Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Wszystko przez poprawność polityczną. Dokąd ten świat zmierza...
TYGRYS-1984  13-06-12, 08:42 Zgłoś
+ 595 -
Dodano: 2013-06-12, 08:42:26   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 595  Zgłoś nadużycie
64
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wykopki
  •  No tak mniej więcej to wygląda.
  •  Pracowity gość
  •  Z cyklu wskaż 3 różnice
Ukryj komentarze(185)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
SuperGL
    Ocena: 64 (glosow:84)
2013-06-16 10:34:35
Ach ta lesbijsko-gejowska zdolność do bezkonfliktowego zycia wśród ludzi mających trochę inne obycie. Czy mam rozumieć, że oni w pewnym sensie nie tolerują nas?

burtono
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-20 12:32:24
Ja nie wiem gdzi wy takie bzdury wynajdujecie, dodatkowo potwierdza sie to jak media nami manipuluja i oszukuja na kazdym kroku. Mieszkam od kilku lat we Francji i moge wam powiedziec ze to informacje wyssane z palce !

aneta.buziaczek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-13 18:32:07
tak mieszkasz we Włochach pod Warszawą i wydaje ci się że jesteś Makaronem

jaro0700
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-19 13:26:11
Szykowac to sobie moga. U nasz nie takie bzdety szykowali...

puszekp
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-06-17 23:52:21
jak bóg pomoże to wyj@bie tam bomba nuklerana gadam jak allahy akbary ale sorry rzygać już się od tego k@restwa chce

BlackHare
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-06-17 23:21:04
Już widzę jak dziecko wypowie swoje pierwsze słowo. Zamiast mama, tata to "rodzic"...

adixonn
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-17 15:18:13
komentarz usunięty przez moderatora

xxxdraco
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-06-17 10:41:11
I pedały są bezkonfliktowe, tak? Taka sama zaraza jak brudasy arabusy! Wybić jedno i drugie, przy okazji rozpi*przając całą tą pomyloną unię i zaraz w Europie pojawi się normalne życie!

kaiman1910
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-06-17 08:27:28
paranoja trzeba z tym walczyć!!!!!

Makaron666
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-06-17 05:42:09
nie ma już Francji teraz to się nazywa kozojebska republika francuska

jackko
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-17 02:04:37
Spokojnie, muzułmanie to wyprostują. Gdyby Europa nie toczyła się w błoto ich zachowanie nie byłoby tak ostre. Gdyby widzieli, że zasady panujące wokół są normalne a nie "poitpoprawne"-nie prostowaliby tego przy pomocy maczet. Tak przynajmniej mi się wydaje...

aneta.buziaczek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-13 18:33:58
Jesteś debilem. We wczesnym średniowieczu Europa nie była zdegenerowana, a dzicz muzułmańska i tak napadała na nasz kontynent. Muslimy są niereformowalnymi dzikusami, od których należy się separować. Weźmy przykład z Izraela, to bardzo mądry i świadomy naród.

krukrfn
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-17 01:16:26
Ta inwencja zaszła za daleko. U dinozaurów już był większy postęp, bo tam przynajmniej mały dinuś mógł się przymilać, bo wiedział, że mama, a chodził na łowy i wiedział, że w tatą.

bluecont
    Ocena: 13 (glosow:13)
2013-06-16 21:45:56
Co raz bardziej popie*dolone czasy. Matka nie może być matką, ojciec nie może być ojcem, ale popier*oleniec dalej bedzie popier*oleńcem.

bluecont
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-06-16 21:54:02
Tak sobie myślę, czyżby wstydzili się tego że w papierach będzie pisało małżeństwo w facetów czy dwóch kobiet ? ( może wiedzą że coś z nimi nie tak tylko się tego wstydzą)

sopelek7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-16 23:54:01
komentarz usunięty przez moderatora

sopelek7
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-17 00:10:37
DLACZEGO USUNIĘTO MÓJ POST?

nuta73
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-06-16 21:22:03
Nie ma Ojca nie ma matki A co na to rodzic "NATUR"???? (w rodzaju nijakim bo chce byc poprawnie politycznie )

damian.szefo
    Ocena: 12 (glosow:14)
2013-06-16 20:52:50
To już nie chodzi o tolerancje, to już ideologia zakładająca utopijną wiarę w to że wszyscy ludzie powinni się kochać, powinniśmy bezwarunkowo akceptować wszystkich bez względu jakim by zbokiem by nie był. Historia uczy że gdy jakaś mniejszość chce narzucić swoje prawa i zwyczaje, wręcz dyktat, kończy się to okrutną wojną, wręcz rzezią. Uczmy się wyciągać wnioski z historii a nie bezmyślnie powtarzajmy za innymi tolerancja, tolerancja ...

PAMAREK
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-16 21:09:04
Święte słowa

ferdal
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-06-16 20:42:01
Co za bzdura

ellisiv
    Ocena: -14 (glosow:14)
2013-06-16 20:10:48
co za idiota pisał ten artykuł?! chodzi o słownictwo użyte w ustawach i np. kodeksie cywilnym!!!

arigold7
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-06-16 21:53:14
a czemu slowa takie jak matka i ojciec maja zniknac z ustaw czy kodeksu cywilnego? powiesz cos nie tak o pedalach to dyskryminacja a normalnych ludzi mozna tak traktowac?!

grog
    Ocena: -13 (glosow:15)
2013-06-16 19:55:04
bzdety sciagniete z katolickiego szmatlawca

arigold7
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-06-16 21:51:12
a ty jestes bzdetem wylonionym z lewackiego szmatlawca ;)

jurek0112
    Ocena: -14 (glosow:18)
2013-06-16 19:21:40
komentarz usunięty przez moderatora

TheTerminator
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-06-16 21:33:54
komentarz usunięty przez moderatora

marcinko83
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-17 20:46:12
w końcu jesteś pedałem to ci w to graj

jacek.jacek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-17 21:01:32
pedał w księdzu zakochany ten jureczek a odrzucona panienka bedzie się mściła jak diabli

Rico_Ka_Boom
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-16 18:12:47
Bzdura....

CENTAUR4334
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-06-16 18:06:02
Żałosne, to jest po prostu tak popie*dolone, czy ci idioci nie chodzili na lekcje biologii? Nie wiedzą, jak powstały ich organizmy?? Na jakiej, ku*wa, zasadzie to działa? Że jest podział na płcie i do tego nas matka natura przystosowała? Po prostu niedorzeczne!!!

SuperGL
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-06-16 18:14:47
No cóż lewacka logika jest bardzo zawiła. Zrozumie to tylko drugi lewak, bo oni zyją w swoim własnym urojonym świecie.

elvert
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-06-16 17:33:34
to już wole żeby zakazali słów pedał, lesbijka ;)

SuperGL
    Ocena: 9 (glosow:13)
2013-06-16 18:16:20
I homoseksualizm wpisali spowrotem do listy chorób. Nie żaden waginosceptyk, homoseksualista itp. tylko po prostu chory człowiek.

foytaz
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-06-16 18:25:23
Chory ale nie nieuleczalnie, elektrowstrząsy fantastycznie na to pomagają. Jest zarejestrowana cała gama uzdrowień.

fantazyyja123
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-06-16 19:01:47
foytaz być może i na Twoje przypadłości pomogą:) Warto spróbować jeśli tak wierzysz w ich moc:)

SuperGL
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-06-16 19:10:50
po co, przecież zdrowy jest i trzeźwo mysli

foytaz
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-06-16 20:04:53
fantazyyja wierzę, że lewatywa wodorotlenkiem sodu dobrze by ci zrobiła, widok byłby bezcenny.

fantazyyja123
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-06-16 20:38:53
i właśnie tym komentarzem foytaz potwierdziłeś moje przypuszczenia co do Twojej osoby.:)

tub00sh
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-16 21:10:48
Jezu chlopie, może najpierw na kawę dziewczynę zaproś, film jakiś, przytulanie, a dopiero potem upubliczniaj swoje fantazje o lewatywie wodorotlenkiem sodu. Ciebie to może i rajcuje jak ci przepala kiszki, ale żadnej na to nie wyrwiesz.

fantazyyja123
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-06-16 22:36:06
Ale się rzucili na mnie z minusami:) homofobia jest teraz w modzie? :P czy to o te niespełnione fantazje o lewatywie raczej chodzi:P

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-06-16 23:42:02
Jeszcze raz powtarzam dzisiaj że to nie homofobia tylko pedałosceptyzm:)

fantazyyja123
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-06-17 13:34:00
a jeśli jestem homoseksualistką to co..zasługuję na waszą nienawiść? Tylko orientacja seksualna świadczy o mnie? Nie liczą się inne wartości i nie zasługuję na to by żyć?

tub00sh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-17 14:06:20
Stale powtarzam, że jak ktoś nie ma własnego życia, to będzie się interesował czyimś. Stare dewoty nieustannie sterczące w oknach wszystko wiedzą o swoich sąsiadach, kto z kim sypia, kto chodzi na msze, a kto nie, kto o której godzinie wraca do domu itp. stąd też te wszystkie zakazy pedałowania itp.

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-17 14:16:35
To załóżcie sobie Ateistyczne Grono Homoseksualistów Polskich. Ach, sorry za żart, przecież ateiści są objęci Ateistycznym Immunitetem Nietykalności Satyrycznej:d

fantazyyja123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-17 14:45:33
:) ale ja nie jestem ateistką:) skąd ten pomysł..aaa pewnie stąd że nie mam ochoty topić bliźniego w szklance wody..albo jak ktoś woli w wodorotlenku sodu.:) sorry jesteś katolikiem a nie miłujesz bliźniego swego bez względu na orientacje? gdzie Twoje miłosierdzie? A potem się dziwisz że ateiści mają polewkę z katolików:) Bo to jest hipokryzja..:)

tub00sh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-17 14:51:14
Po co zaraz miłować?:) wystarczy się nie przejmować tym, co robi obcy mi człowiek ze swoim życiem.

fantazyyja123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-17 15:00:56
dokładnie tubus..przepraszam, spłonęłam rumieńcem wstydu za moich braci "katolików"..:(

foytaz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-17 22:27:51
Nigdy nie przestanie mnie bawić kiedy czytam jak wszelkiej maści odpadki społeczne wszystkich nazywają katolami, to autentycznie zabawne. Jest czas na zabawę ale zbliża się również czas pracy...nareszcie. A tzw katole rzeczywiście powinni wziąść się za siebie bo byle ścierwo parsknie a oni ogon pod siebie.

fantazyyja123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-18 00:24:40
foytaz za to Ty jesteś mocny w "gębie" nazywając innych ścierwem, odpadkiem społecznym..jaki Ty musisz być chłopie zayebisty skoro tak patrzysz z góry na innych, wspinasz się na wyżyny swej ambicji, imponujesz słownictwem i kulturą osobistą,potrafisz przyklepać minusa..Tyle zalet w jednej osobie, masz wszelkie prawo obrażać innych i czuć się lepszy.

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-18 20:23:06
I to wszystko?.

gurool
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-06-16 17:32:22
oby tylko palikot z biedroniem (i podobne do niego chłopaczki) w PL nie dostali się do władzy, bo wtedy nas też to czeka.

marcinko83
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-06-16 17:50:16
nie martw się ich elektorat to narkomani transe pedały i tym podobne wykolejeńcy, razem nawet próg wyborczy ciężko będzie przekroczyć,chyba ,że nada się prawa wyborcze gimbusom,do czego zresztą gdzieś tam już palifiut namawiał HAHA

lilrubz
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-06-16 17:23:40
Pedały ? Ależ wszystko mogą ! Matka i Ojciec ? ZAKAZAĆ , jeszcze trochę i nie będzie można mówić słowami

arigold7
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-06-16 17:14:54
w glowach sie poprzewracalo wykolejencom! a francuzi to takie cioty ze daja soba pomiatac. dobrze ze w Polsce nigdy tak nie bedzie!!! PEDALY DO GAZU!

szulcik
    Ocena: 11 (glosow:15)
2013-06-16 17:02:10
Wypier..lic tych wszystkich zboczeńców w pi..z..du do gazu !! wpierw lobotomie !! Francjo opamietaj sie !!! Europo obudz sie z pedalskiego letargu!!!

artbem111
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-06-16 20:00:27
No to na co czekasz, przecież już pisałeś o swoich zamiłowaniach do chłopców i 13-latek Jakbyś się w końcu przyznał sam przed sobą jaki jesteś to byś był szczęśliwszy. Naprawdę.

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-17 07:35:36
Co wybierasz szafot czy gaz ?

artbem111
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-17 13:02:32
To co ty.

skrzyp81
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-06-16 16:56:11
Droga gimbazo nadal uczcie sie życia z Faktu i SuperExpressu...

Paindemonium
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-16 16:39:47
Szkoda mi tego kraju... kolejny kraj, który odfajkowałem na liście "Nigdy nie odwiedzę", zaraz po muzułmańskiej Anglii...

MINTOR
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-06-16 16:15:49
Paranoja to zdecydowanie za słabe określenie na taką sytuację.

dejveet
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-16 15:51:28
Ale to prawda, czy ktoś trochę nagiął fakty żeby zdobyć plusy na wiocha.pl? Sprawdzał to ktoś? Wydaje mi się to trochę za dużym przegięciem "pa.ły"

Nick-T_00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-16 17:41:55
Dlaczego? Przecież w stanie Kalifornia już był taki projekt kilka lat wcześniej. Wszystko możliwe.

Andorian
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-16 15:22:54
komentarz usunięty przez moderatora

hagen24
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-06-16 15:01:27
Francuzi sami wybrali ten (nie)rząd a teraz plują sobie w brody.Ja rozumiem tolerancję, bo każdy (prawie) ma prawo do życia tak jak tego chce (też prawie), ale ludzie nie dajmy się zwariować.To co wyprawia francuski rząd woła o pomstę do nieba.

malgolina
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-06-16 14:49:31
Napiszę to samo co pod podobnym absurdem użytkownika mlw1488: Jeśli zabronią używania słów matka i ojciec, to dyskryminacja pójdzie w drugą stronę. Ja jako matka poczułabym się urażona, że w dokumentach mojego dziecka nie jestem nazwana matką.

mlw1488
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-16 17:47:12
widze spisek, dalem ten absurd dzien przed wioskowym tygrysem;)

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-16 17:49:59
Bóg wiochy ma może większe przywileje... ;))

kawalrafala
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-06-16 14:47:13
A już niedługo zoofile zaprotestują przeciwko słowom "człowiek" czy "ludzie", i trzeba będzie mówić np. istota humanoidalna:)

b483
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-06-16 14:41:02
przecież to jakaś bzdura, nie wiem czym się tak ekscytujecie

marcinko83
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-06-16 14:37:29
dewiantów jest ok 5 procent, pewnie tyle samo mają zwolenników.Jak to ku.wa jest możliwe ,aby 10 procent narzucało swoją wolę 90 procentom...Otóż jest tak ,że dużo pedałów to ludzie bogaci,którzy mają już wszystko co w życiu im potrzebne ,dlatego szukają nowych wrażeń takich jak pedalstwo,a że bogactwo= wpływy to pełno ich w polityce,urzędach i co najważniejsze w mediach ,gdzie mogą propagować swe chore zboczenia i zakłamywać rzeczywistość.Jak zapewne zauważyliście kilku ich jest również na wiosce ..

b186384
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-06-16 14:43:13
Nie mają rodzin więc mają dużo wolnego czasu aby promować swoje zboczenia.

arigold7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-16 17:45:44
Cos mi sie wydaje ze zwolennikow maja niestety troche wiecej...

KMyL
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-06-16 14:34:28
Według mnie Francja jest już skończona...

davidstar
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-06-16 14:44:50
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-06-16 14:54:51
A ja mam wrażenie że Francja stała się królikiem doświadczalnym, gdzie zaczęło się testować i wprowadzać wszystkie możliwe skrajne i nie do końca przemyślane przepisy.

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-16 15:02:52
komentarz usunięty przez użytkownika

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-16 17:10:28
Zgadza sie .. swiete słowa ,lecz jak zawsze zostaniemy okrzyknieci homofobami .. Ale we Francji zabrakło tego typu ludzi ,teraz by nie mieli takich problemów.

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-16 17:20:04
komentarz usunięty przez użytkownika

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-16 17:27:51
Oczywiscie ,ze tego nie powiedza ,bo maja tęczowe okulary z rózową mgłą na gałach i fruwają sobie w obłokach ludzkiej tępoty,mysląc ,ze są trendi czy coś w tym rodzaju .. Europejska głupota przelewa sie na Naszych Krajan ,Rosjanie jednak mądrzejsi ... Mam nadzieje ,ze nasz rzad jaki by on nie był nie dopusci do tego ,ani zalewu pedalstwa ani zalewu tych pier..nych jeb..ch islamistów!!!

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-16 17:32:29
komentarz usunięty przez użytkownika

Asmodei
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-16 14:34:27
Jak to Ci któzi domagają się tolerancji , narzucają innym swoje poglądy ? No jak to tak ? Przecież tolerancyjne , lewackie świnie mówiły , że pedalstwo chce tylko normalnie żyć . A tu kolejny dowód na to , że oni zwyczajnie narzucają większości swoje chorobliwe poglądy . Wychodzi na to , że ciemnogród to jednak druga strona . Pozwalać odzierać się z podstawowych praw , jeszcze temu klaskać , cieszyć się z tego i nazywać zwycięstwem rozsądku i XXI wieku - Dosyć już z tym kosmopolityzmem , to jest zaraza XXI wieku , a nie sukces .

Andorian
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-16 14:31:43
komentarz usunięty przez moderatora

Adam1708
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-16 14:29:24
Dalej bądźcie tolerancyjni... Niedługo nic nie będzie można, islam wtargnie i razem z tymi odmieńcami będą rządzić... Albo będą walczyć ze sobą - z tym że miejsca dla normalnych ludzi już nie będzie w europie.

MundekStw
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-06-16 14:00:08
To szambo nie jest już do odratowania lewaki i pedały cieszą się że z pomocą kebabów mogą przepchać w rządzie takie ustawy a kebaby z kolei posługują się lewakami do swoich celów. Ciekaw jestem czy kiedy kebaby wprowadzą szariat we francji i będą obcinać głowy na ulicach to lewactwo i pedalstwo dalej będzie chciało trzymać ich stronę. To już koniec francji a po niej o samo czeka anglie i Niemców. Zbombardować póki nie jest za poźno.

karol7777777
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-16 13:55:03
Przyjdzie walec i wyrówna.

marguyu
    Ocena: -12 (glosow:14)
2013-06-16 13:46:47
Ten kto wstawil ten idiotyzm sam jest wiocha! Nie ma zadnych zakazow, ni nakazow! Jedyne co jest, to dyrektywa mowiaca o tym, zeby w przypadku rodziny homoparentalnej uzywac okreslenia rodzice, rodzic. Wstawianie takich wyssanych z palca glupot to zwykla, dosc prymitywna manipulacja przeznaczona dla innych prymitywow.

dawsuch
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-16 13:45:38
Władza im odbija

kikaniunia1978
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-06-16 13:44:02
W Norwegii już dawno tak jest. Dzieci są odbierane w sumie za drobiazgi od biologicznych rodziców. Często trafiają do związków homoseksualnych, a biologiczni rodzice tracą z nimi kontakt i nigdy już ich nie widzą. Świat się stacza.

Wiesniakznetu
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-06-16 13:34:40
W Holandii zniknęły wszystkie chrześcijańskie święta z kalendarza za namową ateistów i muzułmanów. We Francji zakaz mówienia tata/mama. Świat schodzi na psy

kermitzaba87
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-06-16 13:38:37
a więc gangnam style :D a tak poważnie to fakt, niby wolność a jednak jej nie ma.

davidstar
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-06-16 13:42:36
komentarz usunięty przez użytkownika

Wiesniakznetu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-16 15:28:34
Davidstar co niedługo? I ty myślisz, że im się uda? Fanatycy bez wyposażenia i przeszkolenia nic więcej. Jeśli chcesz żebym ci wygłosił wykład na temat przewagi nowoczesnych armii nad fanatycznym skupiskiem to powiedz. Chociaż historia lubi się powtarzać. Przypomnij sobie 300 spartan

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-16 17:25:34
komentarz usunięty przez użytkownika

Wiesniakznetu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-16 18:55:58
To co proponujesz? Jak mamy to zwalczyć? Sprawy polityczne i ustawy odpadają bo UE zmusi do wszystkiego

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-17 06:33:43
komentarz usunięty przez użytkownika

roninio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-16 13:32:37
lubie sarkazm jaczuro

b186384
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-06-16 13:31:59
Proponuję mówić osoba waginopozytywna (matka) i osoba fallicznie upośledzona (ojciec).

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-16 13:51:42
Raczej fallicznopozytywna:) Ale i tak dałem plusa.

b186384
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-16 13:56:24
Nie faceci są źli więc przymiotnik upośledzony jest zdecydowanie na miejscu. Ewentualnie negatywny.

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-16 14:45:43
Ale sam pomyśl, fallus jest dobry:) Poza tym negatywny oznaczałby raczej brak. To może osoba fallicznopozytywna i fallicznonegatywna.

b186384
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-16 15:05:37
W tym sensie tak, ale co z osobami transseksualnymi? Jak rozpatrywać fallusa? Co będzie z osobą transseksualną po zmianie płci? Czy nazwanie jej osobą fallicznonegatywną nie będzie nabierze pejoratywnego znaczenia o homofobicznym wydźwięku?

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-16 16:02:40
Więc będzie fallicznododatni i fallicznoujemny, to rozwiązuje sprawę.

kermitzaba87
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-06-16 13:31:13
Już sobie wyobrażam sytuację" Gdzieś na mieście "cześć mamo" nagle wpada policja: masz prawo zachować milczenie itd. i 2 lata w zawieszeniu na 3 :)

kermitzaba
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-16 15:43:59
dobrze gadasz i do tego żaba jesteś-masz plusa:)

kermitzaba87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-16 19:06:56
:D

czarnobialykot
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-06-16 13:26:14
Zauważyliście, że ostatnio same zakazy od władz czy to Polskich, Francuskich czy Europejskich wychodzą. Niby ludzie mają być wolni, a akceptacja homoseksualizmu ma być kolejnym etapem postępu. A jednak mniejszości kosztem większości wprowadzają dla siebie przywileje, a dla większości zakazy.

jaczuro
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-06-16 13:25:51
w 99% przypadków pierwsze wymawiane słowo przez nowo narodzone dziecko, niezależnie od języka(!) to "mama". Małe, śmierdzące, homofobiczne pokraki! Proponuję kary pieniężne a za recydywę więzienie dla niepoprawnych politycznie niemowląt!

snuffmajster
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-16 12:45:39
W dupie się co niektórym przewraca :/

Laktos
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-06-16 12:12:31
zakazać jeszcze słów "kobieta" i "mężczyzna" -.-, też w imię poprawności politycznej . w końcu i tak nie będzie wiadomo kto jest kim :/

SuperGL
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-16 13:11:46
będzie się rozróżniać po imieniu, np. Justin.

b186384
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-16 13:28:27
Właściwie to już jest, bo lewica mówi o płci jako uwarunkowaniu kulturowym a nie biologicznym. W Szwecji coraz większą popularność zdobywają imiona neutralne płciowo.

TheTerminator
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-06-16 12:03:41
komentarz usunięty przez moderatora

zygmunt1952
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-16 11:37:50
To jakiś humbuk,nie wierzę to nie może być prawda.

zenonjop
    Ocena: 14 (glosow:14)
2013-06-16 11:37:25
Ku*wa te je*ane pedały już dawno należało zrobić z nimi porządek i dać jasno do zrozumienia że normalni ludzie mają w dupie ich i ich zmartwienia, niech się cieszą że nie są spalani na stosach a szkoda, a nie biorą się za adopcje i małżeństwa, pies je*ał tolerancje i poprawność polityczną, do gazu z tymi je*anymi ciotami pójdźmy śladami Rosji oni jasno powiedzieli NIE! jako jedyni w europie nie pozwólmy zrobić z siebie debili, normalni ludzie są hetero i mają matkę i ojca ale na pewno nie dwóch ojców i nie dwóch matek, nie ma dla nich miejsca w normalnym społeczeństwie precz z dewiantami!!!!!

Starbreaker
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-16 11:34:48
chcieli komuny? mają komune, niech sie teraz cieszą, tak jak my cieszymy się z Tuska...

zenonjop
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-16 11:41:26
Co ty pie*dolisz człowieku? jaką komunę? komuna w życiu nie pozwoliła by im na jakąś jedną paradę a co dopiero na małżeństwa, tego nie można powiedzieć nienawidzę je*anych komuchów ale trzeba im przyznać ludzie tak wtedy nie kradli bo dostawali prawdziwe wyroki i pedały siedziały cicho bo do łagrów mogli by nawet trafić za homościerwo propagandę.

Podlasiak1977
    Ocena: 14 (glosow:18)
2013-06-16 11:32:59
raz sierpem raz mlotem w teczowa holote-tyle ode mnie

tub00sh
    Ocena: -12 (glosow:16)
2013-06-16 11:54:10
Bystre i oryginalne zarazem, sam to wymyśliłeś czy w kilku?:P

artbem111
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-06-16 12:00:21
Burza mózgów w ONR była.

tub00sh
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-06-16 12:14:06
Kurdęęę! ale minusują! Tylko nie to! od dużej ilości minusów zależy moja dzisiejsza satysfakcja seksualna!!! NIE MINUSUJCIE MNIE PROSZĘĘĘ! :P:P @artbem, myślę, że kminili nad tym hasłem wszystkie grube ryby dobre miesiące, wiesz terlikowski, zawisza dumał drapiąc wąsa i reszta:).

Podlasiak1977
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-16 13:27:19
ciesze sie ze sie wam haslo podoba teczowe chlopaczki:)

tub00sh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-16 18:09:00
:*:*:*

artbem111
    Ocena: -11 (glosow:11)
2013-06-16 11:23:09
To nie chodzi o to że policja będzie aresztować kobietę, bo jej dziecko zawołało do niej na dworze MAMO! Tylko żeby na przykład przy wyrabianiu prawa jazdy kobieta w urzędzie nie pytała się(nie wiadomo po co?): "Imię ojca", Tylko żeby spytała:"Imię rodzica", bo ktoś może nie mieć ojca, z różnych względów.

foytaz
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-06-16 11:30:47
Gdyby była taka potrzeba to już dawno zostałoby to wprowadzone. Więc nie pie***l tutaj bzdur o stracie, któregoś z rodziców bo pedalskiemu ścierwu o co innego zupełnie chodzi.

artbem111
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-06-16 11:46:23
Myślenie nie boli. Poprawność polityczna na tej stronie jest jaka jest. Minusujcie dalej, bo ktoś odważył się napisać prawdę.

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-16 17:15:30
Pierd..lisz jak potłuczony ! system byl dobrze zorganizowany pod normalnych ludzi ,których wychowuje ojciec i matka ,a nie dwa pedały !! To co normalne to zostawic ,a nie mi tu zmieniac na cos debilnego 1!!!! wara pedały od NORMALNOSCI !!! Bo kula w skroń !

wideleczyk
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-06-16 11:20:13
Niech jeszcze zrobia zakaz uzywania slow " mezczyzna" i " kobieta"

Podlasiak1977
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-16 11:29:22
kto wie czego jeszcze "zapragna"

foytaz
    Ocena: 14 (glosow:16)
2013-06-16 11:11:05
Całe to tęczowe ścierwo LGBT aż się prosi, żeby zrobić z nimi generalny porządek na wzór hitlerowski albo bolszewicki.

tub00sh
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-06-16 11:05:45
To tak idiotyczne, że nie zamierzam aż w to uwierzyć.

kawalrafala
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-06-16 11:45:55
I na pewno jesteś zachwycony, jako liberał do potęgi nieskończonej:)

tub00sh
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-06-16 12:00:00
Jako liberał (libertarianin!) do potęgi nieskończonej właśnie idę po piwko i poczytać sobie wasze bóle poniżej pleców:). A faktem że mamusia i tatuś we Francji zamienią się w dokumentach na rodzic 1 i 2 się zupełnie nie przejmuję (aczkolwiek uważam to za głupie). Ponadto wbrew temu co sądzisz wcale nie jestem aż takim lewakiem bo np parady równości (oraz parady nierówności, czyli łysych patryjotów) bym rozganiał wężem strażackim a panie pawłowicz i grodzka są dla mnie na tym samym poziomie - zerowym.

klisza08
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-06-16 12:04:31
Tub00sh-a jednak ten koszmar nie jest snem wcale.W GB w szpitalu nie mozna glosno mowic-ze "oto przyszedl moj maz/zona" tylko PARTNER,zeby nie urazic mniejszosci.W Swieta Bozego Narodzenia w niektorych dzielnicach wiekszych miast nie wypada wieszac swiatecznych iluminacji(tym bardziej z religijnymi motywami)by nie urazic mniejszosci religijnych.Kilka tradycyjnych celtyckich piesni jest zakazana,bo zbyt jasno pokazuja mniejszosciom ich miejsce w szeregu..Tradycja ustepuje miejsca kretynizmom ,ktore niszcza dorobek kulturowy .Poprawnosc polityczna to najwiekszy absurd przelomu XX i XXI

tub00sh
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-06-16 12:08:59
Wiesz, jestem fanem tzw. zdrowego rozsądku. Ten z jednej strony każe mi zgadzać się z tobą, fakt - mówienie per "rodzic, partner" o mężu/żonie lub matce/ojcu to idiotyzm. Sam co prawda nie umiem dać wiary w to że w GB jest zakaz wieszania flagi czy symbolu religijnego, ale powiedzmy, że to prawda. Natomiast podobnie za bezsens uważam manifestowanie takich chorych idei typu "łajt pała, nacjonalizm, palić na stosach żydów/pedałów" itp. Jedno i drugie wyłamuje się z kręgu zdroworozsądkowego myślenia, jedno i drugie jest czymś godnym największego potępienia.

tub00sh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-16 12:11:19
Jakakolwiek skrajność (a społeczeństwo, co widać doskonale na przykładzie Wiochy) kocha skrajności. My kochamy się nienawidzić nawzajem, kłócić. Pełno wszędzie zawiści do wszystkich a ja brzydzę się skrajności gorzej jak gówna lecącego w kierunku mojej facjaty. Gdybym mial manifestować jakiekolwiek idee to byłoby to "stop skrajnościom". Bo żaden skrajny system, żadna skrajnie przesunięta w dowolnym kierunku ideologia nigdy nie zrobiła nic dobrego na świecie. Tylko tyle i aż tyle.

zenonjop
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-16 12:16:09
komentarz usunięty przez moderatora

klisza08
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-16 12:27:18
tez do niedawna bylam zwolenniczka "zdroworozsadkowej" polityki(czytaj-mlodzienczego idealizmu).W moim domu mozna znalezc symbole religijne wszystkich wiekszych kultur,bo kazdy,powtarzam KAZDY czlowiek,przekraczajacy progi mojego domostwa w celach pokojowych jest mile widziany.Jednak od czasu,gdy w ciagu tego miesiaca bylam juz 2 razy nachalnie nagabywana,ze powinnam-a raczej-ze WSKAZANE jest,zebym przeszla na Islam a angielski leb potoczyl sie po londynskim chodniku zaczynam bic na alarm...Kiedys byla taka kobieta nazywala sie Oriana Fallaci-nie do konca wierzylam w jej czarnowidztw

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-16 12:30:28
czarnowidztwu-byla dla mnie zbyt ostra w swych pogladach..teraz juz wiem ,ze miala 100%racje

dedede66
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-06-16 12:35:04
Kurcze, ale dlaczego nie potrafimy byc takimi mlodzienczymi idealistami? Dlaczego nie potrafimy w zadnej kwestii zachowac umiaru? Po cholere komus wciskac na sile cos czego on sobie nie zyczy? Po co jakiekolwiek mniejszosci probuja zmieniac swiat wedle wlasnego widzimisie? Po co komu wylazenie ze swoim lozkiem, religia czy swiatopogladem na ulice?

tub00sh
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-06-16 12:45:37
Skrajne postawy bazują na emocjach. Nie na rozsądku czy intelekcie, a na uczuciach. Uczuciach patriotycznych czy postępowych - to już nie ma znaczenia. A najłatwiej kierować społeczeństwem oślepiając jego prawdziwie istotne zmysły a pobudzając głupawe emocje (wolność dla gejów, wszyscy rowni!! / buk chonor łojczyzna!). Im mniej osób myśli racjonalnie tym lepiej dla władzy. A skrajne postawy tylko tworzą dodatkowe konflikty, zamiast je gasić.

davidstar
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-06-16 13:31:07
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-06-16 13:35:46
komentarz usunięty przez użytkownika

kawalrafala
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-06-16 13:41:06
Ja naprawdę nie mam nic do mniejszości, i to żadnych. Ale wkurza mnie myśl, że ktoś mógłby mi zabronić pisania czy mówienia tego co myślę jedynie dlatego, że to kogoś "rani". A mniejszości wpieprzają się ze swoimi durnymi żądaniami korzystając z pobłażliwości społecznej, ograniczając naszą wolność wypowiedzi, wolność poglądów itp., narzucając wszystkim swoje (anty)wartości. Tolerancja w jedną stronę? W takim razie ja będę skrajnie nietolerancyjny.

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-16 17:19:59
Kolega Tubosh jest bardzo neutralny w Swoich wypowiedziach ,ale obstawiam ,ze co jak co ale jak by trzeba było walczyc z okupantem to postawilby sie i chwycił za broń .. Tak obstawiam po obserwacji Jego Osoby.

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-16 17:36:08
komentarz usunięty przez użytkownika

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-16 18:05:13
Przede wszystkim davidstar, przestań mnie podglądać co robię w niedzielne popoludnia :P. Po drugie nie - pozostanę neutralny - co oznacza że jednych oszołomów i drugich mam w dupie. Tak samo jak nie każdy patriota to naziol, tak nie każdy homoseksualista czy arab to różowy pedzio z parady / terrorysta. Ale jeśli któryś z nich mi wejdzie kiedyś do domu i zacznie narzucać swoje idee to mokrą szmatą w morde dostanie. Jehowym trzaskam drzwiami przed nosem mówiąc żeby "spier...lali" wiec i tu podobnie. A dopóki robią coś co mnie nie dotyczy to mam wyj3bane.

leszkowaty
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-06-16 11:05:36
niedługo do mamy będzie trzeba mówić po imieniu (np Andrzej)

SuperGL
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-06-16 11:10:34
-Andrzeju...? -Stasiek, ku*a jak ty gadasz na matke?! Do taty i do taty mówimy RODZICU!!

kermitzaba87
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-06-16 11:03:59
My mamy tolerować homo? Czemu oni nas nie tolerują? Hetero mają matki i ojców a sporo tego zabraniają to znaczy że maja Nas w dupie ale przecież to my nie jesteśmy tolerancyjni. Mniejszość stawia warunki większości... paranoja jakaś.

kikaniunia1978
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-16 13:49:38
Najciekawsze jest to ,że zmusza się nas do tolerowania i akceptowania mniejszości seksualnych, ale jak masz inne pasje niż ogół, albo się inaczej ubierasz czy wyznajesz inne wartości to PO TOBIE MOŻNA JEŹDZIĆ!!!

sopelek7
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-06-16 11:02:08
Jeszcze niech zakażą słowa DEBILE bo ja bym ich tak nazwał Niedługo pod pedałów i lezby cały świat podporządkują DEBILE Niedługo to normalni będą nienormalni ,a zjeby spedalone będą nie do ruszenia Ludzie ocknijmy się !!!!

tashunkewitko
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-06-16 10:57:57
Widzicie do czego doprowadza głosowanie na lewackie ścierwa. Sami są sobie winni. My musimy wyciągnąć z tego lekcje i nigdy więcej nie głosować na socjalistów, czyli PO, PiS, SLD, RP, PJN, PSL i SP.

cyb155
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-06-16 11:58:09
Dokładnie trzeba lewusów oderwać od koryta choćby granatem

kermitzaba
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-16 15:50:09
dokładnie i dlatego głosujcie na Korwina!

grzepek
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-06-16 10:52:31
W ramach ich "tolerancji" nie będzie tolerancji dla hetero

davidstar
    Ocena: 15 (glosow:17)
2013-06-16 10:43:26
komentarz usunięty przez użytkownika

SuperGL
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-06-16 10:49:29
Imponujesz mi stary. włażę w ten biznes.

davidstar
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-06-16 10:57:20
komentarz usunięty przez użytkownika

SuperGL
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-06-16 11:03:25
No co, trzeba w polityce zrobić fundamenty pod islam bo chrześcijaństwo nie modne... W islamie homoseksualizm szaleje, więc trzeba zrobić wszystko żeby naszym kosztem czuli się jak najlepiej.

zenonjop
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-06-16 11:56:21
Jestem za, utworze specjalny pluton egzekucyjny urozmaicony w najróżniejsze maszyny tortur dla tych najgorszych, każdy wyrok dla lewaka będzie wyrokiem śmierci jedyne co będzie określane to w jaki sposób ma mu to przyjść, i jak taki sobie mocno nagrabił to trafia do mnie a ja już się z nim zabawiam.

Wiatropylny
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-16 12:35:53
Chłopy, piszę się na to! Metodą "małych kroczków" próbują zakorzenić w społeczeństwie pogląd, że ta patologia jest ok.

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-16 17:23:20
Szafot odkurzyłem dwa miesiace temu .. Topór dość tepy ,ale .. ;) to nie zmartwienie ;)

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-16 17:30:20
komentarz usunięty przez użytkownika

sopelek7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-17 00:07:39
STARY GDYBYM MÓGŁ TO DAŁ BYM CI 1000+

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-17 06:23:28
komentarz usunięty przez użytkownika

CaliforniaGirl
    Ocena: -12 (glosow:14)
2013-06-16 10:39:52
Co za stek bzdur, zanim autorze drogi chcesz coś dodać lub coś przekazać (wiadome są twoje intencje) to dowiaduj się precyzyjnie i z bardziej wiarygodnych źródeł bo to jest G PRAWDA. Nikt nikomu nic nie zakazuje!

SuperGL
    Ocena: 64 (glosow:84)
2013-06-16 10:34:35
Ach ta lesbijsko-gejowska zdolność do bezkonfliktowego zycia wśród ludzi mających trochę inne obycie. Czy mam rozumieć, że oni w pewnym sensie nie tolerują nas?

benex
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-17 03:43:14
fridomka pewnie dostała piany na pysku hahahahahaah

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-17 14:18:36
Nie żartuj z ateistów, bo chroni ich Ateistyczny Immunitet Nietykalności Satyrycznej:d

sopelek7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-26 22:30:58
No (tak po wiejsku) nie tolerują ,,,,nie mamy już praw bo gay i lesba są mniejszością ?

kuku3
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-06-16 10:33:11
Zobaczcie jak media manipulują, nie mowie że zgadzam się z tym co dzieje się we Francji, chodzi tylko o dokumenty w nich będzie zapis rodzic nr 1 i nr 2. Pozostali przecież będą używać normalnie słow mama i tata, a tu grubymi literami na czerwono co? Sami zadajcie sobie pytanie gdzie jest prawda, a gdzie kłamstwo.

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-06-16 10:45:23
Dokładnie. To jest kwestia czysto urzędowa i chodzi jedynie o zapis w dokumentach. A taka wstawka jest zwykłą manipulacją.

Talita
    Ocena: -8 (glosow:12)
2013-06-16 10:49:16
żeby katole mogły sobie głośno pokrzyczeć i powyzywać:)

SuperGL
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-06-16 10:50:34
twoje wstawki to manipulacje i było to już udowadniane.

tashunkewitko
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-06-16 11:00:37
Nawet w dokumentach to nie powinno mieć miejsca!

freedom80
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-06-16 11:55:48
SuperGl przyjrzyj się lepiej swoim wstawkom...

SuperGL
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-06-16 12:03:11
a ty wyjdz na dwór, bo od szukania sampli o kościółku włosy z du*y ci w krzesło wrastają.

freedom80
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-06-16 12:26:07
a wiesz co to depilacja? rozumiem, że Twoja dziewczyna się nie goli, ale wiedz że nie wszystkie tak mają.

Talita
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-06-16 12:30:06
SuperGL lubi naturalne dziewczyny, z wydepilowanymi zabrania mu się spotykać ksiądz, bo to oznaka grzechu, rozpusty i głupoty, kobieta ma być taka jaką nasz pan bóg ją stworzył, a nie wymyślać z goleniem!

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-06-16 13:16:25
Od kiedy wojujący ateusze mają czas na depilację... przecież trzeba internet 10 razy dziennie obszukiwać żeby mieć co wstawić na wiocha:d obie nie zrozumiałyście, ale nawet was rozumiem, niedosypianie, otumaniający fanatyzm i te sprawy:d

Talita
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-16 13:36:39
za to ty i twoja chrześcijańska miłość do bliźniego swego daje świadectwo dobroci jaka wypływa z gorących katolickich serc... jeśli my spędzamy cały dzień na obrażaniu KK to ty spędzasz cały dzień na obrażaniu nas, więc koło się zamyka. A tak w ogóle, to lekcje odrobione, jutro szkoła SuperGL:)

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-16 13:49:43
Myślę że wojujący ateusze nie mają czasu nawet się podetrzeć, stąd włosy na środku d.py są im nawet na rękę:)

benex
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-17 03:37:16
fridom ssij pałe ty s*** j****

kias
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-12 10:23:13
a mleko jest czarne.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700