Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Synthol ,,wirus" kulturystyki w XXI w.
szulcik  13-08-06, 07:02 Zgłoś
+ 317 -
Dodano: 2013-08-06, 07:02:37   przez: szulcik
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 317  Zgłoś nadużycie
37
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pomysł na biznes
  •  Doda, Duda i ...
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Hakuna Matata...
Ukryj komentarze(36)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Lidka35
    Ocena: 15 (glosow:15)
2013-08-06 12:07:22
Dosłownie masakra.

IamThex
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-02 15:59:20
Przykre to. Serio żal mi tych ludzi. To jest jak kamuflaż dla słabych, którzy nie mają silnej woli, żeby naturalnymi sposobami wyrzeźbić mięśnie. To nie ma nic wspólnego z kulturystyką, siłą i sprawnością fizyczną (może tylko na krótką metę). Poza tym od razu widać, że mięśnie nie są naturalne. Każdy chce mieć swoje 5 minut... nie ważne jaką cenę płaci.

grzegorz11111111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-18 11:20:46
Ale jak ten facet później cierpi.Jeśli ktoś to rozumie to szacunek.

MocnyFull
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-15 14:48:43
Takie działanie syntholu. Wywołuje stan zapalny w mięśniu i zbiera sie w nim ropa przez to tak wygląda jak wygląda. Przebicie go skutkuje zmniejszeniem objętości.

pete78
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-12 19:47:15
o jakiej kulturystyce Ty mówisz?

Evanger
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-12 18:02:19
Idiotą jest generalnie każdy chodzący na siłownie, który wykonuje na supernowoczesnych maszynach ruchy niezgodne z ruchami naturalnymi naszego ciała. Często ćwiczenia na dane partie ciała są kompletnie bezsensowne, albo obciążają nadto np. kręgosłup. To element propagandy producentów tej maszynerii, którzy wmówili nam, że do dobrej sylwetki i mięśni trzeba nam sztang i hantli. Przeciętny bywalec siłowni bierze te swoje steroidziki i proteinki bo nie wytrzymuje bólu. Każdy tam zmaga się z problemami stawów i ścięgien bo ICH NIE ĆWICZY. Kalistenika to rozwiązanie. Książka "Skazany na trenin

Illidan21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-12 16:06:47
Trzeba mieć totalnie pusto w głowie żeby widząc efekty tego shitu wstrzyknąć to sobie do ciała,no debilizm...

sean158
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-12 15:43:28
Bo masz gruby brzuch ! ja ćwiczę i mam rozbudowane ramiona a pas mam wąski bo brzuch tez mam wyrzeźbiony i koszulki na mnie są dobre w ramionach w wiszą w pasie !!!

Alchemia
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-12 10:53:11
Zrzygać się można. A kolesie mają siano w głowie, żadna laska na to nie leci (mam nadzieję).

Illidan21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-12 15:56:10
Oj a mało to idiotek na tym świecie...:)

warzywko-dobre
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-12 00:25:37
haha D ale ta pani po prawej juz gryzie warge na policjanta co ma 'niby prawdziwe' muskoly XD

tomi2000
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-11 23:28:56
Słowa: "Synthol" i "kulturystyka" nigdy nie powinny występować w jednym zdaniu

volt254
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-11 22:58:57
tacy ludzie maja zajebiscie nasrane w glowie

Slepecci
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-11 22:06:31
hehe, raczej "kulturystyki":) syntholu używali prawdziwi kulturysci do bardzo, bardzo delikatnego oszukania i podpompowania mięśni których nie mogli wyrobić, żeby wyglądało idealnie. Głupotą jest wlewanie go wiadrami, bo to nie wygląda ani w niczym nie służy:) PS. Dorzuć do tego sposób na powiększanie piersi olejem jadalnym hehehe, kolejny wirus:D

drLOUBITCH
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-11 20:37:45
Prawdziwą muskulaturę osiąga się ciężką i wytężoną pracą przez wiele lat. znam takich osiłków, napakowani sterydami, że jaja im o mało co nie pekną, a nie są w stanie zrobić najprostszych ćwiczeń, jak przysiady na boki.

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-11 20:52:53
Bo idą na skróty, chcą mieć efekty w szybkim czasie. Mało kto ma cierpliwość żeby własnymi siłami coś osiągnąć.

Gargamel_80
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-11 18:00:09
A ja tam wcale się nie dziwie że niektórzy biorą takie coś. Bo mnie tez strasznie wkurzają te podkoszulki w sklepach które w obwodzie pasa pasują na mnie jak ulał a w ramionach wiszą jak worki na ziemniaków ;/

videocop
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-11 15:36:38
Jak coś takiego ma się wyżej, to się nazywa wodogłowie...

JackCola
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-11 15:46:11
no nie żartuj;o

Bohaterowy9
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-11 14:40:34
Nie wiem po kiego uja wstrzykiwać sobie to badziewie?! żona poprosi go o otwarcie słoika a on wymieknie bo mieśnie ma "sztuczne"

edi2203
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-11 14:39:25
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii........................

evertos
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-11 14:34:53
jaki tam wirus XXI wieku synthol od dawna znany i lubiany przez idiotow...poza tym jaki jest sens wstawiac ciagle to samo

Pufdudy
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-08-11 13:43:17
Synthol to nie tyle głupota co wyrok śmierci . Z tym gównem nie ma żartów a osoby to stosujące mają dysfunkcje mózgu

jarek3460
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-11 12:40:36
Niektórym do pasuje, przecież wizualnie można sobie powiększyć w Photoshopie.

drLOUBTCH
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-11 12:28:00
komentarz usunięty przez moderatora

JackCola
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-11 11:55:57
wstrzykiwanie takich substancji to absurd - mieć takie bic, to żena. dzis na top są suchmielce heh :D

PawelJarosz89
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-11 11:32:21
przeciez to nawet estetycznie nie wyglada , po co robic z siebie kaleke ?

filipkrawczyk11
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-11 11:31:53
Niech pokaże nogi pewnie flaki czyli małe i wgl. Nie wysportowane.

filipkrawczyk11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-11 11:30:44
Niektórzy chcą być pakerami, a mają mięśnie po koksach. Np ten gościu widać, że mięśnie nie prawdziwe.

mingus33
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-08-11 10:42:13
jak szynka z biedronki, napompowany wodą a w sumie chudy i niesmaczny.

HeniuWichura
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-09 07:40:41
Ile on ma tam kiełbasy w tych bickach

Lidka35
    Ocena: 15 (glosow:15)
2013-08-06 12:07:22
Dosłownie masakra.

gurool
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-06 09:01:30
kalectwo....

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-06 13:06:40
ludzka głupota ;)

foytaz
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-08-06 08:04:10
synthol ma tyle wspólnego z Kulturystyką co inteligencja z wyborcami palikota

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-06 10:39:38
zgadzam sie ! Choc zauważ ,ze jest procent ludzi ,którzy siegneli po to gówno i wygladaja jak debile,pózniej taki stereotyp krązy ,ze wszyscy którzy cwicza uzywaja ów gówna i to mnie wkur..wia!Pewnie tez cwiczysz wiec wiesz o co chodzi.

foytaz
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-08-06 10:49:40
raz w życiu widział gościa po syntholu, w pierwszej chwili myślałem, że mu się biceps zerwał :) Potem znajomi opowiadali, że wdało mu się jakieś zakażenie i amputowano mu ramię na wysokości stawu barkowego. Dla mnie to niepojęte, jest tyle sterydów na rynku jak już komuś ma łeb padło a tu znajdzie się taki co takie g*wno sobie wstrzykuje. Syntholowcy dobrze wyglądaliby na spendach palikota razem z bęgowskim i biedroniem, mutanci i dewianci razem.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500