Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Liwia88  13-07-09, 23:12 Zgłoś
+ 569 -
Dodano: 2013-07-09, 23:12:58   przez: Liwia88
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 569  Zgłoś nadużycie
39
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(111)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bubala
    Ocena: 53 (glosow:57)
2013-07-10 08:29:24
Kraków w ostatnim czasie jeżeli można tak napisać jawi się jako miasto barbarzyńców, Hunowie z maczetami biegają po ulicach, sędziowie wydają wyroki jakby się naćpali, policja działa na korzyść winowajców, jest tam ktoś kto jeszcze myśli zgodnie z normami przyjętymi jako etyczne ??

poket0
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-16 00:51:10
WOPCHA

Izenthar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-14 16:20:27
Z takimi to nie ma co się pie*dolić. Trzeba od razu ich zabijać. Poza tym najpierw zayebałbym tych z prokuratury i sądu. No ludzie, jak można być takim ku*wysynem ?!

framberg
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-13 00:00:28
Sądy zrobiły się takie same jak administracja i policja. Debilne i co najwyżej chroniące władzę. Wszelkie symptomy władzy obcej, okupacyjnej. Kiedyś wiedziano co robić z okupantami. Teraz pewnie też się tak skończy. Podawajcie nazwiska, sędziowie działają jawnie.

puszekp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-12 23:48:25
japierd@le

kastus
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-12 21:49:50
Nie w wyniku pobicia, a zawału zmarł. Do tego to dziadek zaatakował pierwszy z jakimś kijem. Wsadzcie sobie takie teksty i obrazki gdzies.

aneta.buziaczek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-12 22:04:01
Dziadek wyszedł i wyraźnie zwrócił szmaciarzowi uwagę, dlaczego skopał drzwi oraz zaczepiał inne osoby. Na filmie wyraźnie widać, że dziadek sie cofa i broni kijem, więc jak można go nazwać stroną atakującą. Gdyby nawet stwierdzić, że szmaciarz się bronił to granica obrony koniecznej została przekroczona w momencie, gdy dziadek leżał na żywopłocie, a tamten okładał go pięściami. KLASYCZNE POBICIE ZE SKUTKIEM ŚMIERTELNYM. ZAGROŻONE KARĄ DO 10 LAT.

aneta.buziaczek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-12 21:38:40
Jeszcze jedna kadencja rządów platfołmy, to człowiek będzie się bał spokojnie wyjść z domu na ulice. Zobaczcie co sie dzieje w Krakowie czy innych miastach, bandyci dokonują rozboi, napadają na niewinnych ludzi, policja łapie, a prowokatorzy i sądy wypuszczają. Bandyci się z tego śmieją i są cały czas bezkarni. Ten kraj nie jest bezpieczny pod rządami donka.

doman800
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-12 15:33:04
komentarz usunięty przez użytkownika

marcino75pl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-13 00:01:35
idiotą jednak jesteś.

radoszadok
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-12 12:20:30
Dziadek pierwszy wyskoczył z jakimś kijem ! ! ! !

pigbull
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-12 07:24:29
Liwia88 trzeba bylo pokazac wczesniejsze sceny czyli dlaczego doszlo do bijatyki... otoz do bijatyki doszlo bo dziadek kiedys pozyczyl kilka zlotych mlodemu(koledzy od wodki) i wyszedl odebrac dlug a do pomocy wzial palke ktora zadal pierwszy cios no i dalej poszlo,dziad byl napastnikiem i umarl niekoniecznie z pobicia,glupi ludzie karmicie sie gazeta typu fakt zamiast ustalac fakty

michciu01
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-12 11:26:21
Coś pomyliłeś. To młody przyszedł odebrać dług, wcześniej kopał w drzwi od klatki. Jedno się zgadza - dziadek zaatakował pierwszy.

whiskyriver
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-12 02:45:56
to co tu widzimy to jest absolutny przykład manipulacji informacją która ma dotrzeć do mas.nikt nie wspomina ,że przedstawiony tu "agresor" został pobity kijem.przepraszam z jakiej paki ja mam się zastanawiać czy człowiek,który mnie okłada drewnianą laską,nie ma przypadkiem chorego serca?jeśli ma je na tyle zdrowe ,żeby atakować to musi liczyć się z tym,że ofiara może zechcieć się bronić.nie wydaje mi się ,że przeciwnik miał w zamyśle zabójstwo,wystarczy postawić sobie pytanie jak sam byś się zachował/a w podobnej sytuacji.ja osobiście walcząc o własne zdrowie,tłukłbym ile wlezie...

lotr123456
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-07-12 01:14:39
komentarz usunięty przez użytkownika

mariosapa
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-07-11 22:07:40
Pan tusk i lego koledzy pewnie powiedzą że winny jest emeryt bo pewnie sprowokował tego sku****naNajlepiej by było żeby sam sie zabił i nie przemeczał tego cw..la

Nick-T_00
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-12 07:54:20
Tak czekałem, czy jakiś idiota w to Tuska nie wmiesza.

doman800
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-12 15:37:34
komentarz usunięty przez użytkownika

TheTerminator
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-11 22:02:51
komentarz usunięty przez moderatora

Izenthar
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-11 20:51:27
Dawać namiary to pojadę zayebać sk*rwysyna !

Grafit00
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-07-11 20:13:23
Filmik z kamery i klatki z tego filmu obiegły już chyba wszystkie strony rozrywkowe a na każdej kolejnej coraz bardziej głupi i propagandowy opis;p A ludzie narzekają że to media ogłupiają i manipulują ;p heh.. Co do zdarzenia to napastnik został zidentyfikowany a niemożna mu postawić zarzutów bo najpierw trzeba je ustalić czy było to zabójstwo z premedytacją, w efekcie a może pobicie ze skutkiem.

poprostujakub1985
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-11 20:07:52
komentarz usunięty przez moderatora

mikoss
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-11 19:37:38
zostawcie ich !!! to katolicy !!!

kazsu
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-11 19:18:51
Zapewne to synalek jakiegoś kumpla prokuratora.

kamil.koczur
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-11 18:33:22
komentarz usunięty przez moderatora

kamil.koczur
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-11 18:27:16
komentarz usunięty przez użytkownika

dragons86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-11 22:35:44
A jakby ktoś cię napadł np. dwóch gnoi gabarytów dorosłego ale słabszych od ciebie.Pierd...lniesz jednemu i tak nieszczęśliwie upadnie że śmierć na miejscu.I co wtedy.Też będą musieli cię w Auschwitz palić ale najpierw gazozo.

pete78
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-07-11 18:20:55
Ale bandyta,który wyskoczył z kijem do baseball-a i psem już umarł także nie trafi za kratki,najpierw obejrzyjcie to wideo a potem osądzajcie

aneta.buziaczek
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-07-11 19:08:14
czy jak będę skakał ci po samochodzie i wyskoczysz do mnie z kijem basseballowym żeby bronić swojego mienia to też będziesz bandytą ? zapomniałam że nie masz auta - na wsi zapie^^alasz furmanką.

orion4444
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-11 18:18:12
Taki sędzia powinien stracić pracę i dostać zakaz wykonywania zawodu. W tedy dopiero doświadczając "sprawiedliwych" zarobków na budowie rozróżniał by fakty logicznie

despero20
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-11 18:09:35
Na takie podejście brak mi słów...

aneta.buziaczek
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-07-11 17:57:52
Przecież ten oszołom w garniturku robił burde pod blokiem, kopał w drzwi, zaczepiał starsze osobym, dziadek chciał go uspokoić, wyskoczył z kijem bo bronił własnego mienia, a tamten ura-bura wyżył się na 70 letnim starszym człowieku.

papa78
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-07-11 17:56:41
A to że dziadek najpierw z pałą wyleciał i pierwszy uderzył gościa to już nikt nie widzi co.

aneta.buziaczek
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-07-11 17:51:07
Najpierw Donek skłócił społeczeństwo, dzieląc je na moherowe i nie moherowe, a teraz pod rządami platformy, bandyci chodzą po wolności, śmiejąc się w twarz ofiarom. Rok temu powiedziałam, że niebawem nawet mordercy nie będą zamykani w aresztach i jak widać wykrakałam.

freak4life
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-11 19:35:59
Jaaaasneeee.A za czasów rządów PiSu czy wcześniej SLD wszyscy bandyci siedzieli za kratkami i nawet nie śmieli śmiać się w twarz ofiarom?

mckrzysiek007
    Ocena: -8 (glosow:10)
2013-07-11 17:39:25
Pochwalam decyzję prokuratora. Nie ma dowodów, więc nie wsadza nikogo do aresztu. Niestety większość prokuratorów najpierw wsadza do pudła a potem szuka na siłę jakiś dowodów. Nie dajcie się zmanipulować mediom. Na filmie widać tylko bójkę i nic więcej. Bo badaniach patologa okaże się czy chłopak z filmu przyczynił się do zgonu.

aneta.buziaczek
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-07-11 17:52:16
a żeby ci się tak przyszła żona sk***wiła...

mckrzysiek007
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-12 17:40:41
Litości! Przejrzyj na oczy, zamiast spamować na wiosce...

martenscool
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-07-11 17:35:25
No bo może uderzył głową w kamień i dlatego zmarł, to nie można przecież za to winić tego młodego człowieka, który nie chciał go zabić, a ta śmierć to nieszczęśliwy wypadek...

pete78
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-07-11 18:22:13
właściwie to dziad dostał zawału ....

aneta.buziaczek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-11 19:09:40
też będziesz kiedyś dziadem, a jak ci starego ukopią to nikt nie będzie po nim płakał

Sensualna
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-11 17:23:30
powinien zostac zatrzymany za napasc,a co wyniknie ze sekcji to nastepne zarzuty!

up15
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-07-11 16:28:55
Bo trzeba być idiotą i to w dodatku ślepym by nie zobaczyć związku pobicia ze śmiercią.

ja1ja
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-11 15:27:42
Na chóy komu potrzebna prokuratura w tym kraju skoro na wiocha.pl są sami qrwa "SPECJALIŚCI" od wszelakich spraw, którzy wszystko wiedzą najlepiej i nie potrzebują drogich badań analiz, bo QRWA MAĆ na filmie wszystko widać nawet dna!!!

aneta.buziaczek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-11 17:53:51
patrząc na poziom współczesnych proroków to rzeczywiśćie na chóy są oni potrzebni, podobnie jak twoje wypociny na wiocha.pl

malagamm
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-07-11 15:00:31
dziadek byl znany policji jako awanturnik i alkoholik, bylo duzo wezwan . Gosciu przesadzil, ale na poczatku musial sie bronic. Dziadek zle trafil

bizmutpolon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-11 14:57:05
Mieszkam na tym osiedlu i zaczyna mnie to przerażać. Dwa lata temu kibice Cracovii z sąsiedniego osiedla wparowali na moje (zapewne poszukując kibiców kochanej dla nich Wisły...) i mojego kolegę dźgnęli obok płuca nożem w ciągu dnia tylko dlatego, że nieszczęśliwie na nich trafił.

RaynAssasin
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-07-11 14:42:26
zaj#bał bym su#insyna wyobraźcie sobie ,że to wasz dziadek i właśnie go widzicie ostatni raz na czwartym zdjęciu.

Zubkownik
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-07-11 14:31:24
Ostatnio wymiar sprawiedliwości to kpina - sądy rodzinne mają w d.. dobro dziecka, prokuratorzy ścigają za zabór mienia w wysokości 50 groszy, sędziowie pozwalają hasać na wolności zwyrodnialcom lub karzą za łowienie ryb we własnym stawie a na dokładkę komornik może zająć konto komu tylko zechce. Co roku gorzej

vv3k4i
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-07-11 14:30:03
"Dziadek zaczął", "Dziadka wina", weźcie się ludzie posłuchajcie, napiszcie to w komentarzach cyrylicą, będzie pasować do waszej mentalności jak ulał.

vv3k4i
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-11 14:20:09
Wyobrażacie sobie to? Dziewczyna dodała prawie 1000 absurdów (co za marnotrastwo czasu) i jeszcze się nie skapnęła, że na górze w lewym rogu zdjęcia pojawia się napis www.wiocha.pl, który zasłania wszystko co pod nim. Co za wiocha.

ewasandor
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-11 14:08:16
typ co zmarl zaatakowal kolesia pałą, ja bym podobnei zareagowal, koles sie bronil, uderzyl go po ryju 5 razy. Nieszczesliwy zbieg okolicznosci, chociaz z 2 strony praiwe 70 latka bic to tez slabo trzeba oceniac sytuacje i bic sie jak rowny z rownym, mogl odpuscic kopnąc dziadka w pupe i odejsc a nie gągi sadzic. Tez mogla by zaistniec taka sytuacja ze jak by odpuscil temu starszemu czlowiekowi, to z kolei ten mogl by go udezyc w skron tym kijem i tez nieszcześliwie by sei to zakonczylo smiercią 29 latka. Wyszlo jak wyszlo, agresja jest zla skonczylo/skonczy sie to zle dla obu stron...

DXPac
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-07-11 13:41:22
Może dodacie to że to ten co zmarł zaatakował chłopaka . Perfidnie wziął psa na smycz z domu kij baseballowy i zaatakował chłopaka na ulicy. Kiedy ten otrzymał cios pałką oddał w samoobronie bo inaczej nie da się tego określić facetowi dwa słowem dwa ciosy pięścią. Dla tego sprawa jest badana bo nie wiadomo o co poszło i jak by nie było chłopak został zaatakowany. WIĘC NIE PISZCIE TAKICH GŁUPOT.

Nick-T_00
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-11 13:48:44
Też nie jesteś obiektywny i przeginasz w drugą stronę. Dziadek nie miał basebolowego kija, to był max półmetrowy patyk, pies był przyjazny i machał ogonem podczas gdy jego pan był bity. Po drugie dziadek prawdopodobnie zareagował na agresywne zachowanie gościa (ten kopał w drzwi itp.) lub go znał (nie znamy szczegółów). No i nie dwa ciosy, tylko z 10 silnych ciosów w twarz. Przesadził i powinien ponieść karę, ale nie za morderstwo jak tu wiele osób się domaga.

aneta.buziaczek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-11 19:11:31
jeśli dla ciebie kilkanaście ciosów to są dwa słownie dwa, to nie dziw się, że dziewczyna ci mówi że jest twoją drugą partnerką seksualną, a ciachało ją czterdziestu rozbójników z dyskoteki

Tomek159
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-07-11 13:19:05
Dziadek sam zaczął więc nie do końca młody powinien iść do aresztu !! ;/

NiggerKiller
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-11 17:38:45
wnioskuje, że 159 to liczba miesięcy Twojej egzystencji pisząc takie debilne rzeczy

widzewiak2007
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-07-11 13:16:24
Ja nie wiem co ludzie widzą w Krakowie, ogólnonarodowa podnieta miastem zbirów, morderców, handlarzy narkotyków. Może jak stracą turystów na swoim zapyziałym rynku to pójdą po rozum do głowy

Kuba997
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-11 13:44:54
Od rynku to ty się odjeb ;)

drvector
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-07-11 13:09:07
Dziwnie to jest napisane bo to dziadek ostro tego goscia najpierw okladal jakas laga wiec gostek sie wnerwil i dziadowi w koncu oddal a ze dziad nie wytrzymal napiecia i pompka mu siadla to moze miec pretensje tylko do siebie ze ZACZAL wogole ta akcje.

Gamgorn
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-11 13:08:30
oczywiście nie napisali że to ten dziadek wyleciał na gościa z psem i drewnianą pałką i zaczął go okładać po łbie... ech

elotwojstary
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-07-11 13:07:55
czemu nie dodali że dziadek jak wychodził z klatki to zaczął się rzucać do tego chłopaka i wymachiwał laską ?? jaki już piszecie o tym to dodajcie wszystkie fakty anie tylko na tego młodego

ToRnADo147
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-11 13:26:40
Za wymachiwanie laską nie zabija się...

vilus
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-11 14:12:49
Czemu nie dodali, że ten bandzior rozwalał elewację i zaczepiał kobiety? Jak już piszesz, to podaj i te fakty.

pete78
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-11 18:27:13
to raczej nie była "laska" tylko jakaś pała albo baseball i nie wymachiwał tylko zaczął go okładać,także nie dziwię się kolesiowi że się bronił a że stary UBek miał słabą pompkę to mu stanęła

Gamgorn
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-11 13:05:04
oczywiście nie napisali że to ten dziadek wyleciał na gościa z psem i drewnianą pałką i zaczął go okładać po łbie... ech

kukurczak
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-07-11 12:54:31
z tego co mówili w telewizornii dziadek był typem społeczniaka który wpierdalał się do wszystkiegi i trafił na kolesia który go nie furtunnie strzelił w dziąsło.Jasne że szkoda dziadka ale widocznie tak mu było pisane a koles dostanie za to raczej napewno leżaki

DeeeeN
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-07-11 12:52:36
Tylko szkoda że ten staruszek wybiegł najpierw z kijem do koleżki, a tego już nie opiszą :/

wottson
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-11 12:41:59
Czekają na co? Niby z jakiego innego powodu mógł umrzeć???

Nick-T_00
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-07-11 13:44:25
Są już opinie biegłych. Zmarł na zawał. I co teraz powiesz?

wottson
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-12 00:36:46
Chłopie chyba nie chcesz mi powiedzieć, że zawału dostał z zadzyszki wychodząc z klatki schodowej? Kolo który napierdzielał DZIADKA(!!!) w wieku 69 lat chyba ponad 10 razy jest tu sprawcą tego zawału co może nie??? A swoją drogą za kopanie po drzwiach itd (bo pewnie jak dostał się do środka klatki święty nie był!) to połowa mieszkańców powinna wyjść spuścić mu manto!

Nick-T_00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-12 07:58:08
Pobicie nie było przyczyną śmierci. Zmarł z przyczyn naturalnych. Owszem, pobicie miało wpływ na śmierć dziadka, ale był to wpływ pośredni. Ty zatrzymałbyś gościa w areszcie i zgodnie z obowiązującym prawem podałby do sądu skarb państwa o bezpodstawne zatrzymanie ... i wygrałby. Na szczęście prokurator znał prawo lepiej niż ty.

aneta.buziaczek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-12 21:32:23
przecież to było pobicie ze skutkiem śmiertelnym, więc z jakiego powodu mógłby skarżyć skarb państwa. Jeszcze 10 lat do tyłu za zwyczajne pobicie, z rozstrojem zdrowia powyżej 7 dni trafiało się do paki na sankcje, niebawem za ucięcie głowy maczęta, prorocy będą wnioskować o dozór.

MethOd63
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-07-11 12:12:56
Liwia88: widać że do szkoły miałaś pod górę. Zapraszam na tvn24.pl i zobaczenia filmiku. Dziadek dostał w kinkiet bo sam zaatakował kijem gościa. Jaki normalny człowiek wychodzi na spacer z psem i drewnianym kijem ? Poza tym widać że dziadek dostał 2 razy po pysku, i zasłużenie. A przyczyna śmierci jest jeszcze nie znana ale nie sądzę że zmarł od strzału w facjatę.

Nasi
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-07-11 12:42:15
Tak, a wcześniej ten 29 latek kopał po drzwiach i zaczepiał kobiety, jak widać starsi ludzie to gentlemani jako jeden potrafił zareagować, sama bym nie chciała by pajace pokroju tego typa kręcili się koło mojego mieszkania i robili zadymy, szkoda, że nikt z młodych, pełni sił nie skopał mu jego głupiego dupska.

tymczasowy69
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-11 13:08:32
"2 razy" ty wracaj do postawowki i naucz sie liczyc

Nick-T_00
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-07-11 12:01:21
Chwileczkę, kilka dni temu komentowaliście, że w obronie własnej można nawet zabić i takie powinno być prawo. Równocześnie wieszaliście psy na prokuratorze, który chce kary dla dziadka, który kulą złamał rękę napastnikowi w obronie kobiety. Tutaj dziadek zaatakował pierwszy, ale i tak wieszacie psy na prokuratorze, że nie posłał za kratki napadniętego. Zdecydujcie się do cholery.

Nasi
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-11 12:43:17
bo widzisz życie jest takie, że do każdej sprawy trzeba podejść indywidualnie, a w Polsce nie funkcjonuje precedens.

Nick-T_00
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-11 12:50:12
To też starałem się przekazać. Społecznośc wiochy zaś po dwóch zdaniach napisanych w absurdzie wydaje swoje radykalne opinie. To wieśniackie i śmieszne.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-11 12:51:46
W tv pokazywali filmik z monitoringu. Facet obkładał dziadka jak równego sobie. Podobno dziadek zmarł na atak serca. W tym wieku normalka podczas "takich atrakcji". Dziadek pewnie jakiś dziwak był, nie wiemy o co poszło, przyłożył młodemu deską, ten się wkurzył i nie miało znaczenia, że tłucze starszą osobę.

magicznamagda
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-11 12:56:27
śmieszne,obrona własna kojarzy mi się z obroną przed atakiem kogoś z nożem,maczetą,jakimś pijakiem, itp..na pewno nie przed 69 letnim dziadkiem z laską.nie wydaje mi się żeby zaatakował bez powodu ot tak.gdyby zaatakował mnie i byłabym facetem na pewno nie potraktowalabym go tak brutalnie,nie w tym przypadku.widać że 29 bandzior użył całej siły aby się wyżyć.tak się nie postępuje.każdy ma swoje zdanie ale dla mnie powinien za to odpowiedzieć i trafić do puchy bezwzględnie.

vilus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-11 14:09:06
Nik t - Jakby Tobie i innym klaskaczom 29o letniego bandyty ktoś rozwalał dobytek i darł ryja przed domem, to byś wyszedł i pogłaskał go po główce?

Nick-T_00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-11 15:06:37
vilus, ty chyba nie zrozumiałeś o czym była moja wypowiedź.

vilus
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-11 15:28:10
Sam napisałeś, że dziadek zaatakował pierwszy, więc raczej Ty nie zrozumiałeś mnie. Facet po prostu nie wytrzymał i wyszedł zrobić porządek. A że był dziadkiem, to widząc dużo młodszego bandziora wziął ze sobą kij i psa. Fakt - mógł zadzwonić po policję ale co by to dało? - dzień - dwa spokoju. Piszesz, że dziadek zmarł nie od uderzeń, a na zawał. Pytanie tylko, czy miałby ten zawał gdyby nie został pobity - np. w domu przed telewizorem. Prócz zarzutu zabójstwa jest jeszcze nieumyślne spowodowanie śmierci, a przy takich dowodach jak zapis z kamery powinien być postawiony właśnie zarzut nsś. Ob

vilus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-11 15:33:17
Idąc Twoim tokiem rozumowania, to można wyeliminować emerytów napadając na nich. Problem bankructwa zusu będzie rozwiązany przez masowe zejścia staruszków na zawał.

Nick-T_00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-11 15:58:59
Weź nie wkładaj ludziom w usta słów i myśli do cudzej głowy panie wszechwiedzący. Czytanie ze zrozumieniem trudna sztuka, wiem.

vilus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-12 07:41:05
"Tutaj dziadek zaatakował pierwszy, ale i tak wieszacie psy na prokuratorze" jeśli miałeś na myśli co innego niż "dziadek zaatakował pierwszy", to rzeczywiście nie umiem czytać ze zrozumieniem.

Nick-T_00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-12 08:05:27
Nie zauważyłeś, że mój post miał konkretnych odbiorców. Kilka dni temu w tym absurdzie 965065,W-tym-kraju-juz-mnie-nic-nie-zdziwi te same osoby, które wypowiadają się w tym temacie miały zupełnie odmienne zdanie. Prześledź, a na pewno znajdziesz posty o tym, że napadnięty może nawet zabić w obronie własnej i że jest to ok. Ja się z tym nie zgadzałem. Tu te same osoby wypowiadają się zupełnie inaczej. Zauważ, że w tamtym temacie już przywołałem pobicie na Teligi. Ja nie bronię tego drania, tylko pokazuję jak punkt widzenia zależy od punktu siedzenia i jak radykalne poglądy obracane są o 180 sto

vilus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-12 15:04:40
Nie czytam wszystkich komentarzy na tym portalu i pewnie takich jak ja jest tu więcej. Mimo to ja dalej się z Tobą nie zgadzam. Wypominasz ludziom zmianę poglądów, a nie zastanawiałeś się, że w rzeczywistości to nie jest zmiana? Uważasz, że w tym przypadku bandytą jest dziadek? Gdyby wyleciał z tym kijem na spokojnego przechodnia, to bym się zgodził. Ukarany dziadek z przytaczanej wcześniejszej sytuacji bronił się, ten tutaj też się bronił, a przynajmniej bronił swojego mienia. Resztę mojej opinii masz wyżej. Miłego dnia, bez wyjących bandziorów pod blokiem.

BekaZTuska
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-11 11:44:36
komentarz usunięty przez moderatora

adolf206
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-11 11:42:56
miejmy nadzieje ze ten bandzior wkrotce spotka tego prokuratora i tez mu naje....

Szpkaz
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-07-11 11:38:47
wrzucajcie sobie kolesi dziwnie poprzebieranych, a prawo zostawcie prawnikom

LoganX87
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-11 11:29:32
Powinno być jak u arabów... śmierć za śmierć.

Kuroru
    Ocena: -7 (glosow:7)
2013-07-11 11:07:22
NIE, ZMARŁ BO MIAŁ RAKA PROSTATY. POZDRAWIAM I ZYCZE MILEGO DNIA. PROKURATOR

AdmiralAladeen
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-07-11 11:05:19
komentarz usunięty przez użytkownika

vilus
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-07-11 11:15:50
Ktoś mi może to przetłumaczyć na polski?

bubub
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-07-11 11:05:17
ogólnie to można powiedzieć, zę koleś się bronił.Ponieważ jako pierwszy został zaatakowany kijem ( nie wiem co on tam w ręku trzymał.

magicznamagda
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-11 11:28:21
przestań,ja bym nie chciała mieć człowieka na sumieniu,trochę rozumu a nie bić tak żeby zabić(nawet jeśli dostał zawału został brutalnie pobity).mnie by nie było stać na taką brutalność mimo wszystko.

bubub
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-11 16:24:07
Jesteś kobietą :).Osobiście sam bym też do takiego stopnia nie bił, albo po prostu bym to olał..

kasior83
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-07-11 10:43:37
Bandytom to jest ten dziadek który pierwszy zaczął bójkę. Poza tym nikt nie wie jeszcze czy dziadek zmarł w skutek pobicia czy w skutek zawału serca który mógł się zacząć u dziadka jak zaczął machać pałką przed tym małolatem. Może tak się dziadek tą akcją podjarał że mu pikawa stanęła za nim małolat cokolwiek zrobił?... Sam sobie jest winien!!

mick1973
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-11 11:48:20
komentarz usunięty przez użytkownika

henda
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-07-11 10:30:08
A moze ten 69-latek zaczał wszystko,niektorym takim dziadkom czasami odbija na stare lata.:)

PawelJarosz89
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-07-11 10:27:23
nie może bo ten 69 latek sam zaczyna go okladac kula , a on mozna powiedziec dzialał w samoobronie a gdyby bylo inaczej to ni ebylo by problemu .dziekuje pozdrawiam

cygan93
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-11 10:25:47
Ja widziałem film... nie będę tu nikogo bronił, ale to pierw dziadek z kijem wyskoczył do kolesia, nie mniej jednak ten okazał się brakiem wyobraźni atakując dziadka.

muzg
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-07-11 10:20:15
zaczynal dostal i tyle.. z patykiem na ksiezyc?:P dlamnie + dla prokuratury!

muzg
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-11 10:18:23
komentarz usunięty przez moderatora

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-07-11 01:35:55
facet zmarł na zawał i pierwszy uderzył. Tak naprawdę główny zarzut to nie udzielenie pomocy.

stefanx007
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-07-10 08:29:30
KU....A POLSKA JE...NA SPA BY CZLOWIEK ZABIŁ TAK BY POSZEDŁ SIEDZIEĆ A TU JAKIŚ PAJAC BIJE DZIADKA I MU UCHODZI TO PŁAZEM A DZIADEK GO ZACZEPIAŁ BO TEN WCZEŚNIEJ ROZRABIAŁ PRZED BLOKIEM ALE TEGO JUZ NIE POKAZA

bubala
    Ocena: 53 (glosow:57)
2013-07-10 08:29:24
Kraków w ostatnim czasie jeżeli można tak napisać jawi się jako miasto barbarzyńców, Hunowie z maczetami biegają po ulicach, sędziowie wydają wyroki jakby się naćpali, policja działa na korzyść winowajców, jest tam ktoś kto jeszcze myśli zgodnie z normami przyjętymi jako etyczne ??

Somet
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-10 01:38:24
komentarz usunięty przez użytkownika

gurool
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-07-10 00:12:43
Pewnie ten 29-latek to rodzina prokuratora - gdybym to ja pobił starszego człowieka już bym siedział.

marcus346
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-07-09 23:24:29
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Sąsiad
  •  Poje*bało się arabom o namiaru kasy
  •  Głupota polskich seriali
  •  Najlepsze imprezy


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400