Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Oczywiście tym co myśleć samodzielnie potrafią
jurek1102  13-04-28, 01:39 Zgłoś
+ 468 -
Dodano: 2013-04-28, 01:39:53   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 468  Zgłoś nadużycie
343
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka prawda
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
  •  Kto normalny chodzi w zimę w chodakach ?
  •  Rozmowa o pracę
Ukryj komentarze(151)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Mundzio84
    Ocena: 11 (glosow:35)
2013-05-02 14:37:00
Edison wynajduje żarówkę, buduje pierwszą elektrownię - w Afryce budują domki z krowich kup.Europa przeżywa erę technicznego rozwoju, zostaje wynaleziony pierwszy automobil, bracia Wright odbywają pierwszy udany lot - w Afryce budują domki z krowich kup.Gdyby nie biały człowiek, może nie byłoby niewolnictwa, ale nadal biegaliby tam w spódniczkach z trawy.A gdyby nie misjonarze, to zmarłoby z głodu o wiele więcej dzieci i byłby tam jeszcze większy analfabetyzm.Ale w Afryce są nauczeni, że biali mają dać i cały czas tak ich uczą kolejne rządy.

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-28 19:45:36
Czarni to jedyna rasa, która nie stworzyła absolutnie nic poza biedą, bezcelowym bestialstwem, niewyobrażalnym lenistwem, pazernością i pasożytowaniem. Światem będą rządzić Biali i Żółci bo jako jedyni tworzymy rzeczy z których korzystają wszyscy a zwłaszcza czarni. Gdyby nie błogosławieństwo kolonializmu czarni dalej byliby w epoce kamienia łupanego.

longvader
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-08 19:38:38
Kiedy Afryka w dużej większości była europejską kolonią ludzie mieli pracę. Ale kiedyś ktoś wymyślił, że "czarna Afryka dla czarnego człowieka". Za pomocą maczet i ognia czarni wygonili białych kolonizatorów i odzyskali "wolność". Na żadnym innym kontynencie nie było jednocześnie tylu dyktatorów i takiej rzezi wśród cywilów która trwa do dzisiaj. Pozdrowienia dla obrońców murzynka Bambo.

Matel88Pl
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-04 14:28:12
Haha mieli ziemię, która leżała odłogiem i jedyne co na niej rosło to maniok, który jest głównym pożywieniem w afryce, to nic ze jest trujący ale nie wymaga dużego wkładu pracy. Po to co dostają z Europy też nie wszystkim chce się iść, trzeba zawieźć do domku z kupy. Przykład RPA do póki biali rządzili było ok a jak tylko afrykanie przejęli władzę tak teraz klepią bidę a poziom przestępczości jest olbrzymi. Tak wiec opowiadanie że biali zabrali coś czarnym jest opowiadaniem głupot. Bo wolni są już od wielu lat a nadal żyją jak żyli.

Adrian2712
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-04 13:51:00
Po ch*j tubylcom ziemia jak i tak nikomu się nie chce jej oprawiać?!

Rebus364
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-03 16:05:09
Zimbabwe czyli dawna Rodezja był spichlerzem dla Afryki.Niestety ichni prezydent Mugabe wpadł na pomysł żeby odebrać ziemię białym farmerom.Skutek? Z eksportera żywności Zimbabwe stało się importerem.

mon8i
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-05-02 21:24:07
ale biblia też jest ważna nawet najważniejsza :)

Kubski69
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-09 00:10:59
Jezus nie zyje ty nie dlugo tez :)

sebek110974
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-02 21:01:16
komentarz usunięty przez moderatora

barbieass
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-05-02 19:55:37
Ale to nie przez misjonarzy, tylko przez wielkie mocarstwa które zwąchały możliwość łatwego zysku, misjonarze przybyli dużo później niż ci tak zwani odkrywcy.

kawalrafala
    Ocena: 3 (glosow:17)
2013-05-02 18:23:20
A to przypadkiem nie stało się przez chciwość? Najlepiej na religię wszystko zwalić. PUSTAKU.

jurek1102
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-05-03 12:07:02
Lepiej być pustakiem niż betonem :)

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-03 17:29:42
Akurat ty jesteś zabetonowany w swoim pustactwie, więc w tym przypadku nie ma "lepiej być...niż..." bo masz to i to bez wyboru.

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-05-07 23:49:57
Ktoś tu odstawił leki ...

achaja1
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-05-02 15:46:41
Co by nie mówić i jak by tego nie interpretować, zniewolenie bez względu na ideologię która za tym stoi jest formą manipulacji i terroru. Tak samo to działa w obie strony z naszej strony apartheid z ich parcie na naszą kulturę i świadomość (czarni aktorzy, raperzy, bokserzy, sportowcy) którymi się zachwycamy, sami to nakręcamy spędzając czas na safari czy wakacjach w afryce. Nie krytykujmy czegoś co sami stworzyliśmy.

long75
    Ocena: -1 (glosow:17)
2013-05-02 15:11:47
ŚWIAT NALEŻY DO BIAŁEGO CZŁOWIEKA WIĘC W CZYM PROBLEM ? SKORO TAK NAŻEKAJĄ NA BIAŁEGO CZLOWIEKA TO PO CO SIĘ PCHAJĄ DO EUROPY NIECH SIEDZĄ U SIEBIE

achaja1
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-05-02 15:50:24
Potrafisz pisać bez caps'a? Jak nie to poproś kogoś dorosłego, niech ci pokaże.

Arakiel666
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-02 19:34:45
long75 lecz swoje paranoje analfabeto.

mon8i
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-02 21:25:30
a co masz do czarnych ?

aviga1
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-05-02 14:45:41
Dokładnie tak! To tak jak wielu księży w Polsce. Tu nawijają o miłości do bliźniego a z drugiej strony jak nie zapłacisz to pogrzebu nie odprawi.Tu mówią o skromności i ascezie a z drugiej strony wożą się mercem."Bóg zapłać" tez wg odpowiedniego taryfikatora...Aczkolwiek na szczęście są wyjątki ale wciąż za mało...

szalonyOrangutan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-02 15:45:50
to nie wina kapłaństwa tylko konkretnych ludzi

numa
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-05-02 14:41:31
Yebnięty admin manipuluje ocenami komentarzy.

freedom80
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-05-02 14:55:48
numa, i co jeszcze ? Powinieneś się z klisza08 spiknąć. Ona też wszędzie widzi jakieś intrygi.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-02 20:53:56
Admin widać jest Palikotem tak jak wszyscy nie zgadzający się z numą :)

neurotyczny_jan
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-05-03 10:43:02
spisek, spisek, wszędzie jest spisek.

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:19)
2013-05-02 14:35:19
W Chinach, nastaje era wynalazków, z których wiele jest stosowanych do dziś -w Afryce budują domki z krowich kup.Starożytna Grecja rozbudowuje cywilizację i przeżywa erę dynamicznego rozwoju - w Afryce budują domki z krowich kup.Powstaje imperium rzymskie - w Afryce budują domki z krowich kup.Upada imperium Rzymskie, ale na jego dziedzictwie korzysta cała Europa - w Afryce budują domki z krowich kup.Gutenberg wynalazł druk - w Afryce budują domki z krowich kup.Kolumb odkrywa nowy świat - w Afryce budują domki z krowich kup.

Mundzio84
    Ocena: 11 (glosow:35)
2013-05-02 14:37:00
Edison wynajduje żarówkę, buduje pierwszą elektrownię - w Afryce budują domki z krowich kup.Europa przeżywa erę technicznego rozwoju, zostaje wynaleziony pierwszy automobil, bracia Wright odbywają pierwszy udany lot - w Afryce budują domki z krowich kup.Gdyby nie biały człowiek, może nie byłoby niewolnictwa, ale nadal biegaliby tam w spódniczkach z trawy.A gdyby nie misjonarze, to zmarłoby z głodu o wiele więcej dzieci i byłby tam jeszcze większy analfabetyzm.Ale w Afryce są nauczeni, że biali mają dać i cały czas tak ich uczą kolejne rządy.

tub00sh
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-05-02 14:44:17
Co nie zmienia faktu, że niewolnictwo, wyzysk, apartheid to baaaardzo brzydkie 'wynalazki' białych. Chociaż z tym ostatnim pewnie się nie zgodzisz.

Rei_Ayanami
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-05-02 14:51:16
Masz racje Tub00sh ale pamiętaj że dzięki apartheidowi w afryce pojawiła się namiastka cywilizacji, za apartheidu białych RPA było jednym z bogatszych państw afryki, po jej upadku i nagonce oraz wytępieniu białych afrykanerów RPA stała się jednym z najbiedniejszych czego rasista Mandela nie przewidział

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-05-02 14:52:41
Zgadzam się.Ale to wszystko o dziwo wyszło im też na dobre.Zadaj sobie pytanie, dlaczego tylu czarnych żyje sobie teraz w dostatku w USA?Dlaczego RPA jest najbardziej rozwiniętym państwem w Afryce?Kto wymordował tam blisko 30.000 białych farmerów i zgwałcił tysiące białych kobiet?Wiem, że fajnie jest zwalać wszystko co złe na na złego białego człowieka, ale inne fakty też istnieją.

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-02 14:56:16
Biały człowiek zniewolił czarnego, wykorzystywał go w każdy możliwy sposób, jednak dla mnie to nadal są dzikusy, które do tej pory budują domy z krowich kup. Popatrz Tuboosh co dzisiaj się dzieje w RPA po zniesieniu apartheidu, co się dzieje w Somalii, w jak brutalny sposób dzikusy z Afryki traktują już nie tylko białych, ale i swoich, co robią z ludźmi, jak rządzą przywódcy. Strach mieszkać w Afryce.

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-02 15:02:23
Dokładnie.Tam rządzą watażkowie, którzy plądrują wioski, gwałcą kobiety, przechwytują pomoc żywnościową.To trzeci świat.Aczkolwiek poprawność polityczna, zakazuje używania tego określenia, zastępując pojęcie "kraj trzeciego świata" pojęciem "kraj rozwijający się".Naprawdę fajny rozwój.

tub00sh
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-02 15:02:41
Niczego na nikogo nie zwalam:). Twierdzę tylko proste fakty - niewolnictwo jest be, wyzysk (nie napisałem wyzysk czarnego przez białego) jest be, nienawiść/niechęć do kogoś ze względu na odmienną ilość ciemnego pigmentu w ciele jest be. A czemu RPA jest najbogatszym krajem w Afryce? No nie wiem, może ze względu na kosmiczne wprost ilości złota i diamentów? Sam Johannesburg został wybudowany na jednej monstrualnej żyle obu kruszców. A to, że ich wydobywaniem zajmują się zwykle biali, to już inna historia:).

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-02 15:09:25
Wcale nie chodzi tylko o wydobycie kruszców (nad czym nie mają wcale władzy biali, tylko tamtejszy rząd), chodzi też o rozwinięte inne gałęzie przemysłu, i nowoczesne jak na Afrykę rolnictwo.To wszystko jest spuścizną po rządach białych.A jeśli chodzi o rasizm to jest tam on bardzo duży właśnie w stosunku do białych, a nie od dziś wiadomo, że czarni to najwięksi rasiści.

Rei_Ayanami
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-02 15:13:30
Jakby nie biały człowiek to podejrzewam że do dziś mieszkali by w ziemiankach, technologia i nauka rozwinęła się w afryce tylko dzięki białym, rolnictwo także jak Mundzio wspomniał, białym to zawdzięczają niemal wszystko. Jakby teraz ich zostawić samych sobie to cofną się do ziemianek, prędzej czy później

tub00sh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-02 15:15:56
komentarz usunięty przez moderatora

tub00sh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-02 15:19:07
Ej! przecież ocenzurowałem brzydkie słowo, yebnięty moderatorze! (;p) - napisalem tylko, że uważam, iż biały człek idący sam po ulicy w jakimś "czarnym" państwie miałby raczej tak samo prze-pie-hdolone jak czarnoskory idący polskim blokowiskiem ok godziny 21.

malgolina
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-02 15:19:59
Prawda jest taka, że gdyby biali ludzie nigdy nie postawili swojej nogi w Afryce, ten kontynent byłby do dnia dzisiejszego tak jak natura go stworzyła, z tymi swoimi dzikimi plemionami. Zresztą w sumie w większości tak jest. Dzikusy nie mają w genach chęci ucywilizowania, polepszenia swojego życia, bo już dawno by to zrobili, wolą toczyć walki plemienne nie zważając na nieszczęście swojego narodu.

Mundzio84
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-02 15:26:14
Oj tuubosh, chyba biały w przechadzając się po zmroku przez ulice RPA, nie wspominając już np. o bezdrożach Kongo, miałby o wiele bardziej przesrane.Bo o ile tu czarny mógłby zostać ewentualnie pobity przez drechów, to tam biały dostałby od razu kosę pod żebra, a w przypadku kobiety najpierw by ją jeszcze zgwałcili.Dlatego porównanie Afryki z Polską, jest conajmniej przesadzone.

Rei_Ayanami
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-02 15:29:29
Tak Tub00sh ale tego czarnego który chodzi po 21 będą bronić lewicowe bojówki i cała rzesza poprawni politycznych ludzi, a tego białego dosłownie nikt, dlaczego? Bo nadal myślimy że oni cywilizowanie, ale doświadczenie w facy tzn Francji oraz Stanach pokazuje że jest inaczej, myślisz że w statystykach kryminalnych górują bo tak, bo komuś się nudzi i ich tam dla picu umieszcza? 80 % osadzonych w stanach to czarni, to mówi samo za siebie

tub00sh
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-02 15:32:02
No to mamy powód do dumy, stary:D - tamci mordują i gwałcą, a u nas tylko walą po mordzie bejzbolami :).

opuncja
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-02 21:49:34
Moim skromnym zdaniem najlepiej by było, gdyby biały człek się trzymał Europy. Skoro przez tyle wieków Afrykanie "budowali domki z krowich kup" to pewnie było im tak dobrze. Obecnie takie Malawi w (bodajże) 80% utrzymuje się z pomocy humanitarnej. Świat ładuje kupę kasy w Afrykę, a to właściwie nie ma sensu. Polecam książkę "Dziękujemy za palenia", do niedawna dostępną na stronie PAH.

klisza08
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-05-02 14:35:06
nie wiem co gorsze-cywilizowac Afryke poprzez wprowadzanie wiary chrzescijanskiej czy pozostawianie jej na pastwe islamu ,ktory karze upodlac kobiety ,lacznie z wycinaniem lechtaczek malym dziewczynkom?Afryka to poligon dla zwolennikow tych obu wyznan.

aneta.buziaczek
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-05-02 14:31:22
freedom nie używa gumek ponieważ, w wieku 14 lat przekwitła, stąd jej zgryźliwość i frustracja.

aneta.buziaczek
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-05-02 14:30:03
Nie ma gorszej rzeczy na świecie niż lewactwo. Ateizm natomiast jest najgorszą z możliwych religii, mającą najbardziej fanatycznych i bezmózgich wyznawców.

Punk13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-02 14:50:27
komentarz usunięty przez moderatora

Punk13
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-05-02 14:53:18
J**ebana katolicka świnio.

freedom80
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-05-02 15:05:06
Ateizm nie jest religią. Ateiści są wolni od wszelkich bredni zatruwających umysł.

tub00sh
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-05-02 15:24:59
A ja się zastanawiam wciąż i wciąż co to takiego jest to "lewactwo". Najbardziej nadużywany wyraz w Internecie i na moje oko on nic nie znaczy - chyba że mi go ktoś sprecyzuje. Podpisuję się pod tym co freedom napisała, ateizm jest taką samą religia jak nagość - rodzajem ubrania.

fraaanczeska
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-05-02 15:39:48
komentarz usunięty przez użytkownika

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-05-02 18:22:06
Ateiści wierzą, że nie ma Boga, i mają nadzieję że się nie mylą, bo inaczej będą mieli przesr@ne. I nie mogą udowodnić, że Go nie ma, tak samo jak wierzący nie udowodnią przy pomocy naukowych narzędzi, że On istnieje. Czym różni się jedna wiara od drugiej - jedni są postępowi choć nie umieją udowodnić nieistnienia Boga, a inni zacofani bo nie umieją udowodnić Jego istnienia.

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-05-02 18:39:24
to nie jest tak, że my wierzymy, że boga nie ma. My to wiemy. Po prostu. Poza tym raczej nie udowadnia się, że czegoś nie ma, tylko że coś jest. A Ty dowodów na istnienie nie masz żadnych... kto tu ma przesrane ?

Max74
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-05-02 20:38:28
Tyle, że Wy WIEDZIEĆ tego po prostu nie możecie i nie możecie się też z tym faktem pogodzić. Mnóstwo razy ludzie "po prostu wiedzieli", że czegoś nie ma a potem okazywało się, że po prostu jednak nie wiedzieli.

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-05-02 20:45:22
Maxiu, nie czepiaj sie dupu Mundzia bo bedziesz mial przesrane :D

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-02 20:51:54
Ciemna materia i ciemna energia też nie istnieje w namacalny dla nas sposób, a jednak gdzieś tam są w kosmosie.

klisza08
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-02 21:33:38
udowodnijcie mi na 100%,ze Boga nie ma -wtedy bede ateistka.Tymczasem tajemnice kosmosu sa niezglebione,niesmiertelnosc czlowieka w powijakach,choroby trawia nasza cywilizacje jak to drzewiej bywalo a Dekalog nadal dotyczy nas wszystkich,bo natura ludzka od wiekow nie zmienila sie na jote...Nadal drepczemy w miejscu zrobiwszy niesmialo jeden krok naprzod.Kwestie czy przykazanie pierwsze ktos wypelnia czy nie to wolny wybor-co komu w sercu gra...

agentfoxmulder
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-05-03 11:59:11
"Ateiści wierzą, że nie ma Boga" hmm W takim razie Wy wierzycie że nie ma smurfów. Wierzycie, że Mikołaj nie lata nad chmurami na sanich z prezentami .... Udowodnijcie, że nie ma niewidzalnych elfów, czerwonego strasznego potwora pod powierzchnią marsa, dobrego ducha Kacperka itd itd. Zrozumcie raz na zawsze - ateiści nie muszą udawadniać nieistnienia boga tak jak Wy nie musicie udowadniać nieistnienia elfów, smurfów itp. Ateiści nie wierzą w bogów i tyle w temacie - to takie proste.

tub00sh
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-03 12:07:17
Maxiu, klisza, kawalrafala, nawet mój ulubiony dede - kierując się waszą kotoodwracaczowodotyłuogonową logiką - jesteście też muzułmanami, poganami, satanistami i tak dalej i takie tam - w końcu nie istnienia Allaha, Zeusa, Triglava, Świętowita, Cthulhu (\m/), Szatana, Setha, Jechowy, Śiwy i na oko kilku tysięcy innych - niewymienionych - nie potraficie mi udowodnić:). Jesteście więc tak samo niewierzący jak ja, tyle tylko, że ja odpuściłem sobie jednego boga więcej, niż wy.

klisza08
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-03 12:12:42
w takim razie skad w nas tak silne sklasyfikowanie dobra i zla,ktore mamy az od niemowlectwa?Skad pochodzi ciagla potrzeba zaznaczania granic pomiedzy nimi?Bez tych pojec ok-czynmy co nam sie zywnie podoba,bez skrupulow,bez serca,bez umyslu...Ciekawam dokad moglibysmy dobiec w tym stanie rzeczy?Niczym dzikusy walczace bez pardonu o ogien...Skad wzielo sie pojecie etyki,czlowieczenstwa?Przeciez moglibysmy sie gzic kazdy z kazdym bez zadnych konsekwencji.Jedyna przeszkoda do tego "szczescia"jest ten cholerny Dekalog...Cudownie czy strasznie Wam teraz?

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-03 12:15:08
A mnie rozpi*rdala taka dyskuja.Z jednej strony "Ja wierzę w Boga, a skoro ty nie wierzysz, to udowodnij że go nie ma" a z drugiej "Ja jestem ateistą, nie wierzę w boga, a skoro ty wierzysz to udowodnij, że istnieje".Powiedzcie ludzie jaki to k*rwa ma sens?Moim zdaniem, jeśli ktoś wierzy, jego świadomość nie pozwala mu na odrzucanie istnienia wyższej siły, która odpowiada, za to że istniejemy razem z wszechświatem.Jeśli ktoś nie wierzy, widocznie nic takiego nie odczuwa, albo poprostu opiera się tylko i wyłącznie na dzisiejszej nauce.Kłótnia na taki temat jest bez sensu.

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-03 12:19:48
Poza tym, jeśli Bóg istnieje, to udowodnienie tego nigdy nie nastąpi.Gdyby tak się stało, wiele rzeczy straciłoby sens.Jeśli każdy by wiedział, ze napewno Bóg istnieje, to postępowałby w ze strachu według jego nakazów.A jak wszyscy wiemy, według doktryny wiary, Bóg dał człowiekowi wolność, a nie zlikwiduje zła na świecie, głodu czy wojen w jakiś cudowny sposób, bo zamąciłby w tej wolności.To wszystko zawsze będzie zagadnieniem czysto filozoficznym, a wiara pozostanie tylko i wyłącznie kwestią odczuć i wewnętrznej potrzeby.

tub00sh
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-03 12:20:49
Wszystkie dyskusje na tej stronie nie mają sensu, Mundzio. Ale czasem można. Jako, że nikt nie raczył mi odpowiedzieć na to co napisałem: dodam tylko, że etyka, ochrona własnego gatunku, dbanie o potomstwo, pojęcie dobra i zła, inteligencja, humanizm, człowieczeństwo - to wszystko pojęcia, które narodziły się duuuużo wcześniej niż chrześcijaństwo, biblia i dekalog - w czasach antycznych.

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-03 12:30:07
Lewactwo - dla mnie jest to są to skrajne założenia lewicowe, często będące w sprzeczności w ludzką moralnością, czyli lobbowanie czy to adopcji dzieci przez homosiów, wykreślanie z listy chorób konkretnych zaburzeń, czy rozwiązania mające na celu masowe przyjmowanie emigrantów, pod szyldem wielokulturowości, stosowanie w każdej dziedzinie życia poprawności politycznej, zatracenie własnej kultury, po to żeby nie obrażać przybyszów, czy homosiów, wszelkie działania antify itp.

opuncja
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-03 12:32:12
Gdyby udowodniono istnienie Boga, to spory trwałyby nadal, bo część wierzyłaby w jego nieskończone miłosierdzie (ergo, nadal róbta co chceta), a część zaczęłaby się biczować w obawie przed boską karą. :)

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-03 12:33:02
Podałem tu oczywiście sposób w jaki ja to postrzegam.Dalej - jeśli ci chodzi o etykę, to zauważ że według Biblii, Bóg był wcześniej, niż chrześcijaństwo czy nawet wszechświat.Więc agrument chybiony.A co do porównania ludzi pod względem etyki do zwierząt, zauważ, że ludzie różnią się tym, że mają swoje postrzeganie dobra i zła o wiele bardziej rozwinięte, mało tego - każdy człowiek, jako jednostka, zawsze się różni pod tym względem od innego.

opuncja
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-03 12:38:27
Mundzio, że się wtrącę - tutaj rozmowa toczyła się odnośnie chrześcijaństwa i związanego z nim zestawu zasad. Stąd argument nie do końca chybiony.

tub00sh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-03 12:39:05
Skrajne poglądy lewicowe mają inną nazwę - komunizm. A ten się nijak nie ma do poprawności politycznej, liberalizmu, wolności słowa, działania i "propagowaniu" homoseksualizmu itp - przypominam że do niedawna na komunistycznej Kubie związki homo były karane i to surowo. Liberalno-lewackie (jak wy to nazywacie) Prawa Człowieka to także coś z czym komunizm ma cokolwiek wspólnego. Myślicie że w Chinach wiedzą co to takiego?

klisza08
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-03 12:41:13
a kto tu mowi o chrzescijanstwie Tob00sh?-Wedlug zalozen judaizmu,na ktorym opiera sie i chrzescijanstwo i islam-Bog byl u zarania dziejow.Na samym poczatku..czyli Dekalog musial "grac" rowniez w duszach starozytnych.Bo jest nam on zaszczepiony naturalnie..Bo tak jestesmy "zaprogramowani"..nie wkladaj komus ciasnego garniturku pogladow.Nie zaszufladkujesz mnie tak latwo...Biblia mowi o zaslanianiu oczu przez Boga jednym aby inne,wazne rzeczy mogly sie spelnic.Mowi takze o zaprzestaniu wyrywania chwastow.Wszyscy jestesmy tu potrzebni i kazdy z nas tu sie pojawil nie bez przy

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-03 12:44:07
Opuncja, no ale ten kodeks postępowania podał chrześcijanom sam Bóg, prawda?Tuboosh, ja podając tą regułkę mówiłem o sobie.A te przykłady, które wymieniłem są dla mnie rodzajem skrajności.

tub00sh
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-03 12:45:12
Nieistotne że wg biblii bóg był wcześniej. Ja mówię o tym jak było naprawdę:). Biblia powstała i jej zasady dużo po tym, jak człowieczeństwo i związana z nim moralność pojawiły się na ziemi, a istniały już za starożytnych greków.

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-03 12:46:20
przyczyny-dlatego szanujmy sie nawzajem i nie wytykajmy jedni drugim dewocji czy lewactwa.Milego dnia!

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-03 12:48:32
Według biblii i przypowieści o stworzeniu świata i pierwszych ludzi, ta moralność została od razu u nich zaszczepiona przez Boga.Oczywiście, żeby uprzedzić to co powiesz, dyskutowaliśmy nad odbiorem takich przypowieści już wcześniej.Niemniej biblia nie pomija tego, ze ludzie od zarania dziejów mieli wpojoną przez Boga moralność.

tub00sh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-03 12:51:12
Swoją drogą, wybaczcie ale uważam że dekalog jest o kant dupy rozstrzaskać. Szanuj ojca swego i matkę swoją. Ok, a co jeśli czyjś ojciec jest np gwałcicielem/pijusem, matka dziwką/narkomanką? Co jeśli rodzice z patologicznych rodzin znęcają się nad dziećmi? Co jeśli ojciec notorycznie gwałci latami swoją córkę w piwnicy? Jak na to rozpatruje się dekalog? Biblia? Nadal należy szanować takich 'rodziców'? tylko bardzo proszę odpowiedź kulturalnie, bez pojazdów personalnych, bo osobiście mam naprawdę wspaniałych staruszków i pytam bo mnie to ciekawi.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-03 12:56:11
Tuboosh, jeśli dekalog miałby przewidywać wszystkie te sytuacje o których mówisz, musiałby być nie dwoma kamiennymi tablicami, a jakimś opasłym tomiszczem, gdzie byłoby napisane "szanuj ojca swego i matkę*" a na dole wszystkie warunki opisane w wyjaśnieniu znaku "*".Tu chodzi tylko i wyłącznie o ogólne założenia.Z definicji dziecko powinno szanować rodziców, człowiek nie powinien zabijać itp.W wszelkie komplikacje tego człowiek rozwiązuje już za pomocą swojego własnego, złożonego systemu moralności, który ma w głowie.

klisza08
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-03 12:57:55
P.S.A jednak starozytni tez mieli wielka potrzebe Boga-tylko inaczej go interpretowali.Mieli wielu Bogow.W mitologii tez mamy powiedziane ,ze najpierw byli Bogowie a potem dopiero Ziemia i ludzie...Ludzkosci to w duszach gra od samego poczatku-z Biblia czy bez...inaczej starozytni opieraliby sie tylko na swoich filozoficznych zalozeniach...We wczesnej klasycznej grece, przymiotnik "atheos"znaczył bezbozny.Natomiast pierwsze osoby ktore same okreslaly sie jako ateisci, pojawily sie dopiero w XVIII wieku..

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-03 13:03:08
Tu się muszę zgodzić z kliszą.Potrzeba wiary w boga, czy bogów, czyli coś co nadaje sens naszemu istnieniu, od zawsze towarzyszyło ludzkości, tylko przybiera inne formy.Jak można ignorować taki fakt?

tub00sh
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-03 13:12:01
Jak można tłumaczyć istnienie boga, POTRZEBĄ jego istnienia? To kurs ekonomii? Popyt = podaż? Bez urazy, ale sam fakt, że na świecie przydałby się bóg, nie sprawia, że ten zacznie istnieć. Najgorsze w rozmowach z osobami wierzącymi jest pogląd "wierzę, że biblia mówi prawdę, bo tak napisano w biblii". I jak można uważać, że sensem życia jest bóg? To właśnie życie, jako najdoskonalsza forma istnienia jest sensem samym w sobie, nie ma już nic wyżej. Życie jest sztuką dla sztuki i to jest w nim właśnie takie piękne (i smutne, kiedy ktoś je marnuje).

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-03 13:18:28
To jest nie tyle potrzeba istnienia Boga, co pewnego rodzaju świadomość kształtująca się w głowach ludzi, która towarzyszyła im niezależnie od tego, czy biegali z drewnianymi dzidami po stepach odziani w futra, czy siedzą i piszą sobie teraz komentarze na internecie.Potrzebą bym tego nie nazwał, bo potrzeby całej ludzkości jak i każdego z osobna, zależnie od doświadczeń życiowych nieustannie się zmieniają.Poprostu olbrzymia większość ludzi od zawsze miała taką świadomość, która jest dla nich jedną wielką zagadką, choć przybiera formy religii.Religie są inne dla każdego regionu świata

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-03 13:21:18
zostały ukształtowanie przez ludzi, i de facto jeśli ktoś wyznaje jakąś religię, jest nią przeważnie ta, które istnieje w miejscu w którym żyje.Religie są stworzone po to, żeby nadać jakieś ukierunkowanie, świadomości wyższego sensu naszego istnienia.Potrafią pomagać ludziom, ale potrafią też czynić zło, dlatego, że ich mentorami mogą być też źli ludzie.

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-03 13:26:17
Co nie zmienia faktu, że każdy wierzący wyznaje tylko jednego boga, jakby z automatu odrzucając wszystkich innych. Wiem, że na dobrą sprawę Allah i Oko w Trójkącie to to samo, ale w dyskusji z wierzącymi w jedno lub drugie, ten argument raczej nie przejdzie. Inaczej przemoc na tle religijnym by nie istniała, bo w końcu "bóg ten sam, tylko inny", nie? A ta świadomość, o której mówisz to żadna świadomośc, tylko strach przed śmiertelnym zejściem - "to nie może być tak, że jak umrę to już nic dalej nie będzie, nie nie nie! Nie zgadzam się!"

opuncja
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-03 13:26:18
Skaczecie z tematu na temat... I jak tu się ustosunkować? :)

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-03 13:30:58
Gdyby zaś było tak jak piszesz, że na dobrą sprawę religia tylko nas "ukierunkowuje" na istnienie tego samego bóstwa, to po co te historyjki? Po co ludzie z twarzami zwierząt, po co Jezus/Mahomet, po co indyjskie niebieskie bóstwa z wieloma rękami (oni mi się najbardziej podobają z wszystkich religii), po co te opowieści o gromach z nieba rzucanych przez Zeusa? Po co robić całą mitologię, tak różną i sprzeczną z innymi wyznaniami? Nie - to nieprawda co mówisz - nie wierzymy w to samo. Każdy wyznaje innego boga, a my - ludzie bez wiary - wierzymy w tylko jednego boga mniej, niż teiści

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-03 13:34:07
Przepraszam, ze sie wtrace. Tuboosh, gramy dzis rewanza w "Bombermana"?

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-03 13:34:49
Owszem taki strach istnieje, ale nie tylko o to chodzi.Sam jesteś ateistą, więc pewnie nic takiego ci nigdy nie towarzyszyło, więc cię rozumiem.A co do konfliktów religijnych, sam mówiłem, że żadna religia nie jest doskonała, bo została stworzona przez ludzi a wyznawcom każdej z nich wydaje się że wierzą w tą słuszną, a że też są ludźmi, którzy lubią nienawidzić, mieć rację takie coś się właśnie zdarza.I zdarza się wszędzie, nie tylko jeśli chodzi o religie, bo ludzie mają taką naturę.

tub00sh
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-03 13:39:06
Strach przed śmiercią jest bez sensu. Jakoś nikt z nas nie odczuwa okresu przed swoimi narodzinami, jako nieprzyjemnego, prawda? A nas wtedy nie było. Towarzyszy mi uczucie, że po zdechu będzie dokładnie tak samo - czyli taka sama nicość jak przed niemal 26 laty. Nie widzę w tym nic strasznego. Dede, mistrzu ciętej riposty i twórco najlepszego komentarza w tej dyskusji - jasna sprawa że napi3rdalamy! Jestem zwarty i gotowy!

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-03 13:40:03
Wszelkie mitologie inny wygląd każdej religii, powstały dlatego, że ludzie mieli silną chęć jak najbardziej obrazkowego wytłumaczenia sobie wszystkiego, nawet jeśli miałoby to oznaczać kolorowanie i wymyślanie, czy kreowanie jakiegoś swojego własnego sposobu postrzegania, tak żeby wyznawcy nie musieli sobie sami tego na swoje sposoby tłumaczyć, a wszyscy widzieli jeden obraz i sens i mieli jedno wspólne wyobrażenie, byli zjednoczeni.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-03 13:45:26
Widzisz tuboosh nie chodzi o strach przed śmiercią, tylko strach o to co będzie po niej.Dla ciebie jest to głupie, bo jako ateista wierzysz (tak wierzysz)że tam dalej nic nie ma.Ale ludzie wierzący wierzą, że coś jest.Dlatego jeden nigdy nie zrozumie drugiego.Próbowałem dyskutować, ale na samym wstępie stwierdziłem, że dyskusja na temat istnienia Boga jest bez sensu, bo jak widzisz doszliśmy do niczego:)

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-03 13:55:57
Nie uważasz, że trochę za dużo tego "wymyślania, kolorowania, kreowania", symbolizowania, metaforyzowania, parabolizowania itp jak na coś w co ludzie dosłownie i bezgranicznie wierzą? Bo ja tu widzę solidny konflikt. Z jednej strony każdy bystrzejszy katolik powie "no bo ta historia z rozstąpieniem morza to taka przenośnia" a z drugiej i tak wszyscy to łykają jak gimnazjaliści lsd na imprezie. I nie doszliśmy do niczego - doszliśmy do tego, że każdy...został przy swoich poglądach:). To nie to samo! Taki urok tych naszych rozmówek. Może trochę każdemu z nas IQ skoczy w górę,

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-03 14:04:02
Tak - uważam, że jest dużo tego kolorowania itp.Może to dlatego, że każda religia powstała dawno temu, a wtedy ludzie nie znali jeszcze aż tak dobrze otaczającego ich świata i wszystko zawierzali wyobraźni?A ta wiara jakimś sposobem utrzymała się do dziś i tyle.Nie wiem czy IQ mi skoczyło w górę, ale łeb mnie już boli od tłumaczenia tego wszystkiego;)

tub00sh
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-03 14:08:36
Dobra, temat end. Dawać teraz jakiś absurd o gejach, kaczyńskim, kibolach, naziolach lub islamizacji Europy. Wszystko ważniejsze niż pisanie pracy mgr!! :)

foytaz
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-05-02 13:37:46
Ostatnio słyszałem, że z lewactwa trudno się leczy. Nieprawda, podczas zajęć terenowych mieliśmy bardzo wiele "uzdrowień", czasami nawet słowa nikt nie zdążył powiedzieć a pacjent był zdrów jak ryba :)))) i był gotów nawet sam zacząć leczyć z pasją i gorliwością jakiej my nigdy nie mieliśmy.

riv77
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-05-02 13:29:51
Misjonarze w Afryce, którzy zabierali ziemię. No ciekawe, w sam raz dla lewackiego ścierwa bez rozumu.

Punk13
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-05-02 13:28:47
"wielcy katole" z rydzykiem na czele.

Hustlin
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-05-02 13:27:22
komentarz usunięty przez moderatora

Talita
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-02 14:02:03
wytłumacz to dedowi...

aneta.buziaczek
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-05-02 14:27:27
"Bóg umarł" Nietzsche "Nietzsche umarł" BÓG. Kłamstwo 100 razy powtarzane i tak zawsze będzie kłamstwem. Wbrew obiegowej opinii lewactwa, że kłamstwo 100 razy powtórzone jest prawdą.

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-02 18:34:40
Na pewno nie istnieje, tym bardziej teraz gdy tyle razy to powtórzyłeś:) Spokojnie, nie musisz sam się o tym upewniać.

Ingenue87
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-05-02 12:56:46
Ofiara panującej mody na antyklerykalizm uważa, że potrafi samodzielnie myśleć, niesamowite.

Ingenue87
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-02 13:00:27
Misjonarze mają ziemię, ciekawe.

aneta.buziaczek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-02 14:32:32
najbardziej rozsądny wpis jaki tu spotkałam, pozdrawiam

ringus136
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-05-02 12:14:29
Anti-Religion gorsze jest lewactwo które niszczy tożsamość mojego kraju:) Myślę samodzielnie i wiem doskonale, że te słowa to brednie. Przyznaję, że to dobry chwyt manipulacyjny. Mówicie o wielkości kościoła, że trzyma władzę i trzeba z nim walczyć zacytuje tu waszego idola wielkiego lewicowca Stalina: "A ile dywizji ma papież?" Dziękuje.

Punk13
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-05-02 13:27:31
"idola wielkiego lewicowca Stalina" a co stalin ma wspólnego z ideologią lewicową? , ję**ięty bękarcie.

ringus136
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-02 13:35:30
Wielkiego dla wielu Lewków. Ideologia lewicowa w "pokomunistycznej" Polsce była stawiana na fundamentach haseł komunistycznych, stalinowskich. Głównie chodzi o to samo, ale jeżeli czujesz się lewakiem i uraziłem tym porównaniem to spier..laj ;)

Punk13
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-05-02 13:43:42
Lewaki którzy uważają , że stalin jest ich idolem powinni zdechnąć razem z tobą i resztą twoich kibolskimi przydupasami.

aneta.buziaczek
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-02 14:35:48
za chwile dowiemy się od 13 letniego brudasa, że Stalin była ultrakonserwatywnym prawicowym politykiem.

Punk13
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-02 14:47:22
Stalin był kupą gówna, jak myślisz inaczej to wypier***j stąd gównixie

tub00sh
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-02 15:28:10
Tylko prawdziwy idiota jest skłonny pomyśleć i co gorsza - powiedzieć, że zachodni liberalizm czerpie ze stalinowskiego ustroju TOTALITARNEGO, będąc de facto jego przeciwienstwem.

ringus136
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-02 18:06:29
Co cię tak bolą kibole hehe, dupa boli brudzie?

zabijasty_return
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-02 12:14:09
Teraz tak,jest pomoc humanitarna,a co było kiedyś?

jakub1975wawa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-02 11:35:39
Stary numervjuz hanibal barkas powiedział nie ufam Rzymianie nawet wtedy gdy przynoszą dary

C2ShadowMan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-02 11:29:27
Afrykę wyzyskują słudzy szatana. Duchowni pomagają afrykańczykom w pomocy humanitarnej.

zygmunt1952
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-02 11:16:00
I jak dotąd nic się nie zmieniło to nadal działa w ten sposób.

cyc1982
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-02 10:28:39
kiedyś mieliśmy swoje i byliśmy wolni ale wybraliśmy misjonarzy którzy karzą nam patrzeć w telewizor,słuchać tego co mówią i żyć tym co mówią,po jakimś czasie patrząc dookoła wszystko co było nasze jest Niemca,Czecha,Francuza,Włocha itd a my jesteśmy ich niewolnikami za najniższą krajową ku radości naszych misjonarzy,

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-05-02 10:11:48
komentarz usunięty przez użytkownika

Joszo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-02 10:46:36
Raczej już wcześniej było mieszanie ras- kolonializm etc.

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-30 00:40:38
Taki prosty przekaz -nawet dziecko zrozume ....ale..... w Polsce nie da rady.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-30 00:44:30
Bo w Polsce dzieciom nie wolno rozumieć takich rzeczy

Joszo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-02 10:49:28
Dziwi mnie kto minusuje takie komentarze- widać ktoś nie przyjmuje najprostszej prawdy.

C2ShadowMan
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-05-02 11:32:21
jest prosty jak i ty. Mały rozumku. Powiedz kto uczestniczy w pomocy humanitarnej, jak nie lekarze i duchowni. Tylko oni próbują pomóvc Afryce. Afrykę wyzyskiwali i wyzyskujś ludzie, którzy wierzą tylko w pieniądz.

BombowyAhmed
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-04-29 21:11:01
LUDZIE: KUPCIE SE BATTLEFIELDA 4 ORYGINANEGO, ŻEBY POGRAĆ W MULTI. EA TO DOBRA MARKA I BIEŻE MAŁO, A DAJE DUŻO ZABAWY.NOWY BATTLEFIELD PODOBNO MA AŻ 4 GODZINY W SINGIELU, WIĘC JEST SUPER!

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-04-28 22:56:19
w czasie kiedy mieli zamknięte oczy jeszcze ich wyruch** w du**...po katolicku

plokijuty
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-04-28 13:27:16
W Afryce misjonarzom udało się połączyć "chrześcijaństwo" z animizmem, w taki sposób, że jedno nie wyklucza drugiego.

david.brian.35175
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-02 20:56:26
A moglbys bardziej przyblizyc to "odkrycie"

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-04-28 10:41:26
Brednie wyssane z palca :)

Anti-Religion
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-04-28 10:44:30
Co? Bo napis raczej oddaje prawdę.

freedom80
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-04-28 10:46:15
no raczej :) tak się tylko bawię w numę :)

numa
    Ocena: -1 (glosow:17)
2013-04-28 08:50:53
Później przyszło lewactwo i teraz nie mają ani Biblii, ani ziemi tylko głód i AIDS.

Anti-Religion
    Ocena: 3 (glosow:27)
2013-04-28 09:25:14
To co jest gorsze lewactwo które zabrało im biblię, czy wy, zabierający im ich domy i ziemię i to w imię wyimaginowanego boga?

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-04-28 22:34:11
Do AIDS przyczyniła się organizacja która zakazuje swym wiernym używania prezerwatyw

numa
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-04-28 23:24:23
Lewactwo dające głód i AIDS jest cool. Do AIDS przyczyniło sie lewactwo mówiące "róbta co chceta".

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-29 01:38:23
numa a ty wiesz co to jest prezerwatywa ?

numa
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-04-29 15:55:02
Taki kawał gumy za które muszą zapłacić lewaki, żeby poruchać lewackie, zasyfiałe od qrestwa szmaty. Normalni ludzie nie posuwają lewackich, zasyfiałych od qrestwa szmat i mogą na każdym zaruchaniu zaoszczędzić parę złotych i jeszcze nie muszą wdychać swądu palonej gumy.

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-04-30 00:25:13
Czyli ty numa jednak za kobietami nie przepadasz ?

numa
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-04-30 08:22:38
Nie przepadam za lewackimi, zasyfiałymi od qrestwa szmatami. Nie myl lewackich, zasyfiałych od qrestwa szmat z kobietami.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-30 17:35:34
Wiedziałem że ty kobiet nie lubisz

numa
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-05-01 06:51:59
Jeżeli nalegasz, by te wasze lewackie, zasyfiałe od qrestwa szmaty nazyważ kobietami, no to masz rację.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-01 17:18:33
Ja tam tolerancyjny jestem i twoja odmienność mi nie przeszkadza Geje to też ludzie

wieslav
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-05-02 10:17:42
numa- symbol polskiego katolika, patrioty. Tj. Osoby ziejącej nienawiścią, agresją, zawiścią i zazdrością.

numa
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-05-02 11:04:33
No faktycznie mam wam czego zawiścić. Pewnie tych waszych lewackich, zasyfiałych od qrestwa szmat, których bym nawet butem nie dotknął. Nawet takie jak wy pustogłowy muszą sobie ptaka w gumę zawinąć, żeby syfa nie złapać. I tak go łapiecie, bo te wasze lewackie szmaty całujecie tam, gdzie inny pchał to, co miał wcześniej w dupie innego lewaka. No też macie to swoje szczęście. To typowe, że od lat lewactwo ma problemy, które samo tworzy. Najpierw "róbta co chceta", a potem strach zad.pczyć.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-05-02 11:13:16
numa a czy Ty kiedykolwiek w życiu podupczyłeś sobie ? Bo mi się wydaje, że to źródło Twoich problemów...

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-02 11:30:45
Pomijając prymitywizm i wulgarność twoich powyższych wypowiedzi wspomnę jedynie iż ów "kawał gumy" (ściślej lateksu) się nakłada na ptaka nie po to, by nie złapać syfa, a po to, by uniknąć niechcianej ciąży. Ty o tym pewnie nie wiesz, podobnie jak tego, że kto i kiedy ich używa, bo nazywanie aktywnych seksualnie kobiet "lewackimi (?!) zasyfiałymi od qrestwa szmatami" dobitnie świadczy o tym, że nie masz pojęcia o czym mówisz.

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-05-02 11:33:32
Numa nie używa gumek, bo przecież młodzi chłopcy w ciążę nie zajda.

wieslav
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-02 11:47:13
numa dupczy, ale tylko swoją prawą rękę. Lewa jest zbyt lewacka.

Arakiel666
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-02 13:45:19
numa Ty to jesteś typową katolicka szmatą.

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-02 14:00:46
Arakiel nie wyzywaj numy jego językiem bo cie posądzą o katolicyzm

numa
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-05-02 14:31:22
Czasem (ale tylko czasem) mi was żal. Obiecano wam postęp, a dostaliście gumki. Obiecano wam wolność, a macie rozterki, objawiające się tymi spazmamu żalośnych ataków na Kościół i ludzi wierzących. Róbta dalej co chceta, to wasze - jak je nazywacie - kobiety, będziecie musieli posuwać w gazmaskach i butach gumowych.

tub00sh
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-02 15:12:58
Jak kiedyś dorośniesz do etapu inicjacji seksualnej, to zrozumiesz, że kobiet się nie "posuwa", prezerwatywy to jedna z wielu opcji na antykoncepcje i zabieganie niechcianym ciążom, a nie każdy - wbrew temu co sądzisz - uprawia seks w sraczu, żeby zakładać maskę i gumiaki, niektórzy to robią normalnie, po ludzki, po cywilizowanemu. Nam też jest ciebie żal, sfrustrowanego, całkowicie niemyślącego, szastającego na lewo i prawo dwoma raptem wyrazami - palikociarnia i lewactwo. To smutne, żałosne i przykre. My cię nie nie lubimy - my cię szczerze żałujemy.

numa
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-02 20:47:27
To "róbta co chceta" nie dotyczy posuwania lewackich szmat w sraczach. No to już was całkiem wyrolowali. Czyli już wam tylko wolno sikać do zniczy na Krakowskim i bluźnić Kościołowi. Fajnie macie, ale żal mi was tylko czasami. Mata co chceta, jak by yebnięty owsiak powiedział, skubiąc was z kasy i każąc żebrać pod kościołami.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-02 21:07:14
numa, przerażasz mnie co raz bardziej...

numa-zabanowany
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-02 21:39:41
"Coraz" się razem pisze. Twoje nieuctwo cię nie przeraża, zasyfiała od qrestwa lewaczko? Natępny raz zawiń się cała w gumę, bo ostatnie stadium kiły wyżera mózg. Ale tak w ogóle, to idź do szkoły.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-03 11:49:34
Muszę przyznać, że moja duma właśnie bardzo ucierpiała. Żeby kto tak ograniczony wytykał mi błąd... shit, to boli. Na szczęście mam silny charakter, więc jakoś to zniosę. A zasyfiałych qrw poszukaj u siebie w kościele.

Pipowicz
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-04-28 02:22:45
Czyli wnioskując za tą bzdurą całą ziemię w afryce posiadają misjonarze.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400