Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ciekawe co na to KK
freedom80  13-05-30, 23:54 Zgłoś
+ 403 -
Dodano: 2013-05-30, 23:54:13   przez: freedom80
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 403  Zgłoś nadużycie
165
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
  •  Powrót do domu po zakupach
  •  Uczciwa konkurencja
  •  Big News
Ukryj komentarze(98)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
freedom80
    Ocena: 42 (glosow:60)
2013-05-31 16:33:45
bo to nie ksiądz, tylko łódzki artysta :) koncepcje ma jak najbardziej słuszną.

enenai
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-02 01:03:42
opodatkowac i po problemie, a nie slub 600zl pogrzeb 800zl ceny jak nie wiadomo za jaka usluge kto za godzine ma 600zl?skladki u nas w kosciele to po 15 tys wychodzi

de__marco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-23 10:39:59
freedom80 koncepcja jak najbardziej i szkoda że rzeczywistość to już inna bajka.Pochowałem ostatnio ojca i kler kosztował mnie 800 zł.Msza w kaplicy+Modlitwa przy pochówku+Msza w Kościele.

rados2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-07 18:14:39
Już kur wa w to wierzę...

rados2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-07 18:16:11
Mohery zaraz go zlinczują, a Sekta katolicka nawet się nad tym nie zastanowi...

dlajajeec
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-04 18:29:24
Hahaha śmieszne i żałosne .. To powinno być za darmo .

lolisawa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-03 14:46:01
Kościół wystosował sprostowanie... Za darmo oczywiście tak, ale na zewnątrz i bez udziału księdza, jeśli chcesz wewnątrz i księdza do prowadzenia uroczystości to obowiązuje "co łaska" czyli wiadomo... xD

suszi
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-03 09:33:08
To racja! Bo w sumie kto wam każe w kościele brać ślub;) Pamiętajmy o tym, że pracownicy parafii (kościelny, organista, ksiądz) nie raz muszą w ciągu dnia iść i odprawić ten ślub;) A kto im odda za ten czas?

otookojokoono
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-06-03 08:43:28
Za miesiąc idę na wesele - kuzyn nie bierze kościelnego bo ksiądz kazał mu dać 300zł za odpis z aktu chrztu (ślub miał być w innej parafii). Pier..ole takie chrześcijaństwo

zNoJa_sTaRy
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-06-03 00:13:31
to mi kampanie TUSKA przypomina obiecanki cacanki

Zubkownik
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-06-02 22:59:57
Połowa księży zaraz zlinczowała by pomysłodawcę

ANALNY_LOWCA
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-06-02 23:12:48
A reszta by go chętnie zgwałciła :D

Magruder
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-06-02 22:51:49
APOSTAZJA NIC NIE KOSZTUJE,NO MOZE TROCHĘ ODWAGI

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-06-02 22:53:46
i koszt wyciągnięcia aktu chrztu wg cennika oczywiście.

Magruder
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-03 19:46:23
NIC PODOBNEGO

zuza980
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-06-02 17:57:04
już się wystarczająco nachapali wiec promocje mogą robic choćby jak w biedronce

mateusz93zra
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-02 17:47:05
komentarz usunięty przez moderatora

zmudziak2
    Ocena: -12 (glosow:30)
2013-06-02 17:41:24
Nikt was do ślubu kościelnego nie zmusza wynajmijcie sobie salę w mc donaldzie oczywiście za darmola po czym poproście gościa przebranego za batmana żeby wam udzielił ślubu oczywiście też za darmola i po problemie. A pózniej szukajcie się na wiocha.pl tępe gamonie

heejt
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-06-02 20:01:17
amen

dedede66
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-06-02 22:29:36
Ja za darmola na pewno slubu nie udziele!

ferdal
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-02 17:01:46
Pewnie 1 kwietnia.

paszczur01
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-06-02 16:40:44
Ok, nie za darmo? To niech maja kase fiskalna i ustalony cennik a nie co laska i nie mniej niz iles zl.

fati65
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-06-02 16:39:09
Prędzej ziemia w drugą stronę zacznie się kręcic niż klechy zrobią darmowe usługi

cyb155
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-06-02 16:05:18
Może nie za darmo ,ale ceny powinny być przynajmniej o 60% niższe. Księża wożą się limuzynami a przynajmniej nowszymi modelami klasy średniej a jak po kolędzie chodzą to trzeba ich wozić bo nie przyjadą swoim .Moja siostra raz została normalnie okrzyczana przez księdza ,że nie przywiozła go do domu jakbym był w domu to klecha wyleciałby przez drzwi z kopertą w mordzie i butem na klacie. Nie mówię ,że wszyscy są tacy sami ,ale znałem tylko 2 księży, którzy byli naprawdę z powołania a reszta tylko kasa i kasa . Moi drodzy parafianie KASA !!!

slesz
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-06-02 23:19:57
idź zrób statystykę zobaczymy kto i czym się wozi. To że jeden jeździ Mercedesem każdy zauważy, a to że drugi 15 letnim citroenem to już mało kto. U nas był jeden wikary z wypasioną furką - rodzice mu kupili gdy go wyświęcono - trafił do nas zaraz po święceniach więc nie miał kiedy uzbierać na furę.

verdy
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-06-02 15:57:40
FAKE! ;-)

Ingenue87
    Ocena: -9 (glosow:21)
2013-06-02 15:05:21
Za darmo? A niby z jakiej racji masz coś dostać za darmo, pajacu? Znalazł się jakiś pseudoartysta szukający rozgłosu, bo niczego wartościowego stworzyć nie potrafi. Skoro usługi kościelne mają nic nie kosztować, to ktoś będzie musiał zapłacić, na przykład za prąd. Kto? Państwo?

grog
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-06-02 15:38:30
zgadzam sie, a kto zaplaci za limuzyny, wille, dziwki i wino? Raczej podniesc biednym ksiedzom stawki!

Ingenue87
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-06-02 15:47:43
To o czym piszesz to jakieś skrajne przypadki. Pytałam poważnie- kto zapłaci za zużycie prądu na ślubie, ten pajac ze zdjęcia?

grog
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-06-02 20:36:31
a, powaznie, wiec Ci odpowiem powaznie: Wszystkie poslugi kaplanskie musza byc za darmo, zreszta oficjalnie wedlug Kosciola tak jest. Recze Ci ze parafianie nie dadza umrzec swojemu proboszczowi z glodu, na prad tez mu starczy z DOBROWOLNYCH! datkow. Niestety jak zyja klechy kazdy widzi, ciezko dawac cos dobrowolnie jesli wiadomo, ze za chwile sluga bozy wywali cennik jak z ksiezyca...

grog
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-06-02 20:39:55
zeby ujac problem prosto: idz i zapytaj ksiedza ile kosztuje udzielenie slubu, uslyszysz: co laska, ale sprobuj dac 100 zl i opowiedz nam jaka byla reakcja...

byku0981
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-02 23:47:09
Dokładnie. Podam taki przykład. Zmarł mi dziadek i pomagałem babci załatwiać wszystkie sprawy. Pojechaliśmy do księdza ustalić datę pogrzebu i pytamy się ile to będzie kosztować. Ten odpowiada że co łaska ale od razu dodaje że ludzie dają od 1000 do 1500 zł i z tego opłaca on organistę i kościelnego. No masakra. Babcia dała mu 1200zł. Pobieranie opłaty za ślub jeszcze jestem w stanie zrozumieć ale takie usługi jak chrzest czy pogrzeb powinny być darmowe. Bo za przyjęcie kogoś do wiary nie powinno się płacić!!! A tym bardziej za ostatnie pożegnanie wiernego!!!

Ingenue87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-03 22:05:55
Wartości samych sakramentów nie da się oczywiście wyrazić w pieniądzu. Niestety żyjemy w świecie materialnym i wykonanie samej posługi ma swoją cenę-opłaty, robocizna. Nie płacisz za fakt przystąpienia do kościoła ale za dokonanie obrzędu.

drLOUBITCH
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-02 14:51:50
Blah, blah, blah...and here we go again. The same shit as ever.

Fleuri
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-06-02 14:36:51
a ja chcę ślub na zamku w Malborku i za darmo ma oczywiście być, bo to państwowe przecież. W urzędach też ślubu za darmo nie dostaniecie, więc przestańcie jęczeć nad nieistotnymi sprawami.

stan1998
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-02 18:01:38
Fleuri -nie porównuj ślubu do sakramentów

zmudziak2
    Ocena: -7 (glosow:17)
2013-06-02 12:48:00
Zaraz bo nie rozumiem ksiądz udzielając wam chsztu czy ślubu wykonuje dla was jakąś pracę i ma to robić gratis rozumiem że wy także nie pobieracie pieniędzy za wykonaną pracę

manamanam
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-06-02 13:47:54
Żebyś mógł to zrozumieć - najpierw musisz pojąc różnicę, między zwykłym pracownikiem,a księdzem.

voytek77
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-06-02 14:01:44
To z czego, Twoim zdaniem, manamanam ma się utrzymać ksiądz?

stan1998
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-06-02 14:06:02
zmudziak2-musisz być bardzo złym człowiekiem skoro za każdą pracę żądasz zapłaty... Jeśli uważasz że należy im się zapłata to co np.(przytoczę samo Boże Ciało )ze sprzątającymi kościół ,z strażakami z OSP stojącymi(czuwającymi)nad Grobem Pańskim ,z osobami które postawiły ołtarze na drodze procesji itd. Nie zbiednieją jak udzielą sakramentu za darmo ,bo branie za to pieniędzy jest dla mnie grzechem najcięższym

heejt
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-06-02 14:31:25
o moj boze, 98 to Twoj rok urodzenia nie? :D

stan1998
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-02 14:50:27
heejt-a jeśli nawet tak to co z tego ?

heejt
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-02 16:21:03
to z tego ze dorosniesz to zrozumiesz pewne sprawy

zmudziak2
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-06-02 17:16:56
98 mam wrażenie że ty jesteś bardzo dobrym człowiekiem i nie chcesz pieniędzy za pracę to jak już dorośniesz to się odezwij na pewno cię zatrudnię

stan1998
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-02 17:59:00
W przeciwieństwie do Ciebie zmudziak2 znajomym pomagam za darmo jak i oni mnie . Księża nie zbiednieją jak udzielą sakramentu za darmo ludziom którym się nie "przewala" a jeśli chcesz za to zapłacić bo cię stać to płać

heejt
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-02 18:44:19
ksiedzu daje sie "co laska" owszem sa jakies ustalone stawki, ale ksiadz nie odmowi chrztu czy slubu jak tych pieniedzy miec nie bedziesz. Zreszta osobicie znam przypadki ze nie raz ksiadz wiedzac sytuacje materialna rodziny odmowil przyjecia koperty. Jezeli nie stac Cie na slub idziesz do ksiedza i mowisz nie stac mnie na slub robie maly u mnie w domu dla najblizszej rodziny 20 osob. Ksiadz Cie nie skasuje. Ale jak robisz indyjskie wesele a ksiedzu wciskasz pilke ze nie masz to burak jestes i tyle

pirzol89
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-02 19:00:53
Księża od państwa dostają pieniądze na utrzymanie, więc po co jeszcze żebrają za usługi , które powinni udzielać bo taki jest ich zawód ?

heejt
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-02 20:15:00
panstwo tez sklada sie na religie zydowska, muzulmanska protestancka etc itp

szalonyOrangutan
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-06-02 12:42:35
o pmoże niech pan artysta, zamiast robic takie heppeningi, któegoś dnia pojdzie na msze i jako ofiare da baranka lub worek mąki.

szalonyOrangutan
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-06-02 12:41:25
Kościół to ludzie, to niech sie ludzie wypowiedzą. Nie pytajcie sie księży. Oni zbieraja pieniądze po to by utrzymać światynie., płacic rachunki itp. Kiedys księza nie mieli pensji, jedli to co dostali od parafian. Dzisiaj sie nie zanosi ofiar w postaci baranka, kury czy mąki, tylko daje sie kase, bo to łatwiejsze.

CatMen17
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-06-02 12:38:57
Ach.. Ci Ateiści ..

szulcik
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-06-02 12:32:09
Popieram napis .. jak najbardziej ksiadz jest w posludze dla nas ludzi tzw. ,,kowalskich" ,a skad sie wzieło ze za wszelkie tematy typu chrzciny ,komunie,sluby i pogrzeby trzeba płacić to nie wiem ??

I-like-trains
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-06-02 12:41:15
Nawet nie wiesz jak duże pieniądze stoją za chrzcinami, ślubami, komuniami itd. Najpierw musisz zapłacić characz na wejściu umawiając termin, a potem jeszcze z taca przejdą. Tak ksiądz pracuje za 600zł, ale za pół dnia roboty, nie za miesiąc jak my "kowalscy".

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-02 17:00:08
kochana wiem ile idzie na kosciół .. i ze taca wcale nie idzie na najuboższych ,lecz na potrzeby ksiedza ,który odprawiał msze w danym czasie .. Wiec tutaj uswiadamiac mnie wcale nie musisz .. moja droga ,,HARACZ" samo ,,H" ... Nie popieram tego ,ale nie popieram wszelkich innych wiec nie jestem skierowany tylko w jedna ,,islamistyczna stronę"..

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-02 17:02:24
ale przyznam Tobie ,ze podobało mnie sie Twoje stwierdzenie co do cygańskich pomiotów ,az mi japa opadła wczoraj ... Bez kitu zaimponowałas mi ... Az Cie przeprosiłem za wszelkie inne stwierdzenia i pomówienia .. Mowiłem jednak jest w Tobie ukryty potencjał .. wiedziałem ;)

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-02 17:58:43
komentarz usunięty przez użytkownika

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-02 22:28:13
Miejmy nadzieje ,ze to nie jednorazowe ... ;)

I-like-trains
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-06-03 21:26:51
Pomiotem to jesteś sam krypto"pedale". Zapewne teraz napastujesz jakieś dziecko lub robisz laskę davidstarowi. Smołę to wam lać do gardeł. Za obłudę. Poza tym wy już na punkcie cyganów i islamistów macie urojenia prześladowcze.

davidstar
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-03 21:45:27
komentarz usunięty przez użytkownika

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-03 23:39:27
moja miła Koleżanko nic juz wiecej pisac nie musisz .. władasz taka sama siła nietolerancji co My wszyscy wzieci .. szacun za pomysł ze smołą .. Pozdrawiam i sciskam na dobranoc ..

I-like-trains
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-04 05:21:42
davidstar z cipką ma urojenia prześladowcze. W przeciwieństwie do ciebie schwul-cik - władam nietolerancją tylko przeciwko robieniu komuś krzywdy i takim homofobom jak ty.

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-04 08:08:58
Moja miła Kolezanko ale wlewanie smoły w gardła to czynienie krzywdy .. Moja ty mordeczko .. Ja juz nie dam sie przekonać ,ześ inna .. Po prostu jestes Nasza ... sciskam i pozdrawiam

I-like-trains
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-08 14:33:26
Widze, że przynajmniej wiesz, że czynisz krzywde wlewając komus smołę do gardła. Gdybym to widziała dostałbyś metalowy cvzopek w d*pę.

zakalinki
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-06-02 12:15:49
nasz kościół może nie jest wszelkim wzorem cnót ale i tak uważam tą opcję za lepszą niż Islam

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-02 22:31:11
gdyby nasz kościół wyczyscic z wszelkiej masci złodziei i pedofilii to rzeczywiscie wcale nie było by zle .. reszta mogła by zostac .. Ale islamskie pomioty to zło wcielone ..

I-like-trains
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-03 21:30:07
byłoby źle, bo nadal by się wpier**lał do polityki i ssał nasze pieniądze. Żul-cik - ty znowu zbyt wiele spirytusu zmieszanego z eterem wypiłeś. Ciekawe czy wiesz gdzie idzie duża część naszaych podatków. Na tych BOGaczy POMIOCIE ze smołą w mózgu.

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-03 23:42:39
jak najbardziej moja kochana .. do watykanu najmniejszego i najbogatszego Państwa na świecie .. Nie obrażaj mnie nie mam smoły w głowie. ale ześ mnie pozytywnie zaskoczyła z tym komentarzem sobotnim .. super ;) pozdrawiam i sciskam

I-like-trains
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-04 05:24:22
Szkoda, że nie skapnąłeś się, że masz już taką paranoję, że ściskasz sobie penisa a myślisz, że ściskasz mnie. Dalej wio koniku!!! Ssij dalej swojemu chłopakowi i dalej psiocz obłudniku.

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-04 08:06:29
Kulturalnie do Ciebie sie zwracam nasza kolezanko .. sciskam i pozdrawiam .. Wiem ,ze należysz juz do nas .. miłego dzionka

SuperGL
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-06-02 11:39:43
Z księdzem powinno być jak z politykami. Za drogo cię kosztuje to go wywieź na taczkach i spokój.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-06-02 11:49:47
oj, dobra koncepcja - szkoda tylko, że to nie takie proste :)

Paindemonium
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-06-02 11:34:52
Kościół pierdzieli że im wiernych ubywa a sami wprowadzają coraz wyższe ceny za USŁUGI. Skoro świadczą USŁUGU jako INSTYTUCJA, to ja się pytam gdzie KASY FISKALNE, bo nienależycie rozliczają się wobec PAŃSTWA!

kezorek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-02 11:16:02
* ale tylko w poniedziałki między 5-7 rano :)

anonim84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-02 10:29:03
coż jestem za :)

adamskij23
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-01 17:10:48
Wreszcie mądre posunięcie ,bo wiernych ubywa

neurotyczny_jan
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-31 21:10:00
no i tak powinno być a nie jakieś tam cenniki "co łaska".

david.brian.35175
    Ocena: -9 (glosow:17)
2013-05-31 16:44:20
Lak mu sie nie chce placic to chrzcis sie nie musi, msze nie sa obowiazkowe, slubu brac koscielnego tez zawierac nie jest zmuszony, ale nie wiem czy w USC tez nie pobieraja oplat, a pogrzebie go gmina na wlasny koszt, wiec niech lepiej inne "spektakularne" hasla se poszuka

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-06-01 09:46:12
david przesadziłeś tym razem - osoby wierzące chciałyby się poddać tym obrządkom. Nie sądzisz? Co do pogrzebów świeckich to widać, że nie masz pojęcia o tym - pogrzeb świecki jest znacznie droższy niż kościelny i mniej dostępny.

david.brian.35175
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-06-02 17:06:47
No to skoro swiecki jest drozszy niz koscielny, to moze "artysta" powinien przeciw temu protestowac. Ale pamietam z lekcji prawa administracyjnego, ze gminy sa zobowiazane kazdego pochowac na wlasny koszt, jezeli rodziny nie stac na oplaty.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-02 17:23:40
david, w dużym uproszczeniu gmina ma taki obowiązek. W praktyce nie jest to takie proste i jak wiesz nie każdy może z tego skorzystać. Poza tym gmina chowa zgodnie z wyznaniem zmarłego, co sprowadza nas z powrotem do opłat kościelnych.

david.brian.35175
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-02 22:36:35
Gmina chowa bo musi, a cmentarze sa tez komunalne, a nie wyznaniowe, a i ksiadz przyjdzie nad trumna sie za darmo pomodlic. Nie robmy paranoji.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-02 22:42:12
ksiądz za darmo? niemożliwe.

ANALNY_LOWCA
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-02 22:46:24
Wszędzie ten troll .

david.brian.35175
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-02 22:48:27
Dobrze wiesz, ze mozliwe, wiec nie opowiadaj. ANALNY nie pij wiecej bo pie*dolisz

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-02 22:52:44
dobrze wiesz, że niemożliwe. Tym bardziej w sytuacji gdy płaci gmina... od biednych wiernych ściągają opłaty a co dopiero od miasta.

david.brian.35175
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-02 23:13:14
od gminy nic nie sciagna, bo gmina nie ma prawa im zaplacic ;)

C2ShadowMan
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-05-31 14:43:56
komentarz usunięty przez użytkownika

wodkazkola
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-31 11:20:51
Coś mi ten facet nie wygląda na księdza.

freedom80
    Ocena: 42 (glosow:60)
2013-05-31 16:33:45
bo to nie ksiądz, tylko łódzki artysta :) koncepcje ma jak najbardziej słuszną.

facebookowylowca
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-02 11:11:08
Kościelny outlet?

Max74
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-06-02 11:16:09
Skoro to "artysta" to pewnie jest jakaś twórczość, którą się może pochwalić. No chyba, że nie i to jedyny sposób, żeby zwrócić na siebie uwagę.

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-06-02 11:28:46
Paweł Hajncel - wygoogluj sobie :)chociaż nie sądzę by Ci przypadł do gustu :)

Max74
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-06-02 12:38:21
Nigdy o nim nie słyszałem i pewnie nigdy bym nie usłyszał (jak znakomita większość ludzi), gdyby nie to. Mam więc rację, że to rozpaczliwa próba zdobycia rozgłosu przez tzw. "artystę"

turandot
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-31 11:14:27
Mnie czeka juz tylko pogrzeb ale mam gdzieś ich łaskę, bo chcę mieć pogrzeb świecki.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-05-31 01:47:04
W Łodzi to mądrzy ludzie mieszkają :)

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-31 08:26:06
zgadzam się ;))

tub00sh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-01 09:48:56
Tęks men, niedługo się tam przeprowadzam :P

bacabaca
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-05-31 01:22:26
...pytasz co na to KK?...zaraz się znajdzie jeden debil z drugim i pozwą faceta "za obrazę uczuć religijnych"...

Didox
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-05-31 00:30:00
THAaaa, znam ksiądza który czyta kto ile dał do koperty a które rodziny jeszcze 'wiszą'. A drugi przedsiębiorczy i jeśli nie przyjdzie się na sprzątanie kościoła to przelewem ofiarę należy przesłać....


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600