lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 14.07.2013, 16:34:56   przez: patisha43
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 502  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(64)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
genesis19
2013-07-26 15:22:09
Ocena: 21(glosow:21)-+
Jak Urząd Pracy Ci pomoże to kuźwa prawie jak byś trafił 6 w lotka......

justyn28
2015-03-28 01:59:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przykre,ja zwolnilem sie po dwoch latach na mocy porozumienia stron. ERROR 3miesiace bez zasilku nastepne trzy platne i jeszcze kobitka wyskoczyla z morda ze ZUS za mnie placa Ale jak jej przypomnialem ze przez 17lat wlasnej dzialalnosci gospodarczej oplacalem wszystkie skladki ZUS za siebie i dziesiecioro pracownikow to zamilkla. Zapisujcie sie na szkolenia w pośredniaku, Ja zrobilem kat.C+E w stolicy za Pzd!.Pzdr.

tepee2000
2013-07-30 20:38:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
zeby dostac zasiłek musisz miec przepracowane rok na pełnym etacie przez 1,5 roku,czyli sie nalezy

LepszyMaysterek
2013-07-29 09:38:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Poprostu w tym kraju nie można życ calkowicie legalnie, a okradanie zlodzieja to nie złodziejstwo.

Jaruzel.pl
2013-07-28 15:23:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kiedyś próbowałem się zarejestrować w UP. Masakra, same dokumenty zebrać to dla osoby z dużym doświadczeniem zawodowym to nie lada wyczyn. Na koniec i tak czegoś brakuje, albo coś im nie pasuje w tej dokumentacji. Polak ma tylko płacić podatki, i najlepiej umrzeć w dniu przejścia na emeryturę. Dlatego postanowiłem nie płacić podatków skoro niczego nie mogę oczekiwać od państwa. Rząd ma mnie w dupie, i ja mam w dupie rząd.

ligol626
2013-07-27 23:12:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

PonuryUserr
2013-07-27 11:24:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Prawda jest tak że urząd pracy jest tylko po to by zapewniać darmową opiekę medyczną dla wszelkiej maści cwaniaków i osób które pracują na czarno. Codziennie przychodzą te same osoby i biorą zaświadczenia dla całej rodziny...najwięcej marudzą i mają największe pretensje.

magda713
2013-07-27 10:10:35
Ocena: -2(glosow:2)-+
dlatego nie ma co sie rejestrować jak nie dostaje sie zasiłku po robić statystyki

Luker88
2013-07-30 11:13:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
po ubezpieczenie ośle

pigbull
2013-07-27 08:51:58
Ocena: -2(glosow:4)-+
to jakis farmazon jest a pani patisha43 chce chyba zaistniec,jestem szczesliwym bezrobotnym,sytuacje mialem podobna(tez zmieniono mi pod koniec etat na polowke) i jakos wszystko bez problemu i zasilek i takie tam i TO WLASNIE W KRAKOWIE, szukanie sensacji ktorej nie ma jednym slowem WIOCHA dla ciebie patisha43 za oglupianie i klamstwo

patisha43
2013-10-31 15:02:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
PIGBULL MA PROBLEM ZE ZROZUMIENIEM CZYTANEGO TEKSTU A NAWET ZDJ(TEN KOMENT DO MOJEGO ZDJ Z PORYSOWANĄ KAMIENNICĄ TEŻ ŻENADA)95PROC OSÓB MIAŁO TAKIE DOŚW Z UP WIĘC NIKOGO NIE OBCHODZI ŻE TY ZAŁATWIŁEŚ-NIE PORÓWNUJ DWÓCH RÓZNYCH SYTUACJI,NIKOGO NIE OGŁUPIAM I NIE KŁAMIĘ -OCENY ŚWIADCZĄ O TYM ŻE UZYTKOWNICY TO OSOBY INTELIGENTNE( Z WYJĄTKIEM CIEBIE)I PRAWIDŁOWO OCENIŁY SYTUACJĘ.TEN PORTAL NIE JEST ŻEBY ZAISTNIEĆ TYLKO DODAĆ CO NAS WKURZA,IRYTUJE ALBO ŚMIESZY- NIE ROZUMIESZ TO NIE WCHODZ,BO MYŚLENIE NIEWPRAWNYM SZKODZI.

machoho12345
2013-07-27 07:10:25
Ocena: 3(glosow:3)-+
To POLSKA...niestety :(mam 27 lat,ojciec mnie pytał kiedy sie wyprowadze...Ale koorwa gdzie ?? pod most chyba.Mam stałą prace i co z tego ja pi**dole.polsko dziękuje za wszystko

frelex12
2013-07-27 01:35:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
za granicę spieprzać trzeba,a nie się tu kisić.

Genialon
2013-07-26 23:25:07
Ocena: 4(glosow:4)-+
Po pierwsze - oddać babci dowód. Po drugie - zagłosować w wyborach na opozycję; do wyborów jest trochę czasu, trzeba głosować na tych, którzy mają realną szansę odsunąć od władzy ekipę Rostowskiego et consortes. Po trzecie - obecnych władców rozliczyć, a jest za co, wielu skończy, jak Tymoszenko. Po czwarte - następcom patrzeć na ręce od samego początku, bez żadnej taryfy ulgowej.

dustiman
2013-07-26 23:18:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
wu...... w powietrze

alex51
2013-07-26 22:48:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
Słyszałem legendę że komuś, gdzieś, kiedyś udało się dostać pracę dzięki Urzędowi Pracy... A tak na prawdę Urząd Pracy jest po to by dawać pracę tym, którzy tam pracują - takie urzędnicze perpetuum mobile.

mick1973
2013-07-26 21:39:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

drLOUBITCH
2013-07-26 20:28:30
Ocena: -1(glosow:3)-+
To nie tylko dotyczy Urzędu Pracy ale wszelkich innych instytucji w naszym kraju. Wszędzie siedzą ludzie niekompetentni, którzy chyba posadę dostali po protekcji. Brakiem uprzejmości i wyniosłością nadrabiają brak swoich umiejętności. Niestety nic się nie zmieniło.

johno
2013-07-26 20:23:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
A co dopiero jak się starasz o dotację na otwarcie własnej działalności... Mózg i zdrowy rozsądek należy zostawić przed drzwiami urzędu, a po wyjściu, jak już ochłoniesz, zastanawiasz się, na jakiej planecie się znajdujesz... Beret zryty do imentu...

Bajabanger
2013-07-26 19:39:53
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jabialy
2013-07-26 19:53:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ciekawe jak mamy nie będzie, zostanie ci co najwyżej ssanie pasożytniczego fleta

Morfii
2013-07-26 19:21:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bo na 1 pracującego przypada 10 inspektorków 5 kierowników 100 magistrów i każdy chce zarobić a trzeba jeszcze opłacić pracownika więc 1 wystarczy co będzie je.ał za 125osób a im kolejne 15kg nadwagi nie zaszkodzi

MarcoPolo92
2013-07-26 19:12:14
Ocena: 3(glosow:3)-+
mnie najbardziej bawiło pytanie "gdzie by pan chciał pracować?" moja standardowa odpowiedź była taka "ciężko z pracą, więc mogę pracować tam gdzie bym miał możliwość" na to zawsze słyszałem "no niestety nie mam dla pana żadnej oferty" :D śmieje się z tego bo przecież nie będę płakał :P

LVCY123
2013-07-26 18:54:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bzzzzyku
2013-07-26 18:04:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tasior777
2013-07-26 15:35:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
w mojej miejscowości w pupie zrobili szkolenie pt "jak napisać CV" prowadziło to 4 wykładowców przez 2 tygodnie :D:D ciekaw jestem ile kasy ktoś chapnął za ten niezapomniany kurs

genesis19
2013-07-26 15:22:09
Ocena: 21(glosow:21)-+
Jak Urząd Pracy Ci pomoże to kuźwa prawie jak byś trafił 6 w lotka......

tasior777
2013-07-26 15:10:00
Ocena: 4(glosow:4)-+
urzędy pracy są po to, żeby dać pracę ludziom pracującym w niniejszych urzędach. siedzą tam same pociotki i kliki rodzinne a zwyczajnych obywateli mają za śmieci

van_Buren
2013-07-26 14:54:39
Ocena: 4(glosow:4)-+
A ja miałem tak: dostałem w sumie 4 skierowania na staż z Urzędu Pracy, i że pracodawcom coś we mnie nie pasowało (wykształcenie bo nie ekonomiczne, bo złe zainteresowania itd) to żadnego stażu nie zacząłem. Znalazłem sam 2 stażodawców. Pierwszego odrzucili bo nie było to w terminie naboru! bo to pracodawca ma się zgłosić do UP po stażystę. Czyli wg UP nie można samemu pracy znaleźć. Drugiemu powiedzieli że mi sie staż nie należy bo 4 poprzednie odrzuciłem.... Jak tu sie nie wkuuuuuur.....?

PonuryUserr
2013-07-27 11:20:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Piękne bajki opisujesz: nie musiałeś odrzucać 4 ofert stażu ponieważ już jedna odmowa bez uzasadnionej przyczyny = utrata statusu osoby bezrobotniej

van_Buren
2013-07-27 11:40:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
PonuryUserr - jak czytasz.... 4 razy pracodawca mnie nie przyjął na staż

MarcinCK
2013-07-26 14:53:17
Ocena: 3(glosow:3)-+
Istnieje legenda,że ktoś kiedyś tam znalazł pracę.

penejente
2013-07-26 16:16:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie, nie, to zostalo juz obalone przez amerykanskich naukowcow, jednak to nie prawda. Tez w to wierzylam dlugi czas.

Jar0sz
2013-07-26 14:48:52
Ocena: -3(glosow:5)-+
Jakież straszne życie musieli mieć nasi dziadkowie bo przecież nie było Urzędów Pracy, idąc tokiem myślenia autora tekstu nasi przodkowie będąc w młodym wieku nie mieli w ogóle pracy. A może po prostu najlepiej obwiniać kogoś za swoją nieporadność życiową

CaliforniaGirl
2013-07-26 16:11:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
99% absolwentów wyższych uczelni zdobywa zatrudnienie w Niemczech. W Polsce? Nawet nie wiem czy będzie 50%. To, że ci się po znajomości udało, albo zwyczajnie udało, nie robi ciebie chojraka, który może teraz sobie pierdzielić głupoty. Też kiedyś myślałam, że Polacy narzekają na pracę (narzekać lubią), póki mi nie mówiono, że jak na 19-latkę mam za wysokie doświadczenie... Też uważałam, że to nieporadność. Ale w tym kraju ludzie po dobrych kierunkach kończą na dobrym stanowisku za granicą a w Polsce mogą co najwyżej być konsultantami za to krętacze i nieroby pracę mają - jak ty.

bzzzzyku
2013-07-26 16:25:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
O czym Ty w ogóle gadasz? Ludzi takich jak Ty jeszcze nie dopadła "niesprawiedliwość" polskiej rzeczywistości. Gdy doświadczy tego Twoja rodzina lub Ty sam tego doświadczysz, wtedy spokorniejesz... czego Ci nie życzę, rzecz jasna! I nie porównuj tamtych czasów do tych, w których mamy teraz przyjemność egzystować! Powodzonka!

Jar0sz
2013-07-26 17:22:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
W tym problem moi drodzy, że dzisiejszy system edukacji was krzywdzi.Na siłę szukacie pracy "u kogoś" zamiast pokombinować, nie macie w sobie za grosz przedsiębiorczości, wolicie płakać, że nikt nie odpowiedział na wasze CV wysłane przez e-mail. Gdy byłem nastolatkiem nie liczyłem na kieszonkowe, sprzedawałem na allegro różne rzeczy począwszy od telefonów po buty i miałem swoje kilka złotych kiedy moi rówieśnicy byli zdani na łaskę rodziców. Wiem, że chcieli byście abym głaskał was po głowie i płakał razem z wami jaki to świat jest zły ale tak nie będzie, obrażajcie się na mnie za sz

Jar0sz
2013-07-26 17:23:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
szczerość

bzzzzyku
2013-07-26 18:02:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czy sprzedaż na Allegro zapewniła Ci godne życie, kupno mieszkania wlasnościowego lub utrzymanie i wykształcenie dzieci? Pochwal sie jak i gdzie zarobiles na wlasne mieszkanie, jeżeli tak owego dorobiłes sie w Polsce. I nie gadaj mi tu o nieporadności. Szukałem w kraju pracy przez dwa lata, nie znalazłem. Sytuacja zmusiła mnie do opuszczenia Polski. Za granica jakos rzekoma "nieporadność życiowa" zniknęla. Pracuje, oszczedzam i jestem w stanie godnie żyć. Obcy kraj zapewnilł mi to, co Polski rząd nie potrafił. I nie gniewam sie za Twoją szczerość. Dla mnie nie masz zielonego pojęcia

CaliforniaGirl
2013-07-28 00:37:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dokładnie mi i moim rodzicom obcy rząd zapewnił to czego ten gówniany kraj nie mógł. Przyjęli z otwartymi rękoma, za co odwdzięczamy się ciężką, ale sympatyczną pracą i dajemy z siebie co możemy. Tak powinno wyglądać życie obywatelskie. Współpraca z rządem i należyte profity po obu stronach. Krętactwa można się uczyć pod blokiem a nie na uczelni. Polskie uczelnie wciąż przodują w systemie nauczania Unii Europejskiej więc to nie tu leży problem. Tysiące młodych, świetnie przygotowanych ludzi po studiach - mądrych i chętnych musi uciekać za granicę bo tu może tylko odbierać tel.

bzzzzyku
2013-07-26 14:48:05
Ocena: 5(glosow:5)-+
Mój Tato przepracował 29 lat, w tym ostatni rok właśnie na pól etatu. Został zwolniony, z powodu "nieprzewidzianych" cięć. Oczywiście nie otrzymał ani grosza, ani propozycji innej pracy. Wygląda na to, że nic sobie nie wypracował przez prawie 30 lat... Mieszkam za granicą i nie mogę pojąć dlaczego w innych krajach ludzie otrzymują pomoc i pieniądze z owej placówki, a u nas pozwalają by rodziny przymierały głodem...chory system.

C2ShadowMan
2013-07-26 14:56:23
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

CaliforniaGirl
2013-07-26 14:32:06
Ocena: 5(glosow:5)-+
Możecie wyzywać mnie od tchórzów ale właśnie dlatego spierdol**am z tego kraju, pamiętam kończąc liceum złożyłam CV w krakowskim 4* hotelu to powiedzieli mi że mam za wysokie kwalifikacje. Śmiech na sali... Choć wyjazd mój był spowodowany też pracą rodziców. Mimo wszystko Polska to gówniany kraj i nigdy nie będę jej dziękować (w rozumieniu ludzi rządzących) jak widzę, tysiące dobrze wykształconych studentów bez pracy i biednych emerytów. To kraj absurdu. Młodym mówi się, że nie mają doświadczenia, a tym doświadczonym że są za starzy.

miken1200
2013-07-26 14:02:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
W 2006 dostałem staż w urzędzie gminy (od czerwca do końca listopada). W listopadzie odbywały się wybory samorządowe i dostałem umowę zlecenie na obsługę informatyczną komisji wyborczej (czyli o godz. 20 przyszedłem do lokalu, poczekałem aż komisja zliczy głosy, a potem wynik wklepałem w komputer i wysłałem przez Internet). Jednorazowa robota. Efekt - PUP zerwał ze mną staż w listopadzie, ponieważ na stażu nie wolno pracować. No głupota do kwadratu - co to za praca 2 godziny w lokalu wyborczym. Czyli 20 dni listopada byłem za darmo na stażu, bo mi nie zapłacili.

Pufdudy
2013-07-26 13:58:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja do UP chodziłem tylko na szkolenia i kursy a robote na własną rekę znalazłem

tyraell
2013-07-26 13:40:20
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ja sobie załatwiłem staż w firmie znajomego 300m od domu. Byłem rekomendowanym przyszłym stażystą a te chuuje odrzucili wniosek i wysłali mnie na staż na drugi koniec Krakowa. (pochodze z powiatu wieliciego, a kraków to powiat krakowski ale mniejsza o to) moj dojazd na staż wynosiłby 30zł dziennie czyli jakieś 600zł za sam dojazd misiecznie. Wypłata stażowa wynosi około 900zl. Weź tu ku*wa wyżyj miesiąc za 300zł.

miken1200
2013-07-26 13:57:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
A nie zwracają biletów za dojazd? Tak chyba robili jak byłem na stażu w 2006 roku.

dora5551
2013-07-26 13:35:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Byłam w takiej sytuacji. Pracowałam 5 lat w jednej firmie na pełen etat, po powrocie z urlopu macierzyńskiego wróciłam do pracy zmniejszając etat na połowę żeby mieć czas dla dziecka. Pracowałam tak przez okres 9 miesięcy. Akurat chciałam wrócić na cały etat(miałam do tego prawo), lecz moja umowa, która właśnie się kończyła nie została przedłużona. Rejestrując się w UP dowiedziałam się, że pracowała o 3 mies.za długo i zasiłku nie otrzymam. I weź tu żyj z małym dzieckiem z samych alimentów

LoganX87
2013-07-26 12:01:51
Ocena: -1(glosow:3)-+
Młodzi z tego kraju powinni uciekać jak najdalej. Zostawić tu samego Tuska z jego biurokracją. Jak nie będzie miał kogo okradać to zdechnie z głodu i będzie można wrócić :]

Dulka77
2013-07-26 14:41:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie tylko młodych to dotyczy, zapewniam was. Ja też pracuję na umowę śmieciową już 3 lata. I cieszę się, że mam pracę i kasa płynie... A mam już trochę lat.

C2ShadowMan
2013-07-26 15:00:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Nick-T_00
2013-07-26 11:59:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
Moja mała rada - nie korzystajcie z UP. Roznoście CV po miejscach, w których chcielibyście pracować. Nie czekajcie, aż ukaże się ogłoszenie, wtedy jest dużo trudniej (bo będzie kilka lub kilkanaście osób na miejsce). Szefostwo często promuje taką inicjatywę - zainteresowanie przyszłego pracownika. Zarówno ja (kilka razy) jak i żona zaniosła CV bez żadnych ogłoszeń i odzew był natychmiastowy.

lola8940
2013-07-26 13:59:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja byłam zarejestrowana w PUP przez jakiś czas, skorzystałam z dwóch staży, następny, najlepsze miejsce dla kogoś z moim kierunkiem studiów-nie mogę iść nas staż. K***, jeszcze przez parę miesięcy się zgłaszałam i w sumie nic z tego nie wynikało, wiec dałam sobie z nimi spokój. Minęło parę tygodni i sama znalazłam pracę, wręcz idealną dla mnie. Dlatego zgadzam się z Tobą, lepiej szukać pracy na własną rękę.

PonuryUserr
2013-07-26 11:51:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zasiłek należy się osobie która w przeciągu 18 miesięcy przepracowała 12miesięcy. Więc pół roku na 0.5etatu i 12m-cy na pełny etat = zasiłek Ci się należy. Poza tym by była zasiłek może pracować nawet na 0.5 etatu ważne by były odprowadzane wszystkie składki i dostawać minimalna krajową

kamuimac
2013-07-26 11:42:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
Prawda jest taka ze wiekszosc idzie sie zarejestrowac do urzedu tylko i wylacznie po ubezpieczenie a nie po to zeby faktycznie pracy szukac - jesli ktos faktycznie suzka to uzywa wszystkich dostepnych srodkow - suzka ofert pracy w sieci w gazetach szuka firm w swojej branzy i dzwoni czy moze nie suzkaja pracownika a nie czeka az praca spadnie mu z nieba w urzedzie

DkNG
2013-07-26 11:03:00
Ocena: 2(glosow:4)-+
Chciałem sie (ponownie) zarejestrować jako bezrobotny bez prawa do zasiłku (wiem że mi ne przysługuje) ale niestety nie miałem ze sobą matury, świadectw pracy od każdego pracodawcy, legitymacji instruktorskiej i książeczki wojskowej... po co im to skoro tylko chce zmienić status? nie chce od nich kasy więc dlaczego tak mi utrudniają?

czarnobialykot
2013-07-26 13:37:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
To proste statystyki. Im się nie chce nic robić żeby ludziom pomóc pracę zdobyć czy tam staż, ale nie chcą też żeby przybywało im w statystykach bezrobotnych bo potem nie mogą się pochwalić że mały odsetek bezrobocia jest "dzięki nim".

game_is_over
2013-07-26 11:00:16
Ocena: -6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lola8940
2013-07-26 10:54:48
Ocena: 4(glosow:4)-+
A to wszystko dlatego, że w urzędach pracują niedouczone osoby. Wykonują tylko polecenia z góry, ale żeby udzielić jakiegoś wyjaśnienia-tu się zaczynają schody. Miałam podobną sytuację, gdzie staż w określonej jednostce przyniósłby mi doświadczenie w moim zawodzie, a pracodawca stwierdził, że zamierza jednego z 2 stażystów zatrudnić. Straciłam szansę na dobry start, a wystarczyła odrobina chęci ze strony urzędu. I oczywiście tłumaczenia były takie, że tylko za głowę się złapać. Odpowiedź Dyrektora Urzędu była nie bardziej "pouczająca".

pemek99
2013-07-26 10:43:04
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Asmodei
2013-07-26 14:25:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
W ministerstwach siedzą odrealnione wieprze bez żadnej realnej wiedzy ... Natomiast to , że w Urzędach pracy jak widzę ( bo osobiście nigdy nie byłem )do człowieka podchodzą jak do problemu to już tylko jest intencją ludzi tam pracujących ... Zresztą nic nowego urzędasy w 80% to leniwe świnie do niczego nie potrzebne mendy na garnuszku podatników .

freedom80
2013-07-26 10:38:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
Młodzi jak młodzi, a starsi? Ci dopiero mają ciężko...

raifel
2013-07-26 10:36:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
DLATEGO WIEKSZOSC MLODYCH EMIGRUJE ZA GRANICE ZA PRACA

klisza08
2013-07-26 10:31:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
UP(czyt.Upodlanie Petentow)to tajna rzadowa komorka ekstermistyczna, zajmujaca sie przesiedlaniem Polakow i tworzeniu polskiej emigracji w swiecie...

Drako29
2013-07-15 09:31:55
Ocena: 3(glosow:3)-+
Zlikwidowac Urzad Pracy !! oni tylko są po to zeby sobie statystyki robic a nie ludziom pomagać, ze stażem miałem podobnie... Każdy ma wyj..ane na ciebie ty masz sie znac masz czytać śledzić ich poczynania najlepiej wszystko zrobić za nich..
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Brawo dla tego ptaka
  •  Tak to wygląda
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
Z człowieka chorego na padaczke
główna
Dodano: 31.08.2018, 09:47:19   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (63) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0