Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
karolinka123456  11-06-18, 18:54 Zgłoś
+ 362 -
Dodano: 2011-06-18, 18:54:40   przez: karolinka123456
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 362  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kto normalny chodzi w zimę w chodakach ?
  •  Big News
  •  Wiara
  •  Hakuna Matata...
Ukryj komentarze(25)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
arachna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-11 19:19:26
wszystkie prawa stópka o nie!!! sorry nie wszystkie :/

kuneggundziaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-16 03:55:54
no co. w końcu Hello Kitty :D HAHA

szczepan03
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-13 08:32:25
polka na obczyźnie

piisarz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-13 00:19:44
co sie smiejecie, paznokci nie obcieła haha '; d

dirtyface
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-12 23:38:40
Hahahaha, no nie moge :D jak tak można w ogóle :D

netherion
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-12 17:51:42
zabawa zagranicą :D polaka łatwo rozpoznać

kaja555
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 17:50:24
skarpetki w modzie.. ;pp

rusek1993
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-11 23:45:28
fajnie jedna z nich ma trzy nogi zamiast c... ha ha ha szacun ;p

malenka1998
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-11 23:42:11
chodzi o adidasy :P

malenka1998
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-11 23:39:51
wtf? sandały i skarpety! a ta w czarnych butach ma takie jak ja

arachna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-11 19:19:26
wszystkie prawa stópka o nie!!! sorry nie wszystkie :/

egocentryczna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-11 18:02:07
widzę, że nowa moda jest.

Dzika22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-11 17:24:29
Polska :D

farr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-11 15:27:26
Miss spoconej skarpety.

rekinio85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-11 15:19:31
prawdziwa Polka!!!!

bombel10
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-11 14:54:13
Ma takie same sandały jak ja !!! i ta z czerwonymi paznokciami ma sandały takie jak moja koleżanka ale ja na szczęście takich skarpetek nie nosze ;D

natusia339
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-11 14:46:21
haha a ta jedna ma drugiego palca dłuższego od pierwszego ;;D

Nenek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-11 14:26:16
Hahahaha osrałem sie ze smiechu ! :D

kelly1208
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-11 14:05:57
nie ma jak pochwalić sie bucikami, a w dodatku new fashion :P

nieuport
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-11 11:27:39
Quiz! Zgadnij która to Polka?

Ananke
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-11 14:32:25
Ta która wstawiła lewą nogę?;)

KarolynnaPL
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-11 10:55:24
nie tylko nastolatek , polacy już mają taki zwyczaj:)

DeathKappa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-11 10:35:28
chyba dla beki z niej ta fota powstała :D

jozin16
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-11 10:24:33
Oj.

west
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-19 02:27:42
szkarpyta w sandale-no co? moze bydzie trędy...

osiekdl123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-18 18:59:42
Kolejno odlicz!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400