Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
To aż tyle szkół trzeba pokończyć, aby takie coś namalować???
karmazyna1  13-05-12, 21:14 Zgłoś
+ 693 -
Dodano: 2013-05-12, 21:14:56   przez: karmazyna1
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 693  Zgłoś nadużycie
293
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  41 Polaków wyrzuconych z belgijskiego samolotu
  •  Zamówił komputer przez internat
  •  Kopciuszek tuz po północy
Ukryj komentarze(115)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
nnovikaa
    Ocena: 40 (glosow:54)
2013-05-12 21:52:42
kutafon z kanciastymi jajami

Lisiczarnia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-02 04:02:10
Na pewno oleję, choć niekoniecznie na płótnie.

Malinova
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-19 18:50:05
Trzeba tyle skończyć żeby wpaść na pomysł jak zarobić i się nie narobic

krawieck
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-19 08:45:15
Kurcze! Przecież ja dokładnie to samo namalowałem na plastyce w podstawówce i baba mi dała 2-! :(

ZEUS6666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-19 00:21:10
Ja tak rysowałem i malowałem będąc w przedszkolu.A teraz za takie bazgroły chcą tyle pieniędzy? Taką "sztuką", to można co najmniej zniechęcić ludzi do niej. A tak na marginesie. Czy można to coś, w ogóle nazwać sztuką?

joproxyz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-18 12:23:31
zawsze znajdzie się ktoś kto uzna, że to jest piękne i ma głębie:)

michall091
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-17 19:42:06
Skoro on tyle szkół pokończył i maluje coś takiego... To znaczy, że mam wrodzony talent! Żadnej szkoły malarskiej nie ukończyłem a już coś takiego potrafię.

monikaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-17 13:48:12
Zawsze chciałam rozpocząć taki biznes.. Może jakiś bogacz by się zafascynował moimi bazgrołami :P Nawet za dwa złote sprzedam :D

bobikson20
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-16 22:17:13
przecież to akwarela na gazecie ...

stach121
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-16 16:14:38
Jak tak dalej sztuka będzie szła w tym kierunku to mnie nikt w muzeum napewno nie zobaczy.

nowy2007
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-16 14:00:06
Jak dla mnie to jest chyba późne rokokoko.

wiatryzpoludnia
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-16 10:13:33
Zabawniejsze jest tylko ta późniejsza banda bogatych ludzi, którzy stoją pod tym obrazem snując różne interpretacje obrazu, podczas gdy to ku*wa jakiś żółty sutek na niebie xD

konard1993
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-16 08:36:54
Teraz w tych czasach nie liczy się co się maluje, liczy się nazwisko.

zNoJa_sTaRy
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-16 07:21:19
4 letnia ania bez raczek ladniej maluje

Jondra
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-15 23:57:27
ostatnio w necie widziałem stronke z ludźmi oferującymi swoją sztukę i faktycznie są tam mega lipy za 20kółek

velbekkomen
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-15 23:57:05
panie Zbigniewie Bielawka! nas na prawdę nie interesuje jakiego pan ma i dlaczego taki mały!

Iorweth13
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-15 22:52:10
a tyle mogłem zarobić na pracach które malowałem w przedszkolu...

wojteq66666
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-15 22:27:06
DZIEŁO KUPI KANCELARIA PREMIERA, OCZYWIŚCIE W DRODZE LICYTACJI. CENA KOŃCOWA 580TYS.ZŁ.

moniavi
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-05-15 21:46:14
Hmm... Cena może szokuję, ale warto zastanowić się dla kogo jest to dzieło i gdzie będzie umieszczone. Sztuka minimalistyczna jest dostosowana do minimalistycznych wnętrz, ten obraz kupi zapewne "dizajnerskie" biuro architektoniczne lub ktoś inny. Umieści w pokoju z prostymi meblami i jednolitymi ścianami. Nie powiesimy tego w kuchni czy w salonie z dywanem i meblościanką pod sufit. Można wyzywać, ale należy pamiętać, że to oryginał, a nie drukowana reprodukcja holendreskiej martwej natury śniadaniowej.

yaro2880
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-15 20:16:20
Dziś kupiłem farby i pędzel, zaczynam malować.

natanatinat87
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-15 20:00:13
to trzeba być geniuszem bo prosty człowiek by się wstydził takie coś pokazać!

makak20
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-15 19:45:07
Idealny przykład autyzmu ...przepraszam, artyzmu

adriansad
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-15 18:56:28
prawa wieża jest krzywa

Adam346
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-15 18:48:37
Lego duplo

Girl_001
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-15 13:58:40
Takie bohomazy ja też mogę malować i się nieźle na tym ustawić...

CukierWdupie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-15 14:01:43
Co stoi na przeszkodzie?

Krzysiak
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-15 14:04:21
a po co malować jak są aparaty fotograficzne?

Krzysiak
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-15 13:53:22
9.000? To powinno 9.000.000$ kosztować Ignoranci wstrętni

Krzysiak
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-15 13:49:59
Wszystko zrobione na odpieXol ale i tak to zjecie bo podane zostało na gazetowym papierku szare Żuczki. Będziecie się kłócić o 500zł renty na samym dnie symbolizowanym zgniłym kolorem gdy tymczasem "wielcy politycy" cali w złocie szastają kasą na prawo i lewo i te 500zł to dla nich nie są pieniądze.

Krzysiak
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-05-15 13:41:47
Mi sie obraz podoba, idealnie odzwierciedla głębię, poziom wiedzy i inteligencję komentujących tu osób. Wszystko opatrzone w wasze ulubione kolory - wywołujące orgazmiczne spazmy wXurwienia na Unie Europejską i na Islam. Do tego w centrum żydzi i już jest ekstra. Esencja świata, medialno-bankowego świata - okropne toto jak sXuXwyXyn ale lepiej sie tego namalować nie da.

manekh
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-16 11:15:12
Filozof się znalazł, lubiący kpić z inteligencji i poglądów innych, samemu starając się wykreować sobie wizerunek buntownika-inteligenta lepszego i bardziej tolerancyjnego niż "szare żuczki". :D:D:D

Krzysiak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-15 13:39:49
komentarz usunięty przez moderatora

manekh
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-05-15 13:24:53
nie chodzi o to by stworzyć arcydzieło, a o to by uważano Ciebie za "artystę" i kilku krytyków uznało Twoje dzieło za "arcydzieło" i impreza się rozkręca, jeden obraz pójdzie za 9.000 tysiaków, to level up - jesteś warty niezłej kaski, więcej osób będzie chciało Cię kupić, w końcu sprzedasz jeszcze drożej - level up - jesteś modny, tylko trzeba mieć znajomości...

Villemooo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-15 13:12:35
abstrakcjonizm w najbardziej abstrakcyjnym wydaniu ^^

tomasz.maczyszyn
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-15 12:19:23
powiedziałbym bardziej olej na gazecie, bo wyraźnie widać literki i kolumny charakterystyczne właśnie dla gazety :D

ihimlen
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-15 23:39:07
Wyborczej

zaczek666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-15 12:04:49
Jest to przykład prania brudnych pieniędzy a nie sztuki.

brushes-splashes
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-05-15 11:36:20
Plujecie wszyscy jadem z jednego powodu- jesteście IGNORANTAMI którzy nie dość że nie potrafią ROZMAWIAĆ o sztuce i nie chcą jej ZROZUMIEĆ to na dodatek wypowiadają się o RYNKU sztuki, chociaż nie mają o tym bladego pojęcia. Zapraszam do najbliższego ASP w celu głębokiej edukacji, której najprawdopodobniej zabrakło.

bubala
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-15 10:42:48
co drugi ujarany, może być niezłym artystą, wtedy tylko parafa bufona z nazwiskiem (celebryty) i do galerii, następny się ujara a będzie miał trochę kasy i kupi, ale po co to żeby zrozumieć też musiałbym nieźle przywalić łbem o beton

bacabaca
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-15 09:53:04
....sztuka jest jak gów...no, nie ma ładnie wyglądać...ją trzeba czuć!...

jakisktos
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-15 09:15:57
Dlatego nie chodzę na wystawy. Dupę odcisnę i będą tysiące za to płacić. Wolę iść do muzeum, tam jest na co popatrzeć, prawdziwe dzieła sztuki.

CukierWdupie
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-05-15 08:53:44
1. Autor może swój obraz wycenić dowolnie. Często stosuje się taki zabieg, że jak artysta ma do swojego obrazu szczególny sentyment, to za kilka kresek tuszem potrafi zaśpiewać cenę nowego samochodu. Po co tak? Żeby nikt tego nie kupił. A jak kupi to artysta jest ładnie ustawiony. 2. Nie każde dzieło abstrakcyjne/minimalistyczne musi mieć jakieś ukryte znaczenie i sens. Ba, znaczna większość czegoś takiego nie ma. Jest sobie obraz abstrakcyjny i już (sztuka dla sztuki, nie dla estetyki, piękna czy zysku). Czy gdziekolwiek jest napisane, że to koniecznie trzeba interpretować?

CukierWdupie
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-15 08:58:34
3. Proponuję zapoznać się chociaż trochę z historią sztuki (od impresjonizmu do sztuki konceptualnej, wystarczy) zanim zacznie się sztukę współczesną mieszać z błotem. To, że sztuka obecnie wygląda tak a nie inaczej ma swoją przyczynę. 4. Nawet jeśli ktoś z was zrobi kopię tego dzieła i wystawi za taką cenę to gwarantuję wam, że nikt was nie uzna za dobrego artystę. Czemu? Bo kopia jest kopią, nie oryginałem. Tak, ten punkt ma związek z punktem 3. 5. Spinając dupę z powodu takiego obrazu dajecie jedynie powód autorowi do zadowolenia - jego obraz was nie nudzi tylko denerwuje (wywołuje emocje

CukierWdupie
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-15 09:07:15
wkradł mi się błąd: nie zostanie uznany* Żeby nie było: nie lubię takiej sztuki, ten obraz mi się nie podoba, ale się nie spinam z jego powodu (czyt. nie daję autorowi satysfakcji, że jego dzieło mnie cokolwiek obchodzi)

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-15 10:30:40
Mnie ten obraz nie denerwuje, dla mnie jest nijaki, bez emocji, taki plakat reklamowy, koło którego przechodzę, spojrzę i zapomnę. Dlaczego dzisiejsza sztuka współczesna to m.in. parę kresek, dwa kolory, jakaś plamka?

CukierWdupie
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-15 11:19:09
wywód na ten temat byłby stanowczo za długi na możliwość tutejszych komentarzy, dlatego radzę samemu się zapoznać z wydarzeniami w historii sztuki. Najbardziej istotne momenty to: 1. "Olimpia" Maneta - czemu najpierw była skandalem, a potem arcydziełem, 2. Czemu "Narodziny Wenus" Bouguereau można dziś śmiało nazwać kiczem, 3. Co ze sztuką i podejściem do niej zrobił Duchamp (ten od pisuaru). Głównie chodzi tu o tworzenie czegoś, czego jeszcze nie było, dlatego nikt obecnie nie zbije fortuny na brązowym kwadracie na białym tle. SZUKAJCIE A ZNAJDZIECIE

mariusz8787
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-15 08:12:06
Cena okazyjna. W Cali poszedł by za 20tyś $

maryska2112
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-15 06:36:14
ja tez takie cos namaluje a sprzedam o wiele taniej :-) kto chetny??

Buchan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-15 06:27:29
Każdy z nas może namalować coś podobnego i wystawić na allegro za kilkanaście tyś. zł. Problem polega na tym, że zapewne nigdy naszego dzieła nie sprzedamy:)

Bluznierca
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-15 05:15:06
Tam w opisie wkradla sie literowka bo mialo byc "olej to plotno 9000 razy".

megan82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-15 02:01:23
nosz w morde WTF ? jaki kicz..fakt zgodzę się dzieci lepiej rysują..chyba go sobie kupię w centrum handlowym wszystko po 5zł :)

BlackRose2
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-15 00:17:23
Ciekawe na jakiej podstawie wycenili to "arcydzieło" na taką kwotę. Bardziej skomplikowane obrazki dzieci w przedszkolu są w stanie namalować.

zajcew26
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-05-15 00:15:23
Arcydziełem jest to, że komuś udało się wmówić komuś, że coś co jest nic nie warte jest warte sporo pieniędzy.

cupamo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-14 23:59:37
Bo to właśnie jest sztuka przez duże KA :)

mrdupa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-14 23:56:17
Właśnie po to kończą te szkoły, żeby zrobić jakiś szajs, który wygląda fajnie bo oo, ktoś skończył szkołę, to musi być faktycznie artystą. Głupota.

maciek-h1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-14 23:44:11
no cóż, to artyści,im się należy....

Morfii
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-14 23:36:36
Głupota jest w cenie i dobrze się sprzedaje

Szakal85
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-14 23:22:18
Całe życie myślałem, że jestem nieuzdolniony plastycznie, a tu się okazuje że jestem geniuszem

kiceq43
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-14 23:09:39
No Zbysiu gratuluję, już myślałem, że nic z Ciebie nie będzie, a tu proszę, parę lat studiów z kieszeni podatników nie poszło na marne, trzymaj tak dalej i eksportuj zanim się połapią:B

kristopherus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-14 23:04:11
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-14 22:51:44
No ok. Też maluję, rysuję i wgl. Ale ja robię coś, co ma się podobać, a nie udawane dzieło..

Anetolij
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-14 22:49:57
No wy się dziwicie. Gdyby nazwał to "Kościół" to w galerii stwierdziliby że to jakieś gówno a jak nazwał "Jerozolima" to zaraz arcydzieło i do samego Luwru trzeba dzwonić!

I-like-trains
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-14 22:37:50
W dzisiejszych czasach to wystarczy się wysrać i już uznawane jest to za sztukę. Poczytajcie o "g*wnie artysty". Na sraniu zarobił jeszcze więcej.

BS_WPR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-14 22:31:57
jeden debil co to namalował a drugi jeszcze wiekszy co to kupi! XXI wiek!

agagaga1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-14 22:11:08
lepszego to ja bym kutasa namalowała ;_;

grzegorz0375
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-14 22:10:19
podobne "korki do wanny" w przedszkolu z wycinanek robiłem

vector78q
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-14 22:03:07
Wiocha to nie obraz tylko debile, którzy takie coś kupują. "Malarz" wie jak kasę robić.

Wiesniakznetu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-14 21:32:57
To jest właśnie sztuka. Byle jaki znawca skojarzy to z ostatnią nocą z transwestytą i uzna za niesamowite dzieło

marcin1975rm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-14 21:31:55
Moja córka maluje ładniejsze, choć ma dopiero 3 lata

brushes-splashes
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-15 11:43:06
Twojej córce do stworzenia dzieła sztuki brakuje świadomości i celowości działań, poczytaj o edukacji plastycznej dzieci, a potem przyjdź na dowolne zajęcia na ASP i wszystko zrozumiesz co i jak i za ile :)

Merkucjo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-14 21:01:09
Kurcze Ja bym za to 9 zl nie dał a co dopiero 9 tysi.

zygmunt1952
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-14 21:00:32
Najbardziej kretyńska jest cena tego kiczu.

shark7
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-14 20:55:06
Bo sztukę trzeba zrozumieć, niestety im coraz głupsza sztuka tym trudniej ją zrozumieć.Dla mnie prawdziwą sztuką jest ta co przetrwa wieki wzbudzając zachwyt, a nie ta na jeden bądź dwa sezony.

brushes-splashes
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-15 11:41:35
Wyobraź sobie, że brakuje większości ludzi (Tobie zresztą też) odpowiedniego dystansu czasowego do pełnego odbioru i oceny dzieła. Prace które powstają od 20 lat będzie można w pełni zrozumieć za może kolejne 20 lat. Ale żeby zrozumieć ten proces trzeba by mieć minimalną wiedzę z zakresu historii sztuki.. P.S. Sztuka tzw. "mądra" w czasach swojego powstania zazwyczaj była potępiana tak samo, jak ta obecna...czas leci, a ludzie się nie zmieniają : ))

kermitzaba
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-14 20:51:06
moja czteroletnia córa na życzenie machnie taki od ręki.Sprzedam za ciepłą piątkę:)

miszcz82
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-14 20:39:15
komentarz usunięty przez użytkownika

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-14 20:36:49
Sztuka nowoczesna to nie sztuka. Sztuka nowoczesna jest dla zakompleksionych bogatych debili, którzy będą widzieli w każdym durnym prostym kształcie (i ile został namalowany przez "artystę" o znanym nazwisku) drugie dno, ble tylko pokazać jacy to z nich znaffcy.

daro788
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-14 20:31:32
Piękne! ;D

kacu1980
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-14 20:28:22
Nadaje się tylko do pieca

Dune
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-14 20:27:03
Sprzedam ładniejszy dwa razy taniej. Ktoś zainteresowany?

szulcik
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-05-14 20:11:12
Jutro maluje taki sam i chce za niego w PROMOCJI 3500zl !!!

artbem111
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-05-14 20:25:10
Twoich obrazów to nawet jakbyś płacił, nikt by nie wziął.

I-like-trains
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-14 22:46:16
Bo kto by chciał obrazy od osoby, która napala się na widok nieletnich z wadami wrodzonymi. Wolę już gówno artysty.

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-14 20:04:40
Nie ważne jak i co maluje,ważne za ile sprzedaje,nikt nikomu nie broni robić tego samego

Mr.Hayde
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-14 20:03:28
Van Gogh to z niego nie będzie.

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-14 20:02:11
Taki bohomaz to moje dziecko potrafi namalować. A znam parę osób, które potrafią pięknie rysować. Łącznie ze mną... ;P

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-14 20:04:33
Phi! Widzialas chyba "Autoportret z Batmanem" mego pedzla, ktory zajal drugie miejsce w jednym z prestizowych konkursow plastycznych, ktorego zwyciezczyni byla organizatorka?

pablo1123_74
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-14 20:05:00
Pięknie rysować, po ścianach wieczorami;)

shark7
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-14 20:57:12
Potwierdzam talent Malgoliny, byłem na wystawie jej prac...a właściwie jednej ale to w zupełności wystarczyło :)

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-14 22:07:53
I tak Ci się spodobała ta praca, że postanowiłeś ją nabyć za wszelką cenę ;)) Do dziś mam jeszcze połowę walizki pieniędzy ;))

bluecont4
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-14 19:50:51
Ma się rozumieć że autor tego badziewia zapłaci 9 kafli za to że ktoś sobie tym syfem oszpeci ścianę ?

wiochapl
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-14 19:26:21
To je sztuka...tego nie zrozumiesz...

portier10
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-14 19:26:00
Ja proszę Tego pana aby już więcej nie dusił w sobie talentu i namalował coś na miarę swoich namiętności

kriss92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-14 19:15:12
śmiech na sali...

SzalonyMagazynier
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-14 19:11:15
Taak to właśnie sztuka współczesna. Ja nie ogarniam i 30 zł bym nie dał, a co dopiero 9tys?!

Mandzias44
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-14 19:11:00
żeby z kopią było łatwiej;)

ncaso
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-14 19:10:10
Zrobię sobię jutro taki i będę się snobił przed znajomymi że mam Bielawkę w salonie...

Czupur82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-14 19:06:49
Autor tego obrazu chyba jest maniakiem AirHockey czyli potocznie salonowego cymbargaja :>

jagoda33
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-14 19:05:34
a tak powaznie , to poprostu meczet ;]

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-14 19:03:29
a ja ten seledynow dał bardziej na dół a na styku dwóch kolorów pier...ąłbym szlaczek . I sprzedał za 7,5 tyś

jagoda33
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-14 19:03:12
ja nie ponimaju sztuki ja ze wsi ;p wolalabym sobie normalnego penisa powiedsic , po co mi zielony ?

v66o
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-14 18:53:53
Patrząc na to zdjęcie czuję się wielkim artystą.

kleo007
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-14 17:08:57
Aha czyli moja wyobraznia ma sobie domalowac reszte??....buahahhahahaha

cama
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-13 02:46:58
Rewelacja!!! Za 9 patykow moge im codziennie tyle arcydziel trzaskac, ze stadion narodowy nie pomiesci!!!

tda2003
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-12 22:26:18
komentarz usunięty przez użytkownika

nnovikaa
    Ocena: 40 (glosow:54)
2013-05-12 21:52:42
kutafon z kanciastymi jajami

Szubertus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-15 12:57:58
Obrzezany kutafon z kanciastymi jajami ;)

noigel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-16 09:13:19
po prostu jebłem :))))

chunky
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-05-12 21:43:07
mój 5-letni kuzyn ostatnio namalował coś podobnego... o.O

SzalonyMagazynier
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-14 19:09:50
Wystawiaj na allegro za 3tysie, napisz, że promocja ;)

chunky
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-14 21:15:45
nie głupi pomysł... ;p

malakuku
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-05-12 21:27:44
ehe. sztuka nie jest do rozumienia,tylko do czucia,przeżywania. wygoogluj "Stendhal syndrome". możesz tylko marzyć,że przeżyjesz coś takiego,jak ten krytyk.

wojteq66666
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-05-12 21:22:08
zgadzam się z autorem tej konkretnej wiochy w 100%!!!!!! Wieśniaki od sztuki dawać argumenty!!! Mogę sam lepsze gówno na jutro nmalować!!!!

jannie
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-14 19:47:38
Namaluj. Zobaczymy. Czasem rzeczy bardzo proste wymagają więcej talentu niż się wydaje.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-14 21:10:39
@jannie, mogę ci to jebutnać w paincie w 2 minuty. chcesz? takie coś jak w absurdzie może namalować 4 letnie dziecko.

CukierWdupie
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-15 08:47:09
@MINTOR no to jebutnij i SPRZEDAJ, cwaniaku. Dalej nie widzicie w czym myk, że coś takiego osiąga taką cenę? Kozaczyć każdy potrafi "ŁAA TEŻ TAK UMIEM". Zrobić i faktycznie sprzedać już żaden z was.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400