Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Bo z 8 piętra nikt mu kiełbasek niepodprowadzi.
XDXD_XDXD  11-06-16, 19:20 Zgłoś
+ 569 -
Dodano: 2011-06-16, 19:20:09   przez: XDXD_XDXD
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 569  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pracowity gość
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Częsty obrazek w marketach
  •  Laski takie są fajną mam choinkę?"
Ukryj komentarze(30)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Buli1983
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-21 20:14:20
To widzę, że na Polibudzie w Łodzi bawią się na bogato :) Student a stać go na kiełbaski, węgiel do grilla i suszarkę :) Szlachta :)

blackkobra2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-23 22:00:31
The best to on jest pobijaniu rekordu głupoty.lol Zero wyobraźni. Nawet nie chce myśleć jakby to wszystko wylądowało na dole ale komuś na głowie. Posiedziałby troszkę marząc o kiełbaskach za kratkami to może by się rozumu nauczył choć małoprawdopodobne.lol

maaciek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-22 11:32:49
To jest to gosciu jesteś thebesciak!!!!!!

Buli1983
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-21 20:14:20
To widzę, że na Polibudzie w Łodzi bawią się na bogato :) Student a stać go na kiełbaski, węgiel do grilla i suszarkę :) Szlachta :)

trzyszostki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-21 01:01:35
8 piętro IV Akademika Politechniki Łódzkiej! To jest to:D wiem bo mieszkam na 10:D

misiuniek2010
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-20 14:42:13
Można ? Można ... Polak potrafi ;)

rusofil
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-20 00:06:28
"Nie podprowadzi". Naucz się polskiego, bo wiochę sobie robisz.

mysteryofevo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-19 19:40:05
koleś w Auschwitz mieszka.

d_kath
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-19 10:25:59
Oby nie dostał gratisu od nieuważnego gołębia ;)

rudi-fb
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-18 22:37:12
Jakby mieszkał w Kołobrzegu, Rybitwy by mu szybko te kiełbaski powiozły , razem z tym grillem :)

lirit666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-18 22:00:57
No cóż trzeba sobie jakoś radzić :P

banek115
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-18 21:26:39
Gdyby wiatr mocniej zawiał i to poleciało w dół, a akurat by ktoś przechodził... Nie chciałbym dostać takim rozżarzonym węgielkiem, a co dopiero grillem. Niektórzy są bezmyślni.

fr34k
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-18 21:13:07
suszarka sie zajebiscie rozpala grilla ;d kumaty koles ;p

Sylvestros
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-11-18 19:51:12
lenistwo i potrzeba matką wynalazków

zimol666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-18 19:04:19
phh pryszcz dla wygłodniałego studenta

paka1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-18 16:56:05
Polak potrafiiiiii!!!!

Aququ
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-18 16:37:56
Jak już to 4 Piętro....

niunia898989
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-18 16:32:42
A jak by tak spadło?:P

LeSaux
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-18 15:43:19
Jak to nikt ? A "jaszczomb" ?

Triishaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-18 14:40:14
Tak to jest jak mieszka się w bloku, HAHA!

element0za
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-18 13:48:42
Czyli koleje z serii " Student Potrafi " ? :DDD HEHE +

ka8al
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-18 13:16:52
niepodprowadzi??? aah co ja sie czepiam

piotrbigaj
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-18 13:12:01
ja bym sie bardziej bal, ze mi to spadnie i sobie nie pojem...

KruszeLembasy
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-18 13:08:40
Co za pomysłowość!!! :D W Akademiku tego jeszcze nie było!

Lanling
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-18 12:47:02
I przyjdą pożyczyć sól od sąsiada :)

xerena1997
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-18 12:42:56
Jak to nikt a nie pomyslałes o jakis ptakach czy cos ? Przeciez sepy sa miesożerne :D

LOCO87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-18 12:11:22
pewnie zaraz jakis hardcor wejdzie kablem od internetu i zwałuje kiełbaski..

kicia185
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-16 21:05:11
hehe dobry patent na grila w bloku :)

XDXD_XDXD
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-16 20:27:10
moze i ksiedzem jestes bo to jest 8 pietro:D:D

dziasti59
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-06-16 20:12:23
Jak to jest 8pietro to ja jestem ksiedzem nastepny debil co to wystawil

owad12
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-16 19:24:38
zaraz całe osiedle się zbiegnie..


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300