Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
mitekg30  13-05-06, 19:20 Zgłoś
+ 814 -
Dodano: 2013-05-06, 19:20:22   przez: mitekg30
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 814  Zgłoś nadużycie
285
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(124)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
lucy123
    Ocena: 68 (glosow:86)
2013-05-06 19:24:08
Każdy powinien siedzieć w swoim "domu" nadużywanie gościnności gospodarza jest wysoce niekulturalne.

Egghead
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-16 01:14:13
Każda religia to zło. Większość wojen wybuchała na tle religijnym. XXI wiek wcale nie przynosi zmiany :(

Hole667
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-12 23:29:55
A może taki mini-Holocaust dla muzułmanów jak za czasów hitlera?

NusiaxD
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-12 17:22:22
To, co aktualnie przedstawia sytuację Muzułmanów w Polsce, niegdyś wyglądało także i w Anglii. Już chwila moment, a będzie dokładnie to samo, co biedni Anglicy mają teraz. Nie jestem za tym, by budować im meczety, dawać obywatelstwa czy legalizować ubój halal. Polska jest krajem chrześcijańskim od wielu już wieków. Niech nie integrują w nasze sprawy tak, jak my nie integrujemy się w sprawy Arabii czy innych krajów Arabskich. Ciekawe, co by powiedzieli, gdyby za jeden meczet w Polsce, domagalibyśmy się jednego kościoła/synagogi w Arabii.

sasuko
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-05-11 22:01:02
az musialam sie zalogowac, do idiotow co bronia tych brudasow: mieszkam 2 lata w uk ci pseudo ludzie stanowia zagrozenie dla swiata! oni kazdego europejczyka uwarzaja za psa bez duszy. kazda biala kobiete za dziwke bez duszy. chca nas wyprzec! nazucaja sila swoja religie! zaniedlugo kaza ubierac sie w burki a jak nie przejdziesz na ich religie to kulka w leb! tak bedzie! TO JUZ SIE DZIEJE!!KTO NIE MIAL Z NIMI DO CZYNIENIA NA DLUZSZA METE NIE MIESZKAL OBOK NICH NIECH SIE ZAMKNIE I NIE WYPOWIADA!!!!

gregory2129
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-12 23:37:43
Swieta racja z tymi ludzmi nie da sie normalnie pogadac oni uwazaja ze ich allah jest najwiekszy a ci co w niego nie wieza ida do piekla takie bajki im ktos wciska , a jak im powie sie ze to nie prawda to robia sie odrazu agresywni i kilku ich zaraz przybiega,najlepiej to by z nas zrobili sobie niewolnikow a z naszych kobiet prostytutki,,

gregory2129
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-12 23:40:57
Znacie jakiegos islamiste co jest jakims wynalazca typu jak einstein koperniki wogole jakims uczonym??znacie jakies ich miasta co wygladaja na cywilizowane jak nasze ?? maja oni jakies fvabryki ?co daje ludziom pieniadze i normalny byt?? imnustwo innych tm podobnych rzeczy???co u nas sa?? nie bo u nich tylko ISLAM i terrorytm jest pchany do glowy ,,

Mussh
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-10 22:23:06
Co Ci wykolejeńcy sobie myślą... że będą szerzyć pedofilię i uciskać nasz kraj ? Rozumiem trzeba być tolerancyjnym ale są granicę. Jak ktoś mi wchodzi do domu w butach w gównie to go wpieprzam ! Proste !

voytec-p
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-10 17:31:02
Śmiem twierdzić ze w Anglii jest znacznie wiecej muzlimow. ...

daroli92
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-09 12:10:02
Na szczęście jesteśmy na tyle nietolerancyjnym narodem że u nas ten syf nie przejdzie

miles97
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-09 16:19:42
oby ...

mhammed
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-08 23:36:05
Widzę siebie :D

gregory2129
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-12 23:35:04
To uwazaj zeby ciebie nikt z nas na ulicy nie zobaczyl,,,,

Psiapsiolek
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-05-08 17:31:35
Nie wolno pozwalać żadnej religii zdominować przestrzeni publicznej. W Polsce nie ma problemu islamu - my musimy uporać się z chrześcijaństwem.

madeinprl
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-08 15:53:51
Polska jestem Krajem katolickim od ponad 1000 lat...i tak powino zostac. Australia powidziala arabom ze przyjechali do katolickiego kraju jak im sie to niepodoba to niech sie wyprowadza

AndreasEngel
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-08 15:39:29
I oby im się udało ^,^ Co do "najwyżej ocenionego komentarza" - to samo powiedzmy żydom ;>

ven0m
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-08 15:30:32
Następnym razem jak Khamidov, albo któryś z jego pobratymców będzie odprawiał modły na gali KSW powinien zostać ostentacyjnie wygwizdany. To nie jest miejsce na szczerzenie ideologii religijnych.

nemezis05plkg
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-08 00:31:12
komentarz usunięty przez użytkownika

monster0
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-07 23:46:36
Trzeba tępić w zarodku. Pamiętajcie.

Onczao
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-05-07 23:30:02
Do tych, którzy zarzucają przeciwnikom islamizacji Europy rasizm. Poczytajcie na temat najnowszych żądań muzułmańskich w Północnej Anglii. Chcą trzech miast (dwa w Pn UK) wyjetych spod prawa angielskiego i wprowadzenie tam zasad szariatu. Czy to normalne? Każdy kto mieszka lub mieszkał w UK zna problem. Nigdy nie byłam rasistką, ale uważam, że muzułmanie w UK stanowią poważne zagrożenie.

Makaron666
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-05-07 23:19:45
kozojebcy nie potrafią inaczej żyć dlatego każdy kto kupuje kebaba u brudasa to zdrajca

Valdi75014
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-07 22:54:12
To pospolite bydlaki,swinie i prostaki.

TotalnaWiocha11
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-05-07 22:16:07
zadnego dzihadu w angli nie ma a uzulmanow jest 5% spoleczenstwa, gowno wiecie to sie nie wypowidajcie.

kubus1282
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-11 23:23:54
w dupie byles gowno widziales i tyle

dejv66
    Ocena: -11 (glosow:15)
2013-05-07 22:04:43
jeśli ktoś sądzi, że muzułmanin wyjeżdża za granice się rozmnażać to gratulację. Ja natomiast sądzę, że każdy kto próbuje swoich szans gdzie indziej chce po prostu lepiej żyć. Kwestia rozmnażania się jest nie tylko umiejętnością wyznawców islamu. My Polacy również rozmnażamy się zagranicą. Oburzamy się jak się nas traktuje stereotypowo w Wielkiej Brytanii czy Niemczech ale jak my to robimy to już jest ok, tak???

darkmo
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-05-07 22:54:02
ok, tylko pwiedz mi gdzie polacy w innych krajach wychodzą na ulice z rządaniami żeby oddać im część miasta by mogli w nim wprowadzać swoje własne prawa?powiedz gdzie polacy wchodzą do władz lokalnych innego kraju i zmieniają kultywowaną od pokoleń tradycję tak jak to było w dani.?polak owszem rozmnaża się żyje w innym kraju ale napewno nie nadużywa tak gościnności jak muzułmanin,polak próbuje się dostosować do zasad a nie je zmieniać według własnych poglądów i religij.oni na siłę nażucają swoją religiję o ile to można nazwać religią.

dejv66
    Ocena: -7 (glosow:7)
2013-05-07 23:04:24
Ale przecież to nie jest tylko kwestia Muzułmanów. Polacy również walczą o swoje prawa, tak jak inni obcokrajowcy na emigracji. To jest tak zwana mniejszość narodowa. Tylko Polacy nie robią tego na tle religijnym, ponieważ my wyjeżdżamy do krajów respektujących chrześcijaństwo, jego prawa i obyczaje, i nie musimy tego robić.

manamanam
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-05-08 09:46:52
dejvi66 Szariat to nie to samo, co prawa człowieka. Prawa muzułmanów są sprzeczne z prawem ustanowionym przez Wielką Brytanię. Oni są chorzy, zacofani, nietolerancyjni. Nie walczą o swoją godność, a o to, aby móc bić kobiety, brać za żony 7 latki, zabijać niewiernych. Oni nie powinni mieć żadnych praw.

kochi_ik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-09 18:12:20
Ja uważam że muzułmanie wyjeżdżają za granice żeby się rozmnażać. U nas w kraju jest ich mało bo mamy słabą pomoc socjalną, w Anglii przy gromadce dzieci żyją sobie na bardzo dobrym poziomie i nie muszą pracować.

danielslodki
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-07 22:02:05
Biorą socjale i siedza na dupach na zachodzie europy, Prawda jest taka ze nikt nie zawruci tej plagi A wy tylko foty wstawiacie i tak naprawde nawet dupy od kapa nie ruszycie zeby cos zmienic....

monster0
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-07 23:55:57
wrzucanie fot nie ma na celu rozwiązania problemu a jedynie naświetlenie go i zwrócenie uwagi społeczeństwa. Bardzo dobrze 'spoty' (brakuje mi wyrazu na określenie tego:)

dejv66
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 21:55:41
do darkmo ciąg dalszy... W przyszłości może unikniemy bredni typu "seks z siedmiolatkami" i innych stereotypów. Od razu wyprzedzam ewentualny, jak mniemam po wcześniejszym poziomie dyskusji, obraźliwy komentarz i informuję że nie jestem muzułmaninem, ale szanuję wszystkie religie.

darkmo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-07 21:47:38
joszo nie jak polacy bo polacy jadą za granicę pracować,a nie jak oni narobić dzieci i żyć z socjalu,poza tym my nie ingerujemy w prawo czy tradycje tego kraju do którego przyjechaliśmy.islamiści nazucają wszystkie swoje chore prawa.nie porównuj do islamistów polaka

dejv66
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 21:46:33
darkmo, czytając to co napisałeś mam wyrobiony pewien pogląd na temat Twojej wiedzy oraz inteligencji. Pracujesz w kraju skandynawskim a ton Twojej wypowiedzi mieści się w ramach hasła "Polska dla Plaków", czy "każdy ma swoją ojczyznę i niech w niej sobie żyje", który jest przejawem skrajnej hipokryzji z Twojej strony. Proponowałbym nie brać szefa rasisty za autorytet w dziedzinie, tylko wyjawić minimum samodzielności i poczytać coś więcej niż strony z nacjonalistyczne. Pewien jestem, że jakieś publikacje naukowe rozświetlą Twój pogląd na temat islamu i innych religii.

darkmo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 22:24:16
właśnie taki niby "inteligent"jak ty tego nigdy nie zrozumie,pewnie skończyłeś jakieś studia gdzie przekonywali cię że trzeba być tolerancyjnym i nie być rasistą,tyko że taki człowiek jak ty będzie tolerancyjnym dopuki ciebie to nie dotknie w pewien sposób i uwierz mi szybko się zmienisz bardzo nietolerancyjnego człowieka,poza tym zmień książki które czytasz bo wyrabiają w tobie bardzo błędne poglądy.mój szef poprostu patrzy co się dzieje złego w jego kraju i niemoże uwierzyć w to że pracuje udczciwie podzczas gdy oni żyją z tego co wyłudzą od rządu i nie robią nic.

dejv66
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-07 22:44:52
Być może kiedyś ktoś mnie w jakiś sposób skrzywdzi, nawet powiem więcej, jestem tego pewny, tylko nie będę obarczał za to odpowiedzialnością całej rasy, wyznania czy narodu. Biorąc pod uwagę że żyję i pracuję w Polsce, prawdopodobnie będzie to Polak i prawdopodobnie chrześcijanin. Twoim zdaniem mam znienawidzić chrześcijan za to że jakiś idiota coś złego zrobił?? Ja nie twierdze, że wszyscy wyznawcy islamu są dobrzy. Popatrzmy na ekstremistów, którzy nie potrafią interpretować własnej świętej księgi. Nigdzie tam nie jest napisane żeby zabijać. Każda religia z założenia jest dobra.

dejv66
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-07 22:50:02
Problemem jest jej interpretacja. Ja staram się nie generalizować nikogo i również chciałbym żeby nikt nie generalizował nas Polaków. Wszyscy wiemy jak taka generalizacja się kończy. Nie musimy tego przeżywać na własnej skórze, wystarczy przypomnieć sobie co zrobił Hitler i stwierdzić czy to jest ok czy też nie.

darkmo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-07 21:04:30
zecus,wiadomość do ciebie ty jesteś zasrańcem,a twoja tolerancja się skończy kiedy te islamistyczne świnie przejmą twoje miasto,oj przepraszam wieś,i bendą ci kazać postępować według ich widzi misie,tak jak to się dzieje teraz w angli,gdzie rodowici anglicy nie mogą,a raczej się boją chodzić po niektórych ulicach gdzie te islamistyczne świnie je przejeły.ale takiemu bezmuzgowi jak ty pewnie to się bendzie podobać.

darkmo
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-07 20:49:20
mój szef powiedział że te islamistyczne świnie jak naiadą jakiś kraj to wyżerają go do końca a potem jak już nic nie zostanie jedzą siebie na wzajem.i tak tu jest oni nie pracuj mają po czworo,siedmioro dzieci,utrzymują się z socjalu.nadużywają maksymalnie wszystkiego co jakiś kraj wypracował dla siebie a teraz musi utrzymywać bande darmozjadów.poza tym islam to banda pedofilów którzy uważają że siemo ośmio letnia dziewczynka to kobieta z którą mogoą odbywać stosunki tzw.udowe.tych świniaków trzeba wyganiać jak najszybciej dopuki jeszcze nie doszli do władzy.

zecus
    Ocena: -13 (glosow:13)
2013-05-07 20:28:50
Czy jest jakiś bardziej zasrany i rasistowski kraj, niż Polska? Jeżeli ktoś wie, to proszę o wiadomość.

daroli92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-09 13:02:57
Uważaj pedale na słownictwo, bo za ten kraj masa ludzi oddała życie, twoi przodkowie prawdopodobnie też

vector78q
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-07 20:16:51
U nas jest 10 faza żydostwa!

darkmo
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-07 19:55:46
pracuje w jednym ze skandynawskich krajów i widze co tu się dzieje przez te islamistyczme świnie,na początku przyjeżdzją do jakiegoś kraju i go zasiedlają potem sprowadzają tu swoich bliskich jak najwięcej a gdy już minie kilkanaście lat kiedy ich dzieci się rodzą w tym kraju jest już za póżno,bo jakkolwiek władza bendzie chciała wyplemić to dziadostwo bendzie także uderzać w swoich obywateli ponieważ są oni na tych samych zasadach.islamistyczne świnie zdobywają władze i zaczynają zmieniać prawa tego kraju,zakazując nawet kulurowych zakozenionych tradycji tego kraju.to jest chore.

Joszo
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-05-07 21:29:21
Normalnie jak polacy za granicą.

Myszatron
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-05-07 19:36:58
chyba już czas na kolejną krucjatę...

GotoToiletXD
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-07 18:41:06
Trza to wybić póki jeszcze się nie zaczęło dobrze rozmnażać !

childlike
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 20:24:10
spoko, polski nie zajmą. Za niskie zasiłki dla bezrobotnych.

Laktos
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-05-07 18:31:43
Tolerancja wobec innych religii jest OK, ale jak nazwać to co się dzieje w/w Anglii ? Inwazja ?!

Lgrzes
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-07 18:30:11
Po tym co się dzieje w anglii, widac że to kurestwo jak się zakorzeni to trudniej wyplewic niz chwasty.

Amertil90
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-07 18:11:40
Powinno się ich wypieprzać z kraju! Ich obecność nie wróży niczego dobrego! Jak to mówią: "Dasz palec, a wezmą całą rękę".

Antykleryk
    Ocena: -15 (glosow:15)
2013-05-07 17:02:18
KATOlicyzm i budowa miast-świątyń oraz zniewalanie umysłów od najmłodszych lat z żądaniamie nie dialogiem to ok, tak?

sebix26
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 20:30:16
to teraz pomyśl czy potrzebna nam kolejna sekta

MINTOR
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-07 21:01:33
Pierdyliardokrotnie wolę Polskę jak kraj Katolicki niż Islamski.

Majko04
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-05-07 17:01:54
A wypad do siebie turbany bo wryj dać moge dać...

Rumpel123456
    Ocena: 12 (glosow:12)
2013-05-07 16:58:13
Jak się emigruje do jakiegoś kraju, to się postępuje wg jego prawa, a nie narzuca własne.

panmoro
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-05-07 19:33:55
Silniejszy narzuca swoje prawa słabszemu, gdzie siłę nie mierzymy jedynie w kategoriach fizycznych. Nie wiem, dlaczego muzułmanie mieli by przyjmować prawa i kulturę zdegenerowanego i słabego zachodu, co pewnie dla nich byłoby duchową kastracją. Osobiście cieszy mnie wzrost siły islamu na zachodzie, może oni zrobią tam porządek. A my powinniśmy pilnować, by nam do kraju nie imigrowali, uczmy się na błędach innych.

Rumpel123456
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 21:33:33
Z jednej strony pierdol@sz głupoty, ale z drugiej strony gadasz mądrze. Kraje zachodu, cywilizacji która rozprzestrzeniła się po całym swiecie są słabe ? A co to za problem ciapka eksmitować z powrotem do Arabii ? Zdegerowany owszem, ale zdrowszy od krajów islamu. A jak muzułmanie przejmą władze na zachodzie będzie jak z bolszewikami - wszechrewolucja i rozprzestrzenienie islamu na reszte świata.

long75
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-07 16:45:03
brudasy i pasożyty potrafią tylko brać i żądać WZNÓWMY INKWIZYCJE

dorkar
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-05-07 16:43:21
Fakt Anglia ma już z tym problem- "mili" muzułmanie realizują swoje zadanie przejęcia kraju..mam nadzieję że Europejczycy się w porę ockną żeby nasze wnuczki nie musiały chodzić w czarnych workach na zwłoki.. to religia zła, kłamstwa, terroru i mają na to pozwolenie w wersetach swoich ksiąg..

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-07 20:56:49
Bardzo madrze powiedziane ..Niestety w naszym jak zacnym narodzie sa ci no tzw.nazbyt tolerancyjni co sprzedadza Nasz Kraj za psie gów.no ! Juz robią papkę w mózgach ,ze tolerancja to taka wspaniała rzecz !! Gów..no prawda ! Wyciagajmy wnioski od naszych sasiadów ,gdzie juz ta stonka nadeszła i zaczeła swoją plage zniszczenia!!Nie mozemy tak sie dać i zaprzedać !! Narodzie POLSKI musimy wstac z kolan!!!

dragonnn19
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-07 16:23:07
już mi sie rzygać chce w koło muzułmanie my mamy Tuska to dopiero terrorysta to jest problem

beeveer
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-07 17:26:12
Zgadzam się. o wiele większym syfem w polsce są wyborcy PO / PIS / PSL / SLD

kosula
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-07 16:22:52
polecam obejzenie filmu CleanSkin - wiadomo fabularny akcji ale mysle ze sytuacja w Anglii jest wlasnie nieciekawa. Oni sa tak naprawde goscmi a wymagaja tyle jakby byli u siebie w kraju i dla nich to jest jak widac normalne - to jest chore. Ciekawe czy my bysmy tak mogli manifestowac u nich :))

artbem111
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-07 16:11:39
Tylko że w Polsce muzułmanie żyją od wiek wieków.

cwaniak428
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-05-07 16:08:44
brak hitlera :)

michalk0072
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-05-07 16:04:12
komentarz usunięty przez moderatora

misiek2004
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-05-07 17:17:16
Żadne państwo nie popiera innego państwa z czystej "dobroci serca". Zawsze w grę wchodzą interesy polityczne. To a propos zarówno historii jak i teraźniejszości. Naszym interesem w tej chwili jest bronić się przed napływem islamu. I to nie tylko do Polski, ale i całej Europy. Bo jak zaleją zachód, to i nam już nic nie pomoże... A to, że znasz "otwartych i miłych" muzułmanów nie ma żadnego znaczenia. To nie oni będą robić politykę.

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-07 21:15:14
komentarz usunięty przez użytkownika

martin987
    Ocena: -12 (glosow:16)
2013-05-07 15:35:08
Najwiecej do powiedzenia maja oczywiscie ci ktorzy nigdy nie mieli stycznosci z muzulmanami, rzygac sie chce jak sie czyta te prymitywne wpisy pelne agresji, kazda mniejszosc ma swoje prawa w kazdym kraju (pomijam PL pelnych znawcow na kazdy temat rodem z epoki kamienia lupanego) - wiec dlaczego muzulmanie maja nie miec?

BlackHare
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-07 15:59:54
Ale te mniejszości nie żądają budów sowich świątyń "bo nam się na leży i już", nie żądają na własność 2 miast plus bodaj części Londynu tylko i wyłącznie na swoja własność i nie żądają wprowadzania dla nich specjalnie ich własnego poronionego prawa. W zamian za to chcą tylko więcej i więcej i siedzą tam tylko na socjalach, czyli pożytku z nich żadnego nie ma. Nie przestrzegają prawa danego kraju, bo w ich religii jak głowa państwa nie jest muslimem to nie muszą tego robić (bardzo wygodne).

martin987
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-05-07 16:14:01
BlackHare jak nie zadaja? niedawno wybudowano najwieksza europejska swiatynie Sikh (odmiana hinduizmu) w Szkocji, sa tajskie, buddyjskie swiatynie (mozna by wymieniac), o sektach przeroznego formatu nie wspomne. A co do zasilkow to miejmy pretensje najpierw do rodakow bo tu wiekszosc(o ile nie wszyscy) na nich zyja

martin987
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-07 16:23:18
BlackHare zeby nie byc goloslownym to wejdz na strony polskich magazynow/gazet w uk (np cooltura) i znajdz tam oglaszajace sie firmy ksiegowe ktorych glowna oferta poza rozliczeniem podatkowym jest sprawne zalatwianie zasilkow/benefitow i doradztwo w tych sprawach (tj jaki ci zasilek sie nalezy)

BlackHare
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 18:59:24
Racja, moja mama żyje w UK wraz z siostrą i też pobiera tamtejszy socjal. Ale oprócz tego tyra od rana do wieczora myjąc silnymi i żrącymi chemikaliami kuchnie w hotelach i restauracjach plus biura. Ciężka praca, ale dobry zarobek. Na socjalu teoretycznie wegetujesz, ale Polacy jadą do UK, żeby się czegoś dorobić a nie grzać jaja na garnuszku państwa. A co do tych świątyń to jednak porównaj ilość budowanych świątyń innych religii i muslimów, tych drugich jest na pewno o wiele więcej.

BlackHare
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 19:01:44
Niestety nie dysponuję statystykami, ale wraz z pojawieniem się ciapatych zaczęło się budowanie. Co chwila słychać o kolejnym wybudowanym meczecie. A co do innych religii, wydaje mi się, że oni nie napłynęli wraz z ciapatymi ale byli tu już wcześniej.

tomo84
    Ocena: 10 (glosow:16)
2013-05-07 15:11:38
U nas w PL to nie przejdzie. Jak kozojebki zaczna sie stawiac to zaraz im ryje obijemy i spalimy im te meczety. Stanowcze PRECZ KOZOJEBKOM !!!

qanciastic
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-05-07 15:10:45
To nieprawda, że każdy muzułmanin jest terrorystą. Niemowlaki nie potrafią przecież strzelać.

ferdal
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-05-07 15:04:51
Jesteście nietolerancyjni,muzułmanin to też człowiek,tylko gorszy.

kriss92
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-05-07 13:17:12
Mieszkanie mieszkaniem ale niech oni nie odstawiaja takich szopek jak zamachy,zabójstwa,czy naciskanie na utworzenie jakiś tam swoich widzimisi. 2 tygodnie temu siostra wróciła od kuzynki z Anglii i mówiła,że takiej mieszanki narodowościowej to jeszcze nie widziała,chodzili i rozdawali jakieś ulotki o tym,że oni chcą mieć jakieś swoje prawa,nie angielskie a swoje i naklaniali ludzi zeby ich poparli.Angole to tolerancyjny naród,w sklepie wjadą na wprost Ciebie z wózkiem to przepraszaja,że na Twoj pas wjechali,ale bez przesady,zeby sobie dac na glowe wejsc?

zygmunt1952
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-05-07 12:51:15
W naszej konstytucji jest taki artykuł,który mówi o rozdziale kościoła od państwa,wystarczy się go trzymać i nie będzie żadnej islamizacji ani klerykalizacji.

heejt
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-05-07 13:20:37
ahahahahahaha powiedz to francuza

emipunky
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-07 14:16:32
heejt - w NASZEJ konstytucji, nie francuskiej. Nie wiem czy wiesz, ale każdy kraj na świecie ma własną konstytucję... We Francji mają luźne prawo dot. migrantów, ale to ich problem, nie nasz.

heejt
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-07 17:48:57
co ma emigracja do rozdzialu kosciola od panstwa. We francji jest kopletna laicyzacja jednak sa rowni i rowniejsi. Jakos modlacy sie muzulmania na ulicach paryza nie maja takich jazd jak osoba z krzyzykiem na koszulce. Poczytaj troche.

WD-40
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-05-07 12:49:36
szkoda że nie można tak po prostu kliknąć i ich usunąć

Elkesz
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-05-07 12:37:06
Na szczęście muzułmanie w Polsce,to przede wszystkim nasi Tatarzy,których za całokształt szanuję.

emipunky
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-05-07 12:30:42
Wiecie, u nas taka część muzułmanów żyła praktycznie od zawsze. Przypominam o Tatarach, dla nich budowano meczety już parę wieków temu. Więc nie tragizujcie, bo póki co akurat Polsce islamizacja nie grozi.

klisza08
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-07 12:36:45
przy Tusku na pewno nam "nie grozi"...

misiek2004
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-07 17:26:14
Jeśli grozi Europie, to i nam.

klisza08
    Ocena: 5 (glosow:17)
2013-05-07 11:43:42
jeszcze raz powtarzam-na nic nasze protesty przeciwko rozprzestrzenianiu sie tej religii w Europie.Ani kijem ni bomba ich nie przegnacie.Oni to robia po cichu i metodycznie-rozmnazajac sie na potege(minimum3 dzieci na rodzine)...A my?Starzejemy sie i emigrujemy...wyginiemy naturalnie,bo zamiast dzieci robic ,to pie@limy ,ze jeszcze mamy czas,ze jeszcze NIE TERAZ...A KIEDY sie pytam?W TYL ZWROT OD KOMPUTERA -i-szukac swoich drugich polowek!-Biegiem marsz!

Arakiel666
    Ocena: -11 (glosow:17)
2013-05-07 13:40:21
klisza08 do garów i wyłącz capsa tępy katolu.

mlw1488
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-05-07 14:40:13
ooo jest i demoniczny arakiel, upadly anioł walczacy jakze inteligetnymi wpisami z kosciolem, faszyzmem, nazizmem, nietolerancja, homofobia i czym tam jeszcze kolego?:)

malgolina
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-05-07 14:58:20
Arakiel jest jak Numa, lubi wyzywać, argumentów zero ;)

Arakiel666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-07 16:24:15
mlw1488 zapomniałeś dopisać światem:)

Arakiel666
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-05-07 16:25:33
malgolina każdy ma to na co zasługuje;)

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-07 17:12:10
Więc sam potwierdziłeś na co Ty zasługujesz ;)

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-07 17:40:43
Arakielu o osobowosci perwersyjno-narcystycznej a kim Ty jestes,ze wszystkich o odmiennnych pogladach tak wyzywasz?Chyba miales szalenie ciezkie dziecinstwo skoro tak ziajesz nienawiscia do innych..

Arakiel666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-07 18:52:51
klisza08 Tobą:) Ty w dzieciństwie byłaś przytulana przez księdza;)

Arakiel666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-07 18:54:48
malgolina ja na szacunek i uwielbienie wszystkich;)A tępy katol to nie wyzwisko a komplement;)

klisza08
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-08 13:59:36
blad:w dziecinstwie bylam wyzuta z wiary-bylam dokladnie taka jak Ty teraz.Widac zamienilismy sie rolami...

s0nar
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-05-07 11:15:08
Jak ktoś pisze "tyś" w rozumieniu skrótu od tysiąc to powinien się cofnąć do fazy zero, czyli do zerówki, bo jest gamoniem do kwadratu.

miszcz82
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-05-07 10:45:18
komentarz usunięty przez użytkownika

miszcz82
    Ocena: 20 (glosow:20)
2013-05-07 10:32:43
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 17 (glosow:21)
2013-05-07 10:28:31
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 10:22:47
komentarz usunięty przez moderatora

mitekg30
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-06 23:26:54
bierne gadanie ...!

spd333
    Ocena: 12 (glosow:16)
2013-05-06 20:42:56
Nie dajmy rozprzestrzeniać się temu kurestwu !!!

gregory2129
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-06 20:16:23
Spalic to w h...j i do sciekow wysypac,,,to jak karaluchy,,

gurool
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-05-06 19:56:37
wypier*olić arabstwo z Polski!!! Polutyka tuszczaka i paligłupa ułatwia barbarzyńcom osiedlanie się w PL. Te kebaby gyrosy to kto robi? Turasy i inne arabusy bambusy - wywalić ich stąd!!!

Adolfoch
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-07 18:04:03
I CO BĘDZIESZ JADŁ MATOŁKU

gurool
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-13 12:34:00
Sam otworze gyrosa, zatrudnię Polaków i zapłacę im więcej niż islamski abdul daje swoim polskim pracownikom. Dodam do menu gyrosa wieprzowego - na pohybel islamistom.

klozet000
    Ocena: 11 (glosow:17)
2013-05-06 19:43:41
oni nie pozwalaja budowac kosciolow i je pala wiec niech sie wala na islamski pysk

lucy123
    Ocena: 68 (glosow:86)
2013-05-06 19:24:08
Każdy powinien siedzieć w swoim "domu" nadużywanie gościnności gospodarza jest wysoce niekulturalne.

BombowyAhmed
    Ocena: -16 (glosow:30)
2013-05-06 19:28:14
Powiedz to polakom w Anglii. Jeśli ma być sprawiedliwość na świecie to właśnie nas muslimy powinny zalać milionami za to, że 18mln polaczków szwęda się bez celu w podartych, obeszczanych dresach i straszy biedą na ulicach państw Zachodnich.

gurool
    Ocena: 17 (glosow:27)
2013-05-06 20:00:56
co?? 18 mln się szwenda? Wg wiki ogólna liczba polaków to 56-60 mln na całym świecie, śmiesz twierdzić, że ok co trzeci to żul będący za granicą? U nas migracja to co innego - poszukiwanie pracy godnego życia w krajach o podobnych tradycjach. Nikt nie wypier*ala do Afganistanu do pracy. A oni migrują bo chcą kolonizować zachodni świat w myśl swoich chorych idei.

BombowyAhmed
    Ocena: -5 (glosow:17)
2013-05-06 21:49:53
18mln Polaków jest poza granicami kraju. 37 jest w kraju. tak, śmiem.

agnie
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-07 13:46:37
Szwędają się, szwendają i szczerze mówiąc, to po lekturze wypowiedzi naszych rodaków przestaję się dziwić, że nie przyznają się za granicą do własnego kraju. BombowyAhmed cieszę się, że nie potrafisz mówić w żadnym innym języku niż polski. Dziękuję.

martin987
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-07 15:46:50
gurool odejmij od tego swojego 56-60 18mln mieszkajacych poza granicami a wyjdzie ci okolo 40 mieszkajacych w PL. Sam mieszkam w uk i powiem tak - bardziej tu sie nie toleruje polakow - pijakow niz muzulmanow (zaznacze tez ze rodakow jest tu wiecej niz wszystkich muzulmanow ze wszystkich krajow razem wzietych)

payperday
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 15:58:22
komentarz usunięty przez moderatora

BombowyAhmed
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-07 16:02:44
martin987: ta liczba jest mniejsza - nie zapomnij, że większość z tych co wyjechała jedyne co łączy z polską to język, ale ich dzieci już się polskiego nie uczą, pozatym muzułmanie nie piją (w przeciwieństwie do polaków) przez co uważa się ich za mniej agresywnych.

BombowyAhmed
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-07 16:06:06
payperday: ale ja ich nie chce w Polsce. niech wyjadą - im więcej Polaków wyjedzie tym większe mam szanse na znalezienie tutaj dobrej pracy. jestem studentem 1 roku budowy maszyn mam nadzieję, że za 5 lat jak skończę studia wyemigruje już tylu, ze będę mógł przebierać w ofertach...

BombowyAhmed
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-07 16:08:00
...w Rumuni na 29mln wyjechało 2 mln i w kraju brakuje rąk do pracy, więc sprowadzają Chińczyków. z 38mln polski wyjechało już 3mln, więc musi wyjechać jeszcze tylko 1mln żeby był spokój na rynkach pracy.

martin987
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-07 16:18:41
BombowyAhmed zyje z muzulmanami w jednym domu od ponad 5 lat i wierz mi ze pija i pala jaka kazdy (poza ramadanem), sa oczywiscie tacy co nie pija (mozliwe ze wiekszosc) ale nie robia tego z pobudek religijnych - juz bardziej hindusi sa 'narodem' nie pijacych/palacych

payperday
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 16:57:39
komentarz usunięty przez moderatora

BombowyAhmed
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-07 17:22:37
payperday:nie zgodze się. czy Turcy którzy przybyli do Niemiec w latach 50. powrócili do kraju? a minęło już 60 lat. Ogólnie mówi się, że nasza emigracja jest teraz na poziomie tamtej emigracji właśnie 60 lat temu. Nie ma szans - oni nigdy nie wrócą do polski. Prędzej Wietnamczycy do nas przybędą niż polacy z emigracji.

payperday
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 18:55:03
komentarz usunięty przez moderatora

payperday
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-08 16:12:08
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Prezydent Duda spotkał się ...
  •  Jestem już
  •  Matka wyrzucona ze sklepu
  •  Znalazłem ostatnio ofertę pani do sprzątania


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300