Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Czego się nie wymyśli żeby podlizać kościołowi ...
jurek1102  13-06-19, 19:09 Zgłoś
+ 459 -
Dodano: 2013-06-19, 19:09:59   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 459  Zgłoś nadużycie
103
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  Wymuszenie
  •  Piąteczek piątunio .
  •  Karny Kut**
Ukryj komentarze(238)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
marcino75pl
    Ocena: 41 (glosow:55)
2013-06-19 19:16:49
pisowski cwel

jakub1975wawa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-03 10:46:30
Wart zapamiętać to nazwisko do kolejnych wyborow

tuum
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-04 14:47:32
nic nie poradzisz...bo w tym Polskim burdelu glosuje się na "partię" a nie na osobę którą wskażesz....... przykre ale niestety prawdziwe Koluniu.......

salogel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-26 22:36:59
czy jezeli np adwokat bedzie pedofilem i zgwalci dziecko to cala rada adwokacka placi odszkodowanie? czy za nauczyciela placi MEN a za lekarza NFZ ??

masiaciongalska
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-24 12:33:04
to zgwałcone, molestowane, okaleczone na całe życie dzieci powinny płacić księżom ....pewnie ten pisuar zaznał w dzieciństwie księżowskiej miłości

jA.tse.tse
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-23 02:38:00
Ej... Odszkodowanie powinien zapłacić ksiądz z własnej kieszeni...

Stekow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-20 01:59:45
Niektórym ciężko zajarzyć, że jeśli klecha "nakrywał sutanną" dzieciaki, to po wykryciu, takie zboczone ścierwo trafiało na odległą parafię ew. za granicę Polski. Byleby tylko fakt, penetrowania min, anusów małoletnich z danej parafii nie wyszedł na jaw. Dalej chrońcie bydlaków a być może i wasze dzieci doświadczą penetracji katolskim "kropidłem".

Ridik85
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-18 19:55:17
On musiał dawać księdzu dobrowolnie i to dlatego. Brak słów na ludzki debilizm.

jaro0700
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-17 14:13:15
No i dobrze mowi tzn prawie dobrze. Tak jakby nauczyciel zgwalcil ucznia, a odszkodowanie zaplaci szkola. Sam ma zaplacic i odsiedziec swoje!!! Szkoda bardzo zeby jeszcze czarna zaraza sie skladala na swoich kolesiow pedofili, ktorych uda sie zlapac...

nietuzinkowy
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-17 09:14:51
Jaworski powinni ciebie i cala twoja rodzine wydymac...chociaz nie ciebie nie bo to bylaby przyjemnosc dla ciebie ograniczony prostaku...na taczce cie wywioza kur...onie jeden,zobaczysz zejdzie ci ten usmiech z mordy.

Lady_taran
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-16 19:39:37
Ciekawi mnie czy którakolwiek osoba stąd była ofiarom pedofilii kościelnej, bo tak się negatywnie o nich wyrażacie. Bo jeśli tak, to proszę mnie uświadomić na jaką skalę rozszerzyła się pedofilia w kościele.

Adam1708
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-16 19:26:06
Bo czarna stonka w tym chorym polskim kraju uważana jest za święte krowy... Przepisy o ochronie danych osobowych też ich nie dotyczą i GIODO nie ma prawa się do nich wtrącać... Jak wybiorą PiS to będzie koniec dla polski - będzie to kraj dla przestępców...

cipun666
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-16 18:39:04
jaworski wie jak lizać dupala czarnym , mysli ze ciemny moher go wybierze do sejmu a guru yaro kłamczyńskie-polskęzbaw od niego klepnie go w ministry , sam jest pewno pedofil ,bo że gej to widać , ciota i to ta co daje... a fuj !

smolisty
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-07-16 12:55:25
Ja to bym oddał jego dzieci w ręce księdza pedofila i po miesiącu usłyszeć co pan poseł ma do powiedzenia.

Jackoski
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-07-16 12:51:00
PIS to są ludzie kleru finansowani oczywiście po cichu przez nich działający na szkodę państwa Polskiego ich patriotyzm to jest tylko przykrywka pamiętacie państwo wypowiedz sługusa kleru z LPR '' Polska biedna ale katolicka ''nic tylko takiemu w mordę strzelić

okichi
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-16 12:38:47
komentarz usunięty przez użytkownika

Untraceable
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-17 16:21:06
komentarz usunięty przez moderatora

Antykleryk
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-07-16 06:57:29
Co takie c...e robią w sejmie?

Nightmare09
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-16 01:59:41
Mam rozumieć, że następnym razem Polską będą rządzili ludzie jego pokroju, tak? Oj...

wolf44
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-07-16 00:19:49
Muszę się zgodzić państwo nie powinno płacić odszkodowań odszkodowania powinien płacić kościół a każdy zamieszany w ukrywanie zbokola hierarcha powinien z miejsca iść siedzieć na parę długich lat za współudział

Untraceable
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-07-16 09:08:22
komentarz usunięty przez moderatora

makar161
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-15 23:19:13
czy pan poseł ma dzieci? może jak trafi na niego to otrzeźwieje.

OLOBOGA
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-07-15 23:05:09
Tak będzie wyglądać nasze państwo jeśli jakimś trafem kretyni z pisu dojdą do władzy.

marcind5891
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-15 22:10:37
Naprawdę wq naszym rządzie, co jeden to lepszy, i tyczy się to każdej partii

zajcew26
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-15 22:08:15
I to jest członek grupy, która może dojść do władzy. Po jej objęciu każdy będzie musiał oddać dziecko na jedną noc na plebanie, to im się pewnie marzy po nocach śmierdzące PiSiorry. Bo klecha to nadczłowiek tak jak Święty już w ich gronie Lech.

Lummox
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-07-15 22:01:10
komentarz usunięty przez moderatora

aisza855
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-15 21:41:27
takich debili nalezalo by wieszac za takie gadanie!!! od razu i bez sadu!!!

Untraceable
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-07-16 09:09:49
komentarz usunięty przez moderatora

stefcioz
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-15 21:12:46
to bydlak jeden życze mu aby w dupsko go ktos z dziesięć razy po kolei wywalił

neurotyczny_jan
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-15 20:34:27
może on po prostu lubi jak facet w czarnej sukience zapina go od tyłu.

stach1947
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-15 20:20:38
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-07-15 20:06:08
Powinni go wykastrować tępym ołówkiem ,a w dupe nalać betonu !

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-15 20:30:17
Widac juz jeden pedofil juz sypnał minusem .. Poczekaj ch..ju namierza cie!

Albert_Fish
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-15 19:47:25
komentarz usunięty przez moderatora

mowcezet
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-15 19:40:21
komentarz usunięty przez użytkownika

zuza980
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-15 19:20:44
wszyscy sa siebie warci, nie wiem tylko kto jest gorszy księża czy pisowskie ci..ty

zbysiula154
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-07-15 18:40:42
Jest kościół jako budynek i Kościół jako ludzie tam się modlący i kto niby ma płacić za pedofilów bo nie rozumie dlaczego ja i osoby modlące się tam. Miejsce przestępcy jest w więzieniu, a jeśli ktoś prubuje mataczyć lub ukrywa zbrodnie też do paki nie rozumie tej nagonki na kościuł i mówienie, że wszyscy są tacy sami.

mikiskiere
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-15 19:41:35
Nie ma żadnej nagonki na Kościół, tylko na "księży" pedofilów.

kazsu
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-07-15 18:09:50
Wszystkim się zdaje że PiS - m kieruje Kaczyński. Prawda jest taka że za sznurki pociąga Rydzyk. Inaczej mówiąć Rydzyk jest tam bogiem i bez jego aprobaty nic się nie dzieje. Chora partia na ktorą nie warto glosować.

Lady_taran
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-07-15 17:56:44
A jeszcze coś dodam w sprawie pedofilii w kościele. Za pedofile ekskomunika czyli bardzo ciężki grzech, który jedynie może zdjąć Papież. Dlaczego, więc osoby duchowne miały bardzo Ciężko grzeszyć i sami sobie podcinać nagi przed Bogiem? Przecież księża kończą seminaria gdzie poznają prawdy wiary, bez których nie byłoby instytucji kościoła.

Lady_taran
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-07-15 17:49:48
Najbardziej zabawne jest to że w ostatnich czasach kościół jest bardzo atakowany. Wy wszyscy, którzy myślicie, że księża są tylko pedofilami to się mylicie. Jest sporo różnych przypadków pedofilii nie związane z kościołem. Na moją logikę księża prędzej zamówiliby prostytutkę niż zgwałcili dziecko. Niema takiej społeczności gdzie nie byłoby jakichkolwiek odchyłów. Zadajcie sobie pytanie czy siedząc przed komputerem i oglądając filmy pornograficzne, czy to można uznać za normalne. Później ludzie przez nie zahamowanie swojej seksualności molestują inne osoby i nie tylko dzieci.

EnmaAi
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-15 17:36:06
zycze ci pisowski frajerze, zeby ktos tak ci przerznal dupe zebys do konca zycia nie usiadl....mam nadzieje ze trafi ci sie jakas afera i trafisz do wiezienia a tam juz sie toba zajma tak jak nalezy z takimi frajerami...jestes najwiekszym cwelem jakiego udalo sie wychodowac z probowki (bo wlasnie z tego jestes)...ciekawe czy swoje dzieci tez bys puscil na taka katorge jaka ksieza funduja tym biednym dzieciom...zal patrzec ze cos takiego jak ty w ogole jeszcze chodzi po ziemii i dziwie sie ze jeszcze nikt cie nie wypierdolil z sejmu.....

solariss
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-07-15 17:32:03
O Boże ale wy durni jesteście i prości w myśleniu jak cepy. Dlaczego kościół ma płacić? Niech płaci winny. Dla porównania: czy jeśli pedofil, nie ksiądz, zgwałci dziecko, to czy wy mu płacicie odszkodowanie? Przecież ten pedofil należy do waszego społeczeństwa i jest taki samym obywatelem jak wy...

Ramuelek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-15 17:30:40
Napisz prawdę to moderator usunie posta ......... jeśli jesteś modem to usuń niecenzuralne słowa lub je zamień ale tresc zostaw czopku.

IlluminaSilvere
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-07-15 17:28:21
Pewnie sam jest pedofilem.

zgiera76
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-15 19:47:07
i jeszcze kończył seminarium duchowne

Ramuelek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-15 17:26:10
komentarz usunięty przez moderatora

wiochapl
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-15 17:16:40
Takie wypowiedzi mogą świadczyć o totalnej głupocie albo o bronieniu "swoich" na siłe, nawet za cene ośmieszenia się, tylko we mnie wbudza to obawe i przeogromne zdziwienie, że tacy ludzie siedzą w sejmie??

WDL123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-15 17:06:42
ale np ustawione i zabezpieczone finansowo rodziny osób, które zginęły pod Smoleńskiem mają prawo, a Państwo obowiązek wypłacać im po kilka odszkodowań liczących po kilkadziesiąt tysięcy zł

admin1944
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-15 17:05:16
TRZEBA BYC CO NAJMNIEJ IMBECYLEM ZEBY TAK TWIERDZIC !!!.

admin1944
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-07-15 17:02:33
WSZYSCY PEDOFILE I PEDALY BEZ WZGLEDU NA KOLOR KIECY RAZEM Z TYM OSZOLOMEM I INNYMI Z PIS-U POWINNI SIEDZIEC DOZYWOTNIO Z LOPATA I MLOTEM W KAMIENIOLOMACH ALBO GLEBOKICH KOPALNIACH NA PRZODKACH Z KILOFAMI!!!. GDYBY W RZADZIE I WYMIARZE SPRAWIEDLIWOSCI BYLO CHOC JEDENO NORMALNE TO TAK BY BYLO !!!.

killroad3
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-15 16:50:43
czyli tacy rodzice skrzywdzonego dziecka mają iść do księdza j#baki i podziękować za to, że wyru#@!ł im dziecko? nic się nie stało w ramach "rozgrzeszenia"?..!! a reszta pisio-rów zapewne razem z klechami krzywdzą dzieci. GRATULUJE WSZYSTKIM ZWOLENNIKOM PIS I RADIA Z RYJA

fiury321
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-07-15 16:23:54
komentarz usunięty przez użytkownika

Untraceable
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-07-15 17:38:49
komentarz usunięty przez moderatora

Aniolek1989
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-15 19:00:40
Untraceable .... czytaj uważnie ... JEGO ma dopaść coś podobnego a nie jego dzieci. Dlaczego starasz się na siłę usprawiedliwiać tego oszołoma Jaworskiego. Jak on w ogóle mógł coś takiego powiedzieć. Niedługo powie, że przecież molestowanie dzieci przez księży to nic złego i umacnia wiarę... Kur** jak można być tak beznadziejnie ślepo zapatrzonym w PiS i ich psychopatyczne wywody.... może jakby został zgwałcony albo zmuszony do zrobienia komuś loda (czego mu nie życzę) zmieniłby sposób i żenujący poziom myślenia...

fiury321
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-15 19:45:12
komentarz usunięty przez użytkownika

Untraceable
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-16 09:18:02
komentarz usunięty przez moderatora

fiury321
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-17 08:52:20
komentarz usunięty przez użytkownika

Untraceable
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-17 16:28:31
komentarz usunięty przez moderatora

fiury321
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-17 21:13:48
komentarz usunięty przez użytkownika

ja1ja
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-07-15 16:19:31
Ma rację, nie kościół wszyscy wierni a sam ksiądz osoba.

key101
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-15 15:43:27
Jaka partia tacy posłowie i to COŚ ma czelność uważać się za katolika?

Lisek85
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-15 15:40:12
Andrzejek to daj swojego dzieciaczka "jeśli go masz bo może być tak że masz piasek zamiast jaj po tym co tu napisali stwierdzam że dodatkowo masz piasek w tępym łbie " i zobaczymy co po tym powiesz skurwi@ły psie gdy dziecko przeżyje traumę taką jak tysiące innych dzieci gwałconych przez pedofilii co za dzięcioł

Starbreaker
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-15 15:30:50
haha, mam lepszy news Kot Kaczyńskiego: "Nie będę wypłacał odszkodowań rodzinom myszy, które zjadłem". teraz możemy jeździć po kocie Jarkacza...

Liwia88
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-07-15 15:28:45
To w takim razie niech on wyplaca! co za ignorant i prostak

siaraaa
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-15 14:37:33
komentarz usunięty przez użytkownika

vacarius
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-07-15 14:16:29
Kiedy za kilka lat Ruch Palikota dojdzie do władzy to zaczną wypłacać odszkodowania i płacić podatki.

Pietter
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-16 04:23:16
jesteś takim imbecylem, że aż szkoda słów :) palikot nigdy nie dojdzie do władzy bo jest jeszcze większym kretynem niż pis i po razem wzięci

martin987
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-07-15 14:09:20
Przeciez w PISie nie ma samodzielnie myslacych ludzi. To starannie dobrane dupowlazy donoszacy na kolegow w szkole a ktorzy musza zawsze sie zgodzac ze swoim guru. Czasami tak gleboko wchodza w dupe ze pewnie sami nie do konca wiedza co wlasnie powiedzieli - jak ten idiota Jaworski. W PIS ci co mieli czelnosc i odwage sie odezwac po swojemu- dawno wylecieli

kacprozo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-15 14:03:51
Kur wziąść go wyrżnąć w dupsko i ciekawe co będzie sądził na ten temat...

Big_John
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-15 13:51:26
I jak tutaj wierzyć posłom i księżom ?

Noxelia
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-07-15 13:46:11
Precz z kościołem, precz z katolami. PATOLOGIA.

anubisgd
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-07-15 13:44:07
andrzeju jaworski byłeś debilem jesteś debilem i będziesz debilem do końca swoich dni /oby nie trwały długo/ i życzę ci żeby któś cię napadł i zgwałcił i tak zostawił może wtedy zrozumiesz co mówisz idioto rządowy. anubis

Marek23033
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-15 12:58:58
ja bd szedl na glosowanie to wszedzie kutasy narysuje

Komsomolec
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-07-15 12:42:43
komentarz usunięty przez użytkownika

klisza08
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-07-15 12:59:02
zamiast tu szczekac w ramach czynu spolecznego lec do pegieeru sianokosy zaliczyc i plodzic dzieci w komunach,socjaldupokrato!

IlluminaSilvere
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-15 16:39:31
Klisza co Ty diupisz?Gośc dobrze gada a ty od rzeczy jak zwykle.

Dyko167
    Ocena: 12 (glosow:14)
2013-07-15 12:16:32
Wniosek? Jeżeli chcesz być pedofilem i nie być za to karanym - zostań księdzem. Aż coś mnie strzela na myśl, że te PiSowskie dziady mogą dojść do władzy. Nie wiem czy ten poseł ma dzieci, ale ciekawe co by powiedział gdyby stały się ofiarami księdza pedofila.

Untraceable
    Ocena: -9 (glosow:13)
2013-07-15 12:28:57
komentarz usunięty przez moderatora

Aniolek1989
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-07-15 12:47:37
Untraceable ale różnica jest jedna.... ateiści nie tworzą wspólnoty a Kościół tak. Ateiści nie mają swoich przewodników, a Kościół tak (księża, biskupi, papież). Jak jakiś ateista zgwałci dziecko to inni ateiści jakby mogli to by mu jaja urwali. A w naszym Kościele księdza przenosi się na inną parafię, na stanowisko PROBOSZCZA. Widzisz tę różnicę??

Untraceable
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-15 13:41:48
komentarz usunięty przez moderatora

hall21
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-15 14:13:31
untraceable z prawnego punktu widzenia, jezeli uszczerbek na zdrowiu jest przyczyna fabrycznej wady, badz awarii z winy producenta,oczywiscie ze koncern zaplaci odszkodowanie. Wypadek to wina kierowcy, nie samochodu. Co do policji, policjant jest funkcjonariuszem sluzby panstwowej i masz prawo o ubieganie sie o odszkodowanie ze skarbu panstwa.

martin987
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-15 14:19:03
Untraceable chyba nie rozumiesz problemu - mercedes Benz nie bedzie kryl sprawcy wypadku, a kosciol ksiedza-pedofila tak. KK ma tak olbrzymia wladze w PL ze taki pedofil jest praktycznie nietykalny. Wiec najpierw trzeba dobrac sie do kosciola - ukrocic przywileje, zniesc konkordat a bedzie mozna karac bezproblemowo ksiezy-pedofilow

Aniolek1989
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-15 15:13:29
martin ale to nie konkordat jest tutaj problemem. Konkordat powoduje, że nasze państwo płaci kościołowi pieniądze (które de facto są zadośćuczynienie za zabranie ziem kościołowi, które kościół teraz odzyskuje za potężne pieniądze ze skarbu państwa). Więc do pedofilów konkordat nie ma nic do gadania. Problemem są biskupi i inni hierarchowie.

Untraceable
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-07-15 15:15:01
komentarz usunięty przez moderatora

Untraceable
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-15 15:26:53
komentarz usunięty przez moderatora

hall21
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-15 16:20:13
jak na razie toty nudzisz piszac o samochodach winnych w wypadkach. Juz ci napislam, ze urzednik zostanie pociagniety do odpowiedzialnosci karnej za taki akt. Ksiadz co najwyzej zostanie przeniesiony do innej parafii a sprawa cala zostanie zatuszowana.

hall21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-15 16:28:17
Ty chyba sam nie rozumiesz. Jezeli ja mam dlugi to komornik przejmie moje dobra. A w przypadku ksiedza co ma przejac skoro wszystko co posiada jest wlasnoscia kosciola?

Untraceable
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-15 17:48:30
komentarz usunięty przez moderatora

hall21
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-15 19:10:01
A ty dalej jak beton. Sie pytam kto ma placic skoro ksieza nie posiadaj majatku, bo wszystko jest wlasnoscia kosciola

Untraceable
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-15 19:40:45
komentarz usunięty przez moderatora

zuza1999
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-15 11:50:41
Jeżeli poseł Jaworski ma dzieci to właściwi i wskazani przez biskupa księża winni uświadomić je seksualnie i poprowadzić drogą cnoty do ołtarza. Oczywiście polski podatnik zapłaci za te działanie właściwe wynagrodzenie , przyjemność dla wprowadzającego stanowi bonus i jest gratis.

rbk17
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-15 12:52:43
Dzieci "swoich" ludzi nigdy się nie gwałci, wie poseł Jaworski ma to gdzieś, z motłochu księża będą mieli do wyboru do koloru.

lola8940
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-15 11:47:33
No tak, powinni płacić sprawcy. A Kościół to już chyba w ostateczności. Niech każdy ponosi odpowiedzialność za swoje czyny. Co to za odpowiedzialność, gdzie za sprawcę ponosić ją będzie instytucja taka jak Kościół czy jakakolwiek inna...

cyb155
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-15 11:45:35
Na stos z pedofilami

manamanam
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-07-15 11:37:12
Za popieranie pedofilii należy się kulka w łeb, panie (p)ośle.

Paindemonium
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-07-15 11:36:00
No to co? Kolejna mniejszość w Polsce dostanie prawa? Teraz pedofile w koloratkach?

notyourbusines
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-15 11:25:31
Jak to Kościół płaci?! Przecież oni dostają kasę od państwa czyli płaci każdy obywatel!

rozpruwacz78
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-15 11:13:47
Katolik, wierzący a pierdoli głupoty jak potłuczony. Boje sie co oni zrobią jak dojdą do władzy a tak za pewnie się stanie bo Donaldinio i jego banda się wypaliła.

klisza08
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-07-15 11:23:57
co bedzie?- ano bedzie to,co juz dawno przeszly WSZYSTKIE KDL-e oprocz naszego kraju.Zadne szafoty,wieszanie na latarniach,zadne zabijanie komuchow.Strachy na Lachy...Po prostu bedzie LUSTRACJA,ktora miala byc przeprowadzona juz w 91 ,tylko na polecenie "Bolka" nie doszla do skutku.A szkoda-bo wtedy tkie chOOOOje jak Donaldino i jemu podobni nie mieliby prawa demontowac Polski.

hall21
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-15 11:37:00
Klisza czy ty jestes jasnowidzaca? Skad wiesz co bedzie? Pis juz raz byl u wladzy i jak na moj gust wystarczy. Uwazasz ze pisowcy to taka chodzaca uczciwosc? Czy w koncu wpadniecie na to, ze oni wszyscy maja spoleczenstwo w d. i chodzi im tylko o wlasne przywileje i pieniadze? Teraz bedzie pis, potem znow po i tak w kolo, a w kraju na lepsze nic sie nie zmienia. ZMieni sie tylko to, ze peowcy beda szczekac na pisowcow, tak jak pisowcy teraz. I to na pokaz, bo im sie krzywda nie dzieje tak. Dajcie mi tyle kasy co oni biora i moge szczekac na kogo chcecie.

klisza08
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-07-15 11:47:29
hola hola -od razu taka kasa..na poczatek dam Ci tysiaka-naszczekaj na Jurka,zobaczymy czy sie nadajesz...;-)

Untraceable
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-07-15 11:48:36
komentarz usunięty przez moderatora

lola8940
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-15 11:52:59
Akurat się nie zgodzę. Wiem, że nie było takiej partii u władzy, która stworzyła nam idealne państwo, ale akurat z PIS było tak, że ustanowili wiele różnych świadczeń, dla różnych grup osób, najbardziej potrzebujących. Przyszło PO i zabrali wszystko, właśnie najbiedniejszym i to za PO my przeciętni,a ci najbiedniejsi zwłaszcza dostali po dupie, bo kryzys. Moje zdanie jest takie, że trzeba wybierać mniejsze zło, którym jest PIS, bo to właśnie oni nie zabierali, a dawali tym najbardziej potrzebującym (choć na pewno nikogo i ich także nie idealizuję).

hall21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-15 11:53:39
za tysiaka to ja z domu nie wyjde. Bardziej sie postaraj

hall21
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-15 11:57:18
No dajcie przyklad co takiego zrobili, bo moze faktycznie spalam w gawrze i nie wiem. Dajcie przyklady co zrobili dobrego, moze zmienie zdanie, bo jak narazie nie widze roznicy, czy to jest pis, po czy sld czy jakies tam inne palikoty,wszyscy rowno nas.......

hall21
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-15 12:00:27
Ot i wymyslil, Swiadczenia. Naszego kraju nie stac na swiadczenia, czy tego nie rozumiesz? Przemysl i miejsca pracy, to jedyna rzecz ktora ten kraj moze wyciagnac z bagna.

lola8940
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-15 12:10:56
"cena benzyny spadla z ok. 4,30 zł do 3,70 zł.,zlikwidowano podatek od spadków i darowizn,zmniejszono podatek dochodowy od osób fizycznych,obniżono o ponad polowe składkę rentową, dzięki czemu wzrosły pensje,podniesiono znacząco najniższą płacę." i jeszcze troszkę więcej tego jest. Dane z pewnej strony (nie strony PIS).

lola8940
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-15 12:17:34
Nie stać na świadczenia? Bo na Euro roz*** pełno kasy, która mogła być przeznaczona dla najuboższych, których przybyło dzięki PO. Ale po co dawać ludziom pracę i chleb, lepiej zrobić ładną drogę, ładne mistrzostwa, ładne pensje dla prezesów i dyrektorów, bo prosty człowiek może żyć za 1000 zł. O to chodzi, że trzeba odpowiednio dysponować budżetem państwa, ale jak mówisz inwestować i rozwijać gospodarkę, także przemysł. Tusk ją ogranicza, likwidując miejsca pracy, sprzedając państwowe przedsiębiorstwa i podnosząc podatki. Ciężko będzie naprawić syf, jaki zostanie po PO.

hall21
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-15 12:27:25
Uwazasz ze pis bedzie lepszy? Z ciekawosci pytam, bo ja od lat nie uczestnicze w wyborach. Zwyczajnie nie widze kandydatow ktorzy by mogli wprowadzic zmiany na lepsze. Dla mnie wszyscy co od wielu lat siedza na Wiejskiej to zlodzieje i dbaja tylko o wlasne tylki.

hall21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-15 12:30:08
Otoz to. ALe Ani kaczynski ani tusk tego nie zmienia. Ile lat sa na wiejskiej? Dlaczego nagle teraz by mieli cos zmienic

Untraceable
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-15 12:36:54
komentarz usunięty przez moderatora

Untraceable
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-15 12:41:54
komentarz usunięty przez moderatora

Aniolek1989
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-15 12:44:44
lola z tą pensją to przesadziłaś. Za czasów PiS pensja wynosiła 980 zł brutto. PO doszło do władzy i pensja zaczęła wynosić 1300 zł brutto. A co do ulg itp. fajnie jest dostawać pieniądze od rządu, bardzo fajnie, ale teraz to spłacamy i niestety obrywa się tym, którzy z tych ulg najbardziej korzystali. Ot polityka PiS.

hall21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-15 12:48:02
Cena benzyny, coz wedlug tych co sie znaja to raczej wplyw ceny ropy na swiatowych rynkach i kursu euro. Podatek od darowizn, super sprawa, bogacze swobodniej mogli obdarowywac rodzinke zeby unikac odpowiedzialnosci. No i wisienka na torcie CIT i skladki rentowe, obnizenie ich bez jednoczesnej redukcji wydatkow, jeszcze bardziej pograzylo budzet.

hall21
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-15 12:52:20
ultraceable, ty mi takich glupot nie wymieniaj, bo ja ci moge skopiowac jeszcze wiecej osiagniec ze strony zwolennikow po. Ty mi wymien, co zrobili takiego, dzieki czemu zylo ci sie lepiej za ich rzadow.

Untraceable
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-15 13:32:18
komentarz usunięty przez moderatora

hall21
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-15 13:35:37
Patrze ze ty czytasz i nie wiesz co czytasz. Czy ja napisalam ze lepiej sie zyje za po? Od oczatku pisze, ze tak samo bylo za pis, sld, aws, po itd itp

lola8940
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-15 22:16:57
Nie żyje się lepiej nam przeciętnym, ani też nie gorzej. Ale przez PO wiele osób popadło w ubóstwo i biedę, wiele osób straciło pracę, a prowadzące działalność gosp. osoby fizyczne zostały wykończone przed podatki. Teraz mamy pensję minimalną 1600 zł, ale myślisz, że to zasługa Tuska? Podwyżka idzie z inflacji i żadnej dobrej woli naszego ówczesnego rządu w tym względzie nie ma i nie będzie. Uważam, że za czasów PIS Ci biedni mogli liczyć na pomoc państwa, teraz o zęby w ścianę. Oczywiście, wiem, sprytniejsi sobie poradzą i znajdą pracę. Niektórym się nie chce.

szydera6969
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-15 11:02:20
Takie głosy jeszcze bardziej ośmieszają kościół,koleś powinien się je**ąć w głupi czerep.

klisza08
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-07-15 11:13:37
polecalabym mocne je**niecie we wlasna glowe a potem sprawdzenie prawdziwych zrodel...

davidstar
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-07-15 10:53:44
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-15 10:56:06
komentarz usunięty przez użytkownika

klisza08
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-15 11:05:25
mowisz: PIS-owi rosnie poparcie ,wiec Jarek zbiera sztab antykryzysowy i obraduja jak to teraz spieprzyc?Ciekawa,odwazna teoria...;-))P.S.Ja jednak stawialabym na nadecie prezesa(jego pieta achillesowa)oraz slabiutki piar vide-kolczaste kontakty z mediami...

hall21
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-15 11:28:44
davidstar masz racje. To wszystko jest na pokaz, te ich walki ze soba rowniez. Panowie poza kamerami pija ze soba wodeczke i dobrze sie bawia naszym kosztem

Aniolek1989
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-15 12:56:53
davidstar własnie jakby Kaczor wyleciał z korytka i na jego miejsce wszedłby ktoś inteligentny i konkretny to jest zagrożenie dla Tuska. Prawda jest taka: Tusk potrzebuje Kaczyńskiego, a Kaczyński Tuska. To są dwa pasożyty, które bez siebie nawzajem nie mają szans na przeżycie w świecie polityki.

klisza08
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-07-15 10:48:23
Admin idzie w zaparte i jednak wrzucil to spreparowane g..na glowna....To jak to jest Adminku-wysmiewamy RZECZYWISTE absurdy czy skrupulatnie wyrzezbone paszkwile wykalkulowane na przedwyborcza jatke?

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-15 11:02:05
a co tu Twoim zdaniem jest spreparowane? Przecież to są słowa Jaworskiego.

klisza08
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-07-15 11:06:28
poczytaj sobie na dole -cytowalam Jaworskiego jakis czas temu,jak jeszcze ten wypierd dojrzewal w poczekalni

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-07-15 11:22:32
no ale nadal to są jego słowa.

klisza08
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-07-15 11:25:27
Freedom doceniam Twoja sile spokoju,lubie Cie w glownej mierze przede wszystkim za nia ,ale prosze-poczytaj ze zrozumieniem...

fantazyyja123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-15 11:29:38
eeej klisza..niech to zostanie między nami..ale uważam że free to pinda:) tylko nie mów nikomu ok?? ;p ;D

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-15 11:33:18
znowu poklocilyscie sie dziewczyny?Tym razem o co?-(u mnie jak kamien w wode-nikomu nie powiem;-)))

freedom80
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-15 11:33:49
klisza czytam ze zrozumieniem. Jaworski uważa, że nie powinno być odpowiedzialności zbiorowej. I zgadzam się z tym tylko pod warunkiem takim, że KK nie ukrywa pedofilii w swych strukturach. Jeśli to robi ( a robi ) to również powinien brać za to odpowiedzialność. Fanta, jak Ty na siorę mówisz? :))

fantazyyja123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-15 11:33:58
o to która ma byc na górze:DD

fantazyyja123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-15 11:37:41
w sumie..gdybym poszła do tesco, i w tesco zaatakowałby mnie ich pracownik, wybił zęby np..to chyba mogłabym się ubiegać o odszkodowanie od TESCO?? tak czy nie? Bo nie wiem:)

klisza08
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-15 11:42:12
kosciol to skostniala instytucja-fakt.Ale o pedofilii w jej strukturach jest coraz glosniej I takie kwiatki jak zatajanie poszczegolnych przypadkow spotykaja sie z coraz czestszym ostracyzmem hierarchow kosciola.Papiez Franciszek deklaruje wielkie porzadki...podobnie jak jego poprzednik Benedykt..kosciol ciagle lazi I przeprasza ,ale nadal wszyscy dra japy...A co z pedofilia w szkolnictwie,w mediach,w sadownictwie?Woda w usta?Kozla ofiarnego sobie wszyscy znalezli-tak to widze...

hall21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-15 11:44:47
Klisza, piszesz do kogos o czytanie ze zrozumieniem, no ja to czytalam we "Wprost" jakis czas temu i musze przyznac, ze jedyne czego nie rozumiem to twojego toku myslenia. Kosciol jest wspolnota i jako wspolnota powinien odpowiadac za bledy. Zwlaszcza za pedofilie, bo o tym wiedzieli wszyscy po Watykan. Wedlug twojego rozumowania skarb panstwa tez nie powinien wyplacac zadnych odszkodowan, dlaczego np. wszyscy maja placic za to ze komus ojca w wiezieniu w PRLu zabili. Niech placi ten co zabil, tak?

klisza08
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-15 11:45:38
Tesco-to wdzieczny skrot od imienia i nazwiska Tessy Cohen,wspolascicielki tego calego molocha-idz jej zeby wybic;-)

fantazyyja123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-15 11:47:44
To tylko przykład był bo tesco mam blisko:) ale jak wolisz może być Lidl, lub biedronka:)

hall21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-15 11:52:16
Klisz co Ty kobieto wymyslasz? Jaka woda w usta, jesli idzie o pedofilie poza kosciolkiem, to nik niczego nie ukrywa. Winni sa skazywani, a nie przenoszeni do innych parafii, zeby sobie inne dzieci do torturowania znalezli. Sorry, ale wymyslasz. Nauczyciele boja sie zostac z uczniem sam, na sam, zeby zaraz nie byc o cos oskarzonym. Ty chyba nie wiesz o czym piszesz. A o jaka pedofilie ci chodzi w sadownictwie, bo tego juz w ogole nie kumam. No i w reszcie, jezeli zboczeniec zniszczy ci psychicznie dziecko, wystarczy ci przepraszam? Bo ja ch. chce go widziec wiszacego za jajca.

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-07-15 11:53:25
Fanta, tak mogłabyś i pewnie byś sprawę wygrała :) i spadaj, teraz na ja górze!

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-15 11:54:30
wlasciciel Lidla to Dieter Schwarz a Biedronki Jeronimo Martins-przed ostatecznym rozwiazaniem porachunkow polecam wyposazyc sie w slowniki -kolejno-w niemiecki i w portugalski...

fantazyyja123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-15 11:55:32
Klisza go wtedy sama za jajca powiesi a nie będzie czekała na sądy..prawda klisza?:) no, nam kobietą sąd nie jest potrzebny w takich sprawach:) ;p

fantazyyja123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-15 11:57:43
klisza masz lepsze znajomości niż ja..:) jakby coś to piszę do Ciebie:);) i nie nerwuj się;)

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-15 12:14:15
Ja, richtig-Chopa trza bic nudelkula po ryju co by za wysoko nie skokol..jo sie nie nerwuja-jo ino pisza byz kawy z ranca-to se zaparza I byde miola lepszi nastroj...A Wy sie dziolszki nie wadzcie,bo momy lato a lato je krotkie...

fantazyyja123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-15 12:16:15
jo pije ino wode co sycy, i jym czykuladę z bydlońciem.

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-15 12:23:22
jak sycy to moze Boas Krztusiek tam siedzi i patsy i slucho co Ci w gymbie gro..czykulada z bydlonciem?Z modrych rzeczy to jo wola modro kapusta...Czykulada idzie bezlitosnie w kibic,ktora gibko zniko jak sie duzo zre...

klisza08
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-15 12:27:39
Hall21.Fundacji,która promuje pedofilię nie można zakazać działalności –orzekli sędziowie Sądu Apelacyjnego. Holendrzy proszą Europę o ratunek. W 2012 r. Sąd Cywilny w Assen nakazał rozwiązanie fundacji "StitchingMartijn" zamieszczającej anonse seksualne między osobami dorosłymi i dziećmi twierdząc, że są one sprzeczne z normami społeczeństwa holenderskiego. Fundacja odwołała się do sądu apelacyjnego, który uchylił ten wyrok.Takie wypadki sa coraz czestsze-dlaczego media,parlamentarzysci nie sa bardziej restrykcyjni w tej materii-poniewaz w ich strukturach az MONOZY sie od

fantazyyja123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-15 12:31:39
mie w zyc nie idzie..jo zre ile widze:)

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-15 12:32:07
od zboczencow...

hall21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-15 12:56:05
Klisza litosci, a w afryce z 12-latkami sie zenia. No prosze Cie. Ja pisalam o Polsce

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-15 13:01:01
bardzo wygodne myslenie-ponoc jestesmy Unii,gdzie przestrzega sie podobnych paragrafow...rzeczywiscie- jakis okres w swoim zyciu przespalas...

fantazyyja123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-15 13:07:05
hahahahahah:) klisza zagiełaś to trzeba się powolutku wycofać:))

hall21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-15 13:07:46
Komentujemy tu slowa europosla? Czy moze przespalam tez wykaldy i nie wiem ze sady sady polskie zrzeszone sa z holenderskimi. A moze teraz sie zrzeszyly? No widzisz faktycznie chyba cos przespalam

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-15 13:07:57
Fanta-nie moga z Tobom godac,bo Free bydzie zas zla na mnie...I juz nie dostaniesz od niej czekuladek...

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-15 13:10:40
Cytuje jeszcze raz,bo widze ,ze nikt nie zajrzal do moich wczesniejszych komentarzy na ten temat--"Według przewodniczącego Parlamentarnego Zespołu ds. Przeciwdziałania Ateizacji Polski osoba, która udokumentuje, że została pokrzywdzona ma prawo i powinna egzekwować to, co jej się należy. Za jej krzywdę nie może jednak odpowiadać cała instytucja."prosze o czytanie z wieksza wnikliwoscia I nie robienia z igly widel...

hall21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-15 13:11:46
Fantazyja tu nie chodzi o wlazenie w tylek po palcu, tylko o wymiane zdan.

hall21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-15 13:17:39
No wlasnie, a ja Ci pisze od jakiegos czasu ze sie z tym niezgadzam. Bo wlasnie ta wspolnota chroni zboczencow, ukrywajac pedofilie lub przymykajac oczy i przenoszac zboczencow do innych parafii. Wedle polskiego prawa, to jest wspoludzial w przestepstwie.

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-15 13:19:02
klisza a co w sytuacji kiedy sprawca był chroniony przez swojego pracodawce? W takiej sytuacji instytucja, Twoim zdaniem też nie powinna wypłacać odszkodowania?

fantazyyja123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-15 13:25:28
hall:) ja nikomu nie muszę nigdzie włazić:) Ja również uważam że KK ma na tyle kasiory, i powinien brać za to odpowiedzialność, ale Ty chcesz tylko żeby klisza odpowiadała tylko na temat który jest Tobie wygodny:) Obśmiałaś, klisza podała konkrety..wtedy wycofanie.

hall21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-15 13:33:40
No widzisz juz taka tepa jestem ze nawet nie wiem kiedy sie wycofalam. A skoro sie wycofalam to co ja tu robie, dlaczego wciaz pisze?

hall21
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-15 15:25:15
Jest jeden maly problem, urzednik czy funkcjonariusz panstwowy czy to w momencie wykonywania obowiazkow czy nie, odpowiada przed prawem. Ksiadz jest przenoszony do innej parafii a cala sprawa jest tuszowana. W takim przypadku wszystkie osoby w to zamieszane powinny za to odpowiadac, od parafii po Watykan. Poza tym, z tego co piszesz ksiadz jest ksiedzem jedynie podczas mszy, czy tak?

Untraceable
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-15 16:07:36
komentarz usunięty przez moderatora

hall21
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-15 16:33:32
A kto wyplaci skoro ksieza majatkow nie posiadaja.

hall21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-15 17:03:00
A wiesz co? Masz racje.A powodzianom niech woda placi. Z jakiej racji z moich podatkow maja odszkodowania dostawac, toz ja ich nie zalalam

Untraceable
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-15 17:53:46
komentarz usunięty przez moderatora

hall21
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-15 19:26:24
Po pierwsze, to ja cie nie obrazam, wiec i ty waz slowa. Po drugie, chcialabym to zobaczyc, tzn prywatne majatki ksiezy w momencie kiedy by trzeba bylo wyplacic odszkodowanie. Poza tym zdecydowana wiekszosc mieszka na plebanii, a asmochody maja parafialne. Ludziom chodzi o to, zeby kosciol wzial odpowiedzialnosc za swoich duszpasterzy, a nie chronil przestepcow.

Untraceable
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-15 19:37:02
komentarz usunięty przez moderatora

Untraceable
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-15 10:41:53
komentarz usunięty przez moderatora

Untraceable
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-15 10:58:38
komentarz usunięty przez moderatora

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-07-15 11:03:12
Ateiści to nie instytucja...

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-15 11:07:14
A jak policjant wykorzysta dziecko, to cała policja ma ze swojej puli płacić odszkodowanie?Albo lekarz, to służba zdrowia ma płacić?Przykładów jest multum.

Untraceable
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-15 11:13:41
komentarz usunięty przez moderatora

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-15 11:18:15
W tym absurdzie zastosowana jest typowa zagrywka na uczuciach w tytule, do tego wyrwane z kontekstu zdanie, które ma sens, jeśli by trochę pomyśleć.Ale lemingi plusują bez żadnego namysłu.Poza tym, wiadomo, że ateusze by chcieli, żeby w kościele była stosowana odpowiedzialność zbiorowa za zachowanie jednostek.To tak samo jakby jakiś członek rodziny popełnił przestępstwo, to ch*j linczujmy i karajmy całą rodzinę.

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-07-15 11:19:38
Tak Mundzio, jeśli dana instytucja tuszuje i zamiata pod dywan takie przypadki to również powinna ponieść konsekwencje.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-15 11:23:02
Ale obowiązują przepisy prawa, które przewidują kary za ukrywanie przestępstw.Tyczą się one zarówno duchownych, jak i każdego innego obywatela tego kraju.Niestety w tych przepisach nie ma nic, o tym, że cały KK powinien płacić odszkodowania za to, że ktoś z trzódki popełnił przestępstwo.To jest tylko i wyłącznie wasz wymysł.

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-15 11:31:24
Prawo karne to jedno, ale z powództwa cywilnego każdego można o odszkodowanie posądzić. Mówisz Mundek o dwóch różnych sprawach. Wiadomo, że główna odpowiedzialność przypada na sprawcę, ale skoro w KK takich sprawców jest mnóstwo to może KK powinien się ubezpieczyć od takich sytuacji?

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-15 11:37:29
A może skoro wśród facetów jest najwięcej gwałcicieli, to cały rodzaj męski powinien za to ponieść odpowiedzialność i każdy facet powinien na wszelki wypadek być ubezpieczony od tego, że kiedy zgwałci kobietę, ubezpieczyciel wypłaca jej kasę?To chyba same by się niektóre pchały na bolca.Proszę się Freedom, to niedorzeczne.Choć masz rację, że ofiara ma prawo pozwać sprawcę z powództwa cywilnego, ale nie k*rwa cały kościół, bo i z jakiej racji.

Untraceable
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-07-15 11:42:00
komentarz usunięty przez moderatora

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-07-15 11:52:02
Mundek, Twoje porównania jak zwykle są niedorzeczne. Mężczyźni to nie instytucja. Z powództwa cywilnego mam prawo instytucje pozwać. Tak jak np więźniowie którzy wygrywają sprawy za nieprzyjazne warunki i rząd musi im wypłacić odszkodowanie. Zresztą takich spraw jest mnóstwo i kościół niczym się nie różni w tej kwestii.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-15 12:02:53
To skoro tak, kiedy mnie pobije na ulicy jakiś drech, to wnoszę pozew przeciwko jego matce, że tak go wychowała.Też pasuje, Fredziu.Przecież każdy ma prawo wnosić pozwy przeciwko komu chce.Pytanie tylko jakie są szanse na wygranie takiej sprawy, jeśli taki pozew jest niedorzeczny.Untraceable, Fredzia doskonale to rozumie, ale spiera się dla zasady, bo Mundek nie może okazać się mądrzejszy.

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-15 12:08:03
Qrwa Mundek, czy czyjaś matka to instytucja?

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-15 12:11:12
Ale nie rozumiem dlaczego instytucje należy traktować w tym względzie inaczej?Rodzina, czyli osoby mające też coś wspólnego, właściwie nawet więcej, niżeli członkowie tej samej instytucji, to taka sama analogia.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-15 12:15:21
Poza tym Fredziu, hehehehe - jakby nie patrzeć, tak - rodzina to też rodzaj instytucji.

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-07-15 12:54:35
skoro tego do tej pory nie rozumiesz, to ja już nic nie zdziałam. Chociaż uważam, że wolisz z siebie robić kretyna, niż przyznać mi rację.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-15 12:56:47
O widzę, że stosujesz takie same działania taktyczne, jak twój dobry przyjaciel.

hall21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-15 13:00:12
untraceable z prawnego punktu widzenia, jezeli uszczerbek na zdrowiu jest przyczyna fabrycznej wady, badz awarii z winy producenta,oczywiscie ze koncern zaplaci odszkodowanie. Wypadek to wina kierowcy, nie samochodu.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-15 13:02:56
Mundziu, masz siebie na myśli? :)

hall21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-15 13:29:53
Dlatego Mundzio splaca najblizsza rodzina jak Ty nie bedziesz mial

Untraceable
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-15 13:46:20
komentarz usunięty przez moderatora

hall21
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-15 13:54:29
Tak jest. Natomiast jesli pedofil w sutannie nie ma z czego splacic odszkodowania, winna to zrobic instytucja. Jezeli zostaniesz pokrzywdzony przez urzednika panstwowego, masz prawo ubiegac sie o odszkodowanie od skarbu panstwa. Tak samo jest w tym przypadku.

Untraceable
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-15 15:05:48
komentarz usunięty przez moderatora

Untraceable
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-15 15:23:40
komentarz usunięty przez moderatora

Aniolek1989
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-15 10:38:33
mafia - normalnie mafia .... jak ktoś może iść i na nich głosować. Przecież jak PiS dojdzie do władzy, to w Polsce będzie dyktatura a rodzice będą mieli obowiązek prowadzać dzieci do księży ....

Nick-T_00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-15 10:36:52
To ten etnolog, który doprowadził Stocznię Gdańsk do ruiny.

luna1695
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-24 02:41:02
Prawie 50.000 ludzi na Swiecie ma nazwisko "Jaworski". Gdybym byla jedna z tych osob nie spoczelabym w swych dazeniach by ten idiota zaplacil wszystkim odskodowanie za splugawienie nazwiska.

luna1695
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-24 02:42:45
odszkodowanie mialo byc .Sorrky ,ale tak literowke to chyba nawet TEN JEDYNY Jaworski zrozumie.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-24 02:46:41
A ja mam sąsiada Jaworskiego muszę mu to podpowiedzieć.

luna1695
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-24 02:58:14
Niech go zamkna w Tworkach- oczywiscie nie sasiada.

Arakiel666
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-06-20 17:05:12
Mam nadzieję, że nie zagłosujecie na ten porąbany PISdzielec.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-24 02:17:56
PIS w sondażach rośnie więc koniec świata już blisko ...

jurek0112
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-26 19:00:36
komentarz usunięty przez moderatora

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-15 12:56:25
zrobie to chocby na zlosc Tobie,Araczku...

MrsMojoRisin
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-20 15:23:31
A kto jego zdaniem powinien wypłacać odszkodowania ??

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-21 01:50:02
Pewnie Tusk albo Palikot :)

marcino75pl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-21 02:57:54
Następny andrzej.

luna1695
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-21 03:36:30
Kalisz lubi cieplo .Niech placi.

Rexik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-20 09:35:11
Broni pedofili bo sam nim jest.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-20 15:17:35
Możliwe ...

Testoviron123
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-06-20 08:03:56
Czyżby kumpel jana pudla?

Andorian
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-15 10:27:42
komentarz usunięty przez moderatora

Cytrusowa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-20 07:08:04
Kolego Rydzyka

marcino75pl
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-20 07:12:28
raczej niewolnik toruńskiego belzebuba

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-20 08:15:40
Toruński Belzebub :):):) Dobre :)

marcino75pl
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-20 08:18:07
z małej litery

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-20 08:19:50
W sumie racja.

cairo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-20 00:04:53
Pewnie daje proboszczowi.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-06-20 08:25:07
Wszyscy dają :)

majorero
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-19 22:19:38
W czym problem Nie chcą dać weźmiemy sami.

adamosow
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-19 21:23:19
Jeżeli potężna instytucja chroni przestępców w swoich szeregach to staje się współsprawcą A będąc w tym przypadku jego źródłem utrzymania powinna automatycznie przejmować roszczenia finansowe Tak jest w USA Austrii itd. Natomiast sprawcy i ci którzy ich chronią powinni ponosić odpowiedzialność karną

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-19 22:20:51
No a może niech PISowcy z własnych diet odszkodowania za księży pedofilów płacą ...

dave1978
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-21 10:34:37
ta już widzę jak sypią kasą....

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-06-19 19:17:25
Dziennik.pl i wszystko jasne.Oczywiscie kontekst gdzies Wam usiekl,Panowie.A prawda jest taka -Cytuje "Według przewodniczącego Parlamentarnego Zespołu ds. Przeciwdziałania Ateizacji Polski osoba, która udokumentuje, że została pokrzywdzona ma prawo i powinna egzekwować to, co jej się należy. Za jej krzywdę nie może jednak odpowiadać cała instytucja."I absurd idzie w du@e...

klisza08
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-06-19 19:25:44
- Czy jeżeli ktoś z Radia ZET dopuściłby się pedofilii, to Radio ZET wypłacałoby odszkodowanie, czy ta osoba? Nie możemy tak uogólniać – wyjaśniał swoje stanowisko Andrzej Jaworski.

ANALNY_LOWCA
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-06-19 19:27:50
A z czyjej kasy ma wypłacać ksiądz ? Zastanów się czego ty bronisz .

klisza08
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-06-19 19:34:20
z wlasnej kasy-przeciez nie pojedzie po te forse do Watykanu-to absurd...Jezeli chcecie wziac kosciol za wszarz ,zeby oddal kase-znajdzcie inne argumenty-bo-przyznaj -w tym przypadku jestto mooocno naciagnieta teoria..

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-06-19 20:00:53
Nawet jeśli kościół tuszował przypadki pedofilii. Jeśli by Radio ZET tuszowało pedofila w swej załodze to powinno za to ponieść konsekwencje i wypłacić ofiarze odszkodowanie.

ANALNY_LOWCA
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-06-19 20:03:17
Klisza ale kościół chroni tych degeneratów więc jest współwinny .

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-20 00:43:23
On ich tworzy.

Aniolek1989
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-15 12:39:44
klisza08 niestety nie masz racji. A z cytatu, który podałaś jasno wynika to, co jest ujęte w absurdzie. To kościół wysłał takiego księdza do ludzi, to kościół go wyświęcił, to biskupi go przeniosą na większą parafię i uczynią z niego proboszcza. Jeżeli kościół staje w obronie pedofila księdza to jak najbardziej powinien zapłacić odszkodowanie. Na dzieci księży też kościół łoży... byle tylko nic nie wyszło na jaw.

marcino75pl
    Ocena: 41 (glosow:55)
2013-06-19 19:16:49
pisowski cwel

C2ShadowMan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-15 21:16:33
komentarz usunięty przez użytkownika

ferdal
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-06-19 19:11:05
PIS i wszystko jasne

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-06-19 19:17:37
Pedofile mogą na nich zawsze liczyć.

jurek0112
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-19 22:30:16
komentarz usunięty przez moderatora

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-20 06:44:07
Durny klon .

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-20 09:33:17
Nie zwracaj uwagi.

Aniolek1989
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-15 10:41:59
PiS - Pedofile i Socjopaci.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700