Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
halama123  13-05-02, 12:31 Zgłoś
+ 594 -
Dodano: 2013-05-02, 12:31:12   przez: halama123
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 594  Zgłoś nadużycie
70
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tymczasem w Suwałkach.
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  Pracowity gość
  •  Gratulujemy Sylwii rozumu.
Ukryj komentarze(74)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
djphantasma
    Ocena: 23 (glosow:29)
2013-05-05 08:59:25
DO fhurer88 MYSLISZ ZE KACZOR BEDZIE RZADZIŁ I BEDZIE LEPIEJ TY IDIOTO?? WSZYSCY SA TACY SAMI. ONI PEWNIE RAZEM PIWKO PIJĄ A PRZED KAMERAMI CYRK. A TACY IDIOCI JAK TY MYSLĄ ZE TO WSZYSTKO CO TV POKAZUJE TO PRAWDA. TUSK I KACZOR TO JEDNA BANDA!! ONI WSZYSCY TRZYMAJA SIE RAZEM!!

Nectarea
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-06 21:45:01
Pomijając działanie straży miejskiej, która nie jest wolna od kontrowersji warto by było w walce z ciołkami przygotować się trochę zanim się napiszę jakikolwiek artykuł czy temu podobne i zajrzeć do części ogólnej kodeksu karnego (zwłaszcza artykuł 58 paragraf 3 i artykuły o nadzwyczajnym złagodzeniu, które mogły zostać zastosowane), kpk itd. Istnieją absurdy i to poważne, szkoda, że o nich się nie pisze (jak to policja umiescila chlopaka w psychiatryku bo nie chcial sie wylegitymowac, wyroki ETPCz ktory uniewinnia mordercow i kaze podatnikom placic im mln odszk).

framberg
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-06 21:40:34
Nadchodzi czas prawdziwej przemocy. Nie da się bez końca okradać i poniżać przedstawicielom bandyckiego państwa.

pawelfxxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-06 18:42:44
komentarz usunięty przez użytkownika

wahoo1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-06 13:00:58
Państwo policyjne, a jesli nawet nasi policjanci się przeciwstawią władzy to spokojnie już politycy (głownie tUSK) dali pozwolenie aby obcy funkconarjusze z UE pacyfikowali wszystkich nawet CIEBIE w razie potrzeby... Obudzcie się!

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-06 11:43:27
SZYDERA

giaur500
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-06 08:54:11
Tak, żyjemy w państwie prawa. JAk by nie patrzeć, było to zmuszenie do zaniechania prawnej czynności służbowej, którą jest kontrola prędkości za pomocą fotoradaru. Chyba że o czymś nie wiem i wg obowiązującego w Polsce prawa straż miejska nie może kontrolować prędkości. Gdzie tu wiocha?

framberg
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-06 21:48:07
Zaparkowali na miejscu przeznaczonym do parkowania. Okazało się, że nie wolno bo sępy muszą łapać ludzi na radar. Skoro muszą bo sztukmistrz z Londynu doprowadził do zapaści a oberszpicel Tusk (specjalista od podsłuchów i kontroli) rozbudował administrację okupacyjną i potrzebują kasy to nich łapią gdzie chcą ale nie zabraniając parkować w miejscach do tego przeznaczonych (wg Kodeksu Ruchu Drogowego i wg znaków drogowych). Wiocha, co w przypadku Straży Miejskiej nie dziwi. To buraki do kwadratu.

kolochujamiwisi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-06 06:30:16
Nie, nie żyjemy w państwie prawa tylko w państwie kast które nas okradają ze wszystkiego i pilnują żeby żadna "dojna krowa" się nie wychyliła a będzie tak dopóty, dopóki kijami tego motłochu z polski nie wypędzimy.

magda713
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-05 22:43:25
jakby byli z PO to jeszcze by dostali odszkodowanie ,a jak są prostymi obywatelami to nie mogąsię wychylać

Kiziamizia1989
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-05 21:56:53
mieszkam w Jaśle i uwierzcie mi, Straż Miejska wzięła się do uczciwej roboty jak zaczęło być o niej głośno a przed samym wyrokiem nie było ich w ogóle widać na ulicach i patrolach bo nie chcieli podpaść. SM to wyrzucanie kasy w błoto. Lepiej za te pieniądze zrobiliby porządne drogi. A zadania związane z bezpieczeństwem wypełnia Policja której jest pełno wszędzie.

liquid84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-06 11:41:46
A po takim wyroku staną się pewniejsi.

woliniak
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-05 21:27:08
chciało się obalać komunę to teraz macie: "dobrobyt", "pracę", fotoradary i sądy kapturowe

Nick-T_00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-06 06:50:48
Tęsknisz za komuną i "sprawiedliwością" typu - "gó.no dla każdego równo"? W krajach komunistycznych też są fotoradary.

lukaslion
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-05 19:16:57
Gdyby tylko Brunonowi się udało z tą bombką, to dzisiaj byłby to Święty Brunon sam dał bym za niego na msze. Wtedy może tych wszystkich debili ustalających to grabieżcze prawo dosięgła by sprawiedliwość a reszta przejrzała by na oczy!!!!

krzysiekpli
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-05 18:25:18
może by tak zrobić rewolucję??

agnie
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-05 16:41:19
Widocznie stosowali przemoc lub groźbę, bo taki wyrok by nie padł. Chyba nie sugerujecie, że polskie istytucje sprawiedliwości, jakimi sa sądy, dzialają wbrew prawu?

woliniak
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-05 21:08:58
albo jesteś tępy, albo, co gorzej, jesteś tępym prawnikiem, lub nędznym prowokatorem, te instytucje naginaj ą prawo a niejednokrotnie fałszują dowody aby tylko mieć wyniki

jozef.duda.12
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-05 14:38:06
Boze ty widzisz i niegrzmisz -co za kraj i prawo

Dsad82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-05 13:25:06
Chłopaki też nie błysnęli. NIE odwołali się bo nie mieli podobno czasu. A to 5 min roboty. A przecież wiadomo że sąd zawsze klepie wszytko w takim trybie nie sprawdzając dowodów. Ale może dzięki temu wyrokowi to stanie się głośniejsze i SM pozbawią możliwości mierzenia predkości

Expolde
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-05 12:41:32
Ktoś powiedział kiedyś 3 prawdziwe słowa "Sprawiedliwość jest ślepa".

Whispers
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-05 12:31:53
szczerze to nie rozumiem tej walki z fotoradarami, jedz zgodnie z zasadami i tyle :) akurat w tej sprawie nikt nie chciał robić wam na złość, nie sadzicie, ze to dla dobra?

zabijasty_return
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-05 12:26:02
Dlatego ja nie głosuje na tych zj*bów, wszyscy tacy sami czy donek czy kaczor,oddaje pusty głos. Debile tylko wierzą tv, w której obłuda i propaganda aż się wylewa.

bubu87
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-05 11:08:30
to jest wlasnie ku...a prawo polskie ludzie biora lapowki morduja katuja swoje rodziny dostaja najmniejsza kare a tu spojrzcie prawdziew oczy akcja ktora miala przyniesc dobre rezultaty zostala ukarana kara finansowa to absurd TO WSZYSTKO WINA TUSKA chlopaki trzymajcie sie rodowity jaslanin

veyron2685
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-05 10:55:53
a ta dziwka co wzieła 100 tysi w łape teraz dostanie pół bańki odszkodowania,coza kraj

madry766
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-05 10:01:22
no nie wyobrazam sobie ze jesli jest parking to ja nie moge tam auta zostawic bo fotka stoi to po jaka cholere te parkingi

kepler
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-05 10:00:48
gajcie nr konta to jakoś wam to oddamy a może nazbieracie na dalszą walkę z tymi nierobami

djphantasma
    Ocena: 23 (glosow:29)
2013-05-05 08:59:25
DO fhurer88 MYSLISZ ZE KACZOR BEDZIE RZADZIŁ I BEDZIE LEPIEJ TY IDIOTO?? WSZYSCY SA TACY SAMI. ONI PEWNIE RAZEM PIWKO PIJĄ A PRZED KAMERAMI CYRK. A TACY IDIOCI JAK TY MYSLĄ ZE TO WSZYSTKO CO TV POKAZUJE TO PRAWDA. TUSK I KACZOR TO JEDNA BANDA!! ONI WSZYSCY TRZYMAJA SIE RAZEM!!

djphantasma
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-05 08:54:20
Dobrze ze juz w tym kraju nie mieszkam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nick-T_00
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-05 09:12:29
Możesz napisać w jakim kraju żyjesz i ile jest w nim fotoradarów?

qwerty777
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-05 08:38:54
Najwiecej moga pomoc mieszkancy tego miasta. jezeli znacie straznikow i ich rodziny - wiecie jak im podziekowac ;] Proponuje ogolnopolski protest przeciw tej decyzji. domagajmy sie aby wyciagnieto konsekwencje wobec prokuratora i sedziego !

qwerty777
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-05-05 08:29:04
Teraz powinna ruszyc akcja obywatelska zrobienia gowna ze wszystkich straznikow miejskich w tym kraju. ten wyrok to typowa pokazowka - chcieli pokazac spoleczenstwu, ze aparat panstwowy i popychadla ze strazy miejskiej sa wazniejsze. GOWNO PRAWDA - NAMAWIAM WSZYSTKICH - POKAZMY SMIECIOM GDZIE ICH MIEJSCE !

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-05 08:08:48
Co za jawne skur..stwo !!! Stworzyc referendum za odwołaniem strazy miejskiej ,zrobic akcje ogólnopolską i wszyscho ,pózniej wziac sie za tego jeb..nego Tuskoliniego i również odwołać jego i calą switę w pi..du !

matber
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-05 03:37:29
kolego martin, duzo jezdze po polsce i nawet sobie sprawy nie zdajesz jak i w jaki sposob potrafia chowac radary, ostatnio na wylocie z czestochowy stał maly trojnog schowany za slupkiem drogowym, prawie nie widoczny a panowie ze strazy miejskiej schowani za stodołą, to jest lupienie kasy na kadzym kroku, a zeby bylo ciekawiej 200 m dalej stał ford z itd z atrapa :)

Nick-T_00
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-05 09:11:22
Podobnie jest w Uniechówku. Ustawiają radar 10 - 20 metrów za tablicą, więc jeśli nie zdążysz zwolnić w taki sposób, że już od samej tablicy masz 50 - mandacik. Strażnik oczywiście schowany za domkiem - tak, że go nie widać. Jest filmik w necie - "Straż biznesowo miejska - sm Debrzno i sg Człuchów". Nie mam nic przeciwko radarom, ale w takim wypadku to przesada, niestety takich jest większość.

matber
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-05 03:33:11
a sawicka jeszcze odszkodowanie dostanie, ja pierrrrrr co za skorumpowany kraj,robia z nami co chca

pietryk
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-05-05 02:29:24
I bardzo dobrze że zostali ukarani...wbrew tewmu co mówi banda wieśniaków i nierobów o fotoradarach, to prosze zajrzeć do statystyk policyjnych i mswia które pokazują jednoznacznie, że tam gdzie stoi fotoradar dochodzi statystycznie do wielu mniej wypadków niż tam gdzie ich nie ma... ja przepracowałem 20 lat w drogowce i nikt mi nie powie, co jest przyczyną w 90% wypadków-nadmierna prędkość..i bardzo dobrze że są fotoradary przynajmniej w moim mieście dzieci spokojnie ze szkoły wracają... a to że pieniądze idą do budżetu to co? gdzie mają iść? zajmujemy się fotoradarem stricte czy peiniędzmi?

martin987
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-05-05 00:55:45
Zadziwiajace jest ilu jest tu wiochmenow popierajacych 'walke z radarami' - w jakim my panstwie zyjemy? Nikt nigdzie na swiecie nie walczy z radarami tylko w tym smiesznym kraju znalazlo sie kilku nawiedzonych. Moze mi ktos powiedziec jaka ma korzysc ten ktory swoim samochodem zaslania radar? - bo jakos tego nie ogarniam

BlackHare
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-05 01:08:25
Generalnie chodzi o to, ze SM stawia te fotoradary gdzie się da i często nawet nie robią tego poprawnie, przez co wyniki są naciągane i możesz dostać mandat nawet jak jechałeś właściwą prędkością. Podobno też zatwierdzone przez rząd radary dla SM są jednymi z najbardziej wadliwych. Naturalnie jest tu też winna mentalność Polska. Jak jest ograniczenie do 50 to "trzeba" jechać 10+ km szybciej itp.

BlackHare
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-05 01:10:16
Śmiem twierdzić, że jest to robione nawet z premedytacja, dzięki temu gminy maja stały dopływ gotówki z mandatów. Istna żyła złota.

korki1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-04 23:59:09
dajcie człowieka a znajdziemy paragraf - czyżby duch Feliksa Dzierżyńskiego, najsławniejszego czekisty i mordercy zagościł w jasielskim sądzie i prokuraturze? Jak inaczej wyjaśnić karę za postawienie auta na legalnym parkingu ? No chyba że jasielska temida ma jakieś nie znane internautom dowody przeciwko osobom ukaranym.

jarod22
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-04 23:28:10
dla mnie to jest zwykły skandal, pierdo#li mnie to urzędnicy nam karzą... to zwykli ludzie walczyli o wolność tego kraju, a teraz ta sama grupa społeczna jest zastraszana i bagatelizowana , mam już tego serdecznie dojść... chce żyć w kraju który o mnie dba,a nie, ma serdecznie w dupie moje dobro, to się kiedyś skończy, już się nie mogę doczekać!

mrEX9
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-04 23:25:36
Straż miejska ma raczej inne obowiązki niż fotoradary, a no tak z tego jest szybka kasa jak i również ze spisywania i wlepiania mandatów osobą pijącym piwo, bo nic innego te patałachy nie potrafią, taka jest prawda i jestem za zlikwidowanie Straży Miejskiej.

sandman233
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-04 22:55:49
Ty chyba nie umiesz prowadzić pojazdu mechanicznego.Jak to przeczytałem to przed mymi skromnymi oczętami stanęła wizja codzienności: piękna pogoda,równa droga,długa prosta,ograniczenie do 40,podwójna ciągła...i jakiś pedał co jedzie 30/h i jak tu go nie wyprzedzić...a tu fotoradar "straży wiejskiej: lub innych mądrych.

Arthum
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-05 00:39:50
Dobra zgadzam się że tacy kierowcy potrafią zirytować ale weź pod uwagę że przepisy ruchu drogowego są po to żeby ich przestrzegać cały czas a nie jak Tobie jest wygodnie to sobie złamię bo co się może stać. Po coś ta podwójna ciągła jest(nie nie jest tam tylko po to żeby naciągać ludzi na kasę) tak samo jak i to ograniczenie. Jak się nie jeździ codziennie w takich miejscach nie można po jednym przejechaniu twierdzić że zawsze jest tam mały ruch i można szaleć ile się da.

marcus346
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-05-04 22:54:07
komentarz usunięty przez użytkownika

sandman233
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-04 23:00:51
Szmaciarzem to ty jesteś.Przez takich jak ty policja jest tak postrzegana.Dziadek ci o ZOMO opowiadał to sobie poczytaj troche o tym co mogą.U Stanach już byś siedział na przesłuchaniu a w Polsce możesz sobie pisać.Jak dostaniesz po facjacie to 997 pierwsze wybierzesz więc nie pisz głupot bo mi się płakać chce na widok takich d**ebili jak ty.

marcus346
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-05 02:31:16
komentarz usunięty przez użytkownika

fiocha.pl
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-05-04 22:46:34
jeździć kurvva wolniej, a nie szukać dziury w całym!!!!!!!!!!!!!! Ciekawe czy Ci co dają absurdowi plusy za 10 lat też by tak zrobili, jak ich dzieci pójdą do szkoły, czy na dwór grać w piłkę!

jazeck
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-04 22:42:29
Przecież wyraźnie pisze w tym artykule o "przemocy lub groźbie" - zastawienie autem ni jak nie wiem jak.. PFF....... Brak słów...

Grafit00
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-05-04 21:09:47
Nie przeczytałem tych głupot nawet do połowy ;p A na twoje pytanie odpowiadam stanowczo i zdecydowanie - Tak żyjemy w państwie prawa i porządku ;) Gdyby było inaczej to pewnie leżała byś teraz na ziemi gwałcona przez jakiegoś murzyna a po całej akcji naciągnęła byś gacie na dupę i pokornie wróciła do domu. I jeszcze była byś szczęśliwa że ci nikt po drodze gardła nie poderżną ;)

Arthum
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-05 00:37:52
Grafit00 trochę ekstremalny przykład ale rację masz ;) Chociaż niektóre precedensy prawne trzeba jakoś naprawić ale ogólnie to zgadzam się z ideą którą zawarłeś w komentarzu ;)

posiew
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-05 12:16:35
nie znasz burak definicji państwa prawa to zewrzyj pysk i siedź cicho w kącie

kazikstopa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-04 21:02:22
I bardzo dobrze.

pawel1710
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-05-04 20:14:35
Co za kraj. Już karają nawet za to, że się auto prawidłowo na parkingu zaparkuje. Była policja, stwierdziła, że auto jest prawidłowo zaparkowane, więc nie rozumiem tej chorej decyzji sądu. Jaka przemoc wobec funkcjonariuszy? Ktoś ich wyzywał, bił, groził, czy co? Ja tam na tym filmiku nie widziałem grama przemocy wobec tych funkcjonariuszy. Już kompletnie straciłem szacunek dla naszego wymiaru sprawiedliwości, a raczej totalnej niesprawiedliwości. :/

Arthum
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-05 00:42:18
Fotoradarów raczej straż miejska nie rozstawia na parkingach tak więc nie jest powiedziane że auta które blokowały fotoradary były prawidłowo zaparkowane. A jedyna pewna metoda żeby nie dostawać mandatów, jeździć zgodnie z przepisami ruchu drogowego, nie przekraczać ograniczeń prędkości i żaden fotoradar nie będzie straszny.

fhurer88
    Ocena: 6 (glosow:16)
2013-05-04 19:33:54
jakże się cieszę, no jakże się cieszę decyzją "sądu" GŁOSOWALIŚCIE NA TUSKA TO TERAZ PONOŚCIE TEGO PEŁNE KONSEKWENCJE!!!!!!! 1

kapselxxx
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-04 19:58:52
a co ma głosowanie na Tuska do rzeczy jak by był ktoś inny premierem to uważasz że było by inaczej, nie popieram Tuska ale jeszcze mniej popieram wypisywanie głupot

zajcew26
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-05-04 20:10:55
Jaki pajac jesteś... Co ma Tusk do tego ? Wszystko jest jego winą ? Co za impotencja umysława. Przypomnij sobie jak rewelacyjnie działały sądy za czasów Pisu !

antraxcdt
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-04 19:13:07
A ja się pytam na jakiej zasadzie sąd skazał tych Panów na karę grzywny skoro w tym art. nie ma mowy o każde grzywny tylko o pozbawieniu wolności. Czyli w dzisiejszych czasach sąd może nie stosować się do aktów prawnych i zapisanych w nich kar, wymierzając kary według własnego uznania?

Nick-T_00
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-04 19:24:34
Nie znasz prawa, a psioczysz na sądy. Sąd może zamienić karę pozbawienia wolności na grzywnę i zwykle przy tego typu przestępstwach z tego korzysta. Określają to artykuły i paragrafy, wystarczy wpisać w google grzywna - i poczytać. Wracając do meritum - współczuję chłopakom i ciężko pogodzić się z takim wyrokiem.

misiekmaster
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-04 19:10:49
Masakryczne podejscie wladzy tworzy patologie z jednej strony i bunt z drugiej wsrod spoleczenstwa. Niestety oba te aspekty są wrzucane do 1 wora, co nasza wladza tepi-wygodnie im tak.

dokti
    Ocena: -9 (glosow:13)
2013-05-04 19:07:02
Przestrzegaj przepisów ruchu drogowego i nie będziesz miał problemów-fotek,Jakie to jest proste!Tylko debile robią takie akcje-załaniają fotoradar itp.Już nie wspomnę o tym deklu co jeżdzi i filmuje straż z fotoradarami a póżniej lansuje się na youtube.Kiedyś jak tylko policja dysponowała fotoradarami to jakoś nie było problemu a teraz...To może zlikwidować też alkomaty?Będą jeżdzić po 2 promile i rozwalać nasze rodziny!Ludzie trza mieć rozum i nie będzie fotek.

MRX666
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-04 18:44:27
Straż miejska to mikrowładza w wstrętnym wydaniu. Aż niedobrze od tego się robi.

irek285
    Ocena: -6 (glosow:14)
2013-05-04 18:42:44
I co nie mowilem ze znajdzie sie na was nagrywajacych i przeszkadzajacych w pracy funkcjonariusza sposob.Jak chcecie wojowac z fotoradarami to cza jezdzic wolniej wtedy radar zdjecia nie zrobi,wten sposob na siebie nie zarobi i go zlikwiduja.I po sprawie a nie jakies ceregiele zeby zwykly obywatel zastarszal funkcjionariuszy.Ale jak trwoga to do Boga.W zadnym cywiliziwanym panstwie by na to nie pozwolili tylko w polsce.Oni od tego sa zeby pilnowac porzadku i przestrzegania przepisow.To tyle.I nie jestem ze starzy mijeskiej a ni z Policji.Zwykly obywatel szanujacy wladze.

Ferencyvoros
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-04 19:14:38
To niech ustawiają fotoradar w takim miejscu, żeby człowiek, który prawidłowo zaparkował samochód nie miał z tego tytułu problemów. Czy w tym kraju nie można zaparkować na parkingu, bo jaśnie państwo rozłożyli fotoradar? To po co nam te parkingi? Zostawiajmy auta odłogiem na poboczu, w lesie albo parku miejskim, żeby Vincent mógł się w fotografa bawić.

bewaking
    Ocena: -8 (glosow:12)
2013-05-04 19:16:46
buuhaha pamietam ten filmik, w USA to by ich skuli za utrudnianie czynnosci sluzbowych. Chlopaki nagrali filmik, zeby sie pochwalic a tu lipa... popieram zdanie kolegi irka285 a kazdy glos na minus oznacza ze jestes pojebem drogowym!

Ferencyvoros
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-04 19:30:40
bewaking - To niech postawią fotoradar na środku chodnika, albo drogi. Skoro z parkingu nie można skorzystać, to po co mamy chodzić po chodnikach albo w ogóle po drogach jeździć? Ta grzywna to jest chyba zwrot kasy za to, że w tym dniu nie udało im się niczego upolować.

madokm
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-05 09:04:13
Ferencycostam to nie było na parkingu tylko na poboczu drogi więc przestań odwracac kota ogonem bo a żal czytac te głupoty.

Ferencyvoros
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-04 18:39:54
QRWA NIE WIERZE!!!

irek285
    Ocena: -11 (glosow:17)
2013-05-04 18:44:24
hahahah to uwierz.Powinni im tak dowalic mandatami zeby sie odechcialo filmowac i udawac Wajdy.

Ferencyvoros
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-05-04 19:10:24
A Ty widziałeś irek gdzieś tam "przemoc wobec funkcjonariuszy". Na filmiku jakiś czas temu było jedynie widać, że strażnicy miejscy są zagubieni jak dzieci we mgle, bo ktoś prawidłowo zaparkował samochód nieopodal fotoradaru. Przyjechała policja, która przyznała rację właścicielom samochodu. Za co ta grzywna?

madokm
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-05 09:07:44
Na filmiku widac jak ktoś parkuje samochód przed fotoradarem,ok może,ale robi to specjalnie i nie ukrywa tego,to jest utrudnianie pracy.

posiew
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-04 18:35:42
kpina z obywateli, ale niestety żyjemy w państwie, którego władze traktują społeczeństwo jak stado bezmyślnych baranów, żyjemy w państwie zakazów/nakazów/licensji/zezwoleńn na byle bzdety, żyjemy w państwie, gdzie politycy chcą myśleć za obywateli. POLSKA PAŃSTWEM OPRESYJNYM !!!

ulfe
    Ocena: 7 (glosow:15)
2013-05-02 12:53:38
sam przepis brzmi jak 'odwal sie od urzednika' a jego interpretacja jest chyba z trawki wciagnieta; przypomina mi sie przy tej okazji znowu ze sedzia nie odpowiada za taka magie :/ zupelnie nie rozumiem dlaczego, argument niezawislosci sadow nie ma tu nic do rzeczy; co do wladz lokalnych to sami jaslanie musza zadzialac, jasno dac znac ze o reelekcji tam nikt myslec nie powinien poki tak sie sprawy maja


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500