Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
jurek1102  13-07-30, 14:27 Zgłoś
+ 532 -
Dodano: 2013-07-30, 14:27:11   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 532  Zgłoś nadużycie
183
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Mam nadzieję że dożyje takich czasów
  •  Jedyne media, które nie kłamią
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
  •  Pytania, odpowiedzi...
Ukryj komentarze(221)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
acer326
    Ocena: 69 (glosow:89)
2013-07-30 14:38:24
Czy nadzianie tego jegomościa na pal będzie gwałtem czy incydentem?

leo17
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-02 07:51:18
A może pan poseł jest dzieckiem gwałtu skoro jest takiego zdania?

leo17
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-02 07:26:48
komentarz usunięty przez użytkownika

rafal333
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-20 22:05:15
może zgwałcą jego córkę. ciekawe co wtedy powie

krystianeczek123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-20 19:41:45
arturku jak cie widze to jestem za aborcją pozdro

arek-997
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-17 13:09:01
Ciekawe co by powiedział jak by ktoś zgwałcił jego żonę- kobietę, a ta zaciążyłaby z gwałcicielem? Pewnie wychował by jak swoje :)

Polityk1246
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-09 12:03:02
Ja jestem ultra konserwatywny ale ten człowiek przesadził.

magda19837
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-07 16:31:43
Dlaczego Polscy politycy tak sie ponizaja!!!Czy Pan posel nie widzi tego ze w tym momecie zrobil z siebie totalnego kretyna ?

Astalavista
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-05 16:21:18
Może ten dureń nie widzi nic złego w gwałcie, może jego zdaniem baba ma się na wszystko zgadzać na rozkaz. A tak z innej beczki: według mnie wygląda na zboczeńca, takiego skrytego wąchacza damskich majtek.

kojot9000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 00:02:16
Pewno i swoich

kaiser
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-05 16:11:18
komentarz usunięty przez moderatora

ZEUS6666
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-05 11:20:48
Jestem bardzo ciekaw. Co by powiedział, gdyby zgwałcono jego żonę lub córkę. Też byłby przeciwnikiem aborcji. Politycy, to małpy bez rozumu!!! Po prostu zwykłe hieny!!! Powinno się takich wysyłać do obozów!!!!

OLOBOGA
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-04 23:25:47
Mam nadzieję, że już jutro temu cymbałowi ktoś zgwałci żonę, córki, jeśli je ma, że zajdą one w ciążę. Niech tylko wtedy ten skoorwiel spróbuje je zaprowadzić na skrobankę. Znajdziemy i zabijemy kutasa.

paulinaa71
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-04 22:38:05
a więc... kiedy jego żonę, siostrę, dziewczynę czy córkę ktoś zgwałci to miałby ochotę patrzeć na cierpienie, które urodziła bliska mu kobieta? bo ja jakoś tego sobie nie wyobrażam...PIERWSZY BY ZAPROWADZIŁ!

stefan68
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-04 21:41:42
ciekawe jak by gadał jak by mu kogoś bliskiego zgwałcili chyba że sam został poczęty podczas gwałtu

xsunnyx
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-04 16:50:52
i tak wszyscy mają go w dupie...

lukasz8312
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-04 11:47:14
Niech Hu>a zgwalci 100 murzynow.

xxxpatrycjaxxx4
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-04 11:15:52
Jestem ciekawa jakby jego to spotkało czy by chciał patrzeć na dziecko gwałciciela, nawet sobie pewnie nie wyobraża jak to jest Idiota jeden... To juz nie chodzi o dziecko a o psychikę kobiety...

lukas225
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-04 01:59:08
komentarz usunięty przez użytkownika

rrrrkkkooo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-03 23:10:34
Jak jego by zgwałcili i zaszedł by wciąż. A potem by urodził dziecko przypominające gwałciciela. Ciekawe czy by zmienił zdanie?

lukas225
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-03 23:02:24
ayay dziecko gwałciciela,człowieka upośledzonego chama ,jest nie winne? mysle ze jest nie winne,ale będzie winne jeśli wda się w tatusia

emmai92
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-04 02:56:41
zgadzam sie w 100%!!!

ayay
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-08-04 08:36:28
Więc może zabijmy je jak już się wda? Przecież nie wiemy czy tak zrobi. A co to za różnica kiedy? Mordesrtwo nadal będzie morderstwem.... Powinno się wzmocnić opiekę nad zgwałconymi a nie zabijać im dzieci. Pote, te kobiety do końca zycia mają świadomość, że są zgwałconymi morderczyniami. To nie ejst tak piękne jak wam sie wydaje. Ale oczywiście lepiej iść na łatwiznę, nawet jeśli to oznacza zabicie kogoś niewinnego. Bo tak łatwiej nie? Zabić kogoś kto się nie obroni, nie spojrzy w oczy...

emmai92
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-04 12:45:23
Ayay one tez nie mogly sie przed tym obronic, a plod to nie dziecko, a czesto takie wlasnie plody zas dzieci z powodu stresu ktore w czasie ciazy przechodzi matka, wiele z nich rodzi sie chore, bo nie wierze ze taka mataka cieszy sie z takiej ciazy, niz z takije co z ukochana osoba.

ayay
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-05 16:32:30
płód to nie dziecko? To niby co. Płód ŻYJE. Może dla was dzieckiem staje się dopiero gdy się urodzi. Nie porównywałam czy kobieta mogła się bronić czy dziecko, chociaż na pewno mogła bardziej niż zabijane maleństwo. Wolałabym żeby moje dziecko urodziło się chore niż je zabić.

ayay
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-05 22:07:31
Czyli chorych i kalekich powinniśmy zabijać? A może ktoś woli żyć i być chorym niż umrzeć zanim się urodzi? Wola tego człowieka nie jest ważna? A co do psychiki kobiet: zamiast im pomóc żyć z dzieckiem, niszczy im się psychikę, wmawia, że to dziecko jest złe, robi się z niej morderczynie. Bo na tym się zarabia.A społeczeństwo głupio idzie za tym co mówią media, zamiast myśleć. A co z in vitro? Popieracie? A skąd matka ma wiedzieć czyje nasienie dostała? Może jakiegoś zboczeńca. Albo mordercy.

ayay
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-05 22:09:26
Dzieci z domów dziecka też pozabijajmy. Najczęściej trafiają tam dzieci z patologicznych rodzin. Możemy np. przestać je nazywać ludźmi i już będzie ok. Dziwne też, że gwałciciele, mordercy mają prawo się bronić - bo to prawa człowieka. A nieurodzony człowiek, który jest ofiarą nie ma tych praw. Jeśli okazałoby się, że jesteście owocem gwałtu, poszlibyście się zabić?

maryska2112
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-08-03 23:00:05
Moim zdaniem kobiety ktore zostaly zgwalcone powinne miec prawo do aborcji (same powinne decydowac czy chca miec dziecko czy nie)...Lepiej zeby zrobily to szybko gdzie dzieciatko ( inni nazywaja plod) nie bedzie nic czulo, niz mialy by zabic dzieciako z ninawisci po urodzeniu jak np. wasniewska

ayay
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-05 22:14:05
dziecko można oddać do adopcji.

ayay
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-03 22:40:02
Nikt nie powinien mieć prawa do morderstwa. Zwłaszcza kogoś kto nie zagraża innym i jest niewinny.

nie_mam_reki
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-03 21:18:01
kto z Was jest zgwałconą kobietą w ciąży albo chociaż taką zna niech się proszę wypowie. Ja mam swoje zdanie, że aborcja jest zła ale niezwykle pouczającym było by poznanie zdania takiej osoby.

Gasiaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 21:14:19
Też chciałabym poznać zdanie takiej osoby, ale po kilku latach, gdy emocje opadły.

lukas225
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-03 18:09:42
komentarz usunięty przez użytkownika

lukas225
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-08-03 17:49:01
a czy to wina dziecka ze mama została zgwałcona? ono powinno zapłacić smiercią za jakiegoś chama?

h4cker
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-08-03 19:51:26
ciekawe czy jakby jakiś cwel zgwałcił twoją dziewczynę/żonę byłbyś taki "mondry"... i pokochał to dziecko jak swoje...

emmai92
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-08-03 17:07:11
Nie moge czytac tych komenatrzy obronczyn dzieci, plodow. Wyobraz sobie ze zgwalcil Cie koles zakatowal przy tym prawie na smierc, jestes rozdarta od srodka, a do tego masz uraz psychiczny gdzie okazuje sie, ze jestes w ciazy a akurat masz np szkole, lub kochajacego innego faceta przy sobie i co? a moze nawet nigdy nie planowalas miec dzieci? to masz sie zmusic do tego, zeby je miec? powinien byc wybor, czy chca urodzic dziecko gwalciciela czy tez nie...

emmai92
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-03 17:18:18
a do tego jak bys musiala urodzic, a bys nie chciala, to niech by dziecko odziedziczylo urode po tatusiu i do konca zycia nie bedziesz w stanie o tym zapomniec

paulasweety
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-03 16:59:21
Ciekawe czy by tak samo gadał gdyby jego matka, siostra, żona czy córka zostały zgwałcone WIOCHA !!!!!!!!!!!!!!!!!

kulkaoolo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-03 15:21:05
poseł (niestety) górski to chodząca wiocha

dobuzibralska
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-03 14:32:19
cza mu zgwalcic matke siostre i corke niech rodza

NN829
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-03 13:45:18
Zasada co za dużo to nie zdrowo również dotyczy religii.

havock
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-03 13:25:06
Matka Górskiego powinna byla sie zdecydowac na aborcje ...

jaro0700
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-08-03 12:33:50
Oczywiscie, ze nie powinny miec! Za to z NFZ powinien refundowac kwas do oblania ryja kazdej zgwalconej... Je*ane katole jaak ja ich nie cierpie!!!

Gadzi12345
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-03 10:30:42
moim zdaniem zamiast mówić o aborcji i łączeniu tego z gwałtem, powinno się obowiązkowo przy zgłaszaniu i stwierdzaniu faktu podawać tabletkę wczesnoporonną. co nie można uznać za aborcję ponieważ do zapłodnienia nie dochodzi w ciągu 24h

hetera
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-04 05:26:30
Lekarze nie są zbyt chętni jeśli chodzi o przepisywanie takich tabletek. Mają one ponoć niemiły zwyczaj niszczenia równowagi hormonalnej.

Kasia_Kawon
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-03 10:27:11
Ciekawe co by zrobił jakby spotkało coś takiego kogoś z jego bliskich. Poza tym ten idiota nie zdaje sobie sprawy jaką traumą jest sam gwałt dla kobiety i noszenie w brzuchu dziecka zwyrodnialca, które na koniec w bólach musi urodzić. A jesli zgwałcona zostanie 13-to latka? To jeszcze dziecko, ja mam 21 lat i jestem w planowanej ciąży i boję się porodu i czy wszystko bedzie ok, a co dopiero dzioecko, ktorego cialo nie jest jeszcze gotowe na takie obciążenia.

guor
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-03 10:23:42
Powinien go duzy murzyn wydymac

RobertK20
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-03 08:59:03
jego matka powinna przerwać ciąże

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-03 07:53:55
Debil ,ignorant ,bezmózg ! Powinien wisnąć na stryczku !

karczek88
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-03 06:52:33
Cymbały z PISu wszystkiego by zabraniali!

casenick
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-03 05:04:06
to zwykły palant ciekawe co będzie mówił jak mu ktoś zgwałci córę czego mu nie życzę,lepiej niech się wezmą za politykę pro-rodzinną :)

fbvip1
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-08-03 01:56:24
To że kobietę spotkało nieszczęście, to nie znaczy, że musi zabijać dziecko!!! Niewinne dziecko ma ginąć tylko dla tego, że mamę spotkało coś strasznego?

casenick
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-03 05:05:45
a bedąc kobietą zgwałconą bedziesz kochał to dziecko to własnie jest problem

aisza855
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-03 06:11:59
Niewinne dziecko jest wtedy kiedy zaczyna bić serduszko. Ponieważ na początku to się nazywa płód to nie ma jeszcze dziecka.

barbarella00
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-03 13:43:55
Nie dość, że kobieta została skrzywdzona przez jakiegoś zboczeńca, to jeszcze będzie musiała znosić poranne mdłości, chodzić z brzuchem, cierpieć podczas porodu, a jeśli kiedyś to dziecko jakoś dowie się, że zostało poczęte na skutek gwałtu, to będzie mieć zrąbane życie. Po prostu super.

iviii
    Ocena: -3 (glosow:17)
2013-08-03 01:24:22
Każdy człowiek ma prawo do życia!! To że jakąś kobietę spotkała taka tragedia to nie znaczy ze ona ma prawo dokonywać nastepnej. Każda normalna matka powinna kochać swoje dziecko a nie je zabijać. Bo mimo ze to gwałt, to tez jest JEJ dziecko!! Ja nie moge tego pojąć.. jak jakąś kobiete spotka coś tak oktrutnego to dlaczego sama chce sie zniżyć do podobnego poziomu i zabić.

casenick
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-03 05:09:17
komentarz usunięty przez moderatora

barbarella00
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-03 13:44:59
Niech zgadnę, jesteś PIS-owcem?

dajnawiano
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-03 15:51:56
Czy podobałoby ci sie, że jesteś dzieckiem wynikłym z gwałtu a twoja matka wcale cię nie planowała? Nie wydaje mi się. Zgwałcone kobiety powinny mieć prawo do aborcji.

gajdolot
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-03 00:41:08
ciekawe jak by to przydarzyło się żonie tego pana

PIZDZITO2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-02 23:59:10
A MOZE JEGO BY PUKNĄŁ W DUPALA

charlesm
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-08-02 23:58:10
Aborcja to morderstwo za które grozi potępienie na całą wieczność. A szatanowi zależy na nowych podwładnych.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-03 01:35:09
Odstaw narkotyki

Neyho
    Ocena: 7 (glosow:17)
2013-08-02 23:29:47
tak, zgwałcona kobieta powinna mieć prawo do popełnienia innej, błahej "zbrodni" którą jest zamordowanie swojego dziecka, ah nie przepraszam płód to nie człowiek to żyrafa, która w człowieka przekształca się dopiero podczas porodu morderstwo jest i zawsze będzie gorsze od gwałtu, czy ludzie naprawdę się tak zezwierzęcili, że stawiają wygodne życie nad życie?

hetera
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-08-03 01:30:51
Płód to płód. Możliwość stania się człowiekiem, o ile okoliczności pozwolą. Bardzo dużo takich "ludzi" spłukuje się w toalecie z błogą nieświadomością ich "istnienia". Dlaczego twoje przekonania mają wpływać, ba, rządzić czyimś życiem?

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-03 02:05:45
Hecia, no kurva mac. Jaka mozliwosc? Faza rozwoju czlowieka jak kazda inna. Gwalt to cos strasznego i tez rozumiem w pewien sposob kobiety, ktore nie chca rodzic takich dzieci, ale czemu zdrowa baba, ktora zaszla w ciaze ze swoim partnerem mialaby zabijac wlasne dziecko?

hetera
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-03 03:10:19
Zapłodniona komórka, czy zlepek rozwijających komórek, to jeszcze nie człowiek. Może nim się stanie, może nie... to zależy od wielu czynników. Dlatego możliwość. Nie może być tu mowy o zabijaniu.

ster000
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-03 03:32:59
wolał bym to na przykładzie zobaczyć:) ja te Twoje komórki zapładniam a Ty mi pokazujesz czy jest człowiek czy nie. Co Ty na to?

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-03 09:26:37
Racja, rozwijajace sie zycie to nie czlowiek. Mozna je smialo ukrocic. A co? Przeciez nikomu sie krzywda nie stanie. Oj, ide se zrobic hamburgiera z kieczapem, bo sie wkurzylem z samego rana.

hetera
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-03 16:45:27
Złościsz się, bo co? Bo nie uznaję pierdzielenia o 'życiu od poczęcia'? Bo zauważam, że pozlepiane komórki, człowiekiem jeszcze nie są? Że żywa istota, posiada swój własny, samodzielnie pracujący organizm? Racjonalne myślenie kontra 'bo tak mi ktoś powiedział'(i każe myśleć).... Hmmm, co tu wybrać. Taaak, chyba jednak nadal będziesz na mnie zły :P

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-03 17:33:05
Nie jestem zly. Do zlosci mi bardzo daleko. Wiesz, ze jestem niespotykanie spokojnym czlowiekiem. Nikt mi nic nie kaze. Mam swoje zdanie. Ala tak idac Twoim tokiem rozumowania, stare, schorowane osoby w hospicjach tez pasowaloby utylizowac. Przeciez ich organizmy nie funkcjonuja samodzielnie. Karmia ich przez rurke i takie tam. To w sumie chyba tez ludzmi nie sa?

hetera
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-03 18:13:43
Wiem, że masz swoje zdanie ;) Jednak ja swojego na Twoje nie zamienię. U starszych ludzi organy pracują same... nie rozwijają się dzięki "mamusinymi". Zresztą, mieszasz do tego osoby, którym udało się przetrwać "możliwość" i się urodziły... i żyły, żyją- nawet jeśli z pomocą.

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-03 18:28:34
Jeszcze tego by brakowalo, zebys sie Ty ze mna w takich kwestiach zgadzala :D Dla mnie czlowiek jest czlowiekiem od poczatku do konca, a dla Ciebie dopiero jak sie przecisnie przez ten otwor Czy moze jednak troche wczesniej? Jeju, chodzi mi tutaj przede wszystkim o to, ze jak sie juz z kims lezie do lozka to trzeba sie liczyc z konsekwencjami, a nie szukac pozniej takiej drogi. Co do gwaltu, bo o nim mowa w absurdzie to mam mieszane uczucia, bo niby moge napisac jedno, ale gdybym musial postawic sie w sytuacji czlowieka, ktoremu zgwalcono zone, czy dziewczyne, moglbym sie zachowac zupelnie ina

hetera
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-03 20:46:50
Dla mnie, rozumowo, o życiu można mówić wtedy gdy jednostka potrafi samodzielnie funkcjonować. Tak więc aborcja tylko w pierwszych miesiącach... Ponadto, nie można decydować o czyimś ciele, więc to powinna być indywidualna decyzja każdej kobiety. Jeśli zaś chodzi o mnie... to, że zauważam możliwość, nie oznacza od razu, że bym z niej skorzystała. Emocjonalnie, tak jak większość ludzi, odczuwam potrzebę chronienia tego co moje*, nawet jeśli to tylko zlepek rozwijających się komórek ;)

ster000
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-04 01:24:07
przerwe te wasze dywagacje, ja zapładniam komórki hetery a Ona mi mówi czy człowiek jest juz czy człowieka nie ma i wtedy pogadamy;)

hetera
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-04 05:28:35
Problem w tym, że ja nie chce dzieci S. Nie ma więc mowy o zapładnianiu :P

minimale_ldz
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-08-02 21:41:17
I jak zwykle to samo pytanie - co jest dziecko winne, że matka została zgwałcona? Czy jego śmierć ma być jakimś zadośćuczynieniem? Czyba tylko ludzie myślący magicznie wierzą, że komukolwiek to pomoże.

kazsu
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-02 21:39:30
A jego chłopak o tym wie że ma takiego nierozgarniętego partnera. I to ma być wybraniec narodu, Wiocha totalna. Szkolony zapewne u Rydzyka - jego Boga.

jaro0700
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-02 21:02:40
Wyslij swoj sprzeciw przeciw nazismowi do hitlera!! Na bank pomoze :D :D

zbysiula154
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-08-02 20:17:58
Pozatym usunięcie dziecka nie pomoże w żadnym przypadku kobiecie w trałmie po takim ochydztwie jakim jest gwałt (to nie tak się leczy), a wręcz może być odwrotnie i popadnie w drógą z powodu wyrzutów sumienia lub czegoś takiego. Żadna też kobieta nie musi wychowywac przeciesz tego dziecka jeśli nie chce może oddać je do domu dziecka lub innej rodzinie, która dziecka mieć nie może. Tak więc jedyną osobą która musi ponieść surową kare powinien być ten bydlak który tego czynu się dopuścił, a nie matka czy też dziecko.

rossi0914
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-08-02 20:10:33
Nawet jesli nie chodzi o gwalt, czlowiek powinien miec prawo decydowania sam o sobie, a tym bardzej o tym co sie dzieje z i w jego ciele!!!!!!

swierszczo
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-02 22:46:33
żona mojego kolegi została zgwałcona,gwałciciel siedzi o ile nie doszło do samosądu,ona nie usunęła bo powiedziała że dziecko czy jak niektórzy mówią płód nie jest niczemi winne i nawet nie myślała o aborcji a kolega...dał swoje nazwisko i wychowuje jak wlasne i nie żałuje.wiele kobiet po aborcji ma problemy psychiczne i żałują

rossi0914
    Ocena: 7 (glosow:17)
2013-08-02 20:08:13
Czytam i nie wierze!!!! Jakie dziecko??? Nazywajmy rzeczy po imieniu, wiec plod bedzie tutaj bardziej odpowiedni. Nic nie wie, nie czuje, a wy chcecie, aby podejmowalo decyzje- absurd. O czym wy ludzie piszecie- zeby oddac do adopcji po urodzeniu?!! A co z taka kobieta? Niedosc, ze zostala zgwalcona to ma nosic w sobie nasienie potwora, ktory wyrzadzil jej taka krzywde, a potem przez kolejne 9 mc ma rozwijac sie w jej ciele cos co ciagle bedzie jej o tym przypominalo. Jak mozna pozwolic na taka przemoc psychiczna???!!!! A poza tym aborcja powinna byc indywidualna sprawa kazdej kobiet!!

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-08-02 20:02:04
Jakąś tam racje ma. Jeśli wprowadzi się prawo aborcji wysoce prawdopodobne, że będzie ono najbardziej nadużywane prawo i to na wszelkie sposoby.Weźmy taką prostą sytuacje: Nastolatka z dobrej rodzinki szmacąca się po imprezkach jak zwykła k.rwa zaliczająca wpadę. Podrapie się tu i tam, albo ktoś jej pomże następnie powie, że została zgwałcona i usuną jej to dziecko, a ona będzie sie mogła beztrosko szmacić dalej. A jeśli nawet ona nie będzie miała tyle odwagi to mamusia zrobi z niej ofiare gwałtu bo tatuś nieznany i żeby wstydu nie było przed rodzinką i sąsiadami.

Gargamel_80
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-08-02 19:58:05
Ciekawe czy jakby tego Górskiego zgwałciło stado brzydkich cyganek a potem urodziły mu dzieci i chciały od niego alimenty czy nadal by tak samo uważał? ;)

rossi0914
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-08-02 19:56:36
Czytam i nie wierze!!!! Jakie dziecko??? Nazywajmy rzeczy po imieniu, wiec plod bedzie tutaj bardziej odpowiedni. O czym wy ludzie piszecie- zeby oddac do adopcji po urodzeniu?!! A co z taka kobieta? Niedosc, ze zostala zgwalcona to ma nosic w sobie nasienie potwora, ktory wyrzadzil jej taka krzywde, a potem przez kolejne 9 mc ma rozwijac sie w jej ciele cos co ciagle bedzie jej o tym przypominalo. Jak mozna pozwolic na taka przemoc psychiczna???!!!!

d_j_siwy
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-02 19:52:41
Jego matka nie usunęła i widać że w "ojca" kretynem został

kiepanosz
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-08-02 18:59:29
Najlepsze jest w tym wszystkim to, że faceci na ten temat mają najwięcej do powiedzenia. Ale to później kobiety muszą cierpieć.

alex51
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-02 22:40:58
Dlatego mówię to jako facet: kobieta powinna mieć wybór w takiej sytuacji i to bez żadnych nacisków ginekologów-katolików! Koniec, kropka!

lookaTSW
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-08-02 18:34:38
a ja uważam że artur górski powinien być gwalcony 3 razy dziennie

frelex12
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-02 17:49:45
Ty pośle z PiSu ,jakby Ci zgwałcili żonę,to jestem ciekaw jak byś Ty się czuł,co byś zrobił,dalej podtrzymywałbyś swoją gadkę

King_Midas
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-08-02 17:48:04
Gwałt to najgorsze co można zrobić kobiecie,kara powinna być bardzo surowa a kobieta powinna mieć prawo wyboru.

amnezja1991
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-02 17:44:09
jeśli pis dojdzie przez przypadek kiedyś do władzy to ja np. uciekam z kraju bo boje się wojny z ruskimi,

heejt
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-08-02 17:34:04
ci sami ludzie co chca aborcji sa za kara smierci?czy jak typowe lewactwo morduje slabszych bezbronnych niewinnych? sprowadzanie gwaltu do aborcji jest sprawa absurdalnai do tego prymitywna, ot problem gwaltow rozwiazany, ale czego sie spodziewac od lewactwa.

zenontelefon
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-02 17:39:16
Masz w mózgoczaszce jeden zwój nerwowy i jeszcze Ci się wyprostował. Nie używaj słów, których znaczenia nie rozumiesz. Najpierw sobie wyguglaj co to znaczy "lewactwo".

heejt
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-03 00:05:49
czyli o jeden wiecej od ciebie, i w jakim celu mam lewactwo goglowac? to slowo zmienilo nagle swoje znaczenie?

Ingenue87
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-02 17:15:29
Taki ma pogląd, ochrona życia ponad wszystko. Całe szczęście mamy w tym kraju jakąś tam wolność wyrażania swoich poglądów i sprzeciwy tępaków pokroju jurka to tylko ich strata czasu.

ulven
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-08-02 16:58:03
Aborcja powinna byc legalna w kazdym przypadku, nawet bez gwałtu.

awesomebeauty
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-02 16:45:57
Niech poseł da na wychowanie dziecka i po kłopocie. Im sie łatwo klapie dziobami, ale od rzeczywistości to oni są oderwani kompletnie

ja1ja
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-02 16:42:31
On zapewne po każdym gwałcie urodził dziecko

Pingwin001
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-08-02 15:54:40
A w którym to miejscu jest to dziecko w tym momencie? plemnik to też dziecko? albo komórka jajowa? Ale ja mam pomysł, każde zgwałcona kobieta, może zdecydować się na przeniesienie ciąży na posła PiSu lub księdza, niech oni ciążę donoszą i urodzą przez cesarkę. I PO PROBLEMIE, wilk syty i owca cała ....

dolotto
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-08-02 15:44:20
A powiedźcie mi czemu to dziecko jest winne? Co takiego zrobiło że będzie zabrane mu życie?

Wodan
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-02 16:09:47
A co ja jestem winny, że mam takich reprezentantów władzy. Świętoszkowaci posłowie PiS i nie tylko uważają, że jedynie to co oni mówią jest jedyne prawdziwe i właściwe. Bawią się w Boga i mam nadzieję, że ich Bóg kiedyś rozliczy...

krys0511
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-02 15:20:41
TACY LUDZIE NAMI RZADZA I DZIWICIE SIE ZE MAMY W TYM KRAJU JAK MAMY!!!!!!!

Ingenue87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-02 17:17:00
Rządzą tobą rudy i jego ekipa, którzy doprowadzają państwo do ruiny. Martwisz się tym co mamy, bój się lepiej tego co niedługo będzie.

Matel88Pl
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-08-02 15:19:53
Jest wiele rodzin które z otwartymi rękoma adoptują dziecko i nie będzie miało znaczenie czy pochodzi ono z gwałtu czy z wpadki. Po co zabijać skoro można urodzić i przekazać dziecko komuś kto pozwoli mu żyć i da mu miłość której nie zazna nigdy od matki rodzonej. To jest tak jak by skazywać to dziecko na ,,śmierć" tylko dlatego że ktoś zawinił. ,,Bo jeśli głupotą jest obrona życia to ja będę głupcem do końca swych dni"

hetera
    Ocena: 9 (glosow:13)
2013-08-02 15:32:25
Po co zabijać, masz rację... na szczęście nie można zabić czegoś, co tak na prawdę, jeszcze nie żyje :>

ulven
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-02 17:00:34
Nie znosze takiego myślenia. Może ktoś nie chce rodzić i nosić dziecka w sobie przez 9 miesięcy? To niestety ma wpływ na życie, a sam poród jest raczej rzecza małoprzyjemną i nie każda kobieta chce to przeżywać. Jesli stanie się mozliwe przeniesienie takiego płodu do macicy kogoś innego, to proszę bardzo, niech sobie te spragnione rodziny rodzą.

nie_mam_reki
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-02 21:48:33
"Po co zabijać, masz rację... na szczęście nie można zabić czegoś, co tak na prawdę, jeszcze nie żyje :>" wtf- Ty też byłeś tym czymś. Mówi się, że "ciąża obumarła" czyli płód nie żyje co oznacza że Twoje stwierdzenie jest mylne. Nieżywe to nieżywe, żywe to żywe a żywe oznacza, że namnaża swoje komórki i się rozwija. Ludzie co z wami biologie w średniej opuszczaliście O.o

hetera
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-02 23:28:39
Tak, byłam płodem.... taka kolej rzeczy. Obumarł, czyli komórki się nie rozwijają? Rak też się rozwija , i co? Żyje? Żywa jednostka to samodzielnie(jeśli chodzi o organizm) funkcjonująca jednostka. Tak samo mówi się poronić a nie 'dziecko przedwcześnie postradało(eee) życie*'. Poza tym to są tylko kwestie językowe, które absolutnie, w żadnym stopniu, nie są argumentem za bądź przeciw. To, że zwyczajowo się jakoś mówi, to wiesz...

thenatoorat
    Ocena: -8 (glosow:10)
2013-08-02 15:10:45
ale przecież to nie jest wina dziecka ;/ dużo dziewczyn upija się na dyskotekach a potem płacz i zgrzytanie zębów, do takich sytuacji nie wolno dopuszczać

barbarella00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-03 13:48:55
Ale tu jest mowa o gwałcie, a nie wpadkach.

ringus136
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-08-02 14:56:42
Może ktoś z was poprze swoje komentarze jakimiś argumentami :)

krisgoch74
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-08-02 14:48:56
oby cię zastrzelili a wcześniej zgwałcili idioto poselski.

krisgoch74
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-02 14:47:41
komentarz usunięty przez użytkownika

anubisgd
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-02 14:42:13
poseł artur górski to debil i należało by go zamknąć a tam niech mu dobrze zrobią że szybko zmieni zdanie.

bboymlody
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-02 14:14:04
Niech ktoś zgwałci jego żonę :) od razu zmieni zdanie :)

hetera
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-02 15:35:09
W tej kwestii, zdaje się, też się już wypowiadał... nie zgodził by się(ponoć).

wieszjak
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-02 14:13:44
żeby mu tak zonę wydu*czyli!!! i ciekawe co wtedy powie sku*wysyn

munios123
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-02 14:11:31
Gwałt to nic takiego... sama przyjemność!!! Tak sądzić może tylko kto uprawia samogwałt!!! Brawo Artur Onanista

pitbull33
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-08-02 14:10:58
To gwałt jest zły, a nie dziecko. NALEŻY walczyć ze zjawiskiem gwałtów, to nie będzie problemów z poczętymi dziecmi w ten sposób. W Polsce kary za gwałt są śmieszne, często w zawieszeniu. I z tym należy coś zrobić. Każdy brutalny gwałt powinien być surowo karany karą nie niższą niż 10lat recydywa powinna być nagradzana kastracją zupełną, nie żadną hormonalna.

tresor5
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-02 13:59:06
komentarz usunięty przez moderatora

rozpruwacz78
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-02 13:46:56
Nic dodać, nic ująć.

freedom80
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-08-02 13:42:11
Mam ochotę go zgwałcić wielkim, czarnym, sztucznym qtasem.

pioterz
    Ocena: 13 (glosow:13)
2013-08-02 13:26:43
Jego ktoś powinien zgwałcić od dupy strony aż po same hemoroidy! Wyżłobić mu dupsko , żeby zapamiętał, jakie to "przyjemne". A Kto będzie utrzymywał te dzieci z gwałtów??? Może szanowni panowie posłowie ( czyt. osłowie) z PiSu ?????? Co za po...ebany kraj i poj....ebane rządy !

jurajska333
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-08-02 13:00:33
PiS i wszystko jasne.Ich polityka to Kościół,aborcja,in vitro,radio maryja,tv trwam na Smoleńsku kończąc.

bokul
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-02 12:49:08
Ten Pan chyba też pochodzi z nielegalnego zródła

marcin1981w
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-02 12:46:59
Tu nie ma co sie wypowiadać w komentarzach tu trzeba slac mu wlasnie takie listy jak komentarze. pozdawiam. już mu wysyłam:)

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-02 13:20:34
o właśnie.

Lalala_22
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-08-02 12:38:36
Wk***ia mnie umoralniania mnie (obywatela) na siłę! Prawo nie powinno rozwiązywać moralnych dylematów, tylko wskazywać na możliwości ich rozwiązania. Jest dobrze jak jest - jako kobieta, w tak trudnej sytuacji mam prawo zadecydować. I nikt nie ma prawa mówić mi czy to etyczne czy nie. Więc panie G. - wara od ustawodawstwa!

hetera
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-02 15:42:24
Niestety polska 'elyta' polityczna, jest głupsza niż przepisy przewidują, i nie do końca wie, po co jest i co powinna robić. Ich zdaniem, do rządu się idzie po to aby narzucić innym swoje zdanie i sobie kieszenie napchać... no i ewentualnie dla immunitetu :>

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-08-02 12:38:11
mam nadzieję, że kiedyś w dwudziestu zgwałcą mu żonę. ciekawe czy miło mu będzie wychowywać dziecko nie swoje tylko jakichś poje*bów.

ringus136
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-08-02 14:59:35
Nikt Ci nie każe wychowywać dziecka, możesz je oddać, a nie zabijać i zachowywać się egoistycznie. Kobieta jak i dziecko są niewinne, ale należy zachować jakieś podstawowe zasady moralności mimo tak bardzo trudnej sytuacji w której dana rodzina się znalazła.

CENTAUR4334
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-08-02 12:16:31
Nie potrafię wyrobić sobie jednoznacznej opinii, bo jest ona zależna od punktu, z którego na sprawę patrzę. Od strony poszkodowanej prawo do aborcji wydaje się jak najbardziej słuszne i należne, natomiast od strony nienarodzonego dziecka, sprawa ma się odwrotnie.

Eshan
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-08-02 12:13:10
On nie ma racji jemu to obojętne bo nie jest kobietą i w ciąże nie zajdzie.... Jak dziewczyna np. 13 letnia (lub młodsza) zostanie zgwałcona przez pedofila to zostanie 14 letnią (lub młodszą) mamą.... Pewnie znając nasze prawo pedofil zostanie uniewinniony ale ona bd miała dziecko... Przez to bd musiała skończyć szkołę bez matury i bd bezrobotna bo kto przyjmie kobietę bez matury? Jeszcze trauma psychiczna.

nie_mam_reki
    Ocena: -9 (glosow:15)
2013-08-02 12:07:43
Słów mi brak na tych co są za aborcją nawet jeśli dziecko pochodzi z gwałtu. Po za tym ileż z tego wszystkiego to wydumane gwałty żeby dostać odszkodowanie? I nie wiem jak bardzo trzeba sprać kobiecie mózg żeby chciała aborcji gdyz prawda taka, że kocha siwoje dziecko od początku.

hetera
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-08-02 15:45:21
Ale pierdulisz.

ster000
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-02 15:57:22
przyznaj sie dlaczego nie masz ręki:]

hetera
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-02 16:09:28
Myślisz, że zabija teraz miliony?

nie_mam_reki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-02 21:38:05
komentarz usunięty przez moderatora

ster000
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-03 03:20:12
każdy może być milionerem;)

egonmb
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-02 12:03:27
ciekawe co powie jak mu ktoś córkę zgwałci

majtek5
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-08-02 11:38:58
panowie prosze MILCZEĆ Możecie zarządzać swoimi DUPAMI a nie kobietami a juz napewno nie takimi skrzywdzonymi przez takich psycholów a jak widzę najwiecej maja do powiedzenia w tej sprawie męższczyźni ew emeryci księża itd

lola8940
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-02 12:08:17
Ale tu nie chodzi o kobiety wyłącznie, ale też o nienarodzone dzieci.

majtek5
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-02 15:37:22
Każda kobieta ma prawo wyboru i nie tylko w przypadku gwałtu I to wcale nie znaczy że ja tak bym postąpiła

ringus136
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-08-02 11:19:08
Kobieta nie jest niczemu winna, tak samo jak to dziecko. Moim zdaniem dokonanie zabójstwa tylko dlatego żeby ułatwić swoje życie jest niedopuszczalnie i niemoralne. Ślad w głowie kobiety i tak zostanie do końca życia z dzieckiem czy bez. W Polsce aborcja po gwałcie jest legalna, lecz przez ostatnie 2-3 lata nikt z niej nie skorzystał i to jest budujące i mówi samo za siebie.

ringus136
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-08-02 11:22:03
również mogę się podpisać pod cytatem, że gwałt to jeszcze nie powód by dokonywać aborcji. Nie możemy być, aż takimi egoistami, ale to napisałem już w komentarzu wyżej.

lola8940
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-08-02 12:09:41
Zgadzam się. A argument, że ślad w psychice i tak zostanie jest jak najbardziej trafny.

Arakiel666
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-02 13:13:11
Używając gumki też zabijasz niedoszłe, ewentualne dzieci.

ringus136
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-02 14:55:08
Arakiel czyli zapładniając dziecko bądź co bądź zabijasz kilka miliardów niedoszłych dzieci. Żałosne jak można w ogóle użyć słowa niedoszłe dziecko. Większość z was tylko pieprzy co by było nikt nie podaje żadnych argumentów.

hetera
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-02 15:47:55
U ciebie za to argumentów od groma... a nie, też tak sobie tylko pier*olisz.

Arakiel666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-02 21:33:07
ringus136 do tego waląc konia czy spuszcając się poza ci*ką też zabijasz niedoszłe, ewenatualne dzieci.

henda
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-08-02 11:02:52
Zmieniłby zdanie na ten temat w jednej chwili,gdyby ktoś zgwałcił mu żonę lub córkę.:)

Kapiszon830
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-08-02 10:58:00
Ktoś powinien zgwałcić jego córkę i zapłodnić,najlepiej typ co prowadzi kebaba,ciekawe co wtedy powie

Sarabi
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-02 11:25:39
Ja rozumiem złość, ale nie można za tego debila karać niewinnej kobiety. Niech jego gwałcą.

Kapiszon830
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-08-02 13:07:56
każda zgwałcona kobieta samym gwałtem jest ukarana a ciąża całe życie będzie jej to przypominać,dziecko z gwałtu to nie to samo.Gwałt to czyn który powinien być bardzo surowo karany,w naszym kraju to max 12lat,to za mało,nie wyobrażam sobie wychowywania dziecka zrobionego przez jakiegoś zwyrodnialca

Sarabi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-04 19:59:41
Ale czy ja się z Tobą nie zgadzam? Gwałciciela rzuciłabym na stos za coś takiego najchętniej, ale mi chodzi o to, że nie może być obarczona winną postronna osobą, która ze sprawą nie ma nic wspolnego! Pomyśl, gdyby mój mąż (nie mam męza, ale mniejsza) powiedział cos takiego, to nie chciałabym, żeby cała Polska postanowiła że należy mnie zgwałcić, żeby JEMU dać do myślenia, przecież to nielogiczne.

vacarius
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-08-02 10:44:20
Jeśli aborcja jest niezgodna z ich religią to niech zrobią zakaz aborcji dla katoliczek. Wtedy wszyscy będą zadowoleni. Katolicy mając swoje zakazy i siedząc w wiezieniach za ich łamanie i ateiści. Ale niektórzy ateiści powiedzą ze nie chcą płacić podatków na utrzymywanie takich więźniów religijnych. Wtedy katolicy będą musieli zacząć płacić dodatkowy podatek aby było sprawiedliwe. Muzułmanom tez możemy zrobić osobne prawo jeśli chcą. Ale niech zapłacą podatek za dodatkowe oddziały milicji ścigające muzułmanki bez masek.

gnida0000
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-08-02 10:49:11
Ateistów w Polsce jest mniej niż 10%. wyobraź sobie jaki WY ateiści musielibyście płacić podatek za swoich w więzieniu.

vacarius
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-02 10:41:10
komentarz usunięty przez użytkownika

raifel
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-08-02 10:35:36
to powinni mu zgwalcic zone albo corke. bez mozliwosci aborcji. ciekawe co wtedy by zrobil !!!!!!!!!!!!

Agobard
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-02 10:48:19
Kiedyś powiedział że gdyby jego żona została zgwałcona, to kazałby jej urodzić to dziecko

raifel
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-02 15:14:33
i uwazasz ze tak by bylo czy przez uklady doszlo by do aborcji ??

kaaamil031988
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-02 10:26:48
twarz ma taką że pewnie sam był nie raz gwałcony

dudi912
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-31 18:32:27
Proponuję aby jakiś seryjny zwyrol zgwałcił jego żoneczkę lub córeczkę (ciąża obowiązkowa), ... Wtedy dopuścimy tego Pana do głosu.

Bajabanger
    Ocena: -15 (glosow:21)
2013-07-30 20:02:33
komentarz usunięty przez moderatora

TheTerminator
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-07-30 20:28:15
komentarz usunięty przez moderatora

sebek110874
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-30 21:07:47
komentarz usunięty przez moderatora

TheTerminator
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-30 21:19:51
komentarz usunięty przez moderatora

mk82
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-02 11:34:03
Ty, weź jedź do Afganistanu i tam głoś swoje mądrości. Będziesz miał posłuch.

xarlor
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-30 16:52:27
Ciekawe czy to się odnosi również do kobiet z ich rodzin

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-31 13:41:23
U niego w rodzinie kobiety na łańcuchu się trzyma :)

admin1944
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-07-30 16:32:10
W TEJ SEKCIE JEST DUUUUZO TAKICH INTELEKTOW !!.

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-07-30 16:47:43
Ministrantom na starość się w głowach pyerdoli.

admin1944
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-30 16:31:00
ZNOWU MIKROFON PODRZUCILI DO PRUSZKOWA WSCHODNIEGO ???.

idler73
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-07-30 16:26:42
Jednej, rzeczy nie rozumiem. Dlaczego wyborcy PiS, podobnie jak Polscy biskupi i katole (nie mylić z Katolikami), reagują tak nerwowo, na idiotyczne wypowiedzi imbecyli (łagodne określenie). Poseł Artur Górski, znalazłby świetną posadę w Papieskiej Inkwizycji, mniemam jednak, że lepiej sprawdziłby się w jej świeckim "ramieniu", mordując imię Boga, wszystko, to, co ma czelność być WOLNYM.

opuncja
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-30 16:30:52
A niby co wskazuje na to, że poseł Górski "lepiej sprawdziłby się w jej [Papieskiej Inkwizycji] świeckim "ramieniu", mordując imię Boga, wszystko, to, co ma czelność być WOLNYM"? Poza tym, jak świecka instytucja może mordować w imię Boga/bogów?

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-30 16:31:31
A jak ja pomyle katola z katolikiem to co będzie ? :)

opuncja
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-07-30 16:56:15
Katolik Ci wybaczy, a katol da w pysk. Dla zasady, boś palikociarz.

idler73
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-07-30 17:06:08
Jurek, nie pomylisz. Katolik myśli, bardziej samodzielnie niż katol.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-07-30 21:31:26
Gdyby katolik potrafił myśleć samodzielnie to przestałby być katolikiem.

sedziadread
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-30 15:45:55
wszystkiemu winien jest ten cep i d@powłaz tygrys.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-30 16:08:46
A nie Tusk ?

valdi144
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-07-30 15:44:22
Kolejne anty PISowskie g***no wstawione przez jurka...

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-30 15:59:18
Zgadza sie :)

adolfoh
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-07-30 14:55:23
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-30 14:57:06
Patrząc na facjatę Górskiego też o tym pomyślałem.

adolfoh
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-07-30 15:01:37
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-30 15:03:15
Za wielki mam tyłek a za małe lustro :)

adolfoh
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-07-30 15:12:23
komentarz usunięty przez moderatora

antony
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-07-30 14:50:29
a co dziecko winne temu ze w taki sposób ma się narodzić a czy wy jesteście powołano do życia z miłości czy z wpadki lub ze mąż zgwałcił swoja żonę

opuncja
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-07-30 14:56:53
Można przypuszczać, że gwałciciel normalny nie jest. Co za tym idzie - może mieć nieciekawą pulę genów. I imię czego mam wychowywać dziecko, które może być upośledzone fizycznie, psychicznie lub emocjonalnie?

sangre666
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-07-30 15:00:17
ehhh i właśnie przez takich jak ty aborcja powinna być legalna do 50 roku życia płodu...

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-30 15:21:37
Ja jestem normalnym gwałcicielem. Zawsze na gwałt z ofiarą umawiam się telefonicznie :)

CocaineSystem
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-07-30 16:15:08
a co kobieta jest winna, że ma rodzić dziecko, przeżywać psychiczny ból do końca życia, fizyczny do jakiegoś czasu? jakies je*ane zarodki to jeszcze nie ludzie. Ja gdybym był kobieta i ktoś by mnie zgwałcił to nigwy w zyciu bym nie chciał (a) wychowywac dziecka z gwałtu bo jak bym sie na niego patrzył(a) to by mi się przypominała najgorsza chwila w moim życiu, czyli jak mnie gwałcono. No chyba, że gorszą byłby poród.

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-30 16:18:25
Górski to kościelny wazeliniarz i stąd te jego chore poglądy.

opuncja
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-30 16:27:45
CS, dlaczego zakładasz, że nie mógłbyś (mogłabyś?) patrzyć na to dziecko? Przecież to też człowiek, wychowywałbyś (wychowywałabyś) go Ty. Mnie przerażają inne aspekty, ale (chyba) zgadzamy się co do tego, że obowiązku urodzenia dziecka z gwałtu być nie powinno.

CocaineSystem
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-07-30 20:27:20
No tak mi się po prostu wydaję. Ja nie mówię aby wszystkie "dzieci" usuwać. Tylko moim zdaniem to kobieta powinna zdecydować czy chce takowe dziecko urodzić czy nie bo jakby nie było to jej ciało, jej psychika i ogólnie część kobiety więc ona powinna wiedzieć najlepiej czego chce i sama zdecydować.

Renia_400
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-08-02 10:29:02
A wziąłęś pod uwagę że jeśli zgwałconą kobietę, ktora nie chce urodzić zmusi się do tego, to będzie ona pewnie psychicznym wrakiem i nie będzie w stanie wychować tego dziecka? Myślisz że da się kogoś w ogóle zmusić do urodzenia i wychowania? Wątpie, taka kobieta wybierze inne, bardziej drastyczne wyjście.

lola8940
    Ocena: -7 (glosow:7)
2013-08-02 11:11:25
Przede wszystkim każdy ma prawo do różnych poglądów. I zgadzam się, dziecko nie jest niczemu winne. I nie mówcie, że zarodek to nie człowiek. Jeśli poród ma przypomnieć najgorsze chwile to jak się odniesiecie do seksu? Może powinno się obrzezać takie kobiety i zaszywać, żeby nie musiały już nigdy tego czuć? Nie mówię, że tak ma być, ale wydaje mi się tak samo absurdalne jak ten wasz tok myślenia. A urodzenie dziecka i wychowanie go to 2 różne kwestie. Można je od razu oddać do domu dziecka.

Sarabi
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-02 11:30:23
lola, bredzisz.

lola8940
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-08-02 12:12:28
Wy bredzicie, w tym rzecz. Mamy odmienne zdanie i dlatego tak Ci się zdaje. Nie mam racji? To nienarodzone dziecko będzie jej przypominać o gwałcie czy bardziej późniejsze seksualne relacje? Już napisałam, że specjalnie wyolbrzymiłam, żeby pokazać moje przekonanie co do zabijania niewinnego człowieka. Żaden z nas nie ma prawa do decydowania o czyimś życiu. Dlaczego jednym pozwalać zabijać, a innych karać dożywociem?

Renia_400
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-02 12:57:09
To dlaczego rościsz sobie prawo do decydowania o życiu zgwałconej kobiety? Ona jako żyjący już człowiek, myślący i zdolny do życia (w przeciwieństwie do płodu) nie ma prawa decydować o własnym życiu?

acer326
    Ocena: 69 (glosow:89)
2013-07-30 14:38:24
Czy nadzianie tego jegomościa na pal będzie gwałtem czy incydentem?

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-30 14:42:07
Przyjemnością :)

acer326
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-30 15:13:18
Nawlekaj równo i powoli

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-30 15:37:22
I przy muzyce Nergala :)

sarabela
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-02 11:18:58
Przysługą dla narodu.

LepszyMaysterek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-03 08:50:38
Na początku performance a potem to już raczej instalacja.

swirus231
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-03 19:17:16
raczej obywatelskim obowiązkiem :) I temu rpzez taich matołów lepiej by Pis nie doszedł do władzy z drugiej strony żadna opcja nei jest dobra ale tego pana widoczno przy gwałcie poczeto skoro ma tak posrane pomysły:)

masztalsenior
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-07-30 14:29:42
proponuję zgwałcić mu żonę,chociaż taki pojeb raczej nie ma żony

jurek1102
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-30 14:31:46
A jak nawet ma to musi ją gwałcić bo po dobroci mu nie daje.

ferdal
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-07-30 14:44:14
Jego należałoby zgwałcić,cwelundek doskonale się do tego nadaje.

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-30 14:51:26
Ferdziu, cały ty.Aż się wzruszyłem, ze dobre czasy wracają.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-30 14:51:46
Myślę że wielu tu by się chętnych znalazło :)

opuncja
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-30 14:54:43
Wy tak na poważnie piszecie? Waszą "receptą" na czyjeś poglądy ma być gwałt? Na samym zainteresowanym lub rodzinie? Dżizas...

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-30 15:06:46
EEEtam poważnie :)

adolfoh
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-07-30 15:21:25
komentarz usunięty przez moderatora

opuncja
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-30 16:24:31
W sprawach gwałtu jestem przewrażliwiona.:P

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-30 16:26:25
Ja też lubie :P

ferdal
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-30 16:30:29
cwelundek nie chcę cię zawieść,przecież tylko o to ci chodzi.

opuncja
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-30 16:31:54
Ale taki wcześniej umówiony telefonicznie? Bo wiesz, tak bez umówienia to możesz trafić na włochate nogi i pachy, tłuste włosy, pryszcze, różne takie...:P


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.1600