Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
XantiuM  11-06-17, 09:48 Zgłoś
+ 381 -
Dodano: 2011-06-17, 09:48:15   przez: XantiuM
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 381  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Z cyklu wskaż 3 różnice
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
  •  Kiedy chcesz dobrze
  •  Wymuszenie
Ukryj komentarze(37)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Arek1996
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-17 09:55:42
ale to jest oczojebny strój ;/ współczuję temu co to prasuje

ara1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-12 20:48:22
Dlaczego się z niego śmiejecie, sądzę że gość pracuje w firmie sprzątającej :))

lelen1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-22 23:50:18
No wiocha... ale spodnie fajne ( nie jestem gejem xd_)

ihimlen
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-20 02:10:46
Jaki hipsterski skafander. Wszystkie okoliczne dupy na pewno beda jego.

domel65
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-14 20:54:02
co to za wynalazek?

tomecki88
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-14 20:34:35
Haha :) wasze komentarze są best :)..

nataleczka667
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-13 20:06:16
jeszcze mu koturny założyć i drugi Piróg!

lolo3009
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-13 18:39:16
3 x esz szpan szok szał :)

tymbarkowy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-13 18:18:37
spodnie ma fajne. ;D Ubrała bym sama takie xd.

Nicc1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-13 01:08:55
a to nie facet?:)

ginter
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 22:45:53
nie top , a mop model

asiik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 22:35:47
opis jest piękny!

sniper999
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 22:15:20
No gość mnie rozjeb*ł!!!

JAkson121
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 20:15:48
Mi to na top menel wygląda

Olka1995
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 20:03:36
mop madl ! :P

ciszu511
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 19:10:45
oczy mnie bolą.

kamilaa4
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 18:04:14
Co za ... Kratka .:)

kuba16
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 16:56:37
kratek

mruga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 16:18:33
to chyba w jakiejś pakamerze na szczoty robione :):):)

slodziak18
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 15:37:35
ha niezły jest:D

bez_wniku
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 15:13:07
lans na "mopa" xD

azizizi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 14:24:56
śmieszne :)

airad09
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-12 14:12:25
O! Chuck Bass ;]

Arabeska
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-12 20:53:51
Hehe, o tym samym pomyślałam :)

kamilano
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-12 14:05:51
powinien założyć jeszcze buty w kratę

swan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 13:45:16
Rozwala mnie ta alfońska mina ; d

TheStokrotka84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-12 13:41:13
oczopląsu dostałam...

toffi108
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 13:24:15
on chyba idzie wyrywac jakiegoś starego marynarza a nie laski ;P

pitwol
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-12 12:22:22
Sciagaj spodnie, pogramy w warcaby...

Pewna_osoba
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 12:14:31
MMM . Jakie mokasyny do tego , TAP MADL 100% .

longcock
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-12 12:05:19
czeski alfons, wszystkie kobiety twoje

laroni
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-17 11:29:06
Raczej MOP MODEL

manewr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-17 10:25:25
co to qwerty jest???On ona ono?

clerk
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-17 09:57:56
co ten majdan z siebie robi? :)

Arek1996
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-17 09:55:42
ale to jest oczojebny strój ;/ współczuję temu co to prasuje

SweetArczi
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-17 09:55:24
hehe zabawny gość ;D masz za to plusa ;)

XantiuM
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-17 09:54:49
New Style Wieś Model ;D

wiochanamaks92
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-06-17 09:54:04
ale jakie totalne bezguście ;ooo


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300