Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
1000 kebebów = 1 bomba
zenekben  13-06-06, 13:03 Zgłoś
+ 900 -
Dodano: 2013-06-06, 13:03:16   przez: zenekben
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 900  Zgłoś nadużycie
1302
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(177)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
arturek21
    Ocena: 68 (glosow:120)
2013-06-08 11:18:47
to nie zasluguje na wioche!!! lecz na poparcie.

DarkSlider
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-07 20:58:12
to chyba lekka przesada

angelilka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-01 04:29:12
JUZ FRANCJE OPANOWALI ALE POLSKI IM NIE DAMY

angelilka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-01 04:26:47
ARAB - Zlodziej, bandyta, z piecioma zonami I dziesieciorga dziecmi nie musi pracowac bo dostaje kase na dzieci dla mnie innej definicji nie ma

ramtime
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-27 20:56:59
zajebiste xD

de__marco
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-06-19 14:13:45
To jest rasizm!!!

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-15 18:27:11
@tashunkewitko - sadzac po Twoich wypowiedziach, jestes oblakany, nawet jak na polskie warunki. Zdecyduj sie czy chcesz byc Napoleonem czy Hitlerem, a moze innym szalencem?

MurzynPL
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-14 20:24:19
Niedobre araby robią dobre kebaby...

shogun13
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-06-14 07:59:59
ISLAM to: - pedofilia - tymczasowe małżeństwa z dziećmi (sex i rozwód po tygodniu) - przypadki nekrofilii - nawoływanie w mas-mediach do gwałtów i mordów na niewiernych (kobiety chrześcijanki) - zgwałcona kobieta jest karana za sex pozamałżeński np. oblewaniem kwasem, bicien a nawet śmiercią - bdur i brak poszanowania dla środowiska naturalnego - lenistwo i żerowania na innych - burki - bomby, mordy, krew i terroryzm - wprowadzanie prawa szariatu na siłę w obcym kraju (nie respektują prawa państwa w którym się znajdują) - brak tolerancji dla innych religii i poglądów - zniewolenie

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-06-14 11:15:01
Dozylismy czasow kiedy glupota stala sie cnota godna pochwaly.

oskar83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-14 16:59:12
komentarz usunięty przez użytkownika

oskar83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-14 17:00:26
shogun właśnie w tym rzecz, dobrze prawisz!!!

oskar83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-14 17:01:52
shogun właśnie w tym rzecz, dobrze prawisz!!

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-06-15 13:19:01
Czy ty respektujesz inne religie i poglady?

oskar83
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-11 17:05:08
To nie chodzi o żaden rasizm , tylko o to co dzieje się obecnie w EU Anglii, Francji, Holandii czy Belgi , zaczyna się Asymilacja społeczna z tą różnicą że to nie oni się przystosowują tylko narzucają nam przystosować się do ich zasad i ich kultury. Oczywiście człowiek nie równy człowiekowi ,jednak znam ich dobrze i wiem jak oni myślą. Wystarczy troszkę poczytać i sami stwierdzicie że to nie prowadzi do niczego dobrego. Jestem za BOJKOTEM KEBABA i tyle!!!

Joszo
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-06-13 13:54:16
Fajnie- szkoda że jak my kilkaset lat temu wymordowalismy inne wyznania to nikt tego nie bojkotował.

agzd
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-22 11:21:43
@Joszo - no właśnie "kilkaset lat temu". Wtedy ludzie palili też czarownice na stosach i myśleli, że Ziemia jest płaska. Chyba trochę czasu minęło, nie? Ciemnota powinna być reedukowana, a nie popierana!

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-11 12:18:03
Czym sie rozni Polak na zmywaku w Londynie od Turka robiacego kebab w Warszawie?

aneta.buziaczek
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-06-11 14:43:39
tym czym różni się krzesło, od krzesła elektrycznego.

sucharek21
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-06-10 23:31:06
moim zdaniem jest to rasistowskie......

JCFvti
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-10 18:19:41
komentarz usunięty przez moderatora

turandot
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-06-10 15:44:46
Co za bzdura ( już widzę jak ci, którzy lubią kebab przestają go jeść).

ethnie
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-06-10 14:50:35
Turcy to nie Arabowie! To są ludy ałtajskie!

caleanka
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-06-10 12:48:52
Prawdopodobnie, spolecznie stales nizej niz muzulmanie i murzyni a teraz chcesz sie odegrac.

doman800
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-06-10 22:42:33
komentarz usunięty przez użytkownika

seledynowy
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-06-10 11:44:16
Nie wszyscy Arabowie to muzułmanie. Nie wszyscy muzułmanie to islamiści. Są odłamy islamu, które odrzucają szariat, jihad czy takiję (przyzwolenie na kłamstwo). Ich wyznawcy mają przechlapane u sunnitów i szyitów.

tashunkewitko
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-10 17:52:10
To prawda, np. Sufi są bardzo pozytywnym muzułmańskim odłamem... jednak problem polega na czymś innym - jak odróżnisz tych złych od tych dobrych na granicy? Nie jesteś w stanie, dlatego niech ci dobrzy muzułmanie najpierw zrobią porządek u siebie z islamistami, a potem dopiero niech nas odwiedzają. Jak nie potrafią sobie poradzić z radykałami, to muszą ponieść tego konsekwencje w postaci np. odmowy wjazdu do Europy. To nasz dom i żaden gość nie będzie nam narzucał jakiegoś osranego szariatu!

xxxdraco
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-06-10 10:35:05
Nie jeść kebabów, zakupów na targu nie robić, niech szukają szczęścia gdzie indziej.

kurczak0955
    Ocena: -9 (glosow:15)
2013-06-09 23:21:17
Wielka wiocha !!!!! Czy każdy Turek , Arab lub czort wie kto musi być zaraz terrorystą ??? Przecież to tak samo są ludzie !!! A czy każdy Polak to ochlapus i pijak? Bo kilku dupków wyrobiło nam taką opinię na zachodzie??? LUDZIE ZASTANÓWCIE SIĘ !!!!!!!!!!!!!! Oni też chcą żyć . A w co wierzą... to ich sprawa , prawda?

tashunkewitko
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-06-09 23:59:47
W co wierzą to faktycznie ich sprawa - tylko dlaczego narzucają swoja wiarę nam? Jedź pod Mekkę i krzycz, ze jedyną słuszną wiarą jest Chrześciaństwo - powodzenia!!

Obserwatorekk
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-06-10 11:15:56
kurczak" zdecydowanie widać że nie wiesz o co chodzi i w czym jest problem... dlatego mógłbyś sobie darować komentarze w stylu 3 latka

skottech
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-10 17:37:36
Poczytaj sobie najpierw panie pacyfisto co odpierda***ą w belgii szwecji anglii i innych krajach miedzy innymi turcy a dopiero potem sie wymądrzaj tacy właśnie jak ty przyzwalali w tych krajach na ich asymilacje ze społeczeństwem to teraz boja się pokazać ze są chrześcijanami bo zaraz w 10 na jednego idą NIEROBY

shogun13
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-06-09 21:51:35
ISLAM = granaty zamiast grzechotek dla własnych dzieci

dzikiew
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-09 21:19:12
To spadaj do swojej angli polaczku

romburak44
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-06-09 19:35:20
kij w szarna dupe i na rynku stos ustawiac.mam arabow,turasow i reszte na codzien i wiem co za ziolka z nich sa.i niema wyjatkow wszyscy sa jak jesden.gdyby dac im wolna reke to by nas w pien wycieli,kobiety zgwalcili i okradli brudasy jeb...

caleanka
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-06-11 12:33:11
Widze ze jestes autorytetem, czli islamolog,wyksztalcony czlowiek bez podstawowki.

dziurek7
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-06-09 18:05:17
W Polsce największym zbrodniarzem wszechczasow jest Hitler... Nikt nie widzi (nie chce widzieć) ze to Polacy przeszkadzają w innych krajach bo sie nie integruja i kolonizuja... A mimo to Polacy w Polsce chcą uratować świat przed islamizacja... W komentarzach pełno rasizmu i agresji... Tak naprawdę jedynego Muzlumanina jakiego widzieliście to wczoraj na KSW gdzie był w walce wieczoru i pól kraju mu dopingowala... Jak Wy chcecie by w kraju było lepiej z takim brakiem zdrowego rozsądku??

Edzio3k
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-09 15:06:34
komentarz usunięty przez użytkownika

Kamillo707
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-06-09 13:02:53
Popieram! mieszkałem w Anglii 6lat i nie chce takiego bajzlu w Polsce

dziurek7
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-06-09 18:10:54
to przejdź sie ulica w Birungham i policz ile znajdziesz Polskich sklepów... Porównaj ile jest angielskich.. Potem Spytaj sie miejscowego czy woli Polaków czy Muzlumanow... I stuknij sie w głowę ze nie wiesz co piszesz..

dziurek7
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-09 18:12:56
Biringham'

doman800
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-10 22:45:47
komentarz usunięty przez użytkownika

caleanka
    Ocena: -9 (glosow:19)
2013-06-09 12:06:29
Polski narodzie, skladajacy sie z 99% katolikow, gdzie podziala sie milosc blizniego, tolerancja i polska goscinnosc?

Edzio3k
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-06-09 15:02:42
W jeb*nym izraelu żydku. Żydostwie w Polsce zależy na osiedlaniu arbów, aby Polacy we własnym kraju byli jeszcze słabsi... Same żydostwo morduje z bezwzględnością każdego araba i nie patrzy czy to niemowlak czy jakiś starzec...

tashunkewitko
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-06-09 22:36:22
Edzio3k - nie tylko w Polsce, ale w całej Europie.

doman800
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-06-10 22:47:10
komentarz usunięty przez użytkownika

michal230
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-06-09 11:56:52
Juz wole Arabow niz tych zasranych kitajcow a o zydach nie wspomne...

caleanka
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-06-09 11:04:58
Ciekawe ze o Polakach mowia i pisza podobnie w Europie i USA.

dziurek7
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-06-09 18:15:57
patrz jak minusuja... A nikt nie jest w stanie sensownie odpowiedzieć... Jak to przyszłość naszego narodu to zginiemy nie z rak Arabów ale z własnej głupoty...

pontonus
    Ocena: -11 (glosow:15)
2013-06-09 10:50:53
wiocha na 100%, islamofobia zasługuje na potępienie

caleanka
    Ocena: -6 (glosow:14)
2013-06-09 08:29:07
Kazde stado musi miec wspolnego wroga, to jednoczy. Aktualnie wymyslono arabow, mimo ze to oni najczesciej sa ofiarami. Zeby to zrozumiec potrzebna jest zdolnosc samodzielnego myslenia, jednak latwiej jest byc "owca" lub "baranem" i isc bezmyslnie za spolecznymi manipulatorami.

tashunkewitko
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-09 11:03:52
Wiesz co, parę dni temu był news o pewnej Szwedce, która broniła islamistów i w ogóle 'multi - kulti' na YT nawet jest jej filmik jak robi sobie z jakimś murzynem jaja ze szwedzkiego hymnu - i wiesz co - została brutalnie zgwałcona i zabita przez jakiegoś uchodźcę z czarnego lądu o islamskim wyznaniu!

tashunkewitko
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-06-09 11:24:53
Dodam jeszcze że Arabowie, to są tak naprawdę najmniejszym problemem - największym są - Pakistan, Bangladesz, Somalia, Nigeria, Czeczenia, Afganistan, Dagestan itd. itp. Najgorsze mieszanki to islam z czarnymi i islam z biedotą.

gintas
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-06-09 07:22:31
to może wybierzmy w wyborach takich co nam narzucą z góry co mamy jeść,jak się ubierać ile masz dać księdzu na tacę a ile Rostockiemu co miesiąc na mandaty.Znam paru właścicieli kebaba i na islamistów mi nie wyglądają tylko na ciężko pracujących ludzi którzy w tym popierającym przedsiębiorców kraju chcą zarobić trochę grosza zanim im się urząd skarbowy nie wpierdoli na dochody.Nas polaków też w Europie szufladkują a z komentarzy wynika że każdy arab jest potencjalnym zamachowcem,przecież wszędzie na świecie są ludzie i ludzie.Zachód przez swoją politykę wobec islamu sam ponosi tego konsekwencj

zenonjop
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-06-09 07:37:49
Twoja wypowiedź świadczy jedynie o tym że prezentujesz sobą brodzik intelektualny i jak większość szarej masy nie zdajesz sobie sprawy z zagrożenia jakie już zaczyna nas dotykać, kebabny niech robią biali śmierdzących brudasów do tego nie potrzeba, będzie czyściej smaczniej a i bezpieczniej i katoli nie lubię tak samo jak i islamistów, z tym że katole nie stwarzają zagrożenia dla społeczeństwa więc z dwojga złego już wole tych ojców rydzyków niż osamów i innych allahów

gintas
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-09 08:49:45
może i brodzik ale nie powiesz mi że nasza dyskusja na temat coś zmieni ok nie kupujmy u muzułmanów może to pomoże ale prawdziwym problemem jest nasze prawo które przyjezdnym daje duże zasiłki a Polak na jedno dziecko ma rodzinnego 70 złotych tyle kasy że nie wiadomo co z tym zrobić.A może urodzi się w Polsce następny Sobieski i pogoni te tałatajstwo z Europy kto wie.

tashunkewitko
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-06-09 11:12:03
gintas - tu się z Tobą zgodzę - największym problemem jest chore, lewackie, europejskie poprawne politycznie prawo i dodam jeszcze patologię, która daje doopy uchodźcom i daje im prawo do stałego pobytu. Wyobraź sobie, że dużą grupę bojowników (islamskich) w Syrii stanowią już urodzeni w UK muzułmanie - to tylko dowód na to że multikulturalizm nie działa, a skoro nie działa to nie można go na siłę forsować!

gintas
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-09 11:52:51
tashunkewitko ktoś wyżej piszę że islamofobia to wiocha.Tylko czy w jakimś kraju europejskim w którym jest około 85 do 95 protestantów,katolików czy prawosławnych morduje się wyznawców islamu NIE.A spójrzmy na kraje w których islam przeważa morduje się ludzi w imię religii.A jeśli wyjedziesz do kraju islamskiego by tam pracować to jesteś kimś gorszym niż śmieć bo jesteś katolikiem a nie muzułmaninem.Ich prawo pozwala im nawet wyrzec się rodziny w imię wiary.

tashunkewitko
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-09 14:06:38
gintas - takim krajem, gdzie jesteś totalnym śmieciem jest Arabia Saudyjska i dziwi mnie, że my musimy przestrzegać ich prawa pod groźbą okrutnych kar, a oni nasze mogą mieć w doopie, albo wręcz narzucać na swoje prawo i obyczaje.. o karach w stosunku do nich nie może być mowy, no bo oczywiście mamy tą zasraną poprawność polityczną która działa tylko w jedną stronę i prowadzi do samounicestwienia naszej europejskiej kultury. A ktoś kto pisze że islamofobia to wiocha, jest totalnym kretynem nie zwracającym uwagi na to, co już się dzieje w Europie... przykładów chyba nie trzeba wymieniać.

gintas
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-09 17:12:32
tashunkewitko-dobrze wiedzieć że nie jest się samemu ze swoimi przemyśleniami i że nie tylko ja widzę że jest dużo syfu w Polsce a także na świecie.pozdrawiam z lubelszczyzny

tashunkewitko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-09 22:37:44
Pozdrawiam!

madeinprl
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-06-09 04:45:46
Mow nie Islamizacji.... Jedz Pierogi Ruskie

Edzio3k
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-06-09 15:11:28
A więc info dla niedouczonych: Piergi Ruskie to potrawa POLSKA pochodzi ona z dawnego regiunu Rusi (nie Rosji!!!), który obejmował dzisiejsze Podkarpacie i zachodnią Ukrainę (zanim podłe bolszewiki zabrali nam tą ziemię i dali ją niesłusznie ukraińcą...).

alicja156
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-06-09 02:42:49
"Nie każdy muzułmanin jest terrorystą, ale każdy terrorysta to muzułmanin" - O. Fallaci

czarnobialykot
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-06-09 00:42:41
Akurat w Polsce większość kebabowni należy do Turków, a oni nie mają nic wspólnego z radykalnym islamem (właśnie przeciw niemu protestują u siebie), a tym bardziej z terroryzmem.

zenekben
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-09 00:41:49
nie każdy arab jest terrorystą ale każdy terrorysta jest arabem prof.Wolniewicz

kbrowarek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-06-09 00:34:13
POWINNO BYC "ZJESZ KEBABA ZAJ...B ARABA "

eradicator
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-06-08 23:44:34
śmieszne jest wrzucanie wszystkich do jednego wora. ja jestem pewien, że nie każdy muzułmanin to typ terrorysty, który tylko by sobie coś wy*ebał w powietrze.

tashunkewitko
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-06-09 10:57:42
Właśnie taki tok myślenia doprowadził do tego, co dzieje się w UK, Szwecji i Francji.

jaro0700
    Ocena: 9 (glosow:19)
2013-06-08 22:29:01
Ha ha ale jajca! Dobre!! Z tym, ze w polsce sie islam nie przyjmie i nie zasiedli. Tutaj nie ma socjalu, ktory pozwalaby im sie mnozyc jak kroliki w Anglii i poza tym u nas jest nazi-katolizm i kazda odmiennosc zostanie ubita na starcie.

Peterz
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-06-09 03:33:03
Po pierwsze jeśli już to w Polsce, a po drugie "nazi-katolizm i kazda odmiennosc zostanie ubita na starcie" łykaj dalej propagandę multi-kulti.

jaro0700
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-15 18:45:58
Co to z wypowiedz gosciu?? Mozesz przetlumaczyc bo glupio to brzmi i sensu brakuje...

Ganjitsu87
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-08 20:38:45
Ja tam jadam 'Kebaby' serwowane przez polaków, także... :D

sangre666
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-06-08 20:23:20
dlatego kupuje podróbkę kebaba w barze z polskim właścicielem, polską obsługą i z wieprzowiną a nie z wołowiną lub kurczakiem.

tashunkewitko
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-06-08 20:17:26
Większym problemem jest poprawność polityczna i lewica, która nic złego w tym nie widzi.... aha i syjoniści którzy tą poprawność w Europie forsują.

eradicator
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-08 23:42:21
Masz rację. Kebaby to żydowsko-islamski spisek! :D

tashunkewitko
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-09 10:53:15
To nie spisek tylko fakt, żydzi propagują w Europie i USA poprawność polityczną, a w izraelu nie pozwalają nawet na mieszane małżeństwa, zresztą w ogóle wrogo odnoszą się do przyjezdnych. Jeden znany rabin z izraela wręcz życzył Europie islamizacji! Posłuchaj David'a Duke'a, to może cię trochę oświeci.

IAMTHELAW
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-06-08 19:58:13
JEDZĄC SUSHI AZJATA DO POLSKI SIĘ SKUSI.....TĘPY GIMBUSIE

grog
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-06-08 19:23:54
a jak jem swinine osiedlam katolika? BEZ SENSU

tomazz00
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-06-08 19:58:54
naprawdę jesteś debilem czy tylko tak udajesz?

IAMTHELAW
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-06-08 20:29:29
Banda debili nadal myśli, że mieszka w swoim kraju :-) tankują, kupują, konsumują wszystko co niepolskie. Ich telefony, ubrania, samochody...trwa cicha ekspansja ekonomiczna Azjatów a te gimbusy podniecają się Kurdami z kebaba, którzy nota bene są na bakier z Islamem :-)

burek72
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-06-08 19:17:58
Zamiast kebabów jedzmy arabów

Oneyearka
    Ocena: 4 (glosow:16)
2013-06-08 18:45:29
A mnie to przypomina słynne napisy z lat trzydziestych XX wieku np. Nie kupuj u Żyda! Wiecie jak to się skończyło? Rzezią po obu stronach, rzezią trwającą 5 lat. Do dzisiaj są tu w Polsce ludzie, którzy budzą się z krzykiem w środku nocy!

Oneyearka
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-06-08 18:42:13
A mnie to przypomina słynne napisy z lat trzydziestych XX wieku np. Nie kupuj u Żyda! Wiecie jak to się skończyło? Rzezią po obu stronach, rzezią trwającą 5 lat. Do dzisiaj są tu w Polsce ludzie, którzy budzą się z krzykiem w środku nocy!

Singelton
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-06-08 18:05:35
Tortilli nie ruszać - bo to meksykański wymysł, a nam tu kulturowo obce wzorce nie potrzebne, podobnie pizza od nierobów Włochów, hamburgery od grubych Jankesów (pewnie chcą żebyśmy wyglądali tak jak oni)czy gyrosa - też nie tykać - nie wiem co Grecy chcą przez niego przemycić ale na wszelki wypadek...Zostaje swojski schabowy ze świnki hodowanej w chlewni Smithfield Foods karmionej paszą z Sano, ubitej w rzeźni kolejnego koncernu. Aha, i nie łudźcie się, że chociaż wódka jest polska - bo od dawna nie jest. Zostaje, w ramach poparcia, wpieprzać jagody w lesie. I to popierającym polecam.

wojtek111793
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-06-08 18:02:46
Gość który pracuje w Kababie jest nie groźny.. nie przesadzajmy.

tomazz00
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-06-08 18:11:10
Do czasu jak nie będziesz mógł przejść po swojej ulicy/osiedlu..

sangre666
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-08 20:25:23
a dlaczego to niby ma być arab?? są POLSKIE bary gdzie można dostać kebaba i to lepszego. bo z wieprzowiną. nie wiem dlaczego ale za wołowiną nie przepadam. może po prostu dlatego ,że ja świnią jestem ;)

IAMTHELAW
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-08 20:35:35
wojtek uważaj bo tomazz ma jazdy ;-) raz dostał sraki po sosie czosnkowym i robi w necie czarny pijar kebabmanom ;-)

tomazz00
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-09 21:02:30
a wkur.ia mnie to tym bardziej, że kurna lubię czosnkowy :/

malzer
    Ocena: -8 (glosow:18)
2013-06-08 17:55:44
Bo barany tak naprawdę nie mają zielonego pojęcia o tej kulturze,a czego nie znają zawsze będzie dla nich obce i złe . Zaściankowe poglądy, żal mi was. No i teraz te minusy posypią się na potęgę z ich bezsilności.

sylwester2712
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-08 18:07:48
wystarczy mi fakt ze w jednej trzeciej państw islamu trwają zamieszki lub jest wojna syria liban turcja egipt , dziewczyny nie żenią sie z miłości tylko są wydawane za mężczyzn których nawet nie znają , miłość jest darem od boga o który zawsze będe walczył , muzułmanie w europie nie manifestują przeciw skrajnym islamistą którzy chwalą mordy na niewiernych i mówią ze zachód to zło

tomazz00
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-06-08 18:13:40
malzer-żeby ci ten pusty, tolerancyjny łeb obcięli! Jak byś choć trochę znał islamistów wiedziałbyś, że jesteś dla nich wrogiem.

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-06-08 18:20:53
komentarz usunięty przez użytkownika

IAMTHELAW
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-06-08 23:17:29
Daawidstar - Taliby przez tysiąc lat nie wysadzą więcej obywateli w całej unii europejskiej niż rocznie katolickie polki wyskrobują z łon...to jest ludobójstwo ale skrycie chowane przez gejowski aparat medialny.

Podlasiak1977
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-06-08 17:11:15
lubie kebab,ale zawsze kupuje go w restauracji gdzie wlascicielami sa polacy.

BombowyAhmed
    Ocena: -6 (glosow:16)
2013-06-08 17:54:53
komputer z którego teraz piszesz jest nie-polski. Hańba! to za to ginęli twoi dziadkowie, żebyś teraz pisał na klawiaturze stworzonej przez Chinczyków? Hańba! tu jest Polska, nie Chiny. Hańba po trzykroć!

tomazz00
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-06-08 18:17:02
ahmed-nie chodzi o pochodzenie danych produktów tylko o fakt zachęcania, poprzez kupowanie u nich żarcia, do osiedlania się W POLSCE tego arabskiego ścierwa. Zachód zaczynał identycznie.

BombowyAhmed
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-06-08 18:26:00
tak, tak idea jednonarodowościowego panstwa. Też tak kiedyś pier***iłem dopóki nie pojechałem do Niemiec (nie na roboty - tylko w odwiedziny - szanuje się). Wszyscy żyją normalnie, nikt nikogo nie zabija. A nożownik w Londynie to incydent. Tak samo w Polsce można powiedzieć, że zamordowanie członka Pisu w Łodzi to początek wojny domowej w Polsce. ogarnij się, bo na zachodzie podobni w poglądach do ciebie polaków nazywają ścierwem i tłuką ich (choć często maja ku temu powody), bo tam patologia jedzie.

Podlasiak1977
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-06-08 18:41:02
ahmed inydentem nazywasz zabojstwo w londynie.a zapomniales o zamachach w metrze londynskim i w madrycie.tez incydent?oni nie maja zamiaru sie z nami asymilowac i co gorsze probuja narzucac nam swoje zwyczaje.prez nich dzieci nie jedza swinek w szkolach:))i nie maja choinek w szkolach:))

BombowyAhmed
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-06-08 19:07:56
dobra z innej beczki: tak bardzo sie troszczysz o Niemców, Brytyjczyków i Francuzów. Wiesz, że oni cie maja głęboko w d*pie i zawsze mieli. Sądze, że znasz się na historii, więc pamiętasz pewnie dziwna wojnę, obietnicę interwencji Francuskiej w sprawie Sukcesji Leszczyńskiego, wreszcie zabory. Ciesz się, bo polska na tym tylko zyska, a nam nie grozi emigracja arabska (co najwyżej turcy kilka lokali postawią) NIE JESTEŚMY DLA NICH ATRAKCYJNYM KRAJEM.

tomazz00
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-06-08 20:14:42
jesteś pewien, że nie jesteśmy dla nich atrakcyjnym krajem? Jak widzę pustynie w afganistanie i pakilandzie to nie jestem wcale pewien. W niemczech nie żyją normalnie, turasy prześladują niemców w szkołach, tworzą swoje dzielnice itp. Może przylezą do Polski, może nie ale trzeba być na te ku.wy przygotowanym!

BombowyAhmed
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-06-08 20:26:51
Dubaj - przy tym arabskim mieście Warszawa staje się prowincją. poza tym w Turcji jest mniej więcej tak samo jak w Polsce (większa różnica w PKB jest między Polską a Ukrainą niż między Polska a Turcją), więc dla nich to nie jest raj, ale luka w rynku, gdzie jeszcze jest za mało knajp z kebabami. do prac fizycznych oni tu nie bedą zjeżdżać, a kebabów będzie kiedyś przesyt i liczba turków ustanie na góra 20 000. Reszta nie otrzyma tu pracy i zwieje do Niemiec i UK. jeszcze w 2030 mi przyznasz racje.

tomazz00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-09 21:05:44
daj Boże żebyś miał rację.. te 20000 ciapatych bym jeszcze przełknął

Komboj91
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-06-08 16:24:49
Bombę mogącą wysadzić samochód mozna zrobić już za 10zł...

BombowyAhmed
    Ocena: -7 (glosow:13)
2013-06-08 16:35:17
serio? to przerzucam się na kebab-boxa - 10.90 zł - niech se Turek zarobi chociaż 0.90, żeby napłodzić troche małych zamachowców-samobój... to znaczy: dzieci.

facebookowylowca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-08 17:58:47
Tyle kosztuje kebab w budzie najbliżej mnie.

burakza2zl
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-08 15:58:27
Najlepsze jest to, że w tureckiej kebabiarni turecki najczęściej jest sam sprzedawca. Mięso w niemal 100% jest robione w Polsce. Za wp.pl: Kebab w liczbach: 20 ton - dzienna produkcja kebabu w największej w Polsce fabryce 7 ton - dzienna produkcja kebabu w MBM Zakłady Mięsne Maho 150 - liczba działających w Polsce fabryk kebabu, jednak nawet 50 proc. z nich produkuje przysmak w szarej strefie

tomazz00
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-06-08 18:09:36
To nie jest kwestia pochodzenia produktów tylko sprzedawców osiedlających się wraz z rodzinami. Najpierw fast-fody, potem taksówki, napłodzą dzieci to przejmą i szkoły - świta wam coś tępe tolerancyjne lewaki? Zachód też tak zaczynał... Sprzedawca niegroźny? Tylko do czasu.

IAMTHELAW
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-08 20:33:47
tomazz to się rusz do robienia dzieci-polaków a nie napier%$Alaj na konsoli i do 40stki mieszkaj z mamą...wielcy nacjonaliści z nadwagą...

burakza2zl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-09 06:19:52
Pisałem to w kontekście, że niby prawdziwy kebab to tylko do prawdziwego Turka. Niektórym to tu trzeba naprawdę łopatologicznie...

grzegomilo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-08 15:58:13
no spoko, ale w Polsce większość kebabów jest prowadzona przez Polaków i pracują tam Polacy, więc Turcja nie wiele ma do tego:)

sinponadskale
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-06-08 15:48:46
to jest straszne w życiu takie GÓWNA nie powinni trafić na wiochę. Głupia nagonka, sami spójrzcie na siebie i na to co robicie. Powstańców warszawskich też byście pomordowali bo mordowali hitlerowców? Papież sam wypowiedział świętą wojnę Hitlerowi i poparł interwencje zbrojne - teraz mamy to samo. Zapomnieliście, że TO MY jesteśmy agresorami

soulraver1984
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-06-08 15:30:59
U turka kupujesz-bombe budujesz :D

szatanoslaw
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-08 14:21:14
problemem nie są imigranci, którzy pracują nawet Muzułmanie, a szczególnie Ci od kebaba. Ponieważ oni muszą sprzedać swój produkt - w Polsce Polakom-Katolikom, a wojując z niemuzułmanami nie sprzeda nic.

GotoToiletXD
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-08 14:13:09
W mieście mam kebab a w nim pracuje aż 6....studentów od mechatroniki po socjologie kończąc a w śród nich nie ma żadnego ciapatego ;) Nie każdy kebab jest zły...

penigra
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-06-08 13:52:24
proste kupujcie kebab od polaka nie od turak i innych arabusów.

IAMTHELAW
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-08 23:19:16
a ty mięso od rolnika, buty w kalwarii i po mineralną zapier%^laj do lasu ;-)

marguyu
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-06-08 13:38:00
Dobry temat zastepczy ta islamizacjia. Przynajmniej nikt z was nie stawia sobie pytania o to jak bedzie wygladala jego przyszlosc. Nie bedzie zle, wystarczy pogonic Turkow i po wielu latach studiow bedziecie mieli prawo do otworzenia... straganu z kebabem. Podczas gdy grzejecie sie przed ekranem przeciw islamowi nie stawiacie wlasciwych pytan tym ktorzy decyduja o losie kraju. Naprawde jestescie tacy naiwni, ze nie widzicie, ze wami manipuluja?

pemyk
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-08 13:35:06
Nie lubię ciapatych ale uwielbiam kebaby :/

track28
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-08 13:32:41
YT /watch?v=UsdvTuXB0yo

CaliforniaGirl
    Ocena: 3 (glosow:19)
2013-06-08 13:31:16
Przypomnę, że Turcy walczą przeciwko konserwatywnym rządom ponieważ 70% społeczeństwa tureckiego już dawno ma w tyłku Islam i Koran. To cywilizowani ludzie, którzy dzięki obcokrajowcom już od lat 60,70 poznali normalną, europejską kulturę. Z resztą Turcy wyjechali do Niemiec, mają podwójne obywatelstwo. Wolę zjeść kebaba od Turka, niż czasem jakieś niedorobione coś od Polaka, który tylko patrzy gdzie zaoszczędzić. Nie mylmy Turków z konserwatywnymi Arabami, Pakistańczykami, Tunezyjczykami czy brudnymi Marokańczykami. Turcy sami u siebie z islamizacją walczą, a wy nawołujecie do bojkotu kebabów

BombowyAhmed
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-06-08 13:36:43
lepiej stąd uciekaj, bo polaczkowo-pariasowo się na ciebie rzuci. na złość napisze wam, ze mieszkam w małym miasteczku liczącym sobie 5000 mieszkańców i mam już tu średnio co 100 metrów lokal z kebabem. oni was niedługo zaleją i powybijają co do jednego, bo tylko to im w głowie, ciemniaki-polaki :)

soulraver1984
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-06-08 15:26:06
Ciekawe czy będziesz umiała się tak ładnie wysłowić z chustą na ustach za pare lat

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-08 18:18:39
@soulraver1984 i po co ten jad? Widzisz gdzieś żeby CaliforniaGirl broniła islamu?

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-06-08 18:28:46
komentarz usunięty przez użytkownika

tomazz00
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-08 18:29:21
Widziałem jak te zwierzęta turasy zachowują się w Niemczech więc nie pie.rdolcie, że są cywilizowani. U naszych zachodnich sąsiadów dobitnie to pokazują.

IAMTHELAW
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-08 23:22:00
zapomniała hołota - która książkę czyta średnio co cztery lata - że jakby nie "Arabusy" z Uniwersytetu w Bagdadzie to dziś Europa nie miałaby 70% dzieł Rzymian i Greków...

IAMTHELAW
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-06-08 23:24:18
tomazz Anglicy też mają Polaków za hołotę...dziki reprezentatywnej grupie narodu, która zachowuje się gorzej od tureckich kóz

kriss92
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-08 13:27:23
Ale co takie osły,które nawet nie wiedzą gdzie leży Turcja wiedzieć?

JackCola
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-08 13:25:00
nie chce mi się pał*wać , ale jak ktoś głodny, sosik może ???????????????????????????????????????????????............................ ..............................????????????????????????????????????????????? ?????????

kriss92
    Ocena: -8 (glosow:12)
2013-06-08 13:24:24
Padło wam na te zakute łby na tle tej islamizacji barany !!!!!!!

IAMTHELAW
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-08 23:25:56
temat zastępczy gówna które tyka w krajowej gospodarce

Gruber
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-06-08 12:56:21
Kebaby są ssssmaczne!

JackCola
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-08 13:26:18
no. to może oj*bi*e*sz z niespodzianką???

psyikoty123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-08 12:54:56
komentarz usunięty przez moderatora

posiew
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-06-08 12:47:02
właśnie dlatego przestałem jeść kebaby od brudasów... jak już najdzie mnie mega ciśnienie na kebsa to jadę do polskiej restauracji, gdzie nie pracuje żaden brudas i jem polskie kebaby

Santo29
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-06-08 13:44:23
Polskie kebaby? a bigos pewnie jest japonski :)

tomazz00
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-08 18:31:47
Dokładnie, ja też nie tykam niczego u brudasów..

IAMTHELAW
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-08 23:26:59
u brudasów? to solidarni polacy wpierd*&lają ci sól drogową do żarcia i mielą gnijącą padlinę do wędlin.....

vernalisadonis
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-06-08 12:39:42
Jak ktoś z was będzie w Turcji to polecam kebaba. Co do Kebabów w Polsce to zależy od knajpy, ale mimo wszystko Turcy robią lepsze niż Polacy.

BombowyAhmed
    Ocena: -1 (glosow:17)
2013-06-08 12:39:03
Durne polskie naziole same szwendają się w nie swoich krajach i otwierają tam sklepy, a innym u siebie nie pozwolą - to ma być ta sławna wasza "polska gościnność"? codziennie w drodze na uczelnie mijam kebab prowadzony przez samych Turków i codziennie wydaje 6.90 na kebaba, bo wole taki kebab od gyrosów sprzedawanych przez polaków, a smakujących jakby robili je ze szczurów.

BombowyAhmed
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-06-08 12:43:48
poza tym Turcy to nie arabowie: jakbyście choć trochę się zainteresowali tym zagadnieniem, to byście się dowiedzieli, że protesty w Turcji są przeciwko islamizacji kraju. Do polski zaś przybywają Turcy, którzy chcą sprzedawać kebaby - co najwyżej odbiorą tym troche klientów kfc, maca lub innych amerykańskich (przypominam:nie polskich) knajp. pozdrawiam Polaków, a nie ciemnogrodzian :)

BombowyAhmed
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-06-08 13:20:11
polaczki i całkowity brak samokrytyki. mam marzenie, żeby ten kraj kiedyś był nowoczesny i bogaty, szkoda że większość z was nadal żyje w ciemnogrodzie. na szczęście uciekacie z tego kraju dzięki czemu można swobodniej oddychać bez waszego odoru :)

Santo29
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-06-08 12:14:59
Kebaby robią turcy nie Araby a to jest porównanie jak polaka do ruska po drugie żaden polak nie zrobi tak dobrego kebaba jak Turek po 3 chodząc do Turka zamawiając kebaba bez surówek dostaniecie 2x wiecej miesa a u polaka 3 skwarki mięsa i sos :) i mówiąc polakowi że powinien dac miesa więcej on pierwsze słyszy dletego w Gliwicach Polacy co otwierają kebaby plajtują az najsławniejsze kebaby w sląskim są w Gliwicach na rynku u Turka

Baron_Sanedi
    Ocena: -7 (glosow:23)
2013-06-08 12:06:33
Już wole Turków niż takich ludzi jak autor tego absurdu!! Poziom autor sięga podstawowki lub co jnajwyżej gimnazjum, a podaje że ma ponoć 32 lata. to jest wstyd

malzer
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-06-08 11:50:24
Przewrotny napis,,Europy,,Ale i tak zalatuje ksenofobią

DawidBruno
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-06-08 11:45:51
Nie bądźcie tacy niech kebaby robią Polacy !

TotalnaWiocha11
    Ocena: -13 (glosow:21)
2013-06-08 11:42:29
arabi sa tacy seksowni mmm

tomazz00
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-06-08 18:36:57
Niestety, ty dla nich nie jesteś.. Wolą małe dzieci, kozy, osły i wielbłady.. Przykro mi

TomekDaria
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-06-08 11:41:48
Arab i kebab ? Turek i kebab to tak ale Arab ? To chyba jakas pomyłka. Zreszta większość Turków mieszkajacych w PL są katolikami i mają za żony Polki.

arigold7
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-06-08 11:34:54
oj tam, kebaby sa dobre :D nawet w pewnym kebabie spoko turas pracuje, chyba ze mnie pod wlos bierze :D

arturek21
    Ocena: 68 (glosow:120)
2013-06-08 11:18:47
to nie zasluguje na wioche!!! lecz na poparcie.

AC199
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-06-08 11:13:20
jak już to 10 kebabów = 1 bomba ;d

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-06-08 11:12:39
Nie każdy kebab bar jest arabski. W większości pracują Polacy.

ferdal
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-06-08 11:14:21
Prawie każdy lokal w którym mieści się gastronomia jest w arabskich rękach.

Matel88Pl
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-06-08 11:02:14
Ja zawsze pytam kto jest właścicielem Kebabu jadam tylko u Polaków i daje zarobić swoim a nie obcym.

qwerty777
    Ocena: -4 (glosow:22)
2013-06-08 10:45:40
Zenada. Ja rowniez uwazam, ze te zwierzeta nalezy utylizowac jak najszybciej ale w polsce w barach kebaby nie robia zadne araby (moze 1 na 100) . W wiekszosci pracuja u nas polacy i robia to z polskiego miesa - wiec ta wlepka jest naprawde idiotyczna.

ringus136
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-06-08 12:23:34
Zapraszam do Lublina gdzie ponad 80% kebabów należy do "arabasów".

irek285
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-06-08 10:24:37
Turecki kebab nie ma nic wspolnego z szyitami czy sumitami.

Asmodei
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-06-08 10:44:11
A kim są sumitowie ?? Chyba , że chodzi Ci o Sunnitów - to zaskoczę Cie , ale Turcja jest Islamskim krajem , a dokładniej Sunnicka .

irek285
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-06-08 12:30:00
Asmodei czy jedzenie kababa powoduje zmiane myslenia,mieszkam w karju gdzie Turkow jesd duzo i jakos nikt sie nie wysadza.Owszem jestem przeciwny islamizacji europy.Znam paru turasow i raczej maja normalne poglady i tez chca zyc normalnie.A cala ta sieczka z Syri itp itd to gra wjenna USA.To wyszkoleni agenci wyslani do podjudzania ciemnych mas.Same zamachy smiem podejrzewac ze to organizacja USA.NP WTC TYLE TAM NIESCICLOSCI ZE SZOK AZ ZAL SLUCHAC TYCH GLOPOT CO GADAJA.Np zamoloty szybkiego reagowania sa w gotowosci i wciagu paru minut sa nad celem zeby bronic kraj a tu wszystko przypadek????

CaliforniaGirl
    Ocena: -12 (glosow:24)
2013-06-08 10:20:41
W życiu nie widziałam chyba czegoś głupszego. Zrezygnuj zatem autorze z ciuchów produkowanych w Chinach, pizzy, perfum i kosmetyków i wszystkiego co nie jest MADE IN POLAND...

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-08 18:32:51
komentarz usunięty przez użytkownika

tomazz00
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-06-08 18:44:38
Chinol, włoch, francuz itp. to nie tępe arabusy i nie przejmują państw europejskich jednego za drugim, więc po chu.j do nich porównujesz, popraw burkę, wypad sprzed kompa i przestań zachęcać do tej swojej żałosnej pseudo religii

Podlasiak1977
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-08 18:53:04
chinczycy nie podkladaja bomb

kkarpieszuk
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-06-08 10:17:49
jedząc pizzę osiedlasz włocha. cała polska jest właśnie przez to zalana włochami

Grafit00
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-06-08 10:19:58
Pokaż mi pizzerie w Polsce kierowaną przez Włocha ;p No dobra kilka się znajdzie ale co drugi kebab obsługiwany jest przez turasów ;) Przynajmniej u mnie w mieście

annagienia
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-06-07 00:04:45
arabowie pokarzą babką gdzie ich miejsce to i kebaba się odechce

gugulka
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-06-06 16:14:35
Bzdury

gugulka
    Ocena: 3 (glosow:19)
2013-06-06 17:46:28
Najlepiej ,wezmy ich pozabijajmy i nadal pyrki z ogniska wp.erdalajmy.

ferdal
    Ocena: 10 (glosow:30)
2013-06-06 17:49:33
To nie bzdura,w Warszawie większość lokali gastronomicznych jest w rękach arabów,Polak chcąc założyć restaurację wynajmuje lokal od arabskiej firmy typu Habibi a nie od miasta czy innego Polaka

mlw1488
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-06-07 02:31:25
"lokali" :) Ferdal, popraw raczej na "budy" :)

ferdal
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-06-08 10:20:38
Mlw wiem co piszę,Arabowie handlują w budach a lokale gastronomiczne typu bar,restauracja mają do wynajęcia Polakom.

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-06-06 15:38:34
a ja tylko jeden raz w życiu jadłam kebaba :) serio.

BoaKrztusiciel
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-06-06 16:05:51
Podobno dedzio to kebaboholik. Wyrabia normę za Ciebie;)

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-06-06 18:22:08
Ja preferuje durumy. W takim niby nalesniku, z ogromna iloscia baraniny, sosu czosnkowego i full opcja salatek, a czasem jeszcze frytkami dopycham. No i nieraz zamiast sosu czosnkowego, dobieram sobie andaluzyjski albo samuraja i ogieeeeeeeen. A potem cala paszcza zapackana, ale jakze zadowolona :)

BoaKrztusiciel
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-06-06 15:34:14
Niedawno robiłam drożdżowe kebaby, nawet dobre. Podzieliłabym się z autorem, ale skoro nie lubi jego strata;)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jakie szczęśliwe dzieci aż miło popatrzeć
  •  Nasz rząd" dostarcza wiele tematów
  •  Szwabka na stadionie podczas koncertu
  •  Urodzinowy tort zmienił właściciela


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600