Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A ty Polski Lekarzu, Nauczycielu, Urzędniuku dalej twierdzisz, że ciężko pracujesz???
slashxxl  13-08-08, 20:02 Zgłoś
+ 681 -
Dodano: 2013-08-08, 20:02:27   przez: slashxxl
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 681  Zgłoś nadużycie
448
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Pomysł na biznes
Ukryj komentarze(387)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
LeSaux
    Ocena: 84 (glosow:222)
2013-08-09 10:45:05
Kto daje na główną takie gufna ?? Wczoraj był upał, dzisiaj nie ma, za trzy dni będzie burza a w grudniu mróz i śnieg. Taki już u nas klimat. Kardiochirurg faktycznie w upale łopatą nie macha, ale też ma pracę ciut cięższą od leżenia. I odpowiedzilaność trochę inną.

Crystaldragon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-01 17:03:00
Jest zasada albo zapierdalasz w szkole i w domu nad książkami i po 8 latach studiów i specjalizacji masz lekką pracę. Lub opierdalasz się kiedy jesteś młody, imprezki, 2 lata zawodówki i przez resztę życia będziesz ciężko zapierdalać.

MAREK6801
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-01 14:59:15
komentarz usunięty przez moderatora

FD79
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-19 09:42:14
Na Polskich salach operacyjnych, zazwyczaj bez klimy bywa cieplej i się pracuje,również ciężko fizycznie (zwłaszcza gdy trudne warunki zabiegu a pacjent otyły) tylko że odpowiedzialność "troszkę" większa no i 6 lat studiów o specjalizacji nie wspominając więc wara od lekarzy /lekarz

egon188
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-15 15:15:52
komentarz usunięty przez moderatora

pachomania
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-08-14 20:08:43
Uczyć się k**rwa a nie teraz jęczeć!

slashxxl
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-15 11:27:09
A kto K...wa jęczy - poczytaj leśny dziadku opis fotografii.

helmans90210
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-14 09:25:50
wiocha dla tego co doda? i dla wszystkich ktrzy poparli...!;/ ich wybr! nie chcia?o si? nosi? teczki to si? zapierdala woreczki!

slashxxl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-15 11:28:18
Przeczytaj to co napisałeś a potem to przetłumacz - lamusie

doble
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-13 11:34:21
Dobrze,że wiele lat temu posłucham mamy gdy mówiła: ucz się jeśli nie chcesz skończyć przy łopacie

patryk_kuki
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-08-12 23:24:07
Żaden się nie nauczył koparki obsługiwać to niech wszyscy zapier*** :)

patryk_kuki
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-12 23:18:56
Najbardziej zapie*** Ci dwaj na lewo od koparkijeden pilnuje łopaty a drugi patrzy czy "majster nie idzie", kolejny ubrany w niebiesko-szare pasy trzyma łopatę żeby nie upadła czasem, jego ziomek w czerwonej czapce patrzy gdzie by sie zawinąc a dwaj obok nich przy krawężniku nawet nie udaja, tylko opier** na maxa

slashxxl
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-08-12 20:24:03
Słowo do ponad 500 przygłupawych komentujących. Nikt nie narzeka z tam pracujących ludzi (drogowców) Ale nóż się w kieszeni otwiera kiedy w TV słyszę, że tu protestują lekarze bo im źle, tam protestują nauczyciele bo im źle a jeszcze gdzieś indziej urzędasy którym już najgorzej....więc popatrz cwaniaku na tych ludzi którzy w upale czy mrozie zapierda..ją a potem się zastanów czego oczekujesz !!!!!

kolec45
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-12 16:47:28
stare porzekadło mówi - nie chciało się dźwigać teczki trzeba dźwigać woreczki. nikt ich tam pod lufą nie trzyma. nic innego nie potrafią.

Headshot
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-13 16:47:30
Gówno prawda. Bardziej liczą się teraz znajomości.

tomi2000
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-08-11 23:46:18
A ty myślisz, że jak nie pomachasz łopatą, to nie praca??? To się zamień

michalck1981
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-11 22:30:06
W większości przypadków, sami decydują o tym co robią w życiu, nikt ich pod karabinem nie trzyma, a za tę pracę potrafią zarabiać więcej niż, lekarz, nauczyciel i urzędnik...

Undef
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-08-11 20:24:55
Wiochą na tym zdjęciu jest to że prawie wszyscy pracują...ile razy przejeżdżam i widzę tych robaków jak niby coś remontują a tak naprawdę to 1 albo 2 nowych robi a cała reszta siedzi albo stoi...

h3h3
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-08-11 19:35:08
Haha :D Jak zwykle, według niektórych, tylko praca fizyczna to ciężka praca, a umysłowa to taka lekka i przyjemna. Dziwne, że nie chciało się im popracować umysłowo w szkołach i na studiach skoro to takie proste, lekkie i przyjemne :|

StivO2005
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-08-11 18:36:52
komentarz usunięty przez użytkownika

cannot
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-11 17:22:39
Bez jaj !!!!! tylu ludzi na tak malej powierzchni... opierdalanie na calego !!!! widac ilu pracuje ilu udaje ze pracuje i ilu ma to gleboko w d... 18 ludzi plantuje ziemie + koparka!!! tak własnie robi się w pOLSCE

evertos
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-11 14:42:45
po to wlasnie sa szkoly ktore nalezy konczyc aby miec zawod wyuczony za godna kase i w godnych warunkach

Aqq300
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-08-11 12:27:59
Nie chciało się nosić teczki, trzeba dźwigać dziś woreczki (dla jełopów - TEY, koniec lat 70)

matlos
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-08-11 11:07:28
Kto im zabronił sie uczyć? Zresztą na hucie na hali 80 stopni, w elektrowni przy kotłach niewiele mniej i pracują tam nie tylko ludzie po zawodówce ale też po wyższych uczelniach. Ja całe życie jako uczeń i student co wakacje szedłem do łopaty i myślałem tylko, że po studiach będzie elegancko. Teraz w pracy czasem marzy mi się łopata i dostawać polecenia czterowymiarowe czyli rów 0,8x0,8x10m czas 8 godzin, a nie kombinować żeby czasem czegoś za parę mln nie zrąbać, albo żeby przeze mnie nikomu nic się nie stało, i jeszcze myśleć za innych.

slashxxl
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-11 11:10:52
a wiesz, że jedną kroplą Pura umyjesz aż 16 talerzy?

SzalonyMagazynier
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-08-11 09:54:53
To szanowny autorze daj się zoperować budowlańcowi.

slashxxl
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-08-11 09:58:36
A co Twoja wypowiedź ma wspólnego z obrazkiem??? Więcej też mnie nauczy przydatnych rzeczy robotnik niż nauczyciel siedzący całe życie tylko w teorii......

tomi_tomi
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-11 10:44:34
@ slashxxl Gdyby Cię uczyli porządni nauczyciele, a nie robotnicy to zrozumiałbyś aluzję SzalonegoMagazyniera. PS. Każdy jest kowalem własnego losu - przestań zazdrościć, że inni mają lepiej i stań się "innym".

slashxxl
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-11 10:55:55
to odpowiadam już po raz kolejny antylewaku (przypuszczam że pisior)- ja nie pracuje fizycznie i tym bardziej przy pracach drogowych - poczytaj wcześniejsze komentarze. A byłeś dzisiaj w kościele ????

slashxxl
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-11 09:35:10
Ludzie widzę strasznie niedouczone społeczeństwo. Czy tematem fotografii są zarobki?

antylewak
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-11 09:34:43
komentarz usunięty przez moderatora

Dave2024
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-11 13:02:51
Weź pod uwagę, że do każdej lekcji trzeba się merytorycznie przygotować. Zajmuje to jednak troszkę czasu :). Oczywiście, że klasówek nie ma codziennie, ale kartkówki już zazwyczaj tak. Ilość sprawdzianów jest uzależniona od tego jak szybko przerobi się daną partię materiału. antylewak, Ty nigdy w szkole zapewne jako nauczyciel nie pracowałeś a ja nigdy (nie licząc pewnego incydentu) nie pracowałem fizycznie :).

biegaczka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-12 12:19:50
Antylewak - MASZ ZEROWE POJĘCIE O PRACY NAUCZYCIELA. Zeszyty do sprawdzenia? To kropla w morzu. Prowadzenie lekcji? Kolejna kropla. Byłoby Ci naprawdę głupio gdybyś się przekonał.Jest milion tematów i spraw, którymi trzeba się zająć plus tona biurokracji. W umowie masz 18 godzin a zapi@rdalasz minimum 60 w tygodniu. Pozdr.

pironet12
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-11 08:02:31
KTO NIE NOSIŁ TECZKI BEDZIE NOSIŁ WORECZKIkto ....bronił Wam sie uczyć??Nie pojmuję Takiego gadania że ten tak zapierd..ala a zarabia tak mało ....Przecież każdy wybierał sam czy sie uczy i potem dobrze pracuje czy sie bawi potem haruje ..

greg1010
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-08-11 00:57:05
A co widać na tym zdjęciu? Bo ja widze 18-19 chłopa na 10m2 ? I jakoś nie widać żeby sie urabiali-nie przesadzajmy !Mam żone i siostre nauczycielki,drugą siostre pielęgniarkę i ..............a szkoada gadać bo bym Pana Tadeusza napisał ! Kto kumaty ten wie! Kazdy zawód ma swoje plusy i minusy ! Ten jak łopate złamie (bo sie o nia np. podpiera) to nic nie bedzie,jeśli lekarz da ciała przy operacji.......

mbdl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-11 00:55:07
Trzeba było chodzić do szkoły to byś teraz nie narzekał.

maciejos78
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-11 00:05:24
20 typa dyma łopatami piasek a kopara stoi pusta... nie da rady z niej skorzystać?

pa_wel1992
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-10 23:02:13
A kto Takiemu robotnikowi bronił kształcić sie w kierdunku lekarza nauczyciela itp. Jak sie nie uczył To niech zasuwa teraz Na budowie;)

lusssblusss
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 22:15:17
A wy mówicie że jeden pracuje a reszta robi...

murinforte
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-10 22:02:18
dziwi mnie dlaczego takie gówno ma tyle punktów

Pierdzielak
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-10 22:07:02
bo robotnik zarabia więcej niż nauczyciel...

Youknowme
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-10 21:50:14
komentarz usunięty przez użytkownika

Youknowme
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 22:16:37
komentarz usunięty przez użytkownika

Pierdzielak
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-10 21:38:27
Taaaaaak, może Ci mózg łopatą zoperują...

XXXAdaXXX
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-10 21:02:35
Trzeba było sie uczyć koorwa a nie narzekać!

Kamcio121
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-10 16:45:23
Jeszcze kładąc asfalt gorący który ma 200 stopni C w takim upale to jest mordęga. Pracowałem kiedyś w taki upał przy układaniu asfaltu wierzcie mi to jest przejeb... A kasa nie jest za duża jak za takie warunki pracy

stan1998
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 19:48:50
Coś na ten temat mogę powiedzieć -20 lat pracy na rozścielaczu w kraju i 2 za naszą zachodnią granicą .Ukończyłem technikum drogowe

qlissimus
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-08-10 16:37:36
Wszystkich, którzy tak myślą, że nauczyciele mają tak dobrze zapraszam do zatrudnienia w szkole, nic nie szkodzi na przeszkodzie, skoro mamy tak dobrze. Jakoś chętnych za wiele to nie ma do pracy za 2000 na rękę. Co do budowlańców, fuszerkę potrafi każdy robić. A mam znajomego, który buduje drogi i on mówi, że większość czasu to się opierdala. A narobił się więcej jak towar w markecie wykładał.

wizu218
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-10 17:03:39
Chętnych do pracy w szkole to akurat jest bardzo wielu... Filologów itp. mamy wielu.

Dave2024
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-10 20:59:40
Ale matematyków, fizyków, chemików, biologów mamy deficyt. Każdy średnio rozgarnięty tuman jest w stanie skończyć jakąś tam filologię ;).

biegaczka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-12 12:21:11
Dave - cokolwiek śmiały sąd. Szkoda, że akurat Ty to napisałeś.

Dave2024
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-12 16:07:13
biegaczka, takie jest przekonanie wśród ścisłowców studiujących u mnie na Uczelni, wg nas ludzie na wszelakich filologiach mają jak w niebie. Tam kujesz na pamięć a studiując matmę, fizykę czy chemię pamięciówka nic Ci nie da... Albo umiesz pykać zadania albo nie. Albo orientujesz się w teorii i potrafisz sama wyprowadzić dowód (co prawda w większości jest to praca odtwórcza, ale ze zrozumieniem) albo nie. System zero jedynkowy :). Oczywiście istnieją renomowane uczelnie na których zarówno i ścisłowcy i "humaniści" mają wysoko zawieszoną poprzeczkę, ale to są raczej wyjątki. To właśn

Dave2024
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-12 16:08:27
właśnie nauczycieli humanistów mamy za dużo. W sumie ścisłowców też jest sporo, ale niektórzy mają wiedzę taką jak dziecko po podstawówce, więc co się dziwić (tak to jest jak się kończy studia na jakiejś pipidówce).

antylewak
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-08-10 16:24:27
komentarz usunięty przez moderatora

payperday
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-10 16:52:03
komentarz usunięty przez użytkownika

Dave2024
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-10 20:57:31
Nauczyciele wbrew pozorom ciężko pracują. Muszę przez kilka godzin dziennie uganiać się z rozpuszczonymi bachorami, które nie szanują nikogo i niczego. Popracuj chociaż tydzień w szkole na stanowisku nauczyciela i dopiero później się wypowiadaj. Po tygodniu jesteś niesamowicie wyczerpany psychicznie i fizycznie. Do tego nauczyciel musi pracować za darmo w domu. Ktoś musi sprawdzić przecież klasówki, kartkówki czy durne ćwiczeniówki. antylewak zapomniałeś, że mamy płacone za owe ferie, wakacje i przerwy świąteczne. Mamy też darmowe wycieczki ;) i prezenciki od wydawnictw też się zdarzają.

analny_destruktor
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-11 13:39:40
To poslij swoje pociechy do szkoły w wakacje

payperday
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-10 15:47:29
komentarz usunięty przez użytkownika

slashxxl
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-10 16:05:07
czytaj ze zrozumieniem - kto tu narzeka na zarobki???

payperday
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 16:47:57
komentarz usunięty przez użytkownika

Pawel88R
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-10 14:32:08
Dokladnie , zgadzam sie . Nauczyciele jako jedyni maja najmniej godzin do wypracowaia w tygodniu - 18h , gdzie inni maja ponad 40h . I chca zarabiac duzo a niewiadomo jak sie napracuja ... A co do budowlanki to tak to juz w Polsce jest , ale za to budowlaniec sobie w zyciu poradzi np. remont domu , nie musi nikogo prosic , placic mu tylko sam sobie zrobi , a taki urzadas dwie lewe rece za byle co placi bo sam nie umie zrobic.

payperday
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 15:32:04
komentarz usunięty przez użytkownika

Pawel88R
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 20:55:20
No tak , ale gdybys mial zliczyc ten czas to nawet nie wyjdzie 30h ! A po za tym nie maja odpowiedzialnej pracy a chca zarabiac duzo .

miken1200
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-12 10:58:16
Jak go stać to płaci. Ostatnio dałem 1500zł za wymianę klocków i tarczy hamulcowych (przód i tył). Pewnie, mogłem kupić części przez Internet, potem pół dnia grzebać się w garażu i zaoszczędziłbym 200zł-300zł, które kosztowała robocizna. Wiesz, czasami wolny czas i spokój są cenniejsze, niż te kilka stówek za pracę specjalisty. Co do nauczycieli - nie wiesz jak to jest, więc się nie wypowiadaj, bo ostatnie badania pokazały, że ze sprawdzaniem kartkówek, zebraniami, itd. wychodzi im ponad 40h tygodniowo.

maras2604
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-10 14:22:15
lekarz to chyba ma troche wieksza odpowiedzialnosc niz wiesiek z lopata co?? po 2 do kogo tu pretensje kto ze ktos ma lepiej a ktos gorzej?? masz lep i h*j to kombinuj!

Semitae
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-08-10 13:41:58
Cóż, jakby się namęczyli wcześniej i chociaż jakiś dobru zawód zdobyli, to by teraz mieli lżej.

slashxxl
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-10 13:55:26
tak wszyscy bedziemy urzednikami, lekarzami i nauczycielami ... mądre podejście.

pablo1123_74
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-11 07:05:08
Tak mądra,, że aż głupia...

Fired
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 13:31:43
komentarz usunięty przez moderatora

mirek-s11
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-08-10 13:12:51
Trzeba było się uczyć!!!

hopek20o
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-08-10 13:19:00
To jest akurat gówno prawda matole w Polsce to nie obowiązuje!!! U nas obowiązuje "Trzeba było znać tego i tamtego"

slashxxl
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-10 13:21:09
mirek - s11 przypomnij mi jaką szkołę specjalną ty skonczyłeś? Pewnie mamusia polerowała gałę dyrowi żeby przygłupawego synka przepuścić

jaro0700
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-10 13:04:12
A ty polski analfabeto twierdzisz, ze cokolwiek potrafisz? Nie ma rzeczy, ktore ty bys potrafil , a Ja nie moglbym sie tego nauczyc w 10 minut. Wiesz ile czasu zajmuje zostanie lekarzem albo prawnikiem?? Co za ciemniak je*any ha ha

kaftanik93
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-08-10 12:46:59
slashxxl trzeba było bardziej zapierdalać w szkole to byś nie musiał machać łopatą na słońcu w 40 stopniach

slashxxl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-10 13:09:51
ja nie macham łopata fajo jedna ;)))

Guru6969
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-10 12:33:54
Pomijając fakt, że zdjęcie prawie na pewno jest pozowane to nawet i tutaj widać że pracuje 5 z 17 chłopa a reszta robi management :) Poza tym w takiej pracy zwykle z 10 godzinnej dniówki przepracujesz ze 3 godzinki reszta to spacery, fajeczki, piweczko, żarciki. Nie mówię że lekarze czy Prawnicy pracują więcej w czasie dyżuru bo zdarza się że i 10 godzin z doby prześpią. Ale w te pozostałe odpowiadają za ludzkie życie a nie za to czy bruk będzie równiutko położony a to przyznacie delikatna różnica :D

Trrtoll
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-10 16:00:18
Powiedz mi kolego czy kiedykolwiek machałeś dłużej łopatą? Sądząc po komentarzu wątpię, choćbyś się zapalił to i tak 1h bez przerwy niewyrobionemu w machaniu ciężko by było przepracować, dolicz sobie jeszcze do tego 40 stopni, więc się nie dziw że odpoczywają (nie mówię tu o cholernych pozorantach którzy udają że pracują) czyli można powiedzieć że ciężko pracują w upale, a taki lekarz/prawnik/nauczyciel pracują w budynkach z często działającą klimom, w większym komforcie i nie wkładają w to takiego wysiłku fizycznego.

ymon79
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-08-10 11:52:47
Sprawa jest bardzo prosta, jak to mawiał mój dziadek - nie chciało się nosić teczki, trzeba dźwigać woreczki.

magdalenka666
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-08-10 11:15:47
Do autora: praca fizyczna nie jest tak obciążająca dla organizmu jak praca umysłowa. Nie masz pojęcia dzieciaku, co znaczy praca lekarza czy prawnika. Siedzenie i główkowanie żeby innym żyło się lepiej jest dużo cięższe niż praca roboli. Druga rzecz jest taka, że robole zwykle stoją, palą, kłócą się, popijając browar i robią sobie zebrania dookoła 1 pracującego robola. Weź się ogarnij i nie wypisuj bzdur!

sedziadread
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-10 23:41:10
Pi@rdolisz jak nawiedzony.

jestokej19
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-08-10 10:57:12
Co to w ogóle ma być ? dlaczego autor tej "Wiochy" pierdoli że lekarz ma lekką prace chirurdzy czasami stoją po 8 albo i więcej godzin operując człowieka i nie mają qrwa przerwy na fajeczkę albo żeby usiąść a na pokazanym zdjęciu połowa roboli siedzą i się patrzą jak inni przewracają szpadlami nie mówię że budowa to lekkiej pracy należy ale pakowanie do jednego Worka lekarzy z urzędnikami to jest przegięcie i brak jakiejkolwiek wiedzy podstawowej ...

wilq45
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-10 10:51:23
a w zimę na -40 też będą układać kostkę czy będą siedzieć w domu czekając na następny sezon, z drugiej strony zawsze można zmienić zawód na lekarza nauczyciela czy urzędnika i wtedy określić czy jest ciężko czy lekko

Elizabetka1402
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-10 10:29:14
dokładnie , ja pracuje w nocy i następnego dnia to jest dopiero męczarnia jak się nie da zasnąć, także każda robota ma swoje minusy

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 13:36:28
A co takiego fajnego robisz w nocy?:)

faille
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-08-10 09:57:37
....co ta fota robi na głównej ???? bo ludzie pracują ???? Wstaw nauczyciela, lekarza czy urzędnika a nie fotkę chłopaków którzy naprawdę "za pie rda la ją" "!!!!!

biegaczka
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-08-10 10:12:40
Jesteś nauczycielem/lekarzem lub urzędnikiem, że wiesz ile Ci ludzie pracują bądź nie pracują?

gregorypeck11
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-08-10 09:41:49
Odpyerdolcie sie w końcu od urzędników! Nie każdy siedzi cały dzień na dupie i nic nie robi. Ja akurat mam tyle wniosków, że czasem trzeba brać do domu żeby się wyrobić. Do tego awanturujący się klient, często zwykły cham który marzy o tym żeby komuś dosrać. A co do klimy to 32 stopnie w pokoju i obowiazujący dress code.

Beatles1986
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 09:39:29
no

maja180382
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-08-10 09:31:56
a ja pracuje za 7 zl za godzine i nie placze bo ciesze sie ze w ogole mam jakas prace

biegaczka
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-08-10 08:30:20
Tak, DALEJ TWIERDZĘ, że ciężko pracuję.

reddot88
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-10 08:26:56
Na pewno pozowali do tego zdjęcia bo w rzeczywistości to wygląda trochę inaczej. Ostatnio nawet jak wracałem z roboty byłem świadkiem jak przy robotach drogowych jeden koleś mieszał coś we wiaderku wiertarką, a dwóch stało nad tym wiaderkiem i patrzyli jak fajnie się kręci z takim zainteresowaniem, jakby nie wiadomo co miało tam zaraz wyskoczyć :D A to przykład z przed bodajże dwóch dni, bo generalnie można podać ich wiele :p

Santo29
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-10 08:59:29
jeżeli bedziesz im płacił za akord to może zaczna robic ale jak ktoś ma płacone za godzine to po co ma idiote udawac że by mu norme podnieśli? i ma sie urabiać po łokcie za jakie pieniądze bo na pewno nie za te co płacą polsce bo jest coraz gorzej pracowałem kiedys w jednej firmie i placili w 2006r. 12 zł na godzine na reke tydzien temu widzialem ogloszenia z tej firmy juz za 10 brutto to jest chore ale nie to że stawki maleją tylko to że ludzie idą tam robic za takie pieniądze sami jestesmy sobie winni ile płacą dlatego polecam C+E bo przynajmniej wiesz za co pracujesz

Santo29
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-10 07:26:51
dzisiaj żyjemy w takich czasach że słowa rodziców ucz sie synku skończ studia przestają miec znaczenia gdyż po studiach wzmocnisz ławkę bezrobotnych w tym kraju. niestety ale okolo 70% młodzieży wybiera studia a ktoś sie zastanowił nad tym kto bedzie pracował? w polsce wiecej jest firm przemysłowych wiec jezeli nie zdobedziesz zawodu wymaganego po studiach bedziesz pomocnikiem za 5 zł brutto po drugie wiekszosc prezesów gigantów są po szkole zawodowej wiec gdzie tu sens?

adask_313
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-10 06:08:38
Nie chciało sie nosic teczki trzeba nosic dzis woreczki

Gizm0
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-10 05:39:36
Ja Ci książek z teczki nie wyciągałem

danielwelyczko3
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-10 03:33:05
ekonomia i zarządzanie-fuc....5 lat.po studiach 2 lata łopaty w polandii i wyjeqrwabałem do anglii.robota nie umysłowa,ale kasa,że na życie i utrzymanie rodziny wystarcza(25000 funa przez 2 latka z żoną odłożyliśmy.....zaoszczędź w Polsce...

bober84
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-08-10 02:16:00
Widzę,że osoba która to umieściła nigdy nie pracowała umysłowo. Ja pracowałem,a teraz pracuje fizycznie. I umysłowy wysiłek i jest kilkukrotnie bardziej wykańczający niż fizyczny. Wole o stokroć moją aktualną pracę w skwarze niż po przednia umysłową w klimatyzowanym biurze. Jak Taki mądry jesteś to kto Ci broni zostać nauczycielem, lekarzem lub urzędnikiem

banaann88
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-10 01:06:17
Wrzut na żenująco niskim poziomie...

kristopherus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-10 00:48:03
komentarz usunięty przez użytkownika

eppon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 00:47:32
Rozumiem, że Pan w prawym, górnym rogu tej "koparki" jest bratem-bliźniakiem Pana w prawym, górnym rogu fotki oraz bratem-bliźniakiem "Trzecim" Pana w lewym dolnym rogu tejże ? Oj ludki, ludki, jak to mawiał mój Pan Ojciec: "Bujać to My, ale nie Nas".

robert34
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 07:31:59
nie idiota po prostu maja takie same ubrania

duck4uall
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-08-10 00:46:28
polaki robaki biedaki robolaki kuhwa nieuki yebane! zap**rdalac! kopac kazdy zyeb umie!

pierdzidobrbonk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 00:41:45
komentarz usunięty przez moderatora

kubasz
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-10 00:19:41
Jak się nie uczyli to niech robią w takich warunkach! No sory, ile jest nauki na wydziale lekarskim czy na prawie? Jakbyś inteligentny twórco wiedział co to znaczy ciężka praca,to byś takich inteligentnych obrazków nie umieszczał.. na główną się nie nadaje!

danielwelyczko3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 03:31:10
ekonomia i zarządzanie-fuc....5 lat.po studiach 2 lata łopaty w polandii i wyjeqrwabałem do anglii.robota nie umysłowa,ale kasa,że na życie i utrzymanie rodziny wystarcza(25000 funa przez 2 latka z żoną odłożyliśmy.....zaoszczędź w Polsce...

Pixels
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-08-09 23:44:29
Zanim napiszecie coś na temat urzędników przeczytajcie kilka ustaw i zorientuj sie jak działa państwo i jego system. A jak sie nie podoba ludziom w Polsce, żyjemy w EU i zawsze można stad wyjechać! Nikt nikogo tu na sile nie trzyma. Każdy ma prawo pracować tak jak sie uczył. Jedni są robotnikami, inni urzędnikami, nauczycielami. Niektórzy maja szczęście i mama kasę po rodzinie. Nie narzekamy! Każdy jest kowalem swojego życia! Tylko boimy sie zmian.

prudenter
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-08-09 23:13:31
Jestem urzędnikiem US, i tak, ciężko pracuję. Nieraz zostaję w pracy do 18-tej lub dłużej i nie dostaję za to ani grosza. Tak robi ponad połowa pracowników. Z własnej woli. Dlaczego, ktos zapyta...Czy nie wystarcza nam 8 godzin pracy by dopić kawę? czasem nie starcza czasu by iść do toalety, zupełnie jak w Biedronce. i nie zarabiam 7 tysięcy zł jak ktos wczesniej zasugerował. A chciałabym. Heh. Jak jestem na urlopie, myślę, co zastanę, jak z niego wrócę. A, i muszę liczyć się z tym, że opluwają moją pracę tysiące narzekających Polaków. To boli. Taka praca :)

gregorypeck11
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-10 09:43:55
Też pracuję w urzędzie i wiem o czym piszesz. Presja czasu, pisanie bezzasadnych skarg przez klientów, którzy nie rozumieją że obowiązują takie a takie przepisy i urzędnik nie ma na to wpływu.

siecino1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-10 11:22:51
Od 89-tego liczba urzędników wzrosła 4-okrotnie. Cóż oni mają takiego ważnego do robienia, że tak się rozmnożyli ? Np. Urząd Marszałkowski i Urząd Wojewódzki, instytucje w znacznym stopniu dublujące się. Na wasze pensje to pracują ci na zdjęciu.

stan1998
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-09 22:54:45
Założę się że kilku tych chłopaków ma wykształcenie średnie ... Mam kumpla po studiach który przez kilka lat pracował w firmie drogowej na koparce a dzisiaj dorobił się własnej firmy .

sebix26
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-09 23:06:23
bo teoria to nie wszystko

Magruder
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-09 23:45:55
SLASHXXL LEDWO SKOŃCZYŁA PODSTAWÓWKĘ

slashxxl
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-10 00:02:52
Magruder przypomnij mi jaką szkołę specjalną ty skonczyles? Pewnie mamusia polerowala gałę dyrowi żeby przyglupawego synka przepuścić

adolfoch1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 23:23:02
mirek - s11 przypomnij mi jaką szkołę specjalną ty skonczyłeś? Pewnie mamusia polerowała gałę dyrowi żeby przygłupawego synka przepuścić xxxl,powtarzasz się kur@wo,stara rektorowi lachy nie obrobiła?

anhelli
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-09 22:36:45
NIe chciało się nosić teczki, to trzeba nosić woreczki.

etiopia
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-08-09 22:22:44
Ale bzdet, nie chciało się uczyć, to trzeba teraz łopatą machać;

slashxxl
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-08-09 22:16:27
Dla tych gimbusow i koniobijcow którzy tutaj mnie hateuja. Ja nie pracuje fizycznie jak na fotografii. Skończyłem najlepsze uczelnie w kraju. Mam fajną i spokojną pracę biurową ale zanim do tego doszedłem pracowalem w upale i mrozie i potrafię docenić co mam. I dlatego wysmiewam tych, którzy marudza jak im źle

Magruder
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-09 23:47:19
DLACZEGO PISZESZ skończyłem KIEDY NA TWOJEJ STRONIE PRZEDSTAWIASZ SIĘ JAKO KOBIETA? PEDAŁUJESZ?

Magruder
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-09 23:49:09
CZYTAJĄC TWOJE WYPOCINY TRUDNO UWIERZYĆ W TE NAJLEPSZE UCZELNIE,CHYBA,ŻE PIERDZIAŁEŚ W PUSZCE,HIHIHI.W TAKIM RAZIE NIE DZIWI MNIE,ŻE PISZESZ O SOBIE KOBIETA

nightstalker777
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-09 22:02:38
komentarz usunięty przez moderatora

Magruder
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-09 23:53:35
MASZ RACJĘ BRACISZKU,HIHIHI PO INNYM OJCU

slashxxl
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-08-09 21:57:11
Ok dodałem to tylko dlatego ze; W urzędzie usłyszałem od szanownej urzedniczki, ze nie obsłuży mnie w tej chwili bo ciezko przacuje _- w rzeczywistości grala sobie w pasjansa. Tego samego dnia na drzwiach pwenego chirurga widziałem kartkę z akcją protestacyjna ze on ciezko pracuje a pomagerzy na budowie wiecej od niego zarobia -więc gnoju zmień zawód. Tego samego dnia spotkałem sie z koleżanką która jest nauczycielka i narzeka ze tak ciężka praca jest praca nuezaplacona i w ogóle bez sensu bo ona za 4.000 zl nie da rady sie utrzymac. To ja się pytam kto ciezko pracuje

Justyna0810
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-08-09 22:16:56
Nauczycielka 4000??? Chyba musi zasuwać na 2 etatach żeby tyle zarobić... A lekarz nie po to tyle się uczył i inwestował w zawód żeby zarabiać marne grosze, chodzi o ODPOWIEDZIALNOŚĆ, jak krzywo asfalt położysz to najwyżej każdy będzie na Ciebie psioczył a jak popełnisz błąd w sztuce lekarskiej to lekarz będzie żył z wyrzutami sumienia do końca życia, to będzie dramat i tragedia dla niego, jego rodziny i rodziny pacjenta. Wiochą jesteś ty i Twój "absurd"

slashxxl
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-08-09 22:20:29
Justyno wiec pisze w swoim komencie jesli im nie pasuje to niech zmienia prace. Czy wybierając studia nie byli świadomi przyszłych zarobków nie znali realiów?

nightstalker777
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-09 22:30:06
komentarz usunięty przez moderatora

Justyna0810
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-10 08:22:40
Przez tyle lat studiowania sytuacja gospodarcza może się zmienić diametralnie. Pisząc chyba że skończyłeś najlepsze uczelnie w kraju masz na myśli gimnazjum, bo nie wierze że wykształcony człowiek mógł napisać coś takiego i wrzucić takie coś na wiochę. Taki gnój jak Ty nie powinien w ogóle mieć pracy skoro tak narzekasz.

pysia666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-09 21:55:07
Nikt nie zabronił im się uczyć przecież...

drLOUBITCH
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-09 21:54:35
Nie chciało się nosić teczki, trzeba nosić woreczki.

przesmieszne
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-09 21:55:14
niektórzy noszą i teczki i woreczki :))

nightstalker777
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-09 22:52:41
komentarz usunięty przez moderatora

mipa
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-09 21:39:36
ale cymbał tak podsumowuje rodzaje prac,wysiłek intelektualny i wielka odpowiedzialność za człowieka jest cięższa niż machanie łopatą, ostre upały w Polsce to maksymalnie 3 tygodnie w roku

mpeer
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-08-09 20:41:27
Autor żeby zrobić zdjęcie musiał kilka tygodni koczować. Pewnie gdzieś obok szef stał. Normalnie jeden macha łopata a 10 patrzy i jest z nim duchem!

Antalek123
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-08-09 20:17:01
No ale ja rozumiem, że oni wszyscy to z wyzszym wykształceniem, ceniący pracę na świeżym powietrzu.Taki doktorek, urzędas czy belfer to nie mogą niestety na powietrzu a szkoda bo zapewne byliby podobnie jak Ci panowie zadowoleni. Co do pieniędzy to Pan, który szlifował mi podłogę w pocie czoła (40 st w domu) no i polakierował, to zgarnął po tygodniu 2 moje pensje - no ale to przecież fachowiec i mu się należy no i pracuje w trudnych warunkach nie tak jak ja.

mpeer
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-09 21:21:50
Dokładnie. Moj kolega ma firmę. Na "asfalcie" w taką pogodę ludzie bez najmniejszego doświadczenia i wykształcenia zarabiają 15 zł na godzine na rękę. Coś za coś...

rav364
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-08-09 20:09:14
Myslicie ze skonczyliscie te studia typu marketing i zarzadzanie i co po tym zarzadzajcie teraz swoja du...a i tak w POLSCE juz polozyli caly przemysl prze takich jak wy, polikwidowali wszystkie szkoly zawodowe.

pablo1123_74
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-08-09 20:07:02
Szybkim rzutem oka, stwierdzam!! cztery osoby tyko pracują, pozostałą bandę ściemniaczy bym pogonił...

Lare
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-08-09 20:06:50
david182 Jak się wybiera filozofa na studiach to nie płacz bidoku,dla takich to zmywak w UK czeka typowe stereotypowe myślenie polaczka że jak ktoś ma dobrą pracę w Polsce to dorobił się po znajomościach hahahaha tak sobie tłumacz ja do tego doszłem ciężką pracą kiedy moi rozwieśnicy w tym czasie grali piwsko pod blokiem. Ale nieudacznicy są wszędzie, więc nie czuj się całkiem odrzucony i osamotniony...

jacek.jacek
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-08-09 20:03:45
tak pracowałem przez dwa lata łopata i kilof w lecie 40 stopni w zime -25 . A jednak przez 35 lat urzędniczej pracy było ciężej.

mystuch
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-08-09 20:01:51
Tylko że taki urzędnik zapier... przez całe życie żeby mieć taką pracę, a żeby zostać robotem to wystarczy gimnazjum skończyć.

malaruda
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-08-09 19:55:02
Geniusz! A może się zamienisz z lekarzem po 6-letnich studiach, stażu i wieloletniej specjalizacji na operowanie pacjenta w nieklimatyzowanej sali operacyjnej...przez 6 godzin? Trzeba być niezbyt rozgarniętym żeby takie bzdury pisać. Praca, to praca. Jak wybrałeś tak masz!

gryzgoz
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-08-09 19:48:02
idz geniuszu uczyc w podstawowce, to zmoenisz zdanie o nauczycielach. nie jestem, ale im szczerze wspolczuje, niejeden wolalby pewnie doly kopac

moro5
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-08-09 19:37:10
mogli sie uczyć , kto im kazał lać na szkołę !!!

AnonimowyPremier
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-08-09 19:52:35
Wiesz ilu ludzi po studiach pracuje na budowie? W ch... Ty dzieciaku myslisz ze jak skonczysz szkole to wszyscy pracodawcy beda pukac do twych drzwi i skladac CV. Glupis

elwino
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-08-09 20:30:20
'ilu ludzi po studiach' no tak jak sie narobiło bandę magistrów po zarządzaniu albo politologii to rzeczywiście nie mają pracy, ba nawet zawodu konkretnego nie mają

AnonimowyPremier
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-29 16:51:25
Prawdę rzeczesz Elwino.

mikudiabl
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-08-09 19:29:59
Rozróżniamy dwa typy pracy , praca umysłowa i fizyczna. Zarówno jedna jak i druga jest męcząca. Praca fizyczna męczy ciało , praca psychiczna daje psychiczne zmęczenie bez sensu jest porównywać, którego rodzaju praca jest cięższa bo wyczerpuje co innego. Co innego porównanie pracy polityka z kardiochirurgiem i co innego porównywanie pracy budowlańca z drwalem.

Atragon
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-10 14:03:32
I tutaj trafiasz w sedno. Po 12 godzinach pracy przy taśmie padałem na pysk. Wszystko o czym człowiek wtedy marzy, to spaaaać. Potem jakiś film, muzyczka, książka. Zupełnie inaczej przy pracy umysłowej. Tyłek boli od siedzenia, albo nogi od stania. Po tych 8 godzinach człowiek nie wie jak się nazywa. Po takiej robocie z kolei wskazany jest spacer albo wypad na rower. Względnie siłownia - jak kto woli. Porównania w stylu "która praca jest cięższa" są bezsensu! Głoszone najczęściej przez ludzi, którzy albo pracują TYLKO fizycznie, albo TYLKO umysłowo.

mala038880
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-08-09 19:15:33
Sami są sobie winny. Praca fizyczna wcale nie zalicza się do najcięższych, ponieważ takie osoby nie ponoszą praktycznie żadnej odpowiedzialności w porównaniu z lekarzami (których błąd wart jest niekiedy życie innego człowieka), przedsiębiorcami (których błąd może być warty kilku- bądź kilkudziesięciu tysięcy). Każdy sam pracuje na własny los, więc jeśli ktoś jest na tak niskim stanowisku to sam jest sobie winny i nie może mieć pretensji do innych. W praktyce postawa roszczeniowa (mi się należy) się nie sprawdza - tak więc pracuj ciężko (główką ;) ), a w przyszłości nie będziesz żałował/a.

czareksmarek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-09 19:07:59
na tym obrazku jest 7 kierowników którzy obserwują pracę osób które rzeczywiście zasługują na swoją pensje :D

ramtime
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-09 19:07:57
ktoś chyba na budowie nie pracował :) (o ile w życiu w ogóle) jeśli prace łopaciarza porównuje z kardiochirurgiem :) nie przejmujcie się. Przewijajcie dalej :)

Bohaterowy9
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-09 19:03:39
A wy co robicie? założe sie że tutaj sie wypowiada większa połowa gimbusów nie majaca pojęcia o niczym,żeruja tylko na garnuszku rodziców i proszacych o pieniądze,do roboty na pole!

Bohaterowy9
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-09 19:00:54
Tak,śmiejcie sie z "roboli" myślicie że biora byle kogo? tak nie jest.Cieszcie sie że sa tacy ludzie bo dzieki nim macie gdzie mieszkać i po czym chodzić.Pozdro

zielona
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-09 18:59:04
haha ich tam jest jak mrówek, widać, że efektywna robota na głowę wychodzi ;-)

CENTAUR4334
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-08-09 18:49:18
Zwłaszcza, że ch*jki się o tę łopatę opierają pod drzewkiem i co najwyżej pierną od czasu do czasu, lenie je*ane.

jaga7
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-08-09 18:48:50
Nie chcialo sie uczyc to niech zapi** z łopatą. Nikt im nie kazal isc do takiej pracy, tylko zabraklo checi do nauki...

Uresu
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-09 18:47:55
Trzeba sie kur*a bylo uczyc...

galka666
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-08-09 18:41:28
ciężka praca to jest taka, gdzie za podjęte decyzje odpowiadasz finansowo i ryzykujesz utratę pracy. tak więc sorry, dla mnie ta robota stoi na tym samym poziomie co robota urzędnika czy nauczyciela, a z tym lekarzem to się troch zagalopowałeś. było się uczyć to byś nie musiał machać łopatą. proste.

david172
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-08-09 18:41:17
Lare ssij fiuta wieśniaku. Jak noga Ci się kiedyś powinie to sam będziesz zapie...lał przy łopacie. Niejeden ukończył studia a i tak w gównianej robocie musi robić za gówniane pieniądze.W tych czasach tak jest, jak się nie ma pleców. .... -pozdrawiam inteligentów z dobrze sytuowanych rodzin.Gdzie stanowiska i stołki w biurach dziedziczy się po rodzinie i znajomych.

szuflador
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-09 18:38:37
Gdyby dobrze policzyć to robi coś (albo symuluje robotę) sześciu,, a reszta to statyści. I tyle w tym temacie

yamaha7777
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-09 18:35:56
Po co mam robić magistra jak po tym nie będę miał pracy lub będę mniej zarabiał niż teraz po maturze w budowlance??Paradoks Polskiej rzeczywistości.A ludzie co się śmieją ze mnie jak ja pracuję lub patrzą z pogardą są dziwni bo wolą nie pracować i pić niż iść na fizycznego i zarabiać dobra kasę,bo taki ma średnio 3-4tys.zimą z 2,5 tys

gardenian
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-08-09 18:30:30
Nie chciało się nosić teczki to trzeba nosić woreczki...

krolkarol3
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-08-09 18:19:12
nie chciało się uczyć za młodu to teraz trzeba zapier*alać

glayt
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-08-09 18:15:02
A ja jestem górnikiem juz 20 lat. Często pracuję w temperaturze powyżej 30*C z niższą zawartością tlenu, np 17-20%. Też mam litować się nad sobą? Nie, taki zawód sobie wybrałem i.uj.

Slepecci
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-08-09 18:06:59
Luksusy, wakacje, słońce, piasek i miłe towarzystwo:D

Stranger945
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 18:04:08
komentarz usunięty przez moderatora

anik84
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-08-09 17:52:46
ja tam widzę jak stoją i sie opierdalają, na cholere ich tam tylu stoi i jeden drugiemu w drogę włazi?? do rozgarniania piachu starczy 3, 4 a reszta stoi debatuje o pogodzie i przeszkadza

heejt
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-08-09 17:36:26
aaale kazdy pracuje tak jak moze, mogli sie uczyc i zostac lekarzami.

david172
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-09 18:21:50
Weź pod uwagę to że spora ilość ludzi pracuje nie w swoim zawodzie.Bo akurat w tym wyuczonym pracy nie ma. A do takich czy innych prac jest zmuszona by utrzymać rodzinę.

heejt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 16:28:38
watpie aby studenci najbardziej nawet dennych kierunkow pracowali w kraju na lopacie. Zeby kopac rowy nie trzeba miec ZADNEGO wyksztalcenia.

rafik1007
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-08-09 17:29:52
Znam ten bul ... Naprawde bardzo ciężka praca ...czy upały czy deszcz trzeba zapierniczać

jabialy
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-09 18:02:43
widać że twój "bul" jest chyba inny od faktycznego "bólu"

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-09 17:23:45
Po pierwsze czy zagraniczni lekarze, nauczyciele, urzędnicy przepracowują się? Po drugie, czy za granicą nie ma upałów? Po trzecie, czy zagraniczni robotnicy pracują lżej niż polscy? Czy tam nie ma łopat? No może jest większa mechanizacja pracy, ale za to potrafią budować solidne drogi, tak jak polscy robotnicy za granicą też są cenieni. Tylko u nas budują tak, żeby rok później nie skończyła im się praca, i dłubią w tych samych miejscach, chyba że budżet nie ma kasy to dziury są i latami. Absurd z d.py.

woytas
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-08-09 17:10:33
jak się towarzystwo nie uczyło tylko imprezowało to teraz nie ma co zazdrościć. lekarz czy nauczyciel za darmo tytułu nie dostał :)

raider667
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-09 17:09:35
Jakiś je***y komuch to dodał któremu tęskno za władzą ludową ... żałosne ...

grosik21
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-08-09 17:06:57
to zdjęcie to jest zwykły przypadek, że akurat wszyscy robili;p przeważnie dwóch robi reszta patrzy :D

jabialy
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-09 18:04:10
pewnie "ręka karmiąca" była niedaleko

Chuj_ci_w_ryj
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-08-09 16:55:50
komentarz usunięty przez moderatora

karma12345
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-09 16:46:57
mogli się uczyć

jamesthompson
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-08-09 16:39:59
Nie chciało sie nosić teczki trzeba kopać dołeczki

bleblezuza
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-08-09 17:03:47
komentarz usunięty przez użytkownika

Recenzor
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-08-09 16:39:56
Nie chciało się nosić teczki, to trzeba teraz nosić kosteczki...

protonat
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-08-09 16:37:51
Pokażcie mi lekarza czy nauczyciela który odpowiedział za swój błąd :) Bzdury to wy "inteligencja" wasza mać mówicie. Darmozjady nieroby BU i tyle

jabialy
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-08-09 18:07:46
nauczyciel jak i lekarz za swój błąd odpowiada "głową" (tzw. zwolnieniem), uwierz mi, że ciężko znaleźć potem robotę kiedy w papierach nasr..e)

stanlej203
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-08-09 16:20:03
Ludzie nie przesadzajcie, że zasuwać na budowie, zwłaszcza jako brukarz jest tak lekko. Może nie zdajecie sobie sprawy, ale tam też trzeba myśleć. Na niwelatorze się znacie hmm? :) Ktoś musi robić i takie rzeczy, wszystkich za komputery nie wsadzą. Argument typu trzeba się było uczyć, mogliście sobie darować. Nie każdy rodzi się jednakowo zdolny, więc pozostaje się imać różnych sposobów zarobków. Nie wiem kto naopowiadał wam bzdur, że większość czasu się opiera o łopatę. Sam robię po budowach i wiem jak to jest, z tą różnicą, że na sprzęcie, co jednak też wiąże się z dużą odpowiedzialnością.

bleblezuza
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-08-09 16:43:25
komentarz usunięty przez użytkownika

fifek31
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 17:17:05
komentarz usunięty przez moderatora

yamaha7777
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-09 18:31:27
Zgadzam się z tobą całkowicie. Nie rozumiem często jak ludzie z pogardą patrzą na pracownika fizycznego.Mam technika i maturę a od 2 lat pracuje fizycznie w firmie usługowo-budowlanej.I powiem że naprawdę fajna jest ta praca,Oczywiście nie raz jest ciężko i nieprzyjemnie ale jak ma się coś w głowie to wszystko da radę.Jestem młodym człowiekiem bo mam 22 lata a zawdzięczam wiele mojej firmie budowlanej np.różnego rodzaju uprawnienia na sprzęt i prawka wszystkie kat mi porobili,przewóz.Ale nie raz też zamiatam miotłą np. chodnik czy ulice i nie mam z tym żadnego problemu.

Gasherman
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-08-09 16:18:06
na nie wentylowanej hali produkcyjnej też jest upał i duchota ale ludzie robia za 1,200 bo nie maja innej możliwości

Justyna0810
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-08-09 16:15:19
Tak ciężko pracują że drogi po remoncie są gorsze niż przed...

bleblezuza
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-08-09 16:46:09
komentarz usunięty przez użytkownika

anik84
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-09 17:55:18
to akurat system wygrywania przetargów publicznych..wygrywa najtańsza nie najlepsza ani nawet optymalna :)

bleblezuza
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-09 18:17:12
komentarz usunięty przez użytkownika

Justyna0810
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-09 18:22:27
Na zwykłe łatanie dziur nie trzeba przetargów a jest to robione w większości tak na odpi**ol że to naprawdę jest niebezpieczne dla kierowców. Nie chce obrażać wszystkich, bo niektóre nowe drogi są robione solidnie.

pawelst123
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-08-09 16:10:32
a gdzie kaski? gdzie bhp? wszystko przepite?

milmad
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-08-09 16:00:49
Nauczyciel lekarz urzednik ...... nie po to tyle lat studiowali zeby łopata machać !!!

szczeryham
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-09 16:33:47
Święta prawda!

eradicator
    Ocena: 2 (glosow:18)
2013-08-09 15:55:29
Lekarze, nauczyciele i niektórzy urzędnicy pracują ciężko umysłowo - jak lekarz spieprzy robotę, to ludzie umierają. jak nauczyciel spieprzy robotę, to wypuszczamy kolejne pokolenie przygłupów. a jak urzędnik coś spieprzy, to niszczy człowiekowi życie. Robotnicy pracują bardzo ciężko w takich warunkach, fakt, ale mają trochę mniej odpowiedzialną pracę. Poza tym gdyby chcieli i się starali to wcale nie musieliby tak tyrać za psie pieniądze.

eradicator
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-09 16:13:42
ciekawe skąd te minusy, co, prawda w oczy kole? dobrze zdaję sobie z tego sprawę bo sam jestem robotnikiem.

xyz1000
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-08-09 16:17:28
Lekarz spieprzy robote- nic mu nie zrobia. Koledzy lekarze i prawnicy nie pozwola na to. Nie wiem co musiałby zrobic zeby debila udupic. Nauczyciel spieprzy robote i ma to gdzies. polowa tych profesorkow uczy ze swoich starych zeszytów i narzekaja ze jeszcze kartkowki musza sprawdzic. Urzednik cos spieprzy to ciagnal ludzi po urzedach sadach i tak dalej, a urzedasek co? dalej grzeje dupe na ciepłym stołeczku. Jak nie ci robotnicy to inni beda musieli przyjsc i to zrobic, a to ze tyraja za psie pieniadze to juz nie ich wina tylko cudownego ustroju panujacego w naszym ''przepieknym'' kraju

eradicator
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-09 16:22:32
w jednej kwestii Polska powinna wziąć przykład z USA - płacić ludziom tyle, ile rzeczywiście powinni zarabiać, żeby godnie żyć.

CaliforniaGirl
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-09 16:31:41
tyle, że nauczyciel jest rozliczany ze swojej pracy i kontrolowany. Więc nie pierd**, że mają to gdzieś. Gdyby nie mieli tego gdzieś to nie byłoby tak "znienawidzonych" nauczycieli, którzy robili nam kartkówki niezapowiedziane i dręczyli nas a dzięki temu mamy teraz coś w głowie.

Lare
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-08-09 15:54:28
autor tego zdjęcia to d*bil niech przyjdzie do mojego biura gdzie w takie upały klimatyzajcja jest kiepska, a pozatym jak sobio pościeli tak się wyśpi uczyć się nie chciało wieśniaku to spier***** do niemiec worki trzepać po cemencie

bleblezuza
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-09 17:12:44
komentarz usunięty przez użytkownika

leonisko
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-09 15:51:27
Trzeba było się uczyć, a nie teraz płakać.

bleblezuza
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-09 18:18:14
Tylko kto tu płacze? Chyba autor absurdu.

wiej-ska19
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-09 15:41:16
Nie wyobrażam sobie dziadka po 60 wchodzącego po drabinie, który chce dożyć 'w spokoju' wieku emerytalnego

karmel23
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-08-09 15:40:55
To jak każdy by kur... kończył szkołę to kto by robił ,,drogi boiska" dla takich buraczanych leniów ??? Oni zawsze będą narzekać że im ciężko odwalą 8 godzin i leża w parku albo w domu!!!!! Walić leniuchów

sinponadskale
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-08-09 15:33:38
Tak, jako nauczyciel uważam, że pracuję ciężko i co?

analny_destruktor
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-08-09 15:46:46
Bo oni myślą że przerwa na kawke jest co 45 minut, a młodzież w gimnazjach jest grzeczna i ułożona, a szkoła to darmowa przechowalnia dzieci. Autor tej 'wiochy' niech się je^nie w łeb młotkiem najlepiej takim 10kg. Myślisz że robotnik ponosi taką samą odpowiedzialność karną/zawodową jak chirurg, urzędnik czy nauczyciel - kiedy np. podczas wycieczki uczeń się spije czy uczennica zajdzie w ciąże?

pi0trekk
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-09 15:48:34
Nie ma młotka 10 kilowego..

krzysiekpli
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-09 16:33:55
urzędnik i odpowiedzialność nowe połączenie

analny_destruktor
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-09 16:56:10
Niektórzy mają i to dużą, kiedy przez ich ręce przechodzą miliony z funduszy na specjalne projekty itp. są tacy co leją na wszystko i wszystkich ciepłym moczem i uchodzi im to na sucho, a są i tacy którzy prędzej czy później stają się kozłami ofiarnymi. Osobiście nie widze najmniejszego sensu takich porównań. Każda praca jest ważna, ale nie można każdej pracy mierzyć taką samą miarą.

wiosenka0
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-08-09 15:23:26
faktycznie... pracuję w biurze które jest teraz zamienione w piekarnik, do tego odpowiedzialność finansowa za i karna za moje decyzje taka że juz na dzień dobry odechciewa się pracować o podejmować decyzje... to jak? chcesz się zamienić z odmóżdżającego kopania łopatą dołów na moją?

mercedess
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-08-09 15:17:51
"Nie chciało się nosić teczki..." to teraz nie narzekaj!

pawel-wod
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-09 15:17:35
PRZECIEŻ TO PIASKOWNICA

slesz
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-08-09 15:10:27
Ciężkość pracy nie zależy od ilości przerzucanych kilogramów. Praca umysłowa też męczy może nie fizycznie, ale psychicznie, co jest chyba gorsze od zakwasów. Inną sprawą jest stosunek osobisty do pracy i mentalność, ale to w każdym przypadku znajdzie się ktoś zadowolony i ktoś narzekający na swoje zarobki.

LevvyOLN
    Ocena: 0 (glosow:18)
2013-08-09 14:47:40
To trzeba było do szkoły zapierdalać to by się teraz nie męczyli na słońcu

Bohaterowy9
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-08-09 14:49:27
Ciekawe jak ty skończysz,ludzie po studiach nie moa znaleźć pracy.Witamy w Polsce ;)

bobbbbb
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-09 15:09:21
czlowieku w dzisiejszych czasach bez znajomosci zostajesz dziadem.i tu nie chodzi o szkole

mephinx
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-09 15:21:11
Gdyby wszyscy zapierdzielali do szkoły to nie miałby kto kostki kłaść ;) Jeśli ktoś jest łebski i mu zależy to sobie poradzi, a jak ktoś leje na wszystko to nawet mgr na kwicie mu nie pomoże i taka przyszłość go czeka.

Ajatollach
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-09 15:56:58
Bohaterowy9 - pamietaj, że są studia i Studia. 80% ludzi idzie na bzdetne nikomu niepotrzebne kierunki więc wcale mnie nie dziwi, że pracy nie mogę znaleźć. Ludzie są leniwi i do tego głupi, bo myślą, że jak skończą cokolwiek to każdy da ich na dyrektorów. A natura ma to do siebie, że odsiewa głupotę. Zaden z moich znajomych z Polibudy nie szukał pracy dłużej niż miesiąc po odebraniu dyplomu. Większość dostała dobre kontrakty już w trakcie studiów.

Bohaterowy9
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 14:47:27
komentarz usunięty przez użytkownika

pajonczekbez
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-09 14:47:02
admin wziął w łapę czy do buzi, że takie coś na głównej się znalazło?

sedziadread
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-09 15:07:58
zdecydowanie do buzi. ta ściera lubi te klocki :)

Bohaterowy9
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-09 14:45:24
Może na tym zdjeciu nie widać żeby robotnicy pracowali ale naprawde cieżko jest na budowie.Mój wujek pracuje na budowie(na rusztowaniu) w pełnym slońcu przez 8-9 godzin,nie ma czasu na jedzenie nawet kanapek.Dlatego nie piszcie że robotnicy pala na zmiane papierosy i opieraja sie o łopate.

pawel1304
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-09 15:00:54
Nie, no proszę cię, na każdej budowie godz 10.30 to święta godzina i każdy idzie na śniadanie, jeśli twój wujek nie idzie to albo nie ma kanapek albo woli zapierniczać bez przerwy, a nie że nie ma czasu...

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-09 15:13:18
mój wujek to...mój wujek tamto....9-tka to twój wiek???

xeni
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-08-09 14:41:55
Akurat uchwycono że wszyscy robią. Normalny obraz wygląda tak że 2 kopie a 15 się patrzy, gada, pali papierosa, je kanapkę. Wszystko tylko nie robota... Nie chciało się uczyć to łopata w rękę i jazda...

bingo73
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-08-09 14:40:52
pracujący fizycznie zazdrości umysłowemu i odwrotnie: umysłowy zazdrości fizycznemu. Ja wychodzę z założenia: zazdrościsz komuś? To czemu sam tego nie robisz ... na naukę nigdy nie jest za późno, wiek też nie stanowi problemu, więc co stoi na przeszkodzie? Chcesz być posłem? a starałeś się niem zostać? Chcesz być lekarzem? a starałeś się nim zostać? Chcesz być robotnikiem? A dlaczego nim nie jesteś? Tyle w temacie.

M_E_M_O_93
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 14:37:15
komentarz usunięty przez moderatora

samarra
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-08-09 14:31:59
to idz cwoku stan przy stole operacyjnym i operuj przez 8 godzin bez przerwy czlowieka tak, zeby potem nie bylo pozwu do sadu za blad w sztuce lekarskiej za uczynienie kogos kaleka albo gorzej - martwym. Jak takie badziewie moze w ogole byc na glownej? Najwieksza wiocha to jest ten podpis sam w sobie. Idiotow nie brakuje.

kermitzaba
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-09 18:50:20
samarra,nie przejmuj się-patrząc po poziomie komentarzy,tych wszystkich minusach,to tylko chce się środkowy palec podnieść i wypiąć porządnie.To jest pier.dolone polaczkowo-ściągnąć wszystkich do sojego poziomu!! jak zachrzaniałem po nocach do kolokwiów,koledzy wołali-chodź na wódkę,jak zdawałem kolejne koszmarne egzaminy-koledzy wołali chodź na imprezkę.Teraz ja mam normalną pracę,życie i owszem-siedzę w klimatyzowanym pomieszczeniu własnej firmy,której się dorobiłem od zera,jadę na kredytach i leasingach,ryzykuję,ale najłatwiej to kur.wa stać i pier.dolić-"ten ch@j to się dorobił,grzyb

kermitzaba
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-09 18:54:05
j.ebany, niech go szlag trafi,żeby miał tak źle jak i ja!! a nie pomyśli jeden z drugim,że jak się balowało,bo się było na socjoadministrogównozarządzaniu,to pracodawcy mają takich cwaniczków w du.pie! Wolą dobrego absolwenta zawodówki!Także minusujcie durne pały,gimbusy,widać jaki jest poziom tego portalu, paru normalnych jest przy okazji takich tematów zakrzykiwanych przez małpiarnię. Wiocha dla was. Minusujcie TERAZ !!

marcin1975rm
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-08-09 14:31:34
Statystycznie co drugi podpiera się o łopatę...

sangre666
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-08-09 14:35:22
co drugi? to może w Niemczech. U nas 9 na 10 podpiera łopatę a 1 pracuje.

manamanam
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-08-09 14:19:28
Praca była by rzeczywiście ciężka, gdyby tylko wykonywali ją jak należy... albo w ogóle wykonywali. Przychodzą sobie na miejsce pracy i tylko, na zmianę palą papierosy i żrą kanapki. W przerwach pomiędzy żarciem i jaraniem zaczepiają kobiety wulgarnymi tekstami. Jak już się biorą do roboty, to jeden kopie, a reszta stoi i mu kibicuje. A kaska im leci, nie wiadomo za co.

kastus
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-08-09 14:13:27
Hahaah przestancie bo umre ze smiechu. Te leniwe malpy wiecznie stoja oparci o łopaty i nic nie robia, tylko popalaja pety.

carmamir
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-08-09 14:11:14
Co za kretyn dal taki podpis... Chyba ktos kto nie ma pojecia o pracy w biurze nie mowiac o prowadzeniu firmy... No oczywiscie dyrektorzy nic nie robia a jezdza Porsche, ale robol ciagnacy gowno przez pol miasta to ma super ciezka prace... Gdyby same takie robole byly to dalej bysmy chodowali cebule mieszkajac w chatce z drewna...

jurajska333
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 14:20:24
komentarz usunięty przez użytkownika

jurajska333
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-09 14:22:19
Pisze się hodowali panie wielki prezesie firmy :)

Neyho
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-08-09 14:11:12
Nie no śmiechłam Robolu - trzeba się było uczyć

narwal101
    Ocena: 13 (glosow:13)
2013-08-09 14:10:25
Różnych prac się w życiu imałem. Pracowałem też przez 3 lata jako nauczyciel (zaraz po studiach). Na budowie też parę lat. Powiem jednak tak- wolę pracę fizyczną. Fajrant i nic mnie nie obchodzi. Po szkole- ciągłe pisanie konspektów, sprawdzanie prac, uzupełnianie dziennika itp., na dodatek użeranie się z rozwydrzonymi gimbusami i ich wszystko wiedzącymi rodzicami- nie dziękuję. Zmęczenie psychiczne jest gorsze od fizycznego, do którego można się przyzwyczaić.

przemo_89
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-09 14:09:58
Widać, że ktoś kto to pisał nigdy nie pracował umysłowo. Najcięższa praca jaka jest to praca własnym mózgiem. Każdy umie wziąć łopatę i przerzucić tonę piasku...

krzysiekpli
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 16:37:17
nie nie każdy, i tona piachu to chyba w piaskownicy dla 1 dziecka

wwojtek13
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-08-09 14:03:09
Lekarz, stomatolog, protetyk - państwowa służba zdrowia: 38stopni w gabinecie, żaluzji w oknach brak bo kosztują, zasłonek nie można powiesić bo przepisy nie zezwalają. Okna na jedną stronę - zero przewiewu, drzwi do gabinetu nie można otworzyć bo przepisy... Do tego fartuch "państwowy" najtańszy - z materiałów sztucznych. Jakby było mało to jeszcze na dokładkę praca przy palniku - no bo protetyka. Wystarczyło się pouczyć za młodu i Panowie zamiast w piaskownicy, mogli by w tym gabinecie spędzać 8 godzin dziennie ;)

tolek44
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-09 14:00:17
A mówiła mama ucz się

oklahoma88
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-08-09 13:51:29
Wszyscy myślą, że nauczyciel nic nie robi, ma wakacje, ferie... Mylą się, nauczyciel ma ogrom pracy o której nikt nie wie... papierkowa robota po godzinach, przynoszenie pracy do domu, konspekty, ewaluacje... masakra...

jurajska333
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-08-09 13:59:42
Po godzinach ....45 minut to nie godzina po niej 10 minut przerwy i maks 6 lekcji dziennie.Drogie korepetycje za które jest czysta kasa bez podatku.

CaliforniaGirl
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-08-09 14:11:05
Drogie korepetycje? Haha Wiesz ile nauczyciele biorą za korepetycje, a jak trudno znaleźć w dzisiejszych czasach kogoś, kto chce je brać. Tak 45 minut i 6 lekcji dziennie, a ile dodatkowych nieodpłatnych rzeczy. Użeranie się z bachorami, słuchanie epitetów, i strach, że jak takiemu zwrócisz uwagę, albo, że dotkniesz go to wykorzysta to i wylecisz z pracy. Niestety kiedyś praca nauczyciela to było marzenie, dzieci nie były rozpieszczone a rodzice mieli respekt do nich jako ludzi którzy kształtują przyszłość ich pociechy.

jurajska333
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-08-09 14:17:46
Wiem ile kosztują korepetycje średnio 30-50 za godzine.Dobry nauczyciel potrafi tak zająć czas dzieciakom na lekcji że do głowy im nie przyjdzie dokuczanie ale jak się jest miernym nauczycielem to na łeb dzieciaki włażą.

CaliforniaGirl
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-09 14:22:55
Widzę, że kobieto nie masz kompletnie pojęcia o czym mówisz a ten durny argument - dobry nauczyciel nie da sobie wejść na głowę - to tylko gimbusy, ich rodzice albo niedoszłe magisterki są w stanie przytoczyć. Niestety teraz nauczyciel nie może zrobić nic, bo zaraz ma sprawę w sądzie o naruszenie nietykalności. Kiedyś dostałby linijką. Poza tym w gimnazjum jeden drugiemu chce pokazać, że jest przypałowy i czy nauczyciel fajny, czy nie taki margines chce udowodnić swojej klasie, kto rządzi.

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-09 15:19:48
Jurajska, co z tego że lekcja trwa 45 minut? Ujadaj się przez 45 minut x6 dziennie z debilną gimbazą. Na przerwie co najlżej możesz dziennik uzupełnić. Pełno papierów do domu przynosisz, sprawdziany , zeszyty, egzaminy, z oświaty jakieś gówna. Zjesz obiad i znowu do roboty aby to wypełnić. Taki nauczyciel odpowiada za przyszłość naszych dzieci bo rodzice teraz umywają ręce, oddają dziecko do szkoły i samo ma się wychować. Ciężko jest zająć się własnymi dziećmi a co dopiero 30..

wilq45
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 10:54:29
jurajska333 to przecież możesz zmienić zawód na nauczyciela - będziesz nic nie robić 6 godzin po 45 minut co chwila przerwa, wakacje ferie itd. A nie pierd.........farmazony że ci źle

rekin666
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-08-09 13:50:50
Co za opis !!! Demagogia w czystej postaci. Każdy ciężko pracuje, wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.

BatNaWas
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-08-09 13:43:04
Ja wykonywałem takie roboty w Polsce. Moja matka jest nauczycielką i wierz mi że nie zamienił bym się na użeranie się z dziećmi a zwłaszcza ich rodzicami. Upały szybko miną. Zresztą kiedy ja szedłem spać po ciężkim dniu, moja matka siedziała do nocy przygotowując prace na następny dzień.

sebutza
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-08-09 13:41:32
A pół roku zimą się opie***lają. Zastanow sie co piszesz śmie*ciu.

Bajabanger
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-09 13:52:04
komentarz usunięty przez moderatora

Coreyiowa
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-09 13:59:07
Nie wiem, czy zauważyłeś/aś ale w zeszłym roku zima trwała prawie do końca kwietnia. Taki u Nas nowy klimat teraz. ZIMA i LATO. Nic innego nie ma :)

TheTerminator
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-09 14:00:24
komentarz usunięty przez moderatora

sunday789
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-08-09 13:36:05
To wstawił chyba ktoś komu na maturze nie poszło. Przykro mi ale podejrzewam, że przynajmniej jeden z tych gości ma wyższe wykształcenie. W prawdziwym życiu oprócz wykształcenia i znajomości trzeba mieć jeszcze szczęście. Robotnicy fizyczni są siłą napędową narodu i większości to bardzo inteligentni ludzie w odróżnieniu od np. większości urzędników. Niestety wykształcenie nie idzie w parze z inteligencją

rabel1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-09 13:31:26
Zdjęcie to można zobaczyć w Wikipedii pod hasłem "roboty budowlane". Widziałem je już z pół roku temu więc nie może być zrobione w tegoroczne lato...Znowu ktoś chciał zaistnieć i wymyślił coś co nie istnieje. Jedyną wiochą chyba jest to ilu ludzi jest na takim małym kawałku. Ale nieraz widziałem pospolite ruszenie budowlane gdzie przez 2 godziny 40 chłopa robiło robotę która by normalnie trwała 2 tygodnie. A czemu? Bo był odbiór..Najlepiej pospolite ruszenie budowlane wychodzi na robotach ziemnych, trawnikach itd. od razu widać efekt. Co do pracy w upale - fakt ciężko jest robić, ale

Karoolinka77
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-08-09 13:26:03
sie nie nosilo teczki... sie nosi woreczki : )

drvector
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-09 13:52:54
Mam kumpla ktory jest budowlancem, chodzil do OHP bo z podstawowki go wywalili za "zacne" wyniki w nauce, ma swoja firme ktora tworzyl sam od podstaw i teraz ma kasy jak lodu i uwierz mi wielu pseudo magistrow ktorzy poszli na studia tylko po to zeby jeszcze pare lat przebalowac, by sie z nim zamienilo, sam mam firme i mam w d*pie jaki masz papier, liczy sie to co umiesz zrobic nie odwalajac fuszery.

slaviop
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-09 13:21:59
Pytanie do tych wykształconych... jak wszyscy będziecie mieć wyższe wykształcenie , kasę i zajebiste domy z ogrodem to kto będzie pracował fizycznie? Kto wybuduje wam nowy dom , kto wybuduje drogi , zaopiekuje się ogrodem? Szanujmy pracę innych , zwłaszcza polskich budowlańców zanim wyjadą na zachód za lepszym chlebem i warunkami socjalnymi. Może być tak że jak ich zabraknie to sami będziecie musieli w upale albo w zimnie lub na deszczu wybrukować sobie podwórko. Kto was wtedy doceni i jak się poczujecie jak powiedzą o was robol?

CaliforniaGirl
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-09 13:33:45
W Polsce znajdzie się zawsze wielu młodych cwaniaków, którym nie chce się uczyć bo "robota na budowie zawsze się znajdzie", więc chyba o to nie trzeba się martwić. Praca na budowie, jak każda praca fizyczna przeznaczona jest dla osób z reguły nie wykształconych, ale owszem - zgodzę się - jest potrzebna. Zawsze tak było, że robotnicy już od czasów Mezopotamii to ludzie tacy, którzy albo nie chcieli albo nie mogli się uczyć, w dzisiejszych czasach w 90% - jest to ten pierwszy powód. Przyjdzie zrobi swoje i o nic się nie martwi. A ciepło, zimno - każdemu doskwiera.

michalng
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-09 14:14:14
Jak to kto , imigranci. Tak to się odbywa. Ściąga się robotników z zagranicy , z biedniejszych krajów. Tak robią nasi w GB. Jak my się dorobimy i będzie kłopot ze znalezieniem ludzi do jakiś prac to otworzymy sobie rynek pracy i ściągniemy np Ukraińców.Juz tak jest w niektórych zawodach. np panie do sprzątania mieszkań/domów to w większości imigrantki ze wschodu.

biegaczka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-12 12:24:09
Pytanie do slaviop i fizycznych... Jak wszyscy będą latać z łopatą, to kto wykształci Twoje dzieci? Kto będzie się starał w szkole naprawić choć trochę tę PATOLOGIĘ, którą dzieci mają w domu, którą organizują im poj@bani niejednokrotnie rodzice?

margola1233
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-09 13:17:49
Chyba ktos im krzyknal ze robi zdjecie , wszyscy zlapali lopaty i do roboty :D

shiroki
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-09 13:17:41
A co to za pierniczenie! Na zdrowie im pójdzie. To lekarz zapierniczający w upale, to kurna co? Sielanke ma? A salowa? A matka z dziećmi to w upale pewnie leżakuje? A w biurze to robota sama się załatwia, tak? Poziom inteligencji człowieka, który napisał komentarz do tego jest żenujący. Każdy cięzko pracuje czy deszczyk pada, czy słonko świeci, zapierniczac trzeba by na kawałek chleba starczyło. Luzy to mają tylko obiboki, darmozjady, uczniowie, bezrobotni i emeryci. Nie musza pracować, bo inni za nich zapierdalają! A jak się do szkoły nie chodziło i się leniuchowało to teraz pracować trza!

Arisa1991
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-09 13:12:24
do mądrujące tu GIMBAZY -nie wszyscy chcą i nie wszyscy muszą być prezesami i nosić teczkę , kiedyś większość z was i tak będzie zasuwać przy łopacie bo innej pracy nie będzie

Arisa1991
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-09 13:09:54
rolnicy zapie**** w upale pozdrawiają

obermajster
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 13:07:36
20-stu jest... fakt niektórzy schowani za innymi, jeden całkiem po prawej zza drzew wystaje lekko.

skrzyp81
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-09 13:07:09
Nie chciało się nosić teczki, teraz dzwigasie woreczki

oskarekhaha
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-09 13:05:20
ja pierdziele... tydzien w roku jest tak upalny naprawde...przez ktory spia pod samochodami albo pod drzewami sie chowaja czesto z roznymi %%%%...praca wykonywana na odwal sie i nawet nie adekwatna do zarobkow. 10 osob na tym zdjeciu sie podpiera o narzedzia przeznaczone do pracy :D znam pare osob ktore pracuja w tego typu fimach i naprawde jestem godzien podziwu bo pracuja a reszta...obiboki :) rownie dobrze mogli by siedziec na wiejskiej efekty by byly takie same

romansm
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-09 13:04:12
autorowi proponuje przyjsc zalozyc w upale na bloku operacyjnym bez klimatyzacji zespolenie DHS pod promieniami RTG - mundurek chirurgiczny, dlugi fartuch olowiany i plastikowy fartuch jałowy. pomijajac wiedze merytoryczna.

danzby
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 12:53:32
18(tylu naliczylem) robotnikow na tak "wielkiej "powierzchni? co oni tak k...a robia? wielkie NIC...najwieksze zageszczenie robotnikow na m2 w swiecie,wpisac ich do ksiegi Guinessa i w nagrode kazdemu dac butleke zimnego Guinessa...

Pawko88
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-09 12:47:54
masz problem z tym? Kto ci bronił zostać lekarzem czy nauczycielem ? Jeśli masz dzieci i uwazasz, że w szkole jest tak super albo rpaca lekarza jest tak lajtowa to pchaj swoje dzieci w tym kierunku:)

TheTerminator
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-09 12:46:29
komentarz usunięty przez moderatora

davidstar
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-09 13:00:33
komentarz usunięty przez użytkownika

TheTerminator
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-09 13:10:06
komentarz usunięty przez moderatora

St3v3n
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-09 12:29:51
A ja proponuję zastanowić się nad starym powiedzeniem życzącym komuś jak najgorzej: "Obyś cudze dzieci uczył" Uwierz mi, chyba wolałbym machać łopatą...

Samsara
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-08-09 12:28:02
Tylko że to jest praca fizyczna. A praca fizyczna z założenia ma być ciężka. Także nie wzrusza mnie to, że w upale ktoś musi kopać dół. Ktoś inny w tym upale też musi się zginać, np. na magazynie bez klimatyzacji przy kompletacji zamówień po 10h non stop w ruchu i nie ma zmiłuj.

b13dr0n4
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-09 12:27:49
Fenomen polskiego robotnika polega na tym, że nieważne o której godzinie się obok niego przechodzi to on zawsze ma przerwę.

hawkbrd
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-09 12:27:36
tak owszem ciężka praca, ale upały masz kilka tygodni, praca w sezonie 5 miesięcy a później zima i oczekiwanie na prace do wiosny :) Lekarz cały rok nauczyciel cały rok urzędnik cały rok. Pozdrawiam Lekarz

Nasi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-09 12:47:28
robotniku jak Ci żal to zamiast imprezować i bawić się za młodu trzeba było się uczyć i troszkę więcej czytać, każdy swój los kuje. hmm ciekawe jeszcze kogo tu obwinić za trudną sytuację ;) Pozdrawiam lekarzy :)

hawkbrd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 12:26:23
komentarz usunięty przez użytkownika

MINTOR
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-09 12:15:40
Praca lekarza może być bardzo odpowiedzialna, a nauczyciel w gimnazjum też nie ma lekko.

Hehe2013
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-09 12:15:36
Hm obrazek to tylko przykład.Ja pracowałem na budowach jako instalator.Wiedzy trzeba mieć więcej niż nauczyciel (z zakresu fizyki,elektryki,elektroniki) nie powiem że więcej niż chirurg.Odpowiedzialność spora (instalacje gazowe ,elektryczne).Zarobki średnie.Doły też trzeba było kopać-w słońcu czy na mrozie.Oczywiście wszystko to na czarno.A cegła może na łeb spaść itp.Więc niech mi nikt tu nie broni urzędasów,nauczycieli ,czyt też (niektórych) lekarzy.

CaliforniaGirl
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-08-09 12:48:07
większą wiedzę od nauczyciela co za absurd hehe. Skoro taki robotnik nie kończy nawet szkoły średniej to absurdem jest, że on wie więcej od nauczyciela fizyki. Wiadomo, że połowa robotników to blokersi bez wykształcenia i aspiracji wzruszający ramionami, że po co się uczyć jak na budowie zawsze praca będzie. No ale na słońcu możesz się rozebrać do spodenek a lekarz ma strój z którego się nie rozbierze, mimo, że w sali też upał. A to, że na czarno - jeśli się zgadzasz na to, to jest to twój problem. A skoro taką wielką wiedzę masz to czemu nie będziesz wykładał tej fizyki w szkole?

martin987
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-09 12:15:05
Fizycznie moze i ciezsza ale chyba nikt nie oczekuje od lekarza ze bedzie harowal miesniami? IQ wrzucajacego to max 40

maryska2112
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-08-09 12:06:36
Moj chlop w te upaly zapiernicza na budowie od 6 rano do 19 i pierwsze co robi to idzie do baru na zimne piwo, bo inaczej by nie wyrobil...

Bajabanger
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-09 13:13:20
komentarz usunięty przez moderatora

maryska2112
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-22 17:29:45
sam jestes tepa pala

alopi_90
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-09 12:01:45
Nie chciało się nosić teczki to trzeba kopać dołeczki...

Dniowiec
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-09 12:01:22
Najlepsze jet to, że paru pracuje a reszta sie opierdala. Odpowiedzialności żadnej a wyplata nie gorsza niż nauczyciela lub inżyniera. I po co się uczyć ??

wojak93
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-09 12:00:04
kilku robi reszta stoi i udaje normalka !!! do szkoły sie nie chcialo chodzic to tak jest !!!

i.nasa
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-09 11:52:11
Czterech faktycznie coś tam dłubie w ziemi, reszta statyści :D

mlodygasior
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-09 11:47:36
Kto ma szkołę ten ma lżej :D hehe

domek102
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-09 11:45:54
Widzę ogromna odpowiedzialność w pracy bo się szpadel od łopaty może złamać, albo piasek rozsypać. Po robocie czapke na głowę i wszystko w dupie bo za nic nie odpowiadam. A te upały przez tydzien w roku są.

MrPat
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-08-09 11:43:19
Nie chciało się nosić teczki, to się nosi woreczki xD

davidstar
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-09 11:42:15
komentarz usunięty przez użytkownika

pawelekkominek
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-08-09 11:40:58
nikt nikomu nie broni zostać lekarzem, nauczycielem etc. każdy z nas ma wybór, więc później pretensje można mieć tylko do siebie samego ze wykonuje się taką a nie inną prace:P

Brogi
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-09 11:36:41
Znam lekarza, który cały dzień tyra w nieklimatyzowanym pokoju na poddaszu, gdzie nie można otworzyc okna. Wydaje mi się, że nie jest to łatwa i przyjemna praca,więc jak nic nie wiesz na ten temat to nie wstawiaj takich rzeczy...

Dimdam
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-09 11:29:59
To to jeszcze jest nic. Jak chcesz wiedzieć co to jest ciężka praca to się na kopalnie zatrudnij

Dimdam
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 11:28:21
komentarz usunięty przez użytkownika

RyboLeon
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-09 11:27:38
Przeważnie jedna osoba robi, a reszta się przygląda.

gurool
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-08-09 11:25:50
urzędasy mają najlepsze fuchy, 7 tyś średnio się tam zarabia i się pierdzi w stołek i popija kawkę przed pasjansem.

gnida0000
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-09 11:29:18
Nie.Zwykły urzędnik w Urzędzie Pracy zarabia 1400 na rękę, bynajmniej w moim mieście.

obermajster
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-09 11:43:16
ale jesteś pajac, kto Tobie takich głupot naopowiadał... owszem, bywa i 7 klocków, ale to tyczy się ludzi na wyższych stołkach i to w dużych miastach - kierownik komórki, naczelnik, księgowa itp, "przeciętniak od czarnej roboty" bierze trochę ponad najniższą krajową, wystarczy spojrzeć po ofertach pracy z urzędów, gdzie często podawane jest oferowane wynagrodzenie. a i jeszcze jedno - to co pisze poparte jest doświadczeniem, bo troszkę z urzędami miałem do czynienia (na szczęście już nie).

Samsara
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-09 12:24:33
To zostań urzędasem. Co za problem? Składasz papiery do jakiegoś ministerstwa na dane ogłoszenie, idziesz na egzamin z wiedzy ogólnej (geografia, historia, matematyka, literatura, informatyka, kodeksy prawa cywilnego, prawa administracyjnego i prawa pracy + znajomość kilku wymaganych ustaw), następnie wycinasz 300 osób starających się o to stanowisko bo osiągasz oczywiście najlepszy wynik, lądujesz w końcu na rozmowie w języku angielskim, przedstawiasz papiery z politechniki (żadne szkoły zarządzania duperelami) i masz pracę za te 7 koła. To przecież takie proste :-)

manamanam
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-09 14:21:13
gnida0000 sprawdź w słowniku znaczenie słowa "bynajmniej". Błagam

kosibek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-09 11:23:08
komentarz usunięty przez użytkownika

xberton
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-08-09 11:18:52
Ku*wa nikt nie bronił dojść tobie ani tym robotnikom w te miejsce gdzie są lekarze, urzędnicy itd. Co za lewak to wrzucił masakra...

cinek890
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 11:18:49
pomijajac fakt ze jak tem wzrasta pow 32 st to roboty nie powinny byc prowadzone....

obermajster
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-09 11:18:11
duzi chłopcy w dużej piaskownicy... i nawet koparę mają oooo! (p.s. oczywiście komentarz z "przymróżeniem oka" i całym szacunkiem dla bohaterów zdjęcia)

akira85
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-09 11:10:43
I tak sie chodnik zapadnie a droga popeka - zero odpowiedzialnosci

siecino1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 11:09:11
W takich Niemczech przeciętny robotnik zarabia znacznie więcej niż przeciętny urzędnik. Patrząc na poziom życia w Niemczech można przyjąć, że wiedzą co robią.

Baron_Sanedi
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-09 11:08:43
Praca ta lekka nie jest ale gdybyście się wzieli za robote umysłową to wiedzielibyście, że intensywna praca umysłowa, jest o wiele bardziej męcząca psychicznie niż praca fizyczna. Mózg podczas intensywnej pracy (myślenia) zużywa 10x więcej energii niż inne czesci ciała!! Zmęczenie psychiczne jest większe niż fizyczne!!

Pufdudy
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-08-09 11:02:34
a ja nie mam skończonych studiów a posiadam własną dobrze prosperującą firmę Wystarczy ruszyć głową i mieć pomysł i nie trzeba mieć wyższego wykształcenia by do czegoś w życiu dojść Pozdro

azagthoth666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-09 11:02:25
Absurd dodany przez 21-latka, więc co tu więcej komentować. Szkoda tylko, że admin też osioł dodając takie coś na główną.

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-09 11:02:12
jacekplacek666 Po tym co napisałeś widać, że gówno wiesz o edukacji wyższej. Jest dokładnie na odwrót niż napisałeś - to na kierunkach technicznych na ogół nauka przebiega bardziej schematycznie. Z drugiej strony kierunek kierunkowi nierówny i ciężko jest ogólnie mówić o "studiach humanistycznych" czy też "technicznych". Zgadzam się, że wielu absolwentów uczelni jest nieukami ale to nie dotyczy tylko humanistów. Sam skończyłem kierunek humanistyczny a teraz pracuję na wysokim stanowisku w firmie IT i to czego się nauczyłem na studiach wykorzystuję na co dzień w pracy.

Sightshield
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-08-09 10:59:17
Wspolczuje tym którzy musza siedzieć w tym upale z lopata. Niestety dzisiaj nawet konczac studia nie mamy pewności ze dostaniemy prace, wiec nie piszcie ze zasłużyli na to. Jeśli chodzi o urzednikow to problemem jest to ze jest ich zbyt dużo. Dajmy na to urząd skarbowy. Tych urzedasow jest tylko o polowe mniej niż ludzi posiadających wlasna firme. Niestety w tym kraju nie oplaca się mieć własnej firmy bo cie skroją do cna tylko lepiej jest pracować w urzędzie i doic biednych obywateli.

mk82
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-09 10:57:42
W czym masz problem, przecież wystarczy jedynie dostać się na medycynę i tylko ją skończyć i już jesteś lekarzem! Wtedy również będziesz mógł sobie ponarzekać.... Wszystko przed tobą, powodzenia!

magicznamagda
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-09 10:56:27
lekarz,nauczyciel i urzędnik uczył się i kończył studia właśnie po to żeby nie przebierać łopatą w taki czy inny dzień.nie chciało się nosić teczki,trzeba nosić beleczki.nie widzę wiochy.

sokownik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-09 11:03:28
też skończyłem studia-(techniczne)a z powodu braku pracy musiałem tyrać przy kostce brukowej-i wiesz co -to jedno z cięższych zajęć!

UkaRZ
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-08-09 10:52:00
Jak widzę takie obrazki to mam chęć się z Nimi zamienić. Bo oni mają po 1 mniejszą odpowiedzialność po 2 więcej wolnego po 3 porównywalną jak nie taką samą płacę. Przy takiej pracy można z siłki zrezygnować:)

sokownik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 11:01:05
to czemu się nie zamienisz?ale miej świadomosć,że jeśli już mają wolne to w okresie zimowym-zazwyczaj urlop bezpłatny,także nie wiem czy to takie super.

UkaRZ
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 17:50:33
Ha i zaskoczę Cię chciałem zmienić ale gościu który ze mną rozmawiał powiedział "takim jak Ty to biureczko pasuje". Więc jak to było powiedziane "zapier***ać trzeba".

ydab
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-09 10:47:20
wiochą to jest to, ze to jest na głównej

LeSaux
    Ocena: 84 (glosow:222)
2013-08-09 10:45:05
Kto daje na główną takie gufna ?? Wczoraj był upał, dzisiaj nie ma, za trzy dni będzie burza a w grudniu mróz i śnieg. Taki już u nas klimat. Kardiochirurg faktycznie w upale łopatą nie macha, ale też ma pracę ciut cięższą od leżenia. I odpowiedzilaność trochę inną.

malgolina
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-09 11:15:13
Dobrze napisane :) Pracy robotnika nie ma co porównywać do pracy lekarzy. Każda jest dla tych ludzi ciężka, każdy z nas może powiedzieć, że zmęczył się w pracy. Choć nie każdy męczy się fizycznie.

bleblezuza
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-09 11:20:32
komentarz usunięty przez użytkownika

otookojokoono
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-08-09 11:33:39
O jakiej odpowiedzialności mówisz? Podaj przykład lekarza który poniósłby karę większą niż nagana (czyli nic). Lekarze kryją sobie tyłki na wzajem i dopiero jak przyjeżdża telewizja - wtedy zaczyna się strach.

samarra
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-09 14:44:01
otookojokoono rany, kto Ci takich glupot naopowiadal, chlopcze?

twojastara543
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-10 14:01:48
Po liczbie minusów widać ile łopaciarzy jest na wiosce.

Gonzo666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-13 19:59:30
komentarz usunięty przez moderatora

kamuimac
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-08-09 10:45:04
powiedzenie "nie chciało sie nosic teczki trzeba dzwigac woreczki , chodzilo sie na wagary trzeba dzwigac ciezary nie wzielo sie z niczego" - i ciemny ludzie praca umyslowa jest duzo bardziej męcząca niz ta fizyczna -glownie dlatego ze musisz brac na siebie odpowiedzialnosc za to co robisz - taki robol nic nie musi tylko zapierd......

jacekplacek666
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-09 10:53:43
Szczegolnie lekarze biora odpowiedzialnosc za swoja prace. Przeciez tyle jest "ujawnianych" bledow medycznych, tylu skazanych lekarzy, a w prasie czy necie w zasadzie nikt sie nie skarzy na "fachowosc" lekarzy.

pichorek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-09 10:44:38
Wysiłek psychiczny też wpływa na samopoczucie człowieka,nikt wam nie bronił pracowania w innym zawodzie.Też pracowałem fizycznie i uwierz w gorszych warunkach jak oni.Ale się uczę bo warto.A jeżeli studiujesz jakiś z dupy kierunek to się nie dziwie ,że nie masz pracy :)

dragons86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 10:53:33
Heh się okaże czy warto.

CaliforniaGirl
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-08-09 10:42:51
Co za idiotyczny, zakompleksiony absurd! Z urzędnikami się zgodzę, ale z nauczycielami czy lekarzami!? Opieka zdrowotna jest jaka jest, ale porównując kopanie rowów do odpowiedzialności za czyjeś życie!? Niejeden chętnie by się zamienił - podobna pensja, ciężko bo ciężko ale widać, że mocne chłopy, opali się, bez koszulki polata, nie raz jeden robi 10 sobie siedzi. A praca nauczyciela!? Czy ty wiesz co to za praca za marne 1500 góra 2000 pln!? Użeranie się z bachorami coraz głupszymi, które traktują cię jak śmiecia. To nie te czasy, teraz ledwo dotkniesz dziecko i wylatujesz

CaliforniaGirl
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-09 10:46:57
Nikt ci nie bronił się wykształcić. Tacy ludzie pracują na budowie na własne życzenie. Jeśli się uczyć nie chciało. Ty wiesz co się dzieje w szpitalach - jaka to prosta praca!? Nauczyciel nic nie może, nie jest autorytetem jak kiedyś przy tych rozpieszczonych bachorach i do tego durni rodzice "Mój Jasiu!? on na pewno by nic takiego nie zrobił" i zwalają odpowiedzialność rodzicielką na plecy nauczyciela. Na budowie nie jest tak źle, upały są przez 1-2 miesiące w roku. Lekarz odpowiada za życie, robotnik za kostkę brukową. Z resztą nie raz widziałam jak sobie z fajeczką siedzą.

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-09 10:54:00
komentarz usunięty przez użytkownika

CaliforniaGirl
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-09 12:05:12
Davidstar - SPAM

paciapacia
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-09 10:40:09
Bronił ci ktoś zostać lekarzem? Po drugie wiele więcej pracują jak ty. A po trzecie jak jesteś taki kozak i jak sobie rącze rozwalisz na koparce to nie przychodź do lekarza, bądź twardy, przecież więcej i lepiej pracujesz!

Beledandi
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-08-09 10:37:18
Jestem nauczycielem i nadal twierdze ze mam ciężka prace :>

LeSaux
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-09 10:50:48
Szczególnie w lipcu i sierpniu zachrzan taki, że nawet ołówka nie ma kiedy zatemperować ;)

azagthoth666
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-08-09 10:36:51
Trzeba się było uczyć, nikt nikomu nie bronił, ja zasłużyłem żeby sobie leżeć do góry brzuchem w wakacje, jak wam coś nie pasuje to zapraszam do pracy do szkoły. Banda zazdrośników. Musicie się z tym pogodzić, że Ci mądrzejsi pracują umysłowo a Ci mniej rozgarnięci są siłą roboczą i muszą zap..... tak trudno to zrozumieć?

pencammm
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-09 10:42:43
Uczyć się? Nie znasz życia. Tam często pracują ludzie po studiach. Po prostu dzieciaku nie znasz życia. Nie masz rodziny na utrzymaniu. Nie masz ciężkiej sytuacji. Tak trudno to zrozumieć?

jacekplacek666
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-09 10:50:59
Beka. Akurat do zawodu nauczyciela ida same niedouki bez ambicji. Przeciez studia humanistyczne wybieraja malo inteligentne kujony, bo studia techniczne wymagaja inteligencji i myslenia, a nie wkuwania regulek. Ja mam wyksztalcenie srednie, pracuje niewiele wiecej niz nauczyciel, a zarabiam lekko 2x wiecej. Ps. Moja znajoma polonistka nie rozroznia "benajmniej" od "przynajmniej". I to sa ci inteligenci? Raczej wyksztalciuchy.

CaliforniaGirl
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-08-09 10:51:35
Ok, zdarza się taka sytuacja, że musisz brać za łopatę - ale prawda jest taka, że 90% budowlańców nie kończy studiów, bo nie ma większych aspiracji a na budowie zawsze pracę znajdzie. Ale do cholery mówić, że machanie łopatą jest cięższe od odpowiedzialności za czyjeś życie czy wychowanie i kształtowanie przyszłego pokolenia, bo niestety często nauczyciel musi pełnić tą rolę bo rodzicom się w dupach poprzewracało i myślą, że nauczyciel wychowa za nich. A robotnik za co jest odpowiedzialny? O nic się nie martwi - zrobi swoje i tyle. Bez nadgodzin albo za darmo.

azagthoth666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 10:51:52
każdy jest kowalem swojego losu, nie mam ciężkiej sytuacji bo żyje tak żeby było mi dobrze, i nie nazywaj mnie dzieciakiem bo g... o mnie wiesz.

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-09 10:52:36
pencamm Koleś 22 lata (przynajmniej tyle masz podane w profilu) i do innych pisze "dzieciaku"... zaraz tu padnę. Owszem, może pracują ludzie po studiach... takich jak Marketing i Zarządzanie, Europeistyka czy jakieś gówno warte nauki społeczne wszelkiej maści, albo po prostu osoby, które skończyły płatne prywatne uczelnie imitujące prawdziwe szkoły wyższe. Pomijam fakt, że Twoja wypowiedź nie ma nic wspólnego z tematem. Nikt tu nie mówi o ciężkiej sytuacji, tylko o tym, czy pracownicy fizyczni faktycznie ciężej pracują niż nauczyciele, urzędnicy itp.

pencammm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 12:49:37
Tak samo jak nie macie prawa oceniać ludzi pracujących tam. Zresztą o czym my gadamy? Jak na budowach zarabiają więcej niż nauczyciele. Śmiechu warte te wasze rozkminy na te tematy.

b483
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-08-09 10:34:34
a więc pracą można nazwać tylko zasuwanie łopatą? komuś tutaj wyobraźni brakuje.

z7eb
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-08-09 10:34:30
Trzeba było się uczyć

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-09 10:39:04
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-09 11:47:25
Bylibyśmy wtedy krajem z największą ilością wykształconych ludzi na świecie. I z racji tego, część z nich wyjechałaby do innych krajów pracować, bo mielibyśmy za dużo pracowników umysłowych. Zwykłych "roboli" by było za mało, więc sprowadzilibyśmy ich Ukrainy, Bułgarii, Rumunii i Chin :D

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-09 10:34:15
jaka DUŻA PIASKOWNICA!!!....co za matoł ustawił tylu ludzi na takim małym terenie....a gdzie operator???...powinien piach rozsypywać przednią łyżką....z taką organizacją to do du**...a ilu w rzeczywistości pracuje???....bo większość się gapi bądź podpiera

szatano999
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-09 10:39:15
mnie to na jakiś spęd wygląda...pewnie miasto buli to wewaliło paru bezrobotnych albo z Hufca....normalna firma na umowę zlecenie by zapier*** aż miło....a nie wszyscy mogą być lekarzami czy nauczycielami....nikt wam nie bronił!!!...to teraz niech machają łopatą bo nici z akordu

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-09 10:34:07
komentarz usunięty przez użytkownika

elwino
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 20:28:42
wiły się bo pewnie wyszły z jakiegoś pacjenta który te robaki miał. To co miał z nimi zrobić ten sanitariusz, strzepnąć na środku korytarza czy pojechać do brudownika odkazić wózek? Zresztą k*rwa zdecyduj się czy narzekasz na lekarzy czy na standardy w szpitalu, bo to dwie różne sprawy

Jozinox111
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-09 10:30:13
ja też tak pracuje, 7zł za godzinę. Jedna przerwa 15min, w 10 godzinnym czasie pracy. A jakiś nauczyciel, lekarz, czy urzędnik, pracuje 10 razy lżej, i zarabia 2 razy więcej. JAK TAK MOŻE KU*WA BYĆ?

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-09 10:36:46
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-09 10:38:03
komentarz usunięty przez użytkownika

bleblezuza
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-09 11:05:34
komentarz usunięty przez użytkownika

miszcz82
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-09 10:24:50
komentarz usunięty przez użytkownika

anish
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-08-08 22:29:21
bo praca jest ciężka tylko jak machasz łopatą. autor ograniczony az smutek dupe ściska

Bugles
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-08-08 22:16:35
wiem jak to jest... jestem operatorem 20letniej koparki (o klimie i innych bajerach z tego cata mogę zapomnieć)... dzisiaj 53st. w budzie... pracowalem tez w PRD więc wiem co oni przechodzą. i GÓWNO !! Prawda, robili z nami magistrowie, doktorzy itp...

orion4444
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-08 22:11:36
Chłopaki jeszcze widać dają radę bo się nie świecą. Nie da się ukryć że mają przej..ane.

tornado098
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-08 22:07:10
Szanuje tych ludzi bo dzieki nim można jakos przejechać po kraju natomiast boli mnie co innego ze od czsu transformacji im ciężej człowiek pracuje tym gorzej jest oplacany to sa uroki demokracji a do buraka który naciska na wyszsze wyksztalcenie to powiem tak szanuje tylko naukowców cala reszta to pasożyty na których ci ludzie pracuja mysle ze to kidys szlak trafi

Gruby1911
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-08 21:36:34
Hehe Znam Ten Bol Mam tak samo hehe Ale wy koledzy Po co sie klucicie Jeden ma tak Drugi innaczej Wiec po co te gadki... Ja jestem Fizyczny I jakos Nie Narzekam Ze Musze pracowac w taki upal A tez Robie na Sloncu

kadi1971
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-08 21:36:17
Najłatwiej rządzić skłóconym narodem, kiedyś przynajmniej wiedzieliśmy kto jest zły, a teraz napuszcza się jednych na drugich. Gratuluję

szefo125
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-08 21:00:16
komentarz usunięty przez moderatora

lebkon
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-08-08 20:50:55
Jak widze tylko 3 macha łopatami reszta głownie sie o nie podpiera

slashxxl
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-08 20:25:02
Czytaj opis kolego .... kto narzeka. Wystawiłem to z szacunku dla ludzi który ciężko pracują fizycznie. W tym kartoflano-buracznym kraju słychać tylko narzekania lekarzy, urzedasów, nauczycieli jak oni to ciężko pracują.....czytaj ze zrozumieniem. P.S. Jeśli w cieniu jest 40 StC to przy asfalcie jest co najmniej 15-20 wiecej.

Lala1414
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-08 20:18:02
właśnie i jeszcze jakiś kierowniczek kaze chodzic w długich spodniach traga poprostu

unholycain
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-09 00:14:54
Nie kierowniczek a BHP i PIP

AlGhouti
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-08-08 20:17:52
specjalnie sie zalogowałem zeby dodac komentarz . po pierwsze trzeba było sie uczyc a nie robic jakies lipne studia w jakiejs dziurze. po drugie 40 stopni w cieniu to nie tak duzo - tak wiem co mowie pracowałem pół roku w grecji przy asfaltach gdzie temp od asfaltu to jakies 70 C a temp pow wynosiła jakies 48 w cieniu ,zdarzało sie nawet ze mielismy ponad 56- 58 na słońcu .asfalt po paru godzinach smakował jak biszkopt , wiec nie narzekajcie ze troche łopata pomachacie przy takiej temp .

Untraceable
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-08-08 20:38:49
komentarz usunięty przez moderatora

solar45
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-08 20:40:52
ciota jesteś i najprawdopodobniej nierób!!!!!!!!!

Untraceable
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-08-08 20:43:44
komentarz usunięty przez moderatora

anish
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-08 22:32:56
jaka dyskusja :D oczywiscie ze pewne prace (głownie umysłowe) powinni wykonywac tylko ludzie z wyższym! chciałby ktoś zeby go leczył gosc po liceum? albo prowadził mu sprawe w sądzie :) a dyskusja w stylu "każdemu tak samo i po tyle samo" powinna umrzeć razem z komuną.

unholycain
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-09 00:09:04
Popieram, a komentarze poniżej tego postu(obraźliwe, wulgarne, prostackie) pokazują dlaczego "w jakiejś dziurze" wykształcenie zdobyte za darmo lub go brak określają poziom piszącego oraz dlaczego tak prości ludzie wyżywają się na system. Każdy dostał takie same dwie rączki i główkę, a to z czego więcej będziesz korzystał zależy od Ciebie.

unholycain
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-09 00:13:11
I dodam jeszcze, że sam stoję w tym upale z ludźmi przy łopacie przy budowie drogi. Wyższe wykształcenie zmienia jedynie to, że jej nie trzymam. Na studiach pracowałem na dachach w Nowym Jorku przy asfalcie 190 stopni C, daleko nam do takiego klimatu a i tak tylko potrafimy narzekać na to że każdy ma lepiej od nas.

AlGhouti
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 08:50:50
komentarz usunięty przez użytkownika

AlGhouti
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 08:53:35
komentarz usunięty przez użytkownika

AlGhouti
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-09 09:07:16
@untraceable . Nie obrażaj mnie bo i ja tego nie zrobiłem .Jakbys doczytał mój post to byś wiedział ze tez fizycznie pracuje . Chodzi mi o to ze Polacy ZAWSZE narzekaja , za ciepło , za zimno, mogłem to mogłem tamto .Nic nie mogłem bo Ci sie nie chce jeden z drugim .a co do pracy za granicą to miałem okres po szkole a ze pieniązki były potrzebne bo pochodze z biednej rodziny wiec trzeba było jakos sobie radzic , bo niestety w naszym Kochanym Państwie o prace bardzo cięzko ( przynajmniej w naszym województwie)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.1100