Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Uderzyl tak mocno, że odpadła mu tablica... Nawet się nie zatrzymał!
PawelJarosz89  13-08-05, 18:58 Zgłoś
+ 437 -
Dodano: 2013-08-05, 18:58:16   przez: PawelJarosz89
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 437  Zgłoś nadużycie
68
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  Skarbówka
  •  Motywacja
Ukryj komentarze(242)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
karuzela11
    Ocena: 121 (glosow:267)
2013-08-05 19:03:16
no a co miał zrobić z tym psiakiem-reanimację ?wina właściciela tego psa że biega po drodze

Antycyponek
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-08-26 19:42:13
komentarz usunięty przez moderatora

darth_1935
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-21 01:53:18
BIA 53A1

sarahaha
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-08-17 23:12:17
Nie rozumiem was ludzie a gdyby to dziecko wybiegło nagle na drogę? Prawda jest taka że mało kto przestrzega odpowiedniej prędkości więc niewiem czemu tak bronicie tego kierowcy. A do tych co piszą "a co miał zrobić usta usta czy reanimację?" NIE, ale z drogi można ściągnąć takiego psiaka a nie gnać dalej...

maciek.ch.79
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-27 14:15:14
No brawo dziewczynko, porównywać psa do dziecka, gratulacje! Może nie zauważyłaś, ale jak taki pies ci wyp*erdoli na ulice to go raczej nie zauważysz... A poza tym, gdzie ty szukasz dziecka na drodze wewnątrz lasu?

Undef
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-11 21:04:35
komentarz usunięty przez moderatora

chimek87
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-08-11 11:24:32
wiocha dla właściciela psa a nie dla kierowcy. A co miał zrobić usta usta.

mbdl
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-08-11 01:09:28
Po co zasłoniłeś numery tablicy? Wszyscy powinni je znać.

Twistqr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-11 16:08:45
komentarz usunięty przez moderatora

jazo21
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-10 21:30:52
jak bezdomny to wina hycla ze nie zlapał go prostew

chodzik999
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-10 20:20:17
Mhm mowicie panowie i panie ze to wina wlasciciela ale zapominacie o czyms! A jezeli ten pies byl bezdomny to kogo wina?!

Wanda007
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-08-10 16:32:30
Nie ważne czy zwierze czy człowiek na drodze powinno się zachować ostrożność !!!! Piszecie że wina właściciela psa... a czy każdy pies czy kot ma właściciela?? Szacunek dla tego który to na wiochę wrzucił, i nie jest obojętny!!

AndrewChef
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-08-10 16:18:25
Trzeba było pilnować psa! Też nie zatrzymałbym się.

BlackwaterPL
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-08-10 14:28:30
Qr..wa, co za de.bil robi takie demoty. Piepszony konfident myślał, że zrobi zdjęcie tablic rejestracyjnych, wrzuci na wioche i pokażą do w tv, a kierowcę zamkną w więzieniu na 20 lat. Autorze tego zdjęcia, a co miał zrobić kierowca z tym psem ? Wypatroszyć go i wypchać słomą, czy sztuczne oddychanie ? Czy to wina kierowcy, że ten pies wyszedł na drogę pod koła ? I to jest prawdziwa wiocha.

BlackwaterPL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 14:27:29
komentarz usunięty przez użytkownika

BlackwaterPL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 14:25:44
komentarz usunięty przez użytkownika

Gasherman
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-08-09 16:29:43
selekcja naturalna, mądre psy z dobrymi genami nie pchają się na drogę a reszta niech gnije na słońcu

prosba
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 10:06:52
komentarz usunięty przez moderatora

antywiesniak
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-08-09 02:13:57
Ale wy jesteście tępi... Zgadzam się z karuzela11. Czyja to wina? Kierowcy, który jechał i nagle mu pies przed tablice sie pokazal? Nie popieram zabijania psów, ale to mnie denerwuje, że czasem wolicie sralucha ze schroniska niż pomóc człowiekowi. Taka prawda.

hardkorowykoksu91
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-08-09 01:00:36
wina właścicela ? może i tak ale zwierze nie jest temu winne ile razy jadę i widzę rozjechane zwierze i myślę co za bydlak to zrobił nie raz ludzie nawet nie zahamują jak ziwerzę jeszcze żyje tylko jedzie dalej a mogł mu ktoś uratować życie ... zwierzęta to też istoty i należy im się szacunek !

Qbass2
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-09 18:13:07
Dokładnie. W takich sytuacjach należy się zatrzymać i sprawdzić czy pies ma obrożę.Dopiero wtedy odjechać lub wezwać policję. Następnie odszukać właściciela przy pomocy odpowiednich organów i dzieki temu można naprawić samochód bez kosztów własnych i utraty zniżek na ubezpieczenie samochodu.

KapitanKajdan
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-10 05:13:03
stówa na stół , że w życiu auta nie prowadziliście...

chimek87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-11 11:27:55
jak z ciebie taki dobry człowiek to jak zobaczysz zwierze leżące na drodze to posprzątaj je by spoczywało w pokoju

kurt205
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-08-08 23:38:41
A po co miał się zatrzymać, żeby go pogłaskać czy za łapke potrzymać?

blon_das
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 04:40:47
komentarz usunięty przez moderatora

zoonk17
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-08-08 22:49:58
... a Ten, kto zrobił to zdjęcie, zapewne miesiącami/latami polował na możliwość uchwycenia odpowiedniego kadru...

JARO102A
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-08 21:49:33
komentarz usunięty przez moderatora

MaxPower
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-08-08 16:34:42
ja bym się zatrzymał. po tablice bo nowa 100 kosztuje.

beautycar
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-08 15:56:25
komentarz usunięty przez użytkownika

aliciasxbox
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-08-08 14:06:02
Tak... Jechał tak szybko, podczas uderzenia odpadła mu tablica ale jednocześnie na tyle wolno, że ktoś zdążył w tym czasie wyciągnąć telefon i zrobić zdjęcie odjeżdżającego samochodu.... Żałosna manipulacja. Szkoda zwierzęcia tak czy siak.

LepszyMaysterek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-08 19:54:03
to dzik był

aliciasxbox
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-08 14:02:01
komentarz usunięty przez użytkownika

mipa
    Ocena: 8 (glosow:20)
2013-08-08 10:53:45
a ulica należy do pasa że kierowcy musza się liczyć ? nagłe hamowanie stwarza zagrożenie na drodze, lepiej zabić psa niz ciebie z dzieckiem w samochodzie. logika

xberton
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-08-08 09:33:57
też się dziwie że nie zadzwonił na policje aby wyciągnąć konsekwencje od właściciela tego kundla...

gr0t
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-08-08 15:28:06
A kto by się przyznał że to jego kundel i po co (żeby bulić?)?

bartezik80
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-08-08 09:09:45
a może to pies wlazł mu pod koła a on co jak go zabił to miał go zabrać i ugrilować czy wskrzesić?. Może zadzwonił do jakiś służb żeby go sprzątneli

LepszyMaysterek
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-08-08 10:25:56
Powinien zabrac go do taksydermisty i oddac włascicielowi wypchanego z przeprosinową bombonierką. Mógł go tez zabrac i zrobic z niego piniatę na jakies garden party.

rexton
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-08 08:47:50
widać jakiś mądry szczeniaka wywiózł do lasu -a tak na marginesie takiego kierowcę powinno się ukarać bo z jaką musiał prędkością jechać że tak małe zwierze spowodowało odpadnięcie rejestracji samochodowej

LepszyMaysterek
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-08-08 10:04:11
Nooo. Ramki tablic są pancerne. Musiał wybitnie szybko jechac. Było blisko kasacji auta.

szatanoslaw
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-08-08 08:45:13
Właśnie jego błąd, że się nie zatrzymał - właściciel psa powinien zapłacić za naprawę samochodu. Zobaczycie dziatki za parę lat jak zrobicie prawo jazdy, że gdy jakieś zwierze wbiega na jezdnię nie wiele można zrobić, żeby samemu nie ucierpieć - zwykle najlepiej jest przejechać.

necrofallus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-08 10:23:59
komentarz usunięty przez moderatora

Pepto85
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-08 07:28:15
A jeśli bezpański? Wina rządu ^^

krisu007
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-08-08 07:20:27
Biedny psiaczek... Druga strona medalu: Co robił ten psiaczek na drodze ??? i co robił jeggo własciciel???? K..wa mać ??? Po trzecie rozjeb... ny zderzak, tablica do zamówienia nowa - parę stów -KTO ZA TO ZAPŁACI ???? MOŻE JAKIŚ OBROŃCA ZWIERZĄT ????

elqui
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-08 02:11:33
Czemu cenzura na rejestracji? Pokazywanie jej nie jest zabronione

LepszyMaysterek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-08 01:27:21
Wybaczcie mi moje zachowanie. Piję cole i udaję, że z whisky.

Twistqr
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-08-08 05:39:31
komentarz usunięty przez moderatora

LepszyMaysterek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-08 09:52:15
Ano pija się już od jakiegoś czasu. Zdarza się. Aż takim koneserem nie jestem aby pic tyko z wodą z tego samego rejonu co pochodzi whisky.

Twistqr
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-08-08 17:20:08
komentarz usunięty przez moderatora

LepszyMaysterek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 12:16:25
Aaa chooy cie zastanawia z czym pijam whisky. ahahahaha chyba mówisz o sobie jak dorwałes z kumplami whisky i piliscie na ławce przed blokiem. a potem się za koneserów mieliscie. Ya yebe, skad te pomysły bierzesz, z autopsji? Pijesz bo modna i na fb lepsza? hahahaha. To ty jestes prostakiem i ignorantem. Whisky pija się tak aby sprawiało to przyjemnosc. Zresztą ja nie pijam i dla znajomych jest to egzotyka widziec mnie pijącego alko. Ja od dziecka wiedziałem, że jestem na narkotyk więc mnie nie pouczaj. Doskonale wiem jak się whisky pija a smakoszem nie jestem.

LepszyMaysterek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 12:29:19
Pozatym picie alko jak dla mnie, nie jest niczym szczególnym. aby się jarac. Nie celebruje tego. Z ciebie tez jest taki koneser whisky co wyczyta z internetu. :D:D:D:D:D:D:D to się ubawiłem. Trzym się i dalej delektuj się whisky za 20 pln tak jak robią to zawodowcy i miej się za konesera smaku i wybitnego znawcę, posiadającego w choooy taniego blichtru i sznytu. Myśl dalej, że jestes ponad prostactwem. Pozdrawiam Pajacu na trzech kółkach z pedałami.

LepszyMaysterek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 12:57:23
Taaa 30 letnia. Przeciez nawet takiej na oczy nie widziałes. Nie gadaj, że delektujesz się blendami z niższej półki tak jak 30 letnim trunkiem. :D

Twistqr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-11 00:09:32
komentarz usunięty przez moderatora

Twistqr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-11 16:07:25
komentarz usunięty przez moderatora

LepszyMaysterek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-23 08:24:17
Rozgryzłeś mnie. Mogę stwierdzic to samo o Tobie.

zbysiula154
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-08 00:46:19
ozzysabbath00 Oj to naprawde straszne psy trzymane są na łańcuchu skandal i to na wsi, wtakim bądz razie ty jesteś nikt inny niż dupek z miasta. A wiesz czym się różni dupek ze wsi od dupka z miasta? Tym, że dupek z miasta myśli, że jest kimś lepszym od dupka ze wsi.

rudzia123
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-08-08 00:36:00
Wiochą to jesteście Wy wszyscy, ta strona schodzi na psy. Jak można drwić z tego i mówić " tez bym odjechał, to tylko pies, itp. ? " czy to normalne ze się zabija i odjeżdża ? ze tak po prostu odbiera się zycie? Pies był zapewne bezdomny więc czemu wyjeżdżacie z tym, ze to wina wlasciciela. NIE WINA PSA ZE GO NIE MA... Mam nadzieje tylko ze peis zginął na miejscu, nie cierpiał zanim umarł. Ciekawe czy byscie gadali tak, gdyby potrącono człowieka. a przecież pies tez czuje ból, tak samo jak my... żałosna ta cała wiocha. Wiochą to Wy jesteście... ;/

LepszyMaysterek
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-08-08 00:45:49
Wiadomo, że to przykre. Już widzę Ciebie jak po potrąceniu psa gdzies w lesie, zatrzymujesz się, bierzesz rannego psa i szukasz w głuszy weterynarza. Nawet bys go nie dotknęła w obawie aby nie ugryzł.

LepszyMaysterek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-08 01:21:43
Do tysiąca sybiraków zapomniałem, że to dzik był.

Twistqr
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-08-08 05:49:31
komentarz usunięty przez moderatora

LepszyMaysterek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-08 19:42:14
Skoro się tyle wił to przez ten czas mógł się dowic do weterynarza.

rudzia123
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-08-08 00:31:57
co miał zrobić ? Nie, to lepiej spie....ić i udać ze się nie widzi. Może pies nie ma właściciela , co poradzi na to ? nie raz bylam świadkiem, jak kierowca jechał dużo szybciej niż powinien, uderzyl w psa, który jeszcze zył przez jakiś czas, a później niestety zdechł u weterynarza. Głupie pytanie.. to jest ucieczka z miejsca przestępstwa ;)

Twistqr
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-08 05:53:34
komentarz usunięty przez moderatora

Twistqr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 08:39:54
komentarz usunięty przez moderatora

LepszyMaysterek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-08 00:31:40
I chocby kały skakały to i tak dla mnie jest do dziki dzik, mały dziczek tak zwane dziczątko z dzikiej dziczy, leśnej głuszy.

LepszyMaysterek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-08 10:09:40
Ooo minus. Winszuje!! Jak się nie wie jak dzik wygląda to można się zbłaźnic. Cauje w potylice.

LepszyMaysterek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-08 20:39:13
Oo minusy. Aaaa żeby ci tak kały z muszli powyskakiwały i się nie spuszczały bo się nadmuchały jak bombolada.

ozzysabbath00
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-08 00:22:28
Ale niektóre osoby p.eprzą. Bardzo możliwe, że te pies był bezdomny i nie miał właściciela, a nawet jak miał to to nie powinien tak sprawy olać. Ten burak spod Białegostoku powinien chociaż na chwilę zatrzymać się i zobaczyć czy pies żyje, a nie s.pieprzyć. Nie spodziewałem się w komentarzach aż takiego braku empatii. No stało się, ale kierowca zostawiając psa zachował się jak dupek z ze wsi, gdzie psy trzyma na łańcuchach i ma się je w d.upie.

cyks
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-08-07 23:30:20
teraz właściciel psa powinien ponieść koszty za wyrobienie tablicy, bo jak ten gość to zgłosi to za zgubienie 200 lub 400 zł (nie pamiętam dokładnie)

LepszyMaysterek
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-08-07 23:27:33
Szczepiony chociaż? Dla mnie to mały dzik. Wygląda jak mały dzik. Nie wiecie czy to czasem nie mały dzik? Taki wiecie dzik szczeniak. Bo mojemu koledze kiedys jak autem sie poruszał to miał otwarte okno. Noc byla ciepla a przez las sie poruszał. Ciemno bylo bo noc była i duszno bo to las sosnowy. Wtemże nagle cóś gruchło. A to puchacz wpadl mu przez okno otwarte do auta i się spóźnił przez to na gryllowanie. Kolega.

LepszyMaysterek
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-08 00:08:36
Oooo minus. Ja oglądam sobie Swiętego o przygodach mojego idola Szymka Teplariusza z Rożerem Murem a tu na nieświadomce minusa dostaje. Tak byc nie wypada. Mogę powiedziec tylko tyle. Jak chcesz dostac w łeb to weź i się puknij w glowe.

LepszyMaysterek
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-08 00:57:50
Drugi minus? To szczera prawda. Puchacz mu wpadł a to dzik jest a puchacz to taka sowa tylko że może głową w kółko kręcic. Na Cumczatce żyją i w tym lesie co przezeń kolega znajomy przeprawiał się przez bór sosnowy z elementami dębiny.

luckylucke82
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-08-07 23:20:53
Pierdolić zapchlonego kundla, też bym się nie zatrzymał.

AQ16
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-07 23:31:18
ciekawe czy bylbys taki cwany, jakby twojego psa rozjechali.

olowaty
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-07 22:42:04
Ciekawe skąd autor zdjęcia wziął sie w odpowiednim miejscu i czasie aby foto strzelić?

LepszyMaysterek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-08 01:07:56
Było dzika ratowac. A nie sesyjke robic i lament podnosic, że pojechał. Fotografik w odbyt kopcony.

LepszyMaysterek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-08 20:31:47
Ooo minusy. W takim razie trzeba było dobic dzika, rozparcelowac i sfoografowac narzad po narzadzie.

tamahawk
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-07 21:42:30
chyba BIA 53A1....?

Pierdzielak
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-08-07 21:33:57
Powaliła mnie dramaturgia tego opisu ...

mpeer
    Ocena: -3 (glosow:19)
2013-08-07 21:26:54
A co miał ryzykować własne życie omijajać jakieś głupie zwierze, które wbiegło na droge? Dał ciała tylko dlatego, że nie zabrał swojej tablicy!

armani7
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-08-07 21:19:20
**uj z tym psem bo juz nic mu zycia nie przywroci ! zacznijcie sie lepiej interesowac przyziemnymi sprawami takimi jak to nasz RZAD dyma nas na kazdym kroku ! co zamierzacie z tym zrobic? pytam sie co? dalej bedziecie pozwalali swiadomie dawac sie wykorzystywac? czy wkoncu zbierzemy sie i bedziemy walczyc o swoje? !! jestesmy silnym narodem z ACTA nie poszlo nam tak trudno inni tez wzieli z nas przyklad

soman1986
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-08-07 21:07:25
a gdzie ten pies mial smycz i kaganiec??? wina lezy po stronie wlasciciela psa i to na jego miejscu mi by bylo wstyd... ja bym sie zatrzymal ale tylko po to zeby wyrwac kase za szkode ktora pies spowodowal z winy wlasciciela i napewno wezwal bym policje jesli by wlasciciel byl...

soman1986
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-08-07 21:02:58
nie wiem po co wrzucac takie zdjecia i komentarze....pies biegajacy po drodze...bez smyczy i kaganca... jakby szedl z wlascicielem zatrrzymal bym sie po to zeby wyrwac kase za uszkodzenie samochodu... psa szkoda ale wina lezy po stronie wlasciciela....

Artik1993
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-08-07 21:00:07
czemu autor pisze głupiego ? żal

LepszyMaysterek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-08 20:40:43
Bo to dzik był.

drLOUBITCH
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-08-07 20:33:43
Nie wiem co gorsze. To, że zabił psa, czy to, że odpadła mu tablica.

LepszyMaysterek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-08 00:13:51
To mały dzik jest, młody dzik, dzik.

jarek2211
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-08-07 20:26:24
Prawda jest taka, ze winny jest własciciel psa tym bardziej ze to szczeniak, ktory jeszcze nie wie ze samochod to zagrozenie. Sam mam psa i nauczylem go ze nie wolno wchodzic na ulice bez mojej zgody. Znajomi jechali samochodem wybiegl im kot, chcieli go ominac ale wpadli w poslizg i dachowali. Efekt - jedno 3 miesiace w szpitalu, drugie pol roku, skasowane auto bez prawa do odszkodowania bo nie mieli AC i stracona praca przez znajoma. A wszystko przez kota...i to nawet nie czarnego!

morb
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-07 20:18:27
Na następny raz nie zamazujcie tablic rejestracyjnych. Tablice rejestracyjne nie podlegają ochronie w myśl ustawy o ochronie danych osobowych

pawelfarciaz
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-08-07 19:21:34
pretensje do kulawego ze ma dzieci proste tez bym sie nie zatrzymał nie chciał bym na to patrzec nie zrobił tego chyba specjalnie

AQ16
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-07 23:34:28
moze i nie, ale widac, ze musial ladnie zapier.....dalac, ze odpadla mu ta tablica.

LepszyMaysterek
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-08 00:17:16
To prawda. Musiał zakoorwiac jak inwalida na otwarciu biedronki.

AndrzejKindyba
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-07 19:15:16
komentarz usunięty przez moderatora

Ingenue87
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-08-07 18:47:07
Zabił, uderzył tak mocno... co ty pieprzysz durniu? Pies wlazł na drogę i przejechał go samochód, dość często się to zdarza gdy zwierzęta wchodzą tam gdzie jeżdżą samochody. Nic na to nie poradzimy.

LepszyMaysterek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-08 00:51:31
To dzik był.

rusure
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-08-07 18:32:26
Nie no, co za śmieć. Kto mu dał prawo jazdy jak on psów nie omija!!! Przecież każdy wie że na drodze są psy i że trzeba na nie uważać! Ja bym mu wlepił mandat, niech się nauczy że to nie on tu ma pierwszeństwo.

LepszyMaysterek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-08 01:11:47
Dokładnie. Psu natomiast dac pluszaka za bezpieczną jazdę.

LepszyMaysterek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-08 01:23:24
To dzik.

gallanonim26
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-07 18:12:22
Tak samo pomyślałem jak kolega łowca święta racja oczywiście szkoda psa ale usta usta to trochę przesada i z drugiej strony nie wrzucajcie wszystkich do jednego wora może wiózł rodzącą żonę to co pies od człowieka ważniejszy???? Kto mu kazał po szosie ganiać????

magicm79
    Ocena: 10 (glosow:16)
2013-08-07 18:08:29
no niestety potężny wysyp matołów , tak - kierowca powinien się zatrzymać , oszacować uszkodzenia pojazdu czy nie zagraża w kontynuowaniu bezpiecznej jazdy , znaleźć właściciela psiaka (którego strasznie szkoda) żądać odszkodowania za zniszczenia samochodu jeśli takowe wystąpiły (tak tak właściciel psa ma obowiązki), oraz usunąć ciało zwierzęcia by nie stwarzało zagrożenia dla innych użytkowników ruchu. Strasznie ? otóż nie ! tak mówi prawo -często sprzeczne z naszymi emocjami

frischi
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-07 18:06:12
wkurwi@ mnni takie coś szkoda psa reanimacji nie zrobisz ale możesz go pozbierać zadzwonić na policje żeby się nim zajeli.Zamiast robić zdjęcia zabrał byś go z drogi.

LepszyMaysterek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-08 00:20:10
To prawda. Do tego grillowanie rąk nie brudzi.

heejt
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-08-07 17:41:52
mial mu pogrzeb wyrzadzic czy latac po okolicznych wsiach pytac sie czy to byl ich pies?

zbysiula154
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-08-07 17:40:39
PawelJarosz89 -widze, że dorastasz to ci już powiem świat jest brutalny. A miesko które pływa ci w zupce wcale nie pochodzi ze sklepu tylko od zaszlachtowanyk świń krówek i kurek.

e30suchy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-07 17:39:59
Flaki mu wyszły!

mebtoom
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-08-07 17:28:17
okoliczny Wiesniak mieszkajacy na obrzezach Bialegostoku

magda713
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-08-07 17:05:32
bo nie wiedział że mu tablica odpadła!

dominiassssek
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-07 17:05:00
a ja dzisiaj w kratce grilla auta znalazłem wróbla... o ja niedobry:)

LepszyMaysterek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-08 01:20:23
Dobrze, że tablice masz na miejscu bo by Ci jego kumple Hitchcocka zrobili.

LepszyMaysterek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-08 10:18:02
Ya Yebe. Minus. Czas na kolejny odcinek z cyklu Chwila Z Nauką. Hitchcock to był taki gosciu, rozumisz, co to Ptaki nakręcił, rozumisz? Podobno Tonny Hallik mu je naganiał na plan. Rozumisz. A te minusy to zostaw dla swojej pelargonii.

dominiassssek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-09 16:09:39
ja Ci dałem plusa bo nawet zabawne to było:)...

swir_77
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-07 17:02:57
Bia białystok i akalice ;]

sangre666
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-08-07 16:41:08
co pies robił na ulicy to raz, a do tego co kierowca? miał mu zrobić usta usta? czy usta-pysk?

awesomebeauty
    Ocena: -9 (glosow:19)
2013-08-07 17:23:31
kierowca mogl nie miec prawka albo mogl byc pijany. rownie dobrze zamiast tego psa mogl to byc twoj syn albo corka. wlasnie przez taka obojetnosc spolecznosc w tym kraju jest jak jest.

viv98
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-07 16:00:08
kotlety by zrobił.

Quattro85
    Ocena: -4 (glosow:20)
2013-08-07 15:55:05
Za potrącenie zwierzęcia i nieudzielenie mu pomocy grozi do 5 tys. zł kary grzywny i (niby) kara więzienia.

LepszyMaysterek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-08 00:53:14
Ładne Quattro.

LepszyMaysterek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-08 20:35:29
Sie za choooya na tym minusie powies.

rashmid1
    Ocena: 13 (glosow:13)
2013-08-07 15:52:42
Krótkie pytanie. Skoro ten kierowca rzeczywiście tak zapieprzał tym autem że mu blacha odpadła to jakim chu**m ktoś mu zrobił zdjęcie? Czekał na niego wiedząc że go rozjedzie? -.-

Wiktor691
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-08-07 15:46:34
Zgłoś na policję skoro masz numer i powiedz że uciekł z miejsca zdarzenia

bingo73
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-08-07 15:33:15
po takim zdarzeniu należy się zatrzymać, zabezpieczyć miejsce zdarzenia i zawaidomć Policję - jest to jasno określone w przepisach. Mam nadzieję, że ci, co się pytają, co miał zrobić, nie mają prawka ....

dominiassssek
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-07 17:01:08
hmmmmmm zabezpieczyć miejsce zdarzenia i wezwać policje:), policja tam by była potrzebna gdyby doszło do uszkodzenia pojazdu a była by możliwość ustalenia właściciela psa... Pies nie żyje to zepchnąć na pobocze i powiadomić komunalke gdzie leży i oni zutylizują go jako padlinę, chyba ze wcześniej coś innego go zje:)

bingo73
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-08 08:58:02
Poczytaj przepisy zamiast pisać swoje domysły. Nawet w przypadku przejechania jeża masz obowiązek zatrzymać się i zabezpieczyć miejsce zdarzenia i zawiadomić Policję, w miastach ewentualnie SM (bo to też należy do ich obowiązków). co do samodzielnego sprzątania - jeśli jest to dzikie zwierze, nie radzę go dotykać nawet.

dominiassssek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 16:17:34
a wiesz jakie są niektóre głupie przepisy?, gdybyś chciał wszystkich przestrzega to tylko byś niepotrzebnie ludzi wkurzał:)... Zadzwoń na policje ze potrąciłeś jeża:), robisz tylko niepotrzebną nikomu pracę

jaroomx3
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-08-07 15:28:53
No i co w związku z tym że się nie zatrzymał?

LepszyMaysterek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-08 01:24:46
Jajo węża i tabun ludzi w kreci zad czesanych.

GANAR
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-07 15:27:07
jak ktoś moze ukrasc tablice znaleziona na jezdi? moze sobie co najwyzej wziasc

LepszyMaysterek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-08 00:54:42
a niejeden to i wziąc ją nawet moze

tasior777
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-07 15:21:44
ale w rzeczy samej ten kierowca mógł się zatrzymać, przecież duplikat tablicy kosztuje sporo a jak ktoś tą ukradnie????

tasior777
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-08-07 15:20:30
ja też przejechałem kiedyś biedne zwierzątko -kotka- i też się nie zatrzymywałem ae jestem niedobry...

wiechec
    Ocena: 12 (glosow:16)
2013-08-07 15:08:33
Powinien się zatrzymać i zażądać zwrotu kasy za zniszczoną tablice i inne powstałe uszkodzenia!!! Ja ma dwa psy i ich pilnuje, nie wypuszczam ich samych na ulicę!

romanbnmbnm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-07 15:04:02
komentarz usunięty przez moderatora

malaja26
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-08-07 14:51:41
Jak ja widzę zwierzę koło drogi to zwalniam, wręcz się toczę, bo nie wiem co mu odwali i czy nagle nie skręci pod koła.A samochody za mną trąbią- kij im w dupę!! Co najmniej 50 % potrąceń zwierząt kierowcy mogą uniknąć,ale mają to gdzieś. Życzę im ,,spotkania" z łosiem ;)

dominiassssek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-07 17:03:24
to teraz na widok zwierzaka zawracaj:), to unikniesz 100%:)

wgw08
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-08-07 14:46:00
"wszystko do nas wraca " oby jego/jej dzieci nie cierpiały kiedyś przez nieuwagę .

zorik
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-08-07 15:24:43
"Nieuwaga" leży raczej po stronie psa. Młody to głupi, tak działa selekcja naturalna... I "nie życz drugiemu co Tobie niemiłe"

Amertil90
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-07 14:38:20
Cenzura wcale nie potrzebna.

game_is_over
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-08-07 14:31:43
komentarz usunięty przez użytkownika

mariooo12345
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-07 21:13:00
podaj adres to bedzie jednego zapchlonego f.rajera mniej. mądry tutaj jestes ciekawe czy na żywo bediesz taki wygadany k.utasie

ozzysabbath00
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-08 00:10:04
Na żywo to szybko zblednie. Jak to mówią: "Kozak w necie, dupa w świecie".

pionio222
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-07 14:20:08
To nic u mnie w miescie baba uderzyla duzego psa jak schodzil z przejscia dla pieszych to jest wiocha bo przeciez jakby to byla mala dziewczynka albo chlopczyk to by byla tragedia...

qwerty777
    Ocena: 14 (glosow:24)
2013-08-07 14:19:03
Powinien sie zatrzymac, strzelic w ryj wlascicielowi psa i zarzadac odszkodowania za to, ze wypuscil zwierze bez opieki na ulice !!!1

Verathez
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-08-07 14:04:41
Szkoda psiaka, ale najeżdżanie na kierowcę to czysta głupota... co za debil wypuszcza szczeniaka bez smyczy w okolicach drogi

gonzo8711
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-08-07 13:59:24
powiem wam tak... nie widze tu zadnych zabudowan wiec jakis las laka nvm a zatrzymujac sie przy kazdym rozjechanym zwierzeciu liczcie sie madre glowy ze moze miec wscieklizne i dotykajac takie rozjechane zwierze tez mozesz sie ta wscieklizna zarazic a nie masz pewnosci ze to jest pies zaszczepiony czy tez dziki! jakby wam jeb... pare zastrzykow w pepek jechalibyscie dalej nawet nie patrzac w lusterka...

Popekpl
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-07 13:58:49
Moja blacha !!!! Oddawaj złodzieju !

kojotz056
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-08-07 13:54:49
to nie jest wiocha! jakaż wina kierowcy w tym, że debil, właściciel nie pilnował zdechlaka?

Zubkownik
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-08-07 13:51:19
Pies powinien być na smyczy w miejscach publicznych a droga nią jest. A że nie ominął? Może nie mógł może nie zdążył. Nie zatrzymał się bo co miał zrobić z tym psem? Pochować? Macie inne zdanie minusujcie

stich
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-08-07 13:49:43
Przeczytałem komentarze i mam jeden wniosek :D Duża część społeczności wiochy to idioci, a kierownicę trzymało ostatni raz rączkami, jak tatuś w wieku 5 lat pozwolił "pomagać" parkować samochód.

sirmatti
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-08-07 13:47:01
a czy to wina kierowcy że pies wybiegł mu? lepiej nie hamować bo można wpakowac sie do rowu auto zniszczyć i siebie zabić ... a po co zatrzymać się?znak krzyża zrobić???

habibti
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-12 19:41:03
Bede miala to na uwadze, jak ty albo twoje dzieci wyskoczycie mi przed maske.

lichtarz
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-08-07 13:32:24
Nie trzeba mocno uderzyć żeby odpadła tablica, wystarczy że jest tylko w plastikowej ramce... Ja w swoim życiu po kilku bliskich spotkaniach z kotami i zającami nauczyłem się jednego: najlepiej przykręcić tablicę na dwa-cztery wkręty prosto do zderzaka i po problemie, można śmiało walić we wszystkie małe żyjątka (dzików nie polecam) ;P

bomkallo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-07 13:29:42
To napewno lomza:P

cyb155
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-07 14:36:42
uŁomżing

TheTerminator
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-08-07 13:08:02
komentarz usunięty przez moderatora

moniikk
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-07 13:02:11
a co miał go zabrać na obiad do domu?

habibti
    Ocena: 2 (glosow:24)
2013-08-07 12:49:28
Chciałabym tylko dodać, że wiekszosc z was jesteście pi*** hipokrytami. Bo gdyby dziecko potracil, ktore matka puscila to najezdzalibyscie na kierowce, zeby poniosl kare, a Jesli wariat jedzie dwukratnie szybciej niz moze, a potraci "tylko"zwierze to wielcy obroncy kierowcy nagle się ujawniaja. Hipokryci!

Nick-T_00
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-08-07 14:16:04
Gdyby potrącił dziecko to najeżdżałbym na matkę, że do tego dopuściła. To rodzice powinni opiekować się dziećmi. Mało było wypadków z udziałem dzieci bez winy kierowcy? Samochód nie zatrzymuje się w miejscu i jak wybiegniesz przed maskę - zostaniesz potrącony. Można jechać z przepisaową, a nawet wolniejszą prędkością, a i tak nie zdążysz wyhamować. Dlatego ważna jest opieka nad dziećmi i psami w pobliżu drogi. Nie wiesz z jaką prędkością poruszał się kierowca a już organizowłabyś lincz.

olo_pop
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-08-07 12:43:20
Podstawowa sprawa jest taka i proszę mnie za to nie minusować chyba że nie uznajecie prawdy jaka jest. Gość mógł się zatrzymać jeżeli widział psa z daleka ale jeżeli pies wyskoczył z nie wiadomo jakiego miejsca to nie było miejsca na hamowanie tylko debil skręci i się owinie o drzewo albo wpadnie do rowu i zginie naturalna selekcja -.- Jak ci wyskakuje pies to trzymasz kierownice jak najmocniej i dodajesz maksymalnie gazu żeby taki pies już nie cierpiał... ponieważ to jest najgorsze i w takich wypadkach nie ma winnego to są czynniki na które człowiek nie ma wpływu.

Gargamel_80
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-08-07 13:16:31
No ja robię tak samo, że jak widzę psiaka z daleka to przyśpieszam następnie mijam czyjeś pranie na podwórku i ustawiam się tak aby jak najdokładniej uderzyć psiaka środkiem zderzaka co by pies się nie męczył. Niestety nie zawsze jeszcze mi się to udaje dobrze zrobić a i trzeba uważać aby łańcuch się nie wkręcił w koła bo wtedy będziemy budę ciągnąć za sobą ;)

drozdzu126p
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-07 13:21:09
Ja raz miałem spotkanie z psem, na szczęście ani psu, ani samochodowi się nic nie stało, ale na wsiach psy biegają sobie po drodze jak po podwórku. A co do kolesia na foto, to mógł tego psa z drogi zwinąć np. do rowu, bo potem kierowcy go rozjadą aż tylko plama zostanie

Qbson_27
    Ocena: 8 (glosow:18)
2013-08-07 12:27:05
Dla mnie to żadna wiocha. Sam kiedyś ustrzeliłem pieska zatrzymałem się ale nikogo nie było. Odpowiedzialność za psy ponoszą ich właściciele. W przypadku uszkodzenia auta właściciel jest zobowiązany do usunięcia szkody. Mając do wybory własne życie i życie swoich dzieci bądź przejechanie psa wyboru nie ma. Pseudo obrońcom zwierząt mówimy NIE!!!

szatano999
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-08-07 12:26:21
1. Jakby gość skręcił i zabił się na drzewie to co????....2. Psy trzyma się na uwięzi- właściciel zarobił by tylko mandat. 3. Czy są 2-metrowe czarne psy???...NIE??!!!!....O kur** to musiałem księdza rozjechać

Boss_szydery
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-08-07 12:17:58
To po jaką cholerę zamazujesz część tablicy rejestracyjnej ? Niech go złapią jak taki jest mądry i niech odpowiada za to prawnie !!!

TheTerminator
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-08-07 12:16:01
komentarz usunięty przez moderatora

myszmysz
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-08-07 12:22:02
Patrząc na poziom Twojego myślenia sądzę, że gdyby Ciebie potrącił, też nic by się nie stało :) Nie wpadłeś na to, że jeśli teraz nie zareagował, to gdy dziecko wyleci na ulicę, też może mieć zbyt wolną reakcję.

dresymatkiteresy
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-08-07 12:49:15
super porownanie psa z dzieckiem, gratuluje pajacu

TheTerminator
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-08-07 12:59:19
komentarz usunięty przez moderatora

mariooo12345
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-07 21:15:54
komentarz usunięty przez moderatora

jaro0700
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-08-07 12:09:03
tyle mieska sie zmarnowalo...

thenatoorat
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-08-07 12:00:30
Ja bym się zatrzymał, no bo jak to tak tablice rejestracyjne zostawić...

Szarlatan
    Ocena: -3 (glosow:19)
2013-08-07 11:46:34
Po co mazałeś tablice ? w takich przypadkach ludzie powinni wiedziec co to za skur wiel ! Lincz k#rwa!

Nick-T_00
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-08-07 11:52:54
Lincz? Bo durny pies wbiegł mu pod koła? Psy wyprowadza się na smyczy i w kagańcu. Zlinczuj właściciela, że przez jego głupotę pies nie żyje.

habibti
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-08-07 12:30:21
Nick-T_00 Czy wy- CI, którzy piszą o wyprowadzaniu psów na smyczy jesteście choć trochę inteligentni? Trudno sie domyślić, że są też bezpańskie psy? W te wakacje pełno durni i bezdusznych idiotów wyrzuca psy, by pojechać na tydzień wakacji. Dlaczego mowa tu o właścicielu, skoro nie wiadomo czy pies nie jest bezpański?

Nick-T_00
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-08-07 14:10:57
a czy tobie habibti nie brakuje troszkę inteligencji, bo nie jesteś w stanie wyobrazić sobie, że każdy pies ma lub miał właściciela? Co to znaczy bezpański pies? Skąd się wziął? Nie mamy dzikich psów dingo. Skoro pies biegał po jezdni bez opieki to wina leży po stronie własciciela lub byłego właściciela. Kogo chcecia linczować? Kierowcę? Czy wam nie wyskoczyło nigdy zwierzę przed maskę? Oby zawsze tak było. Kierowca uciekł, nie powienien, przestraszył się... Ale pisanie o linczu jest debilne.

habibti
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-07 19:25:31
Nick-T wskaż mi cytat, gdzie napisałam o linczu. odnosisz sie do mojej wypowiedzi, wiec nie odnos się jednoczesnie do czegos czego nie powiedzialam.A bezpanski pies znaczy, ze w tej chwili nie ma swojego opiekuna. Poza tym jestescie wszyscy obrzydliwi- Ci, dla których wazniejszy jest zderzak auta niż los zwierzecia.Nie ma w was krzty wspolczucia.I kolejny raz dodam- hipokryci. Nie bronilibyscie kierowcy, gdyby rozjechal dziecko. Niech ktos mi wytlumaczy jaka roznica jest miedzy psem a dzieckiem, w takim przypadku (potracenie)?

Antykleryk
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-08-07 11:36:50
Wypadki się zdarzają ale żeby po prostu odjechać?

kirer2
    Ocena: 4 (glosow:18)
2013-08-07 11:35:47
powinien wlasciciel psa dostac po dupie a nie kierowca-a co niby mial sie zatrzymac urzadzic mu pogrzeb i zrobic stype????????????//

klippo123
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-08-07 11:23:54
po co na drogę mu wchodził ;>

miszcz82
    Ocena: -1 (glosow:19)
2013-08-07 11:19:40
komentarz usunięty przez użytkownika

bendyks
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-08-07 11:19:34
Po co zasłoniłeś tablice niech się matoł wstydzi.

amilew1011
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-08-07 11:07:18
BIA... Białystok I Akalica... nie ma to jak wiocha, już nie wspomnę jak jeżdżą po mieście... ej wieśniaki: noga z gazu, miasto to nie pole po którym można jeździć furmanka jak się chce!!! brak slow, a najgorsi to są takie młode szczyle co miesiąc temu wyrobili prawo jazdy i wydaje im się ze poziomem jazdy dobijają już do Kubicy... uważajcie tez na czeresniakow z BHA, BSK, BBI, BMN, BWM (Będę W Mieście)

Falka1313
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-08-07 11:17:19
Więc co zostaje? Tylko BI, wielki Białystok, tylko z Białegostoku są dobrzy kierowcy. Debil z Ciebie,

pemek99
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-07 11:23:11
A Ty skąd cwaniaczku jesteś Podaj swoją rejestracje Prowokatorze! BI ? Białostocki Imbecyl?

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-07 11:41:32
Hehe.. Wybaczcie, ale niektórzy nawet o Białymstoku mówią, że to wieśniaki ze wschodu. Amilew, nie obrażaj mieszkańców wsi, zwłaszcza tych porządnych. W miastach mieszkają czasem większe wieśniaki, nie trzeba z niego wyjeżdżać by zobaczyć wiochę.

wiolusiaastonkaa
    Ocena: 11 (glosow:29)
2013-08-07 10:52:10
Potrąciłam ostatnio psa i niestety mimo niezbyt wielkiej prędkości rozwaliłam chłodnicę. Zadzwoniłam na policję by ukarać właściciela psa, który zresztą nie przyznał się że to jego pies. I co kto mi wróci 3500zł za naprawę samochodu?! Prawie dwa miesiące pracy muszę wydać na coś nie z mojej winy! A Wy kur*a dalej użalajcie się nad psem! A poza tym wypowiadają się tu dzieci, które w życiu chyba za kierownicą nie siedziały!

DkNG
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-08-07 11:11:06
Cena AC zależy od wielu czynników więc i kwota może być różna to ze Ty za swój płacisz 2000 nie znaczy że ja swoją gównianą 8 letnią skode mam płacić tyle samo - chciało sie mieć droższy i lepszy samochód to teraz trzeba więcej płacić Wiolusiu która chciałby jeździć Astonkiem :)

bendyks
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-07 11:17:13
komentarz usunięty przez moderatora

krzychoo33
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-08-07 11:17:57
Tak to jest jak wiesniak chce zaoszczedzic na ubezpieczeniu. Zdaza sie,ze dziecka sie nie upilnuje,a co dopiero zwierzecia. Jakbys walnela dziecko,to tez bys sie nie zatrzymala,bo to wina rodzicow? Za kierownica trzeba miec oczy dookola glowy. Widac masz jeszcze za malo doswiadczenia za kolkiem. Jezdzac zgodnie z przepisami w wiekszosci przypadkow jest czas na reakcje. ...Twoj status na tym portalu wyjatkowo pasuje do Twojej osoby...

Sandra001
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-08-07 12:13:48
Oj słaby refleks się kłania, nie wsiadaj za kółko z takimi umiejętnościami. Oby nad Tobą też się nikt nie użalał

habibti
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-08-07 12:41:48
Po co sie na wstepie tlumaczysz, ze przy niewielkiej predkosci. Tak wy wszyscy krzyczycie precz z radarami i jezdzicie jak opetani. Ps. Dlaczego jak dziecko wyleci na ulice to kierowca zazwyczaj jest karany, a jak pies to wlasciciel? Nuczcie się nie spieszyc! "Kto jest okrutny w stosunku do zwierząt, ten nie może być dobrym człowiekiem".

krzychoo33
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-07 13:31:57
habibti - zgdazam sie z Toba. Ale tu chyba nawet nie chodzi o pospiech. Nie wazne, ze obowiazuje ograniczenie predkosci - nie ma fotoradaru - trzeba deptac ile fabryka dala, a pozniej tlumaczenie, ze jechalam powoli... Tylko winny sie tlumaczy.

mariooo12345
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-07 21:27:45
OD KIEDY CHŁODNICA KOSZTUJE 3500 ZŁ HAHA

dog44
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-08-07 10:50:53
ty zamiast robic zdjęcia i pier@@@dolic takie głupoty to byś go pochował, zakopałeś go???? czy tylko zrobiłeś fotki i poszedłeś?

wiolusiaastonkaa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-07 10:50:24
komentarz usunięty przez użytkownika

DkNG
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-07 10:55:41
Sie zaoszczędziło 500 zł rocznie na AC to teraz płać :)

wiolusiaastonkaa
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-08-07 11:04:27
To nie wiem gdzie Ty wykupujesz AC bo moje kosztuje 2000, poza tym jak bym ze swojej winy coś zrobiła to bym raczej tego nie pisała inteligencie, ale chodzi tutaj o puszczanie psa w samopas i użalanie się nad tym, że ktoś go potrącił co było zresztą do przewidzenia.

siecino1
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-08-07 10:48:41
W Warszawie parę lat temu był taki przypadek, że kobieta jadąca samochodem chciała ominąć kaczkę, która wylądowała na jezdni przed jej samochodem. Efekt końcowy: straciła panowanie nad pojazdem, wjechała na przystanek i zabiła dwie czy trzy osoby.

habibti
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-08-07 12:46:06
Dzieci niech tez nie omija, niech wali prosto w nie, bo przecież może zabić innych. Przeraża mnie brak empatii w stosunku do zwierząt. Tacy sami jesteście do ludzi, tylko boicie się prawa, które jest srogie (niestety za ludzi, a za zwierzęcą krzywdę juz nie)

DkNG
    Ocena: -6 (glosow:8)
2013-08-07 10:43:31
Nie doszłoby do tej tragedii gdyby w okolicy było więcej progów zwalniających tak jak w moim garażu podziemnym obecnie najbezpieczniejszym garażu w całej Warszawie (taaak to był sarkazm ;) )

Krzyzak
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-08-07 10:40:40
Jak znasz właściciela psa, to powiedz kierowcy. Będzie się mógł starać o odszkodowanie za zniszczone auto. Tablica też kosztuje.

mick1973
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-08-07 10:36:31
komentarz usunięty przez użytkownika

noigel
    Ocena: 8 (glosow:16)
2013-08-07 10:34:21
lepiej przejechać psa niż próbować minąć - walnąć w drzewo i zabić rodzinę

miodzjo
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-07 10:26:53
Gdyby wiedział, że zgubił tablicę to by się zatrzymał.

wariatos1
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-08-07 10:18:31
...eee tam,może jeszcze żyje...

Jozinox111
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-08-07 10:17:12
A skąd wiesz autorze tego absurdu, że ten pies był głupi? Może był mądrzejszy od ciebie.

WanDalll
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-07 10:48:49
bo to jego pies... każdemu innemu zwisa zdechły pies i tablica...

bendyks
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-07 11:21:28
wandall z twojej wypowiedzi wynika, że miałem psa mądrzejszego od ciebie lamo.

Jozinox111
    Ocena: 8 (glosow:16)
2013-08-07 10:15:13
A niby po co miał się zatrzymywać? Żeby się pomodlić? Ku*wa ludzie nie załamujcie mnie. Lepiej się zajmijcie pilnowaniem swoich psów.

cogito25
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-08-07 10:05:46
Jedyny winny tutaj to właściciel,który nie dopilnował swojego psa.

Bajabanger
    Ocena: 9 (glosow:21)
2013-08-07 10:05:38
komentarz usunięty przez moderatora

ozzysabbath00
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-08 00:25:52
Żałosne. A mógł twój stary założyć prezerwatywę, mniej by było takich buraków jak ty.

Lalalatyryry
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-08-07 10:02:12
Co powinien zrobic kierowca? Chociazby sprzatnac psa z drogi, ale po co? Kolejne 15 samochodow sobie po nim przejedzie... :)

mariom460
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-08-06 14:54:44
Właścicielowi się udało, że nie musi nic bulić.

PawelJarosz89
    Ocena: -6 (glosow:8)
2013-08-06 12:27:39
BIA53A1

Jozinox111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-07 21:02:06
to samo zauważyłem

eemk
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-08-06 11:26:00
a dlaczego tablica rejestracyjna zamazana ??

wziernik_odbytu
    Ocena: 14 (glosow:14)
2013-08-05 22:42:33
jakby sie zatrzymal i zadzwonil na policje to wlasciciel psa dostaje mandat z automatu dziekuje za uwage

SEBOL007
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-05 22:57:05
jakby znalazł właściciela. Raczej nikt by się do psiaka nie przyznał.

marwoj
    Ocena: -8 (glosow:10)
2013-08-06 15:45:42
I on też by dostał 200zł za brak tablicy rejestracyjnej

SEBOL007
    Ocena: 11 (glosow:15)
2013-08-05 21:48:35
Ja się pytam gdzie jest właściciel psa?? Bo to on powinien pilnować swojego podopiecznego. A kierowca co miał zrobić?? Mało jest filmów na necie gdzie człowiek wymija zwierze i kończy w najlepszym przypadku w rowie.

habibti
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-12 19:45:56
a jesli kierowca potraci czlowieka, np dziecko to tez bys mowil ze matka powinna pilnowac swpjego podopiecznego? zapewne nie. Wtedy mowilbys, ze to kierowca jest zły. Wiele dzieci wraca ze szkoly, czy z sasiednich wsi, takimi rogami na pieszo. I tez sie dzieja tam wypadki, ktore sa nagrywane. I roznica jest taka, ze komentujacy wtedy nie pytaja o matke dziecka tylko od razu posadzaja kierowce o nieuwage.

xaxix
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-08-05 21:03:28
o mam cala BIA 53A1

xaxix
    Ocena: -15 (glosow:21)
2013-08-05 21:02:12
to po co tablica zakryta dorwac debila i mu wlepic ile trzeba. Dostanie troche w zawiasach 1000 albo 2 do zaplacenia to przemysli idiota jeden ;/

wiolusiaastonkaa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-07 10:59:49
Weź się lepiej nie wypowiadaj.

excel2012
    Ocena: -5 (glosow:17)
2013-08-05 19:44:45
Pełne numery to BIA 53A1, opel corsa hatchback. Są tez drogi mniej używane przez samochody, a częściej przez ludzi, więc czasem warto pomyślec i jechac wolniej a nie pedał w gaz bo nie ma innych kierowców. Ciekawi mnie czy gdyby wam zabito zwierzaka czy też dziecko to byście obwiniali wszystko poza samym sprawcą, który jechał mocno przekraczając prędkość - jak w tym przypadku.

mariom460
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-06 14:57:52
Mi to wygląda na teren niezabudowany więc mógł cisnąć

jozef.duda.12
    Ocena: -10 (glosow:16)
2013-08-05 19:38:07
h...owi zrobil bym toa samo co on temu psiakowi

jarrow
    Ocena: 10 (glosow:22)
2013-08-05 19:28:52
Wielkie mi halo. Normalnie każdy kierowca potrąci jak nie psa,kota kunę,sarnę,lisa,krowę,wróbla,gołębia i nikt afery nie robi.Ale na wiocha to nawet komara motocyklista w zębach mieć nie może bo już podpada pod kanibalizm albo mordercę zwierząt.

PawelJarosz89
    Ocena: -3 (glosow:31)
2013-08-05 19:26:28
nie ktorzy z was ni emysla wcale :) jak by wam dziecko roczne wybieglo na ulice gdzies i Je potracil samochod i by si enie zatrzymal to bysci einaczej pisali i mysleli ! pies tez stworzenie i czuje bol tak samo jak My wiec przestancie pierdzielic ze by nic nie zrobil. jak by uwazal na drodze to by wiele zrobil ;]

yeloneck
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-08-07 10:14:00
Co ma dziecko do psa, potrącił PSA, rozumiesz? Nikt mu prędkości nie zmierzył, mógł równie dobrze jechać przepisowo, nie zauważył i potrącił psa. Nagle wielka nagonka na kierowce, bo pieska potrącił i porównujecie to do dziecka. Ot banda głąbów.

habibti
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-12 19:51:57
yeloneck a jaka roznice widzisz miedzy takimi ZYWYMI stworzeniami jak czlowiek i pies? Ja tylko taką, ze z wielu dzieci wyrastaja pozniej patologiczni dewianci, ktorzy sa tepi i aspoleczni, tym samym szkodza spoleczenstwu, a z takiego szczeniaka wyrasta wierny pies, ktory jest z czlowiekiem na dobre i na zle. I nigdy nie odejdzie od czlowieka gdy sytuacja nie jest dobra. PawelJarosz89 szacunek. Pies rowniez czuje bol i cierpi. A wiecej robi dla czlowieka niż inni ludzie.

imiele
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-08-05 19:23:35
komentarz usunięty przez użytkownika

ablablaxd
    Ocena: 10 (glosow:14)
2013-08-05 19:18:12
Prawda taka, że i tak by NIC nie mógł zrobić. Hamować ? Droga hamowania: przy 90 km/h - ok. 42 m. Nic by nie zrobił i tak by walną. A może skręcać ? Przy takiej prędkości wpadłby w poślizg i jeszcze więcej szkód by narobił, ale sobie. Co prawda nie powinien przyśpieszać, ale no cóż, tacy ludzie. Przez to chciałem powiedzieć, że i tak by była jakaś ofiara.

szkola7a
    Ocena: 8 (glosow:14)
2013-08-05 19:09:01
norma, ile lezy zwierzat przy granicach gdzie jest najwiekszy ruch. Wbigaja glupie na jezdnie a co potem ma kierowca hamowac by spowodowac wiekszy wypadek. Ludzie ogrnijcie sie. Psa trzyma sie na smyczy i pilnuje a nie jak to nie raz widze dziadek puszcza jamniczka wolno a on robi co chce.

marwoj
    Ocena: -9 (glosow:21)
2013-08-05 19:07:59
Jak co miał zrobić???? Przede wszystkim zwolnić!A sam wiem,że są tacy co jeszcze przyspieszają.Niepotrzebnie numery zamazane bo by się dorwało ćwoka.

karuzela11
    Ocena: 121 (glosow:267)
2013-08-05 19:03:16
no a co miał zrobić z tym psiakiem-reanimację ?wina właściciela tego psa że biega po drodze

poptrendy
    Ocena: -7 (glosow:7)
2013-08-05 19:03:16
człowieka zabije i pojedzie dalej a co dopiero psa

bingo73
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-08-07 15:31:34
przede wszystki zatrzymać się i zawiadomić odpowiednie służby (Policję), zabezpieczyć miejsce wypadku. nie ma znaczenia, że to "tylko" pies, a samo postępowanie jest dokładnie opisane. W tym przypadku zdjęcie na Policję, a oni powinni wyciągnąć konsekwencje. nie zatrzymanie i odjechanie z miejsca wypadku jest, w myśl naszych przepisów, traktowane jako ucieczka z miejsca zdarzenia i jest agrożona co najmniej mandatem.

Heruuki
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-08-07 15:41:33
Pies może sobie być gdzie ma ochotę, to nie jest właściciela wina, lecz pana który prowadził, a ten kierowca się nie zatrzymał. Puknij się w tą pierd*oloną łepetynę i zastanów się co ty wypisujesz.

michell
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-08-07 16:20:39
Heruuki niewiele wiesz na temat prowadzenia samochodu prawda? Mi 2 lata temu pies wyskoczył z wykopu na środku jezdni (takie sezonowe roboty drogowe) Czasu na reakcję żadnego bo i odległość żadna. Efekt? Rozwalone nadkole i wgniecione drzwi kierowcy. Piesek pogalopował sobie rozkosznie dalej... Właściciela oczywiście w pobliżu nie było. I teraz się zastanów kto tu jest poszkodowany a kto winny zdarzenia. Kierowca który musi pokryć koszta naprawy samochodu czy debilny właściciel który puszcza pupilka bez opieki. Pies to pies. A puknij się ty i zastanów zanim coś równie głupiego napiszesz.

Heruuki
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-07 20:03:24
Pies może wyskoczyć, ja rozumiem. Ale żeby się nie zatrzymać? Nie sprawdzić czy pies żyje, nie zawiadomić o tym służb? Wiesz że takie zachowanie jest karalne, i w niektórych krajach jak USA bardzo surowo.

Heruuki
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-07 20:05:45
Widzisz gdzieś ślady hamowania? Ja nie widzę, rozsądny człowiek - jak pisałam, zawiadomiłby odpowiednie służby.

beautycar
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-08 16:13:49
Wiesz u nas w kraju też powoli robi się normalnie, tylko niektóre głąby nawet nie wiedzą gdzie się dzwoni w takiej sytuacji, prawda karuzela11?, pomyśl o tym, że po drogach jeżdżą też motocykle ( to takie coś, na 2 kołach i też ma silnik jak twój Fiacik czy tam inny Włosko-francuski pseudo samochód) i jak najedzie motorkiem na takie zwłoki to poślizg murowany, a wtedy będzie drugi trup... może twój brat czy syn i wtedy płacz bo jechał zgodnie z przepisami i się zabił, a winny Pies. No i historyjka do "Faktu" jak siemasz kaziu! Myśl, bo to naprawdę nie boli trochę wyobraźni ludzie.

Heruuki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-08 18:26:25
Ponadto widzisz idioto, że on jechał z taką prędkością że aż numery mu odpadły, i jeszcze jakby nic spier*olił z miejsca gdzie zabił zwierzę.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0900