Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Bulwersują mnie takie decyzje obcych ludzi o czyimś dziecku i bracie.
shark7  13-04-27, 20:50 Zgłoś
+ 802 -
Dodano: 2013-04-27, 20:50:08   przez: shark7
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 802  Zgłoś nadużycie
101
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dzwoni facet do sejmu
  •  Popieram całkowicie.
  •  Jak powinna wyglądać pupa w legginsach
  •  El pajaco.
Ukryj komentarze(35)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
lucy123
    Ocena: 32 (glosow:42)
2013-04-27 21:36:18
Uważam, że poza sytuacja, gdzie występuje zagrożenie życia dziecka. Państwo nie ma prawa ingerować w życie rodziny. Nie można zabierać dzieci z domów, bo jest bieda czy inne pierdoły. Zamiast zabierać do domów dziecka, powinno pomagać się rodzinie, ale tak jest pewnie wygodniej i taniej. Tak jak zabrali dziecko kobiecie, która była niepełnosprawna a mąż był w podeszłym wieku, choć zapewnili dziecku wszystko. TO JEST NIENORMALNE.

mani87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-20 20:57:34
wszystko przez DONKA ,dzięki Donaldzie Tusku

marcin1975rm
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-01 10:30:32
Polska to dziwny kraj...

gangnam10
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-01 08:54:04
Nie wiemy jakie było uzasadnienie decyzji Sądu. Najpierw trzeba się tego dowiedzieć i dopiero potem oceniać tą decyzję. Zawsze jest jeszcze droga odwoławcza.

Twistqr
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-01 07:05:22
komentarz usunięty przez moderatora

szaflor
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-30 00:18:20
komentarz usunięty przez moderatora

zmija1706
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-29 23:57:02
Przede wszystkim te polmozgi twierdza ze lepiej odebrac dziecko i umiescic w domu dziecka z dala od rodziny gdzie koszty utrzymania sa duzo wyzsze. Gdzie tu logika? A malo tego dla dziecka to niesamowity stres stawiac go przed takim faktem, nie liczac sie z tym co ono czuje. Znieczulice....

iamondine
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-29 22:04:00
Czy w Polsce cokolwiek jest normalne? Jaki kraj, takie sądy... Jaki kraj, taka władza. To wszystko coraz bardziej przypomina mi "Rok 1984" Georga Orwella.

zygmunt1952
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-29 20:24:49
Tam gdzie by należało zabrać dzieci z piekła tam się tego nie robi bo rodzina.Za przykład może posłużyć Wołomin sprzed dwóch dni gdzie jakiś popieprzeniec zarżnął kobietę i jej nastoletnią córkę a dwoje młodszych dzieci ciężko pokaleczył.

kazsu
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-29 18:40:55
Jaka jest wiarygodność sądu widać po wyroku na Sawicką. Nic dodać nić ująć. Prawo w Polsce jest takie że każdy sędzia wydaje wyroki jak mu się podoba.Kodeksy są ale niczemu nie służą. Oto Polska właśnie. Nic tylko płakać.

endrju007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-06 12:28:07
Kompletnie nie rozumiesz wyroku w sprawie Sawickiej. Ją sąd uniewinnił, bo prowokacja została zorganizowana przez CBA, choć CBA ani prokuratura nie miały żadnych przesłanek wskazujących na to, że bierze w łapę. Co innego wiedzieć, że ktoś jest dealerem i wysłać do niego agenta, żeby od niego kupił towar, a co innego podrzucić osobie namówić kogoś do popełnienia przestępstwa i krzyknąć, że się przestępcę złapało, nie?

fernando71
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-29 16:43:55
Byłem ławnikiem przy sądzie rodzinnym przez 4 lata. Nie wypowiadam się "ad persona" bo nie wolno. Przez ten czas odebrano przy mnie trwale, tylko jeden raz prawa rodzicielskie. Zgłosiła się kobieta która wyraźnie wnioskowała o zrzeczenie się tych praw na rzecz rodziny zastępczej. Co prawda w zaawansowanej ciąży była, i z nowym przyjacielem. Jak się deklarowała nowe dziecko miała prawdziwe kochać. Co byście zrobili? na siłę jej wepchali poprzednie dziecko? Jasne że w/w przyp. któraś procedura zawiniła moze nawet sama zainteresowana zbyt późno zareagowała.

cyc1982
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-29 14:31:21
państwo to wpierdala się nam już nawet do sracza,za chwilę wagę gówna trzeba mieć odpowiednią żeby za ścieki nie przepłacić,

malamimimimi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-29 14:25:45
Mówiąc o takim temacie, wpiszcie sobie "na marginesie życia" na blogspocie jest blog kuratora, który opisuje różne przypadki... Mocna lektura.

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-29 14:07:42
Popier...ne ,debilne prawo !!!!!

dziurb
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-29 13:20:52
to własnie jeden z idiotyzmów z których słynie nasz kraj... lepiej dać rodzinie zastępczej 3000 zł na dziecko, jak je ma wychowywać własna matka... znam przypadek, że dziecko wychowywało się od urodzenia w altance na działce, jak skończyło 6 lat matka poszła zapisać go do szkoły i wtedy zabrali jej dziecko "bo nie ma warunków na wychowanie"... 6 lat nikt palcem nie kiwnął... i jak myslicie, co zrobiła matka po zabraniu dziecka? pwoiesiła sie i państwo miało kłopot z głowy... ce

khartvin
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-29 11:44:24
Pani siostra żyje w lesbijskim związku, a Polskie prawo zabrania parom homoseksualnym starania się o adopcję dziecka. Nie rozumiem, przecież jeszcze wczoraj się cieszyliście, że u nas te zgniłozachodnie wymysły nie mają miejsca...

zabijasty_return
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-29 10:38:32
Państwo prawa

IGotYouDancing
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-29 10:31:10
Biedny malec. Brak słów.

qwerty777
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-29 10:16:32
Powtarzam od lat, zeby wybrac wariata Korwina i skoncza sie takie chore absurdy... a Wy oklamywani z roku na rok kupujecie coraz to nowsza kielbase wyborcza. Teraz lament bo okazuje sie, ze dziecko jest wlasnoscia panstwa? Korwin gada o tym od lat i od lat mowi, ze panstwo ma prawo do dziecka a nie rodzina...

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-04-29 10:08:08
komentarz usunięty przez użytkownika

khartvin
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-29 11:45:43
nawet gdyby zaraziła młodego gejostwem?

pawvell
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-27 22:48:54
komentarz usunięty przez moderatora

msk2004
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-27 22:16:41
Nie od dziś wiadomo, że w polskich sądach zasiadają idioci w togach. W dodatku z immunitetami. Jaki kraj, takie sądy.

lucy123
    Ocena: 32 (glosow:42)
2013-04-27 21:36:18
Uważam, że poza sytuacja, gdzie występuje zagrożenie życia dziecka. Państwo nie ma prawa ingerować w życie rodziny. Nie można zabierać dzieci z domów, bo jest bieda czy inne pierdoły. Zamiast zabierać do domów dziecka, powinno pomagać się rodzinie, ale tak jest pewnie wygodniej i taniej. Tak jak zabrali dziecko kobiecie, która była niepełnosprawna a mąż był w podeszłym wieku, choć zapewnili dziecku wszystko. TO JEST NIENORMALNE.

PaniRak2
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-27 21:42:45
Bo tak najłatwiej.O wiele więcej wysiłku ,zaangażowania i pieniędzy trzeba włożyć w pomoc takiej rodzinie,niż zabrać dziecko.Parę wizyt ,jedna sprawa,dzieci do domu dziecka i po kłopocie.Robota 'odwalona'.

Asmodei
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-29 10:47:28
Wcale nie jest dużo taniej oddać dziecko do domu dziecka , a wręcz przeciwnie . Koszt utrzymania jednego malca w rodzinnym domu dziecko to około 2 tysiące złotych . Żadna rodzina od pomocy społecznej nie dostanie tyle , nawet jakby nie wiadomo jak chore było dziecko . Ale zachodnimi trendami dziecko jest traktowane jako towar , a że sądy z logiką i sprawiedliwością nie mają nic wspólnego to już sami udawadniali wielokrotnie , a to jest tylko kolejny przykład ich niekompetencji i braku moralności .

h3h3
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-29 19:54:56
No w końcu mamy socjalizm i państwo zajmuje się wszystkim sferami naszego życia i myśli za nas -) Państwo ma obywatela za idiotę, który nie wie co dla niego dobre -)

jwigp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-01 16:43:26
Jest wiele przypadków kiedy państwo ingeruje zbyt późno, o tych przypadkach słyszy się po tragedii najczęściej śmierci dziecka :(

PaniRak2
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-27 21:25:47
Nie mają pojęcia,co dziecko przeżywa w takim miejscu,a w rękach tych baranów właśnie spoczywa los tysięcy dzieci.Chore.

shark7
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-27 21:31:52
Ja zaczynam się zastanawiać kto to prawo tworzy i tak naprawdę czemu ma ono służyć, bo nie wydaje się aby służyło nam, czyli społeczeństwu.Uczciwi są coraz bardziej gnębieni a słabsi na pomoc prawa raczej liczyć nie mogą.

PaniRak2
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-27 21:40:08
Absurd goni absurd.Pani,która wpadnie raz w miesiącu na wizytację ma najwięcej do powiedzenia o dziwo.Czasami wystarczy,że mieszkanie jej się nie podoba,bo ściany nie pomalowane,więc opinia-brak warunków itp.Głównie na takich bzdurnych opiniach właśnie opierają się wyroki sądów.

marcinko83
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-27 22:05:34
urzędnicy to darmozjady siedzą na dupie i jeszcze szkodzą ludziom,a jest ich niestety coraz więcej z każdym rokiem i płać weż im

PenetratorDmzn
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-27 20:55:29
I zapewne decyzja została podjęta w oparciu o "dobro" dziecka. Tylko które dziecko czuje się lepiej w "bidulu" niż w domu z kochającą rodziną? Totalna wiocha ze strony wymiaru sprawiedliwości.

shark7
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-27 21:03:07
Sądy nie pracują emocjonalnie, ale powinny wydając wyroki w tak drażliwych kwestiach jak umieszczenie dziecka w placówce wykazywać się przewidywalnością.Ma kochającą i chcącą go wychowywać siostrę, więc rodzinnego ciepła by mu nie zabrakło..a chodzi tutaj o dziecko a nie przedmiot bez uczuć.

khartvin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-29 11:47:48
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300