do takiego samego wniosku co i Japonia ?? oby......

Hanoch
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-30 11:25:00
....oby nie było wtedy za późno .

randomrandom
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-30 10:42:33
komentarz usunięty przez moderatora

DXPac
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-30 10:38:15
Co prawda to prawda maja świętą rację.

sangre666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-30 10:25:04
a za to europejczyk bez większych problemów może otrzymać Japońskie obywatelstwo :)

dziurek7
    Ocena: -11 (glosow:19)
2013-04-30 10:23:40
A kto widział na żywo jak muzlumanin robi cos niepoprawnego? Nie chodzi mi o odpowiedzi z YouTube ale tak naprawdę? Ja mieszkam zagranica i każdy martwi sie bardziej o wPlyw PL jak o muzlumanow...a wam w PL gadaja o islamizacji swiata i każdy ślepo wierzy... Jeszcze kiboli wyslawiacie... Co za tepy odlamek społeczeństwa... Hitler byłby z Was dumny pseudoPolaki!

beeveer
    Ocena: 12 (glosow:14)
2013-04-30 10:29:27
Awaryjna sytuacja w dużym zakładzie prod. w niemczech. od 12 godz bez przerwy staramy sie naprawić uszkodzoną maszynę, koło południa wszystko wydaje się gotowe, puszczona zostaje złożona procedura testów, nagle wszyscy ciapaci technicy ida w pi.du. pytam o co biega - oni musza się teraz modlić. a my zaczniemy póxniej od nowa. powiedziałem dyrektorowi że mam w dupie prace z idiotami. niech w d.. jeany allach naprawia mu maszynę i się zwinęliśmy. pracuj z tymi durniami, to zobaczysz.

dziurek7
    Ocena: -9 (glosow:9)
2013-04-30 10:40:45
pewnie ze może tak być... Równie dobrze Rusek nie przyjdzie do roboty wcale bo popil, Polak przyjdzie pijany, Anglik naprawi zła maszynę bo nie jest specjalista... Tzn ze tak zawsze jest? Bo ja do roboty nigdy nie przyszedłem pijany... A pracuje tez z muzlumanami co nie robią przerw na modlitwę, piją alkohol i jedzą wieprzowine... Mało tego - pracują normalnie i nawet kamizelki z bomba nie noszą! Uwierzysz Ty?

Nick-T_00
    Ocena: 13 (glosow:15)
2013-04-30 10:56:54
dziurek7 ja widziałem bardzo wiele. Muzułmanie uciekają ze swoich krajów do cywilizowanego świata. Co jest najbardziej dziwne - próbują zmieniać ten cywilizowanty świat na kraj muzułmańki (z którego dopiero co uciekli) i jeszcze - co najbardziej ciekawe - winią właśnie cywilizowany świat za to, że w krajach muzułmańskich jest źle.

dziurek7
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-30 11:12:40
to kolego szanuje Twoja wypowiedz za to ze opierasz ja na własnych obserwacjach a nie bo widziałeś w tv i necie... Ja mam zdanie odmienne ale tak jak wspominałem to dlatego ze nie widziałem na własne oczy to o czym mówisz... Pozdro!

DGTLJNK
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-30 11:32:39
A mnie na uniwerku przesuneli egzaminy w zeszlym roku bo ktos ukladajac harmonogram nie wzial pod uwage jakiegos ich swieta co spowodowalo oburzenie wsrod brudasow, oczywiscie anglicy sraja ze strachu by sie sprzeciwic i zmienili date egzaminu. Muslimy to pier. tepactwo, g*wno wiedza o swiecie czy historii a na uniwersytecie maja problemy z prosta matematyka z ktora polska mlodziez musi sie uporac w 6 klasie podstawowki. Nie bylem rasista dopoki nie przyjechalem do UK , teraz nienawidze tych brudasow i na kazdym kroku im to okazuje.

Hanoch
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-30 11:40:29
Znam wielu muzułman. Ci z Turcji i Cypru jeszcze są znośni, ale ja nie nazwał bym ich muzułmanami. Znam też wiele osób z Arabii Saudyjskiej, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Maroko i kiedy chciałem poznać lepiej islam i zadawałem im pytania odnośnie wiary, za zwyczaj słyszałem odpowiedź bo tak jest napisane w Koranie. Sorry ale uważam się za osobę myślącą i taka odpowiedź mnie nie satysfakcjonuje. Większość tych ludzi ślepo wierzy w taką interpretacje Koranu jaką przekażą im, dla tych ludzi słowa idżtihad czy al-mudżtahid fil-madh’hab są święte i jeśli oni każą im chwytać za bro

Hanoch
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-30 11:43:18
chwytać za broń i strzelać to 90 % z nich to uczyni.

dziurek7
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-30 12:41:01
skoro jest tak wiele znawców ( nie pisze tego złośliwie ) to powinniście zauważyć ze z Nimi jest podobnie jak z katolikami... Tysiące interpretacji własnej religii... islamu które zagrażają światu - tych powinno sie tepic... Są tez i tacy muzlumanow którzy gdzieś maja święte wojny i chcą normalnie żyć po europejski - tych powinno sie szanować! Tak jak i są katolicy co ukamieniuja bliźniego swego w imię miłości - i są tacy którzy kierują sie wiara ale zachowując szacunek dla innych...

dziurek7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-30 14:39:21
i pytanko - jako opinie maja obywatele PL w UK i DE etc ?

hujopies
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-30 15:13:31
Nie wiem jak w UK i DE, ale wiem jak jest w Szwecji. Muzułmanie mają mnóstwo dzieci, nie pracują, biorą zasiłki. Jak muzułmanka uzna, że chce uciec, to potem jest w wiadomościach informacja, że kolejna "wypadła przypadkiem" przez okno z 10-go piętra. Do sądu nikt nie pójdzie, bo cała rodzina zeznaje, że to był wypadek i pozamiatane. Jak dla mnie coś tu nie gra...

hall21
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-04-30 15:18:28
Dobrze gadasz dziurek7, problem w tym ze wiekszosc tu obecna najdalej byla u babci na wsi, a jedyny obcokrajowiec jakiego widzieli to rosjanin z bazaru.

DGTLJNK
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-30 15:33:28
dziurek glupoty pier* jak stara baba ! Napisales ze znasz wielu ktorzy pija, jedza wieprzowine itd.. Ty chyba jeszcze po angielsku slabo rozumiesz i do tego nie odrozniasz muslimow od hindusow czy innych azjatow ! Bo ja owszem znam pelno ciapatych ktorzy to robia ale sek w tym ze oni nie sa muslimami. W wierze chrzescijanskiej jest wielu wierzacych ale niepraktykujacych, jesli zapytasz ktoregos z muslimow czy moga pominac piatkowe modly powiedza ci ze w koranie jest to niedopomyslenia. To samo z jedzeniem wieprzowiny i piciem alkoholu , w kazdej muslimskiej rodzinie sa tam za to chlostani !

DGTLJNK
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-30 15:44:16
I podkreslam , w KAZDEJ muslimskiej rodzinie ! Mieszkam w UK wiekszosc swojego zycia i znam tutejsze obyczaje od podszewki. W collegu byla u mnie dziewczyna ktora w wieku 12 lat wyszla za maz, w wieku 15 lat dzien w dzien przychodzila z podbitymi oczami do szkoly, kiedy po wielu tygodniach wreszcie opowiedziala nauczycielce co sie stalo i policja zaangazowala sie w ta sprawe , ona "powiesila sie".. A pozniej w gazecie czytalismy, ze brat z ojcem ja zabili i upozorowali samobojstwo bo zhanbila dobre imie rodziny spotykajac sie z kolega ze szkoly.

fix30a
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-30 17:15:38
Mieszkam w DE i u mnie w pracy brudasy mają więcej praw jak rodowici Niemcy. Gdy zasówają się modlić to mają przerwe( PŁATNĄ)!!! A my niestety kasy za naszą nie dostajemy. W szkołach na stołówkach zlikwidowano potrawy z wiepszowiny. Pytając się na zebraniu rodzicielskim "dlaczego"? Dostałam odpowiedz że razi to w koran i dzieci brudasów nie mogą spożywać pokarmów które leżały koło wiepszowiny.

beeveer
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-30 17:17:35
Dziurek, przyjdzie rusek czy polak do pracy pijany lub sie spóźni - wywalasz na pysk. spróbuj zwrócić uwagę muslimowi, że wyjątkowo nie może wszystkiego rzucić i iść się modlić - od razu urząd na karku. spróbuj go zwolnić - dyskryminacja!!! płacisz wysokie kary. Sprubój zatrudniać tylko niemuzułman - rząd zniszczy ci zakład.

dziurek7
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-30 18:30:05
ze niby słabo znam ang i nie odrozniam hindusa od muzlumanina? Pracuje po ang jako informatyk / analityk. Mam w pracy ludzi z Turcji, USA, Nowej Zelandii i mnóstwo innych miejsc. Mnóstwo wyznań w tym Muzlumanow. Są to najnormalniejsi ludzie co nie modlą sie w pracy, szanują chrześcijanow(mam krzyż Wyrzykowski na przedramieniu), a w razie potrzeby pomogli mi przy przeprowadzkach itp. Historie powyżej - cieżko mi uwierzyć...ale zakładam ze przy pracy fizycznej są rożne prostaki w tym muzlumanie..

dziurek7
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-04-30 18:37:11
a to co mnie najbardziej boli to jest to ze właśnie nas Polaków nie lubią za takie prostactwo i mało tolerancję... A tu połowa delikwentow to by ratowala świat przed muzlumanami... A tak naprawdę to miedzyinnymi przez takie podejście to wiele nacji chce sie przed nami ratować... Bo np stara sie człowiek wyrobić dobra markę o Polakach u obcokrajowców nawet i miesiącami... A przyjdzie taki Romek ze Stafanem, 2 wiesniaczki pijaczki i to pózniej Polaków wytykają na ulicach palcami a nie np mohameda...wiec snujcie dalej na islam!

dziurek7
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-30 18:39:19
krzyz wytatuowany* błąd słownika powyżej ;-)

Hustlin
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-30 10:22:28
komentarz usunięty przez moderatora

miszcz82
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-04-30 10:20:10
komentarz usunięty przez użytkownika

moyzi1
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-04-30 10:10:06
tenkto dal minusy jest albo moslimem albo wiesniakiem ktory nie byl jeszcze w Francji lub w Belgii

rafalinho007
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-04-25 14:59:18
Właśnie polubiłem Japonie.

ramirez33
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-04-25 17:34:07
komentarz usunięty przez moderatora

sabor
    Ocena: -19 (glosow:21)
2013-04-25 12:55:37
Sianie nienawiści to dopiero wiocha,a ty piesku czy tam tygrysku to robisz i powinno to być karalne powinna policję zająć takich ludzie jak ty.

beeveer
    Ocena: 14 (glosow:16)
2013-04-26 10:18:22
Nie myl niechęci i nieakceptacji z nienawiścią. Widze, że za niedługo każde zwrócenie uwagi pedałowi, ciapatemu czy murzynowi będzie przestępstwem. opanujcie się.

sabor
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-25 12:53:34
komentarz usunięty przez użytkownika

stach1947
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-25 10:10:24
Tak samo? To co zrobiłbyś z polskimi Tatarami, którzy przelewali krew za naszą ojczyznę i zasiedleni są u nas od wieków?

malgolina
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-04-30 10:17:46
Jak napisałeś: są u nas od wieków. Czyli są nasi, nieszkodliwi, żyjący zgodnie z sąsiadami, nie nawołują do świętej wojny, nie wysadzają się w powietrze, pracują i mówią po polsku.

erni54
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-25 10:03:49
zajebiscie sie zgadzam.................u nas powinno byc tak samo

beeveer
    Ocena: 16 (glosow:16)
2013-04-25 09:11:35
Oj tam, ja również moge napisać, że w polsce nie wyjdzie na ulice żaden muzułmański patrol obywatelski, ani żaden muzułmanin nie będzie pouczał polaków ile maja pic, czy jak traktować kobiety. Ponieważ otrzyma natychmiastowy wpie..ol. bezwzględnie. Więc nie jest tak źle.

witawu
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-25 08:37:26
a u nas Czeczeńcy mają swoje ronda

bubala
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-25 08:35:31
i gdzie tu wiocha?? wiochmenie !!

freedom80
    Ocena: 12 (glosow:12)
2013-04-25 08:30:24
Japonia to w ogóle wyjątkowy kraj :)

Majko04
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-04-25 08:29:23
I tak powinno być...

ulfe
    Ocena: 62 (glosow:76)
2013-04-25 08:19:04
to nie jest kwestia tolerancji imo, japonczycy sa bardzo nietolerancyjni wobec innych narodowosci, ale tutaj pewnie poczytali o tej religii i podjeli jedyna sluszna decyzje, pamietajac o odpowiedzialnosci za bezpieczenstwo obywateli


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400