Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Reklamacja odrzucona, bo... buty służą do patrzenia, a nie do chodzenia!!!
szatano999  13-06-06, 21:12 Zgłoś
+ 528 -
Dodano: 2013-06-06, 21:12:03   przez: szatano999
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 528  Zgłoś nadużycie
50
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Jedyne media, które nie kłamią
  •  Popieram całkowicie.
  •  Apple.
Ukryj komentarze(134)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Ozyriusz71
    Ocena: 50 (glosow:62)
2013-06-08 10:16:03
no tak się niestety zdarza - but z miasta , noga ze wsi

Krzystek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-18 21:22:00
Jak się kupuje buty halowe do gry np. w siatkówkę, czy koszykówkę, a wyłazi się w nich na chodnik, to takie są efekty. Maski spawalniczej się bierze do nurkowania, a maski do nurkowania, się nie używa przy spawaniu.

aliciasxbox
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-05 12:00:44
Do Rzecznika Konsumentów z tym, znajduje się w każdym mieście. Wklejenie na wiocha.pl kasy nie zwróci.

nexus4610
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-20 07:39:34
czy kiedykolwiek komus uznali reklamacje?

aseide
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-17 15:50:04
na platfusa to i Relaksy nie pomogą

pete78
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-15 00:19:13
reklamacja odrzucona ,bo jak się podeszwy zapadły to trzeba było reklamować ,a nie łazić aż się but zedrze z połową nogi

magirk
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-14 04:14:06
w butach ecco to tylko pedały chodzą

aseide
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-17 15:58:33
w dupie byłeś i gówno widziałeś ecco oprócz skórzanych "elegantek" produkuje buty do wspinaczki narciarskie trapery z powłoką GORE-TEX itp. więc jak powyższe jest dla pedałów to ty gejem jesteś

penejente
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-17 16:23:56
no tak, cwaniacy ze wsi znaja jedynie buty marki- Adidas Nike i Puma...

ramtime
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-05 02:46:04
penejente szkoda że można raz dać + :(

dawidderkacz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-12 14:43:27
Trzeba było chodzić na zajęcia korekcyjne.. Płaskostopie powinno się leczyć!

trampekpampek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-12 09:54:04
Wszystko i tak jest produkowane w Chinach. Nigdy bym nie dał za papcie 4 stów.

monika77322
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-10 23:03:16
co to są za buty bo ja tam obcasów nie widzę...?

pete78
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-15 00:20:28
bo jak połamała obcasy to dalej chodziła jeszcze kilka tygodni :D

doli87
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-10 21:33:10
Napisz odwołanie powołując się na artykuł 4 ust. 1 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży o treści: Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania. Co oznacza, że do 6 miesięcy to SPRZEDAWCA ma udowodnić, że towar był sprawny w momencie sprzedaży. Jeśli tego nie zrobi - nie dostarczy dowodów to napisz, że towar musiał być uszkodzony w dniu zakupu - kolejna odmowa daje ci pewną wygraną w sąd

ethnie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-10 15:12:32
ktoś ma płaskostopie

libba
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-06-10 12:45:07
Kurczę wszyscy tutaj krzyczą, że co tak późno oddała do reklamacji itd. Jak widać na paragonie jest data zakupu 27.04.2013r., a data stwierdzenia wady na formularzu reklamacyjnym 11.05.2013r. więc nie rozumiem o co tyle krzyku. Moim zdaniem buty za taką cenę powinny wytrzymać zdecydowanie dłużej, a poza tym reklamować obuwie można do 2 lat od dnia zakupu i bodajże do 2miesięcy od zauważenia wady. Co do 'grubej baby' to nie widziałam nigdy na obuwiu informacji ani ogarniczeń odnośnie wagi osoby, która będzie je użytkować ;).

Samwise_Gamgee
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-11 03:09:59
buty za 4 stówy na bank mają gwarancje producenta, ja kupuje za dwie i mają to co dopiero dalej, uwaga o tuszy słuszna, żaden producent nie podaje do jakiej wagi wytrzymują dane buty, więc reklamacja sie należy, sprawe podać do rzecznika , a banda matołów niech se powrzeszczy, btw jak w tym kraju ma być dobrze skoro każde sqrwysyństwo sami obywatele usprawiedliwają, a potem zdziewieni że ich robią w ch.ja za ich przyzwoleniem ehh, według was buty za 400zł mają prawo sie rozpierd..ć po 2 tyg? puk puk

justinx3
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-10 01:07:28
Pudełko może "ecco", a co do butów nie byłabym taka pewna.. trzeba umieć chodzić w butach! Mam buty ecco od 3-4 lat? Są w nienaruszonym stanie.. BRAWO

szymo_9567
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-06-10 00:56:20
jak kondoma zużyjesz to idziesz do apteki z reklamacją, czy nowy kupujesz?

cognac
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-06-09 23:53:49
kupiłem kiedys skarpety piłkarskie firmy Um ... ro . Juz po pierwszym ich użyciu rozpruły się. Po wypraniu zaniosłem do sklepu. Reklamację odrzucili bo skarpety były uprane i dlatego się rozeszły. Albo gość miał fetysz albo ja czegoś nie rozumiem. Może powinienem dać gościowi zaraz po piłce :)

penejente
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-06-09 18:01:13
lepij zainwestowac we wkladki ortopedyczne bo moze nozki krzywe i bucik obcieral o asfalcik...

ethnie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-10 15:14:06
dokładnie, platfusik. Wszystkie jej buty pewnie tak wyglądają

martucha1707
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-14 20:38:53
widuję na ulicy codziennie dużo ludzi, którzy chodzą krzywo i platfusowato, i nie mają tak rozje*anych butów. po prostu wadliwa para butów, i nie ważne jak w nich chodziła, nic na to nie poradzi. pozostaje jej walczyć dalej o swoje.

MrRedro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-09 17:53:28
widać że Polska ;)

jarrow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-09 17:04:10
Widzę sporo komentarzy ginie w "niewytłumaczalny" sposób.Wiocha dla wiochy. Co raz częściej komentarze treściwe giną w tajemniczych okolicznościach.

ciuciubabek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-09 16:38:20
pracowałem w sklepie z polskimi butami typu ryłko , badura , wojas i takie przypadki się często zdarzały, najgorszy był "prawniczek" co przychodził co 2 miesiące z rozwalonymi i zabłoconymi butami z zamszu i wymieniał na nowe "bo się zepsuły a on ma gwarancje 2 lata". Pewnego razu usłyszł kulturalne "dla Pana nie mamy butów na sprzedaż". Więcej się nie pojawił

dresymatkiteresy
    Ocena: -6 (glosow:14)
2013-06-09 15:27:29
Tez bym nie uznal reklamacji tlustej bambaryle, ktora nie potrafi dobrac dla siebie obuwia. Nic dziwnego, ze buty tak wygladaja, jak uzytkownik chodzi jak pokraka, a stope ma jak deska do krojenia chleba. Jeszcze ma do tego czelnosc zglosic reklamacje.

Czupur82
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-09 15:16:21
Ekologiczne buty Ecco. Kupiłem ponad dekadę temu buty z tej firmy (w sumie to po tamtym incydencie dalej je kupuje). Kauczukowa podeszwa którą stosują w niektórych lżejszych letnich modelach mają tendencję do biologicznego rozkładu jeżeli się ich nie używa. Polecam tylko zimowe buty od Ecco. Na grube lata.

rzeznianumer5
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-06-09 14:48:05
Nie rozumiem tytułu tej "wiochy" Ma się nijak do treści pisma. Napisano normalnie i zrozumiale, że buty są rozwalone przez uszkodzenia mechaniczne i nie jest to wina producenta. O ile to prawda to ja tu wiochy żadnej nie widzę oprócz tytułu wprowadzającego w błąd.

mark2626
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-09 14:21:10
Trzeba było kupić buty za 42,6, a nie 426 pln. Trwałość podobna, ale żal mniejszy.

grzes2306
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-06-09 13:52:22
Patrząc na grubość rączki, która trzyma buta nie trudno wyobrazić sobie grubą babę która "szura", ciągnie za sobą grube nogi. Dobrze kolega wcześniej napisał. Zgłasza się pęknięcia a nie jak już dziura wypada.

Bolec1980
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-09 11:45:56
komentarz usunięty przez moderatora

stizek
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-06-09 11:04:52
idz do biura praw konsumenta potrwa do dłużej ale oddadzą ci kase...

kermitzaba87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-09 11:35:07
nie oddadzą. Jakby od razu zgłoszoną jakąś usterkę wtedy byłoby ok. Ktoś usterkę zlekceważył i chodził dalej w tych butach i doprowadził do tego stanu - reklamacja nie zostanie nigdy uznana.

Maestro_Morales
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-09 10:38:58
miałem tak z pumą i to samo z piętami , a jak kolega ozyriusz napisał but z miasta noga ze wsi, jestem z Olsztyna. PUMY osobiście nie polecam buty miały 2 miesiace i sie rozsypały i 359 w piach .;x

kermitzaba87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-09 11:46:35
W tej chwili wszystkie pumy, nike i adidasy są produkowane w chinach, taiwanie itd. Oglądajcie metki, z tamtych fabryk buty są 2-giej jakości. Jeszcze można znaleźć te 1-wszej jakości tylko trzeba poszukać.

kermitzaba87
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-09 09:51:13
Rok się tu nie logowałem jak nie dłużej ale na takie coś musze odpisać. Jestem szewcem od wielu lat i szlag mnie trafia jak ludzie przynoszą mi buty w tym stanie. Wcześniej nie było widać, ze coś jest nie tak? Dopiero dziury są widoczne? LUDZIE! Reklamować można odklejenia, pęknięcia, rozprucia, ale nie schodzone do tego stopnia obcasy! Z czego się to zrobiło? Z chodzenia - szurania butami. Po za tym nie kupuje się butów gdzie obcas jest krótszy od końca pięty bo nie ma siły, żeby nie zrobiła się dziura. Ktoś zrobił sam z siebie kretyna, zciachał buty a potem płacze, że coś się popsuło

kermitzaba87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-09 09:55:13
Szlag mnie tez trafia jak chodze po górach i widzę kretynki chodzące np. w szpilkach czy klapkach a potem reklamują bo coś się odkleiło albo fleczki odpadły. Ludzie nie potrafią dobierać butów dla siebie! Tym bardziej kobiety - one patrzą tylko na wygląd niestety... Ja kupuję buty za 40-70zł i mam je na 2-3 sezony i jakoś jest ok.

VAG.gruppe
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-09 10:46:21
Bo chłop umie chodzić w butach :D

kermitzaba87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-09 12:01:08
bo facet (nie mylić z pedziami w rurkach) nie wybierze "ślicznych" butów

VAG.gruppe
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-11 15:14:22
No dokładnie. Po co mam kupować Air Maxy za ponad 300 złotych skoro jak dobrze się popyta w sklepach lub trafi na promocję to za tą cenę można mieć 2 lub 3 pary butów tak jak ostatnio było w Daichmanie. 2 pary kupujesz 3 masz gratis :P

aisza855
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-06-09 09:32:51
1.ozyriusz71 - To co jak jestem ze wsi to nie mogę sobie butów kupić bo mi się będą rozwalać co 3 tygodnie? Zobacz na chodniki w mieście czy nigdy nie zniszczyłeś sobie butów? 2.iras¬_n - A ty zawsze oglądasz buty przed wyjściem z domu? 3. Radosna – ma racje najpierw wymiana lub naprawa (oczywiście jeżeli naprawa obuwia jest możliwa), a potem dopiero za trzecim razem jest zwrot gotówki. Te buty nie kosztowały 426,80 na paragonie są dwa produkty!!! LUDZIE ZACZNIJCIE CHOĆ TROCHĘ CZYTAĆ PRAWO INACZEJ NIC NIE WSKURACIE. NIECH KAŻDY SOBIE POLICZY ILE RAZY ZOSTAŁ ODPRAWIONY W

iras_n
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-06-09 08:57:12
Było czekać aż się do tego stopnia rozlecą ? Mi by było wstyd pokazać komukolwiek taki owoc niechlujstwa !

malin26242
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-09 09:26:52
Zupelnie sie z zgadzam,jak mozna zareklamowac rzecz,ktora tak sie zniszczylo przez wlasne niechlujstwo.To nie jest wina ani obuwia ani producenta.Z wlasnego doswiadczenia wiem,ze buty ECCO sa praktycznie nie do zdarcia.Nie wiem co trzeba robic z butami zeby byly w takim stanie po zaledwie 3 tygodniach.Biorac pod uwage stan obuwia i fakt,ze oba buty sa uszkodzone bardziej od wewnetrznej strony stopy,osoba,ktora je uzywala ma nie tylko nadwage(jak niektorzy sugerowali),ale rowniez plaskostopie,wiec proponuje obuwie ortopedyczne,a nie balerynki za cztery stowy.

LilCrazy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-09 08:05:44
UWAGA! Zachowałem sobie karteczkę z "PODSTAWOWE WARUNKI REKLAMACJI" i wyczytałem coś takiego : "Nie uważa sie za wadę takiej zmiany , która pojawiła się w okresie gwarancyjnym a której powodem jest naturalne zużycie (np. starcie spodów obuwia , wytarcia wkładek , wyściółek zapiętek , odkształceniem spowodowane złym dopasowaniem obuwia do stopy , odbarwienia bedąc skutkiem przemoczenia , przepocenia lub brakiem impregracji. i oczywiscie mechaniczne jak otarcie itd. )

tomek5497
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-09 07:22:38
Ecco buty to mocno przereklamowana tandeta.Miałem okazje pracować w centrali Ecco w Jankach i co się dowiedziałem że gwarancji się nigdy nie uznaje.Jest pare bajek które sié pisze klientowi sporzádzajác protokól i tyle

tatapsychopata
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-06-09 01:10:59
Tutaj to nie jest wiochą, że sklep nie chce oddać kasy. Znacie kogoś kto chętnie by oddał kasę?? wiochą jest wyda tyle na 1 parę!!! no ale kto co lubi o gustach podobno sieę nie dyskutuje...

tomurek
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-06-09 00:29:45
A no pewnie wiocha dla mnie jest kupic jedna pare butow za pare stow i co sezon wymieniac bo jest "gwarancja"

pst4
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-09 00:17:00
miałęm podobną sytuacje w sklepie house. Nie uznali mi reklamacji za suwak w kurtce, ponieważ nadmiernie go używałem. Kurtke miałem pół roku. 2 razy sie odwoływałem, ale rezultatów brak. Odradzam w zupełności ten sklep, w innych nikdy nie było problemów z rękojmią za wady. Mam nadzieje, że czyta to ktoś z marketingu House. Pozdrawiam :)

krupas
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-06-09 00:15:00
Kto mądry kupuję takie drogie buty do chodzenia na co dzień. Żeby to jeszcze jakaś dobra firma była a to nie wiadomo co. firma o takiej na zwie u mnie w mieście wywozi śmiecie.

Radosna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-08 22:59:51
komentarz usunięty przez użytkownika

Radosna
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-06-08 22:58:39
Poza tym, radzę postraszyć Rzecznikiem Praw Konsumencji i Konsumenta. Zazwyczaj działa. Jeśli nie poskutkuje, proponuję naprawdę się odwołać. Załatwi to raz-dwa. Powodzenia życzę :)

asiek890
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-06-08 23:12:05
Można też zrzucić nowego laptopa z 6 piętra i się upierać, że się go położyło na stole a on rozpadł się sam na kawałki.

Radosna
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-08 22:57:36
Pani Małgosiu, proponuję się odwołać. Ale po pierwsze: nie może Pani żądać zwrotu gotówki przy pierwszej reklamacji. Wtedy mamy prawo domagać się wymiany towaru na nowy albo naprawy obuwia (wybór należy do nas). Zwrotu gotówki (czyli odstąpienia umowy) możemy żądać dopiero wtedy, kiedy sklep nie może z jakichś powodów naprawić czy wymienić nam obuwia. Po drugie: jeśli wada powstała w ciągu sześciu miesięcy od daty dokonania zakupu, przyjmuje się, że istniała już w chwili zakupu. Proszę powiedzieć to sprzedawcy, niech wie, że klient nie jest ciemną masą. Tak jest napisane w Ustawie.

hir72
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-08 22:57:02
No i po co w nich chodziła...

asiek890
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-06-08 22:27:06
Pani Gosia ma pulchne paluszki. Jak wiadomo niektóre drogi nie wytrzymują pewnych ciężarów. Tak samo te buty po 0,1 tony sie zapadły. Tej pani proponuje drewniaki z dębu, hebanu lub kokosa.

h4cker
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-08 22:25:07
Ta sama wiocha 2 razy na gównej? Admin przestań wciągać mleko w proszku bo nie ogarniasz...

mpeer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-08 21:35:10
Super Pani Małgosia musiała wygaldać chodząc w takich butach. Pozdrawiam polską wieś!

ilGladiatore
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-08 21:09:24
komentarz usunięty przez użytkownika

Pcian
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-08 17:29:31
jakie 400?? nauczcie sie czytac paragony wiochmeny - nie dziwne ze was rąbią w marketach - jak by was ciagneli po pijaku do domu to tez by wam buty za 26zl puscily - bylo nie pic :D

nn22
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-08 17:53:18
Owszem na paragonie są dwa przedmioty i z tego co potrafię rozczytać to pierwsza pozycja to jakiś preparat do konserwacji butów za 26zł z groszami a druga pozycja to buty za 399.

Pcian
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-08 17:25:46
komentarz usunięty przez użytkownika

prezi
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-08 17:10:20
o boshe jakie lamenty że ktoś kupił buty za 420zł. Wy pewnie biegacie w Nikasach albo Adonisach z chin, na targowisku za 30 zł.

Pcian
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-08 17:22:38
komentarz usunięty przez użytkownika

hansu20
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-06-08 17:09:53
chodzisz jak te wszystkie typowe grubasy ...trzesz piętami po chodniku bo ciężko noge podnieść ...a pozniej w sklepie " Psze Paniii!! dałam ze te buty pińcet złoty...!! psze mi oddać piniędze" ! ;p pozdro 600 klusko ;p

nataliarysiew
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-09 16:45:48
boże...uśmiałam się do łez :P

P1u70
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-06-08 17:09:43
Buty Ecco - ekologiczne, rozkładają się już po 3 tygodniach - ekologicznie

bzzq
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-08 17:08:31
Mi tez polbuty z Ecco sie rozpadly, a dokladnie pekla podeszwa.. Chodzilem w nich od wielkiego dzwonu. Niestety, cena nie zawsze jest wyznacznikiem jakosci. Dziwie sie jednak opinii sklepu/producenta. Szatano999, pisz o wymiane grzecznosciowa.

Jagwin
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-06-08 16:46:43
komentarz usunięty przez użytkownika

adzia7719
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-06-08 16:29:03
Wiochą to jest kupic buty za 426zl w takim kryzysie!

marisssella
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-08 16:27:52
żałosne-w opisie jest koturn obcas,a tez ch.. wie co na tym foto to jakies badziewne laczki na plaskiej podeszwie chinskiego pochodzenia.żal żal zal

kacperos14
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-08 16:23:41
widac po palcach zejakis grubas nosił te buty xD

Samarka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-08 16:04:35
Buciki za 426 zł...Choćbym miała miliony NIGDY nie zapłaciłabym tyle za buty. Pieniędzy trzeba szanować,bo nigdy nie wiesz czy kiedyś ich nie zabraknie.

CocaineSystem
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-08 17:37:00
Jakbyś miała miliony to byś nie patrzyła w ogóle na ceny i kupowałabyś i droższe rzeczy jeśli coś by Ci się podobało.

penejente
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-11 13:08:50
Jakby Pani M miała miliony, nie reklamowała by bucików za drobne 400 zł, ale wydala pewnie ostatnie pieniądze by chwalić się psiapsiolkom jak to się powodzi, a metki ze spodów butów lub środka gdzie znajduje się cena przykleila na super glue by każdy mógł się raczyć widokiem metki jak najdłużej...

adas1891
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-06-08 15:52:22
za 420 zł można mnieć dwie, trzy pary naprawdę solidnych, wytrzymałych, dobrych jakościowo butów, w których można przechodzić łącznie nawet z 10 lat przy odpowiednim użytkowaniu. a powyższy obrazek to ilustracja rozrzutności, nie żal mi właścicielki - nowobogaccy mają kasę, nie liczą się z nią, to niech płacą, niech ożywiają gospodarkę kraju.

agaslod
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-08 15:51:11
Mia?am to samo z ecco kupionymi nie w salonie firmowym. U mnie co prawda w ci?gu miesi?ca p?k?a skora tak na wysoko?ci ko?ca palcw. Wut?umaczenie by?o, ?e ze z?? si?? by?y wi?zane buty. Ecco kupuje si? to w salonach firmowych (czyli samo ecco a nie inne firmy rwnie?) tam jaki? nigdy nie mia?am problemw z reklamacjami, ale nauczka by?a kosztowna.

zmudziak2
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-06-08 15:36:43
Jaki rzecznik przecież żeby tak zniszczyć buty to trzeba mieć potężnego platfusa albo było "wleczone" po jakiejś imprezie więc ma rację firma nie uznając reklamacji

kajlos
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-08 15:33:37
i dlatego lepiej kupić baleriny za dwie dychy, na jedno wychodzi. a że ktoś lubi płacić za metkę no to cóż..

widzewiak2007
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-08 15:33:14
jak w moich butach zrobiła się dziura w podeszwie to dostałem decyzję że zbyt intensywnie je użytkowałem, rozumiecie zbyt intensywnie :| niestety nikt nie przedstawił definicji czym jest owe zbyt intensywne użytkowanie i kiedy kończy się właściwe a zaczyna nadmierne, sick !

Kermit
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-06-08 15:25:22
Do osoby, która jest właścicielem tych butów. Nie musisz kontaktować się z żadnym prawnikiem, by szybciutko Ci uznali reklamacje. Zadzwoń do rzecznika praw konsumenta (rzadko kto do nich dzwoni, a to są niezwykle mili i pomocni ludzie), opowiedz swoja historie, nawet anonimowo i Ci pomogą rozwiązać ta sprawę. Nie dajmy się robić w trąbę kochani, znajmy swoje prawa i korzystajmy z nich :).

Kermit
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-08 15:14:53
Tyle że jak nie chcą wam przyjąć reklamacji, a powinni ją przyjąć. To można powiedzieć że skontaktujesz się z rzecznikiem praw konsumenta i zapewniam Ciebie by nie mieć problemu przyjmą reklamację :)

rafal.sliwa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-08 14:24:02
Niech właścicielka da zdjęcie jak te budy wyglądają ja jej "stópkach" i dla porównania inne zdjęcie w innych butach. Wtedy będziemy wiedzieć co jest nie tak.... Rozumiem jeden but , szew poszedł , ale żeby oby dwa prze koślawione do środka ??!!!!

madziks1823
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-08 16:58:35
wytłumacz mi co Ci to da? absurd nie ma na celu przedstawienia wyglądu tych butów tylko odrzucenia reklamacji, która powinna być uwzględniona, zatem ponawiam pytanie, po co Ci zdjęcie tych butów na stopach?

panek1212
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-06-08 14:23:02
po paluchach widać że jakiś otyły słoń je nosił, to się nie dziwię że pięta się zapadła, najpierw trzeba schudnąć!

saphatov
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-06-08 14:11:16
Ewidetnie widac ze krzywe nogi buty powycieraly sie przez zle uzytkowanie. Bardzo dobra decyzja

madziks1823
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-08 17:04:19
LUDZIE JEŚLI KTOŚ MA KRZYWE NOGI TO NIE JEST TO ZŁE UŻYTKOWANIE BUTÓW!!!

nn22
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-08 17:51:01
Nawet jeśli ktoś ma krzywe nogi i niszczy przez to szybko buty (nie wiem czy to jest widoczne na zdjęciu ale mniejsza oto) to nie jest to wina sprzedawcy/producenta i nie powinien on ponosić za to odpowiedzialności.

Wiesniakznetu
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-06-08 14:05:26
Kiedyś też mi tak nie uznali reklamacji. Zgłosiłem do urzędu ochrony konsumenta i po miesiącu przyszedł list z przeprosinami i akceptacją reklamacji

Kermit
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-08 15:16:20
I dobrze zrobiłeś, nie można dać się robić w trąbę, trzeba znać swoje prawa.

loloskolos
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-06-08 13:39:06
a ja uważam, że nie ma co się spinać tylko pochylić czoła firmie ecco, podejrzewam, że gdyby pani ze zdjęcia, biorąc pod uwagę rozmiar ręki, kupiła kolejne takie buty skończyło by się tak samo. Ja niszcze buty w dwa, trzy miesiące, dlatego nie wydaję na nie więcej niż 150 zł. Mam taki profil stopy, że po prostu przy chodzeniu wyginają mi się w każdą stronę i się przerywają. Podejrzewam, że waży pani ze 100 kg, więc siłą rzeczy takie delikatne buty jak ecco musiały tak skończyć i nie ma co tu wylewać żali na firmę, a kupować buty zgodne z gabarytami, a nie że jest modnie.

matty1000
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-06-08 13:34:46
jak było stać na buty za 426 zł, to i następne nie powinny stanowić problemu. chyba że jest sie patałachem, co kupił je przy pensji 1200, żeby poczuć się jak Pan.

JackCola
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-08 13:15:16
szatańskie eco, za 500pak, no znoszone ale........ Też bym nabył takie, a potem zapodał dalej, żeby ktoś sobie mojego grzyba wp*ie**rda**ł piętom. Jakoś byś to zniósł sztanie, buhaaaaaaaaaaaaaaa.

robek997
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-08 12:55:17
komentarz usunięty przez użytkownika

sevroy
    Ocena: 9 (glosow:13)
2013-06-08 12:50:16
Patrzac na dlon trzymajaca te buty (najprawdopodobniej dlon osoby noszacej) to nie dziwie sie ze sie zapadla podeszwa ;>

ssijmi
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-06-08 12:03:07
odpowiedzialność z tytułu rękojmi, niech osoba wstawiająca to zdjęcie się ze mną skontaktuje to doradzę jak odzyskać pieniądze pro publico bono, trzeba kosić korporacje tak jak oni koszą nas, pozdrawiam- prawnik

fraaanczeska
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-08 15:32:58
komentarz usunięty przez użytkownika

szalonyOrangutan
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-06-08 11:52:18
wystarczy powiedziec ze zgłosi sprawe do Rzecznika Konsumenta i zaraz sprzedawcy miękną. Raz mi reklamacji nie uznali i dostali kare i dzieki temu kupuje buty raz na dwa lata, a wymieniam co pol roku, bo niszcza sie, nieraz z mojej winy. Sprawdzie sobie jakie macie prawa :) W UE nawet jak sami cos zniszczycie macie prawo to wy,mienic o ile jest gwarancja i nie moga wam tego odmówić.

nn22
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-06-08 12:01:16
Nie pierdziel okej? Ani gwarancja, ani rękojmia ani niezgodność towaru z umową nie obejmują uszkodzeń mechanicznych ani niewłaściwego użytkowania i żaden rzecznik konsumenta ci w takim przypadku nie pomoże.

szalonyOrangutan
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-06-08 12:07:19
hehe ja tam swoje wiem, bo tak robie jak napisałem. Dziekuję za uwagę :)

nn22
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-08 12:26:35
A ja twierdzę że albo pierdzielisz albo trafiłeś na sprzedawcę łosia.

zbiczeek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-08 15:19:01
W UE posiadajac paragon mozna oddac/wymienic buty po np 3 m-cach nawet tylko dlatego ze sa niewygodne (oddac polowe dzemu bo jest niesmaczny, albo polowe nozykow do golenia bo slabo gola itp dowolny powod), ale to ma miejsce w tzw Europie Zachodniej, do PL taki obyczaj jeszcze nie dotarl. Znajac umilowanie Polakow do wszelkiego rodzaju kombinatorstwa i naciagactwa, moze to nawet i lepiej.

Kermit
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-08 15:21:39
nn22 zapewne w życiu nie miałeś do czynienia z prawem dlatego takie brednie piszesz. Kolega szalony ma słuszną racę, mamy PRAWO, a to że nie znasz swojego prawa i nie chce Ci się nawet dobrej rady posłuchać to nie należy Panie wioskowy/miastowy obrażać osób, które mówią jaka jest prawda, bo się z czymś podobnym spotykamy na co dzień.

nn22
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-08 17:29:08
@zbiczeek Oddać dżem bo niesmaczny - to jakiś chory pomysł... Jakby takie rzeczy u nas wyrabiali to albo by firmy padały jak muchy od przyjmowania takich bzdurnych zwrotów. Kto potem poniesie koszty takich manewrów? Albo trzeba będzie podnieść ceny wszystkiego żeby wziąć na to poprawkę albo obniżyć pensje.

nn22
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-08 17:37:27
EU to chory twór który wprowadza chore regulacje. Ludzi w bogatych krajach europy zachodniej może i stać na takie debilne aukcje, nas nie za wyjątkiem naszych prezesów i polityków. Masz mózg? To go używaj jak robisz zakupy. Nie jesteś pewien czy ci będzie coś smakować/pasować/podobać się - nie kupuj!

nn22
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-08 17:41:24
@Kermit Tak się składa że pracuję w nienajmniejszym sklepie internetowym, mamy nawet prawnika i wszyscy zostaliśmy przeszkoleni w sprawach reklamacyjnych także wiem wystarczająco dużo o takich sprawach. Klient ma swoje prawa i przy reklamacjach są one respektowane. Ale klient to nie święta krowa - jak coś rozwali to jest to jego problem a nie nasz i nie mamy żadnego obowiązku wymieniać takiego towaru.

nn22
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-06-08 11:47:46
Mam 2 pary ecco, solidne buty. Jedna z nich ma już 4 lata i nadal w nich chodzę i to dość często. Wiochę robi wstawiający i osoba która te buty "użytkowała". Nawet na tym marnej jakości zdjęciu widać że buty są po prostu zdarte.

stan1998
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-06-08 11:40:14
Miałem podobnie zdarte jak mi łańcuch w składaku spadł

narwal101
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-08 12:11:11
Dobre :D, ale masz rację, wygląda jakby ktoś hamował nogami po asfalcie.

donmateo24
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-06-08 11:29:02
Polecam sąd konsumencki, który polubownie wygra z nimi sprawę, nie ma co liczyć na ich szacunek dla klienta.

malamimimimi
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-06-08 11:28:03
Niemożliwe żeby buty tak się rozwaliły po normalnych chodzeniu... Nie w tym miejscu i nie w taki sposób.

badyluch
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-08 11:24:56
Patrz. a ja buty za dwie dyszki noszę już drugi rok :)

mariusz_su
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-08 11:18:59
Ecco to njwiększa szmira miałem też problemy z ich butami jak po miesiącu na szwasz popękały.

AC199
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-06-08 11:16:47
obuwie za 420 zł - idiotyzm ;d to już lepiej byś sobie buty za 200zł kupiła a resztę na biedne dzieci przekazała. Bóg Cię pokarał

AC199
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-06-08 11:18:16
nie brać na poważnie ;p kto bogatemu zabroni

magicznamagda
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-06-08 11:16:09
patrząc na te buty też bym nie uznała reklamacji.wygląda jakby były zdejmowane jeden drugim.są mechanicznie uszkodzone,w moich pękła skóra z boku i uznali ale te??

Gadzi12345
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-06-08 11:13:35
moja kuzynka i brat chodzą jak sieroty i po miesiącu buty do wywalenia. tak jest gdy się ma skrzywiony kręgosłup, płaskostopie. nie umieją chodzić

fvvc
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-08 11:37:26
nie do wywalenia tylko do reklamacji :P morze się nucza robić dobre buty

fraaanczeska
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-08 15:37:56
komentarz usunięty przez użytkownika

AlumDark
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-06-08 11:06:40
Patrząc na te buty niczym nie różnią się od tych sprzedawanych w Deichmmanie. A nie jest zasadnicza różnica - te w Deichmmanie kosztują góra 100 i gwarancja zawsze ważna, bo oględzin dokonują panie przy kasie. Ale skoro stać kogoś na buty za prawie 500, to stać go i na nowe, prawda? Przecież ta kasa została wydana za logo marki...

czarnakita
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-06-08 11:04:24
polecam odezwę do Rzecznika Praw Konsumenta

yaiba83
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-06-08 10:52:22
To nie pierwszy przypadek jak się słyszy, że firma Ecco nie uznaje reklamacji. Kolega z pracy miał podobny przypadek. Dla mnie to jasny sygnał - nie kupować obuwia w tej firmie, bo gwarancja to pic na wodę. Sami sobie w ten sposób wyrabiają opinię. Pozdrawiam

tlenowygonzo
    Ocena: 12 (glosow:14)
2013-06-08 10:21:47
Jak mawia All Bundy: jeśli jesteś 200-kilogramową swinią, to nie dziw się, ze ci się obcasy zapadają.

tlenowygonzo
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-06-08 10:23:08
A sądząc po "rączce" trzymającej buciki, to mogłem jeszcze niedoważyć.

tom1257
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-08 12:52:25
święte słowa

Ozyriusz71
    Ocena: 50 (glosow:62)
2013-06-08 10:16:03
no tak się niestety zdarza - but z miasta , noga ze wsi

hopek20o
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-08 11:36:45
genialne :P

misiopuszatek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-07 07:14:12
Hm połowa mojej pensji to cena tych bucików hehe :)

makar161
    Ocena: 13 (glosow:17)
2013-06-06 23:23:41
patrząc na te buty mogę stwierdzić jedno "wleczone było" po dobrej imprezie

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-06 22:12:10
a ja bym zgłosiła do UOKiK - oni Ci pomogą.

szatano999
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-06-06 22:28:34
ja bym się pomodlił i wrzucił na tacę....

karol7777777
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-06 21:27:57
Ja bym to wrzucił na wykop.

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-06 22:09:19
a wrzuć se

JackCola
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-06-08 13:09:31
a ja bym rzucił cię na przebieralnie, żebyś sobie starł mózg.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500