Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Sprawa wymaga nagłośnienia ! Tak być NIE może !
qwerty777  13-07-23, 07:03 Zgłoś
+ 778 -
Dodano: 2013-07-23, 07:03:30   przez: qwerty777
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 778  Zgłoś nadużycie
759
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  No tak mniej więcej to wygląda.
  •  Opis poniżej ...
  •  Wyjaśniona poza
Ukryj komentarze(95)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
majorero
    Ocena: 143 (glosow:167)
2013-07-23 08:49:43
Jestem pod wrażeniem autora materiału. Bardzo pozytywne działanie w obronie praw obywatelskich. Dziękuję.

wisnia9919
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-28 00:50:01
To jest ten koleś co wygrywa wszystkie sprawy z strażą miejską miał kilkanaście spraw w sadzie i wszystkie wygrał... A od stycznia 2014 straż miejska traci możliwość robienia zdjęć Buhahaha i spowrotem do pilnowania swojej dupy będzie :D

Weltron
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-31 15:26:28
Wszystko OK, ale w trosce o sukcesy w dalszych działaniach, jeśli chce się być poważnie traktowany to trzeba zważać na szczegóły: OBSZAR(!!!) ZABUDOWANY, a nie TEREN. Jak się chcemy powoływać na obowiązujące przepisy, to trzeba je najpierw poznać!!! Powodzenia!

kristo1983
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-30 01:55:13
gość 100% pozytyw.Teraz wracając z wakacji przychodzi ci mandat i kur... skąd masz wiedzieć gdzie był zrobiony-banda złodziei-zaczynając od góry -nic nie robić tylko kasować a misie też ....-do strajkowania pierwsi że im jest źle a stoją i kasują normalnych ludzi.w Polsce Grecji nie będzie.wiocha aż śmierdzi.

kristo1983
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-30 01:48:59
komentarz usunięty przez użytkownika

sromix
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-26 22:22:19
komentarz usunięty przez moderatora

darek.waajda
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-26 21:17:59
po 1 dlaczego przez moderatora został usuniety komętarze (wolność słowa) po 2 strażnicy wiejscy ma za duże prawa po 3 straznik wiejski ma pilnować pożądku na drogach miejskich a nie ustawiać radaru w miejscach w których ich nie powinno być

lukasz101010
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-26 17:41:01
komentarz usunięty przez moderatora

Bumerang2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-26 12:59:39
Ta pseudo straż miejska wlepiła mi mandat w miejscowości Czaplinek,bo ponoć dozwolona prędkość była 40,a ja przekroczyłem o 13km\h,a najdziwniejsze jest to że na fotce którą mi przysłali były lasy i łąki,gdyby nie odległośc jaka mnie dzieli do Czaplinka 500km to bym egzekwował w którym miejscu zrobiona była fotka,wtedy mógłbym spokojnie dochodzić swoich praw.

kryspinek
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-07-26 00:46:43
A według mnie ten koleś za bardzo czepia się szczegółów. Nie tylko na tym filmiku ale i na pozostałych. To są szczegóły jak i drobnostki... W końcu gdyby kierowcy jeździli jak należy, zgodnie z przepisami to nie byłoby tych cyrków. :) A cóż jakoś trzeba zalepić dziurę budżetową ino spłacić dług publiczny. :) Możecie hejtować! :)

Karolek075
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-28 10:59:14
No niby masz rację, jest tylko jedno ale...Chcą egzekwować przestrzeganie zasad i prawa, niech sami go przestrzegają...To tylko zwykła straż wiejska i rozchodzi się o radar. Przełóż to sobie na przykład na policję i ściganie palaczy konopi - ni to narkotyk, a potrafią zamknąć za przysłowiowe drobinki ( chyba najbardziej śmieszna sprawa toczyła się o 0,07 grama, "sprawca" dostał wyrok... ) A prawda jest taka że policjanci sami palą, ćpają, chleją i łamią prawo :) Nie szanują prawa, nie przestrzegają go, a egzekwują je od zwykłych zjadaczy chleba? Po prostu WIOCHA. Można Hejtować !

FuQ123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-25 20:44:38
Autorowi filmu nalezy sie medal !! ktoś w końcu stanął w obronie kierowców, BRAWO!!!

krychu0901
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-25 17:36:19
zlikwidować straż gminą i miejską darmozjady głąby i nieuki komu są potrzebni

mur13l
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-28 20:15:03
Jak to komu? Tuskowi!

krychu0901
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-25 17:33:05
zlikwidować straż gminą i miejską darmozjady głąby i nieuki komu są potrzebni

Crazy_Thug
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-25 15:24:05
zwierzak250477 ty trolu internetowy tu nie chodzi o fotoradar tylko o pczekraczanie uprawnien SM i Policji. kto takiemu gamoniowi dał prawo jazdy skoro nawet nie umiesz odczytać przesłania z filmu. fotoradar ok ale niech będzie tam gdzie mu na to przepisy pozwalają. a straż miejska robi wszystko tylko nie to co do nich należy co zreszta widac w filmiku wyżej

niemen111
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-25 09:53:33
brawo takich ludzi więcej.

i.nasa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-25 09:45:38
A to nie lepiej próbować walczyć z tym od góry? Zmiana przepisów, zwiększenie prędkości na takich drogach itd.? Tylko wzywanie policji, ciąganie po sądach SM i 15 rozpraw na temat czy ten radar mógł tam stać czy nie mógł i wszystko za pieniądze podatników również tych, których sprawa nie dotyczy czyli bez samochodów...

Alaicja
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-24 22:24:32
Ale ma policjant szpary między zębami !

PanKlekswKosmosie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-24 21:47:25
Napisałem tylko, że to nie wina tych strażników i policji tylko Donka, który za to powinien wyłapać z Li$cia może by się ocknął?!

Crispo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-24 22:41:02
Nie wiem czy oglądałeś to do końca ale to była wina policjantów i strażników gminnych. Ponieważ jak było to wiele razy podkreślane nie mają prawa tam stać. A w rozmowie przez telefon słychać dokładnie, że nawet komendant powinien zostać ukarany za zezwolenie. Ponieważ nie ma prawa zezwalać na takie coś...

PanKlekswKosmosie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-24 21:34:45
komentarz usunięty przez moderatora

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-24 20:19:38
Złodzieje+ oszuści+ półgłówki =straż miejska i gminna.

orzel77
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-24 18:21:52
SUPER postawa obywatela walczącego z tym bezprawiem. Czy udało zamknąć się ludzi odpowiedzialnych za to albo ukarać jakimiś grzywnami?czy mandaty anulowano?

zwierzak250477
    Ocena: -8 (glosow:22)
2013-07-24 16:06:51
komentarz usunięty przez użytkownika

krzyzak06
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-24 17:52:51
problem nie jest w samych fotoradarach a debilnych ograniczeniach prędkości typu prosta droga z poboczem, jeb do 60 i kto będzie tyle jechał? na zachodzie jak jest ograniczenie do 80 to znaczy, że więcej jest ciężko jechać u nas nawp**rdalają tych ograniczeń żeby potem móc fotoradarami łapać, bo nikt normalny nie będzie jechał nba prostej drodze poza zabudowanym 60km/h

G-Phoenix
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-24 18:56:08
zwierzak, załóżmy, że jedziesz na pewnym odcinku, ograniczenie prędkości do 70 km/h, ok, patrzysz na prędkościomierz, jest coś w rodzaju 70, ok, przed Tobą fotoradar, nie boisz się, bo po co skoro jest ok 70 km/h, pracownik SM siedzi w aucie na poboczu, u niego na ekranie zdjęcie Twojego samochodu z zarejestrowaną prędkością 71 km/h. Czy odpuści Ci? hahaha, nie sądzę, przekroczyłeś MINIMALNIE? Tak, dostajesz mandat. Jechałeś bezpiecznie? Jak najbardziej, ale i tak dostaniesz po dupie...

zwierzak250477
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-24 19:13:58
komentarz usunięty przez użytkownika

sznib
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-25 09:50:52
Zastanawiające jest to ze z fotoradarami chcą walczyć wszyscy,a z "debilnymi ograniczeniami prędkości" nikt nie chce walczyć. Lepiej łamać przepisy i psioczyć na fotoradary.

Zubkownik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-24 15:16:36
Ciekawe czy sędzia prócz wyroku dla komendanta Straży Miejskiej orzeknie bezprawność nałożonych mandatów czy jak zwykle wszystko rozejdzie się po kościach?

diabelek71
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-24 15:03:54
Pacz pan jak nas okradają złodzieje i to w majestacie prawa i za nasze podatki!!! Krótko mówiąc TOŻ TO SZOKKKKKKKKKK!!!

bzyku770
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-07-24 14:41:37
Powinni jeszcze ukarać policjantów tych z interwencji oraz komendanta za nieznajomość przepisów!!!!!

tommyproshootspl
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-07-24 13:17:37
BRAWO! Ze swojej strony moge jeszcze dodac, ze ostatnio dostalem wezwanie do zaplaty za przekroczenie predkosci - fotoradar bez zdjecia. Fakt,ze tego dnia bylem w tamtej okolicy i moglem przekroczyc predkosc.. ale co to za "bezpieczenstwo" jesli po 2 miesiacach dostaje po prostu mandat do zaplaty????? Wiekszosc fotoradarów nie ma na celu poprawiac bezpieczenstwa na drodze.

czajnik9
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-24 12:07:54
Dać mu Oscara!!

grzegorz1704
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-07-24 10:22:04
Znakomity film, więcej takich. Bo tak naprawdę to po co nam jakieś ograniczenia i przepisy w ruchu drogowym. Ci co jechali zgodnie z przepisami i nie dostali mandatów to pewnie według większości to frajerzy. Tak naprawdę to mogą je sobie ustawiać obojętnie gdzie i jak chcą, a jak będę jechał przepisowo to nic nie zarobią i chyba o to chodzi.

bandi01
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-24 09:43:19
Duże brawa dla autora. Naprawdę dla mnie wielki człowiek. Wielkie dziękuje dla tego gościa za ściganie takiego czegoś jak straż z tym foto pstrykiem.

wavel
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-24 09:38:42
Meeega pozytyw dla autora filmu, w styczniu jechałem do Hamburga, starałem się przestrzegać przepisów bo wiadomo jak to u nas w kraju z fotoradarami. Nie błysnęło mi nic więc myślałem, że sprawa zamknięta. Ale oczywiście po miesiącu przyszły mi dwa zdjęcia z tego właśnie śmietnika z tym domem w tle, pierwsze jak jechałem ( przekroczenie o 12km, drugie jak wracałem przegroczenie o 20km. Jeden na kwotę 100zł drugi na 200zł, jeszcze ten śmiały dopisek, że jeżeli chcę uniknąć wskazania kierowcy lub uniknąć punktów karnych to 100zł więcej do każdego zdjęcia. SM to legalna mafia do nabijania kasy.

wavel
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-24 09:37:26
komentarz usunięty przez użytkownika

Marek23033
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-24 09:30:30
dobrze z tymi swiniami trzeba walczyc!

Darofiej
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-24 09:24:34
Autora tej relacji zapraszam na piwko:) dlaczego tego nie ma na pierwszym miejscu w wiadomościach, faktach itd?!

sswq
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-24 09:14:11
Prawo o ruchu drogowym. Art. 129b Par.4. "Strażnicy gminni (miejscy) mogą dokonywać na drogach gminnych, powiatowych i wojewódzkich oraz drogach krajowych w obszarze zabudowanym, z wyłączeniem autostrad i dróg ekspresowych, czynności z zakresu kontroli ruchu drogowego z użyciem przenośnych albo zainstalowanych w pojeździe urządzeń rejestrujących w oznakowanym miejscu i określonym czasie, uzgodnionymi z właściwym miejscowo komendantem powiatowym (miejskim) lub Komendantem Stołecznym Policji."

thecreative123
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-07-24 07:47:34
komentarz usunięty przez użytkownika

reunion1
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-07-24 07:31:34
wszystko zależy od interpretacji przepisów które w tym temacie zresztą jak w wielu innych w tym dziadowskim kraju nie sa jednoznaczne Do końca nie wiadomo czy zakaz w terenie zabudowanym dotyczy wszystkich dróg czy tylko krajowych. Teraz zależny kto weźmie lepszego prawnika. Tak wiec wiesniaki nieogarnięte zanim zaczniecie się podniecać tym gównem zaczerpnijcie wiedzy. A teraz dawać minusy

G-Phoenix
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-24 06:21:20
komentarz usunięty przez użytkownika

martin987
    Ocena: -11 (glosow:13)
2013-07-24 03:54:31
Chory kraj - gdzie indziej na swiecie istnieja takie smiechu warte organizacje kontrolujace policje i straz miejska? Chcesz sie palancie przysluzyc to zacznij kontrolowac skorumpowanych urzednikow, politykow a nie zwyklych obywateli wykonujacych swoja za psie grosze prace, az noz sie w kieszeni otwiera

G-Phoenix
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-07-24 06:23:09
haha, zwykli obywatele. SM jest to organizacja skupiająca ludzi bez ambicji bądź takich co nie potrafią zrobić koziołka. Spójrz na tego buraka ze straży gminnej, siedzi sobie w tym aucie jak pan, nawet nie potrafi odpowiedzieć na tak skomplikowane pytanie, czy ustawił urządzenie na terenie zabudowanym. A Ty dalej twierdzisz, że to zwykli obywatele wykonujący prace za psi grosz? Chyba jesteś z sm-u albo zwykłym prostakiem, który gówno wie o tym co się dzieje naprawdę, wyłącz ten tvn, zamiast noża w kieszeni otwórz swoją kopułę i dotleń mózg zamiast pisać takie durnoty.

martin987
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-07-24 12:47:03
G-Phoenix organizacja skupiajaca ludzi bez ambicji LOL-dodaj do tego ludzi z biedronki, tych co pracuja na budowie, kwiaciarki, kelnerki.... etc. Ktos te zawody musi wykonywac i nie kazdy musi byc tak wyksztalcony jak ty chociaz jak na takiego inteligenta to prezentujesz wyjatkowy poziom buractwa i prostactwa, innymi slowy zwykly wiesniak

G-Phoenix
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-24 14:17:37
nie mówiłem nic o swoim wykształceniu, więc widać, że zaczepiłeś ten temat bo się bronisz w dość dziecięcy sposób + wyzwiska, no ok, czy "ludzie z biedronki, ci co pracują na budowie" itp itd będą zdzierać z Ciebie kasę mając przy tym niezły ubaw? Tak, to praca SM, mają ustalone na jakim odcinku stawiaj fotoradar, tyle, że jak w tym i w większości innych przypadkach ustawiają na danym im odcinku tyle, że za krzakami bądź w inny sposób nawet nie uprzedzając w ten sposób kierowce

pawelst123
    Ocena: -8 (glosow:10)
2013-07-24 03:03:05
Może i straż miejska przekracza swoje uprawnienia, ale to już nie jest od razu powód na wzywanie policji. Pomyśl o tym, że oni mogą w danym momencie być potrzebni do udzielania pomocy w innym miejscu (np. przy wypadku). To też można nazwać jako „przekroczenie uprawnień obywatelskich” – nie wzywa się policji bez powodu. Powinieneś zostać obciążony całymi kosztami tej akcji. Mandaty wystawione przez straż miejską powinny być unieważnione, ale to juz każdy powinien dochodzić do tego indywidualnie. Z drugiej strony medalu jeżeli ktoś jedzie przepisowo to fotoradary

purepurple
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-07-24 07:56:47
Co ty pier...sz!! To wlasnie SM powinna byc tam, gdzie potrzebna, a nie siedzi taki darmozjad w aucie i robi fotki w MIEJSCU NIEDOZWOLONYM. Idac twoim tokiem myslenia, nie placz, jak okradna ci dom, a sasiedzi nie zareaguja, bo przeciez moze policja byla potrzebna gdzie indziej!

marcind5891
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-24 02:09:22
chyba ten strażnik nie zrozumiał już pierwszego pytania "Czy zostawił Pan urządzenie na terenie zabudowanym?"

purepurple
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-24 07:58:51
Widziales, jak patrzyl na domy? Zabudowa jakas jest haha

anubisgd
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-24 00:57:42
brawo dla tego gościa jest wielki.precz z nygusami ze straży wiejskiej.

yarmi
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-24 00:54:28
Bardzo dziękuję za ten materiał. Właśnie wybieram się do Polski autem i ten felieton pomógł mi zrozumieć kilka absurdów na jakie narażony jest statystyczny kierowca w Polsce...

hugo1234567
    Ocena: -9 (glosow:11)
2013-07-24 00:47:37
qwerty a czy jak pięciu łysych by na przystanku kopało jednego to też byś podszedł do nich z kamerką i powiedział że to jest niezgodne z paragrafem? oczywiście że nie pewnie byś to olał . Wiadomo strażnik miejski nie pobije cie za to że go nagrywasz a bandyta pewnie tak wiec nie jesteś żadnym bohaterem w walce z bezprawiem

qwerty777
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-24 09:06:51
A Ty chlopak.... Ty oprocz pisania na tej klawiaturze i jedzenia obiadkow mamusi... co innego w zyciu zrobiles? :)

pawelfarciaz
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-07-24 00:18:57
ja to widzę trochę inaczej. Po pierwsze nie mam problemu z fotoradarami jak mam gdzieś dojechać to porostu wyjeżdżam wcześniej żeby zdążyć a nie zapierda..... po drugie primo tam był dom przejście dla pieszych i znak ze do szkoły mogą iść dzieci,starsze osoby sam byłem świadkiem sytuacji ograniczenie do 60 przejście dom pani starsza jechała na rowerze ale daleko nie zajechała wyprzedziło mnie auto i wjechało prosto w nią. niektórzy naprawdę nie potrafią jeździć tylko kary finansowe do czegoś mobilizują. pewnie dostane stos minusów ale fotoradarów sie nie boje

hugo1234567
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-24 00:55:35
a ja ci dam plusa bo zgadzam się z tobą ludzie sami są sobie winni jeżdżę wiele kilometrów dziennie i widzę co robią na drodze bo w Polsce to jest tak że każdy zna swoje prawa ale obowiązków to nikt wystarczy jeździć przepisowo

qarla
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-24 02:02:41
komentarz usunięty przez moderatora

kristopherus
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-07-23 23:49:49
komentarz usunięty przez użytkownika

romanWioska
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-23 23:47:44
Co tu można powiedzieć .... po porostu dziękujemy !!!!!! Switena akcja takich więcej na auto-skarbonki!!!!

hagen24
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-23 23:38:28
Bo Polska to taki kraj gdzie jak reprezentujesz władzę, nieważne na jakim szczeblu i z jakim uprawnieniami to wolno ci wszystko.I nikt cię nie ruszy.Do czasu aż nie przyjdzie koleś który ma pojęcie o pewnych rzeczach i nie boi się o tym mówić.Polska to państwo prawa? Raczej kpina z prawa i ze zwykłych obywateli.A tak do materiału to ciekawe ile mandatów wystawiono w taki sposób, czyli nielegalnie.

h4cker
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-23 23:05:10
Szacunek dla nagrywającego i dziwie się, że ten fotoradar tam stał taki samotny... bez problemu ktoś może podjechać i go zwinąć :)

akon89
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-23 22:47:55
Dobrze,że są tacy ludzie odważni i pomocni-Pełen szacun dla gościa!

lkugi685g8y
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-23 22:44:30
SZACUN! SZACUN! SZACUN!

krzysiek1982wm
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-23 22:24:29
komentarz usunięty przez użytkownika

tadw
    Ocena: -8 (glosow:18)
2013-07-23 22:00:58
Droga przebiegająca przez Miejscowość Chwiram niedaleko Wałcza to DROGA WOJEWÓDZKA. "4. Strażnicy gminni (miejscy) mogą dokonywać na drogach gminnych, powiatowych i wojewódzkich oraz drogach krajowych w obszarze zabudowanym, z wyłączeniem autostrad i dróg ekspresowych, czynności z zakresu kontroli ruchu drogowego z użyciem przenośnych albo zainstalowanych w pojeździe urządzeń rejestrujących w oznakowanym miejscu i określonym czasie, uzgodnionymi z właściwym miejscowo komendantem powiatowym (miejskim) lub Komendantem Stołecznym Policji." Nie wiem kto uczył autora j. polskiego,

qwerty777
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-07-23 22:20:24
Nie wiem kto uczyl Ciebie. Ale dowiedz sie co to teren zabudowany a dopiero pozniej rob z siebie posmiewisko. Jestes wlasnie takim gimbusem - ofiara systemu nauczania, ktory robi z Ciebie bezuzyteczna jednostke . Wklejasz tekst, ktorego nawet nie potrafisz przeczytac ze zrozumieniem... zalosne

Ajatollach
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-23 22:28:45
co ty chlopie? ocipiales? pouczasz innych a nie przeczytałeś nawet tego co SAM napisałeś?? Otrząsnij się i odstaw alkohol...

janekpradera
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-24 13:54:39
Była to droga wojewódzka, a nie krajowa. A z cytowanej ustawy jasno wynika, że obszar zabudowany dotyczy dróg krajowych. Jednak czytanie ze zrozumieniem to wielka sztuka. Coraz więcej analfabetów.

enri81
    Ocena: -14 (glosow:22)
2013-07-23 21:54:51
matkojebca jest ten czub co to kecił bo właśnie tacy jak on dzwonia na policję że mu pod oknem za szybko jeżdzą.Trzeba barany czytać znaki i jeżdzic zgodnie z przepisami wtedy nie będziecie takich pierdoł kręcić

qwerty777
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-07-23 22:18:02
Stales sie ofiara wadliwego materialu genetycznego wlasnego ojca.

mc11111
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-23 21:47:06
Wielki pozytyw... proszę o namiary na cz. drugą

ramon82
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-07-23 21:40:46
autorowi filmu BARDZO DZIĘKUJĘ za ujawnianie patologii i walki z debilizmem

dog44
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-23 21:38:00
kawał dobrej roboty, tak trzymaj!!!!!

ptaku110
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-23 21:26:04
komentarz usunięty przez moderatora

joker89
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-23 21:15:46
policjant coś czuje że, jest spokrewniony z kononem, a radaru nie zlikwidował

mineralki1980
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-07-23 21:14:58
nawet twarzy nie pokazal,robi to dla Nas nie dla siebie.szacunek dla goscia i prosze o cz.2

SZponcer6917
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-23 20:22:06
Jak zawsze co policja to wieksza wiocha !

long75
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-23 20:21:15
materiał OK -Ci z SM SG to tybowe nieudaczniki życiowe i matko jeb..y takich jak oni to w szkołach i na podwórkach w beret dawali bo łajzy .Teraz wielki strażnik wsi

Youpidou
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-07-23 19:59:35
Tak samo działa mandat SM dla polityka - "ależ ja mam immunitet" lub "czy ty wiesz kim ja jestem?"

falk87
    Ocena: -36 (glosow:42)
2013-07-23 19:43:26
co za burak to kręcił...a ciekawe gdyby ten koleś mieszkał na tym "wypuczajewie" i chciał przejść bezpiecznie na drugą stronę ulicy to czy tez by sie tak cwaniacko wypowiadał... oczywiście jezeli nie mozna stawiac fotoradaru to przepisow trzeba pilnować ale jego wypowiedź jest po prostu żenująca

mariuszko22
    Ocena: 17 (glosow:21)
2013-07-23 20:37:06
sam jesteś burak... z mojej strony wielki szacun dla tego człowieka, oby takich więcej!!!

orgia
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-07-23 23:38:32
Falk87 czy to, że ktoś postawi fotoradar zamaskowany za krzakami,a sam schowa się 15m od ulicy zwiększy bezpieczeństwo ?? gdyby stał w widocznym miejscu gwarantuje Ci, że wszyscy jak jeden jechali by w graniach 50-60km/h, a tak to jest nabijanie kasy dla budżetu gminy.

Mundzio84
    Ocena: 10 (glosow:14)
2013-07-23 19:25:09
Zawsze twierdziłem że SM, to jedne z największych pasożytów, żerujących na kieszeni podatników.

pucio
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-07-23 19:22:39
brawo kolego jak można do was dołączyć

szulcik
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-07-23 19:21:53
W imieniu wszystkich Kierowców. Dziekuje !Dziekuje ,ze sa LUDZIE ,którzy potrafia walczyć o Nasze prawa! Olbrzymi szacunek !

shellah
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-23 18:56:27
ci?gle my?l? ?e s? ponad prawem...

paoka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-23 18:45:34
Pogratulowa?. szacunek

irek285
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-23 18:43:16
Brawo

bubala
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-07-23 12:21:27
popieram to zdarzenie na korzyść interweniującego. prawo obowiązuje obie strony. bo inaczej to nadużycie tak jak w tym przypadku. przepisy , przepisami, ale jak mam przebyć 150 km przez 5 godzin po polskich drogach, to często nie mam już chęci stosowania się do jakichkolwiek przepisów

majorero
    Ocena: 143 (glosow:167)
2013-07-23 08:49:43
Jestem pod wrażeniem autora materiału. Bardzo pozytywne działanie w obronie praw obywatelskich. Dziękuję.

hugo1234567
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-24 00:57:30
tak jak już pisałem o swoich prawach obywatelskich pamiętacie a o obowiązkach już nie

kalikuxy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-24 12:02:23
na ten moment 18 Wiochmenów to policjanci albo cio.ty

AleNek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-23 08:02:01
złodzieje, po prostu zwykłe złodzieje.

daimonion1
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-07-23 07:35:38
Chciałem jakoś skomentować działania Straży Wiejskiej, ale na usta cisną mi się tylko takie słowa, które nie przeszłyby cenzury...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500