Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ja nie mam pojecia co znacza takie foty heh i ten opis
thc100  11-06-21, 00:37 Zgłoś
+ 468 -
Dodano: 2011-06-21, 00:37:44   przez: thc100
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 468  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wykopki
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Co to będzie
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
Ukryj komentarze(18)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
rapp
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-21 13:19:53
Chodzi o to, ze siedzi na tej impresie już godzinę i jeszcze nikomu nie dała (nie rozłożyła nóg). Cierpi dziewczę ale możliwość wrzucenia oryginalnej (jak na nią) fotki na NK jest silniejsze. :P

uki21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-31 10:56:09
Nom poźniej bedą na kwadransach...

czekuladkaxd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-28 22:45:22
niebaawem się rozjadą xD

aneczka2489
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-27 23:23:28
ja nie wiem po co zakrywac imie i nazwisko niech kazdy wie kto pusty jest:)

Aicha
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-27 23:06:56
Później będą osobno???!!! kto jest takim sadystą by obcinać biednej niewieście nogi?

xstefania
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-27 22:40:34
Porażka :3

Groch55
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-27 18:21:35
Widać za młody jesteś, Twój nick mówi sam za siebie

backardi1980
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-27 18:00:35
Ja to widzę trochę inaczej:ucieszyła się dziewczyna,że nogi ma w końcu razem więc postanowiła,że upamiętni to na zdjęciu.Żeby się podlansować zrobiła z siebie dziewicę :)))

QQQ1000
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-27 17:31:06
tak, poczekajcie a zaraz każda noga pójdzie w swoją stronę

Maruda_Lbn
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-07-27 13:45:55
Dziewczyna dozuje wrażenia internautów. Na razie strzeliła sobie fotę ud i uchyliła rąbka tajemnicy, iż posiada krocze. Nogi na razie razem, a następne zdjęcie będzie zapewne już bardziej odważne. I myśli, że jest fajna.

nalesnik1994
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-27 13:41:23
pewnie jej chodzi o to , że może złączyć jeszcze nóżki , bo jest dziewicą ;d

karolcixxx
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-27 12:54:43
Razem, bo jeszcze nie ma ich przed kim rozłożyć. Nie mów, że się nie domyśliłeś/aś...

Bebec
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-27 12:51:02
W sensie ze czeka ją amputacja?

klaudek0075
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-27 12:50:47
Chyba chciała tym: "nogi narazie razem" podkreślić, że jest dziewicą ;/ Może chce sprzedać? Haha

Vaalea
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-27 12:32:44
Wrzuć pieniążka...

visci_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-27 12:13:31
o matko, jak takie zdjęcie może mieć średnią 5+? Kto to ocenia? -_-'

walentaz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-27 11:49:15
"na razie razem" - i wszystko tym powiedziane

pdzran
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-27 11:39:26
Z serii pokazała co miała najlepszego ....

rapp
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-21 13:19:53
Chodzi o to, ze siedzi na tej impresie już godzinę i jeszcze nikomu nie dała (nie rozłożyła nóg). Cierpi dziewczę ale możliwość wrzucenia oryginalnej (jak na nią) fotki na NK jest silniejsze. :P


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300