Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Przykład jazdy na suwak
falubazfan  13-06-21, 07:11 Zgłoś
+ 236 -
Dodano: 2013-06-21, 07:11:28   przez: falubazfan
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 236  Zgłoś nadużycie
139
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Gratulujemy Sylwii rozumu.
  •  Pracowitych powinno się nagradzać...
  •  Szybka karma za kradzież roweru
  •  ZUS zabrał rentę niewidomemu bo dorobił za dużo.
Ukryj komentarze(145)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
stach1947
    Ocena: 52 (glosow:82)
2013-06-21 08:08:36
Tak to już bywa, ze w każdej społeczności musi znaleźć się jakiś kutas.

steve99
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-29 14:41:52
Pan wpuszcza a styłu wszyscy na prawym stoją. Suwak nie rozładuje korka.

redaktor_wydania
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-21 06:33:18
komentarz usunięty przez użytkownika

Iron_Woman
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-06 01:45:58
no proszę, Zielona Góra się i znajdzie xD

sagem3
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-06-30 20:30:34
debil to ten co się pcha pasem, który dalej jest zamknięty bo liczy na szybszy przejad. Brawo gościu w merolu.

Weltron
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-26 15:57:53
W poniedziałek rano w tym samym miejscu wbijała się ciężarówka z przyczepą jednego z zielonogórskich ośrodków szkolenia kierowców. Pogratulować instruktorowi! Jeśli mamy takich nauczycieli, to wiadomo jak później jeżdżą kierowcy! Stał jak idiota i korkował poprzednie 2 skrzyżowania. Jaki problem podjechać do "deski" i tam się wbijać na suwak?! No powiedzcie jaki"!

MOLESTAT
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-26 15:05:15
Gordon i reszta blokujacych lewy pas czy wy bałwany macie pojecie ze te dwa pasy sa po to ZEBY ROZLADOWAC RUCH NA SKRZYZOWANIACH ZA TOBA BALWANIE!!! Jazda na suwak nie ma nic wspolnego z cwaniactwem praktykuje sie to w calej europie gdzie nie ma mentalnosci "drogi sasiedzie mam nadzieje ze zdechniesz". Poczekaj trafisz panie blokujacy na kozaka to cie wyciagnie zza kierownicy i sprzeda ci kilka "lisci". BO ZASLUZYLES CZLOWIEKU

Szok_w_trampkach
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-25 21:56:09
ale bym mu wpierdolił...

gordon1982
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-06-25 17:40:05
Popieram typa w mercu. Tempe wpychajace sie strzaly- nie beczcie! prawym asem albo WON do rumunii

pysiek20
    Ocena: -6 (glosow:16)
2013-06-25 08:34:05
Podziw i szacun dla gościa. Robił jak najbardziej prawidłowo.Karzdy zawodowy kierowca ma limit czasowy a przez takich wpychających sie lewym pasem ten limit się wydłuża. Nikt nie luni stać w korkach dlatego powinniśmy wsyscy robić jak on, ttylko wtedy wszyscy będą równi na drodze, nawet ci chamscy wpierdalacze co to komentują.

radeko89
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-06-24 23:03:57
Ten kto z ZG ten wie o co chodzi. Gościu w Mercedesie zrobił jak najbardziej prawidłowo, w stosunku do chamstwa z tyłu. Większość gnoi jedźcie lewym pasem do końca i później się w p i e r d a l a j ą. Tak samo jak odwalają na rondzie za wiaduktem na Sulechowskiej. Barany rondem jadą w prawo zamiast jechać prawo skrętem na rondzie, bo szybciej minute będą.

dreamer8
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-06-24 14:01:26
Przecież jak chciał zjechać na prawy pas to z przodu passat stał, a przed passatem jakiś inny samochód i tam było dużo miejsca to mógł tam wjechać...

Bolec1980
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-06-24 13:55:36
Rejestracja i wszytsko jasne. Niestety w Zielonej Górze większość kierowców to burasy. Ten jest spod ZG, ale jeździć się uczył na bank w mieście. Wyprzedzanie na podwójnej bez migaczy, radocha z kazdego potrąconego rowerzysty, na rondo z migaczem, ale zjazd bez itp. itd. Kierowcy z FZ i inszymi to pójeby.

rafik0483
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-24 13:21:28
Każdy burak to w mercedesie. j.e.b.a.ć takich tepaków jak bobak50.

bobak50
    Ocena: -10 (glosow:16)
2013-06-24 13:11:53
Gość zrobił bardzo dobrze,żeby buraki właśnie nie jechały lewym do samego korka a potem na chama się wciskały.Akurat tez mam Mercedesa i robię tak samo.Pozdrawiam buraków w dostawczaku.

Rudinho79
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-06-24 11:39:58
A mnie się wydaje, że kierowca mercedesa po prostu nie umie jeździć.

b3ar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-24 10:09:33
komentarz usunięty przez użytkownika

esende82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-23 23:15:53
komentarz usunięty przez moderatora

skols1985
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-06-23 22:47:45
Dla jasnosci burak to jest w Passacie i to on blokuje.Droga jest w remoncie a mianowicie rondo i znaki prosza o wpuszczanie na prawy pas na tzw "zebatke".Niestety burak w czarnym VW-ie utrudnia.Popularny widok w zielonej gorze

romeck
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-06-23 22:09:02
chuy w duppe takim blokujacym frajerom PS: robiono w 2012 badania statystyczne zachowań kierowców w korkach. Badano właśnie podobny schemat zachowań czyli blokowanie pasa i nieumiejętność jazdy na suwak . bardzo ciekawe rezultaty uzyskano: mianowicie osoby blokujące ruch w ten sposób w 83 % są niezadowolone z swojego życia seksualnego, 45 % z nich ma problemy z erekcją przynajmniej przy co drugim stosunku. Ciekawe jest też to że 74 % takich kierowców to osoby z wykształceniem poniżej średniego i dochodach zbliżonych do min. krajo. badanie dostepne na stronach TMS/OBOB oraz w reczpospolitej

payro
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-23 18:24:55
falubaz a falubazy to nie ludzie

gustaw23
    Ocena: -9 (glosow:15)
2013-06-23 16:33:46
Blokowac ile sie da! Jestem za tym zeby cioty cwaniaki staly jak najdluzej!

kermitzaba87
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-06-23 15:39:21
Przyznam się szczerze, że kiedyś sam tak robiłem bo wkurzało mnie jak stałem w korku a ludzie lewym pasem wciskali się na siłę ale teraz popatrzyłem na to z drugiej strony i teraz sam się wciskam :)

marcin1975rm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-23 15:06:00
Debil

rene30
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-23 14:14:36
komentarz usunięty przez moderatora

magnez5
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-23 14:11:26
komentarz usunięty przez użytkownika

antylewak
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-23 13:59:12
komentarz usunięty przez moderatora

Widzewiaczek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-23 13:18:35
komentarz usunięty przez moderatora

ponury997
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-23 09:30:27
B U C

marcino75pl
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-23 08:59:54
obsrany faluaz

wbaq
    Ocena: -13 (glosow:21)
2013-06-23 07:12:52
bardzo dobrze robi, a buraki to są w polu matoły...

Heroc
    Ocena: 12 (glosow:12)
2013-06-23 05:55:27
Burak to prawda ale jakoś ta baba bardziej mnie w*****ła

darciu123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-23 01:48:07
komentarz usunięty przez moderatora

Adrian2712
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-06-23 01:11:18
Ja już bym mu wyje**l

raven1994
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-06-23 00:36:22
zawsze mozna dopierdolic w gaz i zmienic pas to nie jest zabronione, a nie blokowac ruch, frajer jest po to zeby go doic chcecie stac w kolejce to stojcie

tomasz-13
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-06-22 23:24:50
Burak ale to falubaz

sebix26
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-22 23:18:52
konkretnie i na temat je6ać blokierów

aksa123
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-06-22 22:38:16
a czy wy tam widzicie zakaz zjeżdżania na prawy pas, bo ja nie widzę... co nie jest zabronione to jest dozwolone - śliczna pani może sobie pokazywać policji, oni i tak mają gdzieś takie przypadki a tak na marginesie widać, że większość z was to leszcze, 10km przed już zajmijcie prawy:) żeby przypadkiem nie zachowywać się poźniej jak ten wyżej...jakbym jeździła tak ja wy to dawno bym roboty nie miała pozdro dla ludzi potrafiących myśleć

spinacz404
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-22 22:50:44
komentarz usunięty przez moderatora

krol_julian123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-23 00:03:53
komentarz usunięty przez użytkownika

mineralki1980
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-23 01:44:25
nakaz nie zakaz mobilku!w miescie trzeba sobie radzic(temat jazdy na suwak tu sie sprawdza)pamietam meganke na drodze dwujezdniowej,zdania byly podzielone-kto pamieta?kultura na drodze aksa123 dotyczy nas wszystkich nawet jesli tarczke masz lewą.szerokosci zycze:)

nuta73
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-22 22:24:45
hehe Moja kochana Zielona Góra i okolice Dąbrówki :DDDDD Pozdrowionka a dla kierującego należą się bęcki

tlenowygonzo
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-06-22 21:54:46
Zasada zamka obowiązuje, kiedy jeden pas się KOŃCZY, a nie kiedy np. jest kolejka na pasie do skrętu w prawo, więc cwele jadą lewym pasem do końca i potem próbują się wpierdolić pod sam koniec d skrętu. to jest wówczas zasada chamka.Czy jeśli stoisz w kolejce np. do kiosku, to tolerujesz ludzi, którzy zamiast stanąć na końcu to podchodzą jak najbliżej okienka i usiłują coś kupić bez kolejki?

spinacz404
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-22 22:21:45
komentarz usunięty przez użytkownika

orangu
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-06-22 21:28:55
Bardzo dobrze! Jeśli bydło nie potrafi jeździć na suwak , to trzeba temperować zapędy bydła właśnie w sposób zaprezentowany przez człowieka z merca!

blmusik
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-06-22 22:07:08
Ale co ty bredzisz ??? On ewidentnie blokował ruch! Dał kierunek i nie skręcał czyli dodatkowo źle sygnalizował sswoje zachowanie na drodze stwarzając niebezpieczeństwo. Każdy patrol by mu wpieprzył mandat! Kuźwa już widzę jaki z Ciebie kierowca...

msblondyn
    Ocena: -8 (glosow:14)
2013-06-22 20:57:58
A wyobrażacie sobie w Polsce kulturalną jazdę na suwak na końcu zwężenia gdzie auta jadą płynnie raz z lewego raz z prawego pasa kulturalnie się przepuszczając bez kilku stłuczek dziennie - ja nie. Zdecydowana większość kierowców nie jest tego nauczona, mało tego, po kursie nauki jazdy mają problem ze zmienianiem pasów, dlatego bezpieczniej i płynniej będzie się odbywać jazda jednym pasem. Lewym jeżdżą cwaniaki bez kultury jak kobieta z filmiku...

spinacz404
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-06-22 22:27:10
komentarz usunięty przez moderatora

msblondyn
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-06-22 20:41:27
W Polsce jazda na suwak nie wychodzi dlatego trzeba niestety ustawić się w ogonek. Dlaczego skoro 90% stoi na prawym pasie mamy puszczać "cwaniaków" lewym pasem i przez to stać dłużej. Przepustowość zwężenia jest taka sama czy dwa pasy będą zajęte, czy jeden pas będzie zajęty, Zmienia się tylko długość korka, a czas odstania jest taki sam. Kobieto z filmiku... lecz się....

mineralki1980
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-23 02:24:09
tutaj temat rzeka!krzyzowka,miasto,mam pierwszenstwo puszczam pana z lewej,jade,za mna pan tez puszcza pana z lewej(suwak) to jest jazda na suwak!trzeba praktyki zeby ogarnac.kierowca ma obowiazek jazdy prawym pasem,moze wyprzedzic pojazd i wraca na prawy pas!tylko praktyka zrobi z nas kierowcow i nauczy kultury -innej opcji nie ma

Makuszek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-22 20:29:55
komentarz usunięty przez użytkownika

djklusek
    Ocena: -10 (glosow:20)
2013-06-22 20:09:34
największymi burakami są osoby które wrzucają takie coś na "wiocha", najwidoczniej bardzo ich boli że nie mogą wyprzedzić kilku "tzw frajerów"(oczywiście dla takich cwaniaków frajer to ten kto stoi w kolejce) którzy grzecznie stoją w kolejce, całą swoją złość przelewają na internet myśląc że znajdą tu jakieś pocieszenie

piterrossa
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-06-22 20:08:24
falubaz ... and no more comments hehe

wraga93
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-06-22 19:04:21
Polak Polakowi robi na złość na Policje.Głupia baba.

spinacz404
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-22 22:32:18
komentarz usunięty przez moderatora

hetmanpoz
    Ocena: 4 (glosow:16)
2013-06-22 18:04:05
znam ten problem i cwaniakiem jest w tym miejscu ten który nie potrafi stać w kolejce jak ok 20 aut tylko wciska sie do przodu to małe miasto zielona góra i nie ma tam nie wiadomo jakich korków. a dzieki temu że lewy pas jest wolny np autobusy nie stoja w korkach tylko wala wolnym pasem i nikt nie ma problemu żeby im ustapić miejsca

spinacz404
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-22 22:34:00
komentarz usunięty przez moderatora

Roublar
    Ocena: 4 (glosow:22)
2013-06-22 17:38:09
Do wszystkich idiotow,ktorzy mowia ze ten idiota w mercedesie ma racje.Teraz wasze matki,jak u arabow,powinny pozwolic sciac wam te glupie lby,a jezeli ja kiedys na debila takiego trafie co pas blokuje,to depne na gaz i mam gdzies co bedzie,moze go zabije jak wysiade.A pomyslal jeden idiota z innym ze blokowanie pasa moze tez blokowac karetke pogotowia.Ten kraj spada na psy,teraz jezeli ktos tak zablokuje,pojade za nim i spale mu auto.

Krazorek
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-06-22 18:58:00
Uspokój swoją agresję bo Cię w białe kawtany zabiorą...

Hrabia_don_Qtasco
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-06-22 17:18:46
W Polsce jazda "na krzywy ryj" jest utożsamiana z "zamkiem błyskawicznym" Chamstwo i tupet trzeba jakoś ładnie nazwać.

spinacz404
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-06-22 22:38:26
komentarz usunięty przez moderatora

gackojjn
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-06-22 16:30:33
jak zwykle ciemnogrod w Polsce... Czytajac komentarze to same barany w tym kraju jezdza blokujac lewy pas...

Szakal85
    Ocena: -9 (glosow:15)
2013-06-22 16:25:00
Ja tu problemu nie widzę. Tak czy inaczej będziesz koleś stał w korku. Czy przejedziesz go pół minuty w tą, czy w drugą, życia Ci to nie zmieni. Na polskich drogach potrzebna jest cierpliwość, a jak chcesz robić porządek na nich, to idź do drogówki.

Ukson001
    Ocena: -7 (glosow:23)
2013-06-22 16:20:39
Jeśli tam jest zwęrzenie to koleś/babka z merca ma racje blokując jeden pas bo jest pełno oszołomów które jadą do końca i próbują się wcisnąć na chama.

depech2
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-06-22 16:30:27
a co jeśli 200m przed zwężką jest zjazd z zablokowanej drogi i załóżmy że co 5 samochód chce zjechać właśnie w tę drogę to jak myślisz czy jeśli zapełnimy do końca oba pasy to więcej samochodów w krótszym czasie zjedzie z tej drogi ze zwężką czy tyle samo? Oszołomem jest ten co myśli, że pomaga innym blokując w ten sposób wolny pas

zbiczeek
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-06-22 17:01:21
Nie ma zwezenia. Dwa pasy prowadza do oddalonego o kilkaset metrow dwupasmowego ronda, z ktorego mozna zjechac rowniez dwoma pasami w kazdym kierunku i jechac dalej dwoma pasami co najmniej kilka kilometrow jeszcze.

spinacz404
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-06-22 17:36:38
Ukson001 to ty jesteś oszołom, bo takie zachowanie jest POPRAWNE. Chamstwo to uniemożliwienie włączenia się do ruchu na końcu pasa zjazdowego, ale do ciebie ani innych tobie podobnych betonowych łbów nie trafia to, że tak się jeździ w całej Europie i tylko ruskie i cebulaki jeżdżą patrząc tylko na swój "interes".

dariuszfoint.pl
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-06-22 15:29:07
Ajjj, aż by się chciało nadepnąć maksa na gaz i spychać mercedesa następne 300 metrów :D jak w filmach hehe

brudny18
    Ocena: 9 (glosow:15)
2013-06-22 15:26:10
babka nagrywająca tez jakaś idiotka

Justyna0810
    Ocena: 7 (glosow:17)
2013-06-22 15:18:06
Radzę iść na kurs prawa jazdy polaczku. W omawianym przypadku- owszem tu się zgodze, ale tym bardziej zachowanie palanta z mercedesa jest karygodne i powinno być karane mandatem bo CHAMSKO hamował ruch na 2 pasach. I właśnie przez takich jak TY są wypadki, bo ktoś tamuje chamsko ruch, potem jak sie uda takiego debila jak ty wyprzedzić to się stara nadrobić stracony czas. A skąd wiesz czy ktoś kogo hamujesz w ten sposób nie jedzie do szpitala??!

vampir28
    Ocena: -3 (glosow:23)
2013-06-22 15:14:02
Jaka tempa idiotka komentuje chyba jakaś tirówka po pracy

monster0
    Ocena: 5 (glosow:17)
2013-06-22 15:25:45
Jaki tĘpy vampir28 komentuje, chyba nie skończył nawet podstawówki.

Black_Lady21
    Ocena: -12 (glosow:26)
2013-06-22 14:46:11
Burak w Mercedesie? To ja też jestem BURAK. Robię tak kiedy to mnie ktoś miga światłami, żeby mu zjechać bo raptem mu się śpieszy, a jak wyprzedzi to jedzie jak pi....da, więc ja go wtedy wyprzedzam i go hamuje. A jak mnie wkurza i trąbi to specjalnie stopuje auto. I kogo wina? Jego. :/ Cwaniaki Pipe...

Ajatollach
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-06-22 16:59:06
Nie ma się czym chwalić chłopino. Bycie burakiem to nie powód do dumy.

piyrwqe
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-06-22 17:25:34
Też mi powód do dumy, być BURAKIEM. Niemniej jednak to co robisz nie ma żadnego związku z jazdą na suwak. Oglądaj ze zrozumieniem chłopcze.

Black_Lady21
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-06-22 18:25:18
Robię tak w sensie że złośliwie. Wybaczcie za źle sformułowane zdanie. Po drugie nie napisałam, że jestem dumna z bycia burakiem, po trzecie czytaj uważnie nazwy użytkowników, a po czwarte czy nie zdarza Ci się w niektórych sytuacjach nie być złośliwym tylko zawsze dobrodusznym?

lolisawa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-24 10:15:16
Kolejna pusta blondi w bmw od chłopaka?

Ajatollach
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-28 01:16:38
A dlaczego miałbym czytać uważnie jakieś nazwy użytkowników?

laki1121
    Ocena: -13 (glosow:25)
2013-06-22 14:32:34
buraki które upubliczniły ten film nie są świadomi że mogą mieć z tego tytułu prawne konsekwencje...:)

agentfoxmulder
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-22 19:32:20
....a jakie? Może coś więcej napiszesz ormowcu?

astro1111
    Ocena: -5 (glosow:17)
2013-06-22 13:38:13
Pieprzycie o przepustowości, a za zwężeniem i tak stoi się dosyć długo, więc to nic nie da;)inna sprawa,że jak wpuścisz jedną osobę, to zaraz znajdzie się kilku cwaniaków ,którzy wpieprzą się w lukę...

grzesiekdd
    Ocena: 0 (glosow:22)
2013-06-22 13:20:13
Bardzo lubię jazdę na suwak, jeśli jest uzasadniona, niestety jeden z drugim gdzieś zasłyszy i powtarza bez pojęcia. W korkach ta technika nie ma żadnego uzasadnienia, niestety na zielonym przejeżdża mniej samochodów, bo za skrzyżowaniem też stoją na kolejnych światłach, a zamiast kulturalnie każdy czekać, to się wpi...ją takie cwaniaczki, żeby tylko przejechać przed kimś szybciej. Jazda na suwak ma uzasadnienie przy zwężeniach, a nie w korkach, gdzie każdy jak podjeżdża to z prędkością 2km/h baranki.

Crazy_Thug
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-06-22 12:45:36
fakt że gorszego barana dawno nie widziałem ale pokaż mi w kodeksie przepis o jeździe na suwak. powodzenia ;)

piyrwqe
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-22 17:31:30
O samym "suwaku" nie ma, ale tępy klocku może to rozjaśni Ci trochę w tym maleńkim móżdżku: Rozdział 3: Ruch pojazdów Oddział 1: Zasady ogólne Art. 16. 1. Kierującego pojazdem obowiązuje ruch prawostronny. 2. Kierujący pojazdem, korzystając z drogi dwujezdniowej, jest obowiązany jechać po prawej jezdni; do jezdni tych nie wlicza się jezdni przeznaczonej do dojazdu do nieruchomości położonej przy drodze. 3. Kierujący pojazdem, korzystając z jezdni dwukierunkowej co najmniej o czterech pasach ruchu, jest obowiązany zajmować pas ruchu znajdujący się na prawej połowie jezdni.

arigold7
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-06-22 12:16:05
ja bym wysiadl i mu samochod spalowal ;) a jakby kolo wysiadl to przez leb mu zdzieli :)

Nangin
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-06-22 12:15:32
Zielona Góra wiadome tam all to buraki !!

potek66
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-22 15:14:44
a ty co z gorzowa.???

bingo73
    Ocena: 5 (glosow:17)
2013-06-22 12:09:23
mam tylko taką cichą nadzieję, że większość pochwalająca mercedesa nie ma jeszcze prawo jazdy ani nawet karty rowerowej i ma jeszcze edukacje drogową przed sobą ...

Szpkaz
    Ocena: -8 (glosow:10)
2013-06-22 12:01:35
hahaha debile tak sie składa, że wiem gdzie to jest i tam dalej jest zwężenie drogi, bo remoty wiec facet musi zmienić pas, a ten drugi to tak go wpuszcza jakby chciał a nie mógł

bingo73
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-06-22 11:52:15
A przecież można zadać pytanie: kto tym kierującym , jadącym „w ogonku” na jednym pasie ruchu (podczas gdy sąsiedni pas ruchu jest wolny) nakazał jazdę po tym jednym pasie ruchu ? Nie ma takiego nakazu w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym. Ci kierujący pojazdami sami, z własnej woli „skazują” się na stanie „w ogonku” więc nie powinni utrudniać włączenia się do ruchu tym kierującym, którzy wykorzystują do maksimum jazdę wolnym pasem ruchu.

Justyna0810
    Ocena: -8 (glosow:8)
2013-06-22 14:11:11
Znafffco- Ty i Twoje rady jesteście gówno warci. NIE MA przepisów mówiących i jeździe na SUWAK. w Polsce DEBILU jest zasada PRAWEJ strony, jeżdżenia PO PRAWYM pasie ruchy więc to ty masz braki imbecylu, ale po ilości Twoich pseudo mądrych postów wątpie że masz prawo jazdy. "Powinni Ci zabrać prawo jazdy" za co kretynie??

bingo73
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-22 14:54:26
radzę przeczytać najpierw przepisy, na które się powołujesz. bo w omawianym przypadku zasada prawej strony nie obowiązuje. co do suwaka - masz rację, w polskim prawie jest tylko sugestia i znaki drogowe zalecające taką jazdę, a nie jako nakaz. Jest tylko nakaz jazdy dany pasem tak długo, jak jest to możliwe i zakaz blokowania przejazdu innym użytkowniką drogi.

Pobi
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-06-22 11:51:31
trzeba bylu mu przyje*bac w zad moze by wtedy sie kapno ze ma spier*alac na inny pas

bingo73
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-06-22 11:51:05
Niestety w Polsce zasada takiego poruszania się jest jeszcze mało znana. Często można zaobserwować , że jeden pas ruchu jest całkowicie „zakorkowany”, natomiast drugi pas ruchu na długości 200, 300 m jest wolny i nikt się po nim nie porusza. Jedni kierujący „boją się” dojechać do miejsca zwężenia uważając, że potem nikt nie pozwoli włączyć się do pasa ruchu, inni kierujący jadą wolnym pasem ruchu ale za to Ci, którzy stoją na „zakorkowanym” pasie z zawiści i uważania tych pierwszych za tzw. „cwaniaków” nie pozwal

prezesgregos
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-22 12:30:15
właśnie tak... na zachodzie jest troche większa kultura i nie ma problemu z tym... w każdym razie nie na taką skale jak w PL

spinacz404
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-22 13:54:39
Zgadzam się z Bingo73. Dla wszystkich imbecyli, którzy sądzą, że są mądrzejsi niż są w rzeczywistości polecam film na YouTube watch?v=hhzdDtzPZ6w Warto poświęcić te 10min i zweryfikować swoje poglądy o ruchu drogowym przed dodaniem kolejnego głupiego komentarza.

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-06-22 11:49:53
Co zyskujemy: 1.jazda staje się płynna, bez gwałtownych przyspieszeń, hamowań – często nawet szybciej 2.w pełni wykorzystujemy pasy ruchu – wzrasta więc przepustowość a co za tym idzie zmniejszeniu ulegają długości kolejek pojazdów, 3.dzięki płynnej jeździe zmniejszają się straty czasu – a więc zyskujemy cenne sekundy.

bingo73
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-06-22 11:41:15
i troche przepisów: 1.jeżeli kierowca pojazdu jadącego po „czynnym” pasie ruchu zapewni przestrzeń pomiędzy swoim pojazdem a pojazdem poprzedzającym by umożliwić zjazd pojazdu z zamykanego pasa ruchu – to w taką lukę między pojazdami powinien włączyć się tylko jeden pojazd. Nie należy wykorzystywać sytuacji i próbować zmieścić się następnemu kierowcy zmieniającemu pas ruchu. Bo taka sytuacja powoduje utratę płonności ruchu na „czynnym” pasie ruchu , niepotrzebną nerwowość innych kierujących pojazdami, 2.utrudniać zmianę pasa ruchu dla zjeżd

bingo73
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-06-22 11:44:33
zjeżdżających z zamykanego pasa ruchu poprzez jazdę „zderzak w zderzak” lub też nagłe przyspieszanie – to powoduje ,że kierowcy nie wykorzystują wolnego pasa ruchu a poza tym często prowadzi takie zachowanie do kolizji związanych z najechaniem na tył pojazdu, 3.blokować nie zajęty pas ruchu poprzez: a.jazdę środkiem jezdni zajmując pojazdem dwa sąsiadujące ze sobą pasy ruchu – podstawa prawna - Ustawa prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z roku 2005, nr 108, poz. 908 z późniejszymi zmianami) , art. 16, ust. 4: „Kierujący pojazdem jest obowiązany je

bingo73
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-22 11:46:16
obowiązany jechać możliwie blisko prawej krawędzi jezdni. Jeżeli pasy ruchu na jezdni są wyznaczone, nie może zajmować więcej niż jednego pasa”. b.jazdę nie zajętym pasem ruchu w sposób uniemożliwiający pojazdowi jadącemu za pojazdem kontynuację jazdy (czyli jeżeli pas ruchu przed „blokującym pojazdem” umożliwia dalszą jazdę) – podstawa prawna - Ustawa prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z roku 2005, nr 108, poz. 908 z późniejszymi zmianami), art. 3 ust. 1 : „Uczestnik ruchu i inna osoba… są obowiązani … unikać wszelkiego działa

bingo73
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-06-22 11:47:46
działania , które mogłoby spowodować zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego , ruch ten utrudnić …”, art. 19, ust.2, punkt 1 : „Kierujący pojazdem jest zobowiązany jechać z prędkością nie utrudniającą jazdy innym kierującym”. ------------------------------------------------- -------------------------------

bingo73
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-06-22 11:39:55
W celu optymalnej przepustowości danego odcinka drogi i wykorzystania w pełni powierzchni dostępnej dla pojazdów kierowcy powinni poruszać się dwoma pasami ruchu do miejsca zamknięcia pasa ruchu a następnie wzajemnie ustępować sobie miejsca na włączenie się w potok pojazdów jadących po jednym pasie ruchu na zasadzie określanej słowem „zamka błyskawicznego” lub „suwaka”. Jest to „nie pisana” zasada poruszania się pojazdów w wielu krajach Europy. I trzeba zaznaczyć : od lat sprawdza się w praktyce. Sposób poruszania przy zawężeniu

bingo73
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-22 11:48:51
Sposób poruszania przy zawężeniu jezdni ulicy lub drogi obrazuje przedstawiony znak drogowy z grupy znaków F (znaki uzupełniające). Ponieważ jest to „nie pisana” zasada przedstawiony znak drogowy nie zawsze jest stosowany. Co jednak nie stanowi żadnej przeszkody - w tym prawnej – aby taką zasadę ruchu stosować. Taka organizacja ruchu działa poprawnie jeżeli wszyscy kierujący pojazdami (a przynajmniej znakomita większość) do niej się stosują.

MaestroS
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-06-22 11:24:25
Co w tym dziwnego. Każdy w Zielonej Górze dostaje spazmów, jak widzi rejestrację, która zaczyna się od FZI.

bingo73
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-06-22 11:21:08
czytając komentarze uswiadamiam sobie, że poziom inteligencji i znajomosci prawa w polsce jest makabaryczny. Zgodnie z przepisami należyjechać po swoim pasie do końca i dopiero na jego końcu zjeżdamy na pas umożliwiający dalszą jazdę. Inna jazda jest niezgodna i można dostać za to punkty i mandat (szkoda, że mało Plicji za to karze, ale zdarza się). Zalecenie jest, by na końcu pasa wpuszczać kierowców z pasa kończącego, ale nie jest to nakaz, chyba, że znaki mówią inaczej (coraz częściej można je spotkać, nakaz wtedy jest, a nie zalecenie, jazdy na suwak). No i jazda na suwak to nie cwaniact

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-22 11:26:55
wo, tylko spowodowanie, by jazda była płynna, a przepustowość zwiężenia dużo większa. przy prawidłowym suwaku przepustowość zwiększa się trzykrotnie, a więc trzy razy więcej pojazdów przejedzie, niż przy przepychaniu, jednej kolejce i blokowaniu przejazdu. ale do tego potrzeba mieć głowę, umieć myśleć, znać przepisy ... no imuszą znać je zarówno na jednym pasie, jak i na drugim. A nie wpychanie się pół kilometa wcześniej, bo później powiedzą, że jestem cwaniakiem ...

Justyna0810
    Ocena: -8 (glosow:10)
2013-06-22 11:28:14
Poziom Twojej wiedzy i inteligencji jest makabryczny. W Polsce obowiązuje jazda prawym pasem a nie jechanie do końca i wpierd**lanie sie na chama na ostatnich metrach.Co innego gdy zwężenie następuje po obu stronach jezdni- wtedy jazda na suwak jest jak najbardziej wskazana. Jednak w tym przypadku przewinienia ze strony samochodu jadącego za burakiem z mercedesa nie ma bo nie widać żeby pas JUŻ się kończył.

bingo73
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-06-22 11:35:15
jeśli masz prawo jazdy, to się szybko podszkol, bo masz spore braki, a za takie braki powinni je ci zabrać, a jeśli nie masz, to się podszkol zanim zrobisz,i nie odzywaj się, jak nie znasz tematu. Jazda po prawym pasie tylko wtedy, gdy jest on wolny ... Kodeks Drogowy - polecam tą lekturę. zwężenie z dwóch stron jezdni? o czym ty piszesz? zawsze kończy się jeden pas, a drugi jedzie dalej ....

zwierzak250477
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-06-22 11:43:21
komentarz usunięty przez użytkownika

bingo73
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-22 11:59:27
zwierzak, włąśnie myśl, to na pawdę nie boli. Zacznij od podstaw, czyli od sposobu okerślenia przepustowości. od czego ona zależy? od prędkości pojazdów na przepuście. punkt zwolnienia pojazdów jest w punkcie krytycznym, czyli włąśnie na początku zwężenia, później już nie ma (pomijam gapiów przy wypadku drogowym). korek powstaje przez to, że w tym punkcie powstaje zator, bo na jednym pasie jest jazda w zderzak i brak płynności ruchu (by mi sie nikt nie wepchnął z boku), a drugi pas wolny. wynik - prędkość w punkcie krytycznem jest bliska 0, a wię przepustowść nie wielka. Jazda na suwak powodje

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-22 12:03:37
powoduje, ze i na jednym i na drugim pasie pojazdy jadą w pewnych odległościach od siebie, a co za tym idzie, jest zachowana płynność ruchu. nikt sie nie wpycha nagle ani nie robi za dobrego wujka i nie wpuszcza przed siebie, powodując nagłe zwolnienie całej kolumny. Przed samym zwężeniem miedzy pojazdami jest na tyle dużo miejsca, że wjechanie pojazdu międzynie nie powoduje nagłej zmiany prekości. efekt? prędkość przejazdu zwiwksza sie co najmnie trzy krotnie, a jak jest to zrobione perfekcyjnie, to nawet mozesz jechać z prędościami rzędu 40~80 km ...

zbiczeek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-22 12:30:13
@bingo - to, o czym piszesz, tzw suwak i jego "zalety" w miescie nie ma zadnego zastosowania. W miescie o przepustowosci decytuje dlugosc, z jaka pali sie zielone/czerwone swiatlo. W dajmy na to 30 sek przejedzie jakies max 50 samochodow, pozostali czekaja na kolejne zielone i bez znaczenia jest czy do swiatla podjada na suwak czy nie, swiatlo nie bedzie sie palic dluzej, szybciej za stopu tez nie pojada, chyba ze beda to wyscigowi kierowcy, albo dostana wyscigowe auta.

zwierzak250477
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-06-22 12:43:53
komentarz usunięty przez użytkownika

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-22 12:46:48
komentarz usunięty przez użytkownika

macko155
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-22 11:18:11
komentarz usunięty przez moderatora

Adam1708
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-06-22 11:15:20
Było już na głównej jeśli dobrze pamiętam :)

moniamd
    Ocena: -10 (glosow:20)
2013-06-22 11:07:52
Burak to ten co trąbi... wpierd...ć się chce na przód gdy wszyscy inni czekają...

Zygus123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-22 11:30:08
A teraz idź zażyj lekarstwa.

snr3
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-22 11:56:09
Pierdu pierdu a gdzie ty to widzisz ze on sie chce wpierd...c ? ja widze ze chce kontynuowac jazde lewym pasem ktory sie jeszcze nie skonczyl a bubek w mercu nie dosc ze majac odpowiednio miejsca zeby zmienic pas ruchu (w koncu po cos ten kierunkowskaz ma wlaczony nie?) tego nie robi to jeszcze blokuje innych na tym pasie.. buractwo i tyle

jan0sik
    Ocena: -8 (glosow:24)
2013-06-22 11:01:45
Prawie kazdy kierowca ZAWODOWY tak robi a tylko wieśniaki sie wbijają i ciągną do samego konca. Dlatego też zawsze staje swoją ciężarówką na lewym pasie i jade obok innego tira zeby własnie takich pierd...ych cwaniaków jak ta pi..da z busa wyhamować. I burak to był ale ten co trąbił i ta co nagrywała!!!

nieSwiety
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-06-22 11:19:26
Cipa jesteś, nie kierowca zawodowy...

bingo73
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-06-22 11:23:49
każdy imbecyl tak robi, a nie kierowca zawodowy. Jeśli myślisz, że ja kierujesz ciągnik z naczepą i masz do tego uprawnienia, to jeteś kierowcą zawodowym, to się mylisz - do tego trzeba jeszcze umieć jeździć i znać przepisy. Jak jesteś większy niż inni użytkownicy drogi, to nie znaczy, że tobie wolno robić rzeczy, które są niezgodne z przepisami ...

ramptourist
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-06-22 11:31:54
Każdy kto pracuje jako kierowca robi tygodniowo powiedzmy minimum te 1000 km jeśli tylko nie jeździ w koło komina. Z takim doświadczeniem można się naoglądać naprawdę wielu imbecylów tak jak ta pani co nagrywa i kierowca który trąbi.

agentfoxmulder
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-22 19:41:15
Mam nadzieję, że nie jeździsz "na zachód" i tam nie robisz tej wiochy. Widziałem wiele razy zdziwione miny Niemców na zwężkach jak dobierało się dwóch Polaków i blokowali dwa pasy. Niektórzy nie rozumieją zasady jazdy na suwak i nawet znaki informacyjne ustawiane na zwężkach im tego nie są w stanie objaśnić.

pioplo1
    Ocena: -4 (glosow:16)
2013-06-22 11:00:50
i brawo dla kierowcy merca - buraki to się pchają do końca pasa,choć wie pajac jeden z drugim że się kończy.A poczekać na prawym wieśniaki jak reszta to jest jakiś obciach? Może to w końcu ciemne babsko z busa na lewym pasie pojmie choć może to będzie zadanie przekraczające jej zdolności intelektualne.

zbiczeek
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-06-22 11:13:20
Nie masz pojecia, o czym piszesz. Jakiego konca pasa? To jest dwupasmowa jezdnia (ul. Dabrowki, Zielona Gora, na guglu mozna sobie sprawdzic), K@tas w mercedesie majac kilkaset metrow wolnego, celowo blokuje samochody w odleglosci jakies 100m od swiatel uniemozliwiajac innym uzytkownikom drogi normalnie przejechac.

Adam1708
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-06-22 11:17:11
Brawo? On tylko powoduje jeszcze większy korek. Wiesz po co są zrobione dwa pasy? Wątpię - ale tak to jest jak ktoś pierwszy raz ze wsi wyjedzie... Gdyby trafił na mojego sąsiada - leżałby już w szpitalu. I nic dziwnego, bo kogo by nie wkurzyło takie zachowanie?

anelka
    Ocena: -3 (glosow:15)
2013-06-22 10:55:12
No i bardzo dobrze zrobił, pajace chca jezdzic do konca i sie wbijac na chama?stac w kolejce! barany...

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-22 11:28:38
przez takich pajaców, jak ty i ten z merca, są wogóle kolejki i korki ...

wiocha_az_wstyd
    Ocena: -6 (glosow:16)
2013-06-22 10:55:05
Cwaniak z busa chciał się wcisnąć na początek kolejki i ominąć wszystkich.. ale bystrzak w mercedesie mu przeszkodził w tym chamskim czynie :) a co tam... więc burak z busa postanowił nagrać tenże mężny czyn kierowcy z mercedesa i zbłaźnić się w Internecie...

piotrekkk44
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-22 11:10:52
zastanów sie nad tym, że może ten "cwaniak" z busa chciał w lewo jechać? tam dalej tępaku jest rondo jakbyś nie zauważył..

wiocha_az_wstyd
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-23 16:19:20
idioto... na to rondo jest wjazd i tak jednym pasem i z tego miejsca nie można przed rondem skręcać w lewo "tępaku"... zastanów się na przyszłość co piszesz, bo tą przebudowę ronda dobrze znam gdyż często tędy jeżdżę... i na dodatek jest tam znak żeby korzystać tylko z jednego-prawego pasa mośku

fred150
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-22 10:45:05
pewnie niedziela była.

jacek375
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-06-22 10:43:55
TĘPY falubaz I WSZYTKO NA TEMAT

FerreiraPepe
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-06-22 10:34:29
to jest ta polska m3ntalnosc lewy pas wolny ale kretyn nie zjedzie co mu to robi ? mialem taki przyklad jechalem z kolega rannym po wypadku w pracy krwawily mu rece i taki gosv jak tu nam sie trafil poprostu nic tylko liscia takiemu czlowiekowi hamy

ploniuk
    Ocena: -7 (glosow:21)
2013-06-22 10:25:51
i bardzo dobrze panu należą się brawa a nie cwaniaki w osobówkach cisną do końca i wykorzystują to że ciężarówki mają słabszy start , stać w kolejce jak wszyscy

Justyna0810
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-06-22 10:34:06
A gdzie tu jest niby pokazane że chce cisnąć o końca??? Było full miejsca i możliwe że za tym palantem z mercedesa kobieta też chciała zmienić pas, a ten frajer nie dość że blokował swój pas to jeszcze cudzy bo widać że facet stał i go przepuszczał ale palant miał w dupie

bingo73
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-22 11:31:15
tylko, że przez to są wogóle kolejki. Jazda na sówkak daje 3 razy większą przepustowoś niż stanie w jednej kolejce dwa kilometry przed zwężenem. za kółkiem trzeba myśleć, ale coraz mniej kierowców z tym sobie radzi ... kiedyś od kierowców tego wymagali, dziś sprawdzają tylko, czy umie trzymać kierownicę ...

god_gw
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-06-22 10:24:28
falubaz. nic dziwnego...

pawelfarciaz
    Ocena: -11 (glosow:17)
2013-06-22 10:23:37
burak to ten co trąbi zamiast delikatnie dać znać np światłami to trąbi jak by karetka jechał.A policji dasz kobieto to mandat za uzywanie sygnału dzwiekowego dostaniesz

piotrekkk44
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-22 11:06:52
walnij sie idioto w głowe czymś twardym a potem coś pisz.. i wracaj do pchania taczki

gnom1981
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-21 13:28:47
chamstwa nie brakuje na drogach ale ten to idiota

kkamil_pl
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-06-21 10:28:14
I właśnie przez takich matołów tak się u nas jeździ. Myślę, że bezsensowne dyskusje z takimi bez mózgami nie maja sensu. Pozdrawiam wszystkich myślących kierowców.

matrosbum
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-06-21 09:23:27
jazda na suwak jest gdy kończy się jeden pas i jest zwężenie, ale dla mnie i tak to jest bezsens bo każdy to nagminnie wykorzystuje a więc czekać kurrr w kolejce jak wszyscy

St3v3n
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-06-21 10:10:00
Chyba nie masz prawa jazdy... Akurat jazda na suwak zdecydowanie w wielu przypadkach zmniejszyła by kongestię na drogach...

stach1947
    Ocena: 52 (glosow:82)
2013-06-21 08:08:36
Tak to już bywa, ze w każdej społeczności musi znaleźć się jakiś kutas.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500