Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
iwooona  11-06-19, 21:19 Zgłoś
+ 373 -
Dodano: 2011-06-19, 21:19:44   przez: iwooona
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 373  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pamiętaj słowa matki
  •  Kiedy Twoja dziewczyna ma lęk wysokości
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  W temacie
Ukryj komentarze(26)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
stanislaw666
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-11 19:13:55
sexualne nebezpieczne , wszystkie są ładne , ale pierwsza z prawej niech się uczy od koleżanek i nie używa zębów tylko warg , taka dzisiejsza młodzież ,nie dziwcie się mili państwo , na dyskotekach obciągania to norma

cinemax154
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-24 13:16:47
komentarz usunięty przez użytkownika

veriusso
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-19 11:46:14
dziewczyny na bogato... na tą wódkę musiały chyba przez miesiąc stać na poboczu

defranco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-18 15:36:03
głęboko biorą

pom27
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-17 01:49:42
trenujcie ...trenujcie....

miko1313
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-15 11:16:41
Sukcesywne powiększanie otworu to podstawa w tym zawodzie... trening czyni mistrza

Moreno12234
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-14 23:21:54
HaHaHaHa widać że woda w tych butelkach.

pieknykrzysio
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-13 23:06:17
e, tam, gówno prawda, jak byś poprosił o loda to by się zgubiła w połowie lodzenia, lans pokazać, a co innego zrobić realoda! Podobny przykład jak poznajesz pannę, ona że masz małego, bo cóż to te średnioeuropejskie 14 cm, ale jak zapniesz to jęczy bo boli... słabe są...

espada17
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 16:48:08
Teraz to już u lasek jakby tradycja - co do rączki to do buzi, albo zwyczajnie ich hobby to robienie laski o każdej porze dnia i nocy:)

przeziebiona
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 16:27:28
no cóż... trening czyni mistrza:P

guest
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-11 23:51:19
czesc dziewczyny co u was?

VEINRUS
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-11 23:09:39
…jak wezmą drugą stroną …to zaklaszczę… XD

ewelina87102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-11 22:53:27
przyuczenie do zawodu ;D

cincian
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-11 22:04:07
alcohol dla ludzi :D

francisss
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-11 20:21:20
Drinki 4% :D

stanislaw666
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-11 19:13:55
sexualne nebezpieczne , wszystkie są ładne , ale pierwsza z prawej niech się uczy od koleżanek i nie używa zębów tylko warg , taka dzisiejsza młodzież ,nie dziwcie się mili państwo , na dyskotekach obciągania to norma

egocentryczna
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-11 18:00:31
pewnie też z zaskoczenia.

Oskar8625
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-11 17:32:24
to ktos moze kontakt zostawic :P

longcock
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-11 16:11:27
odruch bezwarunkowy jak maja przy ustach dlugi przedmiot

Shawn
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-11 12:51:35
Chyba widać jak zakończy się impreza...

mamamia1234
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-11 12:48:27
lafiryndy:)

TheZu.Zu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-11 12:36:53
było...

sQnis
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-20 00:06:10
Zamiast "cheese" chyba było "na 3 HOPS"...

TasiTasioRka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-19 22:05:46
a dupsko to jak ćwiczą? Wkładają kij od miotły?

bydgoszc17
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-19 21:54:58
Normalnie mają migrenę ,a do zdjęcia to popatrz :-)))

konix2
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-19 21:50:59
ta ostatnia nie umie bo gryzie :/ ale reszta jak najbardziej ok. Trening czyni mistrza

edd20328
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-06-19 21:25:12
oooo taakk... wezcie całą szyjkę,głeboko,mmmmmm....rozkosz... cuż za zbieg okoliczności,smirnoff on ice,czyli lodzik :D /rofl


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300