Zaloguj si  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
BombowyAhmed  13-05-28, 22:20 Zg這
+ 1039 -
Dodano: 2013-05-28, 22:20:17   przez: BombowyAhmed
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 1039  Zg這 nadu篡cie
794
 Udost瘼nij inaczej
Ukryj komentarze(141)Dodaj komentarze
Aby doda komentarz musisz si zalogowa
 Najwy瞠j oceniony komentarz:poka
qwerty777
    Ocena: 78 (glosow:96)
2013-05-29 11:05:01
MUSIMY tolerowac to, ze sa inni i maja inna kulture. Ta tolerancja do islamistow nakazuje nam wskazywac tym, ktorzy sie zagubili, ze ich wylegarnie sa w innych panstwach. Badz tolerancyjny - pokaz zwierzakom doklad maja wyp******** . :)

maslanka208
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-19 16:35:31
dlaczego mamy ich tolerowa? nienawidze cyganow z nimi do pieca dlaczego my mamy sie dostosowywac do innych wiar przyjada sobie takie islamistki i rzadaja jakis swoich praw a usiebie to nawet dupy nei otworza bo sie boja i tak robcie dalej TOLERUJCIE a oni zaw豉dna ziemia i wami wszystkimi

adda2
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-06-17 00:26:46
Katole te

zgrywus32
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-15 10:50:35
komentarz usuni皻y przez moderatora

kgr8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-10 01:22:56
Jedyna droga !!!

kazsu
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-06-06 21:42:26
Popieram. Nic gorszego na 鈍iecie nie ma.

shogun13
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-04 13:38:22
ISLAM = S Z A R A C Z A - niszcz wszystko na swojej drodze. Darmozjady nie pracuj, kolonizuj Europ, 篡j na koszt innych Pa雟tw i jeszcze maj 膨dania...膨dania i wymagania. Wyrzuci ich do Afryki!!! Rz康y si ich boj, bo jak si kto przeciwstawi to bomba w samochodzie murowana!!!

miszcz82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-03 10:03:36
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Antykleryk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-01 08:44:38
Krzy! A gdzie krzy!

kroljuljan1983
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-31 22:39:36
ciebie tez nikt tu nie chce wieszak i jakos musimy cie tolerowac

wieszjak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-31 20:49:35
gdzie tu wiocha? przecie nikt tu nie chce tych brudas闚

Talges
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-31 10:44:00
dobra rada. jak si dowiecie 瞠 u was meczet stawia b璠, to 鈍i雟ki ryj rzu熯ie na dzia趾 budowlan i ju nic tam nie zbuduj. nawet budy dla psa.

Talges
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-31 10:41:08
CaliforniaGirl mam tylko jedno do powiedzenia na tw鎩 temat. "Ku德a, co to jest?!! Jak to si nakr璚a?!!"

AndreasEngel
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-05-30 20:23:19
Zacznijmy m闚i tak 篡dom... Bo to przecie oni najbardziej szkodz. Co Islam zrobi z貫go Polsce? Nic... Co 篡dzi zrobili z貫go? Wszystko, na co teraz narzekamy. Ta nasza "tolerancja" jest g逝pot godn pustych, dzikich 鈍i.

CokoDoko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-30 21:33:45
komentarz usuni皻y przez moderatora

martin987
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-31 08:59:54
Dokladnie, zydowskie banki rujnuja ten swiat

Rebus364
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-30 19:50:07
Tolerancja dla muslim闚 powinna polega na odstawieniu ich na Sachar i zaopatrzeniu ka盥ego z nich w butelk wody 瞠by nie umarli z pragnienia.

kaiser
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-05-30 19:37:08
Najwyrazniej trzy ostatnie pokolenia tureckie nie slyszaly kto to byl Jan III Sobieski.Nalezaloby ich uswiadomic.

m_p_123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-30 18:24:00
A czego oni mieliby tu szuka, w tym naszym dziadostwie?

Rolados
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-02 00:16:43
komentarz usuni皻y przez moderatora

agnie
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-30 16:49:25
Brak emigrantow w Polsce raczej nie jest spowodowany przez rasizm jej mieszkancow.

cyb155
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-30 15:47:23
Dok豉dnie niech spadaj do swoich jaski na pustniach

konar721
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-30 13:17:01
jestem za!!!!!!!!!!!

witawu
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-05-30 13:12:53
Jak tak dalej p鎩dzie, to decyduj帷 bitw o Europ zachodni stocz muzu軛anie z peda豉mi :D

Maciek256
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-30 12:05:14
Ja nie chce ich 鄉ierci,ja chce 瞠by oni st康 spi******li

Arakiel666
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-30 11:59:07
SzeResZ Twoje wspomnienia z dzieci雟twa s這wo peda? Turcy je tu sprzedaj bezm霩gu?

patryk2014
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-30 10:01:27
a kto bedzie robic wam kebab?

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-05-30 09:47:06
No wspania豉 i genialna wstawka !!!! W 100000% POPIERAM !!

I-like-trains
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-01 04:27:01
"jestem za a nawet i przeciw". Nie oceniajmy ludzi za to w co wierz tylko indywidualnie po czynach. 真l-cik: bylo dac jeszcze wi璚ej tych zer. Wygl康a這by to jak 19.000000000000000000000000000000%, kt鏎e gdzie ju pad這.

CaliforniaGirl
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-05-29 23:15:39
Oni i tak do nas nie b璠 emigrowa. Jeste鄉y zbyt ma這 atrakcyjni pod ka盥ym wzgl璠em bo w Polsce nie da si siedzie na bezrobociu i mie pieni康ze nie martwi帷 si o nic. Wi璚 rozumiem oburzenie naszych obywateli i komentarze dotycz帷e Zachodu, bo coraz mniej ch皻nie zwiedzam Pary i Londyn, ale przesta鎍ie tworzy zgroz, 瞠 przyb璠 do nas. Z jakiej racji. Po co? Co ich tu przyci庵nie?

Grafit00
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-29 23:41:58
Gdzie ty 篡jesz ?? Bo chyba nie w Polsce ;p U mnie w Cz瘰tochowie jeszcze par lat temu Turek kojarzy si tylko z knajp ko這 PKP a dzi nie spos鏏 przej嗆 alej NMP by nie napotka grupki ciapatych;) A na Pi連udskiego ca豉 gastronomia trafia powoli w tureckie 豉py. Wi璚 nie bagatelizuj problemu bo oni tu ju s i b璠zie ich wi璚ej ;) Im wsz璠zie lepiej ni u siebie;p PS. je郵i dobrze pami皻am to w Polsce mamy najwi璚ej bezrobotnych na zasi趾ach w ca貫j europie ;)

SzeResZ
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-30 03:16:48
No to po co budujemy meczety i wracamy do rytualnych uboj闚? Dla nas czy ciapatych, kt鏎ych pono u nas nie ma?

CaliforniaGirl
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-05-30 13:35:57
Tak, tylko w Polsce bezrobotni to patologia. W Niemczech na sozialu mo積a dostatecznie 篡. Nie przyjad NIGDY masowo do Polski bo polityka antyrodzinna i antyspo貫czna im nie sprzyja. CO do meczet闚 - przeczytaj ile jest w Polsce meczet闚. W Warszawie jest miejsce do modlitwy, w Bia造mstoku jeden i 2 (jeden na Kresach Wschodnich, drugi na Podlasiu o ile dobrze pami皻am, kt鏎e by造 zbudowane za czas闚 Tatar闚).

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-30 19:41:58
CaliforniaGirl, dzi瘯uj 瞠 nazwa豉 mnie i tysi帷e Polak闚 patologi. Jak nie masz o czym poj璚ia , to si nie wypowiadaj. Siedzisz sobie w tych stanach a masz najwiecej do powiedzenia o tym co si dzieje w Polsce. Mn鏀two ludzi pragnie znale嗆 godn prace i nie usmiecha im si byc na bezrobociu , na zasi趾u 570 z. Wi璚 zastan闚 si o jakiej patologii piszesz. Muzu軛anom nie chodzi tylko o to 瞠by miec lepiej ale o to 瞠by by wsz璠zie..

CaliforniaGirl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-31 12:31:48
lucy123 nie chodzi這 mi o ludzi, kt鏎zy w tym kraju nie mog znale潭 pracy tylko o nierob闚 i leni闚 kt鏎zy po prostu nie chc pracowa, albo s tak g喚boko w alkoholizmie i do tego bez wykszta販enia i jest im dobrze. Po瞠brz, sprzedadz jakie p造ty CD i na w鏚k jest. Mog豉m si 幢e wyrazi, ale nie mia豉m na my郵i ludzi wykszta販onych i ch皻nych do pracy, kt鏎ym ten za鄉ierdzia造 kraj nic nie mo瞠 zaoferowa.

lucy123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-31 23:20:45
To precyzuj dok豉dnie..

CaliforniaGirl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-02 22:39:43
my郵 dok豉dniej.

Grafit00
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-05-29 22:54:41
W internecie ka盥y taki m康ry i klnie na ciapatych jak si tylko da. Szkoda 瞠 w prawdziwym 篡ciu nikt nie odwa瘸 si z tym nic robi. A ciapatym coraz przyjemniej w naszym kraju i na pewno b璠zie ich tu wi璚ej

Talges
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-31 10:35:43
a ja co robi:). w mojej pracy mog im utrudnia 篡cie jak tylko si da:). a jak si kt鏎y stawia i szarpie to jeszcze w g瑿 i kopa dostanie

Grafit00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-29 22:46:24
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

sasuko
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-05-29 22:37:47
w chinach nie dostaniesz obywatelstwa jesli do 4 pokolenia miales araba w rodzinie, chiny to pierwszy kraj ktory OFICJALNIE im sie przeciwstawil. brawo zoltki!!! mam nadzieje ze Polska bedzie nastepna.

Grafit00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-29 22:48:32
Fajnie by by這 ale nie jest tak r騜owo jak ci si wydaje ;) Tam nie chodzi o arab闚 tylko og鏊nie o innych ;p np murzyn闚 czy polak闚 ;) Tak wi璚 wstrzymaj si i poczytaj troch nastepnym razem zanim zaczniesz bi brawo ;)

SzeResZ
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-30 03:15:27
Nie mog si z tym zgodzi, bo nie jedyny. Do Japonii nie maja prawa wjazdu. Pod 瘸dnym pozorem.

martin987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-31 09:06:45
Wiekszej bzdury dawno nie czytalem, nie powtarzaj wszystkiego co uslyszysz z ulicy - twoje info latwo sprawdzic

sasuko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-29 22:33:28
piekne!!!

Szajba19
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-29 22:19:37
No i prawid這wo... maj sw鎩 kraj to niech tam si zabijaj, a jak chc by u nas to niech si dostosuj do nas, nie my do nich...

dave1978
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-29 21:59:45
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

bonifacq
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-05-29 21:56:53
Prawda jest taka 瞠 brudasy sie coraz bardziej rozprzestrzeniaj jak zaraza , kiedy po mie軼ie chodzili skinheadzi i by spok鎩 , nie by這 tego g闚na na ulicy a teraz skinheadzi chyba powymierali a brudasy bezkarnie pa喚taj sie po POlskich miastach

CaliforniaGirl
    Ocena: -7 (glosow:13)
2013-05-29 23:18:41
Ja nawet w Warszawie mam problem, 瞠by zobaczy Araba. Chyba, 瞠 w budce z kebabem wi璚 po co panikujecie i robicie problem tam gdzie go nie ma. Ale Polacy zawsze musz robi wok馧 siebie zamieszanie i znale潭 jak彗olwiek sytuacj, 瞠by podnie嗆 swoje ego i udowodni sobie swoj atrakcyjno嗆, 瞠 kto chce masowo do naszego kraju przyjecha

davidstar
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-05-30 02:29:44
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

CaliforniaGirl
    Ocena: -9 (glosow:13)
2013-05-30 13:38:54
W Tel Avivie by豉m raz na wakacjach. W Polsce by豉m nieca貫 2 miesi帷e temu. No i oczywi軼ie m鎩 komentarz zosta zminusowany przez napuchni皻ych w swojej polskie dumie Polaczk闚. Taka jest prawda, lubi lamentowa, marudzi, zwraca na siebie uwag, je郵i kto ma problem - my te musimy go mie, 瞠by na nas te kto sw鎩 wzrok odwr鏂i i 瞠by stworzy kolejn okazj do strajk闚 i narzekania bo w tym jeste鄉y 鈍ietni. I jeszcze jak m闚i prawd, to mnie minusuj hipokryci.

tomazz00
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-05-30 14:18:48
Chryste, jak ty pusta jeste.. Naprawd wierzysz w sw鎩 be趾ot?? Problem si zaczyna, meczety si buduj, powstaj islamskie szko造 - jak ciapatych b璠zie w Polsce z 10mln b璠zie za p騧no, przyk豉d: Zach鏚!

tomazz00
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-30 14:23:55
Aa, najwa積iejsze: polaczkiem to jeste ty, ja jestem Polakiem i dumnym patriot. Siedzisz sobie w USA i my郵isz, 瞠 jaka lepsza jeste? Won, nie chcemy tu takich jak ty!! Po co si tu udzielasz, skoro tacy beznadziejni jeste鄉y? 畝l du.p 軼iska, 瞠 musia豉 wyjecha, bo w kraju nie-debili sobie nie radzi豉?

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-30 15:22:35
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

karolinaifrank
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-30 19:07:54
Tak brudasowo sie rozprzestrzenia mieszkam w malm ktore mozna nazwac jednym wielkim gettem . Najciekawsze jest to ze robia manifestacje bo im sie nie podoba to i tamto , na pytanie : co tu w takim razie robicie skoro wszystko wam nie pasuje ? ... brudas na to : my sie umiemy dostosowac o innego kraju ale inni nie potrafia do nas.

CaliforniaGirl
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-30 19:23:40
Ja zdaj sobie spraw, 瞠 na Zachodzie to jest to ogromny problem. Mam kuzynk w Sztokholmie i wiem, 瞠 Szwedzi maj wielki problem ale nie my! Powiedz mi gdzie w Polsce budowane s meczety!? Aktualnie s 4, w tym jeden jest szk馧k "paarafialn" a 2 s z czas闚 Tatar闚. Brudni Maroka鎍zycy i Pakista鎍zycy nigdy do Polski nie przyb璠 bo nasza polityka antyrodzinna nic nie ma do zaoferowania. Pog鏚嬈ie si, 瞠 nie ka盥y chce 篡 w tym "pi瘯nym" kraju. Ja jestem przera穎na tym co jest w UK, ale nie lubi jak robimy problem tam gdzie go nie ma. I nie czuj si lepsza, ale pat

CaliforniaGirl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-30 19:27:32
ale patrz bardziej obiektywnie jak wy, bo nie mieszkam w Polsce. B璠帷 w Warszawie, Krakowie, Wroc豉wiu nie widzia豉m nikogo z turbanem, chyba, 瞠 pojedynczych turyst闚 z Bliskiego Wschodu. Do jasnej cholery, jestem przeciwna Maroka鎍zykom i innym postkolonialnym debilom, kt鏎ym si w ty趾ach poprzewraca這, ale uwa瘸m, 瞠 Polacy tego problemu nie maj. Poza tym UK i Francja same s sobie winne (nie鈍iadomie), buduj帷 oddzielne osiedla, dzi瘯i czemu narasta豉 agresja, podzia i r騜nice etniczne zamiast integrowa spo貫cze雟two jak to jest z Turkami i Niemcami.

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-30 19:31:51
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-30 19:47:22
Amerykanko, oni te kiedy pisali tak jak Ty, 瞠 nie ma problemu. To 瞠 nie widzisz Araba na ulicy w Warszawie, to a dziwne, bo ja widze non stop, codziennie. U nas sie to dopiero zaczyna, lepiej dmucha na zimne, nie rozumiesz tego? I popieram kazde s這wo @tomaz00..

ferdal
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-30 19:50:39
W Warszawie wi瘯szo嗆 lokali u篡tkowych jest w r瘯ach arabskich firm,od nich Polacy wynajmuj,a nie od miasta czy gminy.

BombowyAhmed
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-30 22:59:12
CaliforniaGirl - mentalno嗆 testovirona - tylko, 瞠 on ma styl, a ty nie.

martin987
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-31 09:08:35
davidstar alez masz tani podryw

CaliforniaGirl
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-05-31 13:10:02
lucy123 oni od zawsze zdawali sobie spraw, 瞠 tak b璠zie, 瞠 kolonie wr鏂, z reszt zaraz po niepodleg這軼i Maroka, Algierii czy Indii zacz瘭i emigrowa a nawet dostawali podw鎩ne obywatelstwo, przez to 瞠by m鏂 swobodnie si porusza a Anglicy i Francuzi my郵eli 瞠 b璠zie to tania si豉 robocza, a okaza這 si, 瞠 wol siedzie na bezrobociu i 膨da coraz wi璚ej. Davidstar - w Olsztynie, na Podlasiu czy Mazurach nigdy nie by豉m. Nie moje klimaty, nie moi ludzie i du穎 komar闚. Kieruj si tym co widzia豉m w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wroc豉wiu, υdzi, Gda雟ku albo czego nie widzia豉m

ribeiro
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-29 21:13:12
omijaj Polsk ale ze wzgl璠u, 瞠 nie maj czegu tu szuka ( roboty)

duda97
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-29 22:22:36
chyba zasi趾闚

Og0rek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-29 20:52:10
komentarz usuni皻y przez moderatora

maciex8787
    Ocena: -27 (glosow:35)
2013-05-29 19:18:34
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Rei_Ayanami
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-30 09:31:48
w Izraelu jest du穎 miejsca, nie podoba Ci si Polska jed

CaliforniaGirl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-31 13:11:32
W Izraelu du穎 miejsca? :D

latrell
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-01 10:34:18
odezwa sie ciapaty:D rzucic si 貫b 鈍inski do lokalu???Mamy na was spos鏏

agnlas
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-29 19:05:02
,,wrzuci貫m to tylko dlatego, 瞠 lemingi z tej strony dadz mi za to plusy, bo to jest teraz modne i dzi瘯i temu znowu ranga mi podro郾ie do Padawana :D..." A tyle os鏏 si niezdrowo podnieca...

marlo82
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-05-29 18:57:44
nie jedzmy kebabow to wyjada turasy

Arakiel666
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-29 19:47:55
marlo82 Tobie te polecam dobrego psychiatr.

aneta.buziaczek
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-05-29 21:21:34
arakiel - i m闚i to przyg逝p, kt鏎emu si wydaje, 瞠 rozmawia przez telefon z lucyferem, a Boruta to jego bratanek

Arakiel666
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-05-29 21:54:46
aneta.buziaczek jaki nick taki komentarz.

Arakiel666
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-29 23:12:10
marlo82 od kiedy w Polsce sprzeda kebab闚 to domena Turk闚 zj*bie?

Arakiel666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-29 23:13:10
aneta.buziaczek sk康 te info lachoci庵u? I dlaczego Lucyfer z ma貫j?:)

davidstar
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-30 02:27:03
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

SzeResZ
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-30 03:21:18
Lucyfer z ma貫j, bo nie istnieje, tak samo jak b鏬. Hmmm... zastan闚my si od kiedy sprzeda kebs闚 jest domen turas闚... zdaje si, 瞠 od momentu powstania kebs闚, kt鏎e wymy郵ili turasy. Ped.ale

Arakiel666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-30 12:03:12
davidstar ciapek 熜a貫 co?

Arakiel666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-30 13:09:45
SzeResZ Twoje wspomnienia z dzieci雟twa s這wo peda? Turcy je tu sprzedaj bezm霩gu? Bo ja my郵, 瞠 przede wszystkim Polacy.

davidstar
    Ocena: 16 (glosow:24)
2013-05-29 18:04:43
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

j-andre
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-29 18:02:00
Popieram w pe軟ej rozci庵這軼i. Musimy by tolerancyjni ale muzu軛anie w........dal

soltystejwiochy
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-05-29 17:47:17
dzieki naglosnieniu tego zjawiska jakim jest islamizacja uswiadomilem sobie, ze zyje chyba w najbezpieczniejszym panstwie europy... hold trzeba oddac naszym wspanialym politykom. w innych krajach liberalnych politycznie paciaki dostaja zasilki i opieke zdrowotna a u nas pewnie nic by nie dostali wiec omijaja polandie szerokim lukiem a ci, ktorzy nie omijaja sa w takiej mniejszosci, ktora nie stanowi jeszcze zagrozenia... jeszcze...

qwerty777
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-29 18:17:38
zasilki w krajach liberalnych........... Boze widzisz i nie grzmisz...

Arkowsky
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-29 17:30:45
komentarz usuni皻y przez moderatora

marguyu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-29 14:13:30
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

wirus0666
    Ocena: 13 (glosow:23)
2013-05-29 13:27:29
Ja tak tabliczk bym postawi, ale dla KA浴EGO fanatyka religijnego: i muzu軛an闚 i katolik闚 i 篡d闚 i wszystkich innych. W "mojej" Polsce jest miejsce dla ka盥ego wyznania, ale nie ma miejsca dla fanatyk闚 i radyka堯w religijnych. Chcesz sobie 篡 wedle swoich zasad, to sobie 篡j, ale jak spr鏏ujesz zmusi do tego innych (pod dowolnym pretekstem - np. bo co Ci w nich obra瘸), to wtedy WYPIER*ALAJ W PODSKOKACH!!! Inny przyk豉d: nie chcesz pracowa w sobot lub w niedziel, bo "religia" - to Tw鎩 problem! Itd....

pally
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-30 00:43:35
Ja tez jestem tolerancyjny tylko dla tych co mysla tak samo jak ja. Reszta won w podskokach.

SzeResZ
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-30 03:23:39
wirus0666: 安i皻e s這wa. Popieram.

lotr123456
    Ocena: -21 (glosow:29)
2013-05-29 12:58:44
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Pierdzielak
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-29 18:09:40
Kupi貫m dzis izraelskie kartofle. Strasznie brudne by造 i wali這 od nich nawozem...

dave1978
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-30 00:10:07
A zastanowi貫 si infantylny przyg逝pie dlaczego Polska jest daleko w tyle za zachodnimi pa雟twami. Ano miedzy innymi dlatego, 瞠 Anglicy (o kt鏎ych interesy tak bardzo si martwisz) ,za kt鏎ych w czasie II wojny gin瘭i polscy piloci na ich w豉snym niebie, po wojnie w Ja販ie sprzedali Polsk wujkowi Stalinowi bo srali przed nim w gacie. Jako wtedy nie dbali o nasze interesy prawda ??? 砰dzi jako te szczeg鏊nie nie walczy o nasz wolno嗆. Ich Amerykanie karmili dolarami a nas przez p馧 wieku komuni軼i Marksem i Leninem. Pozdrawiam Polak (nie tw鎩 Pan, bo mi jako na tym nie zale篡)

lotr123456
    Ocena: -18 (glosow:26)
2013-05-29 12:55:57
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

qwerty777
    Ocena: 8 (glosow:14)
2013-05-29 13:28:58
Widze, ze ciezki miales zycie za granica - caly bagaz doswiadczen... ale nie dziwie sie - po tym co wypisujesz tez bym Cie tak traktowal :)

lotr123456
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-29 13:37:36
komentarz usuni皻y przez moderatora

dave1978
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-05-29 22:09:05
ca貫 szcz窷cie, 瞠 ty nie jeste polakiem, bo dopiero by豉by wiocha.... Jeden jegomo嗆 ju wyzywa 砰d闚 od 鄉ierdz帷ych nierob闚 i troszk uszczupli ich populacj. 柝e sko鎍zy. A ty nie wyci庵asz wniosk闚 z historii i idziesz w "z陰 stron". Podejrzewam, 瞠 z narodem 篡dowskim masz tyle wsp鏊nego co ja z baletem. Aha...Tupolew spad bo by stary i wia mocny wiatr ??? hahahaha...napisz do Macierewicza, wr騜 Ci b造skotliw karier w Jego "zespole"..Pozdrawiam Polak

marcinko83
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-29 22:56:19
lotr123456 ty 鄉ieciu,w Jedwabnym pali貫m wasze 篡dowskie 軼ierwo jak wida tw鎩 ojciec kozio i matka 鈍inia spier...lili mi璠zy deskami:)..

qwerty777
    Ocena: 78 (glosow:96)
2013-05-29 11:05:01
MUSIMY tolerowac to, ze sa inni i maja inna kulture. Ta tolerancja do islamistow nakazuje nam wskazywac tym, ktorzy sie zagubili, ze ich wylegarnie sa w innych panstwach. Badz tolerancyjny - pokaz zwierzakom doklad maja wyp******** . :)

ulan1989
    Ocena: -1 (glosow:17)
2013-05-29 10:46:11
Tylko, 瞠 w po這wie z tych kraj闚 muzu軛anie, to ludno嗆 rdzenna. Nie ma sensu zaznacza Turcji czy Bo郾i, gdzie nar鏚 jest muzu軛a雟ki. Z reszt my郵, 瞠 pr璠zej czy p騧niej muzu軛anie w krajach zachodnioeuropejskich wtopi si w tubylc闚, tak jak to by這 w Polsce. Szacuje si, 瞠 w XVII wieku mieli鄉y ok. 100 tys. Tatar闚, a obecnie jest ich tylko 4-5 tys, bo si w nas wtopili. Na zachodzie b璠zie pewnie podobnie ;) Do tego wszystkiego np. Niemcy zas逝篡li sobie na inwazj Turk闚. Przez wieki gnoili S這wian i rozp皻ali 2 wojny 鈍iatowe, wi璚 im si nale篡 ;)

BombowyAhmed
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-05-29 10:50:48
nie zapomnij o Francuzach i Brytolach, kt鏎zy zapomnieli o nas we wrze郾iu 1939 i kt鏎zy ostatnimi dniami maja najwi瘯szy syf

ulan1989
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-05-29 10:55:42
Racje, im te si nale篡 ;) Cho熲y te za same wielowiekowe wykorzystywanie kolonii. Setki lat gn瑿ili kolorowych, to teraz maj obowi您ek przyj望 ich do siebie. W ko鎍u, to g堯wnie na ich niewolniczej pracy wyrasta造 pot璕i kraj闚 kolonialnych.

Maupajoke
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-29 14:02:53
My ich uratowali鄉y przed turkami oni nas przed samymi sobie

Asmodei
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-05-29 14:15:31
Ulan serio jeste taki t瘼y ?? Wed逝g Ciebie rdzenna ludno嗆 danego kraju to ta kt鏎a 篡je na danym terenie przez wi璚ej jak sto lat ?? Bo takie masz rozumowanie . Tatarzy z XVII wieku NIE wtopili si w nar鏚 Polski , Tylko Rzeczpospolita utraci豉 tereny nad Dnieprem gdzie by這 ich najwi璚ej w 闚czesnej RP . Zaraz zaczniesz wyg豉sza banialuki , 瞠 rdzennymi mieszka鎍ami USA s Amerykanie ... w ko鎍u s ju tam od tylu wiek闚 .

ulan1989
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-29 16:42:20
Ech, Tatarzy byli osiedlani g堯wnie na obecnym pograniczu polsko-litewsko-bia這ruskim i do dzisiaj 篡j tam ich nieliczni potomkowie. Nie kojarz natomiast 瞠by nad Dnieprem by造 jakie wi瘯sze skupiska tatarskie. I skoro osadnictwo tatarskie istnieje u nas od XIV wieku, to chyba mo積a ich ju uzna za ludno嗆 rdzenn.

Asmodei
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-29 16:46:51
Widz jest du穎 wi璚ej u這m闚 , nie maj帷ych za grosz historycznej wiedzy , wi璚 si rozwin dla u鈍iadomienia . Ani turecka rdzenna ludno嗆 , ani bo郾iacka , czy serbska NIE s ludami muzu軛a雟kimi . Chocia瘺y wszystkie te kraje jeszcze d逝go przed powstaniem d逝go islamu by造 cz窷ci imperium Rzymskiego , Potem imperium Bizantyjskiego i od wczesnego okresu XIII wieku dopiero zacz窸o by wypierane przez Osman闚 . Jak wi璚 tu mo瞠 by mowa o rdzennej ludno軼i ? Jeszcze raz podkre郵 , 瞠 wszystko co opisa u豉n jest bzdur ! Serbowie i Bo郾iacy zostali jeszcze p霩niej przez Ottoman闚 podbici

Asmodei
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-29 16:55:35
Ulan Ty wiesz co znaczy lud rdzenny ?? Na Litwie owszem osiedlali si gdzie piszesz , ale w Polsce osiedlali si g堯wnie nad Dnieprem - Podole i wschodnia cz窷 Wo造nia . Ale dalej NIE mo積a powiedzie , 瞠 jest to lud rdzenny ... to tak samo jakby powiedzie , 瞠 Irlandczycy s rdzennymi Amerykanami ... no prosz !

ulan1989
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-29 19:44:37
Za czas闚 Imperium nie by這 ani Serb闚 ani Bo郾iak闚... Bo郾iacy wykszta販ili si pod wp造wem islamu (s to Serbowie, kt鏎zy przeszli na islam i stworzyli now grup etniczn i kulturow), wi璚 mo積a ich uzna za lud pierwotnie muzu軛a雟ki. Turcy przeszli natomiast na islam we wczesnym 鈔edniowieczu, tak jak my na chrze軼ija雟two. Czyli wed逝g Ciebie nas nie mo積a nazwa ludem chrze軼ija雟kim? Przesta pisa, 瞠 ja pisz bzdury, bo sam je piszesz...

Asmodei
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-31 00:42:27
Jak mo瞠sz pisa , 瞠 Turcy przeszli na islam w 鈔edniowieczu , skoro pa雟two Tureckie jako takie powsta這 dopiero po I wojnie 鈍iatowej ?? Ogarnij si i przesta udawa , 瞠 masz poj璚ie o czym piszesz . I g闚no prawda , 瞠 Bo郾iacy i Serbowie wykszta販ili si pod wp造wem islamu . Proponuje Ci poczyta o tych pa雟twach - mieli liczne powstania na tle religijnym przeciwko Ottomanom . Obie te nacje (osobno) zosta造 wasalami - potem wch這ni皻e do imperium ottoma雟kiego . XIV nie jest wczesnym 鈔edniowieczem jak piszesz . Wierutne bzdury

ulan1989
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-31 08:25:58
Dobra, przesta ju si kompromitowa... Co z tego, 瞠 pa雟two tureckie powsta這 po I W? III RP powsta豉 dopiero po 1989, wi璚 co ma piernik do wiatraka? Wcale nie napisa貫m, 瞠 Serbowie powstali pod wp造wem islamu. Byli na Ba趾anach grubo przed pojawieniem si Turk闚 i od pocz徠ku do ko鎍a stawiali im op鏎. Bo郾iacy natomiast wykszta販ili si pod wp造wem islamu. Czytaj ze zrozumieniem to co pisz, bo chyba tego nie robisz. W kt鏎ym miejscu napisa貫m, 瞠 XIV wiek, to wczesne 鈔edniowiecze? Dobra, mniejsza z tym. Z mojej strony, to koniec dyskusji.

Asmodei
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-31 12:59:58
III RP jest ci庵這軼i pa雟twa Polskiego , Pa雟two Tureckie nie jest ci庵這軼i imperium Ottoma雟kiego to ma piernik do wiatraka , ale Ty o tym nie wiesz bo masz wod zamiast m霩gu . "Turcy przeszli na Islam we wczesnym 字edniowieczu" tak napisa貫 - A to primo nie chodzi這 o Turk闚 , tylko o Ottoman闚 , przed XIV wiekiem nazywanych Osmanami , A je郵i wed逝g Ciebie XIV wiek nadal jest wczesnym 鈔edniowieczem to gratuluje . Masz problemu z kojarzeniem to nie grzech .

ulan1989
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-31 15:19:01
Dobra, jeszcze troch podyskutuj ;) Ci庵這嗆 mi璠zy Imperium Osma雟kim, a wsp馧czesn Turcj, jest mniej wi璚ej podobna jak mi璠zy carsk Rosj a ZSRR, Cesarstwem Chin a ChRL czy PRL a III RP. Po I W Kemal Ataturk dokona przewrotu w pa雟twie osma雟kim i obali su速ana. Przecie ka盥e z tureckich pa雟tw by這 tworzone przez muzu軛a雟kich Turk闚, czy to Seld簑ckich, Ottoma雟kich czy Osma雟kich. Nazwa pa雟twa zale瘸豉 od od豉mu tureckiego, z kt鏎ego wywodzi豉 si elita pa雟twa, ale nar鏚 przecie ca造 czas by turecki. Zar闚no Seld簑cy, Ottomani jak i Osmani, to byli Turcy!

Rexik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-29 10:27:02
Przekle雟two na g堯wnej? s造sza豉m, 瞠 jaki regulamin tu obowi您uje.

BombowyAhmed
    Ocena: -12 (glosow:14)
2013-05-29 10:40:56
wrzuci貫m to tylko dlatego, 瞠 lemingi z tej strony dadz mi za to plusy, bo to jest teraz modne i dzi瘯i temu znowu ranga mi podro郾ie do Padawana :D

Rexik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-29 17:06:28
Cola... masz u mnie wielkiego browara za ten avatar.. u鄉ia豉m si do 貫z hehehehh

pontonus
    Ocena: -25 (glosow:39)
2013-05-29 10:20:13
islamofobia - to si leczy, PiSuary

tomazz00
    Ocena: 9 (glosow:15)
2013-05-29 10:35:36
rozeznaj si troch w temacie islamu w Europie, potem komentuj. Sprowadzanie tematu ciapatych do mianownika rywalizacji PO-PIS jest debilne, a przez takich ignorant闚 jak ty, b璠ziemy tu mieli drug Francj..

deathmind
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-05-29 10:49:00
砰cz Ci tego 瞠by zaj瘭i Ci jak捷 dzielnic w miejscu, w kt鏎ym mieszkasz. Po jakim czasie jako niewierny nie b璠ziesz mia tam prawa wst瘼u. Zobacz co robi we Francji czy UK. Zostaw tam auto na muzu軛a雟kiej dzielnicy to Ci je zdemoluj za samo bycie innowierc. Ja by貫m tolerancyjny i dalej jestem tolerancyjny dla ka盥ej religii pokoju. Islam to nie religia pokoju, bo do ch*** pana jej istot jest walka z niewiernymi w imi Allaha, a 鄉ier w takiej walce daje zbawienie. Cz這wieku dla nich to jest grzech je瞠li Ty nie wierzysz w Allaha, a oni to akceptuj i nie reaguj. To jest chore.

ex-ogladacz1000
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-29 14:17:45
@pontonus - leczy si po篡tecznych g逝pk闚, trendy nied逝go si zmieni.

Wiesniakznetu
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-29 21:57:08
Islam jest bardzo niebezpieczny. Im od pocz徠ku si wpaja, 瞠 tylko Allah jest i wszystkich innych trzeba zniszczy. Te kampanie z obrazkami antyislamskimi po prostu kszta速uj 鈍iadomo嗆 m這dzie篡, kt鏎a tu wchodzi. By mo瞠 dzi瘯i temu nie pozwolimy si zislamizowa

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-05-29 10:17:01
ale do Egiptu albo Tunezji na wczasy to co drugi tu pewnie je寮zi...

foytaz
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-05-29 10:42:54
Tak je盥膨 tylko "szybkodaje".

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-29 11:03:57
foytaz, a Ty by貫? Ja nie. I przyznam, 瞠 w tamte rejony w og鏊e mnie nie ci庵nie. Wol jecha rzadziej na wakacje, ale w jaki kraj europejski czy nawet nad nasze polskie morze ( uwielbiam ten specyficzny deszczowy klimat ;)) ni co roku za grosze do kraj闚 arabskich.

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-29 11:25:09
Off Road 4x4 "Rabat-Algier-Tunis" 2009 a w Egipcie nie by貫m. Co do reszty Twojej wypowiedzi to o zgrozo zgadzam si z Tob. Jednak moja familia lubi dupy na pla篡 sma篡 wi璚 je寮zimy do Bu貪arii albo Gruzji.

justynaskalska
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-29 12:15:21
Dobrze napisane na wczasy nie na stale, mogli by z nas brac przyklad i jezdzic do nas na wczasy a nie na socjal. Pomijajac fakt ze nie wszyscy jak ty widza wypoczynek w tych krajach

marcinko83
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-29 23:04:39
ja ci si freedom nie dziwi ,瞠 ci nie ci庵nie do kraj闚 muzu軛a雟kich na wczasy , w ko鎍u homoseksualistki tam kamienuj

Hustlin
    Ocena: 7 (glosow:21)
2013-05-29 10:14:14
komentarz usuni皻y przez moderatora

wojtekmakaron
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-05-29 10:23:17
Dobrze m闚i dajcie mu w鏚ki

Arakiel666
    Ocena: -1 (glosow:19)
2013-05-29 10:58:11
Nast瘼na par闚a wielbi帷a Hitlera. Antypolskie 鄉iecie.

ethnie
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-29 16:06:51
wiadomo Hustlin to Hustlin, ale kto go plusuje?

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-29 18:06:54
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Arakiel666
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-29 19:42:00
davidstar beznapletkowy ciapaku nie podniecaj si bo sobie stringi zlepisz.

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-29 20:12:39
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

aniusia2010
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-30 17:37:14
Adolf wsp馧pracowa z muzu軛anami! Fascynowa go islam. W ko鎍u jako jedyna religia nie tylko pozwala, ale wr璚z nakazuje zabija....

zboj75
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-05-28 22:51:00
kogo fantazja ponios豉 co do ROSJI :-D

tomazz00
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-05-29 07:48:57
By mo瞠 obrazek przedstawia blisk przysz這嗆.. Dzikusom stanowcze nie!! Moja noga w ciapatkowym fast-foodzie ju wi璚ej nie postanie! Zjedz kurczaka u Polaka - nie kebaba u araba!!! ;)

david.brian.35175
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-05-29 10:19:06
Zobacz ile jest w Rosji muzulmanow (Tatarzy, Czeczeni etc)

BombowyAhmed
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-29 10:19:33
Akurat Rosja przyjmuje miliony muzu軛an闚 z Kaukazu, wi璚 zero fantazji.

ulan1989
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-29 10:50:54
Rosja podbi豉 Kaukaz i wiele kraj闚 islamskich, wi璚 si陰 rzeczy s u nich muzu軛anie.

Magruder
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-28 22:27:27
AMEN,HIHIHI

xherki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-31 01:05:55
ja pierdziele co wy w帷hacie. mylicie pojecie religii muzu軛a雟kiej z islamska

Magruder
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-31 16:49:50
JA W。HAM KADZIDΜ I MIRR,HIHIHI
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Imigrant my郵a ze ubogaci kulturowo Holendra
  •  Ksi康z przyjmuje dar od dziecka
  •  Stereotyp
  •  Zawsze na drodze znajdzie si taka menda


Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.
X

POLITYKA PRYWATNO列I SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNO列I

Na naszych stronach u篡wamy technologii plik闚 cookie w celu personalizowania tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. kt鏎zy tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie u篡wane s do przechowywania informacji o zalogowanym u篡tkowniku w zwi您ku z czym nie jest mo磧iwe zalogowanie si do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatno軼i. U篡tkownik kt鏎y nie loguje si na stronie a jedynie j przegl康a mo瞠 wy陰czy u篡wanie plik闚 cookie dla naszej witryny. Zapoznaj si z poni窺zymi informacjami przed przej軼iem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowi您uje Rozporz康zenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os鏏 fizycznych w zwi您ku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep造wu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (okre郵ane popularnie jako "RODO"). RODO obowi您ywa b璠zie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a wi璚 tak瞠 w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach reguluj帷ych przetwarzanie danych osobowych, kt鏎e b璠 mia造 wp造w na wiele dziedzin 篡cia, w tym na korzystanie z us逝g internetowych.

Czym s dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub mo磧iwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu tak dan jest Tw鎩 adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane s przez witryn tylko gdy u篡tkownik zdecyduje si na rejestracj w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych us逝g, przetwarzane b璠 wy陰cznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzaj帷y dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wy陰cznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane b璠 do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofni璚ia, ograniczenia lub innych dzia豉 z Twojej strony ograniczaj帷ych t zgod.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane b璠zie przetwarza OF.PL Sp. z o.o z siedzib w Dabrowie G鏎niczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, je郵i wyrazisz im zgod, ale mog by one r闚nie powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W ka盥ym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyra幡ie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na og馧 w przypadku wsp馧pracy z podwykonawc (np. agencj marketingow) lub us逝godawc (np. dostawc us逝g przechowywania danych). W ka盥ym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazuj帷ego z odpowiedzialno軼i za ich przetwarzanie. Dane mog by te przekazywane organom publicznym, o ile upowa積iaj ich do tego obowi您uj帷e przepisy i przedstawi odpowiednie 膨danie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowi您uje si nie przekazywa Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysy豉nia ofert marketingu bezpo鈔edniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach u篡wamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych s逝膨cych do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udost瘼nianych tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Sp馧ka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy kt鏎e tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urz康zeniu ko鎍owym (tj. Tw鎩 komputer, tablet, smartphone itp.), kt鏎e przegl康arka wysy豉 do serwera przy ka盥orazowym wej軼iu na stron z tego urz康zenia, podczas gdy odwiedzasz r騜ne strony w Internecie.

Witryny stosuj cookies, w celu:
- 鈍iadczenia us逝g,
- dostosowania zawarto軼i Witryn do urz康zenia ko鎍owego U篡tkownika, zapami皻ywania indywidualnych ustawie U篡tkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpiecze雟twa, poprzez kontrol nadu篡 w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepsza funkcjonalno嗆 Witryn,
- utrzymania sesji U篡tkownika (dotyczy Witryn z opcj logowania si U篡tkownik闚), aby U篡tkownik nie musia, na ka盥ej stronie Witryny ponownie wpisywa loginu i has豉,
- umo磧iwienia korzystania z podstawowych funkcjonalno軼i Witryn (np. zapami皻ywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywr鏂enia na "膨danie" U篡tkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosowa do preferencji U篡tkownika tre軼i reklam oraz tekst闚 wy鈍ietlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu 豉twego zarz康zania plikami cookie, nale篡 wybra preferowan przegl康ark i post瘼owa zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam tak瞠 informacj o tym jak zmieni ustawienia przegl康arki, by ograniczy lub wy陰czy funkcjonowanie plik闚 cookies itp. oraz jak usun望 takie pliki z Twojego urz康zenia.

Z Polityk Prywatno軼i Google mo積a zapozna si tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotycz帷ymi gromadzenia i wykorzystania danych mo積a zapozna si tutaj.
Z Polityk Prywatno軼i TVN S.A. mo積a zapozna si tutaj.

Pliki cookies zwi您ane z badaniem efektywno軼i kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobieraj dane wykorzystuj帷 oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP u篡tkownik闚 witryny, przez co rozumie si zapewnienie u篡tkownikowi ca趾owitej anonimowo軼i.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przys逝guj Ci nast瘼uj帷e uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partner闚:
- 膨danie dost瘼u do Twoich danych
- 膨danie sprostowania Twoich danych
- 膨danie usuni璚ia Twoich danych
- 膨danie przetwarzania Twoich danych
- 膨danie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- 膨danie niepodleganiu decyzji opartej wy陰cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powy窺ze przys逝guj tak瞠 w przypadku prawid這wego przetwarzania danych przez administratora.
U篡tkownik witryny mo瞠 przegl康a, usuwa, modyfikowa oraz przenosi dane w opcjach przegl康arki jak r闚nie mo瞠 tam wybra opcj wy陰czenia stosowania plik闚 cookie dla witryny.

U篡tkownik witryny posiadaj帷y zarejestrowane konto na witrynie mo瞠 uzyska dost瘼 do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma mo磧iwo嗆 przegl康ania oraz modyfikacji danych. Poniewa nie jest mo磧iwe logowanie si do serwisu bez wyra瞠nia zgody na poni窺z Polityk Prywatno軼i u篡tkownik posiadaj帷y zarejestrowane konto kt鏎y nie wyra瘸 zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamkn望 swoje konto. Zamkni璚ie konta jest r闚noznaczne z usuni璚iem zwi您anych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamkn望 konto nale篡 zalogowa si na witryn (wyra瘸j帷 tymczasowo zgod na Polityk Prywatno軼i tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamkni璚ia konta) oraz wys豉 膨danie zamkni璚ia konta korzystaj帷 z formularza kontaktowego do kt鏎ego odno郾ik znajduje si na dole strony. Mo積a tak瞠 wys豉 wiadomo嗆 z adresu e-mail kt鏎y jest powi您any z kontem u篡tkownika na witrynie. Po weryfikacji 膨dania konto zostanie zakmni皻e a przetwarzane dane usuni皻e.

Wyjasnienia odno郾ie Twoich praw zwi您anych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajduj si w ich politykach prywatno軼i do kt鏎ych linki podano w akapicie powy瞠j.

Zgoda
Je瞠li nie wyra瘸sz zgody na przetwarzanie Twoich danych wy陰cz obs逝g cookie na naszej witrynie lub je瞠li jeste zarejestrowanym u篡tkownikiem wy郵ij wiadomo嗆 z 膨daniem zamkni璚ia konta tak jak opisano powy瞠j.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla os鏏, kt鏎e maj dosy absurdu jaki szerzy si w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obra瘸, ani narusza czyich d鏏r.
Je瞠li komu nie podoba si nasza idea to przepraszamy i nie zach璚amy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie s dodawane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Za wszelkie Materia造 dodane na stron odpowiada tylko i wy陰cznie osoba kt鏎a go doda豉. Je瞠li znajdziesz swoj w豉sno嗆 na profilu innej osoby, skontaktuj si z ni osobi軼ie. Redakcja Wiochy nie b璠zie rozstrzyga豉 kto jest w豉軼icielem materia堯w, poniewa nie ma do tego ani 鈔odk闚 ani uprawnie. Od tego jest s康 i tam nale篡 kierowa oskar瞠nia dotycz帷e kradzie篡 zdj耩, film闚 czy innych materia堯w pami皻aj帷, 瞠 fa連zywe oskar瞠nie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszaj帷ego prawo mo積a wys豉 informacje o takim naruszeniu korzystaj帷 z linku "Zg這 nadu篡cie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje s rozpatrywane przez administrator闚 strony w ci庵u 48 godzin od momentu zg這szenia. Domagaj帷 si usuni璚ia zdj璚ia nale篡 przes豉 orygina zdj璚ia lub w inny spos鏏 potwierdzi prawa do materia逝. Tylko zg這szenia zawieraj帷e takie po鈍iadczenia b璠 uznane za wiarygodne w my郵 artyku逝 14 Ustawy o 安iadczeniu Us逝g Drog Elektroniczn. W przypadku uznania wiarygodno軼i zg這szenia dost瘼 to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby doda absurd najpierw musisz si zarejestrowa w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako u篡tkownik zarejestrowany wymaga wyra瞠nia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajduj帷ej si poni瞠j Polityce Prywatno軼i.

Absurdy mo積a dodawa w o鄉iu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
鄉ieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien by opatrzony opisem i komentarzem bez u篡cia wulgaryzm闚 i s堯w og鏊nie uznawanych za obra幢iwe. Opis i komentarz powinien ubawi u篡tkownik闚 strony do 貫z.
Na stronie u篡tkownicy mog umieszcza materia造, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adres闚 internetowych oraz danych osobowych u篡tkownik闚, kt鏎e dopu軼i造 si absurdu. Dane mo積a pozostawi jedynie w przypadku dzia逝 "Wiocha w polityce" pod warunkiem, 瞠 dotycz os鏏 wykonuj帷ych funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie b璠帷e wioch (w szczeg鏊no軼i zatytu這wane: "Mo瞠 to nie wiocha" lub podobnie) b璠 usuwane. To samo dotyczy absurd闚 prosz帷ych o g這sy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdj耩 pornograficznych, reklam, zdj耩 przerobionych w celu obra瘸nia os鏏 na nich si znajduj帷ych, zdj耩 nawo逝j帷ych do przemocy, zdj耩 roznegli穎wanych dzieci.

Dodatkowo usuni皻e mog by absurdy:
- powtarzaj帷e si lub bardzo podobne a nie wnosz帷e nic warto軼iowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawid這wo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez u篡tkownik闚 serwisu. Im wy瞠j oceniony jest dany absurd, tym wi瘯sza ma szanse na trafienie na stron g堯wn.
Dop鏦i dodany absurd znajduje si w poczekalni, mo瞠sz zmieni jego opis, lub komentarz. Ka盥y absurd mo瞠 by oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych u篡tkownik闚 serwisu. Zawsze b璠ziesz wiedzia co inni o nim s康z.
Absurdy nisko ocenione przenoszone s do archiwum. Postaraj si aby Tw鎩 absurd zosta jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny mo瞠 ograniczy ilo嗆 mo磧iwych do dodania przez jednego u篡tkownika materia堯w zar闚no og鏊nie jak i w konkretnej kategorii. W szczeg鏊no軼i dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez u篡tkownik闚 nie mog zawiera adres闚 internetowych oraz by obra幢iwe dla innych u篡tkownik闚 strony lub os鏏 trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materia造 musz by zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usun望 wpis. Administrator witryny mo瞠 zablokowa u篡tkownika, kt鏎y nie stosuje si do regulaminu, na okre郵ony czas lub bezterminowo. Blokowane s tak瞠 konta zak豉dane jedynie w celu zak堯cania korzystania ze strony innym u篡tkownikom poprzez ich obra瘸nie, powielanie tych samych wpis闚 lub inne zachowania niezgodne z ide strony.  

Ka盥y u篡tkownik mo瞠 przekszta販i swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- ca趾owity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ U玆CIA TOKENA
- je瞠li nie jeste trollem to mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ komentarzy
- mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ absurd闚 dziennie
- konto u篡tkownika wyr騜nione ikon przy absurdach, komentarzach oraz w karcie u篡tkownika


Regulamin mo瞠 w ka盥ej chwili zosta zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunk闚 prawnych i technicznych o czym u篡tkownicy zostan poinformowani. Poprawki estetyczne (wygl康, kolor, liniatura, poprawienie b喚du stylistycznego itp) nie s uznawane za zmian regulaminu.
Maj帷 na wzgl璠zie dobro wi瘯szo軼i U篡tkownik闚, redakcja Wiochy z przyjemno軼i i bardzo skutecznie wsp馧pracuje z wszelkimi organami 軼igania (policja, prokuratury, s康y) w celu eliminowania dowcipnisi闚, podszywaczy i fa連zywych "w豉軼icieli zdj耩", psuj帷ych reputacj, dobry klimat i mi陰 atmosfer zabawy.


Obowi您kiem ka盥ego u篡tkownika jest znajomo嗆 aktualnego regulaminu.
Zak豉daj帷 sw鎩 Profil potwierdzasz, 瞠 bezspornie i w pe軟i 鈍iadomie zgadzasz si ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatno軼i.



AKCEPTUJ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400