Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
I411011y1110u5  13-05-23, 01:25 Zgłoś
+ 1381 -
Dodano: 2013-05-23, 01:25:48   przez: I411011y1110u5
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1381  Zgłoś nadużycie
781
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Co to będzie
  •  Magia uczuć.
Ukryj komentarze(254)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
long75
    Ocena: 24 (glosow:26)
2013-05-23 16:28:22
DOBRY ISLAMISTA TO MARTWY ISLAMISTA

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-06 03:31:45
araby nie czuja jak ludzie, dla nich obciecie glowy to jak mycie zebow dla nas

Hummus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-19 21:41:49
chuj w dupe muslimom

shogun13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-10 07:43:48
ISLAM = granaty zamiast grzechotek dla własnych dzieci

shogun13
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-05 11:08:54
Przed muzułmanami P Ę K A J Ą nawer moderatorzy wiochy bo kasują krytyczne komentarze pod ich adresem - WIOCHA dla moderatorów

shogun13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-04 13:39:49
komentarz usunięty przez moderatora

Anetolij
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-02 01:12:11
Wrzućcie tam w Warszawie worek z saletrą jak będą się modlić i wysadźcie w powietrze. Co wam szkodzi?

neposz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-30 03:03:03
Wierzę, że nigdy nie dopuścimy do islamizacji Polski. Jesteśmy potomkami Husarii, raz wypędziliśmy śmieci zbliżające się do naszych granic i teraz też tego dokonamy. Niech spłoną meczety w Polsce!!!

gsosinski79
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-29 21:19:23
Precz z tolerancja dla tych kur...ew z iranu,Pakistanu,Syrii, i reszty ciapackich nor

gsosinski79
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-29 21:16:26
Mieszkam kolo tej dzielnicy, a kolo domu mam mosque, czsem w sobotnie poludniemam wrażenie ze jestem w Iranie. Je...bac te ciapackie ścierwa, za śmierć jednego bialego czlowieka śmierć tysiąca ich dzieci ,kobiet,meszczyzn, śmierć za śmierć, cale zlo i wojny są przez nich. Chu...j im w ryj!!!!!!!!

Lisiczarnia
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-06-02 17:05:56
Do Obamy z tym wnioskiem, może cię wcielą do armii. Jak czytam te wasze posty to mam wrażenie, że przez ostatnie 12 lat nie zginął żaden muzułmanin, a za to oni ścinają chrześcijanom i ateistom głowy jak kapustę z pola. I nie sądzę by to co tu wypisujecie zalatywało mniejszą hipokryzją. Nikomu nie przyjdzie do zakutej pały że właśnie takie podejście jak wasze sprawia, że czują się zagrożeni i wpadają w tryb walki.

Zubkownik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-29 15:15:01
Szerzej otwierajmy granice i kolejny raz wprowadzajmy abolicję dla nielegalów - a za kilkanaście lat obudzimy się z ręką w nocniku

Podlasiak1977
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-27 21:44:25
w tej zatrutej tolerancja europie panuje jakas paranoja aby tylko nie "skrzywdzic" bron Boze imigrantow.w Szwecji czarni i araby pala i pladruja ,a media pisza o "zbuntowanej mlodzierzy"a nie ze to kolorowi.nacjonalici i kibice zaczeli patrolowc ulice aby w razie zagrozenia odeprzec atak i obronic swoich rodakow.tymczasem policja zwalcza wlasnie patrole zamiast kolorowych rabusiow.czy to jest normalne?

Niverna
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-27 08:17:59
Cholera, i niektórzy mają tu jeszcze prawo mówić o tolerancji ! Ten naród to gnój, g*wno, szmaciarstwo, ścierwo i już nie powiem co ! Z resztą nie naród, te arabusy zasrane, którym wszystko kur*wa wolno. Domagają się wszystkiego od dupy strony i jeszcze im brakuje, kur*wa...

shogun13
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-27 07:17:25
ISLAM - zabraniają filmów porno z udziałem dorosłych aktorów, a sami G W A Ł C Ą 4 letnie dziewczynki bo im religia zezwala !!!!

kuba17061986
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-26 21:15:33
muzułmanie wypi@@@@lać

Absinis
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-26 16:40:19
Jak można zabić człowieka dla religii?! Pytanie czy można to nazwać tym mianem. Jest to raczej kult lub sekta.

adek221182
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-26 01:45:49
Spieprzać karaluchy do afryki

JackCola
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-25 21:02:55
To było porywające, nie da się zaprzeczyć :D

Rebus364
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-05-25 18:07:27
Dzisiaj dialog jutro szariat, ucinanie głów niewiernym i wysadzanie się w autobusach i na dworcach.Zero tolerancji dla muslimów.Zero meczetów w Polsce.Muslimy na Saharę kozy doić.

timeofhonor
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-25 16:46:28
jeebac pieerdolonych kamikadze

Slawe2
    Ocena: 12 (glosow:12)
2013-05-25 15:22:21
A jak Ty jako chrześcijanin staniesz na drodze z Mekki do Mediny to islamista ma obowiązek Ciebie zabić w imię Allaha i nic mu za to nie grozi, a wręcz jest bohaterem. Chrzescijanin ani zaden inny "niewierzący" wg prawa islamskiego nie ma prawa stanąć w linii prostej lączącej ww. miasta ani na drodze je łączące. To ja się pytam o co tu chodzi??? Nie pasują im europejskie zwyczaje to niech wypier...ą. To oni są tu gośćmi a nie my.

Lisiczarnia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-02 17:08:49
Nam, cywilizowanym, nie potrzeba do tego religii - wystarczy że mają ropę.

saatharieel
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-05-25 14:04:05
wy...ebać wszystkich tych poku...wieńców z europy.Niech się na wzajem pozabijają U SIEBIE...

LepszyMaysterek
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-05-25 12:26:43
Chrześcijanie też mordowali pogan i innowierców a oni dopiero teraz osiągneli ten poziom rozwoju.

shogun13
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-05-25 11:45:39
ISLAM to religia gdzie kobiety zgwałcone i poniżone karze się za sex pozamałżeński np. oblewając ich twarze kwasem, okaleczając, bijać i mordując - przecież jak dały się zgwałcić to splamiły honor rodziny

jamniczek666
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-05-25 08:49:03
To bardzo smutne, ze przez to musza cierpiec wszyscy wyznawcy islamu. Ich juz nie da rady posortowac, teraz ich wszystkich trzeba poprostu wyje... Nie mozna zaryzykowac zeby jakis zostal, do kontenera i zrzucic ze spadochronem spowrotem do kraju z ktorego pochodzi.

kbrowarek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-25 00:22:01
TYLKO ZACOFANE NARODY ZABIJAJA W IMIE SWOJEGO BOGA

kbrowarek
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-25 00:19:58
JAK TE BRUDNE KU...WY PRZYJDA DO POLSKI TO WIEZIENIA SIE ZAPELNIA ZA "ZABOJSTWA W OBRONIE WLASNEJ" NIECH LEPIEJ ZRA PIACH NA PUSTYNII BZYKAJA WIELBLADY A NIE PO EUROPIE SIE ROZJEZDZAJA

kbrowarek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-25 00:15:42
komentarz usunięty przez moderatora

grzekru
    Ocena: -18 (glosow:18)
2013-05-24 23:54:56
Nie można obwiniać całej wiary z powodu kilku ekstremistów. W każdym wyznaniu znajdziecie ekstremistów, którzy chcą zabijać innych z powodów religijnych. To nie religia zabija tylko ludzie. Wiocha, że admin dopuścił taki materiał.

mrEX9
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-24 22:33:35
Wytępić ich, niech sobie robią co chcę ale u siebie !

Podlasiak1977
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-05-24 22:06:16
a w angielskich mediach pisza ze morderstwa dokonal mezczyzna o "nie europejskich rysach".nawet po takiej zbrodni nie nazwa rzeczy po imieniu ze zabil czarny muzulmanin.ta tolerancja to juz bledne kolo.a kolorowi poczynaj coraz smielej.

rza99
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 21:48:23
komentarz usunięty przez moderatora

camel81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 20:24:57
komentarz usunięty przez użytkownika

camel81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 20:23:41
komentarz usunięty przez użytkownika

camel81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 20:22:12
komentarz usunięty przez użytkownika

camel81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 20:21:05
komentarz usunięty przez użytkownika

camel81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 20:19:19
komentarz usunięty przez użytkownika

miro-1982
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-24 18:32:54
PAPARUCHY NIECH SPIER......... BO ZA JAKIS CZAS BEDZIEMY TUTAJ MIELI SAMYCH CIAPROKÓW ISLAMSKIH , ALLAH AGBAR TAKI HU................WYPIERDALA............CZORNE ŚMIECI WYSTARCZY ZE JUZ JEST TU TYLE CYGAŃSKICH SKUR........

havok86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 16:35:18
Islam = cierpienie ludzkie ;/

makrelka
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-24 14:37:17
każdy ma swój kraj, arab, żyd czy inny brudas, ludzie dali im palec a oni głowy odcinają! gonić tałatajstwo na piachy pustyni i w slamsy ich pradziadów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

shift107
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-24 13:47:33
Jedyne co mi się nasuwa na myśl to: "We fight or we die". Albo zaczniemy walczyć z "tym" czyli islamizacją teraz, albo wcale, gdyż nie będziemy mieli już prawa głosu. Wszystko zależy tylko od nas samych, jaką przyszłość wybieramy dla siebie i naszych dzieci.

shogun13
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-05-24 13:41:55
ISLAM = mordy, gwałty na dzieciach, tymczasowe małżeństwa (sex i rozwód) z dziewczynkami, bomby, zamachy, krew, jawna nienawiść do innych religii, przypadki nekrofilii, burki, plecaki z dynamitem, strach i terror, BRUD i brak poszanowania dla środowiska naturalnego !!! Byłem w kraju islamskim, oni traktują lepiej psy niż "niewiernych"!!! Należy ich wygnać z Europy, niech wracają do siebie i mordują się dalej między sobą. PRECZ, PRECZ, WYNOCHA, PRECZ!!!!

majstermag2000
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-05-24 19:19:47
1)koran mowi ze walka jest dopuszczana ale tylko z niewiernymi czyli z nami jak wroca do siebie lub opanuja caly swiat to zapanuje pokoj bo nie bedzie z kim walczyc 2) trzeba tez pamietac ze ich ten Mohamed urodzil sie w 500 ktoryms r.n.e. wiec sa za nami 500lat czyli maja u siebie sredniowiecze tylko ze zamiast mieczy maja inne zabawki. a po 3 panstwa europy pieprza sie z nimi jak baba z lobuzem. Nie pasuje wam konstytucja macie jakis problem to wypie****** i nie ma tu mowy o rasizmie...logika kurrr

Bolec1980
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 13:24:17
komentarz usunięty przez moderatora

mrdaniel
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-05-24 11:43:31
I tak skończy się jak zawsze na obrazkach "wyjdźmy na ulice" a wyjdzie gów*o z tego.

shift107
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-05-24 13:52:57
Chciałbym ci przypomnieć sprawę z ACTA, pamiętaj że Polak potrafi. Już raz powstrzymaliśmy Islam pod Wiedniem, jeżeli będzie trzeba to zrobimy to ponownie.

WMG1945
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-24 14:57:50
Z ACTA wyszlo bo dzieciaki sie baly o internet.

ciuciubabek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-25 00:53:24
i tak nikt nie wyjdzie dopóki ciapki nie zabronią stron porno a w internecie można będzie przeglądać tylko "święte" teksty i filmy

Motylanna
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-24 09:44:23
Ja się nie dziwię, że islam jest poligamiczny.. im więcej dzieci z większą ilościom kobiet tym islam większy.. i weź się człowieku nie denerwuj! won z kraju za każde najmniejsze przewinienie!!!

Papa_wiocha
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 08:03:51
komentarz usunięty przez moderatora

wprd
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-05-24 07:49:59
Jecie kebaby - dajecie im prace, a pozniej sie dziwicie ze tu przyjezdzają

Alechandro1991
    Ocena: -17 (glosow:21)
2013-05-24 00:47:11
Obudzcie sie ludzie.... Wez cie ksiazki do rąk... Ksztalcie sie... Poznajcie inne kultury a nie pier*olicie glupoty... Powtarzacie po innych jak papogi i tyle potraficie....

I411011y1110u5
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-05-24 10:14:18
Alechandro1991: Niewiemjak ty... ale niektórzy żyjąza granicą i widzą co sie dzieje we: Francji Niemczech Holandii Wielkiej Brytanii I widzą jaką PLAGĄ są ludzie tego wyznania, widzisz wytłumacze ci coś, w ISLAMIE występuje tak zwany ISLAMSKI POKÓJ ale tylko wtedy gdy, wyznawców w danym kraju jest powyżej 99,5%. Należy ich wpakować do Pociągu i wysłać spowrotem... Nie miałeś z nimi styczności ja niestety miałem...

violon
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-24 20:47:27
potwierdzam, Francja ma z nimi solidny problem, jakby się teraz Francuzi postawili to mają rzeź na poczekaniu, proponuję Ci wybrać się do kraju muzułmańskiego i przedstawić im Twoje książki, przedstaw swoją kulturę religię, na pewno podadzą Ci rękę i zaproszą na herbatkę, łudź się dalej naiwniaku...

aneta.buziaczek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-24 22:19:58
niech ci mama kupi słownik "papogo"

Alechandro1991
    Ocena: -14 (glosow:18)
2013-05-24 00:40:11
Debile! Idioci! Rasisci! W polsce i w europie gorzej sie dzieje na codzien i ch*j z tym sie robi.... A tu jeden jakis z NIGERI zabil to wszyscsy juz jape otwieraja.... I dla waszej wiadmosci ta osoba ktora zostala zamordowana w angli tez jest muzumanem( z wary islamu)!!!!!!!!!! Wstyde sie przez was za ten kraj...

TrolUUU
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-24 08:52:47
Nie ma znaczenia czy zamordowany był Islamistą czy nie. Niestety tak jest, że Islam jest bardzo często wykorzystywany przez debili, wmawiających ludziom, że innowiercy to diabły wcielone. Jeżdżę b dużo po świecie i to widzę. Islam przechodzi teraz to co Chrześcijaństwo za czasów krucjat... Sami muszą to uporządkować, albo nastawią przeciw sobie resztę świata...

I411011y1110u5
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-24 16:45:34
Alechandro1991: "z wary islamu" A to ta wara musi duża być XD, podaj adres dilera nie bądź cham każdy chce mieć taka faze jak ty bo nie wierze ze masz taka bez niczego... O_o

payperday
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-24 17:56:09
komentarz usunięty przez użytkownika

camel81
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-24 19:00:47
Alechandro1991- piszesz brednie - ten chłopak został zabity (obcieta glowa) dokładnie w taki sposób jaki jest opisany i nakazany w Koranie Islam to jedyna religia która dopuszcza, baaa nawet nakazuje walkę i zabijanie niewiernych Islam to "totalitaryzm"który reguluje każdy aspekt życia swoich wyznawców a niewiernych(czyli nie wyznawców) maja zabijać wszystkimi możliwymi sposobami i to jest napisane w Koranie ta Religia nie ma nic wspólnego z pokojem ta plage należy wytrzewić z tego kontynentu inaczej za kilka lat możemy mieć przesrane

majstermag2000
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-24 19:32:33
wiesz co dam Ci na bilet do Paryza:D zaplace i zostawie Cie w srodku miasta i srodku nocy zobaczymy gdzie schowasz te swoje poglady jak dostaniesz po gebie od 10latka i nawet sie nie ruszysz wiesz czemu?? bo za nim bedzie stalo z 30 jego braci lub kuzynow. zabiora Ci telefon spuszcza wpier*** pozniej zabiora Ci portfel i znowu wpier*** moze przezyjesz ;)masz tak zawezone patrzenie na swiat ze zal mi Ciebie, wyjdz w koncu za brame podworka przejdz przez ulice zobacz jaki jest swiat od tego kompa masz tic taca zamiast mozgu hahahah w dupie byles gowno widziales

justinx3
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-05-24 20:41:12
Polska schodzi na psy.. taa.. zero tolerancji, oglądajcie więcej telewizji i więcej siedźcie w internecie a na pewno dowiecie się prawdy.. ojj tak idioci.. spójrzcie prawdzie w oczy a przekonacie się ze ISLAM jest 100x lepszy od jakichkolwiek religii!! Ci polscy pie*doleni rasiści.. jestem polka a polaków nienawidzę.. zal mi was naprawdę.. taka prawda ://

violon
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-24 20:50:48
polecam poczytać słownik ortograficzny do poduszki, bo widzę, że kuleje twa wiedza o ortografii języka polskiego

violon
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-24 20:53:04
P.S widzę, że Ty też jesteś rasistą, w końcu Polaków nienawidzisz, a nas chcesz uczyć, pozbądź się wszelkich uprzedzeń, kochaj wszystkich po równo i wtedy dawaj nauki moralne, nawołujesz do tolerancji a sama ociekasz jadem, powodzenia hipokrytko

Stigmo
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-05-24 00:14:43
Decyzja o islamizacji Polski leży w gestii włatcóf bankuf, wiec jako najbardziej prożydowski kraj w europie z arabami jakiś czas będzie tu jeszcze spokój

majstermag2000
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-24 00:22:15
kazdy kraj w europie tak mowil jedz na zachod zobacz co sie dzieje np w Brukseli. Belgia kraj podzielony na pol Flamacy- rasisci jakich malo a i tak ich ministrem kultury jest ciapaty. o czym ta mowa?? Zbuduja meczety sprowadza swoje rodziny zanim sie obejrzycie bedziemy na nich tyrac. Na ta chwile w Wawie zyje 13tys brudow a w pl 30tys za rok bedzie 100tys i powoli przejma wladze...jesli bedzie w czym bo Tusk pieknie prowadzi kraj do autodestrukcji

majstermag2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 00:07:36
komentarz usunięty przez moderatora

pabloolsztyn
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-05-23 23:59:57
to nie żaden zamach terrorystyczny ale normalny proces islamizacji kraju... trzeba przygotować się na więcej takich przypadków... koran mówi jasno co należy robić z niewiernymi więc za to co się stało należy podziękować lewicowym politykom niszczącym przy każdej okazji chrześcijaństwo i sprowadzającym do europy miliony muzułmańskich imigrantów... Dobrym przykładem tego jak w przyszłości będzie wyglądała Europa jest Arabia Saudyjska... policja moralności kontrolująca przechodniów, więzienie za posiadanie ewangelii, kara śmierci za nawracania muzułmanina i zakaz budowy kościołów innych wyznań...

agxae
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-05-23 23:44:11
pierdolone islamy wybic ich wszystkich

IAMTHELAW
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-05-23 23:35:17
art. 256 Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. inne wersje literatura art. 257 Kto publicznie znieważa grupę ludności albo poszczególną osobę z powodu jej przynależności narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości lub z takich powodów narusza nietykalność cielesną innej osoby, podlega karze pozbawieni

BlackHare
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-24 00:56:02
I czego się produkujesz? To Polskie prawo a nie brytyjskie. A to różnica.

Valdi75014
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-23 23:19:42
komentarz usunięty przez moderatora

IAMTHELAW
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-05-23 23:18:31
art. 256 Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. inne wersje literatura art. 257 Kto publicznie znieważa grupę ludności albo poszczególną osobę z powodu jej przynależności narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości lub z takich powodów narusza nietykalność cielesną innej osoby, podlega karze pozbawieni

malgolina
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-05-23 23:40:15
A teraz zapraszam, z tą formułką pojechać do krajów islamskich ;)

IAMTHELAW
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-05-23 23:00:53
art. 256 Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. inne wersje literatura art. 257 Kto publicznie znieważa grupę ludności albo poszczególną osobę z powodu jej przynależności narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości lub z takich powodów narusza nietykalność cielesną innej osoby, podlega karze pozbawieni

pawelek897
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-05-23 23:21:34
Pastuchy, kozojebcy, brudasy, koran to się nadaję żeby min tyłek podcierać.

klisza08
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-05-23 23:29:09
Spoko, lewaki i tak powiedzą, że to jeden przypadek więc nic się nie stało. PRZECIEŻ NIE WSZYSCY SĄ TACY!!! Dadzą im po postrzale renty i ordery antyfaszystów roku. Powiedzą: "to wszystko przez różnice społeczne, bezrobocie i brak perspektyw"

foytaz
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-05-24 00:04:00
Dzisiejsze lewaki egzystują już tylko w necie, poza nim spotkał ktoś z was kiedyś walczącego lewaka?

pabloolsztyn
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-05-23 22:54:39
To jest bydło i podludzie!Nienawidzę i będę nienawidził ciapate ścierwo!Niech wypier... do swojego kraju!Zamknąć im granice i niech się sami tam mordują i gwałcą!To że i małe dzieci będą tam zabijać i cierpieć, to mi koło hu.. lata!Na koniec zbombardować, zaorać i buraki posadzić. Pierdo.. ich koran i z przyjemnością go zdobędę i będę sobie nim du.. podcierać a na koniec zleje go ciepłym moczem i dam ciapatemu spotkanemu na mieście w prezencie. My mamy być tolerancyjni dla ich religii ale jak pojedziemy w ich strony i obniesiemy się ze swoja religią to nam łeb upier...!! Szmaty ginidy cuchnące

IAMTHELAW
    Ocena: -7 (glosow:7)
2013-05-23 22:58:03
art. 256 Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. inne wersje literatura art. 257 Kto publicznie znieważa grupę ludności albo poszczególną osobę z powodu jej przynależności narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości lub z takich powodów narusza nietykalność cielesną innej osoby, podlega karze pozbawieni

pabloolsztyn
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-23 23:02:19
No i ...............?! Prawda boli?! Nikt nie mówił, że będzie łatwo :-(

kiceq43
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-23 22:53:21
komentarz usunięty przez użytkownika

IAMTHELAW
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-05-23 22:51:31
art. 256 Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. inne wersje literatura art. 257 Kto publicznie znieważa grupę ludności albo poszczególną osobę z powodu jej przynależności narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości lub z takich powodów narusza nietykalność cielesną innej osoby, podlega karze pozbawieni

violon
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-24 09:02:45
IAMTHELAW, cieszę się, że jesteś prawnikiem, a teraz bierz ten art. i jedź z nim do muzułmanów, polecam dobrze głowę przykleić bo może odpaść

camel81
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-24 19:09:52
ten art jak najbardziej jest w mocy nie mniej jednak pamiętaj ze istnieje coś takiego jak wolność słowa a po tego typu incydencie , poruszenie i wściekłość jest jak najbardziej na miejscu wiec przestań chlopinko to wklejać bo sie ośmieszasz

Mokasyn17
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-23 22:30:08
My polacy nie damy sobie wejść na głowe tak samo jak nie daliśmy wejść niemcą kilka lat temu wstecz!

IAMTHELAW
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-23 22:48:28
komentarz usunięty przez moderatora

violon
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-05-23 22:01:52
islam to nie religia, islam to ustrój mający na celu wyniszczyć ludzi myślących inaczej, jak można uciąć głowę przechodniowi? W ustrojach politycznych jest podobnie, wystarczy przypomnieć sobie sowietów hitlerowców itp. Nie dopuśćmy ludzi nienawidzących wszystkiego co inne do naszego kraju!

plaskooki
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-05-23 21:59:40
to jeszcze teraz trzeba naszym kochanym Polkom wbić do głów, żeby się z brudasami nie zadawały, bo w dużej mierze brudasy to wykorzystują, zawierają związek małżeński, a potem ściągają swoje rodziny i tak się to pieroństwo mnoży... won z nimi!!!

rusofil4
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-23 22:07:41
komentarz usunięty przez moderatora

dawid1282
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-23 21:59:37
komentarz usunięty przez moderatora

rusofil4
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-05-23 21:45:35
komentarz usunięty przez moderatora

plaskooki
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-23 21:50:38
człowieku, widziałeś ty kiedykolwiek słownik? prymityw...

rusofil4
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-05-23 21:55:46
komentarz usunięty przez moderatora

I411011y1110u5
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-05-23 21:59:25
A ja mam ci do powiedzenia jedno: W44R3411011Y1110U5 W34R32361011 W3D011TF0R61V3 W3D011TF0R63T 3X93CT(R)3V02UT1011

rusofil4
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-23 22:01:01
komentarz usunięty przez moderatora

I411011y1110u5
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-05-23 22:02:11
QWxibyBqZXN0ZSZhbXA7IzM0NztjaWUgdGFraWkgaWRpb3RhaSwgYWxibyB0YWsgd2FtIHd5cHJ hbm8gbSYjMjQzO3pnLCAmYW1wOyMzODA7ZSB3YWxjenljaWUsIHphIExXQSBhbGJvIFdJTEtBLC BnJmFtcDsjMzIyO3VwaWUgb3djZS4uLiBLYSZhbXA7IzM4MDtkYSBQYXJ0aWEgUE8sIFBpUywgU FNMLCBTTEQsIGV0Yy4uLiBldGMuLi4NCk1hIHdhcyB3IERVUElFLCAjV0FLRVVQLCBQcnpleiBQ aVMgaSBQTyB3IHImIzI0Mzt3bnltIHN0b3BuaXUgbWFteXBvZHppYSZhbXA7IzMyMjsgdyBQb2x zY2UsIG9yYXogcHJ6ZXogdGFraWNoIGx1ZHppIGphayB0eS4NCg0KVEVIIEZPUiBMVUxaDQpZKV VSRCRUJCBjdXogd2UgY2FuIA0KDQpXZSBhcmUgQW5vbnltb3VzDQpXZSBhcmUgTGVnaW9uDQpXZ SBkb24ndCBGb3JnaXZlDQpXZSBkb24ndCBGb3JnZXQNCkV4cGVjdCAoUilldm9sdXRpb24=

majstermag2000
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-24 00:17:30
co Ty wiesz o Hitlerze??? ze my i nasi przodkowie to zadziorne qrwy ktore nie odpuszcza ani centymetra pola. Oddalibysmy Hitlerowi Gdansk wystawilibysmy wszystkich Zydow i byc moze teraz nie mielibysmy ciapatych w calej europie. Francja Belgia Holandia wszyscy sie poddali po kilku dniach wojny a my dostalismy w pi*de z 2 stron i to nie Hitler byl zbrodniarzem tylko Stalin to on zabral nam wszystkich uczonych oficerow nalozyl komune i na wyzszych stanowiskach postawil swoich ludzi. czemu dokladnie wiemy ile Hitler zabil a o Katyniu nadal sa legendy? Wiec nie pie*dol wstydu oszczedz.

kawalrafala
    Ocena: 12 (glosow:12)
2013-05-23 21:26:23
Już Hitler by im zrobił prawdziwą asymilację.

szulcik
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-05-23 21:20:03
spalić na stosie tego jeb..nego czarnucha !!! a koranem dupe podetrzeć !!

IAMTHELAW
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-05-23 22:53:51
art. 256 Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. inne wersje literatura art. 257 Kto publicznie znieważa grupę ludności albo poszczególną osobę z powodu jej przynależności narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości lub z takich powodów narusza nietykalność cielesną innej osoby, podlega karze pozbawieni

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 21:56:19
wypowiedział sie ciapat wpier..lając kiebaba ..

Anioleczek666
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-05-23 21:07:50
Przyjezdzaja do obcego kraju to powinni go szanowac a nie budowac swojew meczety i kultowac ten syf jak bardzo im tego brakuje to niech wracaja do siebie i bawia sie w ta swoja religie wszystkich powinno sie wygnac z powrotem do swoich krajow to docenia co traca i zaczna szanowac. Ta cala sytuacja w Londynie jest poprostu chora takich liufdzi powinno sie izolowac od cywilizacji. Japonia jakos sobie ztym radzi Szwajcaria tez czemu inni nie moga z nich wziac przylkladu????

wolly21
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-23 21:03:37
Najwyższa pora żeby Europa się obudziła i odesłała tą hołotę tam gdzie jej miejsce..

majstermag2000
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-24 00:24:57
za pozno oni w wiekszosci maja obywatelstwa a nie mozesz kogos wy***bac z kraju dlatego ze jest innego wyznania. szykuje sie otwarta wojna.

piaskowa
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-23 20:52:03
Powiem wam szczerze mieszkam w UK i jak Bóg mi świadkiem po tej akcji już się robi nieciekawie, ludzie w Londynie wychodzą na ulice. Anglia jest patriotycznym krajem, a zabili żołnierza po dożywociu dostana na bank, tylko czy dożyją do rozprawy?

ElManiaco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 12:31:47
I bardzo dobrze. Szkoda że na miejscu nie ubili...Widać policja w Anglii jest mimo wszystko opanowana. W USA za bombę na mecie maratonu, 1 ciężko ranny a drugi podziurawiony jak sito. Trzeba brać przykład z Rosji, u nich przy atakach terrorystycznych nie bierze się jeńców!

zolwio1
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-23 20:51:43
U mie w lublinie jest ich coraz więcej

Jozy
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-23 21:57:56
Wytłucz zanim się rozmnożą!

NusiaxD
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-05-23 20:48:15
I mamy to, co chcieliśmy. Sami karmimy naszego niszczyciela. Może zaprosimy ich tutaj więcej? Może będziemy jak druga Francja i UK, bo przecież dążymy do zachodu? Dziwicie się teraz, że Izrael walczy z tą szumowiną zwaną Palestyną? Nie chcą tego, co właśnie się dzieje w UK! Nikt tego nie chce! Dlaczego mamy więc być tolerancyjni dla naszych przyszłych morderców, skoro już dzisiaj widzimy zagrożenie?!

cyb155
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-23 20:35:56
Brudne szyje won do piekła i swoich brudnych zasranych państw

rafal969696
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-23 20:20:04
brudasy wypierd@lac do siebie robic syf na ulicach!

IAMTHELAW
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-05-23 22:55:00
art. 256 Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. inne wersje literatura art. 257 Kto publicznie znieważa grupę ludności albo poszczególną osobę z powodu jej przynależności narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości lub z takich powodów narusza nietykalność cielesną innej osoby, podlega karze pozbawieni

ak47
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-23 20:18:29
a co dodavidstar i tej wiochy w Polsce to nigdy nie nastąpi bo jesteśmy mało tolerancyjni

tomualdo1234
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-23 20:21:46
HE HE HE i za biedni zapomniales dodac

davidstar
    Ocena: 9 (glosow:15)
2013-05-23 20:26:22
komentarz usunięty przez użytkownika

heejt
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-23 21:54:40
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-23 22:04:39
komentarz usunięty przez użytkownika

heejt
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-24 00:59:53
bynajmniej. Nie moge Ci podrzucic linkow tutaj, ale bez trudu znajdziesz na necie informacje jak sobie w google wpiszesz. Moze przesadzilem ze polowa. Ale jest ich sporo i czesc przynajmniej z tego co mi wiadomo jest raczej "ekskluzywna". Wiec nie mam na mysli budy z chinskim zarciem gdzies na rogu, tylko takie kluby/kawiarnie/puby gdzie kreca sie ludzie przy kabonie. Ja sie czuje dyskryminowany.

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-24 06:18:26
komentarz usunięty przez użytkownika

tomualdo1234
    Ocena: 13 (glosow:15)
2013-05-23 20:18:27
Allah Akbar - i strzał ostrzegawczy w tył głowy - takim powitaniem powinnismy przyjmowac te ciapate bestie -Islam to rak ...a raka trzeba wypalić i zniszczyć w zarodku. Jak się jakiemuś muzułmaninowi to nie podoba to niech sobie pojedzie do arabi saudyjskiej. U nich kościołów nie wolno budować, a nawróconych te dzikusy mordują .

violon
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-05-23 22:04:55
a właśnie ostatnio spalili kościół obrządku baptyjskiego pełny ludzi, wyniesiono ponad 100 zwęglonych ciał, ostatnio zabito też 4 studentów w Nigerii (a właściwie umęczono włącznie z oblaniem benzyną i podpaleniem jeszcze żywych), nie ma dla nich miejsca na świecie

IAMTHELAW
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-05-23 22:56:09
art. 256 Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. inne wersje literatura art. 257 Kto publicznie znieważa grupę ludności albo poszczególną osobę z powodu jej przynależności narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości lub z takich powodów narusza nietykalność cielesną innej osoby, podlega karze pozbawieni

violon
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-24 09:04:22
człowieku ogarnij się z tymi art. bo mi już w gardle stoisz, ciesz się żeś mądry i wyjazd

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 22:00:45
Bo to pierd..ny ciapat dorwał sie do klawiatury .. Kibole wam nie popuszczą .. w żadnym z polskich miast !!

damian.szefo
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-05-23 20:17:59
Jedyny sposób na to żeby się u nas nie rozplenili jak wszawica jest nie nie przyznawanie zasiłku tylko za posiadanie dzieci. Nasz obecny system wcale nie jest zły, państwo zwraca część naszego podatku w zależności od liczby posiadanych dzieci. Gdyby u nas były zasiłki już by się ich nalazło. Gonić ścierwa

lysy1887
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-05-23 20:17:31
ja nie rozumiem polityki zachodu w stosunku do "obcych religii" we francji robia co chca zaczynaja w anglii. czemu mamy byc traktowani gorzej od "przyjezdnych" to nasza ziemia wiec na poczatku nasze potrzeby potem "obcych". mozna mnie nazwac rasista ale chyba w tym momencie bede z tego dumny!!!

werar
    Ocena: 7 (glosow:15)
2013-05-23 20:07:12
Bezwzgledny zakaz przynawania obywatelstwa muzumanom a ci, którzy już się zadomowili w europie niech zostną deportowani. Tyko to uzdrowi Europę.

MAKACAKA
    Ocena: -11 (glosow:15)
2013-05-23 19:58:24
ludzie co Wy chcecie od islamu?poprostu w pewnych krajach jest przyzwolenie na radykalizm religijny i sa to obecnie glownie kraje islamskie.w chrzescijanstwie tez byl taki okres.jako ateista nie potepiam zadnej religii ale nie toleruje jak religia zaczyna rzadzic krajem czy jakas grupa bo to zawsze sie zle konczy.osobiscie nie znam zadnej istotnej religii ktora nakazuje zabijac bez powodu,nawet swojego czasu znienawidzony satanizm nie jest religia ktora "zabija".wiare ma sie w sobie!takie akcje nie sa na tle religijnym tylko z ludzi wychodzi sadyzm ktory jakos trzeba usprawiedliwic

ciapek89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-23 21:42:27
komentarz usunięty przez użytkownika

ciapek89
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-23 21:43:43
jako ateistka potępiam fanatyków i radykałów. Wnerwia mnie niesamowicie, gdy religia staje się ważniejsza od rodziny. islam jest religią która notorycznie rządzi się przemocą w najgorszym tego słowa znaczeniu. nie chce oczywiście generalizować, bo pewnie nie wszyscy tak gorliwie podchodzą do wielkich nauk Koranu, tak jak nie każdy katolik, stał pod krzyżem jak kretyn dzielnie go broniąc przed niczym(?).

ciapek89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-23 21:44:51
kamieniowanie żony za zdradę, możesz uprawiać seks ‘udowy’ z dziewczynką(nie zawierając z nią małżeństwa i za zgodą rodziny), a jak Ci się ‘coś’ omsknie to nikt nie robi wielkiego "halo", rodzic zabija homoseksualne dziecko... Chcesz się kogoś pozbyć? rzucasz, że bawi się w czary lub działa przeciwko religii, a fanatycy zarzucą Ci oponę na szyję i kulturalnie, w akompaniamencie oklasków i radosnych pokrzykiwań, podpalą.

ciapek89
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-23 21:46:03
Niby samobójstwa zakazane, a dzieciaki i dorosłych z wybuchowym plecaczkiem w teren puszczają… jestem naprawdę tolerancyjna, ale kiedy w grę wchodzi przemoc czy mordowanie(tym bardziej za rzeczy, które nikogo nie powinny interesować) - wyplenić. Każdego, który ma brutalne morderstwo czy gwałt na koncie, odizolować od społeczeństwa. I nie życzę sobie by ktokolwiek, katolik, muzułmanim, satanista czy nawet inny ateista, mówili mi co mam robić. Mądra ze mnie dziewczynka... To właśnie religia, fanatyczna wiara, skłania ich do sadyzmu.

MAKACAKA
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-24 16:14:42
ja sie z Toba nie zgodze ze islam sie rzadzi przemoca z tego wzgledu ze w samym islamie nie ma przemocy tak jak w chrzescijanstwie nie ma przemocy(wystarczy wspomniec wojny krzyzowe,palenie na stosie,tortury itp w imie boga)historia sie powtarza z tym ze z mahometem a nie bogiem w roli glownej.miejmy nadzieje ze w dobie naszych czasow szybciej nadejdzie opamietanie niz to mialo miejsce w przypadku chrzescijanstwa.czy fanatyczna wiara sklania do sadyzmu?mysle ze nie,to brak edukacji,brak poznania innego swiata ogolnie mowiac to poprostu pranie mozgu,ale prawdziwy islam nie ma nic z tym wspolneg

ciapek89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 16:37:57
A kary boskie? Wybacz, że pozwolę sobie zacytować z wiki koniec historii znanej wszystkim- "Sodoma i Gomora"- "(...)Ostatecznie Bóg zniszczył deszczem siarki i ognia z nieba całą okolicę wraz ze wszystkimi jej mieszkańcami, a także roślinnością.". Dla mnie to zwykła, niewiarygodna historyjka w której, bądź co bądź, występuje przemoc. Na przykładzie krzyża- Polacy, ludzie żyjący w rozwiniętym społeczeństwie, pewnie niegłupi, a nie mieli oporów by wyzywać czy szarpać się z ludźmi o odmiennych poglądach.

MAKACAKA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-30 10:51:31
sodoma i gomora owszem ale czy kazal niszczyc?niezupelnie:)religia jest dopasowana do czasow i do "przewodniczacych"tych grup.my zablokowalismy wszechwladze kosciola oni nie umieja.jako prawdziwy ateista nie moge byc przeciwko tej religii moge co najwyzej byc przeciw radykalom.moge nie wierzyc,ale nie moge tepic religii ,moge natomiast tepic radykalne podejscie do religijnosci.religia a sadyzm nie ma ze soba nic wspolnego.

pablo1123_74
    Ocena: 16 (glosow:18)
2013-05-23 19:57:22
W parku,w Niemczech, rozmawia dwóch turków, obok siedziała babcia(rasowa Helga;)i jeden mówi, ty wiesz ze jest nas już prawie dwa miliony w Niemczech, babcia na to, żydów też było kiedyś dwa miliony:)

bammus
    Ocena: -11 (glosow:15)
2013-05-23 19:47:53
Tj takie pierd**lenie kotka;> co katolik czy prawosławny nie może cie tasakiem zarąbać? to że ktoś jest muzułmaninem nie znaczy że jest bandziorem! Mało tego nie ma ich aż tylu w Polsce żeby wszyscy ci pode mną znali po pare głów. Ja znam, bardzo lubie i szanuje. Są o tyle więcej od nas katolików warci że w przeciwieństwie do nas mega sznuja swoją wiare naszego wspólnego Boga oraz są prawdziwą bracią a my katolicy tylko patrzymy jak tu drugiego wydymac. Ta ich jednosc i siła w wierze sprawia że jesteśmy za słabi i boimy sie islamu i jego wyznawców

malgolina
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-05-23 19:58:18
Mówisz o podlaskich Tatarach? Bo oni są muzułmanami mieszkającymi u nas od wieków. Bo jeśli mówisz o tych z Bliskiego Wschodu, to nie wiesz o czym mówisz.

INRI
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-05-23 20:16:34
Muzułmanie z Bohonik i Kruszynian to chwalebny przykład pełnej asymilacji i oddania nowej ojczyźnie. Ich przodkowie hojnie przelewali krew za Polskę w czasach, kiedy "nasi" "panowie" przegrywali Ją w karty. Chwała IM!

Adrian2712
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-05-23 19:43:48
Śmierć za śmierć islamskie skurwiałe ścierwo!!

IAMTHELAW
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-05-23 23:04:58
art. 256 Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. inne wersje literatura art. 257 Kto publicznie znieważa grupę ludności albo poszczególną osobę z powodu jej przynależności narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości lub z takich powodów narusza nietykalność cielesną innej osoby, podlega karze pozbawieni

Adrian2712
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-23 23:29:23
komentarz usunięty przez moderatora

kanapkah
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-23 19:37:43
komentarz usunięty przez moderatora

snakecharming
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-23 19:34:52
komentarz usunięty przez użytkownika

wertyxal
    Ocena: 12 (glosow:14)
2013-05-23 19:20:14
Jak sie islamistom nie podoba to niech spierd*l*ją do siebie!!! Nie na widzę tej hołoty!

ycma
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-23 18:19:47
Nie dla Islamiu!!!.U siebie nie moga swirowac ale w Europie im na to pozwalaja.Mysle ze w Polsce niebedzie tego samego co w innych krajach europejskich.

nekci1985
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-23 20:11:18
A mi się wydaje, że Islamizacja Polski nastąpi szybko i bez oporu. Polacy wolą "kłapać" przed komputerkami niż fizycznie coś z problemem robić, a co dopiero z nim walczyć. Żeby nie było to jestem za oczyszczeniem kraju ze ścierwa.

kokosko
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-23 18:07:47
ja bym sie bal ze ten muslim mnie rozwali a ten go jeszcze z bliska kamerował

FaziMazi
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-05-23 17:58:57
POLSKA DLA POLAKÓW !

murinforte
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-05-23 19:50:30
ZIEMIA DLA ZIEMNIAKÓW!

tub00sh
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-23 20:09:41
MA-STUR-BACJA! MA-STUR-BACJA! MA-STUR-BACJA!

sdiz
    Ocena: 13 (glosow:19)
2013-05-23 17:46:57
Wrzucajcie kawałki świń do meczetów !!! Polska tylko dla Białych !!!

raifel
    Ocena: 10 (glosow:16)
2013-05-23 17:37:53
TO BYLO NIEDALEKO GDZIE MIESZKAM. ISLAMISTOW JEST W H.... I ZACHOWUJA SIE JAK ZWIERZETA . POWINNI ICH W KONTENERY I ODESLAC DO KRAJU. WRAZ Z CALYMI RODZINAMI !!!!!!!!!!!!!!!!!! MAM NADZIEJE ZE POLACY NIE POZWOLA NA TAKA SWOBODE TYM BRUDASOM

Jozy
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-23 22:24:48
Szkoda kontenera i kasy na transport... Nabój 5.56mm wychodzi dużo taniej, a i przemysł się rozrusza;)

pajo0999
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-23 17:34:25
komentarz usunięty przez moderatora

misia679
    Ocena: 11 (glosow:17)
2013-05-23 17:01:50
Przydał by się ktoś od eksterminacji tego ŚCIERWA!!!!!!!!! To kolejna "Czarna Dżuma" XXI wieku! Tylko tą zarazę trzeba wytępić zanim już całkiem będzie za późno!!!!!!!!!! PRECZ Z ISLAMIZACJĄ NIE TYLKO P[OLSKI ALE I CAŁEGO ŚWIATA!!!!!!!!!!!!

IAMTHELAW
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-23 23:20:36
art. 256 Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. inne wersje literatura art. 257 Kto publicznie znieważa grupę ludności albo poszczególną osobę z powodu jej przynależności narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości lub z takich powodów narusza nietykalność cielesną innej osoby, podlega karze pozbawieni

pwojnar
    Ocena: 13 (glosow:13)
2013-05-23 16:56:15
Kiedy jadę za granicę to nie próbuję mówić miejscowym jak mają żyć, więc dlaczego oni muszą u nas w kraju z buciorami wchodzić w nasze życie i mówić nam co mamy robić, chcą tu mieszkać, oki, ale na naszych zasadach, i bez dyskusji, jeśli się nie podoba to won do siebie

saviola1
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-05-23 16:55:18
szczerze? sami jesteście polakami i nie wiecie co zrobimy? jeśli już nic nie będziemy mieli do stracenia, jeśli nasi "bardzo inteligentni politycy" postąpią 9a to wielce prawdopodobne bo to banda idiotów) inaczej niż byśmy tego chcieli to co zrobimy? Kiedy nie ma już nic do stracenia wtedy stajemy się najniebezpieczniejszym narodem świata a co się może wtedy stać? Możemy sobie tylko wyobrażać

ElManiaco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 12:54:32
Amen bracie!

payperday
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-23 16:51:19
komentarz usunięty przez użytkownika

hadysz
    Ocena: -29 (glosow:31)
2013-05-23 16:38:33
Co za kompletna bzdura... Mieszkam za granica i znam pelno muzulmaninow i troche juz mam pojecie na temat tej religii i okazuje sie ze islam zabrania zabijania ludzi i media wam robia sieczke z mozgow mowiac o wiekszosci "terrorystow" ze to wina islamu. Koran nie pozwala zabijac ludzi tak jak w chrzescijanstwie biblia zabrania wielu rzeczy mimo tego duzo chrzescijanskich ksiedzow okazuje sie pedofilami. Dziwny jest fakt ze ludzie nie rozumieja ze to jest praktycznie taka sama sytuacja. Przestepstwa tego typu nie sa winy religii a tylko i wylacznie ludzi i kazdy czlowiek odpowiada za

verbatimen
    Ocena: 10 (glosow:14)
2013-05-23 18:04:51
Poczytaj sobie koran co jest napisane o innowiercach i jak z nimi postępować ,powiedz muzułmanom ze są pedofilami ( a są !!!!!) sam mahomet był pedofilem i to jest fakt . Koran to raczej biblia szatana napisana dla ciemnych brudasów .Mówisz że katoliccy księża są pedofilami ? a nauczycieli ,sędziów , polityków i innych ludzi to już nie dotyczy ? Temat jak woda na młyn bo nagonka na katolików .Islam i muzułmanie są tak miłujący i tolerancyjni że palą kościoły i zabijają chrześcijan .A pojęcie masz zerowe na temat tej wiary , poznałeś tylko to co chcą żebyś poznał bo taką mają ideologi

aneta.buziaczek
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-05-23 18:39:53
hadysz - mieszkasz w koziej wólce, pasiesz gęsi, przerzucasz gnój w oborze, do waszej wiejskiej szkoły podrzucili lewackie broszurki o tolerancji dla muzułmanów i udajesz wielkiego globetrottera...załosny wieśniak.

Fleuri
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-24 00:07:02
aha... czyli każdy człowiek ma wewnętrzną potrzebę wyjść sobie z domu i kogoś poćwiartować na ulicy. Może nawet zdrowo dla psychiki jest się rozładować i chlusnąć komuś kwasem w twarz albo ukamienować albo obedrzeć ze skóry albo podpalić... To przecież taka piękna kultura... I przede wszystkim musimy być tolerancyjni i akceptować wszystko jak leci...bo się będziemy wstydzić, że taki ciemnogród... (koniec ironii)

camel81
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-24 19:18:21
zgadza sie zakazuje.... natomiast Niewiernych maja zabijać wszelkimi sposobami (obcinając głowy i kończyny) szkoda ze tego nie doczytałeś

grougar
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-05-23 16:31:06
Wytruć jak te szczury to ścierstwo ku...wa !! LUDZIE !! BO POTEM BĘDZIE ZA PÓŹNO !! DO BRONI !! ROZPIER..LIĆ TĄ ZGNIŁĄ RASĘ !! WHITE POWER ! Do obozów koncentracyjnych do gazu tych brudasów !! Popowieszać żywych za flaki na słupach na ulicy ! DO BOJU ! DO BOJU ! DO BOJU !

IAMTHELAW
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-23 23:22:23
art. 256 Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. inne wersje literatura art. 257 Kto publicznie znieważa grupę ludności albo poszczególną osobę z powodu jej przynależności narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości lub z takich powodów narusza nietykalność cielesną innej osoby, podlega karze pozbawieni

osiniak75
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-23 16:28:47
Czarna mafia rządząca polską nigdy nie pozwoli na takie numery jak w Anglii czy Francji. Jaki biskup pozwoli na swoim terenie na budowę meczetu?

long75
    Ocena: 24 (glosow:26)
2013-05-23 16:28:22
DOBRY ISLAMISTA TO MARTWY ISLAMISTA

bajubaju
    Ocena: -13 (glosow:17)
2013-05-23 16:25:15
A myślisz że im się podobają nasi żołnierze w ich kraju? Jak nas okupują to źle! Jak my ich to dobrze! Ot taka logika pierwotniaka.

gnida0000
    Ocena: 9 (glosow:13)
2013-05-23 16:55:23
Okupują? Ty tępy hu*u,polacy budują im szkoły,budują mieszkania!Jeśli nie wiesz o czym piszesz to nie pisz imbecylu.

Synapsse
    Ocena: 13 (glosow:17)
2013-05-23 16:13:03
I tak jak kolega niżej napisał ja też zmieniam swój pogląd na rasistowsko nacjonalistyczy. Ciapate i murzyńskie kurestwo trzeba napierdalać na ulicy.

Arakiel666
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-23 16:31:51
Synapsse a w ilu na jednego?

Synapsse
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-23 16:01:03
komentarz usunięty przez użytkownika

Synapsse
    Ocena: 13 (glosow:17)
2013-05-23 15:59:18
ZA POZWOLENIEM PREZYDENT WARSZAWY HANKI BUFETOWEJ W STOLICY WYBUDOWANY ZOSTANIE MECZET. TRZEBA BĘDZIE IŚĆ Z BENZYNĄ JAK TO POSTAWIĄ

koperGT
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-05-23 17:21:52
Idź teraz wrzuć kawałek świni, łeb czy coś. Oni nie będą mogli tam przebywać bo religia im zakazuje.

nemezis05plkg
    Ocena: 16 (glosow:20)
2013-05-23 15:44:07
komentarz usunięty przez użytkownika

manekh
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-23 15:34:54
Dla mnie prawa jest prosta, jeśli masz do czynienia z religią, której wyznawcy również są tolerancyjni - bądź w stosunku do niej tolerancyjny, jeśli jest inaczej to kij im w oko. Kiedy w krajach stricto islamskich będą chcieli zrobić to samo dla katolików, to wtedy możemy pogadać.

bart392
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-05-23 15:10:21
qrwa... zrobią z Polski drugi Afganistan!!!!! Pokojowa religia...... jasne..... Mimo że katolicyzm nie odbiega od nich Zresztą po co Te kraje wpierniczały się w ich wojnę! Teraz pokazali i dali do zrozumienia że dziękują! Żołnierz z honorem ma umrzeć w slusznej sprawie a nie dlatego że jakiś debil ma jakąś chorą wizję!!! Ciekawe za jaki okres czasu w Polsce odwalą taki numer. Jestem przeciw Islamowi w naszym kraju Pie....ę takie "Na ramię broń"!

bart392
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-23 15:03:05
komentarz usunięty przez użytkownika

C2ShadowMan
    Ocena: -9 (glosow:11)
2013-05-23 14:51:35
zioniecie nienawiścią, a tamci mordują. Cel osiągnięty. Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta.

dziubek_ja
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-23 15:42:33
Co Ty pierd*lisz? to co mam robić nadstawić 2 policzek i tłumaczyć że takie rzeczy się dzieją

Twojej_mamy
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-23 19:25:00
Nie pierd*li- pejsaci już zacierają ręce.

arbuzowamamba1111
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-05-23 14:49:15
Mówimy Nie Islamistom w Polsce !

aneta.buziaczek
    Ocena: 19 (glosow:25)
2013-05-23 14:30:33
Ja się pytam gdzie jest niejaki tow. freedom, który kilka dni wcześniej twierdził z zajadłością i fanatycznym przekonaniem, iż to nie islam, a katolicyzm jest problemem europy. Jak widać fanatyk w brunatnej koszuli schował się niczym szczur do dziury i przebąkuje, że obcięcie człowiekowi głowy z okrzykiem "allah akbar" jest słuszne, a wszystko w imię idei multikulturalnej tolerancji.

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-23 19:48:22
Freedom powie Ci, że każda religia jest zła, że każdy religijny fanatyzm jest zły, że nie powinno być religii w ogóle ;)

aneta.buziaczek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-23 22:45:45
tak wiem - ja powiem, że bandyta,który odcina człowiekowi głowę jest zły, a freedom powie, że to mogło się przydarzyć każdemu i nie powinnam o tym bandycie źle pisać, bo jestem nietolerancyjna...załosne

anubisgd
    Ocena: 12 (glosow:14)
2013-05-23 14:24:31
precz z islamem i ich debilną religią z mohametem na czele.

mcmajkel
    Ocena: 23 (glosow:25)
2013-05-23 14:00:17
Brawo... Ale to Polacy wciąż będą k*rwa opluwani w mediach, że ZABIERAJĄ miejsca pracy wyspiarzom. Fajnie. Ciapate śmiecie nie pracują, biorą kasę i RZĄDZĄ tam. Więc niech się zachodnia europa zastanowi nad tym, co jest dobre a co nie. Jak najbardziej jestem za następną krucjatą i ZNISZCZENIEM ISLAMU. Ścierwa

chudy007kkkkk
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-05-23 13:46:40
Czytając komentarze, to wszystko pięknie. Tylko co poza tym? Może już czas zacząć rozmawiać w sejmie RP i europrlamencie na ten temat. Trzeba postawić sparwę jasno, albo oni coś z tym zrobią, albo my.

sarna
    Ocena: 20 (glosow:22)
2013-05-23 13:06:00
ile jeszcze tragedii potrzeba no ile ?! wygonić ich z ue niech to się wreszcie skończy .z powrotem do siebie niech tam kozy pasą bo tylko do tego się nadają dzikusy jedne a jak tam nie mają co żreć to niech swój własny nadmiar zjadają

mariusz669
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-23 13:05:25
komentarz usunięty przez moderatora

xxxdraco
    Ocena: 20 (glosow:22)
2013-05-23 13:00:47
Nie raz mówiłem, że jestem za NIETOLERANCJĄ i zawsze byłem obrzucany obelgami i minusowany na potęgę. Nadal uważacie, że powinniśmy wszystko i wszystkich tolerować? Opluwać własną religię i kulturę? Oni tego nie robią, dlatego łby w Europie podnoszą! Któregoś dnia przyjdą i do nas z maczetami, jeśli nadal będziemy słuchać poprawności politycznej nakazanej z Brukseli!

gnida0000
    Ocena: 22 (glosow:24)
2013-05-23 12:52:23
Dobrze tak tym Brytolom, pootwierali granicę dla bydła to niech teraz cierpią.Może na ich przykładzie inne kraje się opamiętają i wygonią ich od siebie póki czas.Mówię tu nie tylko o muzułmanach ale o wszelkiej maści czarnuchów kitajców arabusów.Jeśli lewacy mówią, że w społeczeństwie powinna być "odmiana" tj. multikulturalizm to ja im na to powiem:mamy blondynów, brunetów, rudych, nie potrzeba nam bydła z trzeciego świata!!!!

dren
    Ocena: 20 (glosow:22)
2013-05-23 12:50:47
Nie każdy muzułmanin jest terrorystą. Ale każdy terrorysta jest muzułmaninem.

gnida0000
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-05-23 12:55:45
Nie zgodzę się z tym, że każdy terrorysta jest muzułmaninem.Są na świecie organizacje terrorystyczne nie-muzułmańskie.Ale i tak jestem przeciw islamizacji Europy.

BatNaWas
    Ocena: 17 (glosow:17)
2013-05-23 12:49:00
Dlaczego mamy oddawać naszą ziemię i wolność o którą walczyli nasi dziadowie?

Fleuri
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-24 00:15:09
trzeba oddać, bo jeszcze w telewizji powiedzą, że Polacy to faszyści i rasiści, idioci i oszołomy z ciemnogrodu co się nie znają na postępie i tolerancji...

wojtachupakosc
    Ocena: 20 (glosow:24)
2013-05-23 12:33:04
A ja nie dawno przez muzlumanow wlasnie zminilem poglady na nacjonalistyczno-rasistowskie. Szacun dla Breivika. Pozdrawiam ozieble tych tolerancyjnych.

voythek
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-05-23 12:27:45
Nam to nie grozi, młodzi tego nie wiedzą ale starsi powinni pamiętać bojówki skinów, tejkowskiego, legiony nazi...... i tak dalej. Jesteśmy w większości nietolerancyjnym skrajnie prawicowym NARODEM. Konstytucja zabrania przejawów: nietolerancji, faszyzmu, nacjonalizmu, nazizmu i co i mamy młodzież wszechpolską i inne ugrupowania oraz miesięczniki i tygodniki nawołujące do nienawiści (ostatnio w BUW-ie czytałem). U NAS ISLAMIŚCI NIE MAJĄ CZEGO SZUKAĆ CHYBA ŻE GUZA :). Jestem lewkiem i mam zupełnie inne poglądy ale taka jest rzeczywistość.

aneta.buziaczek
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-05-23 14:32:13
co tam tejkowski, co tam skini, co tam legiony - nie umywają się nawet do skrajnie brunatnego terroru jaki funduje nam antifa

durthu
    Ocena: 19 (glosow:21)
2013-05-23 12:00:07
no dialog ma byc, póki islamów jest pare procent, dialog = wpuscie nas wiecej, dawac socjal, dawac prace w przetworniach Halal(tyko muslim moze tam pracowac przy jedzeniu, inaczej "brudne" jest). Jak juz bedzie wiecej niz 15% to sie zaczna pogromy, bicie, gwałty, porwania itp. bo z niewiernym mozna wszystko zrobić. Cyganów juz mamy i szczury sie mnoza, chcecie gorszej zarazy? Kibole moga byc ostatnim rozwiazaniem przeciw zarazie.

adam92ea
    Ocena: 18 (glosow:18)
2013-05-23 11:28:00
Chyba się zapiszę do kółka myśliwskiego, żeby zdobyć pozwolenie na broń. Niedługo może się przydać.

narybyniejade
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-05-23 11:23:34
do nas nie przyjadą, za niskie zasiłki...

matty1000
    Ocena: 12 (glosow:16)
2013-05-23 11:14:42
tolerancja to mania XXI wieku. kiedyś obudzą się z pedalską pałą w odbycie i karabinem przystawionym do tych pustyh łbów.

tomas1980
    Ocena: -27 (glosow:29)
2013-05-23 11:07:56
Wszyscy przeczytają to co na zdjęciu i zaraz się podniecają. Jeśli ktoś poszuka właściwego artykułu - znajdzie, że Islamiści z GB potępili taki uczynek. Zaznaczyli również że w armii Wielkiej Brytanii są również i walczą za ten kraj... więc proszę nie wyrywać z kontekstu rasistowskiego szajsu...

dzieci_proboszcza
    Ocena: 20 (glosow:22)
2013-05-23 11:41:52
Idz liz dupe allachowi.

aneta.buziaczek
    Ocena: 9 (glosow:15)
2013-05-23 14:33:56
a co mieli powiedzieć oszołomie, że tak na razie jesteśmy za słabi, ale za kilka lat będziemy wykonywać tego typu egzekucje publicznie i na masową skale w imię allacha ?

xxxdraco
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-05-23 17:29:44
Oficjalnie potępili, a nieoficjalnie świętują i się cieszą i modlą za zdrowie tych dwóch morderców! Ciekawe, co teraz zrobi rząd GB? Czy zareagują, czy już są tak ciotowaci, że jaj im zabraknie na pacyfikację - bo tym według mnie powinni odpowiedzieć. Za jednego naszego, jedna wasza dzielnica! Zaraz by się brudasy nauczyły, że gościom wypada cicho siedzieć u kogoś, a nie podskakiwać.

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-23 20:30:31
komentarz usunięty przez użytkownika

Samsara
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-05-23 10:58:39
Polska nie jest dla nich atrakcyjna, bo u nas socjalu nie ma. Przykro mi ale wasz scenariusz się nie ziści. Turbanowe towarzystwo ciągnie tam gdzie jest bogaty socjal i lekka praca. W Polsce trzeba zapier... albo zdychać, a nie jak w UK ciągnąć zasiłki i trzepać kolejne dzieciaki.

foytaz
    Ocena: 12 (glosow:14)
2013-05-23 11:05:13
Tak i nie. Polska jest rzeczywiście 3 światem w EU i islamiści raczej tu nie zawitają ale... Pomyśl jaka będzie teoretycznie nasza sytuacja gdyby udało im się zdobyć realny wpływ na politykę największych gospodarek unii?, wtedy i tak znaleźlibyśmy się w mało komfortowym położeniu. Cały pic w tym, że jeśli będziesz próbować o tym głośno mówić to tolerancyjni inaczej zrobią z Ciebie nazistę, ksenofoba etc.

ElManiaco
    Ocena: 14 (glosow:14)
2013-05-23 11:24:48
Ja jestem ksenofobem. Uważam że ksenofobie jako naród wypracowaliśmy sobie, tak jak wypracowaliśmy prawo do tego aby być ksenofobiczni. Nie po to nasi przodkowie umierali za Polskę, żeby teraz jakiś arab wpadł tutaj i żądał obywatelstwa, miejsc w samorządach itp...

foytaz
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-05-23 11:30:19
Arab nie będzie musiał wpadać kupi sobie pożytecznych idiotów wykonujących polecenia. Dlatego uważam, że to nie islam jest dla nas zagrożeniem tylko poprawność polityczna i tolerancja inaczej.

amon222
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-05-23 13:44:47
Tak, ale zapomnialas o naszych emigranckich "pieknosciach" co to zenia sie z tym bydlem na potege zapewniajac im polskie obywatelstwo co za tym idzie otwarte drzwi na cala europe. Powinnismy zaczac od eksterminacji tych k@.re.w dajek co to sadza ze kazdy cipuch jest wlascicielem szybu naftowego. Zobaczycie za kilka lat takze u nas bedzie masa tych smierdzieli, wiec trzeba zaczac dzialac.

foytaz
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-23 14:32:12
To, że polki mają opinię najłatwiejszych i najtańszych to wiadomo od dawna. To iż gustują w kolorowych to raczej brak wyboru z ich strony. Co do tzw rozpłodówek to chyba tego problemu jeszcze nie ma bo w większości przypadków habibi zabierają je do siebie i tam trzymają w piwnicach czy innych norach więc cokolwiek urodzą zostaje tam na miejscu. Jak się trend odwróci to może zrobić się nie ciekawie ale bez histerii.

Marek23033
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-05-23 10:51:09
spalic ich i chu* półki czas

AdamZeku
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-05-23 10:48:06
Polska jest krajem Chrześcijańskim.. Nienawidźmy księży kochajmy BOGA.. Nie dla islamskiego boga, nie dla islamistów..

porcupine
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-23 11:06:29
Islamski czy chrześcijański - i tak jest żydowskiego pochodzenia.

ElManiaco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-23 11:32:48
komentarz usunięty przez moderatora

ElManiaco
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-23 11:39:45
uuu moderator jest, "tolerancyjny"? Czy też już się modli do allaha?

violon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-23 22:37:26
właśnie wyciąga swój dywanik i pokłony bije

vegaa
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-05-23 10:45:50
Co za bydło

grave79
    Ocena: 14 (glosow:14)
2013-05-23 10:45:03
Tak,najpierw dialogi,póżniej meczety a na końcu maczety.To pedofile i finezyjni mordercy,te gnoje uwielbiają jak cierpi każdy kto jest inny od nich.Islam to wyrafinowany rodzaj polityki pod przykrywką religii.Araby wyp..ć.

kendolee
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-05-23 11:40:44
Dokładnie,dla nich sensem życia są wojny za swoją religię,nie chcą pokoju.Osobiście to usłyszałam od muzułmanina z którym się uczyłam.To jest straszne,nie możemy dopuścić aby w naszym kraju było jak UK,Francji czy Norwegii.

Prusnik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-23 10:42:40
No waśnie gdzie teraz jest nasza " wiejska " antifa... chcecie zobaczyć to u nas ?? Nie bójcie się póki co mamy za małe socjalne by u nas przeżyli... no i najważniejsze te brudne psy boją się wschodu... :)

ferdal
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-05-23 10:46:22
Mieszasz pojęcia,pewnie dlatego że ich nie rozumiesz

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-23 10:40:00
Co mnie irytuje w tym temacie to fakt, że ofiarami "jihadzistów" są przypadkowi, niewinni ludzie zamiast tolerancyjnych inaczej i poprawnych politycznie. Czekam kiedy w końcu muzułmanie poczują się na tyle silni i bezkarni, że zabiorą się za tych dzięki, którym znaleźli się w Europie i dostatnio sobie żyli. Skończą się parady i inne dewiacje bo okrzyk Allah Akbar z tysięcy gardeł załatwi sprawę. No ale nie ma się co obrażać i być mimo to tolerancyjnym dla odmienności kulturowej drogich gości.

ElManiaco
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-23 10:32:54
W Rosji też są wyznawcy Islamu, ale nie ma takich problemów. Dlaczego? Bo się boją brudne szyje! Nie dawać im obywatelstwa, wtedy w razie czego można się ich pozbyć pod byle pozorem.

foytaz
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-05-23 10:44:02
W Rosji rządzą normalni ludzie a nie tolerancyjni i postępowi demokraci dlatego mudżahedini nie szaleją zbytnio mając na uwadze los jaki spotkał Czeczenie.

miszcz82
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-05-23 10:23:19
komentarz usunięty przez użytkownika

ferdal
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-05-23 10:18:43
Do tej pory miałem mieszane uczucie,po Londynie nie mam wątpliwości

qwerty777
    Ocena: 22 (glosow:24)
2013-05-23 10:13:48
Potrzeba nam bardzo szybko Korwina. Przydalby sie dostep do broni. Moim zdaniem powinno byc tak, ze gdy zabijesz araba to nie spotyka Cie kara. Wiem, ze moga zaraz zaczac walczyc obroncy praw zwierzat - ale sorry... to gorzej niz zwierzeta.

IAMTHELAW
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-23 23:15:53
art. 256 Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. inne wersje literatura art. 257 Kto publicznie znieważa grupę ludności albo poszczególną osobę z powodu jej przynależności narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości lub z takich powodów narusza nietykalność cielesną innej osoby, podlega karze pozbawieni

miszcz82
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-05-23 09:31:37
komentarz usunięty przez użytkownika

karol7777777
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-23 09:18:46
Ukamienować brudasów

IAMTHELAW
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-23 23:14:22
art. 256 Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. inne wersje literatura art. 257 Kto publicznie znieważa grupę ludności albo poszczególną osobę z powodu jej przynależności narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości lub z takich powodów narusza nietykalność cielesną innej osoby, podlega karze pozbawieni

dresymatkiteresy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-24 00:57:28
zacytujesz im to samo, jak cie beda napier*alac?

davidstar
    Ocena: 163 (glosow:193)
2013-05-23 07:01:19
komentarz usunięty przez użytkownika

tomazz00
    Ocena: 10 (glosow:16)
2013-05-23 07:35:35
Dokładnie.Tym wszystkim tolerancyjnym poj.ebom powinni łby poucinać, bo i tak mają puste. Tolerancją zasłaniają swoją tępotę, bo naprawdę trzeba być zje.bem żeby nie widzieć, że to dzikusy i nasi wrogowie!!! Won z Polski!

ulfe
    Ocena: -21 (glosow:33)
2013-05-23 08:02:30
1. chodz, mieszkam w wawie, pokaz jak ucinasza mi ten leb 2. nie ocenia sie wszystkich przez pryzmat kilku chorych 3. to nie bylo w polsce ty madra glowo

tomazz00
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-23 08:22:46
ulfe jesteś kretynem czy tylko nie umiesz czytać ze zrozumieniem?? tłumaczę..skup się..: nie ja, tylko arabusy tym, którzy ich wręcz zapraszają do naszego kraju. Matole wiem, że to w UK, tylko nawiązałem do Polski. Skończ gimbusowo potem dyskutuj.

Arakiel666
    Ocena: -17 (glosow:25)
2013-05-23 10:19:50
davidstar beznapletkowy ciapatku zjedz wieprzowinkę.

freedom80
    Ocena: -7 (glosow:21)
2013-05-23 10:41:58
david, każdy fanatyzm ( szczególnie ten religijny )jest niebezpieczny i nikt go nigdy nie będzie bronił. Wiec daruj sobie takie przytyki. Wiadomo, że z takim zaślepieniem ideologicznym należy walczyć i nie dopuszczać by rósł w siłę. Jednak wiedz, ze fanatyzmu fanatyzmem nie pokonasz.

ferdal
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-05-23 10:47:24
Obrażjąc inaczej myślących stajesz w szeregu ze ścierwem i im podobnymi

sarna
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-23 13:10:17
komentarz usunięty przez użytkownika

xxxdraco
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-23 14:09:13
Sarna, islam i za gejów się weźmie, spokojnie, poczekaj. Najpierw wykończą poprawnie politycznych, a dopiero potem wezmą się za gejów, transwestytów i feministki - te to aż zapiszczą z radości, jak im brudas jeden z drugim pokaże gdzie jest u nich miejsce kobiety. Tylko dajmy chłopakom trochę czasu więcej, tak z 5 - 10 lat stawiam

hagen24
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-05-23 18:23:30
Sądzę ze to najwyższy czas aby zaopatrywać się w broń.Może za jakiś czas dojść do regularnych bitew na terenach miast.Patrzcie co się dzieje od kilku dni w Sztokholmie.Z doniesień prasowych wynika że to przeważnie imigranci z bliskiego wschodu robią zadymy.A może pamiętacie zamieszki w Kopenhadze po opublikowaniu karykatury Mahometa z bombą na głowie?W Londynie też był zamach.Wiem też że są dzielnice do których strach wejść bo rządzą tam Muzułmanie.Bądźcie gotowi na wszystko.Nie wiadomo co będzie za tydzień,miesiąc,rok...

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-23 20:24:44
komentarz usunięty przez użytkownika

mazda8896
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-23 22:35:24
ja jestem tolerancyjny a uważam że do tych arabskich brudasów powinno się strzelać bez pytania

Arakiel666
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-24 12:32:03
davidstar beznapletkowy ciapatku no to Cię Twój bóg Allah zabije za wieprzowinę:(


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0800