Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Zamordowany we własnym kraju przez fanatycznych muslimów za to że nie wierzył w allaha.
M1CLAY19  13-05-24, 02:48 Zgłoś
+ 1233 -
Dodano: 2013-05-24, 02:48:37   przez: M1CLAY19
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1233  Zgłoś nadużycie
312
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
  •  Daj odpisać
  •  Po wypadku z Kamazem.
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
Ukryj komentarze(240)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
BoaKrztusiciel
    Ocena: 85 (glosow:101)
2013-05-24 10:30:00
Straszne jest to, że w cywilizowanym kraju, w biały dzień ktoś biega z tasakiem, a ludzie jeszcze z nim rozmawiają i filmują. Jakby życie ludzkie nie miało żadnej wartości.

Davian_Thule
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-07 00:10:37
Auto... paru ludzi... w bagażniku sprzęt. Gotowi do akcji. Czas położyć kres... Pod osłoną nocy ciemnej butów ciężkich krok. Dosyć już pogróżek. Zemsty nadszedł czas... 14 słów i wara od Polski ciapate psychole.

morita83
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-02 17:25:43
wstrętne czarne małpy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!! oko za OKO!!!!!!!!!!!

Nasser
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-31 23:21:41
Wydaje mi się, że czas zrobić czystkę w Europie z tych co zagrażają naszej cywilizacji. To właśnie muzułmanie powinni zacząć się bać nas "niewiernych" a nie my ich...

sphinx125
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-31 00:17:13
komentarz usunięty przez użytkownika

sphinx125
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-31 00:09:07
komentarz usunięty przez moderatora

JackCola
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-30 20:44:57
Rodzina Lee, chyba nie darzy muslimów zbytniom sympatiom... po tym, jak spadła mu głowa :]

konserwa
    Ocena: -8 (glosow:12)
2013-05-29 13:38:57
Bana panu za pisanie głupot dla admina karny jeżyk... Został zamordowany przez to ze był na misji i zabijał muzułmanów....

Zubkownik
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-05-29 09:31:13
Więcej ciapatych do kraju nawpuszczajmy to i u nas będzie to samo

dzieci_proboszcza
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-05-29 00:37:05
Czyz nie rozwiazaniem jest Zarzniecie kazdego islamisty a polki co im daja dupy ogolic na lyso ?

kaszpir78
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-28 21:46:00
niszczyć ich ciekawe co by powiedzieli jak by to zrobił ktoś z nas w imie chrystusa

patos9611
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-05-28 20:27:26
Prawda jest taka, że cała Europa chce się podlizać bogatym Arabom, z myślą że oni będą inwestować na naszym kontynencie. A Arabowie mają nas głęboko w du**e i chcą tylko zrobić z Europy, islamski kontynent. A dzięki naszym "wspaniałym" rządzącym, niedługo normalny europejczyk nie będzie mógł w spokoju wyjść z domu żeby nie zaatakowali go islamscy fanatycy, którym czytanie Koranu wyprało mózg.

aaaaa555
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-28 17:13:12
komentarz usunięty przez użytkownika

Jaruzel.pl
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-05-28 17:07:00
Islam to nie religia. Islam to doktryna polityczna. Jak tak dalej pójdzie, u nas będzie to samo z kilka lat.

MrTomikomi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-28 13:48:34
komentarz usunięty przez moderatora

Lolek54
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-28 13:34:07
Allachu, allachu z**b się k***o z dachu!

Lolek54
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-28 13:33:00
To robi ta ich po*****olona islamizacja! A władze nic z tym nie robią!

Szpadelek
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-05-28 13:20:18
Teraz arabusy chcą dialogu w naszym kraju.W Wielkiej Brytanii 20 lat temu też chcieli dialogu.Zastanówmy się dwa razy i pokazmy im jeden kierunek-won z naszego kraju

komandos13
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-28 02:13:22
wiocha?

maciejos78
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-27 22:48:44
komentarz usunięty przez moderatora

Gacor002
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-27 20:24:37
Pedzie w kieckach robią lache allahowi :)

Gacor002
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-27 20:21:30
komentarz usunięty przez moderatora

kamlau
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-05-27 20:18:35
Dobry muzułmanin to martwy muzułmanin!! FUCK ALLAH!!!

Prostacky
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-27 19:05:40
komentarz usunięty przez moderatora

asd1905
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-05-27 16:27:38
niczym sie od nich nie roznicie tez jestescie dzikusami ktorzy przyjechali z za duzej wody zeby cos komus udowodnic no ale dopoki niektorzy nie naucza sie czytac beda wypisywali tak durne komentarze

ko1nage
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-05-27 15:34:51
zosiasamosia Ty brudna islamska kretynko - na misjach wojskowych nie zawsze sie zabija, czasem siedzisz w bazie bity rok i wychodzisz na patrole nie tykajac nikogo. Ciekawe skad te ciekawe insynuacje. Zle Ci to wypad to brudasow, oni juz Cie naucza jako biala kobiete ciagnac porzadnie. No chyba, ze czorna jestes jak oni!

ElManiaco
    Ocena: 12 (glosow:12)
2013-05-27 15:07:53
Dajmy im prawdziwy polski prezent: wpierdol :)

Domsss
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-05-27 14:55:00
Islam jest pokojową religią, jeśli się z tym nie zgadzasz, musisz umrzeć...

kombaat
    Ocena: 15 (glosow:15)
2013-05-27 11:25:08
W krajach cywilizowanych faszyzm i komunizm są nielegalne, jako zbrodnicze ideologie. Wystarczy zdelegalizować Islam, bo to jest zbrodnicza ideologia, zresztą gorsza od tych dwóch wspomnianych. Niech sobie muslimy żyją, ale: żadnych burek, czadorów, meczetów, modlenia się na środku ulicy, wspominania o szariacie i innych tego typu sprawach. Surowo karać, za niestosowanie się do naszych praw. Albo się zasymilują, albo WON. Poza tym wystarczy zlikwidować zasiłki i odechce się ciapatym brudasom przyjeżdżać do nas.

ks.proboszcz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-27 18:25:04
Święta prawda.

rozpruwacz78
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-05-27 10:41:58
Smutna sprawa. Wykorzystują naszą tolerancję. Może to da do myślenia włodarzom krajów europy.

BlackHare
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-27 14:26:07
Nie da. W tej chwili Europa nie ma zwyczajnie jaj do tego.

Niverna
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-05-27 08:20:12
Zabójstwo.. O zabójstwach słyszy się często, ale tym razem KOORWA ze strony tych PIERD*LONYCH ARABUSÓW! W biały dzień potrafią.. W biały dzień kur*a uciąc łeb bo im się nudzi. Niech spier*alają do siebie muslimy je*ane

resthome
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-27 17:34:42
duża część Polaków ma pochodzenie nie Polskie Każmy im spie**alać do swoich krajów

Zenuss
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-05-26 23:36:31
Ja bym chętnie tym muslimom zafundował holokaust.

Peterz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-26 23:19:11
Jakie oko za oko ? pitolisz jak potłuczony.

raflo997
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-05-26 23:01:43
I jak tu nie być rasistą,jak szanować inne religie?Coraz trudniej.........

koziol79
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-26 22:43:24
Do wstawiającego... Motywem tego morderstwa było koranowe "oko za oko" co nie umniejsza potworności tego zajścia.

hopek20o
    Ocena: 15 (glosow:19)
2013-05-26 19:55:13
Jaranie się islamem to pedalstwo , a mahomet to pedofil i chu...

kubeczekwaw
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-05-26 19:52:18
tych dwoch powinni obedrzeć ze skory i zrobić z tego transmisje żeby inni nie wpadali na takie pomysły.

cienkarenta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-26 18:10:18
komentarz usunięty przez moderatora

cienkarenta
    Ocena: 14 (glosow:16)
2013-05-26 18:11:36
Bo wprowadzając to gówno do naszego kraju narażamy siebie i innych na takie coś.

SzalonyMagazynier
    Ocena: 15 (glosow:17)
2013-05-26 15:59:04
Rozumiem, że to ten Pan z Londynu? To dziadostwo islamskie powinno się wywalić z każdego normalnego państwa. Powiniśmy robić jak Japonia, nie dawać obywatelstwa muzułmanom.

sako77
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-05-27 10:51:12
japonia daje obywatelstwo muzułmanom... naczytałeś sie bajek chłopie. Jeśli już szukasz bohaterskiego kraju walczącego z uslińsim syfem to popatrz na Słowację :D

shogun13
    Ocena: 15 (glosow:15)
2013-05-26 15:23:43
Muzułmanie G W A Ł C Ą małe dziewczynki, zawierają tymczasowe małżeństwa, a zgwałcone kobiety są karane za sex pozamałżeński - morderstwo dla nich to jak wypicie zimnego piwka w upalny dzień - sama rozkosz

mariolanta14
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-05-26 13:16:13
Szkoda czlowieka. Młody chłopak a do tego mąż i ojciec. Mamy XXI wiek i strach wyjsc na ulice

kazsu
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-05-26 11:58:38
Tych brudasów trzeba gnać jak najdalej bo są porąbani.

Barbabian
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-05-26 11:57:49
Wpierdol brudasom i odesłać na pustynie niech pasą wielbłądy

dializka
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-05-26 11:21:55
niech dalej wpuszczają brudasów do europy

Matel88Pl
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-05-26 11:12:31
No i macie swoja ku...wa różnorodność. Nie wiem czy wiecie ale to chyba pierwszy przypadek tak nagłośniony. W UK dość często dochodzi do ataków na białych ze strony innych ras ale o tym się za dużo nie mówi bo to takie nie poprawne.

raflo997
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-26 23:05:51
To jest jak z cyganami w Polsce,mniejszość narodowa ma większe prawa niż tubylcy,dlatego do roboty się nie garną bo maja socjalne większe niż bezrobotny po 20 latach w fabryce

kilahim
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-05-26 10:25:10
Karma's a bitch ^^

Fafikuleniek
    Ocena: 11 (glosow:17)
2013-05-26 10:08:15
Smutne jest że rządy krajów Europy nie znają historii i nie wyciągają z niej wniosków. Kiedyś urządzaliśmy wyprawy krzyżowe by zatrzymać marsz Islamu do Europy. Przez wieki zmieniliśmy się, zlaicyzowali, religia już nie jest taka mocna i wiernych jest coraz mniej. Muzułmanie natomiast nie zmienili się w ogóle. To są ci sami ludzie którzy Najechali Hiszpanię i Bałkany. Dziś przez tchórzostwo i nieświadomość rządów Europy będzie z nimi trudniej wygrać.

asd1905
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-05-26 10:17:59
tak wyprawy krzyzowe byly zeby zatrzymac "marsz islamu" a wojny w iraku afganistanie itp to walka z terroryzmem obie te wojny laczy jedno- byly prowadzone tylko i wylacznie dla zysku zeby zatrzymac jak to nazwales"marsz islamu" wystarczy nie wpuszczac malp z lasu do cywilizowanych miast tylko trzymac je dalej w afryce w czasie wypraw krzyzowych erupeejczycy zachowywali sie tak samo jak oni teraz zabijali kradli i gwalcili "za boga"

Karmelo7575
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-05-26 13:11:24
asd1905...zawsze znajdzie się jakaś durna ciota dająca dupy brudasom.Być może Twoja wypowiedź jest spowodowana faktem,iż jesteś popaprańcem.W każdym razie zapominasz zdrajco,co w imię"Allaha" robią muzułmanie.Przyklaskujesz im? Jesteś za islamizacją świata kretynie???Ludzie zawsze walczyli w imię tego czy tamtego.Po której stronie Ty jesteś ciapasie?Każdy ma swoje racje,ale ja jestem BIAŁYM CHRZEŚCIJANINEM a nie brudnym islamczykiem....głąbie.

Max74
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-05-26 14:09:19
Tak, zwłaszcza w Afganistanie to się obłowili, chyba zawszonymi kozami bo g... tam jest. No, poza poza masą pojeb@w Talibów a to gwarantuje, że żaden biznes tam nie ma prawa bytu.

Fafikuleniek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-27 06:50:54
asd1905 z technicznego punktu widzenia to szansę na przeżycie miały i będą mieć tylko wspólnoty. Wolę być białym chrześcijaninem bo to biali chrześcijanie napisali Pana Tadeusza i zbudowali katedrę Notre Damme, to biali wprowadzili równość kobiet wobec prawa, uczynili z niej muzę - czczą Matkę Boską która jest kobietą. Biali chrześcijanie nie chcieli by Szariatu w Londynie, Birmingham, Bradford i Manchesterze. Biały człowiek zbudował Europę taką jaką znamy, dziś Muzułmanin chce jej końca.

asd1905
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-05-27 16:26:15
widze ze dzieci maja problem z czytaniem ze zrozumieniem gdzie ja napisalem ze ich popieram ?karmelo7575 rozumiem ze z braku logicznego agrumentu musisz innych orazac bo poprostu inaczej nie potrafisz nie nie jestem za islamizacja europy ale jestem przeciwny atakowaniu ich w ich wlasnym kraju japonia potrafila sobie poradzic z nimi bez wysylania im wojska i to samo powinna zrobic europa oczywiscie tych ktorzy ju tu przyjechali grzecznie poprosic zeby wyjechali jesli nie odeslac ich do kraju z paroma gramamoi olowiu tak jak najbardziej- bo atakujac ich mordujac okradajac itp w ich kraju niczym

Fafikuleniek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-28 10:14:03
komentarz usunięty przez użytkownika

Fafikuleniek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-28 10:23:12
sd1905 Nie jest dobrym argumentem przytaczanie Japonii. Poza tym rozmawiamy o Europie a nie Azji. Po drugie Japończycy są bardzo wyjątkowym ludem Azji, potrafią być co najmniej tak fanatyczni jak muzułmanie. By ich przystopować trzeba było im rzucić dwie piguły co im się słusznie nawiasem mówiąc, należało. Choćby za okupację połowy Azji i wymordowanie ponad 500,000 ludzi w samych Chinach. Operować argumentem Japonii trzeba więc umiejętnie.

dracon2002
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-28 11:44:07
@Fafikuleniek: Może i te piguły należały się Japonii za ówczesne czyny (nie znam historii tamtych regionów), jednak spójrz co tam jest teraz - zupłenie wyższa kultura

Fafikuleniek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-28 13:05:32
To niezaprzeczalny fakt. Pewnie że nie ma co porównywać ich tak do końca z tymi zacofanymi brudasami. Mimo wszystko dużo się od nich różnią i różnili na przestrzeni wieków.

asd1905
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-05-28 14:31:10
jesli uwazasz ze zamordowanie kobiet dzieci i osob starszych im sie nalezalo to walnij sie mocno w glowe nie chce byc nie mily i zyczyc ci zeby na twoj dom w ktorym znajdowala by sie twoja rodzina(zona matka dzieci) spadla jakakolwiek "pigula" bo ktos uzna ze ci sie nalezalo bo przeciez wykonujesz rozkazy jakiegoss fanatycznego generala

Max74
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-28 20:54:18
Zaczęli wojnę to i ponieśli konsekwencje. Teraz są strasznie poszkodowani tak jak i Niemiaszki. Amerykanie zamiast wykrwawiać własnych żołnierzy woleli taki sposób perswazji i jak się okazało wysoce skuteczny. Dlaczego były dwie "piguły" ? Dlatego, że nawet po pierwszej japońskie dowództwo nie było przekonane do kapitulacji, musiano im więc poprawić.

asd1905
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-28 22:10:15
ale odchodzimy od tematu chodzi o to ze jak najbardziej jestem za wytepieniem brudasow w europie ale zadnych chorych fanatycznych wojen w krajach ciapatych won z europy i tyle a nie robienie fanatycznych "marszy chrzescijanstwa"

Karmelo7575
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-05-26 09:01:48
Dlatego tępić brudy puki czas...tylko patrzeć jak w Polsce się zacznie.To jest taktyka...chcą opanować świat brudasy pier*olone.

Fafikuleniek
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-27 06:52:18
I meczet w Warszawie budują.

cyc1982
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-26 07:41:14
zacznie się i u nas,spokojnie,tolerancja?a co to słowo teraz znaczy?

luka29.82
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-05-26 07:01:59
hitler wiedziałby jak im 'pomóc'zeby nie zabijali ludzi w kraju który ich przyjął i na pewno utrzymuje bo żyli pewnie z socjalu jak większośc takich

Fafikuleniek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-27 06:54:06
Kiepska to argumentacja powoływać się na takiego nędznika jak Hitler. Nie trzeba nam faszyzmu, wystarczy zdrowy nacjonalizm.

thaiboxer81
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-05-26 01:18:08
Co wy tu pitolicie tolerancjuchy , że to odwet za okupacje czyjegoś kraju. Skoro sprawcy urodzili się w UK .

the_incognito
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-05-26 01:01:45
Jak jeszcze kilkaset lat temu u chrześcijan.

thaiboxer81
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-26 01:09:38
I właśnie te kilkaset lat nas od nich różni

lysygds
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-26 00:05:49
komentarz usunięty przez moderatora

ciapok
    Ocena: 10 (glosow:14)
2013-05-25 23:26:33
U arabów nie wolno stawiać kościołów innych wyznań tylko meczety, to dlaczego w Europie pozwalamy na to. Ta grupa się nie asymiluje tylko żąda coraz więcej. Niech spieprzają do siebie.

zosiasamosia552
    Ocena: -18 (glosow:24)
2013-05-25 23:00:11
jak mial synka trzeba bylo siedziec z synkiem w domu, nie szlajac sie po Afganistanie,on zabijal w imie pokoju,o tym sie nie mowi,jak jego trafilo to wielkie nieszczescie

thaiboxer81
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-05-26 01:11:22
a ty śmieciosiu wiesz że Afganistan został kiedyś siłą zchrystianizowany ?

Karmelo7575
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-26 13:14:58
zosiasamosia-Ćmochaj pały brudasom piz*o zafajdana!

klunkier666
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-26 13:50:19
Głupia/głupi czy tylko udajesz?

deathmind
    Ocena: 12 (glosow:14)
2013-05-25 22:54:41
Ludzie o czym my tu gadamy, przecież u muslimów to jest norma. Przeciętnego muslima z napływu w ogóle nie wzrusza taki obraz i dalej idzie ulicą, bo w rodzimym kraju pewnie nie raz widział/a egzekucję publiczną za np. zdradę męża czy obrazę Allaha. Heh nie da się ukryć, że ta religia to dzisiaj najskuteczniejsza broń na świecie, bo łączy wszystkich idiotów, którzy wierzą w perspektywę zbawienia w zamian za śmierć w imię wiary.

zosiasamosia552
    Ocena: -17 (glosow:19)
2013-05-25 22:51:26
ciekawe ile on zabil ludzi na tej swojej misji,zaden normalny umyslowo czlowiek nie pojedzie gdzies na wojne,ma za swoje

deathmind
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-05-25 22:59:00
Wiesz, pomijam aspekt polityczny, ale załóżmy, że olejemy całkiem dżihad i pozwolimy objąć wiele krajów Europy procesem islamizacji. Mam pytanie: czy chciałbyś być sądzony na podstawie jakiejś książki spisanej przez nawiedzonych ludzi kilkanaście wieków temu czy może wolisz przystający do naszych czasów kodeks karny? Widziałeś jak się u muslimów spory cywilne rozstrzyga? Wczesne średniowiecze w Europie obrazuje poziom ich rozwoju legislacji, a w sumie brak legislacji. Chciałbyś żeby Twoją siostrę oblano kwasem za to, że nie słuchała się męża? Przecież oni żyją jak troglodyci.

Max74
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-26 14:02:55
Prawdopodobnie nikogo nie zabił, a za to narażał się w patrolach ryzykując, że wyleci na minie albo go odstrzelą.

pmax330
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-05-25 22:47:39
wcale nie dlatego ze nie wierzył w allaha tylko dlatego ze był na misji i rzekomo zabijał tak jak inni nauczcie się najpierw interpretować to co mówią

ulven
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-26 08:40:29
chociaż jeden sensowny komentarz tutaj.

Peterz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-26 23:22:00
To sobie matołku obejrzyj film bez montażu

puszekp
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-25 22:44:20
reinkarnacja hitlera już wkrótce .... to be concluded

Damirion
    Ocena: 14 (glosow:18)
2013-05-25 22:01:14
Biała Rasa bić Brudasa !!!!!!!!!!!!!!!!!! rozmnażają się jak szczury,żyją tylko z socjalu a rzad jeszcze im pomaga stawiać maczety do czego to kur... doszło

Damirion
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-25 21:58:40
komentarz usunięty przez użytkownika

CENTAUR4334
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-05-25 21:43:26
Mnie zastanawia, jak wyszkolony bojowo mężczyzna dał się podejść i zarżnąć tasakiem. Taki facet nie powinien rozstawać się z bronią. Może to był pseudo-żołnierz, który pojechał na misję, by trochę zarobić i przeżyć " przygodę ". Najlepsze, że rząd brytyjski apeluje do swoich żołnierzy, by dla własnego bezpieczeństwa nie chodzili po ulicach Londynu w mundurach. Czujecie? We własnej Ojczyźnie gość nie może chodzi w narodowym stroju wojskowym, bo mu jakiś brudny imigrant łeb nożem urżnie, którym przed chwilą jeszcze kroił pieczywo. Jak nic się nie zacznie dziać, to za parę lat wyjeżdżam

romeck
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-05-25 23:03:19
nie dał się podejść , wpier..lili się w niego najpierw autem. Poza tym w angli jak sie nie myle to nie mozna chodzic z bronią(chyba ze bronia ma 18 lat :P) i jak sie nie myle nie byl w mundurze. poogladalbys i dowiedzial sie zanim cos napiszesz. :) a gdzie wyjedziesz ? do usa ? do belgii ? moze do rosji . wszedzie muzlumanie sie plenią. cos z tym powinno byc zrobione. masowe deportacje, podejrzani o terroryzm deportowania z cala rodzina. PS ; najgorsze i najbardziej godne pogardy jest to ze ten morderca byl brytyjczykiem(ur w GB) .

SaoPaulo
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-25 21:41:07
Wypierdholić wszystkich Arabusów w kosmos. Bez wyjątku!!!

m_p_123
    Ocena: -11 (glosow:15)
2013-05-25 21:37:18
A ile osób zabił ten żołnierz? Czy to bez znaczenia, bo przecież to muslimy-podludzie?

thaiboxer81
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-05-26 01:14:03
zamało

ryba623
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-25 20:46:58
Adolf miał te wojne wygrać, na pewno byłby teraz spokój

Jar0sz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-25 20:20:35
komentarz usunięty przez moderatora

Neym
    Ocena: -12 (glosow:18)
2013-05-25 20:06:35
Nie ma czegoś takiego jak "muslimy", niedojeby. Natomiast są MUZUłMANIE, mówcie po polsku a nie po polskiemu. (wkurwiony jestem bo od czasu tego tragicznego wypadku, wieśniacy spamuja tymi bledami az w oczy razy)

Agrippa
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-05-25 20:31:46
To był wg Ciebie wypadek???

orangu
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-25 19:59:35
muslimy do gazu!

Monty
    Ocena: -9 (glosow:13)
2013-05-25 19:57:41
za to, że nie wierzył w Allacha? Czy za to, że był okupantem Afganistanu? Bo to chyba, znaczna różnica...

Agrippa
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-05-25 20:35:53
Ciekawa ta okupacja Afganistanu. Wszyscy "okupanci" z radością by się z tego zadupia wynieśli, ale chcą postąpić odpowiedzialnie i zapewnić mieszkańcom jako taki pokój. Pokoju natomiast nie chcą ci, którzy cały czas atakują i NATO i Afgańczyków. Tacy jak tych dwóch bydlaków. Jeżeli nie potrafisz dostrzec różnicy, to gratuluję intelektu.

Monty
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-05-25 21:49:57
To niech z radością tam nie jadą, to nie będą musieli z radością się wynosić. Jeżeli okupujesz czyjś kraj, musisz się liczyć z odwetem. Takie są prawa wojny. I nic tego nie zmieni, nawet oburzenie mas. Piszesz, że tych dwóch to bydlaki. A wiemy ile ten żołnierz zabił ludzi w Afganistanie? On to robił w imię pokoju przecież, tak? Krucjaty też były robione w imię pokoju i religii...

Agrippa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-25 22:20:47
To niech rządzący tym krajem nie pozwalają działać i niech nie wspierają tych, którzy atakują inne kraje. Jeżeli z terenu jakiegoś kraju, za pełną zgodą jego władz, dokonuje się ataku na inny, to należy się liczyć z konsekwencjami. Gdyby talibowie nie wspierali Osamy Bin Ladena i jego Al-Kaidy, dalej by sobie gwałcili w spokoju owce i rozstrzeliwali kobiety takie jak ty za niewłaściwy strój. Ponadto żadnej z krucjat nie organizowano w imię pokoju.

orangu
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-25 19:57:15
muslimy do gazu!

stach1947
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-25 19:50:58
jakimże trzeba być trepem, aby takie nieszczęście wstawić na Wiochę?

pyszczek12
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-05-25 19:36:25
Do nas nie przyjadą bo socjal jest ciulaty i te nieroby w zimie z głodu by powyzdychały.

sphinx125
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-25 19:36:07
Jaki protest gimbusie??Obejrzyj nie pociętą relacje nie zmanipulowaną jak wykrzykuje allah akbar zabijac niewiernych.Wedle poprawności politycznej dla mnie nie zrozumiałej aresztowano anglików protestujących,dano ochronę policji meczetom i zmanipulowano nagranie/pocięto,zagłuszano komentarzem reportera itd/,To jest chore co się wyprawia teraz w UNI.

kris1kris
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-25 19:30:10
mial pecha niestety

davidstar
    Ocena: 9 (glosow:15)
2013-05-25 18:59:21
komentarz usunięty przez użytkownika

Podlasiak1977
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-05-25 19:54:31
ja bym tu sciagal naszych rodakow z dawnego zsrr ktorzy tam ugrzezli.chociarz juz teraz to ich dzieciakow i wnukow.

rzeznianumer5
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-25 18:54:24
komentarz usunięty przez moderatora

Anioleczek666
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-25 18:20:41
przeraza brak reakcji ludzi na cala sytuacje wszyscy ogladaja filmuja niukt nie reaguje szok gdzie odruch czlowieczenstwa w obliczu tragedii jakiegos zjaranego psychola tak trudno go byllo powstrzymac?

Arthum
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-25 19:11:02
Anioleczek jak już mówiłem, jestem pewien że Ty też byś nie robił nic żeby powstrzymać psycholi uzbrojonych w noże rzeźnickie i tasak.

Didox
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-25 19:59:40
Mieli też pistolety, a jak nie ma takiego prawa jak w USA że możesz mieć przy sobie arsenał broni to co poradzisz. W USA to pewnie od razu wyłapaliby kilo ołowiu...

long75
    Ocena: 9 (glosow:13)
2013-05-25 18:17:07
Jak tak dalej pójdzie to pół Europy tak powyrzynają a Bruksela będzie mówić o TOLERANCJ

Arthum
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-25 18:07:11
@BoaKrztusiciel, a co Ty byś zrobiła? Ryzykowała własne życie żeby go zatrzymać/zaatakować/zabić? Taka osoba jest nieobliczalna i nigdy nie wiadomo co zrobi temu kto jakkolwiek zareaguje na to co robi. Co do opinii że to konkretnie muzułmanie, nie jestem pewien czy tak czy nie ale wiem że chodziło konkretnie o to że Lee był żołnierzem który walczył w Afganistanie, bydlakom(bo ludźmi ich nie nazwę) chodziło o to że armia brytyjska dalej walczy w Afganistanie i ich kobiety muszą oglądać zwłoki swych mężów/synów codziennie. Z tego też powodu tylko kobiety dopuszczali do zwłok.

jacek8887766
    Ocena: 12 (glosow:14)
2013-05-25 18:06:31
MAM DOSYĆ LIBERALIZMU NARODOWOŚCIOWEGO , ŻYGAM GDY WIDZĘ W CO SIĘ WPAKOWAŁA FRANCJA, ANGLIA,I INNE KRAJE EUROPEJSKIE WPUSZCZAJĄC DO SIEBIE MURZYNÓW CIAPATYCH I OJSCUSÓW ISLAMISTÓW . MAM TYLKO NADZIEJĘ ŻE NIE DOCZEKAM CZASÓW GDY DOM OBOK MNIE KUPI ZEJSCUS W TURBANIE . W PRZESZŁOŚCI NACJONALIZM NIE DOPROWADZIŁ DO NICZEGO DOBREGO ALE UWAŻAM , ŻE NALEŻY OGRANICZYĆ NAPŁYW EMIGRANTÓW ŚMIECIOWYCH , ABY MOJE WNUKI NIE MUSIAŁY SIĘ UCZYĆ KÓRWA KORANU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rebus364
    Ocena: 14 (glosow:14)
2013-05-25 17:48:42
Rada jest tylko jedna za ryja i na Saharę każdego komu we łbie świta Dżihad i Szariat.Tam niech sobie wprowadzają swoje prawa.Gdy gość który mieszka gościnnie u mnie nadużywa mojej gościnności i próbuje wprowadzać swoje prawa, to biorę go za kark, kopa w cztery litery i wypad za drzwi.

Rebus364
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-25 17:45:52
Oni szanują tylko tych co ich trzymają krótko za ryja.Gdy wyczują słabość to pokazują swoje prawdziwe oblicze.

zabijasty_return
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-25 17:41:33
Jeszcze nie jest za pózno,musimy sie nie zwazajac na religie,narodowosc im przeciwstawic,bo inaczej za 10 lub 20 lat wszyscy tak skonczymy.

tashunkewitko
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-25 17:34:19
Lewactwo ze swoją poprawnością polityczną zamienia Europę w śmietnik. Albo się obudzimy, albo będziemy prześladowaną mniejszością we własnym domu.

rene30
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-25 16:56:38
smutny ten świat ... Bądźmy mądrzejsi niż Angole.

sinponadskale
    Ocena: -14 (glosow:18)
2013-05-25 16:52:46
MANIPULACJA MANIPULACJA JESTEŚCIE ZMANIPULOWANI - po pierwsze codziennie rodziny są codziennie zabijane na bliskim wschodzie, a kobiety gwałcone to raz - to był drastyczny bo drastyczny ale PROTEST. Po drugie odrzucając nawet to co napisałem...nie dziwi was to ,że tych dwóch zostało na miejscu zbrodni i czekali aż ich zgarną a poza tym ten typ co zabił miał być szkolony przez brytyjskie służby?

Max74
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-25 17:21:35
Jakie rodziny gimbusie i przez kogo gwałcone ? Przez Anglików ? A co Ci Anglicy robią na tym Bliskim Wschodzie ? Qrwa, co za "nie zmanipulowany" błazen bez szkoły.

pencammm
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-05-25 17:37:42
Wypierdal aj lewacka kur wo. Zolnierz został przejechany nie mógl zrobić nic. Tępić islam i ich koran.

tashunkewitko
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-05-25 17:38:34
sinponadskale - ja też jestem za wolną Palestyną kolego, ale to co się stało to zupełnie coś innego, Kolonko puścił całe nagranie, gdzie ta małpa wyraźnie nawiązuje do koranu i pieprzy o wersetach i świętej wojnie. Niestety w Europie okroili to nagranie i w miejsce tych słów wstawili komentarz reportera. No bo (zasrana) poprawność polityczna. Tfu!

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-25 19:04:09
sinponadskale twoja wypowiedź to manipulacja!

ringus136
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-25 20:13:00
Masz rację co do manipulacje zdarza mi się śledzić brytyjskie media i o dziwo z TV ciężko było się dowiedzieć, że to zabójstwo na tle religijnym. Przecież tym islamistom chodziło o rozgłos abyś się bał islamu! Manipulacja była ale w mediach brytyjskich i na biegunie od twoich wywodów ;)

klunkier666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-26 13:55:18
Żałosna, ale politycznie poprawna wypowiedź. Idź do polityki, taki lewacki bełkot jest teraz bardzo popularny.

rene30
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-25 16:52:11
komentarz usunięty przez użytkownika

jenczak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-25 16:47:07
Anglia jest zbyt tolerancyjna, jakby stało się to w Polsce myślę, że mogło by dojść do zamieszek.

majstermag2000
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-25 20:31:13
tu juz nie chodzi o tolerancje. zaden cywilizowany czlowiek nikogo za nic nie zabije bo ma dom rodzine dzieci zone ma cele do ktorych dazy a oni?? co oni maja? wygodna religie ktora pozwala zabijac i zamiast mozgu kawalek ksiazki. zreszta w innych krajach Europy jest ich tak duzo ze nikt ich nie zaczepi bo sie po prostu boja. odpowiedzmy sobie na 1 bardzo wazne pytanie gdzie oni byli podczas II wojny swiatowej? wygrzewali sie w swoich panstwach lub dymali kozy to my polacy francuzi anglicy walczylismy za wolna Europe a teraz i tak prze je bi emy swoja wolnosc w imie tolerancji do morderstw itp

tomo84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-26 07:20:40
na 100% by doszlo do zamieszek a te zasrane meczety by płonely.

hoodini
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-25 16:37:20
Wzywam do krucjaty przeciwko islamistom na każdej płaszczyznie,nie kupujmy w restauracjach,barach,pubach itd. prowadzonych przez muslimów oraz prowadzonych przez polaków gdzie pracują islamiści,dajmy im do zrozumienia na każdym kroku że są u nas persona non grata,urzędnicy niech piętrzą przed nimi problemy z uzyskaniem azylu,obywatelstwa itd.(a umieją robić to nasi urzędnicy dobrze:),kiedy stworzy się środowisko im nie przychylne to nie będą się u nas osiedlać,jeśli tego nie zrobimy to pozostaje tylko się zbroić to jest nieuniknione.

hoodini
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-25 16:21:44
Sam kolego używaj swojego mózgu a co do gierek rządu i tv to masz rację ale w odwrotną stronę,tuszują podłoże religijne tego morderstwa,użyj mózgu i poszukaj pełnej wypowiedzi tego muslima.

rusofil4
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-05-25 16:17:48
komentarz usunięty przez moderatora

rusofil4
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-05-25 16:22:19
komentarz usunięty przez moderatora

MadRat
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-26 01:08:47
jesteś poje.bana, zamilcz

etam32
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-25 16:13:56
komentarz usunięty przez moderatora

etam32
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-25 16:09:19
komentarz usunięty przez moderatora

BardPiosenki
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-25 15:50:34
Witamy w nowoczesnej tolerancynej Europie.

POLSKAPANY
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-25 15:41:10
To teraz my zamordujmy jakiegoś araba za to, że nie wierzy w Chrystusa. Czy to jest sprawiedliwe? OCZYWIŚCIE! Ja bym tak zrobił gdyby chodziło o kogos z mojej bliskiej rodziny.

petma
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-05-25 15:57:13
chrześcijanie zabili baaardzo wielu ludzi za to że nie wierzyli. niczym się nie różnicie od arabów.

Max74
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-25 17:15:22
Ateiści z koli nikogo nie mordowali. Do książek, bo z polskiego klasówkę oblejesz.

tashunkewitko
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-05-25 17:32:01
Przecież to nie byli Arabowie, tylko jakieś małpy z Nigerii.

klunkier666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-26 13:57:41
Ale wyznania islamskiego.

tashunkewitko
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-26 16:59:18
klunkier666 - a ty jakiego osranego wyznania jesteś?

POLSKAPANY
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-29 01:19:35
@petma posłuchaj mnie gówniarzu, chrześcijanie nie zabili nikogo bo nie wierzył w chrystusa a nawet jeśli to byli to jacyś psychopaci i zapewne było to wybiórczo bo nie słyszałem o takim przypadku. Co do islamców to jest to zło wcielone dlaczego? dlatego, że wierzą i słuchają się czegoś co jest ZŁE i co każe im ŹLE robić. Do-ta-rło?

POLSKAPANY
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-29 01:21:38
@tashunkewitko jestem przekonany, że osoba o nicku klunkier666 nie jest żadnego osranego wyznania.

pencammm
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-25 15:34:29
Wiecie jak stać się RASISTĄ co do islamu? Wystarczy przeczytać kawałek koranu. Oni wierzą w tą księge. Więc zróbcie to szybko. Zacznijmy tępić te ścierwo

romeck
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-25 23:13:07
nie można być rasistą co do jakiejkolwiek religii , religia to nie rasa :P

Lanling
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-05-25 15:33:40
Wstawiający za to że był w Afganistanie mordować przeważnie niewinnych ludzi jak na Amerykanina przystało. Jeśli wyznawca Allaha zabije dziecko Amerykanina jest tragedia Narodowa i żałoba a jeśli Amerykanin zabije niewinne dziecko w Krajach Islamskich to że zabił terrorystę !!! i staję się bohaterem

mikoss
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-25 15:13:57
czas zakończyć tę farsę !!!

foytaz
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-25 15:00:57
A teraz chciałbym usłyszeć z ust głównodowodzącego NATO takie same słowa jakie napisał zwycięski generał armii republikańskiej Francois-Joseph Westermann po pacyfikacji Wandei - "„Obywatele republikanie, Wandea już nie istnieje. Dzięki naszej wolnej szabli umarła wraz ze swoimi kobietami i dziećmi. Skończyłem grzebać całe miasto w lasach i bagnach Savenay. Wykorzystując dane mi uprawnienia, dzieci rozdeptałem końmi i wymordowałem kobiety, aby nie mogły dalej płodzić bandytów. Nie żal mi ani jednego więźnia. Zniszczyłem wszystkich. litość nie jest rewolucyjną sprawą”.

ruskiuran
    Ocena: 12 (glosow:12)
2013-05-25 14:44:36
Tolerancyjne społeczeństwo europy nie ma szans na przetrwanie. Niektórzy to wykorzystują. Nie ten czas jak widać. Trzeba brać przykład z Japonii.

delik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-25 14:40:35
nie nie za to ze nie wierzył w allaha tylko dlatego że był a Afganistanie - to drobna nieścisłość

tlenowygonzo
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-25 14:39:46
Każda szmata chodząca z ciabasem zasługuje na urżnięcie łba.

zenonjop
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-25 15:30:03
Dokładnie biali ludzie z europy już dawno powinni wymordować to ścierwo, jeśli będzie potrzeba sam wezmę karabin do rak i pójdę walczyć o przyszłość naszych dzieci aby mogly żyć w bezpiecznym kraju, pójdę walczyć jak niegdyś nasi przodkowie o naszą przyszłość. Zwycięstwu Sława!!!

miszczu_nO1
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-05-25 14:38:09
Nie chodzi o to, że nie wierzył w allaha tylko, że brytyjscy żołnierze zabijają za dużo muzułmanów. Przerażające a mówią , że ludzie są cywilizowani...

kiliy
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-05-25 14:30:38
Głupie islamskie chu je, wy pier da lać z Europy

jko69
    Ocena: -11 (glosow:15)
2013-05-25 14:00:50
Nawet nie zauważacie tego jak media robią ludzi w ch*ja. Dziwnym trafem filmik, który pokazują media został tak przycięty, że odwraca kota ogonem. Pie*dolenie i smrodzenie. Gdybyśmy się nie mieszali w ich interesy to oni tak samo by nie ruszali naszych.

aneta.buziaczek
    Ocena: 9 (glosow:13)
2013-05-25 14:05:32
naszym interesem jest zapakować ich do statku i wywieźć tam skąd przybyli.

Podlasiak1977
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-05-25 14:28:45
naszym interesem jest eliminowanie tych psycholi tam na miejscu,niz mieliby przybyc do europy i robic podobne zamachy jak w lodnynskim metrze czy w madrycie

tashunkewitko
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-25 20:04:48
Podlasiak - wystarczy zamknąć granice - koniec przyjmowania imigrantów, koniec poprawności politycznej! Ale do tego potrzeba ludzi z jajami a nie lewackich eurokratów.

Podlasiak1977
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-26 10:46:32
w Grecji probuja uszczelnic granice zasiekami,rowami itp.zabacz jaka jest na to reakcja politykow lewicy i tzw antyfaszystow.tak jak napisales czas skonczys z ta polit-poprawnoscia i nazwac rzeczy po imieniuze migranci z afryki,bliskiego wschodu to niechcace sie zasymilowac nieroby na wiecznym zasilku.nie szanujacy zwyczajow i kultury swoich gospodarzy.a wdodatku sa wsrod nich mordercy i terrorysci.

tashunkewitko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-26 12:08:54
Grekom współczuję zwłaszcza z powodu Albańczyków, to są dopiero psy. Lewica to najgorsza zaraza ludzkości.

rychol19
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-25 13:52:06
najgorsze jest to ze pracuje dzielnice obok tego miejsca ,rozmawialem w pracy z anglikami wszyscy jestesmy wstrzasnieci tym co sie stalo ,strach na ulice wyjsc moze i mnie to spotkac

tomo84
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-05-25 13:51:19
teraz powinni dla przykladu nabic na pal jakiegos kozojebka,oblac go swinska krwia przybic mu zasrany koran do glowy i podpalic. stanowcze NIE DLA ISLAMU!!!!!

glova91
    Ocena: -10 (glosow:14)
2013-05-25 13:48:29
Ty masz 19 lat i lykasz wszystko co Ci podstawi telewizja, zacznij myslec sam, bo jak tak dalej pojdzie to ludzie na prawde uwierza ze islam jest zly i w ogole, a wyprawy krzyzowe ktos pamieta?? Tam mordowali za chrzescijanstwo, a tutaj to jak narazie gierka rzadow i telewizji. Mniej tv i radia zet, a wiecej wlasnego mozgu...jezeli wam w ogole cos tam zostalo..

bubala
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-05-25 14:01:55
nie, nie pamiętam wypraw krzyżowych, ale za to wiem, że jak wpuszczę do siebie do domu potrzebujących to nie pozwolę aby ten "gość" zabił mi syna lub zgwałcił żonę, wy.ebałbym takiego przez okno, wiek nie jest tu wykładnikiem mądrości, ale uczynki świadczą o mądrości, a muslimy są zaprzeczeniem tej mądrości razem z twoją umówmy się tolerancją dla nich, jak tak lubisz popaprańców zaptoś ich do siebie do afryki lub afganu i żywoć sobie spełniając się duchowo i obyczajowo dzieciaku

aneta.buziaczek
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-05-25 14:08:08
a ty oszołomie pamietasz wyprawy krzyżowe, żyłeś w tamtych czasach, to musisz być bardzo stary. Bo chyba nie oceniasz wypraw krzyżowych po tym co napierdzielili ci w lewackiej tv. Arabusy najechały nasz kontynent 400 lat przed wyprawami krzyżowymi. Poza tym dziękujcie krzyżowcom, za ich trud, w przeciwnym razie wasze babki zostałyby zgwałcone przez muzułmanów, a wy bilibyście pokłony do allacha.

MINTOR
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-25 14:09:59
Qrwa mać, ty jesteś głupi czy pieedolniety? Ile lat temu były wyprawy krzyżowe palancie? Od tego czasu chrześcijanom trochę mentalność się zmieniła, a tym zasranym kozoyebcom ani trochę jak widać!

klunkier666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-26 14:01:38
Ale ty głupi/głupia jesteś glova91.

gibon_1234
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-25 13:48:07
komentarz usunięty przez moderatora

szara172
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-05-25 13:47:04
jak Polska zgodzi sie na asymilacje islamistow to bedziemy mieli to samo!!!

anubisgd
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-05-25 13:38:16
to nie ludzie to islamiści których należało by wywieść na jakąś wyspę i odizolować od normalnego świata. A winnych tej zbrodni powinno się powiesić na jakimś placu a wcześniej wykastrować tępym nożem dla przykładu ku przestrodze innych. Szmaciarze swoim kobietom każą nosić burki a sami po burdelach latają. anubis

ringus136
    Ocena: 12 (glosow:12)
2013-05-25 13:31:32
A nam dalej wmawiają jaką to wartością jest tolerancja. Murzynka zachowuje się jakby nigdy nic. No ale cóż przecież największym zagrożeniem wg. sporej społeczności tego kraju jest oczywiście kościół katolicki. Stop islamizacji Europy.

pete78
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-05-25 13:25:12
zamordowany był za to że był na misji i że był żołnierzem co nie tłumaczy zachowań fanatyków,bo każda religia to zło

holocausto
    Ocena: -9 (glosow:11)
2013-05-25 13:21:58
dobrze że umarł allah akbar

sedziadread
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-25 15:22:18
allah akbar nie rzyje ??! Jezus maria !

jaro0700
    Ocena: -11 (glosow:17)
2013-05-25 13:16:45
Tak to dziala... Wybiliscie miliony muzulmanow w sredniowieczu i myslicie ze wam to zapomna?? nalezy sie katolowi. Zlikwidowac religie i nie bedzie wojen

bubala
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-25 13:55:02
a oni ciężko doświadczeni pamiętają te miliony, dobrze, że mi to mądrze wytłumaczyłeś, pamiętam, że mój dziadek zginął z rąk mistrza krzyżackiego, jutro ruszam na poszukiwania jego potomków i zarżnę wszystkich dziadów, otrzyj smarka spod nosa i się ucz nie wal kamieniami w szkołę

aneta.buziaczek
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-05-25 14:11:24
jaro lewacka szumowino, czy z tego powodu, że komuchy zabiły 40 tyś Polaków w Katyniu, mam latać z maczetą, za każdym oszołomem w koszulce z bandytą Cheqevarą ?

zenonjop
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-25 15:36:29
Aneta.buziaczek wiesz, ja w sumie mógłbym latać za nimi z maczetą, maczetę już mam.

Peterz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-26 01:58:14
jaro0700 najpierw się naucz historii a potem szczekaj ... Pierwsza islamizację zatrzymały rekonkwista i wyprawy krzyżowe. To dzięki nim nie bijesz pokłonów i nie gwałcisz kóz, a twoje dupsko może siedzieć przed kompem i pisać głupoty. Teraz jest druga fala islamizacji - nie zbrojna a poprzez zalanie. Niestety obawiam się, że przez wpajaną nam przez czerwonych pseudo-tolerancję staliśmy się peezdami i tym razem może się nie udać przegonić tej zarazy.

kriss92
    Ocena: -12 (glosow:18)
2013-05-25 13:10:31
Uczepiliscie sie tych muzułmanów czy muzulmaninow jak to tam sie odmawia,wymyslacie niestworzone historie o zabojstwie,niedlugo bedziecie winic muzułmanow za h**e polskie drogi. Zaloze sie,ze 99% z tych agrsorow wiochowych na oczy ich nawet nie widzialo.

bubala
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-05-25 13:51:43
znalazł się ten co widział ? ja widziałem i miałem kontakt z tym ścierwem, równie dobrze można rozmawiać z osłem tyle samo wyniesiesz z tej rozmowy, jak będzie miał nad tobą przewagę ilościową lub fizyczną to już nie porozmawiasz, raczej już długo, albo wcale nic nie powiesz

wieslav
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-05-25 13:06:04
Wpuścili czarne małpy, ciapatych, islamistów, polaczków to mają teraz syf. I tu nie chodzi o poprawność polityczną tylko strach o ropę od muslimów..

pete78
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-25 13:29:13
ropa to nie kwestia religii to po pierwsze.Mylisz Anglików z Amerykanami to po drugie.A życie według koranu nie ma nic wspólnego z tym jak wykorzystują ociemniałych małpiszonów wmawiając im że allah tak nakazuje

Arakiel666
    Ocena: -14 (glosow:22)
2013-05-25 12:31:48
A on ilu zabił w Afganistanie?

posiew
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-25 14:35:20
widać za mało...

foytaz
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-25 14:53:10
Zdecydowanie za mało jak widać.

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-25 18:56:46
komentarz usunięty przez użytkownika

Arakiel666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-26 14:05:41
davidstar obrzezany ciapatku śmiecia to masz w majtkach bo choojem tego nazwać nie można.

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-26 22:00:20
komentarz usunięty przez użytkownika

DXPac
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-05-25 12:28:18
Tym muzułmanom powinni zrobić to samo WYNOCHA Z NIMI Z EUROPY !!!! chora religia

biedron444
    Ocena: 11 (glosow:15)
2013-05-25 12:24:49
Pie....... brudasy wchodza na obca ziemię i uwazaja ze maja jakies prawa ciągle cos... to im sie nalezy to im potrzeba a my jezdzimy do nich mieszkamy tam ??? nic im sie nie nalezy. W krajach islamu np . nie mozna nawalic sie tak jak u nas i spac w bialy dzien na ulicy a u nas to norma ludzie cie zrozumieja pomoga wstac a psy zawioza cie na chate jak beda mieli dobry dzien a tam cie ludzie ukamieniuja doslownie biora kamien do reki i rzucają tak dlugo puki sie nie przestaniesz ruszac. Szczeze ja bym ich z tad wywalil dal rok i kazal spadac do siebie albo do gazu ...

durthu
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-05-25 12:24:08
Kiedyś jego syn zapyta "gdzie jest tatus?"...Co wtedy usłyszy ?

kilahim
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-26 13:25:57
Pewnie uslyszy klamstwo typu twoj tatus byl bohaterem. No chyba ze uslyszy prawde ' tatus zabil wielu ludzi i dorwala go karma'

Illidan21
    Ocena: 13 (glosow:17)
2013-05-25 12:02:41
Pieprzone brudasy,w wielu przypadkach jestem tolerancyjny ale islam czy jak tam sie zwie ta religia wnosi do europy tylko przemoc...Wyplenić scierwo z europy!

raifel
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-05-25 11:59:04
CHYBA NIE WSZYSCY WIEDZA JAK BYŁO . NAJPIERW POTRACILI GO SAMOCHODEM. POTEM JAK ZOBACZYLI ZE ŻOŁNIERZ TO DŻGNĄŁ GO KILKA RAZY NOŻEM. WYCIĄGNĄŁ NA ŚRODEK ULICY I KAZALI LUDZIOM ROBIĆ ZDJĘCIA I FILMOWAĆ. ICH BYŁO 2. I TO CZARNUCHY Z NIGERII KTÓRZY W WIEKU 15 LAT ZDECYDOWALI ZE NA ISLAM PRZEJDĄ. Z NIMI PROBLEMY JEŚLI CHODZI O RELIGIE JUZ BYŁY. A TERAZ CZEKA ICH GRUUUUBA ODSIADKA

conradm16
    Ocena: -9 (glosow:21)
2013-05-25 11:39:50
BOŻE CO ZA KRRETYN! Został zabity za to,że wojska brytyjskie zabijały muzułmanów w ich ojczystych krajach łącznie z kobietami i dziećmi i teraz był odwet "oko za oko,ząb za ząb".Co za jełop daje taki opis,że został zabity,bo nie wierzył w allahakbara. Wygrałeś cztery internety za poziom Twojej wiedzy gimbusie. Powinni cię odłączyć za szerzenie głupoty i dezinformacji.

kingbooker
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-25 11:54:57
Ha ha ten to do..bał do pieca..."W ciągu bardzo krótkiego czasu Arabowie opanowali olbrzymie terytoria. Po śmierci Mahometa wyruszyli na podbój świata. Podczas wojennych kampanii zniszczyli perskie imperium Sasanidów, zdobyli Syrię, Palestynę i Egipt. Pół wieku później padła bizantyjska Kartagina. Następnie uległy im plemiona berberyjskie. Od śmierci Mahometa (632 r.) do 711 r. muzułmanie zdołali dotrzeć aż do brzegów Indusu. Prawdopodobnie pomysł przeniesienia „świętej wojny” na Półwysep Iberyjski podsunął islamskim dowódcom władający Ceutą Berber zwany Don Juliane

Asmodei
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-25 14:27:58
kim jest "allahakbra" ?? czy też "allahakbar" , a może chodzi Ci o "Allah akbar" , co jest dwoma odrębnymi słowami ... Twój poziom wiedzy jest jeszcze mizerniejszy . A nie dość, że sam nic nie wiesz to jeszcze się bierzesz za pouczanie innych ... Żałosne

Peterz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-26 23:18:01
conradm16 Co za kretyn ... co nie przeszkadza pasożytom żyć na koszt angoli. W doopie maja zemstę, tutaj chodzi o islamizację i podbój Europy.

Asmodei
    Ocena: 14 (glosow:18)
2013-05-25 11:37:51
Mam nadzieję, że Europa się w końcu opamięta i pójdzie za przykładem Australijczyków ... Nie podoba się to won skąd przyjechaliście !!!

sylwester2712
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-05-25 13:13:40
niestety nie mamy szans z nimi zniszczą nas , jedyne co mnie cieszy to fakt ze po naszym zniszczeniu zniszczą żydów których nie będzie miał kto bronić i sami sie uniczestwią z powodu zniszczenia nauki europejskiej

heejt
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-05-25 11:16:40
sprostowanie, zostal zamordowany za to ze byl zolnierzem reszta sie zgadza.

mitekg30
    Ocena: -10 (glosow:16)
2013-05-25 11:13:04
burak był i tyle ! ja też mieszkam w tym dziwnym kraju i coś wiem !

aneta.buziaczek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-25 14:12:38
jedynym burakiem jakiego znam jest twój tatuś i twój drugi tatuś też.

ostry5523
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-25 11:09:25
komentarz usunięty przez moderatora

vegaa
    Ocena: 18 (glosow:22)
2013-05-25 11:00:37
Jeśli pozwolimy na budowę meczetów w Polsce, to za kilka lat będziemy mieli to samo!

liakopulos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-25 10:55:23
komentarz usunięty przez użytkownika

Max74
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-05-25 10:41:37
Najlepsza jest jak zwykle poprawność polityczna. Jeszcze nie przyjęło się u nas określenie "Afroeuropejczyk", więc taki poprawny politycznie dziennikarzyna, brudnego czarnucha opisuje jako: "mężczyznę o nieeuropejskich rysach twarzy" a to, że jest czarny jak smoła nie jest niczym charakterystycznym.

damian.szefo
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-05-25 11:03:14
Anglia spija śmietankę tolerancji którą sam sobie zgotowała. Obudźcie się ludzie zanim zaleje nas ta zaraza. Kiedyś prost atakowali naszą cywilizację, zbrojnie z szablami i łukami, dziś skrycie. Tolerancje która była naszą chlubą wykorzystują przeciwko nam. Zaczynają mordować naszych braci tylko dlatego że nie podzielają ich wiary. Może skończyć się to albo naszą klęską, klęską świata który znamy, albo jakimś drugim Hitlerem który nie skieruje swój gniew w stronę tej zarazy. Jedno i drugie jest nie do przyjęcia.

Flafita
    Ocena: -8 (glosow:16)
2013-05-25 10:41:02
Koran wcale nie nakazuje zabijania niewiernych. To fanatycy zrobili z Islamu religię nienawiści. Dżihad powinien być sposobem umacniania i szerzenia wiary przez Muzułmanów, my w Europie rozumiemy to jako krwawą walkę. Jestem katoliczką i gardzę terrorystami, ale w każdej religii fanatyzm jest zły. Krucjaty kiedyś też były organizowane w imię Boga. Szkoda życia na nienawiść i wkładanie wszystkich do jednego worka.

Hanusiak
    Ocena: 10 (glosow:14)
2013-05-25 10:57:24
Oj tam, oj tam... nie ma co się roztrząsać wszystkich kozoje*ców do piachu profilaktycznie.

camel81
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-25 13:45:51
koran NAKAZUJE ZABIJANIE NIEWIERNYCH, ba .... nawet mówi w jaki sposób ma się to odbywać(obcinając Głowy i kończyny) wiec proszę nie wypisuj bredni jeśli masz na myśli wersy pokojowe z Mekki to muszę Ci zakomunikować iż wersy późniejsze w Medyi te pokojowe anulowały tam jest dokładnie wszystko opisane... zresztą właśnie to dzieje się niemal codziennie w Iraku czy Afganistanie

BlackHare
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-27 14:39:36
Co więcej oni mają tam taki fajny myk, że najpierw głoszą te pokojowe wersy, to potem mogą je anulować tymi późniejszymi, które są ważniejsze od tych z mekki. Nie pamiętam jak nazywa się ten zabieg niestety. I dżihad właśnie ma być szerzeniem islamu, czyli rezygnujesz ze swojej wiary i przyłączasz się do nich, nie koniecznie z własnej woli.

mebtoom
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-25 10:31:15
dokładnie jak w nagłówku napisane Muslimy ;/

Samsara
    Ocena: -13 (glosow:21)
2013-05-25 10:23:30
Straszne to jest to że wszyscy zajmują się sprawami obcego kraju. W Polsce ludzie zdychają w kolejkach do szpitala. Na ulicy można zarobić maczetą przed pierwszym lepszym klubie od BIAŁEGO. Co chwila jest wiadomość o dzieciaku rozszarpanym przez psa, ojciec syna morduje bo wynik meczu jest niekorzystny, ale nikogo to nie interesuje. No bo to taki problem ogólny kraju, a przecież można się pofascynować tym co jest w UK nieprawdaż polaczki? Islam was przeraża? A BIAŁE bydło które zamordowało chłopaka w Łodzi który stanął w obronie dziewczyny was nie przeraża?

Max74
    Ocena: 10 (glosow:14)
2013-05-25 10:32:14
Przeraża nas wielbicielu ciapatych. Jest tylko ta różnica, że to nasze bydło jest po prostu nachlanym bydłem i dlatego tak się zachowuje, a w tym przypadku to jest bydło ze straszną ideologią.

posiew
    Ocena: 15 (glosow:17)
2013-05-25 10:19:59
teraz angolom, francuzom, niemiaszkom i skandynawom zacznie wyłazić bokiem preferowanie muzułmańskich brudasów, udzielanie im azylów na ogromną skalę itp. Woleli ich niż strasznych Polaków... Polak przed wejściem do unii to sobie mógł pomarzyć o robocie tam, a przyjeżdżał taki ciapaty emigrant, dostawał azyl i wszystko na tacy. to teraz mają wylęgarnię islamsko/arabskiej patologii, milony arabów, każdy po 10 dzieci.

posiew
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-25 10:29:13
i każdy doi grubą kasę z socjalu

Nagasukaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-25 10:17:51
komentarz usunięty przez moderatora

ReniferuCzerwony
    Ocena: 14 (glosow:18)
2013-05-25 10:12:11
Każda agresja USA na muzułmańskie kraje ma moje całkowite poparcie. Każdy atak na każdą "bezbronną" wioskę w afganistanie czy innym gó*** kraju arabskim mam moje poparcie. Ich trzeba wybić jak karaluchy !!! A w u nas już budują pierwszy meczet!!!

Mike_83
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-05-25 11:04:18
Polać mu!

konias12
    Ocena: 13 (glosow:13)
2013-05-24 18:45:42
Zaczęło się gdy pier**** Niemcy zaczęli ściągać Turków i Arabów do odbudowy Niemiec i się cholerstwo rozsiało jak mlecz... taka prawda

rozpruwacz78
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-27 10:43:29
Właśnie, po trochu sami sobie jesteśmy winni. Nie chciało się robić.

lucy123
    Ocena: 12 (glosow:14)
2013-05-24 13:37:46
Mnie nie zszokowało samo morderstwo, bo codziennie giną ludzie. Zszokowało mnie to że sprawca po tym wszystkim zamiast zostać zatrzymanym, jak gdyby nigdy nic, stoi sobie nie opodal zwłok z tasakiem, nożem i zakrwawionymi dłońmi i udziela wywiadu... Że po tym wszystkim ma jeszcze prawo przemawiać do ludzi? Że ma prawo swobodnie chodzić po ulicy? Na filmie widziałam większą agresję do dziennikarzy niż do tego zabójcy i to jest dla mnie ogromny szok!

ptysiu1
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-05-24 12:13:12
Anglia zchodzi na psy ,nie potrafią zrobić porządku z tyni skur....Mam nadzieje że u nas nie dojdzie do tego i nie zaczną się panoszyć ,ale jeżeli tak to licze na to że weźniemy sprawy w własne ręce nie patrząc na poprawnść polityczną .To oni powinni się nas bać

BoaKrztusiciel
    Ocena: 85 (glosow:101)
2013-05-24 10:30:00
Straszne jest to, że w cywilizowanym kraju, w biały dzień ktoś biega z tasakiem, a ludzie jeszcze z nim rozmawiają i filmują. Jakby życie ludzkie nie miało żadnej wartości.

M1CLAY19
    Ocena: 15 (glosow:17)
2013-05-25 03:26:00
Straszne jest byc zamordowanym w stolicy wlasnego (jeszcze chrzescijanskiego) kraju przez smiecia ,ktory przyjechal w gosci,ktoremu ci co ich nienawidzi dali szanse ludzkiego zycia,ktory w swej tempocie wierzy w bajki o siedemnastu dziewicach po smierci,ktory jest odpadem do utylizacji.

MrGnom359
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-25 10:12:24
Przecież mówili w tvn (o ile dobrze pamiętam) że byli zmuszeni pod groźbą zamordowania. Musieli kręcić.

bialykruk
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-25 13:42:21
Ludzie byli zmuszeni to nagrywac. Radze najpierw zaglebic sie w temat a pozniej komentowac

BlackHare
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-27 14:30:28
Co nie znaczy że nie mogli się do kupy i wpier*olić tym brudasom i poczekać na policję, no ale tak to jest w naszej cudownej cywilizacji, nikt się nie wychyli jak kogoś butują obok przystanku czy w pociągu czy gdziekolwiek. "Bo przecież to nie moja sprawa".

BlackHare
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-27 14:34:51
A najśmieszniejsze jest to, że gdyby tłum faktycznie to zrobił to w telewizji nie trąbiliby o uratowaniu żołnierza od śmierci z rąk brudasów, tylko wściekłym tłumie, który zaatakował biednych i niewinnych muzułmanów którzy tylko pokazywali jak cudowna i pokojowa jest ich religia. Sami sobie zrobiliśmy tą chorą tolerancję i teraz będziemy za to płacić.

jakisktos
    Ocena: 12 (glosow:14)
2013-05-24 08:48:00
Nie wiem jak można zabić bo nie wierzy w Allaha. Pierwsza prawda wiary "Jest jeden Bóg" Nie przejdę do nich żeby ocalić życie. Łamią 5 przykazanie "Nie zabijaj" Dzięki wierze staram się postępować moralnie bo wierzę w sąd. Nie chcę ich w Polsce. Bałabym się wyjść z domu i ciągle myślałabym gdzie są dzieci czy mąż jeśli spóźnialiby się. Myślę że Polska da "lekcję" dla muzułmanów.

PanKlekswKosmosie
    Ocena: 16 (glosow:16)
2013-05-24 10:39:41
Przyjedź do UK, i zobacz jak twoje "koleżanki" Polki, dobrowolnie przywdziewają burki.

Artur1337
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-05-24 08:42:29
Nastaje czas na wojne : ]

Papa_wiocha
    Ocena: 15 (glosow:17)
2013-05-24 08:16:16
precz z tym plugastwem, niech k**wa wielbłądy dymają u siebie


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0900