Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jak bank wyciągnie z nas maksimum kasy i jeszcze będziemy zadowoleni,że mamy "Bezzwrotną pożyczkę"
MagicalFire  13-07-20, 20:33 Zgłoś
+ 287 -
Dodano: 2013-07-20, 20:33:57   przez: MagicalFire
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 287  Zgłoś nadużycie
231
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(85)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ivellios1988
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-07-22 14:31:18
Więcej ma w głowie niż w cyckach. To chyba lepiej... a poza tym ładna dziewczyna :)

slaweko777
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-27 22:10:45
dodam że banki nie może dać większego oprocentowania o kredytów i pożyczek niż czterokrotność wysokości stopy kredytu lombardowego NBP. Od 9 maja 2013 r. odsetki maksymalne wynoszą 18%

chersi7968
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-25 20:36:49
oj koleżanko nieładnie kłamać:) koszt kredytu porównanego przy 10% to 14 tyś plus 25 tyś kapitału, razem 39 tyś. W idea jest to 25tyś odsetek i 0 kapitału. Przy 15% jest to43,4tyś a w ideabank 37,5tyś więc chyba coś tu Twoja mamtematyka zapomniała dodać. W chwili obecnej maksymalne oprocentowanie kredytu nie może byc wyższe niż czterokrotnść stopy lombardowej tj 16%. Rzetelne porównanie kredytu powinno pokazać ile wszystkich pieniązków wpłacimy do banku.

Mentosssik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-24 12:55:26
Ale piękna kobieta

graviti1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-24 20:27:00
piękna i mądra

aviga1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-24 00:46:21
Oj tam, oj tam, Siem czepiasz babo ;)

kristopherus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-24 00:36:51
komentarz usunięty przez użytkownika

xander119
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-23 07:11:44
komentarz usunięty przez użytkownika

ElectroN
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-07-23 00:14:19
Ale przecież w regulaminie tego bezzwrotnego kredytu jest wszystko opisane.

Kobayashi87
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-07-23 00:05:47
Ta Baba tak się wysławia, że zaraz umrę. poza tym Idea jest skierowana do konkretnego segmentu klienta albo dla golasów w pysk albo wręcz odwrotnie dla Ludzi którzy tak ukryli dochody a potrzebują je, że tak to ujmę "wyczyścić" a urząd Skarbowy do kredytu się nie doczepi.

kermitzaba
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-22 23:27:46
ta wiewióreczka fajnie gada,ale mimo to do końca nie dotrwałem......ciężkie to jakieś

antraxcdt
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-22 23:23:47
a nie wiem czy źle rozumuję czy Pani na filmiku popełniła błąd ponieważ źle wyliczyła wysokość kredytu zwykłego. Chodzi mi dokładnie o moment w którym porównuje o ile mniej odsetek zapłaci się w zwykłym kredycie a o ile w tym super z tego banku. Pani zapomniała dodać kwoty pożyczonej czyli 25k zł a wtedy wychodzi, że jeśli się spełni wszystkie warunki i tak jest się do przodu.

volkadaw
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-22 22:44:30
Ciekawe kto to do końca to obejrzał:)

MagicalFire
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-07-22 23:21:30
ja .... i to nie raz

antraxcdt
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-07-22 23:44:47
MagicalFire - a po co to kilka razy oglądać jak to stek bzdur? ja to obejrzałem raz i starczyło by się zorientować, że babka nie wie o czym gada.

MagicalFire
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-23 06:43:17
bo jest ładna :p poza tym bzdura to twoje drugie imię

Dune
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-23 11:31:38
Nawet po drodze sobie zwaliłem :)

antraxcdt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-23 20:28:02
MagicalFire - i dla tego Tobie matka po tacie dała tak na pierwsze:).

antraxcdt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-23 20:44:13
a tak na marginesie to na matematykę się nie chodziło skoro uważasz to za coś mądrego i nie widzisz przekłamań...

zuza1999
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-07-22 22:21:25
Byłem u nich na rozmowie o tym kredycie , chyba parabanki wychodzą taniej :)) , doradca z którym rozmawiałem był smieszny i zapatrzony w siebie . Czy oni wszystkich klientów traktują jak by byli idiotami. :((

Crezy13
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-22 21:47:02
Fajna ładna dziewczyna... :)

irek285
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-07-22 20:58:16
Kazdy powinien sie zastanowic jezeli dochodzi do momentu ze myslimy o kredycie,to trzeba pomyslec ze skoro teraz bez raty kredytowej nie dajemy rady wyrobic,to jak to zrobimy majac jedna oplate wiecej?I tak wlasnie popadamy w spirale dlugow.

mateusz1980
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-22 20:57:47
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-07-22 20:54:26
Zadnych ku..wa kredytów !! zadnych banków !! Banki to złodzieje !

jarrow
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-22 20:53:41
Pewnie zdawała na Humanistykę bo z wiedzą bankową jest na bakier. O liczeniu nie wspomnę. Będzie z niej dobra kolejna bezrobotna "psycholożka"

cpks
    Ocena: -7 (glosow:13)
2013-07-22 20:11:02
koleżanko droga matematyka podstawow chyba cie przerosła :/ zapomniałas o wielu kwetiach tej pozyczki bo chyba zapomniałaś że odstetki mozna wbic w koszty działalności gospodarczej tak wiec masz w kosztach rocznie sporo :)i w efekcie kredyt cie nie kosztuje nic :) dodatkowo jest to jeden z nielicznych produktów na start dla firm :) i 25tyś bez zabezpieczeń :) i bez dowodu przychodów tak wiec dlatego jest dość rygorystyczny regulamin :)

irek285
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-22 20:50:34
Chyba nie chcesz powiedziec ze bank da ci kredyt nawet na firme bez swojego zysku heheh.Kazdy kredyt to noz w plecy kredytobiorcy.

cpks
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-22 22:50:36
Irek285 nic takiego nie mówiłem polecam przeczytać jeszcze raz mój post :) koszt kredytu nie rona sie kredytowi :) kolego gdybys miał działalnosc gospodarczo to byś wiedział jak nie płacic podatku od zysku :) FV za pokrowiec do laptopa za 5tyś (w realu torebka dla dziewczyny dior ) FV za kosze umopominkowe (real zakupy w winiarni) FV za delegacjie i nocleg( real weekend w spa z) to takie trudne zozumiec ??

cpks
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-22 22:53:49
kredyt a pozyczka bezzwrotna kredyt 10 lat 25tys 15% Całkowity koszt kredytu wynosi: 48 400,49(kapitał + odsetki) w koszty uzyskania kredytu wpisujemy kwote 23 400,49 pożyczka bez zwrotna na 25tyś 10lat 15% całkowity koszt to 37500 (odsetki kapitał umorzony) koszt uzywkaania przychody 37500 pozdrawiam kobiete co neima pojecia o prowadzeniu działalnosci gospodarczej

kaszu
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-22 19:21:12
A ja w Alior Banku dostałem szybko kredyt z tym ,że na ponad 19 % i to z ubezpieczeniem. Dobra spadam na kolacje,bo żona mówi,że trochę tynku odpadło xD

pjotrazz
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-22 19:06:46
Chyba się koleżance coś pomyliło. Przecież gdyby na warunkach w IdeaBanku było 10% to pożyczasz 25000 i w ciągu 10 lat oddajesz 25000 więc dla nas czysty zysk, a dla banku średni interes, dlatego jest tam na pewno wyższe oprocentowanie. W jej tabelkach nie uwzględniła, że przy normalnej pożyczce trzeba oddać jeszcze pożyczony kapitał a nie tylko odsetki - także oferta w IB rzeczywiście bardzo korzystna o ile oprocentowanie jest faktycznie 15,33%.

pawel5211
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-22 19:21:51
Dokładnie, w tym przypadku korzyścią dla banku jest klient przez 10 lat który się na pożyczkę zdecydował

gurool
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-07-22 18:08:06
żydofskie banki zarabiają na każdym kroku. Pożyczasz 300 tyś na mieszkanie na 30 lat - oddajesz 650 tyś :P

martin987
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-22 18:42:27
A narzekacie na muzulmanow- to zydowskie banki rujnuja ten swiat i kontroluja juz nie tylko pjedyncze jednostki ale cale panstwa - a system jest prosty -"dlug" ktory jest najwiekszym towarem exportowym USA. Matka tych bankow i calego systemu jest FED (ktory drukuje sobie tyle kasy ile chce w koncu jest prywatna firma, a tym samym moze pozyczac ile chce)

davidstar
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-07-22 19:11:58
komentarz usunięty przez użytkownika

martin987
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-07-22 17:26:38
Nie widze powodow do zdziwienia. Przeciez chyba tylko w tym kraju mamy idiotow ktorzy wciaz mysla ze panstwo lub jakas organizacja 'im da', ze dostana cos za darmo lezac wentylem do gory popijajac sobie zimne piwko. Stad kampanie typu amber gold lub ta - bezwrotna pozyczka. Wcle mi takich nie szkoda

wernon
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-07-22 16:58:48
Czuję ,że banki już robią zrzutę , żeby zamknąć jej usta ;)

Ania9821
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-22 16:11:01
Nie rozumiem czegoś jak pokazała odsetki to niby było więcej, a dodała do tamtej kwoty sam ten kredyt czyli 25 tyś? bo coś mi się nie wydaje ;]

marazzzz
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-07-22 16:04:14
Każdy to cwany jak mamusia z tatusiem opłacają rachunki i napełniają miskę. Jak wyjdziecie z tego rajskiego koorwidołka, to zobaczycie że niestety, ale bez kredytów się nie obejdzie - no chyba ze ktoś z bogatej rodziny, albo w totka pierdyknie, albo wyjedzie z tad w pisdoo. Inaczej nie ma opcji.

kaszu
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-22 19:17:02
Dokładnie. Gimbaza myśli,że jak zarobi 2000 zł, to opłaci mieszkanie,życie i jeszcze na fajną furę odłoży :D Smutna prawda,ale bez pożyczki na urlop, to można do sanatorium z NFZ pojechać .

Greg0666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-22 22:18:18
Do sanatorium z NFZ to też musisz wziąć pożyczkę żeby mieć co włożyć lekarzowi do koperty bo inaczej nie pojedziesz :D

Samsara
    Ocena: -8 (glosow:16)
2013-07-22 14:24:17
Następny internetowy tomb raider rozgryzł metodę banku i postanowił oświecić ciemny lud. Każdy średnio rozgarnięty wie że bank musi zarobić na swoich usługach i wyjść na swoje kosztem klienta. To jest tak proste i oczywiste jak żyła na fiucie. Nie wiem co tu jest niesamowitego, usługi kosztują, kasę wykłada bank, a koszty usługi pokrywa biorca kredytu czy pożyczki. A jeśli ktoś wierzy w raty 0% bądź magiczne samospłacające się pożyczki to lepiej żeby za nic się nie brał, nawet za robienie dzieciaka ;-)

glayt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-22 14:44:34
komentarz usunięty przez użytkownika

glayt
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-07-22 14:47:07
Ten ciemny lud wie np, że na zachodzie opłaty za transakcję kartą kosztują ok 0,5 - 0,8% czyli 1/3 tego co u nas! Dlatego np w Biedronce nie zapłacisz kartą, w ten sposób sieć protestuje w naszym i ich interesie. ps. Masz proste żyły na fiucie?:)))

mer1234
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-22 13:33:25
Jeżeli on skończyła ekonomie lub coś z bankowością to strach się bać. Pięknie tabelki w excelu, ale wnioski masz złe zresztą porównanie też jest złe. Z jednej strony podaje całkowity koszt dla IDEA i porównuje go tylko z samymi odsetkami od zwykłego kredytu (HALO!!! A GDZIE KOSZT KAPITAŁU!!!) Powinno być: Pożyczka | IDEA | Raty równe |Raty malejące (pierwsza, ostatnia) Rata | 312,50 zł| 403,34 zł | 520,83 zł 210,94 zł Koszt całkowity | 37 500,00 zł | 48 400,49 zł | 43 906,25 zł Pomijając powyższe sam kredyt jest tańszy, ale bardziej niebezpieczny. Nie można go spłacić

sinponadskale
    Ocena: -6 (glosow:14)
2013-07-22 13:18:27
a gdzie ona ma cycki? :(

ivellios1988
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-07-22 14:31:18
Więcej ma w głowie niż w cyckach. To chyba lepiej... a poza tym ładna dziewczyna :)

sinponadskale
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-22 15:48:21
fajna sympatyczna ale od razu feministki zaczęły mnie minusować :DDD

humer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-23 00:52:28
Jak byś nie zauważył, troszkę poniżej dolnej linii kadru.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-07-22 13:06:25
Jakim debilem trzeba być, żeby brać jakikolwiek kredyt? Kredyt = zesranie sobie życia.

Justyna0810
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-07-22 15:30:33
Zobaczymy debilu jak nie będziesz miał co do gara włożyć, poza tym kredyt jest głównym źródłem finansowania inwestycji imbecylu, trochę wiedzy nie zaszkodzi.

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-07-22 15:42:27
Jak się nie ma co do gara włożyć, to trzeba zrezygnować z jakiegoś luksusu, zacisnąć pasa, a nie brać kredyt, a potem 30 lat płakać, ze się nie ma z czego spłacać. "Trochę wiedzy nie zaszkodzi" - już się dowartościowałaś? chcesz sobie może trochę o fizyce pogadać cwaniaro?

Justyna0810
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-22 15:50:09
Wiesz co łatwo się mówi, tym komentarzem pokazałeś że jesteś zwykłym rozpieszczonym szczylem. Ja jeszcze kredytu nie musiałam brać ale ty chyba jesteś z innej planety, Nie każdy ma super prace i możliwość REZYGNACJI z luksusu bo tych luksusów nie ma. A jak się zakłada firmę,czy rozkręca biznes to się kredyt bierze i bez tego się nie obejdzie, poczytaj trochę to nie boli.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-22 16:30:16
Zawsze znajdzie się jakaś rzecz z której można zrezygnować na rzecz łatwiejszej - z neta jak widzę korzystasz. A jak mimo to brakuje kasy, to się szuka sposobu, by trochę więcej jej zgarniać, ale brane kredytu to pójście na łatwiznę i rozwiązanie tymczasowe. A z ta firmą to jak? weźmiesz kredyt, ale firma nie rozkręci biznesu i będziesz w czarnej dupie finansowej, z czego to potem spłacisz? No z czego? "poczytaj trochę to nie boli" - powtarzasz się trochę.

Justyna0810
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-22 16:53:11
Czytaj dokładnie i ze zrozumieniem. Ja nie napisałam że potrzebuję kredytu, ale znam wiele osób Ale są osoby które muszą z niego skorzystać, a chciałbyś żyć dzisiaj bez internetu? Nie da się, gdyż Internet przoduje w środkach masowego przekazu. Jak ktoś miałby tego kredytu szukać albo pracy? Powtarzam się bo masz problem z myśleniem, widać że nie dotyczą Cie codzienne problemy, sam się nigdy nie utrzymywałeś i nie utrzymujesz. A potrafisz zrozumieć że bez kredytu przeciętny człowiek biznesu nie rozkręci czy jesteś aż tak ograniczony?

martin987
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-07-22 17:32:49
MINTOR biedne dziecko wez ty najpierw skoncz gimnazjum i dobiero zacznij rozmawiac o kredytach. Bo tak sie sklada ze kredyty sa jednym z glownych zrodel finansowania w gospodarce - ich zastoj spowodowal chociazby swiatowy kryzys. Myslisz ze z zaskorniakow uzbieranych z pracy np w biedronce otworze wlasna dzialalnosc?

MINTOR
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-07-22 18:01:42
Ich nadmierne branie i właśnie niespłacanie (bo ludzie nie mieli z czego) spowodowało kryzys. wyzywanie kogoś kogo się nie zna od gimbusa jest żałosne.

martin987
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-22 18:19:48
MiNTOR ty nawet nie rozumiesz o czym ja pisze, a nie pisze o kredytach hipotecznych. Inna sprawa jezeli ty twierdzisz ze nie splacanie kredytow spowodowalo kryzys to chyba nie mamy o czym rozmawiac? Kilku czarnych (nazywanych wtedy NINJA) nie splacilo kredyt i w teo o to sposob zbankrutowala taka grecja. WAKE UP

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-22 18:32:33
Kończę tę dyskusje bo nie ma sensu w z wami gadać. Wy swoje, ja swoje.

Justyna0810
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-22 19:34:52
To skończ bo na prawdę to widać że z realnym życiem za wiele wspólnego nie masz. Życzę Ci abyś żył dalej w tej beztrosce i nie musiał brać kredytu ale gwarantuje że kiedyś będziesz zmuszony go wziąć, choćby a dobry samochód. Zejdź na ziemie chłopie bo to wstyd żeby facet się ośmieszał takimi komentarzami.

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-22 20:30:47
Może i ma pojęcie o fizyce, ale na pewno nie musiał np. kupić domu, i pewnie mama jeszcze robi mu kanapki do szkoły. Niech się cieszy póki może. Z takimi wyobrażeniami MINTOR może zostać mentorem ateuszów wioskowych.

dziurek7
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-22 22:26:11
co sie chłopa czepili? Trzeba brać kredyt? Głupie myślenie - ja całe zycie odkladalem jak była taka potrzeba potem mądrze zarządzalem kasa... I tak do czegoś doszedłem... Windows, FB, McDonalds itd powstały bo ktoś wziął kredyt? Trzeba mieć głowę na karku a nie kredyty brać... Ekonomiści od 7 boleści...

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-22 23:11:46
Dziurek7, trzeba mieć wybitne zdolności albo wybitne szczęście, albo mieć zawód: syn (córka). A mieszkać gdzieś i jeść coś muszą wszyscy. Jasne, każdy by chciał żeby go było stać na wszystko bez zobowiązań finansowych, ale najczęściej się tak nie da.

waho1
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-07-22 12:53:24
Wyobrażacie sobie Ją jako urzędniczkę za 15-20 lat?jakaś Pani kierownik referatu.w morde jeża.

fvvc
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-07-22 12:38:48
fajna laska

maxmax76
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-07-22 14:38:20
Żartujesz prawda? Pomijając jej suszenie zębów, co nie ma nic wspólnego z zalotnym uśmiechem, to jeszcze jej tłumaczenie jest dla ludzi, którzy nie mają zielonego pojęcia o ekonomii.

davidstar
    Ocena: 33 (glosow:57)
2013-07-22 12:16:45
komentarz usunięty przez użytkownika

rbk17
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-07-22 14:42:21
Dzisiaj w tej branży są tacy eksperci, że nawet nie zauważysz jak podpiszesz umowę. Mnie niestety można podejść - jeśli jakaś atrakcyjna kobieta mnie uwiedzie to chyba pęknę :)

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-22 16:31:27
"nawet nie zauważysz jak podpiszesz umowę" - niby jak? Jak się czyta ze zrozumieniem drobny maczek na dole kartki to nic ci nie wcisną, niczego nie masz obowiązku podpisywać.

davidstar
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-22 19:06:52
komentarz usunięty przez użytkownika

maryska2112
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-22 12:04:06
nie ma to jak pozyczyc 25 tys a oddac 75 hahaha

martenscool
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-07-22 11:08:41
Byłem, pytałem: oprocentowanie 15% rocznie + TYLKO (tak twierdził miły pan, że "tylko") 1% ubezpieczenie MIESIĘCZNIE od kwoty kredytu. Czyli w miesięcznej racie było 250zł miesięcznie samego ubezpieczenia. Oto moja odpowiedź do nich: 1. Pożyczka "bezzwrotna" u Was: 25 tys, 120 miesięcy, rata 560zł 2. Pożyczka w mBanku, "od ręki", 100% przyznawalności: 25 tys, 60! miesięcy, rata 527zł !!! (a do tego 5 lat krócej spłacasz!!!)

poker0007
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-22 11:01:20
Bo w Polsce jak jest cos za darmo, to znaczy że ktoś chce cie zrobić w wała ;) Za darmo to można co najwyżej wp*erdol dostać .

Adam1708
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-22 11:43:46
I to nie zawsze za darmo możesz dostać - czasem trzeba sobie nieźle zasłużyć ;D

misiek2004
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-22 10:57:13
Spoko filmik. W prostych słowach o rzeczach bardzo przydatnych. Ja zawsze gdy mam do czynienia z regulaminami bankowymi, aż mnie szlag trafia. Dobrze byłoby mieć wtedy blisko kogoś, kto nie będzie używał "nowomowy" tylko języka polskiego. Co do pożyczek - zawsze są obliczone na zysk banku, tyle że czasem większy, a czasem mniejszy. Najlepiej w ogóle ich nie brać. Chociaż wiem, że w tym kraju ciężko jest np. kupić mieszkanie bez kredytu.

Maupajoke
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-22 11:19:26
Oczywiście ale jest pewna różnica pomiędzy zbieraniem 20 lat na dom i 20 lat spłacania kredytu za dom banki zarabiają na nieuczciwości odsetkach lokatach a w Polsce niewielu stać żeby zaraz po np. wyprowadzce kupić mieszkanie czy założyć biznes

asd1905
    Ocena: -7 (glosow:17)
2013-07-22 10:56:14
ruchal by :)

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-22 13:07:38
prymityw.

reeno
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-07-22 10:47:25
Fajna dziewczyna i ma cos pod kopula , w przeciwienstwie do nagichsuk i reszty proeloelo kolezkow .

bodziu8
    Ocena: 7 (glosow:15)
2013-07-22 10:44:51
Gimbaza i tak pewnie nic nie zrozumiała z tej wypowiedzi, tylko czepia się dziewczyny. Później taki dorośnie, wyprowadzi się od mamusi i będzie płacz bo złapie się na tzw. preferencyjny kredyt. Jak wam się nie podoba to idźcie posłuchać Dody albo Siwiec i nie wyśmiewajcie wady wymowy.

Nagasukaaa
    Ocena: -15 (glosow:19)
2013-07-22 10:31:04
Nie, zwykle nie czepiam się ludzi nawet w myślach - to niezbyt fajne ale pierwszą rzeczą jaka pomyślałem "ale ryj". D:

monster0
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-07-22 14:17:35
ciekawe jaki ty masz buraku. Laska jest normalna i ma pod kopułą na pewno bardziej poukładane niż taki trep o nicku 'nagasukaaa'

Don_Chesus
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-07-22 10:26:01
ona jest dziwna

maryska2112
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-07-22 10:19:25
co to robi na glownej z 30 punktami??

GIZMO.82
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-22 12:13:17
wiochą jest bank i pożyczka, więc jest na swoim miejscu

dyrduch
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-07-20 21:44:41
ssyy ssyy ssyy
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dzieciak atakuje dorosłego faceta
  •  A taka ładna była
  •  Nie drażnij byka!
  •  U*ebać jaja przy samej duupie


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400