Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jak można zrobić coś takiego ?
mitekg30  13-05-16, 09:33 Zgłoś
+ 942 -
Dodano: 2013-05-16, 09:33:53   przez: mitekg30
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 942  Zgłoś nadużycie
155
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Po wypadku z Kamazem.
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Tymczasem w Suwałkach.
  •  Afront
Ukryj komentarze(250)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
BartekHCOL
    Ocena: 166 (glosow:286)
2013-05-16 09:38:41
równowaga zaistniała. linkom i quadom w lesie mówimy nie.

Krzystek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-19 00:00:24
Jeszcze nie tak dawno widziałem filmik na którym kładowcy rozjeżdżali w lesie co popadnie, a na filmującego ich chłopaczka jeden z nich z premedytacja najechał, po czym uciekli. Więc skoro normalne argumenty do nich nie docierają, ktoś porozmawiał z nimi w ich języku. Ta linka to dobry pomysł. I nie dlatego, żeby komuś obciąć głowe, ale wszystkich zastraszyć. Następny dwa razy się zastanowi, zanim pojedzie szaleć po lesie.

dzikiew
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-09 21:22:59
A co na to Policja?

kamilj.turbo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-31 22:20:36
Do lasu nie wolno wjeżdżać pojazdami silnikowymi takie jest prawo - mogą natomiast pracownicy lasów , zulów , i ogólnie ludzie z stosownym pozwoleniem leśniczego

zielonalaka
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-05-25 17:40:07
Bardzo dobrze! W Bieszczadach też ktoś tak powinien zrobić. Idioci niszczą lasy, potem myją quady w potokach ociekają ze spalin, a ludzie potem piją tą wodę!

jamez
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-05-26 12:42:36
co byś wybrał, ściąć drzewo czy motocykliście głowę ?

maqwa
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-05-24 14:35:39
dla mnie też debilny pomysł.ja bym do nich ku.... strzelał

shogun13
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-05-24 14:16:57
myślę o swoim dziecku i rodzinie aby jakiś głupek na quadzie ich nie pozabijał albo nie okaleczył....masz quada to na tor a nie po lesie co silniejszy wygrywa? to może ja tirem po lesie będę jeździł i wszystkich na quadach rozdaje na naleśnika zgodnie linka nie jest OK........ale większą wiochę popełniają ci co wjeżdżają do lasu quadami...chamstwo leczy się chamstwem

DamianTIger
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-06-05 17:50:55
a jakby twoje dziecko się rowerkiem wpadło by na te linke i obcieło sobie głowe ???? POMYŚL DEBILU SKOŃCZONY!

owcazogorkowca
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-10-15 20:29:14
Dziecko na rowerku 190 cm...? No,no, słuszną linię ma nasza władza...

DamianTIger
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-05-23 22:01:42
No nie ale jak drwal wje*ie się z piłą i tnie połamane gałęzie.Lub jakis leśniczy biega se po lesie i zabija zwierzynę to już jest ok??! Tylko off roady są złe? A POMYŚL IDIOTO IMBECYLU JE*ANY CZUBIE ŻE JAKBYŚ JECHAŁ Z RODZINĄ NA ROWERZE I NA TAKĄ LINKĘ NADZIAŁ TO TEŻ BYŚ STRACIŁ GŁOWE PAJACE! Normalnie k*rwa pajace. Ciekawy jestem co by było jak któryś z was pie*doleni imbecyle wjechał w taką linke lub żona/dziewczyna wjechała i straciła życie? Lub dziecko czy ktoś z rodziny??? MYŚLCIE KU*WA CZASEM!

fikador
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-21 22:12:10
koles... ty myslisz ze lesniczy to zwierzyne zabija bo mu sie tak podoba? on cie chroni debilu i zabija wilki czy dziki zeby cie w dupe nie ugryzly bo jest ich za duzo...

bunior
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-05-23 21:00:40
Nie mogę pojąć jakimi pustakami jest większość udzielających się tu ludzi. Jestem przeciwnikiem jazdy takim sprzętem w lasach ale takie metody ich zwalczania to dla mnie skrajne buradztwo. A gdyby ten człowiek się zabił? Pewnie pomysłodawcy i wykonawcy zasadzki sam prezydent wręczyłby order zbawiciela świata. Pomyślcie idioci że jadąc rowerem na wycieczkę po lesie wasza żona, mąż, dziecko lub wy sami wpadacie na taką linkę i tracicie życie lub zostajecie kalekami do końca życia. I co wtedy? Na 1quada przypada może z 5000 rowerzystów. Samosądy to w średniowieczu były buraki! zostawcie to policj

eros557
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-23 20:39:08
Co prwda to po lesie nie mozna jezdzic ale ta linka jest na drodze zakladam dopuszczonej do ruchu kolowego wiec samochody jak i quady moga ta droga jezdzic. A zakladajac taka sytyacje jezeli jakis koles jechal by soobie na grzyby np. skuterem i spotkal by sie z ta linka to co?? byscie twierdzili ze skuterem tez drogami lesnymi nie mozna jezdzic??

orson182
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-23 13:22:12
dzięki za wstawkę, już teraz wiem jak z gnojami się uporać

konkep
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-23 12:20:41
A jak mozna jeździć quadem po lesie? może to was czegoś nauczy.

shogun13
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-05-22 13:00:52
Prawda! Jak nie ma się dostępu do wody to nie kupuje się jachtu! Jak nie ma się dostępu do toru to nie kupuje się quada!

shogun13
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-05-22 12:54:40
Szpanujecie quadami a dusicie kasę na wynajęcie toru? Dlatego niszczycie lasy i macie głęboko w d.... innych ludzi. Quady i motory - Lat to nie miejsce dla tego typu zabaw. Nieodpowiedzialni użytkownicy niszczą las, płoszą zwierzynę, zabijają ciszę i równowagę w ekosystemie.Jedna osoba powoduje tyle strat w przyrodzie, tylko dla tego że che sobie pojeździć. Skoro kogoś stać na quada to również go stać aby nim jeździć po specjalnych strefach. Owszem proszę...ale na poligonach, torach, etc.......na wydzielonych placach gdzie nikt nikomu nie będzie przeszkadzał.

shogun13
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-22 12:59:11
Prawda! Jak nie ma się dostępu do wody to nie kupuje się jachtu! Jak nie ma się dostępu do toru to nie kupuje się quada!

justthe
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-21 18:21:16
komentarz usunięty przez użytkownika

justthe
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-21 18:13:22
komentarz usunięty przez użytkownika

karolslaby
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-20 21:36:00
komentarz usunięty przez moderatora

v66o
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-05-20 18:39:44
Kilka lat temu w Polsce było głośno o linkach rozwieszonych w lesie, które miały być swoistymi pułapkami na motocyklistów, którzy jeżdżą offroadówkami. To powoli przestawało być tylko szokujące, ale zaczynało być naprawdę niebezpieczne. Sprawa skomplikowała się, kiedy w końcu jeden z nich w ten sposób stracił życie. Myślicie, że to przeszłość? Nic bardziej mylnego ! Tym razem są to linki stalowe, podwójne, nawet przykryte błotem i zakamuflowane, aby nie można było ich dostrzec. Ktoś po prostu robi sobie polowanie na motocyklistów i quadowców

konkep
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-23 12:32:40
i bardzo dobrze niech jeżdzą po drogach i miejscach do tego przeznaczonych. Jazda po lesie jest zabroniona

Eqwenti
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-05-20 16:16:49
Gościu chciał sobie pojeździć, a wy coś pierdolicie, quady to dla niektórych pasja więc nie krytykujcie.

orson182
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-23 13:20:32
to niech spie***** ze swoją "pasją" na tor

pro12
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-05-20 16:01:44
Tak... A jak by tak dziecko jechało szybko rowerem ??? i by nie zobaczyło ?? To co ? Też by było że jakiś wandal jeździ ??? żal mi takich ludzi ...

owcazogorkowca
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-05-20 15:52:45
Ludzie jeżdżący kładami i motorami to prawie zawsze prymitywne bydło bez wyobraźni. Ktoś się w końcu wk... i bardzo dobrze. Po lasach nie ma jazdy!

kolorowanka1987
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-05-21 16:03:21
A kto nam tego zabroni? To tak jakbym powiedziała, że po lasach nie ma chodzenia! Kto ma wyobraźnie wie gdzie jeździć i zwalnia przejeżdżając koło ludzi a wieśniaki Twojego pokroju rzucają w nas kamieniami albo linki rozciągają. Żal człowieku.

lucluc
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-22 11:50:09
Ja wam tego zabronie, po lasach nie ma jazdy czy ci sie podoba czy nie a kolega już linki porozwieszał i czeka na was i wasze puste głowy więc bym radził uważać jak następnym razem postanowisz niszczyć przyrodę ;)

konkep
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-23 12:31:21
do kolorawnki 1987 Prawo!!! prawo Ci tego zabrania baranie

kolorowanka1987
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-23 13:22:49
Słuchaj "konkep". Prawo wielu rzeczy zabrania i przypuszczam, że Ty je też łamiesz nagminnie pewnie nawet o tym nie wiedząc, więc pierwsze patrz na siebie, a później innych pouczaj. A baranie to powiedz sobie w lustrze a nie do mnie.

muzzy1983
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-20 12:20:16
na taka linkę może wpaść nie tylko quadowiec więc gratuluje najwyższego poziomu humanitaryzmu dla wykonawcy linki widać że cały mózg humanitarnie oddał na poczet badań i śmiga teraz na pusto

lucluc
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-05-20 12:08:05
I BARDZO DOBRZE !! Gówniarze niszczą lasy, hałasują, śmiecą, to samo robią na mojej działce leśnej i tak samo powinienem gnojków załatwić ! NA hamstwo jest tylko jedna recepta - zwalczać siłą ! Strzeżcie się małolaty, nieuki i malinowe ciecie !! ;)

patryk0115
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-20 15:44:15
daj adres tej działki to wpadnę

Axel21212121
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-20 22:59:44
tez chetnie na nia przyjade

FOTEL12345
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-05-20 07:22:33
kurw.... mnie bierze jak czytam a wy co tacy cacy wszyscy.Gość mógł się zabić bo jakiś debil sprawiedliwości żąda co to ma być,przypadki że na kładach jezdną zjeb... się zdarzają ale jak wszędzie,twój pies też morze kogoś użreć a 90% polaków bez kagańców nagina,samochody też ludzi potrącają to linki na drogach wieszać ludzie to jest 21 wiek w końcu gdzie ta cywilizacja połowa wypowiadających się tu to jakieś wsioki ty jak nawalony idziesz po chodniku to mniejsze zagrożenie ? śpiewający nawaleni turyści straszący zwierzęta w parku narodowym,można by tak długo.

PanPantofelek
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-05-19 21:28:51
Jest zakaz jazdy na pojazdach motorowych po lesie: Jest... Brawa dla linkarza! Kto nie rozumie elementarnych zasad panujących w społeczeństwie to trudno. Life is brutal and full of zasadzkas :]

iplaywow94
    Ocena: 7 (glosow:17)
2013-05-19 11:44:32
i dobrze kwa. rozpierdalaja drogi kara musi byc

Lukash131
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-05-18 22:38:56
Czy tamta linka na pierwszym zdjęciu to las ? Rozumiem że nie chcecie żeby po lesie jezdzili quadami ale gdzie mają jezdzić w wiekszości miast nie ma miejsca gdzie można by było pojezdzić w terenie a pomieście to sie wiekszość osób boi quadów

kris17
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-05-18 21:34:14
Kiedyś czytałem że to dobrze że ktoś lasu w ten sposób chroni :/ Ale To jakiś DEBIL I POTENCJALNY MORDERCA!! Linka rozwieszona na zwykłej drodze wzdłuż jakiś zabudowań/płotu Kładowcy powinni takiego złapać i wykorzystać tę linkę inaczej!! (nie napisze jak bo to nakłanianie i na to są paragrafy :) )

toffik18
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-18 21:16:02
a gdyby tak jechał rozpędzony to by mu szyje rozcieło ;/ ... masakra jacy idioci żyją na tym swiecie..

toffik18
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-18 21:14:48
komentarz usunięty przez użytkownika

bewaking
    Ocena: 8 (glosow:18)
2013-05-18 20:57:30
quady fakt problem, troche torów, reszta gania po lesie :P ale linka musi byc ciensza i mocniej naciagnieta, wtedy glowa ladnie odpada :P

wphw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-18 20:35:50
komentarz usunięty przez moderatora

TOMI34
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-18 18:46:41
to musiało bolec

maximus407
    Ocena: 7 (glosow:15)
2013-05-18 17:19:59
W końcu sprawiedliwość

Talges
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-18 17:05:22
A gdzie to było, i kiedy?

Talges
    Ocena: 19 (glosow:23)
2013-05-18 16:54:11
A co wy kurewa sobie myślicie? Że zwierzaki w lesie dobrze sie czują jak jakiś cymbał na kładzie hałasuje? Wiochą jest używanie takich pojazdów bez potrzeby w lesie. Jak byłem w Mrągowie na deptaku przy jeziorze Czos ledwo z żona odskoczyliśmy z chodnika jak dwóch idiotów tam zapierniczało dobre 60 km/h.

kolorowanka1987
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-05-21 16:22:59
Uwierz mi, że zwierzaki lepiej się czują słysząc na przykład crossa niż rozdartą rodzinkę i tą dzieciarnie co sra po krzakach i rzuca papierki po cukierkach gdzie popadnie. Zwierzyna przyzwyczajona jest do odgłosów mechanicznych, choćby ze względu na to że jest często wycinka drzew żeby właśnie tacy jak Ty mieli szafeczkę nocną, opał do kominka albo dupną szafę na ciuszki żoneczki. Tyle w temacie.

Talges
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-15 11:14:18
a ty co nie masz nocnej szafeczki? i szafy na wibratory żoneczki? jesteś taki sam jak ja. czyli hipokryta. to jak tak kłady uwielbiasz to zapraszam do lasu. może mandaty będą skuteczniejsze od linek.

kowi123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-18 16:19:09
z jednej strony kurde mógł zginąć przecież a z drugiej jak szybko jechał to dopiero musiał się wy*&^&dolić :D

heejt
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-05-18 15:43:55
przeraza mnie kraj w ktorym ludzie gotowi sa zabic za jazde na quadzie czy crossie.

Monty
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-05-18 14:23:32
linka to przesada? przesadą jest to, że kładowiec chciał mnie ostatnio rozjechać jak byłem z psem na spacerze. co za gamonie!!!

Jozy
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-05-18 14:18:55
Jak sport ekstremalny to na całego, a nie spacerowiczów i zwierze na leśnych ścieżkach rozjeżdżać.

awiaters
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-05-18 13:30:20
Pare lat temu w okolicy miasta Zawiercia w zime wjechał chciał wjechac facet do lasu skuterem śnieżnym nie było szlabanu to ktoś też linke zamontował jak wjechał to mu głowe odcieło po jakimś dniu czy dwóch narciarze z biegówkami go znaleźli ... takie pomysły z linkami są poje@bane , ktoś ma problem z quadem są na to inne sposoby kierowca cały tylko portfel odchudzi skoro wcześniej nie mogą się dogadać...

neo86
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-19 11:18:26
Np. na mazowszu jak zobaczyłem na terenie objętym rezerwatem Quadowca i zadzwoniłem do nadleśnictwa i na policję to nic z tego sobie nie robili nie chciało im się d*py ruszyć no to jak inaczej nie można zrobić jak żyłkę zawiesić na takich sk#rwieli co niszczą przyrodę ?!

Prostytus
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-05-18 12:57:57
Lasy i rezerwaty nie są dla Quadów i Motorów !! Ale linka, to przesada...

GheddoStylE
    Ocena: -11 (glosow:11)
2013-05-18 22:41:28
Motocykl debilu ;f Motor masz w pralce !

myszka49
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-18 12:55:21
mozna bylo kolczatki polozyc czy cos ale nie przesadzajmy, to naprawde moze zabic... jaki zal

GheddoStylE
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-18 12:50:15
komentarz usunięty przez moderatora

rootzz
    Ocena: 5 (glosow:15)
2013-05-18 11:57:30
Jedno pytanie do tych krzyczących jak można tak niszczyć las: czy za każdym razem jak jesteście w terenie to sprzątacie po sobie? Czy zawsze jak pijecie piwo, palicie papierosy, jecie śmieciowe żarcie czy wpier.alacie inne batoniki sprzątacie po sobie? Bo jak nie to jesteście j.banymi hipokrytami, którzy też niszczą las, ziemię, jeziora, rzeki i do tego swoją głupotą (popierając coś, co może odebrać innym życie) obrażacie gatunek ludzki.

Talges
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-18 17:15:50
Słuchaj no książę. Jak poznałem moją obecną żonę zakochałem się też w Mazurach skąd pochodzi. Teraz to nawet gumy nie wypluwam na ulicę. A do lasu to jeżdżę rowerem!

immortallus
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-21 09:23:14
rootzz nie wiem jak Ty, ale ja byłem tak wychowany i tak samo wychowuje swoje dzieci, żeby _ZAWSZE_ sprzątały po sobie. To świadczy o kulturze człowieka. Jeśli uważasz inaczej, to nie mamy o czym rozmawiać.

Fleuri
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-05-18 11:46:31
ciekawe na ile poszedł siedzieć kierowca quada, który zabił umyślnie kobietę, która była na spacerze ze swoim małym dzieckiem? Bo mu śmiała zwrócić uwagę, że sypnął kamieniami w dziecko w wózku... Pewnie jakieś śmieszne zawiasy, bo to "wypadek" był...

MrFoto
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-05-18 11:18:26
zabić gnoja skoro chciał zabić innego człowieka !!!!

pigbull
    Ocena: 12 (glosow:18)
2013-05-18 09:41:18
BO W LESIE QUADEM SIE NIE JEZDZI I JUZ:))))

filoniszon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-18 09:20:12
komentarz usunięty przez moderatora

leviticus_1
    Ocena: 12 (glosow:14)
2013-05-18 09:06:36
Lasy nie są do zapierdalania po nich quadami

Undef
    Ocena: -8 (glosow:22)
2013-05-18 02:32:37
Wsiadz sobie debilu na quada i pojeździj trochę po lasach to zobaczysz jaka to frajda..Leprze od chlania wódki

istsider
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-05-18 09:59:23
Moto debilu! Weź wsiądź na moto i polataj na zakrętach zamknij oponę a nie sarenki będziesz mi straszył w lesie

tomi_tomi
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-18 23:32:15
Lepsze słowa pisz, ale tylko ze słownikiem nigdy z pamięci.

angela2007
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-05-18 01:09:20
tak ogólnie to on powinien być bez głowy

jakub1975wawa
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-05-18 00:26:03
Panie autor już wole zdekapitowanych quadowych sukinsynow niż przejechane przez Wajdy matki z dziećmi. Doń Brzeziński wam tak

TABASKO123
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-05-18 01:16:02
Ty w ogóle wiesz co mówisz!? Jak np. ja jadę po lesie to każdemu na rowerze, na pieszo jak idzie ustepuję, a że wyda się lekki pomruk to nic wielkiego, samochodem można jeździć, a Motocyklem lub quadem już nie???

zwierzak250477
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-05-18 06:45:43
komentarz usunięty przez użytkownika

Mid9
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-05-18 13:09:43
Tak, dokładnie. Sam jeżdżę drogami leśnymi bo nie mam gdzie jeździć, ale zawsze jak widzę pieszych to zwalniam aby nie zakurzyć itp. No ale wiadomo zdarzają się idioci i to właśnie przez nich quday mają taką opinnie a nie inną. Ale czemu wszyscy oceniają resztę z góry właśnie przez tych kilku idiotów? Ile jest idiotów, którzy wsiadają za kółkiem czy też na motorach? Przecież statystycznie incydentów że ktoś tam potrącił samochodem pieszego czy też motorem jest o wiele więcej niż tych z uczestnictwem quadów.

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-19 08:41:46
komentarz usunięty przez użytkownika

chetek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-19 11:29:33
@TABASKO Otóż NIE, nie można samochodem jeździć po lesie. Oprócz służb uprawnionych nikt nie ma, zgodnie z prawem, możliwości wjazdu do lasu jakimkolwiek pojazdem silnikowym.

jaon1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-18 00:20:55
Zdjecia jak zdjecia ..Rany jak ...Ech.. Las to las ! Po polu za....dalać to nie ma gdzie linki zawiazać i z daleka widać i słychać .. To i uskoczyć można i po brusić .. Czy nie ? ...

durthu
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-05-18 00:11:54
Jakby to rozwiesił Predator to nie byłoby zdjęcia. Amatorska robota.

boxafan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-17 23:18:02
komentarz usunięty przez moderatora

pyzu2412
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-17 23:15:14
niemcy robili podobnie anglikom wczasie wojny

janel
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-17 23:10:12
Ale wy internauci jesteście naiwni, co zobaczycie w to uwierzycie, myślicie że koleś na quadzie jeśli choćby przy 40 km/h wpadł w ową pułapkę skończyło by się to taką raną...

krzymia
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-05-17 22:45:10
a ja sie ku**a zaloze ze ani zadnej zwierzyny ani lasu polowa z was nie widziala... po prywatnym lesie szkoda szukac jakiego kolwiek stworzenia poza mrowkami itp.. wam sie w dupach poprzewracalo, wszystko w tym kraju wam nie pasuje!!! a ja cos wam powiem: nie podoba sie to wyjazd do zachodniego cudownego kraju gdzie zaleje was islam albo beda was miec za szmaty.... pozdro od POLAKA

pp1piotr
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-05-17 22:31:05
A jak można takim hałaśliwym świństwem jeździć po lesie?

Paindemonium
    Ocena: 12 (glosow:22)
2013-05-17 22:27:33
Żadna wiocha! Skuteczne zwalczanie debili na motorach i quadach w lasach. W lasach się nie jeździ tym gównem bez zezwolenia! Bardzo dobry i skuteczny pomysł. Aż chyba podsunę go znajomym ze straży leśnej bo u nas to plaga.

filoniszon
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-05-18 09:22:53
świadczy to o twojej głupocie i o niczym więcej... jak czytam takie komentarze to ręce opadają

BezLipyZiom
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-18 11:33:00
komentarz usunięty przez moderatora

Jozy
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-18 14:23:10
Ja do tych zafajdańców z wiatrówki strzelam, teraz też zacznę takie ładne wnyki montować, zobaczymy co złape!:D

narta125
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-05-17 22:22:52
w taki sam sposób zastawiono na mnie taka linke i wcale nie w lesie a na zwyklej drodze gdzie porusza się każdy pojazd oraz wiele dzieci na rowerach i nie do końca rozumiem co to ma na celu czy w wolnym kraju nie można robic tego co się kocha bo innym to przeszkadza, Polska kraj w którym zaczyna przeszkadzać wszystko do okola nie taka ja pamiętam z młodych lat.Moze dlatego już w niej nie mieszkam.Dziekuje dobranoc!

XXXAdaXXX
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-05-17 23:18:47
Pomyśl czasem co piszesz.

narta125
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-17 22:11:53
komentarz usunięty przez moderatora

heejt
    Ocena: -2 (glosow:18)
2013-05-17 22:05:59
czyzby wiekszosc ludzi tutaj zazdroscila hobby ludzia? butthurt ze zamiast przed kompem ludzie pocinaja po lesie? a kretynowi z linka przydalby sie dobry psychiatra

jakub1975wawa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-18 00:28:21
komentarz usunięty przez moderatora

bonntyy
    Ocena: -3 (glosow:15)
2013-05-17 22:05:26
Mówicie że las jest dla zwierząt i powinna być tam cisza, a więc gdzie oni mają jeździć? Bo gdyby jeździli oni normalnie po drogach to byście też mruczeli że quadami powinno się jeździć gdzie indziej. Więc postawcie się w sytuacji tych co mają takie hobby, bo jeździć gdzieś trzeba.

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-17 21:51:19
No to ktos pojechał po bandzie grubo !!

jaromira
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-17 21:27:50
komentarz usunięty przez użytkownika

kudybka
    Ocena: 13 (glosow:13)
2013-05-17 21:07:19
Pozdro dla administracji ..! Ja to wrzuciłem trafiło do archiwum dodał jakiś Vip odrazu na główną ...-.-

davidstar
    Ocena: 7 (glosow:21)
2013-05-17 20:59:59
komentarz usunięty przez użytkownika

Rabiqus
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-05-17 20:50:09
Przestańcie ... Przy większej prędkości moglo to się skończyć tragedią ...

szuflador
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-05-17 22:26:36
masz rację gdyby dopierniczał szybciej mógłby rozjechać jakiegoś dzieciaka

Jozy
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-18 14:24:55
Chyba nie zrozumiałeś intencji...

szuflador
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-18 22:19:31
zrozumiałem bardzo dobrze i napisałem dokładnie to co miałem na myśli

mundox
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-17 20:27:50
komentarz usunięty przez moderatora

wertyxal
    Ocena: 3 (glosow:23)
2013-05-17 20:24:19
Może to go nauczy że nie jeździ się quadem po lesie!

Arthum
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-05-17 20:15:00
Z tego co widzę na zdjęciu jest to droga na skraju lasu. Największą wiochą jest właśnie ta linka bo gdyby jechał szybciej mogło by się to skończyć tragicznie w dwa sposoby. Quad rozpędem mógł by jeszcze rozbić się o drzewo i zapalić zaczynając pożar. Ale co jest według mnie jeszcze gorsze osoba która to rozwiesiła była by odpowiedzialna za morderstwo. Nie zrozumcie mnie źle, nie popieram jeżdżenia quadami po lesie ale chyba zabójstwo jest dużo gorsze :/

jaromira
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-17 21:21:25
komentarz usunięty przez użytkownika

adam92ea
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-17 19:57:07
*kumpla

Hustlin
    Ocena: -3 (glosow:31)
2013-05-17 19:48:14
komentarz usunięty przez moderatora

jaromira
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-05-17 21:19:33
komentarz usunięty przez użytkownika

kacper854
    Ocena: -6 (glosow:18)
2013-05-17 19:27:55
bardzo dobrze, za swoją głupotę i zabawy trzeba odpłacać!

mariom460
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-17 19:47:11
Pięknie to złożyłeś :)

mirga
    Ocena: 15 (glosow:23)
2013-05-17 18:19:31
Wyjdź z rodziną na spacer lub na przejażdżkę rowerową. Stratowani przez debili na quadach. Choć takich linek też nie popieram.

KoRnik8
    Ocena: 19 (glosow:41)
2013-05-17 18:05:29
Coś pięknego! Ciężko u mnie o współczucie. Ostatnia wyprawa rowerem do lasów pod Wrocławiem skończyła się lądowaniem w krzakach w celu uniknięcia rozjechania przez bandę quadowców. Ryczące maszyny są chyba efektem kompleksu małego penisa. Przemawia za tym także fakt, że wspomniani wyżej debile heroicznie zbluzgali staruszka łowiącego ryby, który miał czelność zwrócić im uwagę, że hałasują i niszczą las. Na wiochę pomoże tylko wiocha, ot co!

v66o
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-05-17 17:53:55
Z obrazka nie wynika, że jest to las, ponieważ po lewej stronie widać mur. Moim zdaniem jest to zwykła polna droga.

Python013
    Ocena: -7 (glosow:15)
2013-05-17 17:53:00
Za tą linkę komuś należy się złamanie z przemieszczeniem a typowi latającemu quadem po lesie skopanie dupska i najwyższa grzywna przewidziana za to wykroczenie. Sam mam quada typu sport i nie zdarzyło mi się ganiać nim po lasach. Co prawda do miejsc gdzie można na legalu trochę poszaleć quadem czy crossem mam 15-20km ale ratuje mnie to, że zabawkę mam zarejestrowaną i nie muszę quada transportować samochodem z przyczepką. Do takich konkretnych miejsc dla tego typu zabawek mam minimum 35km i nie dziwię się trochę, temu że całe ekipy lecą do nich bokami dla ograniczenia kosztów..

Zelazko18
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-05-17 17:51:04
No przepraszam najwięcej teren jest zryty nie od crossa/quada a od ciągników i drzew które ściągają

marillion
    Ocena: 5 (glosow:19)
2013-05-17 17:24:33
A jak można jeździć i niszczyć las? Bilans wyszedł na zero

zbukzbuk
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-05-17 17:47:03
A gdzie w przypadku na zdjęciu las widzisz?

zwierzak250477
    Ocena: 12 (glosow:18)
2013-05-17 17:21:56
komentarz usunięty przez użytkownika

amnottarget
    Ocena: 8 (glosow:18)
2013-05-17 17:17:50
Krótko zwięźle i na temat: 1. za linke bym jaja urwał 2. za quada w lesie podobnie 3. za worki ze śmieciami na poboczach kazał rozstrzelać Dla chcących czytać: -Dla qadów i crossow nie ma w polsce normalnych torów gdzie mogli by sobie poszaleć. Ja chcąc polatać autkiem po torze musiał bym zrobić 100km w jedną stronę i jeszcze wynająć cały tor za grubą kase aby sobie zrobić 2-3 kółka. Ale jak przekroczę prędkość to też mi linke rozwiesicie? zastanówcie sie luuuudzie!!!! To jest bezmyślne jeszcze bardziej niż te qady.

orzel77
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-05-17 16:54:00
po mojemu w lesie powinna być cisza i spokój nie straszyć zwierzątek nie rozjeżdzać nowych szlaków itp. żeby sobie spokojnie ktoś mógł wyjść na spacer z miasta do lasu pooddychać świeżym powietrzem. a quadami niech sobie jezdzą po drogach miejskich i tam gdzie można pohałasować.

siaraaa
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-17 16:53:21
hahaha! ale urwał.

maks982
    Ocena: 6 (glosow:18)
2013-05-17 16:51:26
I dobrze mu tak ! Quady mają do jazdy specjalne trasy a nie po lesie !!! Może to ich nauczy bo mandaty nie pomagają !

raifel
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-17 16:31:29
WEDLUG MNIE OBOJE SA WINNI. QUADY POWINNY MIEC SWOJE MIEJSCA NA JEZDZENIE ALE I TA ODOBA POWINNA DOSTACLADNIE PO D...PIE ZA BEZMYSLNOSC

GheddoStylE
    Ocena: -14 (glosow:24)
2013-05-17 16:24:13
98% ludzi tu nie wie cop to pasja i siedzą tylko bezczynie przed pc wpierd*laniać chpsy. Nie popieram do końca jazdy qudem po lesie, ale to co zrobił ten idiota to już jest usiłowania zabójstwa ... A ta droga wygląda na zwykłą drogę gruntową, należącą do gminy / miasta. Opamiętacie się ludzie !

Jozy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-18 14:29:52
Pamiętaj, że Twoja wolność kończy się tam gdzie zaczyna wolność innego człowieka. Twoją pasją mogą być szaleństwa na quadzie czyjąś inną podziwianie przyrody, rozkoszowanie się świeżym powietrzem i ciszą w lesie.

Testoviron123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-17 16:22:13
Tak w kryminalnych było

bursztyn27_1986
    Ocena: 12 (glosow:24)
2013-05-17 16:20:39
Świetny pomysł z tą linką. Dobry patent na tych bezmózgowców jeżdżących quadami po lasach! Koleś jeszcze powinien dostać za to mandat jeśli to do niego nie przemawia.

myszka49
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-18 13:07:33
komentarz usunięty przez użytkownika

kubek256
    Ocena: -14 (glosow:32)
2013-05-17 15:57:52
Przypuszczam, że wszyscy którzy teraz mówią jakie to zło jezdzenie quadem po lesie robią to dlatego ,że nigdy na coś takiego nie będą w stanie sobie pozwolić i mają ból dupy :)

komercjusz
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-05-17 17:14:26
I tu się mylisz człowieczku. mam quada i jakoś nie jeżdżę nim po lesie tylko w terenach do tego wyznaczonych , a do lasu chodzę na spacer albo jeżdżę konno,

oczoplasy
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-05-17 17:25:00
konno powiadasz ...

segal226
    Ocena: -6 (glosow:14)
2013-05-17 15:51:34
Ja pierdziele .Ciekawe co by powiedział ten idiota który ta linkę rozwiesił jak by chłopaczkowi głowę odcięło ,że co ,chciał im dać nauczkę?? Swoja drogą takie pułapki stosowali w czasie 2 wojny światowej hitlerowcy na amerykańskich żołnierzy jeżdżących jeppami bez dachu . Jepp + takie coś i 4 gości na raz traciło głowy.

katowice1964
    Ocena: 0 (glosow:26)
2013-05-17 15:48:46
Po lesie sie spaceruje.....szkoda,ze ten łeb nie odpadl...moze to bylaby nauczka !!!!!!!!

adex26
    Ocena: 4 (glosow:16)
2013-05-17 15:43:55
Moim zdaniem przesadzone, linka powinna być gruba i jaskrawa, ale tym idiotom co po lesie jeżdżą, i płoszą zwierzęta, lub wyrzucają w lesie śmieci się należy!

zbukzbuk
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-17 17:45:28
a jak się ma linka do ludzi śmiecących w lesie, bo czegoś z Twojej wypowiedzi nie rozumiem do końca?

bembi1991
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-05-17 15:43:13
Widać, że jeździ po szlaku więc nie "dosłownie" po lesie widać to po zdjęciu on może dostałby mandat czy pouczenie jeśli takowe by dostał a ten "ktoś" kto to zawiesił można przyznać mu usiłowanie zabójstwa z premedytacją... głupota ludzka

kubacorek
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-05-17 15:24:10
sam jeżdżę i współczuję

mrdaniel
    Ocena: 11 (glosow:17)
2013-05-17 15:20:46
po lesie się tym gównem nie jeździ

neo86
    Ocena: -3 (glosow:31)
2013-05-17 15:18:20
Dobrze mu tak ! Też tak robię ale z grubą żyłką by była niewidoczna ... nienawidzę kiedy jekieś deb*le jeżdżą po lesie tymi hałaśliwymi i straszącymi zwierzęta oraz niszczącymi runo leśne maszynami ... ! Natura jest po to by ją chronić a jak więcej takich (...) będzie to nie zostanie nam ani jedno drzewo na tym globie !!! Brak drzew i natury = brak powietrza !

Puchalke23
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-05-17 16:46:11
Idiota to chyba Twoje drugie ''Ja'' Uważasz że jazda quadem po lesie ma coś wspólnego z drzewami i ich niszczeniem ? może swoją frustrację głąbie wyładuj na firmie zajmującą się wycinkami drzew na produkcję m.in Twojego biurka, przy którym napisałeś te pierdoły.

myszka49
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-05-18 13:12:18
ciekawe jak ty bys biegal po lesie np z okularami przeciwslonecznymi i nie widzial tej linki, niby nie przeszkadzasz i krzywdy sobie nie zrobisz ale jednak oberwiesz i wtedy zmienisz zdanie, pomyslcie jak obie strony, nie wierze ze wszyscy z was nigdy w lesie nie halasowali, krzyki tez strasza zwierzeta a polowa z was nie jest swieta... sa inne sposoby na likwidacje takich hobbystow...

danielek1576
    Ocena: -11 (glosow:15)
2013-05-17 14:57:14
ktry poje* zawi?za? ta linke przecie? ch?op ?eb mogl straci? ?eb

Mid9
    Ocena: -7 (glosow:17)
2013-05-17 14:55:56
... i samochodów i zobaczymy co nam wyjdzie. W świetle prawa to tak naprawdę nigdzie nie można jeździć quadem, ani po drodze ani po lesie, torów nie ma, to gdzie ci wszyscy ludzie mają jeżdzić? Skoro wszędzie jest nie legalnie.

Mid9
    Ocena: -15 (glosow:23)
2013-05-17 14:51:00
Osobiście jeżdżę drogami leśnymi, no bo gdzie mam jeździć? Niech zrobią tory czy wyznaczą specjalne miejsca do jazdy to nikt nie będzie jeździł do lasu, proste. A dlaczego jak ludzie jeżdżą ciężkimi traktorami po lesie to nikt się nie czepia? Niech się lepiej martwią o śmieci w lesie, bo tego widzi się o wiele więcej niż quadów. Niestety w polsce tak jest, że wszystko co nowe to złe. Każdy wypadek z uczestnictwem quada będzie w mediach i pod każdym można sobie poczytać komentarze jakie to quady są złe i w ogóle. Tylko weżmy sobie statystki wypadków smiertelnych z uczestnictwem quadów...

cavefalcon
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-05-17 16:47:58
komentarz usunięty przez użytkownika

rambolol
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-17 14:45:38
Polecam kask

phonex42
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-17 14:56:12
Od kiedy kask jest aż do szyji ;)?

TaoSPL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-17 15:13:24
może ty myślisz o jakimś hełmie

PanEnderman
    Ocena: -8 (glosow:28)
2013-05-17 14:36:31
komentarz usunięty przez użytkownika

Savathus
    Ocena: 17 (glosow:29)
2013-05-17 14:48:29
Jesli ścieszka znajduje się w lesie,czy to państwowym czy prywatnym,obowiązuje tam zakaz wjeżdzania dla samochodów,motorów i innych quadów.Chyba że ma się pozwolenie z Leśnictwa danego terenu.Jeśli straż leśna złapie takiego delikwenta,odrazu mandacik 500zł lub jeśli jeżdził poza drogą sprawa może iść do sądu.W moich okolicach łapią takich offroadowców bardzo często.Moim zdaniem słusznie bo las nie jest od takich zabaw,od tego są różne wyznaczone miejsca.Trick z linką to przesada,można dosłownie głowę stracić.Ale to tak jak się jezdzi po prywatnych lasach i łamie przepisy.

v66o
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-17 14:36:15
Jak mi kupisz to chętnie skorzystam.

Conradus78
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-05-17 14:15:12
Co nagle to po diable... Trzeba było kupić sobie rower.

bioly21
    Ocena: 6 (glosow:26)
2013-05-17 14:07:20
Szkoda ze to tylko tak sie skonczylo , quady w lesie czy na polnych drogach to jest dopiero wiocha

radek6544567
    Ocena: -14 (glosow:18)
2013-05-17 14:33:09
Czemu niby nie masz quada to musisz obrażać tych którzy mają żałosny jesteś ...

mariom460
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-05-17 16:52:47
Pewnie. Lepiej pograć w wyścigi na kompie i nie przejmować się tym, że jest się lamusem ;) Quad jest wiochą dla Ciebie, bo pewnie nie umiałbyś na nim jeździć ;P

kastus
    Ocena: -2 (glosow:20)
2013-05-17 14:05:58
Boze ludzie, jaki las? Widac po lewej stronie jakis plot, ku*wa nawet hydrant jest, a wy dalej o jakims lesie gadacie. Wiocha totalna jest z tego, ze ktos takie zylki rozstawia na drodze, przeciez on mogl tego czlowieka zabic. Wiec skonczcie pier*olic, ekolodzy sprzed komputera...

dunaj79
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-05-17 14:26:07
teraz to już nie ważne gdzie to zdjęcie temat jest o lesie Kiedyś bedziesz płakał albo twoje dzieci jak za powietrze będziesz płacił i wnuki Tuska dowalą 99% VAT-u za to powietrze albo kaczora jak se je zrobi Szanujcie zieleń bo szybko odchodzi... Wiesz jak to jest pięknie kiedy wstaję rano a za oknem przy lesie sarenki biegają a potem przejedzie quad i lipa nie ma sarenek....

Gogitta
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-17 18:01:21
dunaj79 Ty idioto skończony, będą płakać bo ludzie wycinają lasy, żeby taki niedouczony człowiek jak Ty miał na czym pisać, a to że sarenki spie******* to nic z porównaniem do ludzkiego życia. Pomyśl zanim napiszesz cokolwiek :). cheers.

pikosz
    Ocena: 7 (glosow:21)
2013-05-17 13:53:41
Wolę takie linki w lesie niż quady!

mariom460
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-05-17 14:06:01
Nie dość, że dziwny to jeszcze bez jaj ...

playboy81
    Ocena: 11 (glosow:29)
2013-05-17 13:40:48
Szkoda ze to nie drut kolczasty qady nie do lasu a na odpowiednie tereny niszczyć debilizm bogatych cwaniaczków co mysla że im wszystko wolno

v66o
    Ocena: -7 (glosow:27)
2013-05-17 13:54:24
To chyba dobrze, że ludzie mają pasję, a nie siedzą jak Ty przed komputerem. Mało miejsc jest przystosowanych do jazdy, więc to nie Nasza wina.

marek_biker
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-05-17 14:09:15
v66o: Sam siedzisz wlasnie przed komputerem, poza tym komputer tez moze byc czyjas pasja... To ze nie ma miejsc przystosowanych do jazdy to fakt, ale to nie usprawiedliwia tego ze ktos zapie***la po lesie i potem tam wyglada jakby przejechalo 20 czolgow, co sie czesto zdarza, przynajmniej w miejscu gdzie mieszkam. Jak sobie ktos jezdzi normalnie to nie mam nic przeciwko.

v66o
    Ocena: -10 (glosow:18)
2013-05-17 14:21:54
Skąd wiesz, że on nie jeździł normalnie? To gdzie ma ''zapie***lać'' jak nie po lesie? Może zrobisz jakiś tor, który będzie do tego przystosowany, a nie się czepiacie ludzi, którzy mają jakąś pasję. Właśnie komputery to czyjaś pasja możesz czuć się bezpieczny. Pomyśl jak osoba, która jedzie z wysoką prędkością i wpada w linkę bądź drut kolczasty, bo też się z tym spotkałam. Nie wiesz jakie to uczucie, bo się z tym nie spotkałeś i pewnie nie spotkasz.

Asmodei
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-05-17 14:30:19
Jak masz mało miejsca na jazdę quadem to kup sobie kilka hektarów ziemi i roz....dol tą działkę w każdą stronę , a z lasów won .

v66o
    Ocena: -8 (glosow:10)
2013-05-17 14:45:45
Na Twoją logikę, to równie dobrze możesz sobie kupić las bądź działkę i o nią dbać i robić sobie co chcesz

adex26
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-17 15:48:45
v66o skoro tak narzekacie jacy to ludzie niedobrzy bo wam miejsc nie robią, to sami sobie zróbcie, ja do straszenia zwierząt ręki nie przy łoże.

myszka49
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-18 13:15:54
ciekawe co bys powiedzial gdyby w twojej rodzinie ktos na taki drut kolczasty wjechal :D

Agnieszka90m
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-05-17 13:31:01
Może isie nie jeżdzi ale są odpowiednie służby co sie tymi sprawami zajmóją... A nie okalecza sie ludziu na własną rękę! To bardziej powinno być karalne,niż jazda po lesie.... strach z rodziną wybrać sie do lasu na rowerach... Niech szlak tych co te linki wywieszają!!!

mariom460
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-17 13:37:16
Właśnie, a nie jakiś leśny strażnik się znalazł.

mariom460
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-05-17 13:29:07
Masakra. Na tym zdjęciu widać jakiś murek i jest normalna droga. Nikomu nie niszczył lasu jadąc tamtędy. Widocznie jakiś psychol ekolog to musiał zrobić.

gretter
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-17 15:28:51
komentarz usunięty przez użytkownika

mariom460
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-17 16:43:55
Kurde to niech ludzie wysypują gwoździe na drogę gdy im przeszkadza hałas jeżdżących obok samochodów

dunaj79
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-05-17 13:25:12
Pierdoli...sz idź dalej babki lepić do piaskownicy i pobaw się Quadem Pomieszkasz przy lesie to zobaczysz czy to są wandale czy nie A tak ogólnie po lesie mają biegać sarenki a nie quady Oczywiście linka to zły pomysł drut kolczasty dałby radę !!!!!! A co do admina usuwaj szybciej te komentarze a nie człowiek przeczyta odpowie a ty usuwasz

mariom460
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-05-17 13:30:22
Hahah widać, że mieszkasz w lesie:D

dunaj79
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-05-17 13:42:55
Fajnie jest PRZY LESIE mieszkać:) Na pewno ktoś zwracał nie raz uwagę penisom na quadach i dzwonił do odpowiednich służb ale wszyscy mają to w dupi,,,,e głupio zrobił ale koleś pewnie prowokował a jak nie on to kumple na quadach. Robisz sobie grilla a tu ci kur...wa quadami napie...dalają ktoś nie wytrzymał i tyle ..

mariom460
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-05-17 15:32:00
Można kogoś zabić, bo przeszkadzał w czasie grillowania ? :D Tok myślenia psychopaty. Jak mu będą przeszkadzać przejeżdżające pociągi i pójdzie rozpierdzielić szyny, to twoim zdaniem też postąpi dobrze?

paja1988
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-17 13:17:33
komentarz usunięty przez moderatora

jaromira
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-17 13:14:46
komentarz usunięty przez użytkownika

v66o
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-17 13:09:31
W końcu ktoś dodał prawdziwą wiochę.

annakownacka
    Ocena: 16 (glosow:20)
2013-05-17 12:42:42
Bo się quadem po lesie nie jeździ !!!!!!!!!!!1

tlenowygonzo
    Ocena: 16 (glosow:20)
2013-05-17 12:40:01
Zajebiście utrafił z wysokością. widać na konkretnego szczyla polował:)))))

frischi
    Ocena: -12 (glosow:16)
2013-05-17 12:33:22
jak nie wiecie to nie pierodlta bo ta droga jest dopuszczona do jazdy na moto a jak trzeba miec zryty łeb żeby taka linke wieszac

nightriders87
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-05-17 12:32:31
Ciekawe czy jechał po trzezwemu jak linki takiej nie widział z odległosći...

Tomas93nh
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-05-17 12:06:52
I bardzo dobrze wam tak

kojak20
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-05-17 12:03:05
Po obrażeniach widać ze nie jechał szybko, wiec zajebista pulapka ktora widac z kilka metrów :)

Marksman1221
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-05-17 11:59:58
Pewnie komuś się nie spodobało jeżdżenie quadem... Cóż. Z drugiej strony jak znajdzie się pen*s złamany który jeździ nam koło działki, przez pole to już na quady się poluje jak Burek na listonosza.

damaonpierwszy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-17 12:53:06
PENIS to nie jest słowo wulgarne ;p

evertos
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-05-17 11:52:11
wrong turn 6

Mofis1234
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-05-17 11:47:48
W sąsiednim mieście zawieszona jest taka linka przed chopką dla rowerów bo crossami tam skakali :D

szatanoslaw
    Ocena: 17 (glosow:29)
2013-05-17 11:43:18
Jeżeli ktoś jest właścicielem lasu, a jacyś wandale (inaczej tego nazwać się nie da) - ryją ścieżki quadami i straszą zwierzynę to powinno być prawo, że właściciel może do nich strzelać - quadowcy mieliby większą adrenalinę, a właściciel lasu mógłby sobie ich odreagować.

mariom460
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-17 13:24:27
Ku*wa tutaj linka była zawieszona nad drogą!

szatanoslaw
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-17 14:34:13
Nad drogą krajową, czy gminną?

mariom460
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-17 16:48:49
Na pewno nie nad jakąś dojazdówką do czyjejś posesji.

adam92ea
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-17 11:37:12
Ja znam przypadek faceta, który na zakrętach zastawiał pułapki na motocykle. Układał spore kamienie na całej szerokości jezdni. Teraz odsiaduje wyrok.

hopek20o
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-17 11:46:49
najważniejsze , że masz zasięg w kiciu

adam92ea
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-17 19:55:32
Był sąsiadem mojego kupla motocyklisty. In yo face!

Ferencyvoros
    Ocena: 9 (glosow:19)
2013-05-17 11:35:29
Jakby ktoś nie wiedział, w lesie na quadach i samochodami jeździć nie wolno...

manekh
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-05-17 11:34:30
chamstwo, jak i jeżdżenie quadem po lesie, przynajmniej będzie miał nauczkę, a ten co rozwiesił linkę, mam nadzieję, kiedyś na taką wpieprzy się rowerem.

cwyter
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-05-17 11:20:19
za 15 min wróciłbym z siekierą...

Vectorrr
    Ocena: 12 (glosow:20)
2013-05-17 11:19:55
na trzecim zdjęciu, po lewej stronie widać wyraźnie drewniany płot, zapewne właściciel posesji miał dość hałasujących mu pod oknem debili, może droga, którą jeździli była drogą do jego posesji więc też mógł się wku..ać, że mu ja niszczą.

astaii
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-17 11:17:54
Ma koleś szczęscie że linka była słabo napięta

dropsik21
    Ocena: 8 (glosow:20)
2013-05-17 11:13:20
Precz z Quadami i motocyklami z lasów i niszczeniu przyrody!!

Hanusiak
    Ocena: 10 (glosow:22)
2013-05-17 11:13:14
90% osób, które znam i jeżdżą quadami to chamy i prostacy, więc może tak "radykalne" rozwiązania do nich dotrą, że nie można w pewnych miejscach jeździć. Osobiście uważam to za zły pomysł, powinien linkę rozwiesić niżej (na wysokości brzucha/klatki), przynajmniej mniejsza szansa zgonu.

refael72
    Ocena: 5 (glosow:19)
2013-05-17 11:12:11
I bardzo dobrze sq*lowi. Niech jedzie quadem na tor do jazdy a nie niszczy las.

Sensualna
    Ocena: 8 (glosow:14)
2013-05-17 11:07:34
i bardzo dobrze! czlowiek jedzie odpoczac a tu co chwile po lesie jezdzą klady!macie za swoje!

stalin007
    Ocena: -8 (glosow:22)
2013-05-17 11:07:13
taka linka to jak wyrok smierci co za idiota ten ktory wyswiesil?! a by sobie tetnice przecial i co? psychole i zabojcy Ci ktorzy to popieraja!

madarass
    Ocena: -7 (glosow:23)
2013-05-17 11:06:33
Niemieccy żołnierze rozciągali tak struny fortepianowe i w ten sposób zabijali amerykańskich żołnierzy. Struna fortepanowa potrafiła sciąć głowy wszystkich żołnierzy jadących w jeepie. Gdyby żyłka była mocniejsza to z pewnością obcięła by mu głowę. Quad quadem, może jest głośny ale prawo nie zabrania mu nim jeździć i sprawe trzeba zgłosić na policję, nie można pozwolić psychopacie chodzić po wolności. Lepszy quad w lesie niż psychopata.

stalin007
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-05-17 11:13:01
brawo ktos madrze napisal. takie cos to samosad!

cavefalcon
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-05-17 11:37:35
komentarz usunięty przez użytkownika

kamila3792
    Ocena: -6 (glosow:18)
2013-05-17 11:02:35
Widzę że dla niektórych ważniejsza jest ścieżka w lesie niż ludzkie życie ten problem można rozwiązać w inny sposób pamiętajcie że na taką linkę może natknąć się dziecko i może nie mieć tyle szczęścia co osoba na zdjęciu pamiętajcie że może to być wasze dziecko jak i biegnące zwierze

pdzran
    Ocena: 9 (glosow:29)
2013-05-17 11:00:08
Mieszkam przy granicy Kampinoskiego Parku Narodowego i stwierdzam, że to świetny pomysł na palantów na wquadach i crossach , ktorzy czują się bezkarni.

stalin007
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-17 11:15:08
dlatego ich zabic?! szkoda slow

madarass
    Ocena: -14 (glosow:24)
2013-05-17 11:15:23
To znaczy jak czują się bezkarni? jeżdzą nimi po OFFROADACH? To już jest przesada. LAS, zero ludzi, zero cywilizacji, no bo jak to w lesie. A komuś przeszkadza, że ktoś tam jeździ quadem. Bo co głośno? piła motorowa jest jeszcze głośniejsza a nikt nie mówi, że drwale są bezkarni, a nawet też jeżdżą głośnymi traktorami. To jest zwykłe spinanie dupy. Zamiast ukarać psychopatę to byście ukarali poszkodowanego. Co za ludzie. Boże ześlij potop.

heejt
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-17 10:57:09
ta sciezka na pewno nie jezdza samochody a tuz obok w tym rowie albo za plotem male sarenki oddzielane sa od swoich matek.

miki44
    Ocena: 12 (glosow:18)
2013-05-17 10:56:38
Wkurwiali, wkurwiali i w końcu sie doczekali. Stop zmotoryzowanym idiotom w lesie .

kenjiasai
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-05-17 10:44:15
Ale bzdury, nie ważne że zakłócają spokój, ważne że ktoś spowodował zagrożenie zdrowia i życia. Mój znajomy w wojsku musiał robić na poligonie tracheotomie (czy jak to się pisze, uj wie) bo jak jechali na przyczepie czy na transporterze już nie pamiętam wyrżnął gardłem w linkę podobną.

pdzran
    Ocena: 8 (glosow:16)
2013-05-17 11:02:02
To niech się idiota stosuje do znaków. U mnie jeżdżą po Kampinoskim Parku Narodowych, bez rejestracji i czują sie bezkarni.

razorblade
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-05-17 10:38:45
Masakra.. To jest straszna głupota. W Polsce jest mało miejsc, gdzie można pojeździć. Jakby pobudowali więcej torów dla offroadowców nie byłoby problemu.

cavefalcon
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-05-17 11:41:33
komentarz usunięty przez użytkownika

otookojokoono
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-05-17 10:30:02
Dziś dymałem 4 km po lesie z przebitym rowerem na plecach. Na leśnej ścieżce rowerowej pełno jest ostrych kamieni bo jeżdżą po niej quady (i dla frajdy kręcą bączki na styku asfaltu i kamiennego pobocza). Jakim trzeba być pojebem, żeby quadem jeździć po równej jak stół ścieżce gdy 5m obok biegnie leśna droga gruntowa. vitalis09 - założę się, że 09 w nicku to od IQ sobie wziąłeś.

nsasin
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-05-17 10:29:14
jego dziecko powinno jechać tą drogą rowerem !

miszcz82
    Ocena: 4 (glosow:16)
2013-05-17 10:25:07
komentarz usunięty przez użytkownika

cieszejko
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-05-17 10:24:34
prawidłowo,szkoda tylko,że łba nie urwał

bintom
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-05-17 10:23:39
Sam jeżdżę motorem, ale jak widzę idiotów z tłumikami głośniejszymi od myśliwca F16 to też miał bym ochotę mu ..... .

ncaso
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-17 10:19:45
Od kiedy to w lesie stoją mury?

qrde_balans
    Ocena: 10 (glosow:26)
2013-05-17 10:09:46
Można tak zrobić. Quadowcy to chamy i prostaki, niszczący przyrodę, a nawet doprowadzający do śmierci niewinnych ludzi.

vitalis09
    Ocena: -11 (glosow:29)
2013-05-16 21:50:08
Ludzie mowiacy "quady be, quady be" jestescie tępi jak stonoga w lesie. Ludzie na kładach jeżdzą po 2 kategoriach terenu: 1.Jak pisano: leśne ścieżki po których i tir jest dopuszczony. 2. Takie bezdroża że na tych leniwych nóżkach i tak tam nie dojdziecie. Które wam niby tak strasznie przeszkadza? A linka to kurewstwo totalne. Po takiej samej ścieżce ktoś mógł rowerem jechać i co? Też przeszkadza?

bacabaca
    Ocena: 21 (glosow:31)
2013-05-16 23:07:49
...niby taki oczytany...a taki...itd...to nie mnie przeszkadzasz, tylko zwierzynie mieszkającej w lesie, płoszysz ją a teraz jest okres wylęgu, (młode zostają nieraz oddzielone od matek przez debili na motorach i się gubią), powodujesz niepotrzebny stres, zakłócasz spokój...cieszyłbyś się, jakby ktoś ci quadem po mieszkaniu jeździł?...

sylwester2712
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-05-17 10:31:03
no ale istotnie to mógł jechać ktoś rowerem , wycieczka konna mogła być , pracownik leśny mógł dojeżdzać do pracy oni też używają motorów i kładów , mój leśniczy akurat konikiem ale sąsiad jak ciepło to kładem jeździ robić w lesie no jak zimniej to samochodem

cavefalcon
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-05-17 11:44:03
komentarz usunięty przez użytkownika

neurotyczny_jan
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-05-16 20:37:54
a jak można orać tymi przerośniętymi kosiarkami leśne ścieżki?

rafalST
    Ocena: 10 (glosow:16)
2013-05-16 13:20:31
Dość idiotom szalejącym na quadach. Jak jeden z drugim lubi wariować i hałasować na podwórku niech sobie robi, jak nie ma gdzie to wcale. Dla równowagi dodam, że linka też do najlepszych pomysłów nie należy.

art12
    Ocena: 12 (glosow:24)
2013-05-16 12:47:25
Jak można quadem jeździć po lesie, straszyć ludzi i zwierzęta. To dopiero wiocha!!!

ogarnijto
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-17 20:26:33
dokładnie, na takie bajery są inne miejsca

mleko3.2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-18 16:54:04
A jak można wycinać lasy które są zresztą sprzedane innemu państwu , jak można okradać obywateli i ich oszukiwać to dopiero wiocha a nie jakiś tam quadowiec .

ptysiu1
    Ocena: 9 (glosow:13)
2013-05-16 12:21:41
odpowiedz na zadane pytanie "Jak można zrobić coś takiego ?" trzeba przywiązać linke do drzewa po przeciwnej stronie ulicy na odpowiedniej wysokości

matrosbum
    Ocena: 17 (glosow:23)
2013-05-16 11:36:34
Kogoś nieźle musiał wkur... pewnie nieźle hałasuje tam i komuś puściły nerwy!! Do kolesia na quadzie: NIE JESTEŚ SAM!!! A QUAD HAŁASUJE!!!

gurool
    Ocena: -15 (glosow:23)
2013-05-16 09:55:03
W lesie niech se jeździ, lepiej tam niż na trasach turystycznych czy po chodnikach. Co o tym myślicie? A może rząd powinien jakąś ustawę wprowadzić aby quadami można było się poruszać tylko wydzielonymi trasami? :P

konvakzn
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-05-16 12:47:18
na terenach leśnych można jeździć quadem pod warunkiem że ten poruszać się będzie po drogach przeznaczonych do ruchu drogowego. są one oznaczone tablicami.

morinio17
    Ocena: -11 (glosow:33)
2013-05-16 09:48:02
Jak kierowca tego quada mógł niszczyć wszystko skoro linka jest rozwieszona nad drogą, która służy do poruszania się po niej? Każdy mógł nią jechać. To mówi tylko o skur*ysyństwie tego co rozwiesił tą linkę. Po lesie można sie poruszać quadem pod warunkiem, że nie jest to rezerwat ani teren prywatny. Więc nie piszcie że trafił swój na swego bo to śmieszne.

squach
    Ocena: -16 (glosow:20)
2013-05-16 09:45:38
komentarz usunięty przez użytkownika

mariusz669
    Ocena: 13 (glosow:21)
2013-05-17 10:26:26
A w dupie mam gdzie mają jeździć. Zresztą prosze bardzo! Niech jeden z drugim kupi sobie z hektar ziemi albo 2 i zrobi tor. Od cholery tego odłogiem leży. Ale to kosztuje, zawsze to lepiej za darmo się komuś do lasu wpakować. Najczęściej to las prywatny ale też często rezerwaty

otookojokoono
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-05-17 11:01:14
Zamierzam kupić sobie kombajn - taki wielki i żeby głośno robił BRUM BRUMMMMM o k..rwa już nie mogę się doczekać. Ale problem jest taki, że nie mam prawka więc odpadają drogi publiczne, las też odpada bo te cholerne drzewa tak gęsto tam nasadzili, że się tym kombajnem nie zmieszczę. Na ogród mnie nie stać - cała kasa pójdzie na kombajn - może Ty masz jakiś fajny teren żeby wszyscy mogli mnie podziwiać jak robię BRUM BRUMMMMM o ja pier..ole nie wytrzymam.

nightriders87
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-05-16 09:39:56
Teren Państwowy czy prywatny?

BartekHCOL
    Ocena: 166 (glosow:286)
2013-05-16 09:38:41
równowaga zaistniała. linkom i quadom w lesie mówimy nie.

kolorowanka1987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-21 16:15:46
Jaka równowaga człowieku? W takim razie dodaj jeszcze, że spacerowiczom mówimy "NIE" którzy srają w lesie po krzakach i wyrzucają papierki gdzie popadnie - wtedy MOŻE przyznam Ci rację. Bo na razie mój cross robi mniej szkody w lesie niż Ci porąbani turyści co rzucają w crossoiczów kamieniami, zbierają trujaki do jajecznicy (debile)deptają po borówkach, niszczą mrowiska i gniazda zwierząt,szczają do strumyków i drą się bardziej niż czterosuwy. Amen.

immortallus
    Ocena: 27 (glosow:39)
2013-05-16 09:37:13
No cóż, trafił swój na swego. Idiota rozwieszający linki, na idiotę rozjeżdżającego wszystko quadem.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700