Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Trzeba pokazać dupcie na fotce
AngarpP  13-07-05, 14:55 Zgłoś
+ 377 -
Dodano: 2013-07-05, 14:55:31   przez: AngarpP
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 377  Zgłoś nadużycie
14
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  W temacie
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Tak bardzo chciał
Ukryj komentarze(52)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
henda
    Ocena: 26 (glosow:42)
2013-07-15 20:45:53
Jak maja sie czym pochwalic to niech sie chwala.:)

dobromir282
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-01 20:19:01
ZAJEBISTE

kprde
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-03 13:15:48
ta 1-sza to lepiej niech nie zrezygnuje z tego profilu :)

GANAR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-02 23:41:20
tą po prawo to z rozpędu w kakao

kefson
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-02 22:27:40
kwadratowa dupa

spyra28
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-28 04:25:20
ta z 1 planu nie za bardzo ma co wypinać

mijagi52
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-21 18:22:15
tytuł mówi sam za siebie

inimitable
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-18 16:01:39
fajne maja kafelki w kuchni

Mraui00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-17 17:45:46
Mm.. no fajne, fajne. Druga w szczególności.

foytaz
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-07-15 21:18:52
pierwsza to jakiś wieszak, drugą można zapiąć

marcino75pl
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-15 20:49:15
pozaglądał bym im w miejsca intymne.

henda
    Ocena: 26 (glosow:42)
2013-07-15 20:45:53
Jak maja sie czym pochwalic to niech sie chwala.:)

MoonDance
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-18 20:40:31
Zacznijmy od tego, że chwalenie się dupą to marny powód, bo każda ją ma, ale jakoś nie wszystkie pokazują, co świadczy tylko o większej ilości oleju w głowie. Mało tego, większość z tych pokazujących ma je tak płaskie jak deski w tartaku, ale co tam...

ramtime
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-19 09:28:05
ale nie każda zgrabną :P Ale też nie uważam to za powód do dzielenia się dupą w sieci. Bo jak ktoś ma dużego ku*asa też powinien sobie na profil wrzucić :) Atut sexualny ogólnie dostępny, a że jest równo uprawnienie to chłopaki, uploadować na facebooka duże ptaki.

korytnt2
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-15 17:14:14
czuję zazdrość ..

diilgandzior
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-15 03:15:54
Opis pasuje do tego zdjęcia tylko bez podtekstów.

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-15 02:24:42
Na fotce trzeba.

nom20
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-07-14 23:19:10
ja pier*** nie wytrzymam, już mi się zygać chce jak patrze na te gołe tyłki i cycki...są wszędzie na ulicy, w internecie i w telewizji...dajcie już spokój to już powoli robi się śmieszne

volante11
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-14 21:35:09
Ta pierwsza ma kwadratową pupę ale niech włączy antyaliasing na pewno pomoże :)

niezadowolona
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-14 21:10:44
ta pierwsza to by mogła mięso rąbać, bo tyłek ma jak tasak

audifan
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-07-14 21:01:22
tylko pedziom i impotentom przeszkadzaja takie dupy.

jakub1975wawa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-14 20:59:05
moze i wiocha ale naprawde sa fajne

SzalonyMagazynier
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-14 19:57:42
Ta po prawej całkiem fajna, pani na pierwszym planie jakaś taka... koścista.

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-07-14 17:47:20
Zajeb..ste dupeczki mniam mniam .... zadna wiocha no chyba ze dla pedała ..

outlaws13
    Ocena: -9 (glosow:9)
2013-07-14 17:52:19
Błagam Cie, widziałem gorsze ale tym do zajebistych bardzo daleka droga

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-15 20:39:21
Out Kolego ,ale chyba lepsze niż ,,panie z ptakiem" prawda?? ;) hehehehehe wiesz ,ze wiocha zawsze tolerancją zatruwała ,czy chciała ,ale rzecz wiadoma ,ze sie nie udało... Dlatego trzeba promowac wszystko to co normalne ,tu akurat dwie normalne Kobitki i dosć ładne ..

outlaws13
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-07-17 18:58:52
najgorsza zmora i wstyd przed kumplami jest lepsza od pedałów

OmLaures
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-14 16:33:06
Na pierwszym planie to chyba facet!

Big_John
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-14 16:19:52
komentarz usunięty przez moderatora

duck4uall
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-14 15:56:47
Ruchalbym

Jozinox111
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-14 15:23:51
zajebiste są

Errad
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-14 15:05:23
Oj, ludzie, przecież to kolejna wrzuta z jakiejś strony porno. W chrome wystarczy kliknąć prawym przyciskiem, "search google with this image" i wszystko jasne.

elvert
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-14 12:58:57
pewnie fot po pracy strzelona ;)

maciek-h1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-14 12:50:13
Zdrowe!

andrzej67k
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-14 12:48:15
Kanciasty tyłek?

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-14 12:43:43
Ta pierwsza zdecydowanie za chuda, ma kościsty tyłek i zero cyców. Druga lepeij.

opuncja
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-07-14 12:27:23
Zastąpię Hustlina: Szm*ty, do garów a nie gołe dupy na internecie pokazywać!

Savathus
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-14 12:17:06
Zacne dziewoje..nie wierze że nikt jeszcze nie napisał "ruchałbym".Wiocha sie cywilizuje.:/

turandot
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-14 12:19:10
Poczekaj do wieczora.

Rexik
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-14 12:19:44
ruchałabym ;p te kościstą :)

Savathus
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-14 12:21:34
"ruchałabym" to nie to samo co "ruchałbym"..Ty rexik sie nie liczysz.;P

Rexik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-14 12:27:21
szkoda :( nie wystarczy już tych "koszy" ? nawet ty odbierasz mi nadzieję :(

AYO_Kato
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-14 12:03:21
kwadratowa

molto
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-14 12:02:42
Dziwny tyłek ma ta pierwsza. Taki jakiś trójkątny.

PawelJarosz89
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-07-14 11:10:43
pukał bym jak jechowy do drzwi

poter288
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-14 11:10:13
Tak z pewnością z Fotki.Ciężko zrobić screena????

Sexy_Pepsi
    Ocena: 1 (glosow:21)
2013-07-14 10:26:57
Tyś się z penisem na głowy zamienił, jak te pupy są kształtne.

robin1311
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-14 10:16:37
pupy mo?e i fajne ale ale cyca brak

stefo121
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-14 10:16:00
gotowy materiał reprodukcyjny

majorero
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-07-05 15:31:04
Pupcie pierwsza klasa. Jędrne i kształtne. Dla mnie nie ma wiochy

Adamo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-14 11:08:47
majorero, ty widziałeś kiedyś jędrną i kształtną pupcię? No może ta na drugim planie:)

mariow550
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-07-05 15:01:36
Jak się ma co pokazać to się pokazuje,.,.,.,

wxxxxxxxxxx
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-07-05 15:08:00
A jak się nie ma to się wstawia na wiochę, żeby się trochę dowartościować.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600