Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Czy trzeba coś więcej dodawać...
TYGRYS-1984  13-07-05, 08:50 Zgłoś
+ 780 -
Dodano: 2013-07-05, 08:50:38   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 780  Zgłoś nadużycie
125
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Za co im płacą?
  •  Jaki ten świat mały...
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
  •  Pracowity gość
Ukryj komentarze(214)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pajakpajak
    Ocena: 23 (glosow:45)
2013-07-07 20:24:15
Pedofilów , pedałów i polityków promujących te i inne zboczenia powinno się zamknąć w meksykańskim więzieniu z więźniami odsiadującymi długie wyroki ,myślę że po roku byliby już innymi ludźmi...

jackalski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-16 16:48:04
Afera ktora wybuchła 'przypadkiem' po tym jak amerykanskie wladze wydaly zakaz wjazdu dla kilku prominentnych rosyjskich urzednikow Skarbówki w zwiazku z tajemnicza smiercia Sergieja Magnitskiego który ujawnił ich machlojki. Pośmiertnie skazany :) Czytajcie więcej Faktu, Super Expressu i Russia Today ciemniaki...

PanKlekswKosmosie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-14 00:08:51
Oni też są winni, ale bardziej kraj który dał na to przyzwolenie.

ada1981r
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-13 19:51:51
Za kraty do konca zycia!!!!

PanKlekswKosmosie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-14 00:10:13
Są prostsze i mniej kosztowne sposoby.

imram80
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-10 22:49:51
Najlepsze jest to: "Life Site News" pisze, że Adam został przekazany dwóm mężczyznom w 2005 roku, dwa dni po urodzeniu. Australijskie media relacjonowały przybycie dziecka, opisując homoseksualną parę rodziców jako "szczęśliwych, kochających ojców". Dodam coś od siebie, jak mam uwierzyć homosiom, że oni również zasługują na radość wychowywania dzieci ?

CraazyGirl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-10 20:31:08
komentarz usunięty przez moderatora

chudy24
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-10 00:11:20
to sku***syny jedne!!!

pangoral
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-07-09 10:41:28
każdy pedofil jest gejem i prawie każdy gej jest pedofilem!

barto928
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-10 01:15:30
Chyba nie wiesz co mówisz hahahaha

KwaKyaa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-13 12:25:57
Ja pie*dolę, nikt nigdy nie zrozumie, że pedofil który gwałci chłopca NIE jest gejem? Pedofilowi nie robi różnicy czy chłopiec, czy dziewczynka, musi być DZIECKO.

szataneska1990
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-07-08 23:03:40
Nie każdy homoseksualista to pedofil. Są też normalni homoseksualiści, którzy w życiu nie poszliby na coś, co nazywa się ''Paradą Równości''. Ale przecież Polacy muszą żyć stereotypami. Wracając do artykułu, i dla tych, którzy skrzywdzili to dziecko i dla osoby, która to dziecko sprzedała powinna zostać zastosowana kara śmierci albo dożywotnie więzienie. Tam by się przekonali, co to znaczy ''gwałt'', ''koledzy'' z celi by się nimi odpowiednio zajęli.

PawelSan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-08 22:29:51
komentarz usunięty przez moderatora

thaiboxer81
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-08 21:13:27
Tylko dajcie jeszcze takim prawa adopcyjne.

enadia
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-07-08 18:26:42
komentarz usunięty przez użytkownika

ScaryClown
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-07-08 17:04:27
/Geje niech sobie będą, niech żyją ale niech nie afiszują się tym i nie robią jakiś manifestacji tylko po to by zalegalizować związki homosiów, innych nienaturalnych tworów i aby dziecko można było zaadoptować. Przecież jak będzie zalegalizowana adopcja dziecka przez pary homoseksualne to będzie idealna przykrywka dla pedofilii i zboczeńców, będą udawali homoseksualne pary tylko po to aby adoptować dziecko/dzieci a potem robić z nim/i straszne rzeczy. NIE POZWÓLMY ABY HOMOSIE ADOPTOWAŁY DZIECI.

miszcz82
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-08 15:30:31
komentarz usunięty przez użytkownika

kermitttt
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-07-08 14:52:23
Popierając pederastów w walce o traktowanie ich dewiacji jako normy, popierasz też takie przypadki.

parking12345
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-08 14:12:49
zaje..łbym jak psów !

jump111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-08 12:59:30
komentarz usunięty przez moderatora

miszcz82
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-08 12:54:49
komentarz usunięty przez użytkownika

xxxdraco
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-07-08 11:12:51
A po co innego im te dzieci? Telewizyjna propaganda i poprawna unia tego nie zmienią - para pedałów nie będzie dla dziecka normalną rodziną. Oddanie im dzieci to wstęp do legalizacji islamskiego prawa, gdzie nawet seks z rocznym dzieckiem jest dozwolony. A wtedy współczuję naszym dzieciom.

TYGRYS-gej
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-08 10:08:55
A ty Tygrysku kiedy przestałeś się z nimi utożsamiać??Uważaj bo dorwie cię pedalska mafia!

marcin1975rm
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-08 10:01:34
Cioty je...ne

Dark__Devil
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-08 09:07:33
komentarz usunięty przez użytkownika

Dark__Devil
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-08 09:06:17
Za takie kur*estwo jednego z drugim skur***yna za jajca na latarni powiesić!!

pitbull33
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-07-08 08:55:35
Co za różnica pedofil pedał czy gwałciciel? Zbok to zbok trzeba ich zniszczyć, usunąc z życia publicznego i gnoić na każdy kroku

stevenson
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-08 13:06:49
Jeżeli jest jakiś gej który chce się leczyć na hetero to trzeba dać szanse tym nie licznym pedałom którzy chą się leczyć , a nie niszczyć każdego.

moro5
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-07-08 08:02:52
Debile, to Ci, którzy uważają ,że gej, czy pedał to to samo co pedofil. . . A Polska to Ciemnogród . . . A za skrzywdzenie dziecka, nie ważne w jaki sposób, powinna być najwyższa kara z możliwych.!!!!!

pala30
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-07-08 03:21:47
Jest szybki i tani sposób na wyleczenie pedofila....Kula w łeb

kamuimac
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-08 03:16:42
Nie no jasne jakby chlopeic byl wykorzystywany w katolickiej heteroseksualnej rodzinie to wsyzskto by bylo na pewno ok wedlug wiekszosci kroea sie nie czpeia faktu ze to pedofile tlyko ze homo

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-08 15:48:34
Piszesz głupoty i do tego w sposób niezrozumiały. Używaj języka polskiego w piśmie w sposób komunikatywny, bo trudno zrozumieć ten bełkot!

Nightmare09
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-07-08 02:04:36
Tak, teraz zróbmy z gejów pedofili. Pedofilem może zostać każdy facet, nieważne, czy bi, homo czy hetero. Orientacja seksualna nie ma tu nic do rzeczy!

bobek388
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-13 21:56:30
nie dyskryminuj kobiet, kobiety tez mogą być pedofilkami.

patkom6
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-08 00:07:01
Pedofili sie morduje a nie daje miejsca w państwowym zakładzie wypoczynkowym... oni maja tam lepiej niz w domu .. (no chyba ze ich inni wiezniowie zabija za pedofilstwo ;p)

Karkuffka
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-07-08 00:02:15
Matko, ale nie każdy homoseksualista jest pedofilem ludzie... A ile ludzi heteroseksualnych gwałci i molestuje dzieci??? No właśnie. Mieszkam mieszkanie obok geja i jest najspokojniejszym i najmilszym z sąsiadów, ma faceta i wcale mi, ani nikomu to nie przeszkadza.

CocaineSystem
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-08 00:21:54
Ja też jestem najmilszym z sąsiadów względem sąsiadów, pomagam, kłaniam się i mówię dzień dobry a zrobiłem tyle złego wielu ludziom, że nawet sobie nie wyobrażasz.

extremetube
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-07-07 23:11:57
nie mówi się geje tylko pedały

AtlasPolski
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-07-07 23:10:15
Jedna z takich "ciot" to : Michał Szczepaniak adres : Kowalskiego 19/98 , 08-530 Dęblin . To dość znany w swoich rejonach homoseksualista . Do tego jest to prawdopodobnie pedofil bo nieraz widziano jak nagabywał dzieci .

schirin123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-07 22:53:26
kara śmierci - powisić za fiuta i niech sdychaja z pragnienia i głodu

tub00sh
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-07-07 23:07:17
Ja wymyśliłem gorszą - niech poprawiają dyktanda pisane przez takich jak ty. Na samą myśl o tej torturze mam ciarki...

artur198430
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-07 22:46:52
Kara śmierci to trochę mało :/

Piczer0000
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-07-07 22:12:18
Najpierw domagają się związków a potem adopcji(wiemy do czego) stwierdzą potem że im się należy bo przecież to rodzina jak nam wolno adoptować to czego im nie wolno.Dać palec a chapną całą rękę.

drobniak12
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-07-07 21:22:19
A w telewizji oczywiscie ani slowa. Kocham nasze Polskie obiektywne i niezależne media. W dzisiejszych czasach normalny czlowiek jest nienormalny

puszekp
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-07-07 21:20:15
szkoda biednego chłopczyka jak bym miał adres to połamałbym im wszystkie kości basebalem

pajakpajak
    Ocena: 23 (glosow:45)
2013-07-07 20:24:15
Pedofilów , pedałów i polityków promujących te i inne zboczenia powinno się zamknąć w meksykańskim więzieniu z więźniami odsiadującymi długie wyroki ,myślę że po roku byliby już innymi ludźmi...

tub00sh
    Ocena: -15 (glosow:27)
2013-07-07 20:26:26
Te, zapodaj mi w tym komentarzu parę minusów, bo dawno nie dostałem i mi tęskno.

freedom80
    Ocena: -14 (glosow:16)
2013-07-07 20:48:36
tub00sh, sorry, ale dałam Ci plusa :)

tub00sh
    Ocena: -9 (glosow:17)
2013-07-07 20:51:57
Wredna! Tylko cztery minusy? No pajonk, postaraj się lepiej! Stać cię na więcej!

muchaelc
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-07-07 23:23:42
Święta prawda...

prymus001
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-07-07 20:07:32
Dlatego ja nie jestem tolerancyjny!!!!

GumaOkole
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-07 19:47:31
Jak by koło mnie mieszkali inni to nawet kara śmierci by mnie zadowoliła!!!!!!!!!!!!

Diono10
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-07 19:28:03
im to łeb ucinać !

ma_kssi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-07 19:24:12
komentarz usunięty przez moderatora

mareksz78
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-07 19:21:49
zabić ich ! , to nagroda dla nich za to co zrobili !

mareksz78
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-07 19:20:02
k...a , ja p.....e , brak słów na to co bym im zrobił !!!

qszenie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-07 19:08:13
komentarz usunięty przez moderatora

Kuroru
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-07-07 19:02:03
Nie wiem o co wam chodzi, to normalna rzecz. Za jakiś czas wszystkie noworodki będą zabijać, by przeludnienia Ziemii nie było

Szpadelek
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-07-07 18:53:40
Para pedofilów,czyli do czego może prowadzić pedalstwo

tub00sh
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-07-07 18:41:22
Naprawdę nie sądzę, aby zgwałcone dziecko i te dwa zwierzęta na zdjęciu które tego dokonały (zakładam, że to prawda, nie chce mi się weryfikować) to był materiał na wiochę. Za poważna sprawa. Ale jak się jest punkcikowym whorem...

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-07 18:45:14
za poważna sprawa, bo zamieszanych w nia jest AZ DWOCH PEDAŁÓW?:d

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-07 18:50:11
Tuboosh, a sprawa księdza pedofila jest materiałem na wiochę? To nie jest poważna sprawa?

tub00sh
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-07-07 19:08:05
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-07 19:13:48
A napisałeś pod absurdem o księdzu, który skrzywdził dziecko to samo co tutaj? Tuboosh, tutaj niestety będą pojawiać się takie wstawki, budzą spore emocje, ludzie będą wrzucać podobne nieszczęście nie tylko ze względu na punkty, ale na skalę problemu i chęć podzielenia się z ludźmi informacją.

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-07 19:30:40
A żebyś wiedziała, że już kiedyś skomentowałem w ten sposób absurd o księdzy co wyruchał dziecko. Starasz się mi ciągle i wciąż zaimputować jaki to ja jestem nieobiektywny, jaki stronniczy i zapewne jaki lewacki, ale w moim przypadku to Ci się nie uda niestety. Tak samo pogardzam manifestacjami łysego plebsu jak i manifami. Tak samo brzydzi mnie ksiądz wkładający ministrantowi fiuta do ust, jak i wersja z nauczycielem czy czymkolwiek innym. A "faktoidalną" próbę działania na ludzkie emocje w wykonaniu tygrysa śmiem nazywać punkcikowym whoryzmem.

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-07 19:35:54
Wiem, że nie wszyscy dbają tu wzbudzenie emocji i zastanowienie się nad tematem, tylko jadą na punkciki. Wybacz,że napisałam to w taki sposób, że odebrałeś to jak imputowanie ;) Nie mam takiego zamiaru, odpisuję po prostu to co zrozumiem z wypowiedzi ;) Nie czytam absolutnie wszystkich komentarzy.

aneta.buziaczek
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-07-07 19:46:28
malgolina - po co polemizować z tym przygłupim, nawiedzonym i stronniczym filozofem ?

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-07 19:51:23
Bo akurat można z nim polemizować i nie mówi jak niekulturalny analfabeta ;)

tub00sh
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-07-07 19:52:02
Pewnie dlatego, że z kimś kto zamiast ilorazu, ma iloczyn inteligencji, jak ty, chomiczku, naprawdę nie warto.

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-07 20:05:07
Tubosz Kolego tu nie chodzi o tą tragedię ,bo jako ,,sytuacja ,zdarzenie" to tragedia dla dziecka jak najbardziej masz racje ,ale tutaj bardziej chodzi o aspekt tolerancyjny ,który tutaj na naszej wioszy dośc mocno jest promowany ,a za którym wielu z Nas opowiada sie negatywnie. W tym strasznym absurdzie chodzi o to ,ze patologia jak zaadoptuje dziecko prowadzi to tylko do jednego do tragedii tak jak na tej straszliwej wstawce.Mam identyczna wstawke w poczekalni i wstawiałem to z zamiarem napietnowania adopcji przez pedałów/pedofili ..Powinni zawisnąć na stryczku ,badz powinni płonąć zyw

Boyka93
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-07 18:36:12
do piachu z cwelami

Aninstol
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-07 18:19:53
komentarz usunięty przez moderatora

dariodiablo
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-07-07 18:10:09
I proponuję rozgraniczyć UPODOBANIA: 1. Pedofil -----osoba ,która dąży i podnieca ją dziecko /czasem niemowlę/ 2. Pederasta /pot.pedał/homoseksualista/- osoba którą podnieca dorosła osoba tej samej płci 3.związek partnerski składa się głównie/w 99.9% z relacji kobieta-mężczyzna , z osób które żyją bez ślubu a często mają potomstwo lecz nie akceptuje tego KK.

dariodiablo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-07 17:59:59
Kto zatem sprzedaje? 8000 $ to duża kwota nawet w PL... kto zatem jest winny?

wertyxal
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-07-07 17:59:11
To nie geje ttylko pierd*leni pedofile i pederaści! Takich sie powinno sam na sam z gorylami zamykać!

kicia0690
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-07-07 17:13:10
P.S. Autorowi artykułu serdecznie gratuluję bo widzi mi się że to łeż i osielska bajęda.Ot siedzi taki i bzdury wypisuje pióro w nocniku maczając a durne ludzie się podniecaja....I zeby nie było tak wiem to cytat z Sapka ale jakze prawdziwy nieprawdaz?

kicia0690
    Ocena: -7 (glosow:13)
2013-07-07 17:11:33
Źle w głowach macie? Tak wam na mózgi zapadło czytanie szmatławych tekscików z równie szmatławych portali? Zabawni jesteście.... Kolejny zasrany narodek który nie odróżnia PEDERASTY od PEDOFILA.... Na ile ten artykuł jest prawdziwy? Wiadomo coś? No to nie ma sie co podniecać... Jest nagonka na gejów w mediach a zatem dawaj wygrzebiemy najgorsze gówna jakie tylko sa na świecie żeby pognębic na amen tych zasranych du*****ców prawda? Slicznie po prostu slicznie gratuluję bando cholernych niedouczonych kseno i homofobów. A teraz tylko kosy na sztorc i do boju za cokolwiek...

pally
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-07-07 17:54:06
Kiciu, jak by to byli ksieza pederasci, to bys ich nie bronila, a raczej dokladalasby do pieca. A tak, zeby gej zgwalcil dziecko, albe zeby cygan cos ukradl to sie nie zmiesci w twojej poprawnej politycznie glowie.

SuperGL
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-07-07 17:55:27
Sam żeś gej pedofil że bronisz innych gejuchów pedofili? jaka nagonka, w jakim ty swiecie żyjesz? co drugi dzień na wp, Onecie, o2 i innych szmatławcach jest artykuł jakie to gejowskie pary sa idealne i dobrze dogadujące się ze sobą. To jest ta nagonka? Nie mówiąc już o tym, że to cios np. w mój system wartości.

kicia0690
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-07 21:49:36
Chciałabym jedynie stwierdzic ze po pierwsze nikogo nie bronie w dupie mam szczerze mowiac cudze upodobania w lozku czy poza nim. Ja jedynie poprosilabym uprzejmie zeby z łaski swojej nie mylic dwoch pojęć PEDALSTWA I PEDOFILII. Wikipedia jest ? Jest? Internet jest? Jest. Zatem zamiast czepiac sie moich upodoban politycznych radzilabym najpierw sprawdzic co z czym sie je. A ksiezy czepiac sie nie mam zamiaru, w sumie mi nie przeszkadzaja. Wadzi mi jedynie WIOCHA ot i tyle.Pally a Polacy nie kradna? Prawda?

kicia0690
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-07 21:54:24
Polacy nie kradna nie gwalca i nie morduja. Wszystko robia INNI. INNI sa be fuj i ble. My jestesmy Narodem Wybranym tak jest. Ide do kosciola sie wyspowiadac bo mi wstyd jest taki ze jejuniu jejuniu. Moze ksiadz mi da snickersa kto wie? Bawcie sie dzieci drogie, wakacje macie, dyskusja z wami jest ciut ponizej mojej wytrzymalosci nerwowej a poziom tolerancji regularnie mi opada...

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-07 23:36:19
to teraz droga dedukcji wyjaśnię ci, że widzimy przykład pedałów pedofili, bo: oboje są "gejami" (pedałami) i pedofilami i to nie podlega dyskusji bo nie jest inaczej.

b186384
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-07 17:08:07
Matką jest surogatka z Rosji a ojcem jeden z nich.

Vanderpool
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-07-07 16:50:37
Dlaczego nigdy się nie pisze o parach heteroseksualnych które postępują w ten bestialski sposób z dziećmi?

szalonyOrangutan
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-07-07 16:47:30
teraz to będzie na początku dziennym, w końcu pedofilstwo od inna orientacja seksualna, często powiązana z homoseksualizmem

x17luty1983
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-07-07 16:44:26
Macie zwolennicy homosiów swoją tolerancje. Ciekawe czy chcieli byście by Wasze dziecko wpadło w łapy takich zboków.

Pingwin001
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-07-07 17:10:08
ty pewnie wolisz hetero pedofili co gwałcą małe dziewczynki, skoro tylko ci co lubią chłopców ci przeszkadzają, pedofilia W KAŻDEJ FORMIE jest karygodna

wcinus
    Ocena: 10 (glosow:16)
2013-07-07 15:46:29
dlatego jestem przeciw adopcji dzieci ped*łom :)

chudy1961
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-07-07 15:39:04
A ile kosztuje ministrant?

Vincenth666
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-07-07 16:34:47
A co ksiądz taki ciekawski?

Leffinio
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-07 15:27:00
łby bym ukręcił...

jurnyptaszek
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-07-07 15:09:47
Jak można oddawać dzieci w adopcje takim dewiantom i wykolejeńcom,facetom ciotom walącym się w doopska i obrabiającym se pały.

CaliforniaGirl
    Ocena: 6 (glosow:16)
2013-07-07 14:50:23
No a co z tymi co sprzedali to dziecko? Ile jest par heteroseksualnych które sprzedają swoje dzieci takim śmieciom. Wszyscy są winni i ci co sprzedali tak samo te bydlęta! Jak widać każdy może być śmieciem - gej, matka, ksiądz, nauczyciel, katolik, arab - człowiek to człowiek i śmieciem się jest albo nie. Ci jak najbardziej są.

davidstar
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-07-07 15:06:15
komentarz usunięty przez użytkownika

mlw1488
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-07-07 15:37:31
a to czasem nie jest ta historia o sierotach z Rosji? po czym Putin zabronil lub planuje zabronic adopcji rosyjskich dzieci do krajow gdzie legalne sa pedalskie zwiazki?

CaliforniaGirl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-07 23:55:01
Davidstar - jeszcze niedawno nazwałeś mnie .... Stachem? czy jak to tam było ;)

Karoolinka77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-09 19:44:00
dziecko sprzedala im matka-surogatka z rosji. nasienie bylo jednego z tych facetow, a zaplodnienie poprzez in vitro. w bbc bodaj (nie pamietam juz) byli bohaterami programu dokumentalnego, w ktorym przedstawieni byli jako super-idealna para homoseksualistow, ktorzy tak bardzo chca zalozyc rodzine i miec dziecko...

miszcz82
    Ocena: -2 (glosow:18)
2013-07-07 14:33:33
komentarz usunięty przez użytkownika

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-07-07 15:02:04
Zastanawiam się czy tak samo byś gadał gdybyś miał np homoseksulanego syna. Go też byś zatłukł?

Savathus
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-07 15:22:27
Wlasnie mintor.Punkt widznia zalezy o punktu siedzienia.

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-07 18:00:15
Syn gej to kwestia wychowania. Poczytaj w gogle skąd się bierze tendencja do homoseksualizmu. To żadne geny.

MINTOR
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-07 18:45:45
Są przypadki gdzie np wśród 4 braci wychowanych w jednej rodzinie (więc wychowanych w podobny sposób) 3 jest herero a jeden jest gejem. Nie wiem, czy kwestia genów, wychowania, czy może kształtowania się psychiki?

lola8940
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-08 11:18:54
Chyba to za dużo jak na wasze male główki. Orientacja się skądś bierze, może częściowo z chwilą narodzin, może trochę poprzez wychowanie, ale chodzi raczej o odpowiednie wzorce niż mówienie dziecku: rób tak, nie rób tak. My nie jesteśmy w stanie tego ocenić. Ale nie można mówić, że gej=pedofil. Nie można uogólniać, ludzie są różni. I to, kim ktoś jest o nim wcale nie świadczy, np. ksiądz nie jest bez grzechu, policjant czy sędzia nie zawsze praworządny.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-08 13:08:38
"Chyba to za dużo jak na wasze małe główki." Tak, tak. Jacy my głupiutcy, ty za to jesteś "naimondżejsza". Już się dowartościowałaś? No mniejsza, poza tym to co napisałaś jest słuszne.

lola8940
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-08 17:03:49
Nie muszę się dowartościowywać. Kiedy na czymś się nie znam, a mam swój pogląd to wyrażam go, przewiduję możliwe opcje, ale nigdy w tym temacie nie zakładam, że to, co mówię jest w 100% prawdziwe. Wy tacy "mondży" zakładacie, a tak naprawdę żaden z nas nie jest psychologiem, socjologiem, psychiatrą, czy jakimkolwiek innym specjalistą, który zajmuje się badaniem ludzkich zachowań.

Baron_Sanedi
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-07-07 14:10:50
Tygrys-1984 - i To ma być Wiocha?? to jest tragedia, a ty takie rzeczy dodajesz na ten portal - wstyd, ale co tam ważne punkty i rangi!!

aneta.buziaczek
    Ocena: 3 (glosow:29)
2013-07-07 14:10:00
Wśród homosi jest 10 krotnie więcej pedofili niż wśród hetero. Dziękuje dobranoc.

freedom80
    Ocena: -15 (glosow:25)
2013-07-07 14:45:05
a skąd te dane? od ks. Oko?

doman800
    Ocena: 8 (glosow:16)
2013-07-07 16:31:24
komentarz usunięty przez użytkownika

SuperGL
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-07 18:32:41
@doman800 mogło tak być:d

pajakpajak
    Ocena: 20 (glosow:24)
2013-07-07 20:28:02
Przeczytaj sobie np. raport Camerona.

MINTOR
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-07-07 23:37:26
Jakież to piękne. Free zadaje normalne pytanie - yebudu 15 minusów, a pod tym zupełnie przypadkiem komentarz pp z dokładnie taka samą ilością plusów. Przypadeg? Nje sondze. ;>

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-08 00:44:53
Nie czaisz, że pająk po prostu lubi się spuszczać przelogowując się na swoje 15 kont i trzepać minusy jedną, a co innego drugą ręką? :P

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-08 13:09:40
Ty tak nie mów, bo jeszcze się dowiesz, że jesteś multikontem ferdala ;D

Aber
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-07-07 14:09:17
Może dla wielu z was wyda się to okrutne co powiem, jednak gdy czasem patrze na tego typu osoby, lub czytam w gazecie o takich sytuacjach to jestem za wniesieniem kary śmierci na krześle elektrycznym. Nie miałbym litości dla takich ludzi.

IlluminaSilvere
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-07 14:08:56
Wszystkim winowajcom obciąc kutasy a następnie co 6 godzin kolejną kończynę,bez znieczulenia i tępą piłą.

szydera6969
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-07-07 14:05:12
Nie kumam hipokryzji wielu "nowoczesnych" ludzi. Za przeproszeniem świat dąży do g**wna a nie wolności słowa. Nie można już dzisiaj głosić swoich własnych poglądów bo jest się zaraz homofobem, antysemitą, rasistą, anty-islamistą, zacofańcem itp... Czy Ci którzy piętnują np. antysemitów nie są aby czasem anty-antysemitami? Gdzie tu miejsce na wolność słowa? Temat rzeka ale denerwuje mnie to więc musiałem napisać. Taka rozkmina na kacu. Pozdrawiam :)

MINTOR
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-07 14:43:15
Niby na kacu a słusznie gadasz...

mlw1488
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-07 15:35:50
nic nowego kolego, poprawnosc polityczna sie klania czyli- mozesz myslec i mowic co hccesz o ile jest to zbiezne z naszymi pogladami.

house32
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-07 18:13:11
Mówić co chcesz możesz, ale obrażać innego już nie. To tak samo jakbym nazwał Ciebie debilem i potem płakał na wiocha.pl, że nie ma wolności słowa.

szydera6969
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-07 18:55:17
House32 nie rozumiesz w ogóle o co mi chodzi. Pewne grupy społeczne zaczynają dawać sobie prawo do nietykalności słownej. Dajmy na to jeżeli ja powiem głośno, że nie lubię Włochów to jest OK i mam do tego prawo; jeśli powiem że nie lubię Żydów to już jest szeroko pojęty antysemityzm i jak ja w ogóle mogę coś takiego na głos powiedzieć. To samo jest z krytyką- nawet jeśli masz rację to powiedzą że jesteś ANTY, nietolerancyjny itp. Ja nie miałem na myśli obrażania chociaż i do tego każdy ma prawo. To, że powiesz na mnie debil to trudno, świadczy o Twojej kulturze ale na tym polega wolność słowa.

mlw1488
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-07 19:26:24
sami uzywacie tutaj terminow typu homofob, antysemita, faszysta itp- to nie jest czasem proba kneblowania ust? nazwania kogos faszysta?

lola8940
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-07 13:51:10
Haha, usunięty komentarz. Czyżby przez wklejenie linku? Zanim cokolwiek powiem, to wolę przeczytać całość. Znalazłam artykuł w googlach i polecam innym. Ciężko wyobrazić sobie ilu takich osób działa teraz w gangach i ile dzieci cierpi przez takich zwyrodnialców. Mam nadzieję, że pozostałych z gangu wyłapią i osadzą.

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-07 15:11:10
Tak. Linków u wklejać nie wolno, pytanie tylko czemu? Po co utrudniać userom życie? Bo zabezpieczenie przed spamem z tego żadne.

lola8940
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-07 13:47:07
komentarz usunięty przez moderatora

Czupur82
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-07 13:45:34
Jakieś potwierdzenie tych "faktów" w artykule z wiarodajnego źródła bym najpierw poprosił...a potem dopiero dam kciuka w górę ;]

aneta.buziaczek
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-07-07 14:11:16
w d*pe sobie wsadź swojego kciuka - chociaż dla ciebie to pewnie sama przyjemność.

Czupur82
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-07 14:21:51
Rozumiem, że wierzysz w każdy absurd lądujący na stronie głównej...Gratulacje.

koksubrak
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-07-07 13:16:11
Jedno mnie powala, pismak, który napisał ten artykuł to totalny bałwan, bo homoseksualista nie jest pedofilem i na odwrót! dla mnie sprawa jasna jak słońce podszywają się pod homoseksualistów, by ukryć te swoje zamiary. Biedne dziecko, a ci co go sprzedali powinni zdechnąć!

aneta.buziaczek
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-07-07 14:12:36
jeśli facet o orientacji homo - jest przy okazji pedofilem - to jak się ma do tego twoja dziwna i pokrętna teoria

bonifacq
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-07 13:09:07
Kastracja i chłosta dla takich cweli, ale nie kastracja chemiczna tylko fiuta i jaja ciąłbym przy samym korpusie bez znieczulenia tępym nożem

Synapsse
    Ocena: 7 (glosow:17)
2013-07-07 12:58:16
ZERO TOLERANCJI dla pedałów , transów , a na pedofilie jest jedno skuteczne lekarstwo - pieniek i siekierka

Synapsse
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-07 12:56:30
komentarz usunięty przez użytkownika

polecatus
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-07 12:47:37
Może poprawnie politycznie bedzie "pokorne ciele dwoch pedałow sssie" . A czego można było się dobrego spodziewać po czymś takim oczywiście że nic szambo to nie perfumeria

pozytywny
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-07-07 12:43:08
Wszyscy gadają tutaj o gejach, pedałach itd. A mnie ciekawi jedno, kto sprzedał dziecko ??

lola8940
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-07 13:54:24
Tak samo zwyrodniała matka. Sama myśl, żeby sprzedać swoje dziecko jest nie do przyjęcia, a pomyśleć jeszcze, po co ktoś to dziecko chce kupić? Odpowiedź jest powyżej.

cyb155
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-07-07 12:42:31
Tym pedałom czy pedofilom jaja poucinać i niech się wykrwawiają powoli w cierpieniach

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-07-07 13:01:29
Dokładnie. Z dewianta nigdy nie będzie porządnych ludzi. Chyba że podda się leczeniu ale do nich to nie trafia, jeszcze lobbowali głosowanie i wykreślono ich z listy chorób.

SuperGL
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-07-07 12:42:10
Kolejny przykład że lewicowcy to popierd0leńcy. Jaki debil pozwala zwyrolom na posiadanie dzieci?

freedom80
    Ocena: -4 (glosow:18)
2013-07-07 12:49:03
a myślisz, że wśród hetero nie ma zwyroli? masz bardzo, ale to bardzo ograniczone myślenie.

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-07-07 12:59:54
Ty masz jeszcze bardziej ograniczone myślenie. Potencjalnym zwyrolom powinno się zabierać dzieci. Nam hetero jakoś potrafią zabrać, a jakby takim pedałom zabrali to co byście wymyślili? oczywiście wyzwalibyście nas od homofobów, bo do was i tak żadne argumenty nie trafiają.

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-07 13:15:24
Zresztą co ty mi tu wyjeżdżasz z hetero? pedofil hetero to gorszy pedofil niż 2 homo pedofile pozyczające dziecko innym pedofilom?

Obserwatorekk
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-07 13:50:57
freedom ma ograniczone myślenie, odsetek pedofili wśród homo jest większy niż wśród hetero ( tak samo jesli chodzi o inne dewiazje i problemy psychiczne homo sa bardziej podatni) w dodatku homo i hetero pedofil to jedno i to samo kazdy normalny o tym wie.

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-07 13:53:35
Ona i jej koledzy mają zainstalowaną inną wesje logiki, tzw. "lewacka logika":d

lola8940
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-07 13:59:51
Nie dość, że macie ograniczone myślenie to jeszcze wysłowić się nie potraficie. Homoseksualista nie musi być pedofilem. I nie wiem skąd pomysł, że są bardziej podatni na dewiacje? Proszę o jakieś źródło. A jak zabrać gejom dziecko, skoro oni nawet w większości krajach nie mają prawa do adopcji? I w większości przypadków nie posiadają dzieci. Takich dwóch nawet nie przeszliby procedury adopcyjnej, bo w jej trakcie, jak sądzę, wyszło by, że nie ma ku temu warunków.

CaliforniaGirl
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-07 14:51:58
A kto się spodziewał, że będą je gwałcić? Nie każdy jest takim śmieciem. Ludzie, tematem wiochy jest gwałt (niezależnie kto by tego dokonał) więc po co wchodzić na temat par homoseksualnych.

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-07 17:51:42
Dla ścisłości tematem dzisiejszej wiochy jest gwałt na dziecku bez dwóch zwyrodniałych pedałów i pożyczanie tego dziecka innym zwyrolom też do ruchania.

Asmodei
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-07-07 12:40:37
I dlatego trzeba im dawać więcej praw !!! Jakby mogli adoptować dzieciaka nie musieli by wydawać tych 8 tysięcy . Tylko nich mi tolerancyjny ciemnogród nie mówi , że w normalnych parach też są patologie ... bo o kupowaniu dziecka w takich celach to pierwszy raz słyszę i nie jest to przypadek , że wydarzyło się to tuż po tym jak dostali jakiekolwiek prawa .

Podlasiak1977
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-07 12:25:40
dlaczego w mediach o tym nie mowia?

szulcik
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-07-07 12:36:54
Bo to mój Kolego nazywa sie ,,poprawnosc polityczna wzgledem mniejszosci seksualnych " tak by to okresliła Unia Europejska! Nie nagłasniaja tego ,bo MY NORMALNI tzw.,,homofobicznie nastawieni" skatowalibyśmy takich .. Własnie dlatego media milczą ...

Podlasiak1977
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-07-07 12:45:19
aha.ale jak trafi sie ksiadz pedofil to juz temat sie walkuje przez tydzien,a jesli to zrobi homoseksualista to juz cisza.ale czasy

balladynka83
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-07-07 12:16:07
Nie geje tylko pedofile.

orzel77
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-07-07 12:28:42
para gejów którzy są pedofilami

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-07 13:07:53
w skrócie pedały i zwyrole w jednym.

monster0
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-07-07 12:14:18
Wiem, że zaraz mnie zminusujecie, ale mało to przypadków wykorzystania seksualnego w rodzinach heteroseksualnych?

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-07 12:21:55
Nie mało a nawet więcej. Z oczywistych względów ;) Wszystkim, którzy krzywdzą w ten czy inny sposób dzieci, powinno się ucinać łapska.

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-07 12:38:17
sposób lepszy; tania kulka w łeb !!bądz łeb ucinać toporem !

kawalrafala
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-07 13:21:28
Więcej, bo i hetero jest więcej. Jakby pedałów było więcej niż hetero, to nie byłoby problemu z przeludnieniem.

jons711
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-07 12:11:37
A teraz powinni kamieniami im jaja rozbić...psychika chłopca zniszczona do końca życia.

Szymas1968
    Ocena: -6 (glosow:8)
2013-07-07 12:03:45
Chłopaczek Nieźle Przeorany Musi Być 3==p tyle go w dupkę jechało Pedoli że chu* -,-

cyb155
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-07 12:18:38
Ciekawe ile ciebie dymało zwyrolu

numa
    Ocena: -6 (glosow:18)
2013-07-07 11:43:27
Wszyscy Australijczycy to pedofile. A tak serio, wszystkie pedały to pedofile.

thakanori11
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-07-07 11:50:32
dlatego księża mają taki pociąg do dzieci

toudy666
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-07-07 12:23:45
Za to wszyscy Polacy to złodzieje a Niemcy to techno-geje... lecz się na nogi bo na głowę to już za późno

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-07 23:45:26
Numa, a Ty chyba wciągasz to co masz w avatarku?

foytaz
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-07-07 11:06:56
Geje adoptują tylko chłopców, ciekawe dlaczego?

Nasi
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-07-07 11:12:58
bo to nietolerancyjne chu...ki

lordvirus
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-07 11:00:09
zabic !!!

Ordon
    Ocena: 12 (glosow:20)
2013-07-07 10:55:03
I co ... tolerancja mniejszości ?!... O taki **uj !

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-07 12:40:14
Juz jakies pierd...ne pedofile sypneły Tobie minusami !! Do gazu ze zwyrolami !

CaliforniaGirl
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-07-07 14:53:32
A kto normalny toleruje pedofila!? Co za idiotyczny komentarz. Bycie gejem nie robi z nikogo pedofila. Oni są, bo są skrzywieni. Jak facet gwałci dziewczynkę to też jest pedofilem, a jest orientacji heteroseksualnej. Tych bym tutaj za jaja powiesiła, przez to co zrobili.

marko3237
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-07 10:39:44
utylizować zboczęców

karach
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-07-07 10:31:44
Jedyna kara to ustawic pod murem i urzadzic sobie strzelanko,albo wypuscic do ogrodzonego lasu i zrobic male polowanie na skurw.ysynow cos typu paint-ball tylko ze na ostra amunicje!!!!

xmen123
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-07 10:23:19
Dlatego jestem za karą śmierci

wiejskisplaw
    Ocena: 5 (glosow:23)
2013-07-07 11:26:58
komentarz usunięty przez moderatora

seja
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-07-07 12:15:17
wiejskisplaw Twoje poglady sa tak glupie jak Twoj nick.

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-07-07 12:42:12
Seja Twoja tolerancja własnie ma swoje wyniki w artykule ... Oby jak najmniej tolerancyjnych !

wiejskisplaw
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-07 15:36:56
komentarz usunięty przez moderatora

Trixilla
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-07-07 10:23:05
oj tam,oj tam :)

ChudyKN
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-07 10:18:51
Powinni zmusic tych pajacow aby wystawili dupska koniom wiedzieli by jak to jest.

WMG1945
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-07-07 11:50:43
To ma byc kara dla nich?

goranek
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-07-06 19:06:13
Wieszać lub nabijać na pal.

davidstar
    Ocena: 9 (glosow:19)
2013-07-05 22:28:44
komentarz usunięty przez użytkownika

ncaso
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-07-07 10:52:04
Dlaczego prawicowe parszywe szmaty popierają księży pedofilów??? Czy ktoś zna na to pytanie odpowiedź? Dlaczego tolerujecie te parszywe prawicowe szmaty wiedząc, że oni popierają księży pedofilów?

davidstar
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-07-07 11:02:12
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-07-07 11:11:05
komentarz usunięty przez użytkownika

ncaso
    Ocena: -6 (glosow:8)
2013-07-07 11:40:58
"Ma wjazd i kordon by mu nie pomógł", "rozerwaliby na strzępy" - prawicowe parszywe szmaty są mistrzami w mówieniu co to by oni nie narobili :DDD ps. hipokryto? nie używaj półgłówku słów, których znaczenia nie jesteś pewien a zabolało pisze się razem prawicowy analfabeto ;)

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-07 12:44:53
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-07 12:51:38
komentarz usunięty przez użytkownika

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-07 13:03:51
ncaso powiedz ,który z prawicowców toleruje ksieży pedofilów !! ?? Wskaż go o to palcem !

ncaso
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-07-07 14:03:32
Davidek - bezmyślny zero-jedynkowy półidioto, pokaż mi jakiekolwiek moje słowo gdzie bronię pedofili :D Większego mocarza w gębie na wiocha pl niż ty to nie ma - każdego byś "rozerwał na strzępy" albo "wjeżdżał na plebanię" (z kolegami - rzecz jasna, bo sam srasz się w kącie swego pokoiku parszywy prawicowy pedofilu)

ncaso
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-07-07 14:16:32
Szulcik - żaden normalny człowiek nie popiera pedofili, logicznie biorąc ktoś popierający pedofilię automatycznie nie jest normalny. Mój wpis miał jedynie wykpić zero-jedynkową bezmyślność tego nadpobudliwego debila - davidka który nawet potykając się na ulicy węszy spisek żydowsko-gejowsko-lewacki...

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-07 14:56:49
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-07 15:03:18
komentarz usunięty przez użytkownika

ncaso
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-07 18:46:35
davidek zrozum jedną rzecz, ktoś o poziomie kompletnego debila, choćby nie wiem jak się starał - nie jest w stanie mnie obrazić... Daremny, więc twój trud - tak wysoko nie jesteś w stanie podskoczyć. O jakich argumentach ty piszesz? my prowadzimy jakąś dyskusję? Ty mi zadałeś jakieś pytanie? Na podstawie czego twój kołtuński, bezmyślny, pusty łeb wywnioskował, że popieram pedofili? Odpowiedź na swoje pytanie (jeśli jesteś w stanie to przetworzyć i zrozumieć) masz w odpowiedzi do Szulcika.

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-07 19:14:36
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-07 19:21:58
komentarz usunięty przez użytkownika

ncaso
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-07 23:13:16
Jasne! :D wszedłeś mi na psychikę, że piszesz dwa posty na mój jeden :DDD i cały dzień musiałeś główkować żeby wreszcie załapać że w zdaniu nie popieram pedofilii ;)Więc zakończ ten bełkot bo oprócz swoich fantazji na mój temat i bluzgów nic ci mądrego nie wychodzi. Mój pierwszy post to nie było żadne kontrpytanie tylko kpina z twoich fobii bo to nie robię z siebie codziennie błazna nazywając każdego lewakiem, gejem czy innym żydem :) Zacznij więc naprawiać swój własny świat kiedy ubzdura ci się w tym zero-jedynkowym pustym łbie wytykać to innym. Podskakuj dalej ;)

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-07 23:47:53
komentarz usunięty przez użytkownika

CaliforniaGirl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-07 23:57:17
A kto popiera pedofilów? Nawet Biedroń czy Partia Palikota z pogardą wypowiadają się o pedofilach. Pedofil nie znaczy homoseksualista. Są miliony gejów, którzy są dobrymi, normalnymi ludźmi i potępiają takie czyny. Zwyrodnialec znajdzie się w każdej części środowiska - w rodzinie, kościele, szczęśliwej parze hetero.. wszędzie.

ncaso
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-08 00:03:35
Nawet teksty moje kopiujesz upośledzony, prawicowy ciemniaku :D Jakie argumenty? jakie ty przygłupie argumenty tu podałeś? :) Podaj mi jeden:) Wiesz bicie takich tępych prawiczków jest o tyle łatwe, że ja nawet nie muszę się specjalnie starać, ty sam pisząc te alogiczne wypociny sam dostatecznie się kompromitujesz. Starałeś się podskakiwać - szacun, ale lata świetlne dzielą cię od mojego poziomu. Zostań w rynsztoku z którego pochodzisz, ja nie zaszczycę cię już odpowiedzią, nie ten poziom... bez odbioru :DDD

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-08 00:24:44
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-08 00:26:53
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-08 00:29:40
komentarz usunięty przez użytkownika

maximax
    Ocena: 101 (glosow:125)
2013-07-05 12:44:17
komentarz usunięty przez użytkownika

BakeRolls1992
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-07-07 11:08:33
Dokładnie ;) Takich się leczy tylko w jeden sposób.

daniel.kamionek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-03 14:14:18
I tak byś nic im nie zrobił. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta... Po pierwsze jesteś zapewne 13to letnim dzieckiem, które nie potrafi się bić, przesiadujesz w internecie 24/7.

maximax
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-03 20:03:57
komentarz usunięty przez użytkownika

gregor5454
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-05 11:46:20
komentarz usunięty przez moderatora

SwordAngel
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-05 10:29:38
no to w końcu geje czy pedogile?

gurool
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-07-05 10:55:47
pedofile pod przykrywką pedała.

TYGRYS-1984
    Ocena: 6 (glosow:18)
2013-07-05 22:20:44
SwordAngel, a co za różnica? I jedno i drugie to ścierwo

dywizjon33
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-07-05 22:23:41
Dokładnie ścierwo !

Nasi
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-07-07 11:15:18
podobno większość pedofilii to geje, ale nie wiem na pewno bo dawno o tym czytałam i brak mi teraz źródła by to oprzeć :D do weryfikacji jak się komuś nudzi :D

toudy666
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-07 12:27:00
Dewiacja rodzi dewiacje, stąd wcale nie zdziwiłoby mnie gdyby wśród gejów/zoofilii/nekrofilii itd. odsetek pedofilii był większy


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600