Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
time333  11-06-21, 09:38 Zgłoś
+ 418 -
Dodano: 2011-06-21, 09:38:37   przez: time333
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 418  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(85)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ryckasc
    Ocena: 10 (glosow:14)
2011-07-28 15:17:43
Tak, powinniśmy zakazać używania fotelików samochodowych!!! One tez ograniczają wolność dziecka. Ono na pewno wolałoby sobie poskakać na tylnym siedzeniu!

Raiqa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-30 22:03:58
a mnie sie to nie podoba..male dziecko jak uczy sie chodzic to ok, ale jak widze te matki,ktore leca i ciagna za soba to biedne dziecko,ktore nie nadaza to mnie szlag trafia..mam 3 latke w domu i jakos nie musze prowadzic jej na smyczy:/

bazant59
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-07 21:28:53
komentarz usunięty przez użytkownika

no-face-no-nk
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-08-01 22:12:34
Nie podobają wam się szelki? Bo to traktowanie dziecka jak psa? Rozumiem, że nie stosujecie do przewozu dziecka fotelików a tym bardziej pasów - dziecko nie jest towarem, który się przewozi uwiązany.

hipomania
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-08-01 12:55:32
heh moja mama stosowala cos takiego z moja siostra 15 lat temu.... a teraz ja mam takie dla mojej malej i jest ok. za reke sie nie da bo mloda sie wyrywa a tak przynajmniej nie wybiega na ulice. i nie mowcie mi, ze zle ja wychowalam bo mnie nie slucha pokazcie mi 2latka, ktory slucha rodzicow

ailish
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-08-01 07:36:13
komentarz usunięty przez użytkownika

Annakonda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-01 01:10:40
popieram, bachory na smycz!!!

Sicc
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-31 23:49:30
ciekawe jakie dzieciak zna sztuczi

coolt
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-29 23:05:05
dobrze że kolczatki nie założyła:)

Maja98
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-29 20:29:25
niby , szelski są przydatne . Ale , to raczej nie wyglada na szelki dla dzieci .. tylko bardziej smycz dla psa. ; /

longcock
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-29 19:50:08
doskonale rozwiazanie, niektore male dzieci sa jak zwierzeta trzeba je na smyczy prowadzac

czeslaw199126
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-29 19:33:48
ahahahahahah

ojtamojtam100
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-29 17:58:16
Hmm, to nie jest żadna wiocha, ludzie za granicą bardzo często trzymają dzieci na szelkach. Jest to bardzo dobrym sposobem ponieważ jest mniejsze prawdopodobieństwo, że dziecku coś się stanie ;

kasabiann
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-07-29 16:59:19
zająć się dwójką Maluchów, gdy młodsze. które jeszcze wszystkiego nie rozumie, szczególnie poleceń i niebezpieczeństwa, jest ciągle dyskretnie kontrolowane. I w nosie mam wszystkie negatywne na ten temat komentarze!

kasabiann
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-29 16:57:44
sma używam szelek dla moich dzieciaków, są bardzo przydatne, kiedy dziecko uczy się chodzić tam, gdzie jets niebezpiecznie. A komentarze negatywne na ten temat piszą tu małolaty, które jeszcze nie maja pojęcia o rodzicielstwie. Wolę miec całe dziecko, asekurowane szelkami. I łatwiej jest mojej Mamie

OnaJestSzalona8
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-07-29 20:16:02
g*wno prawda, ja np mam dziecko i nie podoba mi się pomysł "smyczy dla dzieci", bo jak to wygląda? Dziecko nie jest psem.

katz_e
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-07-29 15:43:22
...dla takiego dzieciaka z ADHD to raczej wskazane...chyba lepiej miec szeleczki i dzieciaka calego i zdrowego, niz nie miec szeleczek i dzieciaka zeskrobywac np. z ulicy, bo wlasnie wybiegl na jezdnie i przejechal go samochod...

OnaJestSzalona8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-29 14:44:09
...dzwonić, jak co niektórzy by chcieli

OnaJestSzalona8
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-29 14:43:37
Żeby nie było... na początku myślałam, że ta babka po prostu sobie, że tak powiem, uwiązała tego dzieciaczka, bo nigdy nie widziałam jeszcze czegoś takiego. I nie podoba mi się to, w życiu bym nie kupiła tego wynalazku (hehe), ale też nie uważam, żeby to robiło komuś krzywdę i żeby zaraz na policję

katz_e
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-07-29 15:45:23
...jak bedziesz miala dzieciaczka z nadpobudliwoscia ruchowa, to pogadamy...

OnaJestSzalona8
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-29 20:17:42
mam dziecko i to uwielbia biegać i szaleć, ale jak idziemy za rękę i wychodzimy na drogę, to zaraz się cofa he ;p

wesoolomijest
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-29 14:09:59
w Polsce ludzie dziwnie na to patrza nie wiem dlaczego. W Wielkiej Brytanii to jest norma i nikt tego dziwnie nie komentuje. W skslepach sa nawet specjalne szelki i smycze dziecko ma pole manewru i zawsze jest bezpieczne nie zgubi sie!!

OnaJestSzalona8
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-07-29 14:45:19
tak to napisałaś jakby dziecko było psem... "szelki i smyce dziecko ma pole manewru"... jak tak można pisać w ogóle???

EEEwelina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-29 13:41:36
mały łobuz,nic dziwnego,że matka go uwiązała

tumapek
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-07-29 07:20:09
moje rozbiegane dziecko ciężko było upilnować nad morzem w tłumie i takie szelki bardzo mi pomogły. oczywiście znaleźli się tacy, co głupio komentowali, ale poczekamy aż sami będą mieli dzieci... a co do zdjęcia - to, moim zdaniem, po prostu uchwycona chwila, szelki nie chronią przed upadkiem...

xlaluniax
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-07-29 08:03:37
zgadzam sie z toba, ja na dziecku tego nie testowalam ale pelno jest mam ktore uzywaja,

LepszyMaysterek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-29 07:19:34
jak dziecko wariat to każdy sposób dobry

pantwoj
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-29 01:35:15
Niedługo to na odrót będzie

eleena12
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-07-29 00:38:26
Co Ci ludzie nie wymyślą.. xD

astrum6
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-07-28 23:42:16
253 zacofanych wiesniakow oddalo glos na tak!!!!sami jestescie wiocha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

caparapa
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-07-28 23:33:29
ja to bym tą świnie prowadzał na smyczy, qrwa w końcu by schudła...

IziGrecja
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-07-28 22:33:44
W Niemczech to norma widzialam nie raz , stare baby nawet wyciagaja papier toaletowy i wycieraja pieska tylki .... wiec mnie to juz nie dziwi :)

ilovediru
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-29 00:08:52
Mnie tez to nie dziwi. Ile razy widzialam jak te wszystkie babki woza w wozkach dla niemowat swoje psy. Jeszcze troche i beda je tylko podnosic by sobie posiusialy, zeby lapek nie ubrudzic. Ahh, ale to tak na marginesie. ;)

ocet
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-07-28 22:18:28
nowa rasa psa przewodnika

anoola14
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-28 22:12:25
Dziecko najwyraźniej ma ADHD i matka sobie z nim nie radzi.

DeathVader
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-07-28 22:04:11
Hahahahahahahaahha xDxD

blackkobra2
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-07-28 21:46:01
Ruch lewostronny - wiadomo UK. Wyprowadziła na spacer małego, angielskiego zwierzaka.lol Ale zgadzam się to jest świetna sprawa dla dzieci bo nie sposób ich upilnować.

Disconnected
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-07-28 21:11:14
Eeee, to jeszcze nic. Ja widziałam kiedyś na YT chomika na smyczy, który później bodajże wpadł do studzienki kanalizacyjnej.

agbod
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-07-28 20:43:06
Przy dziecku z ADHD jakim jest moja córa te szelki to było coś wspaniałego. Każdy spacer był bez stresu o jej życie i zdrowie, a kretynów nie słuchajcie

kinia85
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-28 20:31:36
zgadzam sie ze sweetie_18 ja tez nie raz mam ochote uwiazac swoje dzieci na smyczy,bo wychodzac z nimi nigdy nie nadazam za rozgladaniem sie

sweetie_18
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-07-28 19:52:10
Czytając niektóre komentarze jeszcze przyszło mi coś na myśl, jeżeli nie wiecie w czym rzecz, nie zabierajcie głosu. Krzywdzi dziecko?! A czym? Tym, żeby nie wpadło pod samochód, tym żeby nie zrobiło sobie krzywdy, a może tym żeby się nie zgubiło? Faktycznie do sądu z nią :/

sweetie_18
    Ocena: 6 (glosow:12)
2011-07-28 19:48:48
Ale wiecie co CI SAMI LUDZIE powiedzieliby gdybym zgubiła dziecko? "Dziecka nie umie upilnować!", "Jaka z niej matka?!" - taka jest właśnie Polska rzeczywistość, że staramy się iść do przodu, a jednak wciąż stoimy w miejscu. Pozdrawiam wszystkie mamy którym szelki ułatwiają życie :)

sweetie_18
    Ocena: 7 (glosow:11)
2011-07-28 19:46:50
Sama jestem mamą i z DUMĄ powiem, że również używam takich szelek. Z prostych powodów, by dziecko w tłumie się nie zgubiło(większość mam to rozumie). Słyszałam różne komentarze,gdy mijałam ludzi. "A co to pies?!", "Jak to wygląda?!" , “Ona jest niepoważna”

smyk
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-07-28 18:59:58
Takie szelki zakłada się głównie dzieciom, które dopiero co nauczyły się chodzić w ramach: zaraz upadnie- podciągnę do góry, by nie rozbił sobie kolan. Zauważyłam też takie szelki u dzieci upośledzonych- i tutaj mam mieszane uczucia.

Kszzz
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-07-28 19:09:45
NIe. Takie szelki zakłada się dzieciom, nad którymi ciężko zapanować, np żeby dziecko nie wbiegło Ci na ulice czy nie zginęło w tłumie ludzi.

ilpericoloso
    Ocena: -7 (glosow:9)
2011-07-28 18:59:43
noga ty skur...!!!!

agbod
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-07-28 20:39:24
Ty BARANIE jak będziesz miał dziecko z ADHD to porozmawiamy, moja córa miała szelki do 5 roku życia i dzięki nim jest cała

omen100
    Ocena: -9 (glosow:11)
2011-07-28 18:22:41
komentarz usunięty przez użytkownika

amelka89
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-07-28 18:03:34
Mieszkam w Anglii i jak juz ktos wspomnial dzieci wychowuja tu beztresowo...szelki dla malucha sa tu norma ale nie kazdy umie ich uzywac. Raz widzialam babe, ktora ciagne na tych szelkach dziecko po podlodze bo on nie chcial isc. Dla mnie to nic zlego.ale ludie wszystko z glowa

tkanka
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-07-28 17:37:25
zgadzam sie z komentarzem psychotropy! W Angli to norma, kontrolujesz przynajmniej ruchy dziecka! A to, ze taki maluch sie przewraca to chyba jest nie do uniknienia:D POZDRO

AntyPink
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-28 17:25:32
wtf?

B.rabbit
    Ocena: -6 (glosow:10)
2011-07-28 15:51:47
Co za debil Biedne dziecko;P

natina
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-07-28 15:21:03
ciekawe czy starego tez tak wyprowadza.

labelflash
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-28 17:23:55
a myślałem że to stary

ryckasc
    Ocena: 10 (glosow:14)
2011-07-28 15:17:43
Tak, powinniśmy zakazać używania fotelików samochodowych!!! One tez ograniczają wolność dziecka. Ono na pewno wolałoby sobie poskakać na tylnym siedzeniu!

Psychotropy
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-07-28 13:51:03
To już raczej na pewno UK... Dla was wydaje się to nienormalne, ale w sumie sama nie wiem czy to jest złe, bo dzieci są tam wyjątkowo, hmm, bezstresowo wychowywane. Rodzic nie ma prawa go szturchnąć. Jak chce to biegnie, jak chce to wytapla się w kałuży. Także taka smycz to może być akurat tam dobra

Anitaa
    Ocena: -3 (glosow:11)
2011-07-28 13:34:20
Jakoś nie widziałam żeby dzieci trzymane za rączkę się nagminnie wyrywały, a czują się bezpieczniej niż na smyczy. Niedługo się dzieci w klatkach będzie nosić pewnie, co? Zapytajcie jakiegoś psychologa co o tym sądzi żeby traktować dziecko w taki sposób. Tacy ludzie nie powinni mieć dzieci.

piotrbigaj
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-07-28 14:43:09
Dokladnie. Poszukaj w internecie opinii psychologow na temat ''szelek'', sa bardzo pozytywne. Do 40% mniej wypadkow, skaleczen itp. w przypadku stosowania ''szelek''.

piotrbigaj
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-07-28 14:50:08
A poza tym nie wiem dlaczego piszesz o ''smyczy''? Smycz sie zaklada psu na szyje a nie dziecku na ramiona!!!

natina
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-28 15:24:04
chyba psa nie masz i smyczy nie widziales. po 2. nie trzeba byc psychologiem zeby stwierdzic ze mniej skaleczen, tu chodzi o inne aspekty takich praktyk

Adix
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-07-28 13:27:23
Dziecko to nie pies! Nie wszystko co jest z zachodu jest dobre. Można dziecko na wiele innych sposobów pilnować no i przez coś takiego na pewno się z dzieckiem więzi nie zbuduje, chory sposób dla kogoś kto sobie z własnym dzieckiem nie radzi.

no-face-no-nk
    Ocena: 7 (glosow:15)
2011-07-28 13:21:27
Do wszystkich pajaców piszących jakie to chore: założę się, że Wasza nauka chodzenia przebiegała w chodziku - i to jest chore! Dziecko nie uczy się dbania o swoje bezpieczeństwo, po wyjściu z chodzika obija się od mebli niekontrolowanie. Szelki są dużo lepsze zwłaszcza do nauki chodzenia.

OnaJestSzalona8
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-07-28 14:16:50
mnie nikt nie uczył chodzić w chodziku, tak samo moje dziecko nie ma chodzika. To nie uczy chodzenia tylko wręcz zaburza tę umiejętność

piotrbigaj
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-07-28 13:08:06
A jak np. sie dziecko uczy chodzic to chyba lepiej je przytrzymywac takimi szelkami niz za reke...

Viii
    Ocena: -3 (glosow:11)
2011-07-28 12:55:12
Widziałam raz w sklepie dziunię z całym rodzinnym orszakiem i dziewczynką na tych szelkach. Mała była grzeczna, nie wyrywała się, tylko błagała matkę, żeby ją wypuściła. Ale ta tego nie chciała zrobić,bo mając dziecko na smyczy miała spokój z pilnowaniem. TO jest chore, nie pilnowanie bezpieczeństwa

piotrbigaj
    Ocena: 3 (glosow:11)
2011-07-28 13:00:21
A nie widzialas takiej dziewczynki, ktora blagala matke zeby puscila jej reke? A matka nie chciala tego zrobic, bo trzymajac jej reke miala ja z glowy?

Viii
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-07-28 12:54:37
Jakby nie patrzeć-wygląda to dziwnie i wydaje się chore. Prawda jest taka, że to rzeczywiście jest bezpieczny sposób na spacer. Skoro widać, że chłopak aż kładzie się na chodniku,to naprawdę są mu potrzebne te szelki żeby sam sobie krzywdy nie zrobił.

Viii
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-07-28 12:50:09
Jakby nie patrzeć-wygląda to dziwnie i wydaje się chore. Prawda jest taka, że to rzeczywiście jest bezpieczny sposób na spacer. Skoro widać, że chłopak aż kładzie się na chodniku,to naprawdę są mu potrzebne te szelki żeby sam sobie krzywdy nie zrobił.

sautos38
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-07-28 12:49:12
przeciez ta gruba baba w zyciu by tego dzieciaka nie dogoniła

klaudiaiscool
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-28 12:33:36
nie podołał :(

piotrbigaj
    Ocena: 7 (glosow:13)
2011-07-28 12:21:37
Widzialas kiedys (chociazby na necie) jak dziecko wyrywa sie matce i wpada pod samochod? Takie szelki maja dobre zabezpieczenia (podobne do tych z fotelikow samochodowych), wiec ograniczaja mozliwosc takich wypadkow.

Ejniacz
    Ocena: 7 (glosow:13)
2011-07-28 12:21:16
A jaka krzywda temu dziecku się niby dzieje ?

kahaha84
    Ocena: 7 (glosow:15)
2011-07-28 12:21:02
OnaJestSzalona8 a co kogo obchodzi czy TY byś założyła to dziecku czy nie ? jak wolisz wyprawić pogrzebik to spoko- Twoje zdanie... takie szelki są dla bezpieczeństwa , a nie dla wygody matki bądź za "karę" dla dziecka.. wystarczy tylko chwila, by zdrapywać dzieciaka z ulicy.. POLACZKI

piotrbigaj
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-07-28 12:23:41
Dokladnie. Teraz tak mowia, wiocha, ja bym nigdy itd... Ale nie minie dlugi czas cos takiego trafi do Polski i wszyscy beda tego uzywac...

OnaJestSzalona8
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-07-28 13:51:22
no tak, widzę, że chyba reklamą się zajmujesz. nie założę tego czegoś dziecku, to zaraz wyprawię pogrzebik. Jak się dziecku od początku na wszystko pozwala, to i wybiega na ulicę. Dziecko się trzyma za rękę, a nie na smyczy, a jak takiej otyłej babie się nie chce dziecka pilnować, to wiadomo

piotrbigaj
    Ocena: 6 (glosow:10)
2011-07-28 12:10:41
Ale widze, ze to jeszcze do Polski nie dotarlo, wiec wiocha. Pare miesiecy temu wszyscy sie smiali z IPHONE'A 4 a teraz kazdy go chce miec. Polska jest jednak jeszcze daleko za murzynami...

OnaJestSzalona8
    Ocena: -10 (glosow:14)
2011-07-28 12:13:47
w życiu bym czegoś takiego dziecku nie założyła. Człowiek nie jest psem

no-face-no-nk
    Ocena: 6 (glosow:10)
2011-07-28 13:16:54
Doszło do Polski, moja małżonka takimi gadżetami handluje i sprzedają się dość dobrze. Bardzo bezpieczny sposób na "kontrolę" dziecka. Ten maluch może być raczej za duży, ale jeżeli jest bardzo energiczny i mama mało wysportowana to bardzo przydatna rzecz.

piotrbigaj
    Ocena: 8 (glosow:12)
2011-07-28 12:07:52
Na Wyspach Brytyjskich takie szelki sa w powszechnym uzyciu i nikt nie robi z dziecka niewolnika! Napewno bezpieczniejszy sposob niz trzymanie za reke, bo na ulicy zawsze moze sie wyrwac, a te szelki wcale nie ograniczaja dziecku ruchow, bo sa zapinane jak plecak.

Czekoladowa7
    Ocena: -9 (glosow:13)
2011-07-28 12:05:39
rzezczywiscie super szelki ;/ dziecko jak na smyczy... żenada

vlad27
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-07-28 11:59:57
Dzieciak robi na etacie psa przewodnika. :)

BlondziaczQ
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-07-28 11:58:39
ość ze nie wyleci i nie potrąci je samochód.

BlondziaczQ
    Ocena: 7 (glosow:13)
2011-07-28 11:57:45
chciałam podkreslic ze to są specialne szelki dla dzieci zeby matka nie musiala za nimi ganiać wiadomo jak to dzieciaki pełne energii. a tu widac ze dziecko sprzeciwia sie matce(nie wiadomo o co) kładać sie na podłodze. stąd ten efekt. szelki dla dzieci przydają sie jesli blisko jest ulica mamy pewn

OnaJestSzalona8
    Ocena: -12 (glosow:16)
2011-07-28 11:55:35
Masakra! Ja to tych wszystkich ludzi krzywdzących małe dzieci bym pozabijała! We łbach już się im przewraca

moonnii18
    Ocena: -10 (glosow:14)
2011-06-21 11:20:18
biedne dziecko

bydgoszc17
    Ocena: -8 (glosow:20)
2011-06-21 09:47:08
Niegrzeczny! Leżeć! (Sobie niech założy ta szelki, zamiast dziecku)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zawsze na drodze znajdzie się taka menda
  •  Urodzinowy tort zmienił właściciela
  •  Wszystko dobrze
  •  Lubie z rana wyrafinowany


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300