Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Gdy ktoś się wkręci w nk...
RTR-X  13-07-22, 00:24 Zgłoś
+ 283 -
Dodano: 2013-07-22, 00:24:31   przez: RTR-X
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 283  Zgłoś nadużycie
380
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wymuszenie
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
  •  Nie jestem homofobem.
  •  Pijany kierowca i zatrzymanie obywatelskie
Ukryj komentarze(61)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Liwia88
    Ocena: 73 (glosow:87)
2013-07-29 10:38:23
Starszym ludziom już nic się nie należy? To właśnie tacy ludzie pasują najbardziej na tego typu portale jak nk. Nie wiem czy wiecie,ale ten portal ma umożliwić odnowienie starych znajomości z lat szkolnych i nie tylko. Więc gdzie wiocha autorze?

Povazny
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-25 00:19:00
Liwia88 całkowicie się z Tobą zgadzam. Wolę takie zdjęcia niż typowe tandetne blachary.

DiaboliqueJah
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-22 17:04:17
Gdzie tu wiocha i jaka?

Roxanka88
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-22 23:30:53
ja chcę takiego dziadkaaa!!:D

tasha023
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-17 17:27:09
W Jego wieku tyle uśmiechu,pogody ducha i humoru nazywacie wiochą?! Wiocha to sapiące,wymalowane stare baby nie mogące wystać 2 przystanków w autobusie do przychodni lekarskiej,po czym po opuszczeniu go laska/kule pod pachę i ogień biegiem na czerwonym! ;)

GranFigura
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-12 01:13:20
Przynajmniej dziadzio ma coś z życia; mój za*******ał w gospodarstwie, jego pieniądze zabierała babcia, która nie umiała nimi gospodarować. Więc ani na piwko, ani na fajeczki, ani nawet drobniaków dla ojca i ciotek nie miał (do dziś nawet głupią złotówkę trudno od niej otrzymać). I tak do śmierci...

monster0
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-17 10:02:09
Widziały gały co brały. Ale chyba rozumu to mu nie zabrała? To gdzie winowajca?

paweuxxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-08 20:48:14
Ale numer:) pozdrawiam.

Samwise_Gamgee
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-08-02 05:31:24
przynajmniej dupy nie pokazuje

Silentium
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-01 22:03:59
A mi się właśnie podoba tętni życiem i tak powinno być..

ramtime
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-31 01:24:44
dużo gorsze rzeczy dzieją się ze starzejącą się psychiką. To akurat jest w miarę nie groźne dla otoczenia

BloodyFace
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-31 00:42:47
komentarz usunięty przez użytkownika

JebacZOMO
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-07-30 16:42:39
skoro wszyscy sa tacy za tym dzadkiem, to co to robi na glownej? ;)

eMeLJey
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-07-30 16:31:04
Szkoda że z naszej klasy zrobił sie portal pornograficzno - gimbusiarski, bo jego pierwotna idea była genialna. W czasach względnej normalności czyli na początku, sam miałem tam konto i chętnie zaglądałem co słychać u tych, z którytmi chodziłem do podstawówki (lata 90) Niestety NK opanowały dzieci, gimbusy, kretyni i potencjalne dziwki i trzeba było zwiewać. Zdjęcie dziadka nie jest wiochą, to portal w większości dla ludzi w jego wieku.

Lagguna24
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-07-30 14:32:02
Jaka wiocha ja sie pytam??!!!! co juz starszy dziadek nie moze sobie powstawiac zdjec??? ciekawe jak ty wygladasz i jakie kretynskie zdjecia sobie wstawiasz skurwialy debilu!!! Biedny dziadek... na stare lata jakis kretyn jeszcze go upokarza a zreszta nie udalo cie sie bo kazdy normalny czlowiek sadzi tak samo!!!

xnorbi75x
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-07-30 13:46:38
Dla mnie wiochą jest ten kto stwierdził, że to wiocha :/

Zeppelin91
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-07-30 12:53:27
Przyjemnie jest patrzeć jak starsi ludzie dają radę ogarnąć takie rzeczy jak nk, fb itp. Brak wiochy! Autorze schowaj się!

DOMINA86
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-07-30 12:44:35
Jaka wiocha?! Ten pan jest przeuroczy :)

DOMINA86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-30 12:41:21
komentarz usunięty przez użytkownika

rayan17
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-30 07:02:28
komentarz usunięty przez moderatora

WyrwiDup
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-07-30 01:05:06
Szkoda mi go :D nie wiem dlaczego ale szkoda...

marcin1975rm
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-07-30 01:02:15
Szacunek dla tego pana!!!

Hugo_Mineta
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-07-29 23:49:17
Wy casanowy barów mlecznych bedziecie jeszcze gorzej wyglądać w jego wieku..

chodzik999
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-07-29 22:15:35
Ale zal to co ze jak jest starszy to juz nie moze robic fotek?!

Eshan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-29 22:13:12
Każdy robi takie zdjęcia jakie chce.. bożeee....

szulcik
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-07-29 21:31:40
i spoko starszy gosć .. a niech robi gość fotki i wrzuca na inter ,przynajmniej wesoły gostek .. I tak trzymac !!

lobuz2007
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-29 21:07:24
Toż to Jakub Wędrowycz ! Najlepszy amator egzorcysta na świecie !

mamba1983
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-29 20:53:21
urocze...

Polucjant11
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-29 20:48:40
komentarz usunięty przez moderatora

TheTerminator
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-07-29 20:43:34
komentarz usunięty przez moderatora

jyydfytdtyty
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-29 20:40:50
nie widze wiochy! co w tym smiesznego? nie pokazuje przeciez golej dupy jak robia to tysiace innych na nk

frania3
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-29 20:23:21
Właściwie to wydaje się całkiem pozytywnym człowiekiem. Może jedynie dziwić fakt, że niewiele ludzi w jego wieku urządza sobie takie sesje ale w końcu każdy ma równe prawa.

kawalrafala
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-29 19:28:46
Fajny zegarek na półce. Dziadek wyluzowany, stwierdzam brak wiochy.

drLOUBITCH
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-07-29 19:15:31
Bo ja wiem czy to wiocha? Zabawny starszy pan, z poczuciem humoru i dystansem do siebie. Wy się z niego śmiejecie, a on pewnie ma na Was wyj*bane. Kto tu jest większym wieśniakiem?

pawelpawel50
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-29 18:01:59
Jaki dziadzia? Co za dziadzia?! XD

deireadh703
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-29 16:25:30
Świetny dziadek, chcę takiego :)

matrixxxxx15
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-07-29 15:57:03
Już wolę to, niż wywalone niemalże całe na wierzch cycki czy tyłek, do tego infantylne opisy.

PodstenpnyWonsz
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-29 17:21:56
GAY ALERT XDDD

wiej-ska19
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-29 15:17:48
A ja to go nawet rozumiem. Udowodnił, że każdy (nie zależnie od wieku) może pstrykać sb sweet focie

hetera
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-07-29 15:16:14
Po pierwsze, było... Dokładnie ten sam zlepek zdjęć. Po drugie, naśmiewanie się ze starszego, samotnego- i prawdopodobnie nieszczęśliwego- człowieka jest na wyjątkowo niskim poziomie.

wxxxxxxxxxx
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-07-29 14:31:26
Głowa siwieje, doopa szaleje;)

szababa
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-29 13:45:48
oby wszyscy na starość byli tacy pozytywni! :D

zygmunt1952
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-29 13:08:09
Oooo pan Stefek.

Damq88
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-07-29 12:34:10
widocznie starsi ludzie nie maja zycia bo jak tacy ludzie jak ten pajac co to wystawil maja z tym problem. Powiem tak ten kto wystawil ten post niech zobaczy do lusra 4 razy i niech popatrzy na swoj ryj !!

Chuj_ci_w_ryj
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-29 12:11:02
komentarz usunięty przez moderatora

despero20
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-07-29 11:57:35
Boże, widzisz i nie grzmisz. Byle gówno trafia na główną a ja mam np 2 nowe normalne wiochy, to nie dość że w poczekalni to zminusowane na maksa :)

miodzjo
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-29 11:46:53
Czy z racji wieku nie ma prawa do konta na NK? Gdzie tu wiocha?

Quattro85
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-29 11:41:43
Chciałabym będąc w wieku tego pana mieć takie poczucie humoru!

candycane1988
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-29 11:41:17
haha no i takie sweet focie to ja rozumiem :-) wszystkie puste cycki i tyłki wypad!

NiebieskaKrolowa
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-29 11:21:32
GDZIE t jest wiocha?

wiedzmaa7855
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-29 11:17:56
a jak dla mnie spoko dziadek. chciałabym, żeby mój był taki ;D

wymierny
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-29 11:17:49
ale sympatyczny pan :D

figuraszko
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-29 11:04:55
Bardzo pozytywne zdjęcia. Gość jest rozbrajający.

Ona2007
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-07-29 11:02:51
Ja tez tak uważam , nie ma tu żadnej wiochy. portal nk jest stworzony po to by odnowić stare znajomości . Są to normalne zdjęcia bez wiochy.

Liwia88
    Ocena: 73 (glosow:87)
2013-07-29 10:38:23
Starszym ludziom już nic się nie należy? To właśnie tacy ludzie pasują najbardziej na tego typu portale jak nk. Nie wiem czy wiecie,ale ten portal ma umożliwić odnowienie starych znajomości z lat szkolnych i nie tylko. Więc gdzie wiocha autorze?

Nick-T_00
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-29 10:52:40
Niestety portal został przejęty przez podstawówkę i gimnazjum.

ewelajna_l
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-29 16:54:43
Autorowi chyba chodziło o to, że nawet dziadek robi "słit focie"... ale ja się nie znam ;)

PenetratorDmzn
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-29 10:27:59
Co Wy chcecie? Fajny dziadzia, uśmiechnięty, wesoły. Tak trzymać :)

MINTOR
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-29 10:21:20
Zajebisty jest.

wojtek111793
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-29 10:19:56
Gdzie tu wiocha ?

tyger1234
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-29 10:00:34
Atrakcyjny Kazimierz

kupczag
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-07-22 06:37:32
Bardzo ładny pan :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500