Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
freedom80  13-05-02, 07:35 Zgłoś
+ 307 -
Dodano: 2013-05-02, 07:35:26   przez: freedom80
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 307  Zgłoś nadużycie
67
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zamówił komputer przez internat
  •  Pytania, odpowiedzi...
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
  •  W temacie
Ukryj komentarze(269)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
xxxdraco
    Ocena: 70 (glosow:96)
2013-05-07 10:47:50
freedom80, aleś ty monotematyczna. Przez całkowite zanurzenie chrzczą prawosławni, ewangelicy, staroobrzędowcy, kalwini, prezbiterianie, metodyści i inni - doucz się sama reszty. Akurat w kościele rzymskokatolickim jest to rzadko stosowane. Ja bym wolał wiedzieć, co dla ciebie jest tu wiochą? Chrzest? Mina dziewczyny (pewnie pierwszy raz taki chrzest widzi) czy to, że kapłan się śmieje? Jakby płakał, to pewnie też byś zdjęcie na wiochę wrzuciła. Beznadziejne te twoje wiochy.

matiwoj345
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-09 21:41:14
To zdjęcie jest z filmu o egzorcyzmach... Ksiądz został wtedy opętany.

longvader
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-09 21:04:43
Rozwolnienie człowieka dopada jak czyta te komentarze. A im mniejsza wiocha tym bardziej pseudo- elokwencją i erudycja błyszczą "wiochowe gwiazdy" typy "Freedom80". To jest dopiero WIOCHA. Oczywiście to nie zaczepka z mojej strony, bo nie zamierzam polemizować z kimś, kto pozjadał wszystkie rozumy. "Bacz byś nie zgłupiał od mądrości swojej" - to tak ku przestrodze bo masz zadatki.. A teraz minusuj- biorę to na klatę..

Jar0sz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-09 11:40:12
Ma uśmiech jak Joker z Batmana

ven0m
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-05-08 15:34:34
Dlaczego stało się modne wyśmiewanie religii chrześcijańskiej, natomiast islam jest w ogóle pomijany. Takie jesteście kozaki - to dajcie coś zabawnego na temat islamu, meczetów, imamów itp.

jurek1102
    Ocena: -5 (glosow:17)
2013-05-08 18:34:25
W Polsce 99,9999% to katolicy . I to Kościół katolicki okrada nasz kraj więc nie rozumiem dlaczego zajmować się islamem ?

malgolina
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-08 20:31:46
Venom, nie denerwuj się, jak usuną katolicyzm z Polski, wtedy przyjdzie czas na wyśmiewanie islamu ;)) W końcu ateiści muszą mieć coś do zwalczania ;) A teraz napij się meliski i przerzuć stronę :)

david.brian.35175
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-08 20:33:11
to w ramach prewencji jurku. ate 99,9999% to chyba ciut za duzo

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-08 20:47:55
No we wszystkich szkołach i instytucjach wiszą krzyże więc wynika z tego że 100 %

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-08 20:49:29
malgolinko to teraz grzeszników już piekłem się nie straszy ? Islam jest straszniejszy ?

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-05-08 20:51:58
Jedna osoba zaczeła tym islamem straszyć i teraz wszyscy już załapali i jak to zwykle bywa stado bezmyślnych baranów beczy na jedno kopyto . Zacznijcie wreszcie mieć własne zdanie a nie tylko bezmyślnie powtarzacie po innych .

malgolina
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-08 21:11:15
Bo straszniejsze są rzeczy które mogą sprawić fizyczną krzywdę. Ty się Jurek niczego nie boisz? Myślisz, że jak Twoje otoczenie się zmieni, u Ciebie będzie tak samo beztrosko? Teraz nie mam na myśli tego całego islamu (choć już wszędzie o tym się trąbi), generalizuję.

tub00sh
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-05-08 21:52:56
Masz, ven0m, specjalnie dla Ciebie - Allah jest gupi i mu śmierdzą skarpetki, Mahomet woli chłopców, Koran służy mi jako podstawka pod kawe. Lepiej sie czujesz? Możemy wrócić do naśmiewania się z naszej krajowej sekty, zamiast jakiejś obcej?

kleksowosc87
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-08 10:59:29
myślał że pielucha będzie mu prześwitywać

manamanam
    Ocena: -1 (glosow:17)
2013-05-08 09:38:54
A ja strzelę plusa do tej wiochy, specjalnie, abyście, sratolicy mieli ból dupy. No, a teraz nawalać minusami.

miraz70
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-08 08:50:04
Uśmiech klechy...Bezcenny.

pawelfxxx
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-08 00:19:32
komentarz usunięty przez użytkownika

Grosik350
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-07 22:17:17
Mnie rozwalił tekst"Nie jestem pewny ale to chyba chrzest żydowski".I poco była cała ta awantura między Żydami a Chrześcijanami!?To dopiero gimbus!!!

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-05-07 21:42:00
freedom80 z tobą tak powinni zrobić to byś może przestał śmierdzieć

tasior777
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-05-07 21:31:58
to jest chrzest przez zanurzenie praktykuje się to w wielu religiach typu kalwinizm czy prawosławie. nasza religia od tego odeszła i zostaliśmy przy polewaniu główki dziecka więc ten kapłan raczej nie jest rzymskokatolicki. fridom absurd ci nie wyszedł, gimnazjum skończ

Max74
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-07 21:14:39
Kąpiele są naprawdę straszne.

drLOUBITCH
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-05-07 20:52:54
Freedom widać, iż w dzieciństwie zażywałaś takich kąpieli i oto efekty.

minimale_ldz
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-05-07 20:20:42
Jak ktoś ma obsesję, to wszystko dla niego jest "wymowne"

katrina2012
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-05-07 19:39:46
dla mnie debilizm tak zrobić niech sam tam wejdzie idiota

Maciek256
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-07 18:35:04
Gdzie tu wioch ?

Maryyyjusz
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-05-07 18:22:18
iiiii... znowu FREEDOM80 żałosny agent PasoŻydków.... 24/h w sieci jak pająk :D

dudus54
    Ocena: 6 (glosow:16)
2013-05-07 18:19:23
freedom80- kup sobie wibrator

Mundzio84
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-05-07 18:25:31
Lepszą opcją będzie porządny młot udarowy.

freedom80
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-05-07 18:45:14
A po substytut jak się ma prawdziwego?

kawalrafala
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-05-07 20:08:10
Masz prawdziwego? O ty transie!

drLOUBITCH
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-05-07 20:54:20
Wizyta u dobrego psychiatry, lub leczenie w zakładzie zamkniętym na rok czasu powinno pomóc.

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-05-08 18:26:17
drL - a skąd taki wniosek ? widać, że Tobie nie pomogło to po co inny polecasz.

drLOUBITCH
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-05-08 20:04:56
Ja nie potrzebuję w przeciwieństwie do Ciebie nie mam obsesji. Na tym skończę dyskusję z Tobą, gdyż nie mam zamiaru dyskutować z kimś o intelekcie ameby.

freedom80
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-05-08 21:31:32
no właśnie potwierdzasz, że nie pomogło. Jak nie chcesz ze mną dyskutować to po zagadujesz ? kolejny z przedziwną logiką, albo raczej jej brakiem.

dudus54
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 18:17:29
komentarz usunięty przez użytkownika

KMyL
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-07 17:45:31
Prawda, zdjęcie bardzo wymowne: ksiądz wyjął z fontanny małe dziecko, a stojąca za nim dziewczyna tak była zszokowana, że wyjęła telefon, aby o tym napisać na Facebooku ;P

pokermania
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-07 17:17:14
Widze , ze jemu takze zawod sprawia przyjemnosc ;p

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-07 16:52:08
Ja juz nie wiem o co tu chodzi i jak sie wiekszosc wypowiedzi ma do tego obrazka.

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-07 16:54:01
De tu już nikt nie wie :}

freedom80
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-05-07 16:57:05
dedede, tu wstawka traktuje o adopcjach przez pary homo :)

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-07 17:04:06
Dobrze wiedziec bo mi sie juz wszystko pier.doli. Jakby co to ja jestem przeciw.

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-07 17:18:19
Ja jestem za,a nawet przeciw

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-07 17:21:20
O! Ferdal, kto w tym sezonie majstra upoluje? Legia czy Lech?

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-07 17:23:24
Lech! Zimny lech... ;P

ferdal
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-07 17:23:34
Legia of course,odpuszczając serce rozum tak podpowiada,muszą utrzymac przewagę,nie rozpier....przewagi.Puchar też pewnie łykną.

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-07 17:33:54
Ferdziu, to sa tylko 2 punkty przewagi i jeszcze bezposredni mecz, ktory o wszystkim zadecyduje. Spojrzalem na terminarz i widze, ze nastepny mecz z Jaga, ktora u siebie gra w kratke, a Lech podejmuje Widzew, wiec po tej kolejce Legia moim zdaniem moze podwyzszyc przewage, choc nie chce prorokowac.

ferdal
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-07 18:03:31
Polska liga ma to do siebie że jest nieprzewidywalna.

Rexik
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-05-07 16:22:51
Fredzia odpuściłabyś już, ja wiem że ty lubisz prowokować... rajcuję Cię gdy Mundziu się poci drocząc z Tobą.. ale serio, KK był jest i będzie.. i ani Ty a tym bardziej ten durnowaty portal nic nie zmieni. Wrzuć na luz... już wolę jak się puszczasz :)

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-07 16:39:43
I jak tu wszystkich zadowolić ? Mundzio nie lubi jak się puszczam w komentarzach :)

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-05-07 16:41:34
A freedom staje się nieco ciśnieniowa jak się napomni o nietolerancji homopederastów;)

lucy123
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-07 16:43:55
Ludzie wierzący są be, a pedały są cacy? Freedom wstydź się...

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-07 16:45:14
to tak jak Ty kiedy się wspomina o pedofilach w kościele:) Każdy ma swoje bzika. Niczym się od siebie nie różnimy, chociaż z jakiegoś powodu niektórzy tutaj uważają się za lepszych.

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-05-07 16:45:39
Wszyscy są be,ja jestem cacy

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-07 16:46:43
lucy cóż za cudowne uproszczenie... tyle dyskusji i tylko taki wniosek wysunęłaś ? właśnie dlatego rzadko kiedy wdaje się z Tobą w rozmowę :)

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-07 16:47:30
Ferdal się uważa za lepszego, bo napisał że wszyscy są be a on jest cacy :D

ferdal
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-07 16:48:21
:}

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-07 16:48:57
@freedom80 jeśli to było do mnie to powiem ci że o księżach pedofilach mam identyczne zdanie co o homopederastach, wśród których jest duży odsetek pedofili:)

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-07 16:49:15
malgolina, ten żarcik Ci się udał :))) się nam Ferdziu wyłożył :D:D

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-07 16:54:16
Niemożliwe SuperGL, by łączyć te dwie skrajności w jedno zdanie. Potępiasz księży pedofilów, więc nie możesz potępiać tych drugich, do jakiego w końcu należysz obozu? ;P

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-07 17:00:11
Freedom, jestem prostą kobietą i lubie konkrety, a nie tak jak Ty "Niby coś powiedziałam, ale nie powiedziałam, tak że niby jestem za, ale jak cos to przeciw" Kościoła nie trawisz a pedały tak, więc co uprościłam? Napisałam konkretnie.

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-07 18:01:01
Zgadzam się, jesteś prosta.

lucy123
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-07 18:07:11
świetnie że się zgadzamy, to teraz powiedz dlaczego kościół jest bee, a pedały są cacy?

Rexik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-07 18:17:16
Kościół jest be i pedały też są be.. lesby też są be, pedofile, zoofile i inni skrzywieńcy. Ferdal jest cacy bo jest łysy, Lucy jest cacy bo ma hodowlę glonojadów, Małgolina jest cacy bo jest neutralna, SuperGl jest cacy bo go nie znam, a Free jest cacy bo dla niej wszyscy są zakłamani. Ot cala filozofia :D

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-07 18:38:51
Już nie mam hodowli glonojadów :( I nalegałabym jednak, aby Freedom mi odpowiedziała i nie wymijająco, ale konkretnie, dlaczego kościół jest be ,a pedały są cacy?

david.brian.35175
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 18:41:38
lucy, sama sie przeistoczylas wglonojadka :)

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 19:10:17
Nie doczekam sie chyba wypowiedzi. David, a w jaki sposób?

david.brian.35175
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-07 19:56:42
Bo jak to powiada przemadre starozytne powiedzenie "kto z kim przestaje, takim sie staje". Masz caluska rybko CMOK-CMOK

SuperGL
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-05-07 16:11:52
Freedom zakładając że kościół zniszczy dziecko na całe życie a homoseksualiści wpoją dziecku lepszy system wartości i wychowają je lepiej to również ograniczenie umysłowe. Dlatego jeśli gramy o świadomość która ma wyjść na każdemu dziecku na dobre to dziecko powinno być świadome zarówno tego jak wygląda bycie chrześcijaninem i tego jak wygląda i jakie konsekwencje niesie wychowanie w rodzinie homo.

lucy123
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-05-07 16:21:06
A ja sądzę, że najlepiej było by w końcu olać ten temat, żeby mógł umrzeć śmiercią naturalną. Bo dopóki będziemy się złościć , Freedom i inni będą mieli satysfakcję i będą robić to do usranej śmierci, bo ich to najzwyczajniej jara. Normalny ateista ma w dupie czy ktoś wierzy czy nie i cały ten kościół, a to co oni reprezentują to obsesyjny fanatyzm.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-07 16:46:06
Dobrze gadasz Lucy. Misję mają nie tylko nawiedzeni katolicy, ale i również nawiedzeni obsesją uświadamiania ateiści ;)

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-07 16:46:40
Freedom 80 to ulubiony troliusz admina, freedom ma zaciesz a admin kasę za wyświetlenia i szafa gra:) ale za parę miesięcy temat przestanie być modny tak jak było ze sweet fociami. Potem nadejdzie moda na wyśmiewanie homopederastów bo się posuwają coraz dalej w stronę pierwszego planu;) wieszczę, że prawdopodobnie freedom wtedy przestanie czerpać satysfakcję z udziału na tej stronie:d

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-07 16:47:54
supergl, a mało już było wstawek o gejach ? Mnóstwo. I jakoś nadal tu jestem ze swoją krucjatą.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-07 16:49:24
Każda gwiazda ma swoje pięć minut ;P

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-07 16:51:33
Będzie więcej jak podpinawszy się pod związki partnerskie zostaną zalegalizowani i społeczeństwu przestanie się to podobać kto się czy nie bardziej jak obecna sytuacja w kościele:)

ferdal
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-07 16:52:19
Malgo czy Ty mi grozisz ?:}

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-07 16:58:33
Ferdziu, a mogę? Nikomu jeszcze na poważnie nie groziłam, pozwól mi, zobaczę jak to fajnie :P Nie bój się, nic Ci nie zrobię ;)

ferdal
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-07 17:11:02
To co to za groźba:}

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-07 17:16:04
Słowna, bez rękoczynów ;)

ferdal
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-07 17:19:20
Może odrobina przemocy?

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-07 17:21:54
No to uszczypnę ;)

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-07 17:24:40
O shit ze strachu jestem mokry:}

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-05-07 15:46:30
Zacznijmy od tego, ze to jest kolejna intryga Freedom80. Nie każdy człowiek w białej szmacie to kapłan. W dodatku emocje dorosłych ludzi ze zdjęcia są celowo ładnie podpicowane pod publiczkę. Poza tym "matka" tego dziecka jest ubrana tak jak się chodzi na co dzień, a nie odświętnie. Zresztą komu ja to tłumaczę...

Talita
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-07 16:03:24
:D:D "ubrana tak jak się chodzi na co dzień" widzę, że mamy do czynienia z Jacykowem mody, teraz to już każdy argument pod tym upadnie:D

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-07 16:06:05
Chrzest jest świętym sakramentem w religii chrześcijańskiej, więc twoja wypowiedź to typowe trollowanie/odwracanie kota ogonem.

Talita
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-07 16:07:52
nie odwracam kota ogonem, tylko odnoszę się do twojej wypowiedzi. Jesteś jakimś specem od mody, żeby stwierdzić, ze jej strój nie nadaje się na chrzest? co jest złego w spódnicy i garsonce do kościoła?

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-05-07 16:11:05
talita, czy Ty dzisiaj też się tak świetnie bawisz jak ja ? :)

Talita
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-07 16:12:01
u mnie bomba, co jeden troll to lepszy:D

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-05-07 16:14:25
Na ZWYKŁĄ mszę w niedziele? chyba nic dziwnego, zresztą dawno nie byłem.

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 16:15:26
Ja tez się dobrze bawię:)

Mundzio84
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-05-07 16:29:28
A ja chyba najlepiej.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-07 16:35:17
polemizowałabym.

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-07 16:38:20
Mundzio, Ty się bawić nie potrafisz...

Talita
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-07 16:41:39
chyba, ze sam ze sobą i rolką papieru...:)

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-07 17:50:21
Samemu się mumię bawić?No co ty Talita, bez przesady.

NmElite
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-05-07 13:55:16
Jehowi?

Hustlin
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-07 13:53:33
komentarz usunięty przez moderatora

Talita
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-07 14:19:55
księdza, dziecko czy tą z tyłu?a może chrzcielnicę?:D

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-05-07 14:27:23
No przecież nie ciebie.

Talita
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-05-07 14:50:58
jak już rzucasz sucharem to może śmiesznym a nie żałosnym

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-07 14:55:03
Mnie to rozśmieszyło.Ciebie nie musi;)

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-05-07 15:19:34
Suchary nie powinny smieszyć, takie ich założenie.

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-07 15:23:53
Talita zbyt wiele razy już to słyszała...

Talita
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-05-07 15:28:51
wcale mnie to nie dziwi, ktoś z takimi poglądami i podejściem nie może mieć poczucia humoru, które charakteryzuje ludzi inteligentnych. Lucy, w moim przekonaniu suchary powinny śmieszyć swoją banalnością i suchością a nie żałosnością.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-05-07 15:39:19
Wybacz Talitko, jako że ten "suchar" był skierowany do twojej osoby, to nie jesteś w stanie się obiektywnie wypowiedzieć, czy on był śmieszny, głupi, zabawny, żałosny, czy pouczający.

Talita
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-05-07 15:44:39
nie Mundzio, bardzo lubię udane żarty, nawet pod swoim adresem (dystans, takie trudne słowo, którego nigdy nie zrozumiesz), jeśli są śmieszne, twój zahacza o późną podstawówkę, tudzież wczesne gimnazjum. ale próbuj dalej, może jeszcze się razem pośmiejemy.

ferdal
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-05-07 15:47:25
Widzisz Mundzio problem polega na tym,że kiedy brakuje Ci argumentów zamiast nich używasz obelg insynuacji.Na miejscu Tality w ogóle bym nie podjął tej dyskusji.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-05-07 15:50:37
Ale za to Talitka, która obraża czyjąś rodzinę i ty wyzywający ludzi od frajerów jesteście tacy święci.Ale nie ma to jak ze mnie teraz zrobić najgorszego, choć nikogo nie obraziłem, tylko zarzuciłem suchara.A dyskusję z argumentami prowadzę w innych wątkach.

Talita
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-05-07 16:01:43
nie jesteśmy święci, nie odwracaj kota ogonem. Jak masz już coś pisać np. do mnie to niech to ma jakiś poziom, jak masz pisać takie goowno to lepiej w ogóle nie pisz, oczywiście nie zabronię ci, ale to będzie jednoznacznie świadczyło o tym, że jakakolwiek rozmowa z tobą nie ma najmniejszego sensu.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-07 16:19:57
Więc sama daj przykład i też ten poziom trzymaj, a potem pouczaj innych.

Talita
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-07 16:28:28
ok., tylko to nie ja zaczęłam, to nie ja odpisałam pod twoim komentarzem tylko na odwrót, to nie ja "zabłysnęłam" inteligencją gimnazjalisty tylko ty, więc mnie teraz nie pouczaj.

Mundzio84
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-07 16:34:16
Nieważne kto zaczął teraz.Żeby pouczać innych trzeba samemu dawać przykład.W każdym razie osiągnąłem to co chciałem, bo sądząc po tym jak się zachowujesz i dyskutujesz, można wywnioskować, że z lekka ci siadła.Jakieś kompleksy?

Talita
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-07 16:40:22
no chyba jednak istotne, kto zaczął, bo jeśli już wspominasz o kompleksach, to świadczą o nich właśnie takie, przedszkolne zachowania. "żeby pouczać innych...", rozumiem, że ty swoimi "błyskotliwymi" wypowiedziami dajesz przykład merytorycznych dyskusji? Sam szukasz zaczepki, sam zaczynasz i nie potrafisz się nawet z tego wytłumaczyć, zrzucając (już standardowo) winę na swojego rozmówcę, no bo przecież ty trzymasz poziom.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-07 17:45:03
No dobra już - przyznaję się.Moje zachowanie i wypowiedź w stosunku do twojej osoby była skandaliczna i karygodna.Mam nadzieję, że mi to wybaczysz i nasze relacje będą wyglądały normalnie, a ja ze swojej strony obiecuje, że nigdy nie posunę się już do tak podłego i urągającego wszelkim standardom wypowiadania się o tobie.Przepraszam.

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-07 13:30:52
Islam to taki sam syf jak chrześcijaństwo? Poproszę o argumenty.

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-07 13:44:42
Od freedom chcesz argumentów?Zapomnij stary...

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-07 14:10:33
Inni współnawiedzeni też mogą się udzielać.

malgolina
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-05-07 15:15:08
SuperGL, nawiedzeni to są katolicy, ateiści są wolnomyślący i nowocześni.

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-07 15:29:05
malgolina ja pytałem i islam:)

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-07 13:27:26
Zaczynacie mnie wyjątkowo wkurwi@ć... A wstałam dzisiaj lewą nogą... ;/ Krew się poleje!

Beatmaker24
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-05-07 14:16:19
przyeb w ściane to ci przejsdzie.

BlackHare
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-07 16:09:16
Najlepiej głową, mi zawsze pomaga.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-07 16:39:27
Jak jeb*nę, to to pół bloku się zburzy.

BlackHare
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 18:52:06
Tym lepiej. Widzę, że masz świetlaną przyszłość w branży budowlanej :]

heejt
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-07 13:24:06
freedom jest na krucjacie :D

SuperGL
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-07 13:31:56
Pomaga Palikotowi. To nic, że jego wyborcy dopiero dorastają...

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-05-07 14:18:11
taka praca chłopaki, co zrobić. Skoro dobrze płacą...

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-07 14:53:16
freedom80 4.50zł to nie wiele. Jak byłem w podstawówce i chodziłem do jabłek to płacili mi więcej.

heejt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 23:38:43
mam nadzieje ze robisz to dla kasy a nie z glupoty.

david.brian.35175
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-07 13:05:13
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-05-07 12:46:26
J.ebie mnie juz ten temat na wsi i chcialem sie ta mysla z wszystkimi tutaj podzielic. Dziekuje za uwage.

Talita
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-05-07 13:14:03
nie przeklinaj, to nie ładnie i nie po katolicku:)

dedede66
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-07 13:17:31
Wiem. Mam nadzieje, ze mi wybaczysz i nie zawazy to na naszym zwiazku.

Talita
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-05-07 13:20:56
no dobra, żeby mi to było przedostatni raz:)

david.brian.35175
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-07 15:21:37
Ale z Ciebie pantoflarz dedede; sie Ty tej swojej niewiasty sluchasz :)

turandot
    Ocena: 4 (glosow:16)
2013-05-07 12:21:15
Przesadził z ta kąpielą a tak na marginesie, to uważam, że chrzest powinien przyjmować człowiek w pełni świadomy tego sakramentu.

Mundzio84
    Ocena: 12 (glosow:18)
2013-05-07 12:23:37
A dziecko powinno mieć świadomość, że jest adoptowane przez dwóch tatusiów lub dwie mamusie i też mieć coś do powiedzenia, będąc wcześniej uświadomione, że nie idzie do normalnej rodziny.

Paindemonium
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-05-07 12:36:25
Oboje macie racje. Pedały nie powinny mieć prawa adopcji to raz, a dwa chrzest w dzisiejszych czasach powinien przyjmować dorosły człowiek nie dziecko. Kiedyś chrzczono dziecko bo była wysoka umieralność więc zapewniano im w razie czego bezpieczeństwo duszy w niebie. Dziś kościół tylko nabija w ten sposób sobie statystyki w których więcej niż co drugi katolik tak na prawdę nawet nie wie że nim jest lub twierdzi że nim nie jest, a mimo to widnieje na liście parafian. Palikot ładnie poruszył ten temat ale że jest on debilem i gburem, źle to rozkrecił w celach politycznych...

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-05-07 12:41:36
Nie mam nic przeciwko chrztowi człowieka, jako w pełni świadomego.Ale chcę też konsekwencji odnośnie homosiów.Bo jak widzisz są takie osoby, które nieświadome niczego dzieci oddają chętnie homosiom, ale o chrzest, który jakby nie patrzeć, nie krzywdzi dziecka, już robią hałas.

ferdal
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-05-07 12:58:31
Mundzio,ty jak widze tradycyjnie kulą w płot i nie na temat.

Mundzio84
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-05-07 13:00:33
Oczywiście, że na temat.Poprostu jak zawsze podaję jakiś analogiczny przykład.

ferdal
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-07 13:17:08
Analogicznie,chcąc zapisać się do partii politycznej trzeba być pełnoletnim,nie mówimy o tzw. młodzieżówkach.Dlaczego,bo to decyzja wymagająca dojrzałości i świadomości pewnych wartości.

Talita
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-05-07 13:17:49
a, że nie na temat to nieistotne:D

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-05-07 13:20:12
No masz rację Ferdal, pomijając to, że chrzest nie wymaga u nas żadnych działań z tą dojrzałością związanych, w przeciwieństwie do tego co wymieniłeś.Taki tam mały szczególik.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-07 13:22:28
Aaa i dodam tylko jeszcze to, że o tym z definicji decydujemy my sami.A co chrzcie i adopcji, to już robi ktoś to za nas.

freedom80
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-05-07 13:22:49
Bo to kościoła każdy głupek może się zapisać... Im takich więcej tym wiara silniejsza... stąd też dojrzałość nie jest wskazana z punktu widzenie kościoła. Masz rację Mundzio.

Mundzio84
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-05-07 13:30:17
Równie dobrze, jak wojującym atuszem z bolącą dupą, może zostać każdy idiota posiadający komputer i dostęp do internetu.

SuperGL
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-05-07 14:23:04
Mundzio84 myślę że nie warto z nią dalej polemizować bo na logikę freedom do kościoła może należeć nawet największa ciemnota bo nie musi mieć komputera ani internetu w przeciwieństwie do homoaktywistów, którzy jakby nie patrzeć muszą mieć komputer i internet.

Mundzio84
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-07 14:30:47
Wiem, ale ja ją lubię na swój sposób.Jest tak absurdalna, że aż zabawna.Miałem się już nawet nie udzielać pod nią, ale nie potrafię przestać, tak na mnie działa.To musi być, k*rwa jakaś miłość.

freedom80
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-05-07 14:41:41
SuperGL twoja logika mnie poraża. Mundzio, ja też Cie kocham. Co lepsze, mam o Tobie podobne zdanie co Ty o mnie.

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-07 14:42:57
Muszę zranić Twe uczucie do niej. To nie miłość tylko troll internetowy i jego umiejętność do wywoływania wojenek.

SuperGL
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-07 14:44:03
Freedom, to jest twoja logika.

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-05-07 14:44:38
SuperGL każdy kto ma inne niż ty zdanie to homoaktywista?Twoja prostacka logika w obrażaniu interlokutorów jest po niżej krytyki.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-07 14:53:30
Ferdalku jaki ty jesteś oczytany i inteligentny i oczytany, że użyłeś teraz tak wyszukanego słowa, z którym już dawno się nie spotkałem.A tak na marginesie, homoaktywistą można nazwać każdego, kto publicznie propaguje i popiera absurdalne żądania homosiów.Dla odmiany twoje koleżanki nazwały mnie dziś homofobem, i mógłbym im zadać to samo pytanie, jakie ty zadałeś @SuperGL

SuperGL
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-07 14:55:01
ferdal może czytaj w skupieniu moje posty. Tylko wtedy się zrozumiemy.

Bachi
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-05-07 14:55:46
Nie widzę związku pomiędzy adopcją, a chrztem. Wybór wyznania powinien być świadomą decyzją, tak samo jak nauczanie religii w szkołach nie powinno być, jak obecnie o jednej z wielu. Jak ma dojrzały człowiek, który przeszedł setki godzin indoktrynacji (często przymusowych) świadomie wybrać swoją religię, skoro zna (przekłamany) obraz tylko jednej? Czy dzieci też powinny czekać w domach dziecka na adopcję do momentu, kiedy będą świadome? Jaki to miałby być wiek? Gdzie tu zależność?

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-07 15:02:03
Zacznijmy od tego, że chrzest nie obliguje do wybrania wyznania, a lekcje religii nie są obowiązkowe.Poza tym ja na nie uczęszczałem w szkole.Było nawet ciekawie, aczkolwiek nie czuję się zindoktrynowany, a i katolikiem nawet nie zostałem po nich.Dzieci nie powinny wcale czekać na adopcję w domach dziecka.Ale tylko jeśli chcą je adoptować normalne rodziny hetero, a homosie wara od dzieci.A porównania chrztu i adopcji dzieci przez homosiów użyłem, dlatego że w jednym i drugim chodzi też o wspólną rzecz czyli świadomość i to, że decyzje podejmowane są za dziecko.A miało to na celu

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-07 15:04:18
Bachi, może przeczytaj w skupieniu cały wątek od początku a dowiesz się że chodzi nam o świadomość wyboru czy chcesz być chrześcijaninem czy nie oraz czy chcesz być wychowywany w rodzinie homoseksualnej czy nie.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-05-07 15:04:36
pokazanie tym, którzy powołują się na dzieci i ich świadomość jeśli chodzi o chrzest, kierując się rzekomo dobrem dziecka, ale jednocześnie popierają adopcję dzieci przez homosiów, gdzie dziecku może stać się nieporównywalnie większa krzywda, niż przez jakiś chrzest.Użyłem pewnego rodzaju analogii, ale jestem całkowicie przeciwny adopcji dzieci przez homosiów.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-07 15:16:55
a dla mnie te porównanie jest kompletnie nietrafione. Dlaczego ? Bo bez religii dziecko przeżyje, a bez opieki i kochającego domu już nie bardzo.

ferdal
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-07 15:24:08
Super tu chodzi tylko o zapisanie człowieka do KK w wieku 1 roku,kiedy niczego nie jest świadom.Temat homo wywołałeś z Mundziem bez związku z tematem.

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-07 15:25:01
Dobra opieka i normalny kochający dom, ma się nijak do pojęcia adopcji dzieci przez homosiów.No chyba że masz na myśli inną "miłość", osoby dorosłej do dziecka, co często się u nich zdarza.Poza tym nie martw się, jest dość rodzin hetero chętnych do adopcji, tyle że na przeszkodzie stoją skomplikowane procedury i wymogi.Nie potrzeba do tego homosiów.

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-07 15:26:47
Freedom. i Tak i nie. Wiara cię nie skrzywdzi, a samo trafienie w ręce nieodpowiednich ludzi to może być wyrok na całe życie.

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-07 15:33:50
ferdal. Skoro ateiści walczą o świadomość wstępu do kościoła katolickiego to walka o świadomość wyboru innych elementów swojego życia jakby sama się nasuwa. nadal nie rozumiesz?

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-07 15:34:22
Temat adopcji homo i tego, że te dzieci tak naprawdę nie mają pojęcia dokąd idą, co może je czekać i jak to się odciśnie na ich dalszym życiu, jest świetnym porównaniem do waszego gadania o świadomości osoby ochrzczonej i rzekomych konsekwencjach z tego wynikających.Także wszystko jest na temat, Ferdal.

freedom80
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-07 15:38:24
SUPERGL - wiara nie krzywdzi ? powiedz to fanatykom, ich rodzinom oraz ofiarom. Mundzio, zakładając, że żadna para homo nie jest w stanie dać kochającego domu dowodzisz tylko jakim jestem ogranicznikiem. Co do zboków, to równie dużo jest ich poprzebieranych w sutanny... kolejny argument z doopy.

ferdal
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-07 15:38:52
Doskonale rozumiem,próbujecie rozmyć dyskusję,z braku argumentów,sprowadzając ją na boczny tor i pisząc pierdoły.W Polsce nie ma takich adopcji,a chrztów są tysiące

Bachi
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-07 15:42:34
Rozumiem, że dzieci, które idą do rodziny hetero nie muszą mieć takiej świadomości? Czy też powinny doczekać w domu dziecka (który jest najgorszym rozwiązaniem) do świadomej decyzji? Wreszcie napisz mi Mundzio, skąd bierzesz te statystyki odnośnie rodzin homo?

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-05-07 15:43:21
Nie chodzi o to, co jest w Polsce, tylko co kto popiera.Jeśli zaczynacie mówić o świadomości chrztu i jakimś nieokreślonym zagrożeniem z tym związanym, jeśli dziecko jest ochrzczone, a popieracie adopcję dzieci przez homosiów, gdzie dziecko też nie ma żadnej świadomości gdzie idzie oraz, że to nie jest normalna rodzina, a zagrożenie z tego wynikające jest o wiele większe i bardziej realne, to dla mnie jesteście hipokrytami i obłudnikami.Naprawdę łatwo zrozumieć to co napisałem Ferdal.Dasz radę.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-07 15:48:19
Skąd biorę statystki?Z cioci wiki.Już o tym kiedyś tu napisałem bardzo obszerną wypowiedź.A wnioski wyciągam nie z tego co mi się próbuje wmówić w tv, tylko z własnych analiz.O czym też się wypowiadałem.A dzieci w domach dziecka zawsze będą przebywać.Myślisz, ze homosie są tacy kochający, że przygarną jakiegoś starszego dzieciaka, co będzie im sprawiał problemy?Oni chcą raczej zabawki w postaci małych dzieci, a na nie jest chętnych wielu rodziców hetero, którym utrudniają to procedury i wymogi.

Bachi
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-07 15:49:59
Realne zagrożenie występuje zawsze, kiedy jest podejmowana decyzja o adopcji, gdyż patologie nie mają żadnego związku z orientacją seksualną.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-07 15:51:14
Mundzio, a kto tu mówi o nieokreślonym zagrożeniu ze strony chrztu?? My mówimy o tym, że z chrztem powinno się poczekać do momentu, kiedy osoba będzie świadomie chciała do niego przystąpić. Oczywiście, lanie wodą, tudzież wsadzanie do wody ( jak na załączonym obrazku ) uważam jest niepotrzebnym męczeniem dziecka dla swoich potrzeb. I tyle. Ty nawet tak prosta czynność jak sranie, jesteś w stanie skomplikować.

ferdal
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-07 15:51:25
Mundzio znów konfabulujesz,nikt nie napisał że popiera adopcje do rodzin homo,rozmawiamy o chrzcie,a Ty uciekasz od tematu bo nie masz argumentów i zamiast rzeczowej rozmowy wywołujesz zastępcze tematy.Owszem tu chodzi o to co jest w Polsce bo nie żyjemy na księżycu i o polskie realia.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-07 15:54:34
Mundzio, znasz jakiegoś geja ? rozmawiałeś kiedyś z jakimś? Bo ja tak. I wierz mi,że ten chłopak nie marzy o niczym innym jak o założeniu rodziny. Dlaczego ? Nie po to, żeby mieć zabawkę w postaci dziecka, tylko dlatego, że jest ciepłym, rodzinnym i odpowiedzialnym facetem. A Ty takiego faceta stawiasz na równi z pedofilem. Jesteś obrzydliwy.

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-07 15:58:47
A to, że ponad 35% pedofilów przyznaje się do orientacji homoseksualnej uważasz za rzecz niewartą uwagi?Dowody na to, nawet tu już, bodajże przez pająka i rey_ayanami zostały przedstawione.A to że takie dziecko będzie miało w psychice skrzywiony model rodziny i złe wzorce przekazywane przez "rodziców" też powinniśmy pominąć?Statystyki na cioci wiki mówią jasno, ze o wiele większy odsetek dzieci wychowywanych przez homosiów, okazuje się potem też homosiami.Podobnie jak motywy samych "rodziców", którzy raczej chcą zabawkę i coś udowadniać światu, niż wychowywać też trzeba pom

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-07 16:02:24
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-07 16:03:17
Freedom, wybacz ale to wy z koleżanką gadałyście niżej, że chrzest od razu przypisuje dziecko do wiary katolickiej, kiedy nie ma ono nic do powiedzenia, więc to chyba pewien rodzaj zagrożenia co?Pewnie że rozmawiałem z homosiem i to nie raz, znam nawet kilku, ale oni wolą imprezować, a adopcja dzieci im się nie marzy.Przynajmniej żaden z nich przy mnie o tym nie wspominał, ani od nikogo nie słyszałem.Ferdal - twoja koleżanka freedom przecież jest za adopcją, co kiedyś sama przyznała w konfrontacji ze mną.A ty nie jesteś?

ferdal
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-07 16:03:26
:} w zaistniałej sytuacji poddaje się:}

Talita
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-07 16:06:20
już to widzę, jak ze swoją skrzywioną psychiką, spokojnie rozmawiasz z gejami...

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-07 16:07:50
A dlaczego miałbym z nimi spokojnie nie rozmawiać?Przecież z wami też rozmawiam spokojnie.

freedom80
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-05-07 16:09:37
oj mundzio, mundzio. A wiesz, ze ja znam hetero, którzy wolą imprezować ?? eh. Poza tym podkreslam Ci to po raz setny, może w końcu dojdzie do tego pustego łba - nie oceniam ludzi na podstawie ich orientacji. Zakładam, ze para homo m o ż e być lepszymi rodzicami niż para hetero. Co nie oznacza, że ot tak, bez zastanowienia zezwoliłabym na adopcję. D o p u s z c z a m jednak taką możliwość, jeśli będą odpowiednie regulacje prawne. To jest ogromna różnica i weź to w końcu zakoduj.

Talita
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-07 16:10:58
bo po twoich komentarzach można jednoznacznie stwierdzić, że nadają się do leczenia i nie są na równi z osobami hetero.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 16:18:35
A czy ja oceniam?Poprostu uważam, że homosie z założenie nie nadają się na rodziców, bo dostrzegam zagrożenie z powodów które wyżej wymieniłem.Poza tym był wypowiadał się tu kiedyś gej, który przyznał mi rację i twierdził, że chce związków partnerskich i nic więcej, a jest przeciw adopcji dzieci, podobnie jak jego partner.Powiedział, że on nie potrzebuje nic udowadniać światu.Wie że jest inny niż większość i nie chce za wszelką cenę upodobnić się do hetero, adoptując dzieci, tak jak inni homosie.

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-07 16:33:05
mundzio, a wiesz, że wśród hetero też są osoby które nie chcą zakładać rodziny ? Czy Ty rozumiesz, że O R I E N T A C J A nie ma wpływu na światopogląd, dewiacje, wyznanie i tysiąc innych rzeczy ?? Że to NIE orientacja decyduje jakim się jest człowiekiem ?

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-07 16:40:58
Oczywiście, że są.Orientacja to tylko nazwa.Jeszcze jakiś czas temu było to zaburzenie, a to tylko ładna nazwa, żeby nie kojarzyć z niczym złym homoseksualizmu.A na światopogląd ma wpływ.Widziałaś kiedyś geja prawicowca, albo narodowca?Na wyznanie też - bo nigdy nie słyszałem o geju katoliku.Właściwie wszyscy uważają się za ateistów.A dewiacją?Dla mnie homoseksualizm jest sam w sobie dewiacją, choć zostało to przelobbowane i jest teraz zapisane jako piękne słowo orientacja.Hetero mają prawo decydować czy chcą mieć rodzinę.Homosie nie mogą mieć dzieci z natury.

Talita
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-07 16:48:20
a ja słyszałam o geju księdzu, bardzo wierzący człowiek, nieumiejący pogodzić jednego i drugiego, miał swój blog o tym.

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-07 17:47:37
Wyjątek potwierdza regułę, cukiereczku.

Bachi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 18:47:20
Homoseksualizm nie jest wyjątkiem w KK Kolego!

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-07 19:52:27
Możliwe, ale ci zadeklarowani homosie, mówią w 99% przypadków o swoim ateiźmie i mają lewicowe poglądy.A jak jest dokładnie w KK, nie wiesz bo żaden ksiądz ci się życiu nie przyzna do ewentualnego bycia homosiem.

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-08 21:58:36
Co za głupoty wypisujesz Mundzio, zdeklarowani - prawdziwi - homosie nie mają lewicowych poglądów i nie są ateistami, bo wbrew temu co wyczytałeś na blogu Krula Korwina, to nie banda "lewaków" (ci nie są homoseksualistami a jedynie idą za modą), tylko ludzie, których seksualność nijak się ma do polityki. I religii. Sam znałem dwie lesbijki - wierzące. I dacie wiare, że nawet chciały mnie nawracać?:P Szkoda ze nie chciały zwyobracać, ale to inna historia...

rzyletka
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-07 11:58:47
Jakie wymowne... Nie jestem za kościołem, ale żeby się ciągle czepiać? Tu jakby zdjęli dziecku pieluszkę, co powinni zrobić, zaraz by krzyczeli, że ksiądz pedofil, więc macie, a i to się czepiacie. Wam dogodzić...

Mundzio84
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-05-07 12:04:19
To jest jeszcze i tak nic.Ostatnio powstawały tu teorie, że katolicy siedzą tylko w kościele i się modlą, nie robiąc nic ze swoim życiem i nie mając żadnego wkładu w rozwój cywilizacji i uwaga najlepsze: chrześcijanie są odpowiedzialni za epidemię AIDS w Afryce i że KK popiera niewolnictwo.

Mundzio84
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-07 11:50:41
Zły kapłan czerpie perwersyjną radość z podtapiania małego dziecka, a lasce w tle aż kopara opadła na ten makabryczny widok.Zapewne to nam chciałaś przekazać, za pośrednictwem tej wstawki, prawda freedom, skarbie?

moyzi1
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-05-07 11:34:26
Freedom pustaku przestan najezdzac na KK bo kiedys sie obudzisz w meczecie to juz nie bedzie ci do smiechu

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-05-07 11:39:58
meczet, kościół - ten sam syf

SuperGL
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-05-07 14:15:34
Trzeba być już nie antychrześcijanem ale totalnie ignorować losy społeczeństwa żeby się z Tobą moyzi1 nie zgodzić. Jak w rządzie ignorują losy obywateli to może za dwadzieścia lat przyjdzie ktoś inny i polepszy nasze życie, a z islamu już nie będzie ucieczki. A już zwłaszcza nie będzie zabawy w katolika i ateistę.

moyzi1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 11:33:03
komentarz usunięty przez użytkownika

megam0cny
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-05-07 11:19:02
Głąby z Palikociarni brandzlują się nad każdym zdjęciem z księdzem?

madavc14
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 10:59:18
Nie jestem pewny ale to chyba chrzest żydowski

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-05-07 11:09:11
Prawosławni też tak chrzczą, często dzieciaki są znacznie większe. Wygląda to jak prawdziwe tortury. Dla mnie bezsensowne męczenie dzieci. No ale, co kto lubi.

david.brian.35175
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-07 11:11:51
Prawdziwe tortury, freedomku; pelna perwersja :)

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-05-07 11:16:45
david, moja koleżanka mieszka w Grecji i tam chrzciła dziecko, bo partner nalegał. Widziałam filmik z tego obrządku. Osobiście było mi szkoda tego dzieciaka, bo zdecydowanie nie było to dla niego miłe przeżycie.

david.brian.35175
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-07 11:24:34
Pierwszy klapsik po narodzinach tez nie jest dla dziecka przyjemny. Nie popadajmy w skrajnosci; nazywanie takich zwyczajow torturami to zdecydowane przegiecie. A jak w tym wypadku okreslisz obrzezanie, praktykowane przea Zydow i Muzulmanow?

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-05-07 11:29:25
david, pierwszy klaps czemuś służy i nie zawsze jest stosowany. I żeby była jasność wszelkie tego typu akcje religijne są dla mnie niepotrzebnym narażaniem dziecka na stres. Zupełnie niepotrzebne męczenie dzieciaków. Dorosną to same powinny decydować czy chcą brać udział w takich obrządkach.

david.brian.35175
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-07 11:44:55
Widzisz freedom, a ja mam w domu fotke z mojego chrztu, gdzie mi ksiadz cos na leb wylewa, a ja sie dre w nieboglosy. Dzis patrze na nia z usmieszkiem, a jakiegos stresu sobie nie przypominam. To bebe na zdjeciu ma pewno kilka miesiecy, z zajec na psychologii pamietam, ze dziecko w tym wieku nie moze wyniesc psychicznych urazow poststresowych. A juz kwestia wyboru religii, to juz jest zupelnie inna para kaloszy. Pewno Twoim zdaniem rodzice powinni wychowywac dzieci bez wiary, a pozniej one same sobie wybiora?

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-05-07 11:52:14
david, podtrzymuje swoje zdanie - uważam to za niepotrzebne męczenie dzieciaków dla własnych celów. Każdy rodzi się ateistą i każdy powinien sam decydować w co chce wierzyć o ile w ogóle będzie miał taką potrzebę w dorosłym życiu. Inaczej mamy niby 90% katolików w PL, z czego znaczna część nie praktykuje wcale. Tak się zawyża statystyki. a wiesz jaka jest najczęstsza pobudka np chrzcin ? "Żeby dziecko nie odstawało od reszty..." wielce dojrzałe podejście "prawdziwego" katolika...

david.brian.35175
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-07 11:58:22
A te teorie rodzenia sie ateista to skad zaczepnelas?

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-05-07 12:01:10
Ale co takiemu dziecku zaszkodzi chrzest, jeśli urodziło się w rodzinie katolickiej i istnieje prawdopodobieństwo, że być może zechce kontynuować rodzinną tradycję i wierzyć w związaną z nią religię?Żadne jeszcze od tego nie umarło, ani nie spłonęło w ogniu, kiedy jednak wybrało potem bycie ateistą.Przecież ten chrzest potem człowieka do niczego nie zobowiązuje.Każdy potem może traktować kościół obojętnie, a jeśli już nawet zostanie prawdziwym wojującym ateuszem z krwi i kości, może dokonać apostazji, tak jak Janusz.

Talita
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-07 12:02:44
david, chcesz powiedzieć, że człowiek rodzi się z pakietem religijnym w mózgu? przecież religia to rzecz wymyślona przez ludzi dla ludzi, po to by nimi manipulować, małe dziecko tego nie wie i nie ma w sobie, wychowując się w dziczy czerpałoby wiedzę z życia a nie biblii czy innych książek fantazy

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-05-07 12:06:30
O, witam Panią Jaśnie Oświeconą Racjonalistkę.Jakimi ciekawymi wstawkami nas Pani dziś uraczy?

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-05-07 12:08:54
Mundzio, do niczego nie zobowiązuje ? Dzięki temu ta sekta ma dane osobowe człowieka i wciąga na listę swych wyznawców... a apostazja jak wiesz nie jest taka łatwa, trzeba odstawić niezłą szopkę - po prostu to zniechęca ludzi.

david.brian.35175
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-05-07 12:09:13
Kontynuujac Twoja logike, Talito, religia nigdy nie powinna powstac. Przeciez, jako jeszcze malpoludy, zylismy w dziczy, a juz pierwsze slady kultow sa zauwazalne. A z ta manipulacja to nie przesadzaj, bo antropolodzy by sie mocno zdziwili.

Mundzio84
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-07 12:11:22
A jeszcze taka mała dygresja do ciebie Freedom - mówisz tu o rzekomym męczeniu dzieci podczas chrztu, a jednocześnie opowiadasz się za daniu homosiom, wśród których jest największy odsetek pedofilii, praw do ADOPCJI dzieci?I tobie niby zależy na dobru dzieci?Co za obłuda.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-07 12:14:33
Twoje dane osobowe ma prawdopodobnie jeszcze milion innych instytucji i jakoś ci to nie przeszkadza.Czyli rozumiem, że to jest największy problem.Aha.A prawdziwemu ateuszowi, nie straszne przeciwieństwa i powinien kroczyć jak taran, żeby zerwać z tą "sektą" wszystkie powiązania.

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-05-07 12:17:04
Mundzio, ja się nigdy nie opowiedziałam wprost o możliwości adopcji dzieci przez pary homoseksualne (chociaż dopuszczam taką możliwość o ile będą konkretne regulacje prawne ). Ja najzwyczajniej w świecie uważam, że nie orientacja decyduje o tym jakim się jest rodzicem/człowiekiem. Przy kochającej i normalnej parze homo, dzieciakowi krzywda się nie stanie - no chyba, że ze strony homofobów i ich dzieci z zaszczepioną nienawiścią...

Talita
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-07 12:20:10
David, jeśli chodzi o początki ludzkości, w rozmowie nie wygrasz, więc odpuść, owszem człowiek zawsze tłumaczył niezrozumiałe czymś pozaziemskim, nienamacalnym, ale to nie oznacza, że rodząc się masz już to w głowie, religia nie jest dziedziczna, sugerujesz, że dziecko rodząc się może mieć skłonność do jakiejś religii? bzdura.

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-07 12:22:09
NIE MA czegoś takiego jak homofobia.A ty powtarzasz to, nie wiem po co.Chyba, żeby podkreślić swoją tęczową przynależność.Oczywiście, że orientacja nie jest może jedyną, ale napewno jedną z rzeczy, które decydują jakim kto będzie rodzicem i jakie wartości zostaną przekazane dziecku.Dodajmy do tego największy odsetek pedofili, jeśli chodzi o grupy społeczne u homosiów i mamy zajebistą mieszankę.Którą ty popierasz.Ale chyba zbaczamy teraz znowu z tematu słoneczko, więc możesz walnąć mi jeszcze ripostę, bo ja pierwszy zacząłem temat i trzeba go już skończyć.

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-07 12:22:18
mundzio, nie wyolbrzymiaj moich słów i uszanuj w końcu, że ktoś ma inne zdanie. Co Ci przeszkadza, że ja tak uważam i nigdy bym dziecka do chrztu nie posłała ? Ja Ci nie wchodzę z butami w życie.

Talita
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-05-07 12:22:28
zresztą wolałabym dla swojego dziecka rodziców homo, niż fanatycznych katoli, robiących mu siano z mózgu

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-07 12:25:14
To mi nie przeszkadza.Przeszkadza mi twoja obłuda i hipokryzja.Bo albo jest się w czymś konsekwentnym albo nie.A ty Talito, najpierw zostań mamusią, a potem podyskutujemy sobie na ten temat.

david.brian.35175
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-07 12:31:28
Talito, to nie sa zawody, zeby w nich zwyciezac. Odpowiem Ci pozniej, bo lece na obiad :)

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-07 12:33:38
Akurat Ty mi nie mów o konsekwencji i hipokryzji bo Tobie obie te rzeczy się zdarzają. Moje stanowisko jak widzisz jest cały czas takie samo i nie schodzę z toru który obrałam. A homofobia istnieje - jesteś tego żywym dowodem.

Talita
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-07 12:33:59
ach moi drodzy, zapomniałam wam powiedzieć, Mundzio, oprócz tego, że ma monopol na rację i prawdę, ma też szklaną kulę i wie o nas wszystko, np. wie, że nie mam dziecka:)

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-07 12:38:47
Talita jakiś czas temu jeszcze z dawnego konta wspominałaś o tym że macierzyństwo cię nie interesuje póki co, a raczej 9 miesięcy od tego czasu jeszcze nie minęło.A co do ciebie Freedom - jeśli twierdzisz że mi się zdarza bycie obłudnikiem i hipokrytą, to zapodaj podobnie jak ja, jakiś przykład.A skoro istniej homofobia, to wychodzi na to, że katofobia też.

Talita
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-07 12:40:52
według nauki jaką głosi twoja ulubiona religia, płód to już dziecko. Smacznego David.

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-07 12:43:36
Ulubiona czy nie, w każdym razie nie jestem jej wyznawcą - więc argument z dupy, Talitko.

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-07 12:47:43
mundzio, chociażby wczoraj koment na temat "smiesznej wiochy", tudzież transparentów. Szczerze, nie mam ochotę na tak idiotyczną rozmowę, tym bardziej, że Twój przykład ma się nijak do tego co napisałeś. Nie uważam, aby obłudą, hipokryzją i brakiem konsekwencji z mojej strony było to, iż uważam, że chrzest powinien być samodzielną decyzją dorosłego człowieka, a pary homo mogą być lepszymi rodzicami niż niejedni hetero. Nie widzę w ogóle związku. Przestań się już ośmieszać i zacznij szanować zdanie innych oraz sposób ich wyrażania.

Talita
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-07 12:54:35
nie jest z dupy, dlatego, że pokazałam nim, że nie możesz wiedzieć takich rzeczy, a piszesz i wymądrzasz się jakbyś wszystkie rozumy pozjadał łącznie z tym co dzieje się w prywatnym życiu człowieka którego nawet nie znasz. To, że jesteś homofobem, nie znaczy, że każdy też musi nim być, wolę normalne lesbijki od hetero katoli

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-07 12:57:36
Ok, reasumując - każdy powinien mieć coś do powiedzenia na temat tego czy chce zostać ochrzczony (ja nic nie mam przeciwko), ale jednocześnie dzieci nieświadome tego do jakiej idą "rodziny", powinno się oddawać homosiom do adopcji, dlatego, że będą być może lepszymi rodzicami, niż jakaś tam patologiczna rodzina hetero.Pomijamy całkowicie kwestię wartości rodzinnych, wzorców i tego jaki jest odsetek pedofilów wśród homosiów.Obstajemy, że dzieci są krzywdzone podczas chrztu, ale u homosiów będzie git.Nie ma tu ani grama hipokryzji, bo przecież tobie chodzi nie o poglądy, a o dobro dzie

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-07 12:59:32
Jak to nie mogę wiedzieć?Skoro sama o czymś wspominasz, i to przeczytam, to chyba wiem.A wnioski też niestety wyciągać umiem.Poza tym powtarzam ci - tym argumentem pokazałbyś coś, gdybym był katolikiem.Ale jak widzisz jestem tylko homofobem:)

david.brian.35175
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-07 13:07:13
Dzieki Talitko, tak jeszcze na szybko, przed przystapieniem do grzechu obrzarstwa, dorzuce, ze wedlug pedopsychologow, obecny stan badan nie jest wystarczajacy, zeby nalezycie ocenic stan swiadomosci dzieci przed ich nauka oceny bodzcow zewnetrznych. Do dalszej dyskusji, kto nie jest na diecie, temu zycze smacznego.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-07 13:09:43
mundzio, ale pierdzielisz. A jak pójdzie do adopcji to pary homo to masz pewność, że będzie dobrze traktowane i wtedy ma "swiadomość"? albo w rodzinie zastępczej ?? przestań się wygłupiać.

Talita
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-07 13:12:45
tak, właśnie, napisałam coś pół roku temu więc z pewnością jest to nadal aktualne. Kolejna rzecz, mowa cały czas jest o chrzcie, o tym, że dopiero dorosły człowiek powinien decydować o tak ważnych kwestiach jak wiara, nie masz na to argumentów, więc szybko zmieniłeś rozmowę na swój ulubiony temat o homoseksualistach i to my jesteśmy hipokrytkami? nawet gdyby cię przycisnąć do muru argumentami i tak nigdy nie przyznasz się, że nie masz racji, taka nasza, polska natura:)

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-07 13:18:46
No właśnie nie masz pewności nawet, że w rodzinie zastępczej hetero będzie dobrze traktowane, a jeżeli chodzi o homosiów do tego wszystkiego dochodzą jeszcze dodatkowe czynniki.A na temat homosiów wszedłem dlatego, że freedom wielce kierowała się dobrem dzieci w swoich wcześniejszych wypowiedziach na temat chrztu.Chrzest napewno krzywdzi dzieci o wiele bardziej niż oddawanie ich do adpopcji homosiom, za którym się tak bardzo opowiadacie.I tu jest właśnie ta wasza obłuda.

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-07 13:18:47
lubi schodzić na temat homo, bo wtedy mu wszyscy przyklaskują...

Talita
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 13:23:04
dżisas mundzio... temat adopcji przez pary homo to zupełnie inna kwestia, do której też nie jestem przekonana, ale tu jest mowa o chrzcie i jego złym wpływie, jesteśmy zniewoleni, przypisani do konkretnej grupy, co za tym idzie do podejmowania konkretnych działań, dziecko wierzy, w to co mu powiesz, nie ma świadomości istnienia boga, tylko człowiek dorosły może to świadomie pojmować.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-07 13:24:10
FAIL - to nie jest nasza obłuda tylko Twoja, dalece posunięta homofobia.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-07 13:28:39
Ja zostałem ochrzczony i nie pamiętam kiedy byłem w kościele, wierzę w to co chcę, nie czuję się ani trochę członkiem jakiejś grupy, łańcuchów na swoich rękach też nie widzę, więc zupełnie was nie kumam.Aczkolwiek jak już mówiłem wyżej, nic złego by się nie stało, kiedy chrzest przyjmowałoby się później.A adopcja dzieci przez homo to zupełnie inna sprawa, ale idea jest ta sama.Świadomość.Dziecko będąc przekazywane dwóm tatusiom nie ma świadomości gdzie idzie.Mało tego wpiera mu się coś zupełnie innego - że taka rodzina jest z definicji dobra, kochająca i normalna.

Talita
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-07 13:39:41
tak, jak małemu ochrzczonemu dziecku wciska się, że kościół jest dobry, pan ksiądz jest wyrocznią a bozia nas kocha

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-07 13:43:39
Nie wiem.Mnie nikt nic takiego nie wciskał.Ale skoro masz inne doświadczenia to rozumiem.

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-07 14:15:48
Swoje dziecko ochrzciłam kiedy miał 9 miesięcy. Była to normalna msza, potem ksiądz dotknął kropidłem główki dziecka, mały był spokojny cały czas, był u mnie ten czas na rękach. Tak na marginesie-nie zapłaciłam za chrzest NIC. Miałam przygotowaną kopertę z 50zł, ale w końcu zapomniałam dać ;) Za rok komunia, nie jestem zadowolona,bo wiem doskonale, że moje dziecko nie rozumie tych wszystkich pojęć z religii, jak mu tłumaczę, nadal nie rozumie. Też jestem za tym, aby każdy świadomie przystępował do sakramentów.

david.brian.35175
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-07 14:37:19
Widze, ze Talita i freedom, jeszcze nie sa przekonane i nie mozemy przystapic do ich chrztu, nago w miednicy, ktora juz u siebie przygotowalem :) Moge robic za Misrza ceremonii ;) Coz, trzeba jeszcze bedzie wlozyc troche wysilku.

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-07 14:40:36
Ja tam jako wierzący popieram Mundzia. Chrzest może dla mnie być wtedy kiedy osoba chcąca go przyjąć będzie tego świadoma, np. ukończone 16 lat. To samo jeśli chodzi o oddanie takiej osoby w ręce rodziny homoseksualnej. Żeby w razie czego umiała się bronić przed pedofilią, w pełni rozróżniała jakie działania są dla niej dobre a jakie złe i przedewszystkim: w razie wystąpienia wymierzonych w nią zachowań seksualnych ze strony rodziców żeby była tego w pełni świadoma i mogła zgłosić to do odpowiednich służb. Ja tak to widzę.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-07 14:44:23
SuperGl, a jak się ma do twojej wypowiedzi rodzina hetero ? Kiedy takiej rodzinie można oddać dziecko pod opiekę ??

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-07 15:01:16
Oczywiście, że nie. Każda rodzina która wzięła rodzinę z adopcji jest nadzorowana. Poza tym wychowanie w rodzinie homoseksualnej wygląda inaczej, nie uważasz?

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-07 15:22:17
skoro jest nadzorowana i są regulacje prawne to w czym masz problem ? A to czy wygląda inaczej..? Moim zdaniem, każda rodzinna jest inna, wiec taki średni argument.

joseph13
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-05-07 10:50:45
gdyby chodziło o moje dziecko, zaraz po takiej kąpieli klecha miałby zanurzoną gębę aż by ten głupi uśmiech zamieniłby się w ...... Zobaczcie jak dziewczyna jest totalnie zaskoczona, czyli nie spodziewała się...

xxxdraco
    Ocena: 70 (glosow:96)
2013-05-07 10:47:50
freedom80, aleś ty monotematyczna. Przez całkowite zanurzenie chrzczą prawosławni, ewangelicy, staroobrzędowcy, kalwini, prezbiterianie, metodyści i inni - doucz się sama reszty. Akurat w kościele rzymskokatolickim jest to rzadko stosowane. Ja bym wolał wiedzieć, co dla ciebie jest tu wiochą? Chrzest? Mina dziewczyny (pewnie pierwszy raz taki chrzest widzi) czy to, że kapłan się śmieje? Jakby płakał, to pewnie też byś zdjęcie na wiochę wrzuciła. Beznadziejne te twoje wiochy.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-05-07 10:49:14
bo ja w ogóle beznadziejna jestem.

xxxdraco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 11:26:11
komentarz usunięty przez moderatora

cyc1982
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-05-07 10:47:18
ten ksiądz to debil,

Sensualna
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-05-07 09:51:01
tak sie chrzci dzieci,zanurząjac je cale w wodzie,co kraj to obyczaj

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 09:53:37
A ja myślałem że on je myje :)

freedom80
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-05-07 10:27:58
sensualna, dobrze że nas uświadomiłaś.

jusef19
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-06 23:18:49
komentarz usunięty przez użytkownika

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-05-06 13:15:14
Kochający i mądry rodzić na takie dziwactwa by nie pozwolił

pablo1123_74
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-05-02 21:05:51
Zbada i opisze ktoś to zboczenie w końcu..

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-05-03 18:21:15
kościół nie pozwala :)

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-05-02 21:02:22
Czy ten staruch ma orgazm ?

freedom80
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-05-02 21:04:45
na to wygląda :/

sebek110974
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-05-02 21:11:58
jurek przeginasz

freedom80
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-05-03 22:20:53
czemu przegina? przecież to nie on ma orgazm.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-06 23:33:20
Ja też mam :)

freedom80
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-05-07 11:10:29
GUPI JUREK ;)

adamskij23
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-02 17:48:27
Kana Galilejska

freedom80
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-05-02 18:28:11
ale radość duchownego wyjątkowo ogromna, prawda ? :)

witawu
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-02 18:43:27
w Kanie Jezus dokonał swojego pierwszego cudu, czyli przemiany wody w wino,co to ma wspólnego z tą sadystyczną kąpielą???

freedom80
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-05-02 18:50:31
ja się nie wypowiem, bo ja się nie znam :) widzę tylko ten obrzydliwy uśmiech tego duchownego i to mi wystarcza :)

witawu
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-02 18:57:04
sadysta, lubi gnębić dzieci

david.brian.35175
    Ocena: 10 (glosow:14)
2013-05-02 21:27:08
To se obejrzyjcie fotki z obrzezania; powinno sie wam spodobac;, bo widze, ze te klimaty was rajcuja

freedom80
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-05-06 13:06:35
david mylisz nas z księżmi :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700