Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Wszyscy widzieli jak wzięła łapówę tylko nie sąd
aaarob  13-04-27, 08:03 Zgłoś
+ 870 -
Dodano: 2013-04-27, 08:03:38   przez: aaarob
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 870  Zgłoś nadużycie
82
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  No tak mniej więcej to wygląda.
  •  Zielona wyspa, dobra zmiana, teraz niebo-dla kogo to
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
Ukryj komentarze(212)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
tashunkewitko
    Ocena: 97 (glosow:115)
2013-04-28 11:45:38
Żyjemy w cyrku, w którym biedaka na Śląsku wsadza się na 2 lata za kradzież worka węglą, a gdzie NAGRANĄ skorumpowaną mendę się uniewinnia! Postsolidarnościowa hołota!

timon6660
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-08 08:34:41
Ludzie powinni się postarać by nie zaznała spokoju w tym kraju

Synapsse
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-04 20:08:21
SAWICKA DOSTANIE KASE A ZAPŁACIMY ZA TO MY

justynaskalska
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-30 14:46:59
popełniła świadomie przestępstwo jeden sąd ja skazał drugi powiedział że nie winna a teraz próbuje wyłudzić kasę z naszch kieszeni co za wredne babsko

Nick-T_00
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-03 21:34:26
I to wszystko przez tych baranów z PiSu - czyli partii, którą tak święce Justynko popierasz. Powinni ich obciążyć kosztami sprawy sądowej i odszkodowaniem.

nietuzinkowy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-30 13:55:43
ZŁODZIEJSKIE KURW..A NASIENIE DO PIEKLA Z NIA,A SAD KTORY JA SADZIL NIE LEPSZY CIEKAWE ILE WZIAL LAPOWKI ZA TAKI WAŁEK.JA KIEDYS PIERDOLNALE...M GOSCIA W PAPE TO ODRAZU MIALEM SANKCJE NA 3-MCE I GDZIE TU SPRAWIEDLIWOSC JEST PYTAM SIE!!!!POZWALAJMY IM TAK DALEJ TO NAS ZGNEBIA I BEDZIEMY JAK TE PAROBKI ROBIC TYLKO NA PODATKI I LEWIZNE DLA NICH.SCIERWA JEDNE.

irek285
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-04-29 22:15:10
Jestem ciekaw czy jak by wam jakas cycata laska sidziala na kolanach z cyckiem przy nosie kto by odmowil koperty.Cwaniaki.Kazdy kto jest prowokowany da sie zlapac.Zby bylo korupcja zniknela to w karju musi sie zyc dobrze czyli kazdego musi byc stac na normalne zycie.

zapalnik1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-29 21:58:37
Nie no k***a gdzie my zyjemy!!

ken299
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-29 20:25:19
i tak właśnie POwstaje sprawiedliwość patologiczna....już zaPOwiadali w mediach że trzeba oczyścić tych co walczą z korupcją(oczywiście zwalajac winę na poprzednią władzę)(chcą być bezkarni),dlatego nie liczmy że w tym kraju będzie normalnie bo na nich prawa nie ma

Zubkownik
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-29 19:01:04
Skoro sędzia ignoruje fakty i dowody uniewinniając sprawczynię przestępstwa to w jakim k...wa państwie prawa my żyjemy? To jest PAŃSTWO BEZPRAWIA

zenekben
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-29 17:29:58
Ludzie dooobra wiadomość możemy kraść :D

findur
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-29 16:50:01
zobaczycie że jeszcze się odchudzi i na rurce w barze go-go zatańczy :P

rudzielec69
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-29 16:27:17
tusk musiał zalatwić ten wyrok dla niej i dla burmistrza helu. żyjemy w państwie gdzie wysoką rangą ludzi się uniewinnia za przestępstwa, a złodzieja z marketu wsadzi się do ciupy.

peterw1960
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-29 14:52:50
Policja, CBA i inne sratata nie jest od sprawdzania czy ktoś weźmie łapówkę lub odda znaleziony 1kg złota... ale od łapania oszustów, złodziei i innego k***stwa.

Qba_866
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-29 13:30:20
Do wszystkich tu oburzonych. Nie ma tu takiego, lub takiej który by nie łyknął takiej kasy. Najpierw debil z CBA stwarza odpowiednią sytuację, a potem proponuje kasę. Tfu, Bond z Koziej Wólki. Wina Sawickiej jest jedna, że na taki "miód" się nabrała. Ani to to ładne, ani mądre.

jacek.jacek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-29 23:49:36
co ty pier..isz baba szukała dojścia do "kręcenia lodów " dlatego trzeba było ją sprowokowac . A agent Tomek to powinien jeszcze szkodliwe dostać za podrywanie takiego babsztyla . Ciężka jest praca agenta pod przykrywką

wahoo1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-29 12:53:20
wYBIĆ KU***Y !!!

stalowiak
    Ocena: -8 (glosow:14)
2013-04-29 11:54:41
Jak najbardziej słuszna decyzja sądu. Stop rządowym prowokacją.

wiochman75
    Ocena: -6 (glosow:14)
2013-04-29 11:28:14
Prawdziwa wiocha to sposób w jaki była prowadzona sprawa Sawickiej. Super agent Tomuś tak długo za nią łaził i dupę zawracał , aż ją sprowokował. Zamykać należy tych co notorycznie biorą i uda się ich przyłapać. Tomusiowi należy postawić zarzuty za namawianie do popełnienia przestępstwa.

BeNeQpl
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-04-29 11:44:16
Oj tylko to ona potem za nim wydzwaniała żeby dał drugą połowe kasy :) CBA wiedziało, że jest podatna na korupcję i udowodniło to.

andrej158
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-29 07:04:47
I dostanie jeszcze za to spore odszkodowanie - z NASZYCH pieniędzy!!!

szulcik
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-04-29 07:03:13
Sądy są jedynie dla maluczkich !! Takie skurw..ńskie żydowskie patałachy są ponad prawem !jestem tylko ciekaw ,kto sie podłożył ,by dupkę wyłuskać z problemu i jaką cene zapłaci za jakiś czas ;) Polecam do obejrzenia film Drogówka GENIALNY !!!!!!!!!!!!!!!!

marmly7403
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-04-29 00:37:29
tu tez nie chodzi o sama korupcje ale sedzia mial racje nie panstwo nie moze sprawdzac granic uczciwosci mozliwosci i moralnosci obywatela, a wy tacy wspaniali a kazdy by sie polasil na taka kase

polkowski
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-04-29 09:53:39
poprzednie dwa wyroki dwóch niezawisłych sądów mówiły coś zupełnie innego, a ten sędzia już się zasłynął w sprawie FOZZ i uniewinniena Wałęsy za zniszczenie swojej teczki osobowej SB wyrywając kartki. Też powiesz , że jako Prezydent miał prawo niszczyć dokumenty państwowe, a w sprawie Sawickiej nie mozna było zastosować legalnych działań dopuszczonych prawem na które była zgoda niezawislego sądu ? A czy wyrok uniewinniający na zbrodniarzy z grudnia 1970 wydany przez sędziego który w latach 80tych skazywał opozycjonistów jest obiektywny?

kalafior23
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-29 00:28:43
Ciekawie ile sędzia łapówki wziął!?...

puszekp
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 23:17:17
i huiohj kourwa

marcin1975rm
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-28 23:03:30
Platforma Obywatelska zalegalizowała w Polsce korupcję

Tashi
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-04-28 23:00:40
Czy nikt z was nie słyszał wyroku czy po prostu go nie rozumiecie

catarina
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-04-28 23:04:33
rozumiemy, że sąd nie może niby korzystać z dowodów niby nie legalnie zdobytych. Ale co z tego? Jest łapówkara i ch*uj.

mcebury
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-04-28 23:20:22
Jej nie przyłapano na łapówce, tylko stworzyli sytuację w której do tego doszło i zrobili to nielegalnie.

WMG1945
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-28 23:47:48
Gdyby byla z innej partii to poszlaby siedziec za niezgloszenie proby popelnienia przestepstwa.

mcebury
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-04-28 23:58:10
Gdyby była z innej partii tej afery by nie było

catarina
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-29 11:29:02
I co? teraz POlitycy nie będą się bać brać łapówy, bo przecież sprawdzanie ich jest nielegalne. POlitycy czas żniw rozpoczęty!

catarina
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-28 22:58:17
bo z PO

Jacenty71
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-28 22:46:18
komentarz usunięty przez moderatora

Slavoo123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-28 22:02:57
Do pierdla z nią!

Slavoo123
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-04-28 22:04:42
Jakby nie chciała to by nie wzięła. Nie ważne czy prowokacja czy nie.

mrEX9
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-28 21:53:55
Tak to jest że przestępca zostaje uniewinniony, a osoba za walkę o życie zostaje skazana od ręki :/ .

mnb123
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-28 21:48:04
W tym wszystkim chodzi kto i ile.A właściwie to CBA ZOSTAŁO POWOŁANE PO TO ŻEBY PROWOKOWAĆ.Przykro,że uczciwym pozostało tylko wyjechać z tego kraju.

WMG1945
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-28 22:05:33
Nie jestem za konfidenctwem ale ta pani byla na jakims stanowisku.Powinna zglosic ze ktos ja namawial do przestepstwa.

endrju007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-06 12:35:58
Ciekawe, przy jakiej kwocie Ty byś pękł. Prowokacja może być przeprowadzona wobec osoby PODEJRZANEJ. Nie ma na celu sprawdzać, czy ktoś weźmie kasę, czy nie weźmie...

vector78q
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-04-28 21:46:55
Jakie dowody zostały zebrane nielegalnie?! K**wa! Wypowiadał się Kamiński na ten temat. CBA zainteresowało się nią jak zaczęły chodzić ploty, że można fajną działeczkę za łapówę wyrwać. Na założenie podsłuchu wydał zgodę sąd albo prokurator! Na wręczenie kontrolowanej łapówy tak samo! Nie słuchajcie tylko tego żydowskiego tvnu!

mcebury
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-04-28 21:58:35
"zaczęły chodzić ploty, że można fajną działeczkę za łapówę wyrwać." - zaw3sze można fajną działeczkę za łapóweczkę wyrwać... Księża o tym wiedzą najlepiej... "Na założenie podsłuchu wydał zgodę sąd albo prokurator!" - jak myślisz kto prokuratorowi kazał to zrobić?

catarina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-29 11:33:19
kto? wogóle nie rozumiem co ty napisałes, o co chodzi z tymi księżami

vector78q
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 21:37:36
komentarz usunięty przez użytkownika

jestemlogin2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 20:36:04
komentarz usunięty przez moderatora

pitbull33
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-04-28 19:59:12
Jak PAŃSTWO ma wymagać od obywatela nie łamania prawa skoro jej organy same je łamią? Owszem jest winna jak sam diabeł, ale metody które do tego doprowadziły są "nielegalne" Kaczyński wprowadził metody Państwa totalitarnego i gdyby nie przejęcie władzy przez PO to by sie posuwało coraz dalej. Byli byśmy drugą Białorusią europy. Nigdy więcej PISu u władzy, ani żadnych lewaków klaunów Palikotów. Owszem PO daleko do ideału rzadzą na słabą tróję na szynach... Ale nie ma alternatywy, taki nasz dramat, może być źle lub gorzej...

herod12
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-28 21:19:02
Może porównaj od razu Polskę za czasów Kaczora do Korei Północnej. Wole, żeby rządził Kaczyński i nawet naginał prawo ale łapał tych złych niż, żeby rządziło PO, które nie robi nic.Swoją drogą może niech służby odtajnią akta i wtedy zobaczymy czy było łamanie prawa czy też nie. Moim zdaniem nie było i mam nadzieje, że Pis dojdzie do władzy i zrobi porządek z tym burdelem, który się zrobił. Szkoda, że mamy taką propagandę w mediach, która przedstawia Pis jako tych złych.

vector78q
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 21:39:54
komentarz usunięty przez użytkownika

wieslav
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-04-28 21:51:42
herod12 boli mnie twoja tępota i niedoinformowanie. Poczytaj sobie o jarusiu i jego przekrętach, firmach i kombinacjach. Wcale nie jest lepszy od tusków, lewaków z sld czy kolesiowców z psl. Te aresztowania to były tylko i wyłącznie pokazówki dla naiwniaków, jacy to oni uczciwi są, a tak na prawdę pozbywali się przeciwników i zyskiwali monopol na przekręty. Poczytaj jak bliźniaki kombinowały na początku lat 90, jak udupiały konkurencje, to może otworzysz te klapki, które masz na oczach. Oczywiście ta baba powinna siedzieć w pace, ale to już inna bajka...

mcebury
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-28 21:54:30
Tego typu prowokacje się przeprowadza jeżeli jest podejrzenie o korupcję, więc wykreowanie takiej sytuacji jest zwyczajnie nielegalne... PiS był u władzy i pokazał klasę... Nawet do końca kadencji nie dotarł. Wykorzystywał różnego rodzaju służby do celów politycznych jak np. ten o którym teraz mowa. Naruchali afer w opozycji i własnej koalicji i zwyczajnie wyprzęgli... Więc herod nie łudź się bo PiS w własnej partii porządku nie potrafi utrzymać, a co dopiero w państwie...

herod12
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-28 22:04:28
Wy chodzicie w ogóle na wybory? Zależy wam na dobru Polski? Bo mnie bardzo. Pis nie jest idealny ale jedno mogę powiedzieć wolę ich niż PO, SLD, RP, PSL> Wiecie czemu?Bo oni jednak coś robili i dbali o Polskę. Dla nich Polak stał na pierwszym miejscu, dla nich kraj jest najważniejszy jego historia, tradycje. Wiecie co w szkołach zaczyna się dziać? Okraja się materiał z historii jak z innych przedmiotów. Amerykanie mają bzika na punkcie własnej historii a u nas co się dzieje? Ludzie mają znikomą wiedzę na temat własnego kraju. Przez to też nikt nas nie szanuje i Polacy siebie nie szanują.

mcebury
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-28 22:10:29
PiS nic nie zrobi... Bo jak by umiał coś zrobić to by swoją poprzednią kadencję doprowadził do końca, a nie wyprzęgł wcześniej. Druga sprawa w żadnej partii, nawet u oszołoma palikota nie ma tylko pomyleńców co w PiSie. W Ameryce się uczą historii do może 300 lat wstecz, w Polsce od kilku tysięcy lat przed naszą erą. Przykro mi ale w Polsce nie ma na kogo głosować... W Polsce nie wybiera się lepszych czy gorszych, tylko mniejsze zło. Zresztą jak i na całym świecie.

herod12
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-28 22:20:32
No tak dla ciebie oszołomem jest Macierewicz, Kaczyński i jeszcze zapewne kilka osób z tej partii jak nie wszyscy. A teraz na poważnie. Nie odpowiedziałeś mi na żadne z moich pytań. Napisałeś mi natomiast jaki to Pis jest zły itp. Nie intryguje cię to, że Polak nie zna podstawowych wydarzeń, które miały miejsce w kraju w którym mieszka? Nie intryguje cię to, że materiał zostanie jeszcze bardziej okrojony ? Drogi Kolego PO ma już drugą kadencję i co zrobili? Mieliśmy być drugą zieloną wyspą a czym teraz jesteśmy? Lepiej było za Pis'u.

herod12
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-28 22:25:39
Ponad to jak sam mówisz trzeba wybrać mniejsze zło. Wole rządy Pis'u niż Po a wiesz czemu. Bo za Pis'u czułem się bezpieczny, czułem że mogę być dumny z tego, że jestem Polakiem. Wiedziałem wtedy, że inne państwa czują do nas respekt. Obecnie jesteśmy pośmiewiskiem. Smoleńsk jest tego przykładem. Polska prokuratura pierw zaprzeczyła gdy zostało napisane zdaje się, że w wyborczej o trotylu. Dziennikarze odpowiedzialni za to stracili stanowiska. A co się później okazało. Stwierdzono obecność trotylu. Rosjanie umyli wrak samolotu na błysk, widać to gołym okiem.Nam się wmawia,że nie było ingerencj

mcebury
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-04-28 22:35:30
No jest jeszcze parę oszołomów, reszta to psy które nie odzywają się żeby stanowiska nie stracić albo jako odpady egzystują w PJN i SP. Ale co ma mnie intrygować? Jak to polak nie wie co się w jego kraju dzieje? Porównujesz Polaków do narodu z za oceanu w którym 25% populacji nie wie gdzie jest europa... A mówisz o wiadomościach co się dzieje w kraju w którym mieszka... Tak, zgadzam się, lepiej było za PiSu. Polakom w Polsce było lepiej, Hiszpanom w Hiszpanii było lepiej, Angolom w Anglii było lepiej, wszystkim było lepiej, ale z tego względu że była inna sytuacja gospodarcza na CAŁYM świecie

mcebury
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-28 22:41:43
... świecie, a nie dlatego że u władzy bił PiS... Kto czuł respekt? Jaja sobie robisz? Pośmiewiskiem - Smoleńsk... Kto robi z tego cyrk? Nawet syn którejś z ofiar katastrofy powiedział że przypomina mu to komedię pt borat...

herod12
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-28 22:42:15
Powiedz mi jaką masz trudność z odpowiedzeniem na pytania? Boisz się odpowiedzieć? Unikasz zgrabnie odpowiedzi, tłumacząc to brakiem logiki po mojej stronie. Kolego jesteś facet czy nie? Bo jeśli tak to odpowiedz na pytanka, które ci zadałem a nie migasz się jak tchórz. Myślę, że to nie jest dla ciebie trudne bo wyglądasz na myślącego człowieka.

mcebury
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-28 22:44:26
Cały czas ci odpowiadam, leczy ty najwidoczniej nie widzisz w tym, albo nie chcesz widzieć odpowiedzi.

herod12
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-28 22:49:46
To może powiedz o tych rodzinach Smoleńskich, które uważają że cyrkiem jest to jak państwo Polskie traktuje tą sprawę, że cyrkiem jest niechlujstwo i kłamstwa jakie są nam wmawiane. Ja ci podałem konkretne argumenty, umycie wraku, trotyl. Dodam również kłamstwo odnośnie przeszukania terenu katastrofy. Chodzi o wypowiedź Pani Kopacz.Zamiana ciał również była. Ahhh to jest dopiero cyrk. Macierewicz nieraz przesadza, za dużo mówi ale jednak on przyłożył się do tego ma ekspertów u niego widać pracę. Czemu eksperci od strony rządu nie chcą konfrontacji?

herod12
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-28 22:54:51
Ja chciał bym, żeby Panowie z komisji Milera usiedli do dyskusji z Panami od Macierewicza, przy kamerach. Dlaczego tego nie chcą? Tłumaczenia typu, że to będzie wydarzenie polityczne zostały obalone. Przecież sam Macierewicz powiedział, że politycy nie będą brać w tym udziału. Czego się boją? Nie ciekawi cię to? A co zrobisz jak za kilkanaście lat okaże się, że jednak był to zamach. Czy uderzysz się w pierś? Będziesz miał na tyle honoru?

mcebury
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-28 23:05:49
Kłamstwa, niechlujstwo, zamiany ciał... Jak myślisz czym to jest spowodowane? Niekompetencja Polaków, czy zagrywka Rosjan? Dlaczego ten wrak tyle tam leżał, dlaczego Rosjaninie nie chcą oddać, dlaczego problemy z próbkami itd... Zwyczajnie poprzez to nam Ryscy pokazują nasze miejsce w szeregu i kto by nie był u nas u władzy tego by nie zmienił... A robione jest to wszystko nie po to żeby nam utrudnić życie(choć i po części i tak jest), ale po to żeby pewne rzeczy ukryć, ale dotyczące Rosji, a nie Polski.

mcebury
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-28 23:11:53
Czemu nie chcą? To już do nich pytanie. A co zrobię jeżeli okaże się że to zamach? Nic. Generalnie nie ruszy mnie to wcale. Zresztą z tego co widzę to bardziej przekonujące są dowody na to że to była katastrofa, a nie zamach. Druga sprawa to tak prywatnie nie widzę celu w jakim ktokolwiek by chciał doprowadzić do tego "zamach"

herod12
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-28 23:25:51
Jeśli okaże się że to nie był zamach to uderzę się w pierś. Ale póki co nie ma pewności czy to jednak nie był zamach. Bo jednak mnie eksperci Macierewicza przekonują, że to jednak mógł być zamach. Tak jest to spowodowane również niekompetencją naszych władz. A wiesz czemu? Bo nie dopilnowali tego, by wszystko zostało wykonane jak należy. Polecam ci film "Anatomia upadku". Zwalanie winy na Rosjan jest śmieszne. Zapewniam cię, że jak by nasi podeszli poważnie do śledztwa to inaczej by się to skończyło. Nasz rząd olał katastrofę a ruscy to wykorzystali i teraz leją na nas.

herod12
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-28 23:30:43
Film ci polecam nie ze względu na to, żeby cię przekonać do moich racji, bo wydaje mi się że nie dam rady cię przekonać. Polecam Ci go po to, żebyś zobaczył np. jak przetrzymywany był nasz wrak, co się z nim działo. Co mówią ludzie, co widzieli. Tam jest wiele sprzeczności pokazanych. Ja obejrzałem oba filmy o Smoleńsku, ten drugi był potwierdzeniem ustaleń MAKU i Milera. Mądry człowiek powinien obejrzeć oba te filmy, żeby wiedzieć co mówią jedni jak i drudzy.

mcebury
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-28 23:32:32
"Zwalanie winy na Rosjan jest śmieszne." Rosja to militarna potęga i nie może sobie pozwolić żeby pewne brudy wyszły na jaw przez gmeranie jakiś Polaczków. Straci na tym poważanie w oczach wrogów jeżeli by doszło do ujawnienia faktycznego stanu lotnisk wojskowych oraz przeszkolenia znajdujących się tam ludzi. Przy okazji pokazują nam i światu że Polska nawet jako członek NATO gówno może...

mcebury
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-28 23:35:17
"jak przetrzymywany był nasz wrak, co się z nim działo." Zacznijmy od tego że Rosjanie nie mieli żadnego powodu żeby traktować ten wrak priorytetowo... Zawsze nas mieli i zawsze nas mieć będą w dupie.... Taka jest niestety brutalna prawda i nikt tego nie zmieni.

herod12
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-28 23:36:30
Polaczków?? Tak mówisz o swoich rodakach? Mnie by coś takiego przez gardło nie przeszło. Nie mam już więcej pytań co do ciebie.

herod12
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-28 23:39:04
Przykre jest to, że pomimo tego wszystkiego tobie nie zależy by walczyć o honor kraju w którym mieszkasz. Godzisz się z tym, aby być traktowanym jak śmieć. To na prawdę przykre. Ty chyba nie masz czegoś takiego jak duma z bycia Polakiem.

mcebury
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-28 23:47:31
Tak, polaczków. Myślisz że Rosjanie się z nami liczą? Albo kiedyś liczyli? Mają w dupie nas i połowę europy, jedyne co im nie pasuje to nasze położenie geograficzne...

mcebury
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-28 23:51:59
Walczyć? Niby jak? Chodzi na jakieś marsze, wydzierać się jak idiota, założyć kominiarkę i obrzucać psów kamieniami? Potem jak dostanę w łeb i mnie zamkną czy coś to zwalić to na prowokację i ochrzcić się jako pokrzywdzonego patriotę walczącego o swoje? Nie dziękuje... Jakoś dziwnie nie czuje się traktowany jak śmieć. Nie, nie jestem dumny... Dymny jestem z Polskiej Historii i tylko historii, a wstydzę się swoich rodaków, sytuacji gospodarczej w kraju oraz całego parlamentu.

Croppek
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-28 19:37:31
Każdy z was by wziął.

mcebury
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-28 19:51:22
No coś ty... Tu są sami porządni i nikt by tego palcem nie dotknął tylko od razu doniósł że byłą próba wręczenia korzyści majątkowej...

vector78q
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 21:41:23
Croppek, nie mierz wszystkich swoją miarą.

wieslav
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 21:55:17
Kwestia charakteru. Ta kobieta okazała się go pozbawiona. Pokazała tylko jaka jest mało bystra, próżna, pazerna i naiwna...

mcebury
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-28 22:00:27
Tak jak napisałem niżej: "Jak bym ci wystawił dupę na sam widok której pała by ci stawała, która by cię uwiodła, sprawiła że jej bezgranicznie zaufasz, a później dała ci propozycję że jest opcja do zarobienie to też byś się naciął na taki patent... Zresztą każdy jeden..." :P

Genialon
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 22:10:31
Posłom płaci się za pracę jak na polskie warunki dość obficie i można wymagać od nich elementarnej uczciwości. I to bardziej rygorystycznie, niż od "każdego z nas". Rzec można jedno: sąd, jaki jest, każdy widzi.

herod12
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-28 18:49:34
Są niestety prześladowani. I nie muszą łamać prawa wystarczy to, że śmieją się z rządu.

herod12
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-04-28 18:47:03
Prawda jest taka, że kpiną jest to, że sąd ją uniewinnił. Niedługo nagra się pedofila gdy molestuje dziecko a sąd to oddali bo powie, że osoba nagrywająca działała nielegalnie. Za rządów Pis'u było wykrywanie korupcji i to było widać, a co się dzieje za rządów PO ?? Nic. Usprawiedliwia się tych co biorą łapówy i mówi, że byli ofiarami Pis'u, lecz nikt im nie kazał brać tych łapówek. Porównuje się ich działania do metod za czasów Stalina, co jest kpiną bo nikt nikogo nie bił nie zabijał ale i tak jest propaganda w mediach. Co się dzieje z kibicami, którzy skandują treści antyrządowe ?

Tomasz_PL
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-04-28 18:35:57
Ambergold, zbysiu, rysiu, sawicka, to tylko kilka przykładów patologi PO

Dune
    Ocena: 9 (glosow:13)
2013-04-28 18:07:18
PO- Patologia Obywatelska, apogeum złodziejstwa, zakłamania i plucia ludziom w twarz. O takie cuda chodziło lemingom oddającym na nich głos?

jacek.jacek
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-28 18:05:28
zastanawiam sie czy ten sędzia aż tak tępym jest czy też za taki wyrok dużo wziął ?

ligamistrzowhd
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-04-28 18:04:06
Zaatakujcie mnie, że lepsze to niż pisiory, ale zobaczycie za chwilkę w jakiej partii będzie :) Jakie rządy, taki kraj, jedzcie szczaw, pracujcie na ubekowskie emerytury i płaćcie 6 zł za benzynę a na starość wybierajcie między chlebem a lekarstwami. POLSKO OBUDŹ SIĘ Z POWSKIEGO LETARGU, BAŃKA PĘKA !

aneta.buziaczek
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-04-28 17:42:18
Znowu powróciła "normalność" dokładnie jak za SLD - ukradniesz towaru za 300 zł zrobią nad Tobą sąd jak nad czarownicą i wsadzą do paki. Zrobisz przekręt na 300 000 zł to jesteś wporzo ziom i jeszcze sędzia powie, żeś prześladowany.

tkc7
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-28 17:13:34
tak mnie zastanawia czy dla pana tomka agenta loda mu zrobiła a on jej minete :)

kruellaa
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-28 17:07:55
z weronika marczuk powinna w jednej celi siedzec

Bololook
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-04-28 15:11:08
Prawda jest taka, że wkurza mnie, że takie osoby jak ta Pani siedzą na wolności. Ale.... gdyby "tamta" ekipa zrobiła wszystko jak trzeba, to by teraz tej sprawy nie było. Spierdzielili to. Myślicie, że w innych 'cywilizowanych' krajach by poszła siedzieć? Też nie. Jeśli dowody są zebrane niezgodnie z prawem, łamiąc przepisy to sąd może tylko zrobić tyle ile zrobił w Polsce :(

tashunkewitko
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-28 15:29:45
W bardzo cywilizowanym Singapurze, gdzie praktycznie nie ma biedy dostałaby "czapę".

mcebury
    Ocena: -1 (glosow:27)
2013-04-28 15:43:12
Prawda jest taka że każdy z was by się na ten patent złapał... Wiochą jest kreowanie afer.

tashunkewitko
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-28 16:22:51
Prawda jest taka, że generalizujesz, bo nie każdy by się na ten patent załapał... Wiochą jest korupcja w polityce, bez względu na ugrupowanie... o czym widzę ze zapominasz.

mcebury
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-04-28 16:51:15
Jak bym ci wystawił dupę na sam widok której pała by ci stawała, która by cię uwiodła, sprawiła że jej bezgranicznie zaufasz, a później dała ci propozycję że jest opcja do zarobienie to też byś się naciął na taki patent... Zresztą każdy jeden...

LeSaux
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-28 17:36:34
Prawda jest taka, że CBA nie przyszło do Sawickiej bo wzięła łapówkę, tylko Sawicka wzięła łapówkę bo przyszło do niej CBA. To jednak spora różnica i problemem jest to na co można pozwolić policji politycznej - zaczną od prowokacji wobec posłów opozycyjnej partii a skończą na rudych i wąsatych bo takie mają widzimisie. Sąd powinien rozliczyć przede wszystkim agenta Tomka i jego mocodawców.

tashunkewitko
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-28 17:39:59
Po tym co mówisz zakładam że byłeś integralną częścią tego układu, że tak dokładnie wiesz jak to było..

tashunkewitko
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-28 17:45:44
LeSaux - czyi według ciebie, jak do pani Sawickiej przyjdzie agent CBA i ją skorumpuje, to jest źle i niezgodnie z prawem, ale jak przyjdzie do niej jakiś biznesmen z ulicy i ją skorumpuje to wtedy juz jest przestępstwo z jej strony - czy tak mam cię rozumieć? Czy może w ogóle uważasz, że politycy PO to święte krowy i mogą robić takie rzeczy.... bo ty np. nienawidzisz PiS-u?

mcebury
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-28 17:46:16
tashunkewitko - prawda jest taka że Kaczyński i Ziobro wykorzystywali aparaty państwowe do celów własnych i walki z politycznymi oponentami...

fernando71
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-28 17:51:26
mcbury, co do prawdy to wiesz jaka jest definicja... wg mnie prawda jest taka ze te ostatnie tulejowate wyroki z tym łącznie są czysto polityczne.

tashunkewitko
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-28 17:51:28
mcebury - jak najbardziej się zgadzam ale - to nie usprawiedliwia Sawickiej.

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-28 17:56:06
Oczywiście że nie, ale wykreowanie afery łapówkarskiej w taki sposób jaki została ona przeprowadzona bez wcześniejszego podejrzenia o jakąkolwiek korupcje jest nielegalne. Jej nie przyłapali na łapówce, jej stworzyli łapówkę. Każdy jeden by się na tym naciął. Karać powinni nawet nie agentów CBA, bo to pieski na rozkazy, tylko tych co ich ustawiają...

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-28 18:03:45
wcześniej prokuratura i sądy nie stwierdziły dowodów zebranych niezgodnie z prawem.

mcebury
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-28 18:12:08
Bo wcześniej u władzy był PiS a ona w opozycji...

marcinko83
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-28 19:42:20
nie mcbury,wyrok sądu pierwszej instancji skazującej sawicką zapadł już za rządów donalda t.

mcebury
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-28 19:46:36
Wyrok może i tak, ale wcześniejsze etapy procesu sądowego i całego postępowania były za PiSu :P

jons711
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-28 15:08:34
Takie czasy kiedy znajomości to największy atut

kazsu
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-04-28 15:02:33
Gdyby nie była z PO to werdykt był by inny. Tu mamy dowód niezawistości sądu. KPINA W BIAŁY DZIEŃ. To prawdziwa Polska.Kraj kontrastów i niesprawiedliwości.

rudzielec69
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-28 14:40:04
no cóż.. ciekawe kto jej załatwił taki wyrok. pewnie tusk zdrajca ?????

mcebury
    Ocena: 3 (glosow:19)
2013-04-28 14:36:04
Wyrok jak wyrok... Bez komentarza. Ale PiSiorów za wykorzystywanie służb państwowych do prywatnych celów powinni upi(er)dolić...

benex
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-04-28 17:30:02
zamknij już ten propewowski pysk bo rzygam twoimi wypocinami.

martin987
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-28 17:38:25
benex, bo taka prawda - CBA powinno wylapywac tych ktorzy obecnie dzialaja na szkode panstwa (i tu powinni miec rece pelne roboty), a nie kreowac przekrety/afery ktore maja na celu udupic opozycje, bo to wcale w zwalczaniu korupcji nie pomaga.

benex
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-28 17:43:09
martin987- jaka prawda? że tusk i komor wysyłają brygade antyterrorystów na jednego studenta o 6 rano? że sąd uniewinnia łapówkare z rządu?? to jest twoja prawda??? TO SOBIE NIĄ D*** PODETRZYJ!

tashunkewitko
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-28 17:49:37
benex - dodam kobietę której dzieci oddano do placówki opiekuńczej, a ją wsadzono za niezapłacony podatek (czyt. haracz).

mcebury
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-28 17:50:19
Nie z rządu, bo ona w rządzie nie jest od tego trzeba zacząć... A prawda jest taka że Ziobro i Kaczuch za te akcje powinni zostać ukarani... Jak już chcesz tak rzygać to połóż się na plecach, ładnie ci się wymiociny na mordzie rozmażą :*

benex
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-28 17:56:08
jaki ty tempy jesteśm teraz nie jest ale jak wzieła łapówe to była...boże jakie te lemingi są głupie, tefałen już ci te gały zarósł.

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-28 17:59:17
tępy nie tempy się pisze to po pierwsze, a po drogie to w rządzie był PiS... Ona w opozycyjnej wtedy partii.

benex
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-28 18:24:54
jednak ty debil jesteś.

raider667
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-28 18:30:22
mcebury: Nie rozmawiaj z marginesem społecznym który reprezentuje benex bo to nie ma żadnego sensu. Ten element jest opory na wszelkie argumenty. To zwykłe ścierwo, które prędzej czy później wyginie.

mcebury
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 18:34:49
"jednak ty debil jesteś." - Ja? Dosyć że z błędami piszesz to nie odróżniasz rządu od parlamentu... Jeszcze mnie jakimś lemingiem nazywa.... Wiesz co to jest leming?

raider667
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-28 18:37:10
benex to takie śmieszne ścierwo co by własną matkę zjadło gdyby Jarosław "Polskę zbaw" Kaczyński mu kazał :-)

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-28 18:42:14
Leming... Kto to w ogóle ku(r)wa wymyślił?

karman
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-28 22:02:32
Mcebury czytam twoje komentarze i widzę że jesteś zdrowo pierdolnięty!!!!!! niech odtajnią akta to dowiesz się prawdy!!! Pruszków wychodzi na wolność,z kryminału są zakładane firmy które okradają tysiące ludzi premier milczy bo jego synalek tam pracuje. Mógłbym tak wymieniać setki przykładów ale po co? ZASTANÓW SIĘ CZYM JEST POLSKA DLA CIEBIE?!

mcebury
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-04-28 22:16:26
"Mógłbym tak wymieniać setki przykładów ale po co?" - dzień dobry, każdy polityk kradnie, ależ sensacja...

shark7
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-04-28 14:32:06
Daj 100 złotych łapówki policjantowi to obydwaj zostaniecie ukarani a on straci pracę, weź udział w milionowych przekrętach to będziesz nie tylko niewinnym ale też nie będziesz frajerem.

lori1902
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-28 14:18:00
Padłam. Co to za wyrok ? W naszym kraju, takie sytuacje są po prostu parodią. Szkoda komentować.

tashunkewitko
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-04-28 14:03:10
Do zwolenników wyroku - o jakiej "nielegalnej prowokacji" wy piszecie?! Czy myślicie że gdyby zamiast agenta Tomka był jakiś zwykły cwaniak, to Sawicka by nie wzięła? CBA udowodniło tylko, że tą babę da się skorumpować, trzeba też dodać że nie wybrali jej przypadkowo (w losowaniu) tylko mieli sygnały o jej nieuczciwości. O jej nieuczciwości wobec męża nie wspomnę.

fernando71
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 17:46:26
I warto przypomnieć że do rządzenia też nikt jej na siłę nie ciągnął. To miała być krystaliczna, przedstawicielka pewnej grupy wyborców. A może jednak z góry poszła z zamiarem kręcenia lodów ???

piotrulek
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-28 13:55:28
Zamieńmy troszkę role - jedziemy autem, zatrzymuje nas policja. Mandacik za cos tam cos tam, ale policjant mowi: no, mozesz uniknac punkcikow i polowy mandatu - 200 zl i o sprawie zapominamy. 90% z nas się zgadza w takiej sytuacji. W momencie wreczania 200 zl, dostajemy kajdanki na raczki a policjant chowa nagranie sytuacji do kieszeni i wiezie nas do aresztu. Dodatkowy smaczek: córka policjanta kandyduje na miejsce pracy to samo co my, a pan uczciwy policjant rozmawia z komisją rekrutacyjną - no chyba nie jest to stanowisko dla łapówkarza ?

tashunkewitko
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-28 14:35:08
Można też inaczej - jedziemy autem, zatrzymuje nas policja, a my włączamy dyktafon w telefonie, mandacik za cos tam cos tam, ale policjant mowi - no, mozesz uniknac punkcikow i polowy mandatu - 200 zl i o sprawie zapominamy, a ja mówię - no widzisz pajacu, już po tobie i puszczam mu nagranie. Wniosek - porównywanie nie ma sensu, polityk ma być czysty jak łza, bo ma wpływ na miliony! To służba narodowi, a nie dobra fucha!

ja1ja
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 13:36:31
Kolejny temat zastępczy byle było głośno. Winna czy nie i metody agenta czy przekroczył uprawnienia czy nie.

raider667
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-28 13:49:21
no tak ... kolejny SPISEK I SZARA SIEĆ UKŁADU ... Żenujące, bardzo żenujące ... :-(

reniferek1017
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 13:35:10
komentarz usunięty przez użytkownika

Zubkownik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 13:34:03
Czemu się tu dziwić? Jakie interpretowanie prawa takie wyroki. Wychowując dzieci uczcie że w tym kraju dobrze będzie żył tylko kombinator, łapówkarz i polityk( czyli 3 w jednym)

Fleuri
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-28 13:31:22
Tak samo pani Marczuk, też wzięła, ale nie winna. Jeszcze oszustka została twarzą meczu Polska-Ukraina. W ogóle się nawet te mendy i złodzieje nie wstydzą tego, że kradną ;/

Moryd
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-28 13:28:02
W Polsce to tylko k...a ,ksiądz i polityk dobrze żyje. Idiotka jeszcze dostanie odszkodowanie że swojego męża po rogach waliła. Masakra

marc1978
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-28 13:22:20
po obejrzeniu filmu "układ zamknięty" utwierdzam się w przekonaniu że arogancja i hipokryzja władzy w tym kraju sięgnęła zenitu , więc ten wyrok mnie nie dziwi - rączka rączkę myje. sądy - urzędy to jedna wielka klika która nami pomiata

StachTraktorzysta
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-28 13:18:10
Nie kłóćmy się o to kto tu był bardziej winny. Czy Sawicka że brała łapówki, czy agent Tomek, ze ją uwiódł i prowokował. Proponuję załatwić sprawę polubownie. Agenta Tomka powiesić za jaja, a Sawicką powiesić na haku za pi*dę.

lipton25
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-28 13:14:11
Nie chce być źle zrozumiany ale jak to jest w tym, wypadku to była prowokacja, i takie tam śmierdy pierdy a jak BSW (policja w policji)robi prowokacje na policjanta czy bierze łapówki to wtedy jest wszystko ok i sądy nie dopatrują się w tym nic złego. A podobno wszyscy są równi dla prawa skoro Policjant jako urzędnik państwowy może być skazany po prowokacji to dlaczego tą panią uniewinnili ??????????

Teggs
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 13:09:46
Teraz to jeszcze my podatnicy zapłacimy jej odszkodowanie.

cavefalcon
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-04-28 13:08:06
komentarz usunięty przez użytkownika

bendyks
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 13:30:00
komentarz usunięty przez moderatora

ROBI00000000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-28 12:51:22
Co tu pisać? Kpina w biały dzień.Dziadek weźmie bułkę ze sklepu i jeszcze raz i jeszcze i "przybiją" mu recydywę...

aviga1
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-28 12:48:06
A mi się wydaje,że zadziałała tu zasada Kurw@ ku..wie łba nie urwie.Politycy wszyscy biorą i Sawicka o tym wie.Gdyby ją za to,że wzięła skazano, mogła by zacząć paplać na lewo i prawo a tego tam "na szczytach elyty" nikt nie potrzebuje...

Tomasz_PL
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-04-28 12:44:59
Dla lemingów małe przypomnienie, sąd pierwszej instancji badał poczynania CBA pozniej prokuraturą i wszystko okazało sie w pełni czyste, nawet komisja do spraw rzekomych nacisków stwierdziła ze CBA działało prawidłowo!! Przypominam komisja na czele z PO!! Pozniej trafia sie sędzia, który ratuje byłego prezydenta ''bolka'' od lustracji, pozniej jest zamieszany w inne karygodne wyroki, teraz uniewinnia Sawicką, mimo ze dowody są jednoznaczne. Jeśli mało lemingom dobrej woli do wyjaśnienia całej sytuacji, to posłwoie PIS żądają odtajnienia dokumentów w całej sprawie.

raider667
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-28 13:11:14
Niestety nikt z Tobą nie podyskutuje ponieważ z ekstremistami się nie rozmawia. Powodzenia w życiu.

awesomebeauty
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-28 12:43:13
Od dawien dawna wiadomo, że istnieją dwa prawa prawo warcholow z wiejskiej I prawo dla przeciętnego zjadacza chleba.

luu1234
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-28 12:40:43
im wolno wszystko a dzieci nie maja co jeść i do beczki albo do zamrażary...........

bingo73
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-28 12:39:38
Dobra prowokacja każdego wciągnie, a i łapówki dla większości Polaków to chleb powszedni - prawie każdy z nas dał lub dostał łapówkę za coś, a kwestia skali jest drugorzędna. Ciekawe, ilu z was nie wzieło by łapówki za coś, co możecie zrobić, i to od dobrego znajomego ...

Fleuri
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 13:24:31
skoro wszyscy biorą, to jest ok? Skoro wszyscy kradną albo ukradną (jak będą mieli okazję) to też tego nie karać? Wszędzie trzeba posmarować, a potem się wszyscy dziwią i oburzają dlaczego nowe drogi są dziurawe po pół roku, i nie ma pieniędzy w budżecie na nic, bo się gdzieś rozpływają...

andrej__sto
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-28 12:07:31
za laskę kaczmarka sprzedałaby pół Polski.SZMATA ona i Wądołowski teraz będą chcieli odszkodowania od 1mln wzwyż.Na całym świecie istnieją zakupy kontrolowane(broni,narkotyków)prowokacje itp wobec osób podejrz.o kręcenie lodów

marcinko83
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-28 12:40:52
ale u nas korupcja(zwłaszcza jeśli chodzi o wyprzedawanie firm państwowych po zaniżonych cenach znajomym i ich kumplom w zamian za łapówki)jest tak zakorzeniona,że obecna władza zrobi wszystko,aby standardów ze świata nie dopuścić-bo po prostu boją się,że taka prowokacja może i im się przydarzyć ,a tak są bezkarni .patologia te nasze prawo, będziemy płacić teraz z podatków dla skorumpowanej złodziejki odszkodowanie

Barakaka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-28 11:46:34
Za wysoko stoi, żeby ją skazali...

tashunkewitko
    Ocena: 97 (glosow:115)
2013-04-28 11:45:38
Żyjemy w cyrku, w którym biedaka na Śląsku wsadza się na 2 lata za kradzież worka węglą, a gdzie NAGRANĄ skorumpowaną mendę się uniewinnia! Postsolidarnościowa hołota!

Barakaka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-28 11:44:34
Za wysoko stoi, żeby ją skazali...

Podlasiak1977
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 18:00:12
znajomosci.....

tashunkewitko
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-28 11:42:17
Coorvisko wstrętne.

Podlasiak1977
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-04-28 11:40:59
to teraz tylko czekac az uznaja za niewinnych handlarzy narkotykow itp ktorych zlapala policja przez sprowokowanie kontrolowanej tranzakcji.smiech.gdyby byla uczciwa to by nie wziela.

hanauer
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-28 11:20:18
komentarz usunięty przez użytkownika

Cebula8321
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-28 11:09:04
Tylko takiej krabo głowa z Half Life'a na łeb zarzucić i było by sprawiedliwie.

marcinko83
    Ocena: 10 (glosow:22)
2013-04-28 10:56:36
Jak tylko zostaną odtajnione materiały operacyjne to się dowiecie ,że ona lubiła brać często i CBA miała takie sygnały, tylko nie było na to dowodów, i po to była ta prowakacja.. Sąd pierwszej instancji złożony z kilku sędziów uznał ją winną, i wszystkie prokuratury ,które to badały również, ale sąd apelycyjny w jednej osobie sędziego ry.ińskiego -sympatyka PO znanego z kontrowersyjnych wyroków i politycznych wypowiedzi (min. malutki wyrok dla doktora G, słynnego łapówkarza)uniewinnił.To wstyd i hańba ,że tacy ludzie są sędziami i nie skazał sawickiej za łapówki bo sam gnida je bierze.

mipa
    Ocena: -6 (glosow:22)
2013-04-28 10:53:57
nie wolno podżegać do przestępstwa osoby niewinnej-taki zapis tez jest,wykorzystując słabość charakteru ofiary lub oszukując i udając miłość,a Agenta Tomka to bym powiesił za jaja, fagasa i żigolaka pier..ego

Arthum
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-28 11:14:01
Człowiek w sile wieku a już na emeryturze i ile kasy dostaje :/ A do roboty uczciwej by się wziął w jakiejś fabryce za minimalną pensję krajową a nie siedzieć na emeryturze -.- Zamiast produktywnie wspierać społeczeństwo polskie jest jak ten pasożyt(nie żebym miał coś przeciwko emerytom ale jeśli rzeczywiście mają już swoje lata przepracowane i są za starzy żeby pracować).

gregorypeck11
    Ocena: 8 (glosow:14)
2013-04-28 10:49:37
Żyjemy w kraju gdzie przestępca ma więcej praw niż porządny obywatel.

michalng
    Ocena: -7 (glosow:7)
2013-04-28 12:02:25
W całej tej sprawie chodzi prawa obywatela właśnie. Państwo nie może wysyłać swoich "agentów" żeby ponad 1/2 roku "bajerowali" kogoś i namawiali na wzięcie łapówki. Państwo ma łapać przestępców a nie ich "produkować".

bubala
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-04-28 10:39:10
a kto wam pajace dał prawo sądzenia, od tego był sąd, komentować można dopóki was nie dotknie taka sytuacja, a już ten poj.b hustlin -mustlin to popisał się niebywałą inteligencją, ten w pierwszym rzędzie pewnie ma lepsze sprawki na sumieniu, tak właśnie wygląda te jego JP100%-braku czego kolwiek

posiew
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-04-28 10:38:21
nie bronię tej złodziejki ale wypadałoby mieć jakieś elementarne wiadomości o systemie prawnym... dowody uzyskane w sposób sprzeczny z prawem tracą swoją wartość dowodową... tyle w temacie, cepy i nieuki... podziękujcie CBA a nie sądowi...

MarioZed
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-28 13:15:50
Jakbyś był zwykłym leszczem i mieli by takie same dowody na wzięcie łapówki to pudło by Cię nie ominęło. W Polsce są wszyscy równi wobec prawa ale okazuje się, że są też równiejsi.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-02 19:42:13
Jak był zwykłym leszczem to Agent tomek zaczął by Cie "podrywać" wogle ?

Zibi_13
    Ocena: -7 (glosow:15)
2013-04-28 10:37:40
Chyba pisowska żenada to wystawiła

Hustlin
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-04-28 10:33:13
komentarz usunięty przez moderatora

nikol
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-28 10:48:27
chyba ze śmiechu

davidstar
    Ocena: 5 (glosow:19)
2013-04-28 10:31:15
komentarz usunięty przez użytkownika

fiury321
    Ocena: -8 (glosow:10)
2013-04-28 12:16:14
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-28 12:29:59
komentarz usunięty przez użytkownika

fiury321
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-28 13:27:45
komentarz usunięty przez użytkownika

fiury321
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-28 13:44:27
komentarz usunięty przez użytkownika

Arthum
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-28 10:27:23
Weźcie pod uwagę że procedury w tym przypadku nie zostały zachowane. Nawet takie prowokacje mają pewne procedury których powinno się przestrzegać przy próbie przyłapania kogoś na braniu łapówek. Tak więc w tym przypadku nawet jak sąd ma niezbite dowody nie może skazać bo procedury nie zostały zachowane przy dokonaniu aresztowania/zdobywania dowodów.

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 10:25:52
komentarz usunięty przez moderatora

long75
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-04-28 10:24:28
Tak to jest w PO u Donka RĄCZKA RĄCZKE MYJE

milecki11
    Ocena: -6 (glosow:18)
2013-04-28 10:23:24
Bardzo dobry wyrok , nie będą PISIORY nami manipulować

ali19861
    Ocena: -6 (glosow:18)
2013-04-28 10:19:25
Poparzcie na to że nasze państwo nakłania do brania łapówki a pózniej łapie niby na gorącym uczynku

SzalonyMagazynier
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-28 10:25:43
Taaa a oni tacy kryształowi, że gdyby to nie byli agencie to mieliby kasę dla siebie i nikt by nie wiedział, że to łapówa. Później scenariusz z filmu "Układ Zamknięty" staje się faktem i pozamykają, ale tych uczciwych, którzy nie brali, i nie dawali.

SzalonyMagazynier
    Ocena: 4 (glosow:16)
2013-04-28 10:13:06
Wiocha! Nawet jeżeli CBA sprowokowało sytuacje to nie zmienia to faktu, że WZIĘŁĄ ŁAPÓWE! I teraz może chodzić sobie na wolności? Ludzie obudźcie się! Poszanowanie prawa?! Czy Wy się z własnym psem na mózgi zamieniliście? Zresztą jak chcecie posłuchać idioty to polecam wczorajszy "Kontrwywiad" w RMF FM z Kaliszem.

raider667
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-04-28 10:16:13
Tu chodzi o zasady demokratycznego Państwa gdzie Państwo nie ma prawo wykorzystywać swojej przewagi nad szarym obywatelem ponieważ gdyby tak nie było mogłoby za pomocą służb wcisnąć walizkę z pieniędzmi nawet Jezusowi Chrystusowi a potem skazać go na 100 lat więzienia. W tym wypadku ta szmata jest winna ale co z tego skoro dowody jej winy zdobyto nielegalnie? Czyli ominięto zasady demokratycznego państwa.

SzalonyMagazynier
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-28 10:22:25
Raider667 i tak i nie. Częściowo się z Tobą zgodzę, ale nie wierzę w przypadek, nie wierzę w to, że "uniewinnili" ją bez protekcji łajz z PO. Ktoś wspominał, że agencje nie mogą prowadzić nasłuchu etc bez podejrzeń. Nie chcę mi się wierzyć, że wylosowali z grona posłów PO Sawicką i stwierdzili, że teraz wezmą się za nią. Wzięła i to jest fakt. Mogą przeprowadzić postępowanie dyscyplinarne wobec agentów i tyle a ona za kraty, tam gdzie jej miejsce.

raider667
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-28 10:31:35
Ale tu nie chodzi o przypadek czy nie przypadek ... jezu ... czemu jesteś taki oporny na fakty? Zostało złamane prawo dopuszczające takie prowokacje i dowody które zostały zebrane NIE MOGĄ BYĆ UŻYTE I TYLE !!! Tu nie ma nic do przypadków, spiskowych teorii dziejów ani niczego więcej ... Co do tego czy losowali czy nie, pewnie nie bo było prowadzone jakieś dochodzenie które wzbudziło podejrzenia CBA ale co z tego skoro resztę zrobili nielegalnie? Albo mamy prawo albo anarchię ... nawet jeżeli czasami to prawo wkurw**a to musi jakieś być i tyle.

marcinko83
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-28 10:36:56
wzięli się za nią bo mieli donosy ,że lubi brać,to musieli zrobić prowokacje bo skąd niby dowody mieli brać? kto się przyzna dający czy biorący?- otóż żaden i dlatego korupcja kwitnie i będziecie okradani obywatele dalej,bo sawicka to tylko malutki wierzchołek góry lodowej, zreszta sąd dał przyzwolenie na korupcję tym wyrokiem

raider667
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-28 10:45:59
marcinko83: do takich ludzi jak Ty nie idzie dotrzeć argumentami ... jak grochem o ścianę ...

marcinko83
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-28 11:05:27
do takich jak ty również,nie dziwi cie że jeden sąd(w składzie kilku sedziów) uznał ją winną,a drugi(jeden sędzia) uniewinnił,kogo łatwiej przekupić jednego czy kilku?

raider667
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 11:12:07
marcinko83: To właśnie Twoje trochę chora mentalność powoduje że z góry uznajesz że sędziów w Polsce nagminnie i na co dzień się przekupuje, kiedy jest z goła zupełnie odmiennie ... czasami się trafi jakaś czarna owca ale jest to promil. Ty jednak w myśl własnej teorii formułujesz postawę biorącego łapówkę sędziego ... Dlaczego nie założysz że po prostu sędzie inaczej widzi sprawę od poprzednich? Dlatego że nie pasuje Ci to do z góry założonej teorii ...

raider667
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-28 11:16:10
W myśl Twojej logiki można by założyć że skoro jakaś tam część księży w Polsce to pedofile to każdy ksiądz z którym się nie zgadzasz to pedofil. Biorąc pod uwagę że w Polsce jest znacznie więcej księży pedofilów niż sędziów którzy biorą łapówki tym bardziej należałoby uznać że cały kler to pedofile ... co jak wiemy jest straszliwą bzdurą ...

marcinko83
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-28 11:16:16
a czemu ty jesteś za tym,żeby się jej upiekło?

raider667
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-28 11:20:46
Nie jestem, gdzie ja napisałem że chciałbym żeby jej się upiekło, znowu dorabiasz coś do swojej teorii ... boje się że zaraz napiszesz że mi płacą za takie pisanie ... Wszędzie gdzie zobaczysz mój komentarz w jej sprawie przeczytasz że bardzo bym chciał żeby ta szmata zgniła w pierdlu ! Problem w tym że albo szanujemy demokrację i zasady demokratyczne i prawo demokratyczne w ogóle albo nie ... jeżeli przy pomocy TAK ZEBRANYCH dowodów będziemy skazywali ludzi to tak jak już pisałem ... nawet i Jezusa Chrystusa będzie w stanie wsadzić do paki ...

marcinko83
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-28 11:28:08
sprawiedliwość społeczna wymaga ,aby ta kobieta poniosła karę, więc jaki masz pomysł na to? jak sędzia mówi ,że jest winna ,ale takie prawo i nie można jej skazać to trzeba zmienić te prawo, który każdy sędzia inaczej interpretuje?

raider667
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-28 11:39:49
W społeczeństwie demokratyczny najpierw jest Sprawiedliwość definiowana PRAWEM a potem dopiero sprawiedliwość społeczna, moralna itd. Oczywiście że prawo należy zmieniać, ulepszać ale w tej kwestii powinno zostać takie jakie jest, czyli działania Państwa Polskiego i służb winny być regulowane. Chociaż rzeczywiście w tym wypadku można by zrobić wyjątek bo wina jest ewidentna co sędzia także podkreślił. Problem w tym że wyjątki w państwie prawa nie powinny się zdarzać ponieważ są podwalinami nadużyć. Nie ma czegoś takiego jak sprawiedliwość totalna, sprawiedliwość zawsze niestety jest względna.

fernando71
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 11:41:25
panie raider Chrystus nie dał sie przekupić, a byl kuszony czarna władza na światem... ja bym sobie życzył żeby wszyscy, im wyżsi urzędnicy byli tak krystalicznie czyści. Żeby nawet im przez myśl nie przeszła korupcja. Jesli chodzi o sędziów... to Ty myślisz że oni wezmą 1 tysa zeby prawko komuś nie zabrali na dlużej?? To działa tak że raz na jakiś czas odwala manianę na większą skalę, jak tuleja albo powyzszy temat...

raider667
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 11:42:48
Dla przykładu, czy sprawiedliwe jest wyższe opodatkowanie osób najwięcej zarabiających względem osób najmniej zarabiających? Z punktu widzenia osoby o małych dochodach jest to sprawiedliwe ponieważ ten "bogaty" może więcej zapłacić i nic mu się nie stanie. Z puntu widzenia "bogatego" to niesprawiedliwe ponieważ ma on płacić więcej za to że jest w czymś lepszy, że mu się udało i jest po prostu zdolny. Dlatego ZAWSZE sprawiedliwość PRAWNA powinna być nadrzędną do innych.

raider667
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-28 11:45:30
fernando: nic nie zrozumiałeś ... przeczytaj proszę wszystko jeszcze raz. Nie wchodźmy na tematy religijne bo to nie ma nic do rzeczy a biblia tym bardziej nie może być brana za wzór prawd objawionych.

marcinko83
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 11:56:31
pozostało liczyć na Sąd Najwyższy...

fernando71
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 18:34:16
panie raider "około biblijne postacie" sam przywoływałeś dwukrotnie, dziwisz sie mojemu wpisowi?? chyba nie myslisz że mnie do czegoś przekonasz, żyję dość długo na tym świecie. Moich prawd zapewne też nie przyjmiesz... pozostaje wewnętrzne porównanie przekonań własnych z innymi.

Dave2024
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-04-28 10:11:26
sąd to widział, ale dowody były zebrane w sposób nielegalny. Państwo działało wtedy jak państwo totalitarne a nie demokratyczne.

SzalonyMagazynier
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 10:08:36
komentarz usunięty przez użytkownika

Orzech681206
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-04-27 11:50:54
Tu chodzi o to, że sędzia nie wziął pod uwagę faktu kilku wcześniejszych postępowań sądowych dotyczących legalności działań CBA. Wszystkie wcześniejsze postępowania dowodziły, że CBA zebrało dowody zgodnie z prawem. A to oznacza, że jeden sędzia może wydawać wyroki według własnego widzimisię nie biorąc pod uwagę orzeczeń innych sędziów. I to jest fajne. jakby co wystarczy przekupić tylko jednego, albo mieć na niego haka.

raider667
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-28 10:14:23
Nie masz racji kolego, po to jest sąd apelacyjny a potem najwyższy aby takie werdykty weryfikować. Tak to jest że w demokratycznym ustroju jesteś w stanie odwołać się wyżej i mieć ponowną szansę na to aby się wybronić. Ta szmata skorzystała z tej okazji udowadniając (niestety) że działania były nielegalne (tak orzekł sędzia!) i w związku z tym materiał dowodowy nie może być uznany za dowód przestępstwa. Ja również chciałbym żeby ta szmata trafiła do kicia i w nim gniła przez najbliższe 10 lat ... ale albo mamy prawo albo go nie mamy i jest anarchia ...

hilon5
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-04-27 09:42:24
nie można na kimś stosować prowokacji jeśli wcześniej nie wiedziało się że ta osoba wcześniej popełniała takie przestępstwa a jeszcze grając na uczuciach przecież ta posłanka się w nim zakochała

komes63
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-27 09:35:26
nie dość ,że wzięła do łapy kasę , to jeszcze wzięłą Tomkowi do buzi .....ha ha ha ha ha ha ....

yanek6819
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-27 08:47:12
Ciekaw jestem czy będzie się starała o odszkodowanie

aaarob
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-27 08:55:53
Wiesz że wcale bym się nie zdziwił jak by jej dali,w tym popierdol..ym kraju już mnie chyba nic nie zdziwi

raider667
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-28 10:11:04
Oczywiście że będzie się starała bo to stara kur*a jest ... i wiesz co? Dostanie to odszkodowanie bo CBA za Jarka zje***a sprawę stosując nielegalne metody ... I wg. mnie to właśnie oni a nie Państwu (czyli my!) powinni to zapłacić. Co kompletnie nie zmienia że ta szm**a powinna gnić w więzieniu.

majorero
    Ocena: 2 (glosow:28)
2013-04-27 08:21:27
I sąd potwierdził,że wzięła.Sąd tylko stwierdził,że PiSowscy ubecy zawalili sprawę. Nie potrafili nawet dowodów zebrać w sposób zgodny z prawem.A państwo nie może działać w stosunku do obywatela bezprawnie.Nie może śledzić i podsłuchiwać kogo chce.IV Rzeczpospolita oparta na łamaniu prawa i policji politycznej Kaczyńskiego nie ma szans.Lepiej puścić jednego winnego niż zaakceptować łamanie prawa przez funkcjonariuszy państwowych.

aaarob
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-04-27 08:30:11
Zgadzam się z Tobą że 4 RP to był jeden wielki burdel,ale kur.a mać wzięła tą łapówkę a w świetle prawa jest niewinna więc może mi ktoś wytłumaczy o co tu kur.a chodzi

aaarob
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-27 08:33:01
Przepraszam Was wszystkich za mój wulgarnu język ale patrząc na to wszystko nie da się inaczej

majorero
    Ocena: 5 (glosow:29)
2013-04-27 09:05:50
Tu chodzi o to,że aby państwo kogoś skazało, to musi dochować procedur. Taka gwarancja,że państwo nie wykorzysta bezprawnie swojej siły przeciwko dowolnie wybranemu obywatelowi.Jak państwo działa po amatorsku, bo się na tym nie zna, to takie są efekty.Bardzo dobry wyrok, mimo,że Sawicka wzięła.

fernando71
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-28 11:29:28
Na całym świecie jest stosowana prowokacja. Dobre sobie, winowajca może jeszcze powinien się przyznać? PeOwska mafia ma to do siebie że idzie "w zaparte" zmowa milczenia za która stoi układ. Ten wyrok jak i inne mają pokazać jak źle robił KAczyński z Ziobrem, to tez jest sygnał dla PeOwskiej sitwy by trzymała się dalej razem bo nikt im nie naskoczy, "by żyło się lepiej"

zbiczeek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-28 12:00:30
Na calym swiecie funkcjonuje zasada, ze przestepstwem jest namawianie do popelnienia przestepstwa. Czym innnym jest wkrecenie osoby juz popelniajacej przestepstwo, aby ja na goracym uczynku capnac, a czym innym wybranie sobie niewinnej przypadkowo/celowo dobranej osoby i tak dlugie jej urabianie, manipulowanie i naklanianie do przestepstwa, az ta w koncu ulegnie. Tak mozna kazdego niemal zalatwic na zamowienie.

fernando71
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-28 18:18:41
poczytaj sobie, ta pani była podejrzewana o łapówki i nie była wzięta z książki telefonicznej, to jakoby esencja niewinności jako poseł byc powinna. Jeśli jest rozgrzeszona bo "np gliniarze zrobili przeszukanie bez nakazu" to sygnał że można wyraźnie kraść, tylko aby? nie wpaść... o przepraszam .. teraz można juz nawet wpaść, zawsze sie znajdzie że kamera z monitoringu nie miała homologacji, albo policjant nie był na służbie, albo poczułem się nakłaniany do kradzieży z racji słabych kuszących zabezpieczeń. LUDZIE ZROZUMCIE NIE WSZYSCY SĄ TACY JAK NIEKTÓRZY Z WAS, to się z domu wynosi


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600