Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Polska kraj w środku Europy w którym nie ma pracy,ponad 2 mln Polaków żyje w nędzy!
Liwia88  13-06-29, 14:21 Zgłoś
+ 608 -
Dodano: 2013-06-29, 14:21:24   przez: Liwia88
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 608  Zgłoś nadużycie
331
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wyjaśniona poza
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  A Polsat jak zwykle w swoim stylu
  •  Pracowity gość
Ukryj komentarze(85)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
qwerty777
    Ocena: 38 (glosow:46)
2013-07-01 10:51:16
Chcialem Was tylko ostrzec : W tym momencie tusk jest spalony i uklad bedzie probowal wmowic polakom, ze pis jest zbawieniem i to dobra partia. Nie dajcie sie oszukac ! To jest jedna banda. Kaczynscy u wladzy juz byli - nie zmienili nic - podpisali traktat lizbonski, ktory odebral polsce suwerennosc. Nie dajcie sie nabrac na wymiane swin przy korycie - TRZEBA ZABRAC KORYTO.

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-06 22:25:36
chyba 10 milionow

Ziomso345
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-28 18:42:48
oj marze o tym żeby jakaś rewolucja wybuchła w tej Polsce i żeby wszyscy ludzie wyszli na ulice by obalić nasz rząd

Andorian
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-14 21:00:33
Narodowców postawcie u władzy, oni jedyni nie byli i z pewnością więcej zrobią niż te świnie przy korycie.

alwexim
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-09 13:00:26
Polacy się nadają do "obalenia" - chyba tylko flachy ;)

Antycyponek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-07 14:02:53
komentarz usunięty przez moderatora

luzak1977
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-05 15:09:22
Ale gdzie tu wiocha?

Artik1993
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-05 14:44:01
ludzie czyny nie słowa obalić rząd !!!

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-05 02:05:41
JKM może tu tylko posprzątać

Auron
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-03 07:36:15
niepełnosprawnymi(jak Hitler) albo co chcą zabrać z urzędów pracy zasiłki dla bezrobotnych i dać wszytko na wojsko... A przypomnę ze niektórzy stracili prace i pobierają zasiłek a pracy nie znajduje się z dnia na dzień. Wiec nei wmawiaj bredni i radze głsowoac na PIS jesli chcecie to co było wczesniej cukier za 2,50zł chleb za zeta. Tańszy prądu i woda i gaz. Teraz mamy wszytko najdroższe.

Auron
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-03 07:33:15
@qwerty77 zastanawiam sie czy mam cie pojechać po całej lini czy tez olac ciepłym moczem. Traktat Lizboński Podpisał Śp.kaczynski który wstrzymywał sie z podpisem dość długo opozycja nalegała i skakała PISowi w tamtym czasie do gardeł ... Bo Kaczyński negocjował ten traktat(reszta mówiła podpisz i już) bez negocjacji Powinieneś się cieszyć ze mamy taki traktat a nie inny bo byś zapewnię całkowicie stracił suwerenność zanim cos napiszesz na temat PIS poczytaj pooglądaj bo zal mi cie lepiej zeby Ruch Palikota był pewnie twoim zdaniem u włądzy albo SLD korupcja albo Prawica ktora walczyz niep

brudny18
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-03 00:14:01
bez "L" w pierwszym słowie na transparencie też by się zgadzało

ghrupolak89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-02 22:17:58
nie wiem jak wy, ale moim zdaniem obalenie rządu i tak nic nie da, politycy są po to żeby nam się wydawało, że mamy wybór. To tylko marionetki dostające rozkazy od wiele bardziej wpływowych osoób

ziko23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-02 21:42:25
moderator wał

ziko23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-02 21:40:38
qwerty777 jak to zrobić?

ziko23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-02 21:38:44
komentarz usunięty przez moderatora

qanciastic
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-02 20:45:07
Na całym świecie tak samo. W każdym kraju gdzie władza jest, jest źle. Nic na to nie poradzimy. Brawo, że w końcu ktoś zmądrzał i nie jest przeciwko PO tylko systemowi, bo zmiana partii nic nie da!

Kacpruh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-03 00:11:33
To jestem ciekaw czemu praktycznie w całej Europie żyje się lepiej niż tutaj

sangre666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-03 12:10:28
Kacpruh bo różnica jest taka, że w większości krajów europejskich rządzi lewica. A w polsce rządzi cyrk...

czak_mobile
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-02 18:07:21
też jestem za tym byśmy tak jak Egipcjanie czy Bułgarzy wyrazili swój głos sprzeciwy, ale mimo że jest nam źle to i tak wszyscy się boją albo są zbyt leniwi by wyjść na ulicę i zrobić coś pożytecznego. To przykre bo dajemy się wykorzystywać i nikt nie zawalczy o swoje prawa

pigbull
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-02 08:20:03
polacy zyjacy w nedzy...gdzie kazdy ma samochod internet tel.komorkowy i plaski telewizor...TO NIE NEDZA,TO GORSZA SYTUACJA NIZ W KRAJACH TRZECIEGO SWIATA,NIEDLUGO U NAS BEDZIE NALECZOWIANKA BUDOWAC STUDNIE A NIE W SUDANIE,ZACZNIJCIE MYSLEC GLUPIE POLACZKI ALBO WYJEDZCIE NA WYSPY GDZIE RESZTA POLMOZGOW JUZ CZEKA,ja jakos nedzy nie dostrzegam ale co ja tam wiem

luna1695
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-02 01:35:43
Spoleczenstwo jest przemyslanie rozwarstwione. Paczka kozakow ktorzy zyja jak paczki w masle i dymaja bezkarnie wszystkich jak leci. Ludzi ,ktorzy zastraszani w pracy beda dalej sssac bo maja rodzine i 20 lat kredytu na chalupe i bedakow ,ktorzy musza zarobic chociarz 200 by wplacic to na konto wspolnoty by nie zlicytowano ich mieszkania.Takie sa uklady i polityka rzadu. Ciemnym i biednym latwo sie rzadzi.

marko2111
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-01 22:21:04
I co że pokazuje politycy i tak mają to w du... jeszcze nie czytałem żadnego artykułu że demonstracja czegoś dokonała no oczywiście nie licząc gejów i lesbijek

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-01 21:23:48
Co to znaczy obalić system? A jeżeli nawet to co dalej? Czy jest jakiś Mesjasz polskiej polityki który cudownie obniży dług publiczny, stworzy milion miejsc pracy, uzdrowi służbę zdrowia, podniesie pracę minimalną 2-3 krotnie itd? Przestańcie marzyć, rzeczywistość jest taka że jesteśmy krajem na dorobku, który został zniszczony przez dwie wojny i komunę i tak naprawdę istnieje niecałe 100 lat (oczywiście po zaborach). Nie możemy się równać z np. Niemcami, WB czy Francją. Dla nas punkt odniesienia to np. Ukraina, Czechy, Węgry, Rumunia.

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-01 20:26:11
JKM lek na zło ! On obali system !

petma
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-01 20:24:08
obalić system a zmienić rząd to dwie różne sprawy. zmiana rządu nie spowoduje zmiany systemu.

mpeer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-01 20:14:24
W Polsce nie ma ludzi do rządzenia!!! Tusk się już wypalił. OK. Nie będzie u władzy. I kto po nim? Kaczyński? Pamietam co było przed PO i nie chce tego. Powie tak samo każdy rozsądny Palikot? Showmen, który paraduje z pedałami i transwestytami, zeby zwrócić na siebie uwagę. Miller? Ludzie już chyba zapomnieli o jego "grzechach" bo pare lat już minęlo i teraz łądnie mówi. Reszta sie nie liczy w walce o rządzenie. I tak źle i tak nie dobrze...

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-01 21:17:19
Gos rozsądku pośród bełkotu wiecznie niezadowolonych!

Andorian
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-14 21:03:40
Radziłbym postawić na Narodowców kolego :]

armani7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-01 18:00:44
macie moje przyzwolenie i blogoslawienstwo Cebulaki. K U C H W A !! Łukasz Stanisławowski "Testoviron"

grzepek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-01 17:50:27
Enjoy Capitalism

Hehe2013
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-01 16:25:22
Kurde wszyscy ten rząd i rząd.Tuski i tuski.A tak naprawdę co ta garstka tam może.Rozejrzyjcie się po swojej okolicy ile nałupać potrafią np. prezydent miasta ze swoim szwagrem.Ilu takich w tym kraju mamy? A że bieda? No tak Twoja matka zarabia 1200 zł...ale wiesz co? Właściciel firmy w której ona pracuje ma dom za kilka milionów zł i kilka fajnych fur w garażu.No ale nie zapłaci więcej bo w tv mówią że kryzys.Wina Tuska? Może tym się ktoś w końcu postawi?

astaii
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-07-01 15:43:36
Tylko JKM

anubisgd
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-07-01 14:53:23
popieram ani pis ani po nie nadaje sie do rządzenia.

heejt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-01 14:51:30
beda niedlugo wybory, bedziecie mieli okazje.

longvader
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-07-01 16:51:51
I znów pójdzie 30% bo reszta będzie politykować na WIOCHA.PL

Zubkownik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-01 14:38:11
Koryto pozłacane tylko świnie się przy nim zmieniają a jest i będzie tak samo

serdelcool
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-01 14:33:08
Nawoływać do obalenia systemu na takim portalu jak wiocha.pl jest całkowicie bez sensu... Chodzi tu tylko o łapki w góre.

Samsara
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-07-01 14:25:30
Czyli jaki system obalić? Demokrację? Czyli co, anarchia, czy totalitaryzm w zamian? Zastanowił się których z tych pustych łbów w dresie ze zdjęcia co będzie po obaleniu? Historii się k...a uczyć nie chciało polskim debilom i nie wiedza że rewolucja zawsze pożera swoje dzieci, a na jednych tyranów przychodzą inni, jeszcze "lepsi". Może pora pomyśleć na kogo zagłosować w następnych wyborach? Aaaaaa.... pomyśleć... to ciężko..... polaczkom ciężko się myśli, lepiej się łazi ze sztandarami....

qwerty777
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-07-01 14:33:16
polowa rodzinki w urzedach pracuje i boisz sie, ze nie bedzie co do gara wlozyc jak sie wywali ten chory demokratyczny ustroj w ktorym 2 pijakow ma wiecej do powiedzenia niz profesor? Istnieje cos takiego jak liberalizm - bedziesz mogl wtedy zajac sie swoim zyciem zamiast ciagle blagac bande urzedasow aby powiedziala Ci, ktora reka powinienes zlapac za klamke od drzwi.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-01 15:33:35
I co ? To ma pomóc tym 2 milionom w nędzy ? Czy może do tych 2 milionów dołączy jeszcze 5 milionów tych co właśnie w urzędach i budżetówce pracują i stracą prace. A i jeszcze kilka milionów emerytów i rencistów co i tak ledwo za co żyć mają też straci swoje nędzne emeryturki.I co zamiast demokracji proponujesz ? Dyktaturę profesorów ? Tak samo się sprawdzają jak dyktatury robotników.

track28
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-01 17:44:58
Cóż wy wypisujecie. Wystarczy dać ludziom więcej wolności - obniżyć podatki i niech sami decydują co chcą zrobić ze swoimi pieniędzmi a nie nakładać na nich haracze pod pretekstem opieki zdrowotnej której nie ma czy emerytur które zaraz się skończą - a zadłużenie stale rośnie - pętla na szyi naszych wnuków. Przyłączam się do apelu na zdjęciu - OBALMY ***** TEN SYSTEM !!

cyb155
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-02 00:48:55
Track28 masz rację !!! Wolny rynek , mniej debilnych zasad nikomu nie potrzebnych , mniejsze podatki bo i tak tą kasę wydasz i zwróci się w Vacie nie zabierzesz ich do grobu, wolność wyboru dla ludzi , nie narzucanie ludziom rzeczy wbrew woli niby dla ich dobra. Kto ma ku..rwa wiedzieć lepiej ode mnie co jest dla mnie dobre ?? Ten system to jest je...ba...ny totalitaryzm pod przykrywką niby demokracji !!! Jestem za Nową Prawicą

Buahahahah
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-07-01 12:40:36
NIGDY PIS, NIGDY!!!

qwerty777
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-01 14:02:41
masz jakas roznice miedzy pisem i po ? oprocz tego, ze przed kamera lataja inne pyski i podswiadomie wydaje Ci sie, ze masz na cos wplyw. TO JEST JEDNA BANDA - a na nagonce : zaglosuje na tuska zeby nie wygral kaczor i na odwrot zrobili caly interes : polakom sie wydaje, ze sa tylko te 2 opcje - a to jest tak naprawde jedna banda oszustow.

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-01 14:16:38
To raczej palikot do dzisiaj jest związany z PO, tylko zalozyl inna partie, żeby zdobyc poparcie w nowych kregach wyborców:d

bierut1
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-07-01 11:17:17
OBALMY KURW@ TEN SYSTEM - proporcjonalny a w zamian JOWy lub mix. Żadnych przewrotów, żadnych rozpierduch palenia opon. JESTEŚMY CYWILIZOWANI i można to zrobić spokojnie i po cichu tylko trzeba jedności a nie " PIS nie kurw@ PO ". A oni się z nas śmieją i żyją.

sangre666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-01 12:04:16
obalimy system i co dalej? niema ŻADNEJ dobrej partii do wybrania. Lewica chce napchać kieszenie, prawica chce oddać kraj pod władzę watykanu. I tyle. Nie ma wyboru. Gratulujecie rosji zakazu pedałowania - w samej moskwiwe w skrajnej biedzie żyje 1,5mln ludzi.

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-01 13:54:46
Wiem że nie ma żadnej dobrej partii. W PISie też są nie fanatycy, w PO i SLD nie złodzieje i nawet u palikota nie pedały-chociaż moim zdaniem są najgorsi. JOW ich wyłuska ponieważ głosujesz na konkretną i jedną osob i ona będzie w sejmie. Teraz Tusk, Kaczyński itp wpisują ludzi na listę i numer decyduję czy będą w sejmie. LIDER PARTII wybiera bezgranicznie posłusznych a liderzy mając taką władze chorują umysłowo, są podatni na korupcję i wprowadzanie chorych ustaw.

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-01 13:58:41
Jesteś załóżmy korporacją i potrzebujesz przepchnąć ustawę to teraz gadasz załóżmy z tuskiem i tylko z nim i pewnie ją masz. Z 300 się nie dogadasz i to wyjdzie. W JOW posłowie boją się obywateli a nie liderów partii bo od obywateli zależy czy będą na drugą kadencje.

michalng
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-01 15:36:41
@ bierut1. Do senatu masz JOW-y. Ilu jest senatorów nie z PO lub PIS ? Cimoszewicz i kto jeszcze ?

bierut1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-01 16:21:02
michalng Ja nie chcę zamykać czy likwidować tą czy tamtą partie bo jest zła.Senatorów wybrali ludzie konkretnie z nazwiska i przed nimi są odpowiedzialni, oni ich wybiorą lub nie na następną kadencje-Kaczyński lub Tusk ma g@wno do gadania. System powoduję że posłowie są zli-muszą być posłuszni i wdzięczni liderowi bo nie znajdą się na liście wyborczej. W KAŻDEJ partii są normalni i chcący dobrze ludzie tylko mogą się nie znależć na liście bo nie liżą dupy lidera i NA NICH POWINNIŚMY GŁOSOWAĆ bez względu czy to PIS PO SLD czy coś innego co może powstać.

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-01 16:31:51
Każdy wysoko rozwinięty kraj ma JOW lub jego odmianę. Gospodarka to łańcuch, pieniądze włożone w nią powinny przejść przez każde ogniwo, odżywić je i płynąć dalej odżywiając następne. Są ogniwa w które kasa wpływa ale już nie wypływa,podobnie było za komuny, tak jest teraz i jak nic nie zrobimy to będzie dalej. Nasza gospodarka jest jak Angielska-też mieli wojnę, Niemiecka-też mieli komunę NIE ALE ONI MAJĄ JOWy Przypadek czy jakaś zależność. Posłowie Angielscy ustalają prawo dla ludzi którzy ich wybrali i może wybiorą tam nie ma takiego szmaciarstwa jak u nas

bierut1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-01 16:33:30
I o obalenie tego systemu chodzi a nie o demokracje jak tu niektórzy straszą.

michalng
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-01 19:08:22
@bierut1 no własnie nie. To Kaczyński i Tusk dalej wybierają. Wystawia Kowalskiego, to wygra Kowalski, Wystawia Nowaka to wygra Nowak. Nic się nie zmienia. Mało to w UK (gdzie sa JOW-y) w części okręgów w zasadzie wogle nie ma wyborów, Wygrywa tam zawsze jedna partia, powiedzmy zawsze konserwatyści, nie ma sensu przeprowadzać wyborów, jak konserwatyści wystawia myszkę miki to miki wygra. ps: Niemcy nie maja JOW-ów tylko system mieszany. My mamy JOWy do senatu i do rad gmin. Widzisz istotną różnicę w tym kto wygrywa ?

bierut1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-02 11:39:04
To co zrobić, wybrać nowego lidera, zaufać mu a On spali się po jakimś czasie-jak reszta. Wiem że Niemcy mają system mieszany(pisałem JOW lub jego odmianę). System proporcjonalny oddaje 60% decyzji w kraju jednej osobie, czasami sprzedajnej, czasami głupiej, chciwej, nieporadnej. JOW to zmieni ale ideałem też nie jest bo ideałów nie ma. Jak byś mógł coś zmienić to co? Ja JOW

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-02 17:24:39
Moim zdaniem z wprowadzeniem JOW-ów trzeba poczekać. aż nasza "demokracja" dojrzeje. Az partie przestana być folwarkami liderów, Bo JOW-y doprowadzają do zacementowania sceny politycznej. Zobacz jak jest w USA czy GB. Tylko 2 partie. Żadna "nowa" nie ma szansy się przebić. Bo nawet 10-15 procentowe poparcie w skali kraju może dać 0 miejsc w parlamencie. W Polsce po wprowadzeniu JOW-ów zostały by w parlamencie 2 partie tylko. Co wybory rządził by albo Tusk albo Kaczyński, niepodzielnie, bez koalicjantów.

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-03 12:04:33
Zgodzę się trochę z tym zacementowaniem sceny politycznej acz nie do końca.Może i będą dwie partie ale każdy poseł będzie mógł głosować samodzielnie wg swego sumienia najwyżej lider pogrozi mu palcem-tyle będzie mógł zrobić a obywatele wybiorą go znowu, a teraz nie wpisują takich na listę wyborczą.Ja uważam że nasza demokracja nie dojrzewa, ona CHORUJE I GNIJE.Trzeba naprawdę mocnego lekarstwa w postaci JOW żeby wyzdrowiała i mogła dojrzeć.NIE ILOŚĆ partii się liczy tylko JAKOŚĆ.JOWy są czasami lekko nie sprawiedliwe ale teraz jest szambo.Wybieraliśmy, wybieramy,wybierać będziemy mniejsze zło.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-04 12:14:02
Nie. Obywatele wybiorą tego który będzie kandydował z partii. Jak poseł "podpadnie" liderowi to w następnych wyborach lider wystawi w okręgu kogoś innego i to ten inny wygra. Masz JOW-y w senacie. Wszyscy senatorowie są albo z PO albo z PIS jedynym niezależnym jest Cimoszewicz. Chciał byś sejmu gdzie masz tylko PO i PIS ? Bez "małych" partii ? PO i PIS już zawsze. Tak jak w USA czy GB. Tylko 2 partie.

bierut1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-04 14:48:44
Dwie partie w parlamencie mogę zaakceptować jak to będą dobre partie. Zapominasz o jednym-nawet Ty mógłbyś startować jako kandydat niezależny i jak byś wygrał i przez 4 lata się sprawdzał to pewnie wygrasz następnym razem i to jest WIELKA ZALETA JOW. Pisałem że JOW nie jest idealny ale o niebo lepszy od systemu obecnego. Nasza demokracja się zwija a nie rozwija. Nie chcesz PO PIS to co.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-05 14:28:59
Dlatego trzeba poczekać z JOW'ami aż te partie będą normalne bo obecnie to PO i PIS, a ja nie chciał bym do kończ życia głosować na PO tylko dlatego żeby PIS nie rządziło. A tak to by wyglądało, bo jeśli chodzi o rzad to był by tylko PO lub PIS. Na "niezależnych" mało kto by głosował bo oni i tak nie będą rządzić krajem, będzie rządzić PO albo PIS. A oto chodzi w wyborach do sejmu. Wybieramy partie która będzie rządzić. I nie było by specjalnych szans na zmianę. Teraz masz nowe partie masz Palikota, spore szans ze w następnych wyborach będziesz miał Kukiza. W JOW'ach nic nowego nie b

zbiczeek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-01 11:12:33
No dobra, przyjmijmy ze nielicznej, ale bardzo glosnej grupce niezadowolonych uda sie system obalic. Nie podoba sie demokracja, to co dalej? Komunizm? Faszyzm? Fundamentalizm? Feudalizm? Monarchia? Wszystko juz bylo i sie nie sprawdzilo. A moze jakis nowy niewymyslony i nienazwany jeszcze system?

qwerty777
    Ocena: 38 (glosow:46)
2013-07-01 10:51:16
Chcialem Was tylko ostrzec : W tym momencie tusk jest spalony i uklad bedzie probowal wmowic polakom, ze pis jest zbawieniem i to dobra partia. Nie dajcie sie oszukac ! To jest jedna banda. Kaczynscy u wladzy juz byli - nie zmienili nic - podpisali traktat lizbonski, ktory odebral polsce suwerennosc. Nie dajcie sie nabrac na wymiane swin przy korycie - TRZEBA ZABRAC KORYTO.

Grafit00
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-07-01 10:38:52
Wiocha to sranie na własny kraj, rząd i system oraz nawoływanie do protestów które jeszcze bardziej destabilizują nasze państwo. Chyba że to komuchy, faszyści albo jakaś inna poje..na ideologia woła jak to źle w naszym kraju, gromadząc sobie w ten sposób pobratymców.

davidstar
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-07-01 10:45:37
komentarz usunięty przez użytkownika

SuperGL
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-07-01 11:56:17
trzeba być g*wniarzem żeby nie dostrzegać, że w Polsce jest źle. Na pewno jeszcze nie wyszedłeś z gimnazjum, ciągle jest ci wesoło tylko dlatego, że jarasz. I ciesz się, że twoi rodzice dadza ci na wszystko co chcesz bo nie każdy tak ma. Kiedys poumierają, noga ci się w zyciu poślizgnie i zobaczysz jakie jest życie. Licz się z tym już teraz. I zmieniaj polskę póki czas.

michalng
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-01 15:42:35
Trzeba być gówniarzem żeby nie dostrzegać ze w Polsce jest dobrze. Ci którzy pamiętają jak wyglądała mizerota stanu wojennego i lat 80 albo czasy przemiany ustrojowej i początku kapitalizmu lat 90 nie próbują porównywać Polski do krajów zachodu i doceniają wolność i rozwój.

Grafit00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-06 01:11:12
SuperGL Kliknij na mój profil to zobaczysz ile mam lat. Gówniarzem to jesteś ty, masz 19 lat i zero pojęcia o życiu. Narzekasz na swój kraj jak by to był trzeci świat a wyobraź sobie że w Polsce są ludzie którzy doskonale się mają, budują domy, jeżdżą nowymi samochodami i zakładają rodziny. Rozejrzyj się dookoła.. ci ludzie są wszędzie. W moim miasteczku nigdy wcześniej nie było tylu inwestycji co obecnie. Powstają nowe domy, drogi, chodniki. Sam niedawno zakupiłem działkę i przymierzam się do budowy domu. I nie narzekam tylko ciężko zapierdalam 8 godzin w robocie i 8 na działce.

Grafit00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-06 01:14:31
Bo nauczono mnie ze w życiu jak nie zapierdalasz to niczego się nie dorobisz i uwierz mi że na zachodzie jest tak samo. Pracowałem wiele lat w Holandii, lata wyrwane z życiorysu. Pieniądze nie rosną na drzewach i choć nie wiem jak długo byś protestował czy plół w godło to żaden polityk ci nie da gotówki do rączki.

ChudyKN
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-07-01 10:28:31
Teraz systemy chcecie obalac. A kto glosowal na ryzego? Ja? Mi to tam zwisa bo siedze w Australii. Polacy Buracy Cebulacy.

davidstar
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-07-01 10:46:59
komentarz usunięty przez użytkownika

SuperGL
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-01 14:11:45
taka prawda;) na niego głosowali żeby nie rzadzil PiS to teraz mamy kraj POdatkami i POje*anymi ustawami płynący:)

gastryk
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-29 15:12:05
Tylko co w zamian!- -mądrale!

jed55
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-29 15:49:03
Moze "hajlajf"

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-06-29 16:05:20
wszystko w zamian bedzie lepsze od tego g..jakie nam wladza serwuje...

Grafit00
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-01 10:46:12
Kliszka zanim napiszesz zastanów się dwa razy bo brednie serwujesz a gimbusy się uczą. Oj jak ja bym chciał żeby komuna wróciła i stan wojenny. Wtedy byście dzieciaki wspominali przed snem z łzami w oczach że żyliście kiedyś w pięknej Polsce gdzie policja nie pałowała za spacery po chodniku po 19tnastej a w sklepie buło coś więcej niż ocet.

bierut1
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-07-01 11:00:45
TYLKO JOW Przeanalizujcie to na spokojnie, wszystkie za i przeciw (bo też takie są) poczytajcie w internecie - zmieleni , jow i obywateledecyduja. Po tygodniu dojdziecie że jest to recepta na nasz polityczny rozpiżdziel. Anglia i Niemcy takie lub podobne mają i to MY JEDZIEMY ZAPYLAĆ DO NICH a nie oni do nas - jakaś logika w tym jest.

siwythc666
    Ocena: 6 (glosow:18)
2013-06-29 14:28:18
ciekawy jestem jak rzad zagospodaruje pieniadze ktore UNIA przeznaczyla na walke z bezrobociem..... pewnie na nowe etaty dla rzadowych rodzin

MarioZed
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-02 08:09:54
A jak inaczej? Oczywiście, że powstanie jakiś płód do walki z bezrobociem obsadzony "swoimi". Oczywiście, że zatrudnieni tam będą brać po 50 tys zeta na miesiąc plus jakiś milion odprawy. Oczywiście, że przepisy jakie ustalą będą takie, że mało kto z bezrobotnych się załapie na pomoc. I tak to mniej więcej wygląda za każdym razem, jak nasi umiłowani przywódcy pragną pomóc potrzebującym rodakom. Kasa zostaje tam gdzie ma zostać. Nie dla psa kiełbasa.

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-06-29 14:27:38
Domy Towarowe Centrum z tyłu widać 2 z 3 o nazwach Wars i Sawa,tylko że od 20 lat one już tak się nie nazywają Jesli się dobrze przyjrzeć to widać że to montaż.

przesmieszne
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-06-29 14:46:16
@Liwia ma encyklopedyczną wiedzę, pewnie ze dwa a może i nawet trzy razy przeczytała cały internet, wie np. ile kosztowało wyłożenie płytkami szaletu w Oświęcimiu, jak sie do słupka przypina kosz w Radomiu, że o powyższej wstawce nie wspomnę

wxxxxxxxxxx
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-06-29 15:18:22
Od was nie ma mądrzejszych. Pierdal na prezydenta!

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-29 15:54:39
Wxrazypincset, masz jakas ferdalowa manie?

ferdal
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-29 16:22:56
waccccccccccccek dla ciebie lepiej nie,zabronie idiotom dostepu do sieci

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-01 11:58:42
Może i trochę wx przegina. Ale nie dziwie mu się. Ferdus musial go kiedyś galancie wkurzyc. ja sobie ostatnio odpuscilem mimo, że ferdus tez do mnie podskakiwal.

dedede66
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-06-29 14:26:36
A Ty jak je pokazujesz zbieraczko punkcikow?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400