Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Na facebook-u takie foty wiocha
eoeoeo  13-06-14, 14:06 Zgłoś
+ 272 -
Dodano: 2013-06-14, 14:06:59   przez: eoeoeo
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 272  Zgłoś nadużycie
56
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Kto normalny chodzi w zimę w chodakach ?
  •  Pracowitych powinno się nagradzać...
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
Ukryj komentarze(48)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Bromar
    Ocena: 41 (glosow:59)
2013-06-14 18:21:13
Ja bym ją brał w ciemno, na krześle i bez krzesła, zdrowa laska, świetna figura, zero wiochy a co do prywatności to tylko i wyłącznie jej sprawa jakie zdjęcia wstawia i gdzie. Wiocha dla wstawiającego :)

yskie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-26 12:42:12
skad sie takie dziewczyny biora. szkoda mi jej,

marcin1975rm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-13 13:42:23
Zdjęcie na wysokim poziomie.

tomm66
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-07 22:43:34
pukal by jak komornik do drzwi

Yenn21
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-30 08:38:53
heheheh Witam, witam :) Milo poczytac :* Dziekuje :)

ridick89
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-29 15:21:14
co za debil ja tu dodał?pedal i tyle...brandzlują się z adminem we dwóch cioty

Boruwa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-26 19:03:10
Świetne ciało, nie za chuda nie za gruba idealna!

siwosz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-20 15:23:10
jak zarabiam 4 klocki mam u niej szanse ? :d

lordcain
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-30 09:51:47
chyba robisz 4 "klocki" dziennie

koperek1205
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-19 13:43:38
KKKasssikkk takie buty można kupić w DeeZee ;)

qsc12qsc12
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-18 22:50:01
wstawiajacy widocznie jest pasztetem i zazdrosci takiej figury

bartezik80
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-17 23:58:58
fajna lala zapodał bym jej po same kule

WaldusKiepskiII
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-17 14:44:15
Ona tylko puszcza bąka

bee1q1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-06-17 08:41:00
Ruchałbym !

MOLESTAT
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-17 01:55:17
Jak reksio podwawelską

monikaaa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-17 00:24:16
Co za boskie buty!

KKKasssikkk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-17 16:08:15
Buty genialne! kos wie gdzie można takie kupić?

r4ggz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-16 19:54:54
Inteligentna czy nie, ale trzeba przyznać, że wzorowo potrafi o siebie zadbać

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-16 18:14:31
Przenocowałbym ją gdyby zaszła taka potrzeba.

Rexik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-16 18:04:19
Ja jebi@ ale szpile ma zaczepiste :D też takie chcę:D

Divine666
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-06-16 17:43:13
niezła dziunia,brałbym

glupichtepic
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-20 17:27:24
dziecko brać to możesz worek i kanapki do szkoły

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-16 17:41:12
sprytna niuńkowska .. fajna ;) mniam mniam

arigold7
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-16 17:16:18
moze lustro ma za wysoko powieszone to musiala na krzeslo wskoczyc zeby buciki pokazac :) nie schodzilbym z niej

tyrytytyt
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-06-16 17:11:30
Może i wygląda wulgarnie ale nie ma dupy ani cycków na wierzchu, nie jest pomarańczowa od solarium i nawet czysto ma w pokoju:) nie mam pojęcia czemu się czepiacie. I mówię to jako dziewczyna

kRzysiu145
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-16 14:15:30
komentarz usunięty przez użytkownika

evertos
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-06-16 14:03:16
jaka ona zdrowa pusta lala wytapetowana okrutnie bez tapety i reszty opakowania jej nie poznasz. ale po co wlazic na krzeslo czyzby bez krzesla zdjecie ucielo jej twarz?

faille
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-06-16 13:34:30
......a pedały i paskudne lachony dają na taką fotkę zieloną łapę...... dziewczyna bardzo fajna i to jej sprawa jaką fotkę wrzuca na FB a nie cweli i pasztetów !!!

kolochujamiwisi
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-16 13:15:28
Poyebało Cie eoeoeo, kobitka jest ok.

jabialy
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-06-16 13:02:44
znowu zdjęcie pt. "zobacz jaka jestem zaje... i mam fajną dupę" - odpowiadam: nie jesteś fajna i nie masz zaj... dupy a osoby robiące sobie fotki z rąsi i wstawiające te "wypociny" na portale społecznościowe są dennymi pustakami

eoeoeo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-17 04:07:13
Amen.

siwythc666
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-16 12:48:24
ma sie czym chwalic to sie chwali. jest fajniutka

maximax
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-16 12:16:54
komentarz usunięty przez użytkownika

pomidorek72
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-16 11:22:47
Dziewczyna niczego sobie,ale ta poza na dziwkę.....pokazuje że może na krześle,na łózku i na szafce nocnej,jak by się kto przyjrzał dokładnie to widać że to pokój hotelowy hehe

eoeoeo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-17 04:09:48
Dokładnie!. już nic nie wspominałem o hotelowym pokoju ;-)

barto96
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-16 11:09:36
fajna!

eMeLJey
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-16 11:06:02
Szkoda że przyjmuje takie dziwne, niezbyt inteligentne pozy, bo laska naprawde "zdrowa"

ruchamcimatke
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-16 10:58:20
komentarz usunięty przez moderatora

Mr.Hayde
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-16 10:50:42
lodzio miodzio panowie.

broda82
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-16 10:29:47
co chcecie? jaka wiocha? fajna doopa z twarzy!

MagicalFire
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-16 10:24:31
ja tu wiochy nie widze daj namiary :p

wujekSTW
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-06-14 19:35:20
osoba ktora to wstawila pewnie bije gruche na jej temat

Bromar
    Ocena: 41 (glosow:59)
2013-06-14 18:21:13
Ja bym ją brał w ciemno, na krześle i bez krzesła, zdrowa laska, świetna figura, zero wiochy a co do prywatności to tylko i wyłącznie jej sprawa jakie zdjęcia wstawia i gdzie. Wiocha dla wstawiającego :)

wideleczyk
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-14 14:44:55
Ja tu wiochy nie widze !! Super figura

nwazny
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-06-14 14:29:01
Wiochą jest zazdrosny lub zazdrosna osoba która to wstawiła :)

eoeoeo
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-06-14 17:48:35
Zazdrosny o co? Jedyne czego moge Jej zazdrościć to aparat. NIE ROZUMIECIE ŻE JEST COS TAKIEGO JAK PRYWATNOŚĆ! Nie wszystkie foty nadają się na facebook a niektórzy tego nie rozumieją i to jest właśnie wiocha:-)

eeeeeo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-16 15:58:47
Lampka jest niczego. A w ogóle to my jesteśmy rodziną czy coś?

eoeoeo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-17 04:13:33
Hahahahahahaha :-)

miken1200
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-17 15:10:24
@eoeoeo "Jedyne czego moge Jej zazdrościć to aparat." Zazdrościsz aparatu za 300-500zł? Żałosne. Niby czemu ta fota nie nadaje się na FB? Nie jest wulgarna, laska nie jest mega sztuczna. Wyszykowała się na imprezę to sobie zrobiła foto na krześle (bo lustro za wysoko) - dziewczyny lubią się chwalić ciuchami, makijażem, itp. Co w tym prywatnego? Jakby wstawiła zdjęcie z tego samego dnia, jak tańczy na dyskotece z narzeczonym to też byś krytykował?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400