Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jak tak można??
darecki46  13-08-07, 21:28 Zgłoś
+ 447 -
Dodano: 2013-08-07, 21:28:33   przez: darecki46
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 447  Zgłoś nadużycie
58
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zielona wyspa, dobra zmiana, teraz niebo-dla kogo to
  •  Kobieta i telefon
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
Ukryj komentarze(92)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Nick-T_00
    Ocena: 42 (glosow:72)
2013-08-10 10:31:16
Takie prowokacje źle się kończą dla dowcipnisiów, którym później policja z prokuraturą do domu wpada. Znów będzie, "ale ja tylko żartowałem...".

JohnsonCarl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-05 01:42:46
skrzynka zapełniona wiadomościami od pedofili

trentilvbidt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-22 04:54:23
lol dzieciaczki. ogarnijcie się. życzę temu dziecku dobrej transakcji skoro matka go nie chce i z nią w perspektywie ma prze....... . lepiej tak niż zniszczyć dziecku życie

TheKubex007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-16 14:55:27
20 tys. zl Kurw@? Dziecko jest bezcenne! Wstyd Mi matki

neo86
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-14 01:40:51
Cwaniacy ... a słyszeliście o czymś takim jak "Surogactwo" ?! Jeśli nie to radze zapytać się wuja google ! Widać jakie tu głupki są !

IamThex
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-01 14:44:52
Spokój!O czym ty mówisz. Obrażasz, a sam wpadłeś we własne sidła... Surogactwo jest ustalane stosunkowo wcześniej - z pobranych komórek przyszłych rodziców a nie "ot tak sobie zachodzę w ciążę, znajduję rodziców poprzez ogłoszonko i sprzedaję towar". To co widnieje na zdjęciu (mam nadzieję, że fake- chociaż nic mnie już nie zdziwi)to zwykłe przestępstwo- handel własnym dzieckiem. Myśleć, myśleć Panie mądrala.

KRYG.DESIGN
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-05 00:01:52
neo86 ale dales plame IamThex ci to dobrze wyjasnil. jesli jestes prawdziwy facet to przydalo by sie przeprosic za swoje glupie paplanie....

FelekJestem
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-13 18:49:03
Ja nie rozumiem bab: Powszechnie uważają się za dobre matki i opiekunki domowego ogniska. W rzeczywistości większość to blachary i tapeciary. Ruchają się z byle kim żeby pochwalić się na fejsie, że chodzi z tym i tamtym a jak wyjdzie z tego bachor to albo roztargają na strzępy u gina albo na śmieci albo sprzedają.

misiek2004
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-16 11:29:24
Większość? Oj, chłopie, nie potrafisz sobie bab dobierać i tyle.

IamThex
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-01 14:49:51
Uuuu większośc. Ciesz się człowieku, że masz lojalną babkę. I wyobraź sobie, że niektórzy nie mają szczęścia do bab.

krzysztof212
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-11 13:44:20
młodość i głupie żarty nie mają granic - to made in poland

starlotti
    Ocena: 16 (glosow:16)
2013-08-11 01:45:29
oj, przecież widać, że to prowokacja.. noworodki chodzą po 12 tys, nie 20!

Tomas93nh
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-08-11 00:29:02
Już lepiej żeby "sprzedała" dziecko jakiejś parze która nie może mieć dzieci i otoczy je miłością a nie wyrzuci na śmietnik albo zabije od razu

maryska2112
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-11 09:07:05
jak mozna sprzedac dziecko??? my tu nie mowimy o jakiejs grze telewizorze czy rowerze tylko o DZIECKU!!!!!jesli go nie chce moze zostawic w szpitalu

Aniolek1989
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-12 13:50:23
ale jak zostawi w szpitalu to może mieć problemy. To nie jest tak, że zostawi w szpitalu i jest ok. Zaraz jest policja, pomoc społeczna, psycholog etc. Tak samo jak gdyby oddała do Okna Życia.

CocaineSystem
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-12 17:06:53
Ale po co zostawic i nic nie mieć z tego skoro mozna sprzedać? Tylko własnie komus kto będzie je kochał a nie pedofilowi. A adopcja z domu dziecka to tez nie jest tak hop siup jak sie wydaje, wcale adopcja taka łatwa nie jest.

emmai92
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-14 16:04:30
zeby moc zaadoptowac dziecko, jest masa roboty kosmiczne warunki musza byc, i dlugie oczekiwanie, zgadzam sie, ze lepiej niech dostanie jakas para co da godne zycie temu dziecku, a nie wyrzuci do smietnika...

lukapiach1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-10 22:54:12
To pewnie twoje dzieckoi zamiast zajac sie dzieckim to nabijasz sie z zdesperowanej matki, wstydz sie

Mr_Premier
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-10 22:19:38
Takie zeczy tylko w polsce

hehe22
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-10 21:52:55
nie trzeba było dawać dupy i nie było by problemu

Hehe2013
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-08-10 21:08:57
Żart czy nie-trudno ocenić.Są takie wylansowane lalunie w dresach (na osiedlach o,powiedzmy wątpliwej sławie).Taka "lalka" wpadła k...a i wiesz ku..a ona teraz bedzie mieć z tym ch...m spod trójki dzieciora ,wiesz ku..a a słyszała że można dzieciora pogonić bogatym nimcom,ku..a a ona by se kupiła za tyle opla tigre i telefon taki, z bajerami,jeszcze by na fryzjera starczyło ku..wa.

XXXAdaXXX
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-08-10 20:52:25
komentarz usunięty przez użytkownika

sadako86
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-08-10 20:42:57
No przecież skoro sprzedaje to wiadomo że nie stać ją na utrzymanie dzieciaka. Bo gdyby tylko o dziecko chodziło to nie chciałaby na nim zarabiać. A tak to zapewni dziecku lepszą przyszłość a siebie podniesie trochę z dołka finansowego. Ale to wszystko przez to że nie ma dla nas pracy. Ludzie muszą robić podłe rzeczy żeby przeżyć, zapłacić komornikowi itp

TakaSeJa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-10 20:53:47
wow... ale Ty pi3rdolisz....

zajcew26
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-10 22:31:06
Praca jest tylko robić się Wam nie chce.

szajbiadus
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-11 01:03:48
Zwariowałeś? Jak można sprzedać komuś dziecko??!! Jeżeli masz 17 lat nie masz pracy w domu nikt nie moze Ci pomóc to dziecko mozna zawsze oddać do adopcji innej rodzinie która dzieci mieć na przykład nie może, ale nie oddac i jeszcze zabierać pieniądze za swoje błedy

wdowa20.6
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-10 18:32:03
Oczywiscie ze takim ,,aukcjami'powinna zając sie policja. Takie skutki jak sie za wczesno sporty uprawia nie widząc co jak i do czego.

joealex
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-10 17:12:12
Moderator prowokator ,jego powinna prokuratura za uszy złapać ,żeby to wstawiać, w normalnym kraju już byś miał policje na karku.Żałosne.

dupapsia007
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-08-10 17:09:34
Może i lepiej, jak ma potem rzucać o podłogę jak mamusia Magdy z Sosnowca...

Gasiaa
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-10 18:01:00
Powinna oddać do domu dziecka ale to i tak lepiej niż gdyby miała tak jak mówisz rzucać o podłogę albo rozerwać te ciałko u ginekologa jeszcze przed narodzeniem.

Khatia
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-10 16:51:23
ręce opadają ...

Ferencyvoros
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-10 16:37:00
ZAWIADOMIŁEM POBLISKĄ PROKURATURĘ.

TheTerminator
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-10 16:37:33
komentarz usunięty przez moderatora

Mr_Flood
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 16:36:17
ciekawe dlaczego skoro ogłoszenie jest z 22 czerwca to google search nie ma go w swojej bazie?? tego nawet w niecie nie było :/

ble123123
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-10 15:27:48
lepsze to niz aborcja, o ile to nie glupi zart...

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-10 15:52:43
Albo zabicie i wyrzucenie na śmietnik

Bajabanger
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-10 15:11:29
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 14:59:10
strona kiepsko dziala, czas na nowy serwer?

frania3
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-10 14:43:22
Takich spraw nie załatwia się w ten sposób. Trzeba mieć typowo czarne poczucie humoru albo nierówno pod sufitem...

kamil33389
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-10 14:42:27
Ty kur** !!!

vacarius
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-08-10 14:22:14
Ja bym nie wziął jej bachora nie wiadomo z jakim degeneratem zrobione nawet kiedy by mi dopłacała. Może by mi potem wyrosło na gwałciciela, złodzieja, pyszałka i awanturnika tak jak ojciec albo na kurwę po matce. Jak mieć dzieci to tylko ze swoich genów!

TheTerminator
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-10 16:28:26
komentarz usunięty przez moderatora

Rhamiel24
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-13 18:57:53
Ależ kolego geny mają co najwyżej wpływ na wygląd i np tolerancje na alkohol. To czy dziecko wyrośnie na gałciciela czy morderce zależy w 95 % od wychowania jakie temu dziecku dasz. Tak się składa że u mnie na osiedlu jest pewna patalogiczna rodzina ale dziecko z tej rodziny wyrosło na dobrego człowieka, ma pracę niedawno kupił sobie samochód a niedługo kupuje mieszkanie. A w innej rodzinie też z mojego osiedla rodzice po studiach,katolicy każdy z rodziców ma conajmiem po 5 tysięcy złotych wypłaty a dziecko, szkoda gadać, kilkanaście razy była zabierane na izbę wytrzeźwień podobno kradnie

marcin1975rm
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-10 14:16:34
Idiotka

killmen
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 14:07:37
komentarz usunięty przez moderatora

bingo73
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-08-10 13:48:20
Lepiej, że odda dziecko (20.000 zł to tak naprawdę pokrycie kosztów ciąży ledwo wychodzi), niż by miała usunąć albo wyrzucić lub zabić. Dziecko też nie będzie w domu dziecka, tylko od razu w rodzinie. Kwestia jedynie, czy będzie przez nowych rodziców kochane, jak własne ...

vacarius
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-10 14:14:54
Komukolwiek by je oddano to na pewno będzie bardziej kochane niż przez własnych rodziców.

MetalGearPsycho
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-10 14:21:26
Albo kupi je para homo pedofilów (a nie sory, oni nie wiedzieć czemu adoptują tylko chłopców???) i nastanie uwielbiana lewacka toleracja... A potem wielka tragedia bo przeciez nikt sie nie spodziewał takiej sytuacji (poszukajcie sobie badań nad korelacja homo z pedofilią to się wam odechce "postępu europejskiego")

vacarius
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-08-10 14:24:53
Zezwólmy związkom gejów na adopcje ale tylko dziewczynek. A lesbijkom na adopcje chłopców i wtedy dziecko będzie bezpieczniejsze jak oddane do adopcji w związkach heteroseksualnych.

segal226
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-10 14:56:58
"Zezwólmy związkom gejów na adopcje ale tylko dziewczynek. A lesbijkom na adopcje chłopców i wtedy dziecko będzie bezpieczniejsze jak oddane do adopcji w związkach heteroseksualnych." vacarius odnośnie tej twojej wypowiedzi powiem tak . Geje i lesbijki chcą mieć dzieci , ok żaden problem , niech sobie zrobią . Z jakiej racji mamy pozwolić im na adopcję niemowląt czy małych dzieci?? Kto dał im prawo do "wypaczania" orientacji seksualnej od wieku dziecięcego?? Chcą żyć w gejowskich związkach ok ich sprawa ,chcą mieć dzieci , ok niech sobie zrobią , a że nie mogą ,no cóż

Aniolek1989
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-10 14:59:00
20 tys. zł - pokrycie kosztów ciąży?? Bzdura. Jak kobieta chodzi do ginekologa na NFZ to nie ponosi kosztów ciąży. A nawet jak chodzi prywatnie to w życiu nie wyjdzie 20 tys. Policz sobie wizytę co 4 tyg. za 120 zł czyli 120*8 (bo zazwyczaj kobieta orientuje się, że jest w ciąży jak mija 1-miesiąc). Ja się zorientowałam w 5 tyg. To masz ok. 960zł. Za poród nie płacisz, za szpital nie płacisz.

Legacy666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-18 19:44:27
Idźmy dalej tropem "jak chcą mieć dzieci to niech sobie zrobią" - osoby bezpłodne z różnych przyczyn też mają nie mieć prawa do adopcji?

Chuj_ci_w_ryj
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-08-10 13:29:24
komentarz usunięty przez moderatora

intoxide
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-08-10 13:27:45
komentarz usunięty przez użytkownika

numa
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-10 13:27:32
Co na to zwolennicy skrobanek? Też zgorszeni?

jaro0700
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-10 14:18:18
Ja nie.

vacarius
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-10 14:18:19
Lepsza skrobanka na płodzie do 3 miesięcy niż handel żywymi ludźmi!

Aniolek1989
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-10 15:01:11
vacarius ... proponuję dokształcenie w kwestii rozwoju "płodu" .... bo widzę, że zwolennicy skrobanek nie mają bladego pojęcia o przebiegu ciąży, o tym, że w 3 tygodniu ciąży bije serce dziecka, o tym, że aborcje są przeprowadzane w 12 tygodniu.

vacarius
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-10 17:41:14
Skoro za koniec istnienia człowieka uznaje się zaprzestanie pracy jego mózgu. To czemu za początek człowieka nie mamy uznawać początku pracy mózgu? Mózg zaczyna pracować po 3 miesięcy ciąży. Wcześniej nawet żadnego mózgu w płodzie nie ma. Ale dla pewności można przed każdą aborcją zrobić rentgen i sprawdzić czy płód ma pracujący mózg. I oto proste naukowe rozwianie gdzie zaczyna się człowiek a nie jakieś religijne bzdety. Czemu mamy żyć według logiki jakiś dziadów bez studiów sprzed 2000 lat którzy wyspali owce na wzgórzach Golan? Lepiej sami myślmy.

numa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-11 08:03:46
Na twoim miejscu bym bardzo uważał z takim wnioskowaniem. Pracujący mózg powiadasz?

Aniolek1989
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-12 13:45:32
vacarius.... swoje poparcie dla aborcji argumentujesz pracą mózgu u człowieka. Mam pytanie, oczywiście retoryczne. Skoro za początek życia człowieka chcesz uznawać moment, kiedy zaczyna pracę jego mózg, a za koniec życia człowieka uznaje się śmierć mózgu, to po co pogrzeby, po co wykupujemy miejsca na cmentarzach?? Przecież zwłoki zmarłego człowieka można tak samo utylizować jak zwłoki człowieka ze skrobanki. Człowiekiem jesteś od momentu poczęcia, nie wcześniej i nie później. Dlaczego masz opór aby człowiekiem nazwać płód przed trzecim miesiącem ale nazywasz płód człowiekiem po 3 miesiącu?

vacarius
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-10 13:22:47
Czemu jej w szkole nie nauczyli ze w Polsce niewolnictwo i handel ludźmi jest zakazany? Tylko nauczono ją ojcze nasz i zdrowaś mario. Zamiast lekcji religii wszyscy powinni mieć etykę! Bo Biblia katolicka dopuszcza niewolnictwo i dlatego ksiądz na lekcji religii nigdy nie nauczy etyki.

Aniolek1989
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-12 14:49:39
Nowy Testament nie dopuszcza niewolnictwa.... Aczkolwiek zgadzam się z Tobą, że w szkole zamiast religii powinna być etyka. Ojcze Nasz i Zdrowaś Maryjo dziecko nauczy się w domu, kościele bądź na katechezie w salce katechetycznej (o ile rodzice są wierzący).

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-10 13:22:36
W innym wypadku zawsze moze zaniesc do kosciola.

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-10 13:19:52
W tej sytuacji i w tym wieku kobieta nie jest stabilna mentalnie. Moze jednak lepiej jezeli dziecko bedzie mialo innych rodzicow. Suma jest niska w porownaniu z kosztami adopcji.

vacarius
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-10 13:16:37
Ta dziewczyna to na pewno wielka przeciwniczka aborcji.

numa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-10 17:40:05
Ty oczywiście jestes zwolennikiem, więc czym się gorszysz? Lepiej wyrwać po kawałku na żywca?

vacarius
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-11 08:48:34
No tak lepiej sprzedać oddać pedofilom w sutannach niż usunąć kiedy jeszcze nie było człowieka tylko płód. Pedofile cieszą się z zakazu aborcji bo jest więcej niechcianych dzieci. A niechciane dzieci łatwiej jest bezkarnie gwałcić bo nikt się nimi nie interesuje.

Aniolek1989
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-11 20:00:59
vacarius ale Ty masz płytkie myślenie - bez obrazy. Jak możesz brać pod uwagę albo skrobanka, albo ksiądz pedofil?? I skąd pewność, że ta kobieta jest wierząca?? Znasz ją?? Otrząśnij się człowieku. I przeczytaj całe Pismo Święte (Stary i Nowy Testament). Wtedy się dowiesz jak to z tym niewolnictwem jest naprawdę.

killmen
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 13:08:43
komentarz usunięty przez moderatora

majsterdomowy
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-10 12:59:06
moja cena wywoławcza ;to od 6 do 12 lat bez możliwosci warunkowego zawieszenia kary...

kosibek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-10 12:53:46
komentarz usunięty przez użytkownika

vl_lucky
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 12:53:04
Widocznie mózg musiała sprzedać na innej aukcji !!!

pitbull33
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-10 12:53:01
Fajnie że nie usuneła. Jak urodzi to "sprzeda za 20tyś" załatwią to adopcją ze wskazaniem i dziecko znajdzie nowych rodziców. Gdyby to była prawda to myślicie że ta 17latka by była lepszą matką od tych rodziców co kupią? Tego się nie dowiemy

sile
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-10 12:52:58
To się nazywa adopcja ze wskazaniem.

pancuronium
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-10 12:50:30
no rzeczywiście, jak tak można... przecież powinna jak każdy normalny człowiek urodzić i zabić...

Paindemonium
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-10 12:47:02
Szczerze? Trąci to niestety sprzedawaniem ludzi ale lepiej jakby dziecko zostało sprzedane a miało by wylądować w śmietniku albo w rowie w lesie.

Didox
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-10 12:31:48
OSTATNIO był materiał w telewizji ukazujący że jest to legalny/półlegalny proceder. Nielegalna jest sprzedaż ludzi celem wykorzystania seksualnego, niewolnictwa etc.

seja
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-10 12:23:59
Jak zrobi kiedyś krzywde temu dziecku tak jak Waśniewska to wszyscy będą pisać "przecież mogła je komuś oddać, mało to ludzi którzy by je wychowali?"

jaro0700
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-10 12:18:59
Ja (podobnie jak np. Hipokrates [Tworca calej Medycyny]) uwazam, ze to piekna rzecz. Jak ktos nie moze miec dzieci to nagle moze. Moze miec dzieci i jednoczesnie moze pomoc tej zdesperowanej matce przymierajacej glodem. Tak powinien wygladac swiat zeby kazdy kazdemu pomagal. Ale przez j*bany katolizm, muslizm i inne debilizmy nagle wszystko staje sie zle!! Wyobraz sobie cos najbardziej naturalnego dla ludzkiego gatunku... To jest zle!!! Bedziesz za to po wieczne czasy gotowany w smole...

grruby80
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-10 12:16:08
Zamiast wrzucać na wiochę powinieneś zgłosić to na policje.

qwerty777
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-10 12:08:22
Lepiej aby je sprzedala rodzinie, ktora nie moze miec dzieci i jest gotowa tyle zaplacic niz dziecko ma zyc w patologii.

jaro0700
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-10 12:22:16
Jestem na tak. Oczywiscie po "sprzedazy" rodzina powinna byc scisle monitorowana. Ale to nie zniszczy dziecku zycia! To mu je uratuje! Dlatego wsadzcie sobie w du*e swoje uprzedzenia i zabobony i pomozcie dzieciom!!

TOTTI1985
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-10 12:00:50
lepiej niech sprzeda czy odda jak miała by wyrzucić do śmietnika jak to inne robią

DuQu
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-08-10 11:34:04
Matko, jawny handel żywym towarem w internecie. Mam nadzieję, że to tylko wygłupy.

wiej-ska19
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-08-10 10:37:23
Jak można wycenić swoje dziecko na 20 patoli? Przecież ono jest bezcenne, brak słów

Nick-T_00
    Ocena: 42 (glosow:72)
2013-08-10 10:31:16
Takie prowokacje źle się kończą dla dowcipnisiów, którym później policja z prokuraturą do domu wpada. Znów będzie, "ale ja tylko żartowałem...".

karma12345
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-10 10:27:21
Prowokacja a wy już afery wieśniaki siejecie

homunkulus
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-10 10:25:44
Pomysł na pierwszy biznes, czyli jak przekuć wpadkę w niezłą wypłatkę. Naganne i poza kanonami mojej moralności, ale zawsze lepsze niż akcje w stylu Waśniewskiej, czy innych zwyrodnialców.

dm16
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-10 10:24:21
ten świat schodzi na psy ... nie urażając psom ponieważ dbają o potomstwo ...

MrAFK
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-10 10:22:52
lepiej to niż miałaby ją wyrzucić na śmietnik.... ale i tak jest niedoj******.

galibardi
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-10 11:16:15
Niby lepiej, ale skąd wiadomo że takie rozwiązanie nie nakręciłoby ciążo-biznesu? To dopiero byłby dramat.

willy87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-10 12:11:37
przynajmniej byłoby więcej urodzeń i miałby kto na przyszłe emerytury robić a nie podnosić wiek emerytalny ku*wa


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500